Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO. Wappie ex-vvd'er 'op zoek naar militie'

Lokale mutatie van Wybren van Haga

Het is maar goed dat Ronald Laken geen lid meer is van de vvd in Almere, anders zou de integriteitscommissie van die partij weer op onderzoek uit moeten. Ronald was zondag even koffiedrinken op het Museumplein en in plaats van dat Ronald nu eindelijk begrepen heeft dat het een keer afgelopen is met dat absurde dIcTaTuUr-LARPen, gaat Ronald nog een tikje verder. AE'ers die hun werk doen en journalisten worden impliciet (nou ja 'impliciet', het is niet echt een toonbeeld van verfijning, deze Ronald) bedreigd en Ronald is op zoek naar "strijders" die de bedreigingen kracht bij willen zetten. Daarom gooide Ronald deze oproep op Instagram. Serieuze vraag voor de vvd in Almere (remember Mitchell van der Koelen): HOE SELECTEREN JULLIE IN VREDESNAAM JE KANDIDATEN? En iets minder serieuze vraag voor het OM: als je een militie wilt oprichten, maar niet met het oogmerk een staatsgreep te plegen, mag het dan wel?
UPDATE 25 januari: 'Almeerder aangehouden'

Ronald begin 2018

Ronald midden 2018

Ronald eind 2020 (okee dit was een goeie tip)

Ronald nu

Reaguursels

Inloggen

Als je huisdier ernstig ziek is geven we ze een spuitje. Als een mens ernstig ziek is geven we ze niet eens de juiste medicatie. #haldol

Theodorus.Goldbach | 19-01-21 | 19:39

De wappie slaat terug op het platform waar ie nog wél toegang tot heeft: youtu.be/QdZA80eptY4

Hopla! | 19-01-21 | 19:26 | 1

Ik kan het niet helpen, maar moet hier zó vreselijk om lachen!

zijvanhiernaast | 19-01-21 | 21:32

Het is echt een sekte dat fake news roepende gepeupel. Wat een paupers.

ZureKoek | 19-01-21 | 19:15 | 1

Helaas betreft het veelal geen paupers. Dat is juist het verneukeratieve & gevaarlijke van deze bewegingen.

zijvanhiernaast | 19-01-21 | 21:56

Die vent is totaal gestoord. Hoe komt die enkel aan lidmaatschap van de VVD?

ljcoster | 19-01-21 | 19:11 | 1

Alles is te koop. Zelfs voor een grijpstuiver.

Sans Comique | 19-01-21 | 19:24

Die eikel moet toch vervolgd kunnen worden voor die bedreigingen van journalisten ? Wat een gevaarlijke loser , OPSLUITEN !

verichrome | 19-01-21 | 18:45

Man man man, wat een sukkel.

ET007 | 19-01-21 | 17:26

"Holy crab" [sic]

Asteroid-B612 | 19-01-21 | 16:58 | 1

Holy crap?

ljcoster | 19-01-21 | 19:13

Het vergt in elk geval meer lef om je kop als wappie boven het maaiveld uit te steken dan mee te lullen met die verstandige en overgrote meerderheid van mensen die denken dat ze wijs zijn. De Duitsers waren vroeger ook in de meerderheid. NSB-ers waren toen ook de mensen die de makkelijkste weg kozen.

Balgesjaakt | 19-01-21 | 16:49 | 1

Dat maakt de huidige QAnon situatie met wereldwijde aanhang - lees: blinde volgelingen ook zo vermakelijk.

zijvanhiernaast | 19-01-21 | 21:36

Worden er ook strijders gezocht om die fotografen te beschermen?

Usumani | 19-01-21 | 16:31 | 1

En journalisten.

zijvanhiernaast | 19-01-21 | 21:36

Het valt me op dat veel “wappie”-roeperts niet verder komen dan laffe lage lege ad hominems en andere drogredenkots. Persoonlijk zou ik willen dat het Museumplein elk weekend met een tigvoud volstond, te demonstreren tegen alle schandalige, Orwelliaanse dan wel fascistische, armoedezaaiende, desastreuze maatregelen. De meest basale mensenrechten en levensbehoeften worden geschonden en men komt nog altijd niet verder dan “wappies”. Geen enkel doel heiligt Orwelliaanse middelen wat mij betreft, maar in dit geval is het ook nog eens vrij duidelijk dat het middel veel schadelijker is dan de kwaal - dat laatste zou toch ook van belang moeten zijn voor de in het totatilaire ‘algemene belang’ gelovende socialist. De IFR<70=0.05%; de kwetsbare groep is allang met pensioen; meerdere RIVM’s op deze wereld hebben reeds de wetenschappelijke verwachting gepubliceerd dat het aantal besmettingen wellicht tien maal hoger ligt, wat het IFR nog eens grofweg met een factor tien zou verlagen; en als klap op de Orwelliaanse vuurpijl is dat de gemiddelde corona-gerelateerde sterfteleeftijd godverdomme gelijk is aan of zelfs boven de gemiddelde levensverwachting ligt!?!

Bastiat | 19-01-21 | 16:04 | 11

Ja, u kunt zich vinden in mijn uitleg begrijp ik...

Bill le Koek | 20-01-21 | 05:17

Dat de IC’s het misschien(!) niet aankunnen maakt niets wat ik heb gesteld minder waar!?!

Overigens stonden de kranten in 2016 ook al vol met IC’s die het niet aankonden!?!

Mooi totalitair excuus ook, vooral als men er net radicaal op bezuinigd heeft. Als de meest basale mensenrechten kunnen worden ingetrokken zodra men iets een crisis acht, zijn het geen rechten, maar privileges. Laat staan dat er hele levenswerken failliet worden gemaakt. Stelletje wappie socialisten.

Bastiat | 20-01-21 | 07:50

Daarbovenop is het ook nog eens zo dat al die schandalige schendingen van de meest basale mensenrechten en levensbehoeften niet eens lijken te helpen. Zie verschillende staten in de VS, zie Zweden. (Al heiligt het doel dergelijke Orwelliaanse middelen sowieso al niet, als je tenminste geen wappie neo-socialist bent, om de ad hominem terug te kaatsen.)

Bastiat | 20-01-21 | 08:25
▼ 8 antwoorden verborgen

Valt me op dat het overgrote deel van die wappies nooit iets gepresteerd heeft in zijn/haar leven. En nu grijpen ze de kans om zichzelf 'journalist' en 'onderzoeker' te noemen, omdat ze een complottheorie op feesboek hebben gelezen.

Dit laat maar weer eens zien hoeveel zwakbegaafden en mentaal beperkten erin Nederland wonen.

Bapple | 19-01-21 | 15:52 | 2

ja beetje de kip of het ei he. Als je iedereen die je wappie noemt zwakbegaafd vindt, snap ik dat je dat waar neemt. Je kijkt naar je zelf in elkaar geknutselde kijkdoos kleuter.

Balgesjaakt | 19-01-21 | 16:44

Niet eens zwakbegaafd of mentaal beperkt. Dat is een kwalijke en gevaarlijke vergissing. En dat maakt deze wereldwijde paranoïde nieuwe orde des te griezeliger en gevaarlijker.

zijvanhiernaast | 19-01-21 | 21:53

Mannen met een sjaaltje zijn sowieso af

RGV42 | 19-01-21 | 15:37 | 1

Nog erger, het is een koltrui

wickyviking | 19-01-21 | 15:44

Mensen die 'opzoek' schrijven i.p.v. 'op zoek', neem ik niet serieus. Next!

Amsterdamsko | 19-01-21 | 15:31

Lief dat jullie dit delen GS, anders had ik nooit geraden waar ik me aan kon melden.

Balgesjaakt | 19-01-21 | 15:12

Strijders? Is die mafklapper een fin geworden?

brawler | 19-01-21 | 14:48

Wat een mafkees, lijkt wel of dit soort bizarre uitspraken en handelen voor sommige steeds normaler wordt.

tuttifrutti25 | 19-01-21 | 14:40 | 1

Je kunt geen normaal artikel meer schrijven of wappies beginnen te gillen over propaganda.

Papa Jones | 19-01-21 | 15:06

Geen haar op zijn hoofd die er aan denkt gewoon thuis te blijven. Zijn haar zat namelijk al in lockdown: www.instagram.com/p/BLPDykPjCeQ/

JamesD | 19-01-21 | 14:20 | 1

Ja dat had ik ook al gezien! Nou ja, hij is ook jarenlang model geweest.

staat het bier koud? | 19-01-21 | 14:24

""Eh dat is eh niet maar zeg maar bedreiging, maar da's gewoon eh ja feitelijk voor jou om je te waarschuwen, doe geen gekke dingen.""

Da's precies wat mensen zeggen die iemand bedreigen en dan denken dat ze judirisch veilig zijn.

meneerjan | 19-01-21 | 14:20 | 1

"Zeg je baan op, dan word je van de lijst gehaald" ...
Ik zou hem die lijst op laten vreten.

Usumani | 19-01-21 | 16:34

Elke keer als je het nieuws erop naslaat lijkt het wel een kleuterprogramma dezer dagen.
Thomas & Friends, Teletubbies, Lazy Town.... zoiets.

SIogra | 19-01-21 | 14:17

Wel een leuke nick, Romeo Gladio.

Rest In Privacy | 19-01-21 | 14:05

Die is duidelijk rijp voor een opname in een GGZ-kliniek.

brutus68 | 19-01-21 | 14:02

De Telegraaf wist te melden dat een failliete event organiser achter de demonstratie zat. Dat verbaast mij niet. Die hele viruswaanzin beweging bestaat uit malafide danschool=houders, kroegbazen en event organizers die de mond vol hebben over democratie, maar intussen gewoon voor hun eigen portemonnee bezig z`zijn.

JoopRe | 19-01-21 | 13:53 | 3

Niet alleen failliet, maar ook nog eens een grote oplichter!

rachid82 | 19-01-21 | 14:05

De een noemt het ondernemers, de ander stront.

SIogra | 19-01-21 | 14:19

Ik vind dan ook dat de NOW-regeling meteen moet worden afgeschaft. Laten die horecalui maar in de kassen gaan werken als ze hun broek niet meer kunnen ophouden. Maar daar zijn ze zeker te lui voor.

Mijn GS nick magnie | 19-01-21 | 19:01

Mwa, het is wel opvallend hoe mild salonfähige demonstraties worden bejegend (ik denk aan een bepaalde demo op de dam), en hoe keihard er ineens wordt ingegrepen bij demonstraties waar het establishment minder mee heeft. Ik kreeg de indruk dat het een vreedzame demonstratie was, totdat de politie geweld begon te gebruiken. De demonstratie was inderdaad verboden, maar je kunt je afvragen of de burgemeester het recht had om deze te verbieden. Dat mag alleen in bijzondere gevallen; de overheid gaat niet over wie waar en wanneer mag demonstreren.

Dr. Vigilante | 19-01-21 | 13:50 | 4

@JoopRe | 19-01-21 | 13:54: Zodra een rechter iets uiteenzet worden er geen vragen meer gesteld?

Verkneukelaar | 19-01-21 | 14:23

@Verkneukelaar | 19-01-21 | 14:23: Natuurlijk kun je er nog steeds vragen bij hebben. Maar die uitspraak van de rechter betekent wel wat.

JoopRe | 19-01-21 | 14:33

@JoopRe | 19-01-21 | 13:54: De rechter gaat bijna nooit tegen een politiek besluit in. Wat dat betreft is rechtspraak in Nederland minder onafhankelijk dan veel mensen denken. De advocaat-generaal van de Hoge Raad heeft daar een paar jaar geleden ook een keer zijn zorgen uitgesproken. Hij schreef dat rechters te bang zijn om op de stoel van politici te gaan zitten, en bijvoorbeeld een streep door een wet te zetten als die onverenigbaar is met andere wetten en mensenrechtenverdragen.

Dr. Vigilante | 19-01-21 | 14:45
▼ 1 antwoord verborgen

Gelukkig zijn alle wappies inmiddels bij de AIVD bekend. De ziekenhuizen kunnen er ook mooi een lijst van maken om te zien wie er geen hulp verdient:

www.volkskrant.nl/cs-b668d5a6

Rest In Privacy | 19-01-21 | 13:49 | 2

En u heeft zeker niet één keer in de afgelopen maanden de coronaregels gebroken?
Brrr, engnek, met je lijsten.

snakedogman | 19-01-21 | 15:01

Ik mis even hoe het voorkomen van jouw NAW gegevens onder een petitie bewijs is dat je de corona-regels hebt overtreden dan wel medici ontheffing van hun Eed verschaft?

Ik bedoel is, die petitie niet juist bewijs dat men evt. maatregelen volgens de gangbare democratische kanalen tracht aan te vechten? Of is verkeerde mening al gronde om je maar op te pakken of geen medische hulp te verlenen? Want dan kom je gevaarlijk dicht in de buurt van de thought police zo....

ReyNemaattori | 19-01-21 | 15:39

Dit handtasje wil dus een militie oprichten? Hahaha!
Anderen zullen dan zeker het werk wel moeten doen, want een al te fanatieke kerel lijkt me dit niet. Wat een heaumeau.

Lefty-Messup | 19-01-21 | 13:42 | 2

Het feit dat een man homo is wil in het geheel niet zeggen dat hij niet zeer gewelddadig kan zijn of uiterst vakkundig de straat kan terroriseren.
De SA zat vol homo's (voordat die eruit gezuiverd werden tijdens de Nacht van de Lange Messen) en dat waren bepaald geen doetjes. Die oefenden keiharde straatterreur uit.

staat het bier koud? | 19-01-21 | 14:06

@staat het bier koud? | 19-01-21 | 14:06:
Kan allemaal best zijn, maar het is nu 2021 en deze 'vent' ziet er gewoon niet uit als het type "keiharde straatterreur". Dit ziet eruit als een week zalfje (en dat is 'ie waarschijnlijk ook gewoon).

Lefty-Messup | 19-01-21 | 14:59

Die vent is knettergek. Gaat even voorbij aan het feit dat die demonstratie verboden was en dat de politie heel vaak heeft omgeroepen dat iedereen weg moest gaan. Dat de politie dan uiteindelijk met geweld gaat optreden kun je verwachten. Als ze dat niet doen heeft hun oproep immers de volgende keer geen enkel effect meer. Ze moeten op een gegeven moment dus wel. Dat die wappie journalisten gaat uitleggen welke dreiging er is is heel kwalijk. Net zo 'geloofwaardig' dat het niet van hem afkomt als die mensen die op het Museumplein waren omdat ze 'hadden afgesproken voor de koffie'. Dan ben je gewoon net zo kwaadwillend als de rest maar probeer je je er juridisch nog onderuit te wurmen dat je de wet overtreedt.
Die Romeo's zijn er om de gevaarlijkste raddraaiers er tussenuit te trekken. Totaal gelegitimeerd.

Joris Draaksteker | 19-01-21 | 13:39 | 2

waarom zijn ze dan in burger???????????????????

stef3094 | 19-01-21 | 15:36

@stef3094 | 19-01-21 | 15:36: serieus, moet je dat nog vragen ? Geuniformeerden nemen waar en stellen op van voren. Romeo's infiltreren, nemen waar vanaf het achterliggende terrein en identificeren de instigators en indien nodig : overgang tot aanhouden... Prima tactiek

SGT1bd | 19-01-21 | 17:24

Kinderlokker, Instagram is voor kinderen toch?

FordPrefect | 19-01-21 | 13:36 | 1

Nee je bent in de war met Tiktok.

Rest In Privacy | 19-01-21 | 13:50

Staat er niet ergens een inrichting leeg waar we alle wappies in kunnen stoppen?

Rest In Privacy | 19-01-21 | 13:34 | 3

Die inrichting heet Amsterdam.

FordPrefect | 19-01-21 | 13:36

Volgens mij wordt een mens door het mega-woke team van Instagram al voor minder suspended of geban'ed, dus een aantal rapporteringen moet voldoende zijn om deze engnek z'n podiumpje af te nemen.

Jimmydepimmy | 19-01-21 | 13:31 | 3

Binnenkort kan hij naar Parler, dat gehost gaat worden door een obscure Russische partij.

Zonen-van-Kuifje | 19-01-21 | 13:33

Zullen we de cancel-cultuur en de-platforming niet ook op GeenStijl gaan aanmoedigen? Ik dacht dat we hier juist zaten omdat we níet de kant van de woke SJW's op wilden gaan?
We hebben wetten. Als deze meneer de wet overtreed met wat hij zegt, dient hij te worden aangepakt. Daarvoor kun je de politie inschakelen. We hebben geen morele klikpolitie nodig die daarbovenop nog eens mensen van social media gaat afklikken.

Met precies dezelfde insteek wordt namelijk straks GeenStijl ook van het internet verbannen. Voor een groot deel van Nederland is iedereen hier namelijk ook een engnek.

snakedogman | 19-01-21 | 15:06

Helaas heeft Nederland een vrij zwakke grondwet en geen constitutioneel hof dat daar aan toetst. Dus ook niet het recht om een militie te starten. Aan de andere kant is er het recht op vereniging dus dat zou een mogelijk middel kunnen zijn. Hoe anders is de grondwet in bijvoorbeeld de VS, waar burgermilities worden beschouwd als een nuttig legitiem middel om af te geraken van incompetente of zelfs criminele landsbestuurders, koningen of dictators.

BoerKoekoek | 19-01-21 | 13:27 | 1

Ben jij soms die baardwappie uit dat filmpje?

Rest In Privacy | 19-01-21 | 13:35

Ronal Laken lijkt zelf wel een romeo van de politie, of een agent provocateur van een inlichtingen opsporingsdienst om gekkies aan zich te binden. Daarnaast is het woord 'strijder' in Nederland aan inflatie onderhevig net zoals ketenmarinier

HetOorAakel | 19-01-21 | 13:26 | 2

ik denk ook eerder dat je het in die hoek moet gaan zoeken. online oproepen om een militie op te richten, nu niet direct de meest slimme zet.

Lt-Kol Kilgore | 19-01-21 | 13:30

Of het gebruik van 'strijder' in plaats van terrorist. Als in: ISIS-strijders.

Jimmydepimmy | 19-01-21 | 13:30

Een heeeele rare meneer. Zijn er foto's dat hij andere demonstranten beschermt of "laat hij dat anderen doen"? Dit is gewoon een oproep tot geweld, het is opruiing en hij bedreigt mensen. Helemaal lekker is ie niet, op deze manier word er nooit meer een demonstratie toegelaten. ER IS CORONA DRUILOOR !!!
Om erachter te komen of je een hersenaandoening hebt, kun je een neuropsychologisch onderzoek laten doen. Om hiervoor in aanmerking te komen word je doorverwezen door je huisarts. Bij neuropsychologisch onderzoek wordt de werking van je brein onderzocht en het gedrag dat daaruit voortkomt. Het is maar een tip he !!!

-Paparazzi- | 19-01-21 | 13:25

Wederom een voorbeeldje wat voor een zendtijd complete debielen kunnen krijgen dank zij sociale media. Dit is ook weer zo'n pratende placenta.

peuleschil | 19-01-21 | 13:25

Extremisten hoor je met zwaardere middelen te bestrijden.

Hater bij de Heijn | 19-01-21 | 13:23 | 2

zoals een militie bedoeld u ?

BoerKoekoek | 19-01-21 | 13:29

Is dit de Almeerse variant van Wybren van Haga?

Diederik_Ezel | 19-01-21 | 13:18

Opeens weet je het, je wordt underVover agent. Wat dat ook moge zijn. Tango Romeo, het konijn kookt de bieten, dat idee?

