VS Riots Round-Up dag 4: vaak lelijk, soms mooi
Jongens corona is officieel voorbij. 2020 heeft een ander. Hier dag 1, 2 en 3 van nog altijd het beste land ter wereld.
Okay jongens, we delen vandaag weer doffe Antifa/BLM-ellende, MAGA/contraprotest-ellende, police brutality, geweld tegen agenten en Toch Ook Mooie Dingen. Bovenstaand DE SLECHTEN!!!! Niet in de compilatie wegens gister al, maar toch nog even een speciale vermelding voor dit schuim dat een winkel-echtpaar onooglijk hard mishandelt. En het zijn toch wel echt consistent blanke Amerikanen aan het ontvangende eind van het protestgeweld tegen niet-agenten.
Volgens de bron zou het slachtoffer in het eerste filmpje van de bovenstaande compilatie het n-woord gezegd hebben. Wellicht, maar wij horen het in ieder geval niet. Wel denken we het slachtoffer "fuck you" te horen roepen voordat de groep hem benadert. De aanleiding in het tweede filmpje is onduidelijk, maar uit de langere versie rijst wel het beeld dat het slachtoffer aardig aan het provoceren was. Het is vooralsnog onduidelijk of die provocatie de daarop volgende POGING TOT MOORD (foto's daders) rechtvaardigde. In het tweede filmpje wordt een MAGA-makker ge-swarmed omdat het een nazi zou zijn, daarna treft hier een senior citizen hetzelfde lot. Ook vrouwelijke burgerjourno's en haar makkers zijn niet veilig en krijgen er hier van langs, om het vervolgens zo droevig mogelijk af te sluiten met een dakloze man die zijn private property in vlammen op ziet gaan.
Onderstaand dan een aantal 'reacties' op de protesten. In een situatie op de I-35W die toch makkelijk zo'n, ja, honderd doden tot gevolg had kunnen hebben als de bestuurder een tikje naar links gaf en niet stopte, reed een vrachtwagen met hoge snelheid op een menigte af. Het is onduidelijk wat de motieven van de bestuurder waren, maar na het stoppen werd hij achter z'n stuur vandaan getrokken door de menigte en ondervond hij the wisdom of crowds. Hij werd naderhand met "non-life threatening injuries" naar het ziekenhuis overgebracht, er raakten geen demonstranten gewond. In de volgende twee filmpjes dus eigenlijk wat er gebeurt als je voor een truck gaat staan die geen zin heeft om voor je te stoppen. Hier een compilatie van eerdere voertuig-incidenten door zowel burgers als politie.
Update: man doodgeschoten door National Guard te Louisville. Beelden onderstaand.
- DIT KRANTENARTIKEL GAAT VERDER NA DE LEES VERDER-KNOP -
Contra-ellende, meestal met voertuigen, al dan niet geprovoceerd
Vanaf 0:20 wordt het vuur geopend
Antifa tweemaal ge-owned door demonstranten
Gewoon 3 mooie filmpjes
Broer vermoorde George Floyd veroordeelt gewelddadige protesten en plunderingen
Social
Mooi als ook brisant
Social
Ook verschijnen er een veelheid aan filmpjes van politieagenten die knielen.
Social
Wat het ook is, het wordt met veel emotie ontvangen
Social
Police brutality
Dan even wat police brutality, want daar was het immers allemaal om te doen deze ronde. We blijven het in veel gevallen moeilijk vinden of iets nou gepaste hardhandigheid of echt mishandeling is. Maar het eerste filmpje, waarin twee studenten met geweld uit hun auto's ge-taserd worden, zonder duidelijke aanleiding, gaat toch wel duidelijk te ver. Zie hier de lange versie, hier vanuit een andere hoek. Twee agenten zijn ontslagen, de anderen zijn gedegradeerd tot kantoorwerk. Daarna deze sucker kick en als laatste deze NYPD charge, die we er eigenlijk niet zo vreselijk uit vinden zien als de bron suggereert. Hier een compilatie van eerder politiegeweld tijdens de afgelopen dagen.
Ja... maak het nou
Social
Geweld tégen agenten
Social
Rooftop Koreans
Rooftop daughters
Social
flinke knuppel
Team brunch
Don't tread
Social
Ja, toch kudo's voor de arrestant en het gebruik van paintball wapens ipv echte
Social
Loool het ging zo goed tot aan 0:26
Social
run
Social
Herensport UFC present
Social
Prachtig <3
Social
Reaguursels
InloggenHet maakt allemaal niet meer uit. Witte mensen hebben nu eenmaal de stempel 'racist' gekregen ook als je het niet bent. Als er 1 witte agent of burger een zwarte medemens vermoord, dan is het hek van de dam en is die persoon een racist en ontstaan er rellen. Maar als het andersom gebeurt, dan is het schijnbaar normaal en wordt er bijna geen aandacht aan besteed. Ik zie geen witte mensen in auto's rijden om op zoek te gaan zwarte mensen om ze te kopschoppen, andersom wel.
Eerste filmpje: Had de zwarte meneer iets gedaan bij de witte fietsmeneer als hij alleen was geweest? Waarschijnlijk niet. Nu was de zwarte meneer met zijn vriendjes en toen durfde hij wel. Want hij weet dat zijn vriendjes hem helpen, ook als de tegenpartij niets kan. Lafaards eerste klas. Hyena's
Dit gaat heel erg misgaan. Die Koreaan zit niet voor niks met een M1 op zijn dak, en gaat die gebruiken ook, zodra ze de winkel van mama san gaan plunderen.
Mensen (blanke individuen) die door hordes losgeslagen gekken worden belaagd. Het is wachten tot dit goed fout gaat.
Van A tot Z door Biden c.s. georkestreerd. Ziekmakend.
Links is best goed in demonstreren. En met geweld.
White ANTIFA Terrorists Handing Out Bricks To Black Men
www.youtube.com/watch?v=eAvgBdKPgIo
Blanke antifa lui geven stenen aan een groep zwarte demonstranten, boze mevrouw komt de steen terug brengen.
De Amerikaanse beurs heeft de slechte opening al ruimschoots goedgemaakt. Dwz, de Amerikanen lachen om deze rellen. Zelf vastgoedbeheer bedrijf Nordstrom +4%. Kan je nagaan hoe minuscuul de invloed van BML en Antifa op de Amerikaanse samenleving is.
Black Pussy Matters.
De wapenverkoop zal wel weer flink gestegen zijn.
Kan ze geen ongelijk geven.
Trump moet zeggen dat de slavernij fout was, en aanbieden om ze allemaal weer gratis terug te brengen.
Probleem met die mensen is dan ook weer opgelost.
9mm patronen waren al in heel veel winkels uitverkocht. Als die relschoppers in de verkeerde wijk arriveren dan gaan er nog heel veel doden vallen.
@Moonwarrior | 01-06-20 | 19:46:
Gun sales are way up!
"The Saturday after millions of Americans received $1,200 economic relief checks from the federal government, Alex Corn decided to open the Verona Gun Safe early. He’s owned the Verona, Pennsylvania, gun shop on the outskirts of Pittsburgh since 2011. Pennsylvania gun stores operate by appointment only, the result of a compromise to Gov. Tom Wolf’s order closing all businesses not defined as “life-sustaining,” meant to help slow the spread of COVID-19. As the federal relief funds filtered into bank accounts, Corn’s calendar of 30-minute appointments filled up, even though the store’s inventory has been depleted by six weeks of brisk sales.
Link: www.yesmagazine.org/democracy/2020/05...
Een groot probleem komt nu aan de oppervlakte. Dat is enertzijds goed, de politie in de USA is ook echt racistisch en vooringenomen. Aan de andere kant, de zwarte gemeenschap doet hjaar zaak ook nu geen goed aan met dat rellen , vernielen en jatten. Daarbovenop de filmpjes van blanke Amerikanen die in elkaar worden gerost is het een gevaarlijke cocktail. Bedenkt wel dat zwarten slechts 15% van de Amerikanen zijn en daarnaast de onderkant van de samenleving vertegenwoordigen. Ofwel: ze hebben niet de meerderheid en al helemaal niet de macht ( politiek en in geld). Dit zet de hele BLM jaren terug. Ze hadden vreedzaam moeten demonstreren a la Dr King. Eene voordeel van dit alles is dat dat tuig van Antifa nu zware straffen kan krijgen omdat ze een terreurbeweging zijn. Die gasten hitsen de boel juist op.
ik heb sowieso al mijn twijfels bij de goede intenties van negroiden medemensen .. Maar blanken die blind achter de volk aanlopen daar moet je echt voor uit kijken .
@despee,
De politie in de VS is niet racistisch. Juist in de binnensteden waar dit soort incidenten gebeuren is een groot deel van de agenten zelf zwart; soms zelfs een meerderheid. Die zitten echt niet bij de KKK, en hun blanke collegae evenmin; anders zouden ze wel van baan veranderen.
De werkelijkheid is dat blanke criminelen meer risico lopen te worden doodgeschoten door de politie dan zwarte; zowel in absolute als relatieve cijfers. Omdat agenten bang zijn voor "racist" te worden uitgemaakt. Het echte probleem is black-on-black violence.
Larry Elder hierover, met wat cijfers. www.youtube.com/watch?v=XPkkjvANE10
@Dandruff | 01-06-20 | 20:02: interessant, dank voor de diepte
Ze hadden vreedzaam moeten demonstreren a la Dr King.eging zijn.
despee | 01-06-20 | 19:00 | 3 | reageer
Had ook geen reed uitgemaakt. Demonstreren is zo'n beetje het meest zinloze wat je kan doen. Vreedzaam demonstreren belicht alleen maar je zwakte... feitelijk is het niet meer dan smeken. Gewelddadig demonstreren zorgt alleen dat de backlash groter zal zijn. Wat de zwarte gemeenschap moet doen is lange adem ontwikkelen, concentreren op het stichten van sterke gemeenschappen - waarvan de basis sterke gezinnen zijn. Hiervoor heb je een goed afgesteld moreel kompas voor nodig, seksuele discipline (niet alles willen wippen dat beweegt) en leiderschap. Het fundamentele probleem van veel zwarte gemeenschappen is het gebrek aan een stabiel gezinsleven... of vaak zelfs de totale afwezigheid hiervan - vaak ook deels veroorzaakt door overheidsbeleid.
Ik heb mijn mening over mensen van kleur bijgesteld. Niet in het voordeel van mensen van kleur overigens.
Op Reddit PublicFreakout genoeg filmpjes te zien die deze rellen zeker rechtvaardigen. Police brutality is een ding, maar in NL volgen we liever als schapen. 40% van de agenten zíjn daar ook betrokken bij huiselijk geweld, wat zegt dat? Ook de vrouw van deze heer Chauvin heeft pas de scheiding durven aanvragen nadat hij vast zat.
Als de politie geweld pleegt bij arrestaties, en je wil daar tegen reageren dan ga je niet de winkels van een ander plunderen. Plunderaars mogen ze van mij of het nu blanken, zwarten, chinezen, LGBTQXYZers zijn standrechtelijk executeren. Die maken immers misbruik van de situatie. Ik heb sympathie voor demonstranten die dit geweldloos doen , maar ANTIFA's , plunderaars en communistische agitators zijn serieus met vuur aan het spelen.
Zwarten? Wie of wat bedoeld u daarmee?
Als je dat geweld ziet dan is de reactie van The Don om de 82-ste luchtlandingsdivisie (die ook betrokken was bij de bevrijding van Zuid-Nederland in de herfst van 1944) te sturen wel enigszins begrijpelijk.
Dat geweld, ook enorm veel fysiek geweld, leidt tot niets. Nou ja, het leidt tot de herverkiezing van The Don, wat ik je brom.
Maar ja, als je geen enkele idee hebt hoe je je frustratie op een andere manier kunt uiten, tsja, dan kan alleen The Don de zaak nog (heel tijdelijk) oplossen. Triest.,
Demonstratie tegen Pink Floyd?
Nee, Maar er is wel een “ Dark side of the moon” waar chineese naar horen zeggen zijn geland.Smooi!
Maar Nederland was altijd veel slimmer,toch?
Toedan!
Zo fuckin’ klaar met die gasten.
m.youtube.com/watch?v=5_PoTOzrYEk
Wat misschien spontaan begon als een demonstratie, is dat allang niet meer. Het is gekaapt door Antifa. En die organiseren een gewapende opstand.
youtu.be/lT3CZ-BDwnQ
Het is niet spontaan. Amerikanen (maar ook Europeanen) worden decennia lang gehersenspoeld door de MSM, links politici, Marxistische leraren, enz om hun eigen land en beschaving te haten. Dankzij de Covid-19 crisis in combinatie met het politiemoord hebben communisten hun gelukkige kans gezien en gepakt om te proberen om hun gewenste communistische revolutie te laten plaatsvinden. Dat er een hoop nuttige idioten tussen zitten die winkels leegroven en het grotere plan erachter niet zien maakt niets uit.
Ik stoor me bijzonder erg aan het racisme in filmpjes van donkere mensen naar blanke mensen toe. Het lijkt er soms sterk op dat ze blanken per se knockout willen slaan/trappen, en vaak zijn ze getraint of in overmacht. Wat is dat toch, dat racisme naar blanke mensen? Al dat geweld? Ik stel voor dat we gaan protesteren tegen donkere racisten, alleen al vanwege deze beelden. Racisme naar blanken is een onacceptabel maatschappelijk probleem dat meer op de politieke agenda moet komen. Ze moeten dat in Amerika, maar eigenlijk speelt het overal, keihard aanpakken. Kleur doet er niet toe maar toch zie je dat ze per se een blanke knockout willen slaan, dat is 1000% racismehaat van de bovenste plank. Erg jammer, jammer dat zoveel racisten zijn.
Het zijn vaak blanken die blanken knock out slaan... kijk maar nog eens goed terug.
Dat stel wordt niet getaserd. Die agent heeft alleen zo'n ding in z'n handen.
Wordt wel degelijk getaserd, je hoort het ook - ook in diverse andere berichten duidelijk te zien. bovendien wordt de band ook nog eens voor jan lul lekgeprikt... het betreft overigens een zwarte band.
@litebyte | 01-06-20 | 17:39: Mja ok, dat geluid.... Die band lekprikken snap ik ook niet.
Low life scum is alles wat ik zie. Zowel zwart als wit, low life scum!
Weer eens goed om te zien hoe laf zelfgenoegzaam tuig zijn finest hour beleeft als het op plunderingen groepsgeweld aankomt.
Als je in een auto zit en je wordt aangevallen door Antifa: gas geven en wegwezen.
Dan zullen er altijd wel een paar demonstranten zijn die denken die Chinees met zijn afhaalmaaltijd in een plastic zakje op het Plein van de Hemelse Vrede te kunnen na doen door een tank tegen te houden.
Maar als jij in een auto zit en een op bloed beluste menigte probeert de ruiten van je auto in te slaan dan is het zelfverdediging als je doorrijdt.
En diegene die bewust voor jouw auto gaan staan doen dat zodat de andere je uit de auto kunnen sleuren. Daar moet je geen medelijden mee hebben, die hebben het zelf opgezocht.
Ik ga er vanuit dat binnenkort in The States de KKK zich hier en daar weer kan opwerpen als beschermer van de onderdrukte blanke harde werker. Fijn wat daar plaatsvindt. En plunderaars/openlijk geweldplegers, jullie bereiken helemaal niets, juist het tegenovergestelde.
Ook zo'n fijn clubje hyena's, de KKK.
De laatste lynching door de KKK was in 1981. De KKK is vandaag de dag nauwelijks nog relevant.
Protesten zijn verboden, toch lopen ze allemaal midden op de wegen te provoceren in de hoop dat er iemand aan komt rijden. Vervolgens schiet de bestuurder in angst: stoppen is beroofd worden, doorrijden kan niet want mensen op de weg. Noodtoestand af roepen en iedereen van de rijweg af. Zo niet: toestemming om scherp te schieten op benen. Idem voor plunderaars. Je moet ergens toch grenzen stellen?
Ja, dat zal de-escalerend werken.... heeft u zich al opgegeven voor een of andere militie? Of blijft het van dit stomzinnig zolderkamer gejank?
@litebyte | 01-06-20 | 16:42:
Wat wilt u dan doen? Eeuwig potjes thee gaan zetten?
@litebyte | 01-06-20 | 16:42:
O wat ben je weer gevat, geef zelf dan eens een mogelijke oplossing, zo niet, dan wordt het tijd dat je je grote waffel eens dicht houdt.
@litebyte | 01-06-20 | 16:42:
Op zich werk het neerschieten van plunderaars zeer de-escalerend. Dat is ook het succes van de Rooftop Koreans. De hoeven er maar mee te dreigen om de brandstichters en plunderaars uit hun zaak te houden.
@Osdorpertje | 01-06-20 | 16:53:
Precies, het zien van een wapen en ze nemen de wijk.
Toch een hoop filmpjes die sterven van het racisme. Allemaal blanke mensen die verrot worden geslagen door hordes, alleen maar omdat ze blank zijn. Waar blijft de ophef ?
Inderdaad zeer opvallend, 2e deel van het 1e filmpje zijn duidelijk ingehuurde Antifa laffe (blanke) etterbakken. Als dat zo doorgaat gaan er nog vele doden vallen.
Lekker met zijn allen op 1 blanke man, tot zover het anti racisme. DNA verwantschap met kristalnacht figuren is blijkbaar meer aanwezig dan ze zelf denken.
In plaats van op De Dam zouden deze onnozelaars beter in de Bijlmer kunnen demonstreren. Daar is gisteravond het zoveelste donkere slachtoffer gevallen van donker geweld. Demonstreren voor iets wat aan de andere kant van de wereld gebeurt. Wat een eikels.
Ik zou als blanke even binnenblijven geloof ik.. Ben bang dat Mo, Yusef, Mustafa en Said dit als voorland zien voor hier...
Je snapt het nog steeds niet he? Nederland is 1 van de landen die dit soort problematiek letterlijk afkoopt in de vorm van uitkeringen. Daar mag u blij om zijn.
@litebyte | 01-06-20 | 16:34: Vanuit de filosofie, dat iedereen die daar staat te demonstreren, wel een baan heeft, of zoiets ?
@netniet | 01-06-20 | 16:37: he he, u snapt het, dat is het precies.
Dat knielen... Poeh, dat is wel eng hoor... Dan ben je ook echt helemaal knettergek!!!
Knielen, serieus? Voor wat dan? Omdat ik besta? Jesus Christus te paard. Daar krijg ik me toch een partij plaatsvervangende schaamte van.
Trump heeft Antifa inmiddels bestempeld als terroristische organisatie. Nu gaat ie komen hippies.
Wat gaat komen? Trump?
Van mij mag Trum echt he-le-maal los gaan op dat tuig.
@L. Vis | 01-06-20 | 16:37: En wie gaat los op tuig zoals Trump? Oplichters met een stropdas?
Dit slaat echt nergens op.
Wat zouden we in onze media gaan horen over al dit racistische geweld?
Niets, nu het tegen blanken is?
Ik hoor alleen de vogeltjes fluiten en ja, witte man slecht.
1Vandaag gaat het mogelijk heel voorzichtig proberen, met daarna het bekende riedeltje van de door de overheid goedgekeurde autocue op te lezen dat er heel veel rascisme is in de VS (feit!) en dat die woede tot uiting komt in enorme frustratie naar den blanken medemens.
Ik moet hier niet te veel van zien, dan krijg ik weer een te feodale mindset.
En mensen die knielen voor de misdaden van een ander, was een laffe miserabele onderkruipsels. Nul respect voor cucks, als je dan echt zoveel spijt vanwege je ras/geslacht/etc. laat je dan in godsnaam gewoon castreren.
SS verkneukelt zich al om de komende rellen in Amsterdam, die ze al helemaal vóór zich ziet. Ze kan niet wachten. Ze paradeert met haar slachtofferschap en het slachtofferschap van haar gekleurde medemens. Ze verraad zich door in dit artikel met dergelijke toekomstprojecties te pronken.
Op dit moment is namelijk maar één aandachtspunt passelijk: het huidige geweld van vandaag, gisteren, eergisteren. Of dat nou blanke antifa of gekleurde medemensen zijn.
Maar daarover horen we mevrouw niet. Geen opmerking over hoe dit te stoppen. Geen enkele aandacht van hoe de schade te beperken. Nee, mevrouw Simons kijkt vooruit. Naar wanneer dat soort ellende eindelijk hier ook losbreekt. Wat een feest zal ze vieren.
www.parool.nl/columns-opinie/sylvana-...
Kers, taart:
"Dat zwarte Nederlanders zich verwant voelen met het leed dat Afro-Amerikanen moeten ondergaan, is inherent(...). Daarom gaan mensen in Amsterdam helemaal kapot door wat zich nu in Minneapolis afspeelt."
Ja, joh. Mensen in Amsterdam gaan helemaal stuk nu. SS is een koekwous.
Ja, de politie liep te hard van stapel en daar moeten ze voor gestraft worden. Feit is dat hij niet luisterde. Je word niet zomaar opgepakt als je niks doet, ook niet in de USA.
Syl heeft de andere kant van de wereld nodig om hier kapot te gaan.
Misschien is het hier best goed toeven dan, toch, Syl?
@tragic1911 | 01-06-20 | 16:24: ik ben benieuwd. De agent heeft wel een moord gepleegd. Dat is wel duidelijk te zien.
Leermomentje voor diegenen die protesteren tegen 5G: eerst de Mediamarkt leeg plunderen en dan pad de masten in de fik steken.
En daarna terug naar de mediamarkt om "hun" geld terug te vragen omdat
hun 5g telefoon het niet doet.
als ze de Mediamarkt gaan leegplunderen moeten ze wel consequent zijn en geen 5G telefoons jatten.
Briefje van GL.
Vanmiddag is er een solidariteitsprotest in Amsterdam. Solidariteit met de beweging in de VS en tegen anti-zwart geweld in Nederland.
Ga je ook? Hou je aan de regels: kom zo min mogelijk met het ov, hou je aan 1.5 meter en demonstreer vreedzaam, maar krachtig.
#BlackLivesMatter
twitter.com/groenlinks/status/1267435...
Maar wat precies is 'krachtig'?
Dat je met je vuisten gaat zwaaien en je je Che Guevara-pakje aantrekt?
Dat je een grote corona-kwattende aerosol-overvloedige schreeuwpartij, vol reeds lang ingeburgerde moraal, gaat geven met je kapje om je onderkin?
Ah ik dacht al, waar blijft de troep lemmingen van Yasser Feras? Maar dan toch! Voor een groene aarde met een hoop ellende.
Overigens ook wel mooi hoe antifa door vreedzame demonstranten wordt weggewerkt. En dat er nog mensen met verzoening bezig zijn, aan beide zijden van het politieschild.
Voor mensen in een land waar je in elke straat vuurwapens kan kopen, vind ik dat ze zich nog heel netjes gedragen.
Dat viel mij ook op. Wat nou schietgraag land? Hier in NL wordt per hoofd van de bevolking onderhand meer geschoten.
Het kan snel kantelen. Mensen die vuurwapens hebben realiseren zich vaak wel dat een ander ook een vuurwapen kan hebben. Schieten is best mooi, maar ze moeten niet terug gaan schieten. Dat iemand een vuurwapen heeft, betekent niet automatisch dat ie dat wapen zonder enig nadenken op een ander richt.
Wat een bende! Ik denk dat deze toestand totaal averechts gaat werken op de dood van die man, losstaande van het feit dat de mishandeling met dood als gevolg wel een racistisch motief had. Kan zijn dat die man met de vrouw van de agent geneukt heeft. Wie weet?
De chaos die nu heerst is echt niet normaal. Trump moet wel hard ingrijpen, anders is er dadelijk niemand meer die op hem wilt stemmen.
Als er één ding duidelijk wordt na het zien van de talloze filmpjes op internet, is het wel de smerige rol van de Antifa-ratten. Altijd gekleed in het zwart, de favoriete uniformkleur van fascisten en terroristen, en altijd lafhartig hun smoelen bedekt, en dat is niet vanwege de corona.
Het wordt tijd dat regeringen in alle westerse landen een goed los gaan op deze terroristenbende. Aanpakken dat ongedierte.
En de GroenLinksers die zich tijdens demo's altijd graag laten escorteren door deze types, moeten zich schamen.
Nu moeten alle mensen met een kleurtje meedoen anders zijn ze zelf verraders. Iedere "witte" is ineens een racist. "Ja maar, er worden meer witten vermoord door zwarten als andersom". Dat maakt het nog niet goed. Dat identiteitsdenken en iedereen in groepen indelen is juist het probleem. Dat kan nooit de oplossing zijn. Dat hele Amerikaanse systeem met twee partijen in de politiek is hier ook schuldig aan. Het is de puurste vorm van wij-zij denken en het polariseert alleen maar meer. Je moet het nu met alles eens zijn van de democraten en met alles oneens van de republikeinen en andersom. Het moet toch mogelijk zijn om een combinatie van meningen te vormen en daar ook uiting aan te kunnen geven zonder door beide partijen als een afvallige verrader uitgemaakt te worden?
Het is hoog tijd dat mensen eens voor zichzelf gaan nadenken en dat politieke systemen dit meer genuanceerdere gedachtengoed ook daadwerkelijk vertegenwoordigen.
Wat is een 'witte'?
Ik denk dat we moeten gaan inzien dat ook daar de 'melting pot' mislukt is maar zijn ze nog niet zo ver omdat te erkennen zoals wij dat wel aandurven. Ik heb (dus) niet over schuldvraag. Ik heb het over het concept dat homogene samenleving simpelweg beter zijn inzake orde en verwachtigen.
Benieuwd hoe dat vanmiddag in 020 afloopt met de demonstratie op de Dam die onder andere wordt georganiseerd door het collectief Zwarte Piet is Racisme en Black Queer & Trans Resistance NL. De organisatie roept mensen op om solidariteit te tonen met de demonstranten in de VS en om zich uit te spreken tegen institutioneel racisme in Nederland en Europa.
www.at5.nl/artikelen/202327/vanmiddag...
Sylvana Simons is er ook volgens haar onderstaande deugtweet,
Ik weet nog hoe onder de indruk ik was van al die witte vaders met hun tienerzoons in de Ziggo, elk woord mee rappend met J Cole. Zie ik jullie straks ook op de Dam?
twitter.com/SylvanaBIJ1/status/126735...
De enige manier om de Dam vol te krijgen is om een filmregisseur af te slachten. Of gratis bier uit te delen. Maar goed, we kunnen weer “Palestijnse” vlaggen gaan tellen op de Dam dadelijk? Leuk. Back to our regular scheduled program. 1 juno. Corona is voorbij, Amsterdam kan haar antisemitisme weer de vrije loop laten. Lekker man.
@Stormageddon | 01-06-20 | 16:24: +Moord op Theo van Gogh
Plaats waar Theo van Gogh vermoord is, net na de moord.
Plaats waar Theo van Gogh vermoord is, net na de moord.
Plaats Linnaeusstraat, Amsterdam
Coördinaten 52° 22′ NB, 4° 56′ OL
Datum 2 november 2004
Tijd 9.00 uur
Wapen(s) Vuurwapen en mes
Doden 1
Gewonden 2
Dader(s) Mohammed Bouyeri
Slachtoffer(s) Theo van Gogh
Moord op Theo van Gogh (Nederland)
Moord op Theo van Gogh
Filmmaker, columnist en regisseur Theo van Gogh werd op de ochtend van 2 november 2004 in de Amsterdamse Linnaeusstraat door Mohammed Bouyeri vermoord.+
De reden waarom je een multiculturele samenleving niet moet willen.
Ik kan me dit soort rellen inderdaad niet zo snel voorstellen in Polen, Tsjechië of Japan...
@Antiquerulant | 01-06-20 | 15:56: zijn er dan ook heel snel klaar mee,die meppen alles op een hoop
Iedereen blijft toch bij zijn eigen kudde. Dat zit er cultureel ingebakken.
Spartacus dank je voor de filmpjes.
Ik ga Panini-film-album aanleggen voor eventueel/heel misschien mijn nageslacht.
Mijn zoon later tegen mij: "En waar was jij papa ? "
Ja zoon dat waren wilde tijden in 2020. Ik heb het allemaal meegemaakt. Voor de buis samen met mama naar Ab Osterhaus gekeken.
Blacks
Looting
Massively
Armen vol met spullen, vier man bezig, dan alles in een wachtende auto gooien en weg ermee.
Wie was die gozer, die met die zwarte cabrio kwam, een bekende, maar wie was het, had het idee Hamilton, maar die is niet zo dik.
Ik kijk van grote afstand en een verre zijlijn en wat ik vooral zie is het opzetten van de ene groep useful idiots tegen de andere groep useful idiots.
Trump die wat wil (en laten we wel zijn, de man is democratisch gekozen, dus hij heeft wat te willen), Soros die een vies spel lijkt te spelen, libdem burgermeesters die liever een oorlogszone zien ontwikkelen dan rust in de straten en dus niets doen.
Ik las net een tweet waar verwezen werd naar de distributie van bakstenen niet schijnbaar zonder enige reden in pallets tegelijk opduiken in Amerikaanse steden..
Zou dit het eindspel van Trump zijn?
Als hij het slim speelt kan hij lui als Soros nu ontmaskeren en simpelweg de bak in gooien.. Datzelfde geld voor de libdem machthebbers die er bewust voor kiezen de boel te laten escaleren om hun politieke agenda duidelijk te maken.
Wat me iig steeds weer bekruipt is dat gevoel dat die libdems buitengewoon enge onderkruipsels zijn. Wat nou open vizier?
Het is wel jammer dat we hier vrijwel altijd met gelijk gestemden zitten, wel gezellig.
Maar per saldo schieten wij hier niets mee op.
Toch geloof ik de laatste Nederlandse polls niet, Zijn wij echt zo dom?
Als dit waar is , Dan is Nederland een vissenkom die Oranje kleurt , Maar dan van de Goudvissen.
Ik las dat 'ze' in Nederland ook demonstraties willen gaan houden: "Als voorbeeld van anti-zwart politiegeweld wordt de dood van Mitch Henriquez genoemd, die vijf jaar geleden tijdens zijn arrestatie in Den Haag overleed."
Maar als je een voorbeeld moet gebruiken van vijf jaar geleden, waarbij het slachtoffer bij een evenement riep een wapen te hebben, dan gaat het zo slecht nog niet in Nederland. Niet om ongevoelig te klinken, want elk onnodig slachtoffer is er een teveel zal ik maar zeggen, maar 1 in 5 jaar vind ik nou niet bepaald in verhouding staan tot de Amerikaanse toestanden.
Het komt op mij over als aandachtsgeilheid in Nederland waar ze voor spek en bonen meelopen. Steel de aandacht niet weg bij de echte slachtoffers.
Of met het complothoedje op zou je kunnen zeggen dat wereldwijd de sleeping agents van Soros worden wakker gemaakt om de westerse wereld af te branden met alle excuses die ze kunnen aangrijpen.
Amerikaanse toestanden?
We kunnen Amerika helemaal niet vergeleken met Nederland.
In Amerika is sprake van heel veel meer geweld. Burgers mogen in sommige staten met vuurwapens over straat wandelen!
Desalnietteplus kom ik veel.. echt heel veel tegenstrijdige berichtgeving tegen over dit specifieke geval (de man zou helemaal niet overleden zijn aan die aanhouding of specifiek die nekklem.
Ik zie grafiekjes opduiken waar cijfers worden vergeleken: hoeveel doden door politiegeweld, blanken, zwarten, alle andere pigmentmodellen en dan blijkt plots die stelling dat zwarte stelselmatig tekort gedaan worden helemaal niet te kloppen.
Nee, het is geen aandachtsgeilheid, maar gewoon onversneden racisme.
@DatInternetDingetje | 01-06-20 | 16:00: Het is daar precies hetzelfde als in Nederland. Getintelingen kunnen tientallen mensen mishandelen zonder dat er een haan naar kraait. 1 keer een blanke die een getinteling mishandelt en de media staan er weken lang vol van.
@Grachus | 01-06-20 | 16:07:
Sterker nog.
Juist in de Amerikaanse binnensteden waar dit soort dodelijke incidenten vaak plaatsvinden is een groot deel van de agenten zwart, soms meer dan de helft. Die zwarte agenten zijn echt niet uit op het uitroeien van zwarte mensen. En ook de blanke agenten in die regio's hebben dusdanig veel zwarte collegae dat racisme onwaarschijnlijk is.
En de situatie in NL is inderdaad precies hetzelfde. Een van de agenten rond de arrestatie van Henriquez was van Antilliaanse afkomst.
Dat was echt geen white supremacist.
Gelukkig mogen de kroegen weer open. Iedereen lekker zuipen, zodat niemand ziet wat er echt gebeurt. Dat er maanden geleden al werd geroepen dat truckers met goederen voor de voedselvoorziening met een gewapende escorte op pad moeten. En wat zie je bij deze, schijnbaar ongerelateerde rellen en demonstraties? Trucks kunnen niet door de massa en doen ze dat wel, dan worden de truckers gelyncht. En nu nog worden de vervoederde goederen met rust gelaten, maar wat als de voedselprijzen omhoog schieten en de bevoorrading van winkels met deze methoden (mensenmassa’s) worden tegengehouden?
Het filmpje in het topic laat zien wat er dan gebeurt.
Maar het heeft niks met elkaar te maken hoor. Dit zijn alleen maar demonstraties omdat een zwarte man bij zijn arrestatie geen lucht kreeg en daarom zijn mensen boos. En als je wat anders ziet, en je zoomt uit naar een groter plaatje... dan ben je een complotdenker. Een gekkie. Een wappie.
Als je opmerkt dat zowel de linkse pers alles aangrijpt voor de “Orange Man Bad” campagne, als ook opmerkt de vakbonden en de democratische gouverneurs de Corona crisis aangrijpen om de voedselindustrie de nek om te draaien, en als je al die losse feitjes en losse stipjes van lijntjes voorziet: Dan ben je een gekkie. Vast.
Lekker zuipen mensen! Naar het terras! Help de horeca! Er is nu nog bier. Want er is nog gerst. Nog wel. Verder niks aan de hand hoor.
youtu.be/fKLdLrVRgFE
Ik begrijp uw frustratie en nuchtere kijk volkomen.
Desalniettemin” plop”
Dit virus wordt misbruikt om op alle fronten een compleet nieuwe samenleving door te drukken en die is niet in ons voordeel. We worden geregeerd door een internationale groep zielloze psychopaten die ons als nutteloze insecten beschouwen. De media is een extra arm van ze die de weg moeten plaveien naar hun 'utopische' wereldregering.
@Datgingniegoed | 01-06-20 | 16:00:
Ik ben verder niet gefrustreerd hoor. Laat het allemaal maar gebeuren. Ik vind het prima. Ik verbouw zelf voedsel, ik kan konijnen vangen en slachten, ik kan vissen, ik woon op fietsafstand (een paar uur fietsen, dat wel) van het wad waar ik mosselen, kokkels en oesters etc. kan rapen. In mijn kennissenkring zitten boeren, jagers en een bierbrouwer. Ik maak niet zo wel zorgen. Als ik 3-hoog achter in een stad zou wonen... zorgelijke tijden. Ik zou verkassen. En snel ook.
Het blijkt maar dat deze gevoelens al een langere tijd in veel mensen verscholen zat, als we kijken naar het incident die deze tirade in gang heeft gezet. Ik kan er niet echt bij komen waarom er sprake is van een "white" en "black" community, dat lijkt me juist erkennen dat er een praktisch verschil is tussen twee groepen op basis van huidskleur en niets meer. Zolang ze daar niet grijzer denken dan "blanken zijn onderdrukkers" of "negers zijn criminelen" gaat dat voorlopig niet veranderen en blijft de natte droom van een utopie weer verder buiten handbereik.
Enfin, Verder bizarre situatie en ben benieuwd wat de gevolgen zullen zijn voor America #1.
Internet versterkt sociale onrust. Teveel communicatiemiddelen. Ik heb Trump geadviseerd daar voorlopig de stekker uit te trekken: state of emergency.
Hoe kan je nu geen teringhekel aan een bepaald soort krijgen, vertel het me.
Tsjonge... dat er zomaar antifa's voor je auto springen... dat gebeurt mij nou nooit.
BLM (en vast ook Antifa) om 17.00 op de Dam, morgen om 18.00 in Den Haag, want er is jaaaren geleden een keer een zwarte man vermoord door de pliesie.
Zo vermoeiend dit.
Ah.... Rotterdam ook. En Groningen: www.facebook.com/events/s/sit-in-agai...
Je moet daar voor de grap met een 'All Lives Matter' T-shirt gaan lopen. Dan worden ze helemaal gek.
Denk dat hier aantal zaken bij deze onlusten tot nucleair gesproken de z.g. kritische massa hebben geleid. Das A opgelegde maatregelen i.v.m Coronavirus B daaruit voortvloeiende explosief oplopende werkeloosheid C martelaar van dienst George Floyd als trigger. P.S. Franse Revolutie was hoogstwaarschijnlijk ook niet geslaagd ware het niet dat er een hongersnood heerste!
#Team DakKoreaan
Ja. Don't fuck with the Koreans.
Die laten niet met zich sollen.
De meeste rellen in de VS vinden plaats in zo goed als failliete grootsteden als gevolg van het wanbeleid van de socialistische democraten, die er al decennia onafgebroken aan de macht zijn.
Het ogenblik dat er hier ook niet meer genoeg centen (van ‘anderen’) zijn om gratis uit te delen aan de opvang en het onderhoud van de honderdduizenden ‘vluchtelingen’ uit de derde wereld, zal hier ook de hel losbreken.
Klopt. Kwestie van tijd.
En die Black Lives kreet moet ik serieus nemen, ze maken het niet makkelijker voor zich zelf als ik al dat geweld zie dat ze gebruiken.
Never underestimate the power of dumb people in large groups
Wat een teringzooitje.
Wat gebeurd is valt zeker niet goed te praten maar de reactie “ rellen & plunderen” is niet de oplossing.
De haat tegen de “ witte” man druipt er vanaf.
Ik durf te wedden dat het grote merendeel van de bevolking niet achter het optreden van deze politie agent staat .
Toch is hier de “ perfect fire storm “ gecreeerd.
Allereerst wordt het volk enige maanden in hun vrijheid beperkt en als gevolg hiervan raakt het merendeel hun inkomen kwijt ( Covid-19”84”)
Sorry, Op het reaguur knopje gedrukt.
Deel 2…Een prachtige kweekgrond om een fikkie te beginnen want de twee hoofd bestanddelen zijn aanwezig ( Zuurstof/ brandstof) en het klimaat is er voor gecreeerd.
Een foute wedshandhaver zorgt voor de ontsteking en anders heeft het Antifa clubje wel een aansteker bij zich.
Uit het handboek padfinders: Hoe maak ik vuur.
Dit een flauwekul. De dood van die neger is gewoon in onderzoek door de feds. Tot er een antwoord is, valt over het voorval geen ene reet te zeggen.
@Trekpleister | 01-06-20 | 15:53:
Hhhhallo , Er zijn beelden dat het persoon op de grond ligt terwijl hij ingerekend wordt en aangezien zijn armen niet in beeld komen om dit ongemak tegen te gaan neem ik aan dat hij al geboeid is of wordt, en dus zo goed als ongevaarlijk is.
Nu maar hopen dat de 0,1% rijke Amerikanen geen last heeft van dit gepeupelgedoe en de heli-pads bereikbaar zijn. En de donkere jongen wel de spullen afgeeft bij de gated community.
En dat de Fed er nu ongezien nog een paar duizend miljard bij drukt natuurlijk. Zonde om zo een kans tot mega-diefstal te laten lopen.
Niet vergeten vanavond samen met BLM en antifa op de dam te staan. Roep nog wat dingen over wie er dood moet en steek een auto in de fik, dan is je jaloezie weer geuit en kan je lekker gaan slapen.
Een van de grote gevaren van dit gedoe is dat de nuance totaaaal weg is, wat je ook in dat positieve filmpje met die Free Hugs gozer ziet. Agenten en blanke mensen worden op 1 hoop gegooid: "ben je een agent, dan ben je fout, moorddadig en racistisch. Is je huidskleur wit, dan ben je sowieso een racist en ik ga het je vertellen ook!"
Rick de Dick vraagt zich af wanneer we dit in Nederland krijgen want hij heeft wel zin in een minuut gratis winkelen
op tiktok zijn de fimpjes van de betalende gasten die ook nog opdrachten geven er inmiddels voldoende weer te vinden....
#zumkotzen..
"The media could not be played"
"The media could not be played"
"The media could not be played"
"The media could not be played"
"The media could not be played"
"The media could not be played"
Enzovoorts. WTF, GS??
Had op mijn pc hetzelfde probleem, op mijn mobiel werken ze allemaal
Gewoon het Twitterbericht openen en daarna weer sluiten.
Trucker wordt in elkaar gebeukt.
Dat hebben we eerder gezien.
Al was het toen een strikt zwart feestje.
Overbevolking.
Alles wat een vuist in het vlaggetje heeft, legt America nu plat voor een (rumor!) porno acteur van pornhub en doet alsof Martin Luther King afgeslacht is.
Mob-mentals.
Blanke mensen die knielen en smeken voor vergiffenis? En dat is lief? Hou eens op zeg.
De tijden veranderen.
Huh GeenStijl? Op de NOS en RTL feestboek zie ik alleen berichten over hoe racistisch witte mensen zijn. Op de radio vanmorgen hoorde ik alleen dat er een (waarschijnlijk blanke man) trucker op een groep vreedzame demonstranten in was gereden. Maar even serieus, de media laat zich echt kennen en zijn gewoon zo corrupt als de pleuris.
De DakKoreaan met een .30M1. Heerlijk dakwapen voor al uw korte klussen.
De DNC en haar anti racisme/id politics leugens en hysterie heeft ruim 3 jaar haat en angst gezaaid en all of the States kan nu deze oogst binnenhalen. Natuurlijk was er maar een vonk en/of aanleiding nodig en alle opgekropte haat middels de leugens en oproepen van de DNC, CNN,NBC en de overige DNC media, kon naar buiten barsten in een orgie van geweld,anarchie,diefstal en rechteloosheid. Kunnen, om de burgeroorlog wat dichterbij te brengen, Pelosi cs straks Trump weer de schuld geven,want dat land moet kapot als de DNC de macht en regering niet kan bemachtigen en november er slecht voor ze uitziet. Zie eens hoe ferm de orde in de DNC staten en steden gehandhaafd wordt,het was nog net geen theedrinken in den beginne....
Briefje van Jetten.
@RobJetten
Racisme in Amerika is dodelijker dan hier, maar niet fundamenteel anders. Het is het gif dat mensenlevens verziekt.
Het tegengif zijn wij. Als we luisteren. Als we vreedzaam de straat op gaan. Als we anders denken en anders doen. #BlackLivesMatter
twitter.com/RobJetten/status/12674073...
Goh... Spuit 11 heeft ook wat mee te delen.
Maar fijn om te weten dat je ook tegen racisme bent hoor, Rob.
#BlackLivesMatter : ik blijf dat zo'n rare slogan vinden.
Het is zo'n vanzelfsprekendheid dat ik grote vraagtekens zet bij degene die dit als slogan gebruikt. Ja duh!
Zucht... moet deze 'man' niet weer eens lekker ver weg vliegen en ons met rust laten?
Jetten vindt het zo jammer dat hij geen neger is.
En dan zijn popie jopie gezwets.
En ja hoor, het grote Deugen is weer begonnen.
@keestelpro | 01-06-20 | 15:27:
De onvolprezen Rob Hoogland heeft een filmpje getweet waarop te zien is hoe een aantal zwarten een shoe-shop plundert en er vandoor gaat met stapels dozen vol Nikes.
Zijn treffende commentaar:
"Black Nikes matter"
Rob, betuttelracisme is ook racisme.
@Peter Emile | 01-06-20 | 15:34:
Whaha! Die's goed!
Heb trouwens de indruk dat Emoporn de favoriete zoekopdracht van Robbie op Youporn is.
Floyd had een aardig track record bij de cops.
Nou, maar goed dat hij vermoord is dan.
Hij schijnt ook pornoacteur te zijn geweest. Dat het een louche figuur was neemt neemt niet weg dat die agent duidelijk zijn boekje te buiten is gegaan.
@DrumPiet | 01-06-20 | 15:20:
Dat zegt niemand.
Maar de linkse claim dat tienduizenden blanke en tienduizenden zwarte agenten elke dag de straat op gaan om willekeurige zwarte voorbijgangers dood te schieten is dus vrij debiel.
Zeker omdat dat maar zo'n 16 keer per jaar lukt; dat doen die zwarte getto-kids dan toch veel beter.
Het gaat niet om goedpraten maar om verklaren.
Iemand die elk weekend meerdere parachutesprongen waagt loopt ook iets meer risico te pletter te vallen dan iemand die elk weekend gaat dammen.
Die constatering is geen "net goed" naar iemand die te pletter valt.
@koter | 01-06-20 | 15:39: als hij maar belasting betaalt!
Zestien keer riep hij, ik krijg geen lucht.
Zestien keer.., waar haalde hij de lucht vandaan??
Nu denk ik dat de politie in de VS in veel gevallen ook kwaadaardigs Pieces Of Shit zijn maar het rattenvolk dat nu de straten intrekt om te plunderen en algehele anarchie te veroorzaken verdiend ook een kogel als ze zich zo gedragen.
'White community kneeling, asking for forgiveness from the black community'... dit MOET de NPO uitzenden.
Dat zullen ze ook zeker doen. Die smullen hier van.
Tja, wat is er overgebleven van het idee dat iedereen voor zijn eigen daden verantwoordelijk is? Ik heb niets om me voor te verontschuldigen. #youdonotspeakforme
Totale onzin om je daar als een slaaf te gaan prosterneren voor onzin waar je niks mee te maken hebt.... Walgelijk om te zien. Is het resultaat van vertieft linksgedachte goed met een erfenis in het christendom. Boetedoening omdat je nou eenmaal bezwaard bent met een erfschuld. Fuck dat. Laat iedereen gewoon zelf wat van z'n leven maken en pas eens wat introspectie toe als je daar compleet in faalt.
Ik geloof op zich erg in vrijheid en democratie. Maar in Iran, China of Rusland zou dit hooguit een avond geduurd hebben ...
Heeft verder niet zoveel met vrijheid en democratie te maken. Als de politie hier een eind aan wil maken doen ze dat gewoon, ook in de VS en daar hoef je echt niet de democratie voor opzij te schuiven of een politie staat te creeren. Het is gewoon een smerig politiek spelletje wat word gespeeld door een aantal burgemeesters, die dit als een instrument zien om de etnic votes zoals ze die daar noemen te consollideren en te mobiliseren. Clinton heeft in 2016 verloren omdat ze daar niet in is geslaagd.
Het aantal volgers van Trump op twitter neemt sinds de rellen als een tierelier toe, wij krijgen enkel te horen wat cnn en de celebrity's te vertellen hebben maar ik denk dat het gewone amerikaanse volk het meer dan spuugzat is.
Twittervolgers als maatstaf.
*proest*
Dit gaat niet meer goed komen. Burgeroorlog is aanstaande. De tegenstellingen zijn te groot geworden.
Die tegenstellingen veroorzaken de Afro-Amuricans anno 2020 grotendeels zelf. Zwangersschappen onder tieners, school nooit afgemaakt en de afwezigheid van een vader. Het plunderende kopschoppende BLM crapuul wat je nu als facistische mongols door de straten ziet banjeren is het gevolg van eindproduct. Dat plus de antifa wormen en "whitey helpers" die de zaak komen opleuken. En voor elke 2nd Amendement tegenstander: precies voor dit soort vullis heb je dus een Glock, AR-15 en 12 gauge (oid) plus een kast vol ammo in huis.
@Grijskijkert | 01-06-20 | 15:31:
Zwangerschappen onder tieners en de vaderloosheid is veelal een gevolg van - links - beleid. Door een man in huis te halen verlies een vrouw vaak het recht op veel voorzieningen aangezien deze speciaal zijn bedoeld voor single mothers/alleenstaande moeders. De gemiddelde Afro-Amerikaans man heeft een hele zwakke socio-economische positie waardoor hij nooit kan concurreren met de financieel kracht van de overheid. Goed bedoeld of niet het heeft in de onderlaag een hele disfunctionele cultuur gecreëerd van vaderloosheid, ongedisciplineerde kinderen, lage verwachtingen en (jeugd)criminaliteit.
Mensen zijn de overschot aan energie aan het afblazen van weken thuis blijven. Op een gegeven moment willen mensen back to normal. Gevolg zal wel zijn dat blank en zwart elkaar juist meer gaan mijden. Als zwarten al moeite hadden een baan te vinden dan zal dit nu nog veel moeilijker worden. Het beste wat ze in de VS kunnen doen is een behoorlijke mate van territoriale segregatie en een hoge mate van autonomie voor de verschillende etniciteit. Iedereen zijn eigen town met politie en rechters uit de eigen gemeenschap. In Zuid-Amerika zie je het eigenlijk al en daar gaat de VS ook heen.
Lijnrecht tegenover elkaar. Hoe zou dat toch komen?
Het gaat altijd om GELD. In dit geval een vals briefje van 20usd. Als het nou een briefje van 100usd was geweest had ik me er iets van kunnen voorstellen.
Zoals Tim Pool al lang vertelde de Amerikaanse media heeft lang het racisme opgestookt en nu alles in de hens vliegt zijn ze verbaasd en geschokt.
Er is altijd wel een idioot in zulke situaties die gaat schieten.
Probeer dan nog maar eens de geest terug in de fles te krijgen.
Derdewereldland.
Next.
Ze hebben wel kernwapens. En de rijkste mensen ter wereld wonen er.
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 15:33:
In India (bijvoorbeeld) wonen er ook aardig wat.
De moordenaar van Georg Floyd zit in de gevangenis op 'suicide watch' www.dailymail.co.uk/news/article-8373... Men wil voorkomen dat hij een Epsteintje doet of krijgt. Kan iemand uitleggen wat dit betekent: Chauvin was taken into custody on Friday and charged with third-degree murder and manslaughter. His bail was set for $500,000. 'Third-degree murder'?
Doodslag volgens mij
25 jaar gevangenisstraf staat erop en.wikipedia.org/wiki/Third-degree_mu...
betekent : onopzettelijk iemand doden ... oftwel : het resultaat is een dood slachtoffer veroorzaakt door een een ontbrekende " normale" wil, waarmee niet gezegd en bedoelt wordt dat het een volledig ongeluk is . daartoe .
De politieman is dus gestraft. Meer sancties lijken me overbodig.
Nee zegt de SJW community: we gaan eerst een paar weken random blanken lynchen en winkels beroven en afbranden. Pas dan is de rekening vereffend.
Sterk dat rechtvaardigheidsgevoel van die gasten!
Is ongeveer zoiets als "dood door schuld" bij ons.
"In the United States, the law regarding murder varies by jurisdiction. In most US jurisdictions there is a hierarchy of acts, known collectively as homicide, of which first degree murder and felony murder are the most serious, followed by second degree murder, followed by voluntary manslaughter and involuntary manslaughter which are not as serious, and ending finally in justifiable homicide, which is not a crime. However, because there are at least 52 relevant jurisdictions, each with its own criminal code, this is a considerable simplification."
en.wikipedia.org/wiki/Murder_(United_...)
De hele week blanken lynchen op straat in de VS. #BlackLivesMatter.
Slechte acteurs. In echte films zijn de knokpartijen veel echter. Die man met die baard, op het laatst maakt wel een kansje.
Dat filmpje waarbij de een peloton zwarten op de cabine van de zachtjes rijdende vrachtwagen zitten en wachten om hun prooi te pakken doet me denken aan een horde leeuwen die op een rennende buffel springen en de buel voortdraaft tot hij door z,n hoeven zakt .. Affgezien van deze vergelijking : als ik dit zie denk ik dat het hoogste tijd is dat een allesvernietigend virus de zgn homo sapiens opruimt . Dat moet dan een betere zijn dan deze door de zittende machthebbers opgeblazen griep .
er is ook een totale Black out in DC geen internet en geen tv meer daar... er is totaal iets mis in amerika
Ernstig dat het racistisch geweld tegen blanken, zoals getoond, wordt gedownplayed want het slachtoffer heeft het er misschien zelf wel naar gemaakt. Ja hoor.
Toch gek dat die American Africans het iedere keer voor henzelf verpesten. Tis net als in Nederland met die zogenaamde nazaten van die slaven. Ze verpesten het voor zichzelf door er vol in te gaan. Wat zo'n cop doet is niet oké maar als je dit ziet, mtfokkers? Vind je het gek, lijken verdomme wel beesten. Zo los je die racist problems toch niet op door je hetzelfde te gedragen. Tering Jantje. Als je vrede wil kun je beter de eerste handschoen gooien, lijkt mij.
Ja , je kunt natuurlijk lang lullen en breed lullen maar als ik wat walgelijk beeldmateriaal voor bij zie komen.. zie ik 95% zwart schuim van pakweg 15 tot 35 .
allemaal natuurlijk slachtoffers ... laten we dat niet vergeten .
Wat ik triest vind om te zien is dat ieder persoon op een machtspositie alweer bezig is om hier een slaatje uit te slaan. Biden die vanuit zijn woning een speech geeft en zegt: “ het is nu tijd dat we Stelselmatig racisme uitbannen en “ we moeten nu opstaan, we moeten nu iets doen. Echt joh? Nu? Nu pas?
Een politcus die vanaf 1972 senator is en stelselmatig 50 jaar lang heeft weg gekeken en niets heeft gedaan tegen racisme en politiegeweld in de verenigde staten. Nu hij deze problematiek kan gebruiken voor eigen gewin steekt hij niet zijn hand in eigen boezem, maar komt hij met het vingertje naar iedereen, maar geen woord over het gebrek aan verantwoordelijkheid die hij de afgelopen 50 jaar in deze kwesties heeft genomen. Triest en vreemd dat ook weer vooral linkse media lovend zijn over de lege woorden van deze man.
Dat land is ziek, want wie komt er nou op het idee om de president te kiezen uit Biden (77) en Trump (73)? Waarom zijn er geen goede mensen van rond de 50? Ze zijn in feite gewoon beiden conservatief en bedoel ik behoudend, ze willen niks veranderen aan de bestaande machtsverhoudingen. Die hele politiek is daar een spelletje. Gisteren die senator Ted Cruz misschien gezien? Zo'n vent mag dan wat tegen die astronauten zeggen en begint ook te bazelen over die rellen en of die astronauten (die net een tricky tripje achter de rug hebben) daar dan iets van kunnen vinden. Die lui sporen gewoon niet in hun hoofd, ze gebruiken alles voor politiek gewin.
@Watching the Wheels | 01-06-20 | 15:19: ja helemaal mee eens. Ik zag Michael Jordan ergens zeggen: we moeten onze stemrecht gebruiken voor verandering. Misschien een idee om de republikeinse partij en democratische partij te boycotten en massaal te stemmen op een outsider. Om zo in 1 keer de gevestigde politieke orde onderuit te halen.
@Fele | 01-06-20 | 15:27:
Maar dan zal er gebeuren wat in Frankrijk gebeurd is, dan krijg je een andere stroman van het financiele systeem. Het zou wel mooi zijn als sporters kunnen zorgen dat er verandering komt. Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat het onder Clinton, Gore, Obama en Biden niet opgelost is. Eerst die misdaad en wapens beperken en synchroon racisme beperken. Je ziet in Amerika altijd dat er te weinig geld uitgetrokken wordt aan investeren in de maatschappij (kijk naar het achterstallig onderhoud van bruggen en wegen, waar Trump nu eindelijk wat aan probeert te doen). Dat doen we in Nederland gelukkig beter en zelfs wij hebben te maken met flinke criminaliteit onder minderheden en dus op den duur dezelfde risico's als we niet oppassen.
@Watching the Wheels | 01-06-20 | 15:34:
"Eerst die misdaad en wapens beperken en synchroon racisme beperken."
Waarom denk je dat de politie in de VS zo alom aanwezig is? Omdat ze dat aan het doen waren. Alleen was en is de criminaliteit in zwarte gemeenschappen een veel groter probleem dan in blanke. Daarom werd er in zwarte gemeenschappen extra gepatrouilleerd en extra aan handhaving gedaan, werden er harde maatregelen tegen bendevorming doorgevoerd en dat soort dingen. Maar daarom ook zijn zwarten vaker slachtoffer van *fouten* van de politie.
Enter BLM, die elke fout nu aan racisme wijt, zonder onderzoek of enige overweging.
Zo zie je dat dat wat je voorstelt nu volkomen onmogelijk is geworden.
Dit lijkt Eqypte wel. Compleet geregisseerde rellen met opgehitste angry mobs en walgelijke beelden om je politieke punt te maken.
Soros.
De wetteloosheid regeert.
Dat gaat nog wat worden straks als in Nederland de import zich tegen de autochtone Nederlander keert. Dezelfde import die elkaars bloed overigens ook wel kan drinken, maar nogal op elkaar lijkt. Vandaar dat de blanke Nederlander straks als eerste aan de beurt is, makkelijk herkenbaar als We zijn.
Kwestie van tijd vrees ik.
Merk de ongemakkelijkheid in bepaalde wijken nu al, als ik daar moet zijn voor mijn werk. Daar ben je als roomblanke nu al niet echt gewenst
Het Parool heeft ook een verhaal over alle betogingen. Maar de krant vermeldt wel heel netjes dat het aandeel van Afro-Amerikanen in de misdaad relatief hoog is. Ze zijn vaker slachtoffer, maar ze zijn ook vaker dader. En ze schieten nogal eens politie-mensen overhoop.
Het is weliswaar op een andere schaal dezelfde discussie als wij in Nederland met Opsporing Verzocht en Marokkanen hebben. Als je week in week uit narigheid ziet, dan kan het je vervormen. Het is belangrijk dat die vvd van je nog meer doet om te voorkomen dat wij in Nederland ook van die kampen gaan krijgen. Op zich doen we het niet verkeerd, maar het risico bestaat hier ook dat de vlam in de pan slaat (kijk naar dat park in Rotterdam Blijdorp), er zijn ook hier te veel criminele jongeren die gewoon hun gang mogen gaan en slechts incidenteel gestopt worden als ze een keer geen 1,5 meter afstand houden.
Combinatie van tig jaar ontwikkelingshulp en links beleid.
Een paar jaar terug onder Obama waren er meerdere moordaanslagen op willekeurige agenten. Sheriff David Clarke legde de schuld toen al waar hij hoorde; bij de Only Black Lies Matter. www.youtube.com/watch?v=QRen8nI8_aM
Elon Musk is de Eric Mouthaan van de ruimtevaart.
Omdat iedere arrestant het recht heeft om levend op het bureau aan te komen, wellicht?
Het lijkt mij niet heel relevant wat voor persoon het betreft. Zo lang op iemands nek zitten is gewoon onnodig. Dergelijke feiten over iemands geschiedenis zijn uitsluitend poging tot bagataliseren van de situatie.
Voor meer sfeerbeelden van een inwoner van Minnesota: twitter.com/SophNar0747/status/126713...
De arme bevolking (meerderheid zwart) is as usual most effected. Antifa, BLM en andere gesubsidieerde hufters hebben nergens last van straks. Maar winkels (en dus banen) keren niet meer terug in platgebrande wijken. Lekker gewerkt marxisten, echt de arbeider verheven en de aristocratie verslagen!
Affected.
Als je zo graag in het Engels wilt reaguren, doe het dan wel goed.
Hoe meer er vernield wordt, des te armer blijven die mensen daar achter.
En des te makkelijker wordt het om ze de volgende keer op te hitsen.
En dat is wat links wil. Marx noemde dit "Verelendung".
Zowel klassenstrijd als rassenstrijd is gewoon een manier om de macht te grijpen.
Volgens de Federal Crime Statistics is 12 procent van de door geweld om het leven gekomen blanken gedood door de politie. Bij zwarten is dit slechts 4 procent.
Er is geen sprake van ’een oorlog tegen zwarten’. Zwarten worden verhoudingsgewijs niet vaker doodgeschoten door de politie. Er zijn gewoonweg vaker confrontaties tussen zwarten en de politie, omdat in de VS de zwarten zeven keer vaker misdrijven plegen dan blanken.
13 procent van de bevolking is zwart, maar zwarten zijn betrokken bij 26 procent van de misdrijven waarbij wordt geschoten door de daders. 52 procent van de moorden wordt begaan door zwarten. In New York zelfs 75 procent van de moorden en daar is 23 procent van de bevolking zwart. In vergelijking: in New York is 39 procent blank en die zijn slechts voor 2 procent van de moorden verantwoordelijk.
In de 75 grootste Amerikaanse gemeenten maken de zwarten 15 procent van de bevolking uit en ze zijn verantwoordelijk voor 62 procent van de roofovervallen en 57 procent van de moorden. Het is dus evident dat de politie verhoudingsgewijs vaker moet optreden tegen zwarten en daar zijn nu eenmaal risico’s aan verbonden. Dat desondanks ze relatief gezien minder vaak dan blanke daders door de politie worden gedood, bewijst hoe zorgvuldig de politie is om discriminatie of racisme te vermijden.
De overgrote meerderheid van vermoorde zwarten werd door zwarten gedood. Op 6000 door geweld gedode zwarten in 2014 werden er 120 gedood door de politie.
Ja maar dat vinden ze niet erg.
De politie in de USA bestaat voor 30% uit zwarten, schieten die nooit iemand dood?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u deze beladen discussie gaat doodslaan met zoiets banaals als feiten.
@Mr_Natural | 01-06-20 | 14:56:
Wilde "te lui om te werken" schrijven, maar dat soort grappen kunnen anno 2020 niet meer.
@Mr_Natural | 01-06-20 | 14:56: 30 procent lijkt me veel. Weet je dat zeker?
@Mr_Natural | 01-06-20 | 14:56:
Jazekert.
Uit onderzoek bleek zelfs dat zwarte agenten harder optraden tegen (en vaker schoten op) zwarte criminelen dan blanke agenten. Blanken zijn vaak bang dat ze in de problemen komen als ze optreden.
Gelukkig heeft de linkse kerk "ontdekt" dat ook alle zwarten die niet links zijn eigenlijk allemaal "white supremacists zijn".
Geldt dus vast ook wel voor zwarte agenten.
@Dandruff | 01-06-20 | 15:18:
Zwarten die niet op de ideologische Dems plantage willen werken worden uncle toms en house n*ggers genoemd. Creepy Joe had laatst daar een andere term voor: ya ain't black.
Maar er zijn ook zwarte Amerikanen die het spelletje door beginnen te krijgen dat ze geracebait worden door de Dems via hun lijders en BLM. Ben benieuwd of een grotere percentage na de Floyd rellen het licht gaan zien (maar ik ben bang van niet).
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 15:11:
Ik heb het opgezocht, niet op Facebook.
Zo he. Schokkend om te zien hoe makkelijk twitteraars geweldsfilmpjes tot "in scène gezet" bestempelen. Als toeschouwers geweld gaan goedpraten, dan kun je de rode loper uitrollen voor een fascistisch regime.
Nou die vent wiens matras in de brand werd gestoken reageerde wel atypisch door de camera op te zoeken. Er zullen, zeker in de VS, best in scene gezette filmpjes tussen zitten. Dat land is gewoon ziek.
@Watching the Wheels | 01-06-20 | 14:55: De hele westerse wereld is ziek, bewust ziek gemaakt.
Gek genoeg is er geen enkele ophef wanneer een zwarte politieagent een blanke aanpakt en de dood er op volgt. Geen nieuws blijkbaar. Gek genoeg is het meer dan 90 procent zwart wat zwart aanpakt tot de dood er op volgt. Mij lijkt het voorval een ideaal gelegenheidsmoment om te plunderen en te rellen. En uiteraard krijgt Trump de schuld. Blank zijn is per definitie een racistisch uiting tegen zwart... Blond daarbij is nog erger. Misschien is een exodus terug naar de roots Afrika om onder gelijkgestemden zich eindelijk thuis te voelen zonder al die nare blanke personages die rechtstreeks van de slavenhouders afstammen..
Gek genoeg gebeurd dat toch zelden. Misschien te weinig mooie shops aanwezig om te plunderen?
Ze gaan naar Afrika en zeggen dan dat ze zich nooit ergens zo thuis en op hun gemak hebben gevoeld dan daar, en rennen vervolgens heel hard terug naar de westerse wereld.
Trump is niet blank maar oranje. En voor de kleur van zijn haar moet nog een naam bedacht worden.
Een op de acht is nog maar blank.
En over 50 jaar is dat 1 op de 9.
Al 50 jaar maken de blanke mensen geld over naar de rest,halen ze miljoenen mensen naar hun eigen landen toe.Steunen op alle manieren andere rassen en worden dan door de msm en links uitgemaakt voor racist.
Een rare wereld,toch?
Ze kunnen niet terug naar Afrika, daar wonen nog veel meer ex-slavenhouders.
Antifa is er toevallig ook altijd bij waar het echt uit de hand loopt. Met hun cadeautjes en geld om hun slaven op te hitsen het vuile werk te doen.
Waar komt dat geld vandaan?
Een nieuwe studie, gepubliceerd in de Proceedings of the National Academy of Sciences, vernietigt het democratische verhaal met betrekking tot schietpartijen bij rassen en politie, waarin wordt gesteld dat blanke officieren verwikkeld zijn in een epidemie van racistische vooroordelen over zwarte mannen. Het blijkt dat blanke officieren niet vaker dan zwarte of Spaanse officieren zwarte burgers zullen neerschieten. Het is de gewelddadige misdaad van een raciale groep die de schietpartijen van de politie bepaalt, niet de race van de agent. Hoe vaker agenten gewelddadige verdachten van een bepaalde raciale groep tegenkomen, hoe groter de kans dat leden van die raciale groep worden neergeschoten door een politieagent. In feite, als er een vooroordeel is bij schietpartijen van de politie nadat rekening is gehouden met de misdaadcijfers, is het tegen blanke burgers, zo bleek uit de studie.
De auteurs, docenten aan de Michigan State University en de Universiteit van Maryland in College Park, hebben in 2015 een database aangemaakt met 917 dodelijke schietpartijen bij officieren van meer dan 650 politiediensten. Vijfenvijftig procent van de slachtoffers was blank, 27 procent was zwart en 19 procent was Spaans. Tussen de 90 en 95 procent van de burgers die in 2015 door officieren waren neergeschoten, vielen politie of andere burgers aan; 90 procent was bewapend met een wapen. Zogenaamde misvattingen over dreigingsfouten, waarbij een officier een ongewapende burger neerschiet nadat hij
Wat we hier zien is geen Black Lives Matter, maar razernij om de achterstand die maar niet wil ophouden (terwijl Chinezen en Hispanics hen links en rechts inhalen). Omdat er geen zwarte raket naar de maan is gegaan en nooit zal gaan, en er geen zwarte bibliotheken vol wijsheid en wetenschap en kennis zijn waar de hele wereld uit put. Omdat er geen zwarte Rafael of Van Gogh of Seurat is. Omdat er geen zwarte Nobelprijswinnaar van astrofysica, wiskunde of scheikunde is. Omdat zij in onze auto's rijden, in onze vliegtuigen vliegen, op onze fietsen zitten, onze infrastructuur gebruiken, onze computers, onze software, onze mobiele telefoons, onze tv's, onze medische wetenschap.
Wat we daar zien op de straten, in de brandstichting, in de plunderingen, in het geweld, is de zelfhaat omdat de wereld nog geen seconde zal ophouden als zij er als bij toverslag niet meer zouden zijn.
Wie zijn dat, die 'ons'? Iets in uw taalgebruikt wekt bij mij de indruk dat ik niet bij uw 'ons' wìl horen? En ik den ook dat er niemand van uw 'ons' Nobelprijzen hebben gewonnen of auto's en anderszins hebben ontworpen en ontwikkelt.
Afrikaanse migranten die vandaag de dag naar de VS verhuizen, doen het dan weer bovengemiddeld goed. Ik zou niet teveel waarde aan huidskleur hechten.
Madame Poitiers, dat is idd voor sommigen wel een frustratie. Daarom zijn er ook zwarte activisten die bizarre theorieën aanhangen over hoe de Griekse filosofie en wiskunde eigenlijk gestolen waren uit Afrika: 'we wuz kangz n shiet' (als je echt wil lachen, google eens op Egmond Codfried).
Het zal ook wel frustrerend zijn als je je heel erg identificeert met zwart Afrika en dan in de geschiedenis van de wetenschap en kunsten alleen maar dode blanken aantreft. Daar kun je op twee manieren op reageren. De luie manier is dan om te gaan protesteren en eisen dat het onderwijs minder 'eurocentrisch' wordt, of proberen de geschiedenisboeken te herschrijven aan de hand van dat soort zotte theorieën als hierboven beschreven.
De intelligente manier is om ervoor te zorgen dat er in de toekomst ook zwarte mensen in de wetenschappelijke hall of fame komen. Dat is tegelijkertijd ook de moeilijke weg, want dan moet je ophouden met zeuren en protesteren en gewoon natuur- of wiskunde gaan studeren en keihard werken (vooropgesteld dat je het talent hebt). Toch is dat denk ik de enige manier: als jij als zwarte wetenschapper een beroemd wiskundig vermoeden bewijst, kan niemand je dat meer afnemen en kom je in de geschiedenisboeken. Maar ja, het is natuurlijk veel makkelijker om te eisen dat wiskunde 'gedekoloniseerd' moet worden dan om daadwerkelijk aan wiskunde te doen.
Nou ja zeg. Er zijn genoeg zwarte wetenschappers, dokters, astronauten en wat niet meer. Niet alleen nu, maar door de hele geschiedenis heen. Ook uitvinders topsporters en ik dacht zelfs een zwarte president. *lol*
U kent ze alleen niet omdat het u niet interesseerd, of omdat u rasies bent wellicht.. Hier een paar door de geschiedenis heen www.biography.com/people/groups/black...
Onze vliegtuigen.. lol. Hier en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Afric... een lijstje met nog wat uitvinders van onze gasmaskers, onze automatisch openende liftdeuren of bijvoorbeeld onze zaaimachines en katoen plant machines. Of wat dacht u van onze vouw-/opklapbedden of onze strijkplanken. Om nog maar te zwijgen over endoscopen, kankermedicijnen, en wireless communicatie system.
@grapo | 01-06-20 | 16:20: Met het rasies valt het wel mee, maar bevooroordeeld ben ik natuurlijk wel. Het is wel veelzeggend dat ik geen enkele naam ken van de mensen die opgevoerd worden in de door u gelinkte artikelen. Ik zat aan het rijtje 'groten der aarde' te denken: Newton, Einstein, Bohr, Copernicus, Darwin, etc. Wetenschappers die maw meer deden dan gewoon wat bijdragen aan hun vakgebied maar een fundamentele koerswijziging bewerkstelligden (laten we wel wezen, er zijn heel wat gemiddelde blanke wetenschappers die hier en daar wat toevoegen, die kennen we ook niet bij naam). Van dat statuur ken ik ze niet, die zwarte wetenschappers. Als ze er wel zijn, schort er dan iets aan de berichtgeving?
@Tashtego | 01-06-20 | 16:46: Dat u ze niet kent doet niet ter zake. Ze zijn er. Er zijn er genoeg die wel hun jansen benutten. Dat is het punt. Achtergesteld zijn ze niet omdat ze zwart zijn. Sommige zwarten hebben gewoon zelf foute keus gemaakt. Kiest men bijv om te gaan gangsteren dan moet met niet gek opkijken dat men als gevaar geprofileerd wordt, en dus vaker gecontroleerd. Dat heeft niks met huidskleur of ras te maken maar met het gezelschap waarin men zich begeeft. Maar, zeker in NL, hebben ook zwarte mensen de kans op studeren en goede toekomst. Ook stufie enzo wordt niet geweigerd omdat je zwart bent. Dat is gewoon stierepoep. Het gaat om de keuzes die men zelf maakt. Ga ik naar school, of naar de koffieschop. Dat soort keuzes. En verder heeft het alles te maken met opvoeding.
Je zal met je gezinnetje in de auto maar door zo een meute bedreigd worden. Niets doen is ziekenhuis of erger, doorrijden is potentieel doodslag. Misschien dan toch maar zo een Tesla Cyber Truck met kogelvrij glas kopen.
Als je bang bent kun je hard lopen. Ik heb eens een heel Frans dorp achter me aangehad, had Ursain Bolt me toen had zien rennen, dan had hij z'n schoenen teleurgesteld aan de wilgen gehangen.
@Mr_Natural | 01-06-20 | 14:51:
Een echte Fransmans stuurt z'n dolle hond achter je aan terwijl hij met zn jachtgeweer 'boven' je hoofd poogt te schieten.
Maar nu wil ik wel weten; wat was de reden van deze dorpsjacht?
@Mr_Natural | 01-06-20 | 14:51:
Asterix?
@Zer0-hedger | 01-06-20 | 14:55:
Vrouwen natuurlijk.
@Mr_Natural | 01-06-20 | 14:51:
Wat had je gedaan dan? De enige maagd van het dorp ongewenst bezwangerd? En waren het toortsen en hooivorken of baguettes en haantjes waar ze mee zwaaiden?
@Graaisnaaiert | 01-06-20 | 15:07:
Het was niet Jeanne D'arc en ook niet Jeanne Dark.
@Mr_Natural | 01-06-20 | 15:12:
Zonde ( met name van die laatste ).
Black lives meppen.
Flatscreens matter.
Black wives natter
@Ruimedenker | 01-06-20 | 14:48: Omegalul
Zangeres Lana del Rey had een foto op Twitter geplaatst van rellende plunderaars. Toen is haar door collega's gevraagd om de foto te verwijderen.
Die stonden er ook allemaal op, tja.
Het wordt tijd dat rappers weer op kunnen gaan treden, ze vervelen zich duidelijk stierlijk, gaan ze lopen klieren.
Ik kan kan niet anders concluderen dat Apen meer standing, hersens en respect hebben. Waarvan acte.
Negers evolueren naar apen
Mee eens, muizen ook. Wat een gevaarlijk tuig.
'Black Lives Matter (More than White Lives)'
Dat zou het moeten zijn als ik de nog immer duidelijke cijfers zie van het aantal blanken gedood door zwarten en vice-versa. Als ik het aantal blanken zie gedood door agenten en vice-versa.
En als ik de reactie zie van een zwarte die gedood wordt door de politie, terwijl ik zelden/nooit ophef zie als het een blanke betreft.
En waar blijft trouwens het keiharde bewijs dat dit met racisme te maken had...?
Jut volk dat zowieso al weinig hersens heeft tientallen jaren enorm op, praat ze daarmee een complex aan, en dit is het gevolg.
'Black Lives Matter (More than White Lives)'
Tony Timpa. Exact hetzelfde. Maar te blank voor de activisten.
Die Anitfa terroristen moeten ze allemaal levenslang geven..
Of nog erger: verplicht een baan geven.
@jemagookniksmeer | 01-06-20 | 14:43:
bij de chaingang, daar heerst sinds jaren grote werkeloosheid.
@jemagookniksmeer | 01-06-20 | 14:43: en een bad en normaal kapsel.
Is het niet beter om de USA te verdelen in Noord en Zuid? Zuid voor de Dems en Noord voor de Reps bijvoorbeeld?
Dat niemand daar ooit opgekomen is.
Laten we dat ook in Nederland doen: Randstad en De Rest Van Nederland.
Ik ben vóór.
Denk tegenwoordig dat het oost+westkust+great lakes Dems is en de rest GOP.
Dat zou dan een volksverhuizing geven waar menigeen op jaloers zou zijn.
Zou ik andersom doen. Noord voor de dems.
Ze hebben het in 50 stukjes verdeeld maar zelfs dat hielp niet echt.
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:44:
Groeit daar katoen?
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:44:
Noord vs Zuid lijkt mij toch een vrij achterhaalde tegenstelling. Het lijkt inmiddels meer te gaan tussen de kustbewoners en die van het binnenland. Persoonlijk en niet ter zake doende heb ik een hekel aan het strand...
De aard van de echte racisten komt nu naar boven. Dat zie je ook met de zwarte piet discussie
Nou ja een voordeel de roof koreans meme uit de '90s is weer terug. Silver lining!
Mau!
Ook dit meergepigmenteerden geweld tegen argeloze blanken is PUUR racisme maar dit mag zeker niet gezegd worden.
Hier wel hoor
Wie twijfelt daar dan aan? Het wordt niet benoemd in de MSM vanwege politieke ideologie maar iedereen ziet het heur.
Del van dei argeloze blanken hadden anders alleen maar een grote bek toen ze een vreedzaam knietje deden op een voetbalveld. Schijnbaar moet er ook wat stuk voordat de boddschap duideleijk is.
Dat is geen goedkeuring, maar als dit gele hesjes waren vond iedereen het hier prima.
@menage | 01-06-20 | 14:53: Uw toetsenbord is defect..
Op die vreselijke vuilnisbak die nu punt nl heet, stond:
Medewerkers van Facebook hebben op Twitter hun ongenoegen geuit over het niet verwijderen of afschermen van berichten van de Amerikaanse president Donald Trump waarin hij geweld verheerlijkt.
Het gaat over Trumps tweet: Wanneer het plunderen begint, begint het schieten.
Wat heeft dit met het verheerlijken van geweld te maken? Dreigen, ok. Maar verheerlijken, dat is het totaal niet.
Nu punt nl geeft een (foutieve) mening weer van die medewerkers. Wat doet een goed journalistiek medium dan? Die gebruikt quotes om aan te geven dat het om een mening gaat en niet om een feit. Zoiets:
... van berichten van de Amerikaanse president Donald Trump waarin hij 'geweld verheerlijkt'.
Maar nu punt nl heeft eigenlijk helemaal niets met journalistiek te maken.
Ik zou nog eerder Bobby Pensen vertrouwen dan nu punt nl.
Het is een antifa krantje geworden, net als dat de Telegraaf elke keer het over die vrouw die 2 mannen heeft. Een soort lieve Mona geworden, journalistiek is niet meer.
Alsof ik naar een ander mensensoort zit te kijken....
Dat denken Amerikanen misschien ook wel als ze Nederlandse 5G-masten zien fikken.
@Sitting_targets | 01-06-20 | 14:39:
Denk dat ze de Franse, Britse, Molenbeek+Schaarbeek en Zweedse banlieus zouden herkennen ja. Wel een andere religie doorgaans maar zeer herkenbaar.
@Sitting_targets | 01-06-20 | 14:39: Ik denk dat de Yanks wel betere redenen hebben om te denken dat ze naar een andere mensensoort zitten te kijken als ze naar Nederland kijken
@Sitting_targets | 01-06-20 | 14:39:
Gekkies heb je inderdaad overal, maar in de US zijn het er wel heel veel...
Voorlopig houdt iedereen zich gelukkig rustig.
"The 1992 Los Angeles riots shook the U.S. to its core as more than 50 people died and over 2,000 were injured.
Americans watched in horror as the city of Los Angeles burned for five days between April 29 and May 3, 1992. The unrest was the result of the acquittal of four officers charged in connection to the beating of Rodney King a year before."
www.insideedition.com/battle-los-ange...
nog een weekje en dan is het weer over. Dan is er wel weer iets anders om druk over te maken.
In het eerste filmpje zie ik meerdere roedels hyena's, die zoals dat gaat, samen één slachtoffer kiezen en gruwelijk afmaken. Echt te erg voor woorden.
Sinds Trump viert het racisme weer hoogtij, lijkt het?
-
Onder Obama gebeurde dit niet?
@Gulliver | 01-06-20 | 14:37: Ik dacht het niet, of niet in deze mate, maar weet het niet zeker.
-
Hier word ik altijd zo moe van.
Ja, sinds Trump is de zwarte bevolking nóg racistischer geworden.
Je hebt gelijk.
Onder 0bama was de vorige administratie niet actief met het organiseren van rellen. Bush was een van de slechtste presidenten - maar lang niet zo slecht als de huidige vorige president.
@Bernhard de II | 01-06-20 | 14:40:
Onder Obama ontstond Black lives matter en werden er politieagenten vermoord door zwarten.
Sinds Rutte viert het corona-virus hoogtij. Zoiets?
Nou Bernard... onder Obama werd Black Lives Matter opgericht. Slaapkop.
Blijkbaar een nog grotere bril nodig Bernhard.
Mooi hè mensen!! Wat zijn we toch fantastisch vooruit gegaan door de eeuwen heen....
Ik dank dat een hoop gevallen wat hier met Antifa wordt aangeduid slechts blanke jongeren zijn op zoek naar spanning. Een beetje zoals hier studentenverenigingen een inval bij elkaar doen. Beetje rellen vinden mannen van rond de 19 mooi en spannend om te doen.
Jij bent vast zo'n simpele ziel die IS ook als een spannende onderneming van baldadige jongeren zag.
Idd, dat zijn geïndoctrineerde stakkers die geen flauw idee hebben waarmee ze bezig zijn, ze hebben hersenloze zombies van ze gemaakt.
@Gulliver | 01-06-20 | 14:39:
Er is zeker overeenkomst. Jongeren die het niet eens zijn met de decadente wereld van hun ouders en de boel willen zuiveren, iets nieuws beginnen, het oude kapotmaken.
Vroegah hadden wij in den polder niet van die "typisch Amerikaanse getto's" of "typisch Amerikaanse toestanden".
Dat gemis zit nu in de volle bootjes van de Verenigde Nazi's en de EU. Binnenkort bij u in het het buurttheater.
Zie dit als toekomstbeelden.
Wij krijgen een mossel variant, zie Franse banlieus.
@Graaf_van_Hogendorp | 01-06-20 | 14:34:
Ja, reken maar dat die variant een stuk minder humor en veel meer grimmig zal brengen.
Helaas denk ik dat u gelijk gaat krijgen.
@Graaf_van_Hogendorp | 01-06-20 | 14:34: WIj krijgen ze beiden. ZIe die volle bootjes vol tuig dat in de Zuidelijke Europese landen aanmeert.
Het blijft het Wilde Westen, maar dit zal niet lang meer duren, ik geef nog een paar dagen en dan zitten de meeste haat-hitsers opgesloten en de rest snakt naar adem op de IC enige weekjes later.
Begin maar met dat Antifa tuig....
Zou die haat-hitsers niet eens opnemen.. Sterph maar.
Op de IC? Je moet in Amerika een behoorlijk goede baan hebben om in aanmerking te komen voor gezondheidszorg.
@W_F | 01-06-20 | 14:48:
Des te beter in dit geval.
Lieden die te dom zijn om te poepen zitten vaak vol met stront.
Heeft Sylvana al van zich laten horen? Kan niet lang duren.
Haar vrinden zijn vandaag present, soepsidie scoren: www.at5.nl/artikelen/202327/vanmiddag...
Wel gezien ... met een tv
Dit probleem gaat niet vanzelf weg. Tientallen miljoenen werklozen in een paar maanden erbij, en dan dit er nog eens overheen. Wat we zien is denk ik de verderdewereldlijking van Amerika, een soort anarchie al dan niet afgetopt met een militaire dictatuur. Hier krijgen we natuurlijk het zelfde.
Wil de EU daarom zo veel Afrikanen binnenhalen?
Jup, dat krijg je als je op mensen stemt die de middenklasse verarmen en verder met illusies over trickle down economics komen.
@Wasbakplasser | 01-06-20 | 14:31: Het Westen wordt gekoloniseerd door de Derde Wereld. De EU zal denken: if you can't beat them, join them.
@Diotima | 01-06-20 | 14:33: klopt, oligarchie wil ook niet echt helpen een fijne samenleving te maken.
@Wasbakplasser | 01-06-20 | 14:31: Zou best eens kunnen. Ben het verder met Van Duyvenbode eens, dat krijgen we hier ook. Zóveel bedrijven zijn al omgevallen, zóveel mensen werkloos geworden plus wat er nog in aantocht is want we zijn er nog lang niet.
@Diotima | 01-06-20 | 14:33: Feodalisme zit er al een paar decennia aan te komen in de US: www.youtube.com/watch?v=aE1J_i0vJis
Geen voorstander van particulier wapenbezit maar bij het zien van deze beelden begin ik ernstig te twijfelen
Als ik zo links en rechts particulieren op straat zie ben ik heel blij dat particulier wapenbezit in dit land nog steeds verboden is. Weet wel zeker dat "particulieren" dan het leeuwendeel van de verkeerde nieuwsberichten zouden opslokken.
@Graaisnaaiert | 01-06-20 | 14:49: Niet verboden maatje.
@Overnijd | 01-06-20 | 14:51:
Nee, maar goed, u snapt wat ik bedoel. Geen vrije verkoop.
@Graaisnaaiert | 01-06-20 | 14:59: Maar toch even een vraag aan u:
De komende maanden, zijn in de VS "Gun Sales" Up, or Down?
Wat denkt u dat de blanke middenklasse, in de voorsteden, de mensen die naar de stembus gaan, gaan stemmen als Dianne Feinstein (Democraten) 'handguns' wil gaan verbieden?
Ik las dat ze al een paar dagen geen Corona-doden meer hadden. Heb ik het mis?
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:29: Op 30 mei nog 48 doden. 12% sterf ratio in totaal is best wel een belabberde prestatie.
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:29: Denemarken en Noorwegen houden de grenzen gesloten voor Zweden, dat net goed / slecht omgaat met Covid-19 als Nederland en België. www.businessinsider.nl/sweden-coronav... Waarschijnlijk zijn de ogen van de Zweden geopend door hun buren.
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:29: Nou ja dat kan maar nu het iets minder is gaan de mensen alles eens op een rijtje zetten. Gaat in Nederland ook gebeuren.
@Lupuslupus | 01-06-20 | 14:37:
En dan gaat Rutte door de plee...
In werkelijkheid denk ik, in niet Covid de reden.
Ik denk Malmö en andere plekken van Zweden die onleefbaar zijn geworden.
Maar dat zeggen liever niet hardop.
Amerika heeft een probleem met racistische negers.
Welk land niet.
Precies.
Komt er racisme voor bij de Amerikaanse politie? Ja, natuurlijk.
Is de Amerikaanse politie intitutioneel racistisch? Nee, al lang niet meer.
ZIjn mensen terecht boos vanwege de dood van Floyd? Ja, natuurlijk.
Wordt dat voorval door allerlei partijen op alle mogelijke manieren misbruikt? Yep.
En fok al de mensen die de arrestatie en het overlijden van Floyd aangrijpen om hier in Europa de grote deuger uit te hangen. Onpasselijk word ik er van.
In o.a. Zimbabwe werden blanken lukraak afgeslacht door de negroide bevolking aldaar. Zit eigenlijk nog steeds te wachten op protestmarsen.
@Ommezwaai | 01-06-20 | 14:32:
gut ja, blanken hebben zich nooit in Afrika misdragen.
@Diotima | 01-06-20 | 14:34: Dus dat is een reden om de blanken af te slachten? Zeker de Hutsi's en Tutsi's vergeten? De bevolkingen van Afrika hebben geen enkele moeite met het afslachten van een ander, blank of zwart.
@Diotima | 01-06-20 | 14:34: Tsja.. ze hadden zomaar het meest welvarende land van afrika opgebouwd, de barbaren. Gelukkig zijn ze onteigend en stort het land naar de afgrond, zo wordt het fatsoen gelukkig toch nog hersteld.
De agent in kwestie schijnt een Chinese vrouw te hebben. Dus als hij al rasistisch is maakt hij in ieder geval wel een uitzondering voor Aziaten.
@Lupuslupus | 01-06-20 | 14:41:
Ook hier kan je mensen zo ver krijgen. Het lijkt me niet iets genetisch.
Ik zag een filmpje waarin iemand er met een politiepaard vandoor ging.
Bizar.
McCloud?
Joe Dalton?
Arthur Morgan?
The Outlaw Josey Wales?
Grapjurken!
Ankie..?
Queen Elizabeth?
Was best grappig. In Tampa, Florida
Clint Eastwood?
*zwaait*
@Lewis | 01-06-20 | 14:35: terugzwaait.
Dit soort filmpjes zie je dan weer niet bij de Joop of het Twitter-account van Erik Mouthaan.
Dat zijn dan ook geen verslaggevers maar betaalde opiniemakers. Zou eigenlijk een disclaimerbalkje inclusief sponsornaam in beeld moeten komen als zij aan het woord zijn.
Die Mouthaan is compleet af. Een belediging voor journalisme.
Een nieuwsacteur is het.
Ik hoop dat de Amerikaanse linkse gekken naar Nederland kijken en zien dat ze nog steeds lopen te kloten met achterstand en criminaliteit, al pamper je ze de hemel in.
Schokkende beelden.
www.youtube.com/watch?v=WSiHFaYBJqY
Black Lives Etter
Lol
initiatief van het collectief Kick Out Zwarte Piet in samenwerking met Black Queer & Trans Resistance NL
gaat nog gezellig worden straks demonstreren in amsterdam
verbieden die onzin , als iedereen zich gedraag is er niks aan de hand gewoon aanpassen. als je niet kan gedragen ga dan maar op een onbewoond eilandje zitten morren
Gehgeh. Als je zelfs in Nederland mislukt, het ultieme Disneyland voor Afrikaanse migranten, dan ben je echt een sukkel.
Gezllig, een verzameling bipolaire randfiguren in de marge. Niet voederen graag, anders blijven ze terugkomen.
Haat. Altijd een zeer gefocuste toestand. Maakt anderen kapot nadat jezelf al kapot bent.
Extra bonus voor de plunderaars die gepakt worden is dat ze nooit meer mogen stemmen.
Ik zie vooral veel mensen die de 1,5meter afstand schenden. Hebben ze daar geen boa’s of zo?
nu plunderen en geweld gebruiken en als ze corona hebben zijn ze opeens zielig in ziekenhuis beland want auw auw.
Nee, wel ratelslangen.
Las op de Jeaup dat Trump in overspannen toestand zijn toevlucht had gezocht tot een bunker onder het Witte Huis. Hij is blijkbaar toch wel een beetje bang.
En de Jeaup heeft camera’ s hangen ter plaatse?
O, ja, dan moet het wel waar zijn. Tjonge, wat een toestand.
Nee Pipo standaard veiligheidsprotocol
Ik hoop ten zeerste dat Trump er nu gewoon de leger er op af stuurt. Nu moet het heel snel afgelopen zijn met deze werkschuw ghetto tuig dat iedereen terroriseert.
Kuifje leest de Joop. Hij wel.
@Murk Ratte | 01-06-20 | 14:31: Ik lees echt alles. Niet dat ik het er per se mee eens ben. Maar daarom gooi ik het hier in de groep. Want hier zitten de experts.
@kuifje: jij 'zit' hier ook...
Het moment om een speech te houden. Al was het maar omdat iedereen dan een kwartier op zn telefoon kijkt ipv door gaat met rellen. Lamlul die Trump
De Joop is de homepage van antifa.
@keestelpro | 01-06-20 | 14:43:
Jeaup en zijn witte slipridders zijn voor soepsidiesponsen, de ekte ekte (s)linkse Sturm Abteiling zit op reddit.
@keestelpro | 01-06-20 | 14:43: Die zitten er zeker, maar lang niet iedereen die daar reaguurt is aanhanger van die club.
De wens is de vader van de gedachte, zullen we maar zeggen. Reken maar dat er wat "Speciale Krachten" klaarstaan om die gasten naar het hiernamaals te werken. Er zijn grenzen.
Tsja.
Dat zijn gewelddadig linkse mensen die zich realiseren dat hun rood-communistische geloof keer-op-keer faalt maar dat ze 'succesjes' behalen in deze tijden wanneer het gewelddadig en fascistisch wordt. Verheerlijken dit dus. Een president die onderduikt voor geweld. Mooi man.
En jij bent de VVD cheerleader ervan wat ik ZO typisch VVD vindt. Geen richting, geen mores, geen idee maar opportunisme en met alles mee.
@Overnijd | 01-06-20 | 14:48: Je bedoelt dat ik genuanceerd ben. Dank je, dat beschouw ik als een compliment.
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:52:
Verstandig om meerdere opinies te lezen inderdaad. Soms leer je nog eens wat maar in bijna alle gevallen zegt het iets over de bedoeling van de poster en dat is heel veel waard.
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:52: Dat is idd de collectieve VVD psychose
Zwarten die willekeurig blanken aanvallen gewoon omdat ze blank zijn.
Mooi man die actie 'tegen racisme'.
Precies wat ik zat te denken.
Racisme beperkt zich niet tot de blanke medemensch. Sterker nog, ik kan bevolkingsgroepen aanwijzen (andere dan de blanken) waar racisme véél weliger tiert. Maar dan zal ik wel een racist zijn, als ik dat zeg.
Misschien gaan sommige groenlinksers nu begrijpen waarom de National Rifle Association -NRA- vijf miljoen leden heeft.
Ze grijpen alles aan onder het mom van excuus / dood door blanke agenten. Dat is hetzelfde als hier in NL met die mongool die riep dat ie een wapen had en zich verzette tegen zijn arrestatie, met als gevolg dat ie kwam te overlijden aan een nekklem.
Maar was Floyd nou echt een zware crimineel?
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:24:
5 jaar in de bak voor gewapende overval en huis inbraken. Dus ja. Daarnaast probeerde hij uit de politie wagen te ontsnappen dus werd ie hard aangepakt.
Het filmpje waar Floyd door lomp politiewerk *per ongeluk* overleed vond ik erg schokkend.
Gelukkig heb ik nu al zo veel ergere filmpjes gezien van blanken die *met opzet* gemolesteerd worden door zwarten ter compensatie...
@Kuifje: denk niet dat dat op Joop stond, dus nee, zal wel niet dan.
@Murk Ratte | 01-06-20 | 14:34: Het stond ook niet in serieuze media.
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:48:
Dat het een veroordeelde crimineel is staat in de locale Amerikaanse media, maar de grote mainstream neemt het niet over.
Best hypocriet als je moord en brand krijst als iemand, al dan niet met geweld, zijn eigen leven of eigendommen wil redden uit de klauwen van gewelddadige groepen hooligans.
Als Amerikaan ga je toch zeker met je pistool van huis.
Zéker als blanke man ben je niet veilig.
Zelfs een zwerver moet zijn vieze matras beschermen.
Die hooligans, zwart en blank hoeven straks op geen enkele steun meer te rekenen.
Doet de zaak Floyd geen goed
Wanneer in Amerika een jogger een blanke op zijn muil slaat, is de rechtvaardiging altijd “hij zei jogger”. Maar bijna nooit heeft de blanke daadwerkelijk jogger gezegd. Joggers, joggen. Dat is de oorzaak. Amerikaanse joggers zijn erger dan Finnen. Sterker, uit onderzoek blijkt dat Finnen het joggen hebben geleerd van Amerikaanse joggers. Sad.
Zijn joggers de nieuwe wielrenners?
Rutte riep in NL de jeugd op tot revolutie. effe kijken wie dat gaat oppakken en op de barricades met molotovcocktails gaat staat , de klimaatstootroepenjugend van Jesse of de jovd en propatria van Hans B.
Heeft ook te maken met dat er momenteel geen speelfilms gemaakt worden, dan ga je zelf Mad Max 3 maken.
"Can't we just get beyond Thunderdome?"
Kwetsend om blanken voor niks kapot geschopt te zien worden. Wat een racistisch kutland ook.
VAndaar dat er zoveel supporters zijn van RKBA in de VS.
-“eing armed is being free.
If you are not armed, then your continued existence in the face of attack often depends on someone else who is armed. Like a serf living under a knight or king, samurai or emperor, you do not own your own life if you can't defend it effectively. You can not be free if you are not armed.”-
Ik heb dan ook geen enkele illusie dat als de bevolkingsgroepen qua aantallen omgekeerd zouden zijn het een vredige(re) samenleving op zou leveren. Zoiets als KOZP of Denk hier aan de macht komen.
Tatoes hebben dus ook geen invloed als er een riot going on is.
Plakplaatjes en een grote bek helpen je niet direct slim verder met provoceren in een black riot. Ik denk dat die les ook hard binnen is gekomen
Haha totaal geen medelijden met die tattoo tokkie, lekker provoceren met je stoere plakplaatjes en alsnog een goede poffert op de neus. Ga maar eventjes slapen.
Die arrestatie van George Floyd lijkt mij vrijwel zeker gevalletje politiegeweld. Maar hoezo was dit ook zeker racisme?
Dat kun je altijd moeilijk bewijzen. Misschien had die agent een blanke arrestant ook heel hard aangepakt. Wat ik erger vond waren die vader en zoon die een zwarte jogger achtervolgden en afknalden omdat ze zeker wisten dat hij een inbreker was.
Het was racisme omdat een groep mensen die er baat bij hebben dat zwarten zichzelf als slachtoffer zien ze dat verteld hebben.
Saillant detail bij die rellen is ook altijd dat het vooral de kleine, vaak zwarte, ondernemers zijn die uiteindelijk de pineut zijn. Hetgeen goed uit komt, want dat waren mensen die zichzelf niet als slachtoffer zien, maar zich daar aan ontworsteld hebben.
En dan zijn ze ineens niet afhankelijk van de fooien die jij uitdeelt en stemmen ze dus niet meer op je.
Antifa gedraagt zich net als de Politieke Vleugel van de Kraakbeweging (PVK) vroeger. Van die neo-stalinistische provocateurs die overal stront trappen en vooral het Kremlin In de kaart spelen. Een soort Baudets in het zwart dus.
U vergeet Wilders. Beetje onvolledige deug-opmerking.
Hartstikke leuk gevonden. Of als Ruttes maar dan wel met ballen en testosteron maar niet onder de linkertiet van Mutti.
Is Baudet nu ook al aan het plunderen en brandstichten geslagen ?
Adje, Adje, Adje.
Tot de laatste zin ging het goed.
De beste tijd is al jaren voorbij als die tijd er ooit geweest is. Het is exceptionalism is voor het eigen idee van mensen met te grote ego's waar ze er genoeg van hebben. Veel geschreeuw en weinig wol.
Eigenlijk zou alle import moeten repatriëren volgens hun DNA van afkomst. Het continent moet dan terug naar de indigene volken. Canada en Zuid-Amerika idem dito. Het wordt dringen in sommige landen.
Zo heb je Amerikanen met voorouders uit Nederland, Zweden, Duitsland, Polen, Italie, Hongarije, Oekraine en Rusland. Daarvan zijn er ook nog eens twee voorouders joods en dus Israel. Wordt een hele zoektocht waar de nakomeling dan nu naartoe moet. Volg je de lijn van afstamming langs de lijn van de vader of de moeder? En waarom voor de een boven de ander? Steeds wordt toch de helft van de eigenschappen van beide kanten overgedragen. Of gaat de individu van heden zelf een keuze maken? En waarop wordt fat gebaseerd?
Uiteraard zijn er ook voordelen denkbaar: De palestijnse kwestie is opgelost, want alle arabieren moeten naar Jordanie en Egypte. Alle Turken naar centraal Azie.
Maar het lijkt me vooral onwerkbaar.
Jouw uitspraak is in mijn beeld dus echt racisme in tegenstelling tot die wout die gewoon bang is voor een sterker persoon en hem nekt. Lekker geil praten over DNA in het ongewisse dat we allemaal al gemengd zijn met van alles en nog wat.
DNA is niet landgebonden maar routegebonden. Dus M.F. wil dat we weer terugkeren naar het nomadische jagers- en verzamelaarsbestaan. Klinkt best wel een beetje Antifa, al kunnen we dat "jagers" dan beter vervangen door "plunderaars" want vlees is slecht en hardstikke kapietalisties.
If you can't do the time, don't do the crime. Those are the rules.
www.spiked-online.com/2020/06/01/amer...
"De afdaling in chaos onthult een mislukking van moreel en politiek leiderschap."
Ja lekker je eigen verantwoordelijkheid tot zelfstandig nadenken afschuiven.
@Kaas de Vies | 01-06-20 | 14:11: U weet waar Spiked! voor staat?
@Lupuslupus | 01-06-20 | 14:28: Tuurlijk joh. Gods woord niet gehoord dan ben je gestoord.
Middeleeuws vuilnis.
Moreel gedrag is menselijk en staat los van boekjes die zelf in zeer hoge mate immoreel zijn.
@Lupuslupus | 01-06-20 | 14:28:
Je kan het niet laten om die eind der tijden bagger over ons uit te storten...
Weet je wat er gaat gebeuren?
Dat enge geloofje van je wordt elk jaar kleiner in volgelingen in Nederland. Stapje voor stapje zal het gedecimeerd worden tot het de status krijgt die het daadwerkelijk verdiend: die van enge sekte. Ik hoop dat je oud genoeg wordt om het mee te maken...
En jezus kan mijn kloten kussen...
@Lupuslupus | 01-06-20 | 14:28: Nou, Lupuslupus, dat men God verlaten heeft valt wel mee, te pas en te onpas hebben ze het over OMG.
@watmagjenogwel | 01-06-20 | 14:59: ahhhhh.... je bent weggejorist.
Je moet het op GS niet teveel over OMG hebben.
Nou, zonder die afdaling in chaos was de mislukking van politiek en moreel leiderschap al heel lang duidelijk aantoonbaar en bekend.
Stoppen als automobilist is eigenlijk gelijk aan zelfdoding.
En doorrijden is moord. Moeilijke keuze. Wat een kansloos volk die demonstranten.
Trouwens die ene truck die met een rotgang op de mensenmenigte af reed had volgens mij zeer snode plannen....
@keestelpro | 01-06-20 | 14:26: Als hij plannen had, waarom stuurde hij dan niet richting de vluchtende menigte? En waarom stopte hij uiteindelijk?
@Muxje | 01-06-20 | 14:31:
Misschien bedacht hij zich. Feit blijft dat hij met hoge snelheid op een mensenmenigte af reed. Het kan ook zijn dat hij echt er door moest met zijn vracht en dacht dat iedereen wel aan de kant zou gaan. Uiteindelijk bleef er één iemand op de grond zitten waardoor hij wel moest stoppen en gelynched werd....
@Muxje | 01-06-20 | 14:31: precies. Hij had waarschijnlijk niet op zitten letten. Zat op zijn mobiel en remde net op tijd.. Als dank hebben ze hem het ziekenhuis ingeslagen..
@keestelpro | 01-06-20 | 14:40:
Het was een f*cking snelweg, hij reed in een ding met een remweg van tig meter en die demonstranten stonden in de bocht.
@keestelpro | 01-06-20 | 14:26:
Hij heeft niemand geraakt en komt tot volledige stilstand. Het is best op zijn minst voorbarig om van "snode plannen" uit te gaan.
Geen idee trouwens waarom hij daar reed. Er is verder geen verkeer te zien op die snelweg.
The world according to antifa
Anarchisme is voor mensen met een brein less than the size of a peanut!
Black coffee matters!
Mag ik met een scheutje melk?
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:12: Racist!
@Kaas de Vies | 01-06-20 | 14:12: Getinte melk bedoel ik.
Heb zeker even liggen pitten... Wat heb jij met Zwitsal Kaas?
Fucking lynch mobs, that's all they are. I'd sure to carry a gun. And not stop my vehicle... no fucking way....
De Roof Koreans zijn er weer. 1992 all over again.
www.gunbroker.com/item/869721241
Zo’n.oud.karabijntje.is.nog.aardig.duur
Ik heb mijn eigen terras geplunderd. Nu is mijn butler boos.
Snap ik, die gast kan weer naar de AH.
#Team Brunch!
Blij dat ik daar niet woon.
Wat een kutland met dito inwoners.
Ook wel een boel leuke plekjes daaro.
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:06:
Tuurlijk wel, maar die massahysterie heb ik een vreselijke hekel aan.
Eens met @HoerieHarry.
Wacht maar tot 18u wat er in Amsterdam gaat gebeuren. Wel in het klein natuurlijk want Nederland is 'iets' kleiner dan de VS met 328 miljoen(!) inwoners. Maar hetzelfde soort schorem woont hier ook hoor. Wait and see.
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:06: he, kom nou, toe dan, vertel eens waar u allemaal geweest bent. Zo interessant. Vertel nou, met Erik M. en Mark R. op stap?
We hebben zometeen in a'dam een anti-zwart geweld o.i.d. demo. Heb trouwens nog nooit een racisme artikel gezien waarbij een zwarte de dader en een blanke het slachtoffer is. Wanneer een zwarte een blanke voor cracker uitmaakt en de zwarte zou totaal gesloopt worden - wat nooit gebeurt - dan wordt ook niet gezegd 'hij provoceerde wel' zoals in dit artikel waar een blanke volledig gesloopt wordt door zwarten. Daar ligt het probleem.
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:06: Het platteland in de VS is geweldig mooi. Wàt een ruimte!
@Lupuslupus | 01-06-20 | 14:11: Viel mij ook op. Echt heel mooi. Dat heb je in Nederland helaas niet.
@Lupuslupus | 01-06-20 | 14:10: Een glazen bol is altijd goed. U wordt na 18.00 u op uw voorspelling afgerekend.
@Lupuslupus | 01-06-20 | 14:11: niet gemerkt dat mensen voor u opzij gingen?
www.youtube.com/watch?v=HPfeTBwrGAw
Gezellig achtergrond muziekje erbij.
Helemaal niet. Het is een heerlijk land. Met uitwassen, zoals overal. (Als zijn de tegenstelling daar soms wel erg groot ja, dat is waar.)
@Dick123 | 01-06-20 | 14:11:
O, bedoelen ze dat? Ik hoorde bij een maat die verslaafd is aan schijtlollige USA stand-up comedians wel eens kwakkah schreeuwen, maar had geen idee wat dat was. Een wit droog hartig kaakje dus. Nou. Zo. Poe. Ik voel me ontzettend beledigd. #Not.
Jezus, Spartacus. Dit lijkt wel een plakboek.
Wel opvallend: bij corona vielen in China ook aan de lopende band mensen om. En dat is nu in Amerika ook zo. Wat zegt dit?!
Dat je van corona heel erg agressief wordt.
Dat dit ook naar Europa komt?
@keestelpro | 01-06-20 | 14:22: Ik word godverdomme helemaal niet agressief van corona, vuige azijnaugurk dat je er rondloopt!
@Kuifje-naar-Brussel | 01-06-20 | 14:23: Het is er al, hoor ik mensen fluisteren in de panelen...
@beldewouten | 01-06-20 | 14:31: Nederland gaat eraan. Vanmiddag rellen in Amsterdam.
@livestream: hutje-mutje. Was er geen corona in de VS?
kan het jou wat schelen als al die lieve-donker-getinte-klootzakken die met zijn allen mensen mishandelen corona krijgen en afsterven?
Corona is ook een rasist, moet vooral de zwarten hebben he.
@langzullenweleven | 01-06-20 | 14:12:
Als blanke ben je opeens vogelvrij... Je kunt klappen krijgen als je smoelwerk ze niet aanstaat. Wie is daar nu een racist?
"Black lives matter". "White lives doesn't"
@Ommezwaai | 01-06-20 | 14:23:
Helemaal mee eens, maar de antifa gooit wel kolen op het vuur.
Communisten en hun mediavriendjes gaan van crisis naar crisis. Doet Rutte hier ook. CO2, Stikstof, pfas, corona. Lekker paniek en verdeeldheid zaaien terwijl je je macht verstevigt en het volk lekker verder kan terroriseren. Allemaal opgeklopte nepcrises die de media zelf veroorzaakt...
@Ommezwaai | 01-06-20 | 14:23: It's okay to be white.
REAGEER OOK