D66 020 over islamitische homohaat: 'En Urk dan?'

De Urkwin, niet ter verwarren met de Staphorstwin.
Hallo toch al geen D66-stemmend volk. Hier een korte quiz. Stel, je bent D66-er in een Stad van Hoop en je doet de hele dag niets anders dan drammen over LHBTQI en regenboogjes twitteren. Maar sinds jouw partij de stad meebestuurt is het aantal geweldsmisdrijven tegen LHBTQI'ers enorm toegenomen. En sinds kort is het zwart op wit aantoonbaar dat al dat anti-LHBTQI-geweld vooral afkomstig is uit allochtone, doorgaans islamitische hoek. Op een dag komt de Telegraaf je interviewen en stelt de vraag: 'Waar komt die haat tegen homo's toch vandaan?'. Wat zeg je dan? Onder de goede inzenders verloten we een fles lauwe diarree.
A) Je roept: 'JA EN URK DAN?'
B) Je roept: 'JA EN STAPHORST DAN?'
C) Je roept: JA EN NUNSPEET DAN?'
D) Je roept: 'JA EN HARSKAMP DAN?'
E) Je roept: 'JA EN JIJ DAN?'
F) Je roept: 'JA EN HAAKSBERGEN DAN?'
Social
Reaguursels
InloggenWacht maar totdat D66 ook voor de mensen met een laag IQ het vrije levenseinde gaat faciliteren...... rechtstreeks naar het paradijs (schijnt het!)
D66, de partij van vreemdgaan en bejaarden ruimen.
Jajaa, D66 met de kop in het zand, mooie salon praat verkopend.
En immer zogenaamd verrast zijn door *kuch* incidenten in de realiteit.
We zijn weer helemaal terug bij het oude normaal hoor, @Sirgrid.
In URK maakt het geen ene reet uit wat men neukt na een avondje zuipen en snuiven. Dan neuken ze alles wat een gat heeft. Of laat men elk gat neuken door wie maar wilt.
Femke had dus ook wel burgemeester van Staphorst of Urk kunnen worden. Maar ik ben benieuwd of ze daar ook weggekeken had.
Bij gebrek aan inhoud en dus ook aan argumenten ligt gelukkig altijd weer de
jij-bak voor het grijpen, de laatste strohalm voor lege, linkse politici!
Dit artikel gaat over Amsterdam. Een goede vergelijking zou dus zijn: hoeveel homo's worden in Amsterdam lastig gevallen door mensen uit Urk?
Dit D66 gedrag is typisch voor wegkijkers. Staat het onderwerp je niet aan, verander dan het onderwerp.
Homo's in Adam hoeven niets te verwachten van deze partij.
Ik heb vroeger nog D66 gestemd, wat is deze groep de afgelopen 20 jaar verworden tot een bagger partij. Jetten lijkt mij nog een goeie knul maar daar loopt zo veel gif rond, niet normaal.
Gewoon gelijk straffen met geweld tegen moslims. O wacht....
Het gedram roept agressie op?
Laat die fles maar zitten.
De Urk-bak is racistisch en discriminatie van (NLse / Urkse) christenen. Waarom zien maar weinig mensen dat in?
Draai het maar eens om.
(Mohammed of Afriye interviewt Dantzig)
- ZEg Dantzig, ullie NLers zijn racisten, want slavernij en homohaters (bla bla bla) ..."
- Dantzig: „Laatst stond een hele groep [edit] moslims [/edit] in een nazi-uniform. .... Waar ik me aan stoor is dat we doen of het alleen maar onder [edit] Nederlanders [/edit] voorkomt.”
De jij bak. Dat is van een kleuterschool niveau. En dat is wat de politiek ook is.
Religieuze mensen -christelijk of moslim boeit niet- gebruiken geen fysiek geweld tegen LHBT’ers. Religieuze mensen geven je gewoon geen hand, nemen je niet aan of verhuren geen huis aan je. Overigens is deze uitsluiting uiteindelijk schadelijker dan een klap voor je mooi opgemaakte LHBT muil. Geweld komt vooral bij jongeren uit machoculturen in de grote stad voor. Zeker niet alleen moslimjongeren, maar ook uit Suriname, de Antillen, Afrika en een enkele witte meeloper. Hun drijfveer is niet hun religieuze achtergrond, maar straatcultuur en opvattingen over mannelijkheid die niks met hun geloof te maken hebben. Zelf werd ik verschillende keren in elkaar geslagen omdat ik trans ben en haalde daar zelfs een keer GeenStijl mee, maar er werd nooit tegen me gezegd dat ik “haram” ben ofzo en op mijn werk kan ik uitstekend opschieten met mijn hoofddoek dragende collega’s. www.rijnmond.nl/nieuws/196063/Transge...
Sterkte ermee.
Tot je boven op die flat staat. De taliban, allemaal jongeren zeker.
Ik denk dat je gedeeltelijk gelijk hebt. Ik constateer dat in de gemeente waar ik woon genoeg macho jochies en jongvolwassenen rondlopen, blank en gepigmenteerd. Van geweld tegen die ander hoor of zie ik eigenlijk niet. Kan zijn omdat deze gemeente geen getto's heeft zoals b.v. Rotterdam en Amsterdam waar ze na hun misdaad zich terug kunnen trekken in de wetenschap dat men het misdadig gedrag daar goedkeurt of negeert. Er is dus meer aan de hand dan wat jij stelt en enkel de schuld te geven aan de moslim jeugd zoals ook gebeurd. En daarbij komt dat de moslimvrouwen over het algemeen gewoon een stuk toleranter en beschaafder zijn dan de mannelijke helft. Kan komen omdat ook zij in veel gevallen worden gediscrimineerd door hun mannelijke geloofsgenoten.
Btw, die meeloper is blank! Niet ‘wit’.
Dat deze jongeren zich niet als monniken gedragen bn ik met je eens. Wel identificeren ze zich veelal moslim. Ook voedt hun religieuze inborst hun machogedrag. Van huis zijn ze opgevoed met de scheve verhouding tussen man vrouw en een superioriteitsgevoel tov alle niet moslims.
En over je collega's. Weet je nog hoe snel de taliban Afghanistan overnam een maand geleden? 20 jaar westerse aanwezigheid en we hadden nog geen flauw idee van hun ware loyaliteit. Als een wolf in schaapskleren bedoel ik maar. Sorry, het is niet rooskleuriger.
@Naomi71: Maar vooral wel bij moslimjongeren waar het met de paplepel ingegoten wordt. Ga dit vooral niet bagatelliseren. Want daarmee spuug je een heleboel geweldslachtoffers in het gezicht.
@Von Knarrenstein | 08-10-21 | 07:54:
Dat verraad in welke politieke links Naomi71 zit. De hoek die geweld en racisme van religieuzen naar anderen ontkent.
Feit is gewoon dat moslims racistisch zijn en iedereen discrimineren die geen moslim is. Of niet genoeg moslim. Daar gaan al die oorlogen van ze ook over. Maar hier in NL willen de deug-mensen dat niet geloven.
Dat moslims geen fysiek geweld gebruiken tegen homo's staat natuurlijk als een paal - of moet ik zeggen flatgebouw, of betonschaar? - boven water.
D66 is de nieuwe pvda. De lafbekken die je land in sneltreinvaart afbreken en weggeven
De Urk-jij-bak. Begrijpen ze wel dat de rest van Nederland ook gewoon wil laten afzinken?
Count me out.
Zulk volk moeten we koesteren. Net als de Friezen (voorbeeld) zijn het a.h.w. een soort van "native indians", een etnische minderheid met een cultuur die onze bescherming verdient. Dat noem je immaterieel erfgoed. Net zoals de Frieze Mienskip dat nu ook al is,
Nee, ik ben geen voorstander van de afbraak van NLse geschiedenis en cultuur. Net als ieder ander volk, hebben ook de inwoners van de gebieden die nu onder Nederland vallen recht op behoud van eigen cultuur en identiteit.
Helaas achter pauwal. Iemamd een copy past?
Paywall
Je kan archive.ph gebruiken om paywalls te omzeilen. Hier de Telegraaf link: archive.today/BXFDX
Overigens: De MSM staan vol over de 'CO2-crisis', de 'Klimaat-crisis', de 'Woning-crisis', de 'Energie-crisis' en de 'Stikstof-crisis', maar je hoort & leest nergens iets over een 'Immigratie-crisis'. Terwijl dat toch écht een 'categorie 1' -crisis is.
Tijd voor een Code Rood, waarbij Nederland in lock-down gaat? Maar dan in échte zin?
De crisisii die je noemt zijn te beschouwen als afgeleiden van de Moeder-crisis: overbevolking. Immigratie is daar toch echt de eerste exponent van, zeker in een land als Nederland.
@LD69 | 08-10-21 | 00:48: Dat overbevolking de moeder van alle crisissen is en klimaat, milieu en volksverhuizingen daar directe en indirecte maar onvermijdbare voortvloeisels van zijn is volstrekt helder. Heel erg ingewikkeld is die analyse ook niet. Maar even helder is ook dat het in ieder denkbaar praktisch scenario een onoplosbaar probleem is. Daarom wegkijken, lappen en wachten tot de wal het schip breekt. Geen nood, dat gebeurt helemaal vanzelf.
@Mazzelstof | 08-10-21 | 06:58: overbevolking is heel oplosbaar, ook zonder wreedheden. De autochtone bevolking van Europa heeft al jaren een R getal lager dan 1. Als we stoppen met import komt de krimp via natuurlijke weg automatisch tot stand.
@intrigant | 08-10-21 | 09:22: Ja dit is geen Europees maar een mondiaal probleem. In Europa en eigenlijk de gehele Westerse wereld zou de bevolking krimpen zonder immigratie. Maar dat weegt in geen velden of wegen op tegen de bevolkingsgroei in Afrika (en India en Pakistan). Labiele apenlanden als Nigeria en Ethiopië, politiek ongeneeslijk en door klimaatverandering langzamerhand ook onleefbaar gaan compleet voorspelbaar volksverhuizingen plaatsvinden op een schaal die zonder precedent zal zijn. Er is bij mijn weten geen enkel realistisch scenario waarin deze koers kan worden afgewend. En er is geen enkel realistisch scenario waarbij Europa zich van de rest van de planeet kan isoleren.
Nederlanders op zich hebben helemaal niets tegen homo's. Twintig jaar terug hadden we er bijna één als minister president. De grote massa had zonder meer op hem gestemd. Hij deed totaal niet moeilijk over zijn geaardheid en zelfs zijn toch wel buitengewone seksuele voorkeuren. De enigen die er destijds moeite mee hadden waren de linksintellectuelen van de kranten en de omroepen. Die steeds weer sappige details tevoorschijn toverden (de vuile hypocrieten) . Het interesseerden de mensen niets. Hij kreeg hun stem. Uiteindelijk hebben ze daar een andere oplossing voor gevonden.
Eh. Rutte is ook heaumeaux.
@halfvolle glas | 08-10-21 | 05:33: Rutte is onzijdig.
@jansma28542681 | 08-10-21 | 05:59: Kan dus nooit een partner aan zijn zijde hebben en blijft daarom alleen,
@halfvolle glas | 08-10-21 | 05:33:
Rutte zit nog in de kast.
Het is wat met hosmo in Urk, maar met Mossels daar hebben we er dus ongeveer één (1) miljoen van!
Urkers kunnen zich ook vermenigvuldigen, maar dan gaan ze zich in Amsterdam vestigen, wat gek.
Dat zou dus mijn repliek zijn als zo’n deugneus naar Urk verwijst, ik heb zelf homo, maar met een Urker beland ik eerder met een biertje aan de bar …
En verder wat Ebru zegt.
Ik zie wel dat zo’n l*l met vingers er minder gemakkelijk mee wegkomt dan een jaar of wat geleden bij de interviewer. De vragen zijn kritischer. Alleen mis ik nog dat zetje waardoor Dantzig echt de afgrond in lazert. We moeten nog meer geduld hebben.
Zelfreinigende vermogen komt vanzelf als juffrouw Jetten gemept wordt. Weet je nog met die 5 boeren aan zijn deur? Poeslief en achteraf in de media gillen. Halsema heeft haar kinderen toch van een zwarte school gehaald? Ooit nog iets over dat zoontje (revolver) gehoord? Zo werkt het.
Een laffe oetlul is het.
Als ik het plaatje goed interpreteer heb ik net een staaf D'66 weggegooid.
Maar dat heb ik wel vaker als ik de vorige dag iets te royaal ben geweest met de sambal. Dat je dan de volgende dag een Rob Jetten uitpoept. Of in ieder geval zijn rechterarm (met gebalde vuist)
Heaumeau hebben is toch een ziekte?
Dat kun je met 5 maal per dag je achterste in de lucht steken en je neus in de aars van je voorganger ten oosten van je steken toch genezen?
NX66 achtigen kunnen niet anders dan een goedkope feitenvrije parallel te trekken naar Urk.
Hoe zou jij het vinden als je jarenlang degenen die het beestje bij naam noemde hebt weggezet als racist, xenofoob, islamofoob en het liefst uitmaken voor nazi. Dan moet je nu ineens toegeven dat je er al die jaren naast zat, als je daar aan begint is het einde zoek.
-
Stel je voor dat straks ook de relatie tussen immigratie en krapte op de huizenmarkt als hoofdoorzaak moet benoemen. Gelukkig heeft de NPO de loze kreten van NX66 van een paar jaar terug niet meer in het archief.
D66 kan toch gewoon benoemen dat homohaat voornamelijk voorkomt onder moslims? Wat is het probleem.
Moslims stemmen toch niet op D66. Hoeven dus niet bang te zijn voor een slnkende achterban. Die bestaat toch enkel en alleen uit roomblanke hoger opgeleide autochtonen.
Dat imago willen ze naar buiten spinnen. De achterban kan eigenlijk enkel bestaan uit volgzaam NPO stemvee, dat één of andere subsidie tiet leeg slurpt en dat werk noemt.
En ja, dat worden er eng genoeg steeds meer.
roomblanke autochtonen die er graag prat op gaan dat ze in een multiculturele buurt wonen (omdat er ook hoger opgeleide expats in hun wijk wonen) en heel graag willen deugen.
Die raak je kwijt als je realistisch over moslims gaat zitten zijn.
Woke jongen, woke. Je moet woke zijn en dan mag alles niet. Bij woke is alles verboden behalve datgene wat verplicht is. De parteiraad maakt uit wat de regels met betrekking tot denken zijn en daar heb je je aan te houden. Aan de gedachtenscanner wordt al gewerkt.
Als je het probleem niet benoemd dan hoef je niet bang te zijn voor je veiligheid, in tegenstelling tot Wilders.
Ook D66 heeft een hoofddoekje op de lijst staan die nog altijd grote kans maakt om in de kamer te komen als D66 genoeg ministers en staatssecretarissen mag leveren in Rutte IV. Ook D66 is graag bereid om de homosexuelen op te offeren voor de steeds groter wordende groep moslims.
Amsterdam doet mij denken aan Chernobyl.
De homo's zijn dan U-238. De moslims U-235. Daarvan komt er steeds meer, de reacties nemen in hevigheid toe.
Dan wil D66 modereren, daardoor neemt juist het aantal kettingreacties toe. Van regelen houden ze niet, de regelstaven blijven ongebruikt.
Resultaat is een totale meltdown.
Quote uit het artikel:
"Appartementencomplexen in Zuidoost of Nieuw-West met een gemeenschappelijke binnenplaats, waar kinderen kunnen spelen, met een wasmachinevoorziening en een kookfaciliteit, bijvoorbeeld."
Waar uiteraard anderen mogen gaan wonen. Nooit de kneuzen die het bedenken, nee, altijd anderen. Daarom kotsen mensen van en op D66.
De beschrijving doet mij sterk denken aan de flats die in Oost-Berlijn en in Moskou (o.a.) stonden.De manier waarop ze nu dreigen te worden opgedrongen trouwens ook.
@L.E. Raar | 07-10-21 | 21:29: Dit soort utopien waren bon ton begin vorige eeuw in de nieuw bakken USSR, maar de jeugd heeft geen weet van geschiedenis
Als homo woon ik liever op Urk dan in 020-Gaza.
Als autochtone, blanke Nederlander trouwens ook.
U is geen homo.
@E2 | 07-10-21 | 21:24: Zullen we elkaar tutoyeren?
U stemt zeker geen GroenLinks ? Dit zal worden gekoppeld aan uw QR-code.
@Plaque-doctor | 07-10-21 | 21:31: Heb geen QR en wil dat ook niet. Zo'n code kan men beter voorschrijven aan bepaalde, niet nader te noemen mensen die eigenlijk geen deel uitmaken van onze beschaving.
Daarmee bedoel ik niet de Urkers.
Komt er nog eens een keer een massale demonstratie van homo's waarin eens echt de echte problemen worden benoemd? Ik ben zelf geen homo (dat ik weet). Ik heb geen aandrang om een soort whitey helper te zijn, hetero helper in dit geval, om even het woord te gaan voeren voor homo's. Ik zou zo'n demonstratie wel steunen. Maar als die er niet komt, en het geweld tegen homo's neemt maar toe, ik heb er zelf geen last van, en als ik geen klachten hoor, ik leef gewoon door.
De roze leeuw is een LHbti groepering die niet geaccepteerd wordt door de linkse clubjes. LHbti schijnt geclaimed te zijn door links helaas, terwijl ik veel homos ken die niets met de linkse clubjes te maken willen hebben.
@Sinterbikske | 07-10-21 | 21:17: Het COC drijft op subsidie, helaas zoals zo veel maatschappelijke organisaties tegenwoordig. Meer staatsorganisaties dan maatschappelijk. De staat heeft de maatschappij opgekocht.
Maar als die roze leeuw niet eens luid en duidelijk in de maatschappij gaat brullen, dan blijf ik ook passief op dit onderwerp.
@Sitting_targets | 07-10-21 | 21:29: Ik ook. Die Roze Leeuw moet beginnen om flink ruzie met het COC te maken. Zorg dat hun subsidies worden geschrapt of gedeeld met de Roze Leeuw. Organisaties als het COC zijn niets anders dan dekmantels om het Linkse gedachtegoed erin in te rammen. Zolang het COC gratis belastinggeld blijft krijgen zullen homosexuelen onveilig zijn.
Urk heeft geen behoefte aan meer Amsterdammers, Amsterdam heeft behoefte aan meer Urkers.
#teamurk
Is Urk niet groot genoeg? Een Nederland dat 1 groot Urk is daar zit ik ook niet op te wachten. Ik ken wel leukere dorpen en steden dan Urk. Urk mag er zijn. Maar er is meer in de wereld dan Amsterdam en Urk. Zelfs in Nederland al.
@Sitting_targets | 07-10-21 | 21:19: Mijn punt is dat ik liever in een Nederland zou wonen bevolkt door Urk-achtigen dan in bv. Afghanistan of SA.
Verder is Urk ook kut, maar er zijn locaties die kutter zijn.
Ligt Urk ook in Limburg?
@Slough | 07-10-21 | 22:31:
Helmond wel.
Zolang gelovigen niet kunnen uitleggen waarom nou net dat geloven behalve dat ze toevallig net op een bepaalde tijd en toevallig net op een bepaalde plaats en toevallig net in een bepaalde familie geboren zijn, kunnen ze vast niet uitleggen wat er mis is met homo's behalve omdat daarom. Daar hebben ze nooit over nagedacht want ze kennen geen verlichtingsdenken.
Dus zijn bepaalde groepen een untermensch-doelwit om te jennen en te treiteren of erger ter meerdere eer en glorie van henzelf, gebaseerd op helemaal niets. Dat is best vreemd eigenlijk.
Alsof het Verlichtingsdenken zo boeiend is. Vorige eeuw twee wereldoorlogen, allebei religieus van aard.
Maar natuurlijk. Schei toch uit met je Verlichting.
@Ichneumonidae | 07-10-21 | 21:17: Mag ik vragen welke twee wereldoorlogen u bedoelt? Ik ken er twee, en die waren nou net niet religieus van aard, als ik het mij goed herinner. De eerste wereldoorlog was een Balkanconflict, dat door allianties uitmondde in een 'wereld'oorlog, de tweede was een regelrecht gevolg van de eerste, waar Duitsland zich diep gekrenkt voelde door het Verdrag van Versailles en zich wilde wreken.
@L.E. Raar | 07-10-21 | 21:26: Hmm, zou mijn comment nog eens herlezen. Waarom denk je dat er staat 'Maar natuurlijk'?
Omdat het onzin is. Geen van beide oorlogen was religieus van aard, vandaar mijn weerzin tegen de nogal geprezen zegeningen van de Verlichting.
@Ichneumonidae | 07-10-21 | 21:33: De Verlichting was een reactie na de Middeleeuwen op de loodzware druk die de kerk op de bevolking legde. In zekere zin waren Luther, Calvijn en Huss ook "verlichters" zij het tevens religieus. De echte Verlichting was in proncipe a-religieus. In die zin een voorloper van het hedendaagse atheīsme.
@Ichneumonidae | 07-10-21 | 21:33: Maar ik begrijp nu uw punt. Niet direct zo gezien, waarvoor excuus.
Urk, Nunspeet, Staphorst.
Zeker, er zijn refo-gehuchten in Nederland waar de SGP de grootste partij is bij verkiezingen, en in dat soort gristelijke kringen hebben ze een broertje dood aan homo's, lesbo's, en alles wat seksueel afwijkt van 'in de missionarisstand prijsneuken', kortom seksueel verkeer alleen en uitsluitend om je voort te planten, en beter is het als je er, zeker als vrouw, weinig tot geen plezier aan beleeft. Zie ook weer de discussie nav dat farizeeër-gedrag op die refo schoelengemeenschap Gomarius, waar leerlingen gedwongen werden uit de kast te komen.
Maar op de hele autochtone Nederlandse bevolking van ca 14 miljoen is dat echt een heel kleine minderheid. En bovendien, hoe fout die refo's ook zijn in deze, nooit lees je iets in de media over 'potenrammende' refo's.
Kijken we naar die andere 'religie', zeg maar de exotische indringer de islam, dan is de homoafkeer/homohaat bijna algemeen in die kringen. En het antihomogeweld komt uitsluitend uit die richting.
Dus ja, dáár zit het grote probleem.
Hetzelfde met het antisemitisme. Zeker, er zijn autochtone antisemieten (altijd geweest ook); recentelijk manifesteren die zich bij de jongerenafdeling van FvD, en daarbuiten tref je het ook nog weleens aan, maar sporadisch.
Richten wij nu weer even onze blik op de vertegenwoordigers van die exotische import religie de islam, dan is het antisemitisme dáár weer zo goed als universeel.
Maar in de volhardende wegkijkreflex van alle Gutmenschen, moet je constant de aandacht blijven vestigen op dat hele kleine clubje autochtone engnekken, om te kunnen relativeren: nee hoor, het zijn echt allerlei groeperingen die een afkeer van homo's en joden hebben.
Haast iedereen weet wel beter.
Oops, Gomarus natuurlijk
@Dr_Johnson | 07-10-21 | 21:26:
Een spelfout doet niks af van je relaas, klinkt nog steeds als een klok.
Wijdverbreid misverstand dat gereformeerden geen plezierig seksleven zouden hebben.
En daarnaast: het gaat niet om gedachten ('foute refo's'), het gaat om gedrag ('potenrammen'). Ik mag denk wat ik wil, over moslims, refo's, homo's, mijzelf en de ander. Gedachten zijn vrij, anders neemt de ideologie (van welke soort ook) ons over.
Ah, de "but brigade".
Buttplug brigade in dit geval
Als LHBTQIetc. kom ik geregeld op Urk. Nooit een probleem gehad. Ja, iemand vroeg me een keer waarom ik in een mantelpakje liep met m'n behaarde benen.
Daar had ik even niet zo snel antwoord op.
Je had een ladder in je panty, dat is geen gezicht, dus trok je hem uit.
-simpel excuus.
Wij wonen in de uiterste noord-oostelijke punt van de Bible Belt, en de reformatorische kerken zijn hier verre in de meerderheid. Ik woon hier nu bijna 50 jaar, en heb in ons stadje nog nooit gehoord dat leden van de lhbt+ - gemeenschap werden gediscrimineerd of aangevallen. Op mijn school (algemeen Christelijk) hadden wij een behoorlijk aantal collega's uit deze groep. Totaal, maar dan ook werkelijk totaal geaccepteerd, volwaardig lid van het korps. Triest dat dat elders anders is.
Ik heb wel een idee, maar ook ik wens die prijs niet.
Elke week komen er weer scheepsladingen nieuwe homohaters, jodenhaters, vrouwenonderdrukkers en westerli ngenhaters het land binnen. Over 10 jaar gelden hier de shariawetten.
Een of andere pinguïn riep een tijdje geleden: over een jaar of twintig zijn wij in de meerderheid.
Is het niet beter als we met z'n alle amsterdam voortaan compleet kapot negeren?
Lossteken en afstoten ware beter.
Afsteken en in de Donau gooien...!!
Laten we beginnen met een gracht met krokodillen en een ophaalbrug.
OMtzicht: We zijn van 600 naar 800 voorlichters gestegen, we kunnen er 50 per jaar afbouwen.
Fopke: Dat kan ons demissionair kabinet niet maken ten overstaande van onze voorlichters want demissionair.
Die leugenfabriek draait maar door.
Wat een leugenachtige flapdrol bah.
In islamitische landen gaan jongens/mannen met elkaar om, meisjes/vrouwen dus ook. En de trouwdag is de eerste dag dat de 2 sexen elkaar mogen vasthouden. Dus voor die tijd veel stiekeme verboden contacten. Iedereen weet ervan en zwijgt... Maar hier de deugmans willen zijn. Jaja
Hypocriet net als D66 en links in het algemeen
Er worden inderdaad heel wat mannen konten geneukt al zijn ze hetero, en als ze eenmaal getrouwd zijn, ook.
Traditie. Tweedehands informatie, van de kont die gevuld werd door zo’n Missel.
Komt door te veel frisse lucht.
G: ik roep: "GEEF MIJ BOEDDHA MAAR!" #logisch
Streven naar leegte, omdat je teleurgesteld bent in de Westerse maatschapoij, is ook niet alles. Tuurlijk zijn Boeddhabeelden mooi en ontstressen is ook belangrijj. Maar om dan maar gelijk een occulte Oosterse religie te omarmen is ook weer een uiterste.
@R. Skickr | 07-10-21 | 21:03:
Wat is er occult aan dan?
@AdvocatusDiaboli | 07-10-21 | 21:16: Karma en wedergeboorte behoren daar ondermeer toe.
@R. Skickr | 07-10-21 | 21:03:
Niet dat ik persoonlijk iets heb met het boeddhisme, maar het boeddhisme is géén religie; het is een filosofie. Tegen boeddha's wens in, hebben zijn volgelingen van die leer een religie gemaakt.
Overigens: Als je alle moslims in dit land zou vervangen door boeddhisten, zou het er hier aanzienlijk prettiger aan toe gaan.
@Peter Emile | 07-10-21 | 22:03: Niet in de traditionele zin maar het is zeker een religieuze stroming. En de Islam is een totalitaire ideologie maar dan wel een waar een opperwezen centraal staat. Alles weer duidelijk zo.
Een goede vriend van me, een homo die in Amsterdam woont, is onlangs het ziekenhuis in geramd door iemand die hem niet zag zitten. Die iemand kwam niet uit Urk.
Meestal worden homo’s geramd door iemand die ze wel zien zitten.
@BobDobalina | 07-10-21 | 20:55: Maar dat eindigt dan weer niet in een ziekenhuisopname. Overwegend.
@BobDobalina | 07-10-21 | 20:55:
Ja, je zou er ook eens serieus op ingaan.
Dat nooit he Bob?
Wat is jouw mening eigenlijk over het moslim anti-homo geweld?
Of moet je eerst het officiele D66 standpunt raadplegen?
@Roadblock | 07-10-21 | 21:40: ik ben tegen
@Roadblock | 07-10-21 | 21:40: mijn mening over het moslim anti-homo geweld is homo anti-moslim geweld. En ooit was ik een pacifist.
@BobDobalina | 07-10-21 | 20:55: ik ken inderdaad een NL homo die andere homo’s ramde, puur uit frustratie. Lekkere reet had hij, en een mooi blond behaarde rug …fijne seks mee gehad.
Wel slim Bep dit. Maar kan TPO niet gewoon samengaan met NieuwNieuws én GS dus? Building up het imperium to de GeenStijlland!!
Uiteindelijk zijn we allemaal mens.
Behalve Knaag.
Links heeft niet opgelet en daarom heeft rechts het buitenlanderprobleem voor haar neus weggekaapt. Links heeft het gewoon laten gebeuren. Nu zit links in een enorme loyaliteitsspagaat. Ze zijn anti-rechts dus oneens met alles wat rechts zegt, maakt niet uit wat. Links NL is mooi de lul. Want je moet plotseling recht lullen dat je vóór moslims bent maar ook vóór vrouwenrechten, feminisme, homo's, aanpak drugscriminaliteit, aanpak jongerenoverlast, et cetera. En dat kan natuurlijk niet, in wat voor bochten je je ook wringt. Dan krijg je dus dit soort interviews.
Goed gezegd en het os hilarisch als het niet zo ziek zou zijn. Liever geweld en intolerantie goedpraten dan rechts gelijk geven dat er een Marokkanen Probleem is. Maar het is ook een mindset bij veel van die lui op links: alles wat slecht is en verkeerd, dat kan je goedpraten om te laten zien hie ruimdenkend je wel niet bent.
Dat is een gedacht die ik ook heb. In de trant van je kan niet (en) voor 1 en voor 2 zijn tegelijkertijd. Alsof je beide groepen wil bevredigen, alleen is er kortsluiting met die groepen en daar ben je bewust van, maar je kan niet anders, want dan lijdt je gezichtsverlies.
@R. Skickr | 07-10-21 | 20:56:
Och we zullen in de toekomst het Marokkanen probleem minder urgent gaan vinden in verband met het Syrier, Somalier, Eritreer, Afghaanse probleem.
Precies dat dus. Toegeven dat je fout zat, betekent een goedkeurend knikje richting Wilders. Dat nooit natuurlijk, nog liever met man en muis vergaan dan toegeven dat je op dit punt fout zat. En als er al een probleem is, is dat veroorzaakt door 'domrechts' of het neoliberale beleid van de Nederlandse overheid (meer smaken zijn er niet). Maar god verhoede dat men kwaad spreekt over de allochtonen.
goedverstaander | 07-10-21 | 20:51
Amen.
In een realiteit programma over Uk kwam er oosten homofiele kapper voor. Die heeft nooit lastgehad van zijn plaatsgenoten en ruiten van zijn zaak zijn nooit besmeurd en ingegooid.
Zijn er ook hetero mannenkappers dan? Los daarvan, geaardheid is een privezaak en in dit land geldt vrijheid van partnerkeuze. We kennen het homohuwelijk, er zijn meer dan 2 genders en je bent vrij om je te identificeren zoals je zelf wil, klaar. Als je die zaken niet als nieuwkomer accepteert heb je hier m.i. geen donder te zoeken. En dat zeg ik als saaie suffe cisheterolul.
Whataboutism gaat nog eens heul groot worre
De meest linksche drogreden!
Al die mensen die hieronder gebukt gaan, ik wens ze sterkte.
Of kickboks lessen....
@neonreclame | 07-10-21 | 20:45: Dat gaat op langere termijn de enige oplossing zijn. Weerbaarheid vergroten.
@neonreclame | 07-10-21 | 20:45: Ha Neon! Lekker gewerkt?
@R. Skickr | 07-10-21 | 20:47:
Zeker..!! Dank..
@Duwbak_Linda | 07-10-21 | 20:46:
Nou ja, uiteindelijk wel..
Er lopen goede getrainde homo's rond die ze niet aandurven.. Nou weet ik wel dat dat niet de oplossing is, maar je laat je toch niet continu bedreigen..?? 'Lafjes'( zie die '' ) achter de overheid hangen lijkt me ook geen goed idee...
@neonreclame | 07-10-21 | 20:52:
Hoop nog steeds dat er Krav Maga clubjes worden opgericht (nooit het spelletje van je tegenstander spelen). This Is Sparta!
Een Amerikaanse vriend van me (gay) is zit bij "the pink pistols". Schietclub van homos. Loopt bewapend rond in een regenboog T-shirt met de tekst "We shoot back" erop. Schiet je desnoods voor je flikker (pardon de pun) You have been warned. Maar ja MAG NIET he, in Nederland, je eigen verdedigen. MAG NIET.
@neonreclame | 07-10-21 | 20:52:
Ik geen u dit in overweging:
Vier magrebs die een homo in elkaar meppen is geen schokkend nieuws.
Twee homo's die twee magrebs in elkaar meppen heeft de volgende gevolgen:
1. De rattenbende komt massaal verhaal halen niet gehinderd door politie (zie Urk).
2.De linkse politiek zal zich over de vole breedte uitspreken tegen dit extreem rechtse anti allochtoonse en racistische geweld.
@Roadblock | 07-10-21 | 21:10:
Ik begrijp het probleem beste...
De oplossing zal er voorlopig niet zijn.. Pappen nathouden van de ene kant, maar ook over je heen laten lopen, van de andere kant..
Van de politiek moet je het dus niet hebben.. Nou ja ok, dan maar van mijzelf.. Stap uit de App-groep en kom voor jezelf op denk ik dan zo...
We weten ondertussen hoe laat het is.. Dus waarom niet een keer terugslaan..!!
@Asteroid-B612 | 07-10-21 | 21:07:
Nederland - samen met vele andere westerse landen - heeft sowieso zijn weerbaarheid ingeleverd. Op alle denkbare terreinen.
@neonreclame | 07-10-21 | 20:52:
"Er lopen goed getrainde homo's rond die ze niet aandurven. Nou weet ik wel dat dat niet de oplossing is, maar...."
Het lijkt mij de énige oplossing. En bovendien eentje die werkt.
@Duwbak_Linda | 07-10-21 | 21:00:
Het is, dat diverse onderdelen van mijn lijf inmiddels behoorlijk versleten & weerbarstig zijn, ook al sloof ik me drie maal per week uit in de sportschool. Anders had ik al lang op Krav Maga gezeten.
In een land waarin de overheid je je weerbaarheid ontneemt en je voorhoudt dat ze garant staat voor je bescherming en dat vervolgens niet waarmaakt omdat ze aan de ketting ligt van een politieke correctheid die haar wordt opgedrongen door de natte tosti's van de linksdraaiende politiek, zul je - zeker als homo - steeds meer zélf zorg moeten dragen voor je weerbaarheid.
Ikzelf ben in een levensfase terechtgekomen waarin het mij ontbreekt aan de souplesse, de kracht en de snelheid om mijn lijf te kunnen inzetten voor mijn verdediging. Dus zou ik andere middelen moeten kunnen inzetten om mijn weerbaarheid op peil te houden. Probleem is alleen, dat die middelen verboden zijn.
Maar mocht het allochtone geweld tegen homo's ooit écht de spuigaten uitlopen - en het linkse bestuur van deze stad is fanatiek bezig daarvoor de randvoorwaarden te scheppen - dan voorzie ik dat er een moment aanbreekt dat ik schijt ga hebben aan die verboden.
Niemand kan en zal mij verbieden mijzelf te verdedigen als ik word bedreigd of aangevallen. En zeker niet in een land waarin zoiets als 'weerbaarheid' een vies woord is geworden.
De prijs hoef ik niet, gister Indiaas gegeten en heb reeds genoeg.
Even voorspelbare als onzinnige jij-bak. De zwarte kousen refo crowd in Putten (Petten ? Of weet ik veel hoe het daar heet) mag homoseksualiteit weliswaar afwijzen op religieuze gronden, maar deze lieden lopen voor zover ik weet geen homos in elkaar te meppen en laten je, een uitzondering daarlaten verder redelijk met rust. Bovendien : "Hee ! We gaat geen minderheden tegen elkaar opzetten, he ?". SGP-ers zijn ook een minderheid. Dus doe niet zo gay. (Geintje)
Hear, hear!
En je noemde mijn Ibanez een fag gitaar. Nu wil die excuses.
@R. Skickr | 07-10-21 | 21:08: Je kan wel meer willen, I say what I mean and I mean what I say. Buy a Gibson !!
@Asteroid-B612 | 07-10-21 | 21:24: A woman is on trial for beating her husband to death with his guitar collection. The judge says, "First offender?" She says, "No, first a Gibson, then a Fender!".
@Asteroid-B612 | 07-10-21 | 21:24: Je kan wel meer zeggen. Een echte man heeft een Godin om zijn nek hangen.
Als je die homo haat nu echt niet wilt en je weet waar het vandaan komt, dan is het toch niet zo moeilijk meer. Oppakken, enkeltje zandbak !!
Je kan beter in Staphorst over straat lopen als homo dan in Den Haag lijkt me.
Precies, geldt eigenlijk ook voor de Bible Belt. Beter daar lopen dan in Den Haag, Utecht, 020 of 010.
Ipv 5000 boa s laten controleren , inzetten als lok homo met bodycam .
@alexanderpechtold | 07-10-21 | 20:53: 2500 heterdaadjes en zo vaak herhalen , tot alles in de war is en de echte homo s voor politie agenten worden aangezien .
Hebben de jongeren straks nog wel homo's om verbinding mee bespreekbaar te maken? Het gaat soms fout, maar we gaan in gesprek. En staan iedere dag op met nieuwe energie om sociale vraagstukken te belichten. Ook doen we kaartjes sturen naar slachtoffers, en geld geven aan jongeren die kansen weer aan willen pakken. Draagvlak, FTE, subsidie, samen met elkaar. Ik heb u vragen al eerder beantwoord en daar wil ik het bij laten.
Gratis profetie. Homo's zullen vertrekken naar buiten de Randstad. *golfbewegings*
De Nederlandse streng religieuzen onderdrukken hun eigen systeem en familie, met name door middel van afkeuring. Meer macht heeft de kerk momenteel niet.
Erg vervelend om hier in op te groeien, en het kan wat familiebanden kosten, maar daar blijft het bij. Geweld komt vooral uit de alom bekende dominante clancultuur, waar religie tot alle krochten van de samenleving is doorgedrongen.
Die balletjongen Dantzig is echt helemaal de weg kwijt.
Bottom line : het gezeik komt van allochtonen. Mocro’s, Ghanesen, Somaliemensen etc.
Deinier van Ranzig is af.
Zolang het geweld tegen moslims niet evenredig stijgt is er volgens D66 niets aan de hand. Ze worden daarin gesterkt door VVD, Groenlinks, CDA, CU, SGP, PvdA.
De meeste zijn al redelijk gedecimeerd in de 2de kamer. Nu de rest nog.
Als Amsterdamse politici moeten 'uitwijken' naar het platteland om hun punt te maken, dan weet je dat hun argumenten op zijn.
Niet de vraag beantwoorden maar wijzen op iets anders is les 1 ontwijktechniek bij de mediatraining.
Altijd wel lachen als twee kinderen van den deug ruzie hebben. Hoe los je het op zonder een standpunt in te nemen? Dan wijs je gewoon iets anders aan en hopen dat de aandacht zich daarop richt
Als er ééntje naar een kruis greep.
"Urk is nu veilige haven voor homo: ‘In Amsterdam werden we bespuugd’"
www.destentor.nl/urk/urk-is-nu-veilig...
Dank voor de link!
Precies de reden dat je naar Gran Canaria zou willen emigreren, is de reden dat je het niet doet. Hoe vertel je het je ouders? Die twee oudjes van mij en de bloemetjes en de bijtjes. Sensueel sta ik al meer dan een jaar droog: het is al die echte liefde die me op de been houdt. Onbetaalbaar.
Ach ja: www.youtube.com/watch?v=ksNoe8W2jTc
Ik vraag me in alle oprechte gemoedsrust af wat 'sensueel droog staan' betekent.
@goedverstaander | 07-10-21 | 20:33: Sexueel droog staan ken ik overigens wel...... al een jaar of 5.
@goedverstaander | 07-10-21 | 20:33: Om dat goed uit te kunnen leggen, zou ik op zich verstand moeten hebben van intimiteit. Ergens in een verre verte ongetwijfeld vertaalbaar als een gevoel van empathie.
Omgekeerd, en met uw prachtige oprechte gemoedsrust in waarderende gedachten: ik zal me toch dertig jaar lang doelloos sufgeneukt hebben. Het gras was elders altijd groener. Behalve op GC, maar daar hebben ze grote hagedissen.
Dat gebeurt dan, met mensen die je van de recreational sex kent. Het blijken hele fijne kennissen. Ik zal niet zeggen dat ik de seks niet mis, maar vooralsnog redt ik me eige prima.
Er is dus duidelijk meer op de wereld. Vergeeft u mij deze oriëntatiefase, die op zich uiteraard in de pubertijd had gemoeten. Maar toen had ik het te druk met het vergaren van een ander soort wijsheid.
Vroeg rijp: www.youtube.com/watch?v=xZbKHDPPrrc
@Hetkanverkeren | 07-10-21 | 20:48: Dank u zeer voor de uitleg. Geloof het of niet; ik zie veel overeenkomsten met mijn eigen vrij losbandige leven. Mijn heden ziet er wel iets anders uit. Dank!
@goedverstaander | 07-10-21 | 20:57: Bofkontje! Geheel ten overvloede, maar koester wat je hebt. Svp.
Er zijn waanzinnig veel LHBTQI'ers bijgekomen, de kans dat deze groep met geweld geconfronteerd wordt dus automatisch groter.
Klopt als een bus. Toen er nog maar één LHBTQI'er was kwam er ook maar één klacht binnen.
@goedverstaander | 07-10-21 | 20:42: onzin. De politie kon lhbtiq geweld niet registreren: er was geen code voor.
Verder kon je hard uitgelachen worden als je aangifte probeerde te doen. Heel vvd: het is er niet, bestaat niet, er is geen bonnetje van.
Dat is inmiddels iets veranderd.
Je kan het ook positief uitleggen. D66 ziet het probleem dus toch! En weet dus ook uit welke wind de hoek waait. Hen kennende intussen zijn zij hier vanavond nog mee aan de slag gegaan
Hij benoemt meerdere olifanten in de kamer niet. De gemeente als faalhaas bij de woningbouw, cokesnuivers als instandhouders van de criminaliteit (en indirect de moord op Peter R.) en de import die homofiele D666-stemmers de tering schopt.
Wat een stel onbenullen is het toch, die D66 en ook die GroenLinks kliek. Werkelijk álles moet uit de kast gehaald worden om maar te voorkomen dat Geert Wilders gelijk krijgt. Moslims mogen niet gekwetst worden, dat is het enige morele ijkpunt wat ze nog hebben in hun denkwereld.
Maar de heer van Dantzig kan toch gewoon aan partijgenoot Rob Jetten vragen hoe moslims tegen homo’s etc aankijken? Rob ging met zijn man nota bene naar Iran op vakantie met twee excuus vrouwen.
Jetten is groot voorstander van een hijskraanverbod voor islamitische landen.
@goedverstaander | 07-10-21 | 20:29: En voor laagbouw
@Sinterbikske
Wie zijn nou toch die mensen die op D66 stemmen? Nou, oa die 2 excuus Truusen die zich daarvoor leenden.
ieuw, Drol66.
De moslim staat op de hoogste trede van deugen, de holebi’s (weiger verder te gaan dan die benaming) staan daar een paar treetjes onder. Logisch dus. (In de deugedachte)
En dan een plaat voor de kop hebben om niet te zien, dat ze zelf bij moslims ALLEMAAL op de tweederangs plaats staan.
Die obsessieve fascinatie voor andermans seksuele voorkeur en geaardheid is niet te begrijpen en laat vermoeden dat men zelf op enigerlei wijze worstelt met dit onderwerp.
D66 er’s zijn biseksueel, alleen geven ze er niet aan toe denk ik zo .
Bingo.
Goed punt.
Gebeurt in de kerk ook. Hoe meer beperkingen hoe groter de fascinatie en frustratie.
Ah, projectie dus. Zou kunnen.
Het staat in een ideologie die niet genoemd mag worden Mickey.
Dus....
Oh ja, Er staat ook in dat alle ongelovigen dood moeten.
Meer dan twee derde van de Arabische moslims wil liever geen homoseksuele buren en bijna driekwart verwerpt homoseksualiteit volledig. Afkeur van homoseksualiteit is verbonden met religie. Dus heeft de religiositeit van een moslim een voorspellende waarde voor diens homo-acceptatie: Hoe religieuzer des te hoger het flatgebouw.
Ik heb begrepen dat als je betaalde herenliefde bestelt het drie van die vier keer een Marokkaan is.
@goedverstaander | 07-10-21 | 20:28:
Van een vriend gehoord zeker?
@goedverstaander | 07-10-21 | 20:28: Ik doe het nog niet met miss-Marokko. (Is die er eigenlijk wel?) laat staan met een Marokkaanse krulhaar.
@LonelyWanker | 07-10-21 | 20:34: Ik heb geen homo-vrienden. Alleen negers. Ik moet streng zijn.
Ze willen ook liever geen buurmeisje met een Israëlische achternaam, had ik vernomen middels het hakenkruis op mijn voordeur en raam. Maar we moeten opletten dat we wel verbindend blijven en niet stigmatiseren!
@letopuwzaak | 07-10-21 | 20:42: Heftig! Ik scheer ze nog net niet allemaal over één kam, maar zit daar ook niet meer ver vandaan.
@R. Skickr | 07-10-21 | 20:50:
Ik heb de ervaringen lang gebagatelliseerd en niet aan de klok gehangen, maar op enig moment moet je problemen durven erkennen en benoemen. Dit zijn geen incidenten, dit is een probleem inherent aan deze cultuur. Mijn kind zit om deze reden op de blankst mogelijke school. (Waar alle culturen uiteraard welkom zijn, maar die ene net wat minder aanwezig is).
@R. Skickr | 07-10-21 | 20:50:
Je kunt iedereen met respect blijven benaderen, maar met wat slimme vragen kom je al gauw achter ware opvattingen.
@letopuwzaak | 07-10-21 | 20:42:
Ik vind dit zo in en in triest.
En vooral omdat degenen die hier tegen op zouden moeten treden vooraan staan bij 4 mei herdenkingen en BLM demo's.
En als hetzelfde vuige anti-semitisme overal om hen heen plaatsvindt kijken ze de andere kant op, of laten dossiers een half jaar in een la liggen.
Sindsdien vind ik die Lenin-Groot-Wassink en Halsema nog grotere ratten.
En Teun Föhn dan? (Kapper uit Urk die openlijk homo is en daar geen enkele last mee heeft).
Er is geen homohaat in …. Dat er 1 iemand is met een negatieve (vaak zielige) mening over de andersgeaarde wil nog niet zeggen dat een heel durp zo is. Maarja een deug66-er in het nauw zal nooit zeggen daar heb je een punt, het is altijd een jij-bak.
@mr_awesome | 07-10-21 | 20:29:
Och, ik heb hier van de usual D66 suspects nog NOOIT meegemaakt dat zij ook maar op 1 onderdeel toegaven.
G) Je roept: 'JA EN LA PALMA DAN?'
Sorry, Mossels en criminaliteit als 1 staat niet op de deuglinkschbingokaart.
De Urkwin, leuk gevonden.
Gereformeerden gemeenschappen sluiten inderdaad ook homo's en andersdenkenden uit. Maar zo gewelddadig als moslims zijn ze volgens mij niet. Bv Lale Gül werd regelmatig in elkaar geslagen door haar neef/broer/vader omdat ze bv te laat thuis was of de verkeerde kleren droeg. Islam heeft nooit een Verlichting gekend, is daarmee nog dezelfde achterlijke religie als uit het jaar 500. Een tijd van oog om oog en tand om tand. Christenen zijn daar dankzij de Verlichting mee opgehouden gelukkig, maar hun religie is desondanks nog wel een middel om homo's en andersdenkenden etc te onderdrukken.
Volgens jou niet. En dat vindt jij een goede graadmeter?
Toptegel.
Beste Diederik, mooie tekst maar een paar korte, broodnodige rechtzettingen:
Oog om oog, tand om tand is Joods, en was een hele verbetering in die tijd (5000 à 6000 jaar geleden). Het principe van proportionele vergelding van schade, waarbij de wraak van het slachtoffer *beperkt* werd tot de omvang van de schade die door de dader is toegebracht. Voor die tijd werd soms een hele familie afgeslacht vanwege de misdaad door één familielid. Bloeddorst werd hiermee beteugeld.
Christenen hanteren "de andere wang" dwz. niet elke belediging/krenking/misdaad moet onmiddellijk of evenredig vergolden worden. Was het wel een belediging, is er wel een wet overtreden en zo ja welke dan, etc. Tijd nemen, onderzoek doen en vergevingsgezindheid helpen daarbij.
De Verlichting heeft dit principe vertheoretiseert en verder geholpen. Met name het bewustzijn over recht en vergelding is verder uitgediept.
Waar die afwijzing van homo's echt vandaan komt weet ik niet, er zijn allerlei theorieën over maar geen een ervan vind ik overtuigend.
Islam begon in 610 na Chr. Islam is meer een ideologie dan een religie. Het heeft een verenkleed, overgenomen van eerdere religies, het accent ligt echter niet bij spiritualiteit, rechtvaardigheid of liefde maar bij verovering en onderwerping. Moslims vormen daardoor eerder een sekte dan een geloofsgemeenschap, ook vanwege het uiterst problematische exit-beleid.
En noem even drie openlijk homoseksuele voetballers. Heb verder niets met D66 en met religie evenmin. Maar om nu te doen of Hollanders zo tolerant zijn.
www.goalsandglamour.nl/35771-10-voetb...
Wat heb ik gewonnen?
Je wilt homo-afkeer binnen de Islam bagateliseren? De meeste mensen uit NL maakt het geen flikker uit, pun intended. Het vergelijk zit op een andere schaal.
Ja hoor, schuif het maar onder het tapijt met je scheve vergelijking. Voordat die moslims hierbin grote getalen werden binnengehaald en zijn doorgefokt kunnen homo's niet meer veilig over straat. Ik vind dat verschrikkelijk voor dit land.
Na dat
Kom je uit Urk en haal je gewoon dezelfde grap uit als Van Dantzig?
@goedverstaander | 07-10-21 | 20:26: Goed lezen. Er zijn er inderdaad wel drie te vinden, maar het liep zelfs met hen niet goed af.
"De Engelse voetballer van Yeovil Town moet voortdurend vervelende teksten van fans slikken"
"Nadat de 32-jarige Amerikaan zijn geaardheid bekendmaakte, bleven aanbiedingen voor de transfervrije speler uit."
"Deze Noor verdween in 2000 van de radar en lang was onduidelijk waarom precies. De reden zul je al geraden hebben: Berling bleek homoseksueel en was daarom gestopt met voetballen"
"Deze Engelsman kwam in 1990 uit de kast, maar zijn bekentenis kende een treurig vervolg. Door scheldpartijen van fans wisselde Fashanu voortdurend van club, om er in 1994 voorgoed mee te kappen"
Maar toch bedankt voor de voorbeelden.
Naar whataboutism.
Ik denk dat je in Staphorst of Urk hand in hand als homo-koppel kan lopen zonder het risico in elkaar geramd te worden.
In onze geweldige regenboogstad kan dat niet.
En Jericho dan?
Jerich uit, altijd lastig.
@Duwbak_Linda | 07-10-21 | 20:22:
Maar ze zijn niet goed in muurtjes.
@Mr_Natural | 07-10-21 | 20:30:
Als de scheids affluit ligt het altijd aan een ander. En dat klopt, want zonder de ander stonden ze hier niet eens, of wel dan?!
Dom interview met voorspelbare antwoorden. En dat vond ik vanochtend om 5:30 uur al.
Homosexuele D66 / GL stemmers moeten niet zeuren over dreiging dan wel geweld uit Islamitische hoek ....... dat hoort nu eenmaal bij de cultuur en proces om elkaar goed te leren kennen dan wel samen te vebinden.
Ze hebben het beste met u voor ....... dat weet u zelf ook wel ;-)
Wat geeft die grafiek weer? Aantal zuipketen per dorp? Aantal per fiets afgelegde lustreizen? Aantal gekopschopte homo’s per vrijdagavond? Label je assen, knuppel.
Stem als homo gerust op nono Dantzig. Je komt toch nooit in dat onveilige Urk. Loop lekker hand in hand over straat, geef elkaar een zoen bij het regenboogzebrapad en je krijgt alle lof en een applaus toe. Dantzig houdt die gevaarlijke Urken persoonlijk bij jullie weg. Alles komt goed.
Kritiek op moslims is voor D66 onmogelijk
Discriminatie '66 dramt alleen maar over haat tegen homo's en transseksuelen tegen blanke mannen en kleine kindertjes omdat ze dat niet durven te doen tegen de islamitische immigranten die daadwerkelijk een gevaar vormen voor deze groepen. Puur en onversneden racisme.
Wel mooi dat Dave Chappelle nu ook last krijgt omdat hij opmerkingen had gemaakt over lgbtetc. Zo zie je maar, als lgbt, moslim en donkere medemens sta je voor wokedeugend op een voetstuk, maar ook die moeten zich aan de regels van de woke agenda houden.
Ben benieuwd wanneer woke zich eens gaat buigen over teksten in rap muziek haha. Dat woke gaat nooit werken in de echte wereld, hoe zeer ze ook drammen.
@Muissolini | 07-10-21 | 20:28: Het taalgebruik in subgenres van """zwarte""" muziek komt volgens de intersectionele hiërarchie pas aan de orde nadat de bruine taalkwesties zijn aangepakt. Talen zoals Spaans moeten dus eerst kapot, en daarop geïnspireerde fantasiewoordjes als "moslima" zullen ook moeten worden ontdaan van geslacht tot zoiets als "moslimx".
Rijksbijdrage (dik 3 miljard) voor Amsterdam bijna 40% hoger per hoofd van de bevolking dan gemiddeld. Waarom dan?
Zalig zijn de lieve mensen in een lieve stad, want zij zullen de aarde beërven. Mattheus 5: 5
@Wassila,
Als die rijksbijdrage slechts 40% per persoon hoger is dan ben ik oprecht verbaasd, maar hebt u ook een bron?
“Cultureel centrum”
@Duwbak_Linda | 07-10-21 | 20:18: Mag er dan wel een hek omheen?
@Here's Freddy | 07-10-21 | 20:27: Er wordt gezegd dat deugdzaamheid zeeën kan splijten. Wat wilt gij dan met een hek?
@Dandruff | 07-10-21 | 20:24: Vond de rijksbijdragen in noordelijke provincies, laten we zeggen obv daarvan Euro 2300 in NL gemiddeld. frieschdagblad.nl/regio/Fors-verschil... . Dan Amsteram. Nu ca 875.000 inwoners, schat rijksbijdrage op ca 2,9 miljard voor 2021, in 2019 was dat 2,777 miljard. Dan kom je voor 2021 op ca Euro 3300 pp. Dikke 40% hoger dan gemiddeld. Zie ook www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...
@Dandruff | 07-10-21 | 20:24: Zie onder. Beetje googelen en een beetje schatten, maar 1000 Euro meer per hoofd van de Amsterdamse bevolking vergeleken met de gemiddelde bijdrage p.p. is het minstens. Nou ja, goed besteed aan moskeen en Lhbti vlaggen zullen we maar zeggen.
Die post van gisteren wordt een naslagwerk. Is.
Een sterk staaltje cognitieve dissonantie van deze van Dantzig. Een waardige en goede vervanger voor Ollongren in Rutte IV...
Zowel het gristendom als de islam zijn allebei belachelijke instituties. Je hoeft niet te kiezen hoor.
Ik vind zowel golf als kickboksen vrij belachelijke sporten. Toch heeft de ene sport wat meer connecties met criminaliteit en dodelijk geweld dan de ander. Dat mag best benoemd worden.
Ha, een urks argument. Ik meen toch echt dat die christenhonden zich terug hebben getrokken in wat kutdorpjes in de veluwe zodat de rest van land verder kan leven zonder die middeleeuwse houding van ze.
@Dandruff | 07-10-21 | 20:20:
Inderdaad, die kudtgolfers, die ontduiken alle belasting met die vage bv'tjes.
@SterF... | 07-10-21 | 20:23:
Is dat zo? Bron?
Overigens vind ik belastingontduiking van een iets andere orde dan kopschoppen op straat of afpersing in "het milieu".
Fout. Over pakweg 15 jaar moet je kiezen: bekeren tot de islam of kop eraf.
@Dandruff | 07-10-21 | 20:25:
https://www.encyclo.nl/begrip/kwinkslag
Je kan als D66 fanaat ook continue wijzen naar Wilders als je geen argumenten kan aandragen in een willekeurige discussie.
Ik ken er wel een paar hier die dat doen.
Ja dat was tijdens Neurenberg processen al een succesvolle verdediging van menig nazikopstuk.
*zucht* Menig. Waar is mijn kroontje! *rommelen doet*
@Duwbak_Linda | 07-10-21 | 20:10: Soms heb je dat een moment van verlichting nodig om een kroontje aan te schaffen. Ik doe het pas als de VVD met de PVV in regering komt of wanneer GS met zo'n bombshell artikel komt dat het niet anders kan.
Hebbes!
@VoltaireJohn | 07-10-21 | 20:11: I am a king now. *traantje*
@Duwbak_Linda | 07-10-21 | 20:15: Oh, dat is snel, u bent officieel lid van GeenStijl.
@VoltaireJohn | 07-10-21 | 20:30: Ben weer terug op stok. Kakelen deed ik al.
Tweede topic uit dat verschrikkelijke interview met Van Dantzig. Daar zit genoeg onzin in voor nog vijf topics.
Hoewel. Het is al erg genoeg. Negeren die 020 kliek is verstandiger.
Zolang homo's in Amsterdam braaf D66 of GL blijven stemmen is mijn medelijden met hen vrij beperkt.
Misschien zit ik ernaast, maar ik denk niet dat homo's veelal D66/GL stemmen.
@UnderTheDevil | 07-10-21 | 20:14:
Dan zit je er dus naast. Ze doen dat in grote getale wel.
@UnderTheDevil | 07-10-21 | 20:14: Homo’s ‘deugen.’ Niet.
Moeilijke spagaat voor D66, niet willen discrimineren is best moeilijk. Of je discrimeneert die enorme grote groep moslims, of de lhbtiq+ groep. Er is geen middenweg. Je kan dat alleen niet hardop zeggen, dus vandaar deze politicul met WhataboutUrk want die groep moslims is veel groter en veel enger. Lhbtiq+ stemmen niet meer D66, die stemmen VVD of PVV zelfs. Een stem op D66 is een 'kaakslag' voor lhbtiq+.
@2voor12 | 07-10-21 | 20:15: Zeggen ze je dat? Wat denk je dat ze in het echt doen? Ik werk in Amsterdam, ik zal echt niet zeggen wat ik stem op mijn werk, waarschijnlijk om geen 'waves' te creeeren zelfs D66.
@2voor12 | 07-10-21 | 20:15: U stond in het hokje met hen toen ze stemden?
DDR66 is toch echt een gay partij met die ene opper-homo achter Kaag. Want mannen met hosmo lopen wel netjes achter de vrouw aan, er is een natuurlijke pikorde.
Trek maar een fust diaree open. Het land moet en zal kapottttt !!
Van Dantzig ten voeten uit. Stemmen op die knurft, mensen!
Laten we allemaal deugen en wegkijken en mensen die toch problemen aankaarten dan als schuldige aanwijzen. Wat een fantastisch plan.
D66 houdt ervan om PVV als schuldige aan te wijzen. Werkt makkelijk.
G: Uit de doos van tante Sjaan?
Uit grootmoeders grot.
Teun fohn leeft volgens mij nog??!?
Godwin is een persoon, geen plaats, toch?
nl.wikipedia.org/wiki/Mike_Godwin
Niet om je af te vallen, Bert. Maar deze quiz laat ik even schieten.
Same here. Ben bang de vraag goed te beantwoorden en de prijs te winnen.
REAGEER OOK