Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Dus wij naar de vvd over Soumaya Sahla

Heerlijk dagje 

Opvallende antwoorden (nou ja, antwoorden) gistermiddag op Kamervragen van Geert Wilders over het interview van enge man Hans Nijenhuis met vvd-terroriste Soumaya Sahla. Om u een indruk te geven:

Et cetera et cetera ad infinitum ad nauseam. Dus wat deden wij? Wij gingen voor antwoorden op 50 prangende Kamervragen NAAR DE VVD. Filmpje!

Reaguursels

Inloggen

Rutte, zelden zo’n enge glibber gezien. Gatverdamme wat een wagelijke en enge man. Hij is ook echt 100% niet mijn minister-president. Stem Geert.

Toede_Le_Dokie | 15-02-23 | 19:00

Niet alle reaguursels doorgenomen.
Als ik dat doe loop ik kans dat het topic op slot gaat voordat ik mijn vraag kan stellen.
Heeft het Torentje een ovale werkkamer?

hotnot | 15-02-23 | 18:56

Kan dit niet even aan Sophie ik-sta-hier Hermans gevraagd worden?

radiatorknopje | 15-02-23 | 14:41

Voor Geert, om in de tweede kamer aan de VVD fractie te vragen:
Hoe vaak heeft de minister president contact gehad met Soumaya? De minister president verwijst expliciet naar de VVD voor het antwoord.
enzovoorts.

Is het geen leuk idee om hier eens wat te wobben (woo-en)?

ParadiseLost | 15-02-23 | 14:12

Dat zo iemand dan klaarblijkelijk een tweede kans moet verdienen dat moet dan zo mar zijn, maar het gedraai rondom de waarheid en de slinksheid waarmee de MP zich er op kinderachtige manier steeds uitlult. Als er niks te verbergen valt en er is niets aan de hand wees dan transparant. Vertrouwen=weg.

Reageerhier | 15-02-23 | 13:59 | 1

Inderdaad en ook dat bataljon VVD-ers. Heb tenminste de ballen om haar te steunen of te laten vallen. Maar niet dat laffe gedraai en gekonkel.

Joris Beltsin | 15-02-23 | 14:05

met spijtoptanten win je de burgeroorlog, heilige oorlog ... Jihad. Zuid-Afrikaanse koevoet politie had er succes mee

HetOorAakel | 15-02-23 | 13:49

Hoe zou het toch komen, dat politieke partijen onder de bevolking steeds minder populair worden ? Ik stel alleen maar vragen.

Nederlandop1 | 15-02-23 | 13:45
-weggejorist-
Schout-bij-Nacht-J | 15-02-23 | 13:40 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Wij kunnen in Maart 2034 de VVD naar de oppositie-bankjes verwijzen.

Lenco | 15-02-23 | 13:26

Sahla heeft nooit spijt betuigd en heeft glashard gelogen over het opzoeken van thuisadressen van politici. Iedereen weet dat je ze gewoon via hun werd adres kan benaderen en dat zou een politiek medewerker helemaal moeten weten. Als u en ik zoiets deden, had men er nog steeds schande van gesproken of kreeg je zelfs een topic over zoals de fakkeldrager die langs ging bij Kaag. Maar nu ineens gelooft men haar op haar woord? Zitten de hersenen in de broek? Is men blind voor al die lagen make-up?
Bij mij op het werk moet je voor elk project met persoonsgegevens opnieuw door de VOG molen en daarom heen opgestelde controles en dat is soms meerdere keren per jaar. En mevrouw kan na rondrijden met illegale wapens en deelname aan een terroristische organisatie gewoon zonder problemen aan de slag op de Staten Generaal waar haar eerder beoogde doelwitten rondlopen. Wie dit normaal vindt of verdedigt heeft zelf een steekje los.

Deflatiemonster | 15-02-23 | 13:22 | 6

@Deflatiemonster | 15-02-23 | 13:46: Leuke vraag voor Wilfred aan Pieter
Doet hij niet, maar wat doet Pieter daar eigenlijk, hoofd AIVD, maar bij VI zitten. Ik vertouw het niet.

gato | 15-02-23 | 15:04

Hoe zou ze aan een bewijs van goed gedrag zijn gekomen?

ChalinaRosa | 15-02-23 | 15:05
▼ 3 antwoorden verborgen

Asterix en de Helden, het vrijgeleide A38. Een administratieve formaliteit.

c0 | 15-02-23 | 13:15

In Nederland mag blijkbaar niemand de schurft hebben aan diegenen die de schurft aan ons hebben.

Dat er hier mensen wonen met een ander geloof vind ik allemaal wel best, totdat er binnen die groep mensen een kleinere groep mensen is die vindt dat ik eigenlijk niet meer mag bestaan. Ik krijg dan de schurft aan die invasieve exoten, maar dat wordt door een klein deel van mijn landgenoten als Xenofoob, racistisch en extreem rechts gezien, terwijl ik alleen de schurft heb aan mensen die mij het licht in de ogen niet gunnen.

Dit mens is bewezen fout. Rutte wilde goede sier met haar maken om Wilders een hak te zetten, maar dat mag niemand weten. Rutte is een veel gevaarlijker politicus dan de mensen achter zijn lach denken te vinden. Hij is een meester in het niet achterlaten van bewijslast. Zou een topcrimineel kunnen zijn.

Peerkeoud | 15-02-23 | 13:11 | 2

Precies dat kleine deel van de landgenoten moet je niet al te serieus nemen, eigenlijk gewoon uitlachen en beseffen dat ze gewoon niet slimmer zijn dan het roepen van een paar nietszeggend stopwoordjes.

Zoelense Hobbyboer | 15-02-23 | 13:33

@Zoelense Hobbyboer | 15-02-23 | 13:33: Doe ik ook niet, maar ze nemen zichzelf nogal serieus en vinden eigenlijk dat iedereen naar hen moet luisteren. Het vervelende is dat nogal wat van die deugers op posities zitten die nogal in het zicht zijn, zoals b.v. bij de MSM en in de tweede kamer. Die zijn de omgeving al een flink aantal jaren aan het hersenspoelen. Ik ben te oud, maar mijn hemel wat leren ze de kindertjes tegenwoordig allemaal.

Peerkeoud | 15-02-23 | 15:53

Wat geeft ChatGPT als antwoord op deze vragen?

Schoorsteenveger | 15-02-23 | 13:04 | 3

Alles is kut. Enter.

VBO_B_Niveau | 15-02-23 | 13:07

ChatGPT verwijst u naar de VVD

Vleesverkopert | 15-02-23 | 13:18

Eigenlijk zou je na elke zin van Mark moeten verifiëren of we deze in de context moeten zien van premier of als VVD-lid.

Want dit is natuurlijk gewoon verantwoordelijkheid ontlopen door telkens als er een verantwoording vereist is, een andere pet op te doen. Zagen we ook in grote mate bij Kaag, die doodleuk vanuit vak K fractievoorzitter vragen beantwoord en als dat te heet wordt onder de voeten 'opeens' weer Minister is.

ReyNemaattori | 15-02-23 | 12:59 | 1

Precies, oude Soviet tijden herleven met een Circle of Accountability

RogerDodger | 15-02-23 | 13:28

Van de week werd ik overigens nog door een aantal reaguurders aangevallen op mijn stelling dat er in Nederland al heel lang geen diepgravend, kritisch onderzoeksjournalisme meer bestaat (hoge uitzonderingen daargelaten zoals ons aller GS). Dit topic bewijst mijn stelling wederom.

At_Dawn_They_Sleep | 15-02-23 | 12:57

En volgens de peilingen wordt deze club wederom de grootste partij bij de Eerste Kamer verkiezingen. Dit land verdient gewoon niet beter...

At_Dawn_They_Sleep | 15-02-23 | 12:50 | 1

Als je niet op GeenStijl komt is er geen probleem en kan de vvd alles oplossen.

Hadena | 15-02-23 | 13:00

Dus op 50 vragen geen antwoord gekregen, wat een pisvlek

Xaffier | 15-02-23 | 12:26 | 2

Giftige commentaren op nutteloze vragen volgen nog uit onverdachte hoek.

funda | 15-02-23 | 12:30

Het is de voorzitter van de tweede kamer en de tweede kamer zelf die rutte/vvd hier mee weg laat komen, hoe zat dat ook al weer met “ politiek moet transparanter “ ?

