Hoera weer treinen - o nee toch niet

Goedemorgen 'beste' reizigers!
Goed nieuws voor iedereen die vandaag toch niet met de trein was gegaan. De treinen rijden weer minder, nadat de gele rups een ochtend helemaal niet heeft gekropen. Het ov-personeel staakte tegen bezuinigingen en het schoonmaakpersoneel (nooit geweten) staakte gezellig mee. Nu, om 08.00, wordt het bus-, tram- en metroverkeer weer opgestart. Treinverkeer blijft een dingetje: de dienstregeling is aangepast omdat het een tikkie warm is. Jammer zeg, want we hadden nèt zo'n zin om als sardines in een blik 35 euro te moeten betalen voor een aircoloos ritje staan tussen het afval.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
'Genoemde' kandidaat-premier VK Wes Streeting wilde Geert Wilders in 2009 voor de trein duwen
In Nederland kun je met zo'n digitaal verleden gewoon minister worden
FOUR MORE YEARS! Koolmees blijft bij NS
Waar Koolmees eens op moet broeden is hoe treinreizen minder vervelend wordt
Intersectionele hel: activisten op spoor 'tegen mensenrechtenschendingen wereldwijd en de klimaatcrisis'
En zij maar denken dat die trein op tijd rijdt
NS bedenkt tekenwedstrijd in strijd tegen gore treinen
Er slingert vast wel wat papier in de coupé om op te tekenen
**[IRAN LIVEBLOG 50** HIER]
KOOLMEES-EFFECT: NS loopt financieel weer als een trein
Maar NS verder nog steeds de oude vertrouwde NS
Vaag verhaal Amerikaanse ex-generaal: 'Russen vielen op vijf plaatsen Nederlands treinen aan tijdens NAVO-top, bovenkant van mijn trein explodeerde'
Als een trein ontploft in het bos en niemand hoort het, is de trein dan ontploft?
