LIVE. Minder Minder Rechtszaak Deel Zoveel
Oh ja die was ook nog niet klaar
En dan gaan we nu verder met het vervolg van het hoger beroep in het Wildersproces. Dat stond eigenlijk gepland voor 23 maart 2020, maar toen waren er Minder Minder rechtszaken in verband met de corona. Maar nu kunnen we het gelukkig gewoon weer hebben over wat je eigenlijk allemaal wel/niet meer mag zeggen in Dit Land, of eigenlijk vooral over wat je eigenlijk allemaal kunt flikken als minister van Justitie als het OM een rechtszaak begint tegen je politieke tegenstander Geertje Wilders. LIVESTREAM HIERRR.
Sirenes aan
Social
Reaguursels
InloggenJezus. Nog steeds..? Dacht dat een of ander hof dit inmiddels als schandelijke manipulatie en politieke karaktermoord door de politie, regering en koningshuis had afgedaan.
Normaal gesproken is de Telegraaf er als de kippen bij om iets te schrijven over Wilders maar zijn proces haalt inmiddels de krant niet meer.
Het proces van de eeuw, of je nu voor of tegen Wilders bent.
NOS: krekels... https://nos.nl/zoeken/?q=wilders&date=2020-06-29
Nou de hoorzitting en uitspraak van de rechters is uitgesteld tot Vrijdag 3 Julie.
Kan niet anders dan terug naar een lagere rechter.seponeren is verliezen voor het kabinet.
Een politiek gekleurd proces waarbij een blanke kritische politicus de mond gesnoerd wordt door zijn politieke tegenstanders op kosten van de belastingbetaler. Een wanvertoning in bananenrepubliek Nederland.. WLM !
Gaat de Livestream nog verder? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe de advocaten-generaal zich tegen het messcherpe betoog van Mr. Knoops gaan verweren. Met nieuwe leugens of met ruiterlijk toegeven dat ze ook zelf vinden dat ze niet ontvankelijk zijn.
Jazeker , een klein kwartiertje nog en dan gaat deze poppenkast weer verder.
Wat denk je zelf? Ze eten nog liever hun schoenen op.
Ze gaan pas iets doen in de volgende zittingen. Alles gaat natuurlijk ontkend worden. Want het is allang besloten dat Wilders politiek veroordeeld moet worden.
De rechters nemen even pauze en eten even een banaantje.
Haha die ze zelf krijsend van plezier uit de boom halen. De boom is overigens in het torentje zorgvuldig voorzien van voedsel.
Het is nu pauze maar dit zaakje stinkt natuurlijk aan alle kanten.
Het proces is vrouwe justitia heeft toch echt wel haar blinddoek afgehad in dit proces en de weegschaal voortijdig een kant laten uitslaan.
Wat een ongelofelijk nep proces is dit toch.
Voor Wilders z'n vraag ("Willen jullie meer of minder ...?") is eeuwig tijd, in Scheveningen houden ze niemand aan en als er elders wel een keer iemand aangehouden wordt, dan wordt zo'n zaak meestal geseponeerd wegens onbelangrijk of te druk.
Wacht even, VVD rechters moet je met een schijnwerper zoeken en dat klopt in deze zaak zeker niet (2xD66, 1xPvdA). Blijft een schertsvertoning, dat wel natuurlijk
Leuk hoor, dat ze nog allemaal kunnen lachen... ze weten waarschijnlijk zelf allemaal wat een schertsvertoning dit is.
Oei... die paraaf-discussie kan wel eens héél interessant worden...
Te nonchalant gelakt. Ben benieuwd wat voor beerputten er nog meer onder de "vlakjes paraaf" verstopt zitten.
@Vanilla | 29-06-20 | 16:24: Precies dát zijn waarschijnlijk de "smeuïge details"... Goed dat Knoops dit aanvoert.
@Gladiator Fap | 29-06-20 | 16:28: Joost mag weten in hoeveel andere dossiers zulke zelfde praktijken uitgevreten worden. Om van te kotsen!
Het is wachten tot er door justitie een vormfout wordt vastgesteld. Dan kun je je zonder gezichtsverlies terugtrekken uit dit politieke schijnproces.
Als ik Geert was zou ik gewoon een stand-in met pruik daarheen sturen. Wat een onzinnig gedoe allemaal.
Knoop heeft ook een probleem nu: "Nu komt de aap uit de mouw". Een duidelijke racisme uitspraak
Pff zucht.
Waarom hebben we hier jarenlang op moeten wachten? Vraag van Knoops.
Omdat er nu pas gelekt is. Daarom.
Dat meisje heeft een start trek uniform aan.
Welk meisje?
@Harry de Slijter | 29-06-20 | 14:03: rechts in beeld. Olijfgroene outfit. Doet me echt aan de eerste serie van Star Trek denken.
Lang niet strak genoeg. Startrek outfitjes waren altijd stretchstof, tenminste voor de dames dan he? Gene hield wel van vrouwelijk schoon.
Knoop, zijn assistent en dat meisje zijn het vaakst in beeld.
Dat is niet toevallig. Dat camerastandpunt had zo niet hoeven staan.
@elfenstein | 29-06-20 | 14:28: En korte rokjes!
@homieguerneville | 29-06-20 | 14:40:
Leuk moment. Knoops vraagt zich af waarom de officier van justitie zelf niet op de inmenging van Opstelten geregeerd heeft.
Meisje schiet overeind op die stoel en kijkt kwaad richting Knoops.
@Mr.Crowley | 29-06-20 | 14:33: P.S., die assistent is mevrouw Knoops. Ook advocaat.
Ronduit in- en intriest dit in extremis gemanipuleerde vervolgingsproces van het door een volksvertegenwoordiger gesproken vrije woord. Een showproces '1984' waardig....
Dat betekent waarschijnlijk dat de advocaat van Wilders aan het woord is en een punt maakt. Als straks de OvJ het woord neemt valt die pipe "plotseling" weer weg.
Raadsheer, wachtmeester kan dat allemaal nog wel in chiquita land tegenwoordig?
mas bananas
Is er geschorst of is het alweer voorbij?
Ik zie alleen blanke letters op een zwart scherm op die NOS stream.
Geschorst tot 13.30 uur.....
@serieusgenomen | 29-06-20 | 13:10: Ah. Dank u voor de informatie.
Zou Akwasi weten dat het recht om te zeggen wat hij zegt hetzelfde recht is, dat hij Wilders en iedereen die het met Wilders eens is ontzegt? Mijn antwoord is: ja, hij weet dat. Maar het interesseert hem niet, omdat wérkelijke gelijkheid geen verdienmodel is.
Barbertje moet hangen.
Ik heb medelijden met de advocaat-generaal op de foto bij dit topic. Citaat:+-Als Advocaat-Generaal ben je verbonden aan een ressortsparket en vertegenwoordig je het Openbaar Ministerie bij strafzaken in hoger beroep bij een Nederlands gerechtshof. Je rol is te vergelijken met die van Officier van Justitie bij een rechtbank, waarbij je dus het onderzoek leidt naar een verdachte en bezig bent met het voorbereiden van een strafzaak. Je bent echter met omvangrijkere problemen bezig.--+ (Bron: OM)
Dan heb je 4-5-6 jaar Nederlands Recht gestudeerd, daarna nog een pittige RAIO-opleiding van enkele jaren. De allerslimsten mogen dan Advocaat-Generaal worden. Jouw ambitie is dan de samenleving veiliger te maken door de allergrootste bendes en meest gevaarlijke boeven aan te pakken. De mafia of comorra, of grote drugsbendes, liquidaties. Immers, zo schrijft het OM op hun site: "je bent echter met omvangrijkere problemen bezig" !!
En dan splitst de politieke leiding van het ministerie van Justitie je het Wildersproces in je maag! Hahaha, die arme man kan zich nergens meer vertonen! Die wordt toch bij de bakker en de slager uitgelachen. Zielig gewoon....
"De allerslimsten mogen dan Advocaat-Generaal worden."
Een slimme rechtenstudent wordt jurist bij een multinational, de hele slimme specialiseren zich daar in belasting- en bedrijfsrecht en lopen in een paar jaar financieel binnen.
Wat overblijfseltjes gaan voor het strafrecht.
In en in triest circus dit en niet te vergeten -> geldverspilling.
Diep beschamend.
Waarom heeft het OM of de minister van Justitie de hele rechtszaak nog niet afgeblazen.
Nu bewijst de heer Knoops het politieke karakter van de vervolging, terwijl enkel de schijn van beïnvloeding al voldoende is voor vrijspraak, volgens de wet ten minste.
Dit doorgaan van het proces maakt rechtsstatelijk meer kapot dan me lief is...
Omdat vrijspraak van Wilders -en daarmee een overwinning op de kliek- niet iets is wat Rutte en co op dit moment kunnen gebruiken. Waar het volk nog verdwaasd wakker wordt uit het hele Coronagedoe, waarbij weer braaf miljarden aan de knoflooklanden werden toegezegd, terwijl ondernemend Nederland ligt te creperen, Nederland gebukt gaat onder de groene kontneukpraktijken van de klimaatbrigadiers en racistisch fascisme in de vorm van BLM en Antifa niet alleen getolereerd, maar zelfs aangemoedigd wordt, zou een vrijspraak van Wilders een dermate grote reactie van het linkse tuig oproepen, dat de spreekwoordelijke geest niet meer terug in de fles kan. En dat relatief kort voor de verkiezingen. Nee, liever de Helmut Kohl methode: einfach aussitzen bis es egal ist.
@Gladiator Fap | 29-06-20 | 12:49:
"einfach aussitzen bis es egal ist"
Als ik het goed begrijp denk jij dat het politieke showproces Wilders nog over de komende Tweede Kamerverkiezing wordt heen getild?
@me163komet | 29-06-20 | 13:05: Definitief.
@Gladiator Fap | 29-06-20 | 13:07:
Of ze doen nu heel snel uitspraak, die kans acht ik groter. Aangezien het nog negen maanden is tot de tweede kamer verkiezingen en het politieke geheugen wat betreft leugen, bedrog en woordbreuk van de gemiddelde kiezer niet verder gaat dan plm. een maand (bij de intelligente kiezers wel te verstaan).
@me163komet | 29-06-20 | 13:13: Kan zijn, aangezien er nu thema's genoeg zijn om de aandacht te verschuiven en ten laatste in November de aandacht compleet bij Trum gelegd kan worden...
@Gladiator Fap | 29-06-20 | 13:21: Trump natuurlijk
G*dT, zouden er ook mensen bestaan die meer criminele Marokkanen (pleonasme) willen?
Er schijnen partijen te zijn die eraan verdienen:-(
*CcMed*
Bingo dat pleonasme.
'Sirenes aan'. Gevoel voor dramatiek heeft hij wel, Geert Wilders.
En dan de ingeving om vanuit zo'n gepantserde auto te filmen. Wat een symboliek.
Grappig he? Het schijnt wel vaker voor te komen dat mensen die continue bedreigd worden op een gegeven moment de wereld met zwarte humor (pun intended) gaan zien om een beetje de tijd te doden (pun intended). Dat dat hele proces inmiddels een fascistisch symbool voor het einde van de vrijheid van meningsuiting is kan de deugmens niet deren. Het is immers voor ons aller "bestwil" dat een politicus bedreigt wordt om zijn mening en vervolgt wordt door dezelfde instantie die hem -én alle andere Nederlanders- eigenlijk daarvoor zou moeten beschermen.
Geert moet dit wel een beetje uitmelken. Er komen binnenkort nog wat virtuele FvD-zetels vrij.
Geert leeft als een gevangene en laat dat zien. Wat is daar dramatisch aan?
@Nehemia | 29-06-20 | 12:55:
Alles. De rechtszaak is de straf, de uitkomst allang ondergeschikt aan het eigenlijke doel: Wilders slopen op wat voor manier dan ook.
@Kuifje-naar-Brussel | 29-06-20 | 12:49: Dat ligt eraan welke van de twee het eerst op de letterlijke korrel van je linkse vriendjes komt. Want laat ons er geen doekjes om winden: terwijl luidkeels groepen wordt om het plegen van aanslagen op beide Politici vanwege hun mening en er zelfs voorbeelden in het recente verleden zijn, waarbij dat daadwerkelijk gebeurd is (Janmaat, Fortuyn), vind dezelfde deugbrigade dat ze zich er maar niet zo druk om moeten maken. Ze zitten immers in de slachtofferrol. Toch? Als er één ding is, dat het handelsmerk, de werkmethode en het ideaal is van het linkse tuig, dan is het wel het cultiveren van slachtofferschap. Het gaat zelf zo ver, dat dat slachtofferschap plaatsvervangend moet zijn voor mensen, die voor het grootste deel zélf niet eens die mening onderschrijven (bijv: bijna 70% van de zwarte bevolking steunt de BLM roeptoeterij NIET). Noem het wat je wilt, maar iemand wiens leven bedreigd wordt puur en alleen wegens zijn mening, in een land waar vrijheid van meningsuiting álle mensen moet beschermen (dus ook Akwasi met zijn terroristentaal) heeft wat mij betreft tenminste het voordeel van de twijfel.
@elfenstein | 29-06-20 | 13:00: Exact. Wilders toon de kille werkelijkheid en doet dat niet uit effectbejag om een dramatisch beeld neer te zetten. Dit is zoals het voor hem is. Dit is wat er gaande is. De deugbrigade en het corrupte OM willen hem slopen. Dat was de toonzetting vanaf het allereerste begin.
Heeeh, Deze man leeft al zo’n 10 jaar op deze manier.
Daar is heel weinig symboliek meer aan.
Lol, ik hoor geen sirenes, zie op zijn best wat blauwe pitjes op de auto voor hem.... Schiet wel lekker op in de file. Krijg ik ook zo'n voorkeursbehandeling als ik een grote smoel opzet?
Begrijp me niet verkeerd: vrijheid van meningsuiting is mi een heel groot goed maar als we iedereen met een mening moeten gaan vervoeren met gepantserde auto's dan worden dat dagelijks lange files met blauwe pitjes op het dak. Doe maar lekker, hier in het oosten ademen we gewoon door zonder die onzin.
Wanneer is de rechtszaak tegen Akwasi?
Tsja, dat vraag ik me ook af.
Wow... Wat heb jij afgelopen weekend gedronken? Het antwoord is: nooit want Akwasi is geen tegenstander van jouw geliefde leider.
@Miss Silly | 29-06-20 | 12:45: Leek me toch strafbaar wat hij deed.
Nooit. Akwasi heeft namelijk de 'juiste' kleur.
@Kuifje-naar-Brussel | 29-06-20 | 12:48:
Hij mag het zeggen zoals Ali B een grap over black pete mag maken. Huidskleur is allesbepalend.
@Graaf_van_Hogendorp | 29-06-20 | 12:58: Het systeem is gescheiden afvallig. Welkom in Nederland.
Wees niet verbaasd als er een "fout" wordt gemaakt in de dagvaarding waarna het OM niet ontvankelijk wordt verklaard en de zaak is "afgedaan".
@Kuifje-naar-Brussel | 29-06-20 | 12:48:
Er is aangifte gedaan, maar dat moet nog voorkomen denk ik.
Het OM heeft er in ieder geval geen haast mee.
Gaat niet gebeuren. Zwarte Piet is namelijk een fictief karakter. Vergelijkbaar met als je Pinketje of Gargamel voor zijn kop wil schoppen. Daar zal het wel op uitdraaien. Plus hij is een woordkunstenaar, dichterlijke vrijheid en natuurlijk heeft hij het zwaar vanwege zijn koloniale verleden.
In dit land is er het opportuniteitsbeginsel.Het OM bepaalt zelf wat het vervolgd,dit in tegenstelling tot Duitsland waar het legaliteitsprincipe de wet is wat betekent dat het OM verplicht is alle te onderzoeken en vervolgen.
Bij ons is er dus sprake van willekeur en dat blijkt wel!
Jaa je hoort er ook niks meer over...
Overigens wat een leuk zwart pruikje zat daar in de hoek.
Weet iemand wat ze daar deed?
Assistent van het OM
@homieguerneville | 29-06-20 | 12:29:
Ik vermoedde al dat ze iets deed voor het OM.
Ze was niet erg blij in dat hoekje.
Gaat maar door.. De rechtsstaat is selectief. Succes Geert.
Jammer dat het niet op Woensdag gepland was. Knoops maakt gehakt van het O.M. en alles wat daarmee samenhangt.Go Gert-Jan....
Fortuyn een kogel door zijn hoofd, Wilders een veroordeling om zijn nek.
We krijgen jullie wel.
En vergeet niet Janmaat: aanslag op zijn leven en zijn vrouw voor het leven verminkt. Alles onder het mom van "tolerantie naar links democratisch model".
@Gladiator Fap | 29-06-20 | 11:56:
Onze Tjer heeft de poeptaart en de bedreigingen van een Utrechtse "leraar" en een Nijmeegse beroepswerkeloze al gehad. Volgende stap.... wachten op een Vegan Streaker die het 'zat' is.
Een wond die we veel te lang hebben door laten etteren.
@Gladiator Fap | 29-06-20 | 11:56: ook dankzij linkse extremisten die vrij spel kregen en elkaar opjutten kon dit gebeuren. Nu heb je akwasi
Die ook zijn broeders aanjaagt tot het plegen van geweld en ook nu in deze tijd is er sympathie voor vanuit de linkse deug hoek.
@Graaf_van_Hogendorp | 29-06-20 | 12:07: Precies, en dan zijn de rijen weer gesloten en zijn ze allemaal "geschokt". Waarna bij de borrel na de begrafenis de knipogen tussen de kliek heen en weer gaan.
@Hollandse_blauwe | 29-06-20 | 12:13: En als het dan gebeurt hebben ze het allemaal "nicht gewusst".
@Hollandse_blauwe | 29-06-20 | 12:13: wat dacht u van Klaas de Vries D66 , Melkert PVDA , Paul Rosenmöller Groen Links o.a. dan heb ik nog niet gehad over Duiyvendak de anarchist ook Groen Links
Hard maar waar...
Knoops geeft een droog feitelijk inzicht in de inhoudelijke bemoeienis van de politiek in een strafzaak. Als je het op je in laat werken wat hier allemaal gezegd wordt... wauw, uniek kijkje in de keuken van bananenrepubliek NL...
Een volgende keer zullen ze hier veel voorzichtiger mee zijn.
@Mr.Crowley | 29-06-20 | 11:50:
Zou het? Het app verkeer tussen Gabberhouse en Halalsema werd ook pardoes openbaar gemaakt.
@Graaf_van_Hogendorp | 29-06-20 | 12:05:
Hoe kan dat als er zulke belangen achter zitten?
Je ziet hoe ze hun best doen om zaken toe te dekken.
@Mr.Crowley | 29-06-20 | 12:07: tegelijkertijd is het draagvlak voor Justitie ook snel aan het afnemen. Wilders vs Pechtold/Spekman/Samson, BLM vs Virusgekkies, KOZP vs BlokkeerFriezen, etc. etc. Het wordt steeds transparanter. Das ook niet in belang van het OM.
@Mr.Crowley | 29-06-20 | 12:07:
Ik vermoed een powerplay van Rutte om de Jessias schatplichtig aan hem te houden door Halalsema te kakken te zetten. Normaal gesproken kunnen ze niks vinden of als ze wat vinden is het zwartgelakt. Maar opvallend was de snelheid en openheid van deze openbaring.
@Odin | 29-06-20 | 12:12:
Als ik het goed begrijp is door het gesol van het departement van Opstelten de rechterlijke macht buitenspel gezet.
Dat kunnen ze zich aantrekken.
@Graaf_van_Hogendorp | 29-06-20 | 12:13:
Ik heb hier gedachten over, maar die hou ik liever even voor mezelf.
Inderdaad, opvallend.
Wilders moet gewoon zeggen dat hij criminele marokkanen op hun gezicht gaat trappen. Op de Dam. Dat mag namelijk wel.
Hij is gewoon woordkunstenaar.
Als je er dan ook nog toevoeg dat hij zichzelf parafraseert, is de kat in het zakkie!
Zo een homerische vergelijking moeten ze toch op de juist waarde inschatten.
En als Johan Derksen dan ook nog zegt dat hij op zwarte piet lijkt, nou.....
Uit 1996 : 15 Miljoen mensen
Op dat hele kleine stukje aarde
Die schrijf je niet de wetten voor
Die laat je in hun waarde
15 Miljoen mensen
Op dat hele kleine stukje aarde
Die moeten niet 't keurslijf in
Die laat je in hun waarde.
Minder, minder, minder
Die moeten niet het deuglijf in.
Die laat je in hun waarde.
Het kan verkeren.
Duits Europarlementslid Pierrette Herzberger-Fofana, die onlangs een klacht indiende tegen agenten van de politiezone Noord wegens intimidatie en racisme, wordt nu zelf aangeklaagd. Op vraag van het Brusselse parket is een pv voor smaad opgesteld tegen de vrouw. “Ze beledigde agenten en probeerde de controle van mogelijke verdachten van een zware geweldzaak te beletten”, zeggen politiebronnen aan Het Nieuwsblad.
www.bruzz.be/justitie/europarlementsl...
Interessant artikel.
Grappig om te zien hoeveel aandacht er in de MSM aan de hervatting van deze zaak wordt besteed.
De VVD stijgt gewoon weer in de peilingen, ongeacht de uitkomst. Nederland zit vol met wappies. Of zijn wij de wappies?
Iedereen is een wappie. Maar dat inzicht is niet leuk voor jezelf. Wijzen naar een ander is makkelijker.
Jullie zijn de wappies.
@Kuifje-naar-Brussel | 29-06-20 | 11:32: Dus je voelt je hier goed thuis !
@A333aan | 29-06-20 | 12:08:
♪ Welkom, welkom op ons blog ♫
ik huil mijzelf iedere avond in slaap.... maar... het kan nog veel erger: zie China, zie VS, zie Turkije, zie Rusland...
Peilingen worden beïnvloed door huidige regering partijen en gedogen.
Er wordt gemanipuleerd bij het leven , want denk eens na iedereen hoor je erover , maar niemand doet er wat aan , vandaar iedereen moet gaan stemmen anders kan het gewoon te laat zijn.
@Kuifje-naar-Brussel | 29-06-20 | 11:32: Zegt een vriendje van DKS.
@Odin | 29-06-20 | 12:28: Ik heb slecht nieuws voor u. Het gaat nog veel erger worden.
Gisteren is alweer gebleken , met de zielige vertoning van het optreden door de overheid op het Maliveld ( Sorry Politie), dat onze Democratie/ rechtsstaat zogoed als dood is.
Hoe lang denkt onze kapitein ( Minister President) dit zinkende schip nog boven water te houden? De ballast pompen staan onderhand op vol vermogen de euroos overboord te pompen. Vergeet niet dat de 1st stuurman Wopke op 4 December vorig jaar de transfer unie al heeft ondertekend.
Na maanden lange coalitie vorming is er werkelijk waar niets goed uit de verf gekomen door dit stelletje amateurs en bedrijfssectoren worden systematisch gekielhaald,
De democratie omzeep geholpen en de burger grondrechten kapot vermoord.
Hoe komt dat nou Kapitein? Dat komt omdat u niet meer het gezag heeft over u eigen schip en al heel lang de koers laat bepalen door EU / VN piraten.
Door deze muiterij rest u nog maar een ding ; De plank.
is Rutte niet eerder een "rear admiral" ?
Remkes is een VVD er !
Wat is die Opstelten een gore bloedhond!
Schandalig!!!
Ivo Opstelten ga je schamen! Wat een farce dit hele showproces
Wat een verspilling van tijd, geld en talent. Ze zouden er beter aan doen diegene op te sporen en te vervolgen, die op het onzalige idee kwam om Wilders terecht te laten staan... op onze kosten
niet in dit leven, vrees ik. Één keer zo'n voorbeeld stellen zou het schip keren denk ik, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Het land zou te klein zijn.
Vraag trouwens me af, hoe slim Ferdinand Grapperhaus zichzelf vind, na het publiceren van al deze info.
Zijn naam valt behoorlijk vak bij de verdediging.
Hij zal zich vast niet populair hebben gemaakt bij Rutte.
Als ik Wilders was zou ik uitstel vragen, tot de rechtszaak tegen Akwasi is behandeld. Iets met rechtsongelijkheid enzo.
Akwasi is een woordkunstenaar dus zijn taak is om te prikkelen, om uit te dagen, om mensen een spiegel voor te houden en heilige huisjes omver te kopschoppen. Een beetje de nieuwe Reve en WF Hermans dus. Geert is gewoon een gore racist en zorgt ervoor dat die nukubu's niet allemaal "jij bent welkom welkom" staan te klappen en allahverdoeme het nog wagen te protesteren ook als er een moskeet in hun wijk komt. Domme tokkieracisten die ernstige schade aan ons verdienmodel toebrangen.
Was getekend, het Kartel.
Minder, minder, minder Nederlanders!
Wordt ik nu ook vervolgd?
Alleen al het feit dat je dat niet zeker meer weet geeft aan hoe ver we zijn afgezakt.
Dat ligt er maar helemaal aan. Bedoel je "witte Nederlanders", "alle Nederlanders" of de "deugende Nederlanders"?
@OudeNederlander | 29-06-20 | 11:14:
Precies dat!
Je moet telkens 2x nadenken voor je wat zegt en zelfs dan is het discutabel, want indien deze mening niet links is dan nog bestaat de mogelijkheid dat dit tegen kan en zal worden gebruikt.
Wel apart dat andere rechtse meningen (de doelgroep welke zich aangesproken voelt door Wilder's uitspraak) dan wel weer getolereerd wordt
@Paaldanseres | 29-06-20 | 11:17:
Gewoon alle, 10 miljoen is genoeg. Zoals Juliana en Drees al in 1950 vast stelde.
Rassies jij
Ligt eraan. Doelt u op witte of zwarte medelanders?
Alleen als je er "dubbel paspoort" bij zet.
Krijg een goed beeld hoe een minister, met behulp van zijn departement, een strafzaak probeert te sturen, om een politieke partij buiten spel te zetten.
Die anti-discriminatiewetgeving is alleen maar nuttig om mensen monddood te maken.
Ik snap nog steeds niet waarom dit strafbaar is. Ik zou ook graag minder Marokkanen, Turken, andere Afrikaanse landen en Oost Europese landen willen zien.
20% in Nederland is al geen Nederlander. Een groot aandeel daarvan voelt zich geen Nederlander. En voelt zich dan ook niet geroepen aan onze regels en normen en waarden te houden.
Waarmee ze onze rechtstaat ondermijnen.
Ondertussen zien we criminaliteit toenemen. Steekpartijen, seksueel geweld, racisme, overvallen, drugshandel, wapenhandel. Etc. En doet de politiek er als aan om dit te vervullen.
Misdaden worden onder gerapporteerd. Of aangiftes worden niet aangenomen. Er wordt geknoeid met statistieken. Allemaal om te verbloemen dat de multiculturele samenleving een grote kostenpost heeft qua sociale kosten en belasting op samenleving.
Volgens vele onderzoeken hiernaar verliest een samenleving zijn cohesie als dit 30% bereikt.
We zien de gevolgen hiervan al bij 20%.
Merkel en Macron hebben beide jaren geleden verklaard dat multiculturalisme gefaald heeft. Echter nu negeren ze het. Waarom?
Willen ze de Nederlandse identiteit vernietigen, zodat we druk bezig zijn met elkaar te bevechten zodat de EU verder zijn gang kan gaan om onze soevereiniteit te slopen?
Is dit omdat de EU ook graag Afrika er bij wil hebben zoals guy verhofstadt heeft aangeven en er dus ook open grenzen komen met Afrika.. Waardoor de huidige migratie maar een druppel is. Wat mij een slecht idee lijkt omdat we de stammen cultuur naar Europa halen. En ook alle conflicten. Zoals nu te zien is in Europa zoals laatst nog in Dijon en eigenlijk dagelijks in Zweden met meer bomaanslagen dan Irak.
Of is het omdat de natuurlijke klimaatverandering Afrika onbewoonbaar gaat maken en dit een doctrine is om ons dat te doen accepteren. Door ons slavernij in de schoenen te schuiven, onze economische voorspoed en klimaatverandering . Ons een schuld gevoel aan praten zodat wij straks zeggen. Kom maar binnen. Met dezelfde gevolgen als boven benoemd.
Ik zie veel tegenstrijdige zaken gebeuren en ben daardoor het vertrouwen in het politiek geheel kwijt. Ze klampen vast aan idealisme in plaats van realiteit, met desastreuze gevolgen.
Ik kan niet meer zeggen dat ik trots ben op Nederland. Misschien nog wel op de Nederlanders. Maar niet ons land, niet het beleid, al zeker niet het gedrocht van de EU die alleen multinationals en het grote geld dient. En dus lak heeft aan de belangen van de burger...
Dit vind ik nu leuk hier. Af en toe houd iemand het niet meer en plempt alles neer ! En ja, Merkel negeert het, sterker nog, vroeger was ze zelfs heel erg sterk tegen immigratie !
Het is ook niet strafbaar en valt prima onder ons hoogste goed: vrijheid van meningsuiting. De enige reden waarom dit circus al 6 jaar (!) aan de gang is, is omdat het een paar linkse politici niet goed uitkwam.
www.hist-chron.com/judentum-aktenlage/...
Je mag bijvoorbeeld wel zeggen: "Minder, minder minder PVV-ers!" Want PVV-ers zijn geen etnische groep, ras of van een bepaalde afkomst. Was dat wel het geval dan zou dat weer een argument zijn voor de samenhang van een lager IQ met ras, waar in dit geval veel voor te zeggen zou zijn.
Heb je het nu over jezelf?
In een vrij land mag je alles zeggen.
Hey, laten we, voor het gemak dan maar PVV'ers een ras noemen, net als Marokkanen gebeurde, dan is dat probleem alweer opgelost. Toch? Het mooie van de VvMU is dat jij dit inderdaad mag zeggen. Dat is een groot goed en een privilege dat álle mensen in de westerse samenleving toekomt. Dat je er niet tegen kan als iemand anders datzelfde recht gebruikt om iets tegen jou te zeggen dat je niet bevalt geeft je echter niet het recht selectief te worden. Dus óf allemaal de bek houden óf iedereen heeft recht van spreken. Maar niet: veroordelen wat je niet bevalt. Dan ben je namelijk aanhanger van het fascistisch gedachtengoed.
Heb je nou zelf niet in de gaten dat je wat pathologisch overkomt met je haat tegen Wilders en PVV-ers?
@piloot47 | 29-06-20 | 11:06:
PVV-ers haat ik niet. Ik zie ze gewoon liever vertrekken naar Hongarije. Het is daar een mooi land en alles is zoals PVV-ers zich wensen: Geen moslims, een eindbaas als president die geen tegenspraak wil en krijgt want de pers is kaltgestellt en netto-ontvangers van de EU, geld dat welsiwaar in de zakken van Orban's corrupte vriendjes verdwijnt maar het zijn tenmiste geen moslim-vriendjes. Verder houden ze daar erg van volksdansen en tradiotionele gezinsverhoudingen dus ik zeg: Het ideale land voor PVV-ers. Dus PVV-ers, verhuis!
@Beste_Landgenoten : Je praat POEP ! Zo, een reactie op jouw niveau.
Beetje zwartwit-denken, Landgenoot. Je kon wel een moslim of pvvert zijn :)
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 11:19: Q.E.D.
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 11:19: Ik neem aan dat dit dan ook geldt voor personen van bijvoorbeeld Marokkaanse of Turkse komaf, die zich meer identificeren met het land van herkomst/hun voorouders dan Nederland en zich daar ook naar gedragen? Die kunnen dan ook maar beter verhuizen naar een land wat voor hen meer ideaal is. Of is het dan opeens weer een heel ander verhaal?
Uw eerder reactie is eigenlijk al veelzeggend:
"Als ik de keuze mag maken: Ja, liever Sahara-genoten dan PVV-ers. Ik ruil ze graag en zelfs in een verhouding 2:1".
Het is toch verrassend hoe fanatiek u bent in uw afkeer van o.a. PVV'ers (op het schuimbekkende af), maar tegelijkertijd bij personen die niet wezenlijk anders zijn dan uw stereotype beeld van "de PVV'er", zoals DENK-aanhangers, datzelfde fanatisme lijkt te missen. Waar zit hem dat in? Het voorspelt hoe dan ook niets goeds als u het voor het zeggen zou hebben in Nederland. Een beetje een pot verwijt de ketel-situatie ook.
En nee, ik ben geen PVV'er noch FVD'er en ik stem ook niet op een van deze partijen.
@countus | 29-06-20 | 12:04:
Oh DENK supporters zijn ook niet mijn favorieten. Maar PVV-ers nemen een speciaal plaatsje in. Het type buurman dat je niet wil hebben. Altijd hondengeblaf en dat dat hondenfluitje, altijd zaniken over die ene boom in je tuin, drie auto's parkeren op openbare plekken en ddreigende taal uitslaan als je die gebruikt per ongeluk en dan het niet aflatende geklaag over alles maar vooral buitenlanders en ondertussen de weg naar de subsisiepotten zelf goed weten te vinden. Nee doe me dan maar een hardcore Turks gezin met hoofddoeken en Koran incluis. Dan heb je ook gedoe maar van een heel andere orde.
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 12:09: Zo'n redenering valt onder het kopje: zelfrechtvaardiging. Het zou wat overtuigender klinken wanneer u niet allerlei verzinsels daarvoor gebruikte. Volgende keer beter!
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 12:09: Je hebt een enorme stropop geconstrueerd: 'de' pvv-er en gaat daar ziekelijk op tekeer. Kennelijk heb je nog steeds niet door hoe je jezelf voor schut zet hier.
Zo te lezen is Landgenoten al het ultieme bewijs voor samenhang IQ, EQ en ras. Als we Landgenoten voor het gemak maar even een ras in zijn eentje mogen benoemen. Minder minder minder Landgenoten. Ik ben klaar!
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 12:09: Dat is grappig, want hoe weet u nu dat de mensen die u beschrijft PVV stemmers zijn (even ervan uitgaande dat dat wat u beschrijft allemaal op waarheid berust en u dit zelf ook heeft meegemaakt)? U heeft ze gesproken? Of woont in dezelfde buurt als hen?
Ik kan u vertellen dat ik menig PVV'er ken die nu juist weer helemaal niet voldoen aan datgene wat u beschrijft. Daarnaast ken ik ook een hoop mensen, die nu juist wel hieraan voldoen en raad eens? Deze stemmen geen PVV, maar zijn juist aanhanger van partijen als D66 of DENK (deze laatste persoon zit meer thuis op de bank dan dat hij werkt en lijkt er een gewoonte van te hebben gemaakt om alles en iedereen daar maar de schuld van te geven en tot last te zijn).
Het is toch verbazingwekkend dat iemand als u, die helemaal doordraait als anderen er vooroordelen op nahouden ten opzichte van bijvoorbeeld Marokkanen, zelf er doodleuk vooroordelen op nahoudt waar het bijvoorbeeld om PVV'ers gaat en dat dan wel de gewoonste zaak van de wereld vindt.
@countus | 29-06-20 | 12:46:
Dat klopt. Ik ga op dezelfde manier tekeer tegen PVV-ers als PVV-ers tegen Marokkanen. Ongenuanceerd, over 1 kam scherend, negatief en sterotiep. Tel uit je winst. Alles wat je hierboven neerzet kunnen PVV-ers in hun zak steken als het gaat om vluchtelingen, migranten en Marokkanen. Spiegeltje sipegeltje aan de wand. UIteraard zijn niet alle PVV-ers zoals ik ze beschrijf. Maar je kunt niet zeker genoeg zijn, dan moeten andere PVV-ers hun mede-PVV-ers maar eens tot orde roepen, als die het weer te bont maken. Het straalt slecht af op de groep.
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 13:05: Het is toch in elk geval fijn dat u uw hypocrisie niet onder stoelen of banken steekt en er gewoon eerlijk voor uitkomt dat u precies datgene doet wat u menig ander hier verwijt. Heeft u toch meer gemeen met de mensen die u PVV'ers noemt dan u misschien wel dacht.
Nu de volgende keer dan niet meer klagen als anderen (in uw ogen: PVV'ers of "(dom)rechts") weer eens te keer gaan tegen bijvoorbeeld Marokkanen en uw reacties daarop dan niet meer serieus nemen, ok?
Volg ik niet. Als jij de stelling wilt aanhouden dat PVV'ers allemaal blanke tokkies zijn, dan zijn ze toch allemaal van een bepaalde etnische groep, ras en zelfs afkomst?
Marrokanen zijn ook geen ras.
Sinds nederland een hechte relatie heeft met eu brussel, is o.a. corruptie en met 2 maten meten, een gewoonte geworden.
Geert jongen, geef het toch op man. De mensen willen graag wat meer islam in dit land en ook is totaal oneerbaar om er ook maar iets over te zeggen. Laat het toch gaan joh, pak je vrijheid terug en ga leuke dingen doen met je vrouw. Dit is toch geen leven man, iedere dag opnieuw weggezet te worden voor vanalles en nog wat door je eigen vaderland. Je hebt je best gedaan, maar kies in godsnaam voor jezelf kerel.
Dat denk ik ook vaak, geef het maar op Geert. Maar dat is natuurlijk ook de hele inzet, om hem politiek monddood te krijgen. Bah, wat is dit land afgezakt!
Helaas, helaas, helaas. Dan valt ook zijn bewaking weg. Wat er dan gebeurt, daar zitten wel wat figuren op te wachten!
@Paradijs | 29-06-20 | 11:04: Als Geert rust wil hebben kan hij het beste met zijn vrouw in Hongarije gaan wonen en daar een onopvallend bestaan leiden. Een ander kapsel en onder de achternaam van zijn vrouw door het leven gaan en niemand die hem daar lastig zal vallen. Binnen een of twee jaar zijn de meesten hem vergeten en is er in Nederland al weer iemand anders op wie de pijlen gericht kunnen worden. Thierry is natuurlijk een prima doelwit omdat hij graag provoceert.
@Arnold Layne | 29-06-20 | 11:23: Ik denk niet dat Thierry graag provoceert. Hij is daarentegen in die zin naief dat hij gewoon zegt wat hij vindt.
Volkomen bezopen hoeveel nutteloze tijd,geld en energie hier is verspild.
Ga echte criminelen vangen en zwaar straffen,doe gewoon eens je werk OM.
Ja inderdaad. Er wordt bijvoorbeeld nog steeds veel stoepkrijt verkocht. Pak dat eens aan.
OM en politiek maken zich geen zorgen om criminelen. Nergens worden criminelen zo weinig gehinderd en worden ook nog eens met boten vol geïmporteerd als in Nederland.
Geert en Thierry echter zeggen daar wat van en worden daarom als staatsvijand nr 1 en 2 gezien. Door de gebundelde machten van wetgever, rechter en OM.
Weet je welke oude socialist ook alle staatsmachten bundelde tot een knuppel, versterkt met een bijlblad?
(nee, die niet. Die andere)
Ergens nog een Twitter die het volgt? Kan ik rustig meelezen.
Inmiddels zit Ivo Opstelten in een verzorgingstehuis voor demente politici. Die kan geen samenhangende zin meer uitspreken zonder constant "eh" te zeggen. Oh wacht, dat deed ie al toen ie nog in de Tweede Kamer zat.
Zijn dieptepunt lag al in zijn voorlaatste ministerjaar toen hij een telefoonnummer in de camera's moest oplezen.... om de 3 cijfers die "herhalen"... nooit zo gehuild van het lachen.
.. deed ie zelfs al in zijn rol als burgemeester Dickerdack
Hé, er hoest iemand. Verdagen!
Meer of minder Muricanen?.. is niet racistisch want Amerikaan is geen ras.
Dan zou je toch de intro van 'American Dad' eens moeten beluisteren; daarin zingt Stan Smith (over): "the American race".
Die twee op de foto zijn inmiddels toegetreden tot de "ïncrowd" van BN Nederland. Wat een afschuwelijke farce is dit geworden, ze moeten hun marxistische kop redden.
Succes Geert!
Geef de rechters alvast een banaantje voor in de lunch pause.
Dat zou wel een mooi plaatje zijn zeg; Geert Wilders die in zijn lunchpauze een banaan eet.
Ik ga maar even de Koran bestuderen. Gáááp.
Moet je die trouwens van achteren naar voren lezen?
Van onder naar boven en dan diagonaal.
eigenlijk van voor naar achter verbranden volgens mij, maar dat mag je hier ook niet zeggen natuurlijk, maar ik roep hier niet toe op voor alle duidelijkheid, zou niet durven
@Bijtendehond | 29-06-20 | 10:50: anaal?
@Theo-Pim-Riv | 29-06-20 | 10:51: Nou ja, bij gebrek aan pleepapier door al die hamsterende paupers... nood breekt wet.
Vanuit het midden en dan beide kanten op.
Ieder keer krijg ik bij dit proces een paar keer deze nachtmerrie .
www.youtube.com/watch?v=D3qsImhAswo
Freisler... een niet eens zo gekke vergelijking......
Is nou al eens duidelijk geworden of de minister van justitie het om heeft aangezet om Wilders te vervolgen? Die zaak lijkt ook als een nachtkaars uit te zijn gegaan.
Ja, overduidelijk.
in opdracht van Mark Rutte
Er is ook niks te vinden. De verdediging hoopt hieruit zoveel mogelijk rook te maken, zodat men denkt dat er vuur is. Maar die nachtkaars is uitgegaan, dus nu weer nieuwe, vergezochte argumenten. Het ophef-circus rond Geertje moet blijven draaien he?
De staatsmachten horen onafhankelijk van elkaar in evenwicht te staan. Wanneer dat niet zo is, dan is er ernstig wat aan de hand op het gebied van gevaarlijke staatscorruptie.
Er is daar wat aan de hand, de sirenes loeien weer omdat krekels niet genoeg afleiding maken.
De regering bouwt een extra extra beveiligde rechtbank in Zeeland. Zo zit Geert nog langer in de auto.
Als compensatie voor die Marinierskazerne. Mooi gebaar.
Engeland bracht vroeger ook zijn criminelen naar Australië. Wij naar een eiland dichterbij. Nou ja, scheelt transportkosten.
De inquisitie, het tribunaal staat klaar om een tegenstander monddood te maken en kalt zu stellen.
Alsof Wilders een tegenstander is. Zal altijd aan de zijlijn blijven staan te roeptoeteren. Totaal geen gevaar.
@Erikjan79 | 29-06-20 | 10:46: Ha, 'zijlijn', 'roeptoeteren'. Het idioom van de ongeïnformeerde eenvoudige van geest. De vvd-er dus.
@Erikjan79 | 29-06-20 | 10:46: hey een ruttefiel
@piloot47 | 29-06-20 | 10:53:
Sorry was vergeten toen ze gedoogpartner waren en toen vol op immigratie gingen. Oh nee, ze kwamen met dierenpoltiie. Hahahahaha.
@Erikjan79 | 29-06-20 | 10:58: Google even op Fleur Agema en 'zorg'. Of Beertema en 'onderwijs'. Of Bosma bij 'vice voorzitter 2e Kamer' en 'publieke omroep'. En kijk ook eens bij 'cordon sanitaire'
Maar dat doe je niet, want dat kost een beetje tijd en inspanning. Ongeïnformeerd roeptoeteren over zijlijnen is veel makkelijker.
Lijkt wel een bananenrepubliek ala Colombia jaren 80-90
Lijkt?
Alleen de overmaatse zonnebrillen ontbreken.
Die wachtmeester van de KMAR in beeld van de livestream zit zicht stierlijk te vervelen. Arme gast. Hou vol!
Inderdaad. Geef hem een Ipad en een Netflix-stream.
@kweethetooknietbeter | 29-06-20 | 10:52: Kan hij kijken naar 'When they see us'. Over de werking van de rechtsstaat.
Het is ook een wachtmeester hè? Wachten is zijn ding.
Ik denk dat het Koningshuis Met De Duistere Geschiedenis, Glijertje Pechtold en Klaas Dijkhof (van jou had ik anders verwacht) de OvJ wel zullen gaan appen.
Van Oef is geen Wilders stemmer, maar dit is een complete farce. Het schaadt het toch al fragiele imago van de rechterlijke macht cq OM. Blamage. Trias politica adieu !
Dank.
Man daarom zijn wij Nederlanders, ik ben 150% voor Geert Wilders, maar nimmer zal ik willen dat Van Oef de mond gesnoerd wordt en zullen wij gewoon door een Nederlandse deur kunnen. Wat niet wegneemt, dat ik lieden die naar Ons Nederland komen en dan Ons Nederland gaan slopen als ze geld/huis/Miele en ankerplek van Ons gehad hebben. Wanneer je hekel aan Vrije Nederlanders hebt rot dan op naar een zanbak van jouw keuze en ga daar vrouwen onder lappen fokken en andere gelovigen stenigen. Rot op zeg, minder minder minder klootzakken in Ons Nederland.
@Theo-Pim-Riv | 29-06-20 | 10:46: Keurig verwoord.
Van Oef: ik ben niet altijd de grootste fan van je uitspraken, maar voor deze gezonde instelling neem ik mijn virtuele hoed af. Opdat het debat altijd mogelijk blijft!
@Theo-Pim-Riv | 29-06-20 | 10:46: Dit, kan zo op een Tegeltje, dan neem ik er vast 2.
Ben ik de enige die afgeleid is door de dame in het geel op de achtergrond?
Ja.
Nee en die ene Raadsheer is echt een vrouw volgens mij.
nee
Even los van wel of niet een rechtszaak; gedachte-experiment:
Denk heeft het goed gedaan tijdens verkiezingen. Kuzu klimt op het podium en vraagt: 'Willen jullie meer of minder witte Nederlanders?' Het publiek scandeert: 'Mündür, mündür!' Kuzu: 'Dan gaan we dat rügülün.
Later zegt Kuzu desgevraagd dat hij natuurlijk alleen "racistische witte Nederlanders" bedoelde. Zeg het maar. Is dat een uitspraak die moet kunnen? Is het goed? Niet goed? Elke "ja maar" of "what about" zegt waarschijnlijk meer over je eigen perceptie dan dat het een goed argument is.
Los daarvan vind ik dat we voorzichtig moeten zijn meningen of uitspraken te vervolgen: bedreiging, opruiing en oproepen tot geweld uitgezonderd.
Van mij mag hij dat roepen. Het is namelijk ook het europees beleid. Dus als Kuzu meer Turken in NL wil waardoor het aandeel autochtonen afneemt, is dat legitiem en legaal.
Och van zo'n hele Kuzu ligt niemand wakker, dus van mij mag ie, en geloof mij Kuzu zal vragen, willen wij meer of minder Turken in Nederland, antwoord; meer meer, ok dan moeten jullie dat vanavond in bed regelen dan zorg ik voor een hogere kinderbijslag.
Dat maakt niet uit. De clou is: hij zou er niet voor vervolgd worden want geen prioriteit van het kabinet. Net zoals Diederik Samsom niet vervolgd wordt voor zijn "etnisch monopolie".
@allesofniks | 29-06-20 | 10:36: LOL
Minder witte Nederlanders is al een paar decennia regeringsbeleid. Als Kuzu dit tijdens een verkiezingsavond had gezegd, had er geen haan naar gekraaid.
Ik denk niet dat er iemand is die daar verbaasd van zou zijn. Ik denk eerder dat we vebaasd gaan zijn als hij ons niet begint te vervolgen. U moet u eens inlezen over het lot van de Christenen in Turkije en negorijen in de buurt daarvan. Zelf journalisten die dit aankaarten worden in Vlaanderen door de lokale stamleden onder druk gezet wanneer ze daar over durven schrijven. (SCEPTR.net journalist met de dood bedreigd.) Maar dat valt niet onder BLM en moet allemaal maar kunnen.
ja moet ie kunnen zeggen, problemen moet je kunnen benoemen.
Dat is een lulverhaal natuurlijk. Het had moeten zijn. Stel dat Kuzu in TURKIJE op het podium springt en roept tegen zijn MEDETURKEN 'minder minder minder NEDERLANDERS in TURKIJE' . Waarmee hij bedoelde minder CRIMINELE NEDERLANDERS! Is dat een mening van vrijheidsuiting?
@Lt-Kol Kilgore | 29-06-20 | 10:37: Ik hoef me niet nog meer in te lezen dan ik al doe hoor. Matiging zou zelfs beter zijn voor mijn gemoed.
Ten eerste zou Kuzu dat nooit roepen, wie moet anders de uitkeringen ophoesten?
Maar belangrijker, in het geval Wilders gaat het om een groep uit een ander land met een andere nationaliteit. Anders dan bij onze huidige regering, is het vrij gebruikelijk voor een overheid dat als je groepen uit een ander land hebt die alle foute lijstjes aanvoeren, je er niet meer van wilt en ze zoveel mogelijk weert en terugstuurt.
Daar is niets racistisch aan maar dat zou elke regering die haar eigen bevolking wil beschermen moeten doen.
@Franker | 29-06-20 | 10:47:
Het zijn formeel Nederlanders. De meesten zijn hier waarschijnlijk ook geboren. Of ze dat zelf ook zo voelen en of wat een bepaalde groep komt halen en brengen een beetje in balans is, dat zijn andere discussies. Dat ze als groep de foute lijstjes aanvoeren staat ook niet ter discussie.
Autochtoon versus allochtoon. Gedachtenexperiment mislukt, helaas.
@Graaisnaaiert | 29-06-20 | 11:02:
Je geeft precies aan waarom het een goed experiment is.
@Dikke_Tammo | 29-06-20 | 11:11:
Nee, dan had je het met Nederlanders in de Turkse politiek met een Turks paspoort in Turkije moeten doen. Sorry vriend Tammo, het is krom en gezocht.
Terwijl het vaak dezelfde namen zijn hier die dit weer anti Geert Wilders willen gaan duiden, lijkt het downplayen toch minder te worden. Dit komt door de goede aanpak van de familie Knoops. Wat een kanjers zijn Geer-Jan & Carry, ik buig voor jullie eerlijke en superduidelijke aanpak.
Die Geert-Jan is echt Semper Fi en zijn echtgenote ook.
In de Deventer Moordzaak haalde hij anders grandioos bakzeil.
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 10:34: en dit is relevant, waarom precies?
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 10:34: Wat een onzin, er is nog steeds geen uitspraak in zijn lang lopende herzieningsverzoek, die zaak gaat hij winnen
Maandag gehaktdag voor het OM
Geert mocht je geestelijke steun zoeken in je strijd tegen de Corruptiërs, weet dan dat ik bij de komende verkiezingen weer op jou stem. Minder minder minder bananen. Meer meer meer platte strontkarren en hooivorken. Te paard!
Te paard?! Zoek maar een ander niet-dierlijk-vervoermiddel of ga desnoods lopen, animalcist. ;)
Hier nog eentje. Als Geert stopt/moet stoppen, zijn we reddeloos. Bedenk dat goed allen.
@kweethetooknietbeter | 29-06-20 | 10:35:
Ja maar, de ME rijdt toch ook op paarden? Gelijke monniken, gelijke kappen.
Wanneer is dít circus, dat wij zelf betalen, ooit klaar dan?
als pinokkio weg is en weer in zijn pkast zit, ik las het her en der maar velen zien Mark Rutte toch als vieze kwade genius in deze zaak, en de Knoopsen bewijzen dit gewoon.
@Slurfje | 29-06-20 | 10:33:
Dat geloof ik niet, dat Rutte er achter zit. Want Wilders was ooit Rutte's leermeester, heb ik begrepen.
@kweethetooknietbeter | 29-06-20 | 10:37: Nee, dat was Bolkestein.
correctie: als het OM geen rechtzaak begint...
Moet je alles nog serieus nemen.
Oh ja, het politieke Wildersproces. Waarin de staatsmachten zich weer solidair bundelen om via een kangoeroe-proces tot jurisprudentie te geraken waarmee meningsdelict strafbaar wordt.
Zoals dat overal is in een Fatsoenlijke dictatuur.
Houzee, mijn beste_kameraden van het samenwerkingsverband van OM, burgemeesters in Oorlogstijd, politie, de rechterlijke macht & regering.
Tuurlijk Jan. Ligt allemaal NIET aan Wilders, die beloofde minder Marokkanen te gaan regelen, in een politieke speech. Hij is slachtoffer, zoals altijd. Slachtoffer van de kwaadwillenden. Wilders zelf treft geen blaam, hij had totaal geen idee van het racistische gehalte van zijn uitspraken.
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 10:28:
1. Wilders doelde op criminele Marokkanen, geen Marokkanen in het algemeen
2. Marrokaans is geen ras
3. De selectiviteit is vooral wat het gros tegen de borst stuit (zie uitspraak Pechtold over Russen)
Nu jij. Probeer het eens op inhoud, je kunt het.
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 10:28: Jij hebt duidelijk alles, maar dan ook alles gemist wat de verdediging tot nu toe overtuigend heeft aangetoond. Begrijp ik wel, want daar is een beetje inspanning, aandacht en verdieping voor nodig. Bedreigend ook, want dan zou je misschien je mening een beetje moeten wijzigen.
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 10:28:
Wilders is inderdaad slachtoffer van een VVD minister van Justitie Opstelten die een politiek concurrent wil koudstellen.
@piloot47 | 29-06-20 | 10:33:
Allemaal gezeik en drogredenen. Technicalities, gezochte argumenten. Wilders bedoelde helemaal geen "criminele" Marokkanen, dat zei hij niet en dat bedoelde hij niet, al probeerde hij achteraf de schade te beperken.
Deze hele rechtszaak is een groot "kijk mij eens slachtoffer zijn" verhaal dat in dienst staat van de Wilders ophef-generator machine. Het domme argument dat Marokkanen geen "ras" zijn en dat dus racisme geen argument kan zijn is spijkers op laag water zoeken. Daar zijn de Wilders fans toch al zo goed in. Maar hoe langer deze rechtszaak duurt hoe meer ik de schurft krijg aan PVV-ers, iets dat toch al bijna niet erger kon worden, maar toch.
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 10:28: Eens was niet netjes van Wilders, had het iets meer in de stijl van Pechtold moeten zeggen, maar om hiervoor een proces te voeren, bah geef hem gewoon een verbale brul en waarschuwing.
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 10:38: Helder.
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 10:38: Jammer dat je een hekel aan mensen hebt om hun mening of politieke voorkeur, zegt eigenlijk meer over jou dan over de PVV stemmerts
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 10:38: Zelf stem ik aan de rechterkant. Mara het was idd een overbodige en onnodige opmerking waarvan hij wist dat deze hem problemen zouden opleveren. Problemen die onze linkerzijde communisten hem graag bezorgen om hem kalt zu stellen. Je kan veel beter de vieze gore gluiperige manier a la Pechtold bedrijven. Werkt veel beter die gladjakker methode.
@allesofniks | 29-06-20 | 10:44:
Sommige politieke meningen zijn nu eenmaal meer gelijk dan andere en ik ben nog nooit een aardige of redelijke of sympathieke PVV-er tegengekomen. Het zijn vooral klagers, drammers en etters. Ook in het dagelijks leven. Het slag dat liever altijd de gebeten hond speelt dan zelf iets aanpakt. Je hebt er niets aan, het zou fantastisch zijn als ze hun afkeer voor dit land zouden vormgeven door te verhuizen naar Hongarije.
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 10:48: "ben nog nooit een aardige of redelijke of sympathieke PVV-er tegengekomen. Het zijn vooral klagers, drammers en etters"... nogal wiedes: op het moment dat je hoort, leest of zelfs alleen maar vermoed dat iemand het niet met je eens is, vind je automatisch die persoon onaardig, onredelijk en onsympathiek. Hiermee verward je dus de mening met de persoon zélf. Natuurlijk besef je het niet, maar dit is écht gevaarlijke taal, man. Doe dat nou niet. Riekt naar fascisme. Blijf redelijk, anders komt er een dag dat diezelfde mensen bij jou óók niet meer de moeite nemen in gesprek te blijven en je als mens te respecteren. En dan zijn de rapen gaar. Vergeet niet dat elke dictatuur van een moordend regime begonnen is met de ontmenselijking van een groep mensen. En of ze nu Marokkaan heten of PVV, het proces is hetzelfde. Nogmaals: doe het niet, dit is gevaarlijk.
Als ze Geert monddood maken hebben ze zo ongeveer de laatste horde weggewerkt die Nederland nog Nederlands wilde houden ( Baudet heeft zichzelf al opgeblazen ). Zie wat er aan de gang is, de EU wil af van de natiestaten met ieder hun eigen dominante cultuur maar wil een grote openluchtmarkt worden waar iedereen comsumeert, iedereen woont en niemand thuis is of zich thuisvoelt. Waarom denk je dat een paar radicaal linkse afbraawappies zo door het establishment en hun paladijnen bij de media worden omarmd? precies, nuttige idioten. We zijn nota bene witte mensen tegenwoordig terwijl je nog mar een paar maanden terug aan de schandpaal genageld werd als je het over zwarten had. Nou hebben we zwartjes vs witjes. Leuk man. Ben d'r wel klaar mee, met dit hele millennium eigenlijk. Geen reet aan.
Eigenlijk zou Jabba Bruls terecht moeten staan voor misbruik van macht en aanzetten tot haat met zijn polonaise on der begeleiding van dweilorkest naar politiebureau waar voorgedrukte aangifteformulieren klaar lagen. Dan ben je heel veel, maar geen democraat. En elke keer dat ik die risicogroepeider op tv zag tijdens corona om ons te vertellen dat we binnen moesten blijven, werd ik kotsmisselijk. Als er al een keer minder minder moest worden geschreeuwd was het naar dit soort wezens. Minder ego, minder kilo’s en minder zelfoverschatting.
Is loopjongen van Donner geweest dus die big mac kan hij door blijven eten tot hij omvalt.
Bruls heeft echt geen tijd om dit proces te volgen, want hij is al weer druk bezig het Festival der Democratie 2021 in Nijmegen te organiseren.
Wilders moet en zal veroordeeld worden anders is het gezichtsverlies van justitie en de politiek. Dit heeft helemaal niets meer met rechtspraak te maken.
Het is maar hoe je winst definieert. Wanneer een gedeelte van de burgers door dit soort akkefietjes het vertrouwen verliest in de rechtsstaat hebben de autoriteiten een groot probleem.
@therealbraindump | 29-06-20 | 10:27:
burgers tellen minder minder minder mee voor dit soort autoriteiten.
Wat een respect moet je toch hebben voor de heer G. Wilders en wat een afschuw van pinokkio Mark Rutte, want daar is de bron van dit kwaad. Mark Rutte is zonder meer de slang in dit geheel en stuurde Opstelten er op uit de heer G. Wilders te decimeren. Oh heeft hij dat niet zelfs openlijk gezegd, ja Mark Rutte is de slang in dit foutieve onderzoek naar de heer Wilders.
Mark Rutte en Opstelten en Co zouden voor het hekje moeten staan.
Wat een grootheid dit advocatenduo, aan hen zou ik zelfs de grap van Johan Derksen willen voorleggen en horen wat de Knoopsen daar van vinden.
Ik zou ook graag van de Knoopsen willen weten of het een kronkel in mijn hoofd is, dat het FvD opgericht is geworden teneinde de PVV klein te houden.
Wilders spint garen bij deze rechtszaak. Dit is exact wat hij wenst: WEER aandacht voor zijn zielige slachtofferverhaal. De eenling die gemangeld wordt door een wraakbeluste overheid, dat doet het goed bij de paranoide burgers. Het is alleen niet waar, maar een zorgvuldig door Wilders gecultiveerd verhaal dat hij gelukkig ellenlang opnieuw mag opvoeren in de rechtszaal.
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 10:30: Tuurlijk joh. Die voorbedrukte aangifteforulieren op de politiebureaus en in de moskeeën zijn daar zeker door Wilders neergelegd?
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 10:30: Ik vind dat je je naam zou kunnen veranderen. Past namelijk niet meer bij wat je allemaal zegt. Je kunt beter kiezen voor 'Beste_Saharagenoten'.
@Graeme Reaper3779 | 29-06-20 | 10:40:
Als ik de keuze mag maken: Ja, liever Sahara-genoten dan PVV-ers. Ik riul ze graag en zelfs in een verhouding 2:1
@Beste_Landgenoten | 29-06-20 | 10:52:
Sja, de Turkse Landgenoot houdt het toch graag binnen de eigen Halvemaankliek. Was me al vaker opgevallen.
@Graaisnaaiert | 29-06-20 | 12:02:
De lange arm van Erdogan, toch?
@Graeme Reaper3779 | 29-06-20 | 10:40: Beste_Zandgenoten
Saaaaaaai.
Ik zie de samenvatting wel tegemoet.
@Merkwaardeloos | 29-06-20 | 10:21: saai.
@Merkwaardeloos | 29-06-20 | 10:21: Afwachten wie die samenvatting maakt. De NPO?
Und der Haifisch, der hat Zähne... Enge mensen bij justitie, hele enge.
Zoveel uren rechtbank en duizenden pagina's tekst over een paar woorden. Johan Derksen maakt een grapje en krijgt een vracht rotzooi over zich heen. De boodschap is duidelijk aan Johan en Geert. Jullie mogen niet gehoord worden. Andere mensen mogen jullie niet horen. Daarom snoeren we jullie de mond of beperken jullie zo erg dat de lol eraf is of jullie leven kapot is gemaakt. De beide mannen buigen niet. Maar hoeveel mensen en meningen hebben de extremistische deugmensen al kaltgestellt en kapot gemaakt??
Veel meer dan een fatsoenlijke Nederlander zich kan voorstellen
En tegen het islamitisch geweld durven ze niks.
Go, wat een stel loosers.
Loop Mark Rutte en Co voor de voeten en je wordt gedecimeerd of kalltgestelt.
Een maandag uit het leven oppositieleider uit Myanmar, had toentertijd zomaar gekund naadloos welteverstaan!
Het is meer Soviet-style, waar politieke tegenstanders middels politieke processen richting Gulag gestuurd werden. In Myanmar verdwenen politieke tegenstanders.
Deze hele coronacrisis heeft de staat van de democratie en rechtsstaat ook goed blootgelegd: abominabel
tpo.nl/2020/06/28/viruswaanzin-recht-...
Waarom is dat met sirenes aan? Te laat vertrokken?
Stilstaan = risico.
@Ivoren Toren | 29-06-20 | 10:17: dat geldt dan voor gewone automobilisten ook. Ik rij voortaan gewoon door, rood of niet. Dat getut op de weg. Gas!
Dom machtsvertoon.
@dathoujetoch | 29-06-20 | 10:19: Goh. Heb jij ook allemaal jihadisten achter je aan?
@Ivoren Toren | 29-06-20 | 10:17: Ahja. Klinkt logisch. Thanks.
@dathoujetoch | 29-06-20 | 10:19: Jij en ik hebben minder kans om opgeblazen te worden.
Minder minder was toch de beeldspraak van een woordkunstenaar.
Nachtkaars.... ffffffffft..... uit. Taxmoney well spend.
Overigens heeft Wilders wat betreft Marokkanen al die tijd gewoon gelijk gehad. Kijk eens waar we met 'onze' Marokkanen staan, jaren nadat Wilders zijn minder, minder, minder uitspraak heeft gedaan. Het aantal wijken waar Marokkaans terrorisme en overlast heerst is gegroeid, autobranden in zones waar veel Marokkaans straattuig rondhangt zijn in veel steden inmiddels aan de orde van de dag, Marokkanen zijn nog steeds oververtegenwoordigd in de criminaliteit ondanks dat de vierde/vijfde generatie Marokkanen op papier natuurlijk al 'Nederlanders' zijn. Het is van de zotte dat op een uitspraak van Wilders zo veel nadruk wordt gelegd, terwijl de politiek nog altijd de kop in het zand steekt voor het probleem dat Wilders benoemt dat er wel degelijk is.
Zoals bij alle religies geldt ook bij die van de Policor Linkse Kerk dat de realiteit ondergeschikt is aan de mores van het evangelie, en een ieder die de waarheid verkondigt, verketterd moet worden tot aan de poorten van de hel, en desnoods verder.
In Belgie hebben ze er ook al last van. Hoewel de afkomst van de dader angstvallig door de media vermeden wordt, laten de beelden voldoende zien met wie we weer te maken hebben...
www.hln.be/nieuws/binnenland/debby-20...
Ik hoorde de naam demmink en opstelten vallen
Die laten ze met rust, veel te gevaarlijk. Verder heeft Demmink strategisch "personeelsbeleid" aan de top gevoerd in zijn 15 jaren als baas, dodelijk voor grote schoonmaak.
@grindbak | 29-06-20 | 10:16: wat voor types?
@1977 | 29-06-20 | 10:22: Mensen die chantabel zijn en meer te verliezen hebben dan wat meewerken/eerlijk zijn ooit voor ze op kan leveren. Soort van institutionele jaknikkers die nergens anders dan in hun gouden kooitje terecht kunnen. Te incompetent voor het bedrijfsleven, te vals voor lagere posities en vals genoeg voor de huidige laag, en net niet mondig genoeg om naar boven te happen.
Zit al een tijdje te luisteren. Op dit soort dagen mis ik Moszkowicz..
Rik Konijnenbelt (RTL) twittert erover. https://twitter.com/RikReporter
De diversincusieviteit heeft ook toegeslagen in de rechtbank. Achter het bordje 'Raadsheer' zit een vrouw. Of het een menstruerend persoon is weet ik niet.
Haha. Volgens worden ze pas heer genoemd na de overgang. Dan laten ze ook weer het beenhaar groeien omdat de eiertreef toch al leeg is.
Die topman van het ministerie, die Demmink, waar is die ook al weer bekend van?
Inclusieve diversiteit avant la lettre.
@Dubbelepunthoofd | 29-06-20 | 10:11: hij was en is erg inclusief met minderjarige jongens. Overigens VVd'er.
Minder, minder, minderjarig.
Loser land bij uitstek.
Wilders vervolgen? Prima (niet echt prima natuurlijk). Maar dan de Zwarte Mongool Afwassi ook, die geweld staat te prediken op een plein vol met bloeddorstige Linkse en/of 'Only Black And Left Lives Matter' amoebes.
Moet het nog duidelijker, de politieke gekleurdheid bij OM, MSM?
En waar zijn de demo's trouwens na weer wat islamitische cq. Asielzoeker Feestjes dit weekend in Glasgow en Karachi?
Kom, protesteren Linkse Honden!
Of matteren Non-Muslim en Autochtone Lives even wat minder?
Ja ja, er is heel wat voor nodig (ook aan belastinggeld) om de heer Bruls en zijn vrindjes gelukkig te maken. Maar hé, dan heb je ook wat!
In plaats dat ze Pechtold aanpakken wegens corruptie, pakken ze Geert aan omdat hij dagelijks bedreigd wordt om zijn mening.
Een normale Nederlander was nooit meer aan het werk gekomen na het aannemen van een penthouse, zo niet Pechtold.
Ze hadden beter chemisch afval uit kunnen rijden voor de rechtbanken in plaats van gezonde voedzame bananen.
Je bedoeld de gifgrond uit Leiden van toen Alexander daar in de gemeenteraad zat en de kosten daarvan bij een ondernemer naar binnen gedrukt heeft? Dat was meer dan dat dat penthouse kan goedmaken.
Mag wat kosten blijkbaar. En als je bedenkt hoeveel asielzoekers we wel niet hadden kunnen opvangen voor al dit weggegooide geld.
Asielzoekers = gelukzoekende immigranten
Die vangen we evengoed wel op. Daarvoor halen we gewoon weer geld weg bij de bejaardenhuizen. Die oudjes kunnen best wel een hele week zonder te douchen toch?
@2voor12 | 29-06-20 | 10:11: Die paar die nog leven na de 'doortastende' maatregelen van Rutte?
@kwark001 | 29-06-20 | 10:14:
Reden om er nog meer geld weg te halen ten behoeve van de import. Want je moet je asieleisers natuurlijk wel van alle gemakken voorzien.
Dat proces is te zot voor woorden. Hoe kun je daar in vredesnaam nog snel en goedkoop een punt achter zetten?
Wat een lekker wijf op de achtergrond (agente).
Alweer vervangen. Jammer voor het beeld.
Waarom met sirenes, waarom niet gewoon als ieder op tijd weg en 100 op de weg... zou niets moeten schelen
Misschien uit veiligheidsoverwegingen?
@NoE | 29-06-20 | 10:04 |
Heeft u wel eens gehoord van veiligheidsprotocollen? Wel eens gedacht aan het feit dat, wanneer men doet wat u zegt, de auto met Wilders klem kan worden gereden? Wat daarna gebeurt kunt u zelf wel bedenken...
Welja joh, straks vind je nog dat hij ook wel met het OV had gekund.
@RickRD | 29-06-20 | 10:18: Wel met mondkapje dan.
Met de huidige anti-racisme hysterie kan Geert zijn borst natmaken.
Klopt. Misschien had die clown Bos die heeft staan prediken een tijdje terug dit voorzien, en Marokkanen even snel tot ras gemaakt toen. Zodat het nu met het juiste momentum gebruikt kan worden tegen Wilders.
Nog gauw even bananen hamsteren ze worden schaars.
(Niet bij de AH ,daar kom ik alleen nog maar om azijn over de kiwi's te sprenkelen)
Haha. Kijk de eerste verzetsdaden vinden al plaats. Ik ga vandaag Wilkinson scheermesjes kopen. Aan de (te dure en snel afstompende) Gillette mesjes kleeft het bloed van de VvMU en de Nederlandse maagd. Graaier balt vuist o.i.d.
De rechtszaak die in het buitenland gezien wordt als draaiend om de vraag ‘meer of minder?’ En waarop alleen het antwoord ‘meer’ goed was geweest.
Ach, als dat proces maar lang genoeg wordt gerekt, weet straks niemand meer waarom Wilders eigenlijk terechtstaat, of men weet het wel, maar haalt zijn schouders op en vindt de 'overtreding' van Wilders te ridicuul voor een rechtszaak.
Zelfde met de uitspraak vroegah van Hans Janmaat: Nederland = Vol. Dat werd ook een rechtszaak en dat mocht hij van de rechter niet meer zeggen. Vanaf toen werd Janmaats slogan: Vol = Vol. Dat mocht wel. Kun je je vandaag de dag toch ook niet meer voorstellen?
Van mij had de hele zaak niet gevoerd hoeven te worden, maar het is wel de perfecte zaak om voor wat waardevolle jurisprudentie te zorgen. Overduidelijke politieke inmenging, farcicale gang van zaken en timing, OM dat bellyflopped. Nu gewoon die zaak afmaken (vrijspraak) en in de toekomst staat de volgende die zo wordt aangepakt sterker.
Buiten dat dat nog wel zin kan hebben... wat een verspilde moeite inderdaad.
@Sjors W. | 29-06-20 | 10:10: Als ie inderdaad vrijgesproken wordt, that is...
@Realism Is All | 29-06-20 | 10:30: daar geloof ik wel in. Rechter was de vorige keer ook niet zo positief over het OM.
Alleen al de schijn van politieke beïnvloeding zou voor elke rechter voldoende moeten zijn om het OM niet ontvankelijk te verklaren. In Polen staat de onafhankelijkheid van de rechterlijke macht onder druk.
Hier al lang niet meer.
Wat heeft dit politieke showproces inmiddels al gekost? En o ja, ik zou het bijna vergeten: wie heeft die voorbedrukte aangiftebiljetten betaald?
Wie heeft ze geschreven en gedrukt vind ik een interessantere vraag...
Burgemeester Bruls toch?
Hoeveel belastingpoet heeft deze show al gekost? Justitie en de Belastingdienst. Twee overheidsinstellingen waar nu juist in een rechtstaat geen discussie over zou moeten bestaan. En juist deze twee zijn de meest corrupte overheidsdiensten in ons land.
Was het OM serieus bang voor een artikel 12 Sv-procedure? Waanzin.
Rapper Akwasi mag openlijk gewoon blanke mensen bedreigen, maar een politicus die een vraag stelt of we meer of minder criminele Marokkanen willen wordt al jaren vervolgt. Schiet mij maar lek, ik snap het niet meer.
Kaartje 'racisme' trekken en je kunt doen wat je wilt.
Nou kijk, die Aapkwaaksie heeft de goedkeuring van onze machthebbers en die politicus niet, snappie?
'Rutteland'
Over intimiderend rijgedrag gesproken...
The show must go one , Ik neem at met tijdens de break een tros bananen wordt genuttigd .
Ben des te meer overtuigd dat ik achter Wilders blijft staan en mijn stem blijft bij hem de laatste nee onze laatste hoop
Wij zijn zelf onze laatste hoop.
Er is niks "gelekt" op voorhand, dus ik verwacht geen vuurwerk. Zal wel weer een zitting worden die leidt tot een andere zitting.
Wil ik TatuuTatuu horen/zien, doet de link niet mee..
De A4 bij Leiden. Ik zal de volgende keer zwaaien Geert.
De VVD probeert idd al jaren de oppositie op te ruimen maar laten we vooral het achterbakse CDA niet vergeten dat zich met ministers Hirsch Balin en Donner niet onbetuigd heeft gelaten. Met de jubel over Omtzigt blijkt maar weer hoe kort van memorie mensen zijn. De lijst CDA gluiperigheid is lang.
Is hier wat gebeurd dan? Daar weet ik niks van?
@kweethetooknietbeter | 29-06-20 | 09:50: Lees je wat over de balkenende tijd. Hirsch Balin en Donner zijn de typische gristennazi's
@kweethetooknietbeter | 29-06-20 | 09:50: Uw naam is Haas?
@IkWilOokWatZeggen | 29-06-20 | 09:53: Blijft toch vreemd, die Hirsch Balin. Dat kan toch geen echte Christen zijn met zo'n naam. En hoofd.
Hij kan zich, kortom, beter gaan inzetten voor het belang van de Israélische Bazenstaat. Doe je nog iets goeds.
In het CDA is het anti semitisme populair en hebben ze speciaal een seniorensoos olv hamasaanhanger van Agt, The Rightsforum Oorspronkelijk alleen voor CDA politici uit de 1e en 2e kamer, antisemieten,
... maar nu zag ik ook Ramsey Nasr pontificaal op de site staan. Het CDA is een pro Palestijnen club maar men zwijgt zolang men politieke functies ambieert. Overigens zitten vd Broek en Brinkhorst ook in dat onfrisse clubje. En weet waar zij thee drinken.
Ah, het politieke showproces gaat weer verder.
Als je je tegenstander niet succesvol van racisme kunt beschuldigen, dan verander je gewoon de definitie van racisme. #trapernietin
De politicus tegen de weg-met-ons-samenleving.
De Johan Derksen van de politiek.
Hingen daar ook bananen?
Het proces tegen Wilders verdient een haag van bananenbomen. Zolang en zo groots zie je bij dit proces de keiharde aanpak die deugend Nederland en de Nederlandse overheid in petto hebben voor andersdenkenden.
@Graaier | 29-06-20 | 10:01: luister ook eens het Pater Moeskroen lied, de ode aan de banaan.
Een rechtzaak rond een gefabriceerde aanklacht waarvan het achterliggende mechanisme haarscherp is blootgelegd is geen rechtzaak.
Zucht... Gaan we weer. De beste man krijgt gewoon een eerlijk proces, waarbij de rechter het OM al meerdere malen op de vingers heeft getikt, maar de slachtoffermodus gaat vol aan. Terwijl de uitkomst vrij helder zal zijn, het vonnis in eerste aanleg zat prima in elkaar.
Het proces is de straf al. Beetje zoals bij Kafka.
Uit dat op de vingers tikken zou niet-ontvankelijkheid van het OM moeten volgen. Daar is al meer dan genoeg onoirbaars voor boven tafel gekomen.
Dat proces had er überhaupt niet moeten zijn en eerlijk, dat zal vandaag worden aangetoond, daar is geen sprake van. Dit is Rutte vs Wilders georkestreerd door een rancuneuze premier.
Op het moment dat je iedereen die zich uitspreekt en verdedigt tegen een beschuldiging als iemand in "slachtoffermodus" bestempelt -natuurlijk bewust om het een negatieve lading mee te geven-, verliest dat woord iedere betekenis. Het OM wordt "op de vingers getikt"... oh nou, foei zeg... wat érg. Dit hele ding is vanaf het begin aan één grote politiek gemotiveerde farce geweest en dan ook nog allemaal op kosten van de belasting betaler. En een zin als "de beste man krijgt gewoon een eerlijk proces" is een gotspé in combinatie met het twitter-filmpje, waarin "de beste man" vanachter pantserglas de wereld mag aanschouwen, omdat hij een andere mening heeft dan sommige linkse eikels. Het vonnis mag technisch misschien "prima in elkaar" zitten, maar dat geldt ook voor homo's die in islamitische landen van de daken gegooid worden. Dat zegt echter niks over of de beschuldiging zélf en het verloop van de aangifte en rechtszaak zelf in orde zijn. Hint: nee, het stinkt van alle kanten. Persoonlijk heb ik niet zo heel veel met het programma van de PVV en Geert is naar mijn smaak iets te weinig compromisbereid, maar je hoeft niet van hem te houden om te weten dat dit hele gedoe kul is. Nog even natrappen onder het mom van "hij moet maar niet zeuren" is gewoon niet op zijn plaats.
@Gladiator Fap | 29-06-20 | 09:53: exact.
Daar gaat het niet om. Dat meten met 2 maten, daar is waar het hem wringt. Wilders wordt inmiddels al jarenlang zijn werk bemoeilijkt door een uitspraak die niet eens zo heftig was. En hoe. Massa's mensen werden opgeroepen om aangifte te doen en de half ingevulde aangifteformulieren lagen al klaar. Vergelijk dat met veel ergere uitspraken en daadwerkelijke oproepen tot geweldig die andere politici en sleutelfiguren in het publieke debat hebben gemaakt, die niet tot nauwelijks consequenties voor hen hebben gehad.
Gelukkig is het OM totaal onafhankelijk, en is het geen overheidsorganisiatie!
@Drunken_Pumpkins | 29-06-20 | 09:59: Ben ik ook blij om.
@Dubbelepunthoofd | 29-06-20 | 10:03: Niet dus, maar dat weet je, omdat je natuurlijk de ironie van Pumpkins opgepikt hebt.
@Gladiator Fap | 29-06-20 | 09:53: Inderdaad, het hele proces had nooit mogen plaatsvinden. Volledig georkestreerd volgens communistische regels. En het is dat de regering bang is voor de gevolgen, anders was Wilders allang verdwenen.
@Synecdoche | 29-06-20 | 10:09: Kijk, als dit werkelijk een eerlijk proces was geweest, dan was er allang de stekker uitgetrokken. Er is te veel bovenkomen drijven dat niet in orde was. Maar degenen die daar achter zitten kunnen zich een vroegtijdig einde helemaal niet veroorloven, want dan komt het hele zaakje als een boemerang in hun gezicht. En dat moeten we niet willen in verkiezingstijd. Kortom, wat we nu zien is een fantastisch voorbeeld van de beroemde "Helmut Kohl-methode": einfach aussitzen bis es egal ist. Dit proces zal nog een een tijdje slepen dus, lang genoeg zodat het geen voordeel voor de PVV kan zijn tijdens de verkiezingen. Daarna -mits de linkse kliek de buit weer binnen heeft- voorspel ik dat het als een nachtkaars uit gaat.
Oh, hij krijgt een eerlijk proces, van eerlijke rechters, die niet toegeven dat ze fouten maken bij verhoren, en die niet gewraakt hoeven te worden.
Doorlopen mensen, er is hier niets te zien.
Een eerlijk proces, waarbij Marokkanen ineens een ras blijken te zijn. Maar Pechtold beledigt het Russische ras en wordt niet eens vervolgd. Hartstikke eerlijk dus...
@MAD1950 | 29-06-20 | 13:29: Hou nou toch eens op met dat gedram op de definitie. Er is allang uitgesproken dat rasisme niet perse op ras hoeft te zijn.
Verder wat Gladiator hierboven mooi verwoord, dat dus.
@HA BIER!1! | 29-06-20 | 14:02: "Hou nou toch eens op met dat gedram op de definitie. Er is allang uitgesproken dat rasisme niet perse op ras hoeft te zijn." Whahaha... door wie?? door de deug dram brigade met hun D66 deugrechter? Kant draait zich om in z'n graf, gekkie!
Is popcorn al racistisch verklaard?
is het nog te vroeg voor bier?
Binnenkort.
Ik vroeg het net aan een zwerver die zei het is tijd voor gin.
@David000000007 | 29-06-20 | 09:43: gin zin in
alleen zoete popcorn. De bruine, zoutige harde korrels onderin de zak, waarop je je tanden kapotbijt zijn het nieuwe ideaal.
Mijn fles Black Label nog niet voorzover ik weet. Maar is het racistisch om dit te drinken?
Nou ja, komt uit zuid amerika, gejat van de maya's. Cultural appropriation I would say. Wat vind je van gepofte aardappels?
@IkWilOokWatZeggen | 29-06-20 | 09:57: waar komen die aardappels dan vandaan? Gepofte suikerbieten, probeer die eerst maar eens!
@IkWilOokWatZeggen | 29-06-20 | 09:57: Enne what about Katoen? Ik noem maar iets dat ons allen raakt, tot de katoenen witte onderbroek van Joop aan toe...
@Glasgow Argus | 29-06-20 | 10:06: Mijn grootmoeder probeerde 75-80 jaar geleden bloembollen... ook niet te hakken maar ze is er toch 92 om geworden. Gezond eten is zoooo over-rated..
REAGEER OOK