Rechter geeft Quincy Promes rode kaart
Homeboy van Memphis Depay is officieel een voortvluchtige crimineel
Qunicy Promes heeft een zesjarig contract gekregen als linksbukker van FC Bajes. Quins de Snuifprins werd eerder al publiekelijk veroordeeld toen beul Frank de Boer hem erin wisselde ten koste van Donyell Malen, waardoor we met 0-2 van Tsjechië verloren. Vervolgens stak-ie z'n neef neer en werd-ie door het OM aangeklaagd wegens een rol in de kookhandel (dossier!). "Onder leiding van Promes is er op twee momenten in januari 2020 een grote hoeveelheid cocaïne Nederland en België binnengeloodst, vermoedelijk via de Westerschelde. De eerste partij bevat zo'n 650 kilo cocaïne en een paar dagen later wordt zo'n 713 kilo coke onderschept in Antwerpen." Cokeboertje Promes voetbalt momenteel in Rusland en zal niet uitgeleverd worden, dus die zien we nooit meer, te-rug. Gelukkig hebben we het reclasseringsbureau van Kees de Koning nog. Nietwaar, Memphis?
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse
"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"
LIVE. De naneuk van de Eredivisie
Of: het voorspel voor het WK
Degraderen uit het StamCafé
Met stille trom degraderen
LIVE. De huldiging van DE KAMPIOEN
Come on, Peesjevee
Het is echt extreem sneu en armzalig dat het bij het Nederlands elftal ook over 'Trump' gaat
VRAAG ER DAN OOK NIET NAAR djiezus kraist
