Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GeenStijl biedt onderduikadres aan Happy aan

Wat nou niet gay genoeg

Social

Luister. Als de Nigeriaanse Happy volgens het IND "niet gay genoeg" is, dan roeren we graag nog een scheut roze door haar dossier. Bij dezen bieden we een plekje in onze stijlloze kelder aan Happy aan om onder te duiken en uitzetting door de geaardheidsbureaucraten van de IND te voorkomen. Echt, wat is dat toch met die fokking vvd? Geen IS-terugkeerder wordt een strobreed in de weg gelegd, ouwe fakirs mogen hun kindbruidjes blijven invliegen, tuigmigranten worden samen opgehokt maar nooit uitgezet, maar die ene vrouw die vanwege haar geaardheid met kokend water werd overgoten en daarna veel te lang veel te weinig hulp kreeg, wordt het land uit getrapt omdat ze "niet gay genoeg" zou zijn. Alsof je nog een keer kokend water over haar uitgiet. Wat ons betreft is Nederland haar wel wat verschuldigd, aangezien we Happy in een azc niet konden beschermen. Als we nou tegen iemand willen zeggen dat ze welkom is, welkom in ons land, dan is het wel iemand die haar eigen land ontvlucht is vanwege haar geaardheid, om vervolgens in het gastland alsnog door haar eigen landgenoten is mishandeld om haar geaardheid. App ons, Happy. We hebben een uitstekend onderduikadres.

Reaguursels

Inloggen

Seksuele geaardheid zou sowieso geen reden moeten zijn om asiel te verlenen aan iemand. Als je in een land woont waar homoseksualiteit niet getolereerd wordt, dan zal je dat als inwoner van zo'n land voor je moeten houden als je niet in gevaar wilt komen. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor atheïsten of mensen die tegen het totalitaire regime in hun herkomstland zijn. Door de intolerante cultuur in deze landen is het daar voor je eigen veiligheid helaas nodig om dit soort dingen binnenskamers te houden. Alleen feitelijk geweld zou een grond moeten zijn om iemand asiel te verlenen, bijvoorbeeld als iemand bekend staat als een prominente activist voor homorechten, atheïst, of dissident.

Dr. Vigilante | 10-11-20 | 13:13 | 2

Zo is het maar net.

lex63 | 10-11-20 | 16:59

Te triest voor woorden.

zijvanhiernaast | 10-11-20 | 17:06

Ach ach je als homo te doen voorkomen is een oude truc. Gelukkig trapt de IND er steeds minder vaak in. Al die gasten die bewezen geen homo zijn direct terug sturen.

We hebben hier al meer dan genoeg gelukzoekers.

lex63 | 10-11-20 | 11:58 | 1

U heeft dit issue dus totaal niet gevolgd of begrepen. U roept maar wat. Mafklapper.

zijvanhiernaast | 10-11-20 | 17:08

Nog niet zo lang geleden de oproep gehoord van Broekers om een asielzoeker in huis op te nemen compleet met een foto van een gelukzalig uitziende blanke Nederlandse vrouw met een goed uitziende man uit een azc in haar boven modale huiskamer. Niets meer van vernomen. Een zachte dood gestorven? Het zou een uitkomst zijn voor deze vrouw om te mogen intrekken bij een welvarend lesbisch echtpaar met hart voor de asielzoeker. Ten minste als ze bestaan natuurlijk. Zijn er lesbische reaguurders die daar iets van vinden?

forecastle | 10-11-20 | 11:55

Het kan dus wel... Voortvarend te werk gaan bij de IND...

Pretba | 10-11-20 | 10:52

En de daders waren natuurlijk al direct uitgezet.

Satertje | 10-11-20 | 09:34

Natuurlijk kunnen wij in het AZC niemand beschermen. Maar dat is ook niet mij keuze, maar de keuze van het COA. En even een ander onderwerp: Dit moeten we echt aanpakken, geen cent ontwikelingshulp meer naar hosmo-hatende landen. Niet via de VN, niet via de EU, helemaal niet. Want wij kieperen elk jaar grote bedragen in die organisaties.

Niek1582 | 10-11-20 | 08:36 | 1

U bedoelt wij kieperen in een bodemloze put.

De Let | 10-11-20 | 08:48

Is al overwogen Happy hier te houden en de rest van de AZC bewoners naar Nigeria uitzetten (ook als ze daar niet vandaan komen)? Nigeria is een rijk en corrupt olieland die prima de eerstkomende 3 miljard vluchtelingen kan opvangen.

discriminazie | 10-11-20 | 08:21

Yep. Zekers. Ik heb hier nog een boekenkast staan.

SaintNick | 10-11-20 | 01:24 | 1
-weggejorist-
Peter777 | 10-11-20 | 01:47

Lekker bezig GS!
Als we toch voor iedere kansenparel die we eruit schoppen, 10 échte vluchtelingen zoals deze Happy zouden terugkrijgen, zou dit een veel mooier land worden.
Links blij want meer doelgroep om te betuttelen, rechts blij want meer mensen die vrijheid wél op waarde weten te schatten en dus mee willen doen.
Win - win. Het probleem is, hoe komen we zover...

Veteranus | 10-11-20 | 00:57 | 1

Moeilijk. Het punt is dat dit soort vrouwen t.z.t. gewoon in het arbeidsproces meedraaien, net als Aziaten en christenen uit het Midden Oosten. Van deze groepen ondervind je geen hinder en voegen vaak zelfs wat toe aan onze samenleving. Het probleem zit hem puur en alleen in de grote hoeveelheden islamieten die we hier binnen halen. Dat zijn veelal ondankbare profiteurs die alleen afbreken. Die kun je nooit over en kam scheren met mensen als Happy, die hier natuurlijk gewoon moet blijven. Maar nogmaals, veel primaten op GS zijn net zo hypocriet en kortzichtig als links Nederland. Hopeloos.

Peter777 | 10-11-20 | 02:08

Ben ik een slecht mens als het me geen reet kan schelen?

Lorejas | 09-11-20 | 22:45 | 2

Dom. Weet jij veel.

Peter777 | 10-11-20 | 01:48

Wie bent u, Peter, om zo veroordelend op te treden binnen deze reacties?

prutsclown | 10-11-20 | 06:21

Dit is links ten voeten uit.

