MATHIEU VAN DER POEL. DE BEELDEN
Wij moeten het maar weer doen he
We zijn natuurlijk chauvinistisch, maar we hadden lekker vroeg het wekkertje gezet voor het WK Wielrennen, de koffie pruttelde al, om erachter te komen dat Mathieu van der Poel was opgepakt na een aanvaring met twee grietjes in het hotel. Laten we duidelijk zijn dat Mathieu - als hij die meiden heeft aangeraakt - lekker zijn poten thuis had moeten houden, de receptie had moeten bellen, de politie had moeten bellen, ALLES BEHALVE DIT.
Maarrrrrrrrrr. Twee (drie) onopgevoede meiden die, kennelijk, al drie uur op je deur staan te rammen, terwijl je in voorbereiding bent op de belangrijkste wedstrijd van het jaar. En op de vermeende beelden hierboven - die op het internet circuleren en door die meiden zelf naar diverse media zijn gestuurd - is te zien dat het niet zachtzinnig gaat. Het is geen klopje, het is een beuk op de deur. En maar filmen en maar giechelen. Ja, dan wordt zo'n vent een keer knap chagrijnig. En nu mailen die hypocriete huilbroeken beelden van het incident naar Nederlandse media. Huilbroeken die op de gang de boel op stelten zetten, diverse hotelgasten irriteren met 'knock and run' en dan beginnen te janken als ze worden aangepakt. Ouders, die niet ingrijpen als ze het kabaal en de ongein van hun dochters horen, maar de schuld bij Mathieu van der Poel leggen, en ook nog eens vinden dat hij te makkelijk er vanaf is gekomen met een boete. Het is dat het Amerika niet is, maar we zien die idioten ook nog wel aan voor zo'n maffe schadeclaim. En dan al die Nederlandse media die beelden niet durven te publiceren, met zo'n betuttelend truttentoontje, want minderjarig. Ja pik, ze hebben de beelden ZÉLF naar jullie gestuurd. Enfin, er schijnen nog meer (en langere) beelden te zijn dan louter deze Monster van Loch Nessiaanse pixelkots, dus mail maar effe naar de redactie.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
Knokken in het StamCafé! Rico Verhoeven vs. Oleksandr Usyk
Rico heeft verloren, vreselijke beslissing van de ref
LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk
Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?
