achtergrond

Geenstijl

D66-drol 020 maakt GristenUnie woest met Urkwin

Coalitiedoorstart verneukt door fles diarree

Hahaha, die arme fles diarree uit de stad van Hoop. Sinds hij zich in een Telegraaf-interview onsterfelijk belachelijk en onsterfelijker belachelijker maakte is hij mikpunt van spot ende hoon. Nou was hij dat altijd al, maar sinds dat  interview wordt hij in de Stopera openlijk uitgelachen, gepest en getreiterd. Punaises op zijn zetel, zout in de automaatkoffie, paperclips aan elkaar geregen, bureau ingepakt met aluminiumfolie, bakfietsslot dichtgelijmd, je kent het wel. En echt niet alleen door Arie Boomsma van CDA of Terror Kevin van JA21, maar door álle raadsleden. Dat Urkwinnen van Diarree66 zorgt echter ook voor landelijke politieke problemen. Kijk maar: Gert Jan Segers der GristenUnie is not amused. Wéér als christen in de bek gespuugd door die zielloze randstadatheisten van D66. Wéér wordt een keurig Godsvrezend ongevaccineerd kerkdurpje aan het hedonistische kruis genageld om de potenrammende zonden van Islamsterdam & Gomorra op zich te nemen. Wéér komt het verbale geweld tegen coalitiechristenen uit sociaal-liberale deughoek. Ja, dan ben je als christen natuurlijk wel een keertje klaar met die andere wang toekeren. Eerst D66 Sjoerdsma die een vriendelijke VVD-meneer op leeftijd smaadt en lastert vanwege het drinken van één kopstootje na het biljarten, nu weer D66 Amsterdam waar ze het spuitpoepkanon richten op Jezus en Zijn gelovigen. Waren wij Gert Jan Segers en de CU-leden en Jezus dan zouden wij eisen bidden te worden verlost van De Boze (D66). Niks doorstart. Niks wederopstanding. Gedenk Matteus 10:34, christenstrijders! Hanteer Zijn zwaard van tweedracht, drijf in die wig, hak af dat oor! Nieuwe verkiezingen amen! En dat is dus allemaal de schuld van Reinier  van Dantzig. Onthoud die naam. Van D66. Vergeet die naam.

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.