CalamityJane | 09-11-20 | 22:26

nee, laten we dit even niet doen. Ok? Ik wil mijn geld goed besteed hebben. Thanks

topgozert | 09-11-20 | 22:25

Geniaal. Start een crownfund, ik doneer een paar tientjes

Schwanzeleber | 09-11-20 | 22:10
-weggejorist-
tsjajaja | 09-11-20 | 21:28 | 1

WMO. Dat is de IND en de rest van de regering, de politiek, de gemeenten en zo'n beetje alle andere boven ons gestelden. Nederland schijnt van niemand in het bijzonder te zijn, dus de originele blanke inboorlingen moeten de wereld juichend als bevrijders binnenhalen. Meer meer meer uitvreters die gaus met Miele en baistandsautkiering komen eisen, en dan ook nog even je blonde dochter en je fiets als oorlogstrofeeën meeslepen. Onbegrijpelijk, dit gaat lijken op het ausradieren van de Nederlanders. Oh ja, WMO staat voor Weg Met Ons.

Nivelleermarionet | 09-11-20 | 21:04

Sorry voor Happy maar waar begin je en waar houdt het op? Ze hebben waarschijnlijk angst een precedent te scheppen maar raar is het toch als ik zie welke halfzachte eien er wel mogen blijven.

jan huppeldepup | 09-11-20 | 21:02

Gewoon uitzetten. De meeste asielzoekers liegen, en daarbij ben ik van mening dat homosexualiteit geen reden voor asiel zou moeten zijn. We kunnen niet alle homo's uit de rest van de wereld opnemen. DAarbij kun je gewoon je sexualiteit onderdrukken en het spel meespelen. Ik zeg niet dat dat leuk is, maar veranderingen in een land moeten van binnenuit komen. Dus in dit geval; vanuit de homo's, die dus niet het land uit moeten lopen.

Poes Fiep | 09-11-20 | 21:00 | 3

Hear hear

Stijl_Loos | 10-11-20 | 07:20

Dit. Daarnaast is NL overigens ook niet geheel veilig voor homos.

Niek1582 | 10-11-20 | 08:53

Als Happy nu toch nog mag blijven, komen haar man en kinderen dan op termijn ook over?

Alco-de-Holist | 09-11-20 | 20:58 | 5

In deze is dat zeker niet briljant. Je trapt ergens in!

CalamityJane | 09-11-20 | 22:28

@CalamityJane | 09-11-20 | 22:28: Ja, veel primaten hier op GS. Zijn net zo ongenuanceerd en wereldvreemd als het gros op links. Jammer, veel lieden hier halen het niveau van GS zwaar omlaag. Racisten in de puurste vorm.

Peter777 | 10-11-20 | 01:53

@Peter777 | 10-11-20 | 01:53: Was ik maar wereldvreemd. Na 30 jaar ervaring zie ik steeds weer dezelfde karaktertrekjes bij collegas van bepaalde kleur en nationaliteit.

Niek1582 | 10-11-20 | 08:55
▼ 2 antwoorden verborgen

Is er niet iets van een hardheidsclausule? Deze dame heeft het al moeilijk genoeg gehad volgens mij.

lingo star | 09-11-20 | 20:57

Begrijp dus dat veel uit Nigeria afkomstige "vlichtelingen" hebben gelogen over hun geaardheid en desondanks toch op valse basis een verblijfsvergunning hebben gekregen. IND zal dus kritischer kijken. Moet in dit geval maar vertrouwen dat ze dit voldoende hebben gewogen en beoordeeld? Het is triest dat ze is overgoten met kokend water -weet iemand hier ook waarom daadwerkelijk?, maar dat moet los staan van de beoordeling dat ze niet voldoende heeft aangetoond dat ze lesbisch zou zijn? Ja, ik weet het niet, maar mogelijk heeft IND het heel misschien wel juist? Moeilijk deze kwestie.

Jan, Leiden | 09-11-20 | 20:56 | 1

Jantje uit Leiden. Het punt is dat die criminelen die haar hebben geterroriseerd vermoedelijk wel moeten blijven. M.a.w., het vuil houd je hier en de onschuldigen waar niemand last van heeft moeten terug. Vooral ook omdat het lekker makkelijk is voor de IND, iemand terugsturen die zich nauwelijks kan verweren.

Peter777 | 10-11-20 | 02:13

Ik was jaren geleden eens gedetacheerd bij de IND als projectleider en werd wegwijs gemaakt in de gehele asielprocedure. Bij een aanmeldcentrum zag ik toen een afrikaan teneergeslagen bij de slagboom zitten, hij had zojuist te horen gekregen dat hij niet in aanmerking kwam om de asielprocedure in te gaan. Men vertelde me dat er zo ook vaak hele gezinnen met kleine kinderen de deur wordt gewezen, wat natuurlijk vaak hartverscheurende taferelen oplevert. Ik leerde daar toen wel dat de ambtenaren van de IND ook netjes en zorgvuldig met de asielzoekers omgaan, en zij zijn ook niet ongevoelig voor leed, maar er zijn wel regels die moeten worden gehanteerd.

Het is natuurlijk te begrijpen dat mensen teleurgesteld zijn als ze worden afgewezen, men kwam hier voor een doel en als dat niet lukt dan stort de toekomst die ze voor ogen hadden in. Echte vluchtelingen (waarvoor het vluchtelingenverdrag ooit bedoelt was) zien we hier eigenlijk nooit, het zijn allemaal mensen die simpelweg op zoek zijn naar een beter toekomstperspectief dan in hun land van herkomst (of het buurland waar ze eerder naar waren gevlucht). Ik kan er absoluut begrip voor opbrengen, in hun geval zou ik misschien hetzelfde doen. Ik gun iedereen een mooie toekomst, maar feit is dat we het ons als Nederland niet kunnen permitteren om tienduizenden mensen per jaar hier toe te laten (laat staan honderduizend). We kunnen het logistiek niet aan, er zijn niet genoeg huizen en werk, en het ondermijnt de verzorgingsstaat. Dus worden er ook mensen afgewezen, helaas! Maar goed, ik kan niet over dit ene individuele geval oordelen.

kunstliefhebber | 09-11-20 | 20:50 | 1

Voorlopig zijn er onder het bewind van Mark Rutte zo'n 75.000 asieleisers per jaar ons land binnengekomen.

Ommezwaai | 09-11-20 | 21:51

De dader mag wel gewoon blijven neem ik aan.

zokanhetookja | 09-11-20 | 20:48 | 1

haha precies, voor de religie van de vrede staan de poorten wagenwijd open. En als je dan vanuit je geloofsovertuiging iemand met kokend water overgiet dan hebben we daar volop begrip voor. Hoe gaat het trouwens met de IS terugkeerders?

Ron_Paul | 09-11-20 | 21:36

Nog zo'n verhaal. Ouders met kinderen die ondanks herhaalde uitzetting naar Spanje (waar ze het eerst aankwamen) keer op keer naar NL teruggaan. Zogenaamd omdat ze in Spanje gepest werden en in een huis met te kleine ramen werden ondergebracht (volgens mij omdat ze in Spanje geen huis met Miele en uitkering en toeslagen kregen). Een van de kinderen pleegt uiteindelijk - door het heen en weer gesleep zelfmoord. Uiteraard vol op het emo orgel: nu mag het hele gezin in NL blijven.
www.ad.nl/binnenland/syrische-jongen-...

