Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Welkom hoogste aantal Turkse asielzoekers sinds 2002! Hier een survivalgids voor Nederland

Hallo hoogste aantal Turkse asielzoekers sinds 2002 annex Turkse intellectuele voorhoede! Welkom in Nederland, het land van de orgaanrovende neofascistische kolonialisten die met racisme in het achterhoofd levende baby's begraven.

Hierbij een handleiding om uw verblijf in Nederland prettiger te maken. Er is altijd een Turkse moskee in de buurt. Voor verandering van spijs kijkt u hier. Uw brood haalt u bij de Turkse bakker. Groente bij de Turkse groenteboer. Boodschappen bij de Turkse supermarkt. Als Turkije wint mag u naar het Hofplein. Tüterend rondjes rijden met de Turkse vlag uit het raam. Uw vrouw dumpt u bij het Turkse Vrouwencentrum. U luistert naar de Turkse radio. Uw kinderen kunnen naar de Turkse school en kies daarna voor een islamitische middelbare school, al bieden veel andere scholen het Turks ook als taal aan. Ga bij een Turkse studentenvereniging. Turkse televisie is eenvoudig te ontvangen: richt een schotel op Ankara. Feest? Ga naar het Turks Festival in Arnhem. Demonstreren doet u ergens in Rotterdam, samen met andere Turken. Lees Turkse kranten. Gewoon te verkrijgen bij de betere kiosk. Turkse weekbladen eveneens. U gaat uit eten in een Turks restaurant. Kaarten doet u in het Turkse buurthuis. Thee drinken ook. Voetballen kan bij Turkse Kracht. Of Turkse Kracht Apeldoorn, of Turkse Kracht Deventer, of Ankaraspor, of Uluspor, Fatih Spor, Ayyildizspor of een andere spor. Uw politieke partij is DENK. De Nederlandse afdeling van de AK-partij. Tunahan Kuzu is uw god. Niet de echte god natuurlijk. Ga met problemen naar het Inspraakorgaan Turken in Nederland. Ga met echte problemen naar een Turkse advocaat. Bent u van plan te gaan ondernemen, dan staat Hotiad klaar voor u. Indien 55+, neem eens een kijkje bij de Turkse Ouderenraad. Koop uw Turkse boeken bij een Turkse boekhandel. Kies een Turkse dokter. Ga altijd naar een Turkse tandarts. Alleen een Turkse apotheker wordt lastig, want apothekers komen allemaal uit Syrië. Enfin. Cadeautjes voor uw nieuwgeboren neefje koopt u bij de Galatasaray-store. Zo'n geitig rompertje. Of bij Fenerium, natuurlijk. Knip uw haren bij de Turkse kapper. Bestel een pizza bij de Turkse pizzaboer. En o ja, probeer ook een beetje te integreren, want die racistische Hollanders zijn afgrijselijk intolerante honden.

Reaguursels

Inloggen

Ja, Nederlandse regering doet er alles aan om de integratie te doen slagen. En one Erdo zorgt via de ether er gewoon voor met samenwerking van de kartelpartijen en MSM dat er niet wordt geassimileerd. Op naar islamitische staat Hollanda !

Jan, Leiden | 20-01-18 | 11:26

Gezien de instroom van andere volkeren naar Europa moet dat waarschijnlijk ook van Ankara anders worden de Turken straks weg gebaarmoederd en het Neo-Osmanische Rijk word een flapper.

MistaRazista | 19-01-18 | 18:08

Blij te zien dat Erdoh*tler's propaganda in combinatie met de Islamitische Taqiya, zo z'n uitwerking heeft op ons land, ik zeg maar even niets over Duitsland. Ik voorspelde dit al 20 jaar geleden. We willen dit toch, kijkende naar ons stemgedrag van de afgelopen decennia en/of de massale manipulatie van door links en policor gedomineerd massa media. Ik hoop van harte op extra geld voor gezins-hereniging, ik wil meer Turken en Islam. Ik wil dat onze racistische geschiedenis door de Islam en Groenlinks moraal, wordt uitgewist.

Omnisofos | 19-01-18 | 17:56

over het topic Turken:
Gauw bekijken en ff lachen voordat ze door de Gutmenschen worden weggehaald wegens "fake-nieuws"
1: De Domme Turk
https://youtu.be/8mcfeLK5YNs
en
2 Koot & Bie "Turkenburg"
https://youtu.be/K0lg9KchCqQ?t=42

telelezer | 19-01-18 | 17:08

Is dit het Erdogan effect? Zo ja, laten die nieuwe Turken hun achterlijke hoofddoekje thuis? En kunnen de Erdogan fans hier hun koffers pakken en permanent afreizen naar hun favoriete fascistische moslim staatje?

Rest In Privacy | 19-01-18 | 16:24 | 2

"..hun favoriete fascistische moslim staatje?.." Maarreh... daar zijn ze toch al (in NL dus)

telelezer | 19-01-18 | 17:00

Nee. wij zijn een liberaal moslim staatje. Nog wel

Rest In Privacy | 19-01-18 | 19:43

Och ja, er zullen in de toekomst genoeg autochtone werknemers van 70 of ouder zijn die de gangen van de bejaarden instituten komen dweilen en de ouderen van 60 (vluchtelingen uit Albanie, Turkije, Belgie etc verslijten immers sneller) in de watten komen leggen. Zij hebben immers een rustige oude dag verdiend en wij een werkzaam leven tot de dood er op volgt.

LolaBabooshka | 19-01-18 | 16:22

Het is toch wel raar dat wij als nederland zaken doen met een land waar dus ook een aanzienlijk aantal mensen vandaan moet vluchten. Dus de asielzoekers moeten niet serieus genomen worden want we doen alleen zaken met landen die mensenrechten enz respecteren of we nemen de asielzoekers op en doen geen zaken meer met turkije.

manke_ooievaar | 19-01-18 | 16:12

En dan durven te beweren dat turken geen vrijheid hebben hier in dit land.

loser | 19-01-18 | 16:05

Basil Fawlty | 19-01-18 | 14:33

Dit dus. Echt een briljante plemp. Kudos!!!

De Koreaanse Slet | 19-01-18 | 15:26

Uw inkomen voor levensonderhoud bekend als uitkering vanuit de participatiewet kunt u ook afhalen bij de Turkse ambassade... oh wacht!

fikkieblijf! | 19-01-18 | 15:21

Mijn vlak land, mijn Nederland, is hard op weg een dependance te worden van Toerkie. Wat een vooruitgang.

Kanarie_Geil | 19-01-18 | 14:24

Ik zou ik niet in Erdostan willen wonen.

Menage00 | 19-01-18 | 13:53

Den Haag heeft nog geen Turkse burgemeester ...

Watching the Wheels | 19-01-18 | 13:49

Hoeveel van die asiel turken komen naar naar nederlan in opdracht van de grote geitenn**ker erdo om als klikturkje te fungeren?

protonplof | 19-01-18 | 13:34 | 1

Geitenneuker.

