Schermen in het StamCafé. WK fietsen!
Hee leuk! Een sportcafé!
U mag extra lang in het café blijven vanavond. Het is: een SportCafé met het WK wielrennen in Australië - dus midden in onze nacht. De renners vertrekken rond een uur of 2 Nederlandse tijd en de finish zal ergens rond 8.30 à 9.00 uur zijn. Na de heroïsche zegetocht van ONZE Annemiek van Vleuten bij de vrouwen - won met een gebroken elleboog - is het vandaag de beurt aan Mathieu van der Poel. ONZE Mathieu. Onze Mathieu tegen de Belgische kliek met Wout van Aert en Remco Evenepoel, met als andere favoriet de Sloveen Tadej Pogacar. Wij zetten ons geld lekker op Biniam Girmay. Omdat het een mooie gek is, maar ook omdat-ie hard kan fietsen. LIVE, vannacht, NPO1 en Eurosport, dus eerst nog even lekker wat bier toeteren! HUP MATHIEU FIETSE JONGUH!
UPDATE - Mathieu opgepakt & afgestapt. Later meer...
UPDATE - EVENEPOEL WERELDKAMPIOEN
Wacht maar
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
LIVE. Gent-Wevelgem
Ja Flanders Fields enzo daar doen we dus niet aan (Iran trouwens wel)
