Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GS Checkt: “Vermoorde meisjes, tienermeisjes, zijn al bijna mainstream nieuws geworden”

These, opgeworpen op Twitter: zijn vermoorde meisjes, tienermeisjes, al bijna mainstream nieuws geworden? We checken het aan de hand van een actuele casus: de moord op een tienermeisje door een Syrische asielzoeker in Oostenrijk.

Interessante stelling!

Toevallig is In Wiener Neustadt, een Weens stadje met dik 40.000 inwoners, namelijk net de 16-jarige Manuela K.  gewurgd aangetroffen, door haar moeder, onder een pak bladeren in een park. Uitstekende testkees! De verdachte: een 19-jarige Syrische asielzoeker (foto). Hij was een ex van het meisje, pleegde zijn vreselijke daad uit jaloezie en toonde na aanhouding geen berouw (maar wel agressie). Later trok hij volgens de lokale berichtgeving zijn bekentenis weer in. Op Facebook hield de vice-burgemeester van Wiener Neustadt zich niet in. Dit is ook zonder vertaling glashelder: “Sorry, aber: Wenn noch ein Politiker sagt, es sei alles in Ordnung oder ich noch einmal das Wort „Bereicherung“ höre, kotze ich!” (spiegel) Resumé: een moord op een minderjarig meisje, gevonden door haar moeder, bekend door een vluchteling en met kracht verworpen door een politicus. Genoeg materiaal voor een mainstream nieuwsberichtje, nietwaar?

Factcheck: Nee. Niet waar. Ja, wel in Oostenrijk natuurlijk. Maar wie hier op het Nederweb een koekelkweerie doet, krijgt een (1) hit in eigen land: de Telebelg heeft een bericht gewijd aan het drama. Belgische website HLN.be ook, maar zustersite AD.nl dan weer niet. Wel veel over sneeuw, iets waar ook alle andere meenstriem miedieja heel druk mee zijn. We kunnen dus op dit moment concluderen dat “vermoorde meisjes, tienermeisjes" nog altijd geen mainstream nieuws zijn geworden. Misschien wel bíjna - maar dat is lastig te checken. Daarvoor zullen we de ontwikkelingen op het gebied van tienermeisjesmoord af moeten wachten.

Sneeuw, sneeuw, sneeuw en ruis

Reaguursels

Inloggen

Vraag me af wat witte tienermeisjes zo leuk vinden aan dit asielzoekers tuig. Zal wel met het westerse schuldcomplex te maken hebben?

MurkRatte | 16-01-19 | 09:44

Hier en daar een vermoorde dochter/zuster door de zielige asieleisertjes als collaterel damage vinden de deugneuzen geen enkel probleem. Zo lang ze maar door kunnen met deugen. Even ooh en aah en ooh wat erg, en dan snel weer door met deugen.

Bari Oomsma | 15-01-19 | 12:00

Iemands anders blanke zus/dochter dan wel. The problem with social justice is that you'll eventually run out of other peoples daughters .

Salutis Humanae | 15-01-19 | 13:52

Als ik de dader met een stuk touw om zijn nek achter mijn auto zou hangen en een rondje door de stad zou gaan rijden zou ik dan wel mainstream media halen??!! vragen vragen vragen zo veel vragen

Beeld fapper | 15-01-19 | 11:49

Door Fremdheimers vermoorde witte westerse meisjes zijn geen mainstream nieuws. Het is geeneens nieuws. Niet meer, ondertussen.

"Whazzup!!!"
"Not much, watching the game, having some beer. Killing some girls."

Sans Comique | 15-01-19 | 10:57

And some agression on yellow people in France.

boerk | 15-01-19 | 11:11
-weggejorist-
Rachel_Stewart | 15-01-19 | 10:43

Mochten verontruste burgers aldaar de straat op gaan om in groepsverband te protesteren tegen deze moord, bericht de MSN waarschijnlijk snel over racisme, vreemdelingenhaat en opkomend 'fascisme'.

Zo ging vrij recent nog ook in Duitsland nadat een man tijdens een volksfeest een drietal gekleurde idioten probeerde te verhinderen een vrouw aan te randen. Hij werd in elkaar geschopt en met een fiks aantal messteken vermoord. Was in Nederland niet nieuwswaardig. Wel werd flink verslag gedaan over de demonstraties n.a.v. dat voorval.... Duitsers werden racistisch genoemd. Mensen vol met vreemdelingenhaat en fascistisch gedachtegoed.

DeathValleyCreek | 15-01-19 | 09:56

vaders, hoe laat je je land achter voor je dochters?

Naall | 15-01-19 | 09:30

Door nu met haar te oefenen met paintball wapens en over een paar jaar stappen we over naar het wat zwaarder kaliber

Beeld fapper | 15-01-19 | 11:53
-weggejorist-
Laura_Micklem | 15-01-19 | 08:55

Het Joseph Goebbels Instituut te 070, ook wel de Schtaats Censuur Commissie afd. fakenews genoemd, heeft bepaald dat de wrede waarheid nu eenmaal slecht afstraalt op de achterlijxte van alle achterlijke religies.
Dus..... kapotgetrokken blanke minderjarige meisjes zijn oefenhoertjes en slechts collateral damage in de ingezette VolksVervanging. Zeg maar geofferd voor een groter doel.
RIP meid........

pennestront | 15-01-19 | 08:53

Gevalletje eerwraak, is cultuur. MSM zit nog in de ontkenningsfase, behalve als er een varkenskop in de buurt van een moskee wordt geplaatst, dan is dit bijna een “aanslag” volgens Jozias van Aartsen. Hoort allemaal bij CultuurMarxisme, alle culturen zijn gelijk, wen er maar aan.

Bolder | 15-01-19 | 08:45

Ik kan er de ironie ervan via humor niet eens meer waarderen. Doodziek wordt ik van dit soort gasten. En het hele land zit er vol mee. Oh ja, ze hebben ook nog maar even besloten dat ik nog maar twee biefstukjes in de week mag eten.

Scepticus | 15-01-19 | 07:56

Gehaktballen mijn waarde, en dan ook nog voor 60% gevuld met planten!

redthehaghue | 15-01-19 | 08:46

De buurlanden van Oostenrijk--> zoals Tsjechië, Polen, Hongarije en Slowakije doen geen opvang, huisvesting met een uitkering aan mensen uit Afrika en moslimlanden.

Zij denken... laat Oostenrijk, Duitsland en Nederland dit maar doen.
Ze hebben groot gelijk.

sociaal_econoom | 15-01-19 | 06:39

Dit is half waar. Polen en Tsjechië betalen ook aan hun eigen burgers lage uitkeringen bij werkloosheid: want arm. De paar christelijke Syriërs die Polen opnam zijn toen vanzelf opgerot naar Duitsland. Want geld. Dus niks solidariteit, er zijn hier zat arme mensen en van 500 Zloty rondkomen is niet leuk.

Wilders Spamaccount | 15-01-19 | 06:50

Scuusje. Kreeg server error en reclikckte te snel op refresh
Sorry, Evocatus

Evocatus | 15-01-19 | 04:45

n.m.m. hoeft u zich totaal niet te verontschuldigen, ben van mening dat die server aan de kant van GS zo rottig in elkaar zit, dat je er hoor en dol van wordt.
U bent niet de enige.

watmagjenogwel | 15-01-19 | 07:04

Nu nog een pan-Europese site, met aanvullingen uit alle EU-lidstaten en klaar is de verkiezingsoverwinning voor wat links graag guur-rechts noemt.

Prze***walski | 15-01-19 | 12:24

Joepie, vooruitgang!!!..........?

Kop Kaaz | 15-01-19 | 02:26

Ik vind het werkelijk waar echt misdadig, dat dit soort nieuws bewust uit de media wordt gehouden. Met als doel te verbloemen hóezeer Europa gefaald heeft.
We moeten naar speciale sites om erover te lezen, en zo ontstaat er een grote kloof tussen degenen die hier weet van hebben en de mensen voor wie er niks aan de hand is.
Dit stopt een keer. Het gaat echt een keer goed fout.

letopuwzaak | 15-01-19 | 00:44

Als er 400 vrouwen in Keulen tegelijktijd worden aangerand, haalt het met moeite het nieuws (wordt eerst een poosje verzwegen).

Als het verspreid over een periode gaat, zoals met de verkrachting van 1400 kinderen in Rotherham, Groot-Brittanie, wordt het gedurende lange tijd (10 jaar) succesvol uit het nieuws gehouden.

Maar als het individuele slachtoffers zijn, in zaken los van elkaar, dan kunnen overheden het uitstekend misshcien wel eeuwig buiten de publiciteit houden.

Kortom, het moet extreem uit de hand lopen voor overheden het niet meer uit het nieuws kunnen houden. Ik ben benieuwd naar statistieken van individuele zaken, maar die zullen lastig te vinden zijn, wegens het wellicht vaak niet bijhouden van etniciteit.

Gewinflipt | 15-01-19 | 00:26

Hier ben ik ook bang voor.

letopuwzaak | 15-01-19 | 01:03

Gewinflipt | 15-01-19 | 00:26

Merkel had nog zo gezegd: "armlengte afstand"

Kop Kaaz | 15-01-19 | 02:27

Syrische jonge man in Oostenrijk.

Ik ben benieuwd hoe hij in Oostenrijk gekomen is. Via de landroute lijkt mij het meest aannemelijk, een reis die waarschijnlijk is gestart via de Griekse eilanden.

Zou hij misschien door zo'n deugende "hulpverlener" uit het water getrokken zijn? Zo iemand die migratie-kritische Nederlanders in 2015 deugend zat weg te zetten als "vuile racist", omdat zij vanwege zorgen over de veiligheid van henzelf en de Nederlandse bevolking dit soort tuig niet binnen hun grenzen wilden hebben? Zo iemand die besloten had om naar die eilanden af te reizen, om daar deze "zielige" migranten uit het water het Griekse strand op te trekken (en lekker deugend met dik aangezette selfies op sociale media daarover uitgebreid te berichten)? En hen vervolgens van tips en routebeschrijvingen heeft voorzien hoe zij de Oost-Europese landen konden doorkruisen om in landen als Oostenrijk te komen?

Je zou dat maar eens op je geweten hebben zeg. Dat de kans bestaat dat jij zo'n griezel hebt zitten helpen, om er dan nu achter te komen dat zonder jouw hulp dit onschuldige jonge meisje nu wellicht nog had geleefd. Hoe voelt dat nou, deugmens?

Maar ach, u deugt gelukkig. Zo is het toch? En wij hier zijn toch allemaal maar vuile racisten, nietwaar? En wij hebben uiteraard allemaal schuld aan de dood van Aylan Kurdi, niet zijn vader die hem dat bootje ingetrokken had, noch de deugmensen die deze migranten naar onze welvarende landen lokken met het vooruitzicht op levenslange sociale voorzieningen omdat zij - vaak valselijk - zich als "politiek vluchteling" kunnen melden.

Deugmens, wij zijn degene die aan de juiste kant van de geschiedenis staan. Niet jullie. Jullie kinderen en kleinkinderen zullen jullie vervloeken, omdat jullie eraan hebben bijgedragen dat alles wat onze - blanke - voorouders aan moois hebben opgebouwd, door jullie met mokerslagen kapot is geslagen.

Kompromat | 14-01-19 | 23:58

Ik ben zelf zo murw 'genuanceerd' geworden door alle menings her en der.
Toch kan ik genieten van een tegel vol vuur zoals de deze.

keestelpro | 15-01-19 | 00:42

Hij is later ingevlogen door gezinshereniging.

Premier Trutte | 15-01-19 | 02:47

@ Premier Trutte | 15-01-19 | 02:47
Voor de discussie over dit probleem is dat uiteindelijk irrelevant.
Of hij nu is binnengekomen in het kader van door deugmensen hartstochtelijk verdedigd gezinsherenigingbeleid via zijn al dan niet uit de Griekse wateren getrokken vader/moeder of melaatse oma, binnengekomen is via de veerdiensten tussen Afrika en Europa of binnengehaald is door randdebielen met auto’s of een bus, uiteindelijk gaat het erom dat de deugende asielindustriemaffia bijdraagt aan het onveilig maken van ons continent.

Overigens zijn een aantal van de aanslagplegers in Parijs aantoonbaar wel via de Griekse eilanden binnen gekomen:
www.nrc.nl/nieuws/2015/11/14/6-vragen...

En dit is absoluut niet het enige tuig dat via deze route zo binnen gekomen is.

Kompromat | 15-01-19 | 12:39
▼ 1 antwoord verborgen

ALLE (!) verkrachtingen in Oslo worden gepleegd door islamtische immigranten.
www.youtube.com/watch?v=4N_MX08gQOs

(Betreft de categorie 180 "asault rapes" waarbij dader en slachtoffer elkaar van te voren niet kenden, over een periode van 5 jaar.)

Gewinflipt | 14-01-19 | 23:53

Zoals de tweet van de burgemeester zouden er meer moeten komen.
Politici die zich durven uitspreken.

letopuwzaak | 15-01-19 | 00:24

Het is niet zo gek dat geslachtratio in moslimlanden compleet scheef is in het voordeel van mannen.

lacucaracha | 14-01-19 | 23:17

Januari 2016, Alexandra, 22 jaar – vermoord door Libanees in Zweden
Oktober 2016 – Maria, 19 jaar – vermoord door Afghaan in Duitsland
Februari 2017 – Soopika, 22 jaar – vermoord door Nigeriaan in Duitsland
Oktober 2017 – Franse vrouwen z.n., 20 en 21 jaar – vermoord door Tunesiër in Frankrijk
December 2017 – Mia, 15 jaar – vermoord door Afghaan in Duitsland
Februari 2018 – Pamela, 18 jaar – vermoord door Nigeriaan in Italië
Maart 2018 – Mireille, 17 jaar – vermoord door Afghaan in Duitsland
Juni 2018 – Julia, 15 jaar – vermoord door Turk in Duitsland
Juni 2018 – Susanne, 14 jaar – vermoord door Irakees in Duitsland
December 2018 – Michelle, 16 jaar– vermoord door Afghaan in Oostenrijk

Lijstje met alleen meisjes en jonge vrouwen. Van een aantal vermoorde meisjes in Zweden zijn alle gegevens inmiddels van internet verdwenen.

Poesmobiel | 14-01-19 | 23:12

Wir schaffen das!

lacucaracha | 14-01-19 | 23:15

Twee Deense jonge vrouwen, vermoord in Marokko

Montesquieue | 15-01-19 | 11:19

Maar onze Social Justice Warriors - die posten dit massaal. Toch?

relatief | 14-01-19 | 23:05

Dit weekend is een Spaanse vrouw in Fuengirola afgeslacht met een mes door haar Duitse ex Helmuth, alles voor de ogen van haar (hun) 16-jarige zoon, die ook gewond raakte. De dader is inmiddels gearresteerd in het ziekenhuis waar hij zich liet behandelen aan zijn eigen verwondingen. Heb er niets over gelezen in de msm, ook niet op teletext, en niet op GS... Het is allemaal verschrikkelijk, maar overdrijven we niet een beetje om het wereldnieuws door te vlooien om weer wat vreemdelingenhaat aan te wakkeren?

menschdurfteleven | 14-01-19 | 22:59

Voordat ik de lijst met vermoorde meisjes en jonge vrouwen plaatste, heb ik over het posten minstens drie kwartier na zitten denken. En het uiteindelijk toch gedaan. Het zit me allemaal niet lekker. De kans dat je daarmee vreemdelingenhaat zou kunnen aanwakkeren bijvoorbeeld, zit me niet lekker.
Maar wat me nog minder lekker zit is dat het aantal misdaden van mensen die nog maar kort in Europa zijn en gepleegd worden op Europeanen gigantisch hoog is en zeer barbaars van aard. Het aantal verkrachtingen loopt de spuigaten uit. Behalve vrouwen en meisjes zijn hele kleine kinderen, ouderen, gehandicapten en zieken vaak slachtoffer. De lijst zou nog veel langer worden als ook vermoorde Europese jongens zouden worden toegevoegd. Het geweld is gigantisch en het aantal slachtoffers schrikbarend.
Maar alsof de feiten al niet verschrikkelijk genoeg zijn, is het gegeven dat er nauwelijks over bericht wordt verontrustend. Er wordt heel veel aan gedaan om de berichten zo kort mogelijk te laten circuleren. Namen van slachtoffers en foto's van hen verdwijnen, ervaringen van slachtoffers die misdaden hebben overleefd zijn moeilijk te vinden.
Niet voor niets lopen vrouwen in Duitsland met foto's van vermoorde kinderen. Zij willen wel graag aandacht voor hen. En ik dus ook, ook al geeft dat een dubbel gevoel. Het toedekken, verzwijgen en laten verdwijnen van misdaden die zodanig structureel zijn is toch echt nog veel en veel erger. Dat zouden we inmiddels van de geschiedenis geleerd moeten hebben.

Poesmobiel | 15-01-19 | 01:31

Dikke plus. @poesmobiel.

letopuwzaak | 15-01-19 | 07:59

menschdurfteleven | 14-01-19 | 22:59
U is een notoire weg kijker en bagataliseren is uw hobby wellicht als een van uw geliefden de sjaak is dat u wakker wordt

Kappie62 | 15-01-19 | 08:49
▼ 7 antwoorden verborgen

Bereicherung, dat ze dat nog serieus zo durven te benoemen. Verarming of verschraling zou ik het noemen.

BozePaarseMan | 14-01-19 | 22:47

Bedreiging en gevaar, zou ik het noemen.

BenPakdee | 15-01-19 | 01:31

Ik liel pasgeleden door Den Haag.
Aan de ene kant de yuppies, hoogopgeleiden die op de ministeries werken.
Aan de andere kant ontelbare sloeberige opgeschoren allochtonen.
Tientallen Turkse zaken met dure inrichting, waar geen klant te zien is.
Ik als autochtoon zou daar ook zeker niet binnengaan, wel eens geprobeerd, maar dan wordt je aangesproken als: "Vriend, wat wil je? "of zo ongeveer.
De parallelle samenleving is een feit.
Ieder in zijn eigen bubble.
Ze hebben nu ook niet meer de Nederlandse disco nodig, ze hebben hun eigen shisha-lounge, hun social clubs, waar de Turkse bling-bling in het rond spat.
Wat ook opvalt is de enorme tentoonstelling van rijkdom: dure kleding, sieraden en auto's.
Je voelt je bijna als autochtoon een enorme sukkel als je dat ziet, en je 's ochtends weer naar je werk gaat , terwijl deze types schijnbaar altijd geld op zak hebben, op één of andere manier overdag vrij zijn etc.
In gokhallen, waar de nederlandse steden van vergeven zijn, zitten ook steevast 80 procent allochtonen heel de dag achter een gokkast.

Wat ook opvalt is het denigrerende toontje van deze gasten als ze sporadisch iets van je nodig hebben.
Nederland is fucked.

King of the Oneliner | 14-01-19 | 22:47

De multiculturele samenleving is een verrijking voor Nederland. Zo sprak premier Kok ergens begin jaren 90, hoe dat uitgepakt heeft weten we inmiddels. Links idealisme is gebaseerd op drijfzand.

Jackson | 14-01-19 | 23:57

elke shishalounge heeft minimaal 1 gokkast. Aangezien je nooit kunt aantonen hoeveel men er in heeft gegooid is dat een prachtige witwas machine.
En zo functioneren tal van obscure zaakjes in grote en middelgrote steden als witwaspaleisjes: belwinkels, shishalounges, kebabzaken, avondwinkels, etc. hordes zaken waar nooit iemand komt zonder ooit failliet te gaan.

Joostmochtnietsweten | 15-01-19 | 06:48

Joostmochtnietsweten | 15-01-19 | 06:48
Dat is nog een hele klus. Duizenden euro's witwassen door muntjes in een machine te gooien. Je moet om te beginnen al je briefjes omwisselen.

Sans Comique | 15-01-19 | 11:23

wel eens gezien hoe de 2e kamer beveiligd wordt ? ook hysterie

Baron de laclou | 14-01-19 | 22:40

De vrouw van de burgemeester van Haarlem krijgt een speciale ring die op een speciale dag wordt uitgereikt omdat zij al een paar maanden moet lijden onder een paar boze tweets op de tijdlijn van haar man. Da's leuk voor Wilders om te horen.

Sans Comique | 15-01-19 | 11:04

gisteren een zwangere duitse aan het mes geregen , kind dood . ook hysterie

Baron de laclou | 14-01-19 | 22:39

Allemaal hysterie hoor

Baron de laclou | 14-01-19 | 22:38

Welkom in mijn laaaahhhaaaaannndddd

Bezorgde vader | 14-01-19 | 22:48

Op de NPO niks hierover, alleen het zoveelste stomvervelende kook-of bakprogramma. Om te kotsen inderdaad en niet aleen dat stomme vreten. NPO opheffen graag. en verder een NedExit of Hollexit als het maar exit is.

HijgentHert | 14-01-19 | 22:37

Presentatrice Katja Schuurman gaat zich inzetten voor vluchtelingen. "Binnenkort word ik gekoppeld aan een vluchteling of meerdere vluchtelingen om die zich een beetje thuis te laten voelen in Nederland."

De presentatrice benadrukt ook dat het niet om een programma gaat. "Ik functioneer ook als er geen camera's draaien hoor, haha! Het is iets wat iedereen gewoon kan doen. Je kunt je opgeven bij het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers en dan word je gekoppeld aan een opvang in jouw buurt."

Aldus Katja Schuurman in de Metro dd 15-10-2015.

Op de plaats van Katja Schuurman kun je ook een willekeurige andere naam van een BN-er invullen. BN-ers die de laatste jaren verdacht stil zijn.

Dr_Dre | 14-01-19 | 22:35

Zodra zij een asielzoeker toegewezen gaat krijgen (95 procent kans dat het een jongen wordt tussen de 18 en 30, en in Katja's geval, zonder puisten) gaat zij hem binnen 15 minuten testen in het toilet van 't café om de hoek

Sans Comique | 15-01-19 | 11:06

Ben benieuwd of er ook mannelijke BNers zullen zijn die gekoppeld worden aan een vrouwelijke assiellant. Moeten ze eens proberen, kan je lachen.

Bari Oomsma | 15-01-19 | 12:17

Vermoorde tienermeisjes zijn zoooo 2018...!

Nemo_Tenetur | 14-01-19 | 22:23

EU blijft wegkijken en het probleem islam wordt niet benoemd. Dit is waar we elke dag naar kijken, tijd voor een harde NEXIT. www.youtube.com/watch?v=wRK1rb3E090&a...

Datkanjenietmenen | 14-01-19 | 22:18

Het Juncker en Timmerfrans neem er nog eentje op jullie gezondheid!
En dat we maar een fijn en gezellig maar bovenal een moslim Europa mogen krijgen, proost.

Rdock | 14-01-19 | 22:14

Er valt eigenlijk niets meer te zeggen,
maar ik zeg het toch nog maar eens:
Deze ethiek/moraal importeren wij in NL ook willens en wetens.....
.
(Nou ja, **ik** wil het niet.)

hotmint | 14-01-19 | 22:12

Wanneer je opgegroeid bent met het hele idee dat je zusje(s) door jou beschermd moeten worden. Je uit een cultuur komt waar jouw vrouw je eigendom is, dan is wraak nemen als je vrouwtje bij je weggaat logisch. Daar wil je best een jaar of 10 voor in de cel zitten. Principe kwestie toch. Voor al die jonge vrouwen die op zoek zijn naar aan de ene kant "iets exotisch", "het alfa-mannetje" en de figuurlijke "middelvinger" naar hun papa... pas op, het kan je einde betekenen. En zo niet, dan is statistisch de kans groot dat je alleenstaande moeder zal worden. Verzekerd van een armoedig bestaan.

Vrouwtje_haram | 14-01-19 | 22:10

Hoe hard het ook klinkt, als je als jonge vrouw niet door hebt dat je bij dit soort gasten weg moet blijven en als je ouders je dat niet hebben uitgelegd ben je gedeeltelijk medeverantwoordelijk voor de gevolgen van een leuke bad boy als vriendje. Je kiest er toch echt zelf voor.

InTheTube | 15-01-19 | 09:37

InTheTube | 15-01-19 | 09:37
Je bent als puber enorm beïnvloedbaar. Niet door je ouders, juist niet. Wel door school en instituten als Greenpeace, Oxfam, Bij1, you name it. Goede doelen, bevolkt door goede mensen.

Sans Comique | 15-01-19 | 11:08

Moordbericht. Vandaag was het een rustige dag met weinig moorden. Tegen het weekeinde verwachten we een sterke stijging van het aantal moorden. De lange-termijnverwachting laat een geleidelijke stijging zien, bereid u voor en neem wat extra bewakers mee als us 's avonds toch over straat wil.

En u weet, heeft u nog mooie fotos ervan, deel ze met ons!

Patatter | 14-01-19 | 22:09

Hoe vaak heb je een 0 in een -1 moeten veranderen voor deze voorspelling?

Sans Comique | 15-01-19 | 11:25

Loor probeert te zeggen dat vermoorde meisjes steeds meer voorkomen; soms summier in de media, soms uitgebreid. Romy. Savannah. Laura. Anne. Humeyra. Ik kan er zo een reeks opnoemen van afgelopen jaar, eigen landje, terwijl ik nieuws niet echt volg. Gelijksoortige gebeurtenissen elders in Europa.
Waarom Loor als dom wegzetten mbt haar opmerking, omdat dit buitenlandse bericht hier weinig aandacht krijgt? En waarom zouden we dit soort zaken niet groter mogen bekijken, de zorgen zijn gewoonlijk toch juist wel om heel Europa?
Waarom makkelijke topics maken over willekeurige onbelangrijke personen? Heeft de pen een burn-out ofzo?

einStina | 14-01-19 | 22:07

Volgens mij mis je het punt..

Droppot_dk | 15-01-19 | 08:04

In de Eu burelen is het alleen maar een statistisch gegeven. Dat er weer een gezin kapot gemaakt is door een importiër telt in Brussel niet.

Tee Of Cup | 14-01-19 | 21:48

"Hij was een ex van het meisje, "

Een ex? Hoeveel exen had ze... en kan de dader niet één van die exen zijn?

koter | 14-01-19 | 21:44

Ik dat dit nog maar het topje van de ijsberg is. Het gaat natuurlijk niet alleen over moord, maar ook over verkrachting, mesaanvallen, bijlaanvallen, duw-, en vechtpartijen die uit de klauwen lopen. Het is al jaren dagelijkse kost.

lokoolokie | 14-01-19 | 21:43

Jongens en meisjes, daar gaan we, van links naar rechts en daarna kris-kras: Marokko, Algerije, Tunesië, Libië, Egypte, Turkije, Syrië, Libanon, Israël, Saudi Arabië, Jemen, Oman, Somalië Iran, Irak, Afghanistan, Pakistan, Soedan, Tsjaad, Niger, Indonesie, Malaysie. Hedendaagse pareltjes van menselijke beschaving.

Paintertje | 14-01-19 | 21:36

Altijd gezellig die landen ze blinken uit in vreedzaamheid verdraagzaamheid en vooruitgang.

Jacktheflipper | 14-01-19 | 21:41

Wat een verrijking toch weer...
Eer is altijd een goede beslissingsgrond, maar zijn de meiden in Europa nou nog steeds niet op hun toekomst voorbereid ?

Wijze uit het Oosten | 14-01-19 | 21:32
-weggejorist-
Erikjan79 | 14-01-19 | 21:31

Die verbazing bij historici in het jaar 2200 als ze concluderen dat er eigenlijk geen aanleiding te vinden is wat betreft de religieuze Europese burgeroorlog bijna 200 jaar geleden.

de Voorzittert | 14-01-19 | 21:28

Dezelfde verbazing als bij de verkiezing van Trump, en de Brexit uitslag?
Nou dan weet ik wel wie de verbaasden zijn.

Roadblock | 14-01-19 | 21:33

Een grote volksverhuizing van tribale volkeren die nog mentaal in het jaar 0 leven is denk wel een motief dat een historicus zal herkennen hoor.

Dirk III | 14-01-19 | 21:33

Er zijn helaas al heel veel dingen “gewoon” geworden...hoofddoeken, straatbeeld, inrijden op mensen, aanslagen, alles achter dik glas, overal camera’s, verkrachtingen, eerwraak, schieten, bommen en granaten, overal buitenlandse winkels, Onze tradities kapot maken, alles in 3 of meer talen, overal buitenlands gelul om me heen, ect ect...vul de rest maar aan

TonyMontana010 | 14-01-19 | 21:27

Koekelkweerie, meenstriem miediea... stop hier in vredesnaam een keer mee.. als ik drie seconden na moet denken wat daar nou eigenlijk staat en wat er bedoeld wordt dan schiet je je doel voorbij. Het is niet grappig , dat was het vroeger bij het onstaan van GS. ga anders weg

arv | 14-01-19 | 21:26

Mee eens. Verzin of een grappig vervangend woord in eigen taal, of laat het achterwege.

Van Urk | 14-01-19 | 21:33

Dat krijg je ervan als waarschuwen voor deze types in de media al racisme is.
Vermoorde tienermeisjes.

Ray69 | 14-01-19 | 21:24

Tieners zitten nog nauwelijks achter de televisie. TV is vooral een medium voor oudere mensen... laten we zeggen 40+. Internet is waar jongeren uithangen, en daar is het rechtse geluid alom aanwezig. Geenstijl is niet voor niets één van de grootste blogs van Nederland. Dat meiden niet gewaarschuwd worden voor gevaarlijke types is dus totale onzin. Ze worden te pas en te onpas gewezen op mogelijke gevaren. Jonge meiden vallen nu eenmaal op stoere, en mogelijk gevaarlijke, jongens (zeker als ze geen sterke vaderfiguur hebben).

koter | 14-01-19 | 21:51

Niet alleen dat, maar hij gaat naarstig op zoek naar moorden gepleegd door de autochtone bevolking en vergelijkt een paar van die moorden (net zo erg natuurlijk) over een langere tijdspanne met de zeer vele moordpartijen van moslims die bijna dagelijks, danwel wekelijks door heel Europa worden gepleegd.

thephysicist | 14-01-19 | 22:03

Toch zie ik hoop, hoop op een boel ellende.

Genodigde | 14-01-19 | 21:24

Leg die hoop dan maar eens uit ? Zodat ik er ook hoop uit kan putten.

hackxor | 15-01-19 | 08:01

In het Coudenhove-Kalergi plan staat duidelijk beschreven dat het blanke ras moet verdwijnen.
Dat kan door
-rasmenging
-massale import Afrikanen
-demotivatie
-stimuleren om geen kinderen te krijgen (en makkelijke abortus)
-standaardgezin demoniseren
-feminisme (en vrouwelijke arbeidsparticipatie)
-normaliseren van homo en trans
-verarming door onnodig hoge belastingen
-etc.
In samenhang gezien is dan sprake van genocide op het blanke ras, volgens de genocide definitie van de VN.
Verkrachting van blanke meisjes leidt tot een verdere daling van het geboortecijfer.
Moord op blanke meisjes leidt tot een absolute daling van het aantal blanken.
Zowel verkrachting als moord passen in het Coudenhove-Kalergi plan.
Onze politici (en rechters en MSM) werken mee aan de uitvoering van dit plan.
Verwacht van hun dus weinig empathie en nul aktie.

arbeid_loutert | 14-01-19 | 21:15

Diversiteit is blanke genocide?

zwezerik | 14-01-19 | 21:21

'Diversiteit is blanke genocide?'
Als enkele blanken besluiten om een relatie en kinderen te hebben met andere rassen, is dat geen bedreiging voor het blanke ras.
Door de massale import van huwbare mannelijke Afrikanen zullen meer blanke vrouwen kiezen voor rasmenging. Voormalig president Sarkozy zei: "rasmenging is noodzakelijk en verplicht". Timmermans uit zich in gelijke woorden en met hun vele anderen.
Verwacht dus beleid dat daartoe strekt. Bijvoorbeeld bij woningtoewijzing.
De combinatie 'zwarte man - blank meisje' zie je opmerkelijk vaak terug in reclames.
Hoe groter de schaal waarop dit gebeurt, hoe minder blanke kinderen en hoe meer gemengde kinderen.
Deze vrouwen zijn verloren voor het blanke ras. Voor het ras van haar voorouders en honderden generaties daarvoor.
Vandaar ook de uitspraak: 'diversiteit is een codewoord voor genocide'.

arbeid_loutert | 15-01-19 | 00:03

Nog steeds geen "Foutje, bedankt!" -tweet van Sargentini...

wiener mit pommes | 14-01-19 | 21:14

Eerst heb ik medelijden, totdat ik lees dat het meisje een ex van de moordenaar was.
Dan is het: dikke vette eigen schuld!
Sorry, misschien hard maar net als die 2 sneeuwvlokjes die op reis gingen naar Marokko.
Als je nu nog steeds denkt dat zoiets makkelijk kan, vraag je om ellende.
Kijk maar effe!

Gerrit gordijnstok | 14-01-19 | 21:12

Dirk III | 14-01-19 | 21:23 |
Ach Dirk, ik heb wel eens een discussie met Brabbelbeer gehad, hoe hij dit soort dingen in zijn eigen familiekring zou ondergaan. Maar er is geen doorkomen aan. Misselijk makend downplayen en bagatelliseren. Het schijnt de mores te zijn onder zijn soort VVD-ers.

Roadblock | 14-01-19 | 21:31

@Dirk III | 14-01-19 | 21:23
U meent dat Henken geen Anita's vermoorden?
Leg dat maar eens uit aan de verpleegster die een paar jaar geleden door haar Brabantse tokkie op de parkeerplaats voor een ziekenhuis afgeschoten werd.
De domheid is sterk vanavond.

Berbaar | 14-01-19 | 21:38

Berbaar | 14-01-19 | 21:38 |
Blijkbaar heeft die burgemeester daar een andere mening als jij over Brabbelbeer.
Maar je zal zoals wel vaker het artikel niet gelezen hebben in je haast om de boel down te playen.
Jij bent een type dat, als ze je kop eraf hakken met een kromzwaard onder Allahu Akbar geroep, je laatste woorden zullen zijn: "Moorden zijn van alle tijden"" .
Ik heb eens nagedacht waarom je altijd dit soort dingen loopt down te playen. Het is eigenlijk heel simpel. Jou Mark en zijn partij beweert voortdurend dat het hier geweldig is en niets aan de hand.
Elke negatieve actie van moslims speelt Wilders en Baudet in de kaart.
En dat wil een rasechte VVD er natuurlijk niet.

Roadblock | 14-01-19 | 21:47
▼ 2 antwoorden verborgen

MSM, Meisjes Slachtende Moslims..

Twisted_Faith | 14-01-19 | 21:12

Ik hoop dat de Brexit doorgaat en dan de Nexit om van deze drama's af te komen. Kan deze berichten gewoon niet meer lezen. Het is gewoon elke dag raak.

Datkanjenietmenen | 14-01-19 | 21:12

Wat is je plan dan? Denk je dat deze zandparels dan bij een Nexit vanzelf weglopen terug de grens over? Die zitten hier wel lekker hoor. Die verzorg je nog tot je sterft. Het zijn net ongewilde kinderen van een ander die in je huis pissen maar die je moet blijven verzorgen ook al zijn ze soms ouder dan jij zelf. Ze zullen gewoon nooit volwassen worden of niet volwassen op een manier die wij kennen.

Dirk III | 14-01-19 | 21:26

Dirk III | 14-01-19 | 21:26
Onder druk wordt ALLES vloeibaar.
Ik herinner mij nog goed het hoongelach over de handelsverdragen die Trump ging opzeggen. Dat kon helemaal niet enz enz. En het kon wel.

Roadblock | 14-01-19 | 21:38

@Dirk Heb wel een plan en al vaak hier verkondigt ook. 1. Ik wil een referendum (FvD wil die terug) over religie uit de grondwet. 2. Paspoort intrekken van mensen die dit soort misdaden plegen of al op 50% zitten en dus uitzetten. 3. moskeetjes dicht, echt dicht, waar nog een haat vanuit gaat uit de middeleeuwen. 4. Grenzen dicht voor mensen die de islam aanhangen. 5. De islam benoemen als een probleem die de mensenrechten op alle manieren schendt. En ga zo maar door.

Datkanjenietmenen | 14-01-19 | 21:47

Volgens bepaalde geschiften (oeps.... de r vergeten) is de moslimman het beste van de schepping. Daar maak je het niet zomaar mee uit als je een meisje/vrouw bent. Dat leidt tot ernstige problemen want de eer is aangetast.
Het door de islam ingegeven narcisme is een bom onder iedere 'gemengde' relatie. Vaak gaat het om meisjes met een laag zelfbeeld, naïef en impulsief.

wijsvinger | 14-01-19 | 21:07

Religie is een vloek, niets anders dan dat.

oakmont | 14-01-19 | 21:05

Ja, de moord op Dirk Post sproot niet voort uit christelijke waarden, juist uit een tekort daaraan.

Van Urk | 14-01-19 | 21:36

@Van Urk | 14-01-19 | 21:36
Sure alles wat goed gaat op Urk (en dat zal best wat zijn) komt voort uit gristelijke waarden en alles wat fout gaat niet?
Daar trapt, behoudens gristelijke kwezels, niemand in knul.

Berbaar | 14-01-19 | 21:55

Wat ik zelf oprecht prettig vind aan u, Berbaar, is dat de dialoog altijd aangescherpt wordt.

schijtzat | 14-01-19 | 22:27
▼ 4 antwoorden verborgen

Dus tussen de zaterdag en de zondag komen eerst nog de uitgaande tienermeisjes van zaterdagnacht?

Welles! Nietes! | 14-01-19 | 21:04

Ook in Oostenrijk speelt dit probleem. Een zoekopdracht naar ermordet mädchen Niederlande op de site van Kronenzeitung ( oplage 3 miljoen, grootste van Oostenrijk) levert precies nul resultaten op.

Superior Bastard | 14-01-19 | 21:03

Aandacht hier voor een vermoord meisje in Oostenrijk is ook overdreven. Het punt hier is natuurlijk niet de moord an sich, maar het binnenhalen van jonge mannen met psychische problemen en een cultuur die vrouwen achterstelt. Risico wordt wat groter.

SamV | 14-01-19 | 21:15

Nicky Verstappen? Ten eerste is dat geen Madchen ach en die andere onzin van je.... onsterfelijk belachelijk

azijnseikerT | 14-01-19 | 21:18

Schitterend, een moord van 20 jaar geleden erbij moeten halen en dan doen alsof het hetzelfde is als de -aan lopende band moorden- van geimporteerde barbaren.

Repetitive Beats | 14-01-19 | 21:21
▼ 1 antwoord verborgen

Nu zal het eens andersom zijn, een Oostenrijkse autochtoon vermoord een Syrisch vluchteling meisje . De MSM in heel Europa zou het melden maar hier kijken ze liever voor weg .

Castor12 | 14-01-19 | 21:00

Had het er eerder ook over met mede-tegelbouwer @witdusracist); toen de Turkse Humeyra werd vermoord, door een mede "Slechte-Moslim-Turk", stond de hele halve bedoekte en bejurkte en opgeschoren "community" te balen en te janken dat zoiets toch nooit had "mogen gebeuren"...
... de Turkse moekes zeiden tussen tranen door dat "het deed hun denken aan hun eigen kinderen"...
Ja! En als het 16 jarige Rotterdamse Chantal is, doet je opeens een stuk minder denken aan je eigen kinderen, moeke Turki Turki.
Want zo leven we al eeuwen, in NL, in parallelle samenlevingen, die

chicago river | 14-01-19 | 20:56

chicago river | 14-01-19 | 20:56 (to be continued...)
... parallele samenlevingen die alleen onder de klamme deken-vlag van "multikulti" wordt geprezen.
Flikker toch een eind op, het is niet zo, het gaat zo niet, en het wordt het niet ook niet.
Daahaag, Den Haag.

chicago river | 14-01-19 | 20:58

Helemaal eens.

letopuwzaak | 15-01-19 | 00:59

Het klinkt wel weer mooi in het Duits: bereicherung = verrijking. Dat dan weer wel.

Knokloof | 14-01-19 | 20:54

Enige wat we kunnen doen. Gaan stemmen.
FvD PVV SP of andere eerlijke menselijke partijen.

oplichter | 14-01-19 | 20:53

@Van Urk | 14-01-19 | 21:20
Uiteindelijk ging het wel degelijk om een meisje.
Lees het artikel eens.

Berbaar | 14-01-19 | 21:30

@kaasfondue | 14-01-19 | 21:29
Nee, de meeste reaguurders zijn namelijk een stuk slimmer dan U en regeren on-topic.
Toedels!

Berbaar | 14-01-19 | 21:31

Berbaar, uw bronnen hebben het fout. Fabels overgenomen uit sensatievod de Telegraaf. Kijk ander hier even naar: www.youtube.com/watch?v=GNZGohnSuv8 Motief is onduidelijk.

Van Urk | 14-01-19 | 21:39
▼ 7 antwoorden verborgen

Dit boeit de politiek en dus ook de MSM geen ene reet...
Het opkomend populisme in de EU, dat is pas nazi!

Lees ook nog even ‘... later binnengekomen via gezinshereniging..’

Veluwse-Eikel | 14-01-19 | 20:53

Wat een slappe reactie van die burgemeester, onze premier slaat zo'n moordenaar persoonlijk in elkaar.

Mr_Natural | 14-01-19 | 20:52

Hahahaha. Heuhhhh....

Jan, Leiden | 14-01-19 | 21:00

Jaja, op z'n sloffen zeker?

TP 1984 | 14-01-19 | 23:01

Triest voor dit meisje en haar omgeving. Laat dit een dramatische 'les' zijn. Laat je niet in met moslimtuigh. Simpel.

HaatbaardKnipper | 14-01-19 | 20:51

Ik lees hier: Haar eigen schuld?

Roadblock | 14-01-19 | 20:57

www.thereligionofpeace.com
-TheReligionofPeace.com (TROP) is a pluralistic, non-partisan site concerned with Islam's political and religious teachings according to its own texts. The purpose is to counter whitewashing and explain the threat that Islam truly poses to human dignity and freedom, as well as the violence and dysfunction that ensues as a direct consequence of this religion's supremacist ideology-

theo-is-dood | 14-01-19 | 20:58

crime passionel, een nieuw fenomeen voor sommigen.

Berbaar | 14-01-19 | 20:50

Berbaar | 14-01-19 | 20:59

Bullshit! Dat weet je zelf ook, zie mijn reacties aan SB..... ik blijf niet herhalen,

Fatwabuster | 14-01-19 | 21:15

Nounou Berbaar, aan de ene kant ja. Het is van alle tijden maar de laatste paar honderd jaar hebben we wel enige vooruitgang geboekt en zijn dit soort gevallen wat terug gevallen. Gelukkig hebben we de mensen die nog wel in de jaren 1200 leven hier weer heen gehaald zodat we weer weten hoe je overspelige vrouwen moet leren wie de baas is. Met zuur of meteen maar doden.

Dirk III | 14-01-19 | 21:17

Berber heeft moeite met verhoudingen en verbanden. Kan hij niet veel aan doen. Het is een beperking. Ieder dorp heeft een gek en soms meer dan één.

Superkwatta | 14-01-19 | 21:28
▼ 5 antwoorden verborgen

Deze website mag van mij ook mainstream. www.refcrime.info/de/Crime/Show/14632... einde met het wegkijken . #
handige apotheek-zwembad O-lizer Oostenrijk en Duitsland visueel & interactief.

hackxor | 14-01-19 | 20:50

Wel verfrissend die heldere mening van de plaatsvervangende burgemeester. Maar weer een nachtmerrie voor die ouders. Hoop maar niet dat ik ga wennen aan dit soort "incidentele" berichtgeving, echt niet normaal wat die migratie in Europa allemaal aanricht.

Jan, Leiden | 14-01-19 | 20:50

Berekende massamoord op de eigen bevolking, dank aan de EU, dank aan de elite, dank aan links, dank aan het midden, dank aan de MSM: alles om de eigen bevolking te onderwerpen.

smdyasc | 14-01-19 | 20:48

Binnen welke straal van Nederland zijn vermoorde meisjes nieuwswaardig? Is Nederland niet voldoende?

SamV | 14-01-19 | 20:47

In China is een groot meisjes te kort, ze zijn daar dik geld waard!

stormtijd | 14-01-19 | 21:16

@SamV | 14-01-19 | 21:09
Heb ik ook gehoord Sam, vreselijk.
Het schijnt in meerdere landen te gebeuren dat jaloerse en/of afgewezen types vrouwen vermoorden.
Een paar eeuwen geleden schreven ze er al boeken en toneelstukken over.

Berbaar | 14-01-19 | 21:19

Verdiep je in de statistieken, zou verstandig zijn, dan hou je misschien op met extreem dom lullen.

Superkwatta | 14-01-19 | 21:25
▼ 4 antwoorden verborgen

Een moslima met wat gemorst bier over haar hoofddoek, dat is pas erg!

gestoptmetroken | 14-01-19 | 20:46

Je bedoeld die van het Centraal station 020? Die zit nog steeds onder een droogkap te PTSS-en en gaat binnenkort het Wajong traject in. Die moslima?

Pedronegro | 14-01-19 | 21:11

Kijk dat is nog eens een uitspraak van een boze Burgemeester die er voor zijn bevolking is. Zie er hier maar 1 zoiets doen en dat is Jos Heijmans de rest is hypocriet.

Trumme | 14-01-19 | 20:46

Goed zo, GS, this is why I love you.
Dit soort deuggelul gewoon keihard ontkrachten.

Lewis | 14-01-19 | 20:45

Tweet probeert alleen maar te zeggen dat vermoorde meisjes 'geen bijzonder nieuws meer is' omdat het tegenwoordig orde van de dag is. Dus hoezo deuggelul?

Van Urk | 14-01-19 | 21:02

Je begrijpt het niet hè Lewis?

Superior Bastard | 14-01-19 | 21:05

Sorry, ik bedoel Trumme.

Superior Bastard | 14-01-19 | 21:05
▼ 2 antwoorden verborgen

Je moet je dochter ook niet met een asielzoeker laten verkeren. Dat is al vaker dan eens fout gegaan. Waar was de vader?

du Roi Soleil | 14-01-19 | 20:44

Tja je kunt ze ook binnenhouden zoals in Saoudi Arabië.

Trumme | 14-01-19 | 20:48

Dat is precies waar ze op uit zijn..

Rene046 | 14-01-19 | 21:29

Jij denkt dat je een pubermeisje tegen kan houden? Geen ervaring zeker. Hoe harder je er tegenin gaat hoe meer je ze in hun handen drijft.

Ben Hetzat | 14-01-19 | 21:33

We zouden eens negatief over onze nieuwe mede-Europeanen gaan denken. Dat moet je natuurlijk niet hebben.

brutus68 | 14-01-19 | 20:43

Doodnormaal inmiddels. Net zoals. Dagelijkse steekpartijen, berovingen, plofkraken en talloze andere incidenten. Politiek doet net alsof er niks aan de hand is. Nooit genoeg geld voor politie, Altijd maar veel te lage straffen. Aangiftes die zo de vuilnisbak in gaan. Dag in dag uit is het crisis.

Kets22 | 14-01-19 | 20:43

Je moet dit soort islamitische immigranten als meisje en vrouw ook heel ver uit de buurt blijven. Ze zijn vanuit onze Westerse optiek volstrekt verknipt.

Superkwatta | 14-01-19 | 20:41

Twitter en een moord in Oostenrijk. Waarom zou iemand zich daar druk maken?

Superior Bastard | 14-01-19 | 20:41

Niet zo maar een moord....... en je weet toch wat er in het oosten van Duitsland is gebeurd enkele maanden geleden en dus waar een dergelijke moord toe kan leiden.

Fatwabuster | 14-01-19 | 20:52

Nog veruit de meeste Nederlanders zeggen 'twitter ach daar heb ik niets mee'.
Maar als iedereen twitter zou gebruiken voor communicatie en nieuwsgaring was de hele MSM overbodig.
twitter.com/search?q=%23wienerneustad...

keestelpro | 14-01-19 | 21:22

Links werkt rascisme in de hand. Als het misgaat kunnen zij dat zichzelf aanrekenen.
Het moet stoppen. Terug met die gasten. Ze hebben een land op te bouwen i.p.v. onze dochters lastig te vallen, of erger.... te vermoorden.

Ruimedenker | 14-01-19 | 20:41

Die gaan nooit meer retour... Permanente verblijfsvergunning, huis en gratis geld zorgt daar wel voor. In plaats van het onaantrekkelijk te maken om hierheen te komen, worden de flyers met "Kom naar Nederland" zowat boven Afrika uitgeworpen....

Ommezwaai | 14-01-19 | 21:06

Ondertussen word ik heel verdrietig van dit bericht, waarin zijn we beland?

KeesZet | 14-01-19 | 20:39

We zijn beland in postmodern Europa, ergens aan het einde van onze geschiedenis.

Hollende_Kleurling | 14-01-19 | 20:41

Wat die kleurling zegt helaas, objectief en van een afstand gezien kan je niet anders concluderen dat onze Westerse beschaving in z'n nadagen zit, het is triest maar waar, het is overigens niets nieuws; honderden beschavingen zijn gekomen en gegaan in de geschiedenis vd aarde.
Maar als je kinderen hebt toch iets om je serieus zorgen om te maken...

die_kale | 14-01-19 | 22:19

Voor anderen bepalen wat nieuws is. Tja. Het kan. Het zal wel het msm-comlot zijn.

Ggroengras | 14-01-19 | 20:37

Ach ja, waar gaat het over? Gelukkig deugt u wel, natuurlijk. Ik zeg dit beheerst om niet te hoeven zeggen : 'aan het groene gas met gasten zoals u!' dat begrijpt u wel als politiek correcte burgerlul, toch?

kaasfondue | 14-01-19 | 20:49

Agressietherapie kan je in een paar sessies echt een eind op weg helpen, kaasfondue.

Ggroengras | 14-01-19 | 21:38

De dood van dit meisje laten ondersneeuwen om een stom punt te maken over wel of niet mainstream media nieuws ? Haar dood ondergeschikt aan de mate van ophef in de media en daar over berichten, zoiets

thephysicist | 14-01-19 | 20:37

Er zjn nu eenmaal mensen wier wereld valt of staat met het circlejerkmedium Twitter.

Superior Bastard | 14-01-19 | 20:45

Superior Bastard | 14-01-19 | 20:45

Ik heb geen Twitter, ik volg enkel een aantal websites, waaronder HLN en daar had ik dit drama al op gelezen.

Fatwabuster | 14-01-19 | 20:50

Andersom wordt de moord op een burgemeester in Gdanks breed uitgemeten. Want 'extreem rechts'.

Let wel; Beide moorden zijn vreselijk. Het punt van dit bericht is de twee maten waarmee gemeten wordt.

marcoplarco | 14-01-19 | 21:25
▼ 1 antwoord verborgen

Tienermeisjes die moslims uitkiezen als vriend zijn oerdom. Maar ja, ze zijn jong en weten nog te weinig van het leven en moeten het met de dood bekopen.

Pislinq | 14-01-19 | 20:36

Ik bedoel, aan domme meisjes moet je geen aandacht geven.

Pislinq | 14-01-19 | 20:37

"Ik bedoel, aan domme meisjes moet je geen aandacht geven."
U heeft dochters?

Roadblock | 14-01-19 | 21:06

Leuke omkering van schuld. Die hadden we nog niet eerder gehoord. Hierboven een lijst met verkrachtingen waarbij tienermeisje de vrome moslim niet kende.
www.youtube.com/watch?v=4N_MX08gQOs

Tienermeisjes kiezen overigens per definitie vriendjes die ze beter niet moeten kiezen. Domme dingen doen is wat tienermeisjes tienermeisjes maakt. Domme dingen doen jongens ook. Dat pakt voor hen vaker dodelijk uit dan voor meisjes. Dat is waarom jonge mannen 15-35 ten opzichte van jonge vrouwen vrijwel overal een oversterfte laten zien. Vrouwen doen er vervolgens tot ver over hun pensioengerechtigde leeftijd over om die achterstand in de kistenrace weer in te halen.

Mazzelstof | 15-01-19 | 06:16

Geen aandacht schenken aan bepaald nieuws is ook propaganda. Enge tijden.

073Cab | 14-01-19 | 20:35

De 'Wees Welkom Cultuur' krijgt een steeds vetter rouw randje..... !

Fatwabuster | 14-01-19 | 20:35

Tsja, dankzij onze handtekening in Marrakesh mag je natuurlijk geen onaardige dingen zeggen over migranten.

Tettentettentetten | 14-01-19 | 20:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken