Chauffeur TerreurBus Ter Apel Spreekt
Moeders houden hun dochters thuis om Kansloze Asielplaag in Bus 73
Social
Dappere man. Buschauffeur Jaap van bus 73 Ter Apel. De buslijn in zuidoost Groningen die dagelijks door de loopgraven van de gedroomde multiculurele samenleving boemelt en STEEDS. MAAR. WEER. te maken krijgt met agressief kansloos asieltuig uit veilige landen dat hier uit de ruif denkt te vreten en graties met de bus mag. En zo niet de boel kort en klein slaat danwel de MKB-schappen in de regio leegrooft. Op de bus zitten inmiddels "toezichthouders" en ook die kunnen niet voorkomen dat het misgaat. En de kansloze politie stuurt het kansloze asieltuig (na een uurtje op pliesiebureau) de kansloze maatschappij weer in. Dappere man, die buschauffer Jaap. Kansloze loser, die Jan Mulder.
Reaguursels
Inloggenverschrikkelijk bestaan is: te moeten luisteren naar die met Alzheimer overgoten Jan.
die negers komen juist naar hier om rotzooi te trappen. in eigen land worden ze nadien gelyncht en hier juist nog meer gepemperd.
Het gaat al jaren fout over heel Nederland in de lengte en de breedte. Kijk maar eens op fora van 10 jaar geleden en de emoties liepen hoog op door heel het land, zoveel rotzooi kreeg de bevolking te slikken. Het zijn de mensen die het verschil kunnen maken die met blinddoek voor en vingers in hun oren nergens last van hebben want ze wonen er niet tussen; 'na mij de zondvloed' denken deze politici, OM, RM, politie, ambtenaren, woningverenigingen, etc, noem maar op. Voor hun telt een goed en groot salaris en anderen kunnen met de diskwalificaties 'nazi, islamofoob, racist', ongezien de tyfus krijgen. En dat in driedelig grijs, waar je je minachting niet hoeft uit te spreken maar alleen hoeft te doen zodat je een held bent in GL, D66, SP, VVD, PvdA, idealisten die ons ook allemaal het leven zuur maken voor hun grillen. Pas als ze uit hun vak zijn of met pensioen gaan, hebben ze praatjes over hoe het anders kan. We zijn tot slaaf van de EU gemaakt en die hebben een agenda die geen enkele politicus in dit land met de bevolking wil of durft te delen.
Goed verhaal over wat er mis is in Nederland. We hebben veel te veel Sjakies die alleen maar op emotie gaan en niet op rationaliteit. Het moet kennelijk eerst heel goed fout lopen voordat het verandert. Soms denk ik dat links gewoon alleen maar dom is, ze kunnen niet zien wat hun gedrag tot gevolg en heeft. Ze willen het niet weten, houden niet van feiten en kijken vooral weg. Jan Mulder is een grote hyprociete zakkenvuller die net zijn linkse vrienden een grote blinde vlek heeft. Met dit zooitje moet je het doen, kansloos dus.
Nee Jan Mulder, dit is het gedrag van individuen die absoluut geen onderdeel van onze samenleving willen zijn en alleen onze samenleving willen ontwrichten. Als je vluchteling bent, dan ben je dankbaar als je onderdak en eten krijgt. Een grote bek valt niet onder dankbaarheid. Dit soort types zijn al tuig in hun eigen land.
Jan Mulder zou wel 200 jaar oud willen worden. Met dit wegkijkgedrag gaat dat hem helemaal lukken.
De meeste Nederlanders zijn als Jaap. Laat je Jaap-stem horen en verzet je tegen de import van achterlijke en vijandige culturen. Het westen kan de rest van de wereld niet blijven opvangen. Lang leve Jaap en alle andere echte Nederlanders.
Gelijk ook weer 'racist!' natuurlijk, maar zelf wel een ideologie aanhangen die nog het best is te omschrijven als; bekeren of creperen.
Jan Mulder?
Mag deze klootzak met de vuilnisbus mee?
"Verschrikkelijk bestaan" in dat AZC.
Hoe haalt deze non-valeur het in zijn kop, om dat bestaan in dat AZC verschrikkelijk te noemen. Ze mogen hun knuistjes dichtknijpen dat ze er zijn en dat a.h.w. tegen de regels in ze nog serieus genomen worden. We hadden ze ook kunnen afwerpen boven Marokko.
Mevr. Ploumen probeerde ook nog even een relativeringsopmerkinkje dat ze daar in Noord-Afrika ook geen fijn leven hadden, dus toen sloeg ik al bijna aan, maar hield me in.
Toen kwalde Jan Mulder er in met zijn kwijlopmerking. Zou hem graag eens tegekomen om hem te vertellen wat werkelijk een verschrikkelijk bestaan is.
Ik hoef maar aan mijn Russisch-Oekraïnse familie te denken; wat die in WOII hebben meegemaakt en wat een in- en inkeurige mensen dat zijn geweest.
Ik wens Jan Mulder een oorlog toe met een blokkade zoals Leningrad die gekend heeft.
Ik wens Jan Mulder een "Einkesselung" door een vers soort Moffen toe, zodat hij alleen kan overleven door zijn eigen pis te drinken.
Ik wens Jan Mulder ...
Dát Jan Luldier, dát is een verSSchrikkelijk bestaan.
*Strakke blik voorwaarts en niet vergeten.* Evocatus
PS
Zo zien we hoe taal op enig ogenblik devalueert, omdat een Gutmensch ze verkracht.
We kunnen Jan Mulder toch ook een spuitje geven?
Dat vergeten heel veel mensen en zelfs de overheid, die de oudere bevolking nu criminaliseert: De diepe ellende die de bevolking in de oorlog heeft meegemaakt heeft na de oorlog niet geleid tot algemene schofterigheid en hufterigheid. De volidioten die vinden dat we ploertenvolk moeten dulden zijn helaas alleen aan hun deugende incrowd een feestje verschuldigd.
*Opa vertelt alert*.
Het moet eind jaren 50 geweest zijn. Wij mochten televisie kijken bij ene meneer Mulder, de mazzelpik. Als je geluk had, anders bleef de deur gesloten.
Het was zo spannend.
Oma Tingeling woonde in een huisje op het kruispunt van de vier windstreken, en daar kwamen zo maar vreemdelingen uit de lucht vallen die met veel misbaar op de binnenplaats tuimelden. Wel even schrikken natuurlijk maar de onfortuinlijke luchtreiziger werd vervolgens liefdevol opgevangen.
Het was een enorm gezellige boel. Met kwinkslagen en vrolijke liedjes hield men de moed er in. Er was wel eens wat gemor, maar kom op, we benne op de wereld mekaar te hellepe, nietwaar..?
En zo werden de geesten rijp gemaakt voor wat komen ging. En ze leefden nog lang en gelukkig.
Nietwaar, Jan?
Over het verschrikkelijke bestaan van die buschauffeur rept die l*l van een Jan Mulder niet met zijn hypocriete deugsmoel.
Pleur dat tuig maar neer tussen het wild in de Oostvaardersplassen dat uitgedund moet worden. Wel is het te hopen dat de jagers die die klus moeten klaren, goed weten te onderscheiden wat er op vier of op twee poten loopt.
Natuurlijk joh, gooi dat schorem lekker tussen die uitgehongerde stumpers daar in de Oostvaardersplassen! Mafkees!
Typisch het gevolg van decennia lang de verkeerde prioriteiten van politie en justitie.
Het vervolgen van criminelen is in Nederland al decennia lang van ondergeschikt belang vergeleken met het pesten van automobilisten, maar helaas trappen GS en de meeste reaguurders ook nog steeds in het "verkeersveiligheid" en "milieu" verhaaltje van de Linkse Kerk.
Mensen als Koos Spee en Jan Mulder zijn de useful idiots om het linkse gedram door de strot van weldenkend Nederland te persen: aan de ene kant hitst Koos lekker het plebs op tegen de automobilist, en aan de andere kant hebben we linkse goedpraters zoals Mulder die criminaliteit goedpraten met hun "verschrikkelijk bestaan" bullshit.
"Kansloos asieltuig uit veilige landen dat hier uit de ruif denkt te vreten en graties met de bus mag". En inderdaad, ze mogen hier de ruif leegvreten en graties met de bus. Ze zijn onaantastbaar en dat weten ze. Ze weten dondersgoed dat er niet tegen ze zal worden opgetreden. Al hebben ze honderd kinderen verkracht en onthoofd in het Midden-Oosten, ze moeten en zullen Nederland binnengehaald worden, net als alle andere verraden landen in West-Europa.
Joe Biden, de door Erik Mouthaan al benoemde president van Amerika zei het al eens: "relentless migration". "Meedogenloze migratie", dat was een bewust gekozen term en toont aan dat de actie m.b.t. migratie een oorlogsdaad is. Zonder mededogen voor de oorspronkelijke bevolking. Meedogenloze migratie, door niets of niemand te stoppen of in goede banen te leiden. Meedogenloze migratie die elke gangbare wet overtreedt maar die niet gecheckt gaat worden. Meedogenloze migratie die oneindig gefaciliteerd zal worden door de overheden, wat er ook gebeurt, hoeveel doden er gaan vallen. Het.moet.doorgaan.
De blindheid van Mulder spreekt boekdelen. Man voegt niets toe aan het gesprek. En Pauw doet er helemaal niets mee. Tja VARA/BNN, typisch links gewauwel.
Vroeger was de VARA voor mensen zoals deze buschauffeur: mensen die met matig betaald hard werken net hun hoofd en het gezin boven water konden houden.
Ergens rond 1979 is dat ontspoord: voortaan waren studenten, welzijnswerkers, alternatievelingen en ander uitvretend H volk de doelgroep.
Die Jan Mulder is natuurlijk een regelrechte schande. Mensen die in de frontlinie staan, met hun poten in andermans (zoals Jan Mulder) modder staan, moet je ALTIJD naar luisteren, je eigen denkbeelden toetsen aan hun ervaringen. Jan Mulder hoeft niet dagelijks in die Gazabus te zitten, Jan Mulder kan gewoon met de bolide terug naar zijn villa in een roomblanke buurt. Jan Mulder hoeft geen 10 jaar op een huis te wachten omdat asieleisers voorgaan want Jan Mulder vult zijn zakken bij de arbeidersomroep en desnoods bij de Speakers Academy; Jan Mulder kan desnoods morgen een ander huis kopen.
Jan Mulder zou er beter aan gedaan hebben om te zwijgen, uit respect voor die buschauffeur. Gelukkig heeft Jan Mulder weer wat deugpunten gescoord zodat hij zijn zakken kan blijven vullen bij de arbeidersomroep. Goed gedaan, Jan Mulder!
Ouwe alcoholische deug rat weet wel hoe hij de al wat oudere linkse dames moet pleasen . Jan is de eerste om te bekennen dat hij meestal maar uit zijn nek lult .
Zuipen, lullen als Brugman met zijn dronken kop en en wijven, daar leeft die ouwe voor .
Geen woord Nederlands kunnen behalve Racist roepen. Zij komen er helaas wel.
Btw, Jeroen Pauw zei gisteren dingen (en deze week eerder ook al) die, als Pauw dat 2 jaar geleden in Pauw had gezegd, Pauw zichzelf als racist, fascist had weggezet.......
Types als Jan Mulder geloven bij etnische en religieuze minderheden nooit in eigen verantwoordelijkheid. Linksom of rechtsom, het is altijd onze schuld.
Jan Mulder maakt weer eens pijnlijk duidelijk dat met die Linkse goedpraters nooit iets te redden valt.
Ze misdragen zich DUS zal dat wel het gevolg zijn van een "Verschrikkelijk bestaan".
Net zoals Michael Panhuis vast ook een verschrikkelijk bestaan gehad zal hebben. anders had hij nooit zulke erge dingen gedaan.
De daders waar je bang voor bent, daar maak je gewoon de slachtoffers van. Klaar! Weg verantwoordelijkheid.
Zum Kotzen!
In de 2e wereldoorlog hadden ze een naam voor mensen zoals jan.(nee, geen hoofdletter)
Jan Mulder gelooft overduidelijk niet in eigen verantwoordelijkheid maar louter in (gradaties van) slachtofferschap. Knettergekke SJW'er dus...
Wie op dat punt dan zelfs door Lilian Ploumen (PvdA) wordt gecorrigeerd, heeft het wel heel bont gemaakt in het ziekelijk doorgeschoten policor denken. Jan Lulder, wat een ontzettende zak hooi is het toch.
Jan wie ?
Jan Mulder is weer stoned en kraamt de meest idiote onzin uit zoals altijd
Jan Mulder heeft een goed punt. Het is ook verschrikkelijk om vanaf je geboorte het sprookjesboek uit Mekka dagelijks te moeten aanhoren. Dat je gedrag en houding volledig conform Allahs wil moet gebeuren. Dat je gecontroleerd wordt door de imam en mekka vriendjes om geen goddeloze dingen te ondernemen. Dus wel ff nuanceren gs
Het is nog veel verschrikkelijker om Jan Mulder te moeten zijn.
Chapeau voor buschauffeur Jaap.
Waar zijn de Nederlanders gebleven die problemen zelf oploste zoals in 1972 in de afrikanen buurt. www.ad.nl/show/wat-doen-de-mannen-van...
sorry verkeerde link moet deze zijn www.vergetenverhalen.nl/2015/09/24/101...
Die zijn hoofdzakelijk verdwenen door allerlei invloeden.
Decennia druk om mannen geen mannen meer laten te zijn.
Verwijfde sufferds gaan dit nooit meer ombuigen.
@Ray69 | 26-04-19 | 12:23: De juiste kritische massa moet bereikt worden en dan kan het zo los gaan. Bepalend hiervoor is uiteraard het soort buurt, wat er precies aan voorafgaat etc. Het feit dat het er nog niet van gekomen is, heeft inderdaad met de verwijfdheid te maken. Kijk maar naar Sri Lanka waar elke moslim zich momenteel verschanst heeft. Ze weten heel goed wat komen gaat.
@Lt-Kol Kilgore | 26-04-19 | 12:42:
Aan mij zal het niet liggen!
Dit is dus het resultaat van jarenlang niet aanpakken en pappen en nathouden. Keihard aanpakken dat volk, daar luisteren ze nog het meeste naar.
Oh, dat "keihard aanpakken" lukt wel hoor: rij maar eens een paar km/h te snel op de Nederlandse wegen...
Haha die Mulder.
Compleet losgeweekt van elke realiteit.
Ouwe deugneus.
Zal best een vervelend bestaan geweest zijn anders reis je niet de halve wereld over om in Ter Apel te gaan zitten, dit betekent alleen niet dat je de boel hier dan ook maar moet verkankeren.. sterker nog als je weet hoe goed het hier is zou het logischer zijn dat je dat wilt cultiveren.
Halve wereld? Dit zijn overwegend criminele zwerfjongeren uit Marokko, Algerije en Tunesië ("Tabon Yemek" is Maghrebijns en zijn Frans is uitstekend). Vaak beginnen ze in Spanje, via dat land gaan ze naar Frankrijk... dan België. Via België komen ze in Nederland en vanuit hier gaan ze naar Duitsland en verder naar Scandinavië. Ze weten dat ze kansloos zijn wat betreft asiel vandaar dat ze alles pakken wat ze pakken kunnen in de tijd dat ze hier zijn om vervolgens door te reizen naar andere landen waar hetzelfde trucje opnieuw word gedaan. Het grootste probleem zijn op zich deze gasten niet maar het zeer slappe optreden van de autoriteiten. Gewoon oppakken en zsm uitzetten.
U begrijp nog niet helemaal in welke categorie TUIG dit volk thuishoort?
NL en Europa zijn banger voor Huawei... dit heeft de aller allet allerlaatste priotiteit.
met reden, je gaat je mobilele strategische infrastructuur toch niet aan een chinese gsm boer geven ?
@Lt-Kol Kilgore | 26-04-19 | 12:44:
Maar de Amerikanen mogen naar hartelust meeluisteren, want die zijn niet gevaarlijk.
Jaap is vandaag op non-actief gezet?
'Verschrikkelijk bestaan'.
Bedoelt hij nou dat de cultuur (als je daar van kunt spreken) en de religie aldaar, veroorzaker waren van dat verschrikkelijk bestaan?
Plaatsvervangende schaamte (waarom eigenlijk?) over die opmerking van Jan Mulder. Dat liederlijke gedrag een gevolg van een verschrikkelijk bestaan??? Zou hij dat ook zeggen van blanke Nederlanders die bij een anti AZC demo nare dingen roepen of doen?
Hoe weet hij of dit tuig een verschrikkelijk bestaan had? Hier openbaart zich weer de linkse facist, die veel linksen zijn. Een niet blanke kan geen eigen normen en waarden hebben, geen eigen religie, historie, politieke voorkeur, ideeen over wat goed en kwaad is, geen cultuur, ZONDER dat dit in een perspectief staat van de blanke Europese mens......
Wat is nou eigenlijk het punt dat zo'n Jan Mulder wil maken?
Dat "verschrikkelijke bestaan" is een vrijbrief voor asosociaal gedrag? Dus maar begrip tonen en meeveren? Ook al hebben de autochtonen op lijn 73 geen enkele schuld aan dat "verschrikkelijke bestaan"? Daar zou zo'n pauw even op moeten doorvragen.
Zo gaat het ook in Gilze. Dan komt er een busje waar 24 mensen in passen, en dan staan er 100 die naar het kamp Gilze-Rijen moeten (capaciteit: 1200 man) Ik heb sinds 2015 de horror-verhalen wel gehoord, hoe dat gaat ja, dus ik kijk hier helemaal niet van op. Heb je een kleine baby vast, geen probleem, we gaan alsnog lekker stouwen en dauwen, buschauffeusse belagen "was even een taal-probleem" uhu.
De 750 miljoen per jaar kostende NPO, en ze willen meeeeeer!
Jan Mulder is een schoolvoorbeeld van een grachtengordelsocialist die in een parallele wereld leeft. Volslagen los van de realiteit, net zoals Freek de Jonge en Marcel van Dam. Wat hebben ze allemaal gemeenschappelijk? Ze zijn 70+, terwijl ze denken dat ze 35 zijn en dat wereld er nog net zo aan toe is als in 1985. Binnenkort gaan ze ook weer LiveAid organiseren.
Georganiseerd door Bob Geldwolf uh sorry Geldof (ook zo'n salon socialist).
@Basil Fawlty | 26-04-19 | 11:34:
Met als 'special guest' natuurlijk Bono en z'n mannen, ook al van die echte wereldverbeteraars (met belastingontduik-brievenbus-constructie in de Gouden Bocht in Amsterdam, uiteraard).
@ EefjeWentelteefje | 26-04-19 | 11:49:
Klopt! Kan me nog herinneren vroeger, bovenste messing naamschildje bij dat pand: MTV Europe NV en daaronder een naamschildje met hun vehikel. Ben de naam vergeten. Ze zullen trouwens inmiddels wel op de Zuidas zitten waar al die bedrijven bivakeren.
Ik werk samen met een syrische Koerd. Werkt keihard om zijn familie te ondersteunen, zeurt nooit, gaat naar school en beheerst de Nederlandse taal na 4 jaar bijzonder goed. Hij waarschuwt wekelijks hoe dom de Nederlandse politiek en politie zijn. Hij heeft zelf gezien hoe snel dat islam tuig zijn stad Afrin veranderde in een onleefbare shithole. Arabieren (lees moslims) liegen, stelen, denken altijd gelijk te hebbeb en zijn aggresief. Zal vast wat persoonlijke wrok bij zitten omdat hij een Koerd is maar ik geloof hem. Je cultuur bepaalt voor een groot deel je gedrag en het is een door en door verotte cultuur. Hoop dat de politiek wakker wordt en de welwillende mensen binnenlaat en kankerend tuig gelijk weer terugstuurt. Maarja alles om de geboortecijfers te pushen zodat de BV nederland kan blijven draaien.
Wat echt verschrikkelijk is dat blijkbaar een meisje niet meer naar school kan met die bus. UITZETTEN die gasten of OPSLUITEN !
En zo rolled Nederland...
Oh hoe blind kun je zijn. Dat ze die azijnpisser Jan Mulder met zijn ‘bouter keumus’ nog laten opdraven. Hij moet zelf maar eens een busritje maken en dan nog eens zijn zalvende woorden herhalen. Het is gewoon een blamage dat zo’n eikel iets over dit onderwerp kletst. De salonsocialist ten voeten uit.
Dit zijn het soort luitjes, die zich laten inspireren, door een of andere ‘biefstuk socialist’, want let maar op, het zijn altijd de linkse ‘veelverdieners, die Roomser zijn dan de Paus’
"De salonsocialist ten voeten uit."
Dat, en bovendien is Mulder de vleesgeworden hypocrisie. Ik herinner me nog dat hij - een jaar of tien geleden alweer - verschrikkelijk tekeer ging omdat Brad Pitt en Angelina Jolie toen een paar miljoen hadden gekregen om een soort exclusieve fotoreportage van hun pasgeboren kind te laten maken. "Ze verkochten hun kind voor paar miljoen" of zoiets zei Mulder. Niet veel later zat hij zelf in al die ING reclames.
Wat ik zeg: een hypocriet, en een domme hypocriet.
Resolutie 1743... we zijn onderhands verkocht.
Dankzij de opmerking van JanLuL, leiden we binnenkort ook zo’n Ver-schr-I-kke-Lijk bestaan.
Haal maar binnen al die nare mensen.
Bosche toestanden.
Ik vind het verschrikkelijk dat Jan bestaat.
Zo'n opmerking van Jan lijkt mij ook wel het gevolg van een verschrikkelijk bestaan. De noodzaak om toch vooral de juiste retoriek te moeten laten horen, anders word je behandeld als een paria in bepaalde kringen. Oprotten met die maftoeters! In eigen land voegen ze niets toe en hier hebben we al helemaal niets van ze te verwachten.
"veilige landen"
"asielzoekers"
"overlast"
Nou, hoe moeilijk kan het zijn?
Wegwezen!
Het is tuig. Vroeger zette je die in de voorste linie.
Jan Mulder laat precies zien waar het probleem ligt.
Bij de grachtengordelmentaliteit, een plaat deugbeton voor je kop waar je u tegen zegt.
Dit tuig moet je met de lange lat de grens over meppen.
Jan Mulder woont in Nieuwolda-Oost, Groningen. Daar zijn geen grachten, wel sloten, de meeste daarvan lopen recht en vormen geen gordel.
@piloot47 | 26-04-19 | 10:56:
Ik ben bijna verleid om een onbetamelijke tegel te maken, maar ik zal me inhouden en de sloot schoon houden.
@ piloot47 | 26-04-19 | 10:56:
Klopt maar Jan voldoet wel aan de mentaliteit zoals Eppo al aangeeft die op de gracht (en dus ook bij de NPO) heerst.
Kunnen er nou écht niet eens een paar stevige politiemannen met een knuppel over die huftertjes heen? En dat dan filmen met hun bodycam en uitzenden bij Pauw? Zodat het Nederlandse volk éindelijk eens een keer genoegdoening krijgt voor alles wat het in de afgelopen decennia is aangedaan? Immers, Pim zei het al: 'dit land is het zát, c'est ca.'
Willen jullie meer of minder....
En dan, dan mep je ze het ziekenhuis in. A) ze zijn niet weg b) het kost nog meer c) ze komen nog bozer het ziekenhuis uit. Je moet Er gewoon niet opvangen, hoe simpel kan het zijjn.
de hel: elke avond Pauw moeten kijken
Stop the fucking bus. Man man man wat een niveau. Lozen die honden.
Als het honden waren mochten ze allemaal bij mij wonen! Het is schorem!
Jantje komt uit de provincie Groningen. Ik wens zijn vrouw dan ook nog veel busreisjes toe! En Jantje enkele reis Zuidlaren.
tijd om een paar hardcore karate chica's in die bus te zetten die dat gajes ff vol op de neus kletst als ze praatjes krijgen...
Dat leven van die buschauffer, dat lijkt me pas een 'verschrikkelijk bestaan'.
Fred Teeven.
@Is dit nog nieuws? | 26-04-19 | 10:50: Weet zeker dat die het niet zo ver had laten komen, ook zonder toezichthouder.
Jantje vertelde ook een keer op tv dat Poetin maffia is. Werd hem gevraagd hoe hij dit wist. Het antwoord was: "dat staat in de krant". LOL
Zoals mijn vader altijd al zei: "Wie 18 is en rechts lult heeft geen hart. Wie 30 is en nog steeds links lult heeft geen verstand."
Je pa had het mis. Wie op z'n 18e rechts lult heeft het vroeg begrepen en als je rechts denken als harteloos bestempelt was je pa ook niet goed wijs en onderdeel van het probleem.
@elfenstein | 26-04-19 | 10:25:
Dit. Ik heb die uitspraak altijd dom gevonden. Linkse luu op de middelbare waren toen al zonder verstand en hebben sedertdien niets bijgeleerd
@ elfenstein | 26-04-19 | 10:25:
Indeed: “If a man is not a socialist by the time he is 20, he has no heart. If he is not a conservative by the time he is 40, he has no brain.” Quote toegekend aan Churchill al is daar geen direct bewijs voor. Schijnt dat er ook variaties bestaan van Disraeli, Shaw, en Bertrand Russell maar de strekking van al die variaties blijft hetzelfde.
spijker-kop-raak wat mij betreft. In mijn jeugd idealistisch en links en vanaf mijn 20ste de realiteit gezien toen ik bij de popo begon. sindsdien gewoon realistisch rechts.
@elfenstein | 26-04-19 | 10:25: je hebt gelijk. Ik ben dan ook altijd al een harteloze rechtse lul geweest. Maar m'n pa bedoelde meer dat voor die linkse inslag nog best even "jeugdige naiviteit" als verzachtende omstandigheid mocht worden aangevoerd.
Hoog tijd dat die ventjes een gezonde dosis fatsoen voor hun bek krijgen. Ja ook dat laatste ventje in die show dus, die heeft het nog het hardste nodig.
Reaktie Jan Mulder symbolisch voor de kloof tussen grachtengordel en provincie (het volk). Mulder leeft allang niet meer in de werkelijkheid, die leeft in zijn hoofd. En in dat hoofd wordt al sinds mensenheugenis dezelfde deugplaat afgespeeld. Dus hij reageert op ieder geluid dat daarvan afwijkt met dezelfde ivoren grachtengordeltorenriedel. Zoals de hond van Pavlov begon te kwijlen bij het horen van een bel.
Dus volgens Jan kan iedere bajesklant nu vrijgelaten worden.
Gevolg van een verschrikkelijk bestaan.
Die Mulder is inmiddels wel elke vorm van geloofwaardigheid verloren, want "verschrikkelijk bestaan", laat me niet lachen zeg.
Ze krijgen bed, bad en brood, dak boven het hoofd, graties bus, begeleiding, mogen de omgeving terroriseren door de middenstand kaal te roven en de meiden al dan niet virtueel te bepotelen, want dat is nou eenmaal hun koeltoer, toch. Wat een "verschrikkelijk bestaan"!
Rot es effe gauw op, Jantje.
"Ze krijgen bed, bad en brood"
En dát is m.i. de grote fout , Eefje. Dit soort lieden verdient slechts "water en brood", net zolang tot ze op het vliegtuig terug naar Marokko, Algerije, etc gezet kunnen worden.
Exact Eef. Ik kan me nog beelden herinneren uit Italie in de jaren 80. Na forse aardbevingen leefden die in tenten. Na 5 jaar nog steeds want de maffia had alle hulpgelden in zijn zak gestoken. Families met oma en kleine kinderen onder een tentdoek, in de kou. Deze gasten leven in een walhalla. Oppleuren.
Ik heb een idee. Busje van de marechaussee, inladen en ze naar Schiphol brengen. Even op de vergelijking sites kijken naar de goedkoopste last minute reizen. En dan vallen er al 27 van hen dit weekend teruggestuurd te kunnen worden onder de 200 euro naar Casablanca.
Gaat echt niet gebeuren hoor. Links vindt het prima zo.
Hoe harder en feller er op die dwaas van een Mulder gereageerd wordt, des te vaker zal Pauw hem inhuren, want hij zorgt voor "reuring".
Of het einde van je show wegens geen kijkers meer.
Triest die Jan Mulder die het verhaal nog even in een deugframe wilde plaatsen ("mensen in een erbarmelijke situatie"). Ja hij zat tegenover die PvdA Ploumen dan wordt de druk om dit gedrag te vertonen natuurlijk alleen maar groter.
En mooiste van alles, zelfs Ploumen vond het gedrag van deze gasten absoluut niet te tolereren. Jan wordt steeds meer het lachertje van Winschoten.
"Maar dit gedrag lijkt me het gevolg van een verschrikkelijk bestaan".
Wat een volslagen getikteling is die Mulder ook. Hij was het lang geleden al bij Barend en Van Dorp, en hij is het nog steeds: de onsympathieke, domme echoput van de linksistische communis opinio, althans alles waarvan Mulder denkt dat Femke en Jesse het ook denken, dát ventileert hij als zijn mening.
Goedpraten, bagatelliseren, downplayen, van "gedrag" van kansloze, criminele klaplopers die proberen hier gratis mee te eten uit de westerse vleespotten. Man, man, man, wat leiden al die derdewereldlanders toch een "verschrikkelijk bestaan", en derhalve is de hele derde wereld in de ogen van Gutmenschen als Mulder gelegitimeerd om hiernaartoe te komen om hun "verschrikkelijke bestaan" een enorme boost te geven (op onze kosten, uiteraard), want geen mens is illegaal en de wereld - en dus ook Nederland - is van ons allemaal.
Al die stoffige stinklanden moeten eindelijk eens door de EU onder enorme financiële druk worden gezet om hun eigen mensen terug te nemen, en zolang dat niet het geval is, moet je wetgeving maken die het mogelijk maakt om dit soort tuig voor onbepaalde tijd op te sluiten in de gevangenis.
Zolang dat niet gebeurt, zal dit door blijven gaan, en zal de "oplossing" er uiteindelijk uit bestaan om dit tuig dan maar in godsnaam een verblijfsvergunning te verstrekken in de hoop van de overlast verlost te zijn. Je zag het met die Khalid Jone en de rest van die We are here klaplopers: zorg er voor dat je hier blijft - ook al is het jaren geleden dat je uitgeprocedeerd raakte - en maak van jezelf een "royal pain in the ass": succes (sociale huurwoning, toegang tot alle voorzieningen, gratis geld) verzekerd.
Gaat echt niet gebeuren hoor. Links vindt het prima zo.
In het universum van Jan Mulder wordt de verantwoordelijkheid voor dit gedrag van dit asieltuig nooit bij henzelf gelegd. Altijd wordt er een excuus gezocht, een verklaring waarmee de schuld bij een ander kan worden gelegd. In dit geval het AZC omdat het niet 'luxueus genoeg is'. De basis voor deze reflex is het standpunt dat asielzoekers altijd slachtoffer zijn en nooit dader. De leeftijd en gemoedstoestand van Mulder en Freek de Jonge is symbolisch voor de levensvatbaarheid van hun ideeën: op sterven na dood.
Jan Mulder weet zeker niet dat Hyena's in het wild jagen en in een land met mensen een verschrikkelijk bestaan hebben.. dan worden Hyena's weggejaagd omdat hun gedrag niet in overeenstemming is met wat men van mensen verwacht en Hyena's tot hun recht komen in een wilde woestijn of steppe waar ze kunnen jagen om te vreten en niet zoals in dit land vreten krijgen en vervolgens hun primaire behoeften niet weten te copen.. oppakken die hyena's en uitzitten in hun eigen habitat.. allemaal gelukkig en zij weer een fantastisch bestaan met gedrag dat daarbij past.
Gaat echt niet gebeuren hoor. Links vindt het prima zo.
Wie is toch die gebrilde eikel in de laatste paar seconden, ik heb echt werkelijk nog nooit zo'n stomme opmerking gehoord, "dit is het gedrag van een vreselijk bestaan" we ga het toch niet goedpraten..?? ik stel voor dat hij eens een paar maanden achter het stuur van deze bus gaat zitten
Maar hulde voor de buschauffeur die zijn verhaal komt doen
Jan zegt ook in feite; Jij buschauffeur jij hebt geen begrip voor deze arme jongens, die door hun vreselijke bestaan gedrag vertonen en zij niet voor verantwoordelijk kunnen zijn.. dus buschauffer en handhavers.. jullie hebben een probleem en dienen hierin te veranderen.. eigenlijk zegt Jan Mulder, laat ze je bus gewoon slopen en je verrot schelden, zwart rijden en met een beetje geluk als het tuig goedgezind is breng je het als buschauffeur er zonder kleerscheuren ervan af deze rit.. maar ze moeten ook nog terug! Dat is dus wat Jan Mulder zegt.. laat je terroriseren want ze komen uit een zwaar bestaan.. Marokko Jan, ze komen uit Marokko en uit Algerije.. veilige landen Jan Mulder..
Jan Mulder, totaal overbodige praattafeltoerist die zelden (eigenlijk gewoon nooit) iets zinnigs heeft toe te voegen maar zich (kennelijk contractueel) verplicht voelt ook wat te roepen. Zat aan tafel vanwege zijn voornemen "eeuwig" te willen leven. Gaat eens gewoon dead zou'k zeggen.
Kunnen we niet een pelotonnetje Marokkaanse agenten stage laten lopen in Ter Apel? Dan gedraagt dat asieltuig zich binnenkort weer voorbeeldig.
vind Jan Mulder niet goed!
Bedoel je dan échte marokkaanse agenten, compleet met ak47 over de schouder?
Of bedoel je marokkaanse infiltranten in ons eigen politieapparaat, voorzien van 2 paspoorten en de absolute wil om hun broeders uit de wind te houden?
Nogal een verschil.
Gaat echt niet gebeuren hoor. Links vindt het prima zo.
Nederland is af.
Gerard S. de vormalige plaatsvervangend rechter die een pedo o.g.v. vormfouten lieten lopen krjigt een lintje.
Meneer Pedo kon vervolgens zijn slag weer slaan.
'een gevolg van een verschrikkelijk bestaan'.
Misschien begrepen we janneman verkeerd? Zou je het niet zo kunnen uitleggen: deze figuren hadden gewoon niet moeten bestaan. Helaas, ze 'zijn' en dat is op zich verschikkelijk (het zorgt dat anderen schrikken).
Heeft'ie ineens gelijk!
Jan Mulder in een portable toilet bij volle maan in de ..... voor de rest luister even naar g.carlin.... die heeft al een perma ban.
Jan Mulder in een portable toilet bij volle maan in de ..... voor de rest luister even naar g.carlin.... die heeft al een perma ban.
Nou Jan Mulder, morgen beginnen in dat AZC om het verschrikkelijke bestaans gedrag van 16 en 17 jarige tuig uit een veilig land een schouder te bieden om op uit te huilen. Kunnen ze daarna weer heropgevoed met de bus mee..
Jan Mulder.. zat op zwart zaad en moest zo nodig even weer gaslighten naar een buschauffeur die gewoon zijn werk doet en ongelooflijke last heeft van ongemanierd en ongewenst tuig.. Heb jij een verschrikkelijk bestaan gehad Jan Mulder dan ben je blij en opgelucht maar vooral ben je opgevoed en niet zoals dit tuig al uitgekotst door je eigen land.
‘Wiens brood men eet, diens woord men spreekt’
Dus mensen, niet zo op Jan Mulder afgeven, als hij niet zegt wat er van hem wordt verlangd, dan mag hij niet meer aan tafel komen zitten tegen een schaamteloos hoge vergoeding.
dat dus..
We leven met de wetten en burgerrechten die vooral van begin vorige eeuw aangenomen zijn. Het hoofdgerecht van onze burgermaatschappij. Na WO II is dit van een sociaal sausje voorzien, alles vanuit de gedachte: dit nooit meer. Met alles van na 68 als kers op de taart.
De saus is inmiddels echter bedorven geraakt, de kers uitgegroeid tot een doornenstruik.
Jan Mulder, de stokende voetbal bejaarde die nu ziekelijk politiek correct acteert op de buis bij z'n linkse vriendjes, wat een farce die man.
Jantje mulder zit lekker hoog en droog in zijn ivoren deug toren.
Ver weg van dat asieltuig.
Anderen moeten voor hem de kastanjes uit het vuur halen.
Wat een kansloze galbak die Jantje Mulder.
Ik wil geen Joris, anders schreef ik wel op wat ik echt van hem vind maar het heeft te maken met land en verraad.
Domste opmerking van het jaar is gemaakt door Jan Mulder. Gefeliciteerd Man.
Praten kan deze man als de beste maar luisteren echt niet 4 keer in de week dit soort toestanden.
Bij het Nationaal Propaganda Orgaan werd de hamvraag overal weer vakkundig vermeden; die vraag is: waarom is dit uitschot nog steeds niet teruggeschopt naar hun eigen land?
.
Oorverdovend krekelgezang.
Dit kansloos asieltuig zit in Ter Spel om te worden uitgezet want veilige landiërs en derhalve kansloos. Probleem is dat landen van herkomst (Marokkanië, Walgerije, Galbanië) nogal langzaam zijn (to say the least) om dit soort pus weer terug te laten keren. Eerst moet immers de identiteit worden vastgesteld dus dat duurt. Tot die tijd verblijft dit vullis op kosten van de belastingbetaler in de opvang, met alle rechten en voorzieningen vandien. Jammer voor de omwonenden, plaatselijke middenstand en AZC bewoners maar ja, wij zijn een beschaafd land hè. En dan zijn de rechten van overlastveroorzakend vullis nou eenmaal belangrijker...
Wat mij het meest opviel was dat die opmerking van jan mulder (met kleine letters geschreven) zelfs bij Lillian Ploumen in het verkeerde keelgat schoot. Wat een faut deugmannetje die jan mulder. Die hoeft zich in Groningen niet meer te laten zien.
Alle landen verplichte hun economische vluchtelingen terug te nemen anders als maatregel alle uitkeringen van niet Nederlanders bevriezen. Een deel zal dan waarschijnlijk nog meer gaan stelen en die zouden ze op een in niet gebruik zijnde olieplatform ver op de Noordzee moeten zetten.
Helaas. Het is door de ruzie tussen NL en Marokko over het sociaal zekerheidsverdrag dat Marokko niet meewerkt aan uitzetting. En dat doen ze nog steeds niet. Dus zo houd Marokko staatsgevaarlijke personen gestationeerd in NL. Marokko wil het maximale (aan geld natuurlijk) uit dat verdrag halen. Niet meewerken aan uitzettingen is hun manier om NL onder druk te zetten.
Ik zou dat opvatten als een soort van oorlogsverklaring omdat sociale zekerheid en staatsveiligheid niet uitwisselbaar zijn en staatsveiligheid niet onderhandelbaar.
De overheid ziet het niet zo. Die wil altijd polderen hier, diplomatie daar. Het helpt niet.
Het gevolg van een verschrikkelijk bestaan. En wie zijn er de schuld van, van dat verschrikkelijke bestaan daar in dat AZC? Wij allemaal natuurlijk, dat is wat Jan ermee wil zeggen. Dus hoe lossen we het op? Niks AZC , iedereen een huis geven, inrichten en en een behoorlijke uitkering geven. AZC niet meer nodig en iedereen kan weer veilig met de bus. Degenen die vandaag naar hun werk gaan en al jaren op een huis wachten, moeten maar wat langer wachten. Simpel toch?
"Dit gedrag is het gevolg van een verschrikkelijk bestaan" volgens Jan is gedrag onvermijdelijk het gevolg van omstandigheden en bestaat eigen verantwoording niet. Behalve als je blank, man en netto belastingbetaler bent. Dan is alles jou schuld.
Hear, hear.
Beste Jan, jou opmerking getuigde van een schikkelijk bestaan in een wegkijkland. Bedankt Geenstijl voor het nogmaals bevestigen dat ik de TV echt niet meer aanzet om naar dit soort talkshows te kijken. Jan hoort niet wat de buschauffeur zegt over de 14 jarige dochter. Jan ziet de jongens als slachtoffer..... Blij dat de wind binnenkort van rechts komt.
Goed zo Jantje, een deugstickertje voor in jouw plakboek.
Verschrikkuluk
Tuurlijk Jan, de maakbare samenleving! Het ligt niet aan de normen en waarden van dat tuig. Het ligt aan de omstandigheden! Wat een onzin.
Al zou het zo zijn dat ze te maken hebben gehad met verschrikkelijke omstandigheden, dan ben de samenleving die je opneemt toch dankbaar en gedraag je je. Punt.
Met vrijheid komt verantwoordelijkheid. Kun je daar niet mee omgaan, dan hoor je hier niet thuis.
Jan Mulder mag zich wat mij betreft geen groninger meer noemen. Zou me als groninger plaatsvervangend schamen voor zijn opmerkingen. Weet niet precies wat hij probeerde te verkopen bij Pauw, maar hoop dat het een flop wordt.
Mulder is een smeerlap! Die telt niet meer mee.
Deed hij al niet, daar niet van.
Het wordt hoog tijd dat die handhavers en buschauffeurs een taser krijgen om zichzelf te verdedigen. een knuppel mag ook, maar dit kan gewoonweg niet. Nu zijn het nog opgeschoten jongetjes, maar morgen trekt er een een mes en ligt er een onschuldige daar midden in de rimboe te bloeden tot de dood intreedt. Bewapen de mensen die in dit soort oorlogstoestanden hun werk moeten doen.
Asielzoekers die hier ILLEGAAL zijn en nu al een grote smoel opentrekken
en agressief gedrag vertonen, moeten gewoon meteen in het land van herkomst gedropt worden, want dergelijk gedrag moeten we niet belonen met
een verblijfsvergunning! En ik zou totaal ongeschikt zijn als handhaver,
want ik zou dat tuig al lang hun tanden uit hun smoelen geschopt hebben,
want ik pik al helemaal geen shit van niemand niet.
En Jan Mulder moet gewoon niet serieus genomen worden, want dat is gewoon
een ouwehoer die ooit een potje kon voetballen, maar verder nergens verstand van heeft.
Waarom krijgen figuren als Jan Mulder een podium op TV?
Ik heb daar werkelijk nog nooit een ene mallemoer van begrepen in het leven.
De linkse inteelt spekt haar volgelingen.
De Groningse bodem leegpompen en ondertussen dit tuig daar neer plempen. Toon de Groningers wat meer dankbaarheid en geef Dhr Mulder een huis in de randstad.
Waarom in Groningen? Tief ze lekker naar die woestijn waar ze vandaan komen! Ze horen hier niet!
Hieruit blijkt maar weer dat links totaal de weg is kwijt geraakt . De opmerking van Jan Mulder laat dat maar weer eens zien .
Bedankt, ik was al benieuwd wie die wereldvreemde man op het einde was.
Elk volk in de wereld kent haar aso's, criminelen, mensen die bewust misbruik maken van de goedheid / naïviteit van anderen. Slap beleid en overmatige zelfbeschuldiging werkt als een magneet op zulke mensen. Wegkijkers als Jan Mulder versterken dit effect.
Ik dacht dat die ouwe rimpelbek naar Belgie was gegaan. Hier hoef ik m nooit meer te zien. Jan, zet je tuinschuur maar open voor deze afgrijselijke slachtoffers man. Een beetje deze buschauffeur zijn verhaal onderuitmaaien met je gutmensch geneuzel. Die 'vluchtelingen' zouden overigens een puntensysteem moeten krijgen: twee keer de fout in, hop, het land uit.
Het probleem is dat die thuislanden niet meewerken aan de terugkeer. Zou ik trouwens ook niet doen als dit mijn onderdanen waren..
Eens!
De grootste fout voor dit probleem ligt bij de NLse overheid.
Er wordt niet gestraft en er wordt niet uitgezet.
Daarom komt dit tuig ook vooral naar NL.
Ze hopen op een verblijfsvergunning, die er zeker voor minderjarigen na een generaal pardon, om de zoveel tijd komt en kunnen dan met een uitkering, vanuit een ingerichte woning die ze met voorrang krijgen, in alle rust, een crimineel netwerk opbouwen. Drugs- en vrouwenhandel of ‘even een plofkraakje’ doen etc. Na enkele jaren rijden de patsers in dure auto’s rond.
Straf voor vernieling en geweld krijg je in NL niet: de pakkans is vrijwel nihil en als je zo stom bent geweest dat ze je wel oppakken, krijg je geen straf: illegaal, minderjarig, geen zwaar vergrijp…
Vreemd vind ik het niet dat ze uit heel Afrika en het Midden Oosten, als een sprinkhanenplaag, voor NL kiezen.
Hier is het goed vertoeven en als ze het te bond hebben gemaakt, kunnen idioten als Jan Mulder en politici van GL, DENK en de PvdA voor een groot publiek uitleggen dat ze zielig zijn in plaats van crimineel. Daarom zal er nooit iets veranderen…
Maak je borst maar nat als Afrika van 1 miljard naar 4 miljard explodeert. Dat gaat een feestje worden hier in Europa.
@laagvliegert | 26-04-19 | 09:42: Dan moeten we gaan nadenken over een bestrijdingsmiddel... Muur om Europa...
Iedereen heeft kritiek op Trump die een muur wil bouwen in het zuiden. Toen ze via Turkije/Rusland en de Middellandse Zee massaal naar Europa kwamen, werd er koortsachtig overlegd om de stroom tegen te gaan. Ook wat dat betreft wordt er met twee maten gemeten. Amerika moet ze binnenlaten en Europa wil op de rem trappen. Obama heeft er meer uitgezet dan Trump. Toch is Obama hier de lieveling. Politiek is zo smerig en hypocriet...
4 miljard + de groei in het Midden Oosten betekent dat we alleen met de strengste maatregelen NIET overspoeld worden.
Maar ik ga hier niet zitten afwachten. Zodra ik klaar ben, ga ik Down Under.
Nee, de grootste fout ligt bij dat plebs in Brussel, dat is de kwade genius in dit plaatje! Den Haag doet alleen maar wat Brussel opdraagt!
@BaldEagle | 26-04-19 | 13:18: Hongarije Polen Tsjechie doen gewoon niet mee omdat hun regeringen het niet willen. NL doet altijd wat Brussel wil en dus willen ze het zelf ook.
" Dit gedrag het gevolg van een verschrikkelijk bestaan." Beste Jan, dat verschrikkelijk bestaan zou bij elk normaal mens hier resulteren in totale respect voor deze maatschappij. Dit zijn "veilig landers", hebben hier niets te zoeken, komen hier parasiteren. Moeten ook weg als zij uitgeprocedeerd zijn. Wat is het punt Jan. Je vergelijkt appels met rotte peren. Doe je huiswerk als je daar gaat zitten. Dat je daar überhaupt geld voor krijgt. Een grote schade!
*n
Het werkelijke probleem is natuurlijk het regenten-tuig van de wegkijkende elite die niets doet aan dat kansloze gedoe, en de bevolking opzadelt met de shit. Het kan ze gewoon geen moer schelen. Wat ook meespeelt is de verholen minachting voor de mensen in het Noorden en Oosten van ons land. Die zijn mak en goedwillend; lekker gemakkelijk te misbruiken door de zwakke 'politiek correcte' politiek. En als de bevolking van zich laat horen, dan staat het linksfascistentuig van de D66/GroenLinks rechterlijke macht en OM gereed om ze tot aan de poorten van de hel kapot te vervolgen, zoals we zien bij de blokkeerfriezen.
Die zitten niet in bussen en de enige allochtoon die zij zien is de geslaagde.
Spijker op de kop.
Ja Jan, verschrikkelijk dat dit tuig mag bestaan.
Ik ben wel benieuwd hoeveel extra CO2 dit nu weer kost. Hoeveel mensen nemen nu de auto ipv die bus? Zal wel flinke subsidie op die lijn zitten dat ie nog rijdt. Mijn ouwe moeders bus is wegbezuinigd, maar die reed dan weer niet langs een AZC.
Bij de eerste misstap asielprocedure beëindigen en terugsturen afzender, indien niet vrijwillig, dan met benodigd geweld.
Aantal reaguurders schreef het al; in eigen land zouden deze zakken hooi al lang dood teruggevonden zijn in de greppel.
De dag dat zoiets hier zou gebeuren, gebeuren er, denk ik, een aantal dingen tegelijk: de dictator uit hun land overschreeuwt zichzelf tegenover Prutte over vergelding, bijna elke fractievoorzitter schiet in de apologetische kramp, in de grote steden gaan de vlaggen halfstok en worden ' spontaan' stille tochten gehouden, politiemacht zet direct 35 fte in om daders te pakken te krijgen, AZC's worden van binnenuit gesloopt zodat de 'inwoners' tijdelijk gehuisvest worden in nieuwe woningen bedoeld voor startende huiseigenaren, drie weken lang wordt de 'ramp' breed uitgemeten op alle Nederlandse zenders (inclusief een exclusief interview met Jan Mulder, ziener des Vaderlands), en last but no least worden binnen twee maanden meerdere aanslagen gepleegd waarbij tientallen gewonden en doden.
Ter vergelijking, als een Nederlands meisje door een 'inwoner' wordt aangerand of nog erger, vermoord, blijven we 'normaal' doen, hoor je niemand en is de politie helaas niet in staat iets te doen want er is geen aangifte gedaan (of een andere reden) en vind je hoogstens in het lokale sufferdje, op pagina 13, tussen de reclames, een kleine vermelding waarin in heel bedekte termen staat dat er een ongelukje was.
.. vallen. Stop de klok.
Jan Mulder is Peter R de Vries op voetbalschoenen.
Waarom verstrekt Ter Apel niet gewoon OV-chipkaarten, al dan niet op naam van het AZC Ter Apel? Of denk ik te simpel?
Waarom verzorgd Ter Apel niet gewoon taxi's, die full-time ter beschikking staan?
Deze personen zijn hier (veelal onder valse voorwendselen) enkel en alleen om maximaal te profiteren / stelen van onze staat. Is een dak boven je hoofd, voedsel en schoon water niet genoeg voor ze?
Inderdaad, je denkt te simpel!
Als het linksdragende deel van dit land nu nog niet wijs is dan weet ik niet wat er nog meer moet gebeuren, voorheen stond men in die ( ... en andere afgelegen gebieden ) regio de randstad af te fakkelen om racisme, fascisme, islamofoob enz. enz., nu heeft men de realiteit van die randstad in het durp en nu komen de hooivorken te voorschijn want ... realiteit, zeer ongemakkelijk.
Links kijkt niet naar dit soort 'filmpjes' van deze 'zielige jongens' die 'duidelijk getraumatiseerd zijn' en 'racistisch benadeeld' worden.
Ik wacht nog steeds op de eerste linkse twitteraar die op zo'n filmpje durft / kan ingaan.
Opgevoed worden met de islam is inderdaad een verschrikkelijk bestaan! Ik zou niet willen ruilen met die aardige jongens!
Ik hoor net dat Jan Mulder nog wel wat plek heeft in huis om deze mensen te helpen.
Blaas de luchtbedden maar alvast op Jan, de bus komt er aan.
Verschrikkelijk bestaan?
Ja, in onze ogen wel.
Maar wel een door de betreffende jongemannen zelfverkozen bestaan.
Veelal gestart vanuit het niet kunnen/willen functioneren op een normaal niveau in hun thuisland. Geen werk, geen normale opvoeding, al jong in de criminaliteit. Ze hebben in hun thuisland meestal nog wat jaren celstraf tegoed of zagen de bui al hangen. Dan maar naar Europa (Nederland), lage straffen, makkelijke slachtoffers, goede medische zorg, gratis slapen en eten. Ze trekken jarenlang door Europa, nergens kans op legale vestiging, want uit een "veilig land". Dus melden ze zich aan bij de asielverstrekkers. Enkele maandjes Spanje, paar maandjes Frankrijk, beetje Italië, stukje Duitsland en dan tijdje Nederland. Telkens weggezonden en telkens een spoor van vermissing van eigendommen van inwoners van die landen en andere (echte) vluchtelingen.
Avontuur toch! Een ander gaat backpacken.
Ik stel voor dat Jan Mulder ter plekke het "gevolg van een verschrikkelijke bestaan" gaat verlichten en vierentwintig uur per dag tussen deze rifratten gaat zitten. En verder: Haal dat hypocriet stuk onbenul per direct buis af aub.
Hear, hear ...
Het gaat in dit land al mis door dit soort gedrag, en nog (veel) erger, steevast 'incidenten' te noemen. Éen gebeurtenis is een incident. Bij de tweede gebeurtenis spreken we over een serie/reeks/trend.
Verder heeft Jan gelijk. Het komt voort uit een verschrikkelijk bestaan. Het lijkt mij ook verschrikkelijk om met een IQ wat nauwelijks de 70 overstijgt door het leven te moeten gaan. Alhoewel ze dat zelf nauwelijks zullen beseffen omdat het leeft op instinct.
Waarom niet net als in Denemarken, waar ze dit soort wandelend pus op een eiland zetten totdat ze van verveling zelf terug willen naar hun zandbak.
Omdat in dit land mensen met cognitieve dissonantie en/of een ernstige hersenverweking boven ons gesteld zijn, daarom...
Denemarken is lekker bezig....
www.dumpert.nl/mediabase/7670441/d609...
Filmpje van rellen is weggejorist...
Ging hierover:
www.express.co.uk/news/world/1114668/...
Ik was als cameraman voor de tv aanwezig bij een symposium van een een of andere bank en als entertainment hadden ze vader en zoon Mulder ingehuurd voor een leuk praatje. Niets mis mee als die jongens wat geld bijverdienen. Maar nu komt het: vooraf komt de hypocriete Mulder sr maar ons toe om vriendelijk doch dringend te verzoeken hun niet te filmen en uit te zenden. Links lullen rechts zakkenvullen noemen we dat maar dan ook nog stiekem. Net als Freek de Jonge die dreigde in beeld te komen in een dure skybox bij Ajax. In plaats van te genieten hield hij voortdurend de camera in de gaten om te voorkomen dat hij in beeld zou komen. Hij maakte uiteindelijk zulke capriolen om ongezien te blijven dat hij viel! De lul!
Een kijkje in het echte leven van opperdeugers, altijd fijn.
Meer! Ik wil meer! Leuk dit soort doorkijkjes!
Ik vraag mij af wat Jaap, de toezichthouders en de politieagenten stemmen. Van Jan weten we het inmiddels wel. #stem ze weg#
Mulder roept ook eens wat.
Hij kreeg daar aan tafel ook van niemand bijval
@Peniskokertje | 26-04-19 | 09:24: Dat zou pas goede televisie zijn, als een ander aan tafel reageert met:' wat zeg JIJ nou?!' waarna vervolgens een echte discussie op gang komt.
Maar helaas, NPO, dus kleuren binnen de lijntjes anders krijg je geen uitnodiging meer.
@EEnzame SchizofrEEN | 26-04-19 | 09:38: Inderdaad.
Voor een knip met duiten en zijn zure bek op de televee, wil Jan met alle liefde lekker de deugtoeter uithangen. #wegmetjan
Mensen als Jan en Freek sporen voor geen meter. Die leven nog steeds in de jaren 60 bubbel.
Zet gewoon de juiste chauffeur op de juiste lijn: Fred Teeven.
Wil je de vrouwtjes laten beeven?
Dat kan achter het stuur met Fred Teeven.
Nee Nee, dat wordt een rommeltje met de bonnetjes en lopen we het risico van een hasjlijn.
Hahaha.. ja.. maar dan wel zonder kaartjes/bonnetjes. Anders is het teveel voor Fred.
Als ik in Ter Apel zou wonen, had ik me aangesloten bij de plaatselijke militie. Dan had ik het recht in eigen hand genomen, aangezien de overheid in gebreke blijft (en dan druk ik mij nog zacht uit.)
Doe ik mee. Neem wel je hond mee.
en dat mijne heren, zou de bal nu eens serieus aan het rollen brengen.
@De_Helderse_Kaaskop | 26-04-19 | 09:31: Zie mijn eerdere reactie; de rapen zouden gaar zijn!
Goed plan, vermoed wel dat de militie al opgepakt wordt voordat ze wat kunnen doen. Iets met eigen rechter spelen of zo iets?
Denk wel dat er dan gereageerd wordt.
De overheid is als de dood dat burgers het recht in eigen handen gaan nemen.
Liep voor de Broertjes de Wit ook niet zo goed af.
Vroeger wel fan geweest van Jan Mulder, als voetballer, maar nu is hij zó vreselijk af.
Jarenlang met Anderlecht tegen Molenbeek gespeeld en klaarblijkelijk de bal te vaak tegen het hoofd gehad.
Jan Mulder is een lul. Nooit eens empathie voor de slachtoffers maar wel voor de daders. Het is tuig. Gooi ze eruit.
Hahaha. Die Jan Mulder, wat een tegen veel beter in wetende linkse paardelul joh. Wordt er voor betaald om ondanks de keiharde feiten en het gezonde verstand een super dom links geluid te laten horen. Man man man, wat een droefenis die kerel.
Jan Lulder . Kan er niet een speciale PVDA/VARA bus gaan rijden bestuurd door een PVDA/VARA bestuurder en kan dit alles niet even snel betaald worden door de PVDA/VARA ? Als je deze verschrikkelijke mensen binnenlaat in onze samenleving moet je ook opdraaien voor de gevolgen !
Ik kijk al tijden niet meer naar de verrekijker. Kennelijk zit die Mulder daar nog steeds mee te lullen (een mooiere term is het niet waard).
Tegenwoordig kijk ik liever naar filmpjes op bijvoorbeeld YouTube, van mensen die de moeite nemen zich vooraf in het onderwerp te verdiepen.
Ja Jan, de oorzaak is een verschrikkelijk bestaan. Tijd om te laten zien dat wij dergelijk gedrag hier niet tolereren. Gewoon op een vliegtuig zetten. Op tyfen met dat kansloze tuig dat hier de boel komt verkloten.
Als dat bustuig ook maar niet het eeuwige leven krijgt van Jan.
Busje met zwaarbewapende commando's die ze fijn in de zandbak afleveren. Hoe moeilijk kan het zijn.
Een verschrikkelijk bestaan, Jan? Laat nou heel veel van dit soort geteisem juist uit veilige regio's komen... Bovendien: waar de islam heerst moet iedereen die Allah niet aanbidt het ontgelden. Laat ze lekker daar blijven. Als je uit zo'n zogenaamd ellendig oorlogsgebied komt en je wordt, zonder dat enige tegenprestatie van je wordt verlangd, gratis opgevangen in een veilige haven, je krijgt een dak boven je hoofd, een beter bed dan je ooit hebt gehad, je krijgt te eten, kleding, medische verzorging etc. etc., is het dan heel veel gevraagd om de inwoners van je opvangland op blote knieen te bedanken in plaats van te schofferen?
Geen pretje idd, precies zoals Jan Mulder het zegt. Vreselijk voor beiden partijen. Verderop hoor je Jan zeggen dat hij vanaf nu al deze mensen gratis gaat vervoeren en een aantal van deze mensen in huis gaat nemen. Huh? Waarom is er in dit filmpje geknipt?
Jan Mulder rijdt (o.a.) een klassieke Jaguar. Een V12. De laat hij bij het bezinestation bij Scheemda door een medewerker voltanken. De Jaguar heeft twee vulopeningen, 1 links en 1 rechts. De Jaguar van deze linkse Gutmensch wordt met twee slangen tegelijk volgetankt. Dat is beter. Voor het klimaat. Ofzo.
Hypocriet, de meest opvallende karaktertrek van de linkse medemens.
Als je goed luistert hoor je dat hij zegt: 'Het is verschrikkelijk dat deze mensen bestaan'.
toen me opa uit bergen belsen kwam (niet bepaald een vakantieoord) kocht hij gewoon een buskaart en ging werken voor zijn gezin dat nog over was,voor hem was er slechts een gratis rit en dat was van de N.S dus dat gelul van Mulders zou ik eens een rondleiding geven in >>>>vul zelf maar in ,
Hier word ik oprecht emotioneel van. Alleen al vanwege uw opa zou Jan Mulder zich dood moeten schamen voor zijn gratuite uitspraak.
Call the police! Call the police! Zinloos, die komen niet want ze hebben het te druk met je broer/neef. Tuig van de richel. Schreeuwen en eisen is alles wat ze weten. Het magische woord, terug, mag echter niet gezegd worden van de linkse bandieten in Den Haag.
Oppakken en in een mariniers geleid werkkamp (steengroeve oid) op water en brood plaatsen. Net zolang werken totdat de onkosten en ticket richting thuisland is verdiend. Ben je snel van die plaag af.
@Jan Leul | 26-04-19 | 09:09: Dat is wat we met asieltoeristen uit veilige landen moeten doen: huisvesten in gesloten kampementen waar ze alleen uit mogen om weer naar huis te gaan. Nu is het juridisch wellicht nogal lastig om zo'n onderscheid in asielaanvragen te maken (ongelijke behandeling), maar wat wèl kan is ze in zo'n kamp stoppen zodra ze zich misdragen.
Hoewel... krijg je weer van die rechters die zeggen: "Ik ga jou ondanks je daden niet voor geweldpleging veroordelen, want dan kom je in zo'n kamp terecht en dat vind ik een te zware straf"
"Dit gedrag lijkt me het gevolg van een verschrikkelijk bestaan!'
En welk excuus is er voor jouw gedrag, Jan?
Een getergde man te kakken zetten met een pijnlijk holle frase, omdat deugen nu eenmaal je verdienmodel is. De bus naar Ter Apel heeft een speciaal plekje voor mensen zoals jij.
Zou zeggen Jan, ga op lijn 73 een maandje buschauffeur wezen. Kijken hoe hij er dan over denkt. Ook Halsema haalde haar kroost van een "zwarte, beter gezegd getinte school, anders doe je zwarte mensen ernstig beledigen omdat de daders getint zijn en niet zwart" school. dus.... kortom vanuit je villa'tje oreren dat het allemaal wel meevalt is anders dan mee maken.
Laat die Mulder een paar van die kanslozen in huis nemen, ver weg van hun verschrikkelijke bestaan. Dan kunnen ze bij hem resocialiseren.
Ach het is Jan Mulder maar ..
Verdiende ondertussen bij Barend en van Dorp een half miljoen per jaar met dit soort wegkijk gezwets.
Dat is dus net het probleem, als het alleen Jan, de lul, Mulder had geweest, dan hadden die gasten hier of niet geweest, of vast zitten, of het land worden uit gebonjourd. Maar dat is alledrie niet het geval. Omdat dit namelijk niet alleen de utopische wensdenkwereld is van Jan, de lul, Mulder, maar van heel veel wereldvreemde mensen die geloven dat de wereld bestaat uit confetti en eenhoorns.
Wat een ontzettende lul die Mulder.
"... het gevolg van een verschrikkelijk bestaan."
Oh ja? Waar dan? Niet hier in ieder geval.
En ook al zouden (ja: *zouden* want dat *weet* je niet), ze een verschrikkelijk bestaan hebben gehad in het land van herkomst. Dan nog moeten ze hier blijkbaar opgesloten worden in een gesloten kliniek. Want als je als gevolg van een verschrikkelijk bestaan, dermate veel trauma hebt opgelopen dat je niet kunt functioneren in een normaal werkende maatschappij en daarom terug grijpt op crimineel gedrag dat een gevaar oplevert voor anderen, dan dien je niet vrij rond te kunnen lopen. Simpel. Dat moet iedere andere Nederlander die hier verblijft ook namelijk.
Die lulhannes doet het nu voorkomen alsof het een excuus is. Nee Mulder, lul, dat is geen excuus. Er zijn zat mensen in Nederland die een traumatisch verleden hebben. Mishandeling, misbruik, geweld tijdens de opvoeding, totaal losgeslagen vader/moeder/man/vrouw/vriend die ze elke week met hun harses tegen de kachel sloeg, of pedofiele ome-guus hadden die ze wekelijks kwam opzoeken, ga zo nog maar even door.
Die mensen functioneren nu ook gewoon in deze maatschappij. Al dan niet met traumaverwerking en psychologische begeleiding. Die zullen best veel last ervaren van hun verleden. Echter, Jan Mulder, lul, zodra die mensen crimineel gedrag gaan vertonen en een gevaar gaan opleveren voor anderen, dan worden ze vastgezet. Klaar. Zo gaat dat in een normaal land.
Of bedoelde Jan, de lul, Mulder soms dat ze *hier* een verschrikkelijk bestaan hebben? Laat ik daar maar niet eens op in gaan.
Vreselijk die Mulder echt vreselijk, hij had goede instructies gekregen van de linkse club, zelfs bij het zien van dat filmpje kan je toch niet met droge ogen zeggen dat ze een vreselijk bestaan hebben. Een vreselijk bestaan en dan komen ze hier in ons mooie Nederland de boel verstieren omdat ze zo'n vreselijk bestaan hadden/hebben. Dat vreselijke bestaan hier in Nederland bestaat uit niks doen, de pot verteren, vrouwen (hoeren) lastig vallen, 10.000 euro start geld en een gratis Miele. Alstublieft woestijnridders, uw nieuwe vreselijke bestaan.
Mensen die de verschrikkingen '40-'45 nog hebben meegemaakt zetten na de oorlog de schouders er juist onder om hun land weer op te bouwen. Géén excuus voor onaangepast gedrag dus!
@myrna1965 | 26-04-19 | 09:07:
Noord Afrika is een paradijs, mooi weer, vol op lekker eten, vol op minerale rijkdommen.
Wat het vervelend maakt is een nare godsdienst in combinatie met een niet uit te roeien corruptie.
Ja Jan, dat lijkt misschien zo, maar natuurlijk heb jij geen idee wat er zich afspeelt in de echte wereld vanuit jouw ivoren toren.
Mulder zegt dat dit gedrag het gevolg is van een verschrikkelijk bestaan. Het is precies andersom. Dit verschrikkelijke bestaan is een gevolg van hun gedrag. Het zijn gewoon lieden die thuis ook al niet wilden deugen. Vaak verslaafd, antisociaal. Ook als je ze een verblijsstatus geeft, zullen ze niet deugen.
Heb na die uitspraak meteen de tv uitgeflikkert. Types als miljonairs Mulder, van Muiswinkel, van Dam en zo nog een hele rits zijn medeverantwoordelijk voor de import van dit soort crimineel tuig. Plaats ze maar in die ultrablanke villawijken waar die links lullen rechts vullen nitwits wonen. Of nog beter, laat ze ze in huis nemen. Ben ik boos ? ja , zeer boos !!!!!!
Ze krijgen geen verblijfsstatus, want Spoor 2
Goed gezegd Zeeman.
Als je ze een verblijfsstatus geeft gaan ze hoogstwaarschijnlijk radicaliseren want dat is de opdracht die ze meekrijgen: zoveel mogelijk dood en verderf zaaien onder de 'ongelovigen'!
De Jan Mulders van deze wereld faciliteren het gedrag van deze hufters. Allemaal slachtoffer van de omstandigheden en vooral geen verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag, om moedeloos van te worden.
Ik ga even het einde van dit verhaal voorspellen.
Er komt een gratiz bus voor deze mensen die een verschrikkelijk bestaan hebben gehad.
Dat is niet voorspellen, dat is na de trekking je getalletjes invullen: www.youtube.com/watch?v=IErf0PblwEc
Er komt GEEN gratis bus. Achterhaald nieuws.
Een arrestantenbus?
@Aambeiaardier | 26-04-19 | 09:10:
Gelukkig. Wat gaan ze dan *wel* doen op dit probleem op te lossen? Want dat is dan wel actueel nieuws....
Jan word buschauffeur?
@peterdh | 26-04-19 | 09:14: Stand van zaken per nu; busvervoer wordt geregeld door COA via hun vaste vervoerder Munckhof die het uitbesteedt aan Drenthe Tours. De kosten voor het vervoer zijn momenteel nog in overleg. Maar het mag niet gratis zijn, daar zijn de partijen het wel over eens.
Fout: Ze krijgen een gratis OV-kaart (op naam van het AZC/COA, opdat ze gratis kunnen reizen door het land). Kunnen ze fijn kennismaken met Nederland en dat zal het integreren alleen maar bevorderen.
@kweethetooknietbeter | 26-04-19 | 09:34: Fijn dat je je naam eer aandoet. Helaas kan het gelezen worden door sjompen die het nog geloven ook.
@aambei
Ok, dus dan ga ik er van uit dat de bus en de chauffeur volledig door de terroriserende criminelen betaald word. En dus niet dat de belasting betalers opdraait voor de kosten omdat ze een eigen bus in plaats van dat dit tuig wordt vastgezet. Want "het mag niet gratis zijn" is natuurlijk een zoethoudertje. De chauffeur en bus kost per uur loon+materieel... Ter Apel - Emmen, 724 euro huren.flixbus.nl/shop/?gclid=Cj0KCQjw...
Laat het 500 zijn. Dus da's 50pp ik neem aan dat ze dat betalen dan? Van welk geld? Het geld dat ze verdienen met werk? Dus dat "niet gratis" is natuurlijk gewoon een gotspe.
Nee hoor, volgens Harbers zullen ze voor die allochtonenbus ook moeten gaan betalen, dus dan krijg je gewoon weer exact dezelfde taferelen! Dan heb je ook nog eens een bus vol van dat straatvuil en is de chauffeur gewoon weer de Sjaak! Zet een hoog hek met 220 Volt om dat AZC en hou ze binnen tot ze naar hun woestijn teruggeschopt kunnen worden!
Recht voor de illegalenopvang die straks in de Brandweerkazerne wordt gehuisvest in Buitenveldert vertrekken gratis pendelbusjes heen en weer richting station Amsterdam Zuid waar veel ouderen van gebruik maken vanwege het winkelcentrum tegenover de kazerne. Gedoe over zwart rijden zal niet ontstaan want gratis, maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Jan Mulder is al niet relevant meer sinds zijn overlijden in 1986.
Ze zijn het hem alleen vergeten te vertellen dat ie dood is.
Dat vullis per direct in laten trekken in de woning van huichelaar Mulder....
Jan M is het vleesgeworden voorbeeld van links lullen, rechts vullen. Hij verpoost op ruime en veilige afstand van het asieltuig in zijn kapitale woonboerderij. Als luxe-autobezitter hoeft hij nooit met de bus. De gewone Groninger die wel zo nu en dan met de bus moet mag de gevolgen dragen van het falend asielbeleid.
Het is goedkoper dit soort figuren gratis te laten reizen dan ze iedere keer door de politie te laten afvoeren, dit kost de gemeenschap nu veel meer. Dit soort figuren moet je overigens 24-uur vastzetten, maar er zijn dan vast weer politici die dat zielig vinden....
24u is wel erg kort. Ik zat te denken van binnenkomst tot uitzetting
@Afrikanerhart | 26-04-19 | 09:04:
Ik bedoelde ik ook, dan weet men gelijk dat je hier in NL geen fratsen moet uithalen.
Busje komt zo, Jan.
Dat laatste zinnetje van opperfossiel Jan. dat ene zinnetje wordt dus onze ondergang,
Snap niet waarom ze die linkse zakken vuller J Mulder nog voor de tv halen hij kan alleen maar stom links lullen.
Ik geloof dat de Belgen hem fantastisch vinden, maar volgens mij moet ie daar dan maar lekker blijven.
Hun bestaan was zo verschrikkelijk dat het nu niet erg is dat ze die van anderen verpesten. Stuur ze terug naar Syrie of welk ander vergeten zandbak en dan kunnen ze daar lekker met steentjes naar elkaar gooien.
Een mad max wereld waarin volksstammen racistisch geinspireerd tuig uit alle windstreken met geweld huizen, geld, zorg en aandacht krijgt en aan de andere kant van de straat mensen met hun broodtrommeltje naar hun werk gaan. Het decadente OM deelt in de pauze van hun orgietjes, als men even geen puf meer heeft, boetes uit aan de laatsten als ze door rood lopen
Leest als een spannende thriller... Oh wacht.
U bedoelt clown world.... honk honk.
Stem ze weg!
Klopt Jan, dat gedrag is ook het gevolg van een verschrikkelijk bestaan.... onder de islam.
HET gevolg.
En leven onder de islam is voor een man helemaal niet erg. Al die ongehoorzame ongelovige vrouwen in dit land, vrouwen die durven terug te schelden of durven terug te slaan, dat vinden ze erg. En buschauffeurs die je zonder kaartje niet mee willen nemen, ook niet na schelden en agressie. Die ook.
Tijden niks van Jan M. gezien op TV.
En dan is ie er weer en verpest het gelijk.
Opvallend.
Jan heeft door zijn "werk" bij de zuiderburen de bus gemist met de veranderingen hier.
Jan oh wacht Mulder dus
Zo zijn ze ook in de auto. En de disco. En op strand.
En op het werk. En in de supermarkt. En het zwembad. En de sportvereniging. En de snelweg. En ander openbaar vervoer. Het stemlokaal. Op de markt. ... etc ...
Wat een volidioot die Mulder! Door problemen thuis moest ik als net 18 jarige het huis uit. Enige wat voorhanden was, was een soort anti kraak woning waar ik alleen energiekosten moest betalen. Ik kreeg toen niets geen hulp, ik moest maar hulp vragen bij familie werd toen gezegd!! Ondanks een hele zware tijd waar ik mijzelf uit heb moeten knokken heb ik nooit zulk gedrag vertoond, integendeel. Dat gedrag komt voort uit de egoïstische woestijncultuur, niets anders!
Naam bikkel verdiend, dus.
@schijtzat | 26-04-19 | 08:59: ik heb het allemaal niet cadeau gekregen nee, keihard moeten knokken om mijn leven op de rails te krijgen. Met avondschool en keihard werken nog goed terechtgekomen, dus bij mij moeten ze niet aankomen met deze halfzachte linkse praatjes! Door lui als deze Jan denken die woestijnratten dat ze overal recht op hebben zonder tegenprestatie, en bizar genoeg is dat nog vaak zo ook!! Huis, uitkering, sporten, reizen, alles gratis en een manager die alles voor ze regelt! De omgekeerde wereld.
@dutch bikkel | 26-04-19 | 09:14: precies, abdurd.
Jan Mulder die de Nederlandse TV verruilt heeft voor de Belgische zenders, alwaar de Vlamingen nu op zijn Groningse geleuter getracteerd worden. Man weet altijd alles beter. Wat een eikel die Mulder. Laat hij een tijdje als opzichter meerijden op deze buslijn: dan lult hij niet meer uit z'n nek over dit assielzoekers tuig dat het zo moeilijk heeft met het bestaan.
Slechtste export produkt ooit. Geen wonder dat buiten de Belgische staats TV die Vlamingen een hekel hebben aan 'Ollandse dikke nekken. Kunnen we beter Frau Antje sturen. www.frauantje.de/assets/images/compon... Die is lievvvv en kraamt geen betweterige, domme arrogante onzin uit.
Laat mij raden. Er komt een apart busje speciaal voor deze malloten?
Is er al. Dat meisje moet zelf maar uitzoeken hoe ze op school komt.
Met Mulder als bestuurder om deze Syrische jongens die gek genoeg alleen Marokaans spreken een hart onder de riem te steken vanwege hun moeilijke situatie.
In de 2e Kamer is deze of vorige week een motie van de SP afgewezen om politiebureau in te richten in de gemeente Westerwolde (daar valt Ter Apel onder)..... de regeringspartijen stemden tegen!
Wel de bewoners van Ter Apel en omstreken opzadelen met een probleem maar geen maatregelen ondersteunen om de problemen te beteugelen...... zo kennen we het CDA en de VVD weer, alle mooie praatjes van Dijkhoff ten spijt!
En het ergste is dat de aanwezigheid van Jan Mulder door ons allen is gefinancierd.
mensen als Jan Mulder bevorderen juist dat er méér asiel tuig onze kant op komt, de mafklapper.
Laat het AZC zelf maar een pendelbusje organiseren. Uiteraard gratis, want toch geld zat, en vragen naar betaling (normaal overal ter wereld) leidt alleen maar tot agressie. Met Jan Mulder al buschauffeur, dan kan hij dat tuig dagelijks meemaken.
Jan Mulder en Prem, 2 schreeuwlelijken, waarbij de Franse preseident verbleekt.
Waanzin ten top. Jan moet daar eens een maandje verblijven. Gewoon als buschauffeur of winkelmedewerker of keukenhulp in het AZC.
Geef de toezichthouders een afgerichte hond mee. (Of liever nog een wild varken).
Jan Mulder mag van mij voor de rest van zijn leven buschauffeurtje spelen op lijn 73 tussen Emmen en Ter Apel.
Leuk baantje voor verbindende types van GL . Zo iemand als Judith Sargentini bijvoorbeeld. Inclusief, dus meenemen dat tuig die idioten en vragen of een oudere dame even plaats wil maken. Want inclusie is de één er in de ander er uit. Zoals dat meisje van 14 uit Emmen. Geen gevolg van een verschrikkelijk bestaan, maar het gevolg van een bestuurselite die al jarenlang de migrant verheerlijkt.
Zit er in dat AZC dan niemand die een bus kan besturen?
Of is dat niet zo'n goed idee?
Mag ik een enkeltje Nice?.
Voor het besturen van een bus en het veilig vervoeren van passagiers heb je een zekere mate van intelligentie nodig, dus het antwoord op jouw vraag is 'nee'.
Die ene kale van de bonnetjes affaire?
Die is toch buschaufeur geworden worden?
Bij dat COA zitten toch van die betweters? Hup..... roostertje in elkaar flansen en bij toerbeurt chauffeurtje spelen! Eens kijken of ze dan een keer wakker worden!
Je ziet toch gewoon aan dat gezicht van Mulder dat hij niet achter z'n uitspraak staat. Dit was weer gewoon een ballonnetje met inschrift: ik deug. Hoor ik er nog steeds bij?
Nee joh, Jan Mulder is zo links dat zijn hersens gedeugwired zijn. Verklaar aggresief gedrag? A. Nature=discriminatie. B. nurture Gedrag? Opvoeding? Error=nog steeds zelf verantwoordelijk of cultuur. C. Externe oorzaak. Bingo!
Links probeert altijd alles door nurture te verklaren, maar komen er via wetenschap achter dat niet alles in opvoeding of omgeving zit, maar dat sommige eigenschappen aangeboren zijn. Jan Mulder zit zooo ver links dat voor zijn brein waarschijnlijk opvoeding of cultuur al te gevoelig is. Het MOET iets anders zijn. Trauma, leed, verdriet..
In WOIi waren er groeperingen die gratis (onterecht) met de trein mochten. Nu zijn er groeperingen die (onterecht) gratis met de bus mogen.
Kooooooooooiman!
Waar is die man als je hem nodig hebt. m'neer Harmsen.
Die zou dit echt niet pikken!
En dat verschrìkkelijk bestaan lijkt me wel het gevolg van een verschrìkkelijke cultuur. Dus wat Jan Mulder impliceert is dat we dit tuig buiten moeten houden om ons bestaan niet verschrìkkelijk te laten worden.
En dan vinden ze het gek als mensen op partijen als PVV en FvD gaan stemmen.
Jan Mulder is af
Kielhalen dat asiel tuig!!!!!
Maar goed.
Het is al een wonder dat het bij Pauw besproken wordt.
Dat had ik inderdaad ook niet zien aankomen.
@R.F.Pickering | 26-04-19 | 08:57:
Ik vind die Jeroen Pauw niet zo raar trouwens hoor.
@HoerieHarry | 26-04-19 | 09:07: Draait een beetje bij mss.
Niet-te-geloven. De gotspe. jan Mulder, niet gehinderd door enige kennis omtrent de herkomst van dit geteisem of hun bestaan, mocht voor 3.000,= EURO van onze belastingcenten even komen impliceren dat het toch eigenijk allemaal wel heel zielig was.
-
Ik wil dit schorem deze grappen wel eens uit zien halen in Casablanca, Tanger of Tunis - toch eens kijken of er dan een lokale jan Mulder te vinden is die het voor ze opneemt.
-
Er is maar één enkele reden dat het 'zo moeilijk' is om deze (voornamelijk) Marokkanen weer in hun land te droppen: ambtenaren van Justitie en BuZa die hun werk niet doen. Andere EU landen sturen Marokkanen, Algerijnen en Tunesiërs doodleuk en zo nodig met een spuugmasker op terug - ZONDER bijna 1.200,= Euro oprotpremie.
" Dit gedrag is het gevolg van een verschrikkelijk bestaan." Wat een onzin dit is het gedrag van een verwend bestaan. Ze hebben nooit klappen gekregen op momenten dat het moest en kunnen nauwelijks met tegenslagen omgaan. Immers ze maken al een enorm probleem van een ontzettend kleine tegenslag. Ga dan lopen en pak de volgende keer een fiets niet zo moeilijk doen oud wijf.
Dat 'fiets-pakken' is tevens ook een probleem daar!!!
Ja hoor Jan, ze hebben je allemaal weer gehoord, wat ben jij goed zeg! Door dit volk krijgen wij een verschrikkelijk bestaan
Kunnen we Jan Mulder niet terug sturen naar Afganistan of zo?
Een verschrikkelijk bestaan waar ze dan zelf voor gekozen hebben, hoop ik dat Jan Mulder bedoelt. Maar dat zal wel niet.
Onze samenleving is niet bestand tegen honderdduizenden zwakbegaafden.
Kan dit niet meer aanzien, de hersens van Jan Mulder ook al aangetast door de ziekte van Hamas-GroenLinks. Weg met ons, weg met ons! Ga vissen, de brasem en de zeelt is los...
Jan de mulder met zijne kulder en zijn leren broeksken aan.
Q bus slaat deze halte nu over. We zetten een parate bus in en doen NIETS aan de OORZAAK:
Wat ik werkelijk waar niet begrijp is waarom deze mensen niet subiet worden teruggestuurd naar het eigen land. Moet ik eens proberen om mij zo te gedragen in een niet Westers land.... ik zou het niet overleven denk ik. Soms zit onze beschaving ons in de weg,
Als je dit in Turkije zou flikken word je de dag erna dood in een straatgoot gevonden. Die Turken komen teminste nog voor hun land op.
@Fapfap | 26-04-19 | 08:57: Nationalisme. Dat mag hier niet (meer). Althans niet met de vlag van het vaderland. Wel zo'n zwarte en die met die halve maan. Dan mag het weer wel...
Ik neem aan dat Jan Mulder doelt op zijn eigen verschrikkelijk bestaan?
Neem het hem niet kwalijk, Jan was een van de grootste voetbaltalenten maar helaas op dezelfde positie als Johan, 5 x NL elftal slechts.
Bedankt Johan, anders hadden we steeds met dat gezeik van Jan gezeten.
@Mr_Natural | 26-04-19 | 08:46: Toen was hij ook altijd geblesseerd. Nu nog slechts in zijn bovenkamer.
@Mr_Natural | 26-04-19 | 08:46: Elk nadeel hep ze voordeel, maar da's lochisch as je ut ziet.
Wat een ongelofelijke zak hooi ,die Jan Mulder, volkomen verknipt.
Ja, dat was wel heel erg..
Hij is nu weer vaker op de Nederlandse tv. Zouden deVlamingen genoeg van hem hebben gekregen?
De inteelt spat tegen de ramen.
Inderdaad. Weer die zelfingenomen Mulder met zijn oeverloze, domme, pseudo-intellectuele analyses.
Jan Mulder, de man die niks kan maar wel overal een mening over heeft. Slappe lul is het ook. Het is het resultaat van ongemanierde en onopgevoede holbewoners die we hier maar binnen laten, vaak zonder dat ze enig uitzicht op een verblijfsvergunning hebben.
"Lijkt me gevolg van een verschrikkel bestaan"
Even opa opgraven en hoeveel buschauffeurs hij heeft geïntimideerd.
Had had ook een nogal verschrikkelijk bestaan zo net na WO 2.
Het komt door de Islamtische en culturele opvoeding. Ze kijken neer op ons. Wij zijn de Kufar! Geef onze bus aan ons!
Dit laat je dan binnen. Heeft niets te maken met PTSS of andere vliep vloep gelegenheidsexcuusjes. De mensen zijn rot van binnen. Laat ze dan ook niet binnen.
Zij zijn geen slachtoffer, wij zijn hun slachtoffers.
Het lukt maar een klein deel om hier naar toe te vluchten. Het lijkt nooit de fine fleur van een bevolkinggsgroep te zijn wat hier naar toe komt.
De mensen die zogenaamd asielzoekers helpen zit ook wel een steekje los. Ik had er een ontmoet die zei dat ze de administratie en aanvragen deed voor ze. Ze hadden het zo moeilijk en snappen de website niet, want het is in het Nederlands. Ik geloofde het niet en ter plekke website geopend en rechtsboven taal instellingen. Arabisch stond erbij. Die dame die ik sprak was echt naïef en liet zich gebruiken.
En ze buiten dat ook tot op de bodem toe uit. Wat wij namelijk zien als behulpzaam zien zij als zwakte. Mij zie je ze dan ook niet snel helpen. Ik ben bijvoorbeeld in jouw voorbeeld de mening toegedaan : dan leer je maar Nederlands. Dat lijkt hard, maar is op de lange termijn beter voor iedereen.
@R.F.Pickering | 26-04-19 | 09:28: Heel treffend ja, dat ze behulpzaamheid als zwakte zien is ook een goede verklaring voor de abominabele staat van hun landen van herkomst.
Wanneer je niet zelf in staat bent om in het Nederlands een aanvraagformulier voor wat dan ook in te vullen, dan heb je dus gewoon geen rechten. Wanneer we dat nou eens afspreken, dan hebben we al een goede selectie bij de poort. Liegen, geen paspoort of in bezit van strafblad: doei! Landen van herkomst die niet meewerken aan terugkeer; onmiddelijk geen ontwikkelingshulp meer. Verblijfsvergunning is tijdelijk, tenzij er na periode x aantoonbaar gemaakt kan worden dat er een positieve bijdrage aan de maatschappij wordt geleverd of indien terugkeer onmogelijk is om veiligheidsredenen (dus niet geworteld in NL, dat argument geldt ook nooit wanneer ze hun wortels verlaten). Probleem grotendeels opgelost lijkt mij.
Ik word hier zo woedend over, maar heb geen tijd om er langer bij stil te staan ivm werk enzo...
In Belgie zitten we ook al met deze figuur opgescheept..
Geef die wagenbegeleiders een vuurwapen en, net als in andere landen, ruime bevoegdheden.
Dan ook een volledige politietraining om ermee om te kunnen gaan, na serieuze selectie voor de functie.
@RozemarijnLucassen | 26-04-19 | 08:41:
Is niet nodig. Zodra de chauffeur de deur open doet en de mocro begint te schreeuwen meteen schieten.
@2voor12 | 26-04-19 | 08:50:
Brrrrr, met jouw beleid zou het vrij leeg zijn in menig voetbalstadium.
@RozemarijnLucassen | 26-04-19 | 08:59: Wat een heerlijk vooruitzicht. Liefst morgen al.
@RozemarijnLucassen | 26-04-19 | 08:41: Rozemarijn. Er zijn ook vrouwelijke buschauffeurs. Die kunnen ze niet inzetten op zo´n lijn. Stel je voor, in nederland, buschauffeur met dienstwapen.
@CalamityJane | 26-04-19 | 09:40:
Want spleetdragenden kunnen geen vuurwapen hanteren? Zelfs uw nick geeft u ongelijk. Of er echt met guns gedreig moet worden tegen die etters weet ik niet, maar meneer de toezichthouder had van mij allang de pit mogen trekken en die gggalemaggalema gastjes desnoods met rake klappen bij die bus wegmeppen. Mag ook een dame doen, zomgelijk nog effectiever denk ik, rifratjes die door een vrouw in elkaar getimmerd worden gaan af als een gieter bij hun vriendjes.
@elfenstein | 26-04-19 | 10:17: Tuurlijk kunnen ze vrouwen inzetten. Maar vindt u dat zonder extra training met/ dienstwapen verantwoord? Ik niet.
@CalamityJane | 26-04-19 | 11:47:
Laten we aub vuurwapens gewoon alleen in handen van de politie houden. Die hebben al moeite genoeg om hun personeel fatsoenlijke training te geven. Moet er niet aan denken dat na buschauffeurs ook boa's met een glock rond gaan lopen. "Loslopende hond in het park? BAM, opgelost" brrrr
@Montu | 26-04-19 | 13:28:
Precies! Een taser zou echter wel een oplossing zijn! Taseren zodat ze niet meer kunnen bewegen en eindelijk hun grote bek dichthouden, deuren dicht en doorrijden!
Begon die lijpo in de laatste 2 seconden van dat filmpje nou het gedrag van het tuig goed te praten, dat ze zo zijn omdat ze zo zielig zijn?
Dat heb je goed gezien, welkom in Nederland
Jup.
Ja, dat heb je goed gehoord. Dit waren volgens Mulder de gevolgen van een verschrikkelijk bestaan. Houdt het dan nooit op ...
@MoonBeebe | 26-04-19 | 08:33: Mulder had z'n keutel aardig dwars zitten...
Wil iemand het hem voorzichtig vertellen zodat hij niet van z'n politiek correcte krukje valt want Jan Mulder weet nog niet dat de tijd en maatschappelijke ontwikkelingen hem hebben ingehaald.
Hij heeft ook wel gelijk, alleen niet op de manier die hij bedoelt. Het is ook een verschrikkelijk bestaan om als slachtoffer van je afkomst, hormonen en eigen dommigheid door het leven te moeten. Ze zijn meervoudig verlamd, figuurlijk dan, en dat is inderdaad een verschrikkelijk bestaan, haast mensonwaardig.
" Dit gedrag het gevolg van een verschrikkelijk bestaan." Dat is een keiharde messteek in de rug van mensen die ook een verschrikkelijk bestaan hebben en die wel wat van hun leven willen maken.
Het is de standaard 'Het is de schuld van een ander, dat ik mensen in elkaar sla en lek steek'
@hooibergje | 26-04-19 | 08:29:
Nou Jan, jij hebt je visitekaartje weer afgegeven.
Wat trek je een kromme conclusie.
Zum kotzen
In de 2e Wereldoorlog zijn in West-Europa circa 7 miljoen mensen, veelal van Joodse komaf, op gruwelijke wijze afgevoerd en elders vermoord. De angst onder de bevolking, in de wetenschap dat iedereen dit kon overkomen, de hongerwinter van 1944 en de willekeur van de Duitse bezetter maakten van die 5 jaren oorlog een verschrikking. Toch ontsnapten weinig mensen aan die verschrikkingen en bleven ze in eigen land, in eigen dorp tot de bevrijding zijn intrede deed. Na de oorlog bleven vele miljoenen mensen in Nederland, België, Frankrijk en ook Duitsland achter met de herinneringen aan de verschrikkelijke gebeurtenissen. Die mensen gingen na de oorlog aan de slag met de wederopbouw van hun land, met het op orde maken van hun leven, zorgen voor nageslacht en het sterker maken van de onderlinge band en verstandhoudingen. Er werd een NAVO opgericht en een Europese Unie, allemaal met als doel om er samen beter uit te komen en te leren van de geschiedenis.
Zo niet in het Midden-Oosten waar een korte oorlog ook verschrikkelijk was maar waarbij de mensen bij de eerste gelegenheid wegvluchtten en een deel nooit meer terugkeerde. Dat deel vluchtte niet weg van de oorlog maar zag z'n kans schoon om in Noord-West Europa in een welvarend land te gaan freeloaden en profiteren in plaats van huis en haard weer op te bouwen en iets te maken van hun land, hun volk en de toekomst van hun nakomelingen. Die mensen hebben kennelijk wél trauma's van de oorlog die vergoeilijken dat ze zich hier misdragen. Hun gastlanden hebben schijnbaar ook part en deel aan hun leed en moeten bloeden en betalen.
Het verschil tussen beide oorlogen is de plaats waar deze zich afspeelt, het volk dat het onderging en de moraal van die mensen. Elke keer verbaast het me dat hun veerkracht zo slap is, dat ze geen wilskracht hebben maar wel door en door verrot zijn en willen parasiteren.
Wat, oh wat zou dat nou toch veroorzaken? Het weer? Of zou hun religie er iets mee te maken kunnen hebben? Wat het ook is, het bevalt me niet en het is geen excuus. Daarom: opflikkeren naar waar je vandaan kwam en wat je er daar van maakt, moet je zelf weten. We hebben je genoeg geholpen, de rest kun je zelf. Dat bewijst namelijk het feit dát Nederland je heeft opgevangen en geholpen: je kunt er weer wat van maken als je geen luie gladde gluiperd bent!
@Bakkeleures | 26-04-19 | 09:48: Prima samenvatting van de laatste (pakweg) 70 jaar wederopbouw van ons land, het leek in 2010 even de goede kant op te gaan met de PVV erbij (net als in 2002 met de LPF), maar door interne strubbelingen zakte de opbouwende sfeer in ons land weer in….wat moet er gebeuren in ons land voordat men dit soort situaties nu eindelijk eens KEIHARD aan gaat pakken.
@Bakkeleures | 26-04-19 | 09:48: En zo is het. 101 jaar geleden zaten er 1 miljoen gevluchte Belgen in ons land. Zonder uitkering en die zijn allemaal weer naar huis gegaan.
@Bakkeleures | 26-04-19 | 09:48:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel van die mannen daar daadwerkelijk uit een oorlogsgebied komen. Als je aan kan tonen dat je daadwerkelijk een vluchteling bent dan zit je geen jaren in een AZC. Dan weet je dat je statushouder gaat worden en dat je de kans daarop niet gaat vergooien door je als een crimineel te gedragen.
Maar dat wordt altijd onder het kleed geschoven. Nooit eens kijken naar hoe effectief je systeem is en of er misschien mensen/groepen zijn die het misbruiken.
@Mammeloe | 26-04-19 | 11:13:
Grappig, maar dan moet je een stuk verder terug gaan in de historie. Beleg van Antwerpen, 1585. Toen Antwerpen verslagen was vertrokken alle rijke bewoners (voornamelijk protestanten) uit de stad richting noorden. Die hebben een behoorlijke economische boost gegeven aan de opstand en Nederland zoals we dat nu kennen. Niet helemaal vergelijkbaar want het waren deelnemers in dezelfde opstand tegen Spanje maar wel een vluchtelingenstroom die welkom was en die hier is gebleven.
@Montu | 26-04-19 | 13:19:
Dat is nou precies het probleem: de elite die dit soort geteisem hierheen lokt interesseert dat namelijk geen moer! 'Europa moet kapot' is de mantra en hoe meer asociaal en agressief anti-Westers tuig je daarvoor kunt gebruiken des te beter is het! Chaos, wanorde en anarchie is het doel waarnaar ze streven!
joostniemoller.nl/2017/01/vn-roept-nu...
@BaldEagle | 26-04-19 | 13:57:
sterker nog, het interesseert ze wel. Vooral mensen bezig houden. Een hele industrie opzetten met subsidies om alles in onbekende banen te leiden. Maar nooit meten, nooit eens kijken wat er nu precies speelt. Tegen verkiezingstijd gaan de "rechtse" partijen hard schreeuwen en verschuilen de "linkse" partijen zich achter mooie internationale verdragen maar dat is allemaal voor de bühne. Er is niemand die zegt, dit is het budget waarmee we vluchtelingen kunnen helpen, hoe kunnen we dat zo effectief mogelijk doen.
@Mammeloe | 26-04-19 | 11:13:
Sterker nog, het Belgenmonument hier op de Ginkelse heide is onlangs in ere hersteld.
REAGEER OOK