achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Hoera weer treinen - o nee toch niet

thumb

Goedemorgen 'beste' reizigers!

Goed nieuws voor iedereen die vandaag toch niet met de trein was gegaan. De treinen rijden weer minder, nadat de gele rups een ochtend helemaal niet heeft gekropen. Het ov-personeel staakte tegen bezuinigingen en het schoonmaakpersoneel (nooit geweten) staakte gezellig mee. Nu, om 08.00, wordt het bus-, tram- en metroverkeer weer opgestart. Treinverkeer blijft een dingetje: de dienstregeling is aangepast omdat het een tikkie warm is. Jammer zeg, want we hadden nèt zo'n zin om als sardines in een blik 35 euro te moeten betalen voor een aircoloos ritje staan tussen het afval.

Tags: ov, treinen, trein

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

FOUR MORE YEARS! Koolmees blijft bij NS

Waar Koolmees eens op moet broeden is hoe treinreizen minder vervelend wordt

@Mosterd | 13-05-26 | 18:05 | 93 reacties

NS bedenkt tekenwedstrijd in strijd tegen gore treinen

Er slingert vast wel wat papier in de coupé om op te tekenen

**[IRAN LIVEBLOG 50** HIER]

@Mosterd | 25-03-26 | 17:31 | 107 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.