Holocaustplaatje Thierry Baudet voor altijd op www.rechtspraak.nl dankzij hoger beroep
Iedereen blij nu?
Dingen die niet de holocaust zijn, vergelijken met de holocaust: slecht idee.
Verbieden om dingen die niet de holocaust zijn, te vergelijken met de holocaust: ook een slecht idee.
Thierry Baudet mag ook van het Hof van Justitie kinderen, die een keer niet naar een intocht mochten kijken en na hun zwemles buiten werden afgedroogd, niet vergelijken met kinderen, die samen met hun complete familie en miljoenen anderen zijn opgejaagd en vermoord. De complete uitspraak staat op www.rechtspraak.nl, inclusief het plaatje en de vergelijking, die Thierry Baudet dus niet meer mag maken.
Reaguursels
InloggenMooi. Laat maar zien wat de gevolgen zijn van dit wereldvreemde sinterklaasbeleid. Boem is ho.
In een optimaal vrij land mogen deze plaatjes wel en mogen wij het wel of niet eens zijn met de mening die deze plaatjes uitdragen. Liever uit de bocht vliegen met uitspraken dan censuur, uiteraad wederom een grens bij geweld.
Mijn persoonlijke mening is dat de holocaust/naziregime vele malen erger was dan de coronamaatregelen, want bij de holocaust zijn mensen vermoord, uitgehongerd etc dat is niet gebeurd bij de coronamaatregelen . De enige overeenkomst is de term uitsluiting. Bij de coronamaatregelen het uitsluiten van deelname van ongevaccineerden. Bij het hitleregime op basis van afkomst/ras/politieke voorkeur. Ik was tijdens de corona geen voorstander van uitsluiting ook al had ik zelf wel een vaccinatie gehaald. Ik ga om met gevaccineerd en ongevaccineerd van beide kanten heb ik argumenten gehoord.
Overigens waarom wordt op basis van dit plaatje Baudet weggezet als antisemiet of extreem rechts? Ik interpreteer het plaatje dat hij zowel jodenvervolging als coronamaatregelen niet steunt. Als hij extreem rechts/antisemiet is zou hij de holocaust toch toe kunnen juichen?
Het in deze context gelijk stellen van coronamaatregelen aan de Holocaust maakt je misschien geen echte antisemiet, maar is heel erg aanmatigend voor iedereen betrokken bij de Holocaust. Zijn gevoel over de coronamaatregelen is oprecht van die proportie, dus dat maakt hem eerder een wappie dan een antisemiet. (En ik vind niet iedereen met kritiek op de coronamaatregelen een wappie overigens).
Maar mogen we Thierry nu een antisemiet noemen? Of gaat dat te ver?
Gekken zijn van alle tijden. Heel vroeger sneed men de oren of neus af en werden ze de stad uitflikkerd. Minder vroeger kwamen ze in een gesticht en zag je ze nooit. Nu krijgen ze een internetaansluiting en richten een partij op. Kan allemaal gebeuren.
Waar je je echt zorgen over moet maken is de hoeveelheid nederlanders die op hem gestemd hebben.
Antisemiet?
Hij laat zien dat hij juist de jodenvervolging niks vind evenals de coronamaatregelen.
Of maak jij hieruit op dat hij pro-holocaust is?
@timmey | 23-05-23 | 19:24:
Het is een nogal debiele vergelijking die je zou kunnen zien als een afzwakking van de Holocaust.
@Piggelmee | 23-05-23 | 19:38:
Juist.
Het is een vrij land dus ga je gang.
Hij schuurt vaker langs de klippen, maar op deze basis; nee. Dat hij niet mogen douchen bij zwemles en ziektevrijverklaringen tijdens een pandemie vergelijkt met door gasdouches omgebracbt worden betekent niet dat hij dan tegen joden is
Bestaat Thierry Baudet nog wel?
Al een tijd niets meer gehoord van die malloot.
Hoeveel waren er hier wel niet die van mening waren dat Thierry Baudet de nieuwe verlosser was? En wat blijkt, hij is niets anders dan een provocateur en een extreem-rechtse malloot.
Wat er extreem rechts aan Baudet?
Volgens mij is het gewoon een aandachtszieke malloot.
Wat mij hier vooral opvalt is dat het gros van de reaguurders toegeeft dat ze het óf niet hebben gezien óf dat ze vinden dat Baudet is afgedreven. In beide redenen; geven ze dus ruimschoots toe van gedachten te zijn veranderd. Dat is een eigenschap die een hoop niet eens hebben. Best oke.
@letopuwzaak | 23-05-23 | 18:07: Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, zullen we maar denken.
@letopuwzaak | 23-05-23 | 18:07:
Ik vind hem best mild.
@Red shirt | 23-05-23 | 18:24:
Ja, en uiteraard hadden jij en anderen dat allang gezien. Ik vind het toch mensen sieren van gedachten te kunnen veranderen, juist als je dacht en wenst dat iemand veelbelovend was. En bovendien ondersteunen ze dat gedachtengoed dus oprecht niet.
@letopuwzaak | 23-05-23 | 18:43: Ik vind het mensen sieren wanneer ze eerst nadenken voordat ze iets doen of zeggen. Ik vind het mensen ook sieren wanneer blijkt dat ze over enig empatisch vermogen beschikken.
Jazeker, en als je eenmaal een mening hebt, dan mag je daar nooit meer op terug komen!
@Piggelmee | 23-05-23 | 18:07: ik vraag me dat ook steeds af.. ik vind niet alle uitspraken van Baudet handig of onhandig maar dat maakt hem nog niet extreem rechts.
@timmey | 23-05-23 | 19:26:
Zijn uitspraken over de oorlog in Oekraine maken hem eerder een Marxist.
Mooie vent met een rauw randje. Die schopt het nog ver. Mark my words
@SteilAchterover | 23-05-23 | 19:44:
Hij zal nog ver worden geschopt.
@Red shirt | 23-05-23 | 19:06:
Empathisch vermogen is ook als je kunt begrijpen dat mensen zorgen hebben omdat ze hun wijken en scholen zien veranderen in een islamitische wereld. Ook als je zelf in een luxe en westerse wijk woont en die problemen nog niet hebt. Dan hoor je je in te kunnen leven waarom mensen een stem als Baudet erbij wilden hebben, omdat ze door de huidige politiek weggehoond werden. Als bepaalde problemen eerder gehoord werden had Baudet niet zoveel stemmen gekregen. Er zijn ook een hoop die hem als de 'beleefdere' versie van Wilders zagen. Ook die Wilders stemmers stemmen op hem omdat ze in wijken wonen waar het niet zo is zoals bij jou en mij.
Jij hebt altijd een heel moreel oordeel maar vaak over dingen waar je zelf geen last van hebt, valt me wel op.
@letopuwzaak | 23-05-23 | 19:57: De zorgen van mensen die u benoemt begrijp ik heel goed. Deze zijn reëel en moeten serieus genomen worden. Dat de overheid dit niet of te weinig doet is onze overheid direct aan te rekenen. Ik kijk daar niet voor weg, maar ik geloof niet in de 'oplossingen' die ons door de populisten worden aangeboden: die helpen de direct betrokkenen enkel van de regen in de drup.
Wat meteen al duidelijk was. Maar nee, iedereen rende achter de nieuwe Messias aan. Hoe moeilijk is het nu om dit soort charlatans te zien voor wat ze zijn?
Ik riep eigenlijk meteen, voor al die schandalen al, dat ik het een punt vond/vind dat Baudet te ontvankelijk lijkt te zijn voor allerlei Amerikaanse rechtse forafiguren. Daar werd amper of niet fel op gereageerd, ik denk dat velen al wel een beetje zagen dat dat zijn achilleshiel zou worden, maar hoopten dat het mee zou vallen. Het viel tegen.
En de partij van Mark blijft winnen. Komt natuurlijk niet door die pipo's van VI... Of toch-bijgedragen tot-simpele vragen-populistische onderwerpen-Chef Sjon de 2e 's partij-getooid in wit overhemd met opgestroopte mouwen-uberhaupt de beeldvorming-de propaganda boys en sisters van de kapitalisten die zeiden hoe ze t hebben wouden in samenspraak met de redactie van VI-Onderwerpen doorgenomen.
Ze zouden toch niet chantabel zijn daar?
Tuurlijk niet gekkie!
Hoorde pas dat die oudste, schat ik. Die op oude beelden altijd expres sigarenrook blaasde. Die als prof alleen maar liep te schaven en er werkelijk... hebt t eens opgezocht... heeeelemaal nixxx van kon. Volgens mij is ie trouwens net iets ouder dan die in slaap praat-stem van ene Jan B. die nixxx te melden heeft. Dat die opa die schijnbaar alles doet om niet bij zijn directrice thuis hoeft te zijn.
Dat ie ook een nogal gave baan voor zijn dochter heeft geritseld bij ome Sjon.
Wat een wereld en dan weten we nog geen 7%, schat ik zo in.
Samenzweringstheorieën en de klimaatkerk is big business.
Was Rutte als stas nou wel of niet veroordeeld? In elk geval, hij deed iets stouts.
Zonder vrijheid van meningsuiting weet je niet wie de idioten zijn.
Het vergelijken met de tweede wereldoorlog begint zijn shock-waarde te verliezen. Het begint, voor mij althans, meer een reden te worden om mensen die dat doen niet meer serieus te nemen. Het CIDI en het Centraal Joods Overleg zijn er nog van ondersteboven, wat gezien hun achtergrond logisch is, maar voor velen is het van voor hun tijd en is de vergelijking met iets uit de tweede wereldoorlog zo vaak onterecht gedaan, dat het meer een teken is dat iemand geen argumenten meer heeft. Dus het niveau van "Hitler had ook een hond, dus alle hondeneigenaren zijn nazi-aanhangers."
En niemand is meer tegen de dienstplicht vanwege de conscription en het grote aantal doden op weg naar Moskou.
Het was wel een Duitsche Herder..
Mooie gezegd: "Zonder vrijheid van meningsuiting weet je niet wie de idioten zijn" Die ga ik van je pikken.
Met die boekjes van hem had Thierry natuurlijk nooit een grachtenpand kunnen betalen maar als kamerlid namens de wappies kan ie dat wel.
Nadeel is dat ie nu ook alle samenzweringen van de wappies moet aanhangen terwijl ik hem verstandiger achtte.
Samenzweringstheorieën zijn van alle tijden, samenzweringen ook trouwens. Soms zit daar wat overlap in, maar de theorie is altijd veel interessanter dan de praktijk. We zijn als mens geëvolueerd om met name in verhalen te denken en over te dragen. Feiten zijn leuk, maar worden pas interessant als ze in de context van een verhaal geplaatst kunnen worden.
Immer wieder die afweging: Laat je sukkels die deze vergelijkingen maken aan hun publiek uitgevente onzinnigheid ten onder gaan of verbied je het, met de kans op martelaarschap van het "vrije woord"?
Kans is groot dat de meeste mensen de onzin ervan wel inzien. Je hebt ook altijd een deel sukkels dat erachteraan loopt. Die groep wil je niet te groot laten worden door te doen alsof alles maar kan, zoals Zwarte Piet met de Holocaust vergelijken. Tot nog toe heeft FvD zichzelf kundig de das omgedaan door diep in het konijnenhol te duiken. Met een verbod op dingen had FvD succesvol de slachtofferkaart kunnen trekken.
Sukkels die achter d666 aan marcheren, bedoelt u?
Waarom moet er een afweging zijn waarbij verbieden op één schaal ligt? Laat sukkels lekker sukkels zijn. En dan kan jij ze op jouw beurt weer domme sukkels noemen. Iedereen blij.
@dathoujetoch | 23-05-23 | 15:50:
Zullen we afspreken dat we elkaar wederzijds een luul vinden? Dat scheelt een hoop stukjes tikken onder die van mij en die tijd kan je dan weer aan school besteden.
@Beste_Landgenoten | 23-05-23 | 16:03: op school leren de kinderen niet wat luul is. Ik begrijp dat de Partei liever geen tegenspraak duldt, zoveel was me reeds opgevallen. Naadloos.
Lastig, Arnon Grünberg mocht ongestoord een zelfde soort vergelijking maken. In een tijd waarin de holocaust steeds vaker gebagatelliseerd en ontkend wordt, vaker onbespreekbaar is in klaslokalen zou ik toch in willen zetten op onderwijs ipv verbieden en er een verplicht onderdeel van de geschiedenislessen op school van willen maken.
Mijn voorkeur gaat uit naar een duidelijke grens.
Ben zelf tegen de Holocaust
Of al die kampbeulen ook liever thuis waren gebleven. Die vraag.
Thierry is al lang van het padje af. Gideonsbende gelezen. Zitten soms best goede stukken in, maar die worden dan ontsierd door passages waarbij Thierry keihard de bocht uitvliegt.
Ach ja, de ongevaccineerden zouden de nieuwe joden zijn. Het zou aardig zijn als zo'n Baudet of van Meijeren nou eens zouden zeggen goh, de ongevaccineerden zijn niet massaal afgevoerd naar kampen en daar afgemaakt, dus we zaten er naast. Maar dat zal wel te veel gevraagd zijn.
Hoe dan ook, slecht dat Baudet veroordeeld is voor zijn domme vergelijkingen.
@Kwakjeszalver | 23-05-23 | 15:35: Ging dat niet om reizigers die terugkeerden en dan twee weken in quarantaine moesten? Niet bepaald Dachau.
@Tashtego | 23-05-23 | 15:49: Nee, waren ook "opstandige" burgers.. nog genoeg van te vinden.. Vreemd land dat Australie.. proberen vanalles buiten te houden, nergens zoveel plagen en problemen. en heb je een korrel zand aan je schoen, moet bijna je voet worden geamputeerd..
Willen goedwillende mensen komen werken, kunnen ze terug naar land van herkomst..( ruilen met NL een idee? )
Dan nog dat afgeknauwde accent engels.. veel plezier er mee.
@Kwakjeszalver | 23-05-23 | 15:35: totale bullshit, gast.
Net zoals u, bedoeld u?
Ik ken ook nog een cartoon uit de Volkskrant waarin Wilders als SS-er bij een hek staat. Wanneer komt het OM met deze rechtszaak?
Maar OM is toch d66?
Kost die sukkel toch zo'n €2000. Stemmen er überhaupt nog mensen op FvD?
Alleen nog maar Rijksburgers.
Of met een IQ lager dan 80
@the naked truth | 23-05-23 | 15:58: welk niveau zullen de notoire D66 stemmers dan zitten ?
@patrick023 | 23-05-23 | 16:54: Kelly, Bonnie St, Patty.. in die hoek moet je het zoeken.
@the naked truth | 23-05-23 | 15:58: misschien moet u zich eens meten met de gemiddelde fvd er..
Kan me nog een demonstratie van “nieuwe Nederlanders” met een woestijnachtergrond herinneren die in Amsterdam aan het demonstreren waren tegen de onderdrukking van de Palestijnen. Daarin liep ook een politicus van GroenLinks in mee. De heren (de vrouwen waren zoals het van Allah moest thuis) scandeerden hardop: “Hamas, Hamas, J***n aan het gas”! De politicus zong niet hardop mee maar ik zag zijn lippen bewegen. Hoeveel mensen denkt u dat hiervoor zijn veroordeeld? Precies, nulkommanul! Had Geert Wilders of Baudet dit gedaan dan waren de voorgedrukte aangifteformulieren niet aan te slepen. Wat een land…
Ik neem aan dat u natuurlijk onmiddellijk aangifte heeft gedaan tegen deze GL politicus? Of wacht u nog steeds op het voorgedrukte formulier?
"De politicus zong niet hardop mee maar ik zag zijn lippen bewegen."
Haar lippen bedoel je?
Maar wel inclusief gesteld zo.
Tot twee keer toe hebben studentes (altijd meisjes, van die gemene) zo'n mediche martelstaaf van 180cm lengte mijn neusholte ingeramd omdat ik zonder verklaring (waar werkgever dan weer niet naar mocht vragen) niet op mijn werkplek mocht verschijnen. Derde keer heb ik een jokje gedaan want nie wieder!
Verschrikkelijk, ja, maar om dat nou met de Holocaust te vergelijken..
Ludieke tegel, Lin. Bij mij waren het ook gemene meisjes, van een jaar of 84 weliswaar.
Was blij met die testen. Eindelijk weer eens onder de mensen.
Ja maar jij bent dan ook een heel sociaal mens, BL.
Ik persoonlijk kan de vergelijking met de holocaust niet trekken, in die snotneuzentijd nergens in meegegaan.. fop een ander, nooit jezelf.. balletje balletje, daar trap je toch ook niet in? prachtige tijd trouwens.
@Beste_Landgenoten | 23-05-23 | 15:42: Aan Uw knipsels te lezen zullen dat weinig mensen geweest zijn, die waren vast blij met de ( onzinnige ) 1.5 meter.
Je weet toch, alleen de PvdA mag de Holocaust en Anne Frank er bij slepen. En de MSM wist na de totale vrijspraak op alle punten niet hoe snel ze over een ander kulonderwerp fophef moesten maken ter afleiding. Terminaal, dit land.
Euh, de vrijspraak van Richard de Mos.
Cohen mocht moslims "de nieuwe Joden" noemen. Huizinga mocht het beleid van Verdonk "deportaties" noemen. Wanneer heeft links zich eigenlijk dat privilige toegeeigend?
De Anne Frank bokaal is nog steeds in handen van de alom geprezen D66’er Thom de Graaf.
@small_town_dad | 23-05-23 | 15:25: Vermoedelijk in 1946
Er bestaat dus kennelijk zoiets als een 'monopolie / eigendomsrecht ' op lijden tijdens de tweede wereldoorlooorlog. En dat zou een heel specifiek soort lijden, zijn, kennelijk zodanig specifiek dat één klein clubje uit één bevolkingsgroep zich dat mag 'toe-eigenen' en mag vinden, dat hun lijden (niet eens het hunne, de direct betrokkenen zijn vrijwel allemaal dood) erger was dan andere lijdens. . Stelling: geschiedenis is geen 'eigendom', Van niemand. En wat die rechters er van gebakken hebben, is buitensporig,
Via het EVRM (hallo islam!) zou de heer Baudet de holocaust ontkend hebben. Aldus het Gerechtshof van Amsterdam. Zo'n drogredenering zou godsonmogelijk moeten zijn, alleen al vanwege de paardensprong. Thierry Baudet is een ongelooflijke paardelul, maar ook mijn wettig gekozen paardelul.
Zijn beweringen slaan nergens op, maar dat geldt de facto voor al die fondsenwervers die voor politici door moeten gaan. Maar hé, een dealtje over Toeslagslachtoffers via de achterdeur.
Overigens lijkt een Amerikaans advocatenkantoor nu iets te willen, in termen van voorfinanciering. Fokking Alphabet nota bene. Het SGP had laatst nog iets over skin in the game. Aan de andere kant, niet geschoten is altijd mis. Bokken voorop.
het is nog erger; volgens de EVRM is hetgeen dat Baudet geplaatst heeft niet strafbaar(holocaustontkenning, art. 17), maar omdat datzelfde EVRM ook zegt: "Lid 2 van artikel 10 EVRM verbindt aan de uitoefening van die vrijheid ook plichten en verantwoordelijkheden. Daaronder valt de verplichting om uitingen die verder gaan dan wat een robuust publiek debat vereist zoveel mogelijk te vermijden." En zo kan je alles wat "verder gaat dan een robuust debat" verbieden en veroordelen.
@NietHenkLooij | 23-05-23 | 15:18: Welke formulering het EVRM weer in een kwaad daglicht stelt. Nu nog een robuust EVRM. Dank!
Alle Europarlementariërs verplicht aan het lachgas. 24/7.Tot in lengte van dagen.
Ach dat fatsoensgeneuzel altijd. Laat extreme mensen gewoon extreme dingen roepen. Je hoeft het toch niet direct te verbieden alleen maar om te bewijzen dat je het er niet mee eens bent? Je kan toch ook gewoon 'boe' roepen?
Maar als Asha iemand een nazi noemt slaapt de rechtspraak.
Dat is wel vreemd, als je iemand Nazi noemt beschuldig je diegene eigenlijk van het goedkeuren van de Holocaust, is dat niet het meest verschrikkelijke wat je tegen iemand kan zeggen?
@Mr_Natural | 23-05-23 | 15:06: De Holocaust was natuurlijk verschrikkelijk en mag nooit meer gebeuren, maar wat denk je van de Killing Fields door Pol Pot waar Rosenmöller nog steeds fan van is, of van Stalin met zijn genocide waar de CPN achter stond en de nazaten in GroenLinks zijn opgegaan of de verlichting van Mao?
@Kwakjeszalver | 23-05-23 | 15:14:
Klopt, maar daar waren wij niet direct bij betrokken, dat scheelt wel wat.
@Mr_Natural | 23-05-23 | 15:06:
-
Het lijkt mij een beetje moeilijk om achteraf na te gaan of alle nazi's instemden met de holocaust, of er zelfs maar van af wisten....
@Mr_Natural | 23-05-23 | 15:17: Rosenmöller leeft nog steeds.
@bisbisbis | 23-05-23 | 15:18:
Zou Asha als ze iemand uitscheldt voor nazi ook dergelijke voorbehouden incalculeren?
@JJMS | 23-05-23 | 15:25:
-
Vast niet, maar mijn opmerking betrof dan ook de beperkingen van de rechtspraak, die volgens Vrek actief slapende zou zijn.
Op FvD stemmen voelde een beetje als Hamster Race van vroeger op de plaatselijke braderie. Je denkt wat belovends te zien in het vitale beestje. Je zet in. Maar zodra hij van start kan is precies hij weer met hele andere dingen bezig.
Bedankt! Past nog precies in mijn citatenlijst (ondertussen al een boekwerk van 320 A4)
Vooral Andre van Duin idd…
Mooi. Dan kan het CIDI nu de voorzieningenrechter gaan vorderen. Acties hebben consequenties.
Gevaccineerden en ongevaccineerden verschillend behandelen was bewust en niet gebaseerd op medische gronden.
Denk je dat echt Gjalt?
Waar baseer jij dat dan op, of is dat gewoon een aanname?
Haha, waarom de vraag stellen in het Marokkaans?
Maar serieus, nee joh heb helemaal nixxx met dat soort theorieën. Ben ik te nuchter voor vrees ik. Niet heel lang geleden stond NL ook gewoon nog bekend als nuchter land.
Never forget!
@Kwakjeszalver | 23-05-23 | 15:04: Impliciet bevestigd de rechter hier nog eens dat vaccineren volledig vrijwillig was en de daar bijbehorende discriminatie van deze groep hun eigen schuld was. De rechter geeft zelfs aan dat het geen probleem was omdat dit democratische wijze tot stand is gekomen.
@NietHenkLooij | 23-05-23 | 15:13: Zo ken ik er ook nog wel een paar. Hitler was in de tweede wereldoorlog ook gewoon gekozen en dus democratisch.
Dat de rechter hier tot een bepaalde afweging komt, betekent nog niet dat we het daarmee eens moeten zijn.
Uberhaupt het feit dat je de holocaust niet mag ontkennen of bagatelliseren is al raar. Waarom zo specifiek. Na al die jaren wordt het wel een keer tijd dat uit de wet te slopen.
@NietHenkLooij | 23-05-23 | 15:13: Ja, en dus de (soms dodelijke) bijwerkingen zijn voor eigen conto want vrijwillig.
@Gurb | 23-05-23 | 15:25: Voor de miljoenste maal AH is nooit democratisch gekozen. Hij heeft de macht met een truc gegrepen.
@JamesYounger | 23-05-23 | 15:29: Maar vanuit een democratisch gekozen positie. Hij heeft bij het verkrijgen van de totale macht nergens de op dat moment in Duitsland geldende wetten overtreden.
@NietHenkLooij | 23-05-23 | 15:13: democratische discriminatie is goede discriminatie
Jammer dat ie weg moest. Ach 't is ook niet de moeite van t typen waard om een aangepaste/mildere versie van roddel-journalistiek te posten.
Dus groot gelijk Stijllozen en bedankt voor het niet verlagen van mijn imago.
Ik blijf me verbazen over de wijze waarop hij zijn partij ( en zichzelf) in recordtempo ten gronde heeft geholpen.
Schop hem eruit en ga daarna je partijprogramma uitvoeren.
Kinderen en ouders die om hun moverende en vaak gefundeerde redenen niet met het experimentele mRNA-vaccin tegen SARS-CoV-2 ingespoten wilden worden, werden onder het mom van vrije keuze geïsoleerd, buiten de samenleving geplaatst, gedehumaniseerd en geridiculiseerd..
Alleen de QR-code op de telefoon verschilde van een uiterlijk kenmerk.
Toch gaat de vergelijking met de holocaust mank.
@WasHetMaarMakkelijk | 23-05-23 | 15:10: Ja natuurlijk, maar er zijn wel veel overeenkomsten.
Dramaqueen.
Je mocht ff het cafe niet in.
Oei oei oei.
Nou nou nou.
@Kwakjeszalver | 23-05-23 | 15:17:
Nee.
De hele corona-aanpak door de Nederlandse (en tal van buitenlandse) overheid verdient absoluut geen schoonheidsprijs. Veel was ondoordacht paniekvoetbal om bange burgers daadkracht voor te wenden. En er zijn ook echt wel wat proefballonnetjes opgelaten puur om te kijken hoe de massa reageert. Om van al die wauwelende "experts" maar helemaal niet te spreken.
Maar vergelijken met de holocaust? Neen.
@Beste_Landgenoten | 23-05-23 | 15:18: Je met voeten getreden geschonden grondrechten negeren en daar tegen in opstand komen.
Oei, oei, oei, nog nou, nou.
@Kwakjeszalver | 23-05-23 | 15:30:
Tuurlijk tuurlijk. Je grondrechten.
@Kwakjeszalver | 23-05-23 | 15:37:
Klopt. Andersdenkenden zijn altijd fout. Ze moeten weg. Maar ja, dan heb ik zelf ook een probleem.
@Beste_Landgenoten | 23-05-23 | 15:43: vervang 'heb' door 'ben' en de zin klopt, althans de bewering, zo hoor ik als suggestie. Ik breng het slechts naar voren.
Mrnavaccin was niet benodigd, je kon ook gewoon voor Janssen kiezen. Expirimenteel is een frame. Er was gewoon een goedkeuring en er was al op zeer grote schaal getest. Men gaat aan de haal met het feit dat de eerste goedkeuring in de versnelde procedure altijd tijdelijk is.
Van dehumanisatie heb ik niks gemerkt en isoleren is ook niet gebeurd, men kon immers ook gewoon zonder vaccin met een testuitslag of een ZiekteDoorgemaaktatempel ook alles. Er is welliswaar gesproken over verstrenging maar dat is altijd politiek onhaalbaar gebleken en vooruit geschoven tot st Juttemia
Het beperken van de vrijheid van meningsuiting in woord en geschrift begint altijd bij de uitwassen. Vrees de intentie van al diegenen die dat willen, hoe abject de uiting ook was, zij zijn erger.
Eens, maar waar doel je op? De VVD?
@dickwvf | 23-05-23 | 14:59:
Iedereen die met de deugd in de bek staat te gillen dat zulks toch niet kan, dat dat verboden moet worden, dat "wij" dat niet moeten willen, dat dergelijke uitspraken bestraft moeten worden. Dus dat zal ongetwijfeld ook de VVD betreffen.
@dickwvf | 23-05-23 | 14:59:
Of D66..
twitter.com/LisaGinneken/status/15931...
Altijd maar die WO2 vergelijkingen, wanneer is iemand nou is creatief met de daden van de hertog van Alva. Was ook geen lieverdje.
Daar zijn zo weinig foto's van.
@Mr_Natural | 23-05-23 | 14:57:
Ik zie nog wel steeds dat logo van 'm overal opduiken, dat dan weer wel. Is ook iets met een kruis, toeval?
@Mr_Natural | 23-05-23 | 14:57: Wel schilderijen, ga maar eens naar El Escorial.
Volgens mij was Koning Leopold II ook helemaal geen lieverdje. Holocaust ontkennen is strafbaar maar ook maar iets denken over L.... is nog strafbaarderder...
Wanneer komt trouwens de mededeling dat Huug en Wopke samen het licht hebben uitgedaan bij het (nep)ChristenDA?
Ondertussen. Nieuwe peiling: VVD en PvdD in de lift; BBB verliest, maar is nog steeds de grootste.
FvD zal toch niet ook stijgen.
Wat een land!
Die poezenpartij in de lift. Inderdaad, wat een land.
de poezen partij zitten veel oude knarren die voorheen op de VVD stempte,,,, willen nooit meer op de VVD stemmen maar vinden de rest kudt en nemen de poezenpartij niet serieus.... omdat het lachwekkend is... ik ken er werkelijk 10-tallen...
Ach ja, Thierry... die zegt wel eens wat, doet verder geen vlieg kwaad... laat het los, laat het gaan...
Denk je? Door extreem denken te legitimeren kunnen beoaalde idoten zich gesterkt voelen. Er zijn testcentra in de fik gezet, die Hugoknurft is bedreigd en in Groningen zijn er brandbommen bij een collumnist naar binnen gegooid. Niet persoonlijk de schuld van Baudet zoals ook Melkert Pim niet heeft vermoord, maar die ligt nu wel in een kist omdat een Volkert dacht dat als het zo erg is actie nodig zou zijn.
Die vent is helemaal van het padje.
coronahekken bij een kinderfeest en ouders niet welkom bij zwemles was ook van het padje.
Op wie doel je?
@dickwvf | 23-05-23 | 15:02: Ik denk op Rutte.
@sjef-van-iekel | 23-05-23 | 14:53: Ja, dat was waanzin ten top.
Dommigheid een podium geven, dat is pas van het padje.
Was het voorval trouwens vergeten, fijn dat er nog even in deze vlek is gewreven. Opdat we niet vergeten hoe kleuters buiten moesten worden afgedroogd omdat het virus zich anders ook wel verspreidde.
En vandaag werd de vervangende pandemie wetgeving klakkeloos aangenomen. Dus dit gaat zo nog een keer gebeuren.
Terry mag dan van het padje zijn, wat wij ons hebben laten aanleunen is volslagen achterlijk geweest. En dat mag best onder de aandacht gebracht worden. Meermaals.
Hugo?
REAGEER OOK