Het beste kerstliedje ooit in het Stamcafé
Zoals Hitler ons snelwegen bracht, zo brengt kerst ons liedjes
Wij tellen tot drie en dan heeft u dat liedje van Mariah Carey in uw hoofd. Eén, twee... Enfin. Nog een kleine 48 uur en dan kunnen liefhebbers van ongemak hun hart weer ophalen: kerstmis. Chris Rea is er niet meer bij, maar wij wel, en u hopelijk ook. Nou goed we tellen nog één keer tot drie en dan heeft u Dean Martin in uw bolletje. Eén, twee, hoppa! Tussen al die prutmuziek zitten natuurlijk ook ontzettende parels, of misschien vindt u die prutmuziek juist wel geweldig. Belangrijke vraag dan ook: welk kerstliedje is volgens u het allerbeste?
Zorro
Mosterd
Ronaldo
Schots, scheef
Dorbeck
Pritt
Spartacus
GU
Overig
Voorts
.@MariahCarey officially becomes the first artist in history to spend a milestone 100 weeks at #1 on the Hot 100. pic.twitter.com/0beSGxJtGB
— chart data (@chartdata) December 22, 2025
All i want for Christmas is GeenStijl Premium
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
HITTESTRESS in het StamCafé
Beetje warm hier
Thuiskomen in de stampub
It's coming home
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
Hele nacht stokoude tv kijken en radio luisteren in het Stamcafé
Wij zeggen altijd maar: geluk is uitgestelde nostalgie
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
Koninklijke juice in het StamCafé
No juice no news of zo