LucaBrasi | 09-11-20 | 20:43 | 1

Ach ze zijn hopeloos en dat kan ik nog wel snappen en de meeste denk ik met mij hier op GeenStijl... we zijn natuurlijk ook gevoelige en mensen met een hart. Het is de politiek nationaal en Europees die ons burgers hiermee opzadelt.
Het is de politiek die willens en wetens al deze mensen hier naartoe haalt, want dat is wat Brussel doet, mensensmokkel faciliteren.. en verdeeld alle immigranten over de lidstaten, elke week een constante instroom, het is verre van toeval.

Hollandse_blauwe | 09-11-20 | 20:52

"Geen IS-terugkeerder wordt een strobreed in de weg gelegd, ouwe fakirs mogen hun kindbruidjes blijven invliegen, tuigmigranten worden samen opgehokt maar nooit uitgezet"

Zeker, geen speld tussen te krijgen, en ook ik erger me aan die zaken wezenloos. Maar de gevolgtrekking dat dan DUS een asielzoekster die met kokend water is overgoten maar moet kunnen blijven OMDAT ze met kokend water is overgoten, die gevolgtrekking kan ik althans niet goed volgen. Dat kokende water incident is niet mijn schuld, ook niet die van GS, of van Nederland in het algemeen. Dat is een wandaad van een andere asielzoeker die hier ook niet thuishoort.

Die Nigeriaanse mevrouw moet m.i. 'gewoon' beoordeeld worden volgens de geldende criteria, en als er, wat ik ervan begrepen heb, grote twijfels zijn van de kant van de IND of mevrouw wel echt zo lesbisch is als ze beweert, en die bewering alleen maar gedaan wordt om een verblijfsvergunning te scoren, dan geldt die bewering niet, en moet mevrouw afgewezen worden en terugkeren naar haar 'eige' land.

Dat laat uiteraard onverlet dat er aan die IS terugkeerders, de importeurs van kindbruidjes, en kansloze, criminele veiligelanders óók nodig wat gedaan moet worden. Maar dat staat hier wel los van.

Dr_Johnson | 09-11-20 | 20:40 | 2

Gewoon beoordeeld worden? 1000den mensen uit ver Afrika hier beoordelen of ze bij u in de straat een huis en een uitkering krijgen is nooit normaal geweest en zal ook nooit normaal worden. Stop het asielcircus.

zokanhetookja | 09-11-20 | 20:56

@zokanhetookja | 09-11-20 | 20:56:

O, hoho, maar daar ben ik het volledig mee eens. Ik schrijf haast hier elke week dat Nederland een finaal einde moet maken aan dat hele asielcircus, want het gaat uitsluitend om lieden die hier hun levensstandaard een enorme boost willen geven, maar vanaf het moment dat ze een verblijfsvergunning scoren, allemaal linea recta in de bijstand verdwijnen en daar voor het merendeel de rest van hun leven van afhankelijk zullen blijven.

Maar zover is het helaas nog niet, en moddert de IND verder met zg 'toelatingscriteria', die er volgens mij in de praktijk op neerkomen dat men het 'billijk' vindt wanneer ca 50% toegelaten wordt, en 50% afgewezen. Die laatsten gaan vervolgens jarenlang procedure op procedure stapelen tot ze uitgeprocedeerd raken, waarna ze vaak alsnog mogen blijven.

Dr_Johnson | 09-11-20 | 21:10

Misschien zou ze als bewijs van haar geaardheid bij de balie van de IND haar vriendin moet zoenen en misschien nog wel verder naar honk 2 of 3, kijken wat ze doen

hotbrasil | 09-11-20 | 20:36
-weggejorist-
Opgelost | 09-11-20 | 20:34

Daarom dus, en dat is dus al enkel met die Oegandese instroom... maar ook via de kerk als ze bekeren naar het christendom
schijnt ook voorwaarden te zijn geweest voor het krijgen van het gouden ticket dat een eigen woning en levenslang een uitkering mag genieten. Daarom heb ik geen medelijden met die happy, gewoon uitzetten en voortaan jaarlijks duizenden fraudeurs gelijk aanpakken en toegang ontzeggen. Op de zwarte lijst ermee...

Hollandse_blauwe | 09-11-20 | 20:38

@Opgelost | 09-11-20 | 20:38:

Denk je niet dat die mensen in dat AZC elkaar kennen, en dat bijvoorbeeld Oegandezen voortdurend in hun eigen taal met elkaar spreken?
Asieleisers die zich alleen als homo voordoen zeggen heus wel tegen hun landgenoten dat dat een spelletje is. Veel echte homo's zullen dat trouwens ook zeggen tegen hun landgenoten. Uit veiligheid.

Er zit een hoop vullis in al die AZC's, en die lachen ons uit.
Ze krijgen gratis eten, onderdak, zorg, rechtshulp en zelfs zakgeld.
Ze weten allemaal dat ze hier praktisch ongestraft kunnen stelen en aanranden, daarom doen velen dat ook. Dus ze weten ook heus wel wie er echt homo's zijn en wie niet.

Nederland is al veel te vol. Maar als we nu eindelijk eens mensen terug gaan schoppen dan zijn er honderdduizenden andere kandidaten te bedenken die toch voorrang hebben.

Dandruff | 09-11-20 | 20:59

@Hollandse_blauwe | 09-11-20 | 20:38:

Volgens mij is het zowel in de VS als in de EU juist *geen* beleid om vervolgde christenen een verblijfsvergunning te geven. Christendom is echt geen gouden ticket, integendeel.

En verder wat ik hierboven al schreef, het gaat hier om een enkele uitzondering voor iemand die hier verminkt werd vanwege die geaardheid. Niet om toelating van elke homo, of elke fraudeur.

Dandruff | 09-11-20 | 21:05
▼ 2 antwoorden verborgen

Mooi man die berichten waarvan je denkt WTF NL heeft een streng asielbeleid.... duurt wel geteld 0,5sec wetende dat het valse hoop was.

Hollandse_blauwe | 09-11-20 | 20:14

Het lijkt vrij heroisch, en er mag zeker kritiek worden geleverd op het beleid.. maar een pessimist zou hierin een conclusie kunnen trekken dat Geenstijl mensensmokkel aanmoedigt wat strafbaar is.
Het nare is, dat mensen die dreigen te worden uitgezet tot extremen gaan om toch te blijven. Ondanks het feit dat vanuit alle onderzoeken blijkt er geen gevaar meer te zijn voor degene in het land van herkomst. Het is een enorme dillema.
Ik kan niet oordelen over de zaak van Happy, maar ik weet dat er veel meer gruwelijkheden gebeuren in AZCs in de vreemdelingenopvang van Schiphol.

Moskovitz v.d.Duivel | 09-11-20 | 20:12 | 3

Uitzetten naar land van herkomst... ook een sprookje.

Hollandse_blauwe | 09-11-20 | 20:15

We weten niet van de hoed en de rand, weg ermee, genoeg opvreters hier,happy gaat weer kosten,of kwam ze hier om in de kassen te werken?

dirkdoorsnee | 09-11-20 | 20:17

@dirkdoorsnee | 09-11-20 | 20:17:

Het gaat hier om een extreem geval.
Of verwacht je precedentwerking, dat als happy mag blijven voortaan wekelijks duizenden asieleisers met kokend water gaan knoeien?

Dandruff | 09-11-20 | 20:30

Het is bestuursrecht.. Als de IND dit zegt dat is het gewoon zo, omdat het media gevoelig is is het ineens anders. Rot op uitzetten die lui

LekkaH_Hollands | 09-11-20 | 20:06

In Nigeria wonen bijna 200.000.000 mensen, dus 100 miljoen vrouwen; als 3% lesbisch is dan gaat het om 3 miljoen vrouwen die in aanmerking zouden komen voor asiel. Dat kan toch niet.
En verder: niemand heeft seksuele vrijheid: als u horizontale belangstelling heeft voor de vrouw van de buurman, dan staan er wetten in de weg en praktische bezwaren; en als de vrouw van uw buurman toevallig ook uw dochter is dan wacht u hier in NL ook een volksgericht cq de gevangenis.

CiTy3 | 09-11-20 | 20:05
-weggejorist en opgerot-
BigBaron | 09-11-20 | 20:02 | 1

Er wordt heel wat gelogen dus, zelfs over geaardheid, maar ook over leeftijd: bewering van minderjarig zijn.

Jan, Leiden | 09-11-20 | 21:00

pff van mij mag 95% van het AZC tuig terug. maar voor 5% is het hard nodig. En daar is deze er overduidelijk 1 van.

Volgens mij is de IND door de kwaadaardige Islam al gecorrupteerd. Veel allochtonen met islamitische achtergrond zullen er hun baandje al gekregen hebben.

Ir. Wilhelmus | 09-11-20 | 19:58 | 1

Zeker weten. Met een mooi lucratieve mensenhandel ernaast.

Cepalislam500mg | 09-11-20 | 20:03

Dit soort stukkies vallen niet goed bij de rechtse tokkies die een groot deel van jullie publiek zijn en roze kroontjes kopen........ uitkijken hoor!

captainobvious | 09-11-20 | 19:58 | 6

Te dicht bij een molen gestaan?

onfray | 09-11-20 | 20:13

Dit soort stukjes vallen Niet goed bij linkse deug kneusjes die door deze situatie weer keihard gaan schreeuwen en onbeperkte tolerantie scanderen... en weer menen dat NL intolerant is.

Hollandse_blauwe | 09-11-20 | 20:26

@captainobvious | 09-11-20 | 19:58

Ah, je hebt de reacties nog niet gelezen zeg je.
Dus je oordeelt daar wel blind over, want je wilt niet belezen overkomen.
Helder.
Over tokkies gesproken.

Dandruff | 09-11-20 | 20:32
▼ 3 antwoorden verborgen

OK dan. Happy blijft, maar zij is de allerlaatste. Na haar geen enkele vreemdeling meer binnen. Gewoon opvang in de regio wat en geen migranten stromen meer, illegale Marokkaantjes in de gevangenis tot ze zelf terug willen. Maakindustrie terug naar Nederland en wie niet werkt krijgt geen uitkering. Bladblazers afschaffen en blaadjes vegen met z'n allen. Tjoptjop.

Cepalislam500mg | 09-11-20 | 19:58 | 1

Eens, behalve de bladblazers. Bladblazers zijn top, die mogen blijven.

elfenstein | 09-11-20 | 20:24

Copy paste van De Joop? Of is Lucas de linkse lul gereïncarneerd

3Xniks | 09-11-20 | 19:56

Pharrell heeft ook wel een plekkie, maar een kamer zonder dak is ook niet alles zo in de aankomende winter.

Ashtrey | 09-11-20 | 19:56

Het is tenhemelschreiend hoe hier weer mee om wordt gegaan. Het lijkt wel of de ambtenaren een spelletje spelen met de politiek, wie veroorzaakt de meeste kamervragen ...

Rdock | 09-11-20 | 19:54
-weggejorist-
druipsmurf | 09-11-20 | 19:53 | 1
-weggejorist-
druipsmurf | 09-11-20 | 19:53

Ja da's kudt voor Happy. Sorry dat Nederland zo nodig alle moslimtuig moest importeren waardoor jij met je terechte asielaanvraag uiteindelijk 2x de lul bent. Sorry. Echt. Je weet zelf wel wat het probleem is en wie je daarvoor verantwoordelijk kan houden. Misschien helpt het als je met een gun op een of andere foto gaat schieten, die van Merkel bijvoorbeeld. Wellicht dat je dán de aandacht krijgt, voorlopig wordt ook die volledig gekaapt door je belagers.

elfenstein | 09-11-20 | 19:53

A. IND heeft onderzoek gedaan, Happy blijkt niet echt gay en heeft die schijn opgeworpen met verblijfsvergunning in het vooruitzicht. Die conclusie trekt de IND echt niet zomaar.
B. Happy heeft omdat ze zich voordoet als gay kokend water over zich heen gekregen. Mag niet gebeuren en de daders moeten gestraft worden.
C. Daders kunnen zich klaarblijkelijk niet vereenzelvigen met de standaarden in ons land, uitzetten dus.
D. Happy heeft ook gelogen en zich voorgedaan als lesbienne. Is ze niet en dus geen grond voor verblijfsvergunning. Door te liegen heeft ze een risico genomen. Risico van geen verblijfsvergunning krijgen en risico van vergelding door stupide landgenoten. Oftewel domme actie.

Oftewel: allemaal eruit.

Juffrouw op de fiets | 09-11-20 | 19:52 | 5

Die bron vraagt de IND ook niet aan die zogenaamde vluchtelingen als ze met hun verhaal aankomen. Dus niet zo moeilijke vragen stellen.

Cepalislam500mg | 09-11-20 | 20:01

Doe niet zo simpel. Je gaat toch niet zeggen dat je A tm D niet zelf had kunnen bedenken?

Cepalislam500mg | 09-11-20 | 20:05

@Cepalislam500mg | 09-11-20 | 20:05:
Bedenken wel, waarom een vrouw die beweert lesbo te zijn maar het niet is overgoten wordt door haar medebewoners omdat ze lesbo is gaat me wat ver zonder bron of toelichting. Vooralsnog ga ik er even van uit dat de redactie van GS niet helemaal achterlijk is en dat wel zou weten, dus jah: Bron or it didn't happen.

elfenstein | 09-11-20 | 20:09
▼ 2 antwoorden verborgen

OMG en al die veilige landers blijven en Happy moet weg?!!!!

RoosjemijnRoosje | 09-11-20 | 19:52

Ja hallootjes. Zo’n vrijgevochten typje daar heb je dus helegaar geen ene reet aan qua omvolkings des volks. Dus hup, eerste vlucht terug en dan halen we daar zo’n leuke regressieve inteeltberber voor terug.

Ceristimo | 09-11-20 | 19:51

Zit wel een filosofie achter ben ik bang: straks overgieten zich hele volksstammen om te mogen blijven. Daar moet je dus mee oppassen zal het OM wellicht gedacht hebben. Misschien Happy via een achterdeur weer naar binnen smokkelen?

Feitenpliesie | 09-11-20 | 19:51

Nee hoor weg ermee. We worden niet een vluchtelingenkamp voor iedere -zogenaamde- LGBTQIA.

Noor | 09-11-20 | 19:50

Honderden Oegandese asielzoekers logen over hun homoseksualiteit iedere uitzondering wordt misbruikt met dank aan de linkse partijen gesteund door CDA VVD.

Trumme | 09-11-20 | 19:47

Bij M nu een kinderpanel over de Amerikaanse verkiezingen. Ik merk eigenlijk geen verschil met volwassen deskundigen die wij de laatste weken hebben gezien.

lekgoot | 09-11-20 | 19:46 | 3

Laat me raden, helemaal uit hun bolletje omdat Trump verloren heeft?

BozePaarseMan | 09-11-20 | 19:48

Zit achter m'n pc en hoorde dat gewauwel op de tv. Zegt zo'n bekakt koter 'Biden gaat hele goede dingen voor het land' Meteen de tv uitgeflikkert.

Die Plouwen, die VI racisme debat advocate en Freek mochten ook nog effe los gaan op Trump. Freek las ook z'n Harris retelik 'gedicht' voor. Kortom het was weer om te kotsen.

D.Onderop | 09-11-20 | 19:54

Helaas voor Happy. Ben zelf vaak in Nigeria geweest. Gays is no problem daar. Niet slechter dan de halve wereld. Dus hup terug er die meid. En graag ook die haatbaard die haar dat heeft aangedaan.

Cherokee | 09-11-20 | 19:43 | 4

Precies. En laten we nu niet het toevluchtsoord worden voor iedere LGBTQIA in de wereld.

Noor | 09-11-20 | 19:47

Laten we dan ook diegene eruit gooien die haar overgoten heeft.

BozePaarseMan | 09-11-20 | 19:49

H@C1O2 | 09-11-20 | 19:46: aanwinsten in NL zijn Hollandse gezinnen die voortaan minimaal uit 3 kinderen of meer gaan bestaan. Zodat we die ongecontroleerde massa immigratie niet meer nodig hebben. Maar gossie onze vrouwen worden steeds meer aangepraat dat carrière en onafhankelijkheid de standaard moet zijn..

Hollandse_blauwe | 09-11-20 | 20:46
▼ 1 antwoord verborgen

Kindermisbruik, nu live bij M.

Sinterbikske | 09-11-20 | 19:43 | 4

Zo jammer dat kinderen op die leeftijd nog niet cynisch tegendraads kunnen reageren.

lekgoot | 09-11-20 | 19:49

@Abject | 09-11-20 | 19:47: nou, ik kijk het eigenlijk nooit, maar ben blij dat ik het opgezet heb nu. Hoe indoctrinatie werkt moet je soms even aan herinnerd worden om zelf niet in de val te trappen.

Sinterbikske | 09-11-20 | 19:51

Goed geknede buikspreekpopjes.

Normpje | 09-11-20 | 19:51
▼ 1 antwoord verborgen

We moeten kiezen natuurlijk, of moslimextremisten toelaten of homo's. Niet allebei, want dat gaat mis.
Nederland heeft jaren geleden al voor de eerste groep gekozen. Sorry Happy, misschien als je een baard laat staan en wat mompelt over gekwetst zijn.

C1O2 | 09-11-20 | 19:39

Omdat het plan is een wereldoorlog te beginnen. Verdeel-heers , spanningen opvoeren. Schreef ik hier in 2005 al.( andere nick) We moeten ze nu allemaal buitensmijten willen we een oorlog voorkomen.

Kim-Jung-Un | 09-11-20 | 19:38

Ik hoop op een Happy ending.

Sinterbikske | 09-11-20 | 19:36

Gadver, het kan dus nog viezer, Freek mag zijn gedicht op uitzending van M zeveren, en er voorts nog uitleg aan geven, iets met stoppen met polariseren en zo, tussen de litanie aan identity-politics-uitspraken door. Ploumen d'r bij, wat een gezwatel. Stelletje 'verbindende' sycofanten daar, gewoon eng. www.geenstijl.nl/tag/freek-de-jonge

Abject | 09-11-20 | 19:36 | 9

@Jan-Joris-Jaap-Joop | 09-11-20 | 19:52:
Je zou ook kunnen zeggen: Wow, als zelfs zo'n nobel persoon al doodsbenauwd wordt van moslims, wat moet er dan wel niet zo vreselijk mis zijn met dat geloof?

elfenstein | 09-11-20 | 19:56

@Eigenwijs | 09-11-20 | 19:43: De koningin is altijd een vrouw geweest. Wellicht is het heel Woke als WA zich in de toekomst ook identificeerd als koningin. Het koninklijk meervoud is al een eeuwenoud teken aan de wand. Niks geen dikke tieten door teveel bier. Dikke tieten door stiekem hormonen pillitjes te slikken.

EenGoedBegin | 09-11-20 | 23:16
▼ 6 antwoorden verborgen

Waarom is homoseksualiteit zo gevaarlijk in veel landen.....?
Oh... Wacht...

Is dit nog nieuws? | 09-11-20 | 19:36 | 3

Misschien dat het te maken heeft met lui die vinden dat men moet doen wat die normaal of goed achten? Ik zeg maar iets hoor.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 09-11-20 | 19:44

Nigeria is voor de helft islamitisch en de andere helft streng christelijk. En in het christelijke deel zijn het amerikaanse missionarissen geweest die daar de boel flink hebben opgestookt tegen homosexualiteit.

2voor12 | 09-11-20 | 19:45

Aids?

miko | 09-11-20 | 19:56

Hoe is het met de mensen afgelopen die met het kokende water gooiden?

kloopindeslootjijook | 09-11-20 | 19:35 | 4

Die hebben waarschijnlijk een gratis villa, auto, mobiele telefoon, gezondheidszorg en fysiotherapie gekregen.

Proud Infidel | 09-11-20 | 19:38

@Proud Infidel | 09-11-20 | 19:38: En een schadevergoeding. Geconfronteerd worden met een homoseksuele vrouw, wat een verschrikking.

C1O2 | 09-11-20 | 19:40

Die reageruren nu onder een vvd nick. Iets met Foefje in Straatsburg ofzo.

koolteer | 09-11-20 | 19:52
▼ 1 antwoord verborgen

Van mij mag iedereen die Happy heet blijven. Maar waarom GeenStijl nu wel een asielbelangenstichting op zijn blauwe ogen gelooft, is mij niet helder.

beldewouten | 09-11-20 | 19:33 | 3

Logisch, jij verkeert nog in je roes van Biden.

Sinterbikske | 09-11-20 | 19:39
-weggejorist-
Noor | 09-11-20 | 19:49

@Noor | 09-11-20 | 19:49:
Dwang en dreigen altijd fout maar misschien dat jij beter weet?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 09-11-20 | 19:55

Ambtenaren zijn net pitbulls. Bang voor alles, maar als ze een makkelijke prooi zien gaan ze voor de kill.

Blasfemie | 09-11-20 | 19:33 | 1

Duidelijk geen verstand van staffords en dergelijke.

miko | 09-11-20 | 19:50

Als we iedereen die in een AZC belaagd wordt, een verblijfsvergunning gaan geven, dan kan het wel eens druk worden in Nederland. Het is daar permanent knokken.

bintang | 09-11-20 | 19:32 | 3

Met kokend water overgoten worden is geen belediging.

Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het met de kokendwatergooiers is afgelopen.

Van mij mag daar een website van komen. Mensen die niet meer mee mogen doen. Ter lering en vermaak.

Knufter | 09-11-20 | 19:38

@Knufter | 09-11-20 | 19:38: Jij denkt kennelijk dat belaagd het voltooid deelwoord is van beledigen... Terug naar school en snel.

bintang | 09-11-20 | 19:46

Hear hear.

Rohin | 09-11-20 | 19:31

Waar ik heel nieuwsgierig over ben is, wat er met haar aanvallers gebeurd is?
Dat kokend water gietend bedreigende echtpaar.
Het zou mij niets verbazen, als die al lang en breed in een gemeentewoning zitten.

Roadblock | 09-11-20 | 19:31 | 2

Dat waren waarschijnlijk gayman uit Oeganda?

AdPatat1960 | 09-11-20 | 19:35

Dat zou wrang zijn...

kloopindeslootjijook | 09-11-20 | 19:35

Het lijkt er anders op dat ze in Nigeria minder gevaar liep dan hier. Nederland mag zich echt diep schamen. We zijn hard afgegleden van een veilig progressief land met veel vrijheid naar een steeds onveiliger, steeds onvrijer land waar de onderklasse steeds verder wegzakt. Gelukkig staat de VVD gewoon op 44 zetels in de peilingen. Gaaf!

hustler01 | 09-11-20 | 19:31 | 3

Vooral die laatste zin frustreerd ja.
Er is ook geen enkel perspectief op verbetering.

Rohin | 09-11-20 | 19:32

Ok, maar op een gegeven moment moeten jullie Happy weer laten gaan. Happy is geen bezit.

RickTheDick | 09-11-20 | 19:27

Verfrissend!!
Na al dat gemier dat iedere asielzoekert moet opdonderen, nu een stukje over 1 die mag blijven.
Ik hou van afwisseling.

Schadenfreude | 09-11-20 | 19:26 | 3

Maar dan is er nog zo'n dingetje: Schrijf je nou ik hou of ik houdt?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 09-11-20 | 19:28

Ik vermoed een één/tweetje met de NPO, dat is weer een kwartier zendtijd voor M.

CleaudeSacke | 09-11-20 | 19:26

Mevrouw kan inmiddels wel aantonen dat zij in het land van aankomst wegens haar geaardheid gevaar loopt.

Ow wacht, het land van herkomst... ik haal even wat dingen door elkaar.

Knufter | 09-11-20 | 19:25 | 1

Geeft niet, doet zij tenslotte ook.

CleaudeSacke | 09-11-20 | 19:27

Hoezo "Nederland is haar wat verschuldigd" ?
Ze had hier niet naar toe mogen komen omdat ze in Nigeria geen gevaar liep. De IND heeft het uitgezocht en is er achter gekomen dat ze maar een verhaal over haar hosmos heeft verzonnen.
Net zoals 99% van de nigerianen die hier komen, want zogenaamd homo, dat doen.
Jammer van dat kokende water maar daarvoor is alleen de dader schuldig.

2voor12 | 09-11-20 | 19:25 | 2

De ambtsberichten die de IND gebruikt zijn vaak onbetrouwbaar.

isitsoornot | 09-11-20 | 19:30

@isitsoornot | 09-11-20 | 19:30:
De bewijslast ligt bij haar en ze heeft haar zaak, samen met een kluit asieladvocaten, gewoon niet kunnen onderbouwen.
Iets dat andere nigerianen die wel homo zijn dus wel lukt.
Ergens moet je een grens trekken.

2voor12 | 09-11-20 | 19:38

Ik heb nog een boekenkast die geschikt is als toegangsdeur.

Feynman | 09-11-20 | 19:24 | 2

Kunnen we hieruit opmaken dat GSHQ zich tegenwoordig bevindt op Prinsengracht 263?

threeheadedmonkey | 09-11-20 | 19:27

Mijn broer heeft (als uitvoerende baas) eind 70-ger in 4 jaar een mooie 240km autoweg door de woestijn/oerwoud aangelegd in haar land, staat mij nog altijd bij dat in Nigeria alleen de kok te vertrouwen was, Moesa (zijn kok) zorgde voor zijn gezin maar zei iedere morgen tegen mijn (overleden) broer.... bij mijn kookpotten ben je veilig, buiten niet.

grindbak | 09-11-20 | 19:24 | 4

@gestoptmetroken | 09-11-20 | 19:28: Ik zie Uw tekening van Suske en Wiske met een grote POT exact voor me...
Qua POT houden we het voorlopig op Happy.

grindbak | 09-11-20 | 19:40
▼ 1 antwoord verborgen

Als het niet zo triest was dan was het grappig. Dan hebben we er een keer eentje die écht onze support verdient en die wordt er dan uitgezet. Hoe is het haar agressor vergaan? Huurhuis en Miele?

MickeyGouda | 09-11-20 | 19:23 | 2

Dit, maar @mickey de baas/directeur van de IND is een topwijf, mag ik dat zeggen, ja heb er een paar jaar in de buurt gewerkt en echt van haar vind je niets op wiki of andere shiat. Heeft geen Penthouse, wel een panty, maar van onbesproken gedrag en zelfs een eigen site www.algemenebestuursdienst.nl/organis...

Slurfje | 09-11-20 | 19:27

@Slurfje | 09-11-20 | 19:27:

Dank voor het inkijkje, Slurfje. Het is een bemoedigende gedachte dat er nog ambtenaren zijn van onbesproken gedrag.

MickeyGouda | 09-11-20 | 19:33

Kom maar op met dat T-shirt.
We are Happy!

Premier Trutte | 09-11-20 | 19:23

Wat is dit nou weer voor raar criterium? Niet gay genoeg. Je bent gay, of je bent het niet. Of zit daar zo'n IND knakker met een vinkjeslijst te turven hoeveel procent gay je bent?

Enter Yeti | 09-11-20 | 19:22

Goed initiatief!

Zwizalletju | 09-11-20 | 19:22

Pas op voor de aanzuigende werking. De uitgekookte asielzoeker ruikt zijn kans: zichzelf overgieten met kokend water en huis, Miele en uitkering zijn binnen.

gestoptmetroken | 09-11-20 | 19:21

Don't worry

jan cioran | 09-11-20 | 19:20

In Nigeria is het waarschijnlijk veiliger dan in Nieuw-West. Daar hebben ze ook geen geld voor eieren en zwaar vuurwerk waarmee ze bekogeld kan worden. Laat staan voor scooters die langsrijden, haar bespugen en van de fiets trappen.

FrikandellenEdje | 09-11-20 | 19:19

*team Happy*
Sommige mensen zijn meer welkom dan andere in ons land, althans dat vinden wij en Van Rossem verwoordt het goed.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 09-11-20 | 19:19

GS doet huilie huilie.
Deze zogenaamde lesbiënne heeft de IND eenvoudig niet kunnen overtuigen dat zij wegens haar zogenaamde ! geaardheid in haar thuisland wordt vervolgd. Klaar. Dossier gesloten. Volgende week spoelen er weer 4/500 asieleisers aan.

theo-is-dood | 09-11-20 | 19:19 | 4

@Madame Poitiers | 09-11-20 | 19:20:
*Oegandezen*
Ja nou die zijn extra slecht! Maar misschien dat ze goed kunnen voetballen?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 09-11-20 | 19:25

Precies wat Theo zegt. Haar verhaal is gecontroleerd en klopt niet.
Daar doet dat kokende water niets aan af.
Juist dat zwalkende beleid van "ja maar deze is zielig dus mag blijven" zorgt voor al die verdrinkingen op de Middellandse Zee.
Bij een 100% strikt beleid zouden die er niet zijn want geen recht is 0% kans op blijven en 100% kans op verplichte terugkeer. Dat is pas humaan.

2voor12 | 09-11-20 | 19:33
▼ 1 antwoord verborgen

Update: er wordt opnieuw naar haar verzoek gekeken. IND had even niet in de gaten dat het om Happy ging.

Poesmobiel | 09-11-20 | 19:16

Happy mag natuurlijk naar Claudia de Breij.

Madame Poitiers | 09-11-20 | 19:14 | 7

of en serieus bij Ayaan Hirsi Ali

Slurfje | 09-11-20 | 19:30

@Madame Poitiers | 09-11-20 | 19:21:
Ja ja homo asielzoeker,en nu vet zwanger,..

miko | 09-11-20 | 19:32

@Madame Poitiers | 09-11-20 | 19:21:
HAHA! Potdicht; die is leuk, en inderdaad vergat ik Annabel Nanninga en dat is toch wel een misser. De enige BNer die een vluchteling in huis nam en daar stil over was.

Nuuk | 09-11-20 | 20:13
▼ 4 antwoorden verborgen

De IND heeft de opdracht Nederland verder te islamiseren, geen verrassing dus.

smdyasc | 09-11-20 | 19:14

Hulde GeenStijl.

Niet immigratie is het probleem, maar ongecontroleerde massa-immigratie.
Niet de opvang van echt bedreigde asielzoekers is een probleem, maar de peperdure opvang van en rechtshulp aan miljoenen criminele en / of extremistische gelukszoekers.

Nederland gaat ten onder aan wanbeleid, niet aan immigratie.

Dandruff | 09-11-20 | 19:13 | 2

Vroeger,heeeel vroeger, steunde ik vluchtelingenwerk,.. dat was namelijk voor de politieke vluchteling. Vakbondsmensen ,activisten en journalisten. Deze mensen moesten persoonlijk voor hun leven vrezen en hun familie ook vanwege politieke acties. Dat ging indertijd vooral over degene die zich verzette tegen de junta's van zuid en midden Amerika.
De Kentering kwam toen de anti Amerikanen meer inspraak kregen en de Vietnamezen op gingen vangen ,de ironie was dat deze mensen vluchten voor de commies in hun land en vaak geen oorlogsslachtoffer waren van amerikaans geweld(dat toen al gestopt was)
Nederland kan en hoeft geen mensen op te vangen die duizenden kilometers vervolgd worden. net zo min dat we de kinderen van jihadisten terug moeten nemen uit humane overwegingen dan kan je in tig landen boten vullen met kinderen die geen leven hebben.
Gays in sub Sahara Afrika net zo min.We zouden misschien een economisch offer moeten brengen als onze regering landen die mensen onderdrukken,of ze nu de verkeerde kleur hebben, gay zijn of in het verkeerde sprookjes figuur geloven of juist helemaal niet moeten straffen. Geen hulp, geen zaken en geen landingsrechten voor regeringsleiders uit dat soort landen. Moderniseer en anders doen we geen zaken.
Is dat een Europees cq westers superioriteitshouding? Ja natuurlijk maar wij zijn beter, op de SGP na dan.
Dan behouden we in ieder geval een eigen identiteit.

miko | 09-11-20 | 19:30

@miko | 09-11-20 | 19:30:

Ik geloof niet dat NL iedere homo op moet vangen. Ik vind wel dat we soms een uitzondering kunnen maken, voor iemand die hier behoorlijk verminkt is.

Ik ben voor een bijzonder streng toelatingsbeleid, en een nog veel strenger uitzetbeleid. Ik weet ook dat dat mogelijk is als wij dat willen; al die ellendelingen-exporteurs verdienen goud geld aan ons, en we hoeven maar te dreigen met een korting of ze nemen hun vullis gewoon terug.
Maar onze overheid *kiest* er voor tuig hierheen te lokken en vervolgens decennialang te onderhouden. Zelfs totaal uitgeprocedeerden gewoon te gedogen, en zelfs bed en brood te geven.
Dat wanbeleid is het probleem, niet immigratie van een enkeling.

PS. Zelfs de SGP is nog 100 keer beter dan welk Afrikaans of islamitisch land waar ter wereld dan ook.

Dandruff | 09-11-20 | 20:48

Wat is hier mis mee dan?
Het moet toch niet normaal gaan worden dat je in dit land gewoon zomaar homoseksueel kan zijn en daarmee 1 miljoen gelovigen en hun profeet en hun moeder met hoofddoek beledigd.
Laten we ff normaal doen!

Fele | 09-11-20 | 19:13

@Van Rossem: You, sir, are a gentleman and a scholar.

hirsute_priapist | 09-11-20 | 19:13

Iemand met kokend water over d'r harses smijten is levenslange verminking. Ik heb liever dat we die kut immigranten die niets toe zullen voegen hier in NL op zien rotten. We willen mensen waar we wat mee kunnen en die niet de halve oorlogsdrift vanuit de zandbak meenemen.

Krachtkoe | 09-11-20 | 19:12

Al heeft ze gelogen, als je in Nederland zegt dat je een lesbienne bent en je wordt overgoten met kokend water dan weet die mevrouw precies wat wij niet willen in onze maatschappij en ik neem aan dat ze daar achter staat. Laat haar blijven.

Rest In Privacy | 09-11-20 | 19:12 | 1

Afrika is groot genoeg om deze zogenaamde lesbo op te vangen. En Nigerianen vindt je over de hele wereld. Cambodja, Viëtnam, Thailand; overal zitten Nigerianen. En kan deze asieleiser onderdak vinden. Dikke doei ‘

theo-is-dood | 09-11-20 | 19:23

De hamvraag: is de Minister voortvarend te werk gegaan om minimaal de belagers van Happy het land uit te zetten?

Inferi0r | 09-11-20 | 19:11

Ik ga helemaal mee in de stemming, maar ja, er wordt toch een heleboel gelogen rondom geaardheid in de asielbusiness?

Leptob | 09-11-20 | 19:10 | 1

Gezien de ernst van de verwonding zal zij wel echt lesbienne zijn geweest.
Als ze een spelletje had gespeeld dan hadden haar belagers dat ook geweten.
Ze was ook bij haar vriendin op het moment van de aanval.

Dandruff | 09-11-20 | 19:16

Ik haat het toch zo als iemand de leestekens en spellingscontrole op zichtbaar laat staan, en dan verwacht dat je daar wel om heen leest.

Taggart | 09-11-20 | 19:09

Misschien werd haar dossier wel behandeld door een rechtgeaarde Moslim.

Pimp my Voortuin | 09-11-20 | 19:08

En degene die haar toen met kokend water overgoot is al opgenomen in onze maatschappij neem ik aan vanwege goed ingeburgerd in een bepaalde subcultuur? Huis, Miele etc?

Sessine | 09-11-20 | 19:08 | 1

Oh lord geven me a Mercedes Benz

Cashforce1 | 09-11-20 | 19:10

En dan de hamvraag, de dader van het kokend-water-"incident". Is die al weg? Of krijgt deze alsnog een verblijfsvergunning.

Moeten we raden, of mogen we wederom van het ergste uit gaan?

Abject | 09-11-20 | 19:08 | 4

Die werkt nu in een sauna.

dirkdoorsnee | 09-11-20 | 19:22
▼ 1 antwoord verborgen

Laat me raden. De daders mogen wel blijven. Meer, meer, meer!

Zwiebelsuppe | 09-11-20 | 19:08

Dan zit je voornaam ook niet echt mee.

dhrat | 09-11-20 | 19:07 | 1

Happy is gay.

KlauwnBassie | 09-11-20 | 19:10

Die haar overgoot mag wel blijven?

de visser | 09-11-20 | 19:07 | 2

Die heeft waarschijnlijk al een graties woning en zijn parasol met 7 koters laten over vliegen.

TheEgg | 09-11-20 | 19:15

Die was het "echte" slachtoffer, zo werkt het Neerlandse rechtssysteem!

TijdelijkOptimist | 09-11-20 | 19:31

"Wat ons betreft is Nederland haar wel wat verschuldigd"

Ik heb sterk het idee dat ze daarom ook moet gaan. Die miljarden-verslindende asielindustrie houdt er niet van als iemand hun falen zonneklaar maakt. Mevrouw is lastig, stigmatiseert intolerante immigranten, en moet zodoende subiet weg.

Abject | 09-11-20 | 19:06

Dat hele selectieproces van de IND stinkt aan alle kanten. Alsof ze juist de meest gestoorde gevaarlijke gekken willen opvangen. Zum kotsen, die lui.

threeheadedmonkey | 09-11-20 | 19:06 | 1

Zo is het! Mijn bloed kookt alweer.

Normpje | 09-11-20 | 19:31

Homo's kunnen hier ook niet meer over straat, moslims gaan voor. Dag Happy.

_pacman_ | 09-11-20 | 19:05

Ze niet een Oegandese.

BrutusBosch | 09-11-20 | 19:05 | 1

U heeft het begrepen.

theo-is-dood | 09-11-20 | 19:24

Welkom. Thee?

gebruikesrnaam | 09-11-20 | 19:05 | 1

Doe dan svp ijsthee!

gemeentereiniging | 09-11-20 | 19:06

Laat maar weten waar we kunnen helpen, zowel voor haar onderduikadres als voor haar juridisch team.

smdyasc | 09-11-20 | 19:05

Onbegrijpelijk beleid.

jan cioran | 09-11-20 | 19:04 | 1

Nee hoor waarschijnlijk niet een ex isis strijder, moslim, woke genoeg etc tsja dan heb je pech

AnCladach | 09-11-20 | 19:08

als hosmo zijn al een verblijfsvergunning oplevert dan weet je hoeveel er kunnen komen, 10% van de bevolking van nigeria dus nee

miko | 09-11-20 | 19:02 | 2

Dat is makkelijk te testen...

TheEgg | 09-11-20 | 19:13

Die beleidswijziging - h0m0=asiel - dateert van een kleine twee jaar geleden. Sindsdien is elke asieleiser gaylord. Zo hoor ik van kennissen bij de IND

theo-is-dood | 09-11-20 | 19:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken