GSTV. Jagen op D66'ers met Tom Staal
#WaarIsSigrid
Zal je net zien. Breekt de pleuris uit bij D66, is Sigrid Kaag er niet! Deze week heeft ze Een Belangrijke Afspraak In De Verenigde Staten, en daarom was ze vandaag te druk om de keurige verslaggevers van de Volkskrant antwoord te geven op maar liefst 35 vragen (!) over wie wat wanneer in welke doofpot heeft geflikkerd. Maar gelukkig waren andere mensen er wel in Den Haag, waaronder Vera Bergkamp, Salima Belhaj, Jeanet van der Laan en Ernst Kuipers. Konden die mooi vragen ontwijken over het "Nieuw" "Leiderschap" van de partij die iedereen vrij laat, en niemand met een invloedrijke lobbyfunctie en seksueel grensoverschrijdend gedrag vallen.
Reaguursels
InloggenDie techondernemer zal wel blij zijn dat zijn schenking van een miljoen goed terecht is gekomen en welbesteed.
Wat moeten die d66 zich gepakt voelen nu ze er eindelijk achter komen wat een leugenaars het zijn bij d66 met Kaag voorop.
Bijzonder om zo'n Tweede Kamerlid als Salima Belhaj, toch zonder last en ruggespraak, te horen zeggen dat we moeten wachten op de woordvoerder.
Kijk, wijst ze, daar staat ze, laten we nou effe..
Dit is geen volksvertegenwoordiger, dit is een monddood gemaakt stuk stemvee. Wie heeft ooit voor haar die eed afgelegd, was dat ook de woordvoerder ?
Waar is Rob Jetten met zijn onterechte miljarden!
D66 in Duitsland: (Is het een pandemie?)
Me Too: Mutmaßliche sexuelle Übergriffe: Linke verspricht schnelle Aufarbeitung
jungefreiheit.de/politik/deutschland/...
Dominees66. De kat knijpen in het donker…
Hoe zouden al die woke studentenmeisjes zich voelen die Kaag als de verlosser zagen?
Als het te heet aan haar pr.... wordt is ze pleite ,
Als ze terug is ken ik het antwoord al....... Ik heb daar geen actieve herinnering aan..
Het nieuwe leiderschap ... liegen en draaien.
Vol verwachting klopt mijn hart of en hoe Miss Bezemsteel gaat reaguren.
Gewoon elke D'66 vrouw vragen of ze zich de kamer in heeft gepepen.
Nu, vooruit, een limerinck.
Een havo-studente uit Epen,
had't voltooid deelwoord niet begrepen.
Ze vroeg na de daad,
haar mond nog vol zaad,
heb ik nu gepijpt of gepepen?
@EEnzame SchizofrEEN | 19-04-22 | 22:00: Dank u !
@EEnzame SchizofrEEN | 19-04-22 | 22:00: Durex66
*drimmelik
Ik kan niet wachten op Kaag… haar versie word heeeeel slakkerig schlijmerig leugenachtig
Dan moet je je als volksvertegenwoordiger kapot schamen, als je op de vlucht gaat als dat volk in de persoon van een verslaggever om opheldering vraagt? Om met Pechtold te spreken: dit straalt wel heel slecht af op 66.
De D66'ers die hier normaal hun verkooppraatje doen zijn ook erg stil.
Als Kaag niet vertrekt c.q. moet vertrekken, dan hoop ik dat de komende jaren voor haar 'nieuw lijderschap' gaan worden; elke dag opnieuw zwaar lijden.
Nét zo lang tot ze zelf gillend weg rent.
Lekker bezig Tom!
Haha, dat is waar ook, onze Ernst is natuurlijk ook gewoon D66-man (of inmiddels al coryfee?) en krijgt dit soort perikelen ook op z'n pad.
Ondanks z'n slechte start mag ik de beste kerel wel. Lijkt me een medische ijdeltuit, maar wat verlegen naar de vrouwen en niet is staat dit soort spelletjes te spelen. Dan doel ik zowel op seksueel machtsmisbruik binnen de partij als de interne afhandeling daarvan.
Ernst is (was) toch helemaal geen X66 man? Hij moest even snel lid worden voordat hij minister kon worden, maar dat is natuurlijk iets anders dan overtuigd lid zijn.
Mwah; machtsmisbruik binnen de artsenij? Je zou ze de kost moeten geven, hoe die medische studenten misbruikt worden.
Puur voor de aficionado's, maar ook deze van Tom-Jan Meeus is weer om in te lijsten: www.nrc.nl/nieuws/2022/04/19/als-sigr... Joh, we weten toch hoe corrupt we zijn? Je bent alleen schuldig als je betrapt wordt.
Next!
Betaalmuur
@DontLookWhenIP | 19-04-22 | 21:00: Meent u dat? Bij mij niet hoor. En ik wens toch echt niet te betalen voor de drek van Het Mediahuis.
Stuk voor stuk zijn ze geschrokken van de berichtgeving.
Niet van het feit over het grensoverschrijdend gedrag maar dat het uitgelekt is naar de pers.
Dat steeds wegduiken is een typisch Kaagtrekje: don't bother me, don't bother me, don't bother me! Wel met zo'n afgemeten stem (o, wat beschaafd klinkt dat, zeg!) de bekende gemeenplaatsen uiten (tjonge. wat een powervrouw is dat!), maar zodra er écht actie gevraagd wordt, heeft ze het opeens heel erg druk met andere zaken, die natuurlijk véél belangrijker zijn. Dit kan misschien een tijdje werken, maar op een gegeven ogenblik beginnen steeds meer mensen in te zien wat een gebakken lucht dat mens voortbrengt, en hoe empathieloos en incompetent ze in feite is, met al haar dure praatjes. Het valt ook niet mee, om te moeten kiezen tussen Cambridge en Oxford, hoor.
Dat zijn uw woorden maar dat is duidelijk. Kaag uit
@de dwarsligger: dat zijn uw woorden.. scherpe observatie..
een minister van de Groene Khmer die naar de VS vliegt voor belangrijke zaken die een minister van Poen nodig acht. Wat zegt de minister van milieu daar van?
Oh wacht..
Ik dacht dat Kaag minster buitenlandse zaken af was?
@LuNaTeeQ | 19-04-22 | 19:52: dit is zowaar een trip die bedoeld is voor een minister van Financiën, vergadering bij het IMF. Een van de uiterst spaarzame momenten dat ze eens daadwerkelijk als minister van Financiën optreedt.
D66'ers die niks zeggen, daar kan ik úúren naar luisteren.
Ik ben toch maar lid geworden van D69.
Misschien valt er nog wat te neuqen, het is tenslotte lente.
Maar eeeuhh, mondje dicht hè.
Ik heb m’n vrouw gezegd dat ik SGP lid ben.
Sta niet gek te kijken als je je vrouw bij D'69 tegenkomt;-)
@Roos | 19-04-22 | 19:41:
Ze zegt lid te zijn van SGP..;-)
Doorlopen mensen, er valt hier effe niets te neuqen.
Woke eet haar eigen kinderen op.
Briljante tegel!
Vrouw aan de top creëert angstcultuur dmv machtsmisbruik. Wat een verassing.
Ah Kaag heeft alweer een tripje naar het buitenland. Bij terugkomst gaat ze het paupervolk even melden snel wat te doen aan de CO2 uitstoot.
Wat komt dat toch goed uit voor D66, dat Kaag net toevallig nu naar Washington moest! Nu heeft Tom Poes nog tot vrijdag de tijd om een list te verzinnen.
Als het flauwekul zou zijn, was een verbinding zo gemaakt.
Nu is het in Washington zijn opeens een onoverkomelijk probleem.
@Roos | 19-04-22 | 19:36:
Scherp. Een beetje journalist moet haar zo te pakken kunnen krijgen. Je zou toch zeggen dat er wel een paar in Washington rondlopen.
Het is een beerput. Wisten we allemaal al lang. En politieke spelletjes, leuk om naar te kijken, chipsnootjesbier. Ondertussen zitten er incapabele ministers op posten waar ze geen ballen verstand van hebben, reeds geopenbaard is dat ze alleen maar politiek gewenste woordenbrij weten uit te kotsen en dan nóg als die woorden hen is ingegeven door hun raadgevers, '0' gevoel tonen, '0'charisma hebben om een op hol geslagen volk (wie is dat eigenlijk nog, dat volk). Tig crises in NL waarvan er al 1 meer dan genoeg is om je zes jaar bezig te houden, laat staat 4, 5 of 6? We hebben meer dan 1 probleem hier in NL en onze grote 'gekozen' roergangers gaan deze niet oplossen anders dan proberen zakjes geld uit de EU te halen. En de hele flauwekul erom heen, het leidt allemaal af. NL zit in de shit en de vraag die we echt aan onszelf mogen stellen is; hoe komen we hieruit. Kunt het de overheid niet meer vragen want die laat al 12, wat zeg ik 20 jaar zien dat ze daar geen flauw benul (meer) van heeft. En verder mag mw. Kaag daad bij woord voeren. Er was nog iets van een plaatsje in de hel.
Wat doet Kaag nou weer in de VS? ZE IS GEEN MINBUZA!!! En kan ze niet eens dingen via Teams doen, zoals het plebs? Helemaal niemand zit er toch op te wachten haar ftf te zien? Deze vrouw verdient maar één ding: roemloos ten onder gaan, en eerlijk het toneel verlaten!
Eerlijk = eerloos
Netwerken voor haar volgende baantje op een internationaal podium, ze weet dat ze hier wordt uitgekotst
Zou die niet op sabbath met haar kring in Salem, Massachusetts zijn? Bokkenrijden, zwerkbal, salamanders bezweren, dat soort dingen. Bij Zazel en Iod!
Als MinFin hoort ze wel bij het IMF langs te gaan. Daar is niets mis mee, mits ze de palestijnen maar uit de geldpot houdt.
@vranac, inderdaad, zo naïef is zelfs zij niet zou je zeggen... En in Brussel staan ze zo ver boven de rest, die zien niks.
@Frau Merkel, die snap ik, maar doe dat even lekker via teams. CO2 enzo. Ze lijkt Jetten wel.
De onwil bij de geïnterviewde d66'ers om luid en duidelijk hun eigen mening te geven over het seksueel overschrijdend gedrag is een uiting van een totaal verrotte cultuur waarbinnen dergelijke misstanden goed gedijen. Wat een gênante vertoning.
Normaal gesproken zijn ze er wel als de kippen bij...
Bij Marco B, of Marc Overmars.
Maar dichtbij huis is het ineens "anders"
@Roos | 19-04-22 | 19:32: D66 is inderdaad een moralistische puriteinse partij die precies weet hoe anderen zich moeten gedragen. Gevalletje, Do as I say, not as I do.
Is er een link die de actuele ondertekenaars bijhoudt?
docs.google.com/document/d/1ZUCVJIA0h...
628 nu.
@Wattman | 19-04-22 | 19:30: mijn dank is groot! Degene die ik ken heeft nog steeds niet ondertekend... interessant..
Er is een interview op RTL waarin een journaliste Paternotte behoorlijk het vuur aan de schenen legt. Duurt 1.42 hij wordt boos. Kan helaas niet delen
@dedwarsligger | 19-04-22 | 19:37:
Staat vast in één van de topics hier.
Nee is een andere staat.
Staat dat hij buikpijn krijgt die staat er maar er is er nog 1.
D66 Paternotte in het nauw over affaire
@dedwarsligger | 19-04-22 | 19:42:
www.mediacourant.nl/2022/04/floor-bre...
Dankjewel prachtig dit je ziet hem denken. He hou eens op.
@dedwarsligger | 19-04-22 | 19:47:
Of deze:
Jan: “Ja, omdat ik het heel belangrijk vind dat we dit heel serieus nemen.”
Floor boos: “Ja, alsof ík het niet serieus neem.”
Ik probeer u te antwoorden, Nee dat doet u niet. Nou is er geen kamervoorzitter die zegt Paternotte gaat over zijn eigen antwoorden.
@dedwarsligger | 19-04-22 | 19:56: Heb je ook de bijbehorende opiniepeiling gezien? "Vindt u dat Sigrid Kaag moet opstappen als partijleider van D66?" 89% zegt ja. Daar gaat de lieveling van "onze" publieke omroep.
@Roos | 19-04-22 | 19:34:
Weer 20 erbij, op naar de 1000.
@Wattman | 19-04-22 | 21:13: dat zou me niet verbazen..
Ze hebben die RIP Paternotte toch maar vervangen voor dit interview.
Kuipers doet een vogelaartje. Ergens is het wel goed natuurlijk dat hij nog geen dichtgetimmerde politicus is.
Je ziet de angst, de zwijgplicht.
Als dit niet bekend was gemaakt door de VK, hulde daarvoor, dan had niemand bij D69 het probleem, Frans van D, ter berde gebracht.
Zolang niet “gepakt” ook niet “schuldig” moeten ze gedacht hebben.
Nu ligt de vuile was op straat en komt de partijleiding in actie.
En nu ineens de termen van “geen plek voor grensoverschrijdend” bla bla.
Viespeukerij komt overal voor, niet alleen bij D69, maar uiteindelijk gaat het vooral over de manier van hoe er mee om te gaan.
En dáár gaan ze volledig nat bij die “nette” partij.
Ze gedragen zich als een stel bange feuten, bang om in een kikker veranderd te worden.
Wanneer ze meteen gereageerd hadden, had het vuur nooit zo kunnen oplaaien.
@Roos | 19-04-22 | 19:38:
“Wie z’n billen brandt….”
Koppen dicht, net als Noord Korea.
Er is maar 1 iemand die mag spreken.
Tjongejonge wat een heisa. Uiteindelijk wordt er ergens 'excuses' gemompeld en dat zooitje zal blijven zitten op hun positie. Hoe hoger hoe vaster. Zie de afloop van vrijwel alle schandalen de laatste pakweg tien jaar.
Maar ze zijn gewaarschuwd.
En daarmee de positie van Kaag op scherp.
@Ruimedenker | 19-04-22 | 19:22: stond kaag niet al op scherp?
De op één na hoogste baas van dit land faciliteert seksueel wangedrag. Ik voel me onveilig en dat komt door D66.
Droefenis 66.
Staal op D66-safari, een beschermde en uitstervende soort spotten.
Nee. Beschermde soort die niet beschermd zou moeten worden.
@Flightless bird | 19-04-22 | 19:16:
Ze doen hun best met beschermen maar erg sterk komt het allemaal niet over.
D66 ziet staal als een stroper.
@homieguerneville | 19-04-22 | 19:20:
haha
Best raar eigenlijk. Excuus 'ik ga een mondelinge vraag stellen.' Vroeger toen er nog geen smartphones waren, stopte ik wel eens met de auto, draaide handmatig het raam open en vroeg aan iemand op de stoep 'mag ik u wat vragen?' Want dan kon ik een of andere straat niet vinden en misschien wist die persoon mij dan te vertellen hoe ik naar die straat moest rijden. Ik had dus eigenlijk moeten zeggen 'mag ik u een mondelinge vraag stellen?'
Ik antwoord dan altijd: Dat heeft u bij deze gedaan.
Ze zijn allemaal bang voor Sigrid. Over een onveilige cultuur gesproken.
Het zal toch niet dat Kaag de Wijk genomen heeft in het buitenland?
misschien vraagt Kaag asiel aan.
De D66ers zijn druk bezig met wie zich op het zwaard moet werpen om kudt Kaag te beschermen.
Wel doorspoelen hè.
Nog geen Kerstmis, dus nee.
Ik weet niet of uw vrouw blij is met dat koosnaampje.
Wie is er eigenlijk al allemaal lid geworden van D66 zodat je ook de brief aan D66 bestuur en Sigrid Kaag kan ondertekenen?
d66.nl/lid-worden-van-d66/
En wie heeft er een zeurmailtje gestuurd naar dat mailadres?
#durftevragen
Nee dank je.
Dit lijkt mij een probleem voor hun eigen leden en achterban/kiezers.
Dat durf ik niet, ik weet niet wie me dan komt stalken of oneerbare voorstellen komt doen.
Gaat niet, wij plebs komen nooit door de ballotagecommissie.
De bij mij bekende uit de politieke X66-ledenkast gekomenen staan er ( nog ) niet bij. Nu weet ik wel dat het een stelletje ransapen zijn, maar toch...
Die parelkettinkjes laten zich maar al te graag in hun kont neuken voor een 'baantje'.
Van Drimmelen kennende daarna ook nog een lekker kledder pearl necklace ;)))
Ik begin zo langzamerhand te denken dat die van Drimmelen ook best wel kan zingen.
Ik zou nu graag wat geluiden van d66-reauurders willen horen.
Kom op jongens, of durven jullie nu niet meer?
Gegeven de 'vrije' omgangsvormen overweeg ik een lidmaatschap.
Maak onze sublieme ingezetene nu niet wakker.
Kijk maar even op joop :-)
Zijn al de D66'ers die niet willen praten zelf ook slachtoffer?
Het slachtoffer heeft 6 jaar geleden al een een klacht ingediend. Dus Pechtold en Jetten hebben ook niets gedaan. Er zal nog wel veel drek omhoog komen.
En wat moet de min van financiën nu weer in het buitenland? Dat eeuwige buitenland van haar. Niger weer?
Staat er toch? Verenigde Staten. Hoe verder weg, hoe minder ze kwaad kan.
euh,,, u bedoelt NizjÈÈÈÈhr?
met andere belangrijke mensen bepalen hoe de rest van de wereld moet leven.....
Kaag is nu een toverdrank aan het maken, die gaat ze door het drinkwater gooien en dan is iedereen alles vergeten.
Zou me niets verbazen en spelden prikken in voodoo-poppen.
Tom Staal van GS is berucht in politiek dh.
Wat een journalist!
Door gewoon normale vragen te stellen.
Tsjee!
@Kaas de Vies | 19-04-22 | 18:55:
Nee, tijdens het stellen van die vragen zie je het ongemak opkomen bij die mensen, er is geen ontkomen aan behalve de zijdeur nemen. (Wegrennen heeft geen zin)
Waar is Rob Jetten de kontkruiper van Kaag.
In de kont van Kaag.
@zwenkwieltje | 19-04-22 | 19:18:
Dacht dat Rob een uitgesproken bottom was maar daar weet Kaag ook wel raad mee…
Mee met Kaag naar Washington om haar tas te mogen dragen?
Na swaffelen is er nu ook drimmelen, dat is als je tijdens een sollicitatiegesprek met je lul op je bureau slaat.
Tikt in uw geval.
@BrutusBosch | 19-04-22 | 18:53:
Ik maak inderdaad altijd weinig indruk.
Aan de onderkant
Waar blijft de eerlijke woordvoerder van D66 die gewoon eerlijk toegeeft dat ze een partij zijn van viespeuken, machtsmisbruikers en vooral opportunistische zakkenvullers?
Als woordvoerder van D66 moet ik zeggen: Wij deugen alleen kort voor de verkiezingen. Daarna zal het onze reet roesten als we de PVV en FvD maar kunnen buitensluiten.
Mag dat seksueel overschrijdende gedrag nou wel of niet? Vastbinden bijvoorbeeld. Ik vraag dit voor een vriendin.
Maar laten we nou 's eerlijk zijn: hoe groot acht je de kans dat je een 'normaal' gesprek kunt voeren / interview kunt afnemen als je als een stelletje kleuters door een gebouw rent alsof er 'tikkertje met verlos' wordt gespeeld? Dan gaat jouw 'target' toch geen 'snoepjes aan bedelende kindertjes' uitdelen?
Ga naar Nieuwspport, drink een bak koffie met een 'D66 target', desnoods van mindere statuur en bereid je voor (op een geraffineerde vraagstelling) i.p.v. 63 keer 'het verdient toch geen schoonheidsprijs' in je plofkap te kraaien. Dat verdient toch ook geen schoonheidsprijs?
Laten zien dat al die D66-ers bang zijn voor de camera en de microfoon, dat is informatie.
U gooit het door elkaar. Snoepjes en spelende kinderen dat was Demmink, beschermeling van Rutte.
Misschien kunnen ze binnen D66 een klein mini-referendummetje houden of Kaag mag blijven.
Raadgevend of bindend?
@Blonde Nel | 19-04-22 | 19:14:
Vastbindend?
Reedgavend?
@Blonde Nel | 19-04-22 | 19:14: Bij D66 is het altijd vastbindend en zaadgevend.. toch??
@Smoelensmid | 19-04-22 | 19:29: Ik dacht voorbindend en zaadgevend.
@Ruikbaard | 19-04-22 | 20:00:
Die twee gaan niet samen.
Corruptief referendum?
Een enge sekte is D'66. Krijg weer rillingen als ik denk aan de walgelijk miljoenen verslindende pr-campagne om Kaag te boosten naar MP. Complete social media/marketingteams, sneakers, de NPO...
Dat is inderdaad wel zo intens laag en eigenlijk heel doorzichtig, maar de meeste Nederlanders zien dat niet?
Bij ongeveer elke crisis rond D66 zit mevr. Kaag in het buitenland lijkt het.
Yep, vorige keer zat ze in Maastricht.
@Osdorpertje | 19-04-22 | 18:51:
Nigèr toch?
@Mr_Natural | 19-04-22 | 18:53:
Ja. U heeft goed opgelet.
Welke belangrijke afspraak is dat dan? Ze grijpt elke kans aan om weer een gratis vliegreisje te maken.
Waarschijnlijk op het laatste nippertje bedacht.
Dit mens is een sluwe, doortrapte vos.
Die reis was al een tijdje geleden gepland. Het kan natuurlijk ook dat de vuile was naar buiten komt om zo het tweede garnituur van D'66 het op te laten knappen.
Het is bij D66-ers altijd dringen voor de camera om hun morele superioriteit tentoon te stellen, die hele partij leeft daarvan. Gek dat het nu angstvallig stil is.
