BoomCrematorium Diemen van de baan. 020 krijgt soort van giga Quooker op groene stroom
\
Het kneiterlinkse bolwerk Amsterdam gaat stoppen met het kappen van de Staatsbossen en het invoeren van oerbossen uit landen rond de Oostzee. Het verbranden van houtige biomassa (lees: kletsnat gft-afval) is toch niet de gedroomde duurzame regenboog elfentuin oplossing om van Shell en graties Nederlands aardgas af te komen. Nieuw Plan: een megaboiler voor Amsterdam, die warm water voor bibberend en driemaal daags douchend 020 gaat leveren. Megaboiler is powered bij windturbines in IJburg, Amsterdam-Noord en mega zonnevelden in Vondelpark, Westerpark en Sarphatipark. Maar omdat dat niet genoeg is zal voor 13 miljard aan Russisch gas worden aangekocht, via Sywerts CDA Hulptroepen Alliantie, en leefde Amsterdam nog warm en gelukkig. En dan nu het weerbericht: windstil & mistig.
Groetjes van MilieuDefensie...
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
