Volkskrantlezer geeft universiteitsbestuurders geschiedenisles over studentenprotesten
Vroeger was alles ook al slecht
Ze zeggen weleens dat vroeger alles beter was. Zo had je vroeger bijvoorbeeld nog geen universiteitsbestuurders die als reactie op slopend tuig een 'demonstratieprotocol' op gingen stellen. En je had vroeger nog geen dopjes die aan de melkpakken vastzaten. Maar sommige dingen, waarvan mensen denken dat ze vroeger beter waren, die waren dus eigenlijk helemaal niet beter. Zo heb je nu bijvoorbeeld allemaal radicaal tuig dat zich bemoeit met studentenprotesten. En dat had je vroeger ook. Staat gewoon in: De Volkskrant.
UPDATE: KOMENDE TWEE DAGEN GEEN ONDERWIJS OP DE UVA: "Toen de walk-out was afgelopen is een groot deel van de deelnemers vertrokken. Een deel is achtergebleven en bij deze groep hebben zich nieuwe mensen gevoegd. De sfeer sloeg onmiddellijk om, er werden weer gezichtsbedekkingen gedragen en meerdere gebouwen op Roeterseiland werden binnengedrongen door in het zwart geklede en gemaskerde mensen. Zij hebben de in- en uitgangen, waaronder nooduitgangen, gebarricadeerd waardoor er een voor alle aanwezigen in het pand onveilige situatie is ontstaan. Er is sprake van moedwillige vernieling overal."
Is. Wel. Zo.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Boekrecensent Volkskrant snapt niks van... Kluun
Toch een prestatie, als je te dom bent voor Kluun
Vraagje in de Volkskrant: "Praten over gender met je kleuter: hoe doe je dat?"
Er zijn alleen maar vragen, die worden gesteld
Beelden. Relletjes na verloren wedstrijd New York Knicks
Het was Knicks, het is Knicks en het wordt Knicks
Columnisten VK én NU.nl janken over dat Ziyech, die helemaal niet naar WK gaat, niet bij Oranje zit
HIJ IS NIET EENS GESELECTEERD DOOR MAROKKO
Jolande Withuis volgende columnist die door DPG aan volslagen debiele lezertjes wordt gevoerd
Wat is dit voor een gekkenhuis joh