Kruimel | 15-02-23 | 12:43

Tom Staal is een kei trouwens. Goede verhelderende journalistiek. Zoals het hoort, maar hetgeen desalniettemin een zeldzaamheid is.

Zomaarwat | 15-02-23 | 12:25 | 1

Chique de friemel dat miljoenenpand aan de Mauritskade. Waar doen ze het toch van? Mede mogelijk gemaakt door ledencontributie en giften of rijkssubsidie?

drs.Nee | 15-02-23 | 12:41

Ik wacht de duiding van Hans Wiegel even af, ook die zal haar wel als eerste complimenteren met haar uiterlijk vermoed ik.

funda | 15-02-23 | 12:22

Maar wat is de ophef nu eigenlijk precies? Kennelijk is mevrouw Sahla, mooie dame trouwens, nogal fout in haar formatieve jaren geweest en was ze lid van een terroristische organisatie. Is zij het allereerste voormalig lid van een terreurgroep die volledig afstand neemt van zijn of haar vroegere overtuigingen? Met haar achtergrond en expertise is ze juist bezig om te voorkomen dat jonge moslims radicaliseren. Dat is toch eigenlijk iets wat juist Geert Wilders zou moeten toejuichen? Het ging meneer Wilders immers om het de-islamiseren van Nederland. Als er al een boegbeeld is voor de-islamisatie dan is het deze mevrouw toch echt. Wat is er ooit gebeurd met liever ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Maar ik zal er wel weer niets van begrijpen.

KingOfTheLoonyBin | 15-02-23 | 12:20 | 25

Wijlen Eberhard van der Laan had een anti-radicaliseringsproject, codenaam Grijze Campagne. De gerecruteerde "jongeren" bleken achteraf juist moslims te werven voor jihad. De Naïviteit onder Nederlandse gezagshebbers is niet te onderschatten.
www.ewmagazine.nl/nederland/achtergro...

Sneerpoets | 15-02-23 | 14:00

Mevrouw Sahla, die op z'n Ruttens spijt heeft betuigd, is in eerste instantie veroordeeld voor het plannen van aanslagen op politici, waaronder Geert Wilders. Ik kan me dus voorstellen dat deze dame die mede verantwoordelijk is voor het feit dat Wilders steeds met beveiligers moet rondlopen niet echt een grote vriendin zal worden van Geert.

ParadiseLost | 15-02-23 | 14:08
▼ 22 antwoorden verborgen

Hoe krijgt die vent het uit zijn stront om op vragen over zijn persoonlijke opvattingen naar een ander te wijzen.

frickY | 15-02-23 | 12:16 | 2

Verspreking. "uit zijn strot".
En dat is dus "stront".

frickY | 15-02-23 | 12:17

Ik reaguur hier om de door reaguurders eerder getegelde reaguursels niet op. Daarenboven kan ik hier slechts reaguren in mijn hoedanigheid als reagurende huismongool, dus voor reaguursels die dit ultra-achterlijke gedoe van de VVD betreffen, verwijs ik u naar GeenStijl. (En Tom Staal is een baas!)

VBO_B_Niveau | 15-02-23 | 12:11

Apart... hij wil geen antwoord geven over smsjes aan haar omdat dat dat een "VVD aangelegenheid is", maar hij nodigde haar wel uit voor een gesprek in het torentje. Dan handel je toch duidelijk als premier.

Trekhaas | 15-02-23 | 12:10 | 1

Zeker als je leest dat zijn ambtenaren hem expliciet adviseerden om die Uber-meneer juist niet in het torentje te ontmoeten.

Schoorsteenveger | 15-02-23 | 13:10

Maakt niet uit, drie keer raden wie er 15 Maart toch weer de grootste heeft/is....

zwellevertje | 15-02-23 | 12:05

Sahla bezocht het torentje en aangezien daar niet de VVD zetelt, moet dat in Rutte's hoedanigheid van minister-president zijn geweest. In een functionerende democratie zouden bezoeken aan de minister-president niet vertrouwelijk moeten zijn. Bezoeklijsten zouden op het internet beschikbaar moeten zijn tenzij er zeer dringende redenen zijn om dat niet te doen (staatsveiligheid oid).

Joris Beltsin | 15-02-23 | 12:04 | 2

We weten in ieder geval 1 ding zeker en dat is dat het niet om een spetterende seksafspraak ging ( de beste man is a-seksueel ). Dus ja, waarom dan wel?

Graaisnaaiert | 15-02-23 | 12:08

Juist!

Trekhaas | 15-02-23 | 12:12

Vervelende lui met overal hetzelfde verberg antwoord. Dat er daar maar een paar goed ongezien de tyfus mogen krijgen, inclusief de personen die dit gedrag maar recht blijven praten.

keistad | 15-02-23 | 11:55

Bestaat de VVD eigenlijk wel? Volgens mij na Bolkestein (voordat hij seniel werd) opgehouden te bestaan.

Tiscali-2 | 15-02-23 | 11:53

Klassiek gevalletje duiken en ontwijken. Wel typerend, de Rutte-partij overkomt het ook allemaal maar. Zoals van alles ons overkomt sinds Rutte premier is.

ratelaar | 15-02-23 | 11:48 | 1

Geert Wilders is aan het vissen en Mark Rutte trapt hier niet in. Zolang er geen wettelijke beperking is moet de VVD zelf afwegen of ze de betreffende vrouw binnen haar gelederen wil hebben.

Red shirt | 15-02-23 | 11:55

Daarom zal ik nooit VVD stemmen.

Colin.Fart | 15-02-23 | 11:47 | 1

Diegene die dat wel doen verdienen celstraf.

upgent | 15-02-23 | 12:02

Mark Rutte toont weer eens geen enkel respect voor de democratie, legt nooit enige verantwoording af, en neemt niet eens meer de moeite zijn collectie doofpotten te verbergen.

Tijd om hem weg te stemmen, de VVD mag wel eens een toontje lager zingen.

Zeurders | 15-02-23 | 11:46 | 1

ze blijven op hem stemmen. In de peilingen nog steeds de grootste partij.

Boeddha18 | 15-02-23 | 12:03

Dit geeft haarfijn aan wat de blijkbare taak is van media. De machthebbers steunen.

Ben je media en doe je daar niet aan mee: dan staan we u niet eens te woord.

En die VVD heeft dan 'democratie' in de naam. Best wel zorgelijk lachwekkend.

Zomaarwat | 15-02-23 | 11:46 | 1

En laat dat volkspartij ook maar weg.

Tiscali-2 | 15-02-23 | 11:54

Nou stelde Tom ook vragen aan Ullysse Ellian, de zoon van Afshin Ellian, die ook op de dodenlijst stond van de hofstad groep. Wat vindt Ullysse er eigenlijk van dat een veroordeelde terroriste die zijn vader wilde vermoorden lid is van de VVD en vrij in het tweede kamer gebouw rond kan lopen?

Sinterbikske | 15-02-23 | 11:45 | 2

Jonkje heeft een baard. Derhalve niet meer serieus te nemen. Wolf en wollen pak.

Normpje | 15-02-23 | 11:54

Ongemak straalde er vanaf inderdaad. Er zullen ongetwijfeld ook wel eens harde gesprekken zijn geweest met pa. Niet hard genoeg mij dunkt.

Shadow112 | 15-02-23 | 11:56

Ongekend Afwezig

Duwbak_Linda | 15-02-23 | 11:42 | 1

Zonder actieve herinnering.

anja | 15-02-23 | 12:21

V ragen?
V erwijten?
D oen we niks mee.

V rede?
V eiligheid?
D oen we niks mee.

V olks-
V erlakkerij?
D oen we.

zeurmachine | 15-02-23 | 11:42 | 3

Vervelende
Vragen
Doorsturen

NeetNormaal | 15-02-23 | 11:44

Volkspartij voor Vergeetachtigheid en Doofpotten

Duwbak_Linda | 15-02-23 | 11:52

Vooral
Veel
Dommigheid.

Vaak
Vervelende
Debielen.

Voornamelijk
Vette
Dikzakken.

VBO_B_Niveau | 15-02-23 | 12:18

In de VS zeggen ze dan dat ze gebruik maken van het recht uit het 5e amandement. Pleading the 5th. Veelvuldig gebruikt. De maffia is er groot mee geworden. En hier in NL de VVD.

BoerKoekoek | 15-02-23 | 11:40 | 1

Dat amendement geldt alleen in een strafproces. Dat is hier niet aan de orde. Wat wel speelt is dat Rutte als MP heeft gehandeld en daarvoor aan het parlement verantwoording moet afleggen. Met het geven van antwoorden voldoet hij aan zijn plicht. Dat die antwoorden irritant en beschamend nietszeggend zijn is een ander ding. Goed dat GS dit aan de kaak stelt.

LucaBrasi | 15-02-23 | 12:23

Een vraag een keer stellen en geen antwoord krijgen, dan gewoon tien keer herhalen en denken dat het dan wel gaat komen. En de zin hier van is!

deja_view | 15-02-23 | 11:40 | 1

Oefening voor de duizenden keren dat je dezelfde vraag weer gaat stellen. Niet bij de pakken neerzitten heet dat. Alle lof daarvoor.

Dr. Blechtrummel | 15-02-23 | 11:46

Ja, je kunt natuurlijk als VVD ook een ronkend persbericht eruit doen gaan of die meid eruit zetten. maar de reden dat dat het makkelijkst - niet gebeurt vind ik eigenlijk nog wel opvallender. Waarom niet? Is het echt alleen maar omdat ze veroordeeld is, spijt betuigd heeft/afstand genomen heeft en iedereen een 2e kans verdient en het nu eenmaal zo in ons strafwetsysteem gaat, de schone lei dus? Of durfden ze het publicitair niet aan haar destijds te wippen en is het nu een nog grotere treinramp aan het worden, of ze nou gewipt of niet gaat worden. Of is het een gevalletje "het is Geert dus als hij oost zegt zeggen wij west", of heeft iemand zich chantabel gemaakt aan die Soumaya, op wat voor manier dan ook?
Kortom, de beerput die ooit een nat windje was.

Graaisnaaiert | 15-02-23 | 11:38

Nu is Rutte ineens geen partijleider? Okay dan ook niet meer, in verkiezingspraatjes vóór 15 maart. Welk een laffe houding.

dathoujetoch | 15-02-23 | 11:37 | 1

Grappig is dat, ja.
Hij is eigenlijk alles, behalve die functie die juist weer een bok heeft geschoten.
Dat is hij weer even juist niet.
Rinse and repeat.

funda | 15-02-23 | 12:28

Ach, ik snap al die vragen die Wilders had over die Sahla op zich wel, maar volgens mij is ze toch op een zijspoor gezet door de VVD, en heeft ze geen toegang meer tot het TK gebouw, althans niet anders dan het 'gewone' publiek (maar dat weet ik niet zeker).

Wilders kan zich beter druk maken over die 'opgehaalde' ISers. Die zijn in potentie veel gevaarlijker dan Sahla (hoewel, 100% zeker weet je dat nooit, maar dat is mijn inschatting), en die horen überhaupt niet meer losgelaten te worden in de Nederlandse samenleving, waar ze zich destijds, tot hun kruintjes afgevuld met islamitische haat, van hebben afgekeerd om zich aan te sluiten bij een weerzinwekkende islamitische moordenaarsclub. In de Volkskrant stond vanmorgen weer een artikel over die ratten. Opmerkelijkste vond ik dit:

"Ze is niet de enige IS-vrouw die er het zwijgen toe doet. Nagenoeg allemaal beroepen ze zich tot nu toe op hun zwijgrecht. De meeste verdachten verschenen dinsdag ook niet in de rechtbank. Dat is opmerkelijk, aangezien een deel van dezelfde vrouwen eerder eiste dat de Nederlandse staat hen zou ophalen uit Syrië omdat zij hun strafzaak wilden bijwonen.''

Je ziet het, we worden gewoon weer gefopt: ze ''moesten'' worden teruggehaald omdat ze in staat moesten worden gesteld om hun rechtszaak bij te wonen, anders zou de rechter hun strafzaken seponeren, of in ieder geval cancellen, of hoe het juridisch heet. En nu steken ze een virtuele middelvinger op naar Nederland, door niet op te komen dagen bij hun zitting.

Het enige wat ze willen, is een 'slap on the wrist' - hoewel ze zelf eigenlijk niet snappen wat ze fout hebben gedaan - en daarna zo snel mogelijk een sociale huurwoning, een uitkering, toeslagen, en anonimiteit. En ''wij' laten het allemaal weer gedwee over ons komen.

Dr_Johnson | 15-02-23 | 11:36 | 9

Gisteren bij NOS dat mbo stagaires keihard geplaatst worden. Over wie gaat het denk je? Studenten van Bonaire?
Al die stille radicalen die er tussen zitten krijg je met dwang naar je toegetrapt door een minister die ook weer voor hbo/wo wil laten loten, ook weer voor de diversiteit. Wat zullen ze blij zijn op Bonaire, hè?

zeurmachine | 15-02-23 | 12:17

@zeurmachine | 15-02-23 | 12:17: Ach, veel van de stagiaires komen niet eens op tijd binnen op kantoor. Praten als ze hun bakkes moeten houden, luisteren naar de wijsheid die ze geleerd krijgen is ze vreemd.
3x te laat binnen? Hoppa, stageplek ben je kwijt bij mij.
Grote mond? Eruit en niet meer terugkomen.

Sjeintje | 15-02-23 | 12:26

Te oordelen aan het zorgwekkend aantal, bijna dagelijkse schietincidenten in dit land ("waar we geen Amerikaanse toestanden willen") lijkt het kinderspel om een vuurwapen te bemachtigen. Al die mafketels lopen bewapend rond tegenwoordig. En een beetje ISIS boy zal toch wel interesse hebben in bepaalde hardware. Dat gaat gegarandeerd een keer mis. Kwestie van tijd.

Asteroid-B612 | 15-02-23 | 12:42
▼ 6 antwoorden verborgen

Waar blijft onze vaste VVD woordvoerder Kluitje-in-het-Riet?

Lohengrin | 15-02-23 | 11:36

Er zijn vele, vele extremistische islamitische terreurorganisaties in de wereld met allerlei angstaanjagende namen zoals Al Qaida, Jemaah Islamiyah, Boko Haram etc.
nl.wikipedia.org/wiki/Islamitisch_ter...
Maar 'De Hofstad Groep' heb ik altijd een vreemde eend in de bijt gevonden.
De Hofstad Groep klinkt oer Hollands en ook best wel chique.
Je zou er zo bij willen omdat die naam zo mooi op je C.V. staat.

Nou begrijp ik wel dat die naam wellicht door de opsporingsdienst is verzonnen en niet door die terroristen zelf maar toch: het klinkt bijna als een eretitel.
Noem vreselijke verwerpelijke organisaties naar wat het zijn en geef ze geen verbloemen of verhullende naam.

keestelpro | 15-02-23 | 11:30

AI is al heel groot bij de VVD-woordvoering zo te zien.

Guusje Nadorst | 15-02-23 | 11:30

Dit is toch niet vreemd? gelijk; ik heb er geen actieve herinnering aan!
Wel, 15 maart gaan we zien of dit gewaardeerd wordt.

dorstig! | 15-02-23 | 11:25 | 1

Volgens mij wordt het wel gewaardeerd, want volgens de peilingen staat de VVD op winst in de eerste kamer.

FrankVeer | 15-02-23 | 11:49

Ik begrijp niet waarom Rutte zich niet gewoon van deze dame distantieert.
Lijkt mij de makkelijkste optie.
Maar blijkbaar beschikt zij over iets dat van belang is voor Rutte.

obi1 | 15-02-23 | 11:24

Nou, wanneer ze trlefoon niet opnemen maar eens aanbellen bij die vereniging van de VVD? Ergens moeten er toch antwoorden komen?
Hebben ze kantooruren?

Jan, Leiden | 15-02-23 | 11:23 | 4

U heeft het filmpje niet af gekeken?

Zeurders | 15-02-23 | 11:49

@Jan, Leiden | 15-02-23 | 12:29: haha, ja beste Jan.

Fuck-a-duck | 15-02-23 | 13:53
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vermis nog de vragen:
51: Had U een seksuele relatie met Soumaya, bij ja hoeveel?
52: Kunt SM-bijeenkomsten beschrijven waar u en Soumaya aan mee hebben gedaan.
Of mag dat niet meer wegens privé?

jan huppeldepup | 15-02-23 | 11:20

De twee ergste ontwikkelingen die de mensheid zijn overkomen zijn: Geneeskunst en Communicatie.

Zemko | 15-02-23 | 11:18 | 1

En de VVD

wapster | 15-02-23 | 11:19

"transparante overheid" my ass.

Asteroid-B612 | 15-02-23 | 11:15

Ik vraag me net af of Yesilguz toevallig al heeft gereageerd met haar standaard 'keihard aanpakken dat tuig' of dat deze quote deze keer onvermeld blijft.

_pacman_ | 15-02-23 | 11:13 | 1

Het “hondenfluitje”, piepte ze ook regelmatig de laatste tijd.

J.Cash | 15-02-23 | 11:30

Iedereen weet inzake dit dossier, en vele anderen, wel hoe de vork in de steel zit. En dat je ernstig moet uitkijken als backbencher iets van een mening te ventileren bij het journaille dat nog wel in staat is met een enigszins objectief-kritische blik de handel & wandel van politici te bevragen.

_pacman_ | 15-02-23 | 11:11 | 1

Dit zijn jullie vragen over Soumaya Sahla. Wij zochten het voor jullie uit. Kijk hier voor antwoorden op de meest gestelde vragen. Zucht....

TanteJuut | 15-02-23 | 11:11

Weet je, wat maakt het ook allemaal uit. Ga lekker bij de VVD zitten meid.
Ik hoop dat putin een beetje opschiet met die bom want ik begin iedereen schijtzat te worden.

Bochel | 15-02-23 | 11:10 | 1

Aha, een medestander. Ik heb dat ook. Als Geert het maar overleeft, dan kan hij toch misschien nog een tijdje vrij genieten. Smerig tuigh van de VVD.

Normpje | 15-02-23 | 11:43

Rutte neemt het Wilders nog steeds kwalijk dat hij bij de VVD is weggegaan.

JTKDM | 15-02-23 | 11:08

Tom staat toch niet per ongeluk bij Denk vragen te stellen?

gestoptmetroken | 15-02-23 | 11:08

Vragen!? Geen vragen!

Mr_Natural | 15-02-23 | 11:08

Alsof de MP deze antwoorden schrijft.

Roos | 15-02-23 | 11:07 | 2

Als hij het niet doet, dan zegent hij ze zeker af. Dus ja, het zijn zijn woorden.

Louter Leuter | 15-02-23 | 11:53

Zal wel niet, maar degene die ze geschreven heeft is er alles aan gelegen geen woedeuitbarsting van de man over zich heen te krijgen.
En je weet, Rutte bepaald en krijgt wat hij wilt.
RutteDoctrine.

Sjeintje | 15-02-23 | 11:54

De vragen en antwoorden die je kon verwachten. Vanavond drinken Wilders en Rutte gemoedelijk een pintje en bescheuren ze zich van het lachen dat iedereen er maar in blijft trappen.

Ndranghitiari | 15-02-23 | 11:07 | 2

Dan blijft mevrouw Sahla nog steeds wel heel erg fout.

Ommezwaai | 15-02-23 | 11:10

ja, Wilders wilt dit leven van safe house van safe house graag..
wat een onzin van u, Deze mevrouw wilde Wilders vermoorden en nu loopt ze bij de VVD rond, vermoorden... sta daar eens bij stil...

the_w | 15-02-23 | 11:34

Wat intens triest dit, lekker verschuilen achter een zinnetje. Laffe takken zijn het.

Kowalski11 | 15-02-23 | 11:05

"Geen herinneringenmeer aan en wij verwijzen u naar onze woordvoerder...." Zonder te hebben gekeken zullen dat wel zo'n een beetje de antwoorden zijn. Die hele club is gebrainwashed door Rutte himself.

Ommezwaai | 15-02-23 | 11:04 | 2

Hier hebben we een plaatsvervangende burgemeester van de VVD.
Deze presteerde het om in zijn eerste drie weken al te reageren op een vraag dat hij hier “geen actieve herinnering” aan heeft.
Totaal inhoudsloos clubje.

J-van-de-Bontekoe | 15-02-23 | 11:35

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl