Stamcafé: Transgender klimaatwagenloop 4 Palestine bij de Koningsspelen
WAT?!?!?!
Morgen zijn op scholen de Koningsspelen en wat ze NU toch weer bedacht hebben! Een kruiwagenloop alleen voor transgenderkinderen. De wagentjes zijn gemaakt van restanten van boerenbedrijven dus we noemen ze ook wel 'klimaatwagens'. Alle andere kinderen staan langs de kant en roepen heel hard: 'Free Palestine' en 'Stephan van Baarle is onze God'. Transgenderkinderen moeten dan 133 rondjes rond het schoolplein racen, precies evenveel als er nog gijzelaars in het spookhuis zitten. Iedere keer langs startfinish kunnen de transgenderkinderen powerups verdienen. De 'From the River to the Sea-boost', dan ga je 67 rondjes extra hard, de Asha, dan zit je vast in de blubber, de politiemunt, dan mag je de weg blokkeren want er grijpt toch niemand in. Tussendoor zijn er workshops intersectionaliteit, kun je aan het Rutgers al je vragen stellen over geslachtsverandering, deelt Mohammed Deif folders uit met informatie over de Qassam Brigade en wie wil kan zich inschrijven voor een cursus paramotorvliegen. Tijdens de race staat er een clown op het middenplein te zingen: "Ben je queer en haat je joden clap your hands klap klap". De finishvlag wordt gezwaaid door de eregast Carice van Houten ('Halina houdt van stalen ovens, Carice van houten'), wier tranen worden opgevangen om daar soep mee te koken. De winnaar krijgt een LHBTI-vlag met een groot hakenkruis in het midden (deze). Dit is 2024, het lijkt wel of we helemaal gek zijn geworden!
En dan nu de vraag: is dit WAAR of NIET WAAR?
A) Ja het is waar
B) Nee maar het had waar kúnnen zijn
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Feynman en/of Feiten – Buigen wordt barsten
Sommige compromissen veroorzaken oorlogen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
Liveblog oorlog Iran. Staakt-het-vuren broos, Trump boos, aanvallen op Libanon gaan wel door
Het Laatste Nieuws in Liveblog 141, nummer 140 teruglezen doet u hier
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Jolande Withuis volgende columnist die door DPG aan volslagen debiele lezertjes wordt gevoerd
Wat is dit voor een gekkenhuis joh
Welja. Abou Eenarm (grotendeels) vrijgesproken
Nou wees er maar blij mee
