Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Asielzoekers pikken ONZE vakantieparken in

400. Altijd weer 400

De asielinstroom bedraagt alweer een tijdje ongeveer 400 per week. U mag helemaal niks, en al helemaal niet naar oranje landen. Maar voor hunnie staan de landsgrenzen van Oranje wagenwijd open. Er is alleen een klein mineur vervelend probleempje. U bent allemaal op vakantie in Eigen Land. 

Friesland is vol. Zeeland is vol, Limburg is vol, Terschelling is vol. Iedereen koopt maar vakantiehuizen in Nederland, waardoor we nu oprecht kunnen zeggen: vol = vol. Die GroenLinkse Club Robinson-kakkers die normaliter 7500 euro voor een vliegweekje alinkloesif Egypte betaalden, zitten nu voor 500 pop op een vakantiepark in de Achterhoek Grolsch te zuipen, bij een kampvuur.

En daar zijn die vakantieparken dus niet voor bedoeld he. Die parken zijn voor Polen, gezochte criminelen, gescheiden kerels, overige minima, en nu dus ook voor People of Roof Box (porb).

Dus Nederland. Kappen met vakantie, koffers pakken en als de sodemieter naar huis.
De Omvolking wacht op niemand.

Zomervakantie 2020: Ja of Nee?

Zin, geen zin, schijt aan of bang binnen? Eerlijk zeggen:


Poll is Verlopen.

Zomervakantie 2020: Ja of Nee?

Zin, geen zin, schijt aan of bang binnen? Eerlijk zeggen:

Reaguursels

Inloggen

COA zoekt honderden plekken extra voor asielzoekers.
Het houd niet op het blijft maar binnenstromen.

85% van hen zijn het gelukzoekers die hier binnen komen maar waarvan de meeste nooit meer weg gaan en zoals in dit artikel omschreven.

Ze raken gewoon zoek omdat ze vrij in en uit kunnen lopen. Vervolgens belanden ze in de illegaliteit zorgen veelal voor overlast en criminaliteit en geweld.

De hoogste tijd dat minister van immigratie broeker knol word vervangen door een PVVer bijvoorbeeld Tony van Dijck.

Het is de hoogste dat de Nederlanders gaan inzien dat dit kabinet meer kapot maakt dan je lief is en dat hier een einde aan moet komen.

De hoogste tijd voor een ander kabinet.
De hoogste tijd voor een kabinet met FVD + PVV

lex63 | 30-07-20 | 08:43

Stuur ze naar Italië. Daarbligt ons geld immers ook???

Leffe Blonde | 30-07-20 | 07:43

Waarom niet de Hilton hotels volgeplempt met apothekers.

Rest In Privacy | 30-07-20 | 07:16

Welkom welkom welkom in mijn land.

Rest In Privacy | 30-07-20 | 07:14

Voor zon huisje hebben we eens 1000 eu betaald voor n midweek vakantie. Ik kan wel janken.

Rest In Privacy | 30-07-20 | 07:09

De autochtoon mag niet tijdelijk in een recreatiewoning vanwege verhuizing, verbouwing, werk of wat dan ook zonder een andere inschrijving op een vast adres voor het BRP (voormalige GBA). Maar dat geld niet voor dit soor knakkers neem ik aan?

drs. P | 29-07-20 | 23:00 | 1

Onzin. Mag gewoon.

Epistulae_Morales | 30-07-20 | 00:25

12 provincies x 400 plaatsen= 4800 personen, pakweg gemidddeld 3 personen/per huisje= 1600 huisjes. Wanneer werkelijk snel Nederlands lerende en hardwerkende mensen zoals veel uit Syrië: prima. Maar liever niet die agressieve jonge criminelen die in NL de dienst willen uitmaken vanaf Noord Afrika.

Jan, Leiden | 29-07-20 | 22:26

Wij werken en niet op vakantie want corona en zij op onze kosten onze leefruimte beperken en plek innemen in onze gezondheidszorg, godgeklaagd!

Montesquieue | 29-07-20 | 22:19

Ja leuk. Ga je in eigen land op vakantie en waar kom je naast te zitten? Inderdaad. Iemand met wél een gratis Miele en gratis uitkering en gratis rechtshulp om overal gratis geld te halen. Maar zonder huis. Dan zal dat wel weer financieel vergoed moeten worden.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 21:55

Nee, hier in het oosten zijn we nog heel racistisch. Hier kun je echt geen kwetsbare vluchtelingen uit veilige landen kwijt. Opvang graag binnen de waterlinie houden.

_pacman_ | 29-07-20 | 21:48

Hier word je toch kotsmisselijk van!

Roetveegje | 29-07-20 | 20:10

Je zult maar geterroriseerd worden in je duur koopvakantiehuisje door deze gasten. Er zitten al teveel overlastveroorzakende "arbeidsmigranten" op deze plekken. Ik vind het ook niet kunnen. NL heeft genoeg "eigen daklozen" die ook nog eerst ergens geplaatst moeten worden. Zullen we eerst daar maar eens aandacht aan gaan besteden meneer Rutte?. Stuur die ongeletterde en niet-integrerende (qua religie en cultuur/gedrag/waarden/normen) mensen gewoon terug naar de herkomstland, we beoordelen hier ondertussen wel of ze een kans maken. Stop de asielindustrie (en belanghebbenden als Unilever cs, ). Deze mensen gaan het land de komende 50 jaar alleen maar geld kosten en niets opleveren (want opleiden, jarenlange uitkeringen, verhoogde criminaliteit/fundamentalisme, etc.). Face it.

Phantomas | 29-07-20 | 20:09

Kan er geen lijst komen met weg-met-onsers bij het COA. Dan kunnen zielige achmed en co mooi ondergebracht worden in hun huizen.

zeertegendradig | 29-07-20 | 19:38 | 2

Op het Binnenhof kun je al zeker > 75 namen noteren van personen die het opgebouwde economisch en cultureel NL-erfgoed vol passie en overtuiging naar de schroothoop sturen. Ja denk daar eerst maar eens aan als je straks in het stemhokje staat. Daar begint het verhaal.

Phantomas | 29-07-20 | 20:21

NOS.nl: “Van een groep van 94 vluchtelingen die op de Middellandse Zee zijn gered door de kustwacht van Malta, blijken er zeker 65 besmet te zijn met corona. Van negen personen is de testuitslag nog niet bekend. De migranten uit Eritrea, Marokko en Sudan waren zo’n 30 uur op zee in een kleine boot voordat ze na een noodoproep werden opgepikt door de kustwacht”

"Welkom, welkom in mijn land... tralalalala... "

EefjeWentelteefje | 29-07-20 | 19:36 | 2

Met het importbeleid van Rutte&Co heeft een lockdown geen enkele zin dus. Vandaar dat deze sujet het een "intelligente lockdown" noemde. M.a.w. Rutte vindt het van intelligentie getuigen om wekelijks ruim 400 asieleisers welkom te heten. De gek.

Ommezwaai | 29-07-20 | 19:44

Voor zover ik weet, neemt Nederland al een poosje geen asielzoekers meer over van Malta. Vaak gaan ze naar Duitsland, Spanje of Frankrijk.

Het wrange met Malta is dat ze dit al zagen aankomen. Daarom werden asielzoekers gedurende het begin van de conronacrisis niet toegelaten tot de havens. Net buiten de 10-mijlszone werden asielzoekers op boten opgevangen. Vervolgens gingen allerlei zieligheidsorganisaties dat veroordelen, waarna de asielzoekers toch weer aan land mochten komen. Met dit als gevolg. Fijn voor de eigen bevolking!

The_iron_boar | 29-07-20 | 21:24

Ik hoor nou nooit iemand met trots zeggen; ik werk voor het COA...
Durven ze niet vermoed ik, echter ze helpen wel stilletjes de eigen cultuur om zeep... triest...

stikstofhelp | 29-07-20 | 19:13 | 1

Maar ik heb wel vaker een vacature van het coa gezien. Dat betaald ongeveer 3x zoveel als wat ik heb. Dus eigenlijk een soort omkoping. Als ze hun salarisstrook gezien hebben vervallen alle morele bezwaren.

ikke M. | 30-07-20 | 09:45

Ze vluchten voor een oorloog die ze zelf veroorzaakt hebben. Als Moslims in Nederland de macht krijgen, dan weet ik 100% zeker dat hier ook de pleuris gaat uitbreken.

Niet zozeer vanwege de autochtonen (want die zijn te laf), maar onderling gaan ze vechten wie de baas mag zijn en wie alles bepaalt. Bron? Kijk maar naar de drugshandel. Mocros die elkaar afknallen. Kijk naar de geschiedenis van elk Islamitisch rijk en je ziet dat het gedoemd is om te falen.

In Nederland krijgen ze ook niks voor elkaar, tenzij er sprake is van positieve discriminatie en een of andere linkse gek die ze op een hoge functie neerzet.

Greetjee | 29-07-20 | 19:09 | 2

Het is per slot van rekening hier alweer 75 jaar rustig hè?
Voormalig Joegoslavië ff niet meegerekend natuurlijk.

D-Fens_1963 | 29-07-20 | 19:32

@D-Fens_1963 | 29-07-20 | 19:32: en Noord Ierland, Spanje/Baskenland, Portugal, Italië, Corsica, Cyprus, Macedonië, Griekenland... soort van..

Epistulae_Morales | 30-07-20 | 00:29

5000 plekken is dus genoeg voor 12 weken, oftewel 3 maanden.
En dan na 3 maanden weer.
En dan na 3 maanden weer.
Enz., enz., enz..
En ondertussen zit de bouw op slot vanwege stikstof.
En het gratis (bijstand) geld is op vanwege corona:
.
@Rutte: Alsjeblieft, stop deze destructieve waanzin,
deze week nog.

hotmint | 29-07-20 | 18:50 | 6

Ho ho, je vergeet de emigranten en de dodelijke slachtoffers van dit destructieve beleid. Per saldo zal je toch wel gelijk hebben. Destructief en smerig, maar wij accepteren het. Kortom niets aan de hand.

Bill Cosby | 29-07-20 | 23:15

Je zou bijna eens gaan denken wat er zou zijn gebeurd als de PVV wel in die referingsconstructie was gestapt he?.. bijna... ***bijna***

Epistulae_Morales | 30-07-20 | 00:31
▼ 3 antwoorden verborgen

stuur ze maar naar Amsterdam. daar vallen ze niet op!

Miesmol | 29-07-20 | 18:41

Misschien biedt Paleis Soestdijk soelaas? Staat leeg had ik begrepen.

Zenzeo | 29-07-20 | 18:33 | 1

Hou es op zeg

Canis.bonus.es | 29-07-20 | 20:19

Vang ze maar lekker op binnen de grachtengordel. Het Oosten is nog leefbaar en dat houd ik graag zo. Zal me tot de laatste snik verzetten om die gasten in mijn achtertuin te laten huisvesten. Oprotten hier!

dekeerldatisdeboer | 29-07-20 | 18:19 | 4

@tsjajaja | 29-07-20 | 18:27: Hier in Twente is het CDA nog groot. Nog wel. In veel gemeenten heeft deze partij op dit dossier namelijk nog geen kleur hoeven te bekennen. Wanneer dat gebeurt stort de boel hier ook in.

Reaganmania | 29-07-20 | 18:32

@Reaganmania | 29-07-20 | 18:32: Het CDA is volgens jou nu nog groot in Twente, de boeren maken het CDA groot, ben benieuwd hoe dit zal zijn richting verkiezingen.

Titje | 29-07-20 | 18:39

@Titje | 29-07-20 | 18:39: De boeren hadden in elk geval een stuk meer vertrouwen in Omtzigt dan in de gladde schoenenjoker De Jonge.

Reaganmania | 29-07-20 | 19:42
▼ 1 antwoord verborgen

Slimme ondernemers die inmiddels allerlei campings ombouwen tot klein Polen en nu dus vrijbrief krijgen om al die gezellige apothekers te kunnen huisvesten. Bizar dat we dit laten gebeuren

Bill Cosby | 29-07-20 | 18:14

Ik begrijp nog steeds het grotere plan niet... Wie zou die omvolking nou willen en waarom? De complottheorie van "Soros" etc. is te ver gezocht en niet Heel praktisch. Rutte "doet het alleen maar voor een baan in Brussel" is al helemaal vergezocht. Die had ie namelijk allang kunnen hebben. De "erfschuld" theorie slaat ook nergens op, want Nederland doet al eeuwen de foutste dingen als het maar handel oplevert...

Dus waarom zouden onze bestuurlijke elite zich blijven inzetten voor massa-immigratie en omvolking? Wat zou het grotere idee hier nou achter zijn? En voor wie zou het voordelen bieden?

Odin | 29-07-20 | 18:00 | 19

"Dus waarom zouden onze bestuurlijke elite zich blijven inzetten voor massa-immigratie en omvolking?"

Daar zet de bestuurlijke elite zich niet voor in. Ook de suggestie van een paar mensen hieronder dat die asielzoekers worden 'binnengehaald' klopt niet. Asielzoekers nodigen zichzelf uit, roepen 'Asiel!' en dan gaat automatisch een hele machinerie draaien: ze worden gehuisvest in een AZC, ze krijgen hun eerste 'interview' of hoe het officieel ook heet, met iemand van de IND, ze krijgen een gratis asieladvocaat toegewezen (althans, gratis voor hen, ''wij'' betalen die advocaat via onze belastingafdrachten), die een 'procedure' voor ze gaat voeren. Dan komt er een rechter die hun asielverzoek afwijst, en dan begint zo'n advocaat (alweer van ons belastinggeld, dat snap je) een tweede procedure, omdat er 'nieuwe feiten' bekend zijn geworden: meneer heeft een vervelende ziekte of blijkt opeens homo te zijn; dit herhaalt zich nog een keer of wat tot ze 'uitgeprocedeerd' raken en weg moeten; vervolgens gaan ze niet, gaan de illegaliteit in, zoeken - als ze kinderen in de aaibare leeftijd hebben - de publiciteit, of gaan rondzwerven en kerken en huizen kraken, of ze komen terecht in een bed/bad/brood faciliteit. In ieder geval, terug naar hun 'eige' land gaan ze niet, en als ze maar lang genoeg een 'pain in the ass' van zichzelf maken, dan krijgen ze uiteindelijk toch vaak een verblijfsvergunning (om maar van het gezeik af te zijn).

Dus hoewel je onze bestuurlijke elite niet kunt verwijten dat ze actief de massa-immigratie bevorderen en kansloze derdewereldlanders 'binnenhalen', of Nederland willen 'omvolken' omdat dat van Soros zou moeten of omdat een of andere obscure figuur van lang geleden (Coudenhove-Kalergi) daar eens over gefilosofeerd heeft (dat zijn aluhoedjes-theorieën; als de overheid wél actief immigratiebeleid voert, gebeurt dat niet stiekem of zo, hoor, dat zag je in de jaren 60/begin 70 met die wervingscontracten voor de gastarbeiders), kun je de bestuurlijke elite wel degelijk laksheid verwijten: dat het nog maar steeds mogelijk is om procedure op procedure te stapelen ipv één snel beslissingsmoment en bij afwijzing meteen het land uit; dat de overheid er niet in slaagt afgewezenen, uitgeprocedeerden, illegalen uit te zetten; dat de 'opvang' niet veel soberder is; dat statushouders hier meteen met de neus in de boter vallen: een sociale huurwoning, een bijstandsuitkering, eventueel met allerlei toeslagen, en gratis toegang tot alle voorzieningen. Dat kan ook allemaal soberder. Laat die lui in partytentendorpen wonen oid, geef ze geen geld maar tegoedbonnen die ze bij de Jumbo, etc kunnen besteden. Willen ze meer, dan zullen ze eerst een baan moeten zien te vinden en hun eigen broek leren ophouden. Nou ja, er zijn vast meer dingen te bedenken.

Maar dat er eea moet veranderen aan dat totaal uit de klauw gegierde asielcircus, is duidelijk. Zelf pleit (hierboven) voor finale stop: opzeggen Vluchtelingenverdrag en niemand hier meer asiel verlenen.

Dr_Johnson | 29-07-20 | 21:34

@Dr_Johnson | 29-07-20 | 21:34:
Of wellicht overgaan op een Green Card-systeem: wie - aantoonbaar! - daadwerkelijk iets te bieden heeft, mag meedoen aan een loterij voor toegang tot Fort Europa (als dat zou bestaan, maar dat is een andere discussie). Verder, in uitzonderlijke situaties, alleen asielzoekers uit aantoonbare acute oorlogssituaties opnemen, maar: direct retour zodra die oorlogen zijn beëindigd.

EefjeWentelteefje | 29-07-20 | 22:21

Vragen, vragen, en dan is het afgelopen.

piet7003 | 30-07-20 | 00:42
▼ 16 antwoorden verborgen

Wie zegt trouwens dat het maar 400 zijn? Hoeveel wordt het als we de gezinshereniging erbij optellen?

ScumbaggusMaximus | 29-07-20 | 17:58 | 3

Dat zijn al meegeteld: "De asielinstroom van week 30, bestaande uit eerste asielaanvragen, herhaalde asielaanvragen, hervestiging, herplaatsing en nareizigers bedroeg ongeveer 400."

The_iron_boar | 29-07-20 | 18:00

@Wasbakplasser | 29-07-20 | 19:06: niet veel idd..

Kijk, 400 per week is 20800 per jaar. Is dat veel? Nee, uiteraard niet op 17,5 miljoen mensen. Lijkt het wel door gebrek aan perspectief.. maar het stelt natuurlijk geen ruk voor.
In perspectief gezien gaat het na een wandeling van 17,5 kilometer om 20,8 meter extra lopen.

kleutervergelijking? Zeker, maar noodzakelijk.

Epistulae_Morales | 30-07-20 | 00:44

In een bedrijf waar ik veel over de vloer kom, hebben ze regelmatig werk-/leer-projecten met asielzoekers voor simpel productiewerk. Vaak loopt dat, ondanks de mooie bedoelingen vooraf, helemaal waardeloos. Op de eerste dag lopen velen al te klagen over dat k*hoerennederland en dat ze liever een outkiering hebben en dat je als werkgever dus maar blij moet zijn met iedere handeling die ze verrichten. Onlangs trof ik in zo'n project echter een Afrikaan waarvan ik oprecht geloof dat hij serieus gevlucht is. Ieder moment van de dag zie ik hem stralen van oor tot oor. Bij alles wat hij vraagt stelt hij zich overdreven nederig op en zelfs de kutste klusjes neemt hij lachend aan. Onlangs moest hij overwerken en na afloop kwam iemand mij vertellen dat hij daardoor niet meer met de bus terug kon naar het asielzoekerscentrum zeker 30 kilometer verderop. Hij durfde daar niet over te zeuren en wilde gaan lopen. Ik heb hem toen met de auto gebracht. Dat joch was helemaal ondersteboven dat hij ooit nog een keer in zo'n mooie auto mocht rijden. Toen ik vroeg waarom hij altijd zo vrolijk was, vertelde hij dat dat was omdat hij zulke erge dingen had meegemaakt, dat iedereen hier zo aardig voor hem is maar vooral dat hij voor het eerst in zijn leven voelt wat veiligheid is. Het moet voor het COA toch niet zo moeilijk zijn om dit soort gasten te onderscheiden van al dat uitschot wat ze wel toelaten?

The_iron_boar | 29-07-20 | 17:56 | 6

@EefjeWentelteefje | 29-07-20 | 18:18: Mee eens, ik herinner me namelijk Vietnamese bootvluchtelingen, eind jaren '70. Liepen niet op straat naar meisjes te sissen en 'wad jij kijke nar mij" te roepen, eisten niet een eigen gebedshuis, eigen omroep, en dat iedereen voortaan Vietnamees eten moest nuttigen.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 18:26

Het gaat ze om aantallen. Maakt ze niets uit waar die aantallen uit bestaan. Het is een industrie geworden waar veel geld mee gemoeid is. Ach ja, we verspillen tientallen miljarden aan al dat deugen en slechts een klein handje vol mensen wordt er beter van, ten koste van de rest van het land. We hadden zo veel moois kunnen doen met al dat geld waar ons land zo veel beter van zou zijn. Maar nope, fuck de bevolking.

Shadowzz | 29-07-20 | 19:30

Bij een bedrijf dat ik men willen ze graag asielzoekers inzetten voor dom werk. Omdat Nederlanders met ongeveer hetzelfde taalniveau dat niet willen doen ( maar dat, heel gek, wel goed kunnen motiveren zodat het geen aanpassing op hun uitkering tot gevolg heeft)..
Maar.. mag niet.. ze mogen niet werken.
Echt te zot voor woorden natuurlijk.

Epistulae_Morales | 30-07-20 | 00:48
▼ 3 antwoorden verborgen

Is die blinkend nieuwe islamitische begraafplaats 'Sad Hill Cemetery' bij Zuidlaren niet wat voor ze om op te bivakkeren? Kunnen ze alvast hun laatste rustplaats met eeuwig grafrecht uitkiezen. Het begin is het einde en het einde is het begin.

SIogra | 29-07-20 | 17:56

Grolsch zuipen in de achterhoek is nog altijd beter dan Heineken zuipen in het buitenland...

Drunken_Pumpkins | 29-07-20 | 17:50 | 1

Heineken is trouwens het enige bier wat op zijn weg vanaf het binnengaan van het lichaam tot en met het verlaten van het lichaam alleen van temperatuur veranderd en niet van kleur en smaak...

Drunken_Pumpkins | 29-07-20 | 17:52

Toch eigenlijk best wel triest. GL en D66 toch bij de laatste TK-verkiezingen zo'n twee miljoen stemmen. Over het algemeen hoogopgeleid en dus ook nog eens zeer draagkrachtig stemvolk. Zouden die mensen dan niet een beetje kunnen inschikken in die doorgaans royale grachtenpanden? Zo'n multicultureel huishouden is toch ook een verrijking van je gezinsleven? Klaver? Jetten? Iemand?

jochum1980 | 29-07-20 | 17:50 | 1

Dat hoogopgeleide en draagkrachtige is voltooid verleden tijd.

Trumme | 29-07-20 | 17:52

Kunnen we niet ruilen ofzo?

Canis.bonus.es | 29-07-20 | 20:22

Stuur die familie R. uit Brabant maar op die figuren af in ruil voor strafvermindering. Succes verzekerd. Zo deed de staat vroeger ook zaken.

Reaganmania | 29-07-20 | 17:42

je ga me toch niet zeggen , dat Afrika ook al vol zit omdat ze hier naar dat hele kleine landje naar toe komen. loeki zou wel gezegd hebben , asjemenou

out-of-de-box | 29-07-20 | 17:37

Laat ze eens beginnen met die lijst BN’ers die een paginagrote advertentie plaatsten. Allemaal 2 asielzoekers en over een jaar een avondvullend programma met ervaringen en hoeveel van die asielzoekers NG steeds bij die BN’ers wonen.

stijlloospeilloos | 29-07-20 | 17:12 | 2

Juist..... maak er dan meteen een mooi reality programma van dan kunnen de realisten een zien hoe ver de humaniteit van de BN-ers gaat!

Harrie7949 | 29-07-20 | 17:40

De AZC's allemaal naast de mensen plaatsen die al die import naar binnen wilt halen. Zet ze maar in de rijkeluibuurten neer.

Shadowzz | 29-07-20 | 19:33

Niks van die gasten in de Achterhoek. Blijven waar ze thuis horen in het land van herkomst of de regio aldaar. We hebben er hier al genoeg gehad. Zijn voor 95% gelukzoekers die hier komen profiteren en vervelen. Stopen met die waanzin eigen volk verkommerd, Prutte heeft bakken met geld weggegeven maar wij mogen werken tot 67 of langer, heel veel betalen overal aan (EU etc.) maar economische vluchtelingen mogen binnen komen die ook nog eens tot in lengte van jaren bakken met geld kosten. NEE niet meer.

DerkArie-ut-de-Achte | 29-07-20 | 17:09

Het land wordt overlopen, en dit volk kijkt met slapte en lafheid en weet niet te reageren. Hier valt niet over te lachen.
Rutte en Broekers Knol (is nog aan het onderzoeken), zijn hoofdelijk verantwoordelijk!

lanexx | 29-07-20 | 17:06 | 2

Als we zouden willen is het vandaag nog klaar met dit beleid. Als 1% van Nederland naar Den Haag gaat en Rutte uit zijn toren sleept is het over en uit.

OudeNederlander | 29-07-20 | 17:17

Nieuws waar je als vers ontslagen werknemer / failliet verklaarde of ertegenaanhangend ondernemer echt plezier aan beleefd, waar de lieden die nog NOOIT bij hebben gedragen en vaak onterecht een verblijfsvergunning krijgen hun hele verdere leven betere voorzieningen krijgen dan die mensen die elke dag op zijn gestaan of nu zonder hun schuld zonder werk/failliet zijn. Als het proces ook maar enigszins correct was en we hadden alleen maar echte asielzoekers zoals destijds Hongaren en Viertnamezen maar sinds het een VERDIENMODEL is geworden en de nieuwkomers zeker niet rechts stemmen is de scheefgroei ontwrichtend.

Slough | 29-07-20 | 17:06 | 3

Dat die nieuwkomers überhaupt al zo snel mogen stemmen is sowieso al een gotspe natuurlijk.

Reaganmania | 29-07-20 | 17:36

@Reaganmania | 29-07-20 | 17:36:
De linkse elite zorgt er echt wel voor dat het aantal stemmen voor hen niet gaat opdrogen. Gewoon importeren die hap.

EefjeWentelteefje | 29-07-20 | 19:41

@EefjeWentelteefje | 29-07-20 | 19:41: wie groen links als ‘elite’ bestempeld zegt heel veel over zichzelf. En toont ook de noodzaak van import aan..

Epistulae_Morales | 30-07-20 | 00:51

Er is gewoon geen plaats meer voor asielzoekers en arbeidsmigranten. In Zeeland worden polen en bulgaren al geweerd van de parken. De vakantiegangers laten de parken al links liggen. Nederland is al overvol met onrendabelen. En het is onze eigen schuld als burgers. Als we hier niet tegen gaan opstaan in het stemhokje zullen we massaal onder de voet gelopen worden.

Therapietje | 29-07-20 | 17:03

In Amsterdam gaat zoveel horeca kapot, daar kunnen best wel een paar honderd van die arme drommels in. Ook zijn er garage's waar de eigenaar net op vakantie is, dus hup weer een paar honderd. We komen er wel, maar opschieten een beetje, de volgende 400 staan alweer te dringen.
Mijn buurvrouw heeft net een baby gekregen, heb haar verklaard het kind nu al voor een woning aan te melden, in de hoop dat als hij 50 wordt, er misschien wat vrij komt.

jan huppeldepup | 29-07-20 | 16:57 | 1

Het is toch om te janken hoe de eigen burger hier gegijzeld wordt? Laten we het zoals Hongarije doen. Gewoon stoppen met al die gelukszoekers.

Nehemia | 29-07-20 | 17:29

Maak ook die parken zitten een keer vol. En dan?
En ze weten al sinds de 90ies dat er een woningtekort aankwam, beetje doorrekenen.
Niks aan gedaan natuurlijk, goed voor de huizenprijzen.
Maar maak je geen zorgen, de laat-maar-waaien-partij, de VVD, zegt dat markt alles oplost.

kloopindeslootjijook | 29-07-20 | 16:41 | 4

Daarom hebben ze het land van die boeren ook hard nodig.

Nehemia | 29-07-20 | 17:30

@Slough | 29-07-20 | 17:08: ze wilden zó graag de PVV dwarsbomen....... nu hebben ze bijna het hele Nederlandse volk daarvoor geofferd.

Harrie7949 | 29-07-20 | 17:43

Tja. Als de moraal is dat ze niet in parken mogen dan moet je ze gewoon eens een week laten rondlopen. Ik denk dat de grootste schreeuwers van nu dan smeken om vakantieparken open te stellen.

Epistulae_Morales | 30-07-20 | 00:53
▼ 1 antwoord verborgen

Ik wil weten hoeveel ze nog naar binnen willen proppen. Dit kan zo niet door gaan. Iets met emmer en druppel.

De Let | 29-07-20 | 16:36 | 5

@De Let | 29-07-20 | 16:53: Coudenhove Kalergi is geen complot, het is een realiteit. Werk in uitvoering. Angela Merkel heeft een officieuze award van dit instituut ontvangen.

Nehemia | 29-07-20 | 17:31

@Nehemia | 29-07-20 | 17:31: Dit zijn toch de zogenaamde inteligentsia? Ik vind het uitermate vreemd dat zij hun land zo naar de verdoemenis helpen.

De Let | 29-07-20 | 19:00

@De Let | 29-07-20 | 19:00: dubbel l

De Let | 29-07-20 | 19:02
▼ 2 antwoorden verborgen

In Amsterdam, plaatste men containers voor studenten.
Kan toch ook ergens in niemandsland voor gasten zonder documenten

H0lland | 29-07-20 | 16:30 | 1

Goed idee. Op een schip. Naar Afrika.

Papa Jones | 29-07-20 | 16:34

Telkens de blauwe enveloppe in de bus valt weet je weer waar je het allemaal voor doet .

likmegaties | 29-07-20 | 16:30

Denk dat ze voor de tigste keer dan maar weer AZC Azelo heropenen. Al vele keren gesloten met de garantie dat er nooit, nee nooit meer asielzoekers in komen.
www.borneboeit.nl/82719/nieuws/opnieu...
Trouwens bezig geweest om appartement/huis voor mijn dochter te vinden in Twente. In sociale huursector eindeloze wachttijden. Dan maar wat kopen voor haar en zij bij mij huren. Niet te doen. Komt er iets op funda vandaag, bel je in de middagpauze kun je al niet meer bezichtigen. 100+ belangstellenden. Schreeuwend gebrek aan huizen en appartementen in de 125-175k prijsklasse. Onze regering heeft het ernstig af laten weten. Wel elk jaar duizenden nieuwe asielzoekers binnen laten en voorrang geven bij huisvesting maar niet evenredig meer nieuwe woningen bouwen. En dan vinden ze het gek dat mensen minder vluchtelingen willen.

Sunir | 29-07-20 | 16:27 | 3

Ze weten al van voor 2000 dat er een woningtekort aan zat te komen.
Werd toen al geroepen: bouw meer betaalbare fatsoenlijk kleine starters woningen.
Niet gedaan natuurlijk. Je kunt beter krapte op markt maken, dan kun je nu lekker pandjes-sjacheren in plaats van 15 jaar vooruitkijken.

kloopindeslootjijook | 29-07-20 | 16:56

Heeft u al een zekere prins van oranje gebeld? Die heeft ontzettend veel huizen in Amsterdam, misschien is er daar eentje vrij?

jan huppeldepup | 29-07-20 | 17:40

@kloopindeslootjijook | 29-07-20 | 16:56: de realiteit is dat er geen enkel economisch motief is voor goedkope huizen. Het is ronduit dom om mensen niet afhankelijk te houden van een eerste levensbehoefte en daar optimaal op te kunnen belasten.
Huizen zijn de melkkoe voor de overheid.
Men gaat zelfs zo ver om de reistijd tussen de randstad en de rest van Nederland langer te maken door de maximum snelheid terug te schroeven

Epistulae_Morales | 30-07-20 | 00:58

Heb het gisteren ook al geplempt. Waarom worden deze lui met bootladingen binnengelaten maar moet NeDDRland aan de mondkapjes en de lockdown. Waarom wordt er nog steeds gevlogen. Waarom zien we Rutte, Grapperhaus, Halsema, Fauci zelf alle 1.5m regels negeren ?
Omdat ze weten dat het allemaal reuze meevalt. Maar de angst moet erin gehouden worden. De "noodwet" moet en zal er komen.

OudeNederlander | 29-07-20 | 16:20

Heb een ieniemienie tweede huisje in ieniemienie klein dorpje ergens in polder Groningen. 250 mensen. Kosten ooit niks. Vier palen met een lek dak. Leuk af en toe even lekker over weiland turen. Fijne mensen daar. Hengeltje mee etc. Maar ook daar hoor ik dus gammelegammele achter me in de plaatselijke Coop. Ook daar waggelen inmiddels pinguins boos kijkend door het ieniemienie dorp. Mienier, mienier, iekke vraguh. U mai help. Nee. Nee. Nee. Laat me met rust. Net als iedereen in het dorp elkaar 650 jaar met rust heeft gelaten. Ga weg. Laat me. Ze proppen ze overal in. Geen huurhuisje wat daar vrij komt of plop. Enige plek waar ze niet komen is de plaatselijke haram kroeg.

Lorejas | 29-07-20 | 16:18

De Woke's die nu niet naar Bali of een ander ver oord kunnen reizen hebben wel allemaal op het kartel gestemd. Nu mevrouw Corona zich aandient worden de sneeuwvlokjes geconfronteerd met hun stemgedrag. De wereld is van iedereen maar niet in mijn straatje/buurt. Hopelijk beseffen zij nu dat NL propvol zit en dat de 'hele wereld' ook bij hunnie op de hoek/vakatiepark blijft. Veel succes Woke's, ik zit mijn tijd wel uit met de vrijheid die ik de afgelopen 50 jaar heb mogen beleven. Carpe diem zullen jullie nooit meer meemaken. Woke zijn is ook fijn hoor ........

Moeimaker | 29-07-20 | 16:12 | 1

Wokies zijn vooral downies zonder medicatie

2CVOcean | 29-07-20 | 16:14

Nederlandse camping in Frankrijk. Wij met caravan betalen 35 euro per nacht. Om bij het laaiend dure restaurant op de camping wat te eten komen we langs huisjes en Vacansoleil tenten. Deze zaten allemaal vol met asielzoekers welke voor hun huisje/tent druk met hun telefoons bezig waren. Ze keken ons na alsof wij er niet thuis hoorden en toen ik vriendelijk groeten kregen wij zonder een woord een volger tot aan onze caravan.
Volgende dag vernomen wij van andere gasten dat deze geklaagd hadden bij de receptie en die had als oplossing dan misschien maar beter omlopen van en naar het restaurant. Vacansoleil gasten die erna in de tenten gingen hadden klachten over geuren die ze niet eruit kregen en de meubels waren veelal kapot.
Dit was het eerste jaar dat de eigenaar asielzoekers erop heeft gelaten en het laatste jaar dat ze goed gedraaid hebben. De klachten op google liepen in 5 maanden zo hoog op dat ze van een 4,5 ster review naar een 2 zijn gegaan. Dus, reputatie stuk, camping naar de haaien en wij rijden er ook vrolijk aan voorbij.
Vooral doen dus. Huisjes vullen met asielzoekers op je bedrijf waar je keihard gewerkt hebt aan een goede reputatie. Lekker vervroegd met pensioen.

Miss Silly | 29-07-20 | 16:09 | 3

Als campingbeheerder zou ik het ook zo doen, deze gasten zijn er 7 dagen in de week en de gemeente betaald goed dus de camping is altijd vol. Af en toe de tuinslang door de wc en klaar is het.

jan huppeldepup | 29-07-20 | 17:45

@jan huppeldepup | 29-07-20 | 17:45: U kunt duidelijk niet lezen waar u op reaguurt. 'De gemeente betaalt goed'. 'De gemeente' kampt anders met geldproblemen omdat linkse hobbies en afwentelen van landelijke problemen naar lokaal (jeugdzorg) voor extra druk op de beperkte kas zorgt. Lokaal zorgen beleidsmedewerkers van linkse signatuur nog volop voor maatschappelijke experimenten als duurzaam, van gas los, zelfrijdende auto's en gratis fruit en groente voor de medewerkers, maar elk experiment kost belastinggeld. Dus klaag vervolgens niet als uw WOZ e.d. omhoog gaat, ergens moet dat geld vandaan komen. U mag de campingbeheerder slim vinden, maar hij betaalt het uiteindelijk zelf.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 18:32

Ga nou niet net doen of vakantieparkjes niet synoniem zijn aan tokkiekampen.. alsof daar überhaupt normaal volk komt

Epistulae_Morales | 30-07-20 | 01:02

Die arme zielige asielzoekertjes/vluchtelingetjes, kunnen toch in afwachting van hun toewijzing verblijfsvergunning (gratis huis, miele en uitkering) toch gewoon naar land van herkomst op vakantie?
Daar gaan ze ook heen op vakantie zodra ze de gratis geld papieren binnen hebben.

Simon_Ketellapper | 29-07-20 | 16:05 | 2

Hoe kunt u dat nou zeggen, op vakantie in eigen land, u bedoelt het land wat ze net ontvlucht zijn omdat het levensgevaarlijk was. Hebben de nodige instanties dat ook onderzocht en volgen er retouzendingen want als je op vakantie kunt in het gevaarlijk thuisland is het zo gevaarlijk niet. Of wil de PvdA dat niet onderzoeken omdat het toch leuke stemwinst is voor ze of zit ik nou door te draven omdat ik elke dag hard moet werken om het systeem van dure advokaten in leven te houden?

Slough | 29-07-20 | 17:15

Jaren geleden was een docu over een somalier of zo. Ik kwam er halverwege in. Die gozer ging zijn opa bezoeken in het land dat hij was ontvlucht. Vraagt zijn opa * hoe kom je daar (Nederland) aan eten? Antwoord; opa je krijgt daar alles. Geld, een woning echt alles.
Jij moet ook daar heen. Gelukkig vond zijn opa zich te oud om te verkassen. Zo gaat dat dus. Wel goede mond op mond reclame, dat dan weer wel.

De Let | 29-07-20 | 18:22

snap er niks van, ik werk in singapore, heb een work permit voor daar, maar ze (MOM) laten me niet terug keren naar singapore, dus al 5 maanden in NL (terwijl ik eigenlijk in singapore woon), en hunnie mogen zo maar overal naar binnen?
heb op diverse plaatsen op deze aardkloot gewoond en gewerkt met valide work permits/visa/etc. indien dit over was voor mij (en gezin): HET LAND UIT ventje!!
en hier zeggen ze alleen maar welkom! dit is niet sustainable hoor Mark R. wanneer stop je de influx????? enig plan voor de aanzuig???

leofromrotjeknar | 29-07-20 | 16:03 | 2

Ja blijkbaar krijgen ze een gratis Miele? Klopt dat? Moest ik vragen van een vriend...

Slough | 29-07-20 | 17:16

In Azië moet je inderdaad voor de meeste landen een visum hebben. Vaak al invullen in het vliegtuig. Is het visum verstreken, zoeken ze net zolang totdat je gevonden bent en word je subiet het land uitgelazerd. Dit was dertig jaar geleden al standaard in Hong Kong. Blijkbaar loopt Nederland dus zo'n jaar of dertig achter.

Ommezwaai | 29-07-20 | 19:36

Die “vluchtelingen” gooien hun papieren in zee: jonge mannen, die zichtbaar plezier beleven aan hun bedriegerrol. Ze beschikken zelfs over creditcards, wat bewijst dat armoede geen reden is. Ze zoeken geen bescherming, ze zoeken gemakkelijke luxe !!!
twitter.com/francescatotolo/status/12...

M13 | 29-07-20 | 15:57 | 5

@Bolder | 29-07-20 | 17:03:
Luister als u bedoelt dat ze die kaarten gestolen hebben dan is dat een ding. Maar M13 suggereerd dat vluchtelingen niet arm zijn omdat ze "creditcards" hebben. En ik gaf hiervoor de verklaring dat het A. geen echte creditcards zijn maar waarschijnlijk debitcards met mastercard logo en B. dat deze kaarten heel normaal zijn in de derde wereld en dat je hier niet rijk voor hoeft te zijn.

Zendavesta | 29-07-20 | 17:10

@Zendavesta | 29-07-20 | 17:10: Voor een Creditcard hoef je ook niet zo "rijk" te zijn. Feit is dat die leugenaars en parasieten hier niets te zoeken hebben. Het is crimineel om Europa vol te laten lopen met dit soort opportunisten en profiteurs, die alleen komen halen en niets brengen.

M13 | 30-07-20 | 08:02
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat geweldig dat er nog gereisd kan worden naar vakantieparken. Slim dat deze gelukszoekers nu alvast onderdak zoeken voor de winter. Nederland is failliet! AMEN

Eddy67 | 29-07-20 | 15:57

En natuurlijk had 'onze' npo vandaag weer een geheel eigen kijk op.
Asiel-advocaat in de uitzending, die mocht vertellen hoe zielig die asielzoekers wel niet waren die hier al jaren moeten wachten op een procedure. Natuurlijk volledig in de plaatsvervangende slachtofferrol.

Dat dat voornamelijk komt doordat die asielzoekers (op advies en onder begeleiding van diezelfde asieladvocaten) van bezwaarprocedure naar bezwaarprocedure gingen werd natuurlijk niet verteld.

En daar worden de asielzoekers niet slechter van; ze zitten hier nog altijd in een veilig land maar frustreren de boel en nu gaat zo'n doeber er moord en brand over lopen schreeuwen.

Afgewezen: oprotten.
Het kan zo simpel zijn.
Nu gaan we ze valse hoop geven, da's helemaal lelijk.

Gazzerop | 29-07-20 | 15:57

Als het voor gewone Nederlanders "veroboten ist" om op vakantie parken te wonen dan ook voor asielzoekers, Artikel 1 grondwet. Anders verzoek tot handhaven illegale bewoning terrein met recreatiebestemming.

Geenjoris | 29-07-20 | 15:49 | 2

Wegens de woningnood zijn regels veranderd op sommige plaatsen.. men man nu hele jaar wonen op een park.. naja men=statishouders

Zw0LsDaLe | 29-07-20 | 15:51

Artikel 1 is al vele jaren niet meer van toepassing.

Shadowzz | 29-07-20 | 19:40

Er moet eens gedebatteerd worden hoeveel miljoen inwoners in Nederland nou genoeg is. Dit land loopt vast op alle vlakken. Want als je geen beleid maakt om dat in te dammen, waarom zou je op een gegeven moment niet de 20 miljoen passeren of 30 miljoen? Er moet gepraat worden over een bovengrens dat is zo klaar als een klontje.

canis lupus | 29-07-20 | 15:49 | 2

Die bovengrens valt wel mee, het is de verhouding werkend/niet-werkend die dankzij ons beste kabinet sinds WOII volledig scheef gaat. Decennia werd ons voorgehouden dat de vergrijzing ons hard zou treffen maar ondertussen doet onze regering er alles aan om zoveel mogelijk handophouders binnen te hengelen.

5611 | 29-07-20 | 19:18

Het debat zou eerder moeten draaien wie we toelaten en houden in dit land. En dat is automatisch geregeld de dag nadat de bijstand is vervangen door een geen werk geen eten beleid.

Epistulae_Morales | 30-07-20 | 01:05

Ik ken nog wat mensen die al 8+ / 10+ jaar ingeschreven staan op woningnet en toch op plaats 500+ van de 1000+ staan ondanks dat ze elke week reageren. Die zouden maar wat blij zijn met zo'n huisje, in plaats van de straat op moeten omdat ze vanwege corona zo in inkomen zijn gezakt dat ze hun noodgedwongen veel te dure gedeelde "appartement" in de particuliere sector (+/- 12 m2 kamertje voor 500+ euro) niet meer kunnen betalen.

peterdh | 29-07-20 | 15:44 | 3

Ik stond zelf ook ingeschreven.. vroeger had je lotingeoningen.. Dat was mooi.. iedereen had op 5 huizen per week evenveel kans.. helaas is men daarmee gestopt want die woningen naar asielzoekers..

2 jaar terug is onderzoek geweest in Utrecht (provincie) . 68 % ging naar statushouders..

Dan ben je toch verknipt als land.. waarom geef je VOORRANG.... Dat is onverteerbaar.. geef ze een tent en daarna een kamer maar waarom moet de eigen burger dat merken. ? Ik heb ze niet gevraagd.. en daar wringt de schoen sowieso.. en zij profiteren en ze weten het en lachen de burgers hier uit. En terecht.. !

Zw0LsDaLe | 29-07-20 | 15:50

@Zw0LsDaLe | 29-07-20 | 15:50: Ja die lotingen gaven nogal kans op 'hulp' van een medewerker bij de woningbouw. En dus ook dat het loonde om die lieden stroop om de mond te smeren.
Heeft mij ooit ook eens een woning opgeleverd buiten alle termijnen om. Niet eens door mezelf (heb een hekel aan dat likken) maar door de vorige eigenaar die op goede voet stond met de juiste persoon.

Nee, dan is dit zo beter..

Gazzerop | 29-07-20 | 15:59

Hier in Islamsterdam stond tijd geleden geruststellend onderzoek dat er maar 13% ofzo van de huizen naar asieleisers gaan. Ten eerste het woord "maar" en ten tweede geloof ik dat lage % echt voor geen ene meter. Woon in een buurtje waar echt 80 jaar woonduur nodig is. Niemand verhuist, maar zodra er wat vrij komt? Hoi net binnen gewandelde niemand groetende meneer.

Lorejas | 29-07-20 | 16:22

Ja nou ja, dit wilden "we" toch?

Ramsesz | 29-07-20 | 15:41 | 1

Het probleem is dat mensen niet stemmen/niet weten waarop ze stemmen. Omdat het ze allemaal boven de pet gaat en het te moeilijk vinden om een voor zichzelf gefundeerde mening te vormen over al die saaie/moeilijke "polletiek". En dan ook nog 1 x in de 4 jaar he-le-maal naar het stemhokje te gaan. Daar zit het probleem. Niet zozeer dat "we" dit "willen". Ik denk dat het gros van de Nederlander dit niet "wil", maar dat het probleem is dat ze er niets tegen willen doen. Gewoon niet stemmen is de oplossing volgens hen. Of toch gewoon pro-EU partijen stemmen omdat die partij ook zo lief is voor de diertjes, zogenaamd geeft om het klimaat, of zogenaamd goed is voor studenten, terwijl ze zich niet verdiepen in de feiten. Wel met een spandoek naar een klimaatmars gaan, GL stemmen, en vervolgens klagen over dat ze geen woning kunnen krijgen vanwege het woningtekort, wat veroorzaakt wordt door diezelfde partijen.
Waarop ze stemmen en veel media-aandacht genereerd door diezelfde demonstraties waar ze actief aan meedoen. Zonder dat ze snappen dat diezelfde partijen de oorzaak zijn van alle ellende waar ze in zitten: Naar de voedselbank moeten en geen woning sociale huurwoning kunnen krijgen ondanks 8+ jaar inschrijftijd. Wel klagen daarover, op weg naar hun volgende klimaatmars. Volledig ongehinderd door enige kennis over wat diezelfde acties hun opleveren: Geen zak qua verbetering van het klimaat, wel dingen als PFAS regels, NATURA-2000 gebieden en door de EU gefaciliteerde immigratie.

peterdh | 29-07-20 | 18:35

Bij mij in de buurt staat ook een woning vrij, maar mijn verhuurder heeft aan de gemeente laten weten geen asielzoekers te willen plaatsen. Fingers crossed dat er geen moslim intrekt.

BubbelWater | 29-07-20 | 15:38 | 3

Fingers crossed dat hij niet wordt aangeklaagd voor racisme/discriminatie.

geile pater | 29-07-20 | 15:41

Wijze mensen

antie graai | 29-07-20 | 15:43

Anders maar verhuizen zegt de gemeente

Eddy67 | 29-07-20 | 16:12

COA = gewoon vergif voor dit land.. allemaal zelfde types. Pittig kapsel.. u weet wel.. die zelf nooit een dagje gek doen en niet de gevolgen bemerken op het straatbeeld en op de plekken waar de rest van de burgers vertier zoekt : zwembaden, strand , uitgaansleven

Zw0LsDaLe | 29-07-20 | 15:36 | 2

De zieligheidsindustrie is het nieuwe goud. Daar heb je baangarantie voor de komende vijftig jaar.

Nehemia | 29-07-20 | 17:57

De mensen die het harst staan te schreeuwen als ze er wel last van krijgen.

Shadowzz | 29-07-20 | 19:42

Zijn er niet wat woonwagenkampen? En als de boeren weg zijn, komen er trouwens ook veel stallen vrij. En hoor ook altijd iets over lege kantoorpanden. En zijn er ondertussen niet al wat bedrijven failliet en leeg door de corona?

Hadena | 29-07-20 | 15:35

In de grachtengordel is toch plek zat nu de GroenLinksers oo de campings zitten? Vind ook dat de migrantiërs recht hebben op zo’n met slaven gefinancierd grachtenpandje

Rest In Privacy | 29-07-20 | 15:35 | 2

Ik weet dat je het sarcastisch bedoelt maar je weet dat die grachtenpanden simpelweg niet door middel van slaven gefinancierd zijn he? De gouden eeuw had zijn rijkdom maar voor minder dan 1% BNP te danken aan de WIC (de VOC deed uberhaupt niet aan slavenhandel) en de WIC deed dat ook maar deels. Dus de door slavenhandel gefinancierde rijkdom is simpelweg lulkoek. Klaar. Bovendien, 90+% van de Nederlanders waren destijds ook gewoon straatarm.

peterdh | 29-07-20 | 15:48

Je zult het niet geloven maar in de grachtengordel wonen ook normale mensen. Mensen die gewoon geen Groen Links stemmen. Stem al mijn hele leven zo rechts mogelijk.

Lorejas | 29-07-20 | 16:25

60% van de Nederlanders zit thuis, alleen de politici en de media zijn met vakantie.
Alleen de tweede signatuur zit nog op zijn post. Mijn complimenten Geen Stijl, jullie zijn er, elke dag, met verrassende invalshoeken. Dat zal velen niet ontgaan!
Sites als Ongehoord Nederland en FvD-journaal, ze zijn gesloten. En juist nu kunnen er zaken worden gedaan. Een beetje dom allemaal!

Rest In Privacy | 29-07-20 | 15:34

Wat een land.
Politici zonder ook maar 1 gram ballen.
Altijd maar weer vergaderen omdat ze niet weten wat te doen.
En dit land zit echt propvol.
Niemand die zegt ,misschien beter dit soort mensen ergens anders op te vangen.
De kosten lopen al decennia de pan uit,ze durven zelfs niet te zeggen hoeveel.
Maar aan de belasting betalende Nederlander die nu failliet of bijna failliet gaat hebben ze geen boodschap.Het aantal werkelozen dat dagelijks meer en meer wordt is niet belangrijk.
Nee,wat is belangrijk ,jonge mannen die ,zelfs als ze agressief zijn en anderen bedreigen hier een woning geven met uitkering en gratis gezondheidszorg.
En na een paar jaar kunnen ze zwart wat extra's verdienen door drugs te handelen,mee doen met mensensmokkel en zelfs meisjes terug brengen naar hun land om ze te besnijden.
Natuurlijk doen ze dat niet allemaal maar cijfers over succesvolle asielzoekers zijn er niet.Het ligt dichter bij de 1 procent dan 10 procent volgens mij.

pejoar | 29-07-20 | 15:31

Nederland is opgegeven.. janmaat zei precies wat Fortuyn zei. We hebben niks te zeggen hier door links beleid en teveel gezinnen die hun kinderen leren dat je moet zwaaien naar asielzoekers en moet knielen. Een verademing die oude uitzendingen van flodder en Baantjer. Wat was Nederland toen mooi.

Zw0LsDaLe | 29-07-20 | 15:30

Allemaal stoppen met benzine tanken.
Geen centjes meer naar SA en Qatar, die ISIS sponsoren, wahabisme exporteren en een walgelijke oorlog voeren tegen Yemen (en we kunnen SA meteen uit de vrouwenraad gooien), geen pijpleiding door Syrië meer nodig, ga zo maar door. De USA heeft dan geen reden meer voor hun 7 oorlogen in 5 jaar plan.
Dat dunt de vluchtelingenstroom lekker uit.
Drugs gebruiken sponsort criminelen, benzine gebruiken sponsort terrorisme, wahabisme, illegale oorlogen, westers emperialisme, moderne slavernij, moet ik nog doorgaan?

LuckyGuy | 29-07-20 | 15:30 | 1

Onzin. Maar dat wist je ook al wel he?

MooseNL | 29-07-20 | 15:48

En het mag wat kosten: IND (in nieuw pand) met enorm aantal medewerkers, (gemiddelde hbo -er vangt 5000,00 per maand, COA, huisvesting, opvang, ziektekosten, kleed-eetgeld, gezins hereniging, personeel in AZC..... en dan ook nog de vraag ; hoe komen die lui hier verzeild? Als ik moet vluchten denk ik toch niet an Eritrea ofzo? Hoelang kan dit goed gaan.

Jane3715 | 29-07-20 | 15:29

Achja, zolang er een groot deel van de bevolking met die eeuwige erfzonde rondloopt en denkt boete te kunnen doen door dobbernegerts welkom te heten in andermans wijk of dorp, gaat er toch niets veranderen.

amateurrr | 29-07-20 | 15:20

Moet je eens aan een gewone buitenlander vragen wat die hiervan vindt. Mijn vrouw bijvoorbeeld, 20 jaar in Nederland, Komt uit zo-azie fulltime werk, praat de taal niet eens uitstekend maar ze doet er wel haar best voor en het gaat er goed mee door. Die ergert zich helemaal blauw aan die asieleisers, klaagnegers en moslims met hun kutgeloof. Ik ben zelf inmiddels ook van plan PVV of FvD te stemmen maar zij doet dat al jaren, en een boel van haar vriendinnen ook! Dat spreekt toch boekdelen. Veel Surinamers schijnen ook PVV te stemmen uit weerzin tegen die nieuwste import.

DooieKapotte | 29-07-20 | 15:17 | 3

Wist je dat veel donkere medeburgers ook Fortuyn stemden..? Die wisten ook wel de nieuwe import te schatten op waarde en ervoeren zelfde problematiek.

Zw0LsDaLe | 29-07-20 | 15:34

Het is begrijpelijk dat steeds meer allochtonen voor de PVV of FvD gaan, want hun verzorgingsstaat is ook in het geding.

Nehemia | 29-07-20 | 18:05

Een groot deel van de Nederlanders met andere afkomst die wel gewoon leuk mee doen in onze maatschappij stemmen PVV.

Shadowzz | 29-07-20 | 19:45

Uiteindelijk komen ze in flats terecht. In ons flatgebouw (in Limburg) was vroeger (20 jaar geleden) 100% blank. Nu nog 60%. Rest uit Eritrea, Somalië, Syrië en andere meest afrikaanse landen. Over 10 jaar ben ik hier de enige blanke want huur is laag en ik heb eenvoudige baan.

namur62 | 29-07-20 | 15:13 | 8

@namur62 | 29-07-20 | 15:19: Tokkies zijn nog wel ... uh 'onze tokkies'. Tot op zeker hoogte valt daar nog dingen aan het verstand te brengen en kan men -het zij moeizaam- nog tot een vorm van communicatie komen.

UpdateAvailable | 29-07-20 | 15:26

@UpdateAvailable | 29-07-20 | 15:26: Echte tokkie naast je is de hel. Keiharde muziek, weedlucht. En nooit rust want werken doet deze groep ook nooit.

namur62 | 29-07-20 | 15:33

Overheid ziet dat het goed is, gezellig vrijdagmiddag met je kont omhoog naar het Westen, succes.

Eddy67 | 29-07-20 | 16:14
▼ 5 antwoorden verborgen

Ik heb van dichtbij meegemaakt hoe het gaat als die vluchtelingen eenmaal in Nederland zijn. Komen aan op Schiphol, dan naar van der Valk op de A4. Even bijkomen van de lange vlucht, complete lunch wordt ze aangeboden, dan naar Hoofddorp inschrijven bij de immigratiedienst, dan via luxe touringcar, naar de opvangcentra's dan wel huizen met Miele's. En zegt het COA dan, we halen alleen mensen op die hier kans maken op arbeidsmarkt... Ik heb dat zootje wrakhout eens goed bekeken... neem van mij aan, niemand van de gene die ik vervoerd heb, komt in aanmerking van welke arbeidsmarkt dan ook! Zouden ze bij het COA niet het besef hebben dat het hier zo langzamerhand onhoudbaar wordt ?

Karel Kruizenruiker | 29-07-20 | 15:09 | 6

Zelf ook van dichtbij meegemaakt en die gasten doen alsof ze met lege handen komen, hebben een paar uur geleden op de luchthaven van Lagos of Cathage 10 k afgetikt voor een vals paspoort, een ticket, een plattegrond door de plaatselijke douane en een uitleg in eigen taal hoe je in NL moet melden bij de betreffende autoriteiten. Vervolgens krijg je het advies om al je dollars goed te verstoppen want deze zielepieten zijn rijker dan rijk en nemen een zeer riant vermogen mee. en zijn absoluut niet arm, zielig of wat dan ook.

In NL staat al gelijk een legertje tolken, juristen en advocaten voor ze klaar en hoppa de molen in en na 5 jaar en 4 afwijzingen verder gaat advocaatje nummer 3 onder de bezielende leiding van zo'n amnesty international of vluchtelingenwerk tuinbroekpot met van die alto slippers en grijze rasta vlechtjes van haar 30 jaar jongere nigeriaanse vriendje met de 30 cm piemel. De zaak nog even voorleggen bij het europees gerechthof, ondertussen zijn er 100k verdampt aan juridische procedures en dan hebben de huisvestingskosten nog niet meegeteld.

gummetjes | 29-07-20 | 15:19
▼ 3 antwoorden verborgen

Je kunt natuurlijk eeuwig door blijven gaan met het onderdak bieden aan asielzoekers.
Maar zou het niet eenvoudiger zijn eens iets aan die procedure te doen? Je weet nu al dat de meeste van die zoekers toch geen verblijfsvergunning krijgen.
Dus in plaats van dorpen en steden te ontwrichten een echte oplossing bieden. Screening binnen 3 dagen. Geen recht op asiel, dan direct over de grens zetten.

Dit is natuurlijk veel, ja echt veel te eenvoudig gedacht, want het kan immers veel ingewikkelder. En volgens EU enzo.

Ik heb er geen goed woord voor over, en dat zal mijn stemadvies bepalen op 17 maart 2021.
-

Bernhard de II | 29-07-20 | 15:08 | 1

Ja lekker, zeg. En al die asieladvocaten dan? Maak je daar geen zorgen over?

UpdateAvailable | 29-07-20 | 15:18

We are here

Rest In Privacy | 29-07-20 | 15:08 | 3

Ja, dat heb ik net gemerkt toen ik de hond uit liet. Om een lang verhaal kort te maken, het kloodtzakje vroeg of hij mij iets mocht vragen. Nou vooruit dan maar, ik wil niet discrimineren. Maar in 1 x voel ik zijn hand op mijn borst. Jammer voor hem heb ik op zelfverdediging gezeten en hoeft er vanaf nu helemaal niets meer aan mij gevraagd te worden. Ja, ik ben racist " gemaakt".

MoonBeebe | 29-07-20 | 15:36

@De Let | 29-07-20 | 16:08: Hij had nog nooit zo'n harige borst gezien en wilde alleen maar het weelige haar door zijn vingers glijden voelen?

jan huppeldepup | 29-07-20 | 17:56

Kunnen die asielzoekers niet zolang in de huizen wonen van de mensen die op vakantie zijn? Wij lekker er even tussenuit en de poes en de plantjes worden zolang verzorgd; win-win!

jemagookniksmeer | 29-07-20 | 15:04 | 3

Als ieder mens verlicht was, dan kon het. Eindigt eerder dat er na twee weken niet gepoetst is, planten dood en dat je huis er uitgeleefd uitziet.

Dr.Platypus | 29-07-20 | 15:08

"Wat aardig van die witten, ze hebben eten achtergelaten."

BubbelWater | 29-07-20 | 15:11

Kom je terug. Poes opgegeten. Plantjes opgekauwd. Rest inboedel op Marktplaats. Maar wel even lekker op adem gekomen in je spaarzame vrij weekje weg.

Lorejas | 29-07-20 | 16:28

Claudia heeft nog een kamertje leeg staan

Otto Normal | 29-07-20 | 15:00 | 2

Ik denk dat deze mensen niet bij haar willen (al zouden ze mogen). En dat neem ik ze eigenlijk ook niet kwalijk.

threeheadedmonkey | 29-07-20 | 15:03

@threeheadedmonkey | 29-07-20 | 15:03: Hoeft ook niet in huis. Een paar mooie tentenkampen in de tuinen zou ook een prima idee zijn. Volgens mij hebben we nog zat triage tenten over.

UpdateAvailable | 29-07-20 | 15:19

Ik ben vluchtelingen moe...

Twisted_Faith | 29-07-20 | 14:58

Waarom lukt het Spanje wel om boten met vluchtelingen (z.g. arbeiders) terug te sturen naar Marokko. Omdat ze hier geen uitkering krijgen.

gato | 29-07-20 | 14:56 | 5

@Kuifje-naar-Brussel | 29-07-20 | 15:05:
Van die socialistische partij van Zapatero kon je dat verwachten.
Maar wij hebben een rechtse partij met een rechtse Minister President en die is nog vriendelijker.
De Spanjaarden sturen misdadigers terug.
De Fransen sturen misdadigers terug.
En wij?

Roadblock | 29-07-20 | 15:07

@Roadblock | 29-07-20 | 15:07: Ik weet niet waar dat waanidee vandaan komt, maar er wordt niemand nergens in de EU terug gestuurd. Ben je eenmaal binnen, dan blijf je binnen.

UpdateAvailable | 29-07-20 | 15:21

@Roadblock | 29-07-20 | 15:07: Rutte heeft niks meer met rechts te maken. VVD stond ooit voor zo min mogelijk overheidsinvloed. Die wordt onder de VVD groter en groter.

Nehemia | 29-07-20 | 18:17
▼ 2 antwoorden verborgen

Buitenlandse vakanties al bijna onmogelijk gemaakt en daar gaat je vakantie in eigen land.
Het nieuwe normaal.

Schietmijmaarlek | 29-07-20 | 14:52 | 2

Flikker toch op met vakantie man. Het is een puinbak in de wereld. Ga lekker in de tuin zitten.

Draaikontje | 29-07-20 | 15:25

Vluchtelingen zijn een verrijking voor onze cultuur en toekomstige geschiedenis, vluchtelingen zijn leuk!, vluchteling zijn nodig om de vergrijzing tegen te gaan. Dit is allemaal echt waar want het staat in het Marrakesh pact.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 14:49 | 15

@Otto Normal | 29-07-20 | 15:01: Ik vind die etensluchtjes maar raar ruiken.

Nehemia | 29-07-20 | 18:21
▼ 12 antwoorden verborgen

Ik spreek voor het grootste deel van de Nederlanders als ik zeg dat we geen asielzoekers willen (uitgezonderd christenen en yezidi's die echte problemen hebben in shithole countries). We hebben vooral overlast van hen. We willen ze niet, hebben geen plek voor hen, en ze dragen niks bij. Hoe komt het COA aan zoveel geld om de markt te bepalen op de vakantiehuisjesmarkt? Dat domme linkse volk komt er wel achter hoe het in elkaar steekt als hun zonen en dochters willen gaan studeerjjjen in de grote stad en er geen enkele kamer te krijgen is, alleen in onderhuur bij een Eritreeër die de hoofdprijs wil.

Toos Bevergeil | 29-07-20 | 14:48 | 4

Hoe wil je erachter komen of mensen echt christenen zijn? De meeste Nederlandse christenen kunnen nog geen vers uit de bijbel opzeggen, een groot deel van de Afrikanen zijn sowieso Christen gemixt met wat voodoo.
Daarnaast gaan veel donaties aan kerken regelrecht naar het smokkelen van mensen. Veelgehoorde kreet van die mensen is ook ''Wilt iemand je shirt stelen? Geef hem ook je jas''. Dat is de mentaliteit waar je mee te maken hebt.

Papierversnipperaar | 29-07-20 | 15:09

Eens!

De Let | 29-07-20 | 16:10

@Papierversnipperaar | 29-07-20 | 15:09:

Wat maakt de smaak van het barbarisme uit? De christenen daar zitten ook gewoon nog in de middeleeuwen, laat ze lekker daar blijven.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 16:52
▼ 1 antwoord verborgen

In Rekken (oostelijker kan het bijna niet) staat een complete TBS kliniek leeg.
Deels nieuw opgeleverd, nooit gebruikt. Hoe moeilijk kan het zijn ?

Der Schnitzeljäger | 29-07-20 | 14:46 | 2

Laat Rekken Rekken Schnitzel. In uw woonplaats plaats genoeg ook.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 14:50

Hahaha, en als er weer een schip met ,pak m beet, 20 kansloze draken voor de kust van Italië legt gaat heel Europa in debat over wie die etters nou eigenlijk op zouden moeten nemen. en dat het wel eerlijk verdeeld wordt, hahaha. wat een toneelstuk allemaal.
Er is werkelijk he-le-maal niets veranderd 5 jaar geleden. Alles en iedereen loopt maar te lullen en dat volk komt vrolijk in groepjes van 100 gezellig de grens over.
Je mot echt pulp in je kop hebben als je denkt dat dit nog opgelost gaat worden.
Brussel zit met een dubbele agenda, en daar gaan ze niet van afwijken.

zoalsikhetzeg | 29-07-20 | 14:44 | 2

Dubbele agenda? Ze hebben een agenda, maar
dat is niet de onze...

wiener mit pommes | 29-07-20 | 15:04

En dan hebben ze Frontex opgericht, zogenaamd voor de grensbewaking. In werkelijkheid rollen ze de rode loper uit.

Nehemia | 29-07-20 | 18:24

En over 6 jaar eindigen de meesten van die 30-jarige aflosvrije hypotheken, dan staat een heel groot deel van NL op straat en kunnen deze hulpbehoevende nieuwkomers, die onze economie gaan redden en het geboortecijgfer goed gaan opkrikken, eindelijk uit de opvang een echt huis betrekken!

Gewoon even geduld hebben dus en als je eenmaal als nomade leeft , na je uithuiszetting, in eigen land, heb je in feite elke dag vakantie, dus het komt vanzelf.

De meeste studenten weten geeneens meer wat 'op kamers gaan' is, die zijn er al aan gewend tot hun pensioen bij moeders te wonen, die zij dan en passent kunnen mantelverzorgen tot de dood, en de resterende erfenis (na belastinggeroof) kunnen ze dan gebruiken om hun studieschuld eindelijk eens af te lossen.

Zer0-hedger | 29-07-20 | 14:44 | 3

Ik kwam laatst nog een situatie tegen waarmee een VVE werd geconfronteerd. Een klein (38m2, kamer met kitchenette, apart sanitair) appartement in een complex nog net binnen de grachtengordel van Amsterdam werd plots ver boven de vraagprijs gekocht door Jeugdzorg, waarna het binnen een dag werd doorverkocht aan iemand met een Arabische naam. Papa mag een hele goede baan hebben als hij zo'n kamer op die plek voor een studerend kind kan aanschaffen. Maar hier kwam geen student wonen, maar een of meerdere vervelende jongeren (voor buren is het onbekend wie de echte bewoner is). Vanaf dag 1 is er geluids- en drugsoverlast. Er staan steeds verschillende scooters zonder kenteken in het gangetje (dat een scooterstuur plus 10 centimeter breed is), overal worden met stiften 'tags' geplaatst, telkens wordt aan deuren gevoeld of ze wel op slot zijn en de jongeren gaan 's avonds laat in zwarte kleding met capuchons op op pad. Degene op wiens naam de woning staat, is onbereikbaar via telefoon en e-mail. Hij wil alleen per brief benaderd worden, waarna Jeugdzorg reageert met brieven waarin alles afgewezen wordt. De politie wist te melden dat er een top-600-jongere gehuisvest is en dat het de bedoeling is dat die na verloop van tijd ook gaat betalen voor het gebruik van de woning.

The_iron_boar | 29-07-20 | 15:18

Aan het begin van de crisis leek heel even de discussie over de overbevolking op gang te komen. En dan met name ook in Nederland dat al lang over zijn grenzen heen is qua leefbaarheid en duurzaamheid.
Maar de zieligindustrie hoeft blijkbaar net als andere niet duurzame industrieën blijkbaar weer op de oude voet verder.
En de klok, die tikte verder.

General McAuliffe | 29-07-20 | 14:43

Zet maar op IJburg Amsterdam neer plek zat en een gemeente bestuur dat maar al te graag wat extra centjes wil vangen om de gaten in hun wanbeleid te vullen.

Loempia | 29-07-20 | 14:43

Doen ze hier in Frankrijk blijkbaar ook getuige de afrikaanse hangjongeren die ik in het vakantiecentrum waar ik wel eens langsfiets zie.

geenspam | 29-07-20 | 14:40 | 5

@popeye-de-zeemeermin | 29-07-20 | 14:49: Ik had zoiets een keer in een vrij luxe hotel in Berlijn. Daar hing op een prikbord naast de lift trots dat ze in het hotel vijf gezinnen aan asielzoekers in het hotel opvingen. Die hingen dus de hele dag in hun gore kleren rond te schreeuwen in de lobby, zonder ook maar enigszins rekening te houden met andere gasten. Stond je netjes in de rij bij het ontbijtbuffet, kwam moeders er op haar gore sandalen in een enorme jurk en met haar hoofddoek tussendoor, om met haar ongewassen handen alle broodjes te bevoelen op zoek naar eentje die haar beviel. En de receptionisten zagen dat het goed was, want wat waren ze toch aan het deugen met de hele toko.

The_iron_boar | 29-07-20 | 15:26
▼ 2 antwoorden verborgen

Zondagavond was er op RTL4 een uitzending over honderden zwarte drugsverkopers in het centrum van Rome. Dat waren allemaal ex-boot"vluchtelingen". Dus die NGO's en die Sea Watch vissen de dobbernegers uit zee omdat Rome een schrijnend tekort aan drugshandelaars heeft.
Ik denk dat de Linksche Medemens in Nederland de werkelijkheid weigert te zien omdat hij vreest daarmee Thierry Baudet in de kaart te spelen. Het dilemma is duidelijk: óf Baudet gelijk moeten geven, óf verder leven in een droomwereld. Nou, dan weet de Linksert het wel: Baudet gelijk geven? Dat nooit! Nederland kan dus nooit vol raken, huizen bouwen zichzelf, overal is ruimte, geld groeit aan de bomen en dobbernegers gaan massaal biologische soja verbouwen in hun moestuin.

JvanDeventer | 29-07-20 | 14:39 | 3

Apothekers dus...

ScumbaggusMaximus | 29-07-20 | 14:43

Wat moeten ze anders doen dan? Hebben geen cultuur, hebben geen kennis, geen nuttige vaardigheden, willen niet-moslims graag dood. Je moet toch wat.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 14:43

De Deense sociaal democraten hebben de draai wel gemaakt dus het kan wel.

therealbraindump | 29-07-20 | 14:51

Tijd dat wij in Afrika land kopen zodat we de mensen gewoon daar kunnen neerpleuren. Ik ben het zat dat die mensen terug kunnen naar hun eigen veilige cultuur en dat wij straks niet meer de mogelijk hebben om in onze eigen cultuur oud te worden.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 14:39 | 7

@Kuifje-naar-Brussel | 29-07-20 | 14:58:
Fantastisch, kopen we wat grond op, zetten wat tentjes neer, ze krijgen dagelijks 3 goedkope maaltijden en voor de rest zoeken ze het maar uit. Jammer genoeg zal de VN er dan over beginnen dat ze te weinig toekomst perspectief hebben, maar ons antwoord is dan dat ze vlak bij huis zijn en altijd terug kunnen.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 15:04

@Patje2011 | 29-07-20 | 15:04: We spreken dan wel af dat we ze niet gaan martelen, want dat is hier niet verboden.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 15:07

@Kuifje-naar-Brussel | 29-07-20 | 15:07:
Daar hebben wij helaas dan weinig over te zeggen, we huren alleen maar grond en iedereen moet zich aan de wetten van dat land houden. Helaas pindakaas!

Rest In Privacy | 29-07-20 | 15:18
▼ 4 antwoorden verborgen

Beetje opschieten met dat huizen bouwen.
Deze mensen hebben ook recht op een woning.

Is dit nog nieuws? | 29-07-20 | 14:37 | 1

Ja, want voor dat doel zijn we toch met z’n allen maximaal 100 km/uur gaan rijden?

Alco-de-Holist | 29-07-20 | 15:02

Is al jaren zo. In 2008 had een klant van de boekhouder die ik toen had een vakantiepark overgenomen. COA wilde alle huisjes in het hele park voor jaren huren.

GaRFjes | 29-07-20 | 14:37 | 4

Een gegarandeerde bezettingsgraad.

Nehemia | 29-07-20 | 19:03
▼ 1 antwoord verborgen

Vluchtelingenverdrag van 1951 opzeggen; op allle (lands)buitengrenzen hekken plaatsen á la Victor Orban; marineschepen bij de populaire oversteekplaatsen laten patrouilleren en dobberbootjes allemaal terug duwen; alles wat hier niet hoort te zijn - illegaal, uitgeprocedeerd, of anderszins - uitzetten naar 'eige' land; weigerachtige landen financieel keihard bij hun ballen pakken. Iets anders gaat niet meer helpen.

Als ik het met een 'fijnschrijver' een beetje klein en netjes opschrijf, past het op de achterkant van een bierviltje. Dan komt zelfs iemand als Frans Timmermans het tegen, als hij met een viltje aan de bar zit te spelen.

Dr_Johnson | 29-07-20 | 14:36 | 7

Goed zo doktor, juist, maar zolang al die linkschen linksch blijven stemmen...

Bull-Sunnyboy | 29-07-20 | 15:09

@Enter Yeti | 29-07-20 | 14:46:

"wanneer je in West Europa schreeuwt dat je een vluchteling bent je schijnbaar alles kan maken."

Daarom pleit ik er ook voor om dat Vluchtelingenverdrag op te zeggen. Dat stamt uit 1951: een totaal andere wereld met totaal andere omstandigheden. Met een asielzoeker werd oorspronkelijk volgens mij iemand bedoeld die door het regime van zijn land zodanig 'persoonlijk' vervolgd werd dat hij/zij voor zijn/haar leven moest vrezen. Dan had je het in de praktijk over bv een vakbondsleider, een leider van een verboden politieke partij, een kritische journalist, een dissidente wetenschapper, dat soort mensen.

Maar in de loop van de laatste 3 decennia is het verworden tot de enige mogelijkheid voor kansloze derdewereldlanders om naar - voornamelijk - Noordwest-Europa te migreren om hun levensstandaard een flinke 'boost' te geven. Dan heb je het dus over economische migranten. Dan geldt dat je in je eigen land bij de ambassade van het land waar je heen wilt migreren, je migratie regelt vóór vertrek; je gaat maanden van tevoren wellicht al taalcursussen volgen om de taal van je nieuwe vaderland te leren; je oriënteert je uitgebreid mbt de 'normen en waarden' en gebruiken van je nieuwe vaderland, etc ,etc. En dan zal in dat traject natuurlijk ook op zeker moment de hamvraag gesteld worden: "En hoe denkt u in uw nieuwe vaderland in uw levensonderhoud te gaan voorzien?" En dan vallen al die honderdduizenden derdewereldlanders meteen af, want het is leuk, hoor, als je 9 hebt voor het bijeenhouden van 16 geiten, en een 9,5 voor 'overleven in de Kalahari-woestijn', en goede cijfers voor vergelijkbare vaardigheden, maar daar is in de moderne, westerse wereld van high-tech, kennis, en dienstverlening, weinig vraag naar.

Dus is de enige manier om hier binnen te komen met het oog op permanente vestiging: een beroep doen op de asielwetgeving, want dan wordt er niet gekeken naar economische meerwaarde, alleen naar hoe ernstig je in levensgevaar verkeert in je eigen land. En dat levensgevaar blijkt in verreweg de meeste gevallen erg mee te vallen, ook al komt men soms uit 'conflictgebieden'. Eea blijkt oa uit het feit dat zodra men het Nederlandse paspoort heeft gescoord, men opeens probleemloos op vakantie/familiebezoek kan gaan in het land waaruit men eerder ''moest'' vluchten.

Dus vandaar mijn pleidooi: opzeggen van dat anachronistische verdrag uit het Stenen Tijdperk. Opvang van (oorlogs)vluchtelingen uitsluitend nog in de regio, zodat men snel terug kan, zodra de situatie in eigen land weer enigszins stabiliseert. Zijn ze eenmaal hier, dan gaan ze nooit meer terug, want dan zouden ze hun 'investering' - de duizenden euro's die ze aan mensensmokkelaars hebben betaald - in rook zien opgaan. En natuurlijk ook alle 'freebies' moeten opgeven die ze hier zomaar krijgen.

Dr_Johnson | 29-07-20 | 15:14
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik denk dat er steden in in Oost-Nederland zijn die nu in de rij staan. Die zien de subsidiepot al staan. Enschede heeft nog steeds die ene plek halverwege Glanerbrug vrij. Daar zou destijds zo'n centrum komen. En zo staan er nog meer. Het COA sterft van het geld. En gemeentes niet. Ze ruiken poen. Het is een doodordinaire industrie, dat weet iedereen. Gaat helemaal niet om mensen.

Dubbelepunthoofd | 29-07-20 | 14:36 | 2

Zou trouwens een goede locatie zijn. Woont op dat stuk bijna niemand en het is niet alsof ze in Glanerbrug niet wat gewend zijn in de winkelstraat.

Zendavesta | 29-07-20 | 14:43

Op die plek bij Glanerbrug staat gelukkig nog niets om in te kunnen wonen.

Frau_Ferkel | 29-07-20 | 15:17

Even off topic: Duitsland en Frankrijk krijgen als enige twee landen meer miljarden uit het 'noodfonds' dan eerst was afgesproken. Lekker bezig Rutte. pbs.twimg.com/media/EeAgliiWoAArKLh?f...

SchichtigeSpicht | 29-07-20 | 14:35

Tvtas. Te El zit al vol, maar zat plek op de rest. En vergeet rottummeroog en -plaat niet.

Jos Tiebent | 29-07-20 | 14:35 | 2

Te EL = Texel

Jos Tiebent | 29-07-20 | 14:36

De perfecte locatie is Atlantis. Naar verluidt, ergens op de zeebodem te vinden. Met straten van goud, dat wel.

Frau_Ferkel | 29-07-20 | 15:25

Waar komen die mensen in godsnaam vandaan? Tijd voor een wekelijkse uitstroom. Als ze in vakantieparken worden neergezet dan is het wachten op zwembadterreur en andere zaken die een vakantie voor hardwerkende mensen verpesten. Zet al die mensen maar in tentjes neer in de tuin bij onze rijke bestuurders. Kunnen zij ook een keer cultuur snuiven.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 14:35 | 1

"Waar komen die mensen in godsnaam vandaan?" Uit dat gigantische, onderontwikkelde continent waar het gemiddelde IQ 80 is en er hard wordt doorgefokt naar een gemiddelde van 6 kinderen per gezin.

Le Roi | 29-07-20 | 14:44

I'm your Uncle Marky
And I'll welcome you to Marky's Holiday Camp
The camp with the difference
Never mind the weather
When you come to Marky's
The holiday is foreverrrrrr!
www.youtube.com/watch?v=42JIf-ntJkM

Mr_Natural | 29-07-20 | 14:34 | 1

Tommy kreeg toch ook een spuit...

wiener mit pommes | 29-07-20 | 14:55

Het wordt tijd voor 300!!

Yzord | 29-07-20 | 14:34

Dat linkse volk wil maar niet begrijpen dat dit gierend uit de klauwen gaat lopen. Elk functionerend land heeft een dominante cultuur nodig welke de kar trekt. Die van ons komt echter steeds meer onder druk te staan.

Reaganmania | 29-07-20 | 14:34 | 1

Het is al te laat, veeeels te laat.

Wasbakplasser | 29-07-20 | 15:27

Mijn woning kan de COA huren. Toptarief, dat wel. Dan ga ik in Spanje profiteren van de transferunie.

TonieKolonie | 29-07-20 | 14:33 | 1

Ik wil wel eens zien hoe jouw woning de COA huurt.

BubbelWater | 29-07-20 | 15:19

Tja, deze industrie blijft wel op volle toeren draaien.

Atheist-Priest | 29-07-20 | 14:31

Geldverdienideetje. Vakantiehuis/stacaravan kopen. Langetermijnverhuur aan de COA. Die betalen rustig het dubbele dan vakantieverhuur op zou brengen.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 14:30 | 3

En wie betaalt de schade achteraf, als het huisje onbewoonbaar geworden is?

Synecdoche | 29-07-20 | 14:37

Ik vind het een ideetje van het niveau reservewiel voor reservewiel.

D-Fens_1963 | 29-07-20 | 14:39

Kijk nu begin je als een echte Nederlander te denken.

Zendavesta | 29-07-20 | 14:40

Allemaal naar Amsterdam, plek zat daar, óók héle lieve wees welkom mensen daar in Amsterdam, in zo'n grachtengordel pand kunnen minimaal 15 gelukzoekers terecht.

Hét vrije woord | 29-07-20 | 14:29

Vanwege de huidige woningcrisis wonen er vele mensen noodgedwongen in vakantieparken. Een aantal van hen wordt het huisje uitgezet omdat ze niet permanent bewoond mogen worden en zonder perspectief op vervangende woonruimte.
Dus hij of zij mag lekker onder de brug slapen en plaats maken voor mensen uit één van de vele shithole countries. Lieden die geen enkele binding hebben met ons land en het niet eens op de kaart kunnen aanwijzen?

leo de pejo | 29-07-20 | 14:29 | 2

Nou, kaartlezen kunnen ze wel hoor, dat kan je niet ontkennen. Helemaal vanuit oost Afrika naar dat kleine Nederland zonder paspoort. Als ik naar een dorp verderop moet zet ik de navigatie al aan.

Bugblatter | 29-07-20 | 15:08

Of jongeren wonen in de onderverhuur voor bedragen tot 600-700 euro per maand. Terwijl Ali Bengali hier rechtstreeks z'n huurwoning + Miele binnen gereden wordt.

Heb het altijd opvallend gevonden dat de jeugd dat allemaal zo gelaten accepteert. Als ze dan een revolutie willen ontketenen dan kunnen ze zich beter hier op richten dan onbenulligheden als "klimaatverandering" en "BLM"...

UpdateAvailable | 29-07-20 | 15:33

Ik ga naar Polen op vakantie. Mijn vriendin woont daar. Prachtig land, prachtige kust. Prachtige steden. Aardige, lieve mensen. Goedkoop. Nul asielzoekers. Geen buitenlanders. Een neger in Warschau is een unicum. Vrouwen zijn nog echt vrouwen daar. Helemaal goed.

Vespucci | 29-07-20 | 14:29 | 11

Portugal is op zich ook wel aardig qua klimaat en weinig buitenlanders (wat ex-kolonie volk met name in Lissabon). Wel een zieltogende natie overigens en nooit helemaal losgekomen van de marxistische revolutie van '74.

UpdateAvailable | 29-07-20 | 15:36

@CalamityJane | 29-07-20 | 15:05:
Nee, dat ben je niet. Want je reaguurt nog op GS. Of dat moet zijn uit trollerigheid, dat kan natuurlijk ook, je zal de eerste niet zijn.
Ik ben overigens redelijk tevreden met de ruimte in het noorden. Zowel fysiek als moreel. Dat gedoe met verkeersopstoppingen en wokeness is vooral een dingetje in de randstad.

De echte Stolwijker | 29-07-20 | 15:38

Daar in het Noorden hebben we nog rond gekeken. Is het niet geworden. Kinderen wonen er. En het is nog steeds het land waar ik eigenlijk thuis hoor.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 16:44
▼ 8 antwoorden verborgen

Ten tijde van het Romeinse Rijk duurde het bijna 200 jaar voordat de Foederatii de toko afbraken overnamen. Dat kan veel en veel sneller, moeten ze bij Groen Links en X66 gedacht hebben.

Graaisnaaiert | 29-07-20 | 14:27

Vakantiepark De Gelukkige Gnoe in Nigeria heeft nog volop plek.

Mr_Natural | 29-07-20 | 14:27 | 2

Sorry maar ik heb al geboekt bij pension De Tochtige Tulband in Timboektoe.

Ramses Sappie | 29-07-20 | 14:30

Ben ik een keer geweest, ligt tegenover de Olijke Olifant. Prima te doen.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 14:59

Het COA heeft zoveel geld: die biedt aan die vakantieparken eenvoudigweg een prijs waar geen werkende Hollander op kan. Of anders komt er gewoon een lock down. Dan moeten de mensen wel in hun eigen huis blijven. Maar opvangen zullen we.

LucaBrasi | 29-07-20 | 14:27

Legt toch een heel nieuw polderlandschap in het markerkermeer de markerwadden daar dan maar evt

oldskoolhollander | 29-07-20 | 14:26

Ik ga naar Malta. Alleen 2 dagen geleden heeft de reis-organisatie het geannuleerd. Alleen de reis was niet met TUI maar met Malta Air. Ik hoop dus nog steeds dat het doorgaat.

Thoth | 29-07-20 | 14:26

We hebben er toch niets over te zeggen. Immigratie gaat hoe dan ook door. Stemmen helpt niet. Ik ben een racist. Hier nog een zin over Rutte. Nog een over de EU. Na mij de zondvloed.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 14:26

Eén volle roof box maakt nog geen zomer...

kibambam | 29-07-20 | 14:25

En nog steeds niet het besef bij de linkse kliek dat we gewoon bomvol zitten. De echte klappen van de coronacrisis (de economische welteverstaan) gaan nog komen, de huizenmarkt is oververzadigd, het gaat gewoon allemaal niet goed. En toch moeten en zullen er per week honderden Afrikaanse nitwits hierheen gehaald worden die nooit iets aan onze economie, welvaart, maatschappij en cultuur zullen toevoegen, en die alleen maar de overbelasting op onze sociale voorzieningen en maatschappelijke ontwrichting zullen veroorzaken. Genoeg is genoeg!

Le Roi | 29-07-20 | 14:24 | 28

@Crusher | 29-07-20 | 15:12: ik ga dat niet doen want ik veracht dat hele links/rechts denken. Ik was laatste in Antwerpen en daar stond heel groot in graffiti: denk niet links denk niet rechts maar denk na.

En daar is wat mij betreft alles mee gezegd

JanAmsterdamEnzo | 29-07-20 | 15:16

@JanAmsterdamEnzo | 29-07-20 | 15:08: Dat heel de wereld (lees: Afrika) willen helpen, alles en iedereen toe willen laten, globalisatie, en 'progressief'/neo-liberaal beleid is toch wel degelijk zo links als het maar kan. Alleen PVV en FVD zijn nog echt rechtse partijen, de VVD al lang niet meer ook al noemt men ze dat nog steeds.

Le Roi | 29-07-20 | 15:17

Straks als het macro economisch echt fout gaat, krijgen veel reaguurders gelijk.

pibasso | 29-07-20 | 15:54
▼ 25 antwoorden verborgen

Plek zat in Amsterdam! Met 80% van het MKB failliet zijn er enorme aantallen leegstaande winkels. Terwijl iedereen crepeert aan deugen of Corona is er geen betere mogelijkheid om dit te combineren.

Frau Merkel | 29-07-20 | 14:24 | 4

@Hét vrije woord | 29-07-20 | 14:32: En een gracht met prikkeldraad.

Frau Merkel | 29-07-20 | 14:36

Is Amsterdam volgens U de plek om homohaat te huisvesten? Bent U soms hetero?

Leptob | 29-07-20 | 15:16
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Te_gast | 29-07-20 | 14:24

Slecht idee, vakantiehuisjes hebben meestal maar 1 parkeerplaats.

Mr_Natural | 29-07-20 | 14:24

Het probleem zit niet zozeer in de aantallen die komen. De ongecontroleerde (onderlinge) vermenigvulding is het probleem. Ongecontroleerde vermenigvuldigingen zijn sowieso enorm vaak fataal.

Leptob | 29-07-20 | 14:23 | 2

Dus een paar honderd bijstandstrekkers erbij ELKE WEEK, waarvan de meesten de rest van hun leven op hun luie reet blijven zitten is allemaal goed te doen volgens jou?

Crusher | 29-07-20 | 14:26

@Crusher | 29-07-20 | 14:26: Ja natuurlijk, nu gaat de helft van onze begroting al naar het uitkeren van gratis centjes en het onderhouden van de inteelt. Is prima op te vangen met een BTW die nog wat omhoog gaat, inkomstenbelasting wat hoger. Die racistische blanke kazen (en Nederlanders met migratie achtergrond die wel gewoon mee doen) die werken er wel voor

Shadowzz | 29-07-20 | 15:05

Bij Gibraltar rechtdoor ligt een heel continent vol met ruimte voor honderdduizenden opvanlokaties. Kunnen we de komende 300 jaar vooruit.

Graaisnaaiert | 29-07-20 | 14:23

Misschien is er nog plek op de vuilstort.

Digitaal Smoelwerk | 29-07-20 | 14:23

Ons wordt aangeraden niet op vakantie te gaan ivm de corona pandemie.
Maar de asielzoekers komen nog steeds met honderden tegelijk onze grens binnen.

keestelpro | 29-07-20 | 14:23

400 x 52 weken = 20.800 meer inwoners per jaar, dat is de helft van een stad als Middelburg en dus ook een steeds verdere afname van het aantal m2 natuur per inwoner: www.waarstaatjeprovincie.nl/Paginas/Ru...

En dan wil hypocrisie partij GroenLinks meer meer meer migranten en meer meer meer natuur.
Dan moet je als GroenLinks lid toch een ongelofelijk bord voor je kop hebben wil je dit nog kunnen rechtvaardigen.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 14:22 | 2

Het gemiddelde GL lid denkt ook niet zelf na. Die volgen gewoon hun deugcompas met de grote leider op het noorden. En de leden die wel nadenken zijn over het algemeen hele enge machtsbeluste mensen of op zijn best hopeloos naief.

Zendavesta | 29-07-20 | 14:34

@lion@night | 29-07-20 | 14:22 |
Uw berekening is ook nog eens niet volledig, want voor iedere asielzoeker die er in slaagt hier de k0ndT binnen te draaien mag u er per persoon minimaal 3-4 nareizigers bij optellen. Dan komt u op 20.800 x 4 = 83.200. En dat zijn nog conservatieve ramingen. Want indien er zoals vorig jaar een periode 8 a 900 per week binnen komen zit u al gauw aan de 900 x 52 = 46.800/ 46.800 x 4 = 187.200 per jaar. Dan praat je over een middelgrote stad die je grenzen binnen klotst, en dat ieder(!) jaar opnieuw. Dat e.e.a. volledig onhoudbaar is, daar willen lieden van o.a. GL niet aan. Dit land zit al meer dan aan zijn taks wat deze waanzin betreft en het gààt maar door. Weet u gelijk waarom de boeren het veld moeten ruimen. Er moet namelijk grond beschikbaar komen voor de wijken waar we al die verrijkers moeten gaan huisvesten. En dan is er blijkbaar ineens géén stikstof- of milieuproblematiek.

Sjefke7807 | 29-07-20 | 15:19

Ik kan me niet voorstellen dat een gemeente zit te wachten op steelvolk dat de lokale Jumbo leegrooft en de blanke dorpsmeisjes nasist.

Papa Jones | 29-07-20 | 14:22 | 1

Nee, veel burgers idem dito.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 15:00

De uitdrukking “ ongewenste vreemdeling “
Waar staat die eigenlijk voor ?

laurentius | 29-07-20 | 14:22 | 2

Asielzoekers die, zodra genaturaliseerd, op Wilders gaan stemmen.

LuckyGuy | 29-07-20 | 14:51

Dat staat voor ongewenste verwarde kazen. Die doen vreemd dus die moeten weg.

Nivelleermarionet | 29-07-20 | 14:53

De oplossing lijkt mij simpel. Aangezien de Nederlanders op vakantie zijn in Nederland, kunnen deze geluksszoekers allemaal op vakantie in Syrië.

TheEgg | 29-07-20 | 14:21 | 2

Inderdaad, en dat doen we in feeststemming in code oranje kledij.

Rest In Privacy | 29-07-20 | 14:23

Ik denk dat ik maar eens Eskimo's ga importeren, volgens mij is dat een wak in de markt.

Mr_Natural | 29-07-20 | 14:20 | 2

Met andere woorden... we hebben al meer gelukzoekers dan dat de samenleving bereid is om op te nemen. Dan lijkt me gewoon een enkeltje terug naar huis geven, inclusief erop toezien dat ze instappen en vervolgens in het land van herkomst ook daadwerkelijk uit het vliegtuig stappen, de beste oplossing. Zal ook nog eens een boel geld besparen en ondertussen sponseren we daarmee de luchtvaartmaatschappijen door de corona-crisis heen. Ik zeg win-win-win.

oh no | 29-07-20 | 14:20 | 4

@therealbraindump | 29-07-20 | 14:27: Er zijn genoeg manieren om hier uit te komen. Bij afwijzing onmiddellijk uitzetten is een optie. Denemarken eist een financiële bijdrage en daarmee kelderde het aantal dobberaars. De vorm van opvang is nergens vastgelegd. Zet ze bij elkaar in tentenkampen zonder internet en ze smeken om weer terug te mogen. Je kunt je aan alle verdragen houden en alles buiten de poort zetten. Dat Maar-een-kech verdrag kan zonder problemen opgezegd worden. De Sorosclubjes en andere terroristennetwerken zoals Greenpeace, Artsen-zonder-grenzen en hoe de deugers allemaal heten kun je gewoon aanpakken.

Frau Merkel | 29-07-20 | 14:40

@Frau Merkel | 29-07-20 | 14:40: NGO's die worden gesponsord door de superrijken die niet meer geïnteresseerd zijn in meer geld maar in meer macht hebben in Nederland buitenproportioneel veel invloed. Zij zetten de agenda, zij zitten in de talkshows, zij hebben invloed op de media, zij regelen hun zaakjes zogenaamd voor de burger in Brussel en Den Haag. De stem van de burger is in Nederland niet te horen Frau Merkel, en wanneer dat wel het geval is zoals met het raadgevend referendum draait de bestaande bestuurlijke- en politieke elite dit asap terug.

therealbraindump | 29-07-20 | 15:10

@Frau Merkel | 29-07-20 | 14:40: precies, hear hear!

pibasso | 29-07-20 | 15:47
▼ 1 antwoord verborgen

En de Chef Terugkeer van het COA?
Zeker ook op vakantie?

de Voorzittert | 29-07-20 | 14:19

Nieuw Mogadishu en Nieuw Nairobi op Nederlandse bodem zijn in de maak. We hebben al Nieuw Tanger, Nieuw Casablanca, Nieuw Instanbul en niet te vergeten Republiek Bijlmer a.k.a. Amsterdam ZUid-Oost.

Madame Poitiers | 29-07-20 | 14:19

Van hoeveel weten we nu al dat ze kansloos zijn? Onmiddellijk uitzetten.

TheBigKirth | 29-07-20 | 14:19

Hoe zat dat ook al weer met die oude leegstaande kazerne bij Rutte in de buurt!
was daar toen jaren geleden niet een beetje geouwehoer over!?

TijdelijkOptimist | 29-07-20 | 14:18 | 1

Geen idee, maar ik vind dat het wel tijd wordt om Rutte uit zijn huis te trappen, en dat huis te gebruiken als opslagplaats voor de mensensmokkelproductie die hij opgezet heeft.

obominotie | 29-07-20 | 14:20

Ik dacht dat die vakantieparken voor onderduikende foute politici waren. My bad.

LuckyGuy | 29-07-20 | 14:18

Men zou zich af kunnen vragen wat we met al deze raketgeleerden en apothekers aanmoeten, zeker nu de economische Apocalyps aanstaande is...
Terugsturen doen we niemand.
400 per week maakt 20.800 per jaar. Er zullen er vast een paar welwillenden tussen zitten, maar over het algemeen is mijn indruk dat ze niet staan te dringen om productieve leden van onze samenleving te worden.

Net als met die corona-hype, begint De Droit zich af te vragen of hier een doel wordt nagestreefd en zo ja: welk?

De Droit | 29-07-20 | 14:17 | 1

De omvolking, maar dat mag je niet zeggen. Is nogal een beladen term volgens babyboomers

pibasso | 29-07-20 | 15:45

Dit blijft niet goed gaan .
Vergeleken met dit probleem is covid-19 maar een eitje .

likmegaties | 29-07-20 | 14:16

Is het niet een idee om weilanden leeg te trekken en daar in 10 dagen tijd (nood)woningen neer te zetten?

Rest In Privacy | 29-07-20 | 14:15 | 6

Ja laten we de achterkant faciliteren

GodfrietvanAviko | 29-07-20 | 14:21

@Trekhaas | 29-07-20 | 14:18: wellicht de enige oplossing om het besef bij de politici te doen landen dat het zo niet langer kan met de ongeremde stroom gelukzoekers die vrijwel zeker geen positieve bijdrage aan onze samenleving zullen leveren.

oh no | 29-07-20 | 14:25

Dat is de oplossing! Woningen bouwen.
En asielzoekers terugsturen.
Dan komen nederlanders ook weer in aanmerking voor een sociale huurwoning.

Papa Jones | 29-07-20 | 14:26
▼ 3 antwoorden verborgen

Hoe toevallig zat ik mij gisteren nog af te vragen hoe het kan dat er wekelijks gemiddeld zo'n 400 dus een AZC vol binnenkomen zonder dat er wekelijks in de media berichten verschijnen van weer een feestelijke AZC-opening.

Leptob | 29-07-20 | 14:14 | 1

In Budel was het anders wel feest van de week.

Raspatat | 29-07-20 | 14:20

Mja... in iedere province 400 plekken? Daarmee redden we net één kwartaal aan instroom.

Trekhaas | 29-07-20 | 14:13

Een kaas mag niet in een vakantiewoning wonen, ondanks woningtekort en bouwstop. Dat is natuurlijk volkomen redelijk en rechtvaardig en uiteraard een zinvolle en wijze beslissing.

Einde van de Domheid | 29-07-20 | 14:13 | 2

Regels zijn er voor degenen die ze kunnen lezen.

LuckyGuy | 29-07-20 | 14:22

Vierhonderd per week ?

Maar 20.800 per jaar ?

En gij geleuft dat ?

Wijze uit het Oosten | 29-07-20 | 14:12 | 6

@frickY | 29-07-20 | 14:23: hoezo gezinshereniging? Als je niet werkt heb je helemaal geen recht op gezinshereniging. Zo simpel zou het moeten zijn.

pibasso | 29-07-20 | 15:42

De term was ongeveer. Dus het zal meer zijn

brawler | 29-07-20 | 17:37
▼ 3 antwoorden verborgen

Vakantie, in Nederland.

Ramses Sappie | 29-07-20 | 14:12 | 2

We hebben dit jaar de vakantieparken zelf nodig!

keestelpro | 29-07-20 | 14:16

@keestelpro | 29-07-20 | 14:16: Ik dacht ik vul de poll even in voor die 400 permanente toeristen die net de grens overstaken.

Ramses Sappie | 29-07-20 | 14:37

400 mensen per week die duizenden euro aan mensensmokkelaars kunnen betalen, maar vervolgens wel een uitkering en vakantiewoning willen.

kapotte_stofzuiger | 29-07-20 | 14:12

In Brabant hadden ze minder toerisme omdat ze de schuld krijgen van de Corona. Dus lekker daarheen..

tiku99 | 29-07-20 | 14:11

Wie heeft dat COA eigenlijk opgericht?
Welke Nederlander wil een industrie die veelal kansloze vreemdelingen dit overdrukke land binnen loodst? Is het eerlijk om mensen uit grote lege warme landen naar een klein vol landje te halen ten opzichte van de mensen die zelf al genoeg problemen hebben? Uit eens bij een voedselbank wezen kijken? Het zijn niet de arme asielzoekertjes die daar het doorgedraaide voedsel komen halen.

keestelpro | 29-07-20 | 14:10 | 11

Je zult je verbazen over hoeveel boomers zich hiermee bezighouden in hun veel te veel vrije tijd. Een hoop vrijwilligers houden zich dagdagelijks bezig met het sjouwen met die lui, regelen van alle subsidies en kadootjes en ondertussen vinden ze ook nog dat wij dat moeten betalen. Wij is niet zij, de boomer heeft immers zijn/haar hele leven al keihard gewerkt (ik moest ook om mn eigen grap lachen) dus die hoeft niks bij te dragen.
Verschrikkelijk hoe die jaren-60 generatie zich heeft laten inpakken door deze zieligheidsindustrie. Terwijl het gros geen asielzoeker is maar gelukszoeker. En we halen allemaal shit naar binnen, kijk naar de matpartij in Budel deze week. Ga je vragen naar het werkende smaldeel der natie dan kom je er volgens mij al snel achter dat het draagvlak heel dunnetjes is.

Busverhuur | 29-07-20 | 15:19

@keestelpro | 29-07-20 | 14:17: vol is vol zei drs. H. Janmaat al, eind jaren 80. Hoeveel moeten er in godsnaam nog komen voordat het volk het niet meer pikt. Waar ik woon komen ze niet naast mij wonen, maar serieus, wie zit op deze enorme stroom gelukzoekers te wachten? Allemaal een huis en een uitkering. Leuk voor de autochtone onderkant van de maatschappij dat deze mensen naast je geplemd worden. De bom barst een keertje en dan heeft niemand in Den Haag 'm zien aankomen........

pibasso | 29-07-20 | 15:39
▼ 8 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland