Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Palestijnse terroriste Rasmea Odeh spreekt vanavond toch in Amsterdam (en wij weten waar)

Rasmea Odeh is een Palestijnse terroriste die in 1969 twee joodse studenten opblies. Logisch dus, dat linkse clubs in 020 haar uitnodigen en willen laten spreken. In de Nassaukerk werd ze geweigerd, maar het evenement gaat elders toch door.

Het zaaltje in de Nassaukerk zou onder valse voorwendselen gehuurd zijn door de "Revolutionaire Eenheid", al heeft de kerk een beetje een rare verklaring. De anti-imperialistische "anti-zionisten" (antisemieten dus) hebben echter een ander adres gevonden voor hun avondje met de Palestijnse haatoma, zoals ze in hun persbericht al aankondigden. Om precies te zijn is dat het Eerste Weteringsplantsoen 2c, met inloop vanaf 18u50. Via een google doc op deze Palestijnensite of via facebook kunnen mensen zich aanmelden. Een tipgever (naam bij ons bekend) stuurde bovenstaande bevestiging van aanmelding en het (geheime) adres door.

Op nummer 2c hebben diverse clubjes hun (post- of subsidie-) adres, weet Google, waaronder het Meldpunt Islamofobie, een Iraanse Studentenorganisatie, een taalschool, het migratiecentrum EMCEMO en een Turkse arbeidersvereniging. Buiten zit een anarchiesymbool tegen de gevel gespoten, zo is te zien op Streetview. Ook een stichting voor Filipijnse buitenlandse werknemers huist op het adres, en die zijn weer te linken aan mede-organisators van het kwaadsprekerspraatje, Anakbayan Europe. Wat bovendien ook heel interessant is: ook het 21 Maart Comité houdt huis op dat adres nabij het Leidseplein.

De Revolutionaire Eenheid laat zich makkelijk linken aan Comité 21 Maart (en aanverwante clubs). Op het adres aan het Weteringsplantsoen werd vorige week nog 'tegen racisme in de raden' vergaderd door het Comité 21 Maart. Hier het Facebookevent. Extreemlinks vergadert daar overigens vaker en dat Comité demonstreert, zoals u inmiddels weet, op 18 maart tegen Annabel Nanninga, gesteund door onder andere Bij1, AFA, de antizwartepiet-agressors, vakbond FNV, de SP-jongeren en natuurlijk de engnekjes van GroenLinks Amsterdam.

Vanavond is er dus een spreekbeurt van de Palestijnse Anja Bommenbelt. Geen lekkere associatie, wederom, voor GroenLinks (dat het 'gedoe over de demonstratie' vier dagen geleden allemaal nog 'potsierlijk' noemde) en de andere deelnemers. En joehoe vvd Amsterdam, nu weten jullie waar vanavond die Officier van Justitie heen kan om op antisemitische uitingen te controleren. Falafel en humus zijn bij de prijs inbegrepen!
Lol Update1: Het pand aan het Weteringsplantsoen is vernoemd naar een ex-terrorist, want het heet 'Nelson Mandela Centrum'.
Lol Update2: WIN! Binnen half uur na berichtgeving op GeenStijl is het hele feest alweer gecancelled, door Turkse arbeiders (lol) vereniging HTIB.  Avondje gaat niet door. Of wellicht thuis bij Sylvana. Later meer.
UPDATE 19u22: Uiteraard hebben de linksmensjes een nieuwe locatie gevonden. Ze zitten op moment van updaten ofwel in "autonome ruimte" De Verrekijker aan de VU (screenshot van uitnodiging), of thuis bij de veroordeelde linksextremist Said Roustayar (profiel), wiens huisadres we niet gaan opschrijven maar die op een steenworp (ghe) afstand woont van HaCarmel.

Update: VU zet VN-troepen in om iedereen dood te schieten

Social

LOL @ 'of er binnen haat wordt gezaaid'

Social

(Bloksnor niet door ons - red.)

Reaguursels

Inloggen

Begrijp ik het nou goed dat dat haatwijf in Nederland woont?

henk vintage | 28-02-18 | 11:58

Heel europa gaat gebukt onder aanslagen van islamitische terroristen en links hijst een islamitische terrorist op het schild om te bejubbelen. En deze smerige nestbevuilers vergelijken Baudet en Wilders met NSB'ers

Rest In Privacy | 28-02-18 | 10:57

Ik geloof in de vrijheid van meningsuiting. Het praten over Annabel Nanninga of Thierry Baudet als waren zij fascisten kan ik geneuzel vinden maar we hebben gelukkig vrijheid om dat uit te spreken. Ook deze haatoma mag zeggen en vinden wat ze wil zelfs in een kraakpand van de VU. De vergelijking met de AFA of Denk die allerlei uitingen onmogelijk maakt dringt zich op. (Zie Ebru Umar en de cafetour Amsterdam van de FvD)
Het lijkt op het verbieden van meningen. Haatzaaien en doodwensen zoals de grauwe eeuw laatst deed is de grens. Buitenlandse inmenging zoals van Erdogan met Nida laatst is de andere grens.

Het recht op vergadering en vrije meningsuiting dien je te alle tijden te beschermen, wie het ook is. Kom daar maar eens om bij het ongekozen burgemeestersvolk.

ristretto | 28-02-18 | 09:47

Ik sla over. Ik geloof niet dat het zelf-bevestigende geweeklaag in eigen bubble voor mij bedoeld is.

Rommelende Onderbuik | 28-02-18 | 08:19

Als zelfs de Islamofiele "Vrije" Universiteit afstand neemt dan heb je echt te maken met een gevaarlijke organisatie.

Had overigens in het 21 maart topic al geconstateerd dat er op de Eerste Weteringplantsoen 2c een hoop soepsidie clupjes stonden ingeschreven. Een van die clubs kreeg 60k per jaar alleen al van de gemeente Amsterdam (wat publiekelijk bekend is gemaakt).

Graaf_van_Hogendorp | 27-02-18 | 21:40

Waarom kan ik altijd aan hun gezicht zien dat het een soepsidie slurpende linkse oproerkraaier is? Worden ze echt zo lelijk omdat ze steeds gefrustreerd zijn?

kokenrel | 27-02-18 | 21:31

Het probleem begint bij de VU, die een gekraakte ruimte en daarmee een wetsovertreding gedoogd. De meerwaarde hiervan op een terrein waar mensen, op een zo goed mogelijke manier, kennis op dienen te nemen, ten bate van toekomstige maatschappelijke participatie, is uiteraard volkomen nul.

Daarbuiten heeft mevrouw een misdaad gepleegd en is daardoor tot een levenslange gevangenisstraf veroordeeld. Hierna is ze onderdeel geweest van een gevangenruil en strikt genomen van wetsvervolging ontslagen. In lijn met de Nederlandse wetgeving is de zaak daarmee afgedaan.

En hier ligt de crux. Moet je dit soort mensen eruit filteren aan de grens en tot persona non grata verklaren of laat je ze toe onder de in Nederland geldende wetten. Dat die campus-krakers daar niets mee ophebben, dat verbaast niemand en dat ze genegen zijn om zo iemand te laten spreken, is niet vreemd an sich.

Nu ontstaat er dus een halfslachtige oplossing waarbij politie komt kijken of er onder VvMU geen 'haatspraak' wordt gepleegd in een besloten gelegenheid. En eigenlijk is dat heel naar want de grens van privacy, VvMU en haatspraak, wat dat dan ook mag zijn, wordt overschreden en wordt dat straks voor een ander ook. Hoe we het gruwelijk oneens met haar mogen zijn is een groot goed, dat bescherming geniet.

netniet | 27-02-18 | 21:23 | 1

Nederland is toch zo tolerant? Een gekraakte ruimte in de VU is daar een prachtig voorbeeld van. Er wordt duidelijk gezegd dat ze het westen haat. So what..... ja toch, nie dan, dat heerlijke ouderwetse hippie-achtig moraal is nog steeds de absolute norm, anno 2018. De politie, de slappe sukkels, gaan erbij staan enzo. Muahaha. Stonden ze ook in die vele NL moskeeën, vrij recent, waar de fking Sharia werd uitgekotst over het volk?

Omnisofos | 27-02-18 | 21:32

Hannie Schaft

Teamluclutz | 27-02-18 | 21:23

Dat palestijnse haatgedrocht lijkt sprekend op mr. Gold

Hurdy Gurdy Man | 27-02-18 | 21:20

Los van de casus, tekst zegt Anti zionisme is Anti semitisme. Google een "Jews against Zionism"

HdJ | 27-02-18 | 21:15 | 2

Google eens “self hating Jew”.
There you go.

Stormageddon | 27-02-18 | 21:35

Stormageddon
Er zijn zo te zien ook zat westerlingen hatende westerlingen.

Rest In Privacy | 28-02-18 | 11:00

Als politie moet je niet vragen of er binnen haat wordt gezaaid, maar gewoon naar binnen gaan om dat te controleren? Hoeveel vrij spel en platform kan iemand krijgen die verdacht is aan medeplichtigheid van 2 joodse studenten? Wordt vast nog wel haat gezaaid tegen de staat Israël?

Jan, Leiden | 27-02-18 | 21:12

Zo gaat dat al jaren, door dit soort groepjes is Pim Fortuyn ook vermoord en allemaal zijn ze hoog opgeleid, knap hé?

maaknietsuit | 27-02-18 | 21:03

Eigenlijk zou op de openbare kadasterkaarten ook de subsidie per vierkantenmeter weergegeven moeten worden. Effectieve manier om fraude op te sporen zonder te discrimineren.

W_F | 27-02-18 | 20:34

En politie justitie en gemeente doen niets.
Vraag mij af als een groep je kaalkoppen met kistjes strakke armen en slechte muziek in zo,n zaaltje gaan zitten wat gebeurt er dan?

Jacktheflipper | 27-02-18 | 20:02

FNV was toch ook al afgehaakt?

Geen01 | 27-02-18 | 18:30 | 1

Een klein stukje FNV wel, een ander stukje FNV niet.

Precies zoals een klein stukje groen links de holocaust afwijst, terwijl een ander stukje groen links regelmatig hand-in-hand loopt met de holocaustpredikers van hamas, hezbollah, isis, ael, is, nida, denk, etc.

Dandruff | 27-02-18 | 18:37

Wat rutger klein zakkenwasser éigenlijk vindt is dat die hele demonstratie potsierlijk is, maar hij heeft nou eenmaal toegezegd mee te doen, dus kan hij niet meer terug, zou onherstelbaar gezichtsverlies betekenen, dus moet hij die deelname voor zichzelf rechtvaardigen, dus is 'gedoe over demonstratie potsierlijk'. Gevalletje cognitieve dissonantie.

Zenzeo | 27-02-18 | 18:25

Hoeveel Euries zou het schelen als je alle subsidies Eerste Weteringsplansoem 2C zou stop zetten?

Trumme | 27-02-18 | 18:12 | 1

Sowieso snap ik nooit waarom *meningen* gesubsidieerd worden.
Ik heb ook een mening, waarom krijg ik geen subsidie?

Het enige verschil tussen de vele belastingbetalende reaguurders op GS, en de jaarlijks miljarden vretende subsidieslurpers op links, is dat de eersten geweld afwijzen terwijl de laatsten zich regelmatig schuldig maken aan geweld.
Best jammer eigenlijk.

Dandruff | 27-02-18 | 18:34

Well done, GeenStijl!

Voor jodenhaat is geen plaats in dit land.

Justin-Kees | 27-02-18 | 18:02 | 4

Justin-Kees | 27-02-18 | 18:02,

Helaas, was het maar zo'n feest. Maar Bolkestein had gelijk.
Ik vrees dat het hier over een jaar of 10, 15 net zo erg als nu in Zweden of Frankrijk. Beide landen zijn koplopers in immigratieproblemen, en de joden worden daar *dus* letterlijk verjaagd.

Met goedkeuring van de linkse elite, uiteraard. De meeste linksmensen zijn er heel eerlijk over dat ze geweld tegen joden toejuichen. Maar ook die ene procent linkse deugers die zegt dat het afschieten van joden bijna net zo erg is als kritiek op het stenigen van homo's, is vooral hypocriet. Toen in Toulouse 3 joodse kleuters werden geëxecuteerd, was de reactie vooral, "ja maar Israël bestaat, vandaar". Alsof iemand het recht zou hebben Marokkaanse kleuters te executeren, "want Turkije bestaat".
Totaal achterlijk, maar wel de norm, zelfs bij "gematigd links".

Dandruff | 27-02-18 | 18:49

@Justin-Kees

Helaas bijkt er zat plaats voor te zijn, te zien aan de 24/7 politieposten bij Joodse instellingen in Amsterdam.

peterdh | 27-02-18 | 19:05

Jodenhaat? Niet alleen dat. Moslims haten alles wat niet moslim of Halal is...

owikzegmaarwat | 27-02-18 | 19:50
▼ 1 antwoord verborgen

Al die intolerante linkse mensen met hun grote bek. Erg vermoeiend er is een soort patstelling er wordt alleen maar geschreeuwd. En men komt Ger stap dichterbij. Ik kan even het bericht niet vinden maar een hoop Nederlandse joden die niks met Israël te maken hebben voelen zich niet meer thuis in Nederland niet meer veilig. Door intolerante linkse enge mensen en dram moslims met hun eeuwige gezeik over de hun godsdienst. Geen discussie mee te voeren.

franck7020 | 27-02-18 | 17:34

Wat moeten veel mensen jullie toch intens haten, GS.
Wat doen jullie fantastisch werk, steeds maar weer. Jullie zijn de overtreffende tra van de luis in de pels.

Take care, please.

Lewis | 27-02-18 | 17:28 | 3

Eens. Dit vinden de moordende haters echt niet fijn.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 17:58

Ja, inderdaad take care. De politiek correcte deugers zullen niet schromen om jullie het nekje om te draaien. Van hoog (EU) tot laag (Bij1). Ik hoop, eigenlijk verwacht ik dat van jullie, dat jullie een plan B hebben mocht de Belgische eigenaar gaan zwichten voor de aanhoudende pogingen van de linkse kerk.

rooie vogel | 27-02-18 | 19:52

Precies dit. GS is ongeveer de enige die dit soort in-depth kritiek geeft en op die manier terugvecht tegen dit soort hatelijkheden. Stop aub nooit.

Lambik1 | 27-02-18 | 20:34

Hoewel Ratsmodee haar naome niet mee heeft mag ze spreken wat ze wil, MAAREH........ mogen anderen dan ook eens een cartoontje over de islam tekenen ?
Die hen een beetje aan hun geloof doen wijfelen, en er zelfs een ietsiepietsie glimlach tevoorschijn komt ?
Want in de nieuwe tijd is het.... WEL LACHEN ANDERS ZWAAIT ER WAT.
Er wordt al volop geoefend in het wezenloos lachen bij al die klerespelletjes op de televisie (tv).
Uw trendwatcher wou het eem zeg'n.
Godverdomme.

Hensmunter69 | 27-02-18 | 17:16

Is Rasmea Odeh een terroriste, omdat zij 2 joodse studentes vermoorde? Hoeveel kinderen en studenten hebben de joden al de afgelopen jaren niet vermoord? Ik weet nooit wanneer én hoe serieus Geen Stijl af en toe met nemen.

Spionneurtje | 27-02-18 | 16:50 | 6

Ja Rasmea is een terroriste.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 18:00

@Spionneurtje

Dus zeg jij nou echt: "Ze heeft alleen maar een paar mensen vermoord vanwege een geloofsovertuiging, als dat alles is? Ben je dan echt al een terrorist".

Dus als ik jouw kindeen van kant maak omdat ik het niet eens ben met hun denkwijze , dan vind je dat ok? Jij bent echt he-le-maal van het pad af. Gek!

peterdh | 27-02-18 | 19:08

Ja, als je burgers bewust vermoord ben je op zeker een terrorist, als ze nou twee Israëlische studenten gedood had omdat Israëlische terroristen dekking zochten tussen burgers was ze dat niet geweest

Zorc | 27-02-18 | 19:11
▼ 3 antwoorden verborgen

@Rommelende Onderbuik meh.

nu is het | 27-02-18 | 16:44 | 3

Probeert u het eens met argumenten, in plaats van schaapachtige geluiden.

hatari | 27-02-18 | 16:57

meh

nu is het | 27-02-18 | 17:05

Oh oh oh oh wat ben ik zoooooo blij met die block functie GeenStijl!!! Echt fantastisch, ik heb nog niet veel mensen geblocked want meningen vind ik altijd interresant, maar bij die 4 of 5 mensen die ik geblocked heb, kijk ik af en toe even wat er staat onder het "unblocked" knopje, en wat word ik daar dan blij van. Altijd iedere keer weer even een bevestiging dat discussies gewoon beter lopen zonder die debielen.

peterdh | 27-02-18 | 19:10

Kunnen we die muziekmakers die de café tours trachten onschadelijk te maken hier niet tegen inzetten?

Sandronique | 27-02-18 | 16:40 | 1

ik adviseer de Pieter Woerden band.

nu is het | 27-02-18 | 16:41

Pieter Woerden is een prutser

nu is het | 27-02-18 | 16:34 | 5

meh.

nu is het | 27-02-18 | 16:48

Ok, misschien een beetje een Jopert, maar wel voor een discussie in.

Rommelende Onderbuik | 27-02-18 | 16:51

Gaza een gevangenis? Onder welke steen leeft u? Was het maar waar.

Feroces | 27-02-18 | 17:23
▼ 2 antwoorden verborgen

Terug naar de kern, waarom is deze heks in Nederland? Wie staat het toe?

nu is het | 27-02-18 | 16:25 | 3

Waarom niet? Mevrouw heeft bijna 40 jaar geleden een aanslag gepleegd waarvoor zij - terecht - 10 jaar zwaar heeft gekregen. Volgens de Israëlische rechtspraak heeft zij daarmee haar maatschappelijke schuld ingelost. Weet u het beter?

hatari | 27-02-18 | 16:38

meh.

nu is het | 27-02-18 | 16:49

Hatari: Fout. Geen 10 jaar gekregen, maar na 10 jaar geruild tegen gegijzelden.

Lohengrin | 27-02-18 | 18:23

Zo'n kwebbelende Jan Lul zou zich gewoon eens verdienstelijk kunnen maken in de samenleving. Met zijn recht op demonstreren. Donderstraal onderhand eens op.

Rien7847 | 27-02-18 | 16:20

Pieter Woerden, WirMachenMusik, Naomi71 en Tjajaja zijn tragisch incompetente figuren met zeer waarschijnlijk een inkomen bekostigd door het werkende gedeelte van het Nederlandse volk. Waar zouden ze zijn zonder mij?

nu is het | 27-02-18 | 16:19 | 1

Maak je geen zorgen, ik wordt ook door jou betaald.

Pieter Woerden | 27-02-18 | 16:32

Wat een prachtig vleesgeworden slachtoffer, mooie retoriek en verontwaardiging dat er een andere waarheid dominant is. Wat moet ik daar nou nog voor tegeltje van bakken ;-) Goed gedaan hoor, haha!

Tjajaja | 27-02-18 | 16:11

Haha gelukkig maar. Mijn redactievergaderingen voor trans magazine vinden daar wekelijks plaats.

Naomi71 | 27-02-18 | 16:09

Ja, ja, antizionisme = antisemitisme. Al wordt dat nog 1.000 beweerd, doet dat niets af aan dat ik me als antizionist (kritiek op bepaalde Joodse elites zoals o.a. de Amerikaanse Israellobby en Israelische landroofpartijen) beschouw maar geen antisemiet (generiek antijudaïsme, laat staan rascistisch antijudaïsme ) ben.
Zoals alle antizionisten die ik ken, erken ik ook zonder meer het bestaansrecht van Israel binnen de grenzen van 1967 en vind dat die, indien nodig, met internationale hulp verdedigd moeten worden. Daarentegen beschouw ik – ik volg het Israelisch/Palestijns conflict sinds 1967 – de sindsdien voor mij duidelijk waarneembare agressieve politiek richting groot-Israel en waarschijnlijk zelfs richting geostrategische hegemonie over het MO (gesteund door Amerika en de westerse Pers, middels door Israel aangewezen vijanden als terorristen te bestempelen) als gevaarlijk en afkeurenswaardig.
En daarin sta ik beslist niet alleen. Zelfs mijn vader die twee broers in het verzet verloor en ook zelf als zeventienjarige, 6 weken bij de SD-Aussenstelle in Maastricht gevangen zat, werd in die zin antizionist en zei me eens: “Als die Palestijnse verzetsstrijders terorristen zijn, dan waren wij dat tijdens de bezetting ook. En hoe ze momenteel in de media worden beschreven doet mij sterk denken aan hoe wij indertijd in NSB-bladen en Duitse media beschreven werden.”

WirMachenMusik | 27-02-18 | 16:05 | 3

Terechte opmerking. En antisemitisme is op zich ook nog wat anders dan Jodenhaat. Arabieren vallen namelijk ook gewoon onder de Semitische volkeren. nl.wikipedia.org/wiki/Semieten
De vergelijking verzetstrijders met Palestijnen vind ik wel wat onsmakelijk, Palestina heeft als zelfstandige Palestijnse staat natuurlijk nooit bestaan. Al heeft u natuurlijk gelijk dat ze er bekaaid afkwamen met de Joodse overheersing.

Rommelende Onderbuik | 27-02-18 | 16:24

Hoe oud ben je?

nu is het | 27-02-18 | 16:29

In 1946 geboren en dus 71. In 1967 was ik 21 en studeerde naast een vrijwel volledige (maar qua dagindeling) flexibele dagtaak bij een reclamebureau, in Nijmegen massacommunicatie.

WirMachenMusik | 27-02-18 | 16:35
-weggejorist-
Pieter Woerden | 27-02-18 | 15:54 | 16
▼ 16 antwoorden verborgen

Check de bronnen eens. Kijk wie de info op de wikipedia-pagina heeft samengesteld en wat de referenties zijn. Veelal gekleurde info.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 15:54

Is het nu verplaatst naar bij Van Aartsen thuis?

Nuchternederland | 27-02-18 | 15:44

Dus die lul demonstreert tegen intolerantie en discriminatie.
Bedoelt hij de intolerantie/discriminatie van Turken vs. Koerden?
Dat zal het wel zijn, iets anders kan ik me niet voorstellen.

Memek | 27-02-18 | 15:31 | 2

Dat kan inderdaad nog een interessante demonstratie worden, gaat veel belastinggeld kosten aan politie. He, ideetje, zullen we criminelen oppakken? Ow nee, we zijn zo tolerant he ;-)

Tjajaja | 27-02-18 | 16:14

Nee, dat zegt ie. Koerden en DENK'ers marcheren mee in de mars tegen intolerantie.
Kennelijk om het recht elkaar de koppen in te slaan Alles best, zolang een partij die staat voor vrijheid en democratie er maar niets over zegt.

Rommelende Onderbuik | 27-02-18 | 16:39

Onze minister van Binnenlandse Zaken heeft inmiddels laten weten dat de bijeenkomst geen probleem oplevert voor de rechtsstaat, want geen Baudet.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 15:28

Volkert van der Graaf verzorgt het voorprogramma en aan het eind van dit gezellige samenzijn wordt een verkiesbare plaats verloot op de lijst van het militant antisemitische BIJ1

menschdurfteleven | 27-02-18 | 15:28

Lekker stel bij elkaar.
Doet denken aan The Army of the Twelve Monkeys.

Net zo leip, ziek en levensgevaarlijk gestoord...

VonoBox | 27-02-18 | 15:26

Nou, het WK-rouwkransenvoetbal heeft dit jaar een sterk voorprogramma.
Kosten nog moeite worden gespaard om terroristen van wereldfaam aan te trekken.
Wat een gaaf land. Wat een wereldstad. Amsterdam.
Komt Dieudonné Mbala Mbala ook optreden?

Rommelende Onderbuik | 27-02-18 | 15:22

heb vorig jaar het boekje "150 palestijnse leugens" gekocht.
nog steeds niks gelezen dat maar iets ontkracht van wat er daarin geschreven staat.

pejoar | 27-02-18 | 15:21

Begin nu eens met subsidies af te schaffen van dit soort staats ondermijnende organisaties.
Het liefst alle subsidies afschaffen, zodat ik weer zelf kan bepalen waar ik mijn geld aan uitgeef.

watergeus | 27-02-18 | 15:17

Komt dit tuig aan die hypo marrokaan uitleggen hoe het wel had gemoeten?

Rest In Privacy | 27-02-18 | 15:16

Het probleem is dat er heel veel rijkeluiszoontjes en dochters zijn die denken dat linkse politiek is lekker rellen en antiburgerlijk zijn. Echte linkse politiek beheert de belangen van burgers die het minder breed hebben en die zitten niet te wachten op wereldvreemde palestinasjaaltjes.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 15:10 | 3

Eens.

Lupuslupus | 27-02-18 | 15:18

Ja, zal er ook wel mee te maken hebben dat Palestijnen veel aan de soft drugs zitten. Schept toch ook een soort verbroedering.

Rommelende Onderbuik | 27-02-18 | 15:25

Yep,maar dat is lang geleden.

C.Martel | 27-02-18 | 16:02

Wolla www.theguardian.com/us-news/2014/nov/...
Lekker bekkie, doet me denken aan Gretta.
"Odeh is also known in Chicago as Rasmea Yousef" en Odeh was sworn in as a naturalized US citizen under the name "Rasmieh Joseph Steve"

Weer lekker dan, al die aliassen. Klinkt erg betrouwbaar.

EnNouJijWeer | 27-02-18 | 15:10

"Revolutionaire Eenheid en Anakbayan-Europe nodigen jullie van harte uit om ons te vergezellen in een discussie met Rasmea Odeh, een groot activiste in de strijd voor rechtvaardigheid voor de Palestijnen en alle onderdrukte volkeren. (Volledige bio volgt) De avond draait om het thema anti-imperialisme: de revolutionaire vrouwen in de voorhoede van deze strijd in hun gemeenschappen buiten hun geboorteland, en de politierepressie van activisten. De klauwen van de imperialistische staten in het Westen… "
Opbokken uit ons land met die typhus lui! Hallo OM zijn jullie fokking wakker of zitten jullie nog met je kop in je aars? Jullie volgen dit webblog toch nauwlettend, doet eens waar je door ons voor betaald word!

Nalek | 27-02-18 | 15:08 | 1

Hier zie je hoe linkse clubs en islamitische clubs zich verenigen in anti-westerse aksie. Zogenaamd strijden voor een 'bevrijding', intussen de hel brengend.

marjen | 27-02-18 | 15:24

Uitroeien dat smerige subsidienest! (in figuurlijke zin uiteraard!)

echt_links | 27-02-18 | 15:08

Er zijn nog veel meer 'stichtingen' op dat adres:
respectnetworkeu, platformsocialebinding, wijblijvenhier
De Communistische JongerenBeweging 'Voorwaarts' heeft er bijeenkomsten.

En Harry van Bommel en de SP is er kind aan huis (kijk maar op de agenda van de site van SP)

PosseLols | 27-02-18 | 15:06 | 2

Allemaal gesubsidieerde clubjes.

Carmelita | 27-02-18 | 15:10

Ondanks dat ik liever helemaal geen islam in Nederland zie, en ondanks dat ik deze ultralinkse uitvreters verschrikkelijk vind, ben ik van mening dat GS er goed aan doet om dit soort acties niet te houden.

Het is namelijk één op één te vertalen naar de ultra-linkse verstorings acties tegen de café bijeenkomsten van Thierry en FvD. Daar wordt hier op GS heel hard tegen geageerd, en terecht. Maar dan geeft het geen pas om dat andersom zelf te doen.

Zorg dat ultra-links kan demonstreren, registreer de demonstratie en pak ze op inhoud (voor zover aanwezig).

marcoplarco | 27-02-18 | 15:05 | 3

Terrorisme is iets anders dan VVMU.

osolemio | 27-02-18 | 15:14

Welke aktie?
Ik lees vooral informatie.

marjen | 27-02-18 | 15:45

@osolemio:

De een z'n terrorist is de ander z'n vrijheidsstrijder.

Dit mantra werd door links vanaf de jaren 60 fanatiek in de discussie gegooid, daarmee de discussie doodslaan. Dat was in de tijd dat de RAF, IRA, ETA en de Rode Brigade (o.a.) op zeer veel steun van links in al haar geledingen konden rekenen.

Overigens, zowel Lenin als Begin en Ben Goerion werden staatsgevaarlijk geacht.

Arachne | 27-02-18 | 21:38

Ik neem aan dat dhr. Van Aartsen deze nette mensen wel een onderdak geeft. Hij heeft er immers ook geen probleem mee als er wordt opgeroepen om Joden te vermoorden. Zijn uitspraak daarbij was dat hij niet zag hoe er met die oproep grenzen overschreden werden.

El Rico Grande | 27-02-18 | 15:05

Als Joden waren als links tuig of als moslims, zou er vanavond een aanslag plaats vinden op de locatie waar dit uitschot zijn haat spuwt. Zie het verschil. Deze onderkruipsels verdienen hun plek op deze aarde niet, zij horen ergens waar het licht niet schijnt.

Rheia | 27-02-18 | 15:01

Hele boeltje arresteren wegens opruiing en afkoelen in Vught ?

Rest In Privacy | 27-02-18 | 15:01

Dat avondje gaat nu dus afgelast worden! ;-)

Beste_Landgenoten | 27-02-18 | 14:59 | 2

Verplaatst, waarschijnlijk.

Carmelita | 27-02-18 | 15:07

Nee hoor, Michael van Zeijl is al druk aan het bellen met zaaleigenaren.

Stormageddon | 27-02-18 | 15:07

Ze plaatste een bom in een supermarkt in Israel.
En wordt door links warm onthaald??

marjen | 27-02-18 | 14:58 | 3

Het was geen marqt of wholefoods. En ze verkochten Outspan sinaasappels.

Stormageddon | 27-02-18 | 15:00

De kans dat dat mens een .22 uit een mossad pistool kopt is dus vrij waarschijnlijk, al gebruiken ze tegenwoordig ook explosieve smartphones.

Lt-Kol Kilgore | 27-02-18 | 15:27

Dat dus.

Rheia | 27-02-18 | 17:12

Dat aanmelden gaat op naam toch? Die lijst mag best wel effe uitlekken, zullen vast wel veel deugers tussen zitten die niet vies zijn van een spelletje guilty by association in de (sociaal)media, altijd leuk om ze een spiegel voor te houden.

Abject | 27-02-18 | 14:55 | 1

Hackers kom er maar in.

Rheia | 27-02-18 | 14:57

Dat word weer een avondje ongegeneerd antisemitisme spuien en de linkse hordes al klappend in de zaal.

2voor12 | 27-02-18 | 14:54

Buiten wat brievenbus firma¨s en anders denkers, bijna 60% buitenlanders en veel boeventuig is er in Amsterdam weinig waar je jaloers op zou worden.

Aardsengelmichael | 27-02-18 | 14:53

Leze we even mee!

On August 17, 2017, Odeh was formally stripped of her US citizenship.... She was subsequently ordered to be deported to Jordan and to pay a $1,000 fine for immigration fraud.[53][54]

en.wikipedia.org/wiki/Rasmea_Odeh

Hemmenaar7 | 27-02-18 | 14:52 | 5

en het KAN dus gewoon, dat moeten we hier ook meer doen: valse voorwendselen: nationaliteit afpakken en uitzetten en beboeten

Hemmenaar7 | 27-02-18 | 15:11

NIMBY!

kaasfondue | 27-02-18 | 17:02
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Rheia | 27-02-18 | 14:52 | 1

@Update2:
Ik denk dat ze zomaar gratis bij Tivoli/Vredenburg terecht kunnen. Die hebben inmiddels wel wat gaatjes over in hun agenda. En een welwillende directeur, die aan de goede kant staat, social justice technisch gezien.
Moet al dat omgewassen krakersvolk wel de stad uit. Dat wordt natuurlijk wel lastig.

Stormageddon | 27-02-18 | 14:52

mooie gelegenheid om onze anti terroristen teams te laten trainen.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 14:51

Ze zijn echt compleet van het padje af. Blijf schijnen dat licht geenstijl, blijf schijnen dat licht.

tata1981 | 27-02-18 | 14:46

Godver het is toch zum kotsen dat dit soort organisaties vrij spel hebben in Nederland. Vroeg of laat, dit soort bijeenkomsten van staatsgevaarlijke revolutionisten en terroristen gaan gestopt worden. Desnoods met geweld. We moeten als maatschappij geen enkele ruimte verschaffen aan extreem Linkse communisten. Net zoals we dat niet doen aan facisten en nazi's. De mensen die daar vanavond zijn, dat zijn toekomstige Mao's, Lenin's, Pol Pot's en Stalin's. Oftewel de toekomstige massamoordenaars. Het is dat ik teveel te verliezen heb (baan, persoonlijke veiligheid, huis, familie bezittingen etc), anders had ik graag hun avondje verpest.

Indoneesje | 27-02-18 | 14:43 | 1

Eens maar: “You're going to pay a price for every bloody thing you do and everything you don't do. You don't get to choose to not pay a price. You get to choose which poison you're going to take. That's it.”
― Jordan B. Peterson

Nalek | 27-02-18 | 14:54

Ook leuk om te weten: op google komje uit als je intypt "TWEEDE Weteringplantsoen 2c" Uit op het adres "EERSTE Weteringplantsoen 2C" Ofwel de bommenleggers + linkse aanhang kunnen niet tellen of Google weet het verschil tussen EERSTE en TWEEDE niet. Je komt overigens in beide gevallen wel bij de goede ingang uit.

Brulboei_61SB | 27-02-18 | 14:42

Vandaag op GS, over 2 jaar in nieuwsuur.

LuckyGirl | 27-02-18 | 14:40 | 1

En het is niet eens een vergezochte grap....

Lewis | 27-02-18 | 18:01

Smile, je staat op Geenstijl.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 14:38

Hoe moeilijk kan het voor de overheid nou zijn om de geldkraan van deze subsidiesleurpende kraakgrage mohammedaanse volksverheerlijkers dicht te draaien -,-" Als we al dat geld nou eens in fatsoenlijk onderwijs zouden stoppen zou dit de segregatie misschien tegen kunnen houden.

Waarom worden de schurken van NU verheerlijkt terwijl we de helden van vroeger maar dienen te vergeten -,-"

FirmaLenB | 27-02-18 | 14:33 | 4

En dat willen is weer een kwestie van welke partij aan de touwtjes trekt. Sommige mensen willen liever niet.

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 14:50

Waarom is onze Overheid zo tegen ons, wij zijn toch de reden voor hun bestaan en hun ¨rustig¨ baantje. Behandel ons eens als je klant, wees eens dienstbaar!

Aardsengelmichael | 27-02-18 | 14:55

Waarom moet er ueberhaupt subsidie worden verstrekt? Dit is oneindig, bovendien waarom geld geven als de zgn achterban het niet wil betalen?

Nichtsneues | 27-02-18 | 15:20
▼ 1 antwoord verborgen

Wel weer leuk: een contactpagina met duizenden MLM linkjes voor erectiepillen.
www.htib.nl/?page_id=160

Stormageddon | 27-02-18 | 14:32

Rasmea Odeh vermoorde twee jonge mensen en wordt Door de Revolutionaire Eenheid als ’Palestijnse heldin’ omschreven. Ik ben bij de Brandweer en heb twee jonge mensen het leven gered..... ben ik nu crimineel??

jan huppeldepup | 27-02-18 | 14:31 | 1

Waarschijnlijk pyromaan. Crimineel gaat me te ver. Mare... die twee, waren ze blij?

koperbij | 27-02-18 | 14:36

De participatie-maatschappij...
.
Zullen wij eens een tegendemonstratie houden?
Het lijkt me niet dat die links/islamitische/politiekcorrecte haatboodschappen zonder oppositie de wereld in mogen.

Parel van het Zuiden | 27-02-18 | 14:30 | 1

Ik vind het al moeilijk zat om tijd te vinden om te reaguren, laat staan demonstreren. Maarja, ik werk dan ook.

FirmaLenB | 27-02-18 | 14:35

Welkom, welkom in mijn laaahand.....
*facepalm*

Is dit nog nieuws? | 27-02-18 | 14:29

Die Nelson Mandela 'grap' vind ik dan weer onnodig.

kaasfondue | 27-02-18 | 14:27 | 5

Wordt het niet eens tijd dat iemand op hoge poten een duidend bordje bij de naar hem vernoemde objecten eist?

Abject | 27-02-18 | 14:58

@MemeMagieIsEcht

"De auto werd uit het buitenland ingevoerd door Guido Van Hecken, huidig voorzitter van Oxfam Solidariteit in België en geleverd door Hélène Passtoor"

Alleen daarom al verdient Oxfam de complete annihilisatie.

omanders | 27-02-18 | 15:00

Dat komt misschien omdat je nog steeds een misplaatst beeld over "held" Mandela hebt.

Acar_ketimun | 27-02-18 | 15:39
▼ 2 antwoorden verborgen

Heb ik net twee keer lopen zeiken over @Van Rossem's bijdrage, laat ik dan nu ook gewoon zeggen: Prima stuk. Hiervoor klik ik af en toe langs de geenstijls.

two ball cane | 27-02-18 | 14:25

Clubs geregistreerd op dit adres:

- Stichting Maruf
- Mercuur Taal
- Iraanse Studenten Associatie
- Hollanda Turkiyeli Isciler Birligi de Vereniging van Arbeiders uit Turkije in Nederland
- Vereniging van Turkse Arbeiders in Nederland (Hollanda Turkiyeli Isciler Birligi)

Rest In Privacy | 27-02-18 | 14:25 | 2

Mogelijk een fake adres. Bij Turkse arbeiders wist ik het zeker.

ZureJoop | 27-02-18 | 14:30

MemeMagieIsEcht | 27-02-18 | 14:25 |
www.maruf.eu/
Dat maruf klinkt echt als een club die het heeeeeeel druk heeft:
Opgroeien als lesbienne, transgender, bi, homo of iets anders in een moslimgemeenschap kan erg moeilijk zijn.
Hahahaha! Die zijn er toch niet volgens de religie van de vrede?

Iraanse Studenten Associatie
www.volkskrant.nl/binnenland/voor-ied...
17 april 2007, 00:00 (!!)
En dat wordt serieus aangepakt. Met werkgroepen, infodagen en bijeenkomsten. Aan de Vrije Universiteit werd in 1999 door studenten van Turkse herkomst de vereniging Anatolia opgericht. Inmiddels is de doelgroep verbreed tot ‘multiculturele vereniging’. Doelstelling van Anatolia: ‘Het samenbrengen van mensen met verschillende culturen, waarden en normen om de integratie en acceptatie tussen mensen met verschillende achtergronden te bewerkstelligen.’ In februari zijn ze nog naar Disneyland in Parijs geweest,

Ah kijk, gezellig evenementen (deze bijeenkomst) organiseren en zelf gezellig naar Disneyland gaan. Klinkt als leuk werk.

www.htib.nl/?page_id=1608
Voor informatie over het project kunt u terecht bij de heer Mustafa Ayranci:

Oh die Mustafa?
www.trouw.nl/home/-ik-wil-hier-met-ru...
Ik woon niet in Turkije. Ik ben een Nederlands staatsburger. Laat me met rust.”

Kijk, dat is integreren!

Is dit nog nieuws? | 27-02-18 | 14:48

Mossad, lezen wij even mee?

Oawerdepoal | 27-02-18 | 14:24

Komt Kaag ook nog ter verhoging van de feestvreugde?

ZureJoop | 27-02-18 | 14:24 | 2

Als ze van haar man mag.

omanders | 27-02-18 | 14:53

Wel gesluierd, hoop ik.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 15:11

Nelson Mandela is bekeerd en is tot inkeer gekomen.

