Vrouwtjes! Wél panty aan met warm weer svp
D66-ministerie eist jaren '50-kleding
Belangrijke mededeling voor vrouwen die ondanks hun verplichtingen in en om het huis toch gekozen hebben voor een functie in de grotemensenmaatschappij. Let u tijdens de hittegolf des doods wel een beetje op de beentjes? Dat moet van D66-minister Wouter Koolmees. Of u met dit warme weer wel of niet een panty aan mag op het werk hangt namelijk af van de "roklengte en de conditie van de benen". Oftewel: benen niet geharst en/of een beetje lubberende kuiten = panty aan. Tjeempie Koolmees. Wie heeft dit in godsnaam geschreven (gokje: Groenlinks-voorlichter) maar vooral WAAROM BETALEN WIJ DIT?
LOL
Harsen is sowieso geen pretje
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
LIVEBLOG. Code Rood DAG TWEE
Nog steeds: warm
Nederland is een land van evenementen - maar ze gaan niet door
Afgelast +++ Gaat niet door
LIVEBLOG HITTE DES DOODS
Nou nou poeh poeh he he
Morgen HEEL HOLLAND HI HA HITTEPLAN
Vertrouw het plan
Nou ja. Onderzoek moslimdiscriminatie dat mede is gefinancierd door Diyanet blijkt uitgevoerd door echtgenoot bestuurder Diyanet-academie
Niet het belangrijkste probleem, wel weer typisch
Erdogans Diyanet en ons ministerie Sociale Zaken betalen onderzoek discriminatie moslimjongeren
Erdogan houdt een vinger aan de pols
Stom rapport over rechtsstaat bevat stomme fout
Okee en nu houden we erover op
ZEEVLAM. Stranddag verwoest
De klootzakken!

