Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Washington Post: "Camerabeelden buiten Epsteins cel onbruikbaar"

Uw soort en gradatie van verbazing graag in de comments. Eerder bleek al dat er geen camera's in de cel waren, alleen gericht op de cel. Maar die beelden zijn dus ook niet bruikbaar.

Nou, om verwarring te voorkomen dan nu maar gewoon even de sleutelcitaten uit het WaPo-stuk door alweer Carol Leonnig die er nog steeds bovenop zit:

"At least one camera in the hallway outside the cell where authorities say registered sex offender Jeffrey Epstein hanged himself earlier this month had footage that is unusable, although other, clearer footage was captured in the area, according to three people briefed on the evidence gathered earlier this month. It was not immediately clear why some video footage outside Epstein’s cell is too flawed for investigators to use or what is visible in the usable footage. (...) The footage is considered critical to those inquiries, and the revelation of an unusable recording is yet another of the apparent failures inside the Metropolitan Correctional Center (...). It’s unclear whether the flaw in the taping affected a limited duration of the footage or whether it was a chronic problem in the beleaguered Manhattan facility. A Bureau of Prisons spokesman declined to comment, as did spokespeople for the FBI, the Justice Department and the U.S. attorney’s office in Manhattan."

We zullen dus nooit weten wat de "shouting and shrieking from his jail cell" op de ochtend was dat hij zichzelf diagonaal op wilskracht aan z'n bed verhing met een laken dat gemaakt was om onder die omstandigheden te scheuren terwijl de bewakers sliepen en hun check om de 30 minuten niet uitvoerden.

Maar goed, PRINCE ANDREW, daar ga je jongen. En HEEL TOEVALLIG ineens het Britse parlement op non-actief nou ons houdt niemand voor de gek!

Reaguursels

Inloggen

Er figureren een aantal mensen hier die een topic dood trachten te slaan door iedereen, die ook maar enigszins twijfelt aan de MSM / officiële versie van de gebeurtenissen, direct uit te maken voor complotdenkers en gestoorden, ze belachelijk te maken.
Dit in de hoop dat deze mensen dan af haken zo dat er verder niets meer gemeld wordt, onderzocht wordt, zelfs de redactie werd aangevallen. Die opmerkingen zijn gelukkig verwijderd.
Ik wil één ding graag toe voegen aan deze discussie hier.
Bij een moordzaak worden rechercheurs er op gezet.
Ook deze mensen doen hun uiterste best om zaken op te lossen.
Ook zij bekijken dan zaken uit alle hoeken en kijken naar andere niet direct voor de hand liggende oplossingen en komen uiteindelijk tot hun conclusie.
Zelfs hier worden dan vaak nog fouten in gemaakt.
Niet voor niets wordt het publiek vaak gevraagd om mee te denken.
Zo zie ik dat in dit soort zaken ook.
Nuchtere mensen die zaken zo wel hier als elders ter wereld mede bekijken en hun visie / mening geven.
Dat is ieders goed recht zonder daarbij uitgemaakt te worden voor gestoord, mongool, idioot etc.
Het is géén complotdenken maar meedenken in zaken waarin zich merkwaardige gebeurtenissen afspelen.
Diegenen die anderen beschuldigen van complotdenken zijn degenen die het allervaakst het woord complot in de mond nemen. Maar ook u hebt recht op die mening.
Waar u echter m.i. geen recht op hebt is deze te berde brengen met scheldwoorden op mensen die een andere mening hebben.
Ik ga dan ook vanaf nu echt de knop "ongepaste reactie" gebruiken in de toekomst. Ik, en ik denk velen met mij, zijn niet gediend van onbeschoft taalgebruik, daar heb ik echt genoeg van.
Misschien is de zogenaamde waarheid wel een complot, niet ?
In de visie van diegenen die beschuldigen zijn rechercheurs dus ook complotdenkers, imho.
Zeker indien er heel veel in die "waarheid" niet klopt, ter discussie staat !
Derhalve blijft het een goede zaak dat er op Geen Stijl dit soort zaken aangehaald worden en blijven worden.

A333aan | 29-08-19 | 12:38

Het waait vanzelf over, de bewakers sterven door zelfmoord of een auto-ongeluk, geen bewijzen meer, Eppie is gewoon dood door eigen schuld. Ondanks zijn verhaal dat hij aangevallen was ervoor, hij vreesde voor zijn leven (erg raar voor iemand die zelfmoord wil plegen), en veel hoge piefen in beeld kwamen als viespeukjes (hoi Bill!). Het blijft speculeren, maar dit is toch echt met even teveel toeval allemaal!

dutch bikkel | 29-08-19 | 09:29

Soms wil de elite ook gewoon ongezien van een bekende af zijn omdat hij/zij het te bont maakte in diezelfde kringen.

steekmug | 29-08-19 | 08:17

Prins Andrew heeft met meer dan 1000 mooie vrouwen een liefdesaffaire gehad (consensual neuqsex). Mijn vraag aan de koningin/zijn moeder: "Is daar de Royal status voor bedoeld?". Hij heeft meer vrouwen gehad dan James Bond. Royal British = Royal foekie foekie.

DitjaarkrijgikAOW | 29-08-19 | 08:08

Wat ik niet snap...
In 2006 hetzelfde verhaal..
Kan zo niet terug vinden of hij toen in voorarrest heeft gezeten..

Waarom dan nu meteen “zelfmoord” geld genoeg dus 20 advocaten erop en gaan!!!
Oke hij kwam niet vrij op borg maar ja dan nog... effe flink zeuren..

David000000007 | 28-08-19 | 22:17 | 1

Gewoon geen risico om te praten over al die bekende en machtige personen. Dead men tell no tales.

VeryNaughtyBoy | 29-08-19 | 10:57

Graag South Park aflevering!!!

David000000007 | 28-08-19 | 22:08 | 1

dat kan niet uitblijven, ik kijk er naar uit!

ILF2 | 28-08-19 | 22:17

Was het niet de Oostenrijker Adolf H. die zei dat de leugen zo enorm groot moet zijn zodat de massa nooit zal geloven dat iemand de waarheid zo'n geweld aan zal doen?

Dat was bijna een eeuw geleden, toen er nog geen internet was, vol met mensen die vragen stellen. Vragen, vragen, vragen.

Blijf nieuwsgierig.

Peerkeoud | 28-08-19 | 21:29 | 1

Ik moest even een traatje wegpinken.

blijf nieuwsgierig en stel vragen.

Vragen en nogmaals vragen als een kind van 4 die in de waarom fase zit

Meesteres Belgie | 28-08-19 | 21:39

Op 't moment dat je het allemaal hebt gehad, de wereld hebt gezien, schofterige dingen hebt gedaan; geef je iedereen een zakcentje en vertrekt.

Dr. Blechtrummel | 28-08-19 | 21:26

deze past in het rijtje van; geen camera beelden dood Osama Bin Laden/ Lady Di/

dani12345 | 28-08-19 | 21:16 | 1

Stationsplein, filmrollen screbrenica

Mart6037 | 28-08-19 | 23:13

Het moment dat Hillary met een wurgkoord tussen haar tanden naar binnenliep helaas net gemist.

Gulliver | 28-08-19 | 21:10

Gaat Trump zijn verkiezingsbelofte nu nog inlossen door bv ''Killary'' op te sluiten voor de -door aluhoedjes vermeende- moord op Epstein?
Hebben we nog steeds te goed van hem

RandyBiel | 28-08-19 | 20:58 | 6

Tim Pool was er van overtuigd dat het uiteindelijk zal doodbloeden. Ik vind het moeilijk die rechters ook te vertrouwen. Ze moeten nu iedereen die maar een minimale rol heeft in de gevangenis nu 1000% onderzoeken (telefoon/bank gegevens)

SinisterNL | 28-08-19 | 22:39

Trump is a con man, no? Expect a long con then. Hihi.

LiniaalRectaal | 28-08-19 | 22:50

Ja zou hij haar niet voor het gerecht slepen? Was toch ook zo'n niet ingeloste belofte. Slappe Trump.

Beste_Landgenoten | 28-08-19 | 23:07
▼ 3 antwoorden verborgen

Beste reageerder{sters},

Op het moment dat je te maken hebt met de top van het bedrijfsleven, politiek of macht, dan kan je verwachten dat er andere machten gaan gelden.

Ik durf te beweren dat ik Belgie in een paar uur geheel in een extreme crisis kan brengen.

Nooit, maar dan ook nooit zal ik melden wie ons bezoekt.

Met 34 HD camaras, en nog andere maatregelen zie ik zelfs een mol aankomen.
Overigens is de inspectie en sociale inspecteurs niet blij met onze primaire camara opstelling.

Om onze giga priva parking te zien hoef je maar op onze demo te klikken.
Nu komt het, ik heb een innerlijk probleem omdat ik diverse klanten bijna wekelijks op televisie zie verschijnen en daar uitlatingen doe die niet stroken met intern gedrag binnen onze bdsm club.
Op zich geen probleem, zijn/haar {echt waar} worden via de prive parking van achter, binnen gebracht, 800 meter verder op staan ze daarna gepakkeerd om te wachten dat ze weer hun {klant} mogen ophalen, elke keer met een ander gsm nummer, elke keer met andere auto.

ik ben trouw aan elke klant, ik moet eerlijk bekennen, ik heb moeite met het lezen van diverse poltieke top personen hoe die ons regels opleggen en wekelijks zijn/haar gedrag mag zien.
Het voordeel van deze groep is, zeer beperkt credit kaart gebruik.

Onze club staat inmiddels te koop, wij willen namelijk niet verder gaan met deze struisvogels klanten want we weten precies wat er gaat gebeuren.

Komt er een probleem dan worden wij weggevaagd

Meesteres Belgie | 28-08-19 | 20:46 | 4

@Rotterdammert1965 | 28-08-19 | 21:28: Nee, zelfs nooit aan gedacht. Ik geef alleen aan dat het overal gebeurt, elk land en vaak in extreme omstandigheden.
Geen enkel probleem voor mij, echter de contradictie is mij teveel.
Ik wil geen geld verdienen als ik weet dat er een probleem op komst is

Meesteres Belgie | 28-08-19 | 21:36

@Meesteres Belgie | 28-08-19 | 21:36: ik hap: welk probleem is op komst?

Ramsesz | 28-08-19 | 21:44

Ook u heeft een belangrijke rol, meesteres. Opvoeden is een van uw taken. Het is meer dan spel. Dit soort lui denken dat SM een absolutie is.

LiniaalRectaal | 28-08-19 | 22:34
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
RandyBiel | 28-08-19 | 20:14 | 1

Alle radarstations waren op dat moment in onderhoud.

boccelullus | 28-08-19 | 20:05 | 1

Shit ! iemand is me voor geweest.

boccelullus | 28-08-19 | 20:16

Spartacus
Altijd fijn een stuk van jou te lezen.
Gewoon gezond verstand en de waarheid.
Geeft lucht.

Bat-Adam | 28-08-19 | 20:01

Hij had natuurlijk nooit zijn snikkel in minderjarige meisjes moeten schuiven maar 14-15 jaar en dan alleen naar zo'n huis met een (vieze) oude man dan weet je dat je niet gaat om koekjes te bakken voor 200 dollar per massage.

silletje | 28-08-19 | 19:56

Volgende keer gewoon cameraatjes kopen op Ali express!

Phenomenon4 | 28-08-19 | 19:45
-weggejorist-
RandyBiel | 28-08-19 | 19:33 | 3

Nou Trump, die 'made in USA' camera's zijn nou niet bepaald een goed export-product. Tijdens 9-11 deden al die camera's bij het Pentagon het ook al niet.

De_Zot | 28-08-19 | 19:30 | 24

@A333aan | 28-08-19 | 21:59:
Het leuke van jullie Aluhoedjes is dat je altijd aankomt met vage amateur youtubers die wat beelden analyseren. Waar zijn de bewijzen en rapporten van alle zogenaamde experts die 9/11 in twijfel trekken?
Een youtube filmpje van een bevooroordeelde aluhoed is geen bewijs.

usb stok | 29-08-19 | 08:48

Lollig he? En dan de resten. Straalmotoren zijn van het meest sterke materiaal vervaardigd. Zelfs bij de meest verpulverende crash vind je de inner engine core nagenoeg heel terug. Niet hier: niet bij Pentagon en niet in Pensylvania. WTC7 was ook raar. En als dat niet klopt, klopt niets van die vreselijke dag.

VeryNaughtyBoy | 29-08-19 | 11:03
▼ 21 antwoorden verborgen

En als ik zeg dat het nummer zoveel op de #ClintonBodycount lijst is, word ik voor complotdenker gehouden..... Nota bene door een GS redactielid..

Enniewee: guns don't kill people, Clintons kill people.

McPhart | 28-08-19 | 19:28 | 2

Je loopt te complotteren, en volgens wordt je complotdenker genoemd. En daar verbaas je je openlijk over? Euh...
Zulke domheid zal wel inherent zijn aan complottertjes...

RandyBiel | 28-08-19 | 19:38
-weggejorist-
A.I. van Dee | 29-08-19 | 03:23

Die foto is van de Bin Laden kill was het niet?

kloopindeslootjijook | 28-08-19 | 19:20 | 1

yep !

A333aan | 28-08-19 | 19:44

Enne Weinstein had van de week ook al een ongeluk met zn auto.
Leeft nog hoor.

komtdatschot | 28-08-19 | 19:15

Zullen er ook volledige lijsten zijn van wie in en uit die gevangenis liepen die dag en camerabeelden voor verificatie? Of zijn die lijsten en beelden ook weg?

Jan, Leiden | 28-08-19 | 19:14 | 1

Goed idee. Beter had je die tip gelijk aan de instanties aldaar kunnen doorgeven voordat die tapes ook opeens onbruikbaar zijn. En het intekenregister een spontane zelfverbrandin meemaakte.

A.I. van Dee | 29-08-19 | 03:18

Net zoals hier op het centraal station in Amsterdam met die vent die “z’n suiker” niet goed onder controle had. Er zijn daar zo’n 300 camera’s geen enkele deed het, helaas.
Dus verbaasd: naahh, komt sommige mensen gewoon goed uit.

Gomezlopez | 28-08-19 | 19:05

Is netjes weggesmokkeld, had waarschijnlijk wat mensen aan de knoppen, nieuwe identiteit en alles blijft zoal het was.

Oetiohnegentechnik | 28-08-19 | 19:00 | 18

Ik zie ook dat je nog van het schelden bent. Mocht je met een inhoudelijke antwoord komen, wil ik best reageren, zo niet laat maar

thephysicist | 28-08-19 | 23:02

@thephysicist | 28-08-19 | 22:59:
Je bent een rare complotfantast. En je noemt je nog fysicus ook. Je bent de nick niet waard man! Echt niet. BEdenk eerst eens hoe zo'n mega-complot bedacht is en daarna hoe het is uitgevoerd en daarne hoe het geheim is gebleven. Leg dat haarfijn uit - in detail - en kom dan nog eens terug. "Fysicus".

Beste_Landgenoten | 28-08-19 | 23:35

@Beste_Landgenoten | 28-08-19 | 23:35: Heel makkelijk te verklaren het chantage/pedo netwerk is veel groter dan jij denkt en chanteren werkt beter dan smeergeld betalen.

A.I. van Dee | 29-08-19 | 03:16
▼ 15 antwoorden verborgen

Camera's die het niet doen en van de camera's die wel werkten, zijn de beelden niet bruikbaar, bewakers in ''coma''....... Het zou mij, gezien de contacten die hij had/heeft, niet verbazen dat hij gewoon leeft en op een veilige plek zit.

WarremeWors | 28-08-19 | 18:57 | 1

Als je dan ook weet dat de gevangenissen in particulier bezit is (geprivatiseerd al heel lang geleden) en dat diegene er stinkend rijk van worden. Dat gecombineerd met ons kent ons van de rijken dus connecties naar Epstein gaat als vanzelf zou het me iets verbazen als Epstein ook het 1 en andere van een gevangenis directuur of bestuurder afweet.

Vandaag heb ik 2 alu hoedjes op elkaar voelt al veel beter afgeschermd.

A.I. van Dee | 29-08-19 | 03:13

Soort verbazing: Niet
Gradatie: Absoluut

DeJemelscheet | 28-08-19 | 18:55
-weggejorist-
EnNouJijWeer | 28-08-19 | 18:44 | 1

Als die Epstein vermoord is, dan mag je toch veronderstellen dat hij wíst dat hij de kans liep om vermoord te worden, niet? Dan zou je toch mogen verwachten dat hij maatregelen genomen heeft en het nodige bewijsmateriaal op een of meerdere veilige plekken gedeponeerd heeft. Als je de man liquideert, loop je een enorm risico dat post mortem alle vuile was buiten komt te hangen, toch?

Schoorsteenveger | 28-08-19 | 18:43 | 3

Hij heeft toch z'n testament laten opstellen, vlak voordat hij zelfmoord pleegde.

RandyBiel | 28-08-19 | 18:46

@RandyBiel | 28-08-19 | 18:46:
Als hij er post mortem een hoop lui bij wil lappen, dan doet-ie dat niet in z'n testament. Dan heeft hij bezwarend materiaal bij meerdere notariskantoren, advocaten, in bankkluizen, bij vrienden liggen, met de opdracht de boel in de publiciteit te gooien, mocht hij onder verdachte omstandigheden het loodje leggen.

Schoorsteenveger | 28-08-19 | 18:50

Laat me 's een slimme vraag stellen;
Iemand begrafenisbeelden gezien van die pipo.... ?
Daar zou de pers toch boven op moeten zitten...

A333aan | 28-08-19 | 18:41 | 11
-weggejorist-
A333aan | 28-08-19 | 20:27
-weggejorist-
A.I. van Dee | 29-08-19 | 03:00
-weggejorist-
A.I. van Dee | 29-08-19 | 03:07
▼ 8 antwoorden verborgen

Geld en macht daar komen de meisjes/dames op af, zelfs op zijn leeftijd, kunnen ze metoo logica er bij willen slepen, maar zo werkt het echt niet in de praktijk, geld en macht, niets meer of minder, zelfs als je dood bent gaan ze nog achter je poen aan de " Dames "

Uw Verzekeringsadvis | 28-08-19 | 18:31 | 2

Alle vrouwen zijn hoeren behalve onze moeders.

Solar666 | 28-08-19 | 18:36

Handig hè techniek, als je de info niet kunt of wilt gebruiken dan "faalt" het, of het nu radarstations zijn (MH 17, in onderhoud), camera's op een zeker stationsplein, een filmrolletje die oorlogsmisdaden aan het licht kon bregen of hier in een cellencomplex bij een meer dan interessante verdachte in een precaire zaak.
Ben geen gekkie maar het komt te goed uit.

bwanabanjo | 28-08-19 | 18:29 | 2

Ah jòh, dat zijn gewoon "incidenten".....

A333aan | 28-08-19 | 18:45

Het fotorolletje is ook al kwijt...

Het brein erachter | 28-08-19 | 18:48

Misschien is deze 'zelfmoord' opzettelijk zo ongeloofwaardig neergezet om anderen te laten zien wat er gebeurt als je praat.

etwaboy | 28-08-19 | 18:28

Ben toch wel benieuwd hoe prins Andrew zich hieruit gaat redden. Hij MOET hebben geweten wat zich in het huis van Epstein heeft afgespeeld, want hij was daar persoonlijk aanwezig.

Motleycrew | 28-08-19 | 18:24 | 3

Die man is bijna 70 heeft zich al uit tig situaties laten helpen door de advocaten en rechterhanden van zijn moeder, zijn moeder heeft ongetwijfeld ook 0,00 moraal.

Uw Verzekeringsadvis | 28-08-19 | 18:35

Ach, Prins Bernard kon zich het ook allemaal niet meer herrineren. Daar komt hij gewoon mee weg. Waarom? Omdat iedereen dat wil.

Henk1955 | 28-08-19 | 18:55

Vind het wel shocking te moeten vernemen dat als je het papieren beddegoed op een bepaalde manier vouwt, je jezelf zomaar kan ophangen. Hoe het gevouwen moet worden is me nog niet duidelijk. Kan daar misschien uitsluitsel over gegeven worden. Ben niet zo'n origami expert.

Tishetnetnie | 28-08-19 | 18:22 | 2

Het gaat om het aantal vezels per diameter. Een dikke de rol dus en in theorie kan je de daar een olifant aan ophangen. Maar dat kost tijd. En die tijd hebben ze hem kennelijk gegeven. Maar persoonlijk denk ik dat ie in opdracht is vermoord.

Baron Clappique | 28-08-19 | 20:02

@Baron Clappique | 28-08-19 | 20:02: Hij zal waarschijnlijk ook niet echt genoeg hebben gehad aan 1 papieren beddegoed. ( ik weet iets van hoe touwen te fabriceren van vezels toen ik nog tv had keek ik nog wel is how to they do it).
Je moet nl het verscheuren in kleine strengen, drie van die strengen strak in elkaar draaien todat ie gaat krullen en in zichzelf draait waardoor je dus effectief een 2 x 3 strengen koord krijgt maar echt strak in elkaar gedraaid zodat door wrijving de onderlinge strengen niet ten opzichte van elkaar kunnen verschuiven. Daar wordt het allemaal veel steviger maar ook korter van dus voor een beetje touw heb je heel wat strengen en dus beddegoed nodig.
HIj zou ook 1 hele beddegoed zonder te verscheuren in repen in elkaar kunnen draaien maar dat werkt veel minder goed en krijg je een heel dik kort koortje.

A.I. van Dee | 29-08-19 | 02:54

Ik heb thuis een heel goedkope pro link wifi camera en het ding neemt de hele dag op. (overschrijft dat ook weer iedere week want er gebeurt nooit iets bij mij thuis) en de afgelopen 3 jaar is er geen opname mislukt en de beelden zijn haarscherp.
Altijd leuk om die twee luie mormels van katten te bespioneren.

Zapata10 | 28-08-19 | 18:06 | 5

@Zapata10 | 28-08-19 | 18:28:
Het staat er letterlijk. "Taping" dat in combinatie met de opmerking dat de faciliteit daar "beleaguered" zijn maakt dat ik vrees dat ze écht nog met VHS meuk werken.

elfenstein | 28-08-19 | 18:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Tapes...
Really?
VHS, Betamax of toch gewoon good ol' V2000?
Dus je hebt een super high profile grade AAA+ suspect zitten die ook nog eens zelfmoordgevaarlijk is en dan kom je niet verder dan een lullige kudtsmoes dat de TAPES onbruikbaar zijn?
Ik ben even Grote Smurf pijpen, die stond hier ineens voor me, écht waar.

elfenstein | 28-08-19 | 18:06 | 1

Wel even die blauwe druppeltjes van uw kin smeren.

Graaisnaaiert | 28-08-19 | 18:43

Is Epstein alweer ergens gespot???

wiener mit pommes | 28-08-19 | 18:05 | 3

Samen met Micheal Jackson heb ik me laten vertellen.

OekbertDrazington | 28-08-19 | 18:10

Tuurlijk niet, die is op de vlucht voor "zelfmoord"...

A333aan | 28-08-19 | 18:46

Het klopt natuurlijk van geen kant.
Maar met geld of dreigementen zijn volgens mij de meesten wel omkoopbaar.
Zeker gevangenisbewaarders die voor een schijntje gevaarlijk werk doen.
Dus iemand heeft die beelden laten verdwijnen en hebben ze hem niet goed in de gaten gehouden. Is een theorie hoor.

HoerieHarry | 28-08-19 | 18:03 | 1

te veel dingen die fout gegaan zijn.. wanneer worden de bewakers, en de hoge piefen gearresteerd voor hun falen, en opgesloten in hun eigen huis...
Wat we wel inmiddels kunnen vermoeden is dat alle medeplichtigen bakken met geld hebben , om ieder bewijs te laten verdwijnen, en getuigen te laten verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Rene046 | 28-08-19 | 18:28

Het ventje is dood, meer is nog niet bewezen.
De verdere berichten zijn wel prima click-bait, en een lokker voor alu-hoedjes.

Frau_Ferkel | 28-08-19 | 18:02 | 3

Prima entertainment met paranoia aluhoedjes hier.

RandyBiel | 28-08-19 | 18:47

@RandyBiel | 28-08-19 | 18:47: en Frau_Ferkel | 28-08-19 | 18:02 .
Jullie blah aluhoedjes blah blah sorteert geen effect meer want ook dat wordt is onderhevig aan inflatie en wordt min of meer ook een geuzennaam. Zeg die baan bij het propaganda buro toch gewoon op. Er zijn betere manieren om je geld te verdienen.

P.S. Ik draag met grote trots mn zelfgevouwen aluhoedje. Misschien i.p.v. gele hesjes allemaal een aluhoedje op?

A.I. van Dee | 29-08-19 | 02:39

@A.I. van Dee | 29-08-19 | 02:39: - knip - eerste "wordt" in eerste zin.

A.I. van Dee | 29-08-19 | 02:41

Dit verhaal hangt van 'toevalligheden' in elkaar. Geloven in zelfmoord is in dit geval de complottheorie.

- Epstein had een paar weken eerder 'zelfmoord' proberen te plegen. Hij heeft zo erg zelfmoord proberen te plegen dat hij bij zijn advocaten aan heeft gegeven te vrezen voor zijn leven en dat iemand hem had proberen te vermoorden.
- Al na 2 weken zelfmoordwatch is hij ervan afgehaald, terwijl dit niet de normale gang van zaken is.
- Zijn celgenoot werd overgeplaatst zodat hij alleen in de cel zat.
- Een van de bewakers was geen echte bewaker
- De bewakers waren beide in slaap gevallen op exact het juiste moment
- De camerabeelden die er waren zijn onbruikbaar
- Het is volgens oud-gevangenen absoluut onmogelijk om in die cellen zelfmoord te plegen, aangezien die er voor ingericht zijn om het te voorkomen.
- Net vóór zijn dood heeft hij zijn testament even compleet omgegooid
- Er zijn gillen gehoord vanuit zijn cel
- Er zijn botten in zijn nek gebroken die normaal alleen gebroken worden bij verwurging door een ander persoon of bij ophanging met flinke kracht, wat absoluut niet mogelijk is bij die cellen.
- Een journalist is door een van de bodyguards van Epstein gezegd dat hij beter kon stoppen met het onderzoek als hij zeker wilde zijn van zijn leven.

En het meest toevallige vind ik nog dat Epstein precies wist wanneer de bewakers zouden slapen zodat hij zelfmoord kon plegen zonder gestoord te worden.

Geloven in zelfmoord hier is een totale complottheorie. Veel aannemelijker zou moord zijn (vooral gezien de hoeveelheid invloedrijke personen die hij mee zou kunnen nemen in zijn val), of witness protection.

einz | 28-08-19 | 18:01 | 14

@Frau_Ferkel | 28-08-19 | 19:28: het is grappig te zien hoe u probeert met non argumenten uw punt te maken. De patholoog en advocaten zetten zelfs hun vraagtekens bij zelfmoord. :)

einz | 28-08-19 | 19:38

@einz | 28-08-19 | 19:38:

Je opsomming is juist, ik zou niet teveel waarde hechten aan de trollen hier.

NumbNuts | 29-08-19 | 00:30

@Frau_Ferkel | 28-08-19 | 18:12: DIe opsomming van omstandigheden wijzen duidelijk naar iets wat niet klopt en ja dan zijn dat bewijzen van vuil spel.

A.I. van Dee | 29-08-19 | 02:32
▼ 11 antwoorden verborgen

Taping? Werken ze in die gevangenis nog met VHS banden ofzo?

RickRD | 28-08-19 | 18:00

Vlak voor zijn dood heeft hij zijn hele kapitaal in een trust gezet om het buiten bereik van zijn slachtoffers te houden. Blijkbaar kan dat in Amerika als je een schadeclaim verwacht.

Osdorpertje | 28-08-19 | 18:00 | 1

Via die trust kan hij eventueel als hij nog leeft er zelf weer bij aangezien de begunstigden anoniem zijn. Raar dat dat mogelijk is om eventuele schadevergoedingen niet uit te keren.

A.I. van Dee | 29-08-19 | 02:29

Ik denk dat hij niet eens dood is.
Iemand zijn lijk al gezien?

Van_hot_naar_her | 28-08-19 | 17:59 | 3

Oh jee, dus hij is helemaal niet vermoord?
Laat het de aluhoedjes hier maar niet horen.
Die vermoeden al een complot door Clinton.

RandyBiel | 28-08-19 | 18:43

@RandyBiel | 28-08-19 | 18:43: Volgens mij bent u heel erg gefascineerd door complotten hè ?
Als ik u was ging ik bij de recherche....

A333aan | 28-08-19 | 19:02

@RandyBiel | 28-08-19 | 18:43:

Ze noemen het Clinton, omdat zij de bekendste gezichten zijn.

Als je ziet welke jetset er allemaal ingetekend hebben op de lolita express, kun je niet ontkennen dat er wel heel veel high-profiles tussen zaten.

Epstein kan zichzelf omgebracht hebben, met het vooruitzicht van levenslang en rechtzaken over schadevergoedingen. Klinkt niet heel onlogisch.

De andere kant is dat veel high profiles hem toch liever niet wilde horen zingen in de rechtzaal.

Deze zaak zit erg wel vol "toevalligheden".

Dat schilderij van Bill Clinton, in een blauwe jurk in the Oval Office. Ik ben zelf geen miljardair, dus misschien is het humor die ik niet begrijp, maar als ik als Jan Modaal in Epsteins villa kwam en mezelf tegen m'n wens zo afgebeeld zou zien, scheurde ik het kapot. Waarom bestaat dat schilderij nog?

Een grap van jongens onder elkaar, of zit daar een boodschap achter? (in de zin van chantage?)

NumbNuts | 29-08-19 | 00:43

Toeval of Wet van Murphy.

Reebensteeltje | 28-08-19 | 17:58

Ik geloof persoonlijk dat veel echt machtige mensen anderen in hun omgeving in de tang hebben door chantage praktijken. Sex en zeker niet wettelijk toegestaan varianten van sex of maatschappelijk niet geaccepteerde vormen zoals vreemdgaan zijn prima chantage middelen. Deze mijnheer Eppie was een te groot risico voor teveel mensen geworden omdat hij niets meer te verliezen had nu hij een zeer lange veroordeling voor de boeg had.

1977 | 28-08-19 | 17:58 | 3

Lees, als uw maag dat aankan, De 180 dagen van de Sodom van Marquis de Sade.
MOcht u het verhaal kennen, het gaat over 4 vieze machtige zwijnen die genadeloos hun lusten botvieren op jonge meisjes en jongens die handlangers hebben laten "verdwijnen" in de dorpen rondom het kasteel waar het plaatsheeft. Afgezien van de onvoorstelbaar gore sexuitspattingen is mij altijd bijgebleven van dat boek dat het idee dat machtswellustelingen zich straffeloos kunnen uitleven op sexgebied, en dan speciaal de verboden soortjes zo gek nog niet is. Dit komt denk ik best vaak voor, er wordt wat afgezwijnd in de wereld en wij, het gewone volk zijn slechts vleesleverancier in die zin dat we een mooie pool aan bruikbaar neukspul onderhouden voor ze. Tevens is het een mooie manier voor de boven ons gestelden om elkaar een beetje te controleren, als een bepaalde groep mensen allemaal zoveel macht hebben dat geld etc... niet meer uitmaakt moet je andere dingen hebben om ervoor te zorgen dat er niemand al te erg uit de bocht vliegt. en daar wil er wel eens eentje dood bij blijven liggen, zo zie je maar weer.

elfenstein | 28-08-19 | 18:37

Als je al kijkt hoe gierig de media daar achter Trump aan zit om hem negatief in beeld te brengen.... ieder kleinste iets wordt vergroot tot olifant..
waar blijft het diepe graven van de media naar de vriendjes van Epstein... dat zou een veel groter spektakel zijn ......
Volgens mij gaat het Epstein verhaal zo diep tot de hoogste rangen, en is geld totaal geen probleem om dingen weg te ruimen, die ook maar iemand van deze club bloot kan leggen.
Follow the money...

Rene046 | 28-08-19 | 18:38

Ik voorspel dat er binnenkort een aantal van de slachtoffers van Epstein zelfmoord gaan plegen of ineens stil worden.

Short | 28-08-19 | 17:56

Puur toeval. Geen beeld in cel, geen bruikbaar beeld van gangcamera's en geen halfuurcontrole van bewakers. Kwam wel heel mooi uit? Vertrouw het nog steeds niet.

Jan, Leiden | 28-08-19 | 17:56

De gemiddelde kabab zaak heeft betere beelden dan overheden wereldwijd.
Beetje raar

Het leven is zwaar | 28-08-19 | 17:55 | 4

Maar de US overheid is dan ook failliet, begrijp het wel.
Anderzijds een lijk voor de rechter slepen omdat je poen wil hebben is wel erg obvious, of de dames/meisjes/hoertjes/lellebellen in kwestie zo groen als gras waren en niet dik betaald werden, dood eng die Amerikanen.

Uw Verzekeringsadvis | 28-08-19 | 17:59

@Uw Verzekeringsadvis | 28-08-19 | 17:59: Daar zat ik net aan te denken bij het zien van de foto's waar de 'jonge dames' Epstein bezoeken. Ze zien er stuk voor stuk nou niet uit alsof ze het zo 'vreselijk' vinden om daar te zijn. Integendeel. Een deel zal er gewoon mee ingestemd hebben en wie weet veel geld voor gekregen hebben.

Goofje | 28-08-19 | 18:04

@Goofje | 28-08-19 | 18:04: Kan toch niet anders, anders bellen ze ff de politie ben je de lul als sex offender in dat rare land.
15 jaar later komen aan kakken, tuurlijk.

Uw Verzekeringsadvis | 28-08-19 | 18:18
▼ 1 antwoord verborgen

Amerika heeft nogal een handje van het onder tafel vegen van 'cruciale beelden'. De dood van een boxer, geupload ergens in 2014, laat cruciale beelden van het moment dat doctoren en ring specialisten in hadden moeten grijpen, plotsklaps ineens niet zien. Totdat beelden van het publiek opdoken om te zien wat er daadwerkelijk gebeurde. youtube watch?v=CaK-rBBMd6Q

Conclusie: als epistein zichzelf van het leven had willen beroven, dan stond letterlijk niemand 'm in de weg ook. Die beelden moesten en zouden niet beschikbaar komen.

Die tapes hadden gelijk al de eerste ochtend in beslag genomen moeten worden. Extensive data recovery erop loslaten. Pas dan blijkt of kan blijken wat er echt met die tapes en beelden is gebeurd. Hoe langer je wacht hoe moeilijker dat wordt.

ArnoudvanDoorn69 | 28-08-19 | 17:52

Dunno Rick, looks fake to me.

Deksmaat | 28-08-19 | 17:51

Laten we nou niet gaan denken dat we de elite (van welke signatuur dan ook, links, rechts, blauw bloed, politiek, etc., etc.) AAN DE ONS WEL OPGELEGDE normen en waarden kunnen houden. Hoe fucking naïef ben je dan?

Lt. Hubert | 28-08-19 | 17:51 | 2

Te zien aan rijen totaal idioten met papieren vlaggetjes die Oh Maxima staan te krijsen als die bolle met aanhang voorbij komt heeft Nederland behoorlijk wat naïeve mensen.

Zapata10 | 28-08-19 | 17:59

Ik denk dat maar weinig mensen je punt vatten.

LiniaalRectaal | 28-08-19 | 22:15

Wie had dat gedacht.

Ramsesz | 28-08-19 | 17:51

Die man in Assen pleegde ook zelfmoord onder het oog van 5 toeschouwers die hem probeerde te stoppen. Ik geloof alles.

1geheimereaguurder | 28-08-19 | 17:50 | 1

toeziend

1geheimereaguurder | 28-08-19 | 17:54

Om niet te verzanden in de talloze aantijgingen als zouden de aluhoedjes weer van zolder gehaald zijn.
Het kan dat de camera's stuk waren net op dat moment maar het is wel toevallig dat camera's altijd stuk gaan op momenten dat ze nodig blijken te zijn. Je vraagt je af waarom ze in vredesnaam die dingen ophangen. Het lijkt er heel sterk op als zouden die dingen er mee stoppen (geprogrammeerd) als er iets belangrijks te zien is.
Net zoals fotorolletjes zoekraken als er iets belangrijks op staat.
Maar het kan.

Zapata10 | 28-08-19 | 17:49 | 3

Lol

Lt. Hubert | 28-08-19 | 17:52

Precies daarvoor is het "dat zal je altijd zien" bedacht.

Patje2011 | 28-08-19 | 17:55

Een paar jaar terug heb ik wel eens meegemaakt dat in een land alle vlieg radars uitstonden.Sta dus nergens meer verbaast van.

tweetybird | 28-08-19 | 18:01

Worden zij geadviseerd door een Nederlands consultancybureau? Het is wel weer erg niveau suikerspiegelchauffeur. Gelukkig zijn we de fotorolletjes ook kwijtgeraakt.

Datsun_Cherry | 28-08-19 | 17:48

Ik kijk veel series maar de werkelijkheid krijg je niet verzonnen.

Hypno2050 | 28-08-19 | 17:46

Ik geloof niet in complottheorieën. Maar soms is het toeval zo verschrikkelijk toevallig dat het heel erg op een complottheorie lijkt.

Koos Knak | 28-08-19 | 17:46

Zou haast een complotdenker worden. lol

william7055 | 28-08-19 | 17:44 | 1

Zucht. Een 'complot' is wanneer 2 of meer mensen samenwerken aan iets waarvan ze niet willen dat anderen het weten. Is het nou echt zo moeilijk voor te stellen dat dat (vaak) voorkomt? Waarom zijn mensen zo bang om aan te nemen dat een 'complot' mogelijk is? Echt een opmerkelijk verschijnsel, vind ik.

Ramsesz | 28-08-19 | 17:55

Als je meisjes van 16 lekker vindt ben je dan pedo?
Ik zie tegenwoordig het verschil niet meer tussen een 15 of 25 jarige.
Ze worden steeds jonger volwassen lijkt het wel.

HoerieHarry | 28-08-19 | 17:39 | 6

Nee, na het 12e jaar bij meisjes is het geen pedofilie meer. Als u aanzienlijk ouder bent dan achttien jaar dan bent u wel een efebofiel.

mr. exp. | 28-08-19 | 18:05

@mr. exp. | 28-08-19 | 18:05: Als je altijd de onbedwingbare neiging hebt om naar de FEBO gaat om daar wat kroketten uit de muur te trekken en ter plekke te nuttigen, dan ben je een FEBOfiel.

EnNouJijWeer | 28-08-19 | 18:55

@EnNouJijWeer
No shit Einstein.

LiniaalRectaal | 28-08-19 | 22:13
▼ 3 antwoorden verborgen

Dezelfde leverancier als van de camera's in Amsterdam ten tijde van de suikerspiegelcoureur?

Mahatma | 28-08-19 | 17:38

Goh, monitorenteam van Amsterdam - suikerspiegel - CS ingehuurd?
Man man man, wie gelooft dit nu nog...
Eppie moest dood, met of zonder hulp, da's helder. En nu is Eppie net zo hardstikke dood als de lijntjes naar zijn medeplichtigen en klantjes. Zullen bij een paar bovenbaasjes thuis wel een paar champagnekurken extra knallen vanavond.

Graaisnaaiert | 28-08-19 | 17:38 | 3

Hahaha, great minds...

Mahatma | 28-08-19 | 17:39

Weet je zeker dat hij dood is?

Jos Tiebent | 28-08-19 | 17:48

@Jos Tiebent | 28-08-19 | 17:48: Die is vanuit het ziekenhuis rechtstreeks per vliegtuig ergens heen gebracht,

gato | 28-08-19 | 18:14

Gevalletje samenwerking MI 16 met de CIA. Anderen hebben de macht niet dit te organiseren.

Trumme | 28-08-19 | 17:37

Op wilskracht jezelf diagonaal verhangen in crepe-papier en dan toch je nek breken. Natuurlijk geloof ik dat. Ik geloof alles.

Feynman | 28-08-19 | 17:37 | 2

lol

Goofje | 28-08-19 | 17:39

Hij 's fijn man.

LiniaalRectaal | 28-08-19 | 22:10

Epstein is in zijn cel vermoord. Alle aanwijzingen zijn er. Wie nu nog gelooft in zelfmoord is hoogst naief.

Toos Bevergeil | 28-08-19 | 17:36 | 2

Dat heb ik al vanaf dag 1 gezegd. Epstein was voor velen (hooggeplaatste vuilakkers) een gevaar dus die moest dood. En dan nog zichzelf opgehangen terwijl de mogelijkheid er niet eens was. Veel teveel 'toevalligheden' en toeval bestaat niet.

Goofje | 28-08-19 | 17:48

@Goofje | 28-08-19 | 17:48: Ik las “hooggeplaatste vakkenvullers”. Tijd om naar bed te gaan. Welterusten!

Makro777 | 28-08-19 | 22:35

Van wissen wordt de kwaliteit van opnames behoorlijk slechter.

Patatter | 28-08-19 | 17:34 | 2

Met de huidige techniek kunnen ze ontzettend veel. Dus ook dat gaat niet op.

Goofje | 28-08-19 | 17:49

@Goofje
Degaussen.

LiniaalRectaal | 28-08-19 | 22:09

By the way, die camerabeelden waren helemaal niet 'unusable'.
Ze zijn hoogst bruikbaar!

Om te claimen dat er definitief geen uitsluitsel kan gevormd over de omstandigheden, betrokkenen etc. rond Ep's dood.

Kudtkip | 28-08-19 | 17:29

"Alle camera's gaan wel eens stuk maar sommige camera's gaan vaker stuk dan anderen."

- Kodak Nikon, 1984

o)+ | 28-08-19 | 17:29 | 3

1985. Wil wat te zeiken hebben.

kwark001 | 28-08-19 | 17:32

Ik ging voor een Pentax. Die werkte altijd feilloos.

McMarx | 28-08-19 | 18:02

It smells fishy...

Net iets te veel toevalligheden.

Wijze uit het Oosten | 28-08-19 | 17:27

Och ja, de foto van Demmink in Turkije..."was er niet" is ook uit de MSM verdwenen, gelukkig hebben de laatste dapperen hem, wel jammer dat we het wagentje van Van Traa niet mochten zien (al schroot... na 2 dagen.....) Nederland heeft 20 jaar OM-dirt aan zijn broek.

grindbak | 28-08-19 | 17:25 | 4

fotorolletje srebrenica

Dutch_Holland | 28-08-19 | 17:40

Onze topofficier op justitie bond ook in toen hij Kamerlid werd. Zo'n eenzijdig auto-ongeluk gaat je niet in de koude kleren zitten.

LiniaalRectaal | 28-08-19 | 22:07
▼ 1 antwoord verborgen

Heeft Eric Trump slim gedaan. Vast met de hulp van Rudy Giuliani.

Kuifje-in-de-EU | 28-08-19 | 17:24 | 3

Paul Manafort heeft het eigenhandig gedaan. Hij zal binnenkort wel vrij komen.

Patje2011 | 28-08-19 | 17:30

Gast. Ik stoor me aan je gespeelde domheid. Eric Trump. Uhuh.

LiniaalRectaal | 28-08-19 | 22:05

Hier nog een aardig stukje binnen deze context met Owen Shroyer (InfoWars), zie: www.bitchute.com/video/VqKgbUeZdJlb/
(tot 8:30 de rest zou ik skippen)

saintinel | 28-08-19 | 17:23

Als de hoge heren in de problemen dreigen te komen zijn de foto rolletjes en alle camera beelden kwijt. De echte criminelen dragen witte boorden, dat lijkt wel duidelijk

Therapietje | 28-08-19 | 17:21 | 1

Hoe meer pak, hoe groter een zak.

kwark001 | 28-08-19 | 17:23

Goh.. Dat de Amsterdamse politie die lui daarginder moet uitleggen hoe je met videobeelden om moet gaan.

brughslurph | 28-08-19 | 17:21

Dit verhaal over Epstein en z'n "prinselijke" buddy gaat al jaren de ronde op alternatieve media, maar was aluhoedje nieuws volgens de mainstream media. Net zoals bij onze eigen smeerpijp, ex hoofdofficier van justitie Demmink die de hoofdgetuige levenslang laat opsluiten voor drugssmokkel (!!) en iedereen zwijgt! De beerput is nog steeds potdicht helaas.

nietmijnbaardvriend | 28-08-19 | 17:20 | 3

Demmink, Opstelten en Teeven. Allemaal betrokken bij het Rolodex onderzoek om Claus uit de wind te houden.

Frau Merkel | 28-08-19 | 17:26

@Frau Merkel | 28-08-19 | 17:26: 'Toos Nijenhuis'. Ik heb haar al eerder vermeld en dat werd met scepsis ontvangen en dat snap ik want ze heeft mij eigenlijk ook nooit overtuigt maar misschien ben ik wel naïef geweest en heb ik haar juist nooit kunnen geloven.
Ik vind deze hele Epstein onthullingen best verwarrend. Die beerput is potentieel zo groot dat mijn brein het liefst gewoon in ontkenningsmodus schiet.
Dat haar (Toos) psyche niet in orde is, of haar verhaal deels een fantasie doet niet onder dat ze door (een) gebeurtenis(sen) zeer getraumatiseerd is. Dat haar iets verschrikkelijks is overkomen lijkt evident.
In licht van de Epstein onthullingen is het best gepast om ook dit verhaal nog eens te onderzoeken. Al zou slechts een klein deel van haar getuigenis waarheid bevatten, het hoort nu, blijkbaar -tot de mainstream realiteit.

WijnVlekWrijver | 28-08-19 | 18:13

Free Baybasin. Al jaren niet meer gevolgd die zaak omdat de moed je er gewoon van in de kloten zakt.

Makro777 | 28-08-19 | 22:39

Why should it be for the world to see what had realy happend?
Let's wait for Tarantino's Tenth.

Kudtkip | 28-08-19 | 17:20

Valt wel op dat die cctv camera's het altijd op cruciale momenten niet doen. Ik noem een Amsterdam Cs, het Pentagon 9/11, en nu weer Jeffrey Epstein. Je zou er bijna wat van gaan denken.

VanBukkem | 28-08-19 | 17:20 | 3

Dit zegt statistisch in elk geval niets want doen zij het altijd ook op niet-cruciale momenten?

ik_wacht_niet | 28-08-19 | 17:24

@ik_wacht_niet | 28-08-19 | 17:24:

Op de niet-cruciale momenten dat ik hard langs een flitspaal rijd werkt de camera altijd uitstekend. Ze kunnen het dus wel!

Max Headroom | 28-08-19 | 18:46

@VanBukkem
Van 9/11 kan je gewoon op youtube vinden. Je eerste dag op internet ofzo?

RandyBiel | 28-08-19 | 19:19

De klingons & co zitten weer wat rustiger en de camerafabrikant kan bijschrijven.

van stampij | 28-08-19 | 17:17

Zelfde CCTV camera leverancier als die 't plein bij Amsterdam CS heeft volgehangen. Z'n vader leverde filmrolletjes aan 't Ministerie van Defensie, daar is 't bedrijfje stiekum groot mee geworden.

Vesta | 28-08-19 | 17:14 | 1

Nederland is een gidsland.

LiniaalRectaal | 28-08-19 | 22:02

Zijn de camera's inmiddels weer aan het werk?

Kijkeensaan | 28-08-19 | 17:14

dag prinsje dag clinton en de rest , hoop dat epstein een mooie video nalatenschap heeft opgebouwd

Baron de laclou | 28-08-19 | 17:12

Die zaak stinkt zo enorm...Maar no one cares.

RenHoek | 28-08-19 | 17:12

Die gevangenis lijkt wel een speeltuin..

Patje2011 | 28-08-19 | 17:10 | 1

Vertel dat maar niet aan Rick.

Kuifje-in-de-EU | 28-08-19 | 17:22

Liep daar nog een VHS die alleen maar sneeuwstorm leverde?

Frau Merkel | 28-08-19 | 17:09

Gaan wij nou ons intensief bezig houden met een of andere pedofiel uit de USA - die klootzakken. Alsof er geen belangrijkere zaken zijn.

McMarx | 28-08-19 | 17:06 | 3

Inderdaad, we kunnen het beter over de Nederlandse hebben. Oh wacht...

kwark001 | 28-08-19 | 17:10

Op het moment dat een engelse prins en een oud-president van de VS er tot over hun oren in zitten is het toch wel nieuws lijkt me

2voor12 | 28-08-19 | 17:11

Aan yogurtmutilant en klokkijker:
Welnee! Is van geen enkele relevantie. Het houdt ons enkel weg van wat werkelijk speelt in ons kleine landje en hoe om te gaan met die allesvernietigende inslag.

McMarx | 28-08-19 | 17:23

Gedoe met camera's die het opeens niet goed doen.
In de internationale doofpot-wereld heet dat "een Amsterdam CSje doen"

2voor12 | 28-08-19 | 17:06 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

Er gaat nog veel meer shit boven komen drijven, you ain't seen nothing yet

Kamikazepiloot | 28-08-19 | 17:06 | 4

Free speech is a great thing when nobody is listening. De komende dagen gaat het alleen over Trump en Deutsche bank.

Topperke | 28-08-19 | 17:11

Heel de wereld is dadelijk de lul.
Iedereen gloeiend dr bij..

NiCeY | 28-08-19 | 17:44

Dat proberen ze juist te voorkomen en tot nu toe gaat ze dat heel goed af.

vokjoe | 28-08-19 | 18:02
▼ 1 antwoord verborgen

Washington Post is MSM, dergelijke media geloven we hier niet op GS.

Kuifje-in-de-EU | 28-08-19 | 17:05 | 1

Ach ja. Boeiend hoor, zolang net nieues maar vermakelijk is.
De wereld gaat toch naar de kloten dus geniet ik nu nog extra hard.

Drefbon | 28-08-19 | 17:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken