LIVE: Het Grote KLM Staatssteun Debat
Lalala geld, voor stervende zwaan?
Hee eindelijk. Een debat dat niet over corona gaat. Nou ja, eigenlijk wel, want door de kerona staat de KLM aan de grond en moeten ze nu de hand ophouden. Volgens Wopke en zijn mensen is KLM een essentieel bedrijf, en als KLM omvalt, valt heel Amsterdam om en daarna Hollandt. Daarom moeten nu heel veel belastingcentjes (2-4 miljard) in KLM gepompt worden en leven we nog lang en gelukkig. MAARRRR... die staatssteun krijg KLM niet zomaar. Geen bonussen meer. Piloten moeten salaris inleveren. Geen dividend meer uitkeren. Nog schoner vliegen. Alleen nog wijn van de Aldi op internationale vluchten. Iedere passagier nog maar 1 gerookt amandeltje pp, 100 euro toeslag per handbagage. En geen KLM-advertenties meer in de Volkskrant waar die hypocriete druiloor Bert Wagendorp werkt.
Je vreet er van, lamlul
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artsen: 'Er was Code Zwart', nu Gommers aan de beurt
Is dat een corona of ben je blij me te zien
LIVE. Enquetecommissie corona gooit BAL GEHAKT Hubert Bruls in de pan
Word je spontaan vegetariër van
Feynman en/of Feiten – Terugkijken zonder zicht
Er is geen tijd meer voor politiek geneuzel.
Vliegen met Willy in het StamCafé
(Eventueel grote Iran-updates hieronder)