Deenigeechte29 | 19-01-18 | 16:07
-weggejorist en opgerot-
sPainkill | 19-01-18 | 13:31 | 2

U hebt me overtuigd! Eerst dacht ik, met mijn eigen verstand, dat het een goed artikel was, maar nu u mij daarop gewezen heeft zie ik in dat het een onwaarschijnlijk dom kutartikel is. Het is altijd fijn om met goede argumenten van mening te kunnen veranderen.

JvanDeventer | 19-01-18 | 13:46

@sPainkill: jvandeventer bedoelt zijnreaguursel sarcastisch. Dat u het weet. Sarcasme vindt u onder de S van het woordenboek.

Analia von Solmsch | 19-01-18 | 13:58

Klein Turkije aan de Noordzee. Welkom allen. Wij hebben een ontzettend GAAF LAND. Eens heette het Nederland, Holland, Land der Lage Landen. Maar dat heet nu, Klein Turkije aan de Noordzee. Een vazalstaat van het Grote Turkije, onder het bewind van dictator, de Islamitische Kalief, Erdogan. Het waren mooie tijden daar aan de Noordzee, waar "Toen geluk nog heel gewoon.was".

De Evangelist | 19-01-18 | 13:31

Tja, Turkije is dan ook voor tegenstanders van Erdogan echt niet veilig meer. Hier zitten in elk geval meer echte vluchtelingen bij dan er vanuit Noord-Afrika komen.

Elli | 19-01-18 | 13:17

Hijrah, jihad door migratie.

Taqinnee | 19-01-18 | 13:17

Allemaal Gülen-aanhangers en Koerden die hun leven in TR niet meer zeker zijn. Zo heeft Erdo iedere vijand "ausradiert".

pibasso | 19-01-18 | 13:14

De voorhoede van Erdogan.
Zij doen zich voor als gülenisten, maar zijn erdogangers.
Boeken allemaal all- inclusive bij Corendon.
Beleg uw geld in geiten ipv bitcoins

Ruimedenker | 19-01-18 | 13:06 | 3

Turkije komt met haar eigen cryptocoins, de geitcoins

protonplof | 19-01-18 | 13:36
-weggejorist en opgerot-
Deenigeechte29 | 19-01-18 | 17:58
-weggejorist-
Alleenmaar28 | 20-01-18 | 08:34

Nou ja, er zijn dagelijks wel meer redenen te bedenken om uit Turkije te moeten vluchten. Het land zakt steeds dieper in dictatuur en islamitische onderdrukking.

Helaas zijn het uiteraard vooral de Erdogan-laven en gevaarlijke islamisten die hier arriveren om zich te vestigen tussen de andere Erdogan-laven en islamisten. De enige door de EU massaal gedoogde Ultra-Nationalisten.

Jan Passant mk2 | 19-01-18 | 13:01

Zou Turkije dan ook een shithole zijn?

Johan_Voorhaar | 19-01-18 | 12:57 | 1

de vraag stellen is die beantwoorden. Immigranten zonder kansen of bagage komen nu eenmaal altijd uit s****

Jan Passant mk2 | 19-01-18 | 13:03

(vergeten) Uw auto laat u repareren bij een Turkse garage (contant) die haar onderdelen besteld bij een Turkse onderdelenzaak. Ga niet naar een Nederlandse garage want die kunnen U nooit meteen helpen.

Einde van de Domheid | 19-01-18 | 12:51 | 1

Correct, sinds het afschaffen van de Ambachtsschool is "monteur" meer een titel dan een functie geworden. Het Nederlands Onderwijs is volkomen stuk, maar wel heel politiek correct.

Jan Passant mk2 | 19-01-18 | 13:13

Ik snap werkelijk niet dat als de AOW leeftijd steeds sneller verhoogd wordt, allerlei belastingen zoals BTW, milieuheffingen, straks rekeningrijden enz verhoogd cq ingevoerd worden in NL dat de NL-er hier totaal niet tegen protesteert. Nou ja eigenlijk begrijp ik het wel als je ziet hoeveel mensen er nog roken. Men denkt niet aan de toekomst en als men eenmaal zeg na je 60-ste longkanker krijgt en je pensioen niet eens haalt ja dan heeft men spijt dat men niet gezonder geleefd heeft.
En zo gaat het ook met de economische asielzoekers die we nu bij 10.000-de binnenhalen men denkt dat het geen effect heeft op de toekomst van de NL-er maar daar gaan we nog wel achterkomen.
Het gas in Groningen is bijna op en dat betekent 10 miljard minder inkomsten voor NL die de werkende belastingbetaler op mag brengen. Brussel wil het verlies aan inkomsten van de Brexit verhalen op de netto betalende landen dus NL kan weer meer afdragen aan Brussel en ga zo maar door. Maar de NL-er stemt rustig op zijn oude vertrouwde partijen die hem/haar al 20 jaar in de maling nemen door van alles te beloven maar niets te geven als ze eenmaal weer aan de macht zijn. Binnenkort censuur, geen vrij internet meer, Brussel gaat bepalen wat echt nieuws is, partijen die 2,5 miljoen NL-ers vertegenwoordigen (PVV) worden uitgesloten, FvD (TB) wordt alweer gedemoniseerd dus een politieke moord als op Fortuin komt al weer in zicht, referenda worden afgeschaft.
Het land begint te lijken op een 3-de wereldland met parallelle samenlevingen en bevolkingsgroepen waar we niets over mogen zeggen laat staan kritiek op mogen geven want je wordt meteen met de dood bedreigd en uiteindelijk gebeurt dat ook (Theo van Gogh) als je niet dag en nacht beveiligd wordt (Wilders).
Kortom ik verbaas me over de NL-er (Klootjesvolk) die alles maar blijft slikken, totaal geen visie schijnt te hebben waar we op af stevenen en totaal niet geïnteresseerd is in de toekomstige maatschappij waar hun kinderen en kleinkinderen in terecht gaan komen.
We houden ons liever bezig met het slavernij verleden van 300 jaar geleden, zwarte Piet, genderneutrale (dit woord bestaat niet eens in mijn spellingschecker) onzin, Facebook en allerlei andere non-items die geheel niet belangrijk zijn.
Prettig weekend.

johnelec | 19-01-18 | 12:50 | 3

Tja, zo neuqt de overheid ons genderneutraal de moeder. Maar ja, 85% kiest hiervoor helaas.

H.Teeuwen | 19-01-18 | 20:35

Prima verwoord.

Reaganmania | 19-01-18 | 20:59

Amen..

Misterspok | 21-01-18 | 10:28

Ongeveer een kwart eeuw geleden besloot het toenmalige kabinet dubbele nationaliteit toe te staan omdat dit volgens hen de integratie zou bevorderen.

Een kwart eeuw later moeten we de conclusie trekken dat het tegendeel is gebleken.

gaffelbaard | 19-01-18 | 12:47 | 1

En gelukkig blijft het bij conclusies trekken, want de politiek zou zomaar eens haar fouten gaan toegeven... kan natuurlijk niet aldus zichzelf benoemde capabele bestuurders en andere autisten in het Haagse.

Acar_ketimun | 19-01-18 | 15:31

Het verbaast me niet dat er na de (fake)coup geen weldenkende Turk meer in het land van Erdo wil wonen.

happen_maar | 19-01-18 | 12:43 | 1

Willen ze wel hoor, want dit is slechts een smoes. Islam heeft maar 1 doel: islamisering van andere landen. Die neprevolutie steunde geen ander doel dan dat: verspreiding van de Turken = verspreiding van de islam. Doel bereikt. En allerlei idioten trappen er in. Nou ja dan verdien je ook niet beter dan op de blaren te moeten zitten.

Lupuslupus | 19-01-18 | 12:49

Mogen we nu weer gewoon fakenews op ons bordje? Ik word 'n beetje bang.

Van Zessen Klaar. | 19-01-18 | 12:38

Lepel de soep maar op hoor mensen, jullie hebben die zelf opgeschept door in maart op Eu-partijen te stemmen. Eet smakelijk!

Lupuslupus | 19-01-18 | 12:38

Kan mij vergissen maar deze asielzoekende Toerksche menschen lijken mij van ander kaliber dan de doorgaans modale rubberbootasielzoeker, met nadruk op ander kaliber.

william7055 | 19-01-18 | 12:34

Ach, eens komt het keihard aan. Zo'n moment van eureka, wanneer alles als tegen een muur aanlopen duidelijk wordt en dat gaat pijn doen. Sommigen voelen de neus al en proberen te ageren tegen deze politiek geïnstigeerde oplossing van de vergrijzing. En ja, het is nu halleluja; want een Poolse of Afghaanse geneesheer is nog altijd beter dan een tekort aan het ziekbed. Bovendien goedkoper want geestverruimende opleidingen in dit land hebben we liever niet meer. Neen, wij zijn kampioen van de import. Eigen volk moet weer gaan pijpen draaien en tegels plakken of straten maken, want de nieuwe intelligentsia verdienen ook een veilige plek hier.

Hoe in hemelsnaam denkt men de voortplanting te garanderen met al die geïmporteerde transgenders is mij een raadsel. Uit Cuba komen ze zelfs, want het duurde even eer het vanuit Brazilië bekend werd. Dus bij binnenkomst vul je nu gewoon in; dat je niet zo van de conventionele seksbeelden bent en een warm welkom is het gevolg. Waar de Turken al een tijdje goed van op de hoogte zijn.

Wel wordt de nieuwe Nederlander in een stevig gesprek duidelijk gemaakt; dat we een land van bruggen slaan zijn. Omdat wij verbinden zo hoog in het vaandel hebben staan; krijgen ze, zoals traditie bij ons is, een toepasselijk kadootje. Na de immens populaire palestijnenshawls en bontkraagjes is het weer tijd voor wat anders. Dus krijgt iedere nieuwkomer nu een rood vlaggetje.
"Ies om mee te wapperen, op die brug."

hoochee | 19-01-18 | 12:31

adjudant | 19-01-18 | 12:25

Het asielbeleid moet zo spoedig mogelijk worden aangepast van veel geld verkwisten aan een klein groepje echte asielzoekers en een grote groep profiteurs. Het geld. Miljoenen dus moet besteed worden aan opvang in de regio. Voedsel, medicijnen, behuizing voor vrouwen en kinderen. Dit gedoe is belachelijk. Ik heb geen problemen met immigranten en alles leuk en aardig maar opvang in de regio en vanuit daar kunnen ze immigreren. Er is geen andere of humanitaire oplossing. Denk aan de duizenden kinderen die je kan voeden voor elke asielzoeker in Elsloo of waar dan ook.

De Koreaanse Slet | 19-01-18 | 12:30 | 7

@ Zwiebelmaus | 19-01-18 | 12:34: Als iemand het em voorkauwt wel ja.

WayneGretzky*99* | 19-01-18 | 12:39

@Slet
Ik denk dat het huidige kabinet onder aanvoering van de VVD dat wel gaat regelen. Denkt u ook niet?

D-Fens_1963 | 19-01-18 | 12:59

Ik heb speciaal voor jou mijn nickname gekozen Koreaanse slet zo rechts ben ik

onesizefitsall | 19-01-18 | 13:05
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik heb al eens voorgesteld om alle zogenaamde asielzoekers en Turken en Marokkanen in de vakantieperiode op te roepen bij de sociale dienst. Kijken wat er dan gebeurd....

kwark001 | 19-01-18 | 12:30 | 1

Niets.

De Koreaanse Slet | 19-01-18 | 12:31

Aangezien DENK ons dagelijks verteld dat het hier helemaal kut is voor allochtonen stel ik voor dat we alle aanvragen wijgeren, puur op humanitaire gronden.

Vogelbeest | 19-01-18 | 12:29

Nou nou, bijna 100 per maand?

001_Mills | 19-01-18 | 12:28

Hulde voor dit artikel, @ Mosterd, helemaal geweldig.

Lupuslupus | 19-01-18 | 12:25

Ook aan de ouder wordende immigranten is gedacht in Rotterdam.
Deze hoeven niet bij de kinders in te gaan wonen.
Bejaardentehuis Rotterdam gericht op allochtonen
In een nieuw verzorgingstehuis in Rotterdam worden demente bejaarden voortaan ingedeeld per etnisiche groep. Het multiculturele complex telt vijf woonunits, ingericht in de sfeer van de eigen cultuur.
De woonunits worden aangepast aan de cultuur vanwaar de bewoners komen, meldt het AD. 'Zo krijgt de vloerbedekking de kleur die de ouderen uit dat land gewend zijn, maar is ook het eten Marokkaans of Turks', aldus een woordvoerster.
De aanpassingen zijn nodig omdat demente ouderen als het ware terugkeren naar de eerste herinningeren uit hun kindertijd. Wat je als laatste hebt geleerd gaat bij dementie verloren.
*

demaup | 19-01-18 | 12:24

Ik denk dat dit toch heus te maken heeft met het bewind van de heer Erdogan. Dit zouden (voor het eerst) wel eens mensen kunnen zijn die werkelijk iets te vrezen hebben in Turkije. Of die mensen nu per se allemaal naar Nederland moeten komen, dat betwijfel ik. Nemen wij ze op, dan zullen de van oorsprong Turkse conflicten ongetwijfeld voortgezet worden op Nederlandse bodem, dat dan weer wel.

JvanDeventer | 19-01-18 | 12:24 | 3

In Poetinstan is het ook kut. Moeten we straks ook nog vluchtelingen opvangen uit Trumpistan? Rot op. Ik snap best dat het kut is voor die mensen maar ik kan enkel sympathie opbrengen voor mensen die vervolgd worden voor politieke doeleinden. De asielzoekerstatus is niet voor Ali de autoverkoper uit Bagdad. Iedereen wil een beter leven maar het leven is hard. Of je maakt er een beter leven van of niet.

Ik ga niet hypocriet doen want mijn voorouders zijn ook uit Portugal gevlucht. Maar wij hadden echt geen keuze. Het was inquisitie of rennen.

De Koreaanse Slet | 19-01-18 | 12:44

@DKS Als u sympathie kunt opbrengen voor mensen die vervolgd worden om politieke motieven, dan kunt u dat toch ook voor mensen die door Erdogan dreigen te worden opgesloten omdat ze zogenaamd Gülenisten zijn?
Ik zeg hier nou juist dat het nier waarschijnlijk NIET om Ali de autoverkoper uit Bagdad gaat. Eerst lezen en dan pas schrijven, Slet.

JvanDeventer | 19-01-18 | 13:40

Gülenisten zijn over het algemeen goed opgeleid, daarom is er ook zo'n kaalslag bij het leger, justitie, gezondheiszorg, bedrijfswereld, etc. etc. AKP trekt vooral de stemmen uit de de onderklasse. Vroeger toen Gülen en Erdo nog dikke maatjes waren verzorgde Gülen het hoger opgeleide kader, want hij was zwaar voor goede opleidingen en Erdo verzorgde het klapvee. Nu die 2 elkaar haten en iedereen die ook maar in de verste verte iets met Gülen te maken heeft of had uit het syteem is gesloopt blijft Erdo zitten met het domme klapvee en die moeten dus die opengevallen posities invullen dus dat is een behoorlijke puinhoop. En vergis jullie niet waarde kijkbuiskinderen. Gülen en Erdo zijn beiden zwaar islamitisch. Daarnaast de Seculieren zijn al jaren geleden begonnen met emigreren maar die vragen over het algemeen geen asiel aan maar zorgen dat ze eerst een baan hebben in het buitenland want goed opgeleid of hebben geld.

Basil Fawlty | 19-01-18 | 14:33

En ik dacht altijd dat het om multi-cultuur ging. Kan er iemand resetten? Hier gaat iets helemaal fout en daardoor steeds fouter. Krijg je spijt van.

squadra | 19-01-18 | 12:23

Het valt overigens allemaal vies tegen hoor. Ik ga niet zeggen dat ik een luizenleven heb maar ik zou voor geen goud willen ruilen met een asielzoeker.

En dan heb ik het over de selecte groep die een asielstatus krijgt. Niet over de Afrikanen en ander volk wat jaren in een concentratiekamp zit met tig andere mensen en een Miele wasmachine (want die werken langdurig).

Nee, ik heb het over dat Syrische gezin wat geplaatst wordt in een achteraf dorpje in Limburg met wat kleed en meubelgeld en een uitkering. Dat is zo fucking depressief.

Wat ga je doen met jezelf? Je spreekt de taal niet. Je hebt niets te doen. Je buren haten je want ze denken dat je moslim bent (is niet waar je bent christen, maar weten zij veel) je vrouw loopt constant te zeiken je kinderen zijn doodongelukkig en je televisie staat op SBS6. Man man man wat een ellende.

De Koreaanse Slet | 19-01-18 | 12:22 | 8

Fout, fout, fout. Natuurlijk zijn de verbindingen met het moederland niet verbroken. Je hebt er nog steeds een huisje en wanneer het allemaal wat rustiger geworden is (in NL met integratie en oorlog in Syrie), dan kunnen de eerste vluchten naar Syrie weer gemaakt worden om familie en huisje te bezoeken.

NV_2017 | 19-01-18 | 14:06

Wat is er met u aan de hand? Syriërs in Limburg zijn christenen? Hebben die paar syrische christenen die holocaust overleefd dan? Ik ga ze meteen een vlaai bezorgen als u me de adressen kunt bezorgen. Hebben ze toch nog wat aan hun leven. En welke concentratiekampen? Zou u amnesty international niet inschakelen? Echt ongehoord dit. Concentratiekampen in Nederland. Bedankt voor de tip.

SlimmeBelg | 19-01-18 | 14:30

De keuze om afgeslacht te worden of in een achteraf dorpje. Ja een moeilijke keuze DKS, man wat een ellende dat ze niet gewoon afgemaakt zijn, beter zo?

Implants | 19-01-18 | 17:00
▼ 5 antwoorden verborgen

Ik doe vast mijn geiten naar binnen.

Hebbiehemookweer | 19-01-18 | 12:21 | 2

En ik mijn mini-schaapjes.

Lupuslupus | 19-01-18 | 12:26

Geitenneuker.

Aardigejongeman | 19-01-18 | 22:40

Het is gewoon een invasie van moslims. De paradox is dat ze bij wijze van spreken vluchten voor Erdogal maar het de grip van deze dictotor op ons land zal vergroten.

Kondor | 19-01-18 | 12:20

Dit noem je het financieren van je eigen ondergang.

Zwiebelmaus | 19-01-18 | 12:19 | 1

Precies.. ten eerste mbt uitgaven/kosten en daarnaast mbt de islamitisering van ons land.

Kondor | 19-01-18 | 12:22

Asielaanvragen uit de hoek van kandidaat-EU-leden. En dan nog serieus blijven praten over toetreding... Knettergek is die hele bende.

Akiron | 19-01-18 | 12:19

Kortom: integreren (op zijn Turks dan) is een feestje!

Here's Freddy | 19-01-18 | 12:16

Toch blijft het historisch gezien apart. Vroeger was het liever Turks dan Paaps en nu is het andersom?

De Koreaanse Slet | 19-01-18 | 12:15 | 5

Als je daadwerkelijk denkt dat de protestanten destijds echt Turks wilden zijn ben je naïef. Als puntje echt bij paaltje kwam en duizenden Turken ons land overspoelden praten ze wel anders.

Hetzelfde geldt voor reaguurders die putin en Rusland in de hemel prijzen in plaats van onze EU. Tribaliteit en land is nog steeds in onze genen gegrift.

Sceptische_autist | 19-01-18 | 12:47

Slet is van alle markten thuis, gewerkt bij de popo, werkt nu bij De AIVD, woont overal, heeft diverse Nationaliteiten + afkomsten, en niemand maar dan ook niemand heeft de benodigde hersens om de zaken zoals die zijn goed in te schatten, behalve die super slet !

PopeyeKamper | 19-01-18 | 14:04

Dat zal in de tijd van de beeldenstorm gespeeld hebben, maar tijdens uw jeugd (nog niet zo lang geleden vermoed ik, gezien het gemiddelde profiel van de reaguurder) ook nog? Ik kan het me moeilijk voorstellen. Veel katholieken hebben hun wortels reeds lang losgelaten en verloochend. Het lijkt meer op de aangepraatte anti Duitsland gevoelens. En aan autist : Er is een groot verschil tussen de hemel in prijzen of jezelf openstellen voor een gekozen president en de hele (diverse) Russische bevolking. Gaan we in Nederland nu in plaats van Duitsers Russen haat aankweken. Hele volksstammen in Nederland die niet begrijpen waarom ze anti Duitse gevoelens hebben. Die heb ik gelukkig nooit gekend en ook geen anti Russische gevoelens, zelfs niet toen ik gewapend geacht werd ons land te verdedigen tegen de Russische beer. En tegen werkende mensen van wat voor nationaliteit ook heb ik ook niets. Maar geen werk meer : Gauw naar huis.

SlimmeBelg | 19-01-18 | 14:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Turken, Russen, Oekraïners etc. Wat komen ze hier doen met hun asielaanvraag? Ik snap best dat het niet lekker daar is maar tenzij je een anti-Erdogan activist bent denk ik dat het daar veilig genoeg is.

On had ik al gezegd dat er maar één oplossing is voor vluchtelingen? Opvang in de regio? Nee? Dan nogmaals.

De Koreaanse Slet | 19-01-18 | 12:13 | 4

Zijn we het potdorie eens ook nog.

chicago river | 19-01-18 | 12:19

honderdduizenden zijn geen anti-Erdogan activisten maar moeten toch vrezen voor Erdogan,iedereen is welkom die moet vluchten voor Erdogan of andere overheidsdienaars

adjudant | 19-01-18 | 12:25

Het zal je verbazen hoe vaak we het eens kunnen zijn. Had ik al gezegd dat ik een rechtse lul ben? Dan bij deze.

De Koreaanse Slet | 19-01-18 | 12:26
▼ 1 antwoord verborgen

Oh, en hier zitten ook meer Hongaren dan Syriers waarschijnlijk.. waarom ? "Freedom House: growing threat to civil society in Hungary - Independent watchdog organization Freedom House has released its annual report Freedom in the World. According to the findings, Hungary is seeing "increasing intimidation of civil society groups and the opposition, which has left citizens more reluctant to speak out on political topics." " bbj.hu/analysis/freedom-house-growing...
Een heleboel mensen trekken daar gewoon weg - en ondertussen zitten mensen hier dan te juichen dat Victor Orban zo'n geweldige vent is.
Overigens heeft Hongarije trouwens wel gewoon het aantal vluchtelingen opgenomen in de afgelopen jaren, dat je min of meer had mogen verwachten van een 'Westers' land van die omvang en niveau van welvaart: "Hungary secretly accepted some 1,300 refugees in 2017" budapestbeacon.com/hungary-secretly-a... Dus het is ook echt wel een beetje retoriek allemaal, waar natuurlijk weer electoraal laaghangend fruit intrapt.

nickolaas | 19-01-18 | 12:11 | 2

Tuurlijk, Orbán is een partijgenoot van Merkel en Juncker, maar hij moet z'n best doen om Jobbik, de Hongaarse PVV, klein te houden zodat de baantjesmachine van zijn partij kan blijven draaien.

JTKDM | 19-01-18 | 12:19

Nou ja, zijn partij Fidesz heeft de afgelopen jaren een absolute meerderheid gehad - dat schijnt zo'n corrupte boel te zijn geworden inderdaad, dat de helft van zijn partij vreest dat ze nog een keer zo'n meerderheid halen en zonder noemenswaardige tegenstand opnieuw hun gang kunnen gaan (en binnen de partij schijnen die mensen die kritisch zijn behoorlijk klein te worden gehouden dus.. ). En als ze geen absolute meerderheid halen moeten ze een coalitie gaan sluiten, waardoor ook weer mensen denken dat daarom de hele zaak in elkaar zal donderen bij Fidesz - omdat ze dan niet door kunnen gaan op de manier van de afgelopen 4 jaar en er niet echt een weg terug lijkt (en mensen andere waarschijnlijk niet meer met hen willen samenwerken daardoor).

nickolaas | 19-01-18 | 12:27

Stel de Turken krijgen asiel.
Dan krijgen ze als statushouders: geld/bijstandsuitkering + ingericht huis. Terwijl velen van hen waarschijnlijk daar al een huis hebben, en misschien ook geld.

Dus dan krijgen de Turken van NL: een huis + inrichting (sommige gemeenten wel €10.000). En ik durf er veel op te verwedden dat de Turken in de zomer toch gewoon op vakantie naar hun eigen huis gaan, terwijl ze hier asiel hebben + huis + kosten inrichting.

En dat terwijl een NL-bijstandsgerechtigde bijna helemaal niet mag hebben/bezitten.

Dit land is kapot!!

Jan3863 | 19-01-18 | 12:10 | 2

Yup. En wij financieren dit niet uit eigen middelen, maar op de pof. De staatsschuld stijgt namelijk nog steeds onbarmhartig. Daarom zei ik ook dat als hier een economische crisis komt het er erg vervelend uit komt te zien.

NV_2017 | 19-01-18 | 12:17

kapot en verrot en stikt er van de nazie s en moet snel omgevolkt worden..

gelukzoeker | 19-01-18 | 12:21

Dit gaat allemaal goed zo lang de economie nog "lekker" groeit. Als we hier in een economische crisis belanden breekt de pleuris natuurlijk goed los. Het kan geen kwaad om wat exit strategieën achter de hand te houden voor wanneer het moment daar is. Die hebben de boven uw gestelden namelijk ook.

NV_2017 | 19-01-18 | 12:10 | 6

nickolaas

3 Scandinaviërs maken zich druk ? de rest laat zich niet gek maken door NAVO

adjudant | 19-01-18 | 12:32

@gelukzoeker
Met Zwitserland samen is Zweden al jaren soeverein nummers 1 en 2 meest innovatieve landen ter wereld hoor (Nederland afgelopen jaar trouwens nummer 3 - gestegen vanaf plaats 9). "Global Innovation Index 2017: Switzerland, Sweden, Netherlands, USA, UK Top Annual Ranking" www.wipo.int/pressroom/en/articles/201...
Het zijn landen met onderlinge onverdraagzaamheid en haat, die over het algemeen een groter risico lopen in rokende puinhopen te veranderen, dan landen waar een zekere compassie heerst.. immigratie kan ook spanningen opleveren, waar - maar die andere voorbeelden ken ik er heel wat meer van.
GDP/capita doet Zweden ook nog steeds keurig (Zwitserland nr.17, Nederland nr.23, Zweden nr.26 - cijfers uit 2016) "Country Comparison :: GDP - Per Capita (PPP)" www.cia.gov/library/publications/the-...

nickolaas | 19-01-18 | 12:36

@adjudant
Rusland is toch wel een dingetje aan het worden hoor: "NATO allies have to inform their view of Russian strategy by looking at combat in both Georgia and Ukraine. Dunford noted that attacks against a nation can now take the shape of a military march on its borders or something more elusive such as “a combination of unconventional operations, information operations, cyber, economic coercion, and political influence.” " www.newsweek.com/russias-military-expa...
"Russia finds young men who love guns — and grooms them" www.washingtonpost.com/opinions/globa...

nickolaas | 19-01-18 | 13:13
▼ 3 antwoorden verborgen

Iedere Turk met een hekel aan Nederlanders mag wat mij betreft direct oprotten naar zijn dictatoriale heilstaat. Iedere Turk met een warm hart voor Nederland en die zich actief in zetten voor onze samenleving en niet alleen maar voor zijn eigen gemeenschap, de taal leert en zich niet isoleert tussen geloofsgenoten, en daarbij mag hij zich wat mij betreft best verbonden voelen aan zijn moederland, is hier welkom. Alle ander haatdragende, criminele en parasiterende Turken: oprotten naar Turkistan. En ditzelfde geldt wat mij betreft ook voor alle hier aanwezige Marokkanen: je bent welkom als je je ook gedraagt naar ONZE normen en waarden en anders ventileer je je eigen normen en waarden maar in je Marokko. En over andere uitvreters heb ik het maar geeneens.

De waard zijn gast | 19-01-18 | 12:09 | 1

Waar is Julio Poch als je hem nodig hebt?

Dutch_Viscount | 19-01-18 | 14:21

Elke, elke immigrant moet geweigerd worden in NL- tenzij aantoonbaar werkzaam en een voordeel voor de economie. *jaloers kijkt naar Hongarije*

chicago river | 19-01-18 | 12:09 | 4

Dit dus.

Zwiebelmaus | 19-01-18 | 12:23

Stem PVV die morgen in Rotterdam demonstreert tegen dit kabinet. En waar is FvD?? Nergens te zien met hun belachelijke 'renaissance vloot'. Allemaal gebakken lucht. In de klei staan mogen alleen anderen want de FvD schoentjes moeten vooral 'schoon' blijven.
Als het kerels waren zouden ze hun leden oproepen om zich bij de demonstratie van Wilders aan te sluiten en zelf daar ook te verschijnen!. Maar nee, het blijft bij roeptoeteren over het 'kartel'. Gewoon hilarisch.

Lupuslupus | 19-01-18 | 12:35

En bijna de rest van de wereld.

SlimmeBelg | 19-01-18 | 13:56
▼ 1 antwoord verborgen

Ik zie ruimte voor nog een extra tip aan het eind: als u over een paar jaar Nederland heeft veranderd in Turkije zult u merken dat u hier dezelfde omstandigheden krijgt als die waarvoor u in Turkije bent weggevlucht. U kunt dan verder vluchten naar een ander land. Wij raden Denemarken aan, daar zijn de Turkse voorzieningen al sterk in opkomst en u zult zich er snel thuis voelen.

Ardberg | 19-01-18 | 12:08

ik wou dat ik wat voor het zeggen had gehad, dan was dit namelijk niet gebeurd.

Bali Lovert | 19-01-18 | 12:07

Waarom leven onder een Turkse Kaasstolp als je voor een paar honderd euro ook naar het origineel kan vliegen?

Feynman | 19-01-18 | 12:06

Spreken zeker allemaal Koerdisch?

Rest In Privacy | 19-01-18 | 12:05

Hoe kan je mensen uit Turkije asiel geven? Als je tegelijkertijd als EU/NL de betrekkingen met Turkije wilt aanhalen, de douane-unie wilt uitbreiden. Turkije dus erkent als stabiele democratie.

Hoe kan je dan mensen uit Turkije asiel geven??

Jan3863 | 19-01-18 | 12:03 | 3

Een combinatie van realpolitik en humanitarisme.

JTKDM | 19-01-18 | 12:11

maak je huiswerk zal ik zeggen, lees hoe de asielprocedure in gang gezet kan worden,

adjudant | 19-01-18 | 12:34

@adjudant : Hier spreekt eerder een advocaat dan een voormalige landsgrenzenverdediger.

SlimmeBelg | 19-01-18 | 13:55

Graaf Denkula en trawanten lachen zich de ballen uit de broek om die domme Hollanders. Hij zou het zelfs op een akkoordje kunnen gooien met die Mafklapper Erdogan : Jij "vervolgt" .. ze vragen asiel aan en ik ga zetels cashen.

daytripper | 19-01-18 | 12:02 | 1

Als ik als gepensioneerde met mijn acceptabele pensioen in Nieuw-Zeeland of Australië wil gaan wonen moet ik ongeveer 1 miljoen US$ investeren/meebrengen anders kom je er NIET in. Punt uit .

daytripper | 19-01-18 | 12:05

Tip nr.1 waar ze het eerste geïnteresseerd in zijn is voor gratis geld gaat u naar het dichtst bijzijnde UWV kantoor. Dit kunt u gewoon zien als belasting die ongelovige honden moeten betalen aan u.

Zzzzooooffff | 19-01-18 | 12:00

Waarom uit Turkije? 't Is toch een 'veilig' land dat bijna medelid is van ons aller EU? Zijn het allemaal gevluchte Gülenisten die zich herenigen met hun reeds toegelaten familie?

mozaard | 19-01-18 | 11:59

Deze instroom aan asielzoekers hebben wij nodig anders sterven wij uit, vraag het maar eens aan de apparatsjik in Brussel!

eerstneukendanpraten | 19-01-18 | 11:59

Aldolf Hitler zou trots zijn op zijn leerling.

Wat treffen we aan in Erdolf's broekzak:
-murwgeslagen parlement
-populistisch electoraat
-media
-leger
-veiligheidsdiensten
-defensie-industrie
-Loyale Sudeten-Turken binnen de EU
-bondgenootschappen met en militaire basis bij dubieuze regimes
-ruzie met al zijn buren
-Een door het volk breed gedragen casus belli jegens vrijwel alle buren op gronden van gebiedsverlies na de val van het Ottomaanse rijk.
-Een giftige mix van nationalisme en islam, welke massamoord al even makkelijk maakt als het doodslaan van een mug.
-zijn eigen Sturmabteilung.
www.al-monitor.com/pulse/originals/20...

Wat kan er nu nog mis gaan?
www.al-monitor.com/pulse/originals/20...

Abject | 19-01-18 | 11:58

Op welke grond vragen ze dan asiel aan?

relatief | 19-01-18 | 11:57 | 5

@adjudant | 19-01-18 | 12:07 |
Onderbouw uw smaad met harde feiten graag. Want voorlopig is Mein Kampf vooral in, jawel, de diverse islamitische landen een bestseller:

- gatesofvienna.net/2015/08/hitler-and-i...

Hier wat feiten voor u.

Sjefke7807 | 19-01-18 | 13:12

En wanneer volgen de Belgen, Luxemburgers, Denen, Zwitsers etc? Er is toch plaats en geld genoeg in dit gave land? En anders schaffen we de AOW toch af? Want kinderbijslag voor meer dan 2 kinderen afschaffen, daar worden alleen maar achtergestelde burgers mee getroffen. Welkom heel de wereld, wij Nederlanders lossen dat wel even op ten koste van onze eigen inwoners. Maar probeer niet om met je Aziatische partner je (klein) kinderen te bezoeken want daar krijg je geen visum voor. Wat een achterlijk gaaf land.

SlimmeBelg | 19-01-18 | 13:47

Zeg adjudant, vergist u zich niet? Bij geen van de genoemde personen heb ik ooit jodenhaat kunnen ontdekken. Die minister die nu uw zuurverdiende eurootjes aan jodenhaters weggeeft, komt eerder in aanmerking voor uw kwalificaties.

SlimmeBelg | 19-01-18 | 13:51
▼ 2 antwoorden verborgen

Die laatste zin snap ik niet. De laatste tijd hoor ik namelijk steeds dat witte Nederlanders, en dan vooral die van boven de 50 jaar, niet goed integreren. Maurice Crul (UvA) heeft een Europese subsidie van 2,5 miljoen gekregen om te helpen bij de integratie van deze groep.

Poesmobiel | 19-01-18 | 11:57

alsjeblieft kom NIET naar Rotterdam de fascistische hoofdstad van Nederland Blijf gewoon lekker in je shithole waar je vandaan komt - Thx een Rotterdammer

PS laat je minister van baarmoederzorg ook lekker thuis

lasttango2016 | 19-01-18 | 11:57

Ik denk niet dat Nederland een leuk land is voor echte Turkse asielzoekers. Veel ste veel Erdogan aanhangers hier. Ze hebben zelfs 3 zetels in de Tweede Kamer. En de gemiddelde Turk belt maar wat graag de kliklijnen in Ankara om Turken die niet in het gareel lopen door te geven.

Osdorpertje | 19-01-18 | 11:56

Kun je wel moeilijk doen. Dit is gewoon het logische gevolg van de aantallen. Als er een paar honderduizend Thai in Nederland zouden wonen zou het ook zo gaan met tempels, scholen en winkels. Thaise festivals zijn er al trouwens.

Dus. Klaag aan de bron. De politiek. Neem het de immigranten niet zo kwalijk. Die doen wat elke diaspora zou doen.

Nikao_Ouranos | 19-01-18 | 11:56 | 5

Exact Berbaar.

Dus als een overheid van land 'x' een bepaalde cultuur willen bewaken.
En er een grote diaspora uit cultuur 'y' is met een grote niet stagnerende influx.
En land 'x' verbied verdere immigratie van cultuur 'y', dan zou dat hun goed recht moeten zijn.

Nikao_Ouranos | 19-01-18 | 12:10

@Nikao_Ouranos | 19-01-18 | 12:10
Dat recht heeft men inderdaad, net zoals de overheid het recht heeft dat niet te doen. En tada.... hier heeft besloten dat niet te doen.
Wen er maar aan!

Berbaar | 19-01-18 | 12:42

@Berbaar | 19-01-18 | 12:03
Met dat verschil dat ze WEL integreren en niet rovend, verkrachtend, moordend, verzin het maar in het gastland tekeer gaan. Dus wennen aan deze lama’s zal niet zo snel gebeuren.

Implants | 19-01-18 | 17:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Geitenpaadjes gaan nog heel vol worden.

chicago river | 19-01-18 | 11:53 | 3

Die van de driehonderd Spartanen?

Nikao_Ouranos | 19-01-18 | 11:59
-weggejorist-
Alleenmaar28 | 20-01-18 | 08:38
-weggejorist en opgerot-
VaderJacobs | 20-01-18 | 09:52

Meiosis heeft één grote DENKfout gemaakt :

Stem namelijk niet op DENK wat dat is de partij -de ultra-nationalistische roeptoeters van Erdogan- die achter het door u ontvluchte fascisme staat !

Mazoeza | 19-01-18 | 11:53 | 1

Ik ga er vanuit dat de gevluchten toch Gülenist zouden zijn. Hoe kan het dan toch dat zij zich hier aanhanger van Erdogan tonen?

mozaard | 19-01-18 | 12:01

Wat mij betreft zijn die vijanden van Erdolf welkom, maar dan wil ik wel gelijktijdig zijn trouwe voetvolk richting heimat zien vertrekken.

Wie op Erdo heeft gestemd is in de EU niet langer meer welkom.

Abject | 19-01-18 | 11:50 | 2

Wat mij betreft zijn die Turkse vijanden in nL helemaal niet welkom. WAT doe je NIET om je eigen land te onderhouden en op te bouwen. Wat gaat er toch altijd mis.

chicago river | 19-01-18 | 11:58

@Abject: Lees u eens in. Meer Gulen is ook meer ISlam, al combineert Erdolf het wat meer met de politiek. Maar van beiden worden wij seculieren niet vrolijk, hoor. Gaat alleen maar meer ellende geven, met name voor Turkse mensen die hier al zijn en zich gewoon seculier en westers gedragen.

Graaisnaaiert | 19-01-18 | 12:06

Turken zijn over het algemeen hardwerkende mensen die, bijvoorbeeld, geen tijd hebben om de hele dag rond te hangen op een weblog.

DrumPiet | 19-01-18 | 11:50 | 8

Goeie shit waar jij op zit zeg...

WayneGretzky*99* | 19-01-18 | 12:08

Zal ook lastig voor ze zijn aangezien ze geen NL's kunnen volgen.

WayneGretzky*99* | 19-01-18 | 12:10

Klopt. Die zitten op facebook de sociale fascisten uit te hangen bij elk tegengeluid op hun o zo geweldige cultuur. Een cultuur van paranoia en over je schouders kijken wie er nu weer de Diyanet kliklijn belt. Ze hebben het maar druk mee met dat melden...

Acar_ketimun | 19-01-18 | 15:17
▼ 5 antwoorden verborgen

Dat noemen wij dus een invasie. Stoottroepen van Erdolf ( ISlamitische relifacisten ) versus Gulenisten ( ISlamitische relizeloten ). Word van beiden niet echt vrolijk.

Graaisnaaiert | 19-01-18 | 11:50

"In 2017 vroegen 480 Turken asiel aan in Nederland."
In verhouding tot bijvoorbeeld Albanezen valt dat nog wel mee.
Ik neem aan dat ze beide afgewezen worden? Want Turkije zo goed als kandidaatlid EU?

Nuchternederland | 19-01-18 | 11:49 | 1

Poe, poe, nou, nou 480 helemaal, het is me wat.

Berbaar | 19-01-18 | 12:05

Allemaal turkoyeren dus.

Dezenaamhier | 19-01-18 | 11:48

Ik mis de gouden tip: gratis neukvleesch vind ü bij de kinderboerderij om de hoek.

Kapitein Stijlvol | 19-01-18 | 11:47 | 1

Vooral ook in de provincie genoeg bakvisjes die zich maar wat graag laten vangen door een Mehmet met glimmende gelhaartjes.

jemagookniksmeer | 19-01-18 | 11:52

Ben ook wel benieuwd naar de aantallen Poolse asielzoekers eigenlijk. Of Engelse. Of Amerikaanse. Of Chinese. Walhalla NL -het beste land ter wereld- vangt toch asielzoekers op uit elk land dat inferieur is? Daarom mag ik als NLer niet zomaar naar zo'n inferieur land om asiel aan te vragen, toch?

Luivend | 19-01-18 | 11:46

"Voor verandering van spijs"? In welk opzicht?

Cobalt bomb | 19-01-18 | 11:46

Op welke wettelijke basis wordt er hier asiel aan Turken verstrekt??

marcoplarco | 19-01-18 | 11:42 | 7

Verdrag van, uit m'n hoofd 1975, waarin de Islam vrij baan krijgt en zelfs gepromoot wordt in Europa in ruil voor olie en natuurlijk 't coudenhove-Kalergiplan. Met andere woorden we zijn uitgetüterd aan een stel betüterde drüftüters

VeelTeSteil | 19-01-18 | 11:55

@VeelTeSteil Dat Kalergiplan, was dat niet de het startschot voor alle gerommel (met ruimte voor IS als gevolg) in het Midden-Oosten?

mozaard | 19-01-18 | 12:03

Er is niet zoveel info te vinden over het Coudenhoven-Kalergi plan.
Dit artikel uit onverwachte hoek: kavlaanderen.blogspot.nl/2015/09/een-m...
graaft wat dieper en ook de comments zijn de moeite waard.

Ernst Oosters8389 | 19-01-18 | 15:31
▼ 4 antwoorden verborgen

Wat komen die kalkoenen doen, zijn ze op de vlucht voor Erdogan of komen ze juist in opdracht van?

tata1981 | 19-01-18 | 11:42 | 2

Dat laatste en dan konijntje spelen.

Bijtendehond | 19-01-18 | 11:50

Het laatste lijkt me duidelijk. Als ze op de vlucht zijn voor Erdogeit moeten ze niet hier komen, aangezien hier de Ak47-turrukelui nog net even fanatieker zijn om maar vooral te deugen voor de dictator. En die zijn er hier heeeeeel veeeel.

Cobalt bomb | 19-01-18 | 11:52

Het Ottomaanse rijk gaat nog eens heel groot worden.

Rest In Privacy | 19-01-18 | 11:41

En mocht alles toch niet lopen zoals verwacht, dan dient u zich te melden bij jan-jaap , balie 18, UWV.

Chemokar | 19-01-18 | 11:41

Vraag is: waarom werkt dat bij Chinezen wel? (nooit last van)

Fiets | 19-01-18 | 11:40 | 3

Chinezen ontwikkelen zichzelf wel. Turkeys staan al eeuwen stil, iets met inteelt en chronische lui-& domheid.

WayneGretzky*99* | 19-01-18 | 11:46

Dat is een kwestie van cultuur. Chinezen vinden hard werken, een goede opleiding, en hun eigen cultuur enorm belangrijk, en zetten zich aan alle kanten daarvoor in. Ze willen niet onderhouden worden, ze willen meester zijn van hun eigen lot.

In Maleisie heb je prachtige Chinese clanhuizen - compleet met maquettes van de Chinese muur en zo, gewoon om de lokaal geboren kinderen eraan te helpen herinneren dat ze Chinees zijn en daar trots op moeten zijn.

Trots op je land en je afkomst. Wat klinkt dat lekker, eigenlijk - en waarom zijn wij het niet meer?

Opslag Medium | 19-01-18 | 12:16

@Opslag Medium | 19-01-18 | 12:16 |
Omdat, mijn waarde Opslag Medium, je hier ten lande dan gelijk een rechterarm zwaaiende.... vult u hier de rest van het geijkte riedeltje dat dan voorbij komt maar in, bent. Trots op je geschiedenis en vaderland, allemaal vies-bah! En de mensen zijn door decennia indoctrinatie zó bang geworden voor al die nietszeggende niet ter zake doende labels dat ze zichzelf de mond al snoeren voordat de Gedachtenpolitie dit doet. Daarom worden wij, en de rest van West-Europa, nu ook zo gemakkelijk overlopen. Een volk dat van haar wortels en tradities is geslagen is makkelijk te veroveren en/of in een keurslijf te proppen (hoi Brussel!). Zullen ze met de Chinezen toch wat meer moeite mee hebben.

Sjefke7807 | 19-01-18 | 13:03
-weggejorist-
Koning BongoBongo | 19-01-18 | 11:39

Het zijn er maar een paar miljoen die het verpesten voor Ebru

Bokito ergo sum | 19-01-18 | 11:38

Vluchtelingen uit een land wat al met 1 voet tussen de deur van de EU zit? Gek eigenlijk. Geven we een verblijfsvergunning?

Kom laten we meer geld over maken en water bij de wijn in de onderhandelingen doen, dan gaat hij vast wel naar onze pijpen dansen.

TheseDays00 | 19-01-18 | 11:38 | 1

En als die 2e voet tussen de deur komt, zal Europa overspoeld worden met in 1e instantie weggepeste bewoners van dat land.

SlimmeBelg | 21-01-18 | 08:08

Zelfs het geld dat ze ontvangen is niet Nederlands. Dat zijn EU-munteenheden.

knutsel_ | 19-01-18 | 11:38

Bah. Nul asielzoekers toelaten. Nul. Helemaal geen dus, zeg ik.

Lewis Lewinsky | 19-01-18 | 11:37 | 2

Ik opteer voor asielzoekers enkel uit de landen waarin we zelf militair actief zijn, wat dan gelijk een goede reden is om ons nergens militair mee te bemoeien.

knutsel_ | 19-01-18 | 11:41

knutsel_ | 19-01-18 | 11:41
Er valt niks meer te opteren, het geld is op. En de koek is ouwebakken.

Cobalt bomb | 19-01-18 | 11:49

En allemaal tuteren....

Marvin_NL | 19-01-18 | 11:37 | 1

Het zou verboden moeten worden. Geen gezeik, integreren. Mohamad word Manus, Hollands wijf nemen, etc. Beste recept voor een gelukkig leven. Geloven doen jullie zuipende en rokende Turkboys toch allemaal al lang niet meer.

BenPakdee | 19-01-18 | 11:48

Gelukkig hebben we hier in Apeldoorn ook een turkenbejaardentehuis. Eind goed al goed.

Fijne turkendag!

Meiosis | 19-01-18 | 11:37 | 2

ja maar, ja maar... die lui gaan er toch altijd prat op hoe nederlanders hun oudjes wegstoppen en ze zelf hun oudjes in huis nemen toch? Toch? Welnee joh, gewoon turkse superieure hypocrisie van een stel schreeuwende erdoapen. Geleerd vanaf de apenrots...

Acar_ketimun | 19-01-18 | 15:13

Eind goed, al goed? Komt Pia Dijkstra zo op de thee met een pilletje erbij?

Implants | 19-01-18 | 17:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken