Nederland faalt hard met criminele asielzoekers

Pamperen en polderen, meer kunnen we niet.
We hoeven echt niet iedereen en z'n moeder die een papiertje op straat laat vallen terug te trappen naar z'n eigen land, maar zijn we nou echt te achterlijk met z'n allen om wat te doen aan die ondankbare veiligelandiërs die de boel hier op stelten komen zetten? Aan een groep terror-Afrikanen die Weert onveilig maakt? Aan in een jaar 282 winkeldiefstallen door criminele asielzoekers in Ter Apel?
Het antwoord is: ja daar zijn we te achterlijk voor. De polderoplossing is aso-azc's in Amsterdam en Hoogeveen, maar die werken ook niet: "De veiligelanders zijn ook hier onhandelbaar, vertelt een leidinggevende van zo’n ebtl, die anoniem wil blijven. 'Zij doen niet mee aan de programma’s en zeggen 'fuck you' als je ze op hun gedrag aanspreekt en gaan de stad in'." Nu hoeven we die ene anonieme bron en De Telebelg niet te geloven op hun grote blauwe koeienletters maar dat doen we mooi wel. Volgens Mark Harbers mag 'een azc geen gevangenis worden', dus dan laten we de middenstand het maar uitzoeken met die continue stroom aan steeldieven, laten we de burgemeesters in hun sop gaarkoken (en als ze maatregelen nemen mogen ze zélf voor de rechter komen) en alle vrouwen die 's nachts naar huis fietsen heel veel succes met aanranders ontlopen en de hartelijke groetjes van Mark Harbers. Enfin, volgens burgemeester Heijmans van Weert is het op zijn azc momenteel in ieder geval rustig. "De afgelopen twee weken twaalf incidenten, waaronder een beroving in de trein en een winkeldiefstal.”
Schitterende vinex-azc met pannakooi
EBTL = Extra begeleiding en toezichtlocatie
Luxe computers voor iedereen
Luxe tafelvoetbal & tafeltennis
Reaguursels
InloggenIk heb meer dan een jaar gewerkt in Amsterdam en hiervoor jaren voor justitie in de detentie. In Amsterdam ben ik weggegaan omdat hier werken letterlijk levensgevaarlijk is ! De stoeptegels vliegen letterlijk door de hal, automutilatie en asociaal gedrag is aan de orde van de dag en de etters komen er mee weg ! Dit uitschot heeft een uitgaansverbod maar weggen gewoon : "Ik ga toch" en het antwoord is: "OK". Vervolgens lekker d binnenstad in om te roven, zakkenrollen en straalbezopen terugkomen. Vervolgens hadden wij totaal geen dwangmiddelen terwijl we alle voorzieningen hebben (voormalig (jeugd) gevangenis). Als ik schuin oversteek ben ik aan de beurt omdat ik een wetsvrezend burger ben ! Blij dat ik hier weg ben !!!
One strike is out zou Trump regelen. Baudet, doe iets.
Punt is meer dat hun eigen land ze ook niet terughoeft en ineens niet meer kent. En zet ze dan maar ns op n vliegtuig, ze mogen daar niet uitstappen.
Die thuislanden zijn heus wel te bewegen om dat tuig terug te nemen hoor! Eén keer dreigen met het compleet stopzetten van de onterecht betaalde uitkeringen en de financiële hulp en ziedaar... allemaal welkom! Dat ze daar in Den Haag te schijterig te voor zijn is een ander verhaal maar het kan heus!
De vertrutting van de maatschappij is compleet. Op elke TV-zender is het emoties bespelen en tranentrekken met suggestieve vragen, resulterend in kraakstemmetjes en traantjes in de oogjes. Alles is liefde zou je zeggen, ware het niet dat aan de andere zijde van het spectrum de boel steeds harder wordt. De ene liquidatie na de andere tussen uit hun verband geplofte pinautomaten die gapende gaten achterlaten in tot dan goed geordende gevels.
En Pinokkio maar volhouden dat NL een gaaf land is.
Wee het stuk addergebroed van een bestolen winkelier die een bordje op de deur hangt: "Geen toegang voor asielzoekers!" Die krijgt heel links over zich heen + de dreiging dat zijn zaak op slot moet + verplicht dna afstaan + de gemeenteraad "Zo zijn wij hier niet!" Slecht voor mijn Pleegzuster Bloeddruk.
Je kan ook trainingspakken en soortschoenen verbieden kom je heel end
Zodra de liberaal-linkse kliek erachter komt dat ons land bezet is door uitschot dat elders tegen de muur zou worden gezet, is het te laat. We hebben onze kinderen geleerd om exotisme te omarmen en het eigene te verachten.
,,wij,,die dat niet wilden konden een stevig gesprek ondergaan om toch maar rekening te houden met onze billenwassers van de toekomst.
Dit was in 1996 op een middelbare school met finnen die de boel verziekten middels takiyya om zo hun ,,eer,, te behouden.
Het links leraren tuig werkte hier actief aan mee!!
We zijn mi onderweg naar een afgrond zonder exit mogelijkheid.
Arm land , letterlijk en figuurlijk.
Goedenavond allemaal.
Niet mijn kinderen die weten maar al te goed dat het uitschot is net als linkse mensen
Aanpakken die gribus.
Een AZC moet juist WEL een gevangenis zijn. Bed, brood, en onderdak worden verstrekt. In afwachting van terugkeer moeten vreemdelingen worden geparkeerd in een gecontroleerde omgeving. Dus niet op straat !
Achterlijkheid is het nieuwe deugen.
Ik achterlijk, jij achterlijk, wij allemaal lekker achterlijk samen met elkaar achterlijk wezen. Komt helemaal goed!
++++ dit is precies het probleem ,collectieve achterlijkheid/stockholmsyndroom.
Je zou ze zo de hersens in rammen met hun uitspraken.
De wereld is van iedereen spraken ze vanuit hun 700.000+++ waarde royale villa,s.
De vaas is een vlooienmarkt onwaardig inmiddels !!
Ach, men stemt zelf op de partijen die deze rotzooi mogelijk maken, elke keer weer, en elke keer weer......... dus?
Baudet- Wilders 1 komt er aan, mensen.
@Pislinq | 15-02-19 | 23:24: Wilders - Baudet - Dijkhof graag. Kunnen we de grondwet gelijk eens goed aanpassen.
@SlimmeBelg | 16-02-19 | 02:58:
Ik ben voor!
Hoogopgeleid Nederland weet niks , kan niks , doet niks enz.
U vraagt zich af wat heeft dat hiermee te maken, wel de boven ons gestelden zijn in doorsnee hoogopgeleid in flauwekul vakken, weinig beta,s onder hun.
De hele linkse kliek heeft geschiedenis , communicatie of transgenderwetenschappen gestudeerd maar de problemen waarover we het hier hebben eisen gewoon een dosis gezond verstand en doorpakken.
Maar vooral blijven stemmen op CDA, D666, VVD, PvdA, GL, SP, PvdD, 50+
Dan kunt u blijven betalen aan die klimaatdrammers en gelukzoekers
Ik wil geen import meer van geen enkele gelukzoeker ! Opvang in de regio.
Nederland is vol, aldus wijlen koningin Juliana en Hans Janmaat
Gaan we weer, 28 maart nondeju.
Wat is er 28 maart dan?
@NeedIsaymore? | 15-02-19 | 20:00: Ajax speelt?
Opsluiten en uitzetten. Wat is daar moeilijk aan? I.p.v. een zak geld een dikke rekening meesturen. Land van herkomst gaat maar betalen. Moslima's met hoofddoek ook weigeren. Lariekoek dat ze gevlucht zijn met hun hang naar het extremisme. Wanneer je hier vluchteling bent hoor je blij te zijn dat je dat vod eindelijk af kunt doen. Zo'n bekrompen houding verraad je meteen.
Vrijheid van samenzwering enzo, u weet wel.
De omgekeerde wereld... migranten worden onder de noemer van vluchteling door RutteIII hier in de watten gelegd--> krijgen gratis opvang in een AZC, daarna een ingerichte woning plus een uitkering.
Hoe is Nederland over 5 jaar?
Steeds meer buren voor Nederlanders die zich afvragen hoe het zover heeft kunnen komen. Na de verkiezingen gaat het partijkartel weer onderhandelen hoe ze weer een meerderheid krijgen om de grenzen open te houden voor iedereen die onze welvaartsstaat wel ok vindt. Uw huidige buren stemmen namelijk op hen.
jij hebt toch ook een woning en een uitkering?
nou dan!
Kudt.
@Beste_Landgenoten | 15-02-19 | 17:35:
Wat wil je daarmee zeggen dan? Dat iemand die zich jarenlang de pleuris heeft gewerkt maar vanwege bezuinigingen op de keien is komen te staan en nooit meer aan de bak is kunnen komen hetzelfde is als een gelukszoeker die hier z'n handje op komt houden en het vertikt op te rotten als hij uitgeprocedeerd is? Voel je je wel helemaal lekker?
Ik begrijp het probleem niet. Uit veilig land EN crimineel is hoppakee terug op de boot. Toedeledoki. Kan iemand mij uitleggen waarom dat niet kan? Er moet iets zijn dat ik niet begrijp.
U is de enige niet. Dit is voor geen normaal denkend mens te begrijpen.
Als jij zelfs begint te twijfelen.
@lacucaracha | 15-02-19 | 18:05: Regeltjes van Juncker, Timmerfrantz en co. Het 4e rijk....
Er is wel meer dat jij niet begrijpt!
Sociaal Banaal
Leef je in een huis, dan ben je bijna een crimineel en zowiezo een klimaatontkennende nazi. Maar waarom een nazi dan?
Nou, omdat zelfs de meest zwakkerder-dan-zwakkeren nu niet meer kunnen doorglijden naar hun eigen woninkie. Het wordt onbetaalbaar: nos.nl/artikel/2271877-steeds-meer-so...
Het komt allemaal niet door Prins Bril, maar door u. Bril is een Keuninklijk Royale Prins, en die hebben het nooit gedaan. Het zijn hele kwetsbare lieden, net als al dat ander speculatierapalje dat momenteel driftig aan hun pik trekt, onderwijl de laatste Brexit-exodus-vastgoedbonanzaprijsstijgingen gade slaand.
Nee u, Ú moet zich intens schuldig voelen; ú verstookt tonnen gas, ú smeert uw fiets met fossiele olie-des-doods, ú bent de reden dat er ki-lo-meters aan asfalt naar Rome leiden, ú bent de reden dat de aarde steeds meer achterover buitelt, ú bent de alom tegenwoordige satan en zélfs de kinderkoters van de middelbare schijtsgolen komen het u nu diep in uw oren peperen.
Ondertussen staat ook het hele Midden-Oosten én l'Afrique zich te realiseren dat de Brexit eraan komt. Asielzoekers zijn wat betreft nog beter voorbereid dat ons bedrijfsleven én onze (r)Overheid. En Nederland lonkt. Nederland is een paradijs waar haar inwoners graag hard werken om tientallen miljoenen hulpbehoevende, mentale inteeltelingen van alle luxe te voorzien waar ze maar om roepen. Ook onze (r)Overheid is zich zelfs zó bewust van de schrijnendheid van deze unieke talentjes, dat zij nu eens een keertje niet te beroerd is om eens met een vuist op tafel te slaan ten overstaan van al die vastgoedspeculanten. De prijzen dalen, anders zwaait er wat. Om haar dreigementen wat kracht bij te zetten stuurt de AIVD een paar agentjes met pipa's op pad om wat vastgoedknullen te poppen. Heeft Peter R. de Vries ook weer wat te speculeren voor in zijn nieuwe borrelnootjesshow.
En zo, lieve mensen, wordt het leven van de Gewone Man steeds meer ontdaan van alle waarde, ten koste van de ander. Gezellig weekend, *plop*!
*speculeer* *speculeer* *speculeer*
www.vastgoedmarkt.nl/financieel/nieuw...
Precies zie mijn tegel inzake de Blokkeerfries die zijn DNA niet wil afgeven en de jacht op hem door het OM en de absolute faal door datzelfde OM in de vervolging van deze schurken.!!!
Zeker eerst weer even mijn andere wang toekeren hè fijn christelijke coalitie genoten en Groene Khmer adepten.
Doortastend optreden is niet hetzelfde als we voorkomen dat er een totaal beeld in de media geschetst kan worden, manipuleren meldingen en statistieken zijn toegestaan en er geldt radiostilte over elk incident waarbij afkomst en status sowieso onder de pet dient te blijven.
Als het er, ahum, niet is, dan hoeven we ook niet in te grijpen.
Mocht er onverhoopt toch iets in de publiciteit komen dan kunnen we dat afdoen als incident.
20 maart gaan jullie merken dat er meer mensen geen wangen meer wensen te keren, we zijn het zat.
Ik weet niet hoe bij anderen gesteld is, maar mijn wangen zijn op.
Aankomende verkiezingen doen een kleine hoop gloren.....
Bij de foto's mis ik de ruimte voor het wekelijkse waterboarding toernooi.
mag die ruimte niet gebruikt worden voor mensen die het echt hard nodig hebben?
normaal ben ik niet voor groenlinks, maar hier sta ik 100% achter
dms.licdn.com/playback/C5605AQE4Rav9Z...
haha, natuurlijk wil Groen Links alles. Ook deugen is keuzes maken. Je kan niet en klimaatneutraal zijn en alle zielige mensen van de wereld hier naar toe halen. Zet al die linkse wereldverbeteraars op een ministerie van deug- en duurzaamheid. Dan bepalen we samen wat we daar maximaal voor over hebben en dan moeten ze het daar van doen
Stem fvd het wordt tijd dat er wel wat gebeurt en we kunnen heus wel beter, alleen de wil is er niet. Kan er met mijn hoofd niet bij waarom nederland dit tuig zou moeten opvangen.... voor wie?
Zo komen ze in die apenlanden eenvoudig van hun criminelen af. Zet ze met 49 anderen in een bootje en duw ze van de kant. Of dacht er iemand dat er tussen deze jongemannen een groot aantal parels zaten?
Ik ben echt te dom voor de politiek. Ik begrijp werkelijk niet waarom een bewezen criminele asielzoeker en bewezen uit een veilig land niet linea recta terug kan en dat jaaaaren moet duren. Dat is toch prima in 14 dagen te realiseren? In Japan trappen ze een hele nieuwe stad inclusief alle infrastructuur de grond uit in 14 dagen.
china
en india, stort ook na 14 dagen weer in en er vallen tijdens de bouw gemiddeld zo'n 2500 doden.
Dat heet met een mooi woord 'traineren' oftewel net zo lang de boel rekken en tegenwerken tot er weer een of ander debiel wetje uit de grond is gestampt wat zegt dat dat dit soort opvreters hier voorlopig mogen blijven profiteren van onze sociale voorzieningen! In de tussentijd wordt er naarstig aan een volgend 'pardon' gewerkt waardoor ze zich hier definitief kunnen nestelen en dan voorzien kunnen worden van uitkering, woning en aanverwante artikelen! Op onze kosten uiteraard en daarvoor worden er dan gewoon weer wat belastingen verhoogd om de hele gribuszooi te financieren! Zo werkt Den Haag in opdracht van Brussel!
Blijkbaar ga je in ons land ook niet meer de bak in als je aan de lopende band winkeldiefstallen pleegt.
Dus óf die jongens worden niet betrapt en er is alleen maar een vermoeden, óf de sanctie op winkeldiefstal is nul komma niks, óf er is geen politie te vinden óf die middenstanders zijn te zeer geïntimideerd om aangifte te doen.
Die jongens horen niet thuis in de asielprocedure (en waarschijnlijk hoort 97% van de asielzoekers niet thuis in de asielprocedure). Ze zouden in een niet overdekt strafkamp moeten zitten net zo lang tot ze smeken om naar Marokko te mogen. Wil Marokko ze niet, dan kunnen we ze in een werkkamp zetten zodat ze hun eigen kost verdienen. En wie niet werkt krijgt geen eten. Als dat tien jaar duurt dumpen we ze illegaal in hun thuisland. Zo zijn ze per slot van rekening ook hier gekomen.
Zachte heelmeesters (huidige coalitie en een aantal oppositiedeugers) maken stinkende wonden. En die stinkende wonden etteren alsmaar verder. Het gaat dan rotten en tast de nog goede delen steeds verder aan. Kreten als 'geschokt', 'onacceptabel', 'ontoelaatbaar', 'schandalig gedrag' etc. welke door onze bestuurders worden gebezigd komen me de strot uit. Doorpakken ho maar! Slappe hap!
Maar oh wee als je een weg blokkeert om een kinderfeestje op een leuke manier doorgang te laten vinden, dan wordt alles, maar dan ook echt alles, uit de kast getrokken om daar een stokje voor te steken en ze het leven zuur te maken.
Stem deze slopers zo snel mogelijk weg.
Ook al wil de regering dan nog kunnen ze niks vanwege de regels van de EU , en dat is het hele probleem ! Daarom een Nexit en dus PVV of FvD 20 maart punt
Wat ik wel heel grappig vind is dat wanneer hier de pleuris uitbreekt die linkse meuk een koekje van eigen deeg gaat krijgen! Daar kan ik me dan wel weer op verheugen!
Wel opvallend dat het amerikaans beleid en daarmee het europees beleid zo wordt geregeld dat er al een halve eeuw een vuurtje gestookt wordt in het midden oosten. Toevallig dat daar een voordeel voor Israel in zit.
Toevallig dat de meerderheid van de Democraten en de meerderheid van van de Conservatieven beiden mee gaan in die lobby. Hoeveel assen van kwaad gaan er nog in het leven geroepen worden met hun ontwrichtende en mensonteerende resultaat.
Dat weten we al.
Grappig, voordat ik ingelogd had kreeg ik na de foto van het tafelvoetbal een advertentie van een BMW executive edition. Het zal niet lang duren waarschijnlijk voordat ze ook dat gaan eisen.
.. de onmensenrechten commissie van de Verenigde Nazi's selecteert onze vluchtelingen speciaal op dit gedrag om ze daarmee voorrang te geven in de pietenboten die in konvooi opstomen vanuit Marra-kech om de westerse samenlevingen te vernietigen.
Met de bekende "klimaatverdragen" zijn immigratie-"afspraken" de beste wapens in deze strijd voor een krimpende wereldbevolking door creatie van chaos & ellende voor iedereen. Behalve voor globalisten/nieuwe fascisten.
Kaching!
Toch weer "fascisten" gebruikt Jan.
Dacht even dat je het had afgeleerd...
Daarom,ALLE! Friezen hun DNA afstaan, wordt het een stuk veiliger in dit land. **ramt die punt zowat door het toetsenbord**
Tja. De democratie lijkt wel stuk
Welke idioten stemmen eigenlijk nog op die slappelingen van de kartelpartijen die heulen met de Fransduitse overheersers?
Als je nu nog niet ziet dat je stem onherstelbare schade aan het aanrichten is, dan moet je jezelf serieus gaan afvragen of je nog wel moet gaan stemmen...
Minimaal 6.737.569 van uw medelanders (VVD, CDA, D66, GL, PvdA, SP, CU). En heb ik een paar andere partijen nog niet bij gerekend.
@Graaf_van_Hogendorp | 15-02-19 | 14:55:
Wat bezielt die lui?
Of de juiste stemmentellers op de juiste plek......
@ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 15-02-19 | 16:12:
Als stemmer kun je de telling ook controleren door dan aanwezig te zijn , is helemaal toegestaan en dat heb ik ook al een aantal keren gedaan . Nihil onrechtmatigheden ontdekt bij ons op het stembureau . Maar ik woon dan ook niet ergens in de randstad hehehehe
@ghetto-is-back | 15-02-19 | 17:00: en dan worden die getelde stemmen doorgebeld..... wat dan??? daar gaat het eerlijk???
We mogen (moeten!!!) alle belangrijke zaken met onze digid regelen, maar stemmen moet met en papiertje.
Of kun jij soms je aangifte belasting op papier invullen, of je huurtoeslag aanvragen?? of je kindertoeslag?? of je ww uitkering?? etc etc etc etc etc etc
"De afgelopen twee weken twaalf incidenten, waaronder een beroving in de trein en een winkeldiefstal.”
Leuk..
Dan zijn dus 12 man op heterdaad betrapt of in de lokale media gekomen " vind burgemeester niet leuk want actie is dan verplicht"
De andere vele tientallen aangiften liggen ergens onderop verstopt stof te vangen, en dan nog te zwijgen de vele criminele dingen waar niemand aangifte van durft te doen, of geen zin meer in heeft, prachtig....
Dat is bijna 1 per dag.
Dan zou je toch moeten kunnen gaan anticiperen?
Lokvogels met zwarte band en kettingzaag neerzetten.
@mezelf
Zwarte band met een UZI natuurlijk.
@ik_word_gek_in_NL | 15-02-19 | 14:56:
Geen risico nemen en een punt 50 adviseert .
Zou je misschien een korte samenvatting van je betoog willen plaatsen?
@teevee | 15-02-19 | 14:50: Grenzen dicht en desnoods met geweld afvoeren dat tuig. Zoiets?
De wet aanpassen deze zijn niet gemaakt voor barbaren .
Berbaren
@Compos mentis | 15-02-19 | 14:53:
LOL!
De VVD is bezig een groot industrieterrein van dit land te maken.
Mondige mensen kunnen ze daarbij niet gebruiken. Wel goedkope arbeidskrachten. En de sekte van psychotische profeet kan die ruimschoots leveren. Door jarenlang doorfokken kennen ze wel wat operationele problemen maar die neemt de VVD graag op de koop toe. Bijkomend effect is zelfs dat de autochtonen zo ongeveer zijn gestopt met reproduceren terwijl de nieuwe bewoners fokken als konijnen.
Goedkope arbeidskrachten hebben we polen voor, die kunnen meer als zandkastelen bouwen
Ik denk dat buiten Groen(s)Links stemmers de rest van Nederland dit soort crimi asielzoekers ook wel het land uit willen trappen. Dat dit dus niet gebeurt is blijkbaar een opdracht vanuit de regering, om wat voor reden dan ook.
Overigens, luxe voetbaltafel? Tis geen Deutsche Meister zo te zien, dan valt het wel mee.
Maar Ter Apel heeft toch geen middenstand meer?
Veel te soft dus dan krijg je deze ellende
Wat een gaaf diversiteitsland zijn we toch geworden.
Slap optreden van Nederland is bekend bij de "vluchtelingen". Daarom zijn ze ook hier en niet in Polen of Hongarije.
Ze komen Polen of Hungarije niet eens in, een wezenlijk verschil.
@BozePaarseMan | 15-02-19 | 14:54: En dat allemaal dank zij die fantastische Turkijedeal. Toch? Kost wat, maar dan heb je ook niks.
Huisman, wat heb je geslikt jonge? Alles goed?
En dat op warme truiendag!
@teevee | 15-02-19 | 14:50:
Het blok is over. Ik herhaal: het blok is over.
Criminele asielzoekers krijgen alle luxe e kosten on permanent vele tientallen duizenden euro's per geval per jaar. Onze ouderen betalen daarvoor de prijs (met hun leven) als het aan Rutte, CDA, D66 en GroenLinks ligt. Zij hebben Nederland opgebouwd en mogen nu creperen. Zij worden vervangen door tuig dat op alle mogelijke manieren wordt beloond voor hun walgelijke gedrag.
Leuker nog ze hebben het vaker beter dan gedetineerden... iedere dag wel een verjaardag feestje in z'n AZC.
1 op de drie is crimineel. Per jaar ongeveer 30.000 economische zoekerts waarvoor 836 miljoen is gereserveerd. Voor dat bedrag kun je ook een aardig groot stuk grond huren in Siberië. Zet er een hek omheen a la Trump en geef de zoekerts een schop, een gieter, een tent plus slaapzak mee tijdens gedwongen verhuizing naar kamp "veilig en weltevree". Geef de zoekerts na een verblijf van minimaal een jaar de keus dat ze daar mogen blijven of terug naar land van herkomst.
Nou, de topic die je al vantevoren had kunnen zien aankomen. Nederland faalt al decennialang met bestrijden van criminaliteit dus moet het geen verrassing zijn als criminele 'asielzoekers' ook vrij spel hebben.
Nederland is niet voor niets narcostaat geworden, met een opbrengst van ettelijke miljarden. Aangezien er geen enkel serieus beleid is dit een halt toe te roepen behalve de druppel op een gloeiende plaat maatregelen, moet je als samenleving je gaan afvragen of de door jou gekozen politici niet andere belangen dienen. Het 'partijkartel' doet vrij weinig tegen het 'drugskartel', integendeel, het heeft jaren geleden al de voorwaarden geschapen waardoor deze situatie kon ontstaan. En geloof me dat over de grenzen bekend is hoe slap Nederland omgaat met criminelen (feestjes in gevangenissen, proefverloven, het is een 'gangsters paradise'). Dan trek je tuig aan en of het nu asielzoekers zijn of anderszins, als ze kwaad in de zin hebben, kan hen maar relatief weinig gebeuren.
Dit is beleid. Dit is zo afgesproken. Daarom zul je als burger sneller de politie aan de deur hebben als je een scheet op Facebook hebt gelaten dan als je een woonwijk terroriseert met je matties. Dan ineens is de wet machteloos. Ook oplichterij ontspringt de dans, dat heet dan 'civiel recht'.
Men wil geen oplossing, dat is wel duidelijk. Men wil chaos, men wil ontevreden burgers. Zoals men in de media graag klaagt over 'de onderbuik' zorgt men zelf voor de voedingsbodem voor deze 'onderbuik'. Achtereenvolgende regeringen zijn niet serieus met deze problemen bezig en de reden hiervoor is slechts gissen. Kort gezegd: er is een probleem, je weet het maar doet er niets aan en verergert feitelijk het probleem. Dan ben je medeplichtig, dan ben je óf erg dom en naïef, óf je nalatigheid is ingegeven door orders 'van hogerhand'.
En het resultaat staat in het volgende item.
-[Vind Naak t Dames in jouw stad hier op: 1u,fi/dames
-Naaar werken gebruik puunt na 1u ! vervangen de kommma
Jorisss!!!! Werk aan de winkel, uit het bedje graag!
Joris is sollicitanten aan het interviewen.
Daar heeft mijn vrouw bezwaar tegen , Zuurkoolkop .
zucht!!!!! waarom ook niet
Je kunt beter een criminele asielzoeker zijn dan een gescheiden ouder die altijd netjes belasting heeft betaald. Want die eerste krijgt zijn natje en droogje en huurhuis, die gescheiden man of vrouw mag naar de daklozenopvang.
Moet je dit verhaal even lezen! Werkelijk om te janken dit land!
www.ad.nl/den-haag/monique-leeft-op-s...
De oplossing is een Bullmastiff. Sinds er een op m'n erf rondloopt, neemt al dat tuigh de overkant van het kanaal om bij het dorp te komen. Ik ben de overbuurman ook nog aan het overtuigen voor zo'n hond. M'n fokker heeft net weer een nieuw nest.
Daar zijn ze inderdaad als de dood voor.
Ik zelf heb een pitje, werkt ook prima. Zelfs een jack Russell werkt
Liev !
Mijn hond is een kruising Mechelaar en doet geen vlieg kwaad, behalve als je 's nachts ongevraagd het huis binnenkomt! In Rotterdam ging het gros toch mooi aan de overkant van de straat lopen als ik hem uitliet, dat was wel komisch!
De Nederlandse overheid is flink bezig de toch al enorme afkeer van een groot deel van de bevolking jegens al die gelukszoekers uit veilige landen bewust te vergroten. Slappe maatregelen worden aangekondigd en onderwijl leeft een compleet dorp met de terreur van een groep tuigh dat hier niet eens behoort te zijn, laat staan recht heeft op een behandeling van een schijnaanvraag. Doorgeslagen regeltjes dat ook dat volk recht heeft op behandeling van een aanvraag. Op basis waarvan ? Omdat Europa dat zegt ? Omdat het Nederlands recht niet deugd ? Omdat we zitten opgescheept met slappe politici en bestuurders die nauwelijks in staat zijn een deuk in een pakje boter te schoppen en al helemaal geen beslissingen meer durven te nemen ?
Moet het niet gewoon verNederland faalt. zijn?!
Vreemde reacties gezien het politieke levenswerk om problemen te veroorzaken.
Pure werkverschaffing.
Stel je voor dat er realistisch bestuurd zou worden. Dan is de helft van alle ambtenaren werkeloos. De politiek is er helemaal niet om problemen op te lossen. Wie dat denkt is wereldvreemd. De politiek leeft bij de gratie van zelf veroorzaakte problemen waarna een leger van ambtenaren het zelf veroorzaakte probleem moeten zien op te lossen. Dat lukt nooit omdat het een schijnvertoning is.....
Als er geklaagd wordt hoor je steevast: Er wordt hard aan gewerkt, of er komt een commissie die het uit gaat zoeken waar het is misgegaan (na 5 jaar onderzoek komt een nietszeggende folder want iedereen is het eigenlijk alweer vergeten omdat er alweer nieuwe schrijnende gevallen gevonden zijn waar weer hard aan gewerkt moet worden....... Natuurlijk kost dit water naar de zee dragen veel geld.... daarom hogere en meer belasting elk jaar maar weer omdat het een piramide pokerspel is.... De enige die hieraan niet meedoen zijn de PVV en FvD.
Die leven buiten het kartel..... Oplossing is simpel: Stem niet meer op kartel partijen....
Volgens mij kan bijna iedereen terug. Het is sowieso van de zotte om deze mensen hier op te vangen. Koningin Juliana zei het al lang geleden: "Nederland is vol, ten dele overvol".
Gewoon beginnen met niemand meer binnenlaten, actief terugkeerbeleid en opvang in de regio. Win-Win.
Mijn blonde dochter is letterlijk en figuurlijk het kind van de rekening.
Ik adviseer een kleurspoeling!
Gelukzoekers en andere buitenlanders in grote hoeveelheden binnenlaten: geen woord hierover in het Klimaatakkoord. Dat is nl. pas echt milieuvervuilend:overbevolking. Het Grootste Taboe voor wegkijkend Den Haag.
* instemmend klapt *
Er suggestief, GeenStijl, die foto's. Die luxe computers en dat tafelvoetbalspel staan in één en de zelfde ruimte. Niet eens in aparte ruimtes. Ook heeft de ruimte maar één radiator. Veel soberder dus dan wordt voorgesteld.
Het kan me niet sober genoeg. Wat mij betreft mogen dat bed, bad en brood ook in een en dezelfde ruimte. Elke cent die wordt besteed aan veiligelanders is er een teveel.
Waar zijn de tralies en de gewapende bewakers
@hatschjoe | 15-02-19 | 13:59:
Die zijn er nagenoeg niet meer! Vroeger werkte ik bij het Korps Complexbeveiliging in de Scheveningse Strafgevangenis, daar hadden we twee schiettorens die 24/7 bemand werden door onze mensen die daar zaten met een Winchester Karabijn en 10 scherpe patronen! Obstinaatjes werden afgevoerd naar de isolatiecel en voor heropvoeding naar de Rode Pannen in Veenhuizen getransporteerd! Wij hadden wel raad geweten met dit soort schorem hoor, totaal geen probleem! Mooie tijd trouwens, heb nog steeds heimwee!
Nederland faalt hard met........(vul onderwerp naar keuze in)
Kom kom het valt best mee allemaal. We moeten ook een beetje begrip hebben voor die mensen, die zijn ook maar slachtoffer. Ze hebben zoveel tijd tussen de hun aangeboden maaltijden en de wifi is niet goed genoeg voor halal porno. Geen wonder dat ze dan af en toe een beetje stout zijn. Een aai over de bol en allemaal doorgaan met netjes je belasting afdragen.
</Verweij-Jonker modus>
Niemand die ooit nog de vraag stelt hoe het überhaupt kan dat vele 1000den mensen per jaar van de andere kant van de wereld hier 'recht hebben' op procedures / asiel/ huis / uitkering. Stop het hele Asielcircus.
Het is een perverse-prikkel-industrie. Een door de overheid georganiseerde Ponzi gefinancieerd met belastinggeld.
Jawel, ik stel die vraag ook regelmatig. Mijn Groenlinkse kennissen zeggen dan dat wij het zo goed hebben dat we de plicht hebben om zo goed mogelijk voor de rest van de wereld te zorgen. Verplichte liefdadigheid dus, maar nu niet beperkt tot je landgenoten, maar uitgebreid tot de hele wereld. Dat dat in alle opzichten krankjorum is zien ze niet in. Waarom denken ze zo? Ik kan een paar verklaringen verzinnen maar geen van alle verklaren ze de onmiskenbare drang tot zelfvernietiging die Groen Links zo kenmerkt.
Ethiopië en Eritrea hebben vorig jaar een vredesverdrag getekend. Geen oorlog meer. Grote delen van Syrie zijn compleet veilig. Veiliger dan sommige oude wijken in ons land. Er is geen strijd in Marokko, Tunesie en Algerije. Opbokken allemaal. Aan de slag.
Daar is geen gratis geld, geen gratis huisvesting en geen gratis gezondheidszorg. Wordt je niet voorgetrokken op de rest van den bevolking en staat er geen batterij aan kinderloze natte 50+ vrouwtjes te glijden om je te helpen. Die gaan dus pas weg wanneer ze daar een leuk huisje kunnen kopen van jouw belastinggeld. En dan zeggen ze dank je en we hebben gelachen.
Ja, maar in Eritrea hebben jongens een hele lange "dienstplicht", en in Ethiopië is het vast ook geen pretje. En Syrië, Marokko, Tunesië, Algerije, daar wil je toch niet naar terug?
Zeker niet als je "kleintjes" hebt; die lopen sowieso onherstelbaar hersenletsel op alleen al bij de gedachte terug naar "hun eige land" te moeten. Ik zag laatst nog op tv een paar vrolijk hinkelende dreumesjes die nu weer, dankzij het nieuwe (of verruimde) kinderpardon, samen met hun ouders en broertjes en zusjes, "mogen" blijven: "Ik vind het hier leuk", zei één van hen. Prachtig toch? En als de halve derde wereld het hier "leuk" vindt, tsja, dan zullen wij daar mee moeten dealen: meer sociale woningbouw plegen, harder werken, nog wat meer miljarden wegschaven bij de zorg, het onderwijs, en de ambtenarij. Want ja, aan het eind van de regenboog staat geen pot met goud, en rechtsom of linksom zal iemand voor de stijgende kosten van onze "gastvrijheid" moeten opdraaien.
@Dr_Johnson | 15-02-19 | 13:52: Blijkbaar als die regboog rood wit blauw staat er wel een pot met gratis geld.
@Mark_D_NL | 15-02-19 | 13:36:
Inderdaad, daar moet je je handen uit de mouwen steken om je eigen land op te bouwen! En daar zit hem nu juist het probleem: ze hebben de verkeerde mentaliteit en daarom horen ze niet in Europa thuis!
Schandalig dat de grootste groep gewoon naffers zijn, 4 landen op een rij zonder oorlog.
Schandalig dat "onze" politici niet de ballen hebben om de naffer naar land van herkomst te sturen ("wantwantwant wij KUNNEN dat niet boehoehoe!"), en Spanje, heel gek, de naffer fluitend met 2 vingers in de neus WEL over hun grens sodemietert.
.
Ben ik nu zo slim of zijn zij nou zo dom? (nee, Den Haag, de waarheid ligt niet in het midden, nooit, i.i.g. al heel lang niet meer.)
Israel-Rwanda Deal.
Google daar maar eens op. Dat is de enige oplossing die werkt, maar gek genoeg stak de Europese Unie (!!!) daar een stokje voor. Doods- en doodsbang dat de 'eigen' burgers ook zo'n deal wilden. Crimineel en (1) geen naam/paspoort? (2) landje van herkomst wil niet meewerken? (3) anderszins? Geen probleem, nieuw Rwandees paspoort en toedeledokie tot nooit meer ziens. Maar nee, want de Nieuwe Wereldorde die de Machthebbers voor ogen staat is daar niet mee geholpen.
De route is als volgt: eerst wordt het desastreuze idee om haatdragend tuig uit alle windstreken massaal te importeren door de Huilende Claudia de Breij bij Matthijs van Nieuwkerk officieel als het enig juiste standpunt goedgekeurd. Dan gaan PVV-ers roepen dat dit een zeer onverstandig idee is en die worden als rechts-extremist weggezet.
Dan blijkt dat het inderdaad een agressieve, criminele en haatdragende horde is en vraagt iedereen zich af welke idioot dit tuig binnengelaten heeft.
Vervolgens is er geen weg terug en krijgt Opsporing Verzocht een uur extra zendtijd.
Het is maar een klein percentage die het verpest voor de goedwillenden. Laten we ons daar nu niet op gaan blindstaren. Wat dachten jullie van een klankbordgroep die een onderzoek gaat doen en naar aanleiding van dat onderzoek een advies uitbrengt. We moet het debat voeren!
Ben jij soms Mark_R_NL ? :-)
@EnNouJijWeer | 15-02-19 | 13:26: hahahahahahahahahahahahaha
Ik zeg, bel Job Cohen. Kost maar €450.000 maar dan heb je ook wat.
Ik mag toch echt hopen dat dit cynisch bedoeld is!
We zijn Te soft,te bang,te vriendelijk, te goedgelovig, te naïef, te soepel, te lief, te aardig, te meegaand, te tolerant, te ruimhartig
Te DOM ?
Te goed?
We worden uitgelachen waar we bij staan.
Triest.....
Ons met veel moeite opgebouwde sociale zorgstelsel wordt stelselmatig uitgehold ,
We staan er bij en kijken ernaar...
En we laten het gewoon gebeuren....
We? Praat lekker voor jezelf, ouwe communist. Jij bent blijven stemmen, ik niet.
@Mark_D_NL | 15-02-19 | 13:27: Je stemt niet??
@MoonBeebe | 15-02-19 | 13:35: Nee, jij wel?
We hadden wat geld over door gasbaten om voorzieningen op te tuigen, nu hebben we nauwelijks gasbaten en straks helemaal niet meer. Maar de groep die aanspraak maakt op voorzieningen blijft maar groeien.
www.geenstijl.nl/5146300/asoazc-weg-e... Ja, ben van mening als je niet stemt je gewoon je "bek"moet houden en niet kan klagen. ;-) Ik stem niet op de oude gevestigde partijen, daar ben ik wel klaar mee.
De EU heeft de grenzen open gezet zonder enig goed plan net als de Euro en alle andere plannen die in Brussel gemaakt worden. De ellende die voortkomt uit de EU is voor de burger, de dubbele salarissen en onkostenvergoedingen voor de ongekozen regenten.
#nexit voor het te laat is.
Maar er is geen oorlog meer! Dat heeft de eu toch maar mooi voor elkaar gekregen. Weet je nog in 1997, die oorlog tussen Nederland en Belgie, man. Zonder eu hadden we nog steeds boos geweest op polleke en jean.
@Mark_D_NL | 15-02-19 | 13:24: De EU werkt anders hard aan een bloedige burgeroorlog in Europa. Blanken tegen moslims wordt het.
De EU heeft willens en wetens de grenzen open gezet omdat ze een heel vies, crimineel en achterbaks spelletje aan het spelen zijn over de ruggen van de Europese burgers! Zo is het en niet anders!
www.pzc.nl/zeeuws-vlaanderen/marcel-h...
In dit nieuwsbericht was dit vanochtend vroeg nog een Ethiopische man. Nu slechts nog een rode capuchon. Dan heb ik het over de dader en niet de man die de vrouwen te hulp schoot...
Volgens mij zou ik er als asielzoeker qua welvaart flink op vooruitgaan. Wie zich ook wil inlezen: www.vluchtelingenwerk.nl/feiten-cijfe... Stranger in a strange land: wetten.overheid.nl/BWBV0001002/1956-0... Zo te lezen staat er aan een asielaanvraag in eigen land niets in de weg.
#nietmijnnederland
Het volk pikt het, de politie kan weinig, linkschmenschen/deugers(en dat zijn er een boel), hebben medelijden met die 'arme drommels' en de gevestigde macht vindt het wel best, zolang de melkkoe maar in check gehouden wordt, want die brengen de centjes binnen.
Ik ga zelf ook liever gratis naar de hoeren i.p.v. verplicht tafelvoetballen in een muf lokaal.
Als je als gedetineerde in een gevangenis zit ben je heel blij met een uurtje tafelvoetbal hoor!
Lees ik toch net onder een ander topic over Trump van BL "Er is aangetoond dat wapengeweld MINDER voorkomt onder migranten, zelfs onder illegale migranten. Dat is ook niet heel raar, want die illegalen vinden vaak baantjes in de landbouw, fruitpluk, sorteerfabrieken en andere low-pay sectoren.
Hallo BL, kom er weer maar in.
Er is helemaal niks aangetoond. Maar de roosvonken van deze wereld schrijven dat niettemin gewoon op. En dan is het waar.
Tegen gepaste betaling leveren de Amsterdamse universiteiten een passend onderzoekje af om welke bewering over asielzoekers danook te pareren.
Komt misschien omdat de mocro maffia niet meetelt als migranten, die zijn vaak hier geboren. Maar het blijven naffere. Ach ja, cijfertjes en leugens ...
Kunt asielzoekend tuig niet zomaar opsluiten zonder onherroepelijke veroordeling. Geen rechter die daar in mee kan en zal gaan.
Het enige waar Nederland in faalt is alles uit Brussel tekenen bij het kruisje. Waar Brussel faalt is het niet voortvarend realistisch beleid ontwikkelen en uitrollen. Dáár ligt het probleem. Al zal Dijkhoff mij nu wel een "schreeuwer" vinden. Soit.
Dijkhof is een prins caranaval. Hij kan vinden wat hij wil. Zijn mening doet er uiteindelijk ook niet toe.
Zo, ik ben even ballonnen oplaten!
Azielzoekers zijn pas tuig als ze iets mispeutert hebben. En dat wangedrag blijft onbestraft. Tuig uit veilige landen dat om economische redenen zich hier komt misdragen kan gewoon uitgezet worden. Niemand vraagt om insluiting van echte, nette vluchtelingen.
@Cobalt bomb | 15-02-19 | 13:18: Sorry maar dat mag niet meer. GL heeft dat al in heel veel gemeenten in de verordening laten zetten, die ban op ballonnen.
@eastender | 15-02-19 | 13:26: Ja dat uitzetten gaat niet. Dat is nu net het punt.
@Hollende_Kleurling | 15-02-19 | 14:42: Als de Turkse minister Kaya kan worden uitgezet als ongewenst vreemdeling, dan kan tuig ook worden uitgezet.
@eastender | 15-02-19 | 19:44:
Precies! Het is ook geen kwestie van kunnen, het is een kwestie van willen en de EU wil het niet en dus gebeurt het niet! Anders komt de omvolking in gevaar en ze liggen nu net lekker op schema daar in BruSSel!
De Rutte en Balkenende regimes hebben met hun partijen dit definitief land kapot gemaakt. Onverfroren en schaamteloos blijft de policor riedel indoctrinerend op weg naar te veel vruchtbare bodem via die corrupte naar beerput stinkende PO en MSM doorklinken. MIljarden worden van ons gestolen om een groepje hysterisch ideologische gekken te laten deugen,de hoer gespeeld voor de omvolkers Merkel,EU uitschot en Macron, de guillotine is voor dat uitschot een veel te mild vooruitzicht. Rutte is de ergste leugenaar en verzaker die ik -naast zijn kiezers - de afgelopen 30 jaar heb zien langskomen. Ik ben wöest.
Een lipsslot is goedkoper dan weer een winkeldiefstal.
Wie vindt dat je je aan normale fatsoensnormen moet houden en de regels moet naleven is een blanke rechts-extremist.
Fatsoen en regels zijn voor nazi’s.
Dat moeten we niet willen
Te triest voor woorden dit... helaas klopt het wel :(
met z'n allen
Hahaha, ongescreende lui allemaal tesamen ongeacht achtergrond allemaal bij elkaar steken is ook wel heel erg inclusief gedacht. Heel naief ook.
PS. zijn er ook foto's van na het gebruik van het interieur? Gewoon voor de lolzz en om te zien of de verzorging van onze gasten wel op peil is.
Wij zijn niet alleen met het niet terug kunnen sturen van deze groep afgekeurde asielzoekers. In Duitsland hebben ze in 2018 van de 20857 die terug gestuurd zouden moeten worden, maar 578 in het vliegtuig gekregen. De rest was verdwenen, ziek of papieren kwijt. Aan de ene kant sturen ze een heel politie bureau op je af on een dna af te dwingen, aan de andere kant staan daat tig politie mensen voor janlul lege kamers te doorzoeken. https://www.bild.de/politik/inland/politik-inland/das-abschiebe-debakel-bild-reporter-dokumentieren-das-scheitern-60106328.bild.html
Ja, heel raar. Dan zeggen ze die badgasten dat ze moeten vertrekken maar dan lijkt het wel alsof ze doof zijn of stom of allebei. En dan gaan ze uiteindelijk naar familie in Brussel, Rotterdam of Malmö.
Gewoon nog eens draaien aan het rad van fortuin.
Pffff... je zult maar burgemeester zijn en iets willen doen tegen het criminele gedrag van deze veiligelanders en vervolgens geconfronteerd worden met deze Kafka-actige toestanden en regels. Petje af voor de bm die dit tegen de stroom in toch probeert.
Je zult maar een winkeltje hebben daar.
Als je dat tiefestuig je winkel binnen loopt,ontplof je toch.
Bovenonsgestelden doe eens eindelijk hard optreden.
Wees gerust. Zulke burgemeesters bestaan niet in het echt.
Waar wacht het OM op? Tot het volk een oranje hesje aan trekt en dat Noord-Afrikaanse tuig eigenhandig het land uit rost om vrouw en goed te beschermen?
Ik hoop echt dat dat heel snel gaat gebeuren. Nu kunnen we nog winnen.
Daar gaat het uiteindelijk ook op neer komen, let maar op! Alleen is het gros van het volk te naïef en te dom om te beseffen wat er op het spel staat!
Kan Trump die muur nog een stukje door trekken?
Ja, gewoon die importheffing op muur opheffen.
Ik zou niet weten waarom een AZC voor veiligelanders geen gevangenis zou mogen worden.
Volgens mij is een simpele wetswijziging voldoende om deze mensen als illegaal aan te duiden en vervolgens dito te behandelen.
Bestaat al en wordt niet gehandhaafd. DNA afname iemand?
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
Ik zie ook het probleem met verwarmde en stabiel tenten op de Veluwe of in Flevoland niet. Sober maar menswaardig. In Jordanie en Turkije zaten ze ook in lekkende krotten. De Molukkers en Vietnamezen werden ook barakken gestopt. Waarom in gratis huizen waar veel jonge Nederlandse gezinnen alleen maar van kunnen dromen?
@Ce ca! | 15-02-19 | 13:12:
In NL: binnen is gebakken
@Mammeloe | 15-02-19 | 13:14:
Niet om het een of ander hoor, maar de hele Bijlmerbajes staat leeg! Uit ervaring weet ik hoeveel tuig je daar kwijt kunt per toren en dat is behoorlijk wat! Overal camera's en tralies, ideaal om dit uitschot vast te zetten tot ze het land uit kunnen!
Even een herhaling van een belangrijke zin uit de reactie van @Mammeloe om 12:56 zodat we dat nog eens goed tot ons nemen:
"... te grote instroom van vooral moslimmannen met een volstrekt achterhaalde cultuur en wereld- en vrouwbeeld".
Onthou dat voor de verkiezingen volgende maand, dames en heren, als de Nederlandse verworvenheden je iets waard zijn.
Genoteerd en opgeslagen voor toekomstig gebruik.
Mijn rode potlood trekt altijd automatisch naar het hokje voor de naam 'Wilders'! Het lijkt wel magie!
Massa immigratie betekent structurele verzwakking van het thuisland, waardoor er na een conflict amper tot geen wederopbouw plaats vind (kijk maar in Syrie waar de achterblijvers geen goed woord over hebben voor hen die gevlucht zijn). Ben je een echte humanist en socialist, dan stuur je ze allemaal terug naar land van herkomst met een gratis black&decker en een hamer.
Ja je moet ze ook pamperen, huis en vooral veel geld geven, anders nemen ze het wel. Af en toe een aai over de bol doet wonderen.
"Volgens Mark Harbers mag 'een azc geen gevangenis worden"
Dat ben ik op zich met Harbers eens, maar men zou ook eindelijk eens moeten erkennen dat een azc geen geschikte accommodatie is voor onverbeterlijk criminele, kansloze asielzoekers. Voor dat soort lieden hebben wij andere instellingen, genaamd "gevangenissen".
Dáár horen die lieden thuis, tot het moment van uitzetting. En indien eea juridisch op dit moment nog niet mogelijk is, dan moet het parlement als de wiedeweerga met wetgeving - desnoods noodwetgeving - komen om zulks wél mogelijk te maken.
Verder natuurlijk in EU-verband stoffige stinklanden die weigeren hun eigen mensen terug te nemen, financieel de duimschroeven keihard aandraaien net zo lang tot ze wel gaan meebewegen.
Die gasten geen geld geven maar een minimum aan eten en zo sober mogelijk onderdak. Hooguit eens per week onder douche.
Zoals we ook onze bejaarden behandelen, dus waarom niet die asieleisers?
Zal je zien dat ze van zelf wel terug gaan.
@2voor12 | 15-02-19 | 13:04:
Juist, inclusief contract voor maximaal één keer poepen per dag.
www.rijnmond.nl/nieuws/148142/Maximaa...
@2voor12 | 15-02-19 | 13:04:
Dan gaan ze nog meer bejaarde overvallen, winkels leeg jatten enz. Het kan ze geen ene ruk schelen want er wordt toch niet gestraft.
@2voor12 | 15-02-19 | 13:04:
Mwoh, dan plunderen ze de omgeving wel. Dat wordt met belastinggeld allemaal het zwijgen opgelegd. Voorlopig verandert er niks.
De Doctor heeft goed nagedacht. Dit lijken me allemaal goede ideeën.
De maximale straf voor winkeldiefstal is 4 jaar. Me dunkt voldoende mogelijkheid om dat asieltuig van de straat te houden.
Sjiek
miko | 15-02-19 | 13:01
Haha, jij doet vaker stand-up of niet. Die gasten weten op voorhand al dat ze hier kunnen doen wat ze willen. Allemaal prima op de hoogte gesteld door onze smokkelassociates van Seawatch en consorten.
Maar op de foto's missen we nu de basis voor hun schrale opvang:
hemelBed,
bubbelBad
witteBrood
Ik mis ook een Hermanbrood in de kamers.
@Cobalt bomb | 15-02-19 | 13:21:
RIP Herman brood!
Nogmaals: Per direct het VN Vluchtelingenverdrag van 1953 opzeggen, want:
1. Achterhaald. Uit een andere tijd, opgezet voor o.a. politieke dissidenten en gevluchte grenswachten uit het Oostblok. Uitzondering werd gemaakt voor gevluchte nazi's naar Zuid Amerika. Niet bedoeld voor massa's economische migranten uit Afrika.
2. Onbetaalbaar, het merendeel werkt niet en doet een veel te groot beroep op het sociale stelsel en de krappe woningmarkt. Dat zal instorten.
3. Ontoelaatbaar naar onze (klein)kinderen door een te grote instroom van vooral moslimmannen met een volstrekt achterhaalde cultuur en wereld- en vrouwbeeld. Zij hebben ook mensenrechten.
(Vrij naar wiskundige en cultureel antropoloog dr Jan van Beek)
* Applaus geven doet *
Sorry Mammeloe , maar even voor de zuiverheid, het is 1951 volgens mij
Ik ben het inhoudelijk overigens meer dan totaal met u eens. Schrappen die gedateerde nonsens, we rijden ook niet meer in een fiat 500 old school op de snelweg.
-edit- fuck de 500 is van '57. Dacht dat het matchte.
@Langshetrandje | 15-02-19 | 13:01: U heeft gelijk. En een aanvullend protocol in 1967. Door het pact van Marrakesh is het eigenlijk al achterhaald, bedenk ik me net. Triest.
Klopt als een zwerende vinger!
@Mammeloe | 15-02-19 | 13:09:
Marrakech en Auschwitz. Deze verdragen gaan onze kinderen uitwonen.
@KlunsJohannus | 15-02-19 | 12:58: Voor dr Jan van Beek, hij kreeg heel veel tegenwerking en beschuldigingen op zijn uni.
"Pamperen en polderen, meer kunnen we niet."
Daar had het artikel eigenlijk al op kunnen houden, daar is nederland namelijk al bijna volledig mee omschreven.
Als je het helemaal compleet wilt hebben:
"Pamperen, polderen, buigen en betalen, meer kunnen we niet".
In Weert is nog meer aan de hand, maar dat verdwijnt in de doofpot. En dan heb ik het over moord door veiligelandiërs.
Anders ga je de redactie even tippen?
Schrijf het hier even op: Hoeveel moorden en op wie? Wij willen het weten.
Een overweldigende meerderheid van uw landgenoten wil deze criminelen nu eenmaal niets in de weg leggen, en stemt om die reden op pro-terreur en pro-misdaadpartijen als VVD, CDA etc. Dus wen er maar aan.
Dat komt omdat dit soort zaken in de media doodgezwegen worden. Maar waar een bierflesje met wat benzine op een grasveld bij een moskee het openingsnieuws in alle journaals op tv is.
De mensen worden dom gehouden door het journaille en vandaar die drang om het internet te censureren want dat is de enige plek waar dit nieuws nog bekend wordt.
@2voor12 | 15-02-19 | 12:57: Eens. De pers kan veel meer doen, ze denken te vaak dat ze boven de bevolking staan en zijn chronisch verward over en door 'politiek correct' zijn.
"Asielzoekers die ondanks afwijzingen in Nederland blijven, moeten niet voor hun volhardende houding worden beloond. Dat vindt staatssecretaris Mark Harbers (Asiel)." Geenstijl 22-10-2018
En wat doet meneer Harbers (VVD)? Geen reedt. Woorden, geen daden. Zoals men van de VVD mag verwachten.
Die campagne "Ode aan de doeners" van de VVD vorig jaar, over "roepers" (PVV / FVD) en "doeners" (VVD) wordt met terugwerkende kracht steeds hilarischer. Misschien dat het filmpje het daarom ook niet meer doet.
www.vvd.nl/nieuws/een-ode-aan-de-doen...
en zolang er politiek niets verandert, wordt dit feest alleen maar groter.
Kunnen die asielzoekiers inmiddels hun eigen plee schoonmaken? Of moet daar nog altijd wekelijks rentokil voor langskomen?
Van een gat in de grond naar een moderne wc. Wat denk je zelf?
Die Geberit Duofix is uiteraard al gesloopt en verkocht.
en dan moet je eens in je omgeving gaan vragen hoe hun kindertjes intregeren op dagverblijven.waar alles voor ze betaald word onder de noemer" vve kind ".zelfde laken en pak. zwaar onhandelbaar
In ander nieuws:
De paus is Katholiek
Een beer poept in het bos
En water behoor je naar de zee te dragen....
Ik herhaal: de paus poept in het bos.
Asylanten/gelukzoekers worden nodeloos opgehokt, mogen niks, brengen tijd in ledigheid door, en worden baldadig en/of geestelijk gestoord. Beter is het direct bij binnenkomst te selecteren op bruikbaarheid voor de krappe arbeidsmarkt, zoals lang geleden de pragmatische min v imm&asiel Gerd Leers al voorstelde. Dat werd destijds afgewezen.
Ze praten geen van allen Nederlands dus hoezo 'selecteren voor de arbeidsmarkt'? Het overgrote deel wil alleen gratis geld zonder er iets voor te hoeven doen en ze weten dat dat hier simpel te halen is!
Worden geestelijk gestoord of waren dit al? Deze mensen verblijven onder relatief luxe omstandigheden. Zet daar bijvoorbeeld de Joodse bevolking in de kampen eens tegenover. Die wist zelfs onder erbarmelijke, inhumane omstandigheden nog het beste uit zichzelf te halen, getuige de verhalen van overlevenden.
@BaldEagle | 15-02-19 | 13:02: Gratis geld dat kan wel wezen maar daarom noemde Leers het 'cherry picking'; er zit ook bruikbaar materiaal tussen dat nu vastloopt in de bureaucratie.
@BaldEagle | 15-02-19 | 13:02: In de kassen, hoeven ze niet te praten, stenen sjouwen, genoeg te doen.
@gato | 15-02-19 | 14:43:
En jij denkt werkelijk serieus dat ze in het Westland op dit soort tuig met een grote bek zitten te wachten? Ik weet zeker van niet! Bovendien werken daar al Polen en die weten tenminste van aanpakken! Enne... stenen sjouwen in een kas? Huh?
Mooi he, de zieligheidsindustrie. Oude hippies die jaren nagenoeg kosteloos hebben gestudeerd, werken nu als asiel advocaten en hulpverleners en zorgen ongezien voor deze enorme tyfuszooi. De verhevene voelen zich goed, de samenleving opgezadeld met enorme problemen.
Yep, en die oude hippies hebben dankzij hun riante salarissen bij (semi)overheidsbedrijven al even riante woningen waarin ze niets hoeven te merken van de door hunzelf gecreëerde ellende.
Lekker op hun roze wolk voor god spelen van belastinggeld, het leven is goed voor dat soort volk.
Stemmen heeft geen zin.
Bezwaar maken heeft geen zin.
Naar de "rechter" stappen heeft geen zin.
Reaguuren op GS heeft geen zin.
Met je gele hesje op stap gaan heeft geen zin.
Het referend......... ach laat maar.
Er is maar 1 ding dat echt helpt en dat is...................( zo, net op tijd gestopt voor Joris ;)
We hoeven echt niet iedereen en z'n moeder die een papiertje op straat laat vallen terug te trappen naar z'n eigen land...
@Mosterd | 15-02-19 | 12:25
Denken ze in Singapore heel anders over. En hoor je daar iemand klagen?
Het is geen kwestie van falen maar van moedwillig wanbeleid.
Harde woorden sprak ook destijds die burgermeister van Weert (Limburg), die een troep statuszoekende draaideurcriminele heynas in die buurt een kick out wilde geven. Wilde, ja, want ze zitten er nog te draaideuren en glas plas was en alles...
Heel Holland faalt.
Tamelijk vermoeiend.
Wat ik best wel geinig vindt is dat als je Nederland uitgaat bij Schiphol bv, je dan helemaal binnenste buiten wordt gekeerd , lettertje verkeerd op je ticket en je kan rechtsomkeer, maar als je Nederland inwil als zielig geval er nergens naar gekeken of gevraagd wordt en dat iedereen dat schijnbaar normaal vindt.
Zeer goed punt!
En vergeet vooral niet te melden dat winkelcentrum De Weide in Hoogeveen extra beveiliging heeft gekregen. (Het is gelegen in de nabijheid van het AZC ).
Te gek voor woorden. Bij de Oosterburen zijn de ogen een klein beetje opengegaan en gaan deze parasieten wat actiever uitgezet worden.
Maar eerst zien dan geloven.
Het tuigh wandelt fluitend de grens over bij Venlo en Enschede, schat ik zo.
'Actiever uitgezet worden'? Laten ze eerst maar eens beginnen met gewoon uitzetten!
Zoals bekend woonachtig in Frankrijk. Verhoudingsgewijs een maximaal derde instromers tov van NL hier. Zal wel komen door de uitermate sobere opvang. Laten we eigenlijk zeggen, géén opvang
@BaldEagle | 15-02-19 | 12:48:
Laten we beginnen met niet toelaten!
@McSplutter | 15-02-19 | 12:57:
Dat zou inderdaad het allerbeste zijn!!!
@EefjeWentelteefje | 15-02-19 | 12:46: Wel zo makkelijk, dan kun je in 2 landen in de procedure je sponsorgeld ophalen.
@eastender |
't Zou me niks verbazen als ze dat allang doen.
Met alweer een kinderpardon en de voorbeeldgroepering "Wij blijven hier", denken deze "gasten" dat ze tzt ook mogen blijven in nederigland.
De "grenzen" liggen tegenwordig blijkbaar in Den Haag
Zo, dus "een AZC mag geen gevangenis worden".
Ook niet als het een speciaal AZC betreft, volledig bevolkt door - aantoonbaar en veelal veroordeelde - criminelen?
En waarom dan niet, meneer Harbers?
Criminelen hòren toch in de gevangenis, of niet dan?
Serieus. Soms denk je echt dat we hier met z'n allen knettergek geworden zijn.
#StemZeWeg!
Alleen autochtone criminelen.
Harbers luistert naar Brussel, tijd om eens naar de NL-er te luisteren die vindt de gevangenis optie prima.
@Uw Verzekeringsadvis | 15-02-19 | 12:44:
Brussel vindt hier helemaal niks van. Dit is puur eigenstandig Nederlands beleid. Vaak heeft EU de schuld. Hier niet.
@Langshetrandje | 15-02-19 | 12:54:
Nederland heeft hier helemaal niks in te zeggen, alle regeltjes worden vanuit Brussel gedicteerd!
Wacht maar tot half in de detail handel werkend Nederland zonder baan thuis zit, ( geld ook voor webwinkelreuzen) door bijvoorbeeld Ali-express.
En autorijden / roken onbetaalbaar is geworden.
Dan kan er niet meer genoeg inkomsten gegenereerd worden voor linkse hobby’s
En is de pamper houding voor asiel eisers zo over
zolang de zakkenvullers de regels bepalen kan het hen aan de bips oxideren wat er met de lage en middeninkomens gebeurt.
Dat is dan ook het ultieme doemscenario, het opdrogen van de geldstroom naar deze vers ingevoerde steuntrekkers. Dan ontploft de bom.
detail handel = detailhandel
pamper houding = pamperhouding
Sowieso zijn Pampers bijzonder slecht voor het milieu. GL gaat dat vast aanpakken.
Dat is ook wel een beetje de bedoeling. Men is bewust het sociale stelsel aan het overbelasten zodat deze op den duur onbetaalbaar de wordt. Dan kan de overheid eindelijk alles overlaten aan de markt, want marktwerking maakt alles goedkoper enzo. Marktpartijen hoeven zich niet meer aan overheidsregels te houden = meer winst. Overheid heeft nog meer geld voor zichzelf/Brussel = meer winst. De burger ondertussen mag alles dubbel betalen, of gewoon geen zorgverzekering/pensioen nemen. Vrije keuze weet u, dat is waar de liberalen voor staan. Stem dus allemaal maar weer op de VVD en D66, dan komt alles goed.
Tja, je zou als overheid er natuurlijk voor kunnen kiezen om ze vast te zetten en zo snel mogelijk uit te zetten. Maar ach, moeilijk en mensenrechten en zielig en zo.
Dus we doen maar niets.
Ze krijgen natuurlijk wel luxe onderdak. Op straat zetten is blijkbaar ook te moeilijk.
Ik werk zelf bij de overheid maar je kunt daar toch echt niet meer trots op zijn.
Goed zo. Tijd dat ook ambtenaren zich gaan roeren. Je kan beginnen in eigen huis om mensen die PVV of FVD stemmen niet langer de 'cold shoulder' te geven. Want kijk, dat meeheulen van ambtenaren heeft ook zieke vormen aangenomen. Wie politiek tegen import, islam en omvolking is, kan zijn carrière nog steeds vergeten.
Kunnen we van dat geld van Trump niet een flink hek om een stuk land zetten, zeg 100x100m. en daar dat tuig in zetten? Geen voorzieningen, geen gepamper. Parasieten moet je bestrijden.
Valt ongebluste kalk onder een bestrijdingsmiddel?
Nederland faalt hard met onder andere criminelen en met asielzoekers.
Als al die asielzoekers er niet waren was er geld en mankracht genoeg om de eigen criminelen aan te pakken! Het hierheen halen van al die profiteurs ondermijnt alles wat er na WO2 in Europa is opgebouwd en laat dat nu nèt de bedoeling zijn van dat elitetuig in Brussel!
In Duitsland is het nog een paar graden erger: www.telegraaf.nl/nieuws/2203473/crimi...
En die misdadigers houden zich natuurlijk braaf aan de grens. Not.
Met een beetje fantasie is het net of merkel bloed aan haar handen heeft. ;-)
www.telegraaf.nl/images/840x473/filte...
@miko | 15-02-19 | 13:08:
Daar hoef je helemaal geen fantasie voor te hebben want dat is ook zo! Trouwens wel een modeflater, dat slecht zittende colbertje! Zo jammer...1 glaasje!
Gevangen in onze eigen lieve regelgeving.
Het is tijd om die A team of the Man with no name op te bellen lijkt me. 282 winkeldiefstallen ? ik had na de tweede mijn geduld al verloren.
Precies, tijd om op te treden en niet zo n beetje ook, maar dat mag niet van de EU.
Jij had na de 2e Hoogstwaarschijnlijk een onvoorwaardelijke veroordeling gekregen, met een proeftijd van 2 jaar.
@Het leven is zwaar | 15-02-19 | 12:39:
En zeer zeker geen taakstraf!
Volgens mij vergoeden de AZC's de schade aan de winkeliers (maar dan moeten ze verder niet met de pers praten natuurlijk).
Overheid moet z'n burgers beschermen... Zo simpel is t.
Hahahaha.
Zo zou het moeten zijn.
Zo lang de overheid/EU denkt dat asielfiguren ook hun burgers zijn gaat het niet goed komen.
Grapjas!!!!
Zijn burgers uitmelken en onderwerpen.
Dat is de taak van de overheid.
Onrust creëeren, zodat er opgetreden kan worden tegen eigen volk.
In Duitsland zijn zij ze ook al beu en is er speciale wetgeving onderweg.
Ze schaffen het niet meer.
Nu wij nog.
Dat had die Merkel eerder moeten bedenken!
@ BaldEagle | 15-02-19 | 12:45 |
Nu die valse nicht in Den Haag nog.
Kalf verdronken, put gedempt.
@Ce ca! | 15-02-19 | 12:48:
Jetten of Klaver?
@ Langshetrandje | 15-02-19 | 12:55
"Die twee zakken mogen ook mee beste vuilnisman"!
:)
Leestip: Geht's noch Deutschland? van Claus Strunz.
Schutzhaft
In de tv-serie Deurwaarders UK komen ze ook met regelmaat asociale, vaak Afrikaanse kansenparels tegen. Zoals een van de deurwaarders zegt: "They mistake kindness for weakness." Helaas is het in NL ook weakness.
Eerder cowardice.
Vanuit mijn professie kan ik bevestigen dat het in NL niet veel anders is.
De tekening op het white board zegt genoeg: Nucleaire paddenstoel en een soort zeemeermin met kromzwaard.
Dat is een rebus en daar staat WEG MET ONS!
Wij falen hard, dat staat voorop. Maar het is ook wel een bijzondere levenshouding, van die "vluchtelingen". Hoe dan ook: uitzetten naar een of ander kutland in Afrika, en wie boos wordt, wordt maar boos.
Ik vind Saoedie-Arabië wel een mooie plek om die lui te dumpen! Ze hebben daar geld zat, mooi weer, dezelfde krankzinnige ideeën en bovendien heb ik de pest aan Arabieren, mede omdat ze stelselmatig weigeren hun moslimbroeders op te vangen! Ruimte zat daar!
Hier wacht een schone taak voor De Boze Witte Man.
Hoho, ik heb het druk genoeg door middels mijn huidige werk deze ongein te financieren. Of bedoelt u andere Boze Witte Mannen?
De elite zal het geen biet schelen, die is te druk voorzichzelf en zijn vriendjes en familie voordeeltjes regelen. Ze wonen zelf altijd in wijken waar je geen last hebt van uitlanders en waar de pliesie wel een extra rondje loopt. In verkiezingstijd mooie beloften over hard aanpakken en daarna een sorrie want het-mag-niet-van-de-EU. Daarom stem ik pvv terwijl ik ooit vanuit de ideele sociale hoek was.
Juist en begrijpelijk.
Same here. Met 1 aantekening: in mijn ogen is de PVV juist de meest sociale partij van heel de TK. En ik stem er niet eens op. Socialistische partijen zijn niet "sociaal".
Integendeel...
Het is waar. Ik en mijn vrouw hebben een inkomen waarmee je je een fatsoenlijk huis in een fatsoenlijke buurt kunt permitteren. Ergo, we wonen daarmee in een buurt waar de "notabelen" wonen. Reken maar dat er merkbaar meer surveillance en handhaving plaatsvindt. Ook merkbaar voor het gilde dat de buurten uitzoekt waar ze "werkzaam" zijn.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald!
Illegaal het land inkomen is strafbaar. Dus waarom wordt bij asielzoekers geen DNA afgenomen? En bij blokkeerfriezen wel? Omdat dan duidelijk wordt dat nog veel meer misdaden door die lui worden gepleegd dan nu in openbaarheid wordt gebracht?
De vraag stellen is hem beantwoorden. We moeten immers niet willen met z’n allen dat populisten als Geert of Thierry nog gelijk krijgen ook!
De aanhangers van de linkse kerk. We moeten van ze af , maar hoe?
De slechte ideeën van het verleden
kunnen de oplossingen zijn voor het heden.
Volgens Mark Harbers mag 'een azc geen gevangenis worden'.
.
Ik heb geen enkele argumentatie gehoord waarom dat niet zo mogen. Je weet niet wat je allemaal binnenkrijgt, maar je weet wel dat de stap van migrant met een rugzakje naar een participerend burger dat onze waarden en normen accepteert en in eigen onderhoud voorziet vrijwel onoverbrugbaar is. Dus dan moet je je beleid en verwachtingen aanpassen aan de realiteit. Quarantaine is er namelijk niet voor niets, op die manier kun je kijken wie er schadelijk voor deze samenleving is en wie er vrijwel naadloos in mee zal kunnen draaien. Categorie 1 laat je tot Sint-Juttemis binnen zitten, categorie 2 help je door hem/haar zsm privileges te gunnen waardoor ze snel hun draai in de samenleving kunnen vinden. Het is allemaal niet zo moeilijk namelijk maar er moet wel politieke wil voor zijn en de acceptatie dat we in principe niemand van buten onze grenzen ook maar iets verschuldigd zijn. Ook niet emotioneel, ook niet op Christelijke waarden, ook niet omdat het zo zielig en oneerlijk is, gewoon niet.
Quarantaine is sowieso een noodzaak met al die ziekten, die allang beheersbaar waren, en nu weer binnenkomen.
Elke dierentuin zet nieuwkomers in quarantaine tot gebleken is dat ze zonder gevaar tussen de al aanwezige levende have geplaatst kunnen worden. Heel verstandig, maar waarom kan dit principe niet ook voor mensen gelden?
@kwark001 | 15-02-19 | 12:34:
Dat sowieso, maar ik bedoel ook gewoon een acclimatiserings- en observatieperiode. Het gaat niet om een paar 100 man uit westerse landen namelijk, het gaat jaarlijks om een middelgrote stad uit landen die, hem, nogal ver verwijderd staan van onze manier van leven, zelfredzaamheid, acceptatie, tolerantie en rechtsstaat. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je hier in een maand bijstand meer vangt dan in een jaar arbeid in de meeste Afrikaanse landen. Kan gewoon niet, zonder overgangsperiode. Echt, pure waanzin van de boven ons gestelden.
www.geenstijl.nl/5146300/asoazc-weg-e...
^Daar stond voor het aanpassen dus: "kwark001 | 15-02-19 | 12:34:"
Daar maak ik me ook wel meer dan een beetje zorgen over.
@Graaisnaaiert |
Mee eens.
Het gaat overigens niet alleen om criminelen uit Noord-Afrika, er schijnt ook aardig wat Balkan-tuig tussen te zitten, met name uit Albanië.
Een land overigens dat hartstikke veilig is en zich momenteel zelfs aan het ontwikkelen is tot vakantieland.
@EefjeWentelteefje | 15-02-19 | 12:44:
Albanië wordt inderdaad steeds veiliger. Geen wonder: al het criminele tuig verkast naar hier.
Mooi geschreven.. ware het niet dat categorie 1 dus gewoon weg moet... weg, weg, weg!!!
Vroeger in een ander land had je schutzhaft misschien kunnen we dat aangepast ook toepassen
@kwark001 | 15-02-19 | 12:34:
Illegalen die in hongarije opgepakt worden, komen meteen voor de rechter, want illegaal het land betreden is daar een misdrijf en die gasten moeten allemaal een mondmasker op zodat ze geen eventuele ziektes aan de rechters kunnen overdragen. www.youtube.com/watch?v=2zAukmOirTY
@aderkalkballenbroek | 15-02-19 | 13:05:
Verschil is dat dat land dat principe op haar eigen burgers toepaste en niet op mensen die geheel uit vrije wil hiernaartoe zijn gekomen en in de praktijk een groot deel van hun leven op onze kosten leven en dan moeten we hopen dat ze van goede wil zijn ook, onze waarden, normen, wetten en regels accepteren en onze levenswijze omarmen dus uw vergelijking gaat compleet mank. Baal d'r wel van dat als je kritisch tegenover massale migratie staat je door een hoop mensen als rechtsfascist wordt weggezet en aan de andere kant rechtsfascisten als vliegen op de stroop aantrekt. Maakt een normale discussie over migratie gewoon onmogelijk, en daar spinnen alleen de boven ons gestelden garen bij ( geldt voor elke normale discussie trouwens, verdeel en heers ).
@Graaisnaaiert | 15-02-19 | 13:14:
@Graaisnaaiert | 15-02-19 | 13:14: Eindelijk eens iemand die zegt wat ik al jaren roep. De in alle haarvaten van onze geconditioneerde samenleving fascismofobie verhindert deze logische oplossing. Ik pleit ook voor hermetisch afgesloten, sobere AZC's. Iedereen die ons land binnenkomt krijgt daar alle basisvoorzieningen gratis: bed, bad, brood, gedeelde wasgelegenheden, toegang tot medische zorg etc. Maar bovenal: gratis onderwijs: Nederlandse taal, basis- en middelbaar onderwijs voor kinderen, beroepsopleidingen op voor volwassenen. Wanneer iemand 18 jaar of ouder is, de taal spreekt en zijn opleiding heeft afgerond krijgt van de overheid een sociale woning toegewezen en wordt een gesubsidieerde stageplek geregeld. Dit alles voor een fractie van de huidige kosten van immigratie. De mensen die die niet willen participeren mogen of opzouten naar waar ze vandaan kwamen. De soberheid van het AZC stimuleert zowel de mensen die hun best willen doen om zo snel mogelijk te integreren als de vrijwillige terugkeer van uitvreters. Zo moet het, niet anders. Maar ja... die vermaledijde fascismofobie.
Alleen Wilders en Baudet willen hier daadwerkelijk wat aan doen. De rest kraamt alleen rond verkiezingstijd stoere taal uit. Maar aangezien Wilders en Baudet door politiek cordon sanitaire nooit in een regering zullen komen is dit land, wat haar voorouders met bloed,zweet ,tranen en juiste inslag hebben opgebouwd ten dode opgeschreven. C'est Ca !!!!!
Precies! Dan rest alleen nog vluchten of vechten!
@BaldEagle | 15-02-19 | 12:53:
Zouden wij na de Brexit in aanmerking komen voor politiek asiel in de UK?
@McSplutter | 15-02-19 | 13:15:
Dat hoop ik wel want daar wil ik mijn hele leven al naartoe emigreren!
Met een eerste plaats op de corruptie index van politici, doet Nederland het goed. Er zijn financiele belangen om dat soort nep-asielzoekers niet terug te sturen. Teveel mensen (en mogelijk politici) verdienen er goed aan. Terugsturen zet dat verdienmodel op de helling.
corruptie index = corruptie-index
Dat vinex azc hadden ook gewoon woningen kunnen zijn die voor 550.000 euro als warme broodjes over de toonbank gaan. Dit land is stuk, maar de bewoners ook.
Exact. Voor veel gezinnen in een gemiddelde vinexwjk in de Randstad is dit een utopie. 6 ton k.k.
@Mammeloe | 15-02-19 | 12:42:
Persoonlijk zou ik met 6 ton toe nog niet in een Vinexwijk willen wonen! Wat een nachtmerrie!
Als je na je pensioen nog niet door een GroenLinks-dokter als overbodig bent verklaard, kan je het beste je paspoort verscheuren en je als Verweggistanees melden bij de marechaussee.
Eerst even een Uitburgeringscursus om het realistisch over te laten komen, dat wordt wel wat en daarna heerlijk onderuit in je ligstoel, zonnetje erbij, heerlijk.
@Watching the Wheels | 15-02-19 | 12:33:
Zo moeilijk is dat ook niet, je gaat je wassen in de plee en schijten op de lavabo.
laten we allemaal groenlinks stemmen. Is het probleem uiteindelijk sneller opgelost.
Goeie! If you can't beat them join them....
Veel effectiever is massaal lid te worden van GroenLinks en de boel van binnen overnemen.
Eigenlijk zou men massaal op een links partijtje moeten stemmen. Al is het maar om er dan sneller vanaf te zijn. Eerst het zuur.........
En die winkeliers in Ter Apel hebben met alle andere ondernemers hun belastingaanslagen 2019 alweer ontvangen en alle ondernemers hebben het geld alweer overgemaakt of hun automatische incasso machtiging alweer opgestuurd. Overheid doet te weinig terug, het zijn zelf ook rovers.
Daarom hebben ze begrip voor al dat tuig, het is zelf ook tuig.
Nederland faalt dekt zo de lading wel
er is bitter weinig waar onze bestuurders in zijn geslaagd
tenzij het pas de plaats richting Brussel was.
Jullie kunnen de titel "Nederland faalt hard met criminele asielzoekers" wat mij betreft wel veranderen in "Nederland faalt hard"
Wat een kutland zijn we geworden in 15-20 jaar tijd.
U bedoelde “Failed State”?
@Hebbiehemookweer | 15-02-19 | 12:29:
Failed state 2.0, ja.
Van een prachtig welvarend land, waar je als werkende een prima leven kon leiden, naar een land waar een hele grote middengroep gewoon moeite heeft om de eindjes aan elkaar te knopen.
Omdat heel veel van het beschikbare geld rechtstreeks naar zaken gaat die niets bijdragen of op lange termijn geld opbrengen; kansloze immigranten waar we niet op zitten te wachten, EU, klimaatgekte.
Allemaal bodemloze putten.
Dat gecombineerd met een haast fascistisch regime (zie DNA topic van eerder vanochtend) maakt dat het een heel eng land aan het worden is.
@Dick Luyenlomp | 15-02-19 | 12:33:
Juist ja, die hele grote middengroep die nog wel twee keer per jaar op vakantie gaat bedoel je?
God o god wat een kansloze hangen hier rond die denken dat hun persoonlijke kansloze leven opgaat voor 50% van NL.
@miko | 15-02-19 | 12:57:
Wat is dat voor maat indicator 2x per jaar op vakantie, Middengroepers werken zich zo uit de naat, dat we dat wel moeten doen, En die 2x op vakantie is misschien een goed uitgesmeerd vakantie dagen planning naar de camping, of een goedkope ryan air bestemming. Want met het huidige belasting stelsel vallen die altijd tussen wal en schip (uit de middelandse zee met dobber kans paarlen) Je moet wel de kans krijgen om weer lucht te halen. En bovendien hebben nederlanders een werk ethos waar buiten japan, korea en onze west europese buren, de rest van de wereld een puntje aan kunnen zuigen,.... Dus Ja MOGEN de middengroepers weer eve een keertje op adem komen.!
@miko | 15-02-19 | 12:57:
Sorry, mijn persoonlijke leven is minder kansloos dan u denkt. Ik zal u verder niet lastig vallen met inkomensplaatjes die u verder toch niet gelooft. Maar met twee auto's (waaronder een dikke Duitse 6 cilinder) drie motoren en een stuk of 4 a 5 vakanties per jaar waaronder twee wintersportvakanties gaat het mij bovengemiddeld goed.
En het zal me persoonlijk jeuken hoe het anderen gaat. Maar waar het mij omgaat is dat de belasting druk per jaar toeneemt, het BNP jaar na jaar stijgt, maar dat het reeele inkomen de laatste 25 jaar eerder achteruit dan vooruit is gegaan.
@Dick Luyenlomp | 15-02-19 | 13:18: Dan geniet ervan zolang het nog kan.
@Dick Luyenlomp | 15-02-19 | 13:18:
U heet niet voor niets Lui en lomp.
Mensen die klagen over te hoge belastingdruk maar wel meer dan een half modaal maandsalaris maandelijks aan hun prive wagenpark stuk slaan Hebben nog meer dan genoeg buffer over en daar heb ik dan ook 0 medelijden mee wanneer ze niet voornemens zijn de huidige levensstijl enigszins aan te passen.
Je hoeft echt geen grote status bak te kopen om te showen dat je een arrogante mens bent. Of groot huis om te pochen dat je dat kunt betalen. Zie je niet hoeveel geld er zinloos wordt verbrand door al die patser en statusfranje?
Veelal betaald over de ruggen van vele anderen.
Het meerendeel van financieel bovenmodale mensen anno nu zijn net zo behulpzaam voor hun directe omgeving als de postcodeloterij die zegt dat al haar centen allemaal eerlijk bij de goede doelen terecht komen. Nou daar kun je dan ook volledig op bouwen op wat al die reclamefolder acteurs zeggen.
@TP 1984 | 15-02-19 | 14:11:
Ik heet niet voor niet Lui en Lomp, dat klopt. Die naam heb ik bewust gekozen.
Ik heb niets van de materie die ik heb om mee te pochen, noch hoef ik er krom voor te liggen. En normaal zult u mij nooit iets horen zegggen over wat ik allemaal wel heb of doe, want over geld wordt niet geluld, dat moet er gewoon zijn.
Alleen als Miko mijn leven als "Kansloos" bestempelt, omdat ik Nederland tot een eng land vind verworden, wil ik dat even weerleggen.
En over uw patserfranje: mag ik zelf weten waar ik mijn geld aan besteed, of gaat u dat voor mij invullen?
@Dick Luyenlomp | 15-02-19 | 14:26:
Tuurlijk mag u dat zelf bepalen, maar overdrijven is ook zo'n ding en er zijn genoeg mensen die nog in de slappe was zitten die dat van zichzelf niet in de gaten hebben omdat ze al zolang in een stramien lopen te orgelen waarin alles onder de 1000 euro peanuts is en niet de praat of moeite waard om aandacht aan te schenken, ver uit de buurt van het plebs wil blijven maar net zo kortzichtig of misschien nog wel kortzichtiger handelt.
Ik weet niet of u ook tot dat kaliber behoort? Ik wens het u namelijk niet toe. Da's namelijk pas echte armoede.
@TP 1984 | 15-02-19 | 14:54:
Nee, tot die categorie hoor ik niet. Ik zal ook nooit over plebs spreken, een beetje volks vind ik namelijk wel ok. En doorgaans prima toeven met dat soort lui.
En ik zal niet overdreven decadent of poenerig doen om aan anderen te laten zien hoe goed het wel gaat. (Ja ik ken die types ook; de ene na de andere fles champagne van €400 in Ischgl. Doet u mij maar lekker een glaasje bier, dank u.).
Maar goed, we dwalen af. Volgens mij ging dit topic over AZC-s. En het is bijna VrijMiBo, hoewel ik nog wel even door moet. Mijn nick bevat dan wel Lui, maar u moet niet alles geloven wat u leest!
Alles
@Dick Luyenlomp | 15-02-19 | 12:33: Je heb 100% gelijk !!!
REAGEER OOK