Graaisnaaiert | 19-01-21 | 13:04 | 5

De asperges bakken in de boter, ik herhaal de asperges bakken in de boter.

Lt-Kol Kilgore | 19-01-21 | 13:32

code bericht: “Meester meester mag ik een schami bijf”....

Blonde Nel | 19-01-21 | 13:36
▼ 2 antwoorden verborgen

Och, och, dit soort mensen wil zóó ongelofelijk graag bij een groepje horen dat hen het gevoel geeft bijzonder te zijn en een ‘statement’ te maken, dat het ze niet eens uitmaakt wat voor groepje het is. In 40-45 kwamen dit soort types er, te laat, achter dat het clubje ‘strijders voor het landsbelang’ waar ze zich bij aansloten, tóch aan de verkeerde kant stond...

Jimmydepimmy | 19-01-21 | 13:03 | 8

De wappies zijn inderdaad de NSB'ers van de strijd tegen het virus.

Rest In Privacy | 19-01-21 | 13:46

@Zeebonkus | 19-01-21 | 13:43: Ach, het gaat hier niet eens zozeer over 'kiezen voor de goede kant', maar om danwel leugens en onjuistheden te geloven, danwel feiten te accepteren.

Jimmydepimmy | 19-01-21 | 13:49
▼ 5 antwoorden verborgen

Uitnodigend type, die Ronald. Een echte ambassadeur voor vrijheid.

Rest In Privacy | 19-01-21 | 13:02

En het YouTube account van Lange Frans ook weer verwijderd gisteren en alleen maar regen vandaag.

Simon_GS | 19-01-21 | 12:58 | 1

De twee hoogtepunten van de dag goed weergegeven.

Jimmydepimmy | 19-01-21 | 13:04
-weggejorist-
MeneerGuggenheimer | 19-01-21 | 12:57 | 1

Ik vraag me altijd af, welke reaguurder schuil gaat zo'n rare snuiter.

BrutusBosch | 19-01-21 | 12:55 | 1

We noemen geen namen

Diederik_Ezel | 19-01-21 | 13:18

Haat is ballast
Het leven is te kort om de hele tijd pissed te zijn.
Het is het gewoon niet waard.

kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 12:54 | 2


Fighting for peace is like fucking for virginity.

Bolhoed | 19-01-21 | 12:59

Gewoon ff he, ik ben de laatste om in termen van identiteit te praten, maar hoe kan het nou dat vrijwel al die rare antivaxers en vreemde complotdenkers blanke mannen zijn, soms aangevuld met een verwarde blanke vrouw? Krijgt iedere ‘groep’ zijn eigen complotten? Iedere identitaire grow krijgt de complotten die ze verdient? Zoiets?

The-loopy-cowboy | 19-01-21 | 12:53 | 9

Dat zijn de enige die jij te zien krijgt. Ze willen je laten geloven dat iedereen die het niet met de overheid eens is, knettergek is. Propaganda d.m.v. framing.

entredeuxbieres | 19-01-21 | 13:45

Is wel een beetje zo. Het valt moeilijk de ontkennen dat PVV stemmers geprofileerd worden weergegeven: blank, liefst een dom boerenlullenaccent, ondertiteld, boomer, slonzig en wat dikker dan gezond. Liefst nog met een ouderwets shaggie. Lijkt me stug dat elke PVV-er zo is.

The-loopy-cowboy | 19-01-21 | 13:50
▼ 6 antwoorden verborgen

Há, das leuk, haatbaard komt in verschillende kleuren.
Maar nog steeds haat en baard.

MokumsMoppie | 19-01-21 | 12:53 | 1

Dat hele IS-gebeuren heeft meer invloed gehad dan je wilt weten.

SIogra | 19-01-21 | 14:49

Op zoek naar strijders? Dat is toevallig. (is it really?) BNR's Big Five heeft deze week als thema strijders. Met strijder Kees de Kort. En strijder Pieter Lakeman. Beiden tegen de lockdown. Dan zullen we deze ex-VVD-er deze week ook wel langs zien komen bij BNR.

Rest In Privacy | 19-01-21 | 12:52 | 2

Want strijders klinkt dapper en dus hebben ze gelijk.
Dat denken ze bij IS ook.

kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 12:56

Wat mij de volgende ochtend opviel was alle media-aandacht voor een politiepaard dat was geslagen met een ploertendoder. Het werd continu herhaald. Geframed, zoals dat heet. Een paard slaan is vanzelfsprekend onacceptabel. Wat was echter het hele verhaal? Het politiegeweld dat er aan vooraf ging? Er werden niet tientallen paarden geslagen. Wel tientallen burgers. Politiepaarden krijgen een training en kunnen wel wat hebben, lijkt mij. Het was overduidelijk waar de media mee bezig was. De demonstranten in een kwaad daglicht zetten met 1 incident.
En wat deze ondernemer er over schrijft: https://opiniez.com/2021/01/18/excessief-politiegeweld-bij-protest-tegen-coronamaatregelen/milo-van-der-linden/

Piet Karbiet | 19-01-21 | 12:52 | 6

@Piet Karbiet | 19-01-21 | 13:23: Die hele bijeenkomst was één groot incident. Of: een verzameling van duizenden slaapkamer-incidenten, zo u wilt.

Jimmydepimmy | 19-01-21 | 13:35

Maak je nou maar geen zorgen, vent: die mensen hebben de potentie om zich he-le-maal zelf in een kwaad daglicht te zetten, zonder hulp van buitenaf.

SIogra | 19-01-21 | 14:52
▼ 3 antwoorden verborgen

Ron gelooft in en hel. Religekkie.

grapo | 19-01-21 | 12:51

Alleen Alfa mannetjes zijn Romeo. Ze vallen dan ook massaal op Giulietta's. Dat zorgt voor veel jaloers Giulia's die bovenop de Stelvio bivakkeren. De Giulietta's die al zijn opgepakt door de Romeo's beklagen de Romeo's van #MiTO. Gelukkig kunnen zien de Romeo's nog wel 4C-ien wie goed is en wie de boel wil belazeren. Oftewel, pleeg geen weerstand maar GTA gewoon mee als de Romeo's je komen halen. Ik hoop dat ik dat geen 147 of zelfs 159 keer hoef te zeggen.

Derechtselutser | 19-01-21 | 12:49 | 2

In tegenstelling tot die Alfa's werken Romeo's tenminste wél.

elfenstein | 19-01-21 | 12:52

Had je nou geen 33 Stradale er in kunnen verwerken?

Nuchternederland | 19-01-21 | 13:47

Natuurlijk mag je niet met geweld jezelf verdedigen tegen overheersing.
Je moet netjes tijdens de verkiezingen stemmen op de partij die het best bij jou passende verkiezingsprogramma heeft.
Dan komt het allemaal goed zoals we weten, aangezien de partijen zich graag aan dit programma houden, zoals een VVD.
Dus allemaal gewoon afwachten op de zolderkamer totdat het maart is, dan komt alles gewoon goed.
He, zit net naar mijn Wifi-verbinding te kijken, wat doe AIVDbus-123 hier in de straat?

Nuchternederland | 19-01-21 | 12:49 | 1

"Natuurlijk mag je niet met geweld jezelf verdedigen tegen overheersing."
Idd altijd wel grappig om te zien hoe men nu in Amerika ineens roept dat "geweld nooit de oplossing is". Ok waarom heb je dan wapenbezit in je grondwet? Deze houdt juist expliciet de mogelijkheid open om, desnoods met geweld, een tyrannieke macht omver te werpen. Alleen leken de founding fathers er niet aan te hebben gedacht dat een tyrannieke overheid zich natuurlijk niet aan de wet gaat houden als het om haar eigen voortbestaan gaat.

snakedogman | 19-01-21 | 15:13

Hé een woordkunstenaar.
Van hetzelfde Laken een pak.

Ruimedenker | 19-01-21 | 12:47

Nogal wat mensen draaien door. Lijkt me logisch in deze tijd. Veel mensen zijn het helemaal zat en dan helpt het niet dat er incompetente Hugo’s de hele dag te lopen roepetoeteren en niks oplossen. We moeten massaal vaccineren en wel asap. Dat is het enige wat helpt maar in Nederland gaat dit massaal vaccineren niet snel lukken....... we “polderen” liever i.p.v. een crisis te managen......

Blonde Nel | 19-01-21 | 12:46
-weggejorist-
Paaldanseres | 19-01-21 | 12:46 | 1

Logisch dat hij zich niet thuis voelde bij de VVD.
Dit is duidelijk een FvD-er.

Papa Jones | 19-01-21 | 12:44 | 4

Leg eens uit, waar baseer je dat op?

ikvindhelemaalmooi | 19-01-21 | 13:10
▼ 1 antwoord verborgen

Hahahahaha ik weet niet wat deze mensen voor spullen gebruiken, maar dit wil ik ook! Wat een mafklappers lopen er toch rond.

Wat mij wel zorgen baart is dat deze mensen ook gewoon stemrecht hebben... dat is gek.

Marvin_NL | 19-01-21 | 12:44 | 2

Het ene stuk kiesvee vindt dat een ander stuk kiesvee geen stemrecht hoeft te hebben. Hoe wappie wil je het hebben?

elfenstein | 19-01-21 | 12:53

Nee dat is niet gek, maar gewoon zoals het hoort. Precies wat Elfenstein zegt, je bent zelf niet veel beter...

DeAapUitDeMouw | 19-01-21 | 12:58

De VVD is toch maar een raar partijtje, niet best voor je geestelijk welzijn.

Eppo | 19-01-21 | 12:42

Als je goed om je heen kijkt, zie genoeg milities noemen zich enkel niet zo.

william7055 | 19-01-21 | 12:42

Tsja.. Wat zei Johny ook alweer?

"Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable."

Boris011 | 19-01-21 | 12:41

Hoe selecteren jullie in hemelsnaam de kandidaten. Lees net een stukje over Haitske van de Linde VVD Hilversum heeft voorgesteld stempassen in te nemen van demonstranten.

dedwarsligger | 19-01-21 | 12:40

Ik denk dat Julia Romeo wel wil bespioneren.

Rest In Privacy | 19-01-21 | 12:39

Ik had wel verwacht dat Antifa heel erg tegen de avondklok zou zijn. Toen niet, nu niet, nooit meer fascisme. Antifa is een afkorting voor anti-fascisme. Het zit gewoon in de naam, dus zijn ze tegen fascisme. Kan niet anders. Dat je geen demonstratie ziet van die vrijheidslievende antifa's tegen de avondklok komt vast door onderdrukking door de staat.

Rest In Privacy | 19-01-21 | 12:38

Ron, je bent zelf een romeo! Beetje mensen in de val lokken zeker hè. Glowy

haddem | 19-01-21 | 12:38

Ja oude mannetjes beschermen die in elkaar worden gemept door de politie, dat kan natuurlijk echt niet. Eigenlijk is er helemaal geen militie nodig. Leven in 2021 is gewoon net zo probleemloos als leven in een dictatuur. Als je gewoon precis doet wat de dictator zegt is er simpelweg niets aan de hand. Meer over het vredige leven in een dictatuur, zie video: www.youtube.com/watch?v=za34H-dT8I0&a...

Mika6101 | 19-01-21 | 12:37 | 2

Na 43 seconde heb ik het uitgezet. Typisch Amerikaanse tv troep. Doei.

Hondt | 19-01-21 | 13:08

@Hondt | 19-01-21 | 13:08: Amerikaanse tv troep. Jij bent grappig. Die gast is van Iran en komt niet eens op TV. Hij doet voornamelijk filmpjes over ondernemen. En heeft de laatste jaren ook een aantal grote mafia namen geïnterviewd. Volgens mij heb jij de video niet eens gekeken. Want de video heeft vrij weinig met mijn reactie te maken. Behalve dan dat hij een van de weinige mensen interviewd die ooit levend uit Noord Korrea zijn gevlucht. Yeonmi Park

Mika6101 | 19-01-21 | 14:02

Misschien is het nog niemand opgevallen maar het is wel een mooie man. Het uiterlijk dan, hè.

staat het bier koud? | 19-01-21 | 12:37 | 4

Wat je mooi noemt, zo'n kuddedier met een baard, vreselijk toch.

Ruud5 | 19-01-21 | 12:48

Sorry, kreeg die rrrrochel niet uit mijn tiepmischien

The-loopy-cowboy | 19-01-21 | 15:57
▼ 1 antwoord verborgen

I refuse to join any club that would have him as a member.

Vrij naar Groucho Marx

Louter Leuter | 19-01-21 | 12:34

Ik zoek strijders... AIVD leest u even mee?

Binnenbaan | 19-01-21 | 12:34 | 3

Hangt er vanaf waar je tegen wil strijden.
Dakloosheid?

kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 12:38

Ach, bij de Jongeren SP Groningen roepen ze gewoon op om een burgeroorlog te starten.

Piet Karbiet | 19-01-21 | 12:47

@Piet Karbiet | 19-01-21 | 12:47:
Altijd oproepen dat anderen.... he, dat soort zolderkameractivisten. Ik zeg, wees dan ook een kerel, pak de bakfiets en hophop, naar den Haag. Vlag mee en roep de revolutie uit op het Malieveld. Livestreampje erover en genieten van het pak rammel dat die 3 man en een lamme labradoodle van de ME krijgt.

Graaisnaaiert | 19-01-21 | 13:02

Genetisch afval.... Geen aandacht aan besteden.

PPuk | 19-01-21 | 12:34 | 1

Misschien wel, maar een virus is een uitgesproken kans om zwak genetisch afval te reduceren op onze planeet. Heeft u zelf sterke genen? Dan hoeft u zich geen enkele zorgen te maken.

Zeebonkus | 19-01-21 | 13:40

De avondklok zit niet in de zogenaamde coronawet. Het komt neer op de noodtoestand uitroepen. Dat is natuurlijk geen dictatuur, want... eh eh. Nou, vul aan dan.

Rest In Privacy | 19-01-21 | 12:33 | 2

want het gezonde verstand regeert..

Rest In Privacy | 19-01-21 | 12:46

@Tragicomix | 19-01-21 | 12:46: Das grappig. Rutte en de Jonge en gezond verstand. In 1 zin. U heeft humor. Maar weinig intelligentie.

BoerKoekoek | 19-01-21 | 13:31

Het is wel een feit dat er nu -deels- een generatie jongeren opgroeit met geen enkel respect meer naar de handhavers. Die zijn ook al tijdje gestopt met boetes uitdelen, lijkt wel. Alles wat leuk, warm, gezellig, sexy en fijn is verbieden voor jong volwassenen geeft een reactie. De oudere generaties hebben dat volop kunnen doen en kunnen teren op herinneringen. Zij niet. Actie -> reactie. En kom niet aanzetten met de jeugd in de oorlog. Niet te vergelijken.

Piet Karbiet | 19-01-21 | 12:33 | 1

Bovendien was de oorlog helemaal nog niet zo slecht voor jongeren die van avontuur houden. Mijn opa heeft als 12 jarige een bunker opgeblazen met dode Duitsers op de vloer. "Ik had het niet willen missen, en er was meer te doen voor kinderen dan na de oorlog."

Aldus mijn opa

Zeebonkus | 19-01-21 | 12:52

Storm in een glas water: Ferd wil gewoon de gegevens van Viruswaarheid dubbelchecken. Well played, Big G.!

Rest In Privacy | 19-01-21 | 12:33

Bedankt voor het doorgeven.
Heb mij samen met mijn ex militair makkers aangemeld. Nu maar wachten op de oproep.

Rohin | 19-01-21 | 12:32 | 3

Geintje overigens.
Het witte busje wat ineens in de straat staat kan weer weg jongens.

Rohin | 19-01-21 | 13:25

@Rohin | 19-01-21 | 13:25: ik woon in een nieuwbouwwijk. Er staan hier wel 10 witte busjes. Kunt u iets specifieker zijn?

BoerKoekoek | 19-01-21 | 13:32

Oppakken, opsluiten in het Pieter Baan Centrum.

GekkePietje | 19-01-21 | 12:30

Het plezier spat uit zijn ogen op het moment dat hij begint te dreigen dat mensen maar beter het land kunnen ontvluchten. Griezel.

osolemio | 19-01-21 | 12:29

Haga heeft gelijk.

jantjeuitnederland | 19-01-21 | 12:29 | 1

Hahahaga, opper wappie.

sodapoppin | 19-01-21 | 12:33

Hup allemaal naar jullie zolderkamer, het is leuk geweest zo!

Leibniz | 19-01-21 | 12:29

Arme man, hij heeft een flinke klap met een wapenstok gehad.

Mr_Natural | 19-01-21 | 12:28

Als je dit alles zich laat afspelen in de donkere spelonken van je bovenkamer, oké, toe maar.
Maar als je dit daadwerkelijk het web op slingert ben je echt niet goed wijs. Een geval waarvan je zegt, jammer dat er zo bezuinigd is op de ggz.
Wat een (gevaarlijke) mafketel.
Wij van Webzorg adviseren; neem Cisordinol depot.
-

Bernhard de II | 19-01-21 | 12:28 | 2

Heel veel mensen begrijpen niet dat je dingen voor je moet houden en juist niet moet zeggen. Maar ja dan krijg je geen bevestiging he....”ik word bevestigd dus ik besta”

Risingson | 19-01-21 | 12:36
-weggejorist en opgerot-
linus | 19-01-21 | 12:27 | 3

Weer zo'n malloot die meent voor het volk te spreken...
Wie is dat volk toch?

SterF... | 19-01-21 | 12:26

De wal keert elk schip, interessant dit.
Er beginnen mensen op te staan tegen de gevestigde orde.
Dat vraagt natuurlijk om hard in te grijpen..... lol
Komt er nog meer weerstand en zo verder.
Begin is er dus,

Rest In Privacy | 19-01-21 | 12:25 | 4

Het begin waarvan? Een grote anarchistische chaos?

kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 12:37

@enra | 19-01-21 | 12:49:
U stelt het voor. Dus u mag het uitleggen. Waarom wel?

kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 12:51
▼ 1 antwoord verborgen

Deze heer , net zoals bij alle andere wappies, zijn totaal de weg kwijt, leven hun eigen fantasie en voor elke feit hebben ze wel 20 excuses.

sodapoppin | 19-01-21 | 12:25 | 1

En jij? Jij hebt maar 1 fantasie en 1 excuus... toetsenbordheld...

DeAapUitDeMouw | 19-01-21 | 13:00

Nog even volhouden zou ik zeggen. Het einde is in zicht.

heldheino | 19-01-21 | 12:22

Maar wil ie nou ook met een grote groep VVD’ers het Binnenhof bestormen?

Sinterbikske | 19-01-21 | 12:21 | 1

Dat is een jaar of 10 geleden al gebeurd.. Hiervan hebben we nog steeds ellende.

Ommezwaai | 19-01-21 | 12:27

Heeft kuifje al gereageerd ?

plantmaar | 19-01-21 | 12:21 | 1

Buffet is net geopend.

Sinterbikske | 19-01-21 | 12:21

Die gaat binnenkort midden in de nacht wakker worden. En terecht lijkt me zo.

Andersdenkend | 19-01-21 | 12:21 | 1

Welnee. Dan moet die eerst wat cartoons gaan maken.

Deflatiemonster | 19-01-21 | 12:25

Ook zo'n fris opgeschoren baardmannenkapsel. Figuren als dat mogen ze van mij meteen interneren/opnemen, knettergestoord.

Graaisnaaiert | 19-01-21 | 12:21 | 4

@theo-is-dood | 19-01-21 | 12:25: Nou, hij krijgt er wel iets meer cachet en statuur door. Alle beetjes zijn meegenomen als dat van nature in het geheel niet aanwezig is. Zeker voor een koning.

Wiebenick | 19-01-21 | 12:52
▼ 1 antwoord verborgen

De claim dat de agenten ook slechts 'hun werk' doen gaat niet op. 'Wir haben es nicht gewusst' gold destijds ook niet. Daarmee zet ik ze niet op een lijn met de bruinhemden, maar de argumentatielijn klopt niet.

Frau Merkel | 19-01-21 | 12:20 | 5

@Lupuslupus | 19-01-21 | 12:28:
Dat mag u vinden.
Als mensen zich een inrichtingenlook aanmeten neem ik ze voor hoe ze zich presenteren, inrichtingenvolk.

Graaisnaaiert | 19-01-21 | 12:32

Een korte reactie op “bruinhemden”. In Nederland weet bijna niemand dat in de jaren dertig ook de KPD een bruin uniform droeg. KPD staat voor KOmmunistische Partei Deutschland.
In het Historisches Museum in Berlijn staan die uniformen naast elkaar opgesteld.

theo-is-dood | 19-01-21 | 12:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Als iemand de woorden "volk" en "strijders" in één zin gebruikt, word ik altijd wat onrustig.
Meestal is dan het Gesundes Volksempfinden niet ver weg.
Of de Gulag.

Kapitein Sjaak Mus | 19-01-21 | 12:17 | 7

@Kapitein Sjaak Mus | 19-01-21 | 12:30:
Dat bepalen we zelf wel.

kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 12:36

@kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 12:27: Ik ben er nog steeds niet zo zeker van dat het daar zuiver gelopen is en een derde van de Amerikanen met mij. Wie dus de anarchistische haatkarretjes zijn is een kwestie van perspectief.

Frau Merkel | 19-01-21 | 15:41
▼ 4 antwoorden verborgen

Uit de partij gezet in 3. 2. 1. *poof*

EDIT: Oh, hij was al geen lid meer? Scheelt weer.

Rest In Privacy | 19-01-21 | 12:17

Het is gewoon een feit dat die smerige Romeo's heel veel kwaad hebben aangericht met hun - zeer bewuste - uitlokkingen. Wat een lafaards zijn dat zeg! En nee dat zie je natuurlijk niet op de NPO maar wel op YT in véle filmpjes.
En wat het artikel betreft: natuurlijk krijg je zulke reacties.

Lupuslupus | 19-01-21 | 12:16 | 10

@Lupuslupus | 19-01-21 | 12:26: misschien gek, maar de afgelopen ruim zes decennia nooit een knuppel in mijn nek gehad. Maar ik sta niet bij elke demo vooraan om rotzooi te trappen. Maar dat zal wel dom zijn o.i.d.

F. Jacobse | 19-01-21 | 12:29

@Lupuslupus | 19-01-21 | 12:26:
Als je er heen gaat neem je dat risico... of is er op die YT filmpjes niet te horen dat er tig keer is gezegd dat de demonstranten naar huis moeten?

SterF... | 19-01-21 | 12:31

@Bigi Bana Boy | 19-01-21 | 12:21:
Inderdaad ja, zo ging het er bij de krakersrellen al aan toe.

Rest In Privacy | 19-01-21 | 13:37
▼ 7 antwoorden verborgen

"The lunatic is on the grass" , uit "Braindamage"...

oldandwise | 19-01-21 | 12:16

Als je denkt dat het niet gekker kan worden..

Open je het volgende topic...

Wijze uit het Oosten | 19-01-21 | 12:16

Dit soort stukjes vind ik toch wel stigmatiserend voor VVD’ers. Meer van dit graag!

Sinterbikske | 19-01-21 | 12:15

Kies voor een neutrale achtergrond, zorg dat je verlichting geen schaduwen werpt in je beeld, zet je camera vast. Adem rustig en kijk in de camera terwijl je je verhaal doet, dank u. Ik heb geen zin om een bezopen tuinkabouter te bekijken in zijn ruk bunker.

Lt-Kol Kilgore | 19-01-21 | 12:15

Hebben ze voor de gein ook nog eens de enkelband aan zijn pols gezet.

Raspatat | 19-01-21 | 12:15

Joh, niet alleen de PVV heeft wappies in de gelederen!

Beste_Landgenoten | 19-01-21 | 12:15

Man man man, wat een mafketels allemaal.

rachid82 | 19-01-21 | 12:13

de Demonstratie was afgelast en dus hadden die mensen daar in eerste instantie al niet mogen zijn. vrij logisch dat als je dan op komt dagen dat er dan handhaving plaats vind.

Gappie333 | 19-01-21 | 12:13

Beste Ron, kan je even aan de andere kant van de grote plas de idioot uit gaan hangen met je vriendjes, jouw soort hoeven we hier niet.

JeanDragage | 19-01-21 | 12:13 | 1

Wie zijn die 'we'? U moest eens weten hoeveel woede er onder de bevolking is.

Lupuslupus | 19-01-21 | 12:24

Welk logaritme is deze lieverd over gestruikeld?

Lorejas | 19-01-21 | 12:12 | 2

Logaritme? Waar heb je het over?

SomsGenuanceerd | 19-01-21 | 12:21

Volgens mij zit hij aan de pillen.

laurentius | 19-01-21 | 12:12

"gaat nog een kop koffie drinken" doet niet mee.

newray | 19-01-21 | 12:11

Daarom zeggen we. Niet ook nog eens een avondklok. En tijd voor een lentezonnetje.

Ambiorix | 19-01-21 | 12:11

Een vergadering van de VVD integriteits commissie noemen wij een vrijdagmiddeag borrel. En aan het einde van de avond: Oh ja, was er veel ophef?
Ja: Door naar volgend baantje. Nee: Kom je mooi mee weg kerel, je bent ons een rondje schuldig.

TheEgg | 19-01-21 | 12:09

Een doorgeslagen VVD-er.. Geen nieuws, krijgen ze vroeg of laat allemaal last van in die partij. Met als lichtend voorbeeld onze Halbe die nu "strategisch adviseur" is. Halbe is waarschijnlijk goed in het spel "Risk"....

Ommezwaai | 19-01-21 | 12:09

(Hoe selecteren jullie)
"De normaalheidspresumptie: iedereen wordt geacht 'normaal' te zijn totdat wappie bewezen is (*)"

( (*) niet gebruikelijk voor christelijke partijen omdat rigide toe te passen )

CynicalBastard | 19-01-21 | 12:09 | 1

aanvullend: in mijn persoonlijk leven ga ik van de omgekeerde "wappiepresumptie" uit - werk al een aantal decennia prima, maar men blijft je verrassen.

CynicalBastard | 19-01-21 | 12:10

Ik zie hier een perfect nieuw lid voor FVD

SavingPrivateHenk | 19-01-21 | 12:08 | 1

Ik zie hier iemand die op basis van lucht valse aannames doet..

ikvindhelemaalmooi | 19-01-21 | 13:11

Lekker boos zijn. Op iets.

kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 12:08 | 2

Plaatsvervangende woede kan heel gezond zijn om opgekropte woede een uitweg te geven. Even lekker jezelf kwaad maken tijdens het vragenuur, beetje schelden richting tv, nog even boze woorden op een tegel plempen en het is weer even uit je systeem.

Abject | 19-01-21 | 12:12

@Abject | 19-01-21 | 12:12:
Wat iets anders is dan je woede gaan organiseren onder mensen en opzoeken en daarvoor een doelwit nodig hebben.

kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 12:31

Uhhh.... wat bedoelt GS met "Lokale mutatie van Wybren van Haga" ???

DeAapUitDeMouw | 19-01-21 | 12:08 | 3

Geen idee maar ik zou Almere subiet in quarantine zetten.

Abject | 19-01-21 | 12:13

Even gevaarlijk maar veel besmettelijker.

Beste_Landgenoten | 19-01-21 | 12:46

Lange Frans melde ook al dat ie stiekem weer een kanaal op youtube had

Op fucking instagram

Hoe dom zijn deze idioten?

He wereld, ik zoek mensen die met de politie willen vechten, wie wil! PM's graag!

Losers.

menage | 19-01-21 | 12:07

Dit eindigt gelijk de FvD met een decimering van de partij en het opheffen van de jeugdafdeling toch?
Dit verdient toch minstens evenveel ophef?
Oh wacht, laat maar, het is een kartelpartij.

Abject | 19-01-21 | 12:07
-weggejorist-
5611 | 19-01-21 | 12:07 | 1

Buurman, ergens in de toekomst: ‘en het leek zo’n normale man’.

Pretzel Logic | 19-01-21 | 12:06

Wij hebben liever geen ex-VVD'ers bij de militie. Sorry Ronald.

VanBukkem | 19-01-21 | 12:06 | 3

Dan wordt de spoeling wel heel erg dun. Elke spijtoptant zou welkom moeten zijn.

Lupuslupus | 19-01-21 | 12:19

@Lupuslupus
Punt voor de eerstvolgende vergadering.
Bedankt voor uw inbreng.

VanBukkem | 19-01-21 | 12:21

dit is tenminste weer zo'n echte oldschool GS scoop!

mykdelta | 19-01-21 | 12:06

Het recht op vereniging staat in de Grondwet. Veel plezier. Politieke partijen hebben ook een machtsgreep gedaan, hij mag het ook best een keer proberen.
*bier en ribbelchips pakt*

Frau Merkel | 19-01-21 | 12:05 | 4

Wel eerst even onze politie extra vuurwapentrainingen geven.

BobDobalina | 19-01-21 | 12:09

@kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 12:09: Definieer 'haat' eens. Het is een subjectieve en loze woke-kreet, maar ik leer graag bij. Iedere discriminerende racist is tegenwoordig een haatverspreider als de mening afwijkt.

Frau Merkel | 19-01-21 | 12:18

@Frau Merkel | 19-01-21 | 12:18:
Je draait de boel om?
Als je mening afwijkt ben je voor die woke types een discriminerende racist? Iedereen. Tegenwoordig. Overal. En altijd ook.

Het gaat over recht op vereniging. Denk niet dat 'ze' het op prijs stellen als die vereniging niet gaat over darten of F1 maar over mensen opjutten door begenadigde sprekers of zo en zich als groep sterker voelen en hun boosheid lekker kunnen gaan botvieren op een aangewezen doel. Die gasten die dan naar IS gaan en zo.

kloopindeslootjijook | 19-01-21 | 12:49
▼ 1 antwoord verborgen

Hoe kunnen deze mensen omslaan he? Vroeger zag je zulke dingen wel vaker gebeuren , maar dat ging vaak gepaard met diepe economische recessies.

Schepvogel | 19-01-21 | 12:05 | 8

Ik denk dat veel van deze mensen een paar jaar terug ook al met gele hesjes rondliepen..

Frits_Binkestein | 19-01-21 | 13:29

@VanBukkem | 19-01-21 | 12:19: je bedoelt dat wij eeuwigdurend het net zo lang durend failissement van zuid europa betalen, en voor fascist uitgemaakt worden op het moment dat we denken dat we zelf ook wat mogen houden?

Dezenaamhier | 19-01-21 | 13:40

Ja, nu is er natuurlijk helemaal niets aan de hand.

snakedogman | 19-01-21 | 15:17
▼ 5 antwoorden verborgen

Hebben we nog voldoende rubberen kogels op voorraad?

_pacman_ | 19-01-21 | 12:04

Het alleenrecht monopolie op geweld zoals bij wet geregeld zijn ze hard aan het verspelen met deze optredens.

1977 | 19-01-21 | 12:03 | 1

Waag het eens wappie.

BobDobalina | 19-01-21 | 12:05

"Holy crab" - welk geloof is dit nu weer?

BobDobalina | 19-01-21 | 12:03 | 3

Crab people... Ik wíst het wel...

Muxje | 19-01-21 | 12:05

Honderden camera's en niet een die "Romeo's" vast leggen terwijl ze starten met rellen. Dan moet je toch eens gaan nadenken.

tiku99 | 19-01-21 | 12:03 | 3

Ik voorzie dat Romeo's hetzelfde zijn als Antifa's bij de bestorming van het kapitool. Unicorns.

Mocht het rellen worden dan geven we BLM/Antifa gewoon de schuld, nooit zelf schuld erkennen, wij zijn nette mensen in een legerbroek.

menage | 19-01-21 | 12:11

Ik zat AT5 live te kijken, en toen was het behoorlijk duidelijk wat die Romeo's deden.
Leek vrij sterk op hyenagedrag.

Nuchternederland | 19-01-21 | 12:43
-weggejorist-
mykdelta | 19-01-21 | 12:02

Goed initiatief!

1977 | 19-01-21 | 12:02

Heb al een tijdje “groot verlof” dus ben ik niet beschikbaar.

eerstneukendanpraten | 19-01-21 | 12:01 | 3

nice!

ikworstelengadouchen | 19-01-21 | 12:05

En mijn UZI zal na 50 jaar inmiddels wel zijn omgesmolten tot een aansteker, dus ik pas ook even...

Keyboardspeler | 19-01-21 | 12:49

Ik vraag me af hoe de angstfluimen Nederland eind 2021 zien.

PhallusObesitas | 19-01-21 | 12:00

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl