Gemeente Hoorn doet aangifte van bekladding
WEG MET Marisella de Cuba!
Social
De gemeente Hoorn gaat aangifte doen tegen de fascistische terreurgroep We Promise (lokaal welzijnswerk, noemen ze het zelf) wegens het vernielen en vandaliseren van gemeente-objecten. De fascistische terreurgroep We Promise spoot met giftige spuitbussen vol klimaatvernielend drijfgas standbeelden en straatnaamborden onder. Bekijken we het twitteraccount van We Promise, dan zien we een ranzige bak racististische ellende en One World-terreur. Volgens het gezaghebbende Vizier Op Links werkt Marisella de Cuba bij verzekeraar CED Europe. (Volgens Google ook.) Als we de Google Reviews mogen geloven is CED Europe een ongelofelijk slecht kudtbedrijf, dus dat klopt dan weer met Marisella de Cuba. Deze walgelijke mevrouw De Cuba was overigens mede-verantwoordelijk voor de "vreedzame" standbeeld-rellen van afgelopen zomer, waarbij de ME ingezet moest worden en een Telegraaf-verslaggever werd aangevallen door fascistisch terreurtuig. Dus Hup Gemeente Hoorn. Weg met fascistische terreur.
Reaguursels
Inloggen#friedepiepol
Je kan de activist wel uit de bijstand halen, maar je haalt de bijstand niet uit de activist .....
Daar waar activist staat kan men ook nietsnut of nietwit invullen en daar waar bijstand staat kan men ok subsidie invullen........ stop de tijd ...
Volgens mij klopt alles daar in Hoorn! Ik zie toch echt een weg met JP Coen.
Is Henk Jan Beltman, directeur Tony's Chocolonely, die voor BLM 'demonstreerde' door reclame-graffiti op de Beurs van Berlage te spuiten, eigenlijk nog vervolgd?
Of heeft het OM ook daar weer, een 'Jacobientje Vreekamp' uit de hoge hoed getoverd?
Waarom zijn al die clubjes ineens actief nu? Aha
Artikel 12 Aanvraag
1.
In afwijking van artikel 6 van de ASA 2013 geldt een aanvraagtermijn die loopt van 20 december tot en met 3 februari van het jaar voorafgaand aan de nieuwe Kunstenplanperiode, waarbij de aanvraag om uiterlijk 17.00 uur in het bezit moet zijn van de gemeente.
Michael van Zeijl Rogier Meijerink.
Zijn zij eigenlijk ooit vervolgd voor de bekladding in Hoorn, jaren geleden? En hebben zij moeten opdraaien voor de kosten?
Of is dat toen door de gespecialiserde OvJ Jacobien Vreekamp in 'behandeling' genomen.... en dito afgehandeld?
Ik heb in Hoorn gewoond. Al die 'Zuiderzee' stadjes hebben gefloreerd tijdens de Gouden Eeuw en hebben daar hun prachtige gebouwen aan te danken. De dorpen er om heen hebben namen van de bossen die daar ooit stonden (zoals Midwoud) en gekapt zijn voor de vaart.
Dat met terugwerkende kracht veroordelen is krankzinnig. Andere tijden, andere kennis, andere normen. In de 17e eeuw was er niet de luxe van een bijstandsuitkering, het internet of gezondheidszorg. Je ging vooral snel dood, samen met iedereen om je heen.
Hoe volslagen debiel kun je dan zijn om het gedrag van iemand uit die tijd te veroordelen? Hoe denk je zelf geweest te zijn als je in de 17e eeuw had geleefd? Als standbeelden omtrekker? Je bent dan ongeveer Don Quichot. Beschouwd als een volstrekte imbeciel.
En daarmee ben ik het volkomen eens.
Hoorde een tijdje terug dat fascistische bewegingen als "wij beloven" er alleen maar op uit zijn onze cultuur te vernietigen. Ik durf te zeggen dat het ze nooit zal lukken. Tering nazi's.
Groep? Volgens mij is het maar één persoon, die behoorlijk de weg kwijt is of boos is omdat ze niet genoeg subsidie vangt van de gemeente
De meeste inwoners van Hoorn (waarvan ik er één ben) willen helemaal niet dat het standbeeld wordt verwijderd. Het stopt namelijk niet, bij het verwijderen van het beeld. Er staat een artikel op NH Nieuws, waarin ze krijsen dat ze 'eisen' aan tafel te willen zitten bij de stadsgesprekken over discriminatie. En ze stoppen niet met deze acties, zolang het beeld er staat. Pure chantage dus. Dus zullen we het even niet doen, niet aan tafel. Jullie zijn af.
Met lui die niet willen polderen, ga je niet praten. Gewoon zinloze bedoening.
U snapt het. Deze mensen hebben van rellen, slopen en vernielen ( al dan niet letterlijk ) hun verdienmodel gemaakt en dat houdt nooit op. Iets anders kunnen ze namelijk niet. Geef ze daarom geen vinger. Als ze sociaal onrecht willen aanpakken kan ik wel een paar landen op de wereldkaart aanwijzen waar ze de komende eeuwen nog vooruit kunnen met hun gesloop.
Ik wil het ook niet, staat er al tijden en het staat mij niet in de weg.
Linkse barbarij. Alles links van het CDA smult er van en kan het niet hard en snel genoeg gaan. Afbreken die beschaving, die cultuur en die identeit. Weg ermee. Rokende puinhopen en dan het recht van de sterkste. Allahu Akhbar!
Waarom niet gewoon hun eigen wapens tegen ze inzetten.
Ga werkgevers bellen met de mededeling dat als dat crapuul daar nog een week langer werkt zowel zij als het bedrijf publiekelijk aan de schandpaal worden genageld.
Zouden ze uberhaupt wel werken?
@Graaisnaaiert | 06-01-21 | 13:14: Daar zeg je wat.
"... Want wij slaan geen standbeeld: Wij slaan een figuur..." (Godfried Bomans)
Als ik nu een van de hunnen was geweest had ik opgeroepen tot het schrijven van slechte reviews.... beetje oog om oog tand om tand. Of de werkgever bellen om haar er uit te trappen.... maar ja... opvoeding enzo he.
Jaja, dan zijn er geen boa’s in de buurt, natuurlijk
Stel dat we een lijstje maken met de minst racistische landen ter wereld, dan zou Nederland toch echt wel in de bovenste regionen eindigen. Maar als je de actievoerders hoort, dan is Nederland het meest racistische land ter wereld. Als actievoerders effectief willen zijn, dan zou je zeggen, begin eens met de apert racistische landen zoals bijvoorbeeld Quatar, waar gewone werknemers in feite als dwangarbeiders werken. China is te ver weg. Kritiek op Saoedi Arabië of Noord-Korea kan wel eens verkeerd uitpakken.
Dus dan is Nederland wel het makkelijkst, zullen de actievoerders denken. Bovendien zijn ze door hun acties in hun eigen ogen geweldige deugers. Ze voelden zich daarna als verheven. Wat ze niet willen snappen is dat de hele zwijgende meerderheid zich keert tegen deze charlatans.
Dat lijstje is een paar jaar geleden opgesteld en inderdaad, Nederland stond in de bovenste regionen, samen met andere landen waar heel hard wordt geschreeuwd dat er zo veel racisme is.
Gloria Wekker denkt daar anders over, en dat is een wetenschapper. Je trekt de wetenschap toch niet in twijfel? Dan ben je een wappie.
@HoogToontje | 06-01-21 | 12:49:
Wat zij doet heeft echt helemaal niets met wetenschap te maken. Een schande dat zij zo genoemd wordt.
Ik kan deze flapdrollen alleen maar een goede raad geven: vlucht uit dit rascistische land zolang het nog kan.
Nobelsprijswaardige wetenschap. Betastudies dus. De rest is gehobby in de marge. En Gloria Wekker een wetenschapper noemen is net zoiets als de Stint een automobiel noemen.
Als we lijstjes gaan maken, dan zal Nederland ook in de hoogste regionen belanden van landen waarin het wordt beloond en gefaciliteerd (subsidie, media aandacht) om dit soort slachtofferschap te etaleren.
@Kicksalot | 06-01-21 | 13:43: Inderdaad is dat ook een groot probleem. Als je een anti-racistische organisatie optuigt waarbij subsidie het inkomen is, dan MOET je dus racisme vinden, anders weg subsidie. Dus subsidie garandeert in zichzelf al een versterkend effect. Je krijgt subsidie om racisme te vinden dus je zult racisme vinden, waar dan ook. En toen was daar het standbeeld van Coen.
Best wel een kutstreek om de werkgever van deze persoon er bij te lappen. Niet sjiek is een understatement.
Dat is inderdaad niet sjiek. Een echte Boomsma-streek. Je weet wel; die deugende man die adverteerders langs ging.
Dat zijn hun eigen tactieken. Als de tegenstander met gifgas begint, ga jij je toch ook niet langer meer aan de regels van Geneve houden?
Het is ook niet sjiek om zo een vandalist in dienst te hebben.
Yo! Airfryer! Moet dat koloniale paleis te Soestdijk ook niet eens verwijderd worden dan? Pak het groots aan! Je kunt het!
*popcorn pakken doet*
@GS: CED is géén verzekeraar!
Maar een schade expertisebureau.
Als ik de reviews en comments lees vooral een schadebureau.
Laten we dan even bellen vanwege de schade aan het beeld .. krijg je Marisella de Cuba aan de lijn.
Ik ben ook tegen J.P.Coen. Alleen is hij al vier eeuwen dood.
Heb je ook wat tegen beelden van J.P Coen?
Makkelijk lullen door je 21e eeuwse brilletje achter je peeceetje. Je moet de daden van historische figuren altijd in de tijd zien, inclusief alle omstandigheden toen. Alleen zo kom je tot een compleet en voor zover mogelijk eerlijk plaatje. N
En ik maar denken dat alleen de Taliban beelden en cultureel erfgoed aan het opblazen waren. Weten we dat ook weer.
Sommige hindoes vernielden ook een moslim tempel in 1992.
@Jezus_Boeddha | 06-01-21 | 12:17: Je moest erg ver terug in de tijd om iets te vinden tegen moslims.
Dezelfde hindoes zitten nu in de Indiase regering en sinds is het voor moslims in India niet echt veilig.
@Jezus_Boeddha | 06-01-21 | 12:17: ja als respons op moslim geweld, beetje hetzelfde verhaal als de rohinyas nu... #rekt
Ze werkte daarvoor als oppasmoeder en weer daarvoor bij Ziggo op de helpdesk, zou zij nou dat domme wijf zijn die tegenover me beweerde dat een e-mail adres(ze wist niet wat een FQDN was) meerdere keren kon worden uitgedeeld en ik toen door het slijk gehaald heb. Dan ben ik nu verantwoordelijk dat ze tijd heeft voor deze onzin.
Walgelijk kutvolk is t
Er neemt niemand op!
Ik geloof hier niet in. Is onzin. Vliegende schotels daarentegen bestaan wel. Ik ben zelf met een vliegende schotel naar de derde ring van Saturnus gevlogen om er Jezus Christus te ontmoeten. Die woont daar tussen de de brokken van de ring.
@Jezus_Boeddha | 06-01-21 | 12:21:
Dat het tegen het herpesvirus werkt wekt wel mijn nieuwsgierigheid. Wat dat betreft ben ik inmiddels ten einde raad. Niets helpt!
@Jezus_Boeddha | 06-01-21 | 12:21: En? Was het gezellig?
@Jezus_Boeddha | 06-01-21 | 12:21: Ja dat kan ik me nog herinneren.
Mooi ook: stichting is gevestigd op een huisadres in een oersaaie en spierwitte vinexwijk. Wat een intellectuele armoe. Je zou toch eerder de Bijlmer verwachten. Of de grachtengordel.
Gelukkig heb ik de vrije keus om deze mensen als simons, airfryer & cuba niks te zeggen en ze te vermijden in de bus of tram. De 1.5 maatregel is wel positief. Zo heb je altijd een goede reden om te zeggen dat je niet wilt dat ze bij je komen zitten ivm 1.5 meter. Ze kijken wel zuur als ze daarna ontdekken dat je andere onbekenden wel toelaat in je 'zone'.
Hopelijk wordt het baantje van mevrouw nu ook gecancelt, daar zijn ze toch zo voor?
CED is geen verzekeraar maar een bureau met schade-experts: Centrale Expertise Dienst.
De CED werkt wel in opdracht voor verzekeraars.
jammer trouwens dat Coen niet meer leeft, die wist wel raad met dit soort figuren.
Vroeger kreeg je een ban als je "nekschot" zei. Je weet het mooi te verwoorden.
@Diotima | 06-01-21 | 11:49: hehe, tnx.
@diotma: jij krijgt nu dus een ban wegens het zeggen van dat woord. Joris?
@BenDeLier | 06-01-21 | 11:52: volgens mij schreef je het als "necqschot"
Hij had ze als goedkope arbeidskrachten verkocht aan een Javaanse sultan.
@BenDeLier | 06-01-21 | 11:52:
Joris heeft er niets mee te maken.
Ik kan je nu al vertellen dat men gaat buigen. Einde 2021 is jp coenen passé
En de coentunnel wordt opgeblazen en de coalitiegenoten zullen zeer nederig hun excuus aanbieden met het afgeven van een blanco cheque.
Wie had ooit gedacht dat de spiegeltjes en kraaltjes meer waard zouden worden dan de goederen die je er voor terug kreeg. Ik voel me een beetje genaaid, consumentenbond doe er eens wat aan.
Echte problemen oplossen is te moeilijk. Dus dan dóe je maar gewoon alsof je met iets relevants bezig bent. Staat heel goed op twitter,, onder gelijkgestemde faalhazen. Allemaal rebels without a cause. Makkelijk leventje heb je dan.
@Pritt, flauw om haar werkgever te noemen. Hiermee verlaag je jezelf naar het niveau van deze deugwokies.
Nope, GeenStijl had niks strafbaars gedaan en GS linkt nu naar bestaande info van Vizier op Links.
deze tante doet iets strafbaars. Dat is anders dan doxen.
Uw doet uw naam eer aan
Is openbare info. Dus wat is hier mis mee?
Hoera, gelukkig nog ander nieuws van corona.
Marisella de Cuba en consorten bekladden de straat, voor het opruimen wordt weer een deel van mijn belastinggeld voor gebruikt; het wordt mij zwart voor de ogen.
Marisella de Cuba en consorten willen iemand zwart maken: die sinds 1629 dood is.
Marisella de Cuba en consorten moeten maar op de zwarte lijst geplaatst worden.
Marisella de Cuba en consorten hebben een succesje met een zwart randje: er wordt aangifte tegen hen gedaan.
Marisella de Cuba en consorten laten er één kladden en één filmen zo te zien: het ziet i.i.g. niet zwart van de mensen.
Het zit diep he? Misschien kan je een afspraak maken met een psycholoog om er over te praten. Of zit je op zwart zaad momenteel?
@Diotima | 06-01-21 | 11:44: je bent druk bezig je linkse criminele vriendjes te verdedigen
@Turbulentie? | 06-01-21 | 11:51:
Nee, ik ben druk met me ergeren aan types die goed zouden functioneren in een totalitaire staat. Die vrouw spuit met krijt leuzen op de stoep. Volgens mij is dat in de meeste gemeentes niet eens strafbaar. Hoogstens vandalisme voor het straatnaambordje, maar met een plens water is dat weg.
Doe eens een weekendje Berlijn als je al zoveel moeite hebt met dit geklieder...
@Diotima | 06-01-21 | 12:08: ik heb vooral moeite met engnekken die het goedpraten
@Diotima | 06-01-21 | 12:08: Is dat je excuus? ik kom regelmatig in berlijn het is een volgespoten teringbende . Dat is te accepteren?
@Diotima | 06-01-21 | 11:44:
Ik zit niet op zwart zaad, ik werk mij "de tandjes" (zelfs in Corona-tijd).
Maar ik heb een bloedhekel aan engnekken die (zoals u) óf denken dat alles gied te praten valt óf denken (zoals Marissa en consorten) dat geschiedenis naar hun believen móet worden aangepast.
Voor "fun"-tripjes heb ik voorlopig geen tijd, om graffiti of troep te zien hoef ik niet eens het land uit (voor mijn werk kom ik het dagelijks tegen en het is niet zo netjes van u om te zeiken over een stad die u frequent bezoekt als gast).
Bovendien is het momenteel niet toegestaan om te reizen voor de "fun".
Have fun in Berlin and if you wish: stay there!!
Zo en nu weer aan het werk, het is druk en mijn gebroken pauze zit er op.
Ze hadden beter anti luisspray in hun haar kunnen spuiten. Gewoon de juiste prioriteiten stellen.
Zo, dat ga ik toch eens navragen bij CED. Ik vraag me af of ik dit jaar nog wel zaken met ze wil doen.
Gezocht: een land met alleen maar blanken
Iemand een suggestie?
La La land ?
@grapo | 06-01-21 | 11:32: Helaas: La La land ligt in California, USA dus dat is niet blanken alleen.
het dorp Koyda lijkt me dan wel wat voor je.
Belarus, net nog 2 weken geweest. Wel met dictator maar je kunt niet alles hebben.
Serieus? Genoeg blanken die ik zo wil inruilen voor bepaalde niet-blanken . Gedrag en ideeen ed zijn bepalend, niet t kleurtje.
@bendelier dit is de grootste gotspe van 2021 nu al. Ik zie de verbanden wel hoor tussen een cuba, airfryer, Simons, akwasi etc. Ze hebben allemaal dezelfde overeenkomsten. Heel onprettige mensen is er 1 van. Zoekt u de rest ?
@spamzuiger | 06-01-21 | 11:30 Hongarije. Zijn van het Slavische ras, zijn echt blank!
Aan de manier waarop ze spuiten te zien, is dit krijt-spray, helemaal biologisch verantwoord en makkelijk te verwijderen... succes met de aangifte.
Dus een lading eieren tegen uw huis of persoon is helemaal niet erg, want biologisch en makkelijk te verwijderen.
APV van Hoorn is overduidelijk: het mag NIET.
Dus de Gemeente handhaaft de APV.
Artikel 2.4.2 Plakken en kladden
1.
Het is verboden de weg, op of aan de weg staande of wel vanaf de weg zichtbare bomen, straatmeubilair, palen, hekken, deuren, vensters, muren, (brug -) leuningen, heiningen, schuttingen of andere dergelijke voorwerpen op dat gedeelte van een onroerende zaak dat vanaf de weg zichtbaar is te bekrassen of te bekladden.
2.
Het is verboden zonder schriftelijke toestemming van de rechthebbende op de weg of op dat gedeelte van een onroerende zaak dat vanaf de weg zichtbaar is:
a.
een aanplakbiljet, een aanplakdoek of ander geschrift, afbeelding of aanduiding, aan te plakken, te doen aanplakken, op andere wijze aan te brengen of te doen aanbrengen;
b.
met kalk, krijt, teer of een kleur – of verfstof enige afbeelding, letter, cijfer of teken aan te brengen of te doen aanbrengen.
Voor wie zondag geen reet te doen heeft,
Hilversum zondag decor van demonstratie tegen lockdown: 500 tot 800 mensen verwacht
www.nhnieuws.nl/nieuws/278668/hilvers...
Ja handig. Elkaar lekker in de bek hoesten. Kunnen we nog wat langer in lockdown Bedankt alvast.
Ah, kan ik ook eindelijk een off-topic doen: Nederlandse Nobelprijswinnaar (theoretische fysica) Veltman overleden. Omdat dit een blanke man is die niet, zoals het tegenwoordig betaamt, heel erg gewoon is, zal dit wel niet in het nieuws komen
En morgen voeren de beroepsdemonstranten actie, in navolging van de krijtactie op 30 mei, bij het Haagse hoofdkantoor van VNO-NCW tegen mensen die in hun ogen teveel geld verdienen..
www.doorbraak.eu/7-januari-den-haag-f...
Bizar dat ze altijd op gewone werkdagen demonstreren.
@VanderGeelen-Coppens | 06-01-21 | 11:29: da's een voordeeltje van het thuiswerken; je kunt zelf uurtjes indelen ...
Waar ik nou persoonlijk ontzettend boos om kan worden zijn de pakjes speelkaarten. Daar staan alleen maar blanken op. Wie het voor moeten stellen weet ik niet. Maar ze zijn allemaal blank. Geen schoppen chinees. Geen Klaver vrouw met hoofddoek. Geen harten negerin. Bah.
Wie het voorstellen?? Elk plaatje staat voor een historisch persoon Zoek even op internet en je weet het.
Tsja, al die witte vrouwen met een zwarte schoppenaas op hun lijf...
Ho even, schoppen = spade in het Engels, en dat is een scheldwoord voor een zwarte persoon. Klaveren zijn trouwens ook allemaal zwart.
www.omroepwest.nl/nieuws/4189990/Vijf... De Soros-marionetten van Extinction Rebellion zijn ook weer bezig geweest.
Ik heb wel gelezen over Rhodesië toen het overgenomen werd door zwarten, ze trokken in de kantoorpanden en daar konden ze om en nabij een half jaar wonen, waarom? Ze gooiden hun stront en afval in liftschachten en die raakten vol.
Nu in Zuid Afrika hetzelfde verhaal. Privé-beveiligingsdiensten hebben daar goede handel.
Over Piet Hein kunnen ze wat moeilijker beginnen. De WIC startte met de slavenhandel zeven jaar na zijn overlijden.
@BenedictArie | 06-01-21 | 11:20: haal dat historisch maar weg.
Het zijn gewoon faksisten, stelletje Nazzis (vrij naar J.A. Deelder)
Aanpakken dat facistische deug tuig. Oppakken, schade betalen en hoe kan het toch dat al dat deug tuig een stichting heeft??? Krijgt een stichting altijd een jaarlijkse subsidie?
Als je naam een exotisch tintje heeft, word je al in de slachtofferrol geduwd en krijg je alle steun. Dus Jan Peterszoon Coen noemen we dan maar: Jair Pedro Cornetto, of zo iets.
Bekladden van andermans eigendom moet gewoon altijd bestraft worden. Het maakt niet uit of het een standbeeld is, een muur of een paaltje; het is gewoon vernielzucht.
Jemig, heb jij nooit prozaïsche schunnigheden op een wc-deur geschreven?
@Diotima: kromme redenatie. Vroeger ooit als kind in t bos geplast? Dan is t nu ok om midden in de stad als volwassene je gebied af te bakenen. Dat is jouw “logica”.
APV van Hoorn is duidelijk;
Artikel 2.4.2 Plakken en kladden
1.
Het is verboden de weg, op of aan de weg staande of wel vanaf de weg zichtbare bomen, straatmeubilair, palen, hekken, deuren, vensters, muren, (brug -) leuningen, heiningen, schuttingen of andere dergelijke voorwerpen op dat gedeelte van een onroerende zaak dat vanaf de weg zichtbaar is te bekrassen of te bekladden.
2.
Het is verboden zonder schriftelijke toestemming van de rechthebbende op de weg of op dat gedeelte van een onroerende zaak dat vanaf de weg zichtbaar is:
a.
een aanplakbiljet, een aanplakdoek of ander geschrift, afbeelding of aanduiding, aan te plakken, te doen aanplakken, op andere wijze aan te brengen of te doen aanbrengen;
b.
met kalk, krijt, teer of een kleur – of verfstof enige afbeelding, letter, cijfer of teken aan te brengen of te doen aanbrengen.
Dus: HET MAG NIET.
Hebben we CED Europe al gemaild?
Waarom zou je? Realiseer je wel wat je zegt? Ik zal niet willen zeggen dat je een NSB'er bent, maar ik vind het kwalijk dat je iemand op haar privégedrag bij een werkgever wil aangeven.
@Diotima | 06-01-21 | 11:26:
CED knijpt mensen uit die een verzekerde schade hebben.
Hun website geeft daar een duidelijk beeld van hoe ze dat doen.
Schadeexperts, ingehuurd om het vuile werk te doen voor verzekeraars.
Grappig dat dit walgelijke wijf daar werkt, na de kindertoeslag affaire !!!
@Diotima | 06-01-21 | 11:26: het is niet dat ze te hard zong tijdens de kerkdienst ofzo
Zelfde gebeurde bij een besnorde voetbal fanaat. Woke Cancellen .
@Bolhoed | 06-01-21 | 11:35:
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ook als zij weg is gaat dat bedrijf op die koers door, lijkt me. Je wilt dus liever haar bazen straffen hoe ze omgaan met klanten?
Dat fascisme is ook niet meer wat het geweest is. Gaan we nu Joop achterna en meewerken aan de inflatie van racisme, fascisme en nazisme?
Inderdaad, waar faxisten in keurige Hugo Boss uniformen met gepoetste laarzen ganzenstappend door EUropa trokken moeten we het tegenwoordig doen met ongewassen zwart geklede lui met rare kleurtjes in de haar waarbij ze niet eens weten wat hun gender is.
Lijkt mij een devaluatie voor de faxisten.
CED Europe is een oplichtersclub waar ik (of eigenlijk de toko waar ik werk) driemaal mee te maken heb gehad. Alle drie de keren in combinatie met Interpolis. Eenmaal voor de inventarisverzekering. De inventaris werd bij het vernieuwen van de polis plots veel hoger ingeschat (ongeveer 100% te hoger dan de nieuwprijs), terwijl juist de duurste zooi verkocht was. Daaruit ontstond een conflict waarbij Interpolis voorstelde een onafhankelijk expert te sturen. Dit was iemand van CED, die zonder enig contact of bezoek vaststelde dat de inventaris exact dezelfde waarde had als door Interpolis vastgesteld. Later werd CED ook door Interpolis ingeschakeld om de schade na een inbraak op te nemen. Toen werd (zonder contact of bezoek) vastgesteld dat de schade niet gedekt werd door de polis, omdat er geen braakschade was aan de 'buitenste schil', wat volgens hen het hek rond het terrein zou zijn en volgens ons de gevel van het pand. Uiteindelijk heeft Interpolis wel gewoon betaald. De derde keer ging het om schade aan een levering vanuit Italië. Tijdens het lossen werd duidelijk dat houten materiaal onbruikbaar was geworden, omdat tijdens het transport een flinke lekkage was ontstaan, waardoor alles zeiknat was. In overleg met de importeur zou de levering wat dagen bij ons blijven staan, omdat de chauffeur een andere rit had. Na anderhalve maand kwam een 'expert' van CED de schade opnemen. Die adviseerde vervolgens om ons te houden aan de afnameverplichting, omdat het materiaal inmiddels gedroogd was (maar nog steeds definitief onbruikbaar) en dat onze termijn om te reclameren was verstreken.
Een leraar van mij zei het vroeger al: 'Verzekeren is de legale manier van oplichten'.
Heb ook ervaring met deze club. Deze "onafhankelijke" "experts" in de verzekeringsbranche worden volgens mij betaald op basis van hoe gunstig hun oordeel is voor de verzekeraar. Hoe bedoel je perverse prikkel? Uiteindelijk kwam de verzekeraar wel over de brug, maar wat een schaamteloze oplichters bij CED.
Standbeelden zouden juist moeten verbroederen, niemand is zwart of wit, iedereen is groen.
Marisella. Dat klinkt toch een beetje als een vergane glorie badplaats, waar je soa's opliep en de pizza's bedorven.
Nee dat zijn Scheveningen en Renesse.
Volgens mij is CED een internationaal schadetaxatiebedrijf. Dus die Gisella was daar gewoon aanwezig om meteen de schade te taxeren. Niets aan de hand dus.
Via de twitterlijn van WePromise: Er zijn dus echt mensen die zo denken: www.oneworld.nl/lezen/opinie/hoe-besc...
Waar ben ik terecht gekomen?
Vanuit je eigen beperkte bubbel zo tegen andere zaken aankijken en alles als een aanval zien. Is dit geen kindermishandeling als je ze zo opvoedt?
Het lijken wel altijd de witte vrouwen met een donkere partner (vaak al gevlogen maar ja) te zijn die zo knettergek zijn geworden. Willen ze alle andere vrouwen ook dwingen om een donkere man te nemen en de blanke man demoniseren? Leven en laten leven dames. Laat iedereen vrij zijn eigen keuzes te maken.
Wat dacht je van deze:
www.oneworld.nl/lezen/essay/kunnen-we...
Veel blanke vrouwen met donkere kinderen hebben een soort schuldgevoel naar hun kinderen.
Feitelijk zijn deze vrouwen racistisch en projecteren dat op hun kinderen uit angst dat hun omgeving dezelfde gevoelens heeft.
Ze voeden ook hun kinderen racistisch op.
Dat geldt zeker voor Annegriet Wijchers, die stommiteiten stapelt.
Ja. Prima om je mening te hebben voor alles en nog wat, maar als ouder ben je verplicht (moreel op zijn minst) om je kind bloot te stellen aan allerlei risicos en ellende. Met mate, en op het moment dat ze het kunnen bolwerken. Maar wapen ze tegen de buitenwereld. Stel ze bloot aan gevaren, aan lelijke dingen, aan mooie dingen, aan ellende en aan van alles en nog wat. Dan krijg je weerbare, gezonde, weldenkende mensen. Laat ze een beeld vormen over wat ze leuk vinden, niet leuk vinden, waar ze verdrietig van worden en hoe ze daarmee om kunnen gaan. Dat is godverdomme je verplichting als ouder. Heb je kinderen wel eens amen horen spelen: dan is het continue: ik vind jou stom, ik wil nooit meer met jou spelen en jij stinkt. Later leren ze wel wat je wel en neit kan zeggen. Maar laat ze het alsjeblieft meemaken en mee dealen. Jezus, wat wordt het met die generatie.
Nu al zin om het toekomstige standbeeld van Sylvana te bekladden.
Eigenlijk zijn het ook allemaal kutstandbeelden die mij helemaal niets zeggen. Laten we standbeelden gaan plaatsen van Willem Ruis, Albert Mol und wijlen Prins Berhard mit eine Pfeife. Theo van Gogh en Hans Janmaat mogen er ook bij. En een standbeeld van mijzelf natuurlijk.
En Sylvia Millecam
En eentje van Nathan Rutjes.
@Toetsenbordcomplex | 06-01-21 | 11:11: Twéé voor Nathan Rutjes.
Op het Place Bellecour staat een standbeeld van Lodewijk XIV. Prachtig beeld.
@Torwart | 06-01-21 | 11:21:
Wie?
Ik ben zeer benieuwd hoe er over 100 jaar over onze huidige premier M. Rutte en zijn handlangers in het kabinet wordt geoordeeld.
over 100 jaar is iedere vorm van oordelen verboden.
Heeft ie een standbeeld dan?
Het regime Rutte vormt een zwartgelakte bladzijde in de geschiedenis. Het luidde een langdurige periode van verval in.
Wat vindt Arie Boomsma er eigenlijk van?
Die is druk met dry january en veganuary ofzo iets.
Die radicaliseert in rap tempo.
Zijn hoofd wordt steeds kleiner voel mij op.
Zomaar dingen op straat bekladden is altijd dikke min 1. Tegelijk doet Pritt nou wel precies waar Gs zo huilie huilie en ‘mag nie’ over deed toen er werd opgeroepen tot een broodroof actie in, ik dacht, NRC. Dat was ook stom van NRC. En dit is stom van Pritt.
Laat haar die baan, is vermoedelijk het laatste zuchtje wind van buiten haar filter bubbel. In de ww/bijstand wordt het duurder en vermoedelijk ook nog radicaler want dan zijn youtube en haar bubbelgenoten van die stichiting, nog het enige contact met de buitenwereld. Om maar niet te spreken over de extra tijd om dingen op straat onder te spuiten met verf.
Cancel culture slaat ook hier toe. Enorm kwalijk en ziekelijk. Op Twitter en in de panelen hier gaan ook al mensen los op haar werkgever. Ik vrees dat het privégedrag consequenties heeft voor het werk van deze activiste en dat zou niet mogen.
Eens
@Diotima | 06-01-21 | 11:24: cancel culture wordt toegepast op mensen met een “verkeerde” mening, zie bijv. Derksen.
Vrouwtje de Cuba pleegt echter een strafbaar feit
@Diotima | 06-01-21 | 11:24: Het is geen "privégedrag" als je zelf je strafbare feiten filmt en die vervolgens op het internet gooit.
Als je tijd hebt om je te storen aan een standbeeld, zijn er blijkbaar geen echte aantoonbare misstanden meer over, geweldig toch? Of is de volgorde: eerst standbeelden dan pas echte ellende aanpakken, dan zou ik zeggen zo snel mogelijk alle standbeelden weg zodat we eindelijk aan het echte onrecht kunnen beginnen, wellicht is dat begraven onder dat standbeeld.
Heel Nederland blijkt tijd te hebben om zich te storen aan andere dingen dan de groeiende kloof tussen arm en rijk, woningnood en groeiende kansenongelijkheid.
Dramatisch die Engelse naam, waarom niet "wij beloven" en je gedragen natuurlijk. Ga maar lekker naar Havana de Cuba kun je die massamoordenaar Che Guevarra bekladden hoewel ze daar waarschijnlijk iets minder begrip hebben voor vernieling.
Tsja, dat Engels, ik erger me er ook aan. Je ziet het ook bij Farmers Defence Force en hun No Farmers No Food. Internationale allures?
@Diotima | 06-01-21 | 11:10:
Toch vind ik die opmerking over Che Guevarra, het kopschoppertje van de Cubaanse revolutie, wel heel erg relevant.
Reageer daar even op svp. (Ben benieuwd.)
@Diotima | 06-01-21 | 11:10: Geen boer, geen voer allitereert ook lekker
@DenBeert | 06-01-21 | 12:00:
Ik heb niks met Che Guevara en weet weinig over hem. In totalitaire landen zijn ze een stuk gevoeliger als het aankomt op symbolen bekladden en je eigen mening geven in de publieke ruimte.
Dat ik hier kritiek spui betekent niet dat je me in het kamp van regressief links kan scharen ;)
Er zijn er die de moorden van revolutionaire bewegingen goedpraten en zien als noodzakelijk. Er valt wellicht een parallel te trekken met het goedpraten van slavernij en kolonialisme.
Ik ben wel voor een park met standbeelden van zwarte mensen die echt iets hebben toegevoegd aan Nederland. We kunnen het dan het Zwarte Woudje noemen ofzo.
Ruud Gullit
Willy Wartaal
Frank Rijkaard
Donald Jones
Patrick Tilon
Uhh. Ennuh.. Roept u maar!
Zwarte piet
Ayaan
@rotator | 06-01-21 | 10:57:
Haha. Die had ik kunnen verwachten net zoals Jip en Janneke.
knutsel_ | 06-01-21 | 10:58 |
Voor!
Akwasi
@Toetsenbordcomplex | 06-01-21 | 11:05:
Misschien als de zender Zwart echt heel positief en groot wordt, anders niet.
De Brabo Neder.
Erik de Zwart. Geweldige man!
Bij Ajax zit toch die neger die voor niemand buigt?
Geweld? Bedreiging? Vandalisme? De geschiedenis willen herschrijven?
Lijkt mij gewoon een branche van Antifa.
"de Cuba" klinkt voor mij als een mogelijke achternaam van voormalige slavenhandelaren, beetje zoals die andere afstammeling van slavenhandelaren, met z'n grote aggressieve deugbek.
Is iets van alle tijden. Werd bij de oude Grieken al overgeklaagd door de bekende wijsgeren.
Omdat iedere generatie concurreert met de vorige. Heeft verder niks met 'denken' te maken, meer met weten, geloven of voelen.
Als het enige waar je aanstoot aan kunt nemen standbeelden, straatnamen en tradities zijn, dan heb je het beter dan de gemiddelde slaaf of arbeider een eeuwtje of twee terug. Moeten die mensen niet werken of hebben ze geen andere dringendere verantwoordelijkheden? Of zijn dat racistische concepten?
Het grappige en treurige is, is het feit dat je je moet richten op figuren die al honderden jaren dood zijn omdat mensen die echt nog fan zijn van slavenhandel en het minderwaardig achten van bepaalde bevolkingsgroepen eigenlijk niet meer bestaan. Dus het gaat best wel goed, maar dat is natuurlijk niet genoeg. Voor alle roepers zie zeiden: dan schaffen we Piet toch af, als dat het is. Nu is het JP Coen en consorten. Uiteindelijk worden alle VOC helden en andere zeelieden op een hoop geveegd en afgeschaft. Dan is dat verdwenen. Dan kijken we naar recentere geschiedenis en gaan we ook andere 'leiders', industriele grootmachten en uiteindelijk moeten ook KLM, Shell, de NS, en Unilever er aan geloven. Want ook die hebben ooit ergens mensen 'uitgebuit'. Toen tegen betaling, maar ja, waar houdt het op. Privileges! Met je dikke Audi's en tonnen op de bank! Maar laat het vooral woekeren.
@BBRDWR | 06-01-21 | 11:05|
"Het grappige en treurige is, is het feit dat je je moet richten op figuren die al honderden jaren dood zijn omdat mensen die echt nog fan zijn van slavenhandel en het minderwaardig achten van bepaalde bevolkingsgroepen eigenlijk niet meer bestaan."
Uhm, dan zou u voor de gein eens in het M.O. en Afrika(!) moeten gaan kijken. Daar doet de slavenhandel heden ten dage nog steeds opgeld en niet te zuinig ook:
- www.ewmagazine.nl/buitenland/achtergr...
En:
- www.theguardian.com/global-developmen...
Ook het WK voetbalstadion in Saudi-Arabië is gebouwd met behulp van slavernij. Maar daar hoor je dergelijke lieden, héél gek, nu nooit over.
@Sjefke7807 | 06-01-21 | 11:19: Ik doelde natuurlijk op de Nederlandse/Westerse situatie. Ik ben als voetballiefhebber -hoewel ik precies weet of dat iets toevoegt- volledig voorstander van het afmelden voor het WK in Qatar. Opflikkeren met dat soort praktijken. Maar inderdaad, daar hoor je die types niet over.
@BBRDWR | 06-01-21 | 11:32|
Het is de stuitende hypocrisie van die lui die me zo mateloos ergert. Wèl de geschiedenis van een heel volk, waarvan 98% zelf niet veel meer dan een veredeld slaaf was (horigen/ lijfeigenen) moedwillig op valse gronden kapot willen maken, maar bij huidige slavernij de deugkaken stijf op elkaar houden. Dat is hetgeen waar ik zo tabak van heb. Want ze weten dat ze, wanneer ze in dergelijk landen zouden doen wat ze hier flikken, er nog genadig vanaf komen indien ze alleen in het cachot belanden. "Nooit meer thuis komen" ligt namelijk eerder in de lijn der verwachting.
Mevrouw Marisella is ook al 16 jaar en 8 maanden gastouder. Zou ze daar voor betaald krijgen?
Vraag het even na bij de belastingdienst.
Voor straf voeren we de slavernij gewoon weer in.
Ik ken ook een Jenny uit Friesland. Is iedereen het in Friesland toch niet helemaal met elkaar eens dan?
Die Mariselle de Cuba heeft trouwens ook van haar LinkedIn een politiek statement gemaakt: www.linkedin.com/in/m-de-c-5a84a430/?...
PS: de Cuba? Was er gebleven! Communistische heilstaat.
Nou, dat belooft wat.
Ik ben liever geen-fascist dan anti-fascist deze tijd.
Dus je bent een racist? (Pas linkse logica toe)
@Dr.Platypus | 06-01-21 | 10:49:
Rechts van Mao is al sus fasc.
Ay mi, deat ick so sleyt begreepen soude worde konde ick my niet voorstellen. Ick geaf den swartman greatis logies ende onderdeack. Ook lieyt ick ze verpoosen thijdens eene mooie cruisce ende overveart. Het kan verkeren seyde mijcn tydgenoot Bredero.
J.P coen.
Voordat je hier je mening geeft zou je je best 10 minuten mogen inlezen over JP Coen. Nederland heeft van zijn veroveringen geprofiteerd, maar de kruideniers die een eeuw geleden meenden dat deze man het eerbetoon van een standbeeld waard was konden in hun tijd al rekenen op kritiek.
Nou en? Elke staat heeft geprofiteerd van zwakkeren. Google dan ook even Zoeloe rijk of zo.
@Zatkniss | 06-01-21 | 10:49: Of op de Ashanti koningen. De Barbarijse slavenhandel. De Ottomanen.
21e eeuws postmodern moraal, gevormd op campussen in Berkley en Evergreen, toepassen op de geschiedenis.
Wat meneer Coen uitspookte is naar onze maatstaven niet bepaald netjes. Maar als we ons moraal en wat wij fatsoenlijk vinden onze voorouders en culturen en samenlevingen van honderden jaren geleden gaan toetsen, komen er maar bitter weinig schoon ervan af.
@Zatkniss | 06-01-21 | 10:49:
Ik weet heel goed dat Afrikanen elkaar verkochten als slaaf en de geschiedenis vol is van zwakkeren die worden uitgebuit. De slaaf door de plantagehouder, de knecht door de herenboer, de arbeider door de industrieel, de dienstplichtige door de heerser, etc. etc.
Ik erger me aan zowel aan de reactionaire reflex van mensen die trots blijven op onderdrukkers, als de selectieve verontwaardiging van de antiracismebeweging.
Neem Belgie, het lijkt me niet gek dat beelden van Leopold II verdwijnen, gezien zijn beleid in Congo.
Kleine voorspelling: over 30 jaar moet elk standbeeld van een vleeseter weg, want vleeseten is moord. Heerlijk om vanuit de huidige moraal naar de geschiedenis te kijken.
JP Coen wist ter ternauwernood te ontsnappen aan een slachtpartij nadat zijn gezelschap in de val was gelokt. De VOC'ers waren uitgenodigd om te komen onderhandelen, maar werden nadat zij hun wapens hadden afgelegd naar goed islamitisch gebruik vermoord en onthoofd. JP Coen heeft daarvoor 17 jaar later wraak genomen; en wel op een zodanige manier dat iedereen het daarna wel uit zijn hoofd liet om VOC'ers te vermoorden.
@Diotima | 06-01-21 | 10:59:
Geen standbeelden van wie dan ook verwijderen. Hang er een bord bij dat uitlegt dat naar huidige maatstaven de daden niet kies zijn. Dat vind ik prima. Waar trek je anders de grens?
@Zatkniss | 06-01-21 | 11:18:
Ik ben het zeer met je eens. Coen is nou eenmaal een belangrijk historisch persoon. Voor ons is het niet echt voor te stellen, maar het kan zijn dat mensen Coen als bijzonder kwetsend ervaren. Misschien een beeld erbij over onderdrukking, als pendant, voor een completer beeld? Dat lijkt me netjes. En wat je zegt: bordjes erbij ter educatie.
Ik moet ook denken aan een anekdote dat er ooit een grote stoomlocomotief voor de sier bij een verzorgingstehuis was geplaatst. Bewoners kregen er nare ideeën van over de oorlog en jodentransporten en toen hebben ze die locomotief maar weggehaald.
@Diotima | 06-01-21 | 11:35:
Precies, zo bijzonder is het niet.
Bekijk dit bericht.
www.oktober44.nl/duitsers-diep-door-h...
Duitsers in een dorp in Sleeswijk Holstein hebben een straatnaam aangepast onder druk van de Nederlanders uit Putten.
Vizieroplinks op Twitter is trouwens een live connectie waard in de kantlijn. Een van de beste accounts als je de achterkant van het eigen gelijk in kaart wilt hebben
Dat account is de Andy Ngo van de lage landen.
Ben benieuwd of mevrouw Cuba een VOG nog kan overhandigen en zo ja waarom.
Je oogst wat Je zaait. Eens kijken hoeveel kiezers in maart één van de kartelpartijen aanvinken en het dus eens zijn met deze terreur, of het op zijn minst niet zo erg vinden.
@Ride_On | 06-01-21 | 10:45 |
U zult onplezant verrast worden, neemt u dat van mij aan.
En hoeveel subsidie- / postcodeloterijgeld strijkt die terreurorganisatie op?
CHeck ANBI register
Logisch, ik word ook altijd een stuk minder racistisch als ik vandalisme, vernieling en bekladding zie...
Een stichting staat wel ingeschreven in het openbare handelsregister. Echter, een stichting hoeft geen jaarcijfers te publiceren. Dan hadden we tenminste kunnen zien hoeveel salaris mevrouw De Cuba zichzelf geeft.
Rest de vraag van wiens geld deze ‘stichting’ functioneert? Staat deze in het ANBI-register?
@theo-is-dood | 06-01-21 | 10:45: Een gokje zegt Doris en de Postcodeloterij, als het echt tegen zit de gemeente. De eerste twee subsidiëren sowieso alles wat gewelddadig en links is.
@theo-is-dood | 06-01-21 | 10:45: Ik neem aan dat het gewoon ons geld.
@5611 | 06-01-21 | 11:06: lachwekkende nonsens
Belachelijk. Deugmensen willen geschiedenis vervalsen / wegvagen.
Dit zijn geen deugmensen maar soepsidiesponsen. Worden wel aangespoord, aangemoedigd en betaalt door witte billen medelanders. Maar hun einddoel is alles behalve deugen. Maar een Brave New World creëren, een One World wat een speeltuin is voor de 1% en hun slippendragers, en een Great Reset voor het proletariaat. Met een daarbij schoon geschrobde geschiedenis en cultuur van iedere natiestaat om dit in goede banen te leiden.
@Graaf_van_Hogendorp | 06-01-21 | 10:44:
Dat lukt ze alleen in landen die de weg met ons cultuur aanhangen. Zeg maar West Europa. In de rest van de wereld zouden deze wappies met pek en veren de stad worden uitgejaagd.
@Zatkniss | 06-01-21 | 10:45:
De rest van de wereld zal dan ook een hele andere behandeling krijgen. Maar de uitkomst voor de 1% en hun dienaren, en het proletariaat, blijft overal hetzelfde.
Nee, er zijn genoeg mensen hier die hun eigen geschiedenis niet kennen. De VOC was niet een gezellig clubje van stoere jongens die gingen handelen met verre volkeren. De verering die de mensen rond 1900 hadden voor deze historische figuren uit de Gouden Eeuw was eveneens misplaatst.
Dat is inderdaad zo als je het naar deze tijd verplaatst. Dan hoef je het nog niet te vernielen of hele pagina's van geschiedenis te willen herschrijven. Niemand was koosjer en ook in deze tijd zijn weinige mensen zonder blaam te vinden.
@Schepvogel | 06-01-21 | 11:00: dat begrijpen die lutsers dus niet, inclusief enkele geestelijk beperkte figuren hier in de comments.
Laat die kompleet van het padje, ongewassen fascistische haarballen maar.
Aanpakken. Ik hekel slechte grafiti.
Buitenlandseagressie dus.
Daar hebben we een leger voor.
Maar goed dat Adolf geen graf heeft. Door dit soort personen zou het een bedevaartsoord worden.
Zie Franco in Spanje. Zijn graaf is idd een bedevaartsoord voor fascisten.
@Diotima | 06-01-21 | 10:52: voormalige graf dan hè.
Is inderdaad een monument voor de dictatuur.
Benieuwd hoe Rutte ooit herdacht gaat worden.
Liever een VOC verleden dan een toekomst met deze woke fascisten.
Ook de Bandanezen hebben een VOC-verleden...
Goed verwoordt BPM!
Schaf het gratis geld af en de paristieten zoeken een andere gastheer. Ik geef de oost blokkers groot gelijk dat ze geen verrijkers willen.
Al zijn die oostblokkers wel heel hypocriet. Kunnen die schijtlanden eindelijk een keer iets terug doen na onze woningen in te pikken en dan weigeren ze.
Wel raar dat ze werk heeft en niet in een uitkering hangt zoals de rest van die stinkhippies.
Sommige mensen hebben 'werk'.
Of ze daadwerkelijk werkt is de vraag.
@BozePaarseMan | 06-01-21 | 10:41:
Goh, het past kennelijk niet in je stereotype plaatje dat een activiste gewoon werk doet.
Uitzonderingen bevestigen de regel.
@Diotima | 06-01-21 | 11:05: Het is ook heel bijzonder dat dit soort antifatuig een baantje heeft buiten het incestueuze linkse subsidiecircuit.
@Diotima | 06-01-21 | 11:05: maar wel gewoon opgesloten mag worden na het plegen van strafbare feiten.
Dat zou wel fijn zijn.
Ik wil niks zeggen, maar witte verf gebruiken, ... ?
inderdaad schandalig
Als ze maar geen subsidie krijgen van ons belastingcenten of geld van Soros, of is dit clubje nog niet gevorderd genoeg dat ze recht op subsidie hebben?
Bel de postcodeloterij
Waar haal jij "subsidie" en "Soros" vandaan? Complotgekkie.
@Diotima: Onder welke steen heb jij de laatste jaren gezeten? Dat soort 'inclusieve' clubjes krijgt met regelmaat subsidie. Is het niet direct van onze belastingcenten, dan wel indirect via de Postcodeloterij...
Wel een mooi handschrift
De daders vinden de actie gerechtvaardigd. Ik kan me ook nog wel een paar rechtvaardige acties indenken, maar ik wordt toch echt verondersteld eventuele veranderingen via democratische dan wel juridische wegen te bewerkstelligen.
Terroristen zien dat heul anders.
Nederland anno 2021 de ene helft tegen de andere helft:
'Jij moet je laten vaccineren'
'Jij mag geen vuurwerk afsteken'
'Jij mag niet nationalistisch zijn'
'Jij bent voor het klimaat (????)'
Tijd dat we weer wat persoonlijke vrijheid krijgen zonder gezeur van schreeuwers.
Jij bent welkom in mijn land...
Jij mag niet nationalistisch zijn, dus elke allochtoon met ook een buitenlands paspoort mag zich niet meer streepjes-nederlander noemen?
Vroeger, heel vroeger, had je behalve links geweld en terreur ook nog rechtse “activisten”.
Dat is nog wel een dingetje geworden in de wereldgeschiedenis.
Maar het is duidelijk, als je links, groen en divers bent is geweld en terreur blijkbaar een gangbare manier om je mening op te leggen.
Links, het grote gevaar in elke samenleving.
Alle schade verhalen op deze dame. Zal ze ongetwijfeld een toontje lager zingen.
Daar is ze voor verzekerd.
@Earl_of_Doncaster | 06-01-21 | 10:54: voor opzet is er geen verzekering.
Vandalisme. Oppakken, straffen, strafblad en ophoepelen.
Eerst nog even kielhalen
En schoonmaakkosten vorderen. Muts heeft een job, dus loonbeslag Al's ze niet wil dokken.
Weg met ons.
Als je je geschiedenis niet kent, zal je geen greep op de toekomst krijgen.
Tijd om de sokkel 10 meter hoger te maken. Ook leuk wanneer je Coen van buiten al kunt zien.
We Promise.
Wees eerlijk en noem jezelf We Demand.
Of anders We Destroy.
Gelukkig, 2021 lijkt net zo'n inclusief jaar te worden als 2020.
Ohja, mogen we CED Europe bellen?
Van mij wel.
REAGEER OOK