Met een bewapende drone is het makkelijker jagen op D'66ers.
De Tweede Kamer gaat waarschijnlijk deze week akkoord met de aanschaf ervan dus dat komt goed uit.
Maar Rutte heeft al onze zware wapens aan Zelensky beloofd. Hoe moet dit verder? De filantroop spelen van onze centen....
Transparantie? De ramen van D66'ers zijn altijd beslagen.
Zelfs de ramen van de achterkamertjes...
Steamy Windows. Tony Joe White.
music.youtube.com/watch?v=9NojVjWMNX0...
Bijna iedere D666’er zie je gewoon denken ‘kutKaag, nu springen ze op mij…’
Floor Bremer slaat Jan Paternotte knock-out met plopkap: ‘Messcherp’
*Even googlen mensen.
Ze deed gewoon haar werk. Zou ze vaker moeten doen.
www.mediacourant.nl/2022/04/floor-bre...
Fragment, scrol naar benee.
@Ruimedenker | 19-04-22 | 19:32:
Bedankt voor de link ;)
Het lijkt mij helemaal geen leuk werk dat "jagen" op dat tweede kamer volk. Hoelang staat Tom daar in de lobby voor zo'n filmpje?
Wat blijft er nog over naast second drimmle voor de bus te duwen?
Als hetvte heet onder Kaag's voeten wordt stapt ze op haar bezem en vliegt weg.
Zei ik ook.
Lafhartig mens.
Ze past heel goed bij ons koningshuis
Wat ik mij inhoudelijk afvraag is het opsplitsen van het onderzoekrapport in twee delen.
Natuurlijk kan je bij een document met een bijlage werken. Maar als in het hoofddcument staat dat alles OK was en in de bijlage de meest smerige zaken vermeld worden, dan is de auteur op z'n minst heel dubieus bezig.
Was er hiervoor een opdracht nav een conceptversie? Zoiets van: doe maar alles wat kudt is in een bijlage, dan kunnen we zo doen alsof alles koek en ei is.
En van wie zou zo'n opdracht dan komen? Oh wacht, wie had dit bij de NPO documentaire geregeld?
Als een rapport een bijlage heeft, dan is die bijlage een aanvulling op de hoofdpunten. Zo'n bijlage kan in principe vertrouwelijk zijn als die aanvulling privégegevens bevat die je liever niet in de openbaarheid wilt brengen. dat is ook het argument van D66 geweest om die bijlage niet openbaar te maken. Maar er is hier echt wel wat meer aan de hand. De Volkskrant heeft aan het licht gebracht dat in die bijlage feiten staan vermeld die tegenstrijdig zijn met wat in het openbare deel beweerd wordt. Met andere woorden, de bijlage is in tegenspraak met het rapport, de bijlage vertelt een andere waarheid en is dus niet simpelweg te zien als een aanvulling op het rapport. Het is gewoon een ander verhaal. D66 en Bing hebbben het voor elkaar gekregen om twee waarheden te produceren, een die de partij welgevallig is en een die de partij onwelgevallig is, en enkel die eerste waarheid is naar buiten gebracht, terwijl de tweede waarheid is achtergehouden. Bing heeft twee dingen gedaan, een rapport gecreëerd dat de partij gunstig afschildert, bedoeld om mee naar buiten te treden, maar ook een tweede rapport afgeleverd waarin de partij verteld wordt dat er echt wel iets aan de hand is, niet bedoeld om mee naar buiten te treden. Bing heeft D66 strategisch bediend en het aan de partij overgelaten hoe verder te handelen. Kassa. De rest is bekend, de partij handelde niet.
Een managementsamenvatting is een beknopt overzicht. Dit kan niet verschillen van het geheel.
Is dat wel het geval, dan heeft iemand naderhand iets lopen aan te passen. Een 1.0 versie is definitief
Vraag het even aan BL.
Die kan dit ongetwijfeld duidelijk uitleggen.
Qua reisgedrag blijf Sigrid Kaag zich gedragen alsof ze de minister van Buitenlandse Zaken is.
Zou ze haar eigen record verbreken, 4 keer rond de wereld vliegen in één jaar ?
Yes! Hier heb ik op zitten wachten in de zon, zin an!
Nikszeggend. Een vereiste om D66-lid te zijn.
Als je ze ooit een keer nodig hebt, zijn ze er niet... D66 is en blijft als stront onder je schoenen, het stinkt en het plakt.
REAGEER OOK