AlexanderVissers | 27-02-18 | 14:24 | 1

.. zodra er weer over "zionisten" gepraat wordt weet je dat de nieuwe lichting staat te trappelen om de klus van de oude dode socialist uit vorige eeuw af te maken. De snorren en de klederdracht kunnen verschillen, de inhoud van die boze koppen niet.

Jan Passant mk2 | 27-02-18 | 14:21

Waarom wordt dat stelletje fascistische landverraders niet gewoon gelijk opgepakt en de cel in gegooid? In de VS zouden ze er wel raad mee weten...

bicycle | 27-02-18 | 14:20

18 maart 1944 nazi-troepen bezetten Hongarije. Dat moet gevierd worden natuurlijk. Mooie dag trouwens: 2014 - Rusland annexeert de Krim, de putin fanclub. etc.

TheseDays00 | 27-02-18 | 14:18 | 4

Is dit nog nieuws
De Krim was van de Scythen en de Grieken.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 15:31

De Krim was Russisch, totdat Chroetsjew het aan Oekraine schonk:
nl.wikipedia.org/wiki/Krim
Wat dat betreft - en ik praat Putin niet goed, ben geen fan van hem - kan ik me wel voorstellen dat Rusland de krim ( en Sebastopol ) wilden veiligstellen om te voorkomen dat de NAVO en de EU daar voet aan grond zouden krijgen, ten koste van Rusland. Is gewoon geopolitiek.

Graaisnaaiert | 27-02-18 | 19:31

@ Graaisnaaiert | 27-02-18 | 19:31 |
Ik ook. die overhetrandje is het niet waard om op te reageren. Gaat erom dat de macht overgenomen wordt in een land. Ja, en bij de fascisten om de fascisten.

TheseDays00 | 27-02-18 | 22:17
▼ 1 antwoord verborgen

Heerlijk, zo'n stukje duiding en openbaring van wat 'links' feitelijk betekent in Nederland.

raskol | 27-02-18 | 14:18

"Odeh was sentenced to 18 months in federal prison on March 12, 2015, stripped of her US citizenship, and set for deportation to Jordan after serving her time"

En dat wandelt dan gewoon gezellig bij ons de grenzen over.

Ikdus | 27-02-18 | 14:15

wat zegt de burgemeester hierover, is hij verwittigt?

Einde van de Domheid | 27-02-18 | 14:15 | 4

Nog niet. Josias is van Agt ophalen.

ZureJoop | 27-02-18 | 14:28

*opgraven? *padam tss*

Is dit nog nieuws? | 27-02-18 | 14:51

Lubbers en van der Laan willen ook komen.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 15:31
▼ 1 antwoord verborgen

het htib gebouw zit niet achter het anarchieteken, maar een paar deuren verderop. (dubbele deur)

Einde van de Domheid | 27-02-18 | 14:14 | 4

Ah kijk:
www.telegraaf.nl/nieuws/1726692/turks...
De HTIB, de Turkse arbeidersvereniging in Nederland, annuleert een bijeenkomst met de Palestijnse veroordeelde terrorist Rasmea Odeh.
Dat zegt voorzitter Mustafa Ayranci tegen De Telegraaf. De bijeenkomst, die dinsdagavond zou plaatsvinden, was georganiseerd door de extreemlinkse Revolutionaire Eenheid. De organisatie probeerde uit te wijken naar de HTIB aan het Amsterdamse Eerste Weteringplantsoen, nadat de protestantse Nassaukerk de ex-terrorist ook al had geweerd. De Revolutionaire Eenheid had onder valse voorwendselen de kerk afgehuurd.

Ook voorzitter Ayranci van de HTIB zegt bij de neus te zijn genomen. Hij wist naar eigen zeggen niet dat Rasmea Odeh vanavond zou spreken op de bijeenkomst: „Ik hoorde pas net van u dat ik in de maling genomen ben”, zegt hij tegen De Telegraaf. „De zaal was vanavond gehuurd namens een Filippijnse organisatie.”

Is dit nog nieuws? | 27-02-18 | 15:21
▼ 1 antwoord verborgen

Wat een losers.

van Oeffelen | 27-02-18 | 14:14

Gepost om 14:04 en niet 14:14.
Wat een combobreaker van Rossem!

keestelpro | 27-02-18 | 14:14 | 1

Cruijff draait zich om in zijn graf.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 14:20

Twan Huys, doe een snel vastleggen voor NPO College-tour! Links Nederland zal vast aan de buis gekluisterd zitten en de kijkcijfers zullen "sky-high" zijn.

pibasso | 27-02-18 | 14:13

Gááf weer, dit! (Als je van bananenrepublieken houdt, that is!)

benjeallanggek | 27-02-18 | 14:13

Het gedoe is potsierlijk, niet het marcheren zelf (dat staat boven elke twijfel verheven, anders: rascist!).

TheseDays00 | 27-02-18 | 14:13

Mensen, deel het adres NIET op de sociale media i.v.m. de veiligheid van de terrorist!

eerstneukendanpraten | 27-02-18 | 14:13 | 2

Bij een zelfmoordterrorist zou het pas echt grappig zijn. Nu is het huillie.

TheseDays00 | 27-02-18 | 14:20

See you tonight! dus

Tobi | 27-02-18 | 14:39

Alleen in Amsterdam is dit mogelijk.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 14:12 | 2

Karin Ollongren wilde Amsterdam toch afscheiden van Nederland? Ik zeg doen! Bye, bye!

benjeallanggek | 27-02-18 | 14:15

R. Skicker | 27-02-18 | 14:12
Maar van dat Amsterdam maar gerust Nederland hoor. Die shit mag overal.

Is dit nog nieuws? | 27-02-18 | 14:36

Nederland wordt steeds gezelliger zo...

Flipside | 27-02-18 | 14:11 | 1

Ben benieuwt of men hier wat aan gaat doen....

Rene046 | 27-02-18 | 17:45
-weggejorist-
rachid82 | 27-02-18 | 14:08 | 10
▼ 10 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl