Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

DENK over aanslag 020CS: 'Jamaarjamaarjamaar'

butbutbutbutbutbutbutbutbut

De politici van de profeet laten weer ff hun ware smoelwerk zien.

Afghaanse migrant met Duitse verblijfsvergunning steekt twee Amerikanen neer op het station van Amsterdam. En wat roept zo'n veredelde shoarmabakker met een five o'clock shadow van DENK dan als eerste? "Hypocriete reacties, er is te weinig aandacht voor terrorisme vanuit rechts-extremistische hoek." Hee, horen we daar het bekende geluid van het sputterende motorbootje? 'But but but but but but but but but but but but but' - het eeuwige geluid van de retorische truukjes en de schwalbes van de schuldverlegging, traag aanzwellend over de grachten. Fijn toch, dat deze democratisch gekozen antidemocraten af en toe hun ware tronie tonen? Mesterrorist Jawed S. - geef 'm een paspoort en stemrecht en hij valt electoraal binnen de DENK-doelgroep - wordt later vandaag voorgeleid (tijdstip onbekend), dus later meer.

Reaguursels

Inloggen

Als je het weer en voetjebal niet mee telt gaat het journaal vaak voornamelijk over onderwerpen gerelateerd aan de islam.

bitterpete | 03-09-18 | 20:06

Sporen niet.

Mart6037 | 03-09-18 | 19:32

Deze rotmentaliteit is de oorzaak van alle irritatie.
Altijd is 'islam' het zogenaamde slachtoffer.
Zelfs na 9/11 stonden 'gematigden' te juichen. Wij weten hier intussen HEEL GOED hoe de islam 'het westen' vervloekt. En juist daarom walgen wij van die doctrine.

marjen | 03-09-18 | 19:16

Vergeet het verschuilen van molenbeeks finest niet. Kutvolk dekt terroristen. Nos lugenpresse haalde de " aanslag" op Enschede moskee er ongevraagd bij. Met zulke verslaggeving is het einde nabij.

rattenvanger XL | 03-09-18 | 19:37

Ik heb zelf gezien, na 9/11 juichende jeugd in Amsterdam noord, enkele volwassen stonden vanaf het balkon te kijken met een glimlach.

bitterpete | 03-09-18 | 20:00

Grappig weer die oud CDA moslim. CDA was zo kut. Daarom naar Denk. 2 geloven op een kussen daar rust de duivel tussen.

franck7020 | 03-09-18 | 18:53

Tja, als die islamprutser nou een inzamelingsactie zou starten voor de twee gewonde Amerikanen, analoog aan zijn steun voor een inzamelingsactie voor de voetbalvader die werd veroordeeld , dan zouden ze nog een poging hebben gewaagd bij de beschaving te horen....

Mazoeza | 03-09-18 | 18:53

Hear hear!

rattenvanger XL | 03-09-18 | 19:38

Ik hoorde bij alle geinterviewden alleen maar: eeeeh... eeeehhh... uuuhhh...

Sorry, maar lichtelijk allergisch daarvoor. Als mensen op die manier hun boodschap brengen zijn ze te hard bezig zichzelf in te dekken

Carnage_pinata | 03-09-18 | 17:39

Femke groenlinks Amsterdam : ' doen wat we altijd doen in Amsterdam ' . dwz kraken, blowen, mediteren, hand op houden, kijken welk cultureel subsidiepotje kan worden aangesproken en vooral niet werken

HetOorAakel | 03-09-18 | 17:01

2 zwaar gewonden , maar het is ''redelijk goed afgelopen'' . Nou gelukkig maar.

Dimitjuh | 03-09-18 | 16:46

De laatste extreem-rechtse aanslag in Amsterdam stamt uit 1945. DENK Amsterdam wil daar graag meer aandacht voor.

markokahn | 03-09-18 | 16:18

www.parool.nl/binnenland/het-bloedbad...
Een Joodse mevrouw die ik kende, ze is niet meer onder ons, heeft dit gezien.
In de oorlog is ze ondergedoken en vanuit Amsterdam uiteindelijk Brabant terecht gekomen.
Haar verloofde, de liefde van haar leven, ging op transport en heeft ze nooit meer gezien.
In Brabant mocht men tot haar dood niet weten dat ze Joods was, diepe diepe wonden heeft de tweede wereldoorlog achtergelaten.

Rest In Privacy | 03-09-18 | 17:22

Eerste islamitische aanslag in NL?! Ja, dat is zo en ik geloof ook nog in de tandenfee.

Superarchie | 03-09-18 | 16:17

Fractievoorzitter PvdA ook alweer een Marokkaan... Waar houdt dit op?

Reaganmania | 03-09-18 | 15:57

Marokkaanse voetballers kiezen tegenwoordig voor het Marokkaanse elftal. Hoog tijd dat Marokkaanse fractievoorzitters eens voor de Marokkaanse politiek kiezen.

markokahn | 03-09-18 | 16:20

Ik ben een trotse Populist omdat: Populisme komt van het Latijnse `populus`, wat "volk" betekent. Populisten zeggen in naam van het volk te spreken.

Olieboer | 03-09-18 | 15:51

Tja, 't is gewoon te lam voor woorden.

Kinkfactor | 03-09-18 | 15:49

In landen waar geen Moslims zijn, is Moslim extremisme geen probleem.
In landen waar wel Moslims zijn, is het wel een probleem.
In landen waar veel Moslims zijn, bijvoorbeeld omdat het in het M-O ligt, wordt het land erdoor verscheurd, maar gelukkig zijn de slachtoffers dan meestal ook Moslims. Gelukkig hoor je Moslims in Europa daar niet over, want ja, je kan van Moslims niet verwachten dat ze hun Jihadistische helden afvallen.

Heiner | 03-09-18 | 15:27

En Baardmans meteen weer uithalen naar de populisten.

JohnWalker | 03-09-18 | 15:02

But. But. Bud Spencer and Terrence Hill

sjoene_kerel | 03-09-18 | 14:57

Aan dat type van denk: gast, het was een fucking moslim die die mensen met een kapmes heeft aangevallen zoals het in 99 van de 100 gevallen een fucking moslim is. Daar is helaas niet omheen te komen. En dat die zogenaamde rechtsen van zich laten horen, ook dat komt door de fucking moslims. Jullie achterban dus.

PijlVader | 03-09-18 | 14:55

Fractievoorzitter van Groen Links zegt dat we maar met aanslagen moeten leren leven. En als u morgen aan de beurt bent?

JohnWalker | 03-09-18 | 14:51
-weggejorist-
Snoess | 03-09-18 | 14:32

Ik moest lachen, wat erg. Dat ik moest lachen.
Want het is om te janken.
Dat je mening gevraagd wordt over het één.. een oprechte zorg in de samenleving en een groep waar je deels aan toebehoort.

En je krijgt het uit je waffel om dat allemaal af te doen en er een andere angst/ discussie tegenover te zetten.

De titel had dus moeten zijn. ' Denk reageert niet op aanslag'.

Zij zijn anti westers en willen onze maatschappij islamiseren. Het paard van Troje is binnen.

letopuwzaak | 03-09-18 | 14:11

Typisch gevalletje whataboutism...

doomdesire1993 | 03-09-18 | 14:09

Wederom een goed argument tegen dubbel paspoort en actief en passief kiesrecht voor deze mensen.

bwanabanjo | 03-09-18 | 14:00

Na verhoor veroordelen en 20-jaar in de bak steken.
Tussentijds bij Merkel aanvragen, Opheffen Duitse verblijfsvegunning, daarna uitleveren aan Amerika, waar hij nog eens 25 jaar krijgt, voor het neersteken VS burgers.
Met goed gedrag na 45 jaar naar zijn zandbak terug sturen, men moet toch eens een voorbeeld stellen, niet waar.

rexm | 03-09-18 | 13:35

Ingelast persco van Rutte, Rutte stelt dat het NL volk dus hij ook er klaar mee is, vanaf vandaag zijn de grenzen gesloten, lieden die afgewezen zijn worden zo snel mogelijk, binnen 1 maand het land uitgezet, geen uitkeringen meer voor nieuwe statushouders, halvering uitkering voor bestaande statushouders etc. etc.

Nee hoor, geintje, er gaat niks gebeuren.

Uw Verzekeringsadvis | 03-09-18 | 13:31

Mark is er van door met het diefidend.

Pelforth | 03-09-18 | 13:44

Weinig kans. Dat mag niet van de bezetter (eu).

Musashi | 03-09-18 | 16:04

Ga zo eens even luisteren van die clown te melden heeft, maar ik weet nu al wat de hoofdthema’s zijn: Racisme, Islamofobie, Nazi’s, Extreem rechts, Zionisten en/of Israhell. Standaard moslimflauwekul

Buddingpuks | 03-09-18 | 13:23

Je vergeet de Amerikanen.

rattenvanger XL | 03-09-18 | 19:41

Amsterdamse steekpartij = pro-actief. Protesten in Chemnitz = reactief. Zo moeilijk is het niet.

His Lordship | 03-09-18 | 13:19

M.a.w. er is geen echt gesprek mogelijk. Als binnen de samenleving zorgen zijn is het wenselijk om de zorgen aan te horen. Als dit constant niet gebeurd krijg je net als in een gesprek dat men boos word, of dat het gesprek gewoon beëindigd. Beëindigen van een samenleving willen wij niet, maar je kunt je afvragen hebben wij uberhaupt nog wel een samen-leving? Vanuit de politiek spreekt men continu over verbinding, maar daar heb je toch echt twee partijen voor nodig.

rhov-ion | 03-09-18 | 13:19

Het is inderdaad een parallelle samenleving. De islam wil niet integreren met een westerse manier van doen.
Tot op zekere hoogte misschien, maar je ziet wat er gebeurt.., zodra er een kans is om politiek te verenigen wordt dat massaal gedaan.
Dus er is niet echt sprake van een linkse of rechtse turk of kritische turk of iets anders van nuance... nee de turk in Nederland is vooral turk en daarom moet massaal op Denk gestemd worden.
Ook activiteiten worden binnen de eigen bubbel gedaan.

Soms komen westerse mensen wel handig van pas. Iets met een trein en democratie..

letopuwzaak | 03-09-18 | 14:38

letopuwzaak | 03-09-18 | 14:38

Juist! Xenofobie wijst alleen richting islam als schuldige. Zij doen niets met onze waarden.

rattenvanger XL | 03-09-18 | 19:43

Als er iets rechts extreem is dan is het wel de islam.

GerMonster | 03-09-18 | 13:15
-weggejorist-
Pelforth | 03-09-18 | 13:38

Dat is gewoon normaal links. Vergeet niet dat Dolfke ook een socialist was.

Musashi | 03-09-18 | 16:06

"... rechts-extremisme en daar is wat mij betreft veel te weinig aandacht voor. Als je ook ziet wat er afgelopen week gebeurd is in Europa, met aanvallen op migranten."

Dit is de zaken omdraaien. Iedereen weet denk ik waar hij het over heeft. Chemnitz. Wat was daar aan de hand?

Daniel Hillig, een Duitser van duits-cubaanse afkomst wilde een vrouw helpen die door twee migranten werd lastiggevallen. Die heldendaad moest hij bekopen met de dood. Hij werd door 3 migranten, waarvan 1 -de moordenaar volgens vele berichten - een afgewezen asielzoeker, slechts 35 keer (!!) gestoken.

Daarna werden mensen boos en gingen zij de straat op. Als Duitsland uitvoering aan haar uitzetbeleid haar gegeven, en de man in Mei teruggedepoteerd naar Bulgarije, dan Daniël Hillig zeer waarschijnlijk nu nog geleefd. Dat maakt de ontstane volkswoede begrijpelijk. Ook waarom tussen de vele duizenden demonstranten ook (een relatief klein deel van de) mensen uit de rechtse of extreem-rechtse hoek meelopen. Ook zij zijn immers Duitsers. Ook zij hebben het recht hiertegen te protesteren. Dit had ook hen kunnen gebeuren!

Daarna duikt wegkijkend links en de leugenaars er bovenop. Iedere demonstrant is gedemoniseerd en gedegradeerd tot neonazi, fascist, extreemrechts, xenofoob, vreemdelingenhater, racist en populist.

DENK zegt dat daar meer aandacht voor moet komen.

Daar hebben ze gelijk in. Vooral meer aandacht voor het WAAROM die "rechtsextremisten" daar de straat op gaan, waar die mensen op reageren, en wat daaraan is voorafgegaan.

En ja, er is 1 immigrant in elkaar geslagen. Maar wie zegt dat dat verband heeft met? Wie zegt dat dat was omdat het een immigrant was? Misschien was het een eikel waar een ander wraak op nam. Zou kunnen toch?
En hoe vaak word er wel niet een blanke in elkaar geslagen omdat hij of zij blank is? Genoeg, maar kijk ... Dat word nooit gezien als racisme, terreur of haat tegen niet-moslims. Van DENK hoeft daar geen extra aandacht voor te komen.
Nee, die extreem rechtse racisten moeten meer aandacht krijgen.

En Daniël Hillig dan? En zijn nabestaanden? Onbelangrijk. Volgens DENK. En dat durft dan nog het woord hypocriet te gebruiken....
Zo'n heerschap met zulke waarden en normen past niet in ons land. Die man voelt zich denk ik in een land als Iran of Indonesië zelf ook veel meer thuis dan in ons land.

gaffelbaard | 03-09-18 | 13:12

Goed stuk @Gaffelbaard! Zo is het.

letopuwzaak | 03-09-18 | 14:40

Jan, Leiden u zegt het mooi, het is verwerpelijke journalistiek en zo ga je niet om met ongeruste burgers.

Vreselijk dat een paar uitwassen in beeld komen, waar niemand zich verder mee identificeert. Dus elke keer als zij meelopen loop je mee met een haatdemonstratie?
Dat is het niet. Het is het opkomen van ongeruste burgers. Er is wederom een jongeman afgeslacht! Zeer zeer verontrustend dat dit zo geframed wordt.

letopuwzaak | 03-09-18 | 14:45

Het ergste is nog dat die framing werkt. Dat komt ook omdat veel mensen niet willen weten wat er gebeurt. Nieuws om de mensen een goed gevoel te laten houden dus. In de tussentijd gaat de sluipmoord op de vrije samenleving door.

radiatorknopje | 03-09-18 | 15:01
▼ 4 antwoorden verborgen

Denk wijst altijd de andere kant op, wég van de islam. Enfin, een clubje waar ze de Armeense genocide niet als een volkerenmoord, maar een wat ongelukkig afgelopen groepsreis voor Armeniërs naar de Syrische woestijn beschouwen, is geen knip voor de neus waard en absoluut ongeloofwaardig.

KeesBruin | 03-09-18 | 13:12

Gezien, altijd hetzelfde riedeltje, het is de schuld van de anderen ( niet moslims ) standaard moslim verhaal.

Uw Verzekeringsadvis | 03-09-18 | 13:09

@Gaffelbaard | 03-09-18 | 12:42
Zelfs dat niet. Het waren niet-westerse allochtonen met een NLpaspoort. En terwijl niet westerse allochtonen in NL nogal eens klagen over de het gedrag van de autochtonen waar ze tussen mogen (!) leven en van vreten, bleef het zodra er wat meer bekend was over de achtergronden van de "Nederlandse daders" akelig stil in het lichtgetinte kamp.

Heiner | 03-09-18 | 13:06

Dat weet ik maar volgens het CBS vallen zulke personen onder de definitie "Nederlanders met een migratieachtergrond".

Op een klein punt moet ik je gelijk geven. De personen hadden een niet-westerse migratieachtergrond dus had ik misschien beter de woorden "niet-westers" erbij moeten schrijven.

gaffelbaard | 03-09-18 | 15:06

Als er na zo'n aanslag meteen een grote foto in beeld komt van de dader dan kan men zich misschien herinneren zo'n persoon ergens gezien te hebben.

Belangrijker nog, in het bijzijn van wie?

LinkeLotje | 03-09-18 | 13:02

Waar kennen we DENK 020 fractievoorzitter Mourad Taimounti nog meer van ? Hij steunde een inzamelingsactie voor de voetbalvader die werd veroordeeld voor zijn betrokkenheid bij het doodschoppen van grensrechter Richard Nieuwenhuizen. Hij deed het doodschoppen overigens af als een akkefietje.

www.dagelijksestandaard.nl/2016/12/num...

AntonJensen | 03-09-18 | 12:31 | reageer

Een herhaling opdat wij niet vergeten wat voor ratten het zijn.

Ton8695 | 03-09-18 | 12:59

Goed om even een geheugensteuntje te krijgen!

letopuwzaak | 03-09-18 | 15:08

Hij doet zijn best om beschaafd, netjes en redelijk over te komen. Dat is 'ie niet.

Sitting_targets | 03-09-18 | 19:00

De islam is niet het probleem, maar de meslim.

Astimar Teutis | 03-09-18 | 12:59

De meslim opereert in opdracht van die islam.

Ton8695 | 03-09-18 | 13:00

Ben eigenlijk nooit bang geweest voor rechts-extremistisch geweld, hoewel dit al sinds de basisschooltijd in leesboeken, films etc voorbij komt.
Islamitische terreur daarentegen

Draak uit Brabant | 03-09-18 | 12:55

Radicaliseringsaanpak... hahahahahahahahahahaha...

Ton8695 | 03-09-18 | 12:54

Sylvan Simons moet die bril met vensterglas die ze draagt, maar in het groot inkopen voor haar "medewerkers" .....

Mazoeza | 03-09-18 | 12:47

Nog maar een keer de vraag. Waarom schrijft iedereen proleet met een f?

F. Jacobse | 03-09-18 | 12:47

Ok dan, de proletenprofeet.

Pelforth | 03-09-18 | 13:29

Als ie op vakantie gaat, stijgt hier het gemiddelde IQ.....

Mazoeza | 03-09-18 | 12:46

Ze weten van zichzelf heel goed dat ze miserabele stumpers zijn. Nergens een poot aan de grond krijgen tenzij met geweld, moord en doodslag.

Koonkluk Huis | 03-09-18 | 12:45

Dit is precies de reden waarom Nederland doodmoe en schijtziek wordt van moslims en de islam. Gelijk weer wijzen naar hullie ipv nu eerst eens in het eigen meer dan vuile nest te kijken. Maar moslims en zelfreflectie, het gaat nooit wat worden, het is altijd de schuld van een ander.

Ruikbaard | 03-09-18 | 12:41

Die denk domoor roept iets over een arrestatie van een rechts-extremist vorige week die ban plan was om een aanslag te plegen op booslims.
Er is een alarmpistool en duizende kogels in beslag genomen.
PS: alarmpistool kogels zitten in een doosje van 100stuks

Jacktheflipper | 03-09-18 | 12:48

@Jacktheflipper | 03-09-18 | 12:48 |
Nog een leuk weetje; alarmpistolen schieten geen kogels af maar zogenaamde "blanks". Het maakt een hoop lawaai maar je kunt er nog geen natte krant mee dood krijgen. Of bedoelt men soms een omgebouwd alarmpistool? Waar ik persoonlijk niet mee zou willen schieten omdat daar de nodige risico's aan verbonden zijn....

Sjefke7807 | 03-09-18 | 16:04

butt-butt-butt-butt-butt...

Koonkluk Huis | 03-09-18 | 12:35

..
Moslim rijdt tegen een boom
... het is de schuld van de boom

Motivaties:
Moslim- allahu hackbar, alle dhimmi's moeten deaud, het is de schuld van de witman

Rechts extremist- ze respecteren onze wetten, normen en waarden niet, ze terroriseren onze samenleving, leven op onze kosten, en 'nemen de boel over', ik verdedig mijn land

... nog vragen?

Joost2B | 03-09-18 | 12:34

De boom heeft het toch overleefd ?

Lt-Kol Kilgore | 03-09-18 | 12:35

@ Joost2B | 03-09-18 | 12:34
-Een man was met z’n auto tegen een boom gereden en zegt tegen de agent, sorry ik moest wel want er liep een moslim op de weg
-zegt de agent: maar dan rijd je toch immers gewoon door.
- zegt de man; ja, maar hij ging achter de boom staan

telelezer | 03-09-18 | 13:20

Waar kennen we DENK 020 fractievoorzitter Mourad Taimounti nog meer van ? Hij steunde een inzamelingsactie voor de voetbalvader die werd veroordeeld voor zijn betrokkenheid bij het doodschoppen van grensrechter Richard Nieuwenhuizen. Hij deed het doodschoppen overigens af als een akkefietje.
www.dagelijksestandaard.nl/2016/12/num...

AntonJensen | 03-09-18 | 12:31

Zoveelste WTF-momentje. Dit mag ook wel eens breed uitgemeten worden in overige media.

Braboblanke | 03-09-18 | 12:34

Als DENK er voor àlle Nederlanders is, waarom zijn er dan alleen maar allochtonen lid van?

JackStick | 03-09-18 | 12:31

Yep. De 'but-brigade' aan het werk.

Braboblanke | 03-09-18 | 12:29

Stick it there where the sun does not shine please, but but but but...

boerk | 03-09-18 | 12:35

Nou ik wacht met smart op de 10tallen voorbeelden van het rechts-extremistische geweld in Nederland
Kom op dan !

Jacktheflipper | 03-09-18 | 12:24

@Hetkanverkeren:
Inderdaad. Helemaal juist en goed gezien. En de Nederlandse equivalent van de Duitse NSDAP heette.... NSB, Nationaal Socialistische Beweging. Het was niet voor niets dat de nazi's eerst een verbond aangingen met de communisten van Stalin.
nl.m.wikipedia.org/wiki/Nationaal-Soc...

matrixbluepill | 03-09-18 | 12:53

Jacktheflipper | 03-09-18 | 12:37 U heeft helemaal gelijk: nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust_in_Ne...

kunnenzedanniks | 03-09-18 | 12:38 Vandaar natuurlijk de steun vanuit het "grootkapitaal" voor deze Duitse Lenin: isgeschiedenis.nl/nieuws/ig-farben-in... Wat ik hier verder in het topic al heb geplempt, het plakken van een gangbaar stickertje als links of rechts op dit soort monsters vind ik absurd. Met uw kwalificatie van de nazi's als extreemlinks heeft u zo beschouwd dus ook gelijk. Net als met uw opmerking over de SDAP.

Hetkanverkeren | 03-09-18 | 12:59

Iedere vorm van geweld door Marokkanen tegen autochtonen is extreem rechts, aangezien er een Ubermensch motivatie aan ten grondslag ligt.

Rest In Privacy | 03-09-18 | 14:20
▼ 8 antwoorden verborgen

Gestopt bij"een five o'clock shadow".

HogeNood | 03-09-18 | 12:20

Ruud Lubbers draait zich om in zijn graf.

Hetkanverkeren | 03-09-18 | 12:29

IS heeft Merkel vooraf gewaarschuwd dat ze jidahisten en terroristen mee zouden sturen in de migrantenstroom als de grenzen naar europanopen gingen. Merkel zei:”wir schaffen das.”

Voorlopig is alleen IS zijn belofte nagekomen, Merkel en Brussel hebben nog niks geschafft.....

Tee Of Cup | 03-09-18 | 12:18

Je bent welkom
Je bent welkom in mijn land

Het land waar blonde haren wapperen
in de wind
Waar kussende mannen, blank en getint
in de vuurlinie van giftige Finnen
terwijl mijn pen als wapen dient
het van jou domheid wint

Mijn land waar de imam in het holst
van de nacht
zijn stoep bevuild door varkensvacht
Verblind door zijn profeet
afgebeeld als een dronken proleet
het park betreed

Het park
Waar de Drenth met een deken staat
de Fries zijn koffer laat
De Tukkers' dochter met een welkomstlied
van haar eigen deugen geniet
en je haat niet ziet

Op de deken zit een hondenhaar
Het onbedekte wilde Tukkers gezichtje
Zorgt onder de jurk voor een groot gebaar
Pak je koffer maar
en maak een eind aan dit gedichtje

LinkeLotje | 03-09-18 | 12:17

Complimenten met dit gedicht.
Die malle raaf uit 010 is er niks bij.

McMarx | 03-09-18 | 18:00

Een vrouw van 20 doodgestoken in Emmen. Verdachte is een 21 jarige man uit Emmen. Verder geen 'bijzonderheden'.

Lupuslupus | 03-09-18 | 12:17

Geen signalement dus.......

Mark_D_NL | 03-09-18 | 12:28

Nee natuurlijk niet.

Lupuslupus | 03-09-18 | 13:01

Ik hoop echt dat er bij de politie een klokkenluider een schaduwboekhouding bijhoudt, waarin wel staat wat wij allemaal niet mogen weten.

Rest In Privacy | 03-09-18 | 14:18

Binnenkort Duitse taferelen in Nederland. Nog een paar verwarde mannen die iets met een mes of een auto doen en we komen er hier ook wel.

Bezorgde vader | 03-09-18 | 12:12
-weggejorist-
Rest In Privacy | 03-09-18 | 12:04
▼ 4 antwoorden verborgen

Die DenK-meneer kan zijn heimelijke verplichte solidariteit met islamitische messentrekkers maar nauwelijks verhullen

batvoca2 | 03-09-18 | 11:56

Waar de Duitsers een leger voor nodig hadden doen moSSlims gewoon op hun dooie gemakkie, open en bloot zonder leger. Er is toch geen weerstand.

Rest In Privacy | 03-09-18 | 12:15

Ja maar die moslims waren ook geen lieverdjes hoor.... oh wacht.

Cobalt bomb | 03-09-18 | 11:55

Gen schoonheidsprijs maar ook een beetje weh.
Jammer dat Pritt altijd zo spottend praat over de maatregelen op CS. Voorheen kon je er met een vrachtwagen (achter) doorheen in en uitrijden. Dat wordt nu voorkomen door die damblokken. Verder lag er vrijdag voor de aanslag een onbegeleide rugzak op het trottoir. Heb daar iemand voor laten bellen. Geen onzin dus! (Als we dat allemaal doen...)

Einde van de Domheid | 03-09-18 | 11:54

Last night in Emmen : www.rtvdrenthe.nl/nieuws/138319/Slach....
*Disclaimer : over motief en de identiteit van de dader is nog niks bekend gemaakt door de politie.*

Baron Clappique | 03-09-18 | 11:51

gewoon alweer een verwarde man; toch?

telelezer | 03-09-18 | 12:19

Relifanaten zijn per definitie verward.

Braboblanke | 03-09-18 | 12:31

Verward? Eerder beneveld door goddelijkheid.
Mag net als drugs behandeld worden.

boerk | 03-09-18 | 12:39

Volgens het AD is het de eerste terroristische aanslag in Nederland.
Mooi hé.
Hoe framen we het volk.

watmagjenogwel | 03-09-18 | 11:49

en Theo dan?

Joost2B | 03-09-18 | 12:12

Nee, in Nederland, om vervolgens snel over te schakelen naar extreem rechts terrorisme.

Acidbrain | 03-09-18 | 12:19

Ik denk wel de duizendste inmiddels. Vergeet niet de kwaadaardige, alleen tegen niet moslims, overlast, terreur en intimidatie en escalatie als er niet gezwicht wordt. En het is door de beschaving van de geprovoceerden dat het niet al 100.000 aanslagen zijn gepleegd. Zo zie ik het.

merel veld | 03-09-18 | 12:22
▼ 5 antwoorden verborgen

Dat dit incident zomaar als terroristisch aan slag wordt aangeduid zal er wel mee e maken hebben dat twee Amerikanen slachtoffer zijn.
Amerikaanse regering zal een verwarde man verhaal niet accepteren.

Obsi | 03-09-18 | 11:49

Gelukkig wordt de schuld al deels naar Geert Wilders geschoven - heel policor NL weer tevreden.

Goldfinger | 03-09-18 | 11:52

De definities van het woord incident lopen nogal uiteen:
www.encyclo.nl/begrip/incident
Daarom wordt het lekker misbruikt om terroristische misdrijven te bagatelliseren.

A.U.EnLeven | 03-09-18 | 11:54

En dat dit incident niet door een nederlandse vluchtelingen maar door een duitse is gepleegd. NL-se zouden dit nooooit doen natuurlijk.

boerk | 03-09-18 | 12:40

Een aanval met een mes, en "we moeten scherp blijven". jaja

Nuchternederland | 03-09-18 | 11:49

"Afgaand" was ook een mooi eerste woord in het filmpje gezien de afkomst van de dader..

merel veld | 03-09-18 | 12:24

De PvdA laat ook even zien dat het geen vergissing is dat DENK uit hen is voortgekomen: "In dit geval is het redelijk goed afgelopen.".

Moet je eens voorstellen dat je net een ongeluk met je auto hebt gehad, en dan zegt dat het redelijk goed afgelopen is, terwijl er twee mensen zwaargewond in het ziekenhuis terecht zijn gekomen.

Peter_K | 03-09-18 | 11:49

Daar kunnen we het dan over hebben als er een migrant een mes in zijn flikker krijgt, want tot nu toe is het alleen maar hypothetisch.

menage | 03-09-18 | 11:48

Ik geloof ook niet zozeer dat er voor het ene meer oog is dan voor het andere, nee. Het ene komt gewoon in extremere en meerdere mate voor. Maar dat kan best wel veranderen, wanneer in steeds meer volle emmers zo'n ene druppel valt.

dopinie | 03-09-18 | 11:48

Geweld van autochtonen tegen allochtonen/immigranten wordt veel breder uitgemeten in de media en zwaarder gestraft door de rechtspraak dan andersom. Dat geldt eveneens voor links geweld versus rechts geweld (dat laatste is in Nederland zo goed als niet bestaand overigens). Linkse ratten die Hamburg in de fik zetten werden door de msm steevast 'actievoerders' genoemd, de deelnemers van protestmarsen in Duitsland tegen immigrantengeweld worden zonder enig onderscheid in de msm nazi's genoemd.

Crusher | 03-09-18 | 12:10

Echt, volkomen onbewust van de realiteit, en helemaal onder hypnose van zijn geloof en dus onbereikbaar. Wat moet je er mee.

Jahowiseffe | 03-09-18 | 11:47

Je kunt nog zo waakzaam en alert blijven en meer beveiliging inzetten maar als je de grenzen vrachtwagenwijd open laat staan voor zogenaamde vluchtelingen uit islamitische landen dan is dat iets met kalf, put, kop en zand, en dweilen met de kraan open. Echte waakzaamheid kan nog in Oost-Europa. Hier is het bijna en misschien wel helemaal te laat.

Onthapkoek | 03-09-18 | 11:47

Mark_D
"Gewoon" wat meer tegendruk , "linkse goedmenschjes er uit" ...
Ik waardeer je optimisme, maar echt realistisch is het niet, met alleen in NL al rond de 800.000 moslims, en een regering die ook geen oplossingen meer heeft, en daarom "niets aan de hand" roept.
Bovendien is er nog de machtigste clandestiene poltieke beweging van Nederland: de linkse media, die onder het mom van objectiviteit een geheel eigen werkelijkheid presenteren.

Jahowiseffe | 03-09-18 | 12:21

Het zijn er nu nog 800.000 maar die pinguins fucken er lekker op los met die sleufbussen.

Matwetwe | 03-09-18 | 12:32

Knap dat je tampeloeres in de aanvalspositie komt bij het neughen van een bungalow tent of brievenbus.

Jacktheflipper | 03-09-18 | 12:43
▼ 3 antwoorden verborgen

Jaweh ... die zat toch nooit bij DENK?

Watching the Wheels | 03-09-18 | 11:45

De grootste duiding van de tijd waarin we leven is dat er in politiek en media mensen zonder enig objectiveringsvermogen veel teveel geld verdienen en invloed mogen uitoefenen op dom emotioneel volk. Dom emotioneel volk wordt nog eens heel groot. Slim rationeel volk ook, maar dat houdt zich nu nog even stil. Laat de tijd eerst zijn werk maar doen in deze negatieve ontwikkeling die niet meer terug te draaien is.

A.U.EnLeven | 03-09-18 | 11:44

Precies zoals ik het ook zie.

JackStick | 03-09-18 | 12:20

Het slim rationeel volk houdt zich koest zolang het economisch goed genoeg gaat. Het is de enige reden om je koest te houden in deze tijden van straatterreur en uitschieters naar verkrachtingen en (poging) moord die door de media achtergehouden of gebagatelliseerd wordt.

witdusracist | 03-09-18 | 12:34

Over de gladde denknono kan ik kort zijn: zum Kotzen als gebruikelijk. En nee, naïef GL-meisje, zeker niet blijven doen wat we altijd doen want dát heeft er toe geleid dat mensen over migratie minstens zo bezorgd zijn als over het milieu.

DasNouJammer | 03-09-18 | 11:43

DENK Ondanks hun opgeblazen (!) eergevoel en schaamtecultuur gedragen ze zich nogal schaamteloos en zonder eer. Ik vind het onsmakelijk volk. Ik vind het gevaarlijk volk. Bedankt PvdA voor deze verrijking.

atheïstisch stemvee | 03-09-18 | 11:41

@stemvee me too

bozeboep | 03-09-18 | 12:58

Retorische vraag: Bestaan er (ex)politici van de leeftijdsgroep Wim Kok, Ad Melkert, Marcel van D. etc. etc. die met de weinige zelfreflectie die ik ze toch nog toedicht, zich zuchtend afvragen "Wat hebben wij van Nederland gemaakt met onze pareltjes voor de samenleving". Dit tuig mag onder alle omstandigheden blijven en twee beschaafde kinderen met een moeder die dacht het beste met ze voor te hebben door 10 jaar lang haar onterechte zaak legaal te rekken, flikkeren wij eruit. Raar hè die reglementen? Cheers!

Een vrije paling | 03-09-18 | 11:41

Ach een totaal geïntegreerde kleermaker flikkeren we er toch ook uit na 10 jaar eerst flink omzet en loonbelasting te hebben afgeroomd....

normanius | 03-09-18 | 11:47

@Lupuslupus
Toen het er niet was, had je ook de ellende er niet van. Toen had je wel weer andere ellende, maar die hield op een gegeven moment op. Terwijl dat met het Moslim extremisme allerminst zeker is.

Heiner | 03-09-18 | 11:40

Geen ellende was en is zo groot als de ellende die door de islam wordt veroorzaakt. En nee, moslim extremisme houdt nooit op. Ze zijn hier als bezetter en het ware zeer gewenst dat men dat eindelijk eens massaal zou onderkennen. Daarmee ben je er natuurlijk nog niet maar het zou een stapje in de goede richting zijn.

Lupuslupus | 03-09-18 | 12:06

Hij heeft wel een punt dat er ook rechtsextremistisch geweld is, valt echt niet te ontkennen. Maar daarmee is het hem niet gelukt om te baggataliseren dat we een groot probleem hebben in Europa met lieden die weigeren zich te assimileren en schandalig gedrag vertonen tot aan aanranding en doden toe in onze Europese steden. En dat allemaal vanuit hun verwrongen wereldbeeld. Laat hij daar eens op ingaan.

Jan, Leiden | 03-09-18 | 11:40

Jahowiseffe | 03-09-18 | 11:51 |

Doden weet ik niet, wat betreft geweld over en weer:

"In 2015 werden er 1408 rechts-extremistische gewelddaden gepleegd, ruim 40 procent meer dan in 2014. Het aantal delicten tegen asielzoekerscentra was met 894 bijna vijf keer zo groot als in 2014. Het lukt rechts-extremisten sinds de vluchtelingencrisis ook steeds beter nieuwe aanhangers en sympathisanten te mobiliseren. Ook het links-extremistische geweld nam vorig jaar flink toe, in totaal waren er vorig jaar 1608 geweldsdelicten, bijna allemaal gericht tegen de politie, de overheid en staatsinstellingen en -symbolen."

Jan, Leiden | 03-09-18 | 12:03

@ Grijskijkert
"Rechtsextremistisch geweld bestaat ook (denk aan AntiFa tuig)". Pardon?

JackStick | 03-09-18 | 12:22

@Grijskijkert.

Ehmm....... veel LINKSER als het Antifa tuig is er volgens mij niet....... u bent een verwarde man ?

Koning BongoBongo | 03-09-18 | 21:45
▼ 2 antwoorden verborgen

Zal misschien aan mij liggen, maar wat heeft die man een vreselijke nare en onsympathieke uitstraling. Aan het gezicht te zien voelt ie zich superieur en van binnen met grote waarschijnlijkheid een levensgroot minderwaardigheidscomplex

bozeboep | 03-09-18 | 11:39

Daarom is ie ook een booslim. Alle booslims zou je voor straf moeten kaal scheren.

Matwetwe | 03-09-18 | 12:36

Op 1:53 "we moeten scherp blijven". Trololol.

Ce ca! | 03-09-18 | 11:39

... begrijp ik het nou goed dat 'migranten' met messen zijn aangevallen deze week in Nederland?

Toch fijn dat ik het persagentschap Denk volg, anders had ik dat niet geweten.

Een een migrant zonder paspoort is geen migrant maar een binnendringer.

Knufter | 03-09-18 | 11:38

Een migrant die de menigte uitdaagt een schop onder zn woestijnhol geven is niet hetzelfde als onschuldige burgers van achteren neersteken. Maar die achterlijke denkmeneer moet vooral blijven proberen om dit in hetzelfde hokje te plaatsen!

Binkoo | 03-09-18 | 15:02

Heeft alles met de islam te maken.
Maar, vooral doorgaan. Aldus "kinderen van school want invloed van" Halsema.
Willen jullie meer of minder....?
Jullie hebben niks te willen, meer, meer, meer!

Is dit nog nieuws? | 03-09-18 | 11:38

Je moet respect hebben voor die agenten maar eigenlijk had ik gewild wat iedereen hier had gewild wat die agenten hadden moeten doen en wat ze in het buitenland wél gelijk doen.
Maar ach paar jaartjes teren op de gemeenschap en daarna levenlang want Duitsland wil hem niet meer terug en hij is een onuitzetbare.
Maar bedankt politie voor deze attestatie hoor, top.

Johan_Voorhaar | 03-09-18 | 11:38

Met het toenemende aantal moslims zal het aantal terreuraanslagen ook dramatisch blijven stijgen, dus het is slechts een kwestie van tijd totdat we alleen nog gewapend over straat kunnen. Dan kunnen we het zelf afhandelen en is de politie met haar maffe geweldsinstructie overbodig.

obominotie | 03-09-18 | 11:50

"We moeten het niet eenzijdig bekijken" zegt de man van DENK.
Helemaal mee eens, laten we er eens mee stoppen om een en ander niet eenzijdig te blijven bekijken.
Dat is de lol van meedoen aan het politieke discours. Aanvankelijk kun je een hele grote waffel hebben en alles wat krom is rechtlullen, en dat kan in eerste aanleg overdonderen of op z'n minst uit evenwicht brengen, zodat je gaat twijfelen en je bij jezelf af gaat vragen of men een punt heeft of niet. Maar mettertijd zie je de hoekigheid van de uitspraken, de inconsequenties en vooral de leugen zich steeds duidelijker aftekenen.
Je kunt in een democratisch draaiende samenleving het politiek discours maar korte tijd voor je niet-democratische karretje spannen. Al ras lul je jezelf op steeds meer kleine puntjes vast, en na iets langere tijd zijn de grotere punten en, o wee, ook de kernpunten aan de beurt.
"We moeten het niet eenzijdig bekijken" zegt de man van DENK. Hij suggereert hier een standpunt dat integraal zou moeten gelden, maar de aanval is richting de vermeende eenzijdigheid van de kritische kafir, en niet richting de eenzijdigheid van de dhimmie, laat staan de ultra-eenzijdigheid van het Islamitische mens- en wereldbeeld.
Ga zo door, DENK-meneer, we houden je aan je woord.

Schoorsteenveger | 03-09-18 | 11:36

Precies, niet zo eenzijdig bekijken allemaal, als 99% van de bevolking zwarte piet wil houden, en 1% loopt te janken dat het racistisch, moet je óók oog hebben voor die 1%, dat is democratie, want 99-1 is hetzelfde als 50-50.

JackStick | 03-09-18 | 12:26
-weggejorist-
SamV | 03-09-18 | 11:36

Die zuurpruim mevrouw met dat sluike bruine haar zegt dat de debiel uit Duitsland kwam,.... ik dacht uit Afghanistan.

Flikke-Rob | 03-09-18 | 11:35

Euh, het is allemaal niet waar.
.
Tot de volgende islamaanslag!
Groet.

Parel van het Zuiden | 03-09-18 | 11:33

99% van de aanslagen komen van de islam en de idiote moslim cultuur. En dan wijzen ze naar de 1%. Trap er niet in mensen. De islam wordt nog de ondergang van de westerse beschaving. Ze zijn al goed op weg.

Wim Venijn | 03-09-18 | 11:30

@Mark_D_NL | 03-09-18 | 11:45 inderdaad, in1400 jaren heeft de islam niets anders dan oorlogen, dood en verderf gebracht, ook onder zgn moslims. In die tijd heeft de islam niets maar dan ook niets noemenswaardig voortgebracht.
Die achterlijkheid houden ze zelf in stand, door hun geloof, maar ook door hun gewoonten o.a. nicht/neef huwelijk. Maar we moeten de islam en hun volgers wel in de gaten houden en daar waar de islam denkt een grotere jas aan te kunnen meten, ze direct terug zetten op hun juiste plek, en dat is onder aan de ladder.

thephysicist | 03-09-18 | 12:01

Maar kijk eens echt naar wat Moslims zijn, en willen zijn. Ze willen achterlijk zijn, ze willen met de nek aangekeken worden.
@Mark D

''Twee Maleisische vrouwen zijn in het
openbaar bestraft wegens het aangaan
van een seksuele relatie met elkaar.De
vrouwen van 22 en 32 kregen,terwijl ze
op stoelen vastgebonden zaten voor hun
rechters,ieder 6 stokslagen op de rug.
Het lesbische stel was berecht volgens
islamitisch recht.

Een justitie-woordvoerder zei dat de
tuchtiging niet pijnlijk was en dat de
vrouwen berouw hebben getoond.''
teletekst-data.nos.nl/webplus?p=129

pga | 03-09-18 | 12:04

@PGA. Die vrouwen zaten in een auto (dus openbaar) te zoenen. Wanneer je in een land woont waar de sharia heerst moet je dat dus gewoon niet doen. Hun land, hun wetten.

Lupuslupus | 03-09-18 | 12:11
▼ 2 antwoorden verborgen

5e colonne laat zich weer horen. Wanneer gaan linkse mensen en sjw dit probleem nou eens erkennen?

Schepvogel | 03-09-18 | 11:30

De 5e colonne dat ben jij - in hun ogen dan.

Veldmaarschalk Sorry | 03-09-18 | 11:34

De aanslag van de Afghaan moet streng bestraft worden, net als de aanvallen op migranten. Het lijkt erop dat op dit soort gebeurtenissen minder heftig gereageerd wordt dan jaren geleden. Een vorm van gewenning en dat is eigenlijk niet goed. In het debat in de gemeenteraad zullen dan ook goede afspraken moeten worden gemaakt over de aanpak van (terroristische) criminaliteit, waarbij partij-politiek in feite geen rol moet spelen. Het steeds bepalen of iets Links of Rechts is, helpt hierbij niet.

Mannes | 03-09-18 | 11:29

Welke aanvallen op migranten?

Synthese | 03-09-18 | 11:36

Synthese | 03-09-18 | 11:36

Welke migranten? Er zijn geen migranten. Er zijn binnendringers. Een migrant vraagt eerst een paspoort en verblijfsvergunning aan.

Laten we alsjeblief stoppen met die mensen migrant noemen. Of erger: vluchteling.

Knufter | 03-09-18 | 11:39

Nog maar 40 jaar geleden was er helemaal geen islam in Nederland... Stelt u zich dat eens voor.

Lupuslupus | 03-09-18 | 11:28

Dat is bijvoorbeeld in Japan ( 126 miljoen inwoners) nog steeds zo. In de Franse krant Libération van 28 februari 2018 leest men dat Japan van de 19.628 asielaanvragen in 2017 er zegge en schrijve 20 heeft erkend ( validé ).In 2016 kreeg Japan 10.901 aanvragen en daarvan werden er 28 erkend ofwel een verhoging van 44 % ten opzicht van 2015...... Tot 1978 nam Japan geen enkele vluchteling / asielzoeker op maar in dat jaar wel Cambodjanen , Vietnamezen en Laotianen. Aziaten dus die goed zijn geïntegreerd inmiddels. Men hoedt zich ervoor moslims toe te laten en niemand die daar schande van spreekt.

Jan Boule | 03-09-18 | 11:39

Toen was men hier zeer druk bezig om onder het juk van de kerk uit te komen, en met succes. Wat deze import clowns niet snappen, want ze focussen zich liever op het slavernij verleden, straatnamen en dergelijke. Het islamitische juk daarentegen is voor hun volstrekt normaal dus daar kan het noooit aan liggen.
Deze muppets moeten nog dagelijks de hel ondergaan die religie met zich meebrengt. En dan ga je dus uiteindelijk ook heel raar en onsamenhangende dingen blaten.

Chemokar | 03-09-18 | 11:42

Toen hing er nog een touwtje uit de brievenbus. Dat kan je je nu ook niet meer voorstellen.

McMarx | 03-09-18 | 13:26
▼ 2 antwoorden verborgen

Laatste terreuraanslag (mislukt) was 27 februari 2016.

De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 11:31

Laatste terreuraanslag was in den Haag, 12 april. Daarna is er ook nog een messteker opgepakt volgens mij.

Oh, wacht, die waren gewoon in de war allemaal.

Knufter | 03-09-18 | 11:41

Bedankt voor de link GVD. Ik dacht dat we dit deugdstadium voorbij waren, maar nee hoor !

Acidbrain | 03-09-18 | 12:06
▼ 1 antwoord verborgen

En dan te bedenken dat over een aantal jaren Den ons op geheel legale democratische wijze de das om gaat doen. Dag rechtstaat en welvaart.
Je zal gvd met een paar droge ogen wegkijkend links kunnen stemmen terwijl je je mond vol hebt over de kansen van je kind. Dan heb je dus echt een onverdoofd geslacht bord voor je kop.

schoon-schip-maken | 03-09-18 | 11:27

Aangezien het westen IS ondersteund heeft en dus mede honderdduizenden doden op zijn conto heeft, mag je dat best als reden aanvoeren als het gaat over wederzijdse aanslagen.
Dat burgers buiten dat geopolitieke spel gehouden zijn en tevens de klos zijn van vergelding en alle retoriek die daar bij hoort lijkt me een zinniger discussie.

bodemloos | 03-09-18 | 11:26

Zo ontzettend waar.

oplichter | 03-09-18 | 20:01

Is wel zo. De opkomst van neo-fascisme wordt angstvallig stil gehouden door de MSM on er zo weinig mogelijk ruchtbaarheid aan te geven. Maar hier in Slowakije hebben de fascisten welgeteld 14 zetels in het parlement en dan heb ik het niet over quasi-fascistoide geblondeerde mannetjes of lavendelsnijvers maar keiharde fascisten. Hongarije idem. Ook Polen doet een harde ruk naar fascisme. Nu ben ik het helemaal eens dat we hier in het vrije westen geen ruimte hebben voor haatimams en militante salafisten maar die fascisten zijn ook geen lieverdjes. Als je bijvoorbeeld naar de recente aanslagen in Duitsland kijkt verwacht je islamisten en wellicht extreemlinks maar wat blijkt?

Heul veul fascistische aanslagen.

en.wikipedia.org/wiki/Terrorism_in_Ge...

De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 11:26

A.U.EnLeven | 03-09-18 | 12:10

Formuleringen. Er wordt exact hetzelfde gezegd.

De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 12:20

De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 12:20
Doe me dan even de definitie van 'exact', wanneer je toch niet in staat bent gebleken een 'exacte' definitie van fascisme te geven.
Concrete kennis is een geloof, schat. Het bestaat wel in de realiteit, doch is dynamischer dan de draaiing van de planeten. Maar allicht gaat dat jouw intelligente brein te boven en prefereer je je subjectieve waarheden boven de realiteit. Uit angst bijvoorbeeld; je bent niet voor niets gevlucht uit het land waar je je elke dag nog verbonden mee voelt. Het heeft iets aandoenlijks, ondanks de walgelijke fascistische EU-droom die je hier continu propageert.

A.U.EnLeven | 03-09-18 | 12:30

DKS: u drinkt te veel en dan zie je het niet meer in perspectief. Neem aan dat u ook een aanhanger bent van onze Venezulaanse weldoener en de Russische filantroop Putin???

Matwetwe | 03-09-18 | 12:48
▼ 16 antwoorden verborgen

Dit mag geen nieuws heten. Weet iedereen toch al hoe ze zijn.

Dirk III | 03-09-18 | 11:26

Ja altijd de achterban paaien door DENK. Overigens niet echt anders dan de PVV.

Simon_GS | 03-09-18 | 11:24

Inderdaad. DENK is de PVV voor allochtonen. Neemt niet weg dat ze hier (voor het eerst?) een valide punt heeft. Ook de PVV gebroken klok heeft soms een punt.

De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 11:28

Beter je achterban paaien dan het grootkapitaal, maar daar hebben we de vvd voor!

Binkoo | 03-09-18 | 14:54

Is Jawed al weer op vrije voeten?.

Pelforth | 03-09-18 | 11:24

Nee die moet vandaag voor de rechter-commissaris verschijnen. Om te vernemen of hij nog langer moet vastzitten. Nou ik ben benieuwd.

Lupuslupus | 03-09-18 | 11:30

Mijn goede nieuws van de dag is dat er 20 duizend minder schapen zijn geslacht voor het martelfeest.

LinkeLotje | 03-09-18 | 11:20

Wil ik weten hoeveel er wel geslacht zijn?

Linkse allergie | 03-09-18 | 11:22

Nou ik niet.

Lupuslupus | 03-09-18 | 12:14

Islam neemt nooit de verantwoording voor terreur op zich want het is de wil van hun god dat dit gebeurt. Moslims nemen nooit verantwoording want volgens hun geloof is alles de wil van Allah, wat een waardeloze religie. Geen wonder dat het zo'n puinhoop is in landen die voornamelijk bevolkt worden door moslims.

Solar666 | 03-09-18 | 11:19

"Geen wonder dat het zo'n puinhoop is in landen die voornamelijk bevolkt worden door moslims."- En hier in NL is het nog maar een paar % en het begint al een zooi te worden/is al een zooi in vele wijken, dorpen en steden.

Mark_D_NL | 03-09-18 | 11:21

Alle islamitische geschriften zijn geschreven door MANNEN, die in hun tijd, hun land en hun cultuur de MACHT wilden hebben. Gewoon een totalitaire ideologie, erger dan het communisme of sociaal-nationalisme. En pas 1400 jaar geleden bedacht. Hoezo religie of godsdienst???

Leffe Blonde | 03-09-18 | 12:36

De werkelijkheid is welsprekender dan willekeurig welke redenaar. Daarvoor is wel nodig dat we kennis mogen nemen van de werkeljkheid, maar ik geloof dat dat niet onaardig gaat tegenwoordig.

JvanDeventer | 03-09-18 | 11:19

Goede bijdrage van Annabel Nanninga. Ze mag in de microfoon praten maar wel zonder geluid, wat ze zegt wordt netjes door AT5 geïntepreteerd. Stel je voor dat de kijkers die rechts-populistische praatjes ook daadwerkelijk aan moeten horen, en nog erger, het er mee eens zijn ook.

spanarchist | 03-09-18 | 11:17

Of ze op haar nummer werd gezet weet je dus niet, omdat je haar geen enkele uitspraak hoort doen. Het is de bedoeling van AT5 dat jij dat denkt, en daar zijn ze dus blijkbaar in geslaagd.

spanarchist | 03-09-18 | 11:29

spanarchist | 03-09-18 | 11:29 Als mevrouw Nanninga verkeerd geciteerd zou zijn had ze wel aan de bel getrokken. Als heur reactie op een terreurdaad door een "Duitse Afghaan" is dat dit het resultaat is van het falen van het Amsterdamse radicaliseringsbeleid, dan heb je vooralsnog het zwarte garen niet uitgevonden. Waar die vvdmevrouw vervolgens fijntjes op wijst. Uw laatste opmerking neem ik verder voor kennisgeving aan, ik ga nu eventjes lavendelsniften.

Hetkanverkeren | 03-09-18 | 12:24

De vvdmevrouw mag in haar eigen woorden netjes vertellen hoe ze er tegenover staat, de mening van Annabel Nanninga wordt door AT5 weergegeven. Een nuanceverschil.
Maar ok, je laat opnieuw blijken dat deze manipulatie succesvol is.

spanarchist | 03-09-18 | 13:14
▼ 2 antwoorden verborgen

En dan zegt die muts dat we vooral niet bang moeten zijn, er zijn een paar mensen willekeurig neergestoken door een fanaticus, dat lijkt mij een volledig legitieme en gezonde reden om bang te zijn.

sarcastro | 03-09-18 | 11:17

Nederland, laat zich al decennia gijzelen door dit soort omkeringen. Ja maar, in Dokkum werd ooit Sint Bonifatius vermoord. De deugers volgen hen daarin maar al te graag. De deugers zijn eigenlijk het grootste gevaar voor de democratie. Zij geven het weg.

De Evangelist | 03-09-18 | 11:17

Altijd leuk, 'politici' die Afghaan.

Croxifoxio | 03-09-18 | 11:14

Keihard alle gevolgen aanpakken en vooral niet de oorzaak.
Dat zal ons leren!

Ce ca! | 03-09-18 | 11:13

Zo zei Mustafa Kemal Ataturk ( 1818-1938 ) als eerste president van de Turkse Republiek : de islam, deze absurde theorie van een immorele bedoeïen,is een een verrot kadaver ( cadavre putrifié ) dat ons leven vergiftigt.
bron : Qui a dit quoi sur l'islam ( yahoo.fr )

Jan Boule | 03-09-18 | 11:12

wekkertje: merci voor de terechte correctie

Jan Boule | 03-09-18 | 11:20
-weggejorist-
Solar666 | 03-09-18 | 11:21

Alle islamitische geschriften zijn geschreven door MANNEN, die in hun tijd, hun land en hun cultuur de MACHT wilden hebben. Gewoon een totalitaire ideologie, erger dan het communisme of sociaal-nationalisme. En pas 1400 jaar geleden bedacht. Hoezo religie of godsdienst???

Leffe Blonde | 03-09-18 | 12:33
▼ 1 antwoord verborgen

Reaguurder mocroGS stelt zich voor. Dat is normaal gesproken toch alleen op Dumpert? *tong uitsteken doet*

VeelTeSteil | 03-09-18 | 11:12
-weggejorist-
pigadaki | 03-09-18 | 11:12
▼ 4 antwoorden verborgen

Whataboutism. Next.

Mark_D_NL | 03-09-18 | 11:11

De vrije discussie over moslims zit gevangen in de linkse policor hoek , dus weinig veranderingen de komende jaren... FvD sputtert wat tegengas maar dat lost een cordon sanitaire wel op..

Alfa 75 | 03-09-18 | 11:11

Een "sputterende motorboot" is als je hoofd tussen de borsten van je vriendin doet en dan heen en weer beweegt terwijl je heel hard "wroem" roept. Zouden die woestijnbewoners ook eens moeten doen, schijnt ontspannend te werken. Maar ja, in de woestijn kennen ze geen motorboten.

Osdorpertje | 03-09-18 | 11:09

Ga nu niet kijken, maar is dit een interview of een podium?

TheseDays00 | 03-09-18 | 11:09

At5 kennende? Een lofzang op den heiligen Islam. Goddomme wat is het jammer dat rtvnh destijds de zooi gered heeft van bankroet. Je mist er tegenwoordig geen ene kut aan.

VeelTeSteil | 03-09-18 | 11:20

In 2010 waren er 20 keer meer linkse gewelddadige organisaties in Europa dan rechtse gewelddadige organisaties. Het aantal rechtse gewelddadige organisaties was op één hand te tellen. Laten we dan alsjeblieft ophouden over geweld vanuit de rechtse hoek zolang het geweld uit andere hoeken niet is gedecimeerd.

Bytemaster | 03-09-18 | 11:09

De kogel komt altijd van links. Pim en Theo ondervonden het.

MoltisantiBeer | 03-09-18 | 11:19

Links & rechts.
Ik wil een centrum partij!
Oh....

Ce ca! | 03-09-18 | 11:24

Centrum democraten dan.

Pelforth | 03-09-18 | 11:33

Ja, maar.. Als je last hebt van mollen moet je ook extra goed oppassen voor vogels, want het gevaar kan immers ook van de andere kant komen en daar moet je goed op letten!

GroetenVanUrk | 03-09-18 | 11:09

Die vogels ook, met al die molshopen die ze in je tuin maken. Moet je daarom voor uitkijken.

Gloweye | 03-09-18 | 11:20

Hij heeft ergens wel gelijk. De meeste moslimterroristen zou ik onder rechts scharen en niet onder links want conservatief, fascistisch en nationalistisch.

JWZ_JMK | 03-09-18 | 11:08

Het kalifaat, IS of in het geval van Denk Turkije.

JWZ_JMK | 03-09-18 | 11:15

Geweld van radicale islamisten is extreem rechts. Deze mensen zijn namelijk aartsconservatief. Een juiste constatering JWZ_JMK!

keestelpro | 03-09-18 | 11:29

Een beetje door redenerend: DENK is ontstaan in de Pvda, dat moet dan ook een guur rechts clubje zijn.
Die Dijsselblom met dat brilletje heeft inderdaad wel wat weg van een nationalistische SDAPer.

Pelforth | 03-09-18 | 11:36
▼ 4 antwoorden verborgen

Ach Denk...... zelf mijn kaketoe hoor ik zinniger dingen zeggen dan dat tuig van dat verdeel en heers clubje.

Linkse allergie | 03-09-18 | 11:08

Ik heb een pleuris hekel aan die fin van DENK. Arrogante lul.

Matwetwe | 03-09-18 | 12:57

Ik Denk er het mijne van..
Abführen!

schoon-schip-maken | 03-09-18 | 11:07

Jawohl!

Petrus Poortwachter | 03-09-18 | 11:11

Sofort! Geef ze wel even onderweg een broodje ham en een biertje. We willen ze niet met een lege maag terugsturen. We zijn tenslotte geen nazi's hè.

VeelTeSteil | 03-09-18 | 11:19

Ja, die Duitsers waren slecht bezig in de 2e wereldoorlog, maar je moet ook aandacht geven aan wat die joden allemaal wel niet gedaan hebben toen... Nou, nou, nou..

Kamikazepiloot | 03-09-18 | 11:07

WO2 en 1 ook is de reden dat die Duiters nu extra extra links gedrag vertonen. Kijk maar eens naar de Duitse Journaals, alle import ellende wordt recht gepraat. Pure propaganda.

Flikke-Rob | 03-09-18 | 11:30

"te weinig aandacht voor terrorisme vanuit rechts-extremistische hoek". Nou, laat maar horen. Of bedoelt'ie al die doden door een spandoek actie? Of was het die bacon voor een moskee waardoor een hele generatie naar de kloten is geholpen?

Alexis de T. | 03-09-18 | 11:07

Wat een debiel eerste klas ook. Er was een meisje verkracht in Duitsland door een immigrant. De tegenreactie was dat wat de overheid niet durft te doen, aanpakken die rotzooi!

Klutskwijt | 03-09-18 | 11:08

Nee, hij bedoelt dat Islamaanslagen extreemrechts zijn en meer aandacht verdienen. Hij heeft groot gelijk.

TheseDays00 | 03-09-18 | 11:11

Prachtig toch? Besef je dat dit de PvdA de afgelopen 15 jaar was, maar dan achter een vermomming van de sociaal democratie. Nu zien we gewoon wat voor volk het is.

TheEgg | 03-09-18 | 11:07

Femke is er overigens wel enorm op vooruitgegaan, sinds ze burgermeester is. Ze lijkt wel twintig jaar jonger...

Dr_Prepper | 03-09-18 | 11:07

Femke der tetten lijken ook wel groter. Zou het echt...

Mark_D_NL | 03-09-18 | 11:19

Fem gaat iedereen verrassen.

Pelforth | 03-09-18 | 11:37

Mark_D_NL | 03-09-18 | 11:19
Voorbind tetten of ingespoten plastic i.c.m strak bloesje met knoopjes geopend laat zelfs de meest verstokte criticasters verstillen.

Cobalt bomb | 03-09-18 | 11:53
▼ 1 antwoord verborgen

DENK moet dit wel roepen, want dat doen ze al jaren. Ook al ploeg je 30 man ergens omver vanuit religieuze persuasie , dan nog moet ''extreem rechts '' dus meer aandacht krijgen. Domweg omdat die namelijk amper of geen aanslagen plegen.

Chemokar | 03-09-18 | 11:06

Die stuitende domheid van die lui en hun achterban is het allerergste. Niet te doen.

osolemio | 03-09-18 | 11:06

Klopt. Kennis van de rechtstaat is vrijwel nihil. De meeste PVV-tokkies weten tenminste nog dat het maken van een tekeningetje valt onder de vrijheid van meningsuiting.

KlunsJohannus | 03-09-18 | 11:16

IQ gebrek. En dat los je niet even op met een pilletje zoals je dat zou doen als je wat pitamienetjes tekort komt.

VeelTeSteil | 03-09-18 | 11:16

Denk! Binnenkort ook bij u in de gemeente... Wat zijn we toch een goed land. *pinkt traantje weg*

First Contact | 03-09-18 | 11:06

Binnenkort? Ze zitten er nu al.

osolemio | 03-09-18 | 11:08

Nog niet in mijn gemeente, vandaar de toevoeging van het woordje 'ook'.

First Contact | 03-09-18 | 11:11

Ja maar zij,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
En zo rommelen wij lekker aan in dit prachtige land van Mark.

pibasso | 03-09-18 | 11:06

Blijft nog wel even 'land van Mark', want ook bij volgende verkiezingen blijft de VVD veruit de grootste.

Christoforus | 03-09-18 | 11:08

Het land van Marx bedoel je.

KlunsJohannus | 03-09-18 | 11:15

"Tussen de platgebrande heuvels, in het land van Mark
Moordt nog steeds de 5 kolonne als leeuwen in safaripark "
Daar trekt over de snelweg en door de grote straat
De tötterende stoet de moskee in van de totalitaire staat
En ze praten en ze zingen en ze lachen allemaal
Want daar achter de hoge bergen ligt het land
Van shariaaaa"

Vrij naar Lennaert van Nijgh.

ScumbaggusMaximus | 03-09-18 | 11:21

Meer dan 95% van het geweld c.q. de aanslagen in naam van de religie van de vrede haalt de media in het Westen niet eens!!!.
Voor hen die wel op de hoogte willen blijven van de ziekmakende hoeveelheid islamitisch geweld is er de site 'religionofpeace' dot com.

Aristotalloss | 03-09-18 | 11:05

Er staat een overduidelijke tikfout, het moet "butt" zijn, daar denken ze het meest aan.

kapotte_stofzuiger | 03-09-18 | 11:05

kapotte_stofzuiger | 03-09-18 | 11:05
U denkt er nu al aan, die extra "t" is niet nodig.

ridder pompompom | 03-09-18 | 11:16

Nog meer thee?

Jos Tiebent | 03-09-18 | 14:55

Mooi man, al die gematigde moslims die hun afkeur uitspreken tegen deze aanslag en Denk meneer.

ScumbaggusMaximus | 03-09-18 | 11:04

Ongelofelijk. Doet me denken aan die extreemrechts-kramp wanneer er weer ergens een Moskee in de fik is gezet 'ja maar AFA zijn ook geen lieverdjes!' DENK staat dan ook niet zo heel ver af van die extremistische clubjes.

Ardbeg | 03-09-18 | 11:03

Ardbeg | 03-09-18 | 11:03
Wat ben jij toch een verschrikkelijke smerige wegkijker. Het zijn voornamelijk de moslims die ander gelovigen naar het leven staan, als je zou willen kan je daar genoeg over vinden op het internet! www.youtube.com/watch?v=FF-yu-cgn_U

JI-HAAT | 03-09-18 | 14:21

heb er een beetje genoeg van.
Met hun "we moeten ons niet bang laten maken"
met andere woorden we moeten niet xenofobisch worden.
Wie zorgt er in Nederland voor dat we dit worden.... en er niet omheen kunnen kijken..... wie laat Jan en alleman het land in zonder enig idee te hebben wie, ze zijn,en wat ze willen.
Wie proberen daden van deze gasten zo goed mogelijk uit de media weg te houden.
Mensen blijf wakker...
Als je ergens op een eiland gedropt wordt, en er zitten dieren die je fataal kunnen zijn... is angst je enige redding.. men moet uitkijken.... en niet nonchalant worden, dat kan je je leven kosten.
Denk men dat je mensen een mijnenveld in kunt sturen, zonder dat die mensen angst hebben. en dat deze huppelend erdoorheen wandelen..
Angst gaat samen met goed verstand......
Ware moed is niet, geen angst hebben, maar je angst in de ogen durven kijken, en niet weg kijken...... en er iets tegen doen.

Rene046 | 03-09-18 | 19:46
▼ 16 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken