VIDEO. Trump hint op terugkeer 2024
Publiek uitzinnig.
Ziet er fris uit Don! Misschien heeft dat unilaterale vertrek van de socials hem toch wel goed gedaan. En gelukkig maar, want hier gaan we ook niet om liegen: die halve CPAC line-up was een populistische freakshow. En natuurlijk is dat het resultaat van het Trumpisme dat conservatisme heeft vervangen, maar Trumpisme is eigenlijk alleen leuk als Trump het doet. En het is echt voor iedereen beter als vooral snuifmajoor Don Jr. en die halfgare verkering van hem zich ver van elk podium houden.
Maar goed, Trumpie was gister dus TERUG en toonde zich een showman als vanouds. In o.a. de fragmenten onder- en bovenstaand hintte hij op een Wieder Da in 2024, en dat vond het publiek natuurlijk het einde. Maar, hij houdt zijn kaarten nog even tegen de borst. De stelling dat een in 2024 een republikeinse president naar het Witte Huis terugkeert, besluit hij met de vraag: "And I wonder who that will be. Who oh who will that be?"
De hele speech!
Conservatisme.mov
Social
Reaguursels
InloggenNa een paar maanden Biden hebben we bommen op Syrië, Antifa gekkies die vrij spel krijgen, blanken die niet meer mogen solliciteren op bepaalde functies, gestegen olieprijzen, oplopende werkloosheid, Biden die na donderdagmiddag het gezien houdt voor de week, censuren van politieke tegenstanders op social media. Dat is even uit het blote hoofd, de horror gaat nog veel verder. Nee geweldige president.
Trump was vlot met het bombarderen van Afghanistan. Liet rechtsextremisten vrij spel krijgen en heeft de grootste groei van de werkloosheid ooit gemeten veroorzaakt. Daarnaast heeft er nog nooit een president zoveel op de golfbaan gestaan als Trump. Wat wilde je precies zeggen?
@* Il Principe * | 01-03-21 | 15:38:
Laat die haat eens gaan. Trump heeft de minste bommen van elke moderne president ooit gegooid. Iedere Trump supporter rechtsextremist noemen. Werkloosheid was het laagst onder Trump.
@hetmoetdanmaar | 01-03-21 | 15:45:
Haat? Gewoon feiten. Ik noem trouwens niet iedere Trumpsupporter rechtsextremist. Hoe kom je daarbij?
@* Il Principe * | 01-03-21 | 15:50:
Omdat je leugens zo idioot zijn over bijvoorbeeld werkloosheid of oorlog dat het alleen blinde haat kan zijn. Rechtsextremisten hebben nooit vrij spel gehad onder Trump, noem 5 aanslagen? Het aantal aanslagen van Biden z'n antifa en blm clubjes zijn niet bij te houden.
@* Il Principe * | 01-03-21 | 15:50:
Weer die 'fine people' hoax? Grappig dat degenen die luidkeels Trump veroordelen altijd de debunked propaganda aanhalen.
Een paar maanden?? Net 5,5 week.... Op zo'n korte termijn heb je geen invloed op olieprijzen en werkloosheid, wat een lulkoek.
@hetmoetdanmaar | 01-03-21 | 15:55:
Is je google kapot ofzo? Grootste sprong ooit gemeten in werkeloosheidsaanvragen was in april 2020, Trump gooide in Afghanistan niet lang na zijn aantreden een MOAB. Trump heeft het record aantal drone-aanvallen tijdens een presidentschap. Wegkijkert!
@* Il Principe * | 01-03-21 | 16:28:
April 2020 was tijdens de coronauitbraak, dat is geen objectief meetpunt. Als je dat wel doet kun je Biden nu ook beschuldigen van alle corona gevolgen. Voor corona was de werkloosheid het laagst onder Trump.
Ik verheug me nu al op Trump 2024 en de hordes mensen die daarvan slapeloze nachten krijgen. Lekker.
Best lekker constructief, dat je daar alleen een president wenst die mensen irriteert die jij niet leuk vindt. Geeft een beetje aan hoe je in het leven staat. Heb je ook een vrouw die je graag zit te sarren met scheten laten onder de dekens?
@Beste_Landgenoten | 01-03-21 | 15:47:
Ik wens juist die schetenlaters ook slapeloze nachten.
In Georgia worden de verkiezingswetten nu toch wel door de General Assembly aangepast en is men erachter gekomen dat de no-excuse "absentee" ballots een fiasco zijn gebleken, waarbij handtekeningen niet in het systeem (eNet) hoefden de staan, in contrast wat originele wetgeving voorschrijft. Idem dito in Pennsylvania. In Maricopa county te Arizona ligt er nu een gerechtelijk bevel om 2.1 miljoen mail-in ballots te controleren. De Board of Supervisors willen niet meewerken met het gerechtelijk bevel, arrestaties en strafrechterlijk onderzoek zal waarschijnlijk volgen. Wat blijkt, in een steekproef zeggen veel mensen zeggen niet gestemd te hebben maar er is wel een stem op hun naam en adres uitgebracht. We kunnen Trump een idioot noemen, maar er is toch wel wat aan de hand zo lijkt. Je ziet de wetgevende macht in verdachte staten nu toch ineens in actie komen... De tijd van handjeklap wijzigen van verkiezingsregeltjes buiten de wetgevende macht is nu wel voorbij.
In dat geval is het juridische team van Trump waardeloos. In al die rechtszaken die ze hebben gevoerd, hebben ze geen bewijs kunnen overleggen van fraude. Nu hebben ze wel opeens iets tevoorschijn getoverd?
@* Il Principe * | 01-03-21 | 13:20: Dat gefraudeerd is, is een zekerheid. Stemfraude komt namelijk altijd en overal voor, ook in het aangeharkte en overgereguleerde NL. De vraag is alleen of de omvang van de fraude van doorslaggevende proporties was. Dat heeft en gaat Trump niet aantoonbaar maken, al is het maar omdat het ondoenlijk is om alle per post uitgebrachte stemmen 1:1 te controleren op rechtmatigheid.
@_pacman_ | 01-03-21 | 13:34:
Mea culpa, er zijn inderdaad een aantal frauduleuze stemmen op Trump uitgebracht. Feit blijft dat Trump vrijwel alle rechtszaken heeft verloren omdat hij geen fraude kon aantonen op de schaal die een verkiezing zou hebben beïnvloed.
@* Il Principe * | 01-03-21 | 13:50:
De rechtszaken zijn allemaal procedureel afgewezen, er is nooit een rechtszaak inhoudelijk behandeld. Of kunt u er wel 1 opnoemen?
@hetmoetdanmaar | 01-03-21 | 14:53:
Eigenlijk zijn er best wat zaken door Trump gewonnen; waarbij onregelmatigheden wel degelijk zijn aangetoond en audits zijn bevolen in counties. Of het wat gaat uitmaken is een andere zaak.
@hetmoetdanmaar | 01-03-21 | 14:53:
Wegens gebrek aan bewijs. Dat zeg ik toch ook?
LOL, nadat de loser heeft verloren van Sleepy Joe, denkt de GOP dat hij de volgende keer wel gaat winnen?
Wedden om een krat bier dat Trump in 24 gewoon president wordt?
@StormRunner | 01-03-21 | 13:43:
Is goed, Trump gaat het de komende jaren veel te druk krijgen met rechstzaken en met het voorkomen van een faillisement.
@* Il Principe * | 01-03-21 | 13:51:
Klinkt als 'Russian Collusion 2.0'.
@quantumcollider | 01-03-21 | 15:21:
Nee, eerder "tough on crime"
@* Il Principe * | 01-03-21 | 15:34:
Na 4 jaar Russian Collusian hoax en claims dat Trump morgen de cel in zou gaan, neem ik dit met een berg zout. Maar laat dit vooral jouw TDS niet in de weg staan.
@quantumcollider | 01-03-21 | 16:03:
Natuurlijk joh, moet je helemaal zelf weten. Hoe zitten die oogkleppen nu?
Geen idee. Zeg jij het maar.
Aankomende jaren krijgen we een stortvloed aan (ex-)POTUS begrafenissen & crematies: Clinton, Carter, Trump, Biden. Geen van allen gaat nog een vlg presidentsverkiezing in USA meemaken. Ik durf ook nog wel een volgorde te voorspellen: Carter, Biden, Clinton, Trump.
Qua leeftijd zou het kunnen kloppen.
Trump is een zielige mislukte loser die niet tegen zijn verlies kan. Dat de man gaat knikkeren ofzo.
Biden is ook gek, is gelijk al aan het "nuken" geslagen. Dat kon je die Trumpie wel nageven, hij was ook knettergek maar niet oorlogszuchtig.
Jawel, burgeroorlogje spelen.
Onzin, Trump heeft al vrij snel na zijn aantreden een MOAB laten gooien op Afghanen. Daarnaast heeft Trump ook het absolute record drone-aanvallen onder een regeerperiode. Ondanks dat hij maar half zolang zat als "Dronebama".
@* Il Principe * | 01-03-21 | 13:26:
Goede zet die MOAB. Taliban was weggelopen van de onderhandelingstafel. Na die bom waren ze zo weer terug.
@quantumcollider | 01-03-21 | 16:10:
Tja, wat je er ook van vindt, lijkt me nogal voorbarig om Biden een bomaanval te verwijten als Trumpaanhanger. We gaan zien hoe het de komende 4 jaar gaat.
@* Il Principe * | 01-03-21 | 13:26: Dit is onzin. Klopt wel voor Obama maar what’s in a name?
@Lievewitteman | 01-03-21 | 12:55: Dat deed hij niet, dat doet BLM, Antifa, etc.
Lol, als bron dat het een "populistische freakshow" is, een tweet gebruiker van de grootste racist en oorlogsstoker op de Amerikaanse TV -Trevor Noah- gebruiken,
die een compilatie van wat uitspraken van de republikeinen zet naast de gebeurtenissen van 6 jan.
Uiteraard kunnen we ook de vele zwaardere en agressievere uitspraken, waarbij letterlijk werd opgeroepen tot geweld door de democraten, zetten naast de beelden van hele steden die in de fik werden gestoken en mensen die werden vermoord.
Ja hele sterke bron.
Trevor Noah. Een schande dat deze onverholen hardcore racist John Stewart mocht vervangen bij The Daily Show. Eigenlijk een soort Amerikaanse Jurgen Raymann, alleen dan met een groter schrijversteam. En een programma.
Kids in cages gaat onder Biden door. Zoals voor Trump dus ook onder Biden ook gedaan werd. Maar onder Biden heet het overflow facilities. De media vinden het niet erg als Biden het doet.
Onder Biden on Obama zijn de cages gebouwd.
Die muur waarom Trump zo verguist werd stond er onder Clinton al. Trump wilde hem slechts doortrekken zodat die eindelijk eens deed waarvoor die bedoeld was.
Wat een kwal, slechtste eerste maand ooit, als dat al zo it, (is niet), hoe de fuck denk je dat dat komt dan? Stable Genius aka randmongool.
Tot nog toe valt het mee met het door de Trumpies voorspelde communisme in de VS. Biden is inmiddels president, maar lijkt geenszins van plan om China te accomoderen, blijkt nog steeds geen Marxisme als lesvak op school verplicht gesteld te hebben en heeft nog altijd geen genderneutrale toiletten verordonneerd. Volgens Trumpies zou de hel neerdalen op de VS, maar daarin lijkt Trumpisme toch meer op een religieuze sekte die het einde van de wereld keer op keer voorspelt. Dus, Trumpies, wanneer begint nu die ineenstorting van de VS?
Biden zei nog wel dat Xi het nu eenmaal op de Chinese manier doet. Dus genocide, dat zit nu eenmaal in die Chinese cultuur. Dat moet je gewoon normaal vinden.
De negatieve invloed van leiders zoals Biden en die gillende keukenmeid merk je pas over een paar jaar. Het slopen gaat langzaam. Ach, China en Rusland bouwen ondertussen lekker verder aan het klaarstomen van hun landen voor de toekomst. Beide hebben een sterke, gerespecteerde en intelligente leider die niets hebben met de splijtende racistische woke ideologie waar wij in het Westen de komende jaren onder zullen lijden.
www.youtube.com/watch?v=0pabbzNjZ2s&a...
Bekijk dit interview even. Ze zijn het gender neutrale toiletten stadium al voorbij.
P.s. dit zijn Biden stemmers
Beste besluiten van biden zijn tot nu toe degene waarbij hij Trumps beleid bestendigd.
Zijn eigen speerpunten, zoals mannen in vrouwensporten, doen het wat minder goed.
@Plaktong | 01-03-21 | 12:31:
So what? Aan Trumps kant staan de neonazi's.
@* Il Principe * | 01-03-21 | 13:04:
De KKK is opgericht door de democraten, uitermate racistisch natuurlijk, maar daar horen we u niet over.
@StormRunner | 01-03-21 | 13:45:
Tsja, democraten en republikeinen zijn zo'n 70 jaar geleden omgedraaid qua rol. Heeft dus niet zoveel met elkaar te maken.
@* Il Principe * | 01-03-21 | 13:04: Ja, dat zijn er ook zo veel. Echt een probleem waarbij het indoctrineren van kleine kinderen op iedere basisschool in New York natuurlijk bij in het niet valt.
@Plaktong | 01-03-21 | 14:16:
Ja, er zijn nogal wat extreemrechtse mensen in de VS... Indoctrineren gebeurt trouwens aan beide kanten. Het onderwijs onder de republikeinen is abominabel.
Trump is een zielige mislukte looser.
Zeg het hem, toetsenbordheld!
@TeeJee | 01-03-21 | 11:56: En zeg jij het hem!
Nee
Loser schrijf je met één o.
Uhhh, multimiljonair via tientallen jaren via groots en smerig zakendoen, Potus geweest, in de 70 en nog steeds vol energie, kinderen die de top bereiken en lekkere wijven neuken. En dan ben je een loser? Met één "o" trouwens. Iemand die zichzelf "Lievewitteman" noemt is in mijn ogen een loser. Watje!
Paul Witteman?
Zou er één Amerikaan zijn die zich druk maakt over de vraag of Rutte meedoet aan de verkiezingen van 2025?
Daddy!
Milo Yiannopoulos is zooo 2016. Gelukkig hebben we zijn boekje nog.
@Graaf_van_Hogendorp | 01-03-21 | 11:21: Milo liftte vooral heel handig mee op het succes van Trump. Milo kan leuk zaaltjes opnaaien, een sjw afslachten lukt ook nog wel maar als het echt lastig wordt is Yiannapoulos ook nergens meer te bekennen.
Wat me in de vorige termijn van de heer Trump zo tegenviel: wetgeving die er voor zorgt dat je met je eigen dochter mag trouwen. Hij dorst het niet.
Maar zie de voordelen: zelf is hij dan van de liability Jared Kushner af. Zo ongeveer de enige vastgoedheld waar ze in NY, NY nog meer de pik op hebben. En Melania was met heur Europese onderkoeldheid sowieso too hot too handle.
Maar terug on topic: trouwen met je dochter, zeker met zo'n Hottie. Je hele redneck/evengelical achterban: Told you so, fokking commiebastards! En daar gaan ze dan als de konijnen. Hoef je meteen minder te immigreren. Win-win-win-win.
Zelfs die oude Egyptenaren wisten het al: hou je bloedlijnen zo zuiver mogelijk. Maar, eerlijk is eerlijk, dat was voordat Martin Luther King zijn handjevol stellingen op de deur van het Capitool timmerde. Een eeuwtje of vijf geleden.
Man man, heb jij ook van de Crackpipe van Hunter genomen?
Muha.... Ik zal het balletje even voor je weg serveren.
@ikworstelengadouchen | 01-03-21 | 11:14: Nope, ik ga kneiterstrak van de Coke Light en McNuggets. En af en toe een BigMac met extra Cheese. Dat kan, als je de Bacon als POTUS gewoon als side dish kan aanvragen. Le Droit du Seigneur. Ook een soort driveby.
Drugs zijn mij een gruwel. Van nature ben ik al veel en veel te ruim van geest. Dank U vriendelijk.
Gewoon zorgen dat zo'n zaak bij het Hooggerechtshof komt. Die omschrijft zo'n restrictie op het huwelijk als een willekeurig gekozen restrictie en aangezien mensen recht hebben op geluk moet de overheid ze daarbij helpen en mag zulke willekeurig gekozen restricties niet opleggen.
Althans, dat was de juridisch zeer slechte redenering waarom het homo-huwelijk niet mocht worden verboden door staten.
(Ter overvloedde: gewoon een wet om het homo-huwelijk in te voeren was veel beter geweest, genoeg steun voor zo'n wet. Dan was die afzichtelijke ad-hoc redenering niet nodig geweest)
Maar "willekeurig gekozen restrictie" slaat ook op zaken als: slechts twee mensen mogen samen trouwen, niet trouwen met bloedverwanten, niet trouwen met je hond, enzovoorts.
Amerika is geen Biden. Amerika is Trump. En Trump is vooral Amerika.
Precies, media blijft Trump maar bespottelijk maken.
Trump gedraagt zich puur Amerikaans en is niks mis mee.
Engelse zijn Engels en Duitsers gedragen zich Duits.
Gek he.
@bigstone | 01-03-21 | 11:13: Ja en Rutte gedraagt zich als een gladde aal. Over 2 weken zet het Nederlandse volk weer een emmer met snot voor hem klaar door weer massaal op hem te stemmen.
Amerika is dus een loser.
Dat Trump voorlopig nog niet van het podium is verdwenen is een zegen voor de Democraten. Laat de Republikeinen elkaar maar de tent uitvechten. Want Trump is een loser, simpelweg omdat hij het Presidentschap, het Huis van Afgevaardigden én zelfs nog op het laatst de Senaat heeft verloren.
Ik ben bang dat u gelijk heeft. Met name die senaat was nog wel te redden geweest zonder Trump.
wat bent u beiden een stel defaitisten zeg, Trump haalde meer stemmen dan welke GOP Presidents kandidaat ooit in 2020. Daarnaast op dit moment vechten de Dems elkaar ook al de tent uit, misschien niet op Nationaal niveau, maar de stemmer en lagere echelons wel.
@ikworstelengadouchen | 01-03-21 | 11:03:
Je kunt met evenveel recht zeggen dat Trump meer stemmers dan ooit heeft gemobiliseerd om tegen de Republikeinen te stemmen.
@JvanDeventer | 01-03-21 | 11:07: tja dat is de vraag he, ik geloof niet dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen, en sowieso niet volgens de Grondwet. er zijn immers, op niet wettelijke wijze, wetten aangenomen mbt poststemmen ( en u heeft kunnen zien uit de proef hier, dat het zelfs in een land met een heel goede administratie niet werkt).
@JvanDeventer | 01-03-21 | 11:07: alleen via poststemmen waarvan op geen enkele manier is vastgesteld kan worden dat ze ook echt door levende personen zijn uitgebracht en die je vrij makkelijk ik enorme postzakken tegelijk 's nachts na sluitingstijd het telkantoor in kunt brengen zonder dat daar toezicht op kan worden gehouden. Het is echter nog maar de vraag of dat over 4 jaar weer lukt.
Net zoals Obama het Presidentschap, het Huis en de Senaat in 2016 verloor. En met grotere verschillen in de hoeveelheid zetels in het Congress dan Trump in 2020.
@Spie | 01-03-21 | 11:54: Daar moet eens goed sociologisch onderzoek op worden uitgevoerd. Waarom, bijvoorbeeld, stemmen Democraten allemaal per postzakken van 30.000 stemmen 's nachts tegelijk maar Republikeinen verspreid via echte stembureau's overdag. Amerika is écht een gespleten land aan het worden.
@SkepticalRealist | 01-03-21 | 16:35: Haters gonna hate en hebben een selectief geheugen.
Twamp for president.
Zit iemand nog te wachten op de terugkeer van deze druiloor (retorische vraag)
Ja.
Lijkt mij wel lachen.
Ja, beter dan al de anderen de afgelopen 20-30 jaar op Reagan na.
@ikworstelengadouchen | 01-03-21 | 11:03: bush jr kon je echt mee lachen.
@Roger-Rabbit | 01-03-21 | 11:10: de comedy sketches waren wel stukken beter inderdaad, bijv "Black Bush" van Dave Chapelle.
Op de aluhoedjes en complotgekkies na helemaal niemand.
Domme mongolen horen niet in het Witte Huis. Die horen in een mental institution.
@Dr_Johnson | 01-03-21 | 11:36: En u kunt het weten.
Ja, leuk!
@Dr_Johnson | 01-03-21 | 11:36: Dementen die meenden campagne tegen George Bush te voeren ook niet, dunkt me.
Net als zijn zoon Barron vertoont voormalig 'orang-oetan aan de kernknoppen' Don wat kuren op het sociale vlak, maar hij schijnt wel een IQ van 160 te hebben. Heeft doodgraver Biden eigenlijk wel 130?
Biden: "What am I doing here?"
Misschien ooit wel gehad.
@Glasgow Argus | 01-03-21 | 10:54:
Sleazy Joe zit niet eens in het witte huisje vermoedelijk. Maar in een kelder met een tena lady om. De beslissingen worden door de ongekozen big boys genomen.
Best knap, een IQ van 160 en nog nooit een boek gelezen, laat staan dat hij zijn school resultaten wil laten zien.
`Hij schijnt ook heel goed te zijn in 4D schaken.
@Beste_Landgenoten | 01-03-21 | 11:49:
Waarschijnlijk heeft hij die IQ test op dezelfde manier afgelegd als zijn toelatingsexamen voor de universiteit. www.google.com/search?q=trump+entranc...
@Beste_Landgenoten | 01-03-21 | 11:49: Christopher Langan heeft een IQ tussen de 190 en 210. Nooit gestudeerd.
@Zwezerik | 01-03-21 | 11:56:
Dus je wil maar zeggen: Dat Trump nooit een boek heeft gelezen pleit voor zijn intelligentie.
Wil je als leider van de wereld iemand die over goede sociale skills beschikt? Dat heeft in Syrië ook zo goed gewerkt onder Obama. Manman, wat beschikte die over een people skills.
Prima plan.
ik heb ook een plan. 'gaat opvang syrische maagden beginnen.
Wel eerst je kinderopvang papieren regelen.
Eerst gaat Bidden nog een paar oorlogen uit de grote wapen lobby hoed toveren. Daarna komt de nekslag op de economie, dankzij de groene gedachte. Wachten we maar een jaar af hoe de VS er dan voorstaat.
Zijn al bezig met de opbouw ervan,in Syrië worden troepen gestuurd ipv terugtrekking.
Oekraïne is ook bezig met troep opbouwen langs de grens met de donbas.
Gaat weer lekker zo,alsof er zonder dat gedonder niet genoeg werk is.
Wapenlobby, u bedoelt het Militair industrieel complex? iets waar President Eisenhouwer al tegen waarschuwde.
Klopt, maar dat dacht ik 4 jaar geleden ook al: dat eindeloos geld bijdrukken gaat een enorme recessie veroorzaken, maar de Centrale Bank van de VS weet het eindeloos uit te stellen.
@Spie | 01-03-21 | 11:58:
Hoe hoger de piek, hoe dieper het dal.
Het stopt een keer, en dat gaat pijn doen.
Geen enkele President in de historie van de US heeft het begrotingstekort verder laten oplopen en meer geld gedrukt dan Trump.
Wat een asbolute prestatie is als je bedenkt dat Trump 3 gouden economische jaren had. Terwijl de zon meer dan ooit scheen smeet Trump meer dan ooit met geld.
En dan claimen dat de werkeloosheid zo laag is, haha! Ja als ik komend jaar mijn hele pensioen er alvast doorheen jas dan heb ik ook een goed jaar.
0.0 reden voor borstklopperij
@TeeJee | 01-03-21 | 12:00: en dat zal ook hier met de Euro gaan gebeuren..
@Inferi0r | 01-03-21 | 12:19: en Obama dan?
@Inferi0r | 01-03-21 | 12:19: Biden begint anders goed met 1.900 miljard dollar bij te laten drukken.
Alsjeblieft zeg.
Hij heeft z'n nut gehad en een ander opgeschoond, maar het is nu wel mooi geweest met deze meneer.
Ouwe gek
Wie?
Biden?
@Wijze uit het Oosten | 01-03-21 | 10:51: In één keer goed.
Had gehoopt dat Biden zijn zinspelingen op het oplossen van de splijting van Amerika waar zou maken. Maar ik krijg de indruk dat de man een tamelijk vochtige vaatdoek is. Hoewel ik de afgelopen jaren toch stiekem vaak voor Trump was, ben ik er van overtuigd dat het belangrijkste probleem wat Amerika (en in mindere mate, Europa) nu heeft de verschrikkelijke polarisatie is. Compleet van de pot gerukte debielerij aan beide kanten van het spectrum. En ik weet niet zo goed of nog vier jaar Trump dat nou gaat verminderen. Maar ja, Biden waarschijnlijk ook niet.
Biden is druk bezig allelei steekjes te laten vallen.
Waar bij Trump ieder gevallen steekje de MSM helemaal gek werd, hoor je er bij Biden helemaal niets over.
Overigens heeft Trump het beter gedaan dan Biden tot dit moment.
Agenda2030, de grote reset, het beter terug opbouwen; dat zijn de problemen, zowel in de USofA als in de USofE.
die polarisatie is grotendeels de schuld van links, zeker in de VS. hier in NL mag je nog wel een deeltje weg leggen bij Wilders van wege zijn retoriek ( maar hij heeft wel gelijk dat wel.) In de VS zijn de linksen begonnen met identiteitspolitiek. Met grote dank aan de heer BH Obama.
@ikworstelengadouchen | 01-03-21 | 10:43:
Ik ben het met je eens dat de polarisatie begon bij links, maar in de VS was Trump het hysterische en overtrokken antwoord daarop. Dat is de baby weggooien met het badwater.
@Mr.Crowley | 01-03-21 | 10:39: Heb je voorbeelden van die steekjes die Biden laat vallen?
Eens. Hoe suf en lame het ook is - het wordt tijd dat we de agenda niet meer laten bepalen door de extremisten. Maar ja, wat is extreem? Voor de groenlinks stemmer ben je al extreem-rechts als je niet de halve islamitische wereld naar nederland wil halen. Ik vraag me echt wel eens af hoe je hier nog uitkomt.
Gisteren het debat gezien? Voor elke ongenuanceerde zieligheids-Kaag komt een fulminerende Wilders. Dat wordt de toekomst.
Die polarisatie gaat hier net zo hard hoor, alleen komt het een paar jaartjes later dan in de VS. Maar met die linkse staatsgreep van straks krijgen BLM-terroristen, islamfacilitanten en klimaatcultisten alle mogelijke ruimte om deze samenleving ook volledig tot aan de grond toe af te breken.
Nederland en de EEG dat was, zoals wij die in de 70's en 80's zijn opgegroeid het nog kennen is niet meer en zal ook nooit meer terugkomen. En die alles wat nieuw is en van ver komt is slecht, verre van zelfs maar het goede van dit land moeten we koste wat kost beschermen en bewaren en juist dat wordt in een sneltreinvaart afgebroken en opgeofferd op het altaar van de weg-met-onziaten en diversiteitsterroristen.
@Graaisnaaiert | 01-03-21 | 11:03:
*niet alles wat nieuw is* uiteraard.
@Nutbag Deluxe | 01-03-21 | 10:50:
Hij heeft het voor transgenders weer mogelijk gemaakt om in het leger te dienen. Kun je over discussiëren, maar in mijn optiek is het een fout.
In de Iran politiek heeft hij hij al dverse miskkleunen gemaakt en in een toespraak in Texas waar hij was ivm het weer zei hij voor de microfoon what am i doing here. www.youtube.com/watch?v=zyBMO8cK_pg&a...
Trump zou hier ook voor in Nederland afgemaakt zijn. Nu hoor je er niets over
@Graaisnaaiert | 01-03-21 | 11:03:
Ten overvloede
www.ibtimes.sg/confused-joe-biden-say...
Lach maar. In Nederland Ons Land roept de lijsttrekker van de 2e partij van Nederland, tijdens een serieus debat, op televisie, dat hij een fictioneel karakter wil aanstellen als Minister.
Oorverdovende stilte. Hier en daar wat goedkeurend gegniffel.
Als je even een momentje neemt en dit van een afstandje aanschouwt dan moet je je toch afvragen waar we in godsnaam op af stevenen.
Ten eerste was het geen serieus debat. Ten tweede snapt iedereen dat hij beeldspraak gebruikt. Ten derde heeft u niet door op welke fictionele ideeën het beleid van onze minister-president is gebaseerd (gasverbod, immigratiewaanzin).
in een hel van humorloze reaguurders
@klimaatsloper | 01-03-21 | 10:40:
Het is gvd geen standup. Die man ambieert minister-president te worden.
Kom op zeg.
Goh. Een beetje joi de vivre.
Pim is er om vermoord.
@Koekje-dr-bij? | 01-03-21 | 10:41: als je tussen de apen zit moet je ook met poep spelen.
@JvanDeventer | 01-03-21 | 10:40:
Ten eerste was dat het wel, totdat die clown zijn mond opendeed. Dank voor het onderstrepen van mijn punt.
Ten tweede dachten we dat ook met zijn kopvoddentaks. Vraag het hem. Meent u dit, mijnheer Wilders? Ja hoor ik meen het. Wat zijn dit voor spelletjes.
Ten derde kun je de standpunten van onze huidig MP (die ik ook niet deel, maar irrelevant) gewoon op argumenten ontkrachten. Maar nee. We gaan Zwarte Piet aanstellen als minister van Cultuur. Mijn god.
@Knufter | 01-03-21 | 10:42:
Pim zou NOOIT zoiets oneindig debiels hebben geroepen. Controverse, ja. Maar ridicuul, nooit. Schaam je voor deze vergelijking.
@Koekje-dr-bij? | 01-03-21 | 10:41:
Volgens mij heeft ene Mark Rutte een keer de pias uitgehangen op zo'n speciaal daarvoor bedoelde bijeenkomst. Ben even de naam van die happening kwijt.
@Koekje-dr-bij? | 01-03-21 | 10:43:
We gaan Van Engelshoven aanstellen als minister van cultuur. Mijn god. De werkelijkheid overtreft elke fictie. Geef mij Zwarte Piet maar.
@JvanDeventer | 01-03-21 | 10:48:
U weet dat Zwarte Piet niet bestaat toch? Bent u dronken? Het is gvd nog geen 11 uur op een maandagochtend.
@kweethetooknietbeter | 01-03-21 | 10:45:
Goed verhaal. Doen we verder niks mee.
Als je stemt op iemand die fictieve karakters ministersposten wil geven in de echte wereld ben je klaar voor een dwangbuis.
@Koekje-dr-bij? | 01-03-21 | 10:50:
Van Engelshoven is aangesteld omdat ze een kut heeft.
Zwarte Piet kan worden aangesteld omdat hij een kleurtje heeft.
Wilders toont in één klap onder meer de waanzin van de identiteitspolitiek en de positieve discriminatie aan.
Serieus debat? Hebben ze het ook over de (doods) bedreigingen aan het adres van Wilders gehad dan?
@Koekje-dr-bij? | 01-03-21 | 10:51: U neemt het allemaal veel te serieus en mensen die dat niet doen, zijn klaar voor een dwangbuis? Dat met die argumenten was sterker. Gewoon niet stemmen op Wilders, als u dat niet wilt. Lijkt mij een strak plan.
@Usumani | 01-03-21 | 11:52:
Het erge is nog, dat het punt wat Wilders aankaart (cultuur, identiteit) misschien wel hét thema is. Weet u nog toen die argentijnse riep; Dé Nederlander bestaat niet? Geschokt waren we. Dat kun je niet zeggen. Maar als we dat zo belangrijk vinden, waarom hebben we het er dan nooit over? Wat is dan een Nederlander precies? Wat voor land willen wij eigenlijk hebben met ons allen? En passen die 800.000 niet-nederlanders die in 10 jaar Rutte zijn ingevlogen eigenlijk wel in dat plaatje? Super belangrijk. En dan komt Wilders met Zwarte Piet als minister van cultuur. Hoe moeilijk is het dan nog voor Kaag om te gapen en gauw weer door te gaan naar "serieuze" onderwerpen, zoals klimaat en racisme? Hoe kun je dit niet serieus nemen? Hoe kun je zo makkelijk je schouders ophalen als die clown zo`n belangrijk onderwerp verkwanselt?
Nee. Ik ga zeker niet op Wilders stemmen. En als je dat wel doet ben je klaar voor een dwangbuis.
En toch. Biden is extreem goed bezig. Hij legt China het vuur nu eens echt aan de schenen, heeft Iran een flinke waarschuwing gegeven met een aanval op Iraanse posities in Syrie en heeft MBJ, die journalistenhakker in Saoedi-Arabie - tenslotte de echte Islamitische Staat - de wacht aangezegd, met afbouwen van wapenleveranties en de steun voor de oorlog in Jemen.
De halfzachte acties van Trump, het wegkijken, het pompeuze geblaat over Kim Jong Un die nog steeds kernraketten bouwt en af en toe een love-letter stuurde naar Donald, nu pas zien we weer een echte president aan het werk. Die de diplomatie weer herstelt, aan duurzaamheid werkt, die internationaal weer meetelt en die ondertussen niet met zich laat sollen door allerlei dictators.
En ja ach, Donald, die nog altijd volhoudt dat eigenlijk hij de verkiezingen heeft gewonnen. Deze man zal kansloos zijn in 2024. Als hij dan nog leeft. Voorlopig echter lijkt hij nog vol energie, dat moet ik hem nageven. Maar veel geleerd heeft hij niet, nu hij ook zijn trkouwste bondgenoot in de Senaat, Mitch McConnell, bij de club afvallige kafirs heeft gezet. The Don blijft toch gewoon een maffiabaas.
Gaslighting werkt niet in je voordeel B_L.
China het vuur aan de schenen leggen? De verkoop van Tiktok gaat waarschijnlijk niet door, en dat is een schat van data van Westerse jeugd in Chinese handen. Iran een flinke waarschuwing gven? Onder Trump werd Soleimani, zo goed als de tweede man van Iran, opgeblazen. Met de rest van je punten ben ik het grotendeels eens.
Het is echt tijd voor een ban BL.
Je eeuwige gezwets is misselijk makend.
Toch fijn om te constateren dat u aan zuurheid niets hebt ingeboet. Gewoon prettig om te lezen, al die verongelijktheid. Verder vol aannames. En ook nog een glazen bol op tafel. Kostelijk.
Biden extreem goed bezeg? Hilarisch.
De ene blunder na de andere blunder tovert die gek uit z'n hoed.
Leugens stapelen zich op.
Het is hem afgeraden om zn bek open te trekken omdat er vrijwel niets zinnigs uit komt.
@bigstone | 01-03-21 | 10:42:
Weet niet, ik denk dat je dan impliciet de idee van "cancel culture" accepteert. Dat zie ik niet zo zitten.
*proest*
China lacht zich de ballen uit de broek om Biden's nikszeggende acties, Iran is echt niet meer onder de indruk dan dat ze dat onder Trump waren, en de wapenleveranties gaan nu dus gewoon via Europa lopen.
En daar ben jij dan idolaat van?
"it's not Trump" is blijkbaar al genoeg voor de ja-knikkers.
@Nutbag Deluxe | 01-03-21 | 10:42:
Iran is bezig kernwapens te bouwen. Dat is aan Trump te danken
@* Il Principe * | 01-03-21 | 11:36:
Dat poogt Iran al sinds 1990, toen met hulp van de Russen, dus zo bijzonder is dat niet.
De hyperfocus op Trump is nogal kortzichtig en dom.
Had ook geen instemming verwacht, dus de reacties stellen me gerust. Niks veranderd hier een dat gaat ook echt niet gebeuren. Stem gerust op de man die zwarte piet wil aanstellen als minister, ook al is het bedoeld als grap. Zo lang Wilders zich als een idioot gedraagt zal hij toch nooit gaan regeren. Trump heeft zich op dezelfde manier in de hoek geverfd. Je ziet wat ervan komt...
@Beste_Landgenoten | 01-03-21 | 11:46:
Je had instemming verwacht voor je zwakke argumenten?
Grappig.
Maar wie wordt dan Minister van Cultuur?
Pete, Pete Black.
Goed nieuws, al was het maar wegens de hoge amusementswaarde van die blauwharige woke figuren met Barbapapa lijven die tijdens de inauguratie totaal hysterisch worden en uit frustratie alleen maar nutteloos tegen de kosmos kunnen krijsen. Dat was me lachen. Helaas kan huize Asteroid echter weinig betekenen voor The Donald want mijn wederhelft zegt "I'm not voting for that asshole" en mijn dochter zegt "Doe normaal !" Wat is er dan mis met The Donald ? Goeie vraag ja.
Stelling A. Trump is totaal en compleet ongeschikt om zelfs maar een supermarkt te managen, laat staan de Verenigde Staten.
Stelling B. Trump is het enige alternatief voor een postmoderne golf van woke blauwharige muppets die achter uw voordeur proberen te komen om uw kinderen genderneutraal te maken.
Stelling C. Beide bovenstaande stellingen zijn waar en hoe ga je hier in hemelsnaam uit komen ???
@Koekje-dr-bij? | 01-03-21 | 10:48:
Emigratie.
@Koekje-dr-bij? | 01-03-21 | 10:48: Over stelling A kan je van mening verschillen. Maar je zou datzelfde argument kunnen hanteren bij iedere andere willekeurige kandidaat waar je geen vertrouwen in hebt. Trump is misschien een lomperik, die er een nogal onorthodoxe "van dik hout zaagt men planken" manier van communiceren op na houdt, maar hij heeft het beste voor met zijn land. Heeft daarbij opvallend veel van zijn verkiezingsbeloftes waargemaakt. Beschuldigingen dat hij een "narcist" is, neem ik voor kennisgeving aan. Dat zal allemaal wel. Dat is een subjektief oordeel. Voorts is het niet zo dat POTUS als een dictator per decreet regeert zoals nogal wat mensen schijnen te denken. Hij heeft wel meer macht dan onze MinPrez maar wetsvoorstellen worden gemaakt door het Congress (de Senaat, en het Huis van Afgevaardigden).
Stelling B) dekt de lading niet helemaal, het gaat om veel meer dan gender-neutrale poppenkast. De woke generatie van Social Justice Warriors en beroepsactivisten lijkt in een staat van collectieve waanzin te zijn beland die inmiddels volkomen uit balans, tot heksenjacht achtige extremen en naar mijn mening tot in het absurde is geslingerd. Deze mensen leven in wat wordt omschreven als "a fact free universe", waarin universele wetten, wetenschappelijk bewezen feiten en logika niet meer gelden, maar alleen dogmas. Dat men daarbij de geschiedenis wil herschrijven is naar mijn mening ook een kwalijke zaak.
Het mooie van het nieuwe regiem in de VS is dat het Pentagon carbon credits koopt voor iedere bom die wordt afgeworpen.
Stikstof rechten van land x opkopen om vervolgens in land y de boel te vervuilen.
Het is maar wat je mooi vind.
Helaas was het niet serieus, maar ik zie ze er wel voor aan om dat nu te gaan doen.
Le veau d'or est toujours debout!
Het wachten is op het gebruikelijke kliek die - met het schuim op de kaakjes - weer klaar staan om volledig apeschijt te gaan want Trump. Vooral ook omdat Opa Biden nog niet echt qua handelen/uitspraken in het nieuws is gekomen.
Door het woordje 'apeschijt' moest ik denken aan dit filmpje: www.youtube.com/watch?v=Up3Y5WUWy-k ;)
Dan heb je niet opgelet. Biden is behoorlijk daadkrachtig bezig. Maar het zal je aandacht wel niet hebben, vermoed ik zo.
@Beste_Landgenoten | 01-03-21 | 10:37:
Hij doet wat ze hem influisteren.
@Beste_Landgenoten | 01-03-21 | 10:37:
Klopt, me S Arabie bijvoorbeeld. Eindelijk die oude vertrouwde oorlogen weer terug, met bijbehorende vluchtelingenstromen naar Europa.
Omdat Biden gewoon z'n werk doet in plaats van het grootste deel van de tijd te besteden aan 'executive time' en beledigen en liegen op social media. Biden is goed en daadkrachtig, op een behoorlijke no-nonsense manier aan het werk. Wat een verademing.
@Japannert | 01-03-21 | 10:48: Doet zijn werk om Amerika op de laatste plaats te zetten. Doet zijn werk, waar zijn fouten niet worden afgehandeld door de media, oh wacht, de media houdt van de politieke ideologie van de Democraten, logisch.
Trouwens, beledigen, is een vorm van humor, tenzij het ernstig is. Biden is saai, niks leuks aan hem. Saaiste president ooit, zegt veel over uw leven Japannert, ook een saai persoon. Biden beledigt niet op social media, hij weet immers niet hoe het werkt, te oud en niet nuchter daarvoor, hij beledigt achter gesloten deuren. De MSM laat het niet zien, wat de normaalste zaak is van de wereld. Je eigen soort beschermen en maar projecteren op anderen. Typisch.
@Japannert | 01-03-21 | 10:48:
Ze moeten Joe elke ochtend uitleggen waar hij is, en waar hij een handtekening moet zetten.
En over 4 jaar; geen enkele belofte waar weten te maken, want de Dems zijn echt niet beter dan de Reps.
'Goed en daadkrachtig'.... dat zijn het soort spinsels die uit een Ministerie van Waarheid komen. Forza oogklepjes!
@Japannert | 01-03-21 | 10:48: Ja Mariokarten terwijl Kamala belt met wereldleiders..... heel logisch!
@Beste_Landgenoten | 01-03-21 | 10:37: Klopt en is tevens juist. Komt misschien ook omdat Creepy Joe een nogal slaapverwekkend effect heeft en als dodelijk saai overkomt.
@Japannert | 01-03-21 | 10:48: "Biden is goed en daadkrachtig". Ik mis hier de Gregoriaanse muziek. Geen enkele politicus belandt op de plek van POTUS zonder een paar vuile klauwen te hebben gehaald in de afgelopen decennia. Dus zeer zeker ook "Biden de carriëre politicus" niet. Ten tweede: Biden heeft niet gewonnen omdat ie Biden is maar vooral omdat Trump de laatste maanden voorafgaande aan de verkiezingen helemaal van het padje leek af te donderden. Biden won dus niet want Biden, Trump verloor want Trump. Wat Biden dus niet automagisch "goed & daadkrachtig" maakt, bovendien zat aanhangers destijds (nog steeds trouwens) die Da Donals ook "goed & daadkrachtig" vonden. En verder een beetje prematuur zo kort na de inauguratie, iets met "één zwaluw" . Bovendien nog maar de vraag of ie het 4 jaar vol gaat houden, zelf zou ik er niet van opkijken als Kamela "I'm a black woman" Harris op de achtergrond de touwtjes veel meer in handen heeft en straks glimlachend een plekje opschuift. En misschien wordt Hillary in dat geval ook weer van stal gehaald.
@Grijskijkert | 01-03-21 | 11:59:
Beter een saaie lul als president dan een debiele clown met een narcisme-probleem. Maar daar denken de lezertjes hier toch anders over, wat dan ook weer veelzeggend is.
@Beste_Landgenoten | 01-03-21 | 12:16: Tja, "lezertjes" heb je in allerlei soorten & maten nietwaar ?. Probleem met saaie lullen (en Biden wekt de indruk een "klasse apart" te zijn) is dat deze meestal als een grijze muis de vergetelheid in gaan met vaak weinig verdiensten het conto die het herinneren waard zijn/blijven. Trouwens, tip: je mede reaguurders betitelen met verkleinwoordjes, komt redelijk dommig over. En - anders dan je misschien zelf graag wil blijven geloven - worden je argumenten er echt niet ineens beter van. Maar als je er zelf helemaal blij van wordt & blijft, vooral blijven doen zou'k zeggen.
@Beste_Landgenoten | 01-03-21 | 12:16: Eens!
Fijn om de baas weer eens te zien ipv die opgewarmde marionet.
Trump kan zich in alle rust voorbereiden en dan keihard toeslaan. Ondertussen een beetje pierewaaien, achter de wijven aan en golfen. Het is dat Pyongyang niet aan zee ligt anders had ie met Kim Jong-un (of zijn zus) in een kekke Noord-Koreaanse strandbar een paar cocktails weg kunnen tikken, te zamen mijmerend over de wereldvrede.
Golfen deed Twump tijdens zijn presidentschap al veelvuldig. Hierdoor is denk ik de coronacrisis in het gezicht van de VS ontploft. Zonder twijfel de beste president ooit...
Zolang hij maar niet achter de kids aangaat zoals The Big Guy (mr. 10% alias Hairy Legs).
@pibasso | 01-03-21 | 10:35: Bijna meer doden nu onder Biden dan onder Trump. Wat doet hij? Het zelfde, met de zelfde mensen.
@pibasso | 01-03-21 | 10:35: wel eens van extreem obesitas gehoord wat vooral in de USA al heel lang voorkomt? Amerikanen eten en leven ongezond en dat is de oorzaak van hoge sterfte...... niets met Trump te maken.....
@Blonde Nel | 01-03-21 | 11:28: Amerikanen eten en leven ongezond omdat ongezond voer nu eenmaal goedkoper en 24x7 verkrijgbaar is. Hebben vaak ook helemaal geen tijd (laat staan zin) om gezond te koken, druk als ze zijn met baan #2 en #3 om de "maxed-out" credit cards af te lossen.
@Pimp my Voortuin | 01-03-21 | 10:38: Biden neemt het probleem serieus. Er worden pas sinds een maand overal mondkapjes gedragen, eerder niet. Het virus is niet ineens weg, omdat er nu een president zit die het wel serieus neemt. Als je als Trump eerst bijna een jaar roept dat het virus niet zoveel voorstelt neemt driekwart van alle Amerikanen (ook de obesen) geen maatregelen want Trump zegt het.
Dan blijft het helaas dweilen met de kraan open
@Blonde Nel | 01-03-21 | 11:28: Ik heb het een aantal keren met eigen ogen mogen aanschouwen.
Als de Republikeinse partij wil blijven bestaan moeten ze Trump geruisloos lozen. Hij mag als president hier en daar verstandige dingen gedaan hebben, uiteindelijk is hij de splijtzwam van conservatief Amerika. Bovendien diskwalificeert zijn gedrag na de verkiezingen hem als kandidaat. Terug in zijn hok met die man. Laat hem maar weer TV-shows maken en onroerend goed verkopen.
U heeft duidelijk niet door welke wind er waait. De Neocons gaan richting de exit en zijn helegaar niet populair bij de gemiddelde GOP stemmer afgelopen verkiezing. Dan heb je nog de bible thumpers, maar dat is ook een kleine groep geworden. De populisten hebben de meerderheid en dat weten de Neocons dondersgoed.
Dan begint Trump gewoon Republican Party 2.0. Ik weet wel wie er dan gaat winnen.
@goedverstaander | 01-03-21 | 10:27: Van mij mag hij meedoen als onafhankelijke kandidaat. Wat zeer onverstandig van de Republikeinen zou zijn is dat ze hun lot verbinden aan dat van Trump.
@JvanDeventer | 01-03-21 | 10:31: Wie zijn de Republikeinen? Die mensen die in grote meerderheid achter Trump staan?
@goedverstaander | 01-03-21 | 10:32:
Ik bedoel niet de kiezers, maar de partijleden en de partij-organisatie. Als die ook door Trumpisten zijn overgenomen is het afgelopen. Dan is het gewoon de Trumppartij.
@JvanDeventer | 01-03-21 | 10:35: Gezien de uitslag van de stemming in de Senaat over zijn impeachment lijkt Trump me redelijk veilig.
@goedverstaander | 01-03-21 | 10:37:
Dat hij "juridisch" niet vervolgd wordt betekent niet dat er onder Republikeinen geen verontwaardiging is over zijn gedrag, met name dat op 6 januari. Of hij "veilig" is doet er niet zo toe.
@JvanDeventer | 01-03-21 | 10:45: Weinig Republikeinen te vinden die de gok (in hun eigen staat) wensen te nemen om de aanhangers van Trump af te serveren. Want beide kampen (dus incl. Dems) beseffen zich inmiddels dat "Trumpism is here to stay and a force to reckon with".
Wanneer wordt de scheiding van Melania eigenlijk bekend gemaakt of was die tien jaar geleden al?
Scheiding van tafel en bed zal zo'n 10 jaar geleden geweest zijn inderdaad
Ik heb een logeerkamer over.
Ze wacht geduldig tot Don het loodje legt. Dan rollen de kudo's vanzelf haar kant op.
Wie hypergameert het eerst.. Davide of Melania? Tijd voor een nieuwe poll!
De Amerikanen balen nu al.
Hun geliefde wapens worden afgenomen, en de grenzen opengezet.
De dollar zakt weg ten opzichte van de Britse pond.
Trump. The best president ever.
Zware tijden voor de NOS. Trump weg, Groot-Brittannië redelijk de zaak op orde, Baudet te klein om invloed te hebben. Je sart alles weg maar je kan daarna niemand meer pesten omdat het niet links is.
CNN kijkcijfers zijn gehalveerd. En de miljonair talking heads aldaar missen orange man vreselijk. Behalve Cuomo dan. Die zit hem te knijpen voor zijn broer...
NOS heeft ook rare nutteloze onderwerpen. Ze vertellen dingen die al logisch zijn. Eerst komen ze met dat het virus vernietigd moet worden. Vervolgens komen ze met dat virus blijft in de samenleving. Joh, alsof we dat niet weten.
Ken zelf een aantal voorbeelden van NL mensjes die - na 4 jaar van schuimbekkend losgaan op OMB op de sowsials - ineens teruggeworpen zijn naar het eigen mistroostige bestaan. En ik krijg sterk de indruk dat die mensjes het nu (want Corona) extra zwaar hebben met zichzelf. Effe niks meer om over los te gaan. Misschien dat PVV/FvD winst bij de komende TK verkiezingen voor het spreekwoordelijke "doekje voor het bloeden" gaan zorgen ?
Niet schokkend heur als je het volgt. Wat wel nieuws is, is dat hij blijkbaar geen eigen partij opricht en op de GOP ticket verder wil gaan. Want hij heeft het over een Republican president.
Klopt, zoals de kliek Obama ( zie Biden en Harris) de Dem partij nog in z'n greep heeft, is de GOP sterk in handen van Trump, en iedere republikein weet dat als ze zich tegen Trump keren ze electoraal dood zijn. Trump en zijn Bondgenoten ( met name de House Freedom Caucus etc) gaan de GOP ombouwen naar een rechtse vokspartij ipv een partij van Multinationals en Countryclub types. En als ze nu op lokaal niveau de kieswetten gaan aanpassen ( zie dus het mail in door democraten in 2019 geregeld) dan gaat de GOP gewoon een meerderheid halen in 2022 en in 2024 wordt Trump ( of een kandidaat gesteund door Trump) President. Veel mensen denk dat Trump mega impopulair is, maar dat is niet het geval, hij was de populairste Republikeinse president ooit gezien de ontvangen stemmen, en ook deed hij het beter bij minderheden dan welke republikein dan ook. Mocht Trump beslissen niet mee te doen, dan wordt het geheid DeSantis of Noem, Beide Gouverneur en zeer pro Trump.
@ikworstelengadouchen | 01-03-21 | 10:34:
Wie denken dat Twamp impopulair is? Onze medelanders zeker, die louter NPO/CNN nieuws consumeren en straks Marxje Rutte stemmen en in 2019 Schransje Timmerfrans.
Er is niemand bij de GOP die zo populair is als hij. Ook onder geregistreerde GOP kiezers, hij haalde Reagan in op een gegeven moment qua populariteit binnen de partij.
Er zijn op dit moment 3 kandidaten voor de GOP in 2024, Lil' Donnie, Teddy Cruz (die onlangs een faux pas maakte) en inderdaad DeSantis, omdat hij CNN journo's met succes afblaft. Verder misschien nog die gouverneur uit South Dakota.
Maar goed 2024 duurt nog lang. En ik denk overigens ook niet dat Creepy Joe het lang volhoudt. We gaan het zien. Ondertussen gaat Orange Man vanaf de zijlijn de Dems trollen. Het zal hem allemaal wel.
@Graaf_van_Hogendorp | 01-03-21 | 11:26: ja uw analyse klopt de blinde medelanders die afgeven op Trump. en de Gourverneur uit South Dakota is Kristie. Ik moet zeggen dat u zeer zeker goed op de hoogte bent wat er over de plas gebeurt tegen over 90% van de NL'er en reaguurders.
@ikworstelengadouchen | 01-03-21 | 10:34: He he, eindelijk iemand die het snapt :)
Prioriteit moet eerst liggen bij het garanderen van een betrouwbare verkiezingsuitslag volgende keer. Geen dubieuze stemcomputers, geen dubieuze poststemmen en waarnemers die op een fatsoenlijke manier hun werk kunnen doen. Anders is het een herhaling van zetten en hebben die verkiezingen sowieso geen enkele zin daar.
Deze keer kunnen ze niet nog een virus toveren.
Begrijp ook niet waarom er niet digitaal gestempt word.
Waarom niet veilig genoeg ?
Al onze gegevens staan ook digitaal dat is volgens de geleerde veilig genoeg .
*gestemd
2024 is alweer een paar setjes uv lampen verder bem ik bang.
Gelukkig maar.
Ik mis die idioten met hun “Bonkers” of “Orange Man” of weet ik veel wat voor kinderlijke uitdrukkingen ze gebruiken.
Die elke dag minimaal zes keer hun frustraties kwijt moesten. Met totale nonsens over een USA president. Zo onderhoudend en komisch.
Juistem. Je ziet ze nu niet meer. Wellicht in net zo'n vegetatieve staat als hun grote voorbeeld Biden.
Inderdaad, mis de idioten die tot ver in januari riepen dat de verkiezingen gestolen waren en Trump echt nog ging winnen. Zo vermakelijk. Heb al een tijdje weinig meer van ze vernomen.
Lil Donnie bad roeperts hebben even last van Biden remorse. Geen $2000 stimmy, wel bommen op bruinen in Syrie. No reeeeeefunds.
@ijstijger | 01-03-21 | 10:23: begrijpend lezen is geloof ik niet uw forte.
Maar wel heerlijk dat u reageert!
Graag nog een paar kwalificaties in de comments, “Twamp” of zo, ik help u vast een beetje.
@Graaf_van_Hogendorp | 01-03-21 | 10:23:
"buyers remorse" -> "Biden remorse"
Die is leuk. Ga ik stelen.
Die gast hier op GS die hem constant Bonkers Bonespur ofzo noemde :') triest figuur was dat zeg
Misschien onder 'guurders alhier al bekend maar ik plemp hem toch maar even: las ooit ergens dat Biden (volgens de die hard Trumpisten) staat voor "Biggest Idiot Democrats Ever Nominated".
Och, komt tijd, komt raad.
Plusjes voor Trump, de man die even de "linkse" US deed tranen van zoveel "onrecht", dat hen, democrats, had aangedaan.
"De schoft!"
Het is wachten op Kamala, en we zullen meemaken wie het laatst lacht.
die runt de show al op de achtergrond. Ze riep toen Joe zei dat hij niet wist wat hij tekende (dement?) dat hij maar gewoon moest tekenen, en terwijl Joe Mariokart speelde was zij met wereldleiders aan het bellen..... Kamala is een pion uit de Obama stal, heeft zich in Cali een weg omhoog gezogen ( letterlijk) en werdt in de primaries vernietigd door Tulsi Gabbert..... Kamala is een marionet en Joe is dement.
@ikworstelengadouchen | 01-03-21 | 10:17:
Vraag ik me toch af water in dat document stond. Zelf denk ik dat er in stond dat de gehele administratie en ondersteunend personeel voortaan elke dag gratis kopjes koffie plus gratis koekjes moeten krijgen.
u weet niet wat links is en in de VS hebben ze dat helemaal niet. Het is wel zo dat u uw gezondheid, welzijn en bezit aan de sociaal democraten te danken heeft en niet aan de VVD CDA feodaalliefhebbers.
@ikworstelengadouchen | 01-03-21 | 10:17: u bent vroeg op daar in de maffe VS met mafkees verzinsels.
@MaarFeitelijk | 01-03-21 | 10:45: nee hoor, ik woont gewoon in de Republiek van de Verenigde Nederlanden. Daarnaast is dit gewoon een simpele analyse, die iedereen kan maken, mits met wat kennis van de politiek in de VS.
Leeft Biden nog, dat iemand weet?
Ik hoop op een terugkeer van deze meest vredelievende president van de afgelopen 50 jaar.
Hear hear!
Als Trump in 2024 wint mag hij overigens nog een keer runnen in 2028.
dat betwijfel ik, je mag volgens mij maar 2 termijnen als president runnen, en dat is totaal volgens mij.
het rent niet zo erg. Alles per karretje. Het is niet voor niets dat hij golft. Dan hoeft hij niet te lopen. Dat zijn hart nog klopt moeten dan maar zien.
Die clown mag blij zijn als hij dan nog op vrije voeten is.
Hier de samenvatting van z'n "presidentschap": youtu.be/tvcwMcGWf-w?t=486
Wellicht heeft junior dan ook al wat jailtime aan zijn broek.
In januari 2029, aan het eind van zijn tweede termijn, zou hij 82 jaar en 7 maanden oud zijn. Niet verstandig. Wel mooi dat hij de boel blijft opschudden.
Dat is half zo oud als Biden nu is.
GeenStijl gaat nu filmpjes delen van de Daily Show om Trump aan te vallen?
"Another insurrection"? Er was geen insurrection. Gewoon een totaal opgeblazen frame van de Democraten. En de Democraten gebruiken natuurlijk nooit de woorden "fight" of "battle" of "resistance" of zo in politieke toespraken en roepen ook helemaal nooit op tot geweld. Oh wacht youtu.be/gKkHeLQXwBw?t=1213
Er is een BLM/antifa activist opgepakt die betaald was door CNN om Beelden te maken.... ik zal hiervoor wel weer gejorist worden maar ok.
Noah kan nog niet eens in de schaduw staan van Stewart. Man, wat is dat toch een zuigende one-trick pony.
The F...... Daily Show?
Dan gaan we maar eens een ander mediakanaal zoeken.
@ikworstelengadouchen | 01-03-21 | 10:11: hoezo, er zijn zovelen als u die volkomen flauwekul plaatsen. HEt is het levensbloed van websites.
Over 4 jaar is Trump waarschijnlijk al dood en begraven, gezien z'n eetpatroon.
Ja toch, want iemand die elke dag campagnes hield en bleef urenlang staan gaat over vier jaar dood. Maar degene die niet uit zijn kelder kwam, die blijft nog leven. Logica.
Zozo de haat spat er weer af Spartacus.... man, man, ben je zo gedesillusioneerd?
Haat aan populisme en dan Tim Pool ( die pleit voor zowel rechts als linkspopulisme) in je topicje opnemen? Ik vraag me af of je de Crackpipe van Hunter hebt geleend..... ( ja daar is wel bewijs van ipv jouw stelling mbt Don jr)
Make America Greet again, again!
MAGAA!!!!!
Dat is slim van Trump, de 'Swamp' geen rust gunnen zo. Hadden wij maar zo iemand om Den Haag bij de les te houden.
Wij hebben Sherry!
@snakedogman | 01-03-21 | 10:13: nee, Thierry is al verzonken in ons eigen moeras.
Op naar de eerste honderdjarige president van de VS.
ORANGE MAN BACK!!
2024. Hoe oud is de man dan eigenlijk?
Sleepy Joe, Dopey Don. Het zouden zomaar Disneyfiguren kunnen zijn.
Veel belangrijker: Wordt de jonge god voor de 4e keer leider van een integriteitenkabinet?
net zo oud als Sleepy Joe nu. Maar dan wordt DeSantis VP, en die gaat daarna 2 dikke termijnen volmaken!
Net zou oud als Biden nu.
78, als hij het haalt. Met morbide obesitas is dat niet zo waarschijnlijk.
@ikworstelengadouchen | 01-03-21 | 10:10: desantis is te dom om alleen naar het toilet te gaan. Hispanic. Wat zijn de kansen denkt u.
Ik zou me kapot lachen, niet alleen omdat we weer 4 jaar kunnen genieten van die man en zijn opmerkingen maar vooral omdat we de complete linkse wereld weer massaal zullen zien doodraaien, geweld zien gebruiken, de democratie niet accepteren en weer 4 jaar lang een shitstorm in alle westerse media over vermeende verkiezingsfraude door marsmannetjes. Is namelijk opeens opvallend stil in de media. En dat alles natuurlijk alleen maar omdat ze de andere kant beschuldigen fascisten te zijn...
"De complete linkse wereld". Iemand specifiek op het oog? Mitch McConnell, Steve Bannon, één van die andere linkse luitenantjes van 'm?
De dwaas zal dan 78 zijn en is nu al niet geschikt of fit. Dan is het nog veel erger. Wie gelooft dat hamburger en friet consument de 76 haalt. Laat staan de 80. Meerdere broers zijn al overleden. En niet op een leuke manier. Vreemd genoeg is Bonkers niet eens op bezoek geweest.
Heerlijk: Jinekova, Mouthannes, de schoonzoon van Pelosi, Twan.... allen met schuim op de bek
Hoe staat het met de rechtszaken vanwege (o.a.) belastingfraude?
Raar dat jij daar niks van gehoord hebt, is het misschien zo dat er helemaal niks aan de hand is?
De dossiers zijn formeel overgedragen aan de DA van NY state. Ze wisten toch al wat er in zou staan. Het onderzoek gaat op de turbo verder. Alles duidelijk te lezen op vele nieuwssites van rechts en links. Bonkers goes to jail.
Hij wil nog lekker vier jaar oppertrollen.
* plop *
Al was het alleen om de humor. Welkom.
HEt is vreselijke humor. De man is totaal van het pad met zijn gebazel dat alles zo fantastisch was. Best ever zus en zo. Totaal los van de eenvoudig waarneembare waarheid.
Duidelijk dat hij een nieuwe haarkleur heeft en zijn gebit heeft ook een beurt gehad. De TV wordt door eigen mensen 'gekleurd' zodat hij alleen plofkip dik is. Duidelijk op foto is dat de oranje smink nog dik gesmeerd wordt. Wij zijn benieuwd wanneer er van hem een Bismarck style PM foto verschijnt.
@MaarFeitelijk | 01-03-21 | 10:37: vergeet niet te genieten vandaag, een beetje plezier doet wonderen.
@_washier | 01-03-21 | 12:18: Oh, is hij het weer? Ik wil die gek niet meer lezen, hij is geblockt.
Blijft fascinerende man! Geweldig!
ohjajoh?
Op alle 22 objectief beoordeelbare facetten worst-president-ever. Totally Bonkers Bonespur. Men is van de lafheid echt de weg kwijt in de republikeinse partij.
Het beste zou maar zijn dat de heer hem uit liefde voor de mensheid tot zich roept.
@MaarFeitelijk | 01-03-21 | 10:33:
En daarom moet hij terugkomen. Gewoon om mensen zoals jij op stang te blijven jagen.
@2voor12 | 01-03-21 | 10:34: Eensch!
Laat MaarFeitelijk maar lekker zanicsen..
@MaarFeitelijk | 01-03-21 | 10:33: Nog steeds last van TDS? Je tranen zijn zo zoet en bitter tegelijkertijd.
@VoltaireJohn | 01-03-21 | 10:38: Blij met je TDS.
@VoltaireJohn | 01-03-21 | 10:38: Alle pro Trumpers zullen toch moeten toegeven dat Trump een grote FAAL is, wat je ook over TDS wilt zeggen.
REAGEER OOK