Kijken. Martin Bosma over Jezus Christ SuperKaag
Mediawoordvoerder PVV kijkt liever naar groeiend gras
Documentaire over 'Minister van Hoop' is een donatie van de NPO aan D66. Aldus Martin Bosma tegen de wakkere verslaggever van Ongehoord Nederland. En zo is het. Nieuwe uitzenddatum van de avondvullende Kaag Hosannah Documentaire wordt 1 april 2021, dan hebben we alvast wat te lachen volgend jaar. Wie maakt even zo'n gare internetpetitie aan? Op ons keyboard doen de toetsen "D66" het niet meer. Alvast bedankt!
Reaguursels
InloggenOns land lijdt aan een D66 vergiftiging. In alle politieke, bestuurlijke en maatschappelijke organen en instituten is men geïnfiltreerd op machtsposities (onderwijs rechtspraak, journalistiek, omroepbestel, etc) En andere landen maar de maat nemen over democratie.
Nog niet zo lang geleden was NPO/NOS een PvdA-bolwerk. Blijkbaar zijn de panelen inmiddels verschoven en voert nu d66 de NPO-propagandatroepen aan.
Zo blijkt ook maar weer wat een slappe dweil Jetten eigenlijk is. Pechtold wist ervan en Kaag wist ervan. En Jetten? Eigenlijk gaat iedereen en zijn eigen partij er al helemaal vanuit dat hij toch niets kon.
Kaag doet een oproep aan iedere medewerkster van de partij zich te melden... Ik krijg daar echt een heel naar gevoel bij. Die verdwijnen denk ik, of in ieder geval op een zwarte lijst gezet. Straks komt nog naar boven dat o.a. Pechtold nog veel fouter is dan we al dachten.
Waarom heeft kaag op dit filmpje geen hoofddoek op?
Ben ik de enige die iedere keer als ik een GL vrouw hoog op de kieslijst of als Minister zie, dat ik dan denk aan die arme vrouw op dr knietjes voor van Drimmelen?
Niet alleen de vrouwen in de politiek. Volg alle D66-stagiairs en fractiemedewerkers die er leuk uitzien sinds het begin van deze eeuw. In de media huppelen ze nu rond op goedbetaalde functies. In de gezondheidszorg in de talloze besturen. Van Drimmelen en zijn geile vriendjes hebben hun eigen netwerk om meisjes te ronselen. Maar hun netwerk binnen de baantjescarrousel is nog veel groter. Afijn, Weinstein is een kleine jonge vergeleken bij D'69.
Martin Butthead
Video playert is gaar, na de reclame kapt ie ermee.
#metoo
De cancel-arrogantjes van links zijn al meer dan genoeg vertegenwoordigd. Zo een hoeven we niet als leider van een land.
Ze hebben tien zetels. Dus duurt nog well ff voordat ze een premier mogen leveren. Desalniettemin hoeven we idd niet zo'n linkse mafklapper aan het roer.
Zo iemand die de keuze tussen Cambridge, Oxford en Exeter heel zwaar vond. Echt een vrouw van het volk, van Henk (mavo) en Ingrid (spinazie academie).
@peterdh | 11-12-20 | 07:14: Drie keer meer zetels dan een zekere andere rechtse mafklapper.
@Bigi Bana Boy | 11-12-20 | 07:54: u bedoeld natuurlijk een rechtse realist en een linkse mafklapper.
Vertegenwoordiger. Met leider ga je al dezelfde kant op als de wokers.
Tuurlijk wordt Kaag d66 door doorzichtige d66 media weggezet als toekomstig minister-president van een marginaal partijtje. Dat bedrog moet toch zeker een heleboel vrouwelijke stemmers gaan trekken. En zo zal wederom een linkse partij met leugens en misplaatst opportunisme meer stemmen gaan krijgen dan het verdient en erger nog, dan goed is voor Nederland.
Kaag praat bijkans bekakter dan Bea. (Hoi Volkert!)
Heb wat moeite Kaag en Ollongren uit elkaar te houden.
Minister van hoop?
De gangsterficatie van media & politiek nemen wel bizarre vormen aan in het 1984 van het oprukkende nieuwe F-woord van de (inter)Nationaal Socialistische Beweging
Zijn er eigenlijk nog wel partijen zonder nazi-, islam-, communistische-, seks- en/of integriteitsschandalen?
PVV?
En de NPO maar beweren dat ze geen staatsomroep zijn. Schaamteloze promotie. Het vergt weinig fanasie dat er never nooit een dergelijke documentaire zal worden uitgezonden bij de NPO met de titel "Wilders, politicus van de hoop" of om mijn part "Baudet en iets met boreale verwachtingen".
1 april valt na de verkiezingen. Die uitzenddatum maakt het een stuk minder stuitend. Blijft nog over de verering van het linkse omroepvolk voor Kaag. Omvolken kun je leren, en het omvolken van de omroep moet toch een stuk eenvoudiger zijn dan het omvolken van een heel land. Ik kijk uit naar een documentaire over het leven van Martin Bosma, gemaakt doorreeeh... ja door wie eigenlijk?
Mijn hemel - twee uur zendtijd van ons allemaal cadeau aan Kaag's campagne?
-
Dat zweemt naar oneigenlijk gebruik van overheidsmiddelen. Daar m o é t toch wel iets tegen te doen zijn? Is daar geen media commissaris die de moed heeft om in te grijpen? Of is dat ook een D'66-er?
-
Als dat soort van beïnvloeding van de verkiezingen in andere landen gebeurt (Berlusconi met z'n TV-stations, Orbán met z'n mediawetten) dan roepen alle D'66-adepten heel hard 'foei'....
Veel waardering voor Bosma en zeker ook voor ON. Misschien moet ik toch maar eens lid worden. Wat kost zo'n lidmaatschap? Dan moet de hond maar even een week niet eten. Dat houdt hem scherp.
5,72 per jaar. Merkt de hond niks van.
Dat mens gaat aan haar arrogantie ten onder
Laten we dat vooral hopen.....
Geef mij maar een avondje Mounties in plaats van een avondje D66.
U houdt wel van mannen met laarzen, koppels en padvindershoeden?
Sigrid Kech kom er maar in
Pechtold.
Kechtold
Op naar nul zetels.
Inmiddels heeft Israël wederom diplomatieke betrekkingen aangeknoopt met een Arabisch(achtig) land (onder leiding van de alom voor gek versleten Trump), deze keer met Marokko. Zal ze ook niet blij mee zijn.
Trump... was dat niet die deplorable orang-oetan met een vinger op de atomic button? Daar staat 'hoog-elf' Kaag ver boven — samen met de orcs van de PLO.
Ik wil Femke Merel Van Kooten-Arissen of Fleur Agema als premier van Nederland. Niet die linkse trut.
Nah, Femke Merel is een leeghoofdje.
@Beste_Landgenoten 20:34: Slimmer dan Kaag in ieder geval, maar dat geldt voor 99% van de Nederlanders.
@tipo | 10-12-20 | 20:37: Nee ik heb haar horen palaveren bij de Chips, Nootjes, Bier en vond haar een beetje schoolkrantniveau met haar geklaag over Krol.
Trump is over paar weken beschikbaar.
@Beste_Landgenoten 20:40: Lees haar aangenomen moties er maar op na. In haar eentje he? Online democratie, bescherming afvalligen, zorgbonus en ga zo maar door. Dat ze ruzie kreeg met Krol is niet uniek, dat krijgt iedereen met die lieve man, heel gek.
Heimwee naar Edith Schipper. Echt wel.
Ach......
Hoe je de rrrrr uitspreekt of op een andere manier je conformeert aan een bepaalde groep.
De berg deug die je met je meesleurt op sociaal-media.....
Maakt allemaal niks uit, uiteindelijk draait het om de fluiten en duiten. Van hoog naar laag en man en vrouw.
Ontkom je niet aan....
Zijn allemaal mens
Minister van wanhoop
Gewoon met een hele grote gekleurde puntschoen naar Palestina schoppen. Met haar mooie kak stem. Totaal niets toevoegend aan wat hier nodig is.
Ik heb Kaag wel eens proberen tevolgen, die kan uren vullen met niks zeggen, is het toch ergens goed voor een elitaire opleiding volgen.
Ollongren kan dat ook heel goed. Wat doet ze nu eigenlijk? Thuis zitten met de smoes Corona?
Toch wel voorspelbaar, dat dommige afgeven op Kaag omdat ze "elitair" zou zijn. Omdat ze een goede opleiding heeft gehad en veel ervaring in het buitenland, of omdat ze een licht bekakt accent heeft? Of omdat ze een vrouw is die nu eens niet zoals Eva Vlaardingenbroek een vooral fraai verpakte kletspraatster is? Het is erg lastig lees ik, zo'n vrouw die wat meer weet en kan en niet alleen maar braaf glimlacht en pootjes geeft. En elitair? Wat zou dat? Moet alles dan maar van de gestampte pot zijn in dit landje?
Nee hoor, absoluut niet elitair!
tpo.nl/2020/12/09/briefje-van-jan-aan...
Elitair is niets mis mee om te zijn, maar het moet je wereldbeeld niet vervormen.
Intelligentie staat niet gelijk aan wijsheid. En intelligentie betekend niet dat iemand wereldvreemd kan zijn.
Zelf heb ik ook een tijdje in het BuZa wereld mogen rondneuzen, de VN, ambassades ik ben er geweest.
Ik kan je verzekeren het is een bijzondere wereld met aparte mensen. Heel erg hoog ons kent ons gehalte. Niet persé erg in contact of geïnteresseerd met wat er écht leeft in de landen waar ze werken.
Het speelt zich toch vooral af in elitaire kringen. Als je daar jaren heb rondgelopen dan vormt dat je (referentie kader).
Idd beste landgenoten niet alles gestampte pot,hoop alleen dat er net zo scherp wordt ingegaan als met de FvD,,ze had het moeten Kunnen weten,dat heeft ze straks ook nodig als minister van hoop( dat ze toch niet wordt) met haar marginale clubje.ik hoop dat de leden opstappen,wie wil er nu bij zo’n vrouw onvriendelijke club horen in de me too tijd,ze hebben het stil gehouden,wat eigenlijk nog veel erger is.Tijd voor een diepgravend onderzoekje maar dan niet door de daders.
Ze is ook hotemetoot bij de belastingdienst geweest want ook zij herkent het beeld absoluut njet En is niet speciaal geïnformeerd over deze specifieke cassus,zij heeft er waarschijnlijk ook geen actieve herinnering aan.
Nu de hoop is nu op haar gevestigd om dit juist uit te zoeken
Als je met Arafat op de foto gaat ben je gewoon af. Punt.
Kaag is nog antisemitischer dan Baudet. Maar omdat zij blijkbaar een vrouw is, wordt dat opeens als ongevaarlijk beschouwd, heel raar.
@ratelaar | 10-12-20 | 20:09: Das waar, het is een tamelijk elitaire club bij BuZa. Heb het uit tweede hand allemaal wel meegekregen. Aardige mensen vooral, met een open blik en een internationale gerichtheid (logisch). Maar dat zou best een handig kunnen zijn in dit kleine land, iemand met ervaring over de grens heen. Aan Baudet hebben we geen reet en Geert draait al 20 jaar dezelfde praatjes af (Schande! Grof Schandaal!)
Nou is het wel klaar ja. Ga eens wat anders doen, risken of zo.
@Beste_Landgenoten | 10-12-20 | 20:39: Kaag kan goed met terroristen opschieten. Handig als AIVD-er, maar in de politiek heb je er niks aan.
@Beste_Landgenoten | 10-12-20 | 20:39:
Ja natuurlijk! Die staat zich al 20 jaar tegen de globalistische, cosmopolitische trend te verzetten. Nationalisme vs globalisme. Die vind het een schandaal dat Nederland in de uitverkoop wordt gegooid. Terwijl D66 het idioot vind je achter de dijken terug te trekken.
Ik denk dat voor beide wat is te zeggen. Dat je voordeel doet met internationale betrekkingen dat lijkt me verstandig, daarbij moeten de autonomie, de eigenheid en de belangen van zoveel mogelijk Nederlanders niet uit het oog worden verloren.
Als je geen grenzen aangeeft dan ligt misbruik op de loer.
D66 is niet (meer) mijn partij, maar Kaag kan best aan de man gebracht worden als iemand die als een vis in het water is bij internationale organisaties, de VN, EU en allerlei NGO's. Gewoon een typische 'globalist' wat in het wereldbeeld van D66 past en die in hun wereldbeeld Nederland internationaal goed kan vertegenwoordigen.
Wat D66 nu doet is 'elitaire' Kaag - waar op zich niets mis mee is - verkopen aan het klootjesvolk als 'gewoon' door haar te marketen met buzzwords, sneakers en foto's waarin ze ook wel eens met het plebs in aanraking komt. Terwijl ze in interviews laat blijken dat ze nooit buiten haar eigen wijk komt - als ze al in Nederland is - en met geprivilegieerde 'problemen' kampt(e) zoals in Caïro zitten en kunnen kiezen tussen 3 top Universiteiten in het VK, waar 'Henk en Ingrid' enkel van kunnen dromen. Lang verhaal kort deze cognitieve dissonantie tussen 'elitaire' Kaag en gemarkete 'gewone' Kaag komt op z'n zachts gezegd wereldvreemd over en werkt averechts.
Mooie poging om het aardig te laten klinken. Nederland heeft komende jaren meer aan de kop dan globalistje willen meespelen met zorgeloze want publieke luchtvervuilers voor wie alles betaald wordt uit de ruif. Liever de laatste poen naar scholen, zorg en defensie.
Best Beste_Landgenoten,
Het elitaire zit hem daarin dat dit soort mensen in wezen neerkijkt op de gewone burger. Voor mevr. Kaag zijn wij, kleine luyden, niets anders dan een middel om macht te verkrijgen; haar doel is niet ons te vertegenwoordigen of te zorgen dat we een wat beter landje krijgen.
Macht, daar gaat het om.
Aan ons, haar ideologie opdringen. Evocatus
.
Euuhh nee. Geen van dat allen. Gewoon omdat het iemand is die Nederland verder naar zijn malle moer gaat brengen. Oh. En omdat zij liegt. Met haar "Ik dacht dat het probleem was opgelost". Ga toch weg. Dit loeder schoffeert de slachtoffers en is daarmee net zo erg als de aanranders.
Die EVA heeft inderdaad niks te melden, die kwam alleen op de FVD lijst omdat ze met de voorzitter de lakens heeft gedeeld. En ze liet die gelijk vallen toen die met gestrekte rechterarm zijn partijtje liet imploderen. Laat ze eens wat boeken gaan lezen dan komt ze wellicht nog ergens. Als dat niet te hooggegrepen is voor haar.
Ze weet vooral bar weinig van Nederland. Is ook niet vreemd als je daar amper tijd hebt doorgebracht en je interesse daar niet ligt.
Sigrid Kaag, minister van hoop. i.ytimg.com/vi/b8xK3zkKfHI/maxresdefa...
Als je het mij vraagt dan is Sigmund Kaag helemaal geen biologische vrouw maar een trannie die nog uit de kast moet komen. Of misschien is hij stiekem in het verleden al uit de kast gekomen (en maar half omgebouwd) en is hij nu een /V infiltrant. Maar ja, wie ben ik?
Waar komen de koters van haar dan vandaan?
Samengesteld uit verplichte orgaandonaties?
@Graaf_van_Hogendorp | 10-12-20 | 19:45: Uit haar front hole.
@Dr.Mabuse | 10-12-20 | 20:56: Correctie : Uit het front hole.
Er is veel aan de hand binnen de elitaire partij van superieure mensen die ver boven het simpele volk staan en alles kunnen en mogen en ze ontkennen meteen weer en verwijzen hier weer naar de SGP, in werkelijkheid is D66 een verzameling van moreel inferieure parasieten en ratten: www.telegraaf.nl/nieuws/1961971230/me...
Gadverdamme, #metoo? Er zitten alleen maar enge en lelijke mensen bij D66.
Heel goed dat er ook een partij is die nou eens niet pretendeert tussen het gewone volk te staan. Want denk je dat Geert dat doet, of Thierry? beslist niet. Die zijn part and parcel onderdeel van de elite, voor wie dat nog niet begrepen had. Maar laat je vooral lekker in de luren nemen.
Iedereen is dus elitair!
Volgens mij vormt dat een contradictio in terminis.
@Nuchternederland | 10-12-20 | 20:09: De meeste politici zijn elitair, dat is een feit. Ze doen zich om electorale redenen wel eens volkser voor, maar dat is schijn. Trap er maar niet in.
Och is het zo erg, dat D66 eens in een programma komt? Anders is het steevast PVV of FvD wat de klok slaat. Zullen we eens turven hoeveel programma's en documentaires over die laatste twee partijen zijn gemaakt? Over uitspraken van Wilders, Baudet of anderen in die partijen en hoeveel extra aandacht dat heeft opgeleverd, gratis? En dan nu groot gejammer omdat de NPO Kaag eens even uitlicht? Calimero mensen. Calimero.
En we hebben een D66-er in da house.
Met zendtijd kun je karaktermoord plegen of persoonsverheerlijking bedrijven. Misschien moet u daar eens over nadenken.
Lol. Ben nog geen documentaire over pvv of fvd tegengekomen. U kent het begrip 'documentaire', bl? Da's wat anders dan een tekenfilmserie, Calimero.
@Joris Beltsin | 10-12-20 | 19:35:
Iedere keer als Geert wat zegt in de kamer, haalt hij het journaal. Dat is nog eens gratis exposure.
Nou ja, Alexander Pechtold heeft destijds gretig en succesvol meegelift op de aandacht voor de PVV. Die stond steevast op als Geert bij een debat sprak. Hij wist dat de media warme aandacht zouden geven aan die malle Geert met zijn ongenuanceerde islamofobie.
Dus wat dat betreft hoeven ze over aandacht niet te klagen. Ook de afgelopen dagen niet...
Dat deed hij tactisch en strategisch erg sterk trouwens, lieten de verkiezingen zien.
BL. Iedere dag rond de klok van acht op een NPO kanaal heeft u d66. Plus al die talkshows. Die zijn net zo objectief en onafhankelijk als d66 democratisch is.
Die MeToo bij D66 wordt wel echt smullen. Kan de GeenStijl hier niet een Baudetje doen? Duik er eens vol in. Klokkenluiders. Meldpunten. Tom met de camera. Hier zit heel veel leed. En dat leed verdient een luisterend oor!
FvD was een open boek maar ik denk dat de gelederen hier zich wel zullen sluiten.
Hoe zat het ook weer met die Pechtold en die Hachchi? En die Kees laat zich toch ook altijd aan ijsjes likkend fotograferen met stagiaires, als hij eens niet in een privevliegtuig naar Oekraine onderweg is? Onderwijspartij ... don't stand so close to me, the Police.
Kaag mag een intelligente dame zijn, maar daarom verbaast het des te meer dat het licht elitaire smaakje duidelijk voorbij gaat aan de sociale doelgroep voor wie ze denkt het eigenlijk allemaal te willen doen.
Hoe dan ook komt ze vrij onsympathiek over; daar kan ze wellicht niks aan doen maar je blijft dan alleen je échte fans houden (en haalt zeker geen nieuwe stemmen binnen). Soort van Hillary Clinton effect.
De sociale doelgroep van Kaag. Er komt werkelijk niks in me op, ik heb er geen plaatje bij.
@Joris Beltsin | 10-12-20 | 19:19: Correct. Die bestaat namelijk grotendeels niet. Althans niet in één persoon. De mix van inclusiviteit, sociale rechtvaardigheid en milieu topics spreekt alleen de boreale D66-er aan (en je hebt iets meer stemmen nodig om premier te worden...)
Een intelligente dame, zeker, maar compleet losgezongen van deze maatschappij.
Hebben ze bij ON geen fatsoenlijke interviewer? En waarom zo gekleurd vragen stellen? Zo ben je net zo slecht als de linkse tegenhangers.
Die Arabische toevoeging (naam van haar man) was inderdaad volledig onnodig en de rest was ook enigszins gekleurd inderdaad. Erg suf dat ze hetzelfde (alleen minder subtiel) doen wat ze bij die NPO-kliek verafschuwen.
@Watching the Wheels | 10-12-20 | 19:18: Het is niet erg dat ze met een Palestijn getrouwd is. Maar wat wel de schijn van het kwaad op haar laadt is dat haar man ooit de rechterhand van een Hamas leider was. En dat bepaalt ook haar beleid, zie de Nederlandse miljoenen die ze uitgedeeld heeft aan discutabele clubs in landen waar wij niets te zoeken heeft.
Het niveau van ON is echt bedroevend en de verongelijktheid druipt er vanaf. Gelukkig komen ze niet op de NPO want de minister beslist daarover en die laat deze Tokkie-omroep echt niet toe.
Dit moeten we stoppen, hoe dan ook!
Als Kaag uit een vinexwijk in Alphen a/d Rijn zou komen zou ze waarschijnlijk in een mintgroene Peugeot 307sw rijden. Daar wil je nieteens mee in dezelfde baan rijden, laat staan op stemmen.
Deze?....
cdn.autowereld.nl/I361738556/640x0/pe...
Of zo’n fiat multivla
@Peter Emile | 10-12-20 | 19:45: Nee, die niet. Is een diesel. Diesel is een erfzonde eerwraak apparaat voor haar soort.
Pas op voor vrouwen die zich voordoen als blond.
Valt het nou niemand op dat Kaag eigenlijk een vent is? Denk dat haar en dat beetje make up weg en het is een kerel. Ik kan haar niet zien zonder dit te denken en vind het daarom echt raar dat ik het nog nooit iemand heb zien commenten.
Ik moet aan een reptiel denken.
Jah nu je het zegt... sprekend... Rob Jetten
@BoerinFrance | 10-12-20 | 19:06: oh, dat vind ik nu juist weer net een wijf. Denk er maar eens blond haar bij.
Hoog testeron-gehalte, typisch voor gewetenloze creaturen als Kaag. Naast arrogantie, zelfoverschatting, machtswellust, manipulatie, over lijken gaan, "minachting voor wetten, sociale mores en de rechten van anderen, gebrek aan wroeging of schuldgevoelens", dat is. Oh, en een grote adamsappel
Hatsjee, probeer daar maar's iets moois in te ontdekken.
tpo.nl/2020/12/09/briefje-van-jan-aan...
Een burka zou haar niet misstaan inderdaad
dr. dat was genieten , moest wel 'n bloeddrukverlager erbij nemen toen ik een visioen kreeg van 'n vrouwe-lijke premier die de Palestijnen vertelt hoe geweldig ons asielbeleid is en gastvrij .
When the qaq hits the fan.
Die Bosma is nou niet het meest fijnbesnaarde lid van de Tweede Kamer en derhalve niet de aangewezen persoon om anderen de maat te nemen. De lijst van grove beledigingen van die Bosma is inmiddels. Ik weet dat sommigen het prachtig vinden wanneer hij anderen schoffeert maar bestuursmateriaal is die Bosma natuurlijk niet. Verbeter de wereld begin bij uzelf, zou ik hem willen adviseren.
Ik denk niet dat Martin Bosma uw 'advies' nodig heeft maar wellicht heeft Poetin interesse? Je weet het niet hè? .
@Lupuslupus | 10-12-20 | 18:57: Poetin echt niet, Xi Jinping waarschijnlijk wel.
Ik heb Bosma nog nooit iemand horen beledigen daar is hij veel te beschaafd voor.
Dat voor sommige lieden de harde waarheid als een belediging voelt is een ander verhaal.
Sommige personen en zaken moeten ook beledigd en geridiculiseerd worden.
Waar heb je het over?
Grijze muizen, FNV-lulletjes, mensenmens, verbinden en diversiteit. Dat is het bestuurdersmateriaal dat u bedoelt?
Ik dacht dat je uitgewezen was?
@Lupuslupus | 10-12-20 | 18:57: Hahaha. Goeie.
@Joris Beltsin | 10-12-20 | 19:12: U vergeet de bruggenbouwer.
Bosma is prima 'bestuursmateriaal' en bovendien een vd meest erudiete leden vd 2e Kamer en ook nog eens plv. Voorzitter van deze Kamer.
Sorry red, maar ik heb hem nog nooit iemand horen beledigen. De man kan een prachtige viool solo geven zo fijnbesnaard. Ik ken geen betere in de politieke slangenkuil. Rutte is maffia met tweedehandsautoverkoper als dekmantel.
@Gulliver | 10-12-20 | 19:00: Hoe wilt u de uitdrukking 'kopvod' noemen?
Heb jij het over een andere Bosma ofzo? Grove beledigingen? Hoe kom je erop?
@Red shirt | 10-12-20 | 21:26: Realistisch?
Lees zijn boek.
"Is er nooit iemand naar u toe gekomen?"
"Niemand heeft mij benaderd."
Waarvan akte. Goed onthouden, mede-reaguurders, goed onthouden.
Ik heb er idd ook in gedachten een screenshot van gemaakt! Hoorde het ze zeggen en ik dacht daarrr gaat ze.
Ze is gemaild door het slachtoffer. Kaag liegt dus. Als minister moet ze nu aftreden. Ze beschermt vrouwen niet, maar kletst er graag over.
"Is er nooit iemand naar u toe gekomen?"
Kaag kent geen gewoon volk.
Ik zie Heracles nog eerder de Champions League winnen dan dat Kaag MP wordt.
Ik zie Heracles nog eerder de Super Bowl winnen.
Ik zie Helmond Sport nog eerder de KNVB-beker winnen.
@Kuifje-naar-Brussel | 10-12-20 | 19:06:
Hebben ze in Limburg ook eens wat te vieren....
Ongehoord, al die reclame voor Ongehoord Nederland! ;D
Mooi hè?
@Lupuslupus | 10-12-20 | 18:58:
Zekers!
Bosma is top!
Ik kan uren naar de man luisteren. Met humor en to the point tegelijk.
Kan zo een one man show doen. Gewoon op een stoel of kruk aan de bar zittend de politiek becommentariëren. Wat Kan kan kan Kan alleen, nou Bosma doet het beter in zijn eigen stijl... Als daar nou wat gemeenschapsgeld naar toe zou gaan om ietsje te nuanceren tegen de linkse drap op tv.
Er zijn cabaretiers die minder leuk zijn. En altijd vlijmscherp die man. Op mijn stem kan hij rekenen.
"Minister van een hoop Palestijnen". LOL
Dat niemand Kaag heeft benaderd voor seks lijkt mij logisch.
Remember München.
@Mr_Natural | 10-12-20 | 18:52:
Die potten weten wel wat munchen is....
@Mr_Natural | 10-12-20 | 18:52: En Entebbe.
Snoeihard, meer zeg ik niet.
Hopen doe je in de kerk zei oma.
Of op de plee.
Is die film in het Nederlands of in het Arabisch?
Dan toch maar liever nlbedanktpuntnl dát is tenminste iets positiefs in deze K(l)aag-tijden..
Zie Griet Klaag
Bosma eigenlijk altijd wel +1
Maar iedereen weet dat toch allang.
D66 schijt op de grote hoop.
Martin Bosma, voor premier aub.
Heel graag!
Hoe behaal je zo snel mogelijk alle SDG doelen voor 2030? Met S.Kaag. Nederland kapot, maar wel alle doelen behaald.
Als Palestijnen ook mogen stemmen geef ik haar een aardige kans.
breng ze niet op ideeën
Die avond heb ik net wat te doen. De andere acht avonden met de herhaling van dit meesterwerk ook wel iets geloof ik.
Toen is mij geïnformeerd... Flinke verspreking. Er staat absoluut stress op ijskoningin.
Ja haar arabisch is beter dan haar Nederlands. En dat voor zo een superintelligente m/v.
Die docu over nieuwsgierig Kaagje mag dan via de NPO te bekijken zijn straks, maar via social media zult u hem nooit meer kunnen terughalen, want die moeten van Ollongren fakenews gaan filteren.
Kan meneertje lulbach ook meteen van de buis?
Daar zou de buis echt wel van opknappen.
Jorissen met die sokpop van Karin dan!
Betrapt.
Nu via het onderwijs als 'leerstof' aanbieden aan de jeugd.. of geef ik ze nu ideeën?
Shula, Irene en Karin tegen Sigrid: "Dus jij wou met ons een filmpje maken? Dan maken wij eerst een filmpje met jou!" Irene giechelt "Sigrid airtight!"
Mevrouw Kaag haalt katholieke symboliek in haar verkiezingscampagne: "Minister van Hoop". Meteen vallen er katholieke lijken uit de kast van D66, want geen instituut zo bevlekt ontvangen met seksschandalen als de Katholieke kerk. Waarom toch dat bedremmelde aanschurken tegen religie aan? Is het eigen links-liberale gedachtegoed van D66 te weinig sexy of te veel bedrimmeld, dat er in de ballenbak van de paus gegrabbeld moet worden?
Kaag is de Hillary van de Lage Landen.
Da’s geen compliment.
Kaag is een levensgevaarlijke vrouw... er staat ons veel onheil te wachten als zij premier gaat worden.
Ambities hebben om premier te worden terwijl je verbonden bent aan een partij die wellicht maximaal 8 van de 150 zetels gaat krijgen? Dan ben je een uitstekende politicus.
De kans daarop is gelukkig nul (tenzij we Dominion stemmachines aanschaffen).
Weet je wie er ook... uit Palestina kwam?
Adolf Hitler?
@Herfsttijloos | 10-12-20 | 18:27:
Nee, die was van dat andere kruis.
(Stel je voor dat Jezus was opgehangen aan een hakenkruis.)
Arafat!
Oh nee die kwam uit Egypte.
Corazon Aquino.
@Kuifje-naar-Brussel | 10-12-20 | 18:33:
Nee, die was van de filistijnen.
Brian?
Gretha Duisenberg en Dries van 8.
Voor de rest zijn Palestijnen gewoon reserve Arabieren.
@Joris Beltsin | 10-12-20 | 18:30:
Haha u was me net voor!
@Herfsttijloos | 10-12-20 | 18:27:
Braunau am Inn
@P-unit | 10-12-20 | 18:37: romani ite domum!
@Joris Beltsin | 10-12-20 | 18:36:
lol
@BobDobalina | 10-12-20 | 19:00:
www.youtube.com/watch?v=IIAdHEwiAy8
@Joris Beltsin | 10-12-20 | 18:36: Die twee landen haal ik altijd door elkaar.
Koning Herodes!
Fijne vent, die Bosma. Helaas te eerlijk en intelligent voor de politiek.
"te" is nooit goed.
@van Oeffelen | 10-12-20 | 18:28: Tevreden
@Herfsttijloos | 10-12-20 | 18:30: tering?
@Herfsttijloos | 10-12-20 | 18:30: ok dan, terecht.
Terug naar eigen land.
@van Oeffelen | 10-12-20 | 18:33: Ik keur 'em goed.
Tepel.
Tesla.
Teek.
@van Oeffelen | 10-12-20 | 18:28: tequila
Tequila
Vooruit, omdat ik te laat was nog een: tegoed
Testikelmassage.
@van Oeffelen | 10-12-20 | 18:28: testosteron
Tegel
Tetten
De Volks verertegenwoordiger..
Stem voor Martin Bosma.
Kaag kan beter de theedoek in de ring gooien.
We betalen mee aan onze eigen ondergang. Als we geen mensen als Bosma hadden gehad had niemand er ooit over gesproken
Heeft Bosma nou roos op zijn jasje?
Ik gok psoriasis, dat is erg vervelend voor hem als hij daar last van heeft.
Hij doet me denken aan een acteur die in Fargo serie 3 speelde. Een beetje viezige boef die zich zelf steeds uitnodigde voor het avondeten en dan alles gulzig naar binnen propte.
@oldandwise | 10-12-20 | 18:30: dat is meer een omschrijving van een socialist.
Ik zie een nieuwe film aankomen, Star Trek XIV the Wrath of Kaag
Kaaaaaag! Bosma in de Captain Kirk rol. Ook Baudet heeft een rol als schurk. Lavendel Boreaal, leider van de intergalactische renaissance vloot.
@P-unit | 10-12-20 | 18:25:
En Rob Jette als Dr Spock.
@Mr_Natural | 10-12-20 | 18:27: dr Cock!
@P-unit | 10-12-20 | 18:29:
Beam me up, Rutte.
@Mr_Natural | 10-12-20 | 18:27: Sylvana als Uhura?
@ZOMG | 10-12-20 | 18:35:
Zou deze nog kunnen? Jesse Klaver: memory-alpha.fandom.com/wiki/Cheron_n...
Kaag does Dallas.
@Lorejas | 10-12-20 | 18:47: Kaag does Ramallah.
Dank je wel Martin , Om dit even heel duidelijk te maken.
Onze bekakte maddame heeft eigenlijk niets meer te zeggen dan dat ze mee werkt aan een corrupt systeem.
Zelfoverschatting is een veel voorkomend euvel bij politici.
Bij sommigen dan.
Politici willen de wereld verbeteren, goedschiks of kwaadschiks.
Is geen euvel maar voor de meesten essentieel om überhaupt nog met enig zelfvertrouwen de hele dag onzin te verkopen.
Dan ga je je toch ernstig afvragen aan hoeveel Calippo's Kaag heeft moeten zuigen om eerst minister te worden en vervolgens partijleider!
Minister van Hoop in Bange Dagen.
iedereen die na twee uur Kaag kijken Kaag gaat stemmen was dat toch al van plan
Onderschat niet hoeveel mensen geen benul hebben en zich door een geraffineerde documentaire laten inpakken door een persoon. Ik sprak laatst iemand die een interview met Al Qak had gezien en helemaal onder de indruk was van de 'waardigheid en wijsheid van deze vrouw'. Verdere politieke argumenten had ie niet meer nodig, hij ging op haar stemmen.
@Joris Beltsin | 10-12-20 | 18:29: U hebt toch wel alle banden met deze persoon verbroken, hè?
@zwaaropdehand | 10-12-20 | 18:32: lol
@zwaaropdehand | 10-12-20 | 18:32:
Nee. Ik zit momenteel in een fase dat ik probeer linksmenschen van hun sokkel te duwen en dat geeft me zo nu en dan toch wel enige voldoening.
Heeft Kaag (Minister van Hoop) net meisjes met ambitie opgeroepen de stap te wagen en hun passie te volgen, blijken meisjes met politieke ambities - die God verhoede bij D66 aankloppen - op een casting couch te komen en van alle kanten bepoteld - of wat was het woord, gedrimmeld - te worden door hoopvolle seksuele roofdieren binnen die partij.
We werden als burgers al getrakteerd op lesbisch kwartet in 'Dit is M' en zelfpijperij van D66 verweven in de NPO, met als kers op de taart nu een pornofilm, excuus een promofilm over een slap aftreksel van Hillary Clinton.
was het maar zelfpijperij
Hahah, juist !
Pechtholt was er ook eentje die hoefde nooit zijn ballen te wassen die werden door de dames op kantoor netjes schoongelikt..
Bij de SGP zou dit nooit gebeuren, maar dat heeft meer te maken met het ontbreken van lekkere wijv0n.
Op kantoor van de SGP werken veel dames met een goddelijke mond.
@Nummer1 | 10-12-20 | 18:19: Vertel meer. Gaan ze zedig gekleed, maar ondertussen? Ja hè? Toch?
Kaag heeft een hoop 'strakke plassers' om haar heen .
Als je "hoop" verkoopt om zielen te winnen heb je wel een heel duister beeld van de situatie zoals die is. Of ze spreekt een zeer wanhopige groep aan. Maar, waar hopen zij op?
Dat alle conservatieve elementen verdwijnen uit de maatschappij.
@zwaaropdehand
Behalve dan de beschermde cultuursoorten natuurlijk.
Gevaar = Denkbeelden x aantal aanhangers.
In die zin is D66 gevaarlijker dan Bij1 of de VVD.
Ik kan alleen deze film vinden: www.imdb.com/title/tt9892252/
Geen hagiografie maar een kagiografie.
Die indruk krijg ik ook. Wie gaat daar nu naar kijken?
@Kuifje-naar-Brussel | 10-12-20 | 18:14: Van Oef kijkt dan nog liever naar TOP Oss-jong AZ of de vierde herhaling van de Hobbits.
@van Oeffelen | 10-12-20 | 18:30: Of de 10 kilometer langebaanschaatsen bij mannen, de Olympische finale in Innsbruck in 1976.
Martin als lijsttrekker van FvD, zou dat niet iets zijn?
Heeft ie een Cabriolet met chauffeur?
Ik roep het al vaker: gewoon ophouden met die Matt-Herben-LPF onzin en al het linkse geframe gewoon als teflon van je aflaten glijden. Je weet dat je, als gezonder rechtse partij die groeit, vroeg of laat het etiket "nazi" opgeplakt gaat krijgen. En dat op een behoorlijk fascistische manier: een eerlijk debat wordt gewoon onmogelijk gemaakt. Het enige dat het kartel kan doorbreken is een samengaan van het gezonde gedeelte van PVV, FvD en ja, zelfs VVD. Weg met de fratsen, weg met de uitwassen en weg met het geschreeuw. Gewoon types als Hiddema (ja ik weet, welverdiend pensioen) en Bosma die de kar trekken. Beide zijn lid van de meest verguisde partijen, maar werden wél gerespecteerd. Omdat ze vlekkeloos en ervaren zijn. Dán valt links door de mand met hun regenbogen en éénhoorn politiek. Als je gaat terugschieten implodeer je (Baudet), kun je onderduiken (Wilders) of ga je onder de zoden (Pim). Er is maar één manier om het links fascisme effectief aan te pakken: stel ze te kakken met kennis en ervaring, dan imploderen ze zélf.
@Gladiator Fap | 10-12-20 | 18:17:
Hear hear! Broeva! Haro!
Bosma for President! Hij weet het ook wel iedere keer bijzonder smeuig te brengen met een fraaie afsluiter als kers op de taart. Maak over hem maar eens een mooie docu Shula, doe je ook eens iets voor de samenleving -d666/GL/SP/overig linksachtige prutsers.
Eindelijk...... het deugdoek valt....
Chapeau GS.
Martin Bosma, we houden van je.
Zo scherp, zo concreet, zo vilein, zo echt.
Toen ik nog een hele kleine reaguurder was, waren Kaagen lerares maatschappijleer of gaven ze vrije expressie dinges in het buurthuis. Zijn alle gave mannen en vrouwen op ofzo? Gewoon iets met hersens, ballen en een grote bek, gewoon iemand die iets kan ofzo?
Als je iets kan ga je natuurlijk niet in de politiek. Ze willen je dan trouwens ook niet hebben want dan valt het zo op dat het gros niets kan.
Die leraressen maatschappijleer en punniken hebben ons twee generaties later allemaal bij de ballen.
@Joris Beltsin | 10-12-20 | 18:13:
Hahaha, punniken, ik was het woord gewoon vergeten. En ik was er destijds nog best goed in.
Vooral dat laatste is onhaalbaar.
@Joris Beltsin | 10-12-20 | 18:13: U hebt groot gelijk.
'Minister van Hoop'? Pfff, hopen kan ik zelf wel.
De hoop is het brood der ellendigen.
@miko | 10-12-20 | 18:32: Hoop is uitgestelde teleurstelling.
@miko | 10-12-20 | 18:32: Hoop is uitgestelde teleurstelling.
Als iemand dusdanig gepushed moet worden, is het niet veel soeps. Bosma overigens kritisch-keurig, zoals altijd. Wat zou ik die man graag als premier zien.
Dat kan als we 'm allemaal voorkeursstemmen geven.
@elfenstein | 10-12-20 | 18:06: Dan moet wel PVV eerst a) veruit de grootste partij worden en b) Wilders zijn ambitie beperken tot lijsttrekker.
van Rimmeren.
Nou, in de peiling van Maurice de Hond van afgelopen zondag staat D66 op 13 zetels. Ze hebben er nu 19, dus van enig 'Kaag-effect' is nog vrij weinig te bespeuren. En ik zie die 13 niet snel groeien, eerder nog wat afnemen.
Dus ach, wat zouden we ons druk maken om D66?
13 zetels. dat betekent dat er meer dan een miljoen labiele mensen rondlopen in dit land. Ik schrik hier eigenlijk wel van.
Stemmen per post.
Ja, maar 10 zetels lijkt me eigenlijk wel voldoende voor deze elitaire club.
Zodra ze het verschil gaan maken en de coalitie-des-doods vormen piept u wel anders.
@Kuifje-naar-Brussel | 10-12-20 | 18:15: Dat zijn er tien teveel.
@Kuifje-naar-Brussel | 10-12-20 | 18:15: En dan een kiesdrempel van 11 zetels instellen. Maar toch heeft VVD de keuze gemaakt ze in het kabinet uit te nodigen. Kwam dat omdat ze kennis van zaken hadden of zijn ze alleen maar vulling om aan een meerderheid te komen?
@Quib | 10-12-20 | 18:36: Economisch zitten ze grotendeels op dezelfde lijn, cultureel niet helemaal. Vooral niet als het om migratie gaat.
Apart dat Kaag wel een kadootje krijgt van de NPO en Klaver niet. Benieuwd of hij daar wat van gaat zeggen.
Klaver zegt niets, ook met geen woord over zijn fundamentalistische moslimkandidate. Geen letter.......
@Ommezwaai | 10-12-20 | 18:06: Hij zal dan samen met PVV moeten gaan staan inhakken op dit handelen. En hij kan fluiten naar toekomstige douceurtjes van de NPO. Die doet inderdaad niks. Maar ik hoop dat hij er van baalt.
S. Kaag. De minister van hoop islam.
Wanneer ik me een beeld tracht te vormen van mensen met een D'66 afwijking, dan kom tot de vaststelling dat het nog vele malen erger is dan wat ik al vermoedde.
Men is daar in D'66 kringen toch echt weggedreven van elke vorm van gezond verstand en men mist daar dan ook de connectie met alle lagen van de samenleving.
Wat een kliek, wat een bezopen sekte dat is, met hun wollige nietszeggende praatjes.
Onvoorstelbaar.
DDR666 stemmers werken bij de overheid en NGOs. Doorgewinterde netwerkers die in DDR666 een ideale partij zien. Een windjack partij. De enige idealen die ze hebben, is globalisme en corporatisme. En blijkbaar (en ik verzin dit niet) one world great reset. Kortom de ideale partij voor lobbyisten. Gewetenloze inhoudsloze nep figuren die alles doen voor een paar centjes.
@Graaf_van_Hogendorp | 10-12-20 | 18:01:
En uiteraard is er binnen hun zwaar gesubsidieerde baan tijd om met knotje en al urenlang Latte's te drinken bij Coffee Company waarbij op de nieuwste, ook door de overheid betaalde, Macbook berichten uit te wisselen waarin iedereen die 50 cm buiten de ring van Amsterdam woont als minderwaardig te bestempelen.
Het lukt natuurlijk niet altijd, maar ik doe mijn best de keuzes die mensen maken te accepteren. Ik leef mijn leven ook op een manier waarvan veel meer dan 99% van de mensen zegt: "Die is flink van het padje af!"
Maar stemmen op D66. Wat voor type mens stemt op deze partij. Daar kan ik mij onmogelijk iets bij voorstellen. Zijn hier D66-stemmers in de panelen en zo ja, wat is de reden dat je op D66 stemt?
Daarvoor moet u waarschijnlijk bij Slechtste_Landgenoot zijn
Mocht Kaag doen, als ik stemde.
Ooit hadden we hier @komodovaraan, een overtuigd 66 stemmer
@radiatorknopje | 10-12-20 | 18:03: Is BL een D66'er? Nu je dat zo schrijft, het is op z'n minst een mogelijkheid.
Niet zo gretig met de handgebaartjes, Kaag. We weten allemaal wiens slurf u hebt beteugeld.
2 van die enge hexen in 1 partij. brrrrrr
Het is niet te geloven dat mensen zich hier nog mee zouden willen associeren.
Zo' n nobody als jetten steekt er dan nog heel gunstig af.
Je vraagt je dan toch af wat Kaag zelf allemaal gedaan heeft om zo de partijtop in gecatapulteerd te worden, duikt misschien nog wel een “Paaij” filmpje van op .
Samen met Arrogander in het penthousje...
@Ommezwaai | 10-12-20 | 18:02:
Kaag en Xandertje in een Penthouseje... het vleesgeworden viesbah.
Kijk ik effies op Frontbencher, hoe D66 erbij staat, (Bosma had 't over 10), staat er een ad van D66 bovenin m'n scherm. Griebespartij.
Wat ze ook doet om gewoontjes te lijken, het blijft een qaqmadam.
qaq in het quadraat.
De Marqt, daar doet zij haar boodschappen. Zo vanzelfsprekend als je het plebs niet wil tegenkomen.
Ik vind haar gewoon qudt.
Verschrikkelijk mens, die Kaag.
Afschuwelijke partij dat D'666.
Bosma blijft zijn werk doen. Ik dank hem daar voor.
Mijn stem gaat weer naar de PVV.
Kak-Kaag praat veel maar zegt helemaal niets, ze heeft dit tot een kunst verheven !
Kaag's banden met de Palestijnen beginnen al aardig te smeulen.
De hoer
Blussen met een flinke schuimkaag.
@vat met zoutzuur | 10-12-20 | 18:02:
Gedraag je nou eens joh.
Verlaag je toch ‘s niet tot een bedenkelijk niveau.
Ik vind Kaag ook niet oké, maar dat wil nog niet zeggen dat ik mij verlaag tot een bedenkelijk niveau.
Niet doen.
Kom met steekhoudende argumenten.
Geef ze geen munitie om “dom-rechts” te zeggen.
@Ruimedenker | 10-12-20 | 18:27:
Mmmm.. "ze" zeggen dat toch wel.. al moeten ze er zelf reacties onder trollen.
Nu weet ik alweer waar ik dit documentairebedrijf van ken:
Frans papzak Timmermans!
"THE EUROPEAN
'The European' is a behind-the-scenes portrait of Frans Timmermans. Filmmaker Dirk-Jan Roeleven follows him for nearly two years, from his appointment as Vice-President of the European Commission in 2014 to the Brexit referendum. As he is filmed in taxis, planes and cheerless hotel rooms, he talks openly about his assertiveness and the qualities of a good diplomat. After the screening, journalist Marcia Luyten discusses the making of the film with director Dirk Jan Roeleven.
www.defamilie.net/en/documentaires/de...
En ook dat is betaald met ons filmfonds.
Wanneer krijgt Wilders zijn bejubelende docu?
Met al die beveiligigstoestand zou die documentaire wel eens een stuk spannender kunnen uitpakken.
Heeft toch Fitna en zinspeelt nog altijd op Fitna II: Electric Boogaloo.
Het team van Kaag is er hard mee bezig.
@Muxje | 10-12-20 | 17:55: en duurder, helaas.
Hoe meer ik erover nadenk, hoe leuker ik 'm vind; Al-Qaq, minister van hoop.
Hij is fijn.
Ik vind 'm leuk!
Die Kaag vertegenwoordigt alles wat ik haat aan Nederland.
Hoe kan Kaag Al-Qaq nu een Katholiek zijn, een Palestijns islamitische man hebben die haar aanstuurt en bij de meeste satanische moordenaarspartij van Nederland werken? Ze heeft echt niets mee.
Besneden EN gedoopte kindertjes.
Oei! Bossie raakt daar een gevoelige snear.
De D66-drie-eenheid ontmaskerd.
Klasse Mart.
D66 NSFW
The Fellowship of the Cambridge Kaag.
De Tweese Kamer als caravanstalling? Je ziet je caravan nooit meer terug met al dat gespuis dat daar rondloopt.
Weet ik ook weer waarom ik lid was geworden van ON.
Wat Bosma zegt: ‘inmiddels volkomen schaamteloos’ die NPO.
Ben nog steeds een beetje trots dat ik aan ON heb bijgedragen. En dat voor slechts 5,72 per jaar.
@Lupuslupus | 10-12-20 | 18:07: precies, ben van plan om lid te worden. Maar dat wanneer ik de eerste aflevering zie op tv!
"Op ons keyboard doen de toetsen "D66" het niet meer. "
Bij mijn pc weigert de 'D' al jaren om naast '66 te staan. Laatste keer dat ik die combinatie maakte kreeg ik gewoon een BSOD.
Dat is schrikken, die abrupte overgang naar Arnold Karskens. Was ik net gewend geraakt aan Martin ( "Butthead") Bosma.
Idd Buthead, ok briljant ! images.app.goo.gl/Jfq7uVU6YbTa1oYQ6
Ach Arnold heeft toch maar zijn 50.000 leden bij elkaar gekregen. En dat hij embedded was in de zand oorlog - terwijl alle andere journalisten daarvoor veel te laf waren - geeft hem bij mij nog steeds een streepje voor.
Die Martin Bosma (PVV) is écht wel een baas hoor !
Blij dat ik nooit kijk- en luistergeld betaald heb.
U betaalt het via de belasting.
@Lupuslupus | 10-12-20 | 17:41: Misschien was ie nog minderjarig toen het rechtstreekse werd afgeschaft.
@Lupuslupus | 10-12-20 | 17:41:
Ik weet het, ik weet het. Ik sprak ook in de verleden tijd.
Daarom betalen we het nu ook via de belastingen, denk ik, omdat hele volksstammen het vertikten om kijk- en luistergeld te betalen. Nee, die rekening ging bij mij altijd rechtstreeks het ronde archief in. Ik baalde dan ook als een stekker toen ze het kijk- en luistergeld afschaften.
@VanBukkem | 10-12-20 | 17:48: Klopt, er werd te vaak niet betaald en het werd natuurlijk ook te duur, al die controleurs. Dit jaar is in mijn gemeente gelukkig ook de hondenbelasting afgeschaft want als ik voor mijn 3 honden had moeten betalen was ik mooi de Sjaak. Niet dat ze kwamen controleren want er stond 1 hond op mijn adres ingeschreven...
Ok, je moet met haar naar bed.
*breekt hengel in twee*
Pfff daar gaat de Dauer Erektion.
Och.
@Graaf_van_Hogendorp | 10-12-20 | 17:41:
Haha! Zit je dan met je slappe COVID-kloten
Zie het van de positieve kant.
Je ejaculatio praecox is meteen genezen.
Vanavond niet, ik heb hoofdpijn.
@Kapitein Sjaak Mus | 10-12-20 | 18:04: Nog niet met de løl van een ander...
Minister van een hoop Palestijnen. Ghehe, mooi weer Martin.
Meanwhile: twitter.com/ANanninga/status/13370349...
(waarschijnlijk zonder NPO-subsidie gefilmd door Van Rossum, ik wist niet dat die een Drone had)
Spannend muziekje onder deze teaser trailer. Ik wens hun succes. Mijn stem krijgen Judas Eerdmans en Brutus Nanninga niet.
@Graaf_van_Hogendorp | 10-12-20 | 17:40:
Judas Eerdmans, alias "DJ Jopie" alias Chef lege dozen.
En Nanninga ? Doe maar niet!
Nee, geen aandacht én geen stem.
@Graaf_van_Hogendorp | 10-12-20 | 17:40: Ik hoor haar bij BierChips en valse nootjes nog stellig beweren dat ze niet in de 2e kamer wil vanwege haar kleine.
Zou een alternatief kunnen zijn voor conservatieve stemmers die niet met de Tweede Wereldoorlog willen worden geassocieerd.
Er staan van Nanningaweg ook nogal wat Hitleriaanse quotes op het internet. Wat dat betreft is het een beetje de pot verwijt de ketel of zoiets. Alhoewel ik twijfel aan de genderneutraliteit van dat gezegde.
Net iets te veel: als, indien, zo niet, dan niet. Je gaat ervoor of niet. Zo iemand volgden ze, zo’n kartrekker, maar die mis je nu meteen al.
Prima alternatief, alles beter dan Thierry en z'n bruinhemden en wappies clubje overblijvers.
@zwellevertje | 10-12-20 | 19:05: jammer weer, zo'n fascistische reactie.
Verander de naam maar in NPLO.
Scherp!
mooi!
La Kaag klinkt een beetje als Tjerry. Extern onderzoek, herken me niet in het geschetste beeld... nou waar blijven de afsplitsingen binnen DDR666 met gewetensbezwaren?
N'escalier pas dans cette esperance!
Van Drimmelen komt ook aan het woord in deze hagiografische film?
Die souffleert onder haar tafel.
@Mr_Natural | 10-12-20 | 17:36:
Met z'n dikke vette hengel
Wel knap dat hij daar ook nog tijd voor heeft, tussen het neuken door.
moet je niet eerst dood zijn voor een hagiografie?
@BobDobalina | 10-12-20 | 17:50:
Hersendood volstaat bij D66.
@BobDobalina | 10-12-20 | 17:46: Hij heeft bureautjes in Den Haag, Brussel, Sjanghai en New York. Druk mannetje dus.
@Mr_Natural | 10-12-20 | 17:59: Hij is mooi!
Kamervragen van Bosma: pvv.nl/42-fj-related/martin-bosma/103...
Ben benieuwd naar de antwoorden van Slob.
Goeie vragen, zeker de laatste. En lekker ter zake, dat is bij dit soort kamervragen doorgaans wel anders.
Goed werk van Bosma.
Weerzinwekkend dat we zelf moeten betalen voor propaganda die uiteindelijk leidt tot opheffing van onszelf. We zitten met Kaag in onze maag.
De hele politiek is bezig om de burgers langzamerhand de strot dicht te knijpen. Rutte voorop. En wat krijgt de lachende leugenaar? Volop extra kerona besmettingen.. Mensen hebben schijt aan je Mark, wen er maar aan.
Ik zou dan maar gauw mij melden bij slachtofferhulp als ik jou was.
@Ommezwaai | 10-12-20 | 17:35: Rutte zal helemaal overstuur zijn als hij jouw reactie leest.
@Ridde Rogter | 10-12-20 | 17:38:
Eigenlijk hoop ik het, maar die hofnar gaat gniffelend over lijken....
@Ommezwaai | 10-12-20 | 17:35: Niet van die tokkie-taal. Je kan vast wel beter.
@Kuifje-naar-Brussel | 10-12-20 | 18:20:
Ik tracht mij in te houden Kuif. Maar de weerzinwekkendheid van Mark en -met in z'n kielzog- Hugo weerhoudt mij ervan.
@Ommezwaai | 10-12-20 | 18:00: Je spelt leugenaar verkeerd.
@thephysicist | 10-12-20 | 18:24:
Vertel... Er staat lachende leugenaar.
@Ommezwaai | 10-12-20 | 18:30:
Ik reageerde op jouw tegel van 18:00 (hofnar), maar zie nu (was verborgen) dat je kuifje's grote leider en voorbeeld lachende leugenaar in je tegel van 17:35 noemt.
*brekend nieuws-aanvulling*
Website Kaag-adoratie-film offline gehaald.
"NOT FOUND (#404)
PAGINA NIET GEVONDEN.
De pagina die u heeft opgevraagd kan niet worden gevonden.
Als u zelf de URL heeft ingetypt, controleert u dan of uw spelling in orde is.
Als u hier bent beland na het klikken op een externe link dan is het mogelijk dat deze link fouten bevat."
www.defamilie.net/nl/in-productie/min...
Gelukkig hebben we de cache nog:
"MINISTER VAN HOOP
In deze documentaire speelt minister Sigrid Kaag de hoofdrol. Niet alleen nemen we kijkje in het leven van haar als minister maar ook als moeder, echtgenote en de internationale nomade. Kaag haar missie is het brengen van hoop maar ondertussen de politieke werkelijkheid onder ogen zien.
In deze film volgt Shuchen Tan internationaal topdiplomaat en nomade Sigrid Kaag die na 25 jaar terugkeerde in eigen land als minister. Op zoek naar een plek in de wereld waar zij met haar gezin zich kan vestigen, ontdekt ze dat haar land van afkomst onherkenbaar is veranderd. Het voelt niet meer als de veilige haven die ze kende en verwachtte.
Na 25 Jaar in het buitenland gezeten te hebben keerde Sigrid Kaag terug naar Nederland. Bij haar installatie als minister kreeg ze veel lof, maar kwam ook terecht in een vijandig klimaat. Door de Palestijnse achtergrond van haar echtgenoot werd haar loyaliteit in twijfel gebracht. Haar terugkeer viel haar zwaarder dan gedacht.
Lukt het deze minister van hoop om ‘thuis’ te komen en om in het, haar wezensvreemde, politieke bedrijf compromissen sluiten of kiest ze ervoor om haar leven als internationale nomade weer op te pakken?
regie Shuchen Tan camera Hans Fels geluid Mike van der Sluis en Bert van den Dungen montage Hinne Brouwer research Shuchen Tan uitvoerend producent Judith Reuten productieleiding Mylène Esmeijer productie assistentie Gerald Arkensteijn producent Monique Busman en Michiel van Erp
Minister van Hoop is een productie van De Familie Film & TV, in samenwerking met de VPRO en CoBo"
webcache.googleusercontent.com/search...
De film is niet meer 'in productie', kennelijk klaar dus. Best logisch. Maar bedankt voor het 'opletten'.
@Abject | 10-12-20 | 17:47:
Mevrouw volgde al eerder een berucht apparatchik van het partijkartel: www.vpro.nl/speel~WO_VPRO_043900~shuc...
@Abject | 10-12-20 | 17:47: Internationale nomade, nou, nou, nou. Alsof ze in een tentje leeft, in plaats van in chique hotels en luxe appartementen.
Eerder "Minister van Hoop Stront". Trap er niet in.
Trap niet in al-Qaq dus.
Een minister van een hoop palasteinen. Vrij naar meneer Bosma. Gouden vent, stem op hem.
REAGEER OOK