Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Amerikaans echtpaar tóch aangeklaagd om wapenvertoon, man SPREEKT bij Tucker Carlson

Het zal je maar gebeuren. Denken dat je je op The Second kan beroepen, sleept St. Louis' hoogste aanklager je alsnog voor 't gerecht.

Laat er geen misverstand over bestaan hè, die demonstranten bevonden zich op het privéterrein van letseladvocaten Mark en Patricia McCloskey en hadden géén tickets to the gun show. St. Louis' aanklaagster Kim Gardner vindt dat echt geen factor en klaagt het echtpaar aan wegens "felony unlawful use of a weapon for displaying guns during a racial injustice protest outside their mansion. (...) They also face a misdemeanor charge of fourth-degree assault." Gardner is van mening dat "It is illegal to wave weapons in a threatening manner — that is unlawful in the city of St. Louis." Ja, nou, wij zijn nou niet bepaald juristen, maar DAAR ZIJN WAPENS TOCH VOOR OF NIE DAN.

(Trouwens, Tucker 2024.)
UPDATE: Attorney General to the rescue!

Het Incident

Reaguursels

Inloggen

Ik heb nog 8 schoten 45-70 voor mijn buffelgeweer als het echt leip wordt. Voor huis, tuin en keuken problemen heb ik nog een half kratje 7.62x39 FMJ liggen voor mijn SKS uit 1959. Maar goed, hier in mijn stadje in Canada zijn de grootste problemen de lokale pumas, en die hebben geen juridische vertegenwoordigers.

knuffedol | 21-07-20 | 19:28 | 3

Een FMJ werkt niet zo goed tegen de Homo non Sapiens....

M13 | 21-07-20 | 20:05

@M13 | 21-07-20 | 20:05: klopt, is tevens illegaal voor de jacht. Wel extreem goedkoop.

knuffedol | 21-07-20 | 21:42

Ah, jezelf beschermen mag niet als witmens. Goed om te weten alvast.

Jan, Leiden | 21-07-20 | 19:00 | 2

En ze willen ook nog eens zwaar bezuinigen op het politie apparaat. Dus zoals altijd is op links de logica weer ver te zoeken. Of ze willen criminaliteit bevorderen?! Does not compute, zoals gewoonlijk.

Samarkand225 | 21-07-20 | 19:11

@Samarkand225 | 21-07-20 | 19:11: Links wil de criminaliteit bevorderen, en labelt blanke mannen als legitieme doelwitten. Kortom dit alles is volstrekt logisch.

petersteenkamp | 21-07-20 | 20:26

Bij m’n familie in Californië was het vóór Corona een drukte van jewelste bij de wapenwinkel..... en met BLM ook een drukte van jewelste. Gelukkig nog wel een paar Glock’s en een berg munitie nog op de kop kunnen tikken.
Better safe than sorry :-)

Oepsie1234 | 21-07-20 | 18:42

Hysterisch echtpaar staat met wapens te zwaaien omdat demense over hun gras lopen. Daar sta je dan mooi op met je tweede amendement. Met zulke vrienden heeft de NRA geen vijanden meer nodig.

Beste_Landgenoten | 21-07-20 | 18:39 | 2

Niks hysterisch. Als je zo'n bende raddraaiers in je tuin hebt staan laat je daar graag de Rottweiler op los.

Synecdoche | 21-07-20 | 18:55

Zou jij thee en ontbijtkoek gaan uitdelen dan?

Tapioca pudding | 21-07-20 | 20:31

Goeie zaak! Deze mensen worden gewoon uiteindelijk vrijgesproken. 2 Trump stemmers erbij. Andere mensen zien dit ook, nog meer Trump stemmers erbij!

Perfect.

De commies graven hun eigen graf. En zijn gelukkig te blind om dit in te zien. Vergeet ook Portland niet.

De Amerikaan gaat met de dag harder kotsen op de democratten.

anti-fatwa | 21-07-20 | 17:59 | 5

@Beste_Landgenoten | 21-07-20 | 18:41: Ik dacht al waar blijf je? De persoon die maar niet wil in zien wat er allemaal fout gaat in deze wereld. Alles onder het tapijt schuiven en agressieve imbecielen als wannebees bestempelen. Ik hoop dat ze een keer door jouw tuin marcheren, kijken of je het dan allemaal nog zo onschuldig vindt.

ILF2 | 21-07-20 | 19:02

Ach jongens houd toch op. Marxisme laat me niet lachen. Die paar antifa numbnuts die nog nooit iets van de wereld hebben gezien houd je voor marxisten die de wereldorde bedreigen? Daar is meer voor nodig dan een bakbrommer, een hond met zakdoek om de nek, een paar legerkistjes met losse veters en een zwart hemd. Het zijn vooral sukkels waar niemand iets van te vrezen heeft op zoek naar hun eigen veilige sociale niche. Daar hoort gewauwel over marxisme bij. Zie het als een randverschijnsel. Dat is het namelijk.

Beste_Landgenoten | 21-07-20 | 19:20

@Beste_Landgenoten | 21-07-20 | 19:20: Marxisme is als een zombie, je denkt dat 't nu toch echt wel dood is en blijkt een of ander gerafeld overblijfsel voldoende om een nieuw slachtoffer te maken dat de ziekte weer weet te verspreiden. Voor je het weet schuifelen de gereanimeerde lijken weer door de straten en roepen om 'BLACKLIVESMATTER'.

Als Lenin, Stalin, Mao, Pol Pot, de Kim dynastie, Mengitsu, Castro, Ceausescu, Chavez al die andere voorbeelden van door dit gedachtegoed geïnspireerde demagogen niet voldoende waren om het definitief de kop in te drukken dan zal dat ook na de mislukte woke-revolutie niet het geval zijn. Wees dus gerust, ook na de val van woke kun je jezelf nog steeds als moreel superieur zien omdat jij wèl begrijpt wat Marx bedoelde.

Overigens zijn de antifaas maar een heel klein deel van het huidige front, het grootste deel is terug te vinden in vrijwel alle maatschappelijke instituten waar ze zich sinds het eind van de jaren '60 in hebben genesteld. De "langzame mars door de instituten" [1] werpt z'n vruchten af nu je van de omroep tot het rechtswezen, van de pers tot de politie overal aanhangers van de "goede" ideologie in hoge posities terugvindt. Het is dáár waar het zwaartepunt nu ligt, niet bij het relschoppende tuig. Het is ook dáár waar de klappen zullen vallen als het kaartenhuis uiteindelijk weer in zal storten. Dat die klappen vaak de vorm van een gouden handdruk zullen aannemen is jammer, ik had het liever anders gezien maar zo werkt het nu eenmaal in een samenleving met klassenjustitie.

Zie je de contradictie?

[1] (Marxisten hebben iets met marcheren, of het nu om de lange mars van Mao, de ganzenpas van de Rode Garde of de door Marxisme geïnspireerde nationaal-socialisten met hun zwarte laarzen gaat)

Voorgeenchanterikpeu | 22-07-20 | 01:24
▼ 2 antwoorden verborgen

"Laat er geen misverstand over bestaan hè, die demonstranten bevonden zich op het privéterrein van letseladvocaten Mark en Patricia McCloskey (...)"

Als je het volgende artikel leest zou je denken dat die demonstranten compleet onschuldig waren en dat dat echtpaar twee gigantische pestkoppen zijn.
www.the-sun.com/news/1170710/missouri...

"Patricia and Mark were seen pointing a handgun and a rifle, respectively, at unarmed Black Lives Matter protesters who were non-violently marching through the McCloskeys' neighborhood (dus niet door hun tuin...) On July 15, Republican Sen. Josh Hawley called on the Department of Justice to investigate the St. Louis Attorneys Office for threatening to prosecute the couple. He falsely claimed that the McCloskeys were law-abiding citizens exercising their constitutional rights (...)"
Toont eens te meer aan hoe vreselijk vals en onoprecht die mediafiguren zijn.

SIogra | 21-07-20 | 17:12

Heet die financier van heel veel kwaad,Soros nou het eeuwige leven? Woont hij niet bij een bushalte in de buurt,waar de bussen nogal snel optrekken? Moeten na hem,die enge zoon ook gewoon zijn destructieve gang laten gaan? Die gozer kan behalve geld uitgeven en andere levens kapot maken vml verder niets....

hertogvanzottegem | 21-07-20 | 16:46 | 2

Ik zeg het niet graag, maar die Soros mag van mij het veld ruimen.

Wasbakplasser | 21-07-20 | 16:58

Tsja. Als je dan met wapens gaat zwaaien, wees dan voorbereid. Juridisch moet je het dan wel waterdicht hebben. En Tucker Carlson, dan zit je vanaf dat moment bij rechts op schoot.

Beste_Landgenoten | 21-07-20 | 15:48 | 4

Wat is daar verkeerd aan? De grootste schoften die deze planeet gekend heeft waren links.

anti-fatwa | 21-07-20 | 17:24

Stalin zowel als Hitler waren rechtshandig.

Beste_Landgenoten | 21-07-20 | 18:37

Dit is een gated community, eigendom van de gezamenlijke bewoners. Die hebben het volste recht hun eigendom te verdedigen tegen ongewenste indringers. Wij zetten doorgaans een bordje neer met "eigen terrein", Amerikanen voegen daar graag de opgewekte mededeling aan toe "trespassers will be shot". En dat mag dan vaak ook nog.

Synecdoche | 21-07-20 | 19:05
▼ 1 antwoord verborgen

Ik weet niet hoor. Die demonstranten hoorden daar niet en ik kan me goed voorstellen dat je nog een beetje wilt uitstralen dat je zult verdedigen wat van jou is, maar hij staat er wel als een zeldzame rukker bij.

pietvanvliet | 21-07-20 | 15:01 | 1

Hij stemt ook nog eens extreemlinks op de Democrats, dat maakt hem een volidoot. Maar eenzaam? Hij staat naast zijn vrouw, wie had hij moeten bellen dan? Politie had al aangegeven niet te komen.

Samarkand225 | 21-07-20 | 15:07

Ik hoor 'm 4 keer roepen 'private property, get out'.

Daarna is het gewoon prijsschieten volgens mij.

Knufter | 21-07-20 | 14:50 | 5

Gewoon het idee, dat je in een land woont waar je legaal op mensen mag schieten, als ze over je tuinpaadje lopen. Is zo'n land niet helemaal van het tuinpadje?

Beste_Landgenoten | 21-07-20 | 18:43

@Beste_Landgenoten | 21-07-20 | 18:43: Nee, verboden terrein is verboden terrein, en ook in Nederland is het geoorloofd je eigen terrein met gepast geweld te verdedigen. Kun je hooguit twisten over de reikwijdte van gepast geweld, afhankelijk van de opstelling van de indringers.

Synecdoche | 21-07-20 | 19:11

Jij doet toch ook je deur op slot? En als er een onbekende in je huis staat, krijgt die koekjes?

boerzoektscheet | 21-07-20 | 23:39
▼ 2 antwoorden verborgen

Met zo'n advocaat win je altijd: "An attorney for the couple, Joel Schwartz".

FrankVeer | 21-07-20 | 20:53

En die BLM’ers die zwaar bewapend voorbij liepen? Andere aanklager, andere politiek, andere vervolging? Sowieso fout volk, die aanklagers, want pure willekeur en machtsgeilheid overheersen. Ook bij ons trouwens

Rest In Privacy | 21-07-20 | 14:30

Vreedzame protesten? Vele tientallen doden en de schade loopt in de miljarden. De protesten worden juist gekenmerkt door extreem geweld. Schandalig dat ze deze mensen vervolgen. Past wel in het beeld dat het racistische en extremistische BLM-tuig boven de wet staat.

Dr. Vigilante | 21-07-20 | 14:30 | 1

Helemaal eens!

aardv@rk | 21-07-20 | 15:11

The NRA is going to have a field day with this one.

YoMoms | 21-07-20 | 14:13

De linkse dictatuur probeert een precedent te scheppen tegen de second amendement.
Geen communist? Dan automatisch een rascist.

matrixbluepill | 21-07-20 | 14:12

Deze zaak gaat negatief uitpakken voor BLM.
En terecht.

hotmint | 21-07-20 | 14:03

Tijdens de ''demonstraties'' werden mensen om niks vermoord dan wel zwaar mishandeld. Ik kan de paniek wel voorstellen als er een horde idioten de hek bij je open breken en op je privéterrein lopen.

Wasbakplasser | 21-07-20 | 13:40

Meestal heb ik het niet zo op de NRA maar bij deze hoop ik dat het echtpaar er veel steun van krijgt.

laatjenietkisten | 21-07-20 | 13:39

Hoeveel mensen heeft BLM/Antifa nou al vermoord? Begint de schaal nu niet een beetje te ver door te slaan. Tijd om Lange Frans die kant op te sturen.

Samarkand225 | 21-07-20 | 13:30 | 3

Van die claim zou ik onderhand ook wel eens een bron willen zien.

JJMS | 21-07-20 | 13:37

@JJMS | 21-07-20 | 13:37:
Kijk eens op joop.nl en de cijfers zijn waarschijnlijk naar beneden afgerond

matrixbluepill | 21-07-20 | 13:49

@matrixbluepill | 21-07-20 | 13:49: Joop/CNN/MSM doet alsof er geen doden zijn gevallen. En noemen het vreedzame protesten, nergens wordt melding gedaan dat er doden en gewonden zijn gevallen. Zo rolt de NPO.

Samarkand225 | 21-07-20 | 14:13

Volgende keer direct schieten. Als je toch moet zitten, dan maar met een reden.

BakkerHenk | 21-07-20 | 13:22

Wacht even.
Wapenbezit is toegestaan in de VS.
Als er dan nota bene indringers op jouw eigen terrein komen, dan zou je hen niet mogen wegjagen met dit soort wapens?
Dat het niet in Nederland mag, ja nogal wiedes, maar in de VS?!

Nibdib Niddib | 21-07-20 | 13:19 | 2

Bordjes met Trespassers will be Shot in de voortuin zijn in de USA heel normaal.

me,myself and IK | 21-07-20 | 13:44

Tucker Carlson is al jaren erg sterk met zijn team. De afgelopen dagen heeft hij pauze moeten nemen omdat er vandaag een artikel komt waarin zijn adres en familie gegevens gepubliceerd worden. Zodat de tegenstanders hem weten te vinden. Is 2 jaar geleden ook al gebeurd en is toen moeten verhuizen. Zal hij nu ook wel mee bezig geweest zijn. Triest hoe alles gepolariseerd is geraakt daar en hier ook. Tucker is zeer realistisch en komt met feiten, maar dat mag niet van de marxisten.

Gele Beer | 21-07-20 | 13:19 | 4

@Toos Bevergeil | 21-07-20 | 14:14: Het is nog sneuer. Het is de New York Times die het doet, onder het motto "journalistiek".

TheEgg | 21-07-20 | 15:05

Ik ben geen fan van Carlson maar ik deel zijn blik op de oorlogen in het midden oosten. Er gaat een gerucht dat Trump, aan de hand van een uitzending van Carlson, besloten heeft geen grote militaire vergeldingsactie (die gemakkelijk tot een oorlog zou kunnen leiden) tegen Iran uit te voeren.
Als Trump zich aan zijn woord houdt en de US terugtrekt uit de zinloze m-o oorlogen, is hij wat mij betreft de beste president sinds Kennedy. Hij zal dan wel uit moeten kijken niet op dezelfde manier te eindigen. De dems, republicans, Saudi-Arabië en Israel zijn dan zijn formidabele vijanden.

LuckyGuy | 21-07-20 | 16:35

@TheEgg | 21-07-20 | 15:05: Links is het nieuwe fascisme en die NYT is gewoon een soort nazi krant/kattenbakpapier geworden voor Antifa en BLM/DNC voll idioten.

hertogvanzottegem | 21-07-20 | 16:39
▼ 1 antwoord verborgen

Iedereen die zich verzet tegen de deugers en de racisten van BLM moet weten dat hij geconfronteerd zal worden met vervolging en treiterijen. Heb het idee dat dit stel niet snel gaat bukken voor de linkse gedachtenpolitie.

Graaier | 21-07-20 | 13:18

Gardner is een negerin die met een 100k$+ donatie van Soros campagne heeft kunnen voeren voor het Openbaar Aanklagerschap. Dezelfde Gardner heeft kort geleden besloten om geen van het gearresteerde rel- en plundertuig te vervolgen, dus de motivaties zijn zuiver politiek ideologisch.

Chuck the plant | 21-07-20 | 13:18 | 1

Inderdaad, je zou maar zo'n bevooroordeelde treffen, racisme naar blanken toe.

sprietatoom | 21-07-20 | 19:06

"displaying guns during a racial injustice protest outside their mansion." Raar als dit een specifieke wet is, maar dit geldt dan toch ook voor een standaard rapvideo

Pierke Smulders | 21-07-20 | 13:16

Ah, de Politico link gebruikt ook al het hoofdletter 'Black' en kleine letter 'white'.

Lekker woke!

Rest In Privacy | 21-07-20 | 13:10 | 1

Scherp.

LuckyGuy | 21-07-20 | 16:37

Soros zorgt voor de miljoenen die nodig zijn om de rechtzaken te beginnen.
Precies hetzelfde gebeurt hier met de moslims. De oliestaten financieren de rechtszaken. Vandaar dat er continue "gekwetste" moslims procederen. Ze hebben het geld ervoor.
Gelijk recht voor iedereen is een illusie.
Het zou gratis moeten zijn, zodat iedereen zijn recht kan halen.
Maar dan zouden er vele rechters en advocaten nodig zijn.
Nu is er oneerlijke concurrentie, dus geen recht.

watergeus | 21-07-20 | 13:07

Dat krijg je ervan als je als blanke hetero man van middelbare leeftijd met een succesvolle carrière legaal probeert te verdedigen wat je zelf hebt opgebouwd. Je bent racist en krijgt een strafblad waardoor je je beroep niet meer kunt uitoefenen.

_pacman_ | 21-07-20 | 13:06 | 1

Het lijkt NL wel waarin de politie niet komt opdagen voor de oorzaak maar wel komt om slachtoffers te bestraffen voor het gevolg van hun nalatigheid.

Reebensteeltje | 21-07-20 | 13:02

Lijkt verN(sb)ederland wel.

Dirty-Harry44 | 21-07-20 | 13:02

Wel knap hoe we ons als blanken laten vernederen. Ik zou geen wit kind op de wereld durven zetten. In 020 ben je al als blank jongetje veroordeeld tot een leven in de marge. Of je moet het geluk hebben homo te zijn.

arlen | 21-07-20 | 12:54 | 3

U hoeft niet in 020 te (gaan) wonen hoor. Er zijn nog voldoende plekken in ons land waar blanke kinderen ver in de meerderheid zijn.

Lupuslupus | 21-07-20 | 13:27

Nou... geluk hebben om homo te zijn in 020 lijkt me niet zo'n goed voorbeeld. Tenzij je het geld hebt om je in een blanke grachtengordel te verschansen.

FrankVeer | 21-07-20 | 20:57

.. maar goed. Van alle extreemlinkse media in de VS is er 1 mediabedrijf dat maar voor 50% dagelijks tegen de maan en tegen Trump schreeuwt.

Tucker Carlson is een van de laatste (echte) journalisten over in die beroepsgroep. De nieuwe fascisten haten hem daarom en doen dit soort dingen om hem tot zwijgen te dwingen:
www.youtube.com/watch?v=b7IkxdLpJJg

Jan Passant mk2 | 21-07-20 | 12:52 | 2

Gelukkig zijn heel veel Amerikanen het met Tucker eens. Onder het YT bericht waar hij meldt dat de NYT van plan is om zijn huisadres openbaar te maken, staan talloze berichten van mensen die hem steunen en zelfs geweld willen gaan gebruiken om hem en zijn gezin te beschermen.

Lupuslupus | 21-07-20 | 13:31

@Lupuslupus | 21-07-20 | 13:31:
De schreeuwende minderheid en hun partners van de media doen het voorkomen alsof zij de meerderheid zijn.
Een burgeroorlog is het ze wel waard om Trump 2020 te voorkomen.

Het is te hopen dat de gewone burgers zich niet zo laten provoceren dat zij op de linkse foto passen bij het ontsteken van dit exclusief-linkse kruitvat.

Intussen wordt geprobeerd de politieke actie van de criminele aanklager Gardner te verwerpen
www.youtube.com/watch?v=n6hotL8rg4U

Jan Passant mk2 | 21-07-20 | 14:30

Als er een groep op mijn terrein verschijnt die beginnen te scanderen;
dan pak ik ook de kloofbijl.

mark1487 | 21-07-20 | 12:43 | 2

Mijn bijl staat in de meterkast bij de voordeur.

Lupuslupus | 21-07-20 | 13:32

Mwah, zo goed branden activisten nou ook weer niet in de houtkachel.

lekgoot | 21-07-20 | 13:33

Fukking hippies. Oh wacht.

Rest In Privacy | 21-07-20 | 12:40
-weggejorist-
Ronald-Trump | 21-07-20 | 12:39

De aanklaagster is uit het extreem linkse kamp, die zal wel in alle uithoeken van het Amerikaanse rechtsstelsel zoeken om deze “ anders denkenden” achter slot en grendel te laten verdwijnen.

infidel103 | 21-07-20 | 12:37 | 3

Inderdaad:

2020 rioter release
On June 3, 2020, the St. Louis Post-Dispatch reported that the Circuit Attorney's office had released all of the 36 black rioters who had been arrested. This drew criticism from the Gardner's longtime public opponent Eric Schmitt, the Attorney General of Missouri.[39] Gardner's office responded that the individuals were released due to insufficient evidence (individuals must be released within 24 hours unless charged with a crime) and that the police had been asked for more evidence; Schmitt's office acknowledged that Gardner has up to three years to bring about charges.[40]
en.wikipedia.org/wiki/Kimberly_Gardne...

Bijtendehond | 21-07-20 | 12:40

Niet alleen bevonden de relschoppers zich op prive terrein ; ze bedreigden ook inwoners en dreigde het huis te plunderen en de hond te doden.
========
Uit de mediacourant:

ajah Lourens vindt de ophef over het zwartepietgrapje van Johan Derksen zwaar overdreven. Rapper Akwasi ging veel, maar dan ook véél verder met zijn geweldsoproep aan Zwarte Piet. Dat zegt ze in gesprek met de Story. Het is raar dat er over Johan zo veel ophef is ontstaan en over Akwasi minder, vindt Fajah. “Johan heeft het denk ik niet zo kwaad bedoeld. Akwasi daarentegen heeft bewust tot haat en agressie opgeroepen. Hij heeft er de tijd voor gehad en hij heeft zich voorbereid.“

Zelf heeft Fajah ook last van racisme gehad. “Ik werd vroeger vaak gediscrimineerd, maar voornamelijk door donkere meisjes. Zij noemden mij ‘nepnegerin’ omdat ik geen Antilliaans sprak, wilden mijn haren afknippen en ook werd ik door ze opgewacht omdat ze me in elkaar wilden slaan.”

Ze kan zich goed in beide kampen verplaatsen. “Ik kom uit een blank gezin – ik ben de enige die half-Antilliaans is. Hierdoor voelde ik me een buitenstaander. Ik ken dus heel goed beide kanten.”

“Het is niet zo zwart-wit als het momenteel in de media wordt gesteld. Het mes snijdt altijd aan twee kanten. Ik vind Black Lives Matter eerlijk gezegd gewoon één groot mediaspektakel.”

Swieberj | 21-07-20 | 12:37 | 4

@Jackson | 21-07-20 | 13:17: Maar ja, toch weer die racismekaart trekken met haar 'ik voelde me een buitenstaander'.

Lupuslupus | 21-07-20 | 13:34

Mooie vrouw. En naar nu blijkt ook gezegend met een gezond verstand.

NorthStar | 21-07-20 | 16:08

@Lupuslupus | 21-07-20 | 13:34: Daar ben ik iets genuanceerder: nadat ook Fajah genuanceerder is (ze trekt niet alléén de racismekaart), ben ik geneigd te geloven dat ze daadwerkelijk met racisme te doen gehad heeft; dat ze echter desondanks niet per definitie álle blanke mensen als racisten veroordeeld, maakt haat tot een lichtend voorbeeld voor de beroepsmatig gekwetste Akwasi's van deze wereld. HEM geloof ik niet als hij praat over zijn onderdrukking en dan als kers op de taart ook nog oproept tot geweld. HAAR geloof ik wél, omdat ze een gezonde dosis mensenverstand laat zien en genuanceerd blijft. En ze is nog behoorlijk mooi ook. Akwasi niet.

Gladiator Fap | 21-07-20 | 20:06
▼ 1 antwoord verborgen

Wat voor kleur heeft die Kim en wat zijn haar politeke standpunten? Helper whitey? Black Lives Whiner? Antifa member?

Bijtendehond | 21-07-20 | 12:29 | 4

@Bijtendehond | 21-07-20 | 12:36: En daar vloog zojuist de objectiviteit het raam uit. Vrouwe Justitia heeft momenteel een zonnebril.

Rico Tampeloerus | 21-07-20 | 12:43


Kim is zwart en extreem links.

Jackson | 21-07-20 | 13:02

Gardner's campaign accepted $190,750.73 from 'Super PACs' (Political Action Committees) funded in part by billionaire George Soros.[5]

Graaier | 21-07-20 | 13:26
▼ 1 antwoord verborgen

Over 'felony unlawful use of a weapon for displaying guns during a racial injustice protest outside their mansion' gesproken: youtu.be/1QvPx_kHQmE

Wim_Kut | 21-07-20 | 12:24

"It is illegal to wave weapons in a threatening manner"
Tja.. daar ga je dan met je ''tweede amendement"
Je mag ze wel hebben en dragen, maar niet in het bijzijn van anderen

Epistulae_Morales | 21-07-20 | 12:20 | 4

Afhankelijk van de staat mag je ze hebben en dragen, sterker nog, je moet ze vaak zichtbaar dragen. Niet zichtbaar dragen zonder toestemming is zwaar verboden. Op je eigen terrein man je doen wat je wilt.

donkieshot | 21-07-20 | 12:56

Onzin, op privé-terrein mag je een vuurwapen gebruiken om een dreigende situatie te beëindigen. De officier vindt echter een protestdemonstratie wettelijk gezien van een hogere orde en ontkent dat er een dreiging van uit ging. Filmpjes laten zien dat ze ongelijk heeft.
Ook de A.G is zegt dat ze geen zaak heeft.
www.foxnews.com/us/missouri-ag-moves-...

Jackson | 21-07-20 | 13:30

Castle doctrine. Staat zwart op wit in de wet in Missouri. Je mag jezelf en je eigen bezit verdedigen met vuurwapens tegen bedreigingen. Ze waren op eigen terrein.

Stormageddon | 21-07-20 | 13:58
▼ 1 antwoord verborgen

Tucker 2024, jammer dat ze nu 1 van zijn belangrijkste schrijvers hebben betrapt op racistische uitingen op internet en dat Tucker nu ook ff een weekje met vakantie is.. Prima pik verder wel!

PingPongBlokje | 21-07-20 | 12:20 | 3

Heb je ze gelezen? Het stelt echt geen snars voor, ik vind ze zelf wel humoristisch...
Hou je vast:

'Black doods staying inside playing Call of Duty is probably one of the biggest factors keeping crime down,'

'Honestly given how tired black people always claim to be, maybe the real crisis is their lack of sleep.'

Ongeloofelijk stel zeepjes. Dat racisme gehuil is echt tenenkrommend.

grownoodlyappendages | 21-07-20 | 12:41

Kansloos dit. Gaan de bewoners glansrijk winnen. Troostprijs: als ze onverhoopt verliezen staat de gratie al vast. Kortom, heel veel groter gaat die middelvinger niet worden..

Tom Hagen | 21-07-20 | 12:19 | 4

Niet als de zaak na November gaat spelen!

EenGoedBegin | 21-07-20 | 13:12

@Epistulae_Morales | 21-07-20 | 12:22:
We hebben het hier niet over NY, maar over Missouri. Castle doctrine is daar erkend in de wet. Je mag je eigen bezit verdedigen tegen bedreigingen.

Stormageddon | 21-07-20 | 13:53
▼ 1 antwoord verborgen

Enig weerstand tegen woke blm wordt vakkundig de kop ingedrukt. Triest dat het zo gaat.

BozePaarseMan | 21-07-20 | 12:12

Beetje OT, maar toch...... als je even wilt lachen, lees dan de tv-recensie van Zomergasten met Typhoon door Julien Althuisius in de VK vanochtend. De man heeft waarschijnlijk een huilende Typhoon aan de lijn gehad met de smeekbede iets positiefs over zijn door vrijwel niemand bekeken optreden te schrijven. En voilá.
www.volkskrant.nl/cultuur-media/zomer...

piloot47 | 21-07-20 | 12:11 | 3

"Neerlands bekendste hiphopartiest" toen haakte ik af.

Brentjeee | 21-07-20 | 12:13

Ik ben in de war na het lezen van de eerste alinea.

Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 12:18

Doet mij denken aan de bende criminele uitgeprocedeerde zogenaamde asielzoekers in links radicaal Amsterdam die woningen toe-eigenden zonder dat de politie maar een vinger uitstak.

Hoofdbreker | 21-07-20 | 12:09 | 1

Dat bedoel ik.
En als burger mag je daar niets tegen doen.

Mr.Crowley | 21-07-20 | 12:10
-weggejorist-
Komjehiervaak | 21-07-20 | 12:09 | 6
▼ 6 antwoorden verborgen

Wetten, rechten en feiten tellen tegenwoordig niet meer, alleen als ze tegen je gebruikt kunnen worden. Met zulke rechtsongelijkheid begint het tijd te worden om het recht weer in eigen hand te nemen, daar hoort het van oorsprong ook thuis, wij zijn de eigenaren van ons eigen recht, het is alleen gedelegeerd naar de overheid en in een vorm van een rechtstaat gegoten.

down | 21-07-20 | 12:07

Waar blijft de KKK? Stellen ook niets meer voor klaarblijkelijk.

arlen | 21-07-20 | 12:05 | 2

De racisten raken op. Misschien zijn ze daar kwaad over.

Mr.Crowley | 21-07-20 | 12:12

Ik moest lachen.

ParaPiet | 21-07-20 | 12:14

Voor de rechter laten komen. Het is zuur, maar vrijspraak bestendigt het recht op verdediging. Winnen ze wel

rectormagnificus | 21-07-20 | 12:05 | 5

Ik vraag het me af. Wetten daar zijn slechts zelden zwart-wit (ha ha), de castle doctrine (die daar geldt) gaat hoogstwaarschijnlijk niet op: de demonstranten waren wel op eigen terrein maar niet op het perceel van het huis, en daadwerkelijk schieten mag pas als ze het huis zelf binnendringen. Daarnaast is de vraag hoeveel dreiging er van de demonstranten uitging. Het zag er allemaal nogal rustig uit. Een hele hoop hangt van de omstandigheden af en hoe die geinterpreteerd worden.

Maar dat het een showproces is, is wel duidelijk. Normaal gesproken wordt zo'n akkefietje met een fopstraf afgedaan, maar gezien de publiciteit en de omstandigheden zal het OM wel voor de maximale straf gaan, want BLM. Waarop het stel door de gouverneur gratie verleend wordt.

Muxje | 21-07-20 | 12:27

@Muxje | 21-07-20 | 12:27: Maar ze hebben ook niet geschoten. Het gaat er nu om dat je laat zien dat je bewapend bent, om eventuele plunderaars af te schrikken.

Tashtego | 21-07-20 | 12:35

@Muxje | 21-07-20 | 12:27: Er is niet geschoten, er is niet gedreigd en de rest van je betoog is ook onzin.

Jackson | 21-07-20 | 13:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Dat krijg je als je mensen aanstelt vanwege hun identiteit en niet vanwege hun capaciteit

Graftak | 21-07-20 | 12:04 | 2

Als kwaliteit niet je prioriteit is.........

Mr.Crowley | 21-07-20 | 12:14

Maar dat krijgt geen enkele zwarte een baan, anders dan plees schoonmaken e.d. en dan is de cirkel weer vierkant.

Dirty-Harry44 | 21-07-20 | 13:09

"outside their mansion"

je tuin rondom de mansion telt dus niet mee, alleen als ze de deur intrappen, pas dan zijn ze blijkbaar in de schietzone.

Zer0-hedger | 21-07-20 | 12:00 | 4

nee.. je mag niet zwaaien met wapens... in het bijzijn van anderen die zich daar dus bedreigd door kunnen voelen.

Epistulae_Morales | 21-07-20 | 12:30
▼ 1 antwoord verborgen

Extreem links heeft dodelijke slachtoffers nodig door vuurwapengeweld.
Maar ik denk niet dat Antifa staat te springen om slachtoffers te leveren.

Mr.Crowley | 21-07-20 | 11:59

Wel stoer zo’n echtgenote met een gun gericht op een hysterische menigte

laurentius | 21-07-20 | 11:57

Wat doet het ertoe dat het een "racial injustice protest" was? Zou aanklager Gardner het in ander gevallen niet strafbaar gevonden hebben?

batvoca2 | 21-07-20 | 11:57 | 1

in één woord: ja! (als het bijvoorbeeld in de tuin van Nancy Pelosi had plaatsgevonden)

Gladiator Fap | 21-07-20 | 20:00

Wordt een show zaak.

Schepvogel | 21-07-20 | 11:57

Ja hoor, als je je gewoon laat lynchen, ongewapend en je huis laat affikken door zwarten, olv een heel gladde witterik , met een psycho-glij-over-hek-handje en veel hysterische gegil, dan moet je dat gewoon accepteren.

Zer0-hedger | 21-07-20 | 11:56 | 3

Dat is nou net het punt. veel Amerikanen zijn gewapend.
Die accepteren dat niet.

In Nederland ligt dat anders. Als ze je overvallen moet je gewoon je spullen afgeven. Dan mag je niet mopperen.

Mr.Crowley | 21-07-20 | 12:02

Ligt eraan waar je woont. In rural Texas was dit geen probleem geweest

Epistulae_Morales | 21-07-20 | 12:32
-weggejorist-
kudthond | 21-07-20 | 11:55 | 1

Het advies van de Hiddemeister is zo slecht nog niet: koop een pistool. Hij is advocaat en lijkt me een verstandige kerel. In ieder geval verstandiger dan de politici die roepen: mag niet! Fuck de mag niet! roepers.

quigg | 21-07-20 | 11:54 | 5

@Epistulae_Morales | 21-07-20 | 12:35:
het is een 'non-agressie principe', je zult nooit (als eerste) aanvallen, maar mag je wel verdedigen tegen andermans agressie.
Ik ben voor.

Zer0-hedger | 21-07-20 | 12:47
▼ 2 antwoorden verborgen

En wat is de kleur van de aanklager??? Aha. Juist.

Makemyday! | 21-07-20 | 11:53 | 10

@arlen | 21-07-20 | 12:13: ras speelt geen rol in de moord op George Floyd. Wel dat ie vermoord is.

Epistulae_Morales | 21-07-20 | 12:36
▼ 7 antwoorden verborgen

Mark McCloskey heeft me in dit hele proces keer op keer verbaasd door heel weloverwogen exact de juiste dingen te zeggen. Die gast is geniaal. Hij is een advocaat en overduidelijk een heel goeie advocaat. Ze hebben de verkeerde als ze denken over zijn rug een punt te maken. Dit gaat Kim Gardner haar baan kosten.

Tisnietanders | 21-07-20 | 11:52 | 5

@Tisnietanders | 21-07-20 | 12:01: This site is currently unavailable to visitors from the European Economic Area while we work to ensure your data is protected in accordance with applicable EU laws.

Jammer.

EEnzame SchizofrEEN | 21-07-20 | 12:15
▼ 2 antwoorden verborgen

Hadden ze maar niet blank moeten zijn.

laurentius | 21-07-20 | 11:52

Even wel in perspectief zien aub: hier zou je veroordeeld worden wegens wapenbezit, maar in de USA is dit toegestaan. Sterker nog, deze twee mensen oefenen nadrukkelijk hun recht volgens het 2nd amendment -en het beschermen van hun eigendom- uit. En daarmee is er geen gegronde aanklacht. Case dismissed. Op het moment dat dit tóch tot veroordeling zou leiden, is dat een direct bewijs van gecorrumpeerde rechterlijke macht.

Gladiator Fap | 21-07-20 | 11:52 | 2

Zoals Gardner al zegt: 'It's the world upside down'. Maar dat is toch exact de vertaling van 'revolutie'? En die is gaande in de USA.

piloot47 | 21-07-20 | 12:03

@piloot47 | 21-07-20 | 12:03: Revolutie is een veel te mooi woord. Noem het maar gerust een op racistische waarden gebaseerde poging tot ondermijning van de samenleving door een fascistische minderheid.

Gladiator Fap | 21-07-20 | 19:59

Er moet omgevolkt worden en boete gedaan voor het kolonokapitalisme weetjewel. De VN zegt het dus het is verstandig want daar werken hele knappe mensen die er voor geleerd hebben.

HoogToontje | 21-07-20 | 11:51

Kanye is ook redelijk de draad kwijt.

dhrat | 21-07-20 | 11:51

Dit gaat alleen maar nog extremer polariseren. Dit is geen domme dame. Dat is waarschijnlijk ook haar bedoeling.

Mr.Crowley | 21-07-20 | 11:49

Maakt toch niet uit want de governeur van de staat heeft al gezegd dat mocht het tot een veroordeling komen dat hij dan gratie geeft. En die twee zijn letseladvocaten dus die zullen wel los gaan op de aanklager.

Zzzzooooffff | 21-07-20 | 11:49

Ik mag aannemen dat de NRA dit stel zal bijstaan met een leger topadvocaten.

Earl_of_Doncaster | 21-07-20 | 11:48 | 2

Als ze die kwaad maken is het hek van de dam.
Maar ik heb het idee dat er pogingen worden gedaan om een burgeroorlog uit te lokken.

Mr.Crowley | 21-07-20 | 11:54

Ik denk dat een advocaat die zelf wel heeft.

arlen | 21-07-20 | 13:27

Weenie zeker of het een verstandige strategie is om op nationale TV te vertellen dat je wapens in beslag genomen zijn terwijl iedereen weet waar je huis woont.....

Odin | 21-07-20 | 11:48 | 4

@kudthond | 21-07-20 | 11:52: en gij leest geen nieuws?
https://www.nbcnews.com/news/us-news/police-seize-rifle-st-louis-couple-who-pulled-guns-black-n1233583
Police seize rifle from St. Louis couple who pulled guns on Black Lives Matter protesters

Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 11:54

@kudthond | 21-07-20 | 11:52: Dit is een Nederlandstalige website, dus die Belgische termen houd je maar lekker in je eigen land.

BubbelWater | 21-07-20 | 11:55

De demonstranten hebben al geprobeerd om weer op het terrein te komen. Maar de Mccloskeys en buren hadden privé beveiligers ingehuurd. Want tja, de politie doet niks.

Stormageddon | 21-07-20 | 12:19
▼ 1 antwoord verborgen

Aanklager doet het allemaal voor de buhne. Missouri heeft zelfs castle doctrine wat betekent dat je intruders dood mag schieten. Aan de andere kant, het is de VS, als het tegenzit krijg je toch een veroordeling.
Fijn wapen trouwen, AR-15 A2 (of is het A1?)

Vula | 21-07-20 | 11:48 | 3

Als de rechter en de jury donker gekleurd is dan ben je als blanke gewoon schuldig. Andersom trouwens ook. OJ Simpson is hier een goed voorbeeld van.

Wasbakplasser | 21-07-20 | 11:55

Nee. Zelfs de Missouri variant van Castle doctrine geeft je geen vrijgeleide om mensen op je terrein dood te schieten.

H. Caulfield | 21-07-20 | 12:08

It is illegal to wave weapons in a threatening manner -> local law..
leuke 'castle doctrine'

Epistulae_Morales | 21-07-20 | 12:38

En zo leven onderhand in een wereld waar echt helemaal niets meer logisch is. Je moet je huis maar zeker door een horde laten slopen? Waarna daders lekker in de anonimiteit verdwijnen en jij met alle schade blijft zitten?

The Green*Machine | 21-07-20 | 11:47 | 1

Ja.

Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 11:48

Die aanklaagster is het bewijs van het gelijk van het Bis Bis Bis comment.

Schwanzeleber | 21-07-20 | 11:45

Wat denkt een gewone Amerikaan als hij dit op het nieuws ziet? Trump stemmen, anders gaan we eraan.

Rest In Privacy | 21-07-20 | 11:44 | 1

De overwinning kon hem al lang niet meer ontgaan. BLM pakt hun momentum maar zijn niet van het langetermijndenken.

The Green*Machine | 21-07-20 | 11:48

Er werd door de demonstranten ook niet de 1,5 meter maatregelen in acht genomen. Laat staan dat zij al in overtreding waren door het het van deze gated community open te breken.

_Zweevers_ | 21-07-20 | 11:44 | 2

het het moet zijn: het hek

_Zweevers_ | 21-07-20 | 11:44

Mondkapjes daarentegen worden massaal gedragen zodat ze zich anoniem kunnen bewegen

De Bredaonaar | 21-07-20 | 12:08

yep voor links is alles geoorloofd. Hij legt de vinger exact op de zere plek.

Fedde71 | 21-07-20 | 11:45

Die openbaar aanklaagster wil gewoon deugpunten scoren bij de mensen van kleur omdat in Amerika je voor de openbaar aanklager kunt stemmen. Net als voor de sheriff of burgemeester. Dus offert zij een paar mensen op voor haar carrière die alle recht hadden hun eigen terrein te verdedigen tegen Antifa en BLM tuig.

Osdorpertje | 21-07-20 | 11:41

de demonstranten waren niet op het privé terrein van bonny & clide, maar dat zijn slechts details.

Satria | 21-07-20 | 11:41 | 4

Waren ze wel. Zie ook de foto van dat hek.

Pimp my Voortuin | 21-07-20 | 11:48

Het hek was geforceerd.

Mr.Crowley | 21-07-20 | 11:53
▼ 1 antwoord verborgen

Eng, GS vrinden en daarbuiten.
Doodeng vind 'k het.
Massapsychose en onzekere zelfvertrouwen-missende kansloze sujetten.
Die even denken jouw keven te kunnen lopen destroyen.
Om niks.
Teveel losers in de wereld.
En dan praat ik niet over geld, want zelf zo arm als een kerkrat.
Normen en Waarden, is all I at least am talkin' bout.
Lees jij mee, volksverlakkert JP Balkenende!

chicago river | 21-07-20 | 11:39

Mag hopen dat de rechter hier snel korte metten mee maakt en de aanklaagster van haar functie ontheven vanwege een overduidelijk totaal gebrek aan objectiviteit.

Lood om oud ijzer | 21-07-20 | 11:38

Belangrijke vraag in deze: werkte het?

azijnseikerT | 21-07-20 | 11:37 | 1

Ze leven nog, toch?

Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 11:48
-weggejorist-
kudthond | 21-07-20 | 11:36 | 2
-weggejorist-
kudthond | 21-07-20 | 11:37

@BubbelWater | 21-07-20 | 11:49: Leer eens te begrijpen wat ik deed, namelijk linken naar -tig foto's tegelijk. Maar ja, dat is niet voor iedereen weggelegd, kennelijk.

Zwizalletju | 21-07-20 | 12:06

Een OvJ die bestaat bij de gratie van Virtue Signaling. Ongeveer net zo debiel als ons OM die besloot om GW te vervolgen voor een uitspraak gedaan mbt VvMU.
Hopelijk wordt deze OvJ genadeloos afgestraft in de rechtbank, maar gezien de personen die aangeklaagd zijn, beide advocaat zijn, komt dat waarschijnlijk wel goed.

Rutan | 21-07-20 | 11:35

Murica, fuck yeah!

Ze doen maar.

Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 11:33 | 5

@Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 11:36: Een bijzonder laffe reactie!

kapt.Jerkoff | 21-07-20 | 12:04

@kapt.Jerkoff | 21-07-20 | 12:04: Laf?
Hebben we hier allemaal wapens en politie doodseskaders die op zwarte mensen jagen?
En in Amerika?

Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 12:07

@Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 12:07:
nee en nee.
Hier hebben wij wel gewapende sluipmoordenaars van de milieubeweging en eveneens bewapende verwarde mannen.

Jan Passant mk2 | 21-07-20 | 14:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Als ze een felony aan hun broek krijgen, mag je vervolgens geen wapens meer bezitten. Kwalijke zaak.

usb stok | 21-07-20 | 11:33

Trump mag dan wel de president zijn, dat enorme diepe moeras van de deep-state heeft nog steeds verschrikkelijk veel macht.
Samen met hun Marxistische kameraden proberen zij er nog zo'n groot mogelijke Corona-Oproer-media-BLM-Antifa feest van te maken. Voor de verkiezingsstrategie van de media en hun kameraden van de Democrats. Stem voor het globalisme, stem sokpop Joe.

The 2nd en de 1st zijn grote obstakels die het geboefte ruimen willen. Samen met de bevolking van de fly-over states, die komende november zo fout gaan stemmen.

Jan Passant mk2 | 21-07-20 | 11:33 | 3

deze ellende is alleen maar in steden met een meerderheid van Democrats. Is wel echt te gek voor woorden dat zij aangeklaagd worden maar goed we wisten al dat de common sense bij de anti-racisten ver te zoeken is.

Fedde71 | 21-07-20 | 11:35

@Fedde71 | 21-07-20 | 11:35:
De ellendige steden die al zoveel jaren de grond in gestuurd worden door de Democrats generen wel vele miljoenen stembiljetten. De "popular vote" van Hillary kwam ook uit de beerputten die ze daar "stembus" noemen.
Berg je maar, komende november, zelfs de doden gaan meestemmen voor Joe.
Rise of te zombies, maar dan echt.

Jan Passant mk2 | 21-07-20 | 11:40

@Jan Passant mk2 | 21-07-20 | 11:40: ik houd daar inderdaad rekening mee, het wordt een vies spel dit najaar.

Fedde71 | 21-07-20 | 11:44

Tucker 2024. Ik zou dan bijna naar de VS emigreren om op hem te kunnen stemmen. Maar, ik zou zijn geratel op Fox wel erg gaan missen. Alhoewel, misschien is 'President Carlson Tonight' ook wel wat.

Hij-Machine | 21-07-20 | 11:30

Iedereen in het Westen moet en zal stuk worden gemaakt. Wraak voor vermeende eeuwenlange overheersing op Afrika, Zuid-Amerika, Azië en Rusland. Invidia was toch een Hoofdzonde?

Odin | 21-07-20 | 11:28 | 1

Marxisten grijpen echt of vermeend "onrecht" aan om mensen op te hitsen tegen bestaande machtsstructuren, en gebruiken "slachtoffers" als menselijk schild tegen eventuele kritiek daarop. Marxisten zijn van negatieve waarde voor de economie, omdat ze alleen maar propaganda produceren in plaats van consumeerbare goederen en diensten.

petersteenkamp | 21-07-20 | 11:49

Die mensen staan volledig in hun recht. Kom maar op met die zaak.

BRR76 | 21-07-20 | 11:28 | 1

Expert...

Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 11:46

ah, deze OvJ is een zwarte vrouw die al een reeks van aanvaringen heeft gehad met gouverneurs en de politie chef. Een vrouw die niet het recht dient, maar aan haar blm maatjes wil bewijzen hoezeer zij wel deugt.

me163komet | 21-07-20 | 11:27 | 4

Vergeet de jury-rechtspraak niet. Dit stel is toast.

Odin | 21-07-20 | 11:30

Daarenboven heeft Mw. Gardner haar positie mede te danken aan een stevige financiële ruggensteun van George Soros, dus ze is geheel belangeloos aan het werk.

H. Drievuldigheid | 21-07-20 | 11:34

Zoals Hiddema zou zeggen "een activist verkleed als OvJ".

R.F.Pickering | 21-07-20 | 11:34
▼ 1 antwoord verborgen

Het juridisch systeem lijkt daar redelijk gepolitiseerd. Het lijkt minder om het recht te gaan dan om welke wind er waait. De dronken malloot die de taser van de agent afpakte en daarmee op de agent schoot is ook zo'n voorbeeld. Normaliter zouden mensen hun schouders ophalen over de meer dan te verwachten gevolgen voor de dronkelap (een paar kogels door zijn sodemieter), maar nu wordt er makkelijk gescoord over de rug van personen die ogenschijnlijk volkomen in hun recht stonden. Misselijkmakend.

BobDobalina | 21-07-20 | 11:27 | 1

Ookwel genoemd het nieuwe normaal.

keistad | 21-07-20 | 11:30

Zwarten in grote optocht door de straten met hun geweren zwaaiend: geen probleem.
Blanken die hun huis en leven willen verdedigen op hun eigen erf: worden vervolgd.
Dat witte privilege is maar een raar ding, misschien dat Akwasie mij dat kan uitleggen.

2voor12 | 21-07-20 | 11:25 | 1

Deze zie link, aanklager liegt, er is wel degelijk sprake van afgesloten privé terrein, waarbij de meute met geweld zgn tresspassing pleegt en de witte mensen bedreigd en tevens dreigt hun hond dood te maken, nee deze aanklager liegt en ik zou zeggen Life Matters en stop met ander gelul.
www.foxnews.com/

Slurfje | 21-07-20 | 11:28
-weggejorist-
BadPatNL | 21-07-20 | 11:24 | 3

Kim Gardner is niet de hoogste aanklager maar een gewone officier van justitie. Ik denk dat mevrouw Gardner heel weinig kans maakt op een succesvolle vervolging want de Attorney General, haar baas dus eigenlijk, wil stoppen met de zaak.

Jackson | 21-07-20 | 11:24

Ach Amerika, waar ieder volidioot een wapen kan bezitten, maar een tepel op tv gecensureerd wordt.
#derdewereldland

DrumPiet | 21-07-20 | 11:24 | 3

Ach, Nederland, waar meisjes geen pepperspray bij zich mogen hebben om Michael Panhuis te stoppen.

TheBigKirth | 21-07-20 | 11:30

@TheBigKirth | 21-07-20 | 11:30:

Je mag in Nederland gewoon "onder voorwaarden" een mes bij je hebben,
maar om dit standaard aan je dochter mee te geven en instructie hoe deze te gebruiken!!
.sey nav raam neker ,81 ne 42 nav nediem eewt tem redav edgrozeb nee nav

TijdelijkOptimist | 21-07-20 | 12:15

@TijdelijkOptimist | 21-07-20 | 12:15: Een mes voor zelfverdediging is _altijd_ een wapen, categorie I.
Als jij geen fatsoenlijke reden hebt om op dat moment een mes bij je te dragen of op locaties waar dat smoesje echt niet op gaat (zoals 's avonds in de kroeg), is dat mes een wapen Cat I.

Daarnaast zijn messen ontzettend slechte verdediging wapens. Relatief dodelijk met weinig stopping power. Je belager kan jou van alles aandoen voordat hij eindelijk gestopt is. Zonder hele goede training nutteloos.

Ik zou wat anders verzinnen.

TheEgg | 21-07-20 | 12:35

Ondertussen wordt Tucker zelf bedreigd o.a. dankzij New York Times.
youtu.be/b7IkxdLpJJg

Stephen K. | 21-07-20 | 11:22

Wacht, de mensen die daar op straat liepen, de gangs die opeens "politie" gingen spelen met zulk soort wapens in hun handen, dannnnnnnn?

TheOneTruth | 21-07-20 | 11:22 | 1

Dat is anders, zij waren zielig

klaasjanhenk | 21-07-20 | 11:34

Als je de beelden ziet van de voorgaande dagen, vernielingen, bedreigingen en roof. Dan is dit een logische reactie. Maar ga alleen gaan richten als je werkelijk bedreigd wordt.

bigstone | 21-07-20 | 11:19 | 1

Wat is bedreigingen?
50 Man in je tuin is normaal?

Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 11:42

Ziek. Het lijkt Nederland wel. Het demonstratierecht is een universeel en Goddelijk mensenrecht, weten we sinds de veroordeling van de Blokkeerfriezen. Voor het linkse kamp, vanzelfsprekend.

Piet Karbiet | 21-07-20 | 11:19 | 7

@Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 11:59:
Geforceerd.
co-a2.freetls.fastly.net/co-uploads/2...
En dan nog: aan de kant van de openbare weg staat een bord die duidelijk aangeeft dat het privé terrein. Dus zelfs als het hek “gewoon openstond” dan NOG is het gewoon trespassing. Dus die “demonstranten” mogen daar niet komen.
cdnph.upi.com/pv/upi/745658b4a9fb4b32...

En dan geldt in Missouri de kasteeldoctrine, waarbij je zelfs ongezien mag schieten op onbevoegden die op je terrein komen. Dus Darryl Gray kan wel allerlei kutsmoesjes vertellen: hij en de zijnen zitten hoe dan ook fout.

Stormageddon | 21-07-20 | 12:15

@Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 12:28:
Er zijn filmpjes waarop duidelijk is te horen dat het stel werd bedreigd, dat er geroepen werd dat ze het huis zouden bestormen en bezetten. Dat is genoeg om redelijkerwijs te kunnen beweren dat je je bedreigd voelde, en dat is wederom het enige argument dat telt om de wapens te mogen trekken volgens de wet in Missouri. De openbaar aanklager heeft geen zaak. Weet ze waarschijnlijk zelf ook wel, maar ja... politiek. Ze moet herkozen worden... en haar trackrecord is niet al te best. Hiermee kan ze in 1 klap de hele progressieve achterban weer achter haat krijgen. Denkt ze.
www.riverfronttimes.com/stlouis/kim-g...

Zelf binnen haar eigen partij is ze niet onomstreden. Ze heeft voor de primaries zelfs een tegenkandidaat, en dat gebeurt zelden, bij een zittende magistraat in de eerste termijn. Dus het is al de vraag of ze de primaries overleeft en dan nog een keer de verkiezing in November... she’s toast.
ballotpedia.org/City_elections_in_St....

Stormageddon | 21-07-20 | 12:49
▼ 4 antwoorden verborgen

Tucker kreeg al doodsbedreigingen van antifa, en zijn huis is al eerder aangevallen. Hij is verhuist om de bedreigingen te ontvluchten, maar nu wil de new york times een artikel plaatsen waar ze bekendmaken waar hij woont. www.youtube.com/watch?v=b7IkxdLpJJg

grownoodlyappendages | 21-07-20 | 11:18 | 1

Links valt altijd terug op geweld. Het is het standaard antwoord van mensen die geen argumenten meer hebben.

TheEgg | 21-07-20 | 12:29

Als bleekscheet trek je natuurlijk aan het kortste eindje .

likmegaties | 21-07-20 | 11:17 | 2

Jij kent duidelijk het Amerikaanse rechtssysteem niet...

42 | 21-07-20 | 11:31

@42 | 21-07-20 | 11:31:
De gevangenissen in de states zitten vol met zwarten bendeleden, die altijd gezellige brotherhood en MS 13 latino's die echt allemaal onschuldig zijn en slachtoffer bovendien van het systeem in racist Amerika!! Zitten daar gasten gevangen die een Michael Panhuisje verkracht en vermoord zouden hebben, nog voor het ontbijt.

TijdelijkOptimist | 21-07-20 | 12:09

Je mag een horde mensen dus niet uit jouw tuin wegjagen met legale wapens omdat deze horde hoegenaamd goede bedoelingen heeft. Mocht een KKK-happening door jouw tuin lopen dan zou het ongetwijfeld wel gemogen hebben. Zo krijg je een tweespalt in het juridisch systeem die je hier overigens ook kent. Een brandbom naar een moskee of naar een kerk resulteert in twee compleet verschillende straffen.

Verder is Tucker de 1% van de Amerikaanse media die nog een beetje aan de zijde van de Trump (die zeg 45% van de Amerikanen vertegenwoordigt) staat. De andere 99% van de media is rabiaat radicaal extreem guur anti-Trump.

Tucker 2024 lijkt mij verder een uitstekend plan. Samen met Matt Gaetz. Mogen ze onderling uitvechten wie de VP wordt.

JohnLocke | 21-07-20 | 11:17 | 3

met Candance Owens in de voor van persvoorlichter! nog meer burns in de presroom dan nu!

ikworstelengadouchen | 21-07-20 | 11:19

"Je mag een horde mensen dus niet uit jouw tuin wegjagen met legale wapens omdat deze horde hoegenaamd goede bedoelingen heeft"

Dat weten we nog niet, daar gaat de rechter over oordelen als het tot een zaak komt.

DrumPiet | 21-07-20 | 11:29

Ze hadden gewoon pang pang moeten roepen natuurlijk, daar zijn ze als de dood voor.

priks | 21-07-20 | 11:16

lol die memes hierbij zijn zo makkelijk maar zo leuk

Ir. Wilhelmus | 21-07-20 | 11:16
-weggejorist-
keistad | 21-07-20 | 11:16

Zwarte mensen willen het blanken nu zo zuur mogelijk maken, zoveel is nu wel duidelijk. Mark my words, de VS stevenen af op een tweede burgeroorlog.

Stijlicoon | 21-07-20 | 11:16 | 4

Nee dan wordt het eerder Dems vs Republikeinen + moderates. Guess wie er binnen 2 maanden heeft verloren?

ikworstelengadouchen | 21-07-20 | 11:18

Klopt jhelemaal. De tegenstellingen zijn nooit groter geweest dan nu, daarbij opgeteld corona, een achterlijk gezondheidszorgstelsel + een economie op drijfzand en de lont zit al diep in het kruitvat. Het is niet de vraag of, maar wanneer.

DrumPiet | 21-07-20 | 11:28

BLM en Antifa zijn vooral blanke marxisten. Trump’s approval rating bij de zwarte bevolking ligt op bijna 30% en is stijgende.
En de burgeroorlog is al bezig. Hoe noem je het anders als de gouverneur van een staat en burgemeester van een stad tegen de federale overheid zegt “oprotten”, en je doet niks tegen relschoppers die proberen een federaal gebouw in brand te steken? Portland is een burgeroorlog.
www.youtube.com/watch?v=Qtddg2KVV-o

Stormageddon | 21-07-20 | 11:39
▼ 1 antwoord verborgen

Ze hadden toch ook gewoon vriendelijk kunnen vragen om hun privé terrein te verlaten?

RickRD | 21-07-20 | 11:15 | 2

Onder het genot van een kopje rooibos thee.

Osdorpertje | 21-07-20 | 11:29

Ze hadden de gevel van hun huis vol moeten hangen met gitzwarte vlaggen en buiten moeten gaan staan in hippie kleding roepend: BLM! BLM! BLM!
Doet me denken aan een andere religie waar je ook maar beter onderdeel van kan zijn als ze je met z'n allen komen bezoeken.

keestelpro | 21-07-20 | 12:05

Beide letselschadeadvocaat, verdedigden hun onderkomen.

BubbelWater | 21-07-20 | 11:15

Ik heb voor beide kanten weinig sympathie, op basis van wat ik in het filmpje zie.

oldandwise | 21-07-20 | 11:15 | 16

@JanVergoor | 21-07-20 | 11:51: haha ga toch weg man. Welke huizen hadden ze geplunderd en in de fik gestoken voordat ze op die gated compound waren? Of hadden deze twee mensen daar ook een stokje voor gestoken? Brainwashed people. laat je nakijken

Gappie333 | 21-07-20 | 14:47

@Gappie333 | 21-07-20 | 14:47: ja hoor. Het is goed met je. Al wekennlang terroriseert de zelf verklaarde marxistische BLM steden in de VS, is er geplunderd, gemoord en brand gesticht uit naam van BLM maar een clubje wilde hyena's op jacht laat je natuurlijk zonder problemen een gated community binnen, die zullen wèl vreedzaam zijn...

Laat je zelf nakijken makker.

Acar_ketimun | 21-07-20 | 18:01
▼ 13 antwoorden verborgen

Nou succes daarmee.. Als dit gevolgen heeft zet dit de deur wagenwijd open om letterlijk half Amerika aan te klagen.

Do-na-zi | 21-07-20 | 11:14 | 2

Die rechtzaak gaat geen stand houden.

MooseNL | 21-07-20 | 11:17

ik denk dat dit het begin is van de "vernederlandsing" van de USA ; je moet je bezittingen maar laten stelen en slopen, de politie is er om te beschermen. Dat die in 99,9% van de gevallen te laat komen ( op de 0,01% mediagevoelige zaken na) is een ander verhaal.

me163komet | 21-07-20 | 11:19

Al die """"demontrsanten"""" worden ook vervolgd neem ik aan? Tresspassing?

TheBigKirth | 21-07-20 | 11:14 | 2

En dan het risico lopen op nieuwe rellen en protesten? Natuurlijk niet.

me163komet | 21-07-20 | 11:28

Nee, die werden vrijgelaten door diezelfde aanklaagster.... Echt, die beerput is zooo diep.
Mevrouw de aanklaagster is verkozen met geld van Soros. (dat je denkt, ohh, daar komen de complotgekkies aan. Nope, volledig gedocumenteerd) Die laatste, dat lijkt toch een soort Blofeld: Hoe stort ik de wereld in zo'n groot mogelijk chaos. Waar is James Bond als je em nodig hebt.

TheEgg | 21-07-20 | 16:49

Meneer houdt het wapen netjes, mevrouw houdt het wel regelmatig in de richting van de jongens en meisjes.

Einde van de Domheid | 21-07-20 | 11:14 | 3

En met haar vinger op de trigger. Waarschijnlijk doorgeladen ook.
Maar je kan hen niets verwijten. Je hoopt nooit in een situatie te komen dat je die wapens echt moet gebruiken.
BLM heeft het voor elkaar gekregen dat de politie hen niet meer durft aan te pakken. Trumps eerste reactie was om het leger dan maar in te zetten.
Als hij dat echt had doorgezet was het uitgelopen op een burgeroorlog tussen overheid en de (linkse) burger.
Het is niet makkelijk om te juiste beslissingen te nemen tegen deze extremisten.

keestelpro | 21-07-20 | 12:01

Ook houdt meneer z'n vinger op de beugelkrop, terwijl mevrouw de vinger op de trekker heeft.

Laag_opgelijdt | 21-07-20 | 12:02

Van de manier waarop mevrouw dat wapen vast heeft wordt ik wel nerveus. Dat zou ik overigens als man ernaast helemaal hebben. Die kerel mag blij zijn dat ie zijn achterhoofd nog heeft.
Maar ze staan uiteraard volledig in hun recht.

TheEgg | 21-07-20 | 12:26

Gardner is een Extreem linkse Dem. De gouverneur (een Rep) heeft al gezegd dat ze pardon krijgen van hem. En anders krijgen ze die wel van Trump.

Maar laat ze maar doorgaan daar met het kweken van Trump supporters!

ikworstelengadouchen | 21-07-20 | 11:14 | 4

@Stijlicoon | 21-07-20 | 11:19: Zet je TV eens uit joh.... als je wat beter kijkt naar de VS zie je dat hij dik gaat winnen. De NOS zal wel weer niet begrijpen in november waarom hij herkozen is.....

ikworstelengadouchen | 21-07-20 | 11:24

@ikworstelengadouchen | 21-07-20 | 11:24: Durf jij je leven er om te verwedden dat er niet geknoeid wordt met de uitslagen als de 'WOKE-ers er de kans voor krijgen? Geloof maar dat zij al lang plannen aan het smeden zijn om de boel te saboteren.

De Bredaonaar | 21-07-20 | 11:55

@De Bredaonaar | 21-07-20 | 11:55: oh proberen gaan ze t zeker, vandaar ook mail-in voting. maar Trump wordt gewoon herkozen

ikworstelengadouchen | 21-07-20 | 12:32
▼ 1 antwoord verborgen

Dat wordt een dikke vrijspraak... wat moet je anders als een horde rellende tuig demonstranten je eigendom willen slopen. Ze hadden ze van mij allemaal mogen neerschieten.

Waargaathetheen | 21-07-20 | 11:14 | 3

Maar ja, zo werkt het niet.

Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 11:40

@Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 11:40: Inderdaad: zo werk het niet! In Amerika maar ook in Nederland zijn veel van die officiële organisaties al geïnvesteerd met die krankzinnige democratie-haters.
Maar het enige wat ze uiteindelijk krijgen is een nieuw soort absolutisme waar zij (de nuttige idioten) ook niets meer te zeggen hebben.
't Is democratie-hatende totale achterlijkheid!
Robespierrisme!

Aristotalloss | 21-07-20 | 12:24

@Is dit nog nieuws? | 21-07-20 | 11:40: zo werkt het wel: Castle doctrine is toepasbaar in Missouri. Dit kan alleen maar vrijspraak worden het stand your ground principe ook al wilt die Gardner het verkopen als "er werden vreedzame "protestors" bedreigd die alleen maar vreedzaam demonstreren. Daar gaat de rechter niet in trappen, dat BLM terrorisme. Laat ze het maar proberen want het implodeert nu al lekker.

Acar_ketimun | 21-07-20 | 17:56

Trommelen lukt ook niet zo goed!

Einde van de Domheid | 21-07-20 | 11:13

Graag een foto van de openbare aanklaagster van kleur.

TigermanMcCool | 21-07-20 | 11:13 | 4

@BubbelWater | 21-07-20 | 11:16: Die kop ook, als ik voor het klikken een compositietekening had gemaakt was ik hier ongeveer op uitgekomen. Wel kleurenpalet zou 'het' op de LGBTQ+ ladder uitkomen?

Overigens hou ik het op een mix ipv latino.

De Bredaonaar | 21-07-20 | 11:50

Was dat een gokje of een weetje?
Als het een gok was dan heeft u een realistisch wereldbeeld. +1

keestelpro | 21-07-20 | 11:56

Dat mens is zo lelijk als de nacht. Het is goed dat GS geen foto van haar heeft geplaatst.

Mayka.Lovelace | 21-07-20 | 11:57
▼ 1 antwoord verborgen

Leuk feitje, dit koppel heeft de democraten financieel gesteund.

Kunnen wij wel klagen Rutte ons geld weg geeft, maar zij zullen zich ook nog wel achter de oren krabben alvorens geld naar Biden en co over te maken.

Toetsenbordcomplex | 21-07-20 | 11:13 | 3

Dit koppel was thuis. Dat is pas een feit.#basisregels

RickTheDick | 21-07-20 | 11:17

@RickTheDick | 21-07-20 | 11:17:
Maar het hebben van een huis is white-privilege.
Niet iedereen kan aan de opgelegde regels die we samen hebben afgesproken voldoen.

Besef dat nu eens Rick.

Toetsenbordcomplex | 21-07-20 | 11:21

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl