Korte film. Moslims de echte slachtoffers van 2020
En dat is een film waard.
Eerst: de notabele uitzonderingen, want het is niet een groot tranendal. De twee Nederlands-Indonesische dames Asri Anisa en Dimple Sokartara zijn hartstikke gezellig en tonen andermaal aan dat Indo's wel gewoon echt de leukste en meest ontspannen moslims van Nederland zijn. Lerares Saïda Franken lijkt ook heel lief, we snappen alleen niet wat de islam met haar boodschap te maken heeft, behalve dat ze een hoofddoek draagt terwijl ze het vertelt. Mohamed Abdulahi vertelt gewoon heel chill en trots over z'n baantjes in het ziekenhuis. Önder Kaya kennen we van Weltschmerz en vonden we altijd een mooie lul en nu weer. Psycholoog Samira Boubkari zegt ook vooral nuttige en bemoedigende dingen. Karima El Fillali is ook gewoon een heerlijke artiest met meer interesse in schoonheid dan klaagzang. Nora Akachar is ook gewoon heerlijk hard aan het werk en besluit het met een meditatie. En dat kleine meisje dat online Arabische les krijgt en daarna lekker gaat slapen is ook de zoetheid zelve.
Nou, is dat ook weer gezegd. Kunnen we nu eindelijk zeiken op de andere helft, en dat is natuurlijk precies de reden dat Wij Blijven Hier! de film zo agressief bij ons plugden. Want als er een medium is dat hun gelijk aantoont zijn wij het natuurlijk wel! Enfin, bekeerlingen zijn de ergsten, voorzitter van de Blauwe Moskee Jacob van der Blom voorop, en vlak daarna advocate Elsa van der Loo die het wetgevingsadvies op een Mohammed-cartoonverbod doodleuk bezingt. En vervolgens natuurlijk Kauthar & Co. en Elforkani op de tour die we inmiddels achterstevoren kunnen dromen. 'Alles is heel erg voor moslims maar we komend dansend uit bed, gaan met een lach en twee middelvingers door de dag, en gaan strijdbaar slapen, want alles is heel erg.' Dat is het natuurlijk niet, en zo wel, dan hebben ZE het daar vooral zelf naar gemaakt, maar leg dat maar eens uit. Zo, nu je zin makkers!
Reaguursels
InloggenWas dit een film van Denk of Groen Links?
Moslims de slachtoffers van 2020?
Leugens. Nepnieuws. En islam-propaganda.
De echte slachtoffers zijn christenen.
T.o.v.2019 werden in 2020 15 miljoen méér christenen vervolgd. In China en India heeft het al het 'genocidal level' gehaald. En, in bijna alle OIC landen (lees: moslimlanden) is het christendom of bijna helemaal weggevaagd, of is het verboden (openlijk) christen te zijn, maar in vrijwel alle OIC landen worden christenen gediscrimineerd en zijn ze 2e rangs burger.
Denken dat het ver van NL blijft is naïef. Hier in NL gaat het ook steeds meer die kant op. Meerdere grondwettelijke rechten en vrijheden hebben reeds ingeboet ten faveure van (anderen discriminerende) moslims. In sommige steden is het winkelaanbod in een complete wijk volledig afgestemd op die ene bevolkingsgroep, ten nadele van alle andere bevolkingsgroepen in die wijk.
We hoeven alleen maar naar het buitenland te kijken om te raden waar het naar toe gaat.
Christenen werden al vermoord en vervolgd in andere landen. De eersten op het EU continent hebben we ook al mogen beleven.
Wat moet je met mensen die er voor kiezen zich te gedragen alsof ze geestelijk gehandicapt zijn? Dat soort mensen die uit vrije wil er toe over gaan om logica af te zweren en voortaan zich te laten leiden door beroepscriminelen.
Zolang iemand nog gezonde armen en benen heeft snap ik niet waarom iemand er voor kiest om in de misdaad te gaan. Ik kan dat niet volgen. De hele islam is opgezet om ietwat simpele mensen die het allemaal niet zo duidelijk kunnen zien te misleiden. Zij worden overgehaald om geld te komen brengen naar hun centrum van misdaad. Daar wordt dat geld verdeeld onder de misdadigers welke vooraan in die moskee zitten.
Als er werkelijk een Allah zou hebben bestaan dan zou dat varken geld kunnen schijten zodat de mensen geen geld hoeven te komen brengen naar de moskee. Allah kan zogenaamd alles, behalve geld scheppen. En daarom moeten grote groepen mensen van hun geld worden afgeholpen om aan de geldhonger van de imam en de mufti, de muzzin etc. etc. te kunnen voldoen. Elke beroepsmoslim is een leugenaar en een dief.
Iedereen die zich voordoet als een moslim is dom, want hij is goedgelovig slachtoffer, of hij is een misdadiger. Overigens, de islam loopt op zijn laatste benen, te veel mensen komen er nu achter dat ze al die jaren besodemieterd zijn. De islam is geen religie want Allah is geen god, hij is verzonnen om mensen mee te kunnen oplichten, en heel langzaam wordt dat iedereen duidelijk.
hahaha Kuzu begint doof te worden
Het raampje van een auto gaat open en iemand roept "Kuzu je slaat door , rot op."
en hij wil horen " Kuzu ga door, geef niet op".
Kuzu is altijd zeer selectief:
selectief verontwaardigd, selectief als het om genocides gaat etc.
.... en nu ook al selectief horen.
"Geloven" doe je wat mij betreft achter je eigen voordeur. Ik wil er in het dagelijkse leven NIETS van meekrijgen. Dus;" geloven oke ,maar hier? nee!'.
Wat is eigenlijk de staat van NationaalSocialisten in Nederland? Daar wordt me toch een partij lelijk over gesproken! Puur omdat er decennia (!) geleden wat misverstanden waren en hier en daar een misplaatst figuur (geen écht nationaalsocialist) iets over joden en negers roept wordt meteen iedereen over één kam geschoren. Ik ken nationaalsocialisten die schilderen, glutenvrij eten, zich aan de lockdown houden en oude vrouwtjes helpen oversteken. Zie je die ooit in DeMeDiA? Nee! En zo r3spEctlo05 zoals ze over onze Führer (vzmh) spreken. Alle lelijke zaken die ze hem aanwrijven zijn gelogen, óf heel normaal in die tijdsgeest. Maar hij was óok vegetariër, en hij kwam op voor de werkende man. Hij was super lief (hartje) voor zijn vrouw, in een tijd dat het patriarchaat supererg was. Geloof niet wat je in DeMeDiA allemaal leest, allemaal fakenieuws om nationaalsocialisten in een kwaad daglicht te stellen.
#nationaalsocialismofobie #onelove #ns=vrede
Doet mij denken aan een pedofiel die een peuter de schuld geeft van zijn zedenmisdrijf. Als je met je agressieve haatreligie naar ons mooie, welvarende Vrije Westen komt, en je vriendjes uit de Moskee bij de minste provocatie keeltjes gaan snijden, dan kan je kritiek verwachten. Nee, dat is geen racisme (geloof is geen ras), en ook geen discriminatie (ik ken geen Joodse, Katholieke of Protestantse terroristen). En hoofddoekmeisjes die onder groepsdwang meewerken aan institutioneel sexisme kan ik al helemaal niet serieus nemen.
Zo. Dat moest eruit.
Geen Joodse Katholieke of Protestantse terroristen....???? Tunnelvisie ten top. Ben jij geboren na de treinkapingen? IRA aanslagen? RAF? En welk nieuws hadden we de laatste weken. Urk, Staphorst en Volendamse jongeren in burgeroorlog met het gezag, de ME. Wintersporters als overbrengers van het virus en daarna de Brabantse carnavalvierders. Christelijke kerken sputteren met hun gezang heel Nederland onder de Covid. In alle dorpen van Nederland (inclusief Duindorp) is het een waas van kruitdampen agv de bommen en granaten die overal tot ontploffing worden gebracht..... Nee hoor, het komt allemaal door de Moslims en de Marokkanen.
@TB2318 | 05-01-21 | 10:01: Eigen terroristen eerst! Waarom zouden we er meer binnenhengelen als we eerst nog af te rekenen hebben met onze eigen terroristen? Alhoewel het met de bestrijding van de eigen best goed gaat, afgezien van het extreem linkse geloof. Bij hen lukt er af en toe nog wel een aanslag....
@TB2318 | 05-01-21 | 10:01: Tja, wat moet de burger nu van zo een tegel denken? Helemaal niets. IRA, RAF, FLNC, ETA, allemaal al jaren inactief. En wintersporters gelijkstellen met terroristen? Neem nog een koffie.
@TB2318 | 05-01-21 | 10:01:
In het huidige tijdsgewricht komt het overwegend uit die hoek, ja.
@TB2318 | 05-01-21 | 10:01: Vergeet niet uw dagelijkse medicatie bij de afdelingszuster te halen.
@TB2318 | 05-01-21 | 10:01: Islamitische terroristen zijn moslims die terroristische aanslagen plegen vanwege hun geloof en dat komt vandaag de dag helaas maar al te vaak voor in de wereld. De treinkapingen zijn inderdaad te zien als terreuraanslagen net als de vele aanslagen van de RAF en de IRA. Joodse, Katholieke of Protestantse aanslagen zijn het echter niet, omdat deze aanslagen werden gepleegd om heel andere motieven dan godsdienst (ten behoeve van het communisme in het geval van de RAF, voor Ierse onafhankelijkheid in het geval van de IRA en om Nederland te dwingen een onafhankelijke staat te realiseren voor de Molukkers in het geval van de treinkapingen). Dat de aanslagplegers (mogelijk) Joods of Christelijk waren, maakt niet dat je opeens te maken hebt met een religieuze terreuraanslag of religieuze terroristen (bijv. Joods, Katholiek, Protestants).
De rest van wat u opnoemt kun je geen terroristische aanslag noemen. Alsof de mensen die zich daar schuldig aan hebben gemaakt, de intentie hadden om zoveel mogelijk slachtoffers te maken, de bevolking vrees aan te jagen en de samenleving omver te werpen. Niet dus, laat staan dat men vanuit een of ander ideologisch motief handelde (die kerkbezoekers gaan natuurlijk naar de kerk vanwege hun geloof, maar deden en doen dat natuurlijk niet om bewust, uit naam van hun geloof, andere schade toe te brengen).
Het is bovendien wat hier ook al is gezegd: de treinkapingen behoren tot het verleden en ook de RAF en IRA zijn al lang niet meer actief als aanslagplegende organisaties. Overigens wil ik ook niet zeggen dat de gedragingen die u verder in uw reactie noemt "ok" zijn. Dat zeker niet, maar terrorisme is het niet, laat staan dat er bij deze handelingen is of wordt gehandeld vanuit religieus motief.
@countus | 05-01-21 | 11:16: De IRA was (is?) een katholieke organisatie. Het Verzetsleger van de Heer is een terroristische Christelijke organisatie. Het Christendom is als grote machthebber in staat veel dingen naar zijn hand te zetten zonder terreur te hoeven bedrijven. Die moslim die in Utrecht te keer ging had ook geen religieuze motieven. Toch wordt hij afgerekend op zijn moslim-zijn, om zodoende alle moslims ter verantwoording te roepen. Veel "moslim-aanslagen" geschieden door "moslims" die alcohol drinken etc. Kortom: er is geen internationaal moslim-netwerk dat terreur coördineert. Dat was ten tijde van de treinkapingen veel meer het geval onder de Molukse groep. Meerdere gijzelingen tegelijkertijd coordineren met meerdere deelnemers. Nog een voorbeeld van Christen-terreur: de moord op Els Borst door een Christenfanaticus die weloverwogen zijn motieven had verzameld vanwege Els haar idee mbt euthanasie. En dan de historische Christen-terreur mbt de kruistochten etc. En dan Israel dat vanwege het Europese holocaust-schuldgevoel het recht krijgt om een bezettingsmacht te vormen. Waardoor Israel-kritiek door moslims weer wordt vertaald als anti-semitisme. etc.
@TB2318 | 05-01-21 | 12:57:
“... er is geen internationaal moslim-netwerk dat terreur coördineert.“
en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Islam...
“Die moslim die in Utrecht te keer ging had ook geen religieuze motieven.”
www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/art...
@ratelaar | 05-01-21 | 13:29:
Het zijn aanslagen van individuen (net als de moordenaar van van Gogh en van Els Borst. Het kan zijn dat ze handelen uit religieuze motieven. Maarvaak ook niet, want vaak drinken ze alcohol etc. Bovendien heb je ook Boeddhistische terreur tegen Rowinja. De moslims zijn echt niet een bijzonder grote groep binnen de geschiedenis van internationaal terrorisme. Want nogmaals: In NL zijn de moslim-"aanslagen", te weten die Utrecht-warhoofd en Mohammed B niet te vergelijken met die burgeroorlog met Treinen, Scholen en provinciehuizen die Molukkers teweeg brachten in de 70 er jaren. Die heb ik meegemaakt. Dat was een hele veldslag/burgeroorlog met F16's en mariniers en pantservoertuigen waarbij de Nederlandse troepen op het nippertje wonnen van de Molukse militaire eenheden.
@TB2318 | 05-01-21 | 14:11:
Dat waren geen f-16’s maar f-104 ‘starfighters’ (die van de Lockheed affaire van prins Bernhard). Ik ken iemand (een oud-marinier) die daarbij betrokken was. De mariniers hebben niet op het nippertje gewonnen, er werden vragen gesteld bij het enorme geweld dat de marns hebben gebruikt om bij de Punt een aantal treinkapers uit de voeding te schieten. Dat is trouwens ook de reden geweest dat de BBE en later de UIM is opgericht. Simultaan daaraan werd ook een school gegijzeld. Maar om daar dan te spreken van een burgeroorlog en daarna te claimen dat islamitisch terreur een randverschijnsel is (Bataclan, Zaventem, Manchester)
en.m.wikipedia.org/wiki/Islamic_terro... dan heb je nogal een vreemde kijk op zaken.
Zowel Mohammed Bouyeri eenvandaag.avrotros.nl/item/onthullen... als Gökmen Tanis beroepen zich op de islam, die denken daar heel anders over. Als je criterium wel of geen alcohol gebruik is (hoe weet jij dat trouwens) dan ga je wel erg kort door de bocht. Het is nogal aanmatigend om te bepalen dat wat zij zelf zeggen niet waar is.
Kortom, volgens mij heb je een nogal dikke duim en lul je maar wat in de ruimte.
@TB2318 | 05-01-21 | 12:57: Dat de leden van de IRA overwegend katholiek zijn, maakt haar nog geen katholieke organisatie. De IRA was/is een organisatie, die tot doel heeft/had de volledige onafhankelijkheid van het gehele Ierse schiereiland. Voor dat doel werden aanslagen gepleegd, niet omwille van het geloof van haar leden. Men handelde niet uit naam van de eigen religie.
Het Verzetsleger van de Heer doet dat dan weer wel. Dat is dan wel een goed voorbeeld van een religieuze terreurorganisatie. Verder is het Christendom inderdaad in staat (gebleken) om veel dingen zonder geweld naar haar hand te zetten, maar raad eens? Dat geldt ook voor de islam en wel meer grote religies. Dat is allemaal net zo kwalijk overigens.
Verder betekent het feit dat een islamitische aanslagpleger alcohol drinkt of, wat je ook nog wel eens hoort, "een slechte moslim was" (voordat hij/zij een aanslag pleegde), niet dat er opeens geen sprake meer kan zijn van een islamitisch motief voor een aanslag. Wat heet, het vorenstaande kan juist een reden voor iemand zijn om uit geloofsovertuigingen een aanslag te plegen: het geeft je immers een uitweg uit dit leven en onmiddellijke toegang tot een beter leven in het hiernamaals (tenminste, dat denken ze dan). Die link die u legt, logt dus helemaal niet zo voor de hand.
Ook het feit dat er geen internationaal netwerk is, dat islamitische terreuraanslagen coordineert, maakt niet dat er geen sprake kan zijn van een islamitische aanslag(pleger). Dat hangt toch echt van het individu en de individuele aanslag af. In het geval van die aanslag in Utrecht is onder meer de rechtbank tot de conclusie gekomen dat sprake was van een islamitische terreuraanslag, juist op basis van de gedragingen en uitlatingen van de dader en de omstandigheden rond de aanslag.
Dat er volgens u coördinatie bestond bij de treinkapingen, zegt niets over het motief van de daders. Hoe dan ook was dat motief, zoals gezegd, niet religieus.
De moordenaar van Els Borst is volledig ontoerekeningsvatbaar verklaard door de rechtbank. Dat betekent dat de dader ten tijde van het plegen van de moord, geheel handelde onder invloed van zijn geestelijke stoornis(sen). Zo iemand kun je moeilijk verwijten dat hij uit Christelijke motieven handelde, aangezien van deze dader dus vast is komen te staan dat hij volstrekt niet bij zinnen was bij het plegen van de moord. Als overigens een moslim nu een moord zou plegen en de rechtbank komt tot de conclusie dat deze persoon ontoerekeningsvatbaar is, dan geldt natuurlijk hetzelfde: je kunt dan ook niet zeggen dat hij/zij vanuit religieuze overtuiging handelde.
De Kruistochten zijn verder al eeuwenlang voorbij. Bovendien kun je daar net zo makkelijk de vele Islamitische veldtochten tegenover zetten. Als je kijkt naar de situatie van vandaag de dag, dan zijn het toch echt de islamitische aanslagen (oftewel: aanslagen waarbij de islam het (belangrijkste) motief is) die het meest voorkomen.
Tot slot: Israël krijgt ook van Europese landen geregeld een veeg uit de pan waar het gaat om haar handelen bijvoorbeeld jegens de Palestijnen. Bovendien heeft de staat Israël gewoon bestaansrecht en dat al decennialang. Nu kun je natuurlijk wel wat kanttekeningen plaatsen bij hoe Israël tot stand is gekomen, maar dat verandert niets aan het bestaan van Israël.
Ik geef u wel gelijk dat kritiek op Israel soms net iets te makkelijk wordt weggezet als antisemitisme. Het is echter vaak ook zo dat datgene wat bedoeld is als Israëlkritiek, toch meer gericht lijkt te zijn op Joden en het Jodendom dan het beleid van Israël. En dan kan antisemitisme al gauw in beeld komen.
@TB2318 | 05-01-21 | 14:11: Over dat sommige aanslagplegers alcohol drinken etc. ben ik al ingegaan.
Verder is die terreur van de overheid van Myanmar tegen de Rohingya meer ingegeven door een extreme vorm van nationalisme dan dat er sprake is van "boeddhistische terreur". Het boeddhisme predikt namelijk geen geweld en de overheid beroept zich in haar handelen ook niet op het boeddhisme, maar op de redenering dat de Rohingya een gevaar of iets dergelijks zouden zijn. Men laat zich dus eigenlijk vooral leiden door een (mijns inziens ingebeeld of anders toch sterk overtrokken) beeld dat de Rohingya een gevaar zouden vormen voor het voortbestaan van Myanmar en de (manier van leven van de) grootste bevolkingsgroep van het land.
De aanslagen in de 70'-er jaren waren verder inderdaad heel heftig. Daar is iedereen het volgens mij wel over eens. Er zal bovendien niemand zijn, op misschien een handjevol mensen na, die deze aanslagen goedkeurt of heeft goedgekeurd.
Hoe dan ook geldt wel dat deze aanslagen tot het verleden behoren. Dit in tegenstelling tot islamitische terreuraanslagen en ook die gaan er soms heftig aan toe. Denk maar aan de aanslagen in Frankrijk bijvoorbeeld.
Waaraan ik zou willen toevoegen dat het gros van de Islamitische terreurgroepen die terreuraanslagen plegen buiten Europa (Afghanistan, Pakistan, Indonesië, het Afrikiaanse continent - o.a. Jemen, Mozambique, Soedan -denk aan Darfur-, Nigeria en zelfs inmiddels Kenia etc.) en daarbij wekelijks tientallen tot honderden slachtoffers maken en samenlevingen ontwrichten en traumatiseren, niet meegenomen zijn in bovenstaande reacties!
Deze propaganda is mogelijk gemaakt dankzij subsidie die U bij elkaar heeft betaald! Salaam aleikum!
Zo'n film van en voor mensen die nog niet bekend zijn met de klaagcultuur onder moslims. Beetje sneu.
Hou alsjeblieft op met het maken en verspreiden van religieuze propaganda.
Want dat is het namelijk. Het gaat niet om deze mensen, het gaat om Moslims en Islam.
Mijn voornemen voor de rest van mijn leven vanaf nu: alles met betrekking tot moslims niet meer vrijwillig tot mij nemen. Ik ben er zo helemaal klaar mee.
Conclusie: moslims en islam optiefen!!!
Oke ik ben gestopt toen dat wijf over onderwijs begon. Ik moest denken aan de tientallen verhalen uit de krant over leraren en leraressen die letterlijk zijn weggepest op moslimscholen. Maar oh wat zijn moslims toch mooi en prachtig, tyf op.
Het zal vanwege de lockdown wel moeten opvallen nu bij Opsporing verzocht; geen opgeschoren koppies meer maar lange haren bij de hoofdrol spelers..... toch?
Topfilm! Ik mis echter het verdienmodel van de plofkraak, de sociale interactie van het gesis naar meisjes en de koppen die rollen.... Dat had een wat completer beeld gegeven.
Zucht. Indonesiers en Indos zijn niet hetzelfde. Net zomin als West-Friezen en Friezen dat zijn
Bent u Indisch?
Ja
Och, och, och, gaan we weer? Alsof het ongelovigen of christenen zijn in een islamitisch land. Kijk eens hoe erg we het hebben? We worden behandeld als een Yezidi of een Armeniër. Huilie, huilie. Wat hèbben ze het toch slecht in Nederland, zo slecht dat de moslim te pas en te onpas zijn klaagzang kan laten horen.
Samen met de religie van woke de meest sneue kansloze gelovigen van Nederland. Zero fucks given hier om het ver-schrik-kelijke onrecht en marginalisatie die moslims ervaren.
Ik ken een indonees christen , vertelde dat sommige delen je daar niet hoeft te komen om dat vragen om problemen is. Vrijheden worden steeds meer beperkt door regering of sociale druk.
@Ronn | 05-01-21 | 07:47:
Zo gaat het overal, waar de islam leidend is. En maar vingerwijzen continue die verontwaardiging, woke avant le lettre.
Islam is de religie van het opgeblazen ego, strikte leefregels en de dood. Hier op aarde is het ellende, je kan je beloning pas incasseren als je dood bent en naar het paradijs gaat. Het is sneue dat zoveel mensen in die leugen trappen en daarmee hun persoonlijke hel en ellende veroorzaken.
En ondertussen lachen de stinkend rijke olie Arabieren zich de krul uit hun pantoffel om zoveel blinde goedgelovigheid, want dat is wie de moslims dienen, niet allah.
En dat is sneu. Het leven kan zoveel beter zijn als je een persoonlijke relatie aan gaat met God, zoals je Indonesische Christelijke vriend. Het is de afgunst, de zelfhaat veroorzaakt door blindheid die moslims zo gewelddadig maakt. Allah veroorzaakt niets dan ellende tot je dood gaat, daarna kom je in de hemel. En dat is waar, heb je ooit iemand gehoord die terug is gekomen en heeft verteld of dat verhaal klopt.
De eerste shots bekeken en ja hoor de standaard bedrijfsfilm , emo, propaganda shit. Zoals je die van elke net afgestudeerde filmmaker kan verwachten. Ook geen enkele bontkraag of minderjarige scooter bestuurder te zien. Niet realistische emo zeik dus de komende 24 minuten.
Heb ook de eerste minuut gehoord en bekeken. Daarna afgezet. Het is overduidelijk een propaganda filmpje. Wel jammer dat er zoveel mensen zijn die dit kritiekloos opslurpen.
Daarom alleen al kan ik zo genieten van deze tijd. Corona, Corona en nog eens Corona op de Radio, tv, nieuws. Weinig ruimte voor overige onderwerpen waar je tot aan 2020 mee doodgegooid werd. Dan toch liever viruswappies aan het woord. Daar kun je dan weer wel om lachen. Blijft natuurlijk wel de vraag wat zich onder het wateroppervlak afspeelt
Leuk verhaal voor de bûhne. In het echt bepalen de fanatieke booslims hoe andere moslims zich moeten gedragen. De niet fanatici steken hun kop niet boven het maaiveld uit. Gedraag je je anders dan de norm dan heb je een groot probleem. Juf Kuthar is een product van haar vader, ze doet precies wat hij wil. Mag ik er nogmaals op wijzen dat ze in het verleden de fanatici openlijk een warm hart toedraagde? Lieden van het moslimbroederschap, daar is ze mee opgegroeid! Demonstraties, het volgen van reli waanzinnige, allemaal toeval? Wees niet zo naïef.
Gek genoeg, 1op 1 zijn ook fanatieke moslims redelijk goed benaderbaar, dan tonen ze zich als redelijke mensen, in hun groep vervallen ze in groepsgedrag, de norm, het fanatieke geblaat.
Ik maakte het vaak mee. Meiden die niet met Hollanders of een niet moslim mogen omgaan en de gevolgen hiervan. Moslims die afstand willen nemen van het geloof en wat ze moesten ondergaan, geweld was eerder regel dan uitzondering. Dat geeft je wel een inzicht in de ware aard van dit 'geloof'.
In tegenstelling tot wat men ons hier wil doen geloven is het geen gezellige of positieve cultuur. Het is altijd en overal in heel de wereld gezeik met deze cultus. Zelfs onderling vechten ze elkaar de tent uit.
Leuk filmpje voor diversiteits wensende mens. Als er 1 religie die geen diversiteit toestaat is het de islam.
Nederland is zo'n beetje het meeste vrije land waar zij hun wezensvreemde mohammedanisme en de verering van hun epileptische, pedofiele, verouwenverslindende en jodenhatende moordenaar (in zijn tijd al volstrekt immoreel) kunnen botvieren in de hoop heel Nederland naar hun afgrijselijke niveau mee te kunnen sleuren.
Maar toch : De term dar al-islam ("huis van de islam"), ook wel dar al-salam ("huis van de vrede"), werd en wordt soms nog gebruikt voor de landen die onder islamitische heerschappij vallen of waar moslims in vrijheid hun godsdienst kunnen belijden.[1] De tegenovergestelde term is dar al-harb, het "huis van oorlog", alle gebieden buiten de islamitische heerschappij.
Bron wiki
Die Chinezen schijnen niet zo gek te zijn......
Is het weer zo ver?
Moet ik weer een halal frikandel speciaal tot mij nemen? Moslims snappen zichzelf niet, dus ik ga het ook niet meer voor hun doen.
Islam is oersaai. De eindeloos herhalende tegeltjes in de moskeeën alleen al.
Allemaal gamers.
In het spel telt vooral wat je bent en niet wie.
Het spel vraagt om een winnaar. En dat willen hun zijn.
Gaat niet lukken.
Einde story.
Zij.
Dat gelurk ook aan die thee de hele dag zonder schoenen aan op de vloer zittend. Die rare huisbroeken en vieze baarden. Die hoofddoeken. Nee, niet my cup of tea.
Wij mogen er wel van uit gaan dat Kauthar c.s. hun zelfpijperij ook zélf bekostigd hebben?
-
Of mag de belastingbetaler weer schuiven?
Dit is is toch gewoon een promo-filmpje van islamo-fascistische politici?
Gelardeerd met zogenaamd islamitisch voetvolk...
Ik zie zo al een Kuzu, Nourdin en Kauthar.
Zou wel heel toevallig als de rest, het voetvolk, plotseling allemaal uit onschuldige lammetjes bestaat....
Diversiteit gaat over vrij en blij met nul slachtoffers, niet over hoe haters en conservatieven leed mogen veroorzaken. Dit filmpje gaat over emotionele chantage, demografisch gewin en nu al goedpraten dat de strijd gestreden gaat worden. Ze proberen ons te laten vergeten dat zij zelf er het hardst aan gewerkt hebben om niet te integreren. Met de rotsmoes islamofobie wordt politieke invloed vanuit islamlanden hier geregeld. De Turk is overal Turk, tot op Mars toe. De 100e generatie Marokkaan blijft voor Marokko Marokkaan. Alleen in Mekka zijn ze even alleen moslim. Die mentaliteit stoot af. En waarom ook niet. Want waar is dan de vreugde en de liefde bij hen. Genegenheid, kalmte, verwondering, waar dan.
Hoe is het voor jou om als moslim in Nederland te wonen? Ik draai het liever om; hoe is het voor Nederlanders om elke dag meer en meer volgers van die ideologie van haat & bloed tegen te komen en als je er wat van zegt je weggezet wordt als racist, fascist en Islamofoob? Nou, daar kan ik ook wel een docu van 24,5 minuut over vollullen. En dan zonder jankmuziek en emogeneuzel maar gewoon puur op feiten, chronologisch historisch met een schrikbarend toekomstbeeld als de cijfers niet veranderen. Maar goed, dan lezen jullie 2 dagen later dat een reaguurder genaamd Ome Graai op straat is onthoofd door een verward persoon en dat het niets met Islam te maken heeft.
U heeft gelijk maar krijgt het niet.
"Wij blijven hier"
Dit is er in gemaakt door geenstijl toch. Of word ik bewust weer geconfronteerd met de grootste nachtmerrie van Europa 1990-2021--> Europese oorlog 1
Ik kan hier zo al een paar punten uit pikken waar ik graag iets over zou willen zeggen, maar ik hou het maar even bij de moslimvrouwen die heel erg inclusief zijn volgens dit filmpje: Graag een aantal voorbeelden van moslimvrouwen die met een niet-moslim samenwonen. Ik wacht.
Kun je een baard laten staan. Ze zullen er vast wel zijn, maar dan Indonesische moslima's. Team Arabica, als dat al zou mogen, doet dat natuurlijk nooit voor de camera want dan is ze haar leven niet meer zeker. Samenleven met een onrein varken, een kuffar. Wat denk je wel...
Met u mee tot in de eeuwigheid wacht
Ik wacht ook nog steeds op antwoorden van alle mensen die ik in dit soort discussies altijd heb gevraagd 1 land te noemen (Geen 5 of 10. Nee, slechts 1...) waar 25% of meer moslims wonen en waar geen dictatuur, economische rampspoed, oorlog, aanslagen, homo-, Joden-, vrouwen-, en andersgelovigenhaat, eerwraak en meer van dat soort islamitische folklore plaatsvindt.
1 land. En ik wacht nog steeds.
@Realism Is All | 05-01-21 | 00:15:
Als ik dat argument bij NUpunt benoem, dan wordt mijn bijdrage niet geplaatst.
Stel ik alleen de vraag maar, dan is mag ik god (allah?) op mijn knieën danken wanneer mijn reactie voorbij de islam-censor komt...
@Realism Is All | 05-01-21 | 00:15: Oman
@The_Master_Bear | 05-01-21 | 01:39: oh nee, ook een sharia kutland. Never mind
boeiend allemaal zeg. tjongejonge complex allemaal. de islam is superintolerant maar poeh hey hoe kan het toch allemaal. tjonge jonge nou hey. dus. ehm. niet gekeken. *opent nieuw blik hop*
Die jongen voor het EMC lijkt me trouwens een prima kerel, niet zeiken over Islam ( tenminste, als hij niet nog een keer later in het filmpje terugkomt ) maar gewoon over werk en zijn instelling. Kon minder...
Lijkt me het zoveelste reclame filmpje voor islam. Don’t waste my time.
De beste genezing van een religie is gewoon hun boek lezen. Vliegende paarden, stemmen horen, maan van de aarde scheuren etc. Echt, Nederland wordt beter (not).
Filmpje gekeken en ik vond Kuzu nog het best te pruimen, en dat wil wat zeggen. En die jongen die zegt dat ze maar een klein potje met mensen met visie hebben. Die met die nootjes.
Ondanks dat ze hier in veiligheid leven en geboren zijn, in welvaart, goede zorg en uitstekend D66 onderwijs hebben genoten, hier een plek hebben gekregen enz enZ kiest 3/4 voor het salafisme en de strenge islamitische leer.... de westerse normen en waarden is als een rode lap.
Het zijn geen Nederlanders en dat gaan ze ook nooit worden. Hooguit een soort Nedermoslim, met een samenleving die ze voldoende afgebroken hebben tot op het niveau waar zij zich wel prettig bij voelen. Islam hoort hier niet, punt. Weg!
@Graaisnaaiert | 04-01-21 | 23:24: In de veronderstelling dat je een wijf bent wou ik, als moslim hoogleraar, net ff in je kont knijpen, maar dat gaat 'm ff niet worden geloof ik.
@Eric Newby | 04-01-21 | 23:43:
Nou, ik lul wel net zo slap als een wijf maar er hangt toch echt een klein slurfje onder. En als er een meneer aan mijn bipsje zit wordt mevrouw Graai pislink.
Hm, het begint al goed in de aanhef. "Wij blijven hier" in de immer vrolijke IS-kleurstelling. Mijn instinctieve eerste reactie is dan altijd: "Dat zullen we nog wel eens zien!". De nieuwe Karel Martel, Vlad Dracul en Jan Sobieski zullen ook nu weer opstaan, zo is het goddank altijd geweest en zal het ook altijd zijn.
Heb er héél snel doorheen geskipt, dan valt het monotone geknutsel en gekunsteld feelgood sentiment al niet te missen, zonder dat je er jezelf voor hoeft te leren haten.
Okee. Tweemaal bekeken. Niets dat ook maar lijkt op ‘meedoen’. Integratie maakt plaats voor polariserende uitwijk. Voor ‘zo zijn wij nu eenmaal’ als opgelegd pandoer als allang heersende standaard in West-Europa. Alarmerende zelfverheerlijking. De eerste shots van film American Sniper zijn treffend.
Die bekeerde meneer van der Blom spreekt in dit filmpje over dat "ze" de moslimstrijd en de moslimplek niet moeten weggeven in Nederland. In al zijn domheid en aangeleerd Marokkaans accent benoemt hij precies de mindfuck waar onze islamitische landgenoten mee worden vergiftigd, boosheid en afgunst om de groep gesloten te houden.
Zwart-Nederlands lijkt op te rukken maar het zet echt nooit door. Onverstaanbaar en onacceptabel voor welke echte werkgever dan ook. Duur geintje al met al.
Besef wel dat het maar om een klein aantal gaat,,...3/4 van alle moslims in NL als Europa dus dat valt wel mee...
Wanneer doen ze mee aan “Ik vertrek” ?
Dat komt na afronden van ‘jij zult vertrekken’ en de massale verkrotting.
Als de staatsruif leeg is .
Als je het hebt over gelijkheid onder jongens en meisjes binnen de islam dan is er wel gelijkenis.... het hebben en scheren van een snor. Wel mooi dat ze dat samen delen....
Versie 2021 wordt “wij zijn weg”?
Laten we het hopen
Islam is gewoon kut.
Zeker
Nederlandse moslims bestaan niet, wel moslims die in Nederland zijn.
Nederland bestaat niet, wel de EU provincie Nederland voormalig bekend als land.
EU en moslims zijn vrienden voor de gelegenheid.
Waar is de tijd, de opleiding en de inclinatie tot strategische gedachten?
In de olie of een ouwe film. Niet op school of in de harten en de hoofden van de mensen.
Het gruwen van een bewuste, mondige en zelf nadenkende populatie hebben de partners gemeen.
EU heeft moslims nodig om de geplande immer toenemende repressie te kunnen "rechtvaardigen". Zeg Wolla? Ok 32417-36.
En daarna wordt een moslim de kalief van EU.
Rest van het artikel nog niet gelezen maar eerste wat ik zeggen wil:
Wij West-Europa moeten eigenlijk gezamenlijk even knielen en sorry zeggen naar de moslims. Zij zijn al minimaal 19 jaar de slachtoffers. Namens mijzelf mijn oprechte excuses aan alle booslims.
Ach het slachtoffer spelen is al vroeg begonnen dit jaar. Al zo’n 50 jaar wordt het product islam (verplicht) gepromoot maar dat het product islam steeds meer wordt uitgespuugd zegt alles over de islam. Zoals het in de koran staat: er is pas vrede als alleen de islam nog over is. Als er nu niet wordt begonnen met het terugdringen van de islam is Nederland verloren over 50 jaar.
Het is al 5 over 12..! wen er maar aan.
Als ik heeel eerlijk mag zijn.......... dan ga ik die film niet eens kijkon.. allemaal genoegzaam bekend...
Nederlandse moslims? Nederlandse moslims bestaan niet. Mensen die moslim zijn hebben hun oorsprong niet in Nederland. Er zijn wel mensen naar Nederland gekomen, die moslim waren. Die hadden we meteen moeten vertellen dat in ons land geen moslims zijn en we ook geen moslims willen. Dat was eigenlijk voor iedereen duidelijk. Alleen kregen de moslims een grote bek, en kwamen mensen van GL, PvdA en 66 voorbij die deze moslims in hun armen sloten. O ja, en DENK.
En nu hebben we niet alleen moslims, maar ook moslims die ons vertellen hoe wij, Nederlanders, ons moeten gedragen.
Enigszins benauwd voel ik me wel. Daarom Bosma of Wilders.
DENK das een losgescheurd PvdA chapter, by the way Asscher wast de handen in toeslagenrampspoed en blijft plucheplakken, iets met appel enne boom.
De aanslag tijdens dat concert in Manchester had voorkomen kunnen worden. Een beveiliger werd getipt maar liet de terrorist gaan omdat ie niet voor racist wilde worden uitgemaakt.
Net als een aantal jaren terug bij de grote kindermisbruikzaak in Rotherham door, ja hoor..., Moslims.
Weten jullie wie ook heel aardig en relaxed was en heel lief tegen zijn hond?
Juist ja
youtu.be/hk3xuqCIRns
Je kopt hem zelf in. Das mooi.
@RickyLaRue | 04-01-21 | 22:09:
Geheel tegen de GS traditie in. Eigenlijk een soort van zelf-knockout. XD
Ja, uit mijn eerdere godwins kreeg ik de indruk dat toch niet iedereen begreep wie ik precies bedoelde, terwijl het naar mijn idee vrij obvious was.
Je bedoelt Kuifje toch? Wollah kk rassies!
zolang je maar niet van een POEDEL houdt... want dan ben je pas een echte Proleet...!
Nou nou om Eva nu een hond te noemen. Een beetje vrouwvriendelijker graag je lijkt wel een moslim.
Is er een reaguurder die het filmpje helemaal heeft uitgekeken?
Nope.
35 seconden hier.
Jazeker. Prachtig filmpje. Op Kuzu na.
Ik ken er een
Ik heb op 2 schermen gekeken, op het andere scherm voor het evenwicht deze: www.youtube.com/watch?v=wgBeAWy7R7k
Ja als je altijd alleen maar alles in je eigen straatje bekijkt krijg je een heel nauwe blik op het leven.
@Mr_Natural | 04-01-21 | 22:01:
Meteen gebookmarked! Thanks!
@keestelpro | 04-01-21 | 22:03:
Kijk dan deze ook: www.youtube.com/watch?v=eYZxcCPGzm8 en deze: www.youtube.com/watch?v=BkfCEQlTmKI
Wat een leuk volk waren we.
@Mr_Natural | 04-01-21 | 22:06:
Ja ook mooi dank je wel. 1983 is wel de mooiste tijd uit mijn jeugd.
Grappig fragment uit dat filmpje:
Bert Haanstra was niet de knapste maar je kan ook overdrijven.
youtu.be/wgBeAWy7R7k?t=777
@keestelpro | 04-01-21 | 22:02: Wel een nauw straatje waar u hier bent ingegaan.
@SIogra | 04-01-21 | 22:12:
Ik vind het wel geestverruimend om een kijkje te nemen in de gedachtewereld van die mensjes. ;-)
Drk bezig, het kost moeite, nog maar 4,5 minuut ofzo. Zie het maar als verzetsdaad.
Deze moslimpropaganda is algemeen bekend toch. Eindconclusie blijft => booslims zijn kudt
Alleen qua uitkering en de aanbieder van de schotelantenne zijn ze pro Nederland. De rest incl. de mensen achter het loket voor aanvraag (tenzij met hoofddoek) staat ze tegen
Inderdaad, samenvatting: het is genoeg geweest
Hun score van november was als volgt:
www.frontpagemag.com/fpm/2020/12/more...
Fuck dat.
In Afrika was het ook weer bingo.
Heeft het NOS journaal niet gehaald.
en je snapt dat lidmaatschappen van Christian parties steeds minder populair worden in dat soort landen, en dan ben je er, islam = repressie tot en met
De indoctrinatie is alom, 24/7. In de politiek, in de media, in reclameuitingen, in de kunst- en cultuursector, op scholen, overal word je doodgegooid met moslimperikelen. God, wat verlang ik terug naar de tijd dat Nederland nog van, voor en door 'De Nederlander' was.
Indoctrinatie ook echt. 50 jaar geleden waren het de Spanjaarden hier die de boeman waren. In de jaren 90 de Antilianen en op dit moment moslims. Ben benieuwd welke groep het over 30 jaar zal zijn. Misschien wel de Polen.. spannond!
@jeweettochniet | 04-01-21 | 21:56: Wij zelf. Dat zie je toch allang aankomen?
Eensch! Ooit was ik lang gelden 14 jaar oud. (nu bijna 75) Ik luisterde naar de kortegolf op mijn vaders eerste portable transistorradio (Philips) en verbaasde mij destijds al om de walgelijke klanken die toen tot mijn nog jonge oortjes doordrongen. Voorbeeld > www.youtube.com/watch?v=URX-LPzLZZg . Toen dacht ik al, het moet niet veel gekker worden. Helaas. Inmiddels infiltreert deze idioterie ons allen alsmaar meer.
@jeweettochniet | 04-01-21 | 21:56: Over 30 jaar zijn we een moslimland dus is de keuze makkeijk. Waarschijnlijk is de boeman dan de witte Nederlander. Spnjaarden en Antillianen hakten geen mensen dood en bliezen zich niet op en gedroegen zich niet ls de nieuwe Vikingen of andere overheersers.
@Eric Newby | 04-01-21 | 22:02: langzamerhand worden we meer een Europeaan dan een Nederlander lijkt het inderdaad. Al kunnen beide gemakkelijk samengaan. De plaatselijke economie heeft plaatsgemaakt voor een wat globalere economie en die ontwikkeling lijkt inderdaad niet te stoppen. Waar je 50 jaar geleden trouwde met je buurmeisje kan je nu overal in de wereld je potentiële liefdespartner vandaan halen. Of dat de Nederlandse identiteit bedreigd zullen de meningen over verdeeld zijn. Dat de ontwikkelingen in goede banen moeten worden geleid en met horten en stoten gaat zullen de meesten het wel mee eens zijn
@Slough | 04-01-21 | 22:10: de angst en frustratie zijn echter ongeveer gelijk. Daarmee praat ik niets goed. Er zullen bepaalde oplossingen moeten worden aangedragen bedoel alleen te zeggen dat het van alle tijden is dat bepaalde groepen als paria worden beschouwd. Veelal gaat de ene groep ongemerkt over in de ander naargelang de tijd verstrijkt
@Droogloopmat | 04-01-21 | 22:08:
Die geblokte theedoek in dat linkje triggert herinneringen aan het 8 uur-journaal van de jaren '70)'80. Steevast was er wel een item over het Palestijnse conflict. Dat vonden we allemaal heel zorgwekkend natuurlijk, maar het was tegelijkertijd zo lekker ver van ons bed. Nu speelt onze eigen versie van deze problematiek in theaters door ons hele land.
@jeweettochniet | 04-01-21 | 22:12: Je trouwde 50 jaar geleden allang niet meer met je buurmeisje, tenzij je in een stilstaand dorpie woonde. Verders: ermee eens zijn??? Zolang de voorlichting eenzijdig vanuit dezelfde hoek komt en de oppositie daartegen consequent geridiculiseerd en genegeerd wordt wel, ja. Het lijkt erop dat jij tot diezelfde kerk behoort. Pappen, nathouden en meegaan met de media.
@Eric Newby | 04-01-21 | 22:23: de mensen van nu 70+ hebben zich veelal in de echt verbonden met iemand van om de hoek inderdaad. Welke progressieve bejaarden ken jij allemaal dan? Geen idee wat je bedoelt met het chaotische stukje proza daaronder maar zal het er waarschijnlijk niet mee eens zijn. Laten we beginnen met 'ermee eens zijn???' Wat was daar de achterliggende gedachte van
@jeweettochniet | 04-01-21 | 22:29:
Volgens mij doelt Eric op de tamelijk eenzijdige beeldvorming over moslims - 'Ze zijn lief!", ook als ze overduidelijk even niet lief zijn - en het beschimpen en demoniseren van iedereen die de realiteit durft te benoemen, Wilders uiteraard voorop.
Zolang ppv niet mee mag reageren veranderd er niets...
@jeweettochniet | 04-01-21 | 22:29: Het probleem is dat sommigen vinden dat onze overlevering aan de EU helemaal niet ter discussie mag staan. Eens of oneens over de verdere aanpak, hoezo? Ik zelf wil de hele EU niet en ook die immigratie niet, zullen we beginnen bij het begin?
@MickeyGouda | 04-01-21 | 22:40: dat heeft vooral te maken met de manier waarop een boodschap wordt gebracht. Twee kampen tegen elkaar opzetten heeft mogelijk heel kort een bepaalde functie maar kort daarop zal er dan toch echt tot een uitvoerbare oplossing moeten worden gekomen. Met wijzen en populistisch gebrul gaat het land weinig verder komen en inderdaad zal waarschijnlijk leiden tot enige vorm van spot of tegenwerping en wat al niet meer
@jeweettochniet | 04-01-21 | 22:54: Een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt. Je wordt steeds kenbaarder als een gelovige, vriend. "populistisch gebrul", bedoel je daarmee dat gratuite geschreeuw van Wim Kok en Joop de Uyl destijds? Nog steeds ongeëvenaard. Of loop je mee met degenen die elk tegengeluid, hoe degelijk ook, demoniseren? En wat is er mis met wijzen? We moeten roeren waar het stinkt, dat is onze burgerplicht zolang de politiek er te laf voor is.
@Eric Newby | 04-01-21 | 22:50: begrijp dat je niet achter bepaalde ontwikkelingen staat. Probleem lijkt me echter vooral dat bepaalde ontwikkelingen (gedreven door globalisering) lastig zijn tegen te gaan en dus beter de focus kan liggen op het in goede banen leiden
@Eric Newby | 04-01-21 | 23:01: ja en jij doopt je pen nog in de inkt zeker. Ik steeds kenbaarder als een gelovige. Wel zo gemakkelijk zeker voor je. Kan je wat ongefundeerde frustratie uiten. Wat zal je toch een heerlijk eenvoudig leven hebben. Maar zal je verklappen ben geenszins gelovig. Zeg ook niet dat je niet mag wijzen of dat tegengeluid niet goed zou zijn. Eigenlijk klopt er van je stukje tekst kant noch wal. Probeer eerst eens tot 10 te tellen daarna je tekst nog eens door te lezen en daarna pas te verzenden. Mocht het dan nog steeds zo moeizaam gaan laat het dan vooraf eens lezen door een huisgenoot. Uiteindelijk komen we er wel
@jeweettochniet | 04-01-21 | 22:54:
Maar eerlijk is eerlijk, jeweettochniet, één van de twee betreffende kampen doet er toch zelf alles aan om die beeldvorming in stand te houden. Als geboren en getogen Goudse ben ik daar vanaf mijn jeugd getuige van.
@jeweettochniet | 04-01-21 | 23:02: Beter gezegd van je. Maar daarvoor heeft NL nooit de EU nodig gehad. Onze internationale handel is al eeuwen dik op orde. Mede door die Puur Hollandsche handelsgeest, werklust en betrouwbaarheid, die ooit wereldfaam had.
Dus ook daar ga je eraan voorbij die hele basis in de EU nergens voor nodig is. Samenwerken: prima: Een centrale politiek? Never. En gaat ook nooit werken, want nergens voor nodig.
@Eric Newby | 04-01-21 | 23:12:
Dit.
@MickeyGouda | 04-01-21 | 23:11: het is altijd goed om problemen te benoemen. Het gaat er vooral om dat het daar niet bij blijft maar dat voortvloeiend op het benoemen oplossingsgerichte actie wordt ondernomen. Het kampen tegen elkaar opzetten heeft dan een tegenovergestelde werking imo
@jeweettochniet | 04-01-21 | 23:26:
De persoon of partij die deze problematiek tot wederzijdse tevredenheid in goede banen kan leiden krijgt mijn stem!
@Eric Newby | 04-01-21 | 23:12: Nederland is juist een land die andere landen nodig zal hebben. Juist omdat het een export land is. Daarbij zorgt de EU voor stabiliteit in de regio. Mocht Italië bijv wel omvallen dan creëert het chaos die ook Nederland niet onberoerd zal laten. Nog los van Rusland die dan waarschijnlijk eerder zn kracht zal testen tegen de losse staten
@jeweettochniet | 04-01-21 | 23:32: Zoals ik al zei heeft Nederland altijd al prima handelsconnecties gehad met iedereen. Verdiep je eens in onze geschiedenis, ooit was Nederland zelfs een soort imperium. De EU heeft nooit stabiliteit gebracht, alleen chaos. En Italië, wat hebben wij daarmee te maken? Laat die mensen zichzelf redden, zoals wij dat ook altijd hebben gedaan.
@jeweettochniet | 04-01-21 | 23:32: EU zorgt voor stabiliteit??? Het is sinds WOII de meest destabiliserende kracht in Europa. En chaos in Italië laat Nederland niet onberoerd. Nee door de EU niet, als onafhankelijke had je vroeger geen centje pijn. Nu wordt al onze welvaart er aan verspild. "En Rusland zijn kracht zal testen tegen losse staten. Wat is dat nou voor een pertinente onzin". Welke kracht en waarom? En mag dat dan niet?
Nu vraagt dat jochie het nog.... ;)
Beter geef je hem zelfvertrouwen al lijk je daar zelf al op te doelen met zich laten leiden door zn intuïtieve onderbuikgevoelens
Je bent geen baardhaar beter dan moslims die hun kinderen met vooroordelen jegens ongelovigen opvoeden.
Beggggint Juniorrr al alzzz rapperrrr Jebroer te pratuh?
Sorry hoor maar die link tussen dat het vriendje moslim is en dat ie daarom tuig gedrag vertoont is toch een valse aanname. Mijn kinderen zitten / zaten met 50% + moslimkinderen in de klas hier in Helmond maar de grootste huftertjes waren toch meestal de inheemsen. Als je zoiets hoort door de tablet: meteen keihard ingrijpen. Zeg kleine vriend zit jij mijn zoon te flessen? Laat je niet kisten!
Ook vooral niet bang zijn om hard te zijn omdat die vriend misschien een ander geloof of ras heeft. Dat ventje is niets meer of minder dan jouw kind dus gewoon zeggen waar het op staat.
@keestelpro | 04-01-21 | 21:57: Dit sluit naadloos aan op de ervaringen die ik zelf heb opgedaan met mensen van 'een bepaald soort.' Veertig jaar geleden op de basisschool al. Maar ook op mijn werk. Ik heb vele contracten van werknemers niet verlengd. Degene die zo woest werd dat ik de politie erbij moest halen was een turkse moslim. Medewerkers moesten op straat vrachtwagens lossen. Soms reden er wel eens auto's wat kort langs de medewerkers. Eenmaal werd een medewerker zo kwaad op een automobilist dat ie de autodeur opentrok en de bestuur een trap in zijn gezicht gaf: een moslimturk. Toen ik het dienstverband heb beëindigd met een moslimmarokkaan omdat ik mij bemoeide met dat hij in de zaak zijn broer tot bloedens toe in elkaar sloeg (familiekwestie) heeft hij mij nog maandenlang bedreigd. Ik kan nog wel even doorgaan. Kees, ik moet hier duidelijk bij vermelden dat dit míjn, lees m i j n eigen ervaringen zijn die invloed hebben op mijn denken en mijn gevoel en mijn mening. Dit soort extremiteiten heb ik met inheemsen nooit, nooit meegemaakt.
Ik heb 5 kleinkinderen en ben op allemaal even gek. Ik heb ze echter wel verteld dat ze met iedere nationaliteit thuis mogen komen behalve met moslims, moslima's, Eritreers en Nigerianen. Ze weten dat ik ze dan onverbiddelijk de
deur zal wijzen. Ben mijn hele leven nog nooit racistisch geweest, maar ben het door hun eigen toedoen wel geworden.
Lekkere vader ben je. Ik zou allang hebben ingegrepen. Tablet afpakken van zoon en dat moslimkind toespreken.
@Sjakie | 04-01-21 | 22:19: Dat heb ik ook tegen mijn dochter gezegd, en dat heeft geen zak te maken met racisme. Ons idee van eerlijkheid, betrouwbaarheid en fatsoen is gewoon anders dan dat van de gemiddelde mislim, is mijn ervaring. En dat wil je eigen dochter niet laten aandoen.
Mmm en die tikfout hierboven laat ik staan, haha.
@loser | 04-01-21 | 22:20: Heb jij kinderen?
Mijn naam is Loes en ik ben heet en nat.
Bel 0906-0506, dat is een lekker nummertje.
Meyer is allang weg bij Yahoo, compleet uitgekakt. Misschien doet ze nu iets met Veronica Moser?
@spartacus
Dit zijn dus GEEN Indo's, dit zijn (Islamitische) Indonesiers die hier wonen.
Indo's hier in Nederland zijn in 99,9% van de gevallen niet-moslims (eerder niet-religieus/christelijk). Waar het hier in dit filmpje over gaat zijn Islamitische Indonesiers die nogal van ver van de "Nederlandse" Indo's af staan. Ik eet namelijk stampot met worst, houd van de Rood-Wit-Blauwe vlag, en draai Hollandse muziek (naast Indo-Rock) en voed mijn kinderen met de Nederlandse normen en waarden op...
In mijn ervaring eten Nederlandse Indo's alles en dat de hele tijd. En dan blijven ze er ook nog slank bij. :-)
Je hoeft geen kaaskop te worden, je hoeft niet mee te hossen met carnaval, je hoeft geen haring te happen, maar iig met begrip voor je gastland en hun manier van leven, kom je een heel eind. Mijn grootvader was daar heel duidelijk in toen Suriname onafhankelijk werd en hij al wel een vermoeden had hoe dit ging eindigen(and he was mostly right...)
En dat is wat bij veel 'mislukte' integraties toch wel de crux: gebrek aan wil en kunde om zich op welk moment dan ook maar enigszins aan te passen of zelfs maar te verdiepen in het land waar men woont.
@MickeyGouda | 04-01-21 | 22:01: Ja dat heb ik dus ook ;-)
@MickeyGouda | 04-01-21 | 22:01: tot ze 40 zijn...
Je ziet het inderdaad aan die koppen, met name van die ( voor de kijker ) rechter met haar valse blijk. Heb louter positieve tot zeer positieve ervaringen met Indo's hier, kan d'rmee lezen en schrijven. Indonesie zelf ook prima, op natuurlijk de wat fanatiekere na, maar die waren er 15 jaar terug beduidend minder dan nu. Beetje pelan pelan, mag die mentaliteit wel. En ook hele mooie mensen om te zien.
Ze voelen zich kut, maar houden zich sterk. Het enige medicijn is meer moslims. Daar werken we hard aan. Heb geduld.
Docu; Femme de la Rue: sexism on the streets of Brussels
www.youtube.com/watch?v=H0uQInTECI4
te zien hoe de hoofdpersoon, een jonge vrouw, door de straten van Brussel loopt, met name langs de Maurice Lemonnierlaan en het Anneessensplein. Ze wordt hierbij voortdurend lastiggevallen door mannen die haar naroepen, beledigen en zich aan haar opdringen.
Kudtbuitenlanders hè.
Als jonge jongen maakte ik de onvermijdelijke teloorgang en neergang van religie mee in dit land.
De leegloop, de aftakeling en onttakeling ervan . De ultieme scheiding van kerk en staat.
We lachten om religie, we spotten ermee, zonder enige zorgen en enige gevolgen.
Zo goed als verdwenen. Zo goed als geen invloed meer.
Weg uit het straatbeeld en het publieke leven.
Weg met die antieke en idiote onzin. Hup, terug naar sprookjesland.
Het was prima, die teloorgang en deze werd door het merendeel van de Nederlandse bevolking meer dan toegejuicht.
In de (linkse) pers, op TV en radio, de (linkse) cabaretiers en (linkse) politici : amper nog iemand nam die antieke onzin nog serieus.
De innige omarming van vrijheid en verlichting was een heerlijk feit.
Als man van middelbare leeftijd zie ik hoe al jaren in een rap tempo het sprookjes klokje steeds verder en steeds sneller wordt teruggedraaid ten faveure van één enkel sprookje.
En moet ik vaststellen dat dat meest onverdraagzame en meest dominante sprookje ter wereld inmiddels stevig gevestigd en geworteld is in dit land.
Zonder enig serieus verzet of tegensputteren van diezelfde (linkse) pers, de TV en radio, de (linkse) cabaretiers en (linkse) politici wordt er gretig en gulzig vrij baan gegeven aan het islamitisch Paard van Troje.
God is dood, leve Allah.
Hear hear
Dat komt omdat Links moslims tot zielige en minderwaardige mensen heeft verklaard die niet voor zichzelf kunnen zorgen. Een beetje zoals missionarissen vroeger over de negertjes dachten. Daarom mag je de Islam niet aanvallen. En voor Links zal het Christendom altijd de grootste vijand blijven, want dat is hun grootste concurrent kwa collectivisme.
Mijn levensverhaal! Hoe kom je daar aan dief!
(zonder gekheid: +héél veel)
Het is inmiddels bij iedere Nederlander bekend op welke wijze de beoefenaars van deze ideologie omgaan met kritiek. Vandaar ook dat je er niets over heurt, wat de gemiddelde Nederlander ervan denkt is een geheel andere zaak.
Sommige stiltes zijn oorverdovend.
Yeps, we maakten mooie stappen voorwaarts, nu maken we buigende sprongen achterwaarts.
@skoftig | 04-01-21 | 21:43:
Juist en dat is de hoogste vorm van discriminatie: je medemens niet voor vol aan zien: de ware aard van de linkse deugmensch!
Mijn wijze moeder zaliger zei 40 jaar geleden al dat dat maar een illusie was. Links was namelijk ook een vorm van gelovig zijn, meende zij. De behoefte om tot een club te behoren die "ergens in gelooft" (zoals ooit het Arbeidersparadijs) is onverminderd, zoals je nu bv ziet aan de vd pot gerukte toewijding van d66 aan de EU. Zoals men vroeger zijn ziel en zaligheid overgaf aan God, geeft men nu hetzelfde aan die EU, de islam, BLM, KOZP en wat voor shit al niet, zolang het maar het gevoel geeft dat er een Hoger Doel wordt gediend. Die ideologische waanzin is nooit weggeweest, de mensen blijven dom genoeg om daar in te trappen.
Youp probeert het nu. Probéééért het.
Het is inderdaad te bizar voor woorden. Ook ik was blij dat ik niet hoefde op te groeien onder reli-terreur. Onvoorstelbaar dat mijn kleinkinderen dit nu weer wel moeten, werkelijk te bizar voor woorden. Niet te bevatten dat mensen met een sociaal, linkse achtergrond de nieuwe reli-terreur ondersteunen, beschermen, promoten. Echt niet te bevatten, hebben deze mensen geen brein? Leren zij niets van geschiedenis? Hoe is dit toch mogelijk?
@Lepo | 04-01-21 | 22:58: Daarom dus. De verblinding is alom en verbijsterend. Juist bij die mensen die ooit het hardste schreeuwden dat we vrij en gelijk moesten worden is de hang naar een conservatief keurslijf het grootst.
Zal ik wel aan mee betaald hebben ...... < schuld-geld>
Dat ventje op (vers 02:33) is wel grappig:
*knabbel knabbel* wij kunnen voetballen *knabbel knabbel* rappen *knabbel* hebben burgemeesters, kamerleden *knabbel knabbel* en wij hebben de beste criminelen.
Het echte slachtoffer hier is Halina Reijn, wier moeder rijst moest plukken blijkbaar.
“Mijn moeder kan eigenlijk niet goed koken, maar de laatste tijd heb ik zo’n zin om te eten wat ze altijd maakte: zilvervliesrijst, maar dan wel hardcore zilvervliesrijst die 45 minuten moet koken, net van het veld geplukt. Met veel groenten erbij en een halve vegetarische linzenkoek of zo. (lacht) Ik krijg echt heimwee naar haar eten, heel raar. Dat geeft me zo’n veilig gevoel.”
Dit heb ik dan weer geplukt van het AD, dat via Topics linkt naar De Morgen. Ingewikkeld.
Die is niet goed...
Halina Reijn, gekker lopen er niet rond.
Vet. Hardcore Zilvervliesrijst. Zin om te housen.
Ze is gek op verse spermatopsida.
@Mr_Natural | 04-01-21 | 21:39:
Moet ze het uitspreken of uitspuwen...
@neonreclame | 04-01-21 | 21:35: “Met een vriendin ga je thee drinken en je vraagt haar hoe het gaat. Je vriend, die moet gewoon alles doen wat je wilt.(lacht)“
Feeks.
Ze eet de rijst het liefst als het net geplukt is? Hummmm.
'Snijd de stelen af en laat ze drogen. Wanneer de rijst goud is gekleurd (ongeveer 2 weken nadat je het water hebt laten weglopen), is het rijp. Snijd de stelen net onder de kopjes af, waar de rijstkorrels zitten. Je kunt kleine zakjes zien, dat zijn de rijstvliesjes.
Laat ze 2-3 weken drogen. Wanneer je de stelen hebt afgesneden, wikkel ze dan in krantenpapier en houd ze 2-3 weken op een droge, zonnige plek. Het vocht moet volledig zijn opgedroogd om de korrels goed te kunnen verwijderen.'
Ik zie haar wel in de kroeg...
Niks op met haar....
dat... dat... dat is bijna net zoveel als een hoer!
Is goed. Daten? Sugarmommy gezocht...
Als je google wilt bedanken zit je hier verkeerd.
Luister Natalie & Judy, ik ken internethoertjes die het dubbele verdienen dus nou niet zo stoer doen.
Ik ken huurmoordenaars die minder verdienen. Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn...
Interessant verhaal, kan je er ons meer over vertellen?
De echte islamofoben zijn degenen die propaganda voor hen maken, die hen niet aanspreken op hun homohaat, ongelijke rechten, intolerantie voor niet moslims, uithuwelijkingen, kinderverminking enz.
Ik heb een schurfthekel aan bovenstaande, maar noem mij geen islamofoob. Dat zijn degenen die dag in dag uit lopen te pamperen in de hoop in hun straatje te mogen passen. Aan hen heb ik een nog schurfterigere hekel.
Zeg maar de Volkskrant.
Meer koerte film: Juf Magalie (B) is onterecht beschuldigd van ernstig kindermisbruik, ze kreeg doodsbedreigingen en haar levenslange droom om kleuterjuf te zijn werd verwoest. [Koeltoer van de ouders is uiteraard toeval.]
www.npostart.nl/2doc-kort/13-10-2020/...
'Meisjes van 12 worden ontvoerd, verkocht en uitgehuwelijkt', juf Kiet trekt aan de bel
www.omroepbrabant.nl/nieuws/2962958/m...
@D.Onderop | 04-01-21 | 21:36: Dat mag want koeltoer. Rasies!
Over negers heb ik weleens gehoord dat ze enorme lullen hebben (allemaal). Maar je kunt ze waarschijnlijk alleen maar op hun pik trappen als ze zitten of liggen. Mohammedanen voelen zich altijd op hun pik getrapt, ongeacht hun houding of de situatie waarin ze zich bevinden. Wordt het geen tijd dat we het antwoord op de vraag wie de langste heeft gaan herzien?
Misschien hebben moslims kortere beentjes?
Diegenen die de bermbommen te gehaast neerleggen waarschijnlijk wel.
OT, brekend: Engeland tot half februari in complete lockdown.
Die kant gaat het bij ons helaas ook op.
Een soort Brexit 2.0
’Nederland kan in derde kwartaal zijn gevaccineerd’
www.telegraaf.nl/nieuws/1119591187/ne...
Erg lang...
En oostenrijk heeft ook verlengd.
Het enige niet gelogen woord in de hele verhandeling is dat moslims 'strijdbaar' zijn gebleken.
Titel klopt. Gaat u maar effe na wat het percentage moslims is in de IC’s. Afkeren heeft nu eenmaal z’n prijs.
'Ja maar dat komt omdat de persconferenties alleen maar in het Nederlands zijn' aldus allochtone woordvoerders
Zal de NPO niet en nooit melden want dan wordt Ghislaine Plag onpasselijk, bij de Vikingen was ze niet verder gekomen dan baarmoeder-meisje voor komende veldslagen tegen Boris-voorvaderen.
"De Staat van de Nederlandse Moslim"
Wil niet echt doemdenken, maar ik vind het wel een onheilspellende titel. Wanneer is die staat gesticht? Of moet dat nog gebeuren?
Zat zelf eerder aan achterstallig onderhoud te denken.
Exact, maar ik ben al 6x Joris hier tegen het lijf gelopen dus spaar mijn verhaal. Lemmingen.... they are.
Die komt er nooit.
De islam is een stervend monster.
Wordt hard aan gewerkt.
Lees: allochtone wijken,
Scholen in Zaanse achterstandswijken 'gewoon' open
www.nhnieuws.nl/nieuws/278651/scholen...
Nieuwe categorie: Feel bad films.
En de Oscar gaat naar...
Kan David Attenborough de voice over bij deze film over een bedreigde menssoort niet inspreken?
Bedreigende menssoort zul je bedoelen.
Here you can witness the mating behaviour of this species, the male strikes a deal with his brother. When the unborn child is a female it will become the bride of his thirty year old nephew.
Ok. Wat heeft dit gedram mij nu weer gekost? Neem aan dat dit weer het nodige belastinggeld opgeslokt heeft.
Muntplein..!!
Is dat al gemaakt of gaan we daar weer maanden "iets" van onderzoek naar doen?
@Lorejas | 04-01-21 | 21:30:
Ik kom er nooit..
Ze zoeken het maar uit..
* Wacht, ik kan wat verdienen *
Ik slinger er wel weer een jaar omheen met de fiets. Toch een bochel in mijn wiel; recht fietsen sowieso onmogelijk.
@Lorejas | 04-01-21 | 21:36:
www.youtube.com/watch?v=BF5-qHKGtWY
Dit is mijn horror elke dag. Sinds Corona weer genot om hier over te steken ;-)
youtu.be/pqQSwQLDIK8
Eerst Kaag, dan dit.... wat morgen?
Corona debat.
Ehh.... Mou, de LHBTIGVDKMP++ gemeenschappen natuurlijk.
Samenvatting big brother. Net 10 min. gekeken en het irriteert me nu al.
@D.Onderop | 04-01-21 | 21:19: de triestheid ten top Idd. Een Belgisch blondje met een vriendje, een homo neger die in de selectieprocedure voor Big brother nog een relatie begonnen is, en een soort Vlaamse terror Jaap. Ze hebben ze wel weer uitgezocht hoor.
De media en de elite politici doen er alles aan om de bestaande problemen met moslims keihard te negeren en de criticasters zijn PVV en FvD stemmers dus nog irrelevanter dan Statler en Waldorf.
Illustratief voor de segregatie langs religieuze, culturele en raciale lijnen van de Nederlandse Samenleving en de parallelle samenleving, waarbij de laatste zich vooral negatief onderscheid als voornaamste motor van de cancelcultuur: een opeenhoping van buitenlandse vooroordelen over Nederlanders die er ook nog eens als deugpap ingaat bij de bestuurselite.
Het is alleen nog even afwachten welke groep onverdraagzame en intolerante kolonisten gaan winnen, de arabieren of de afrikanen. Dat is voor de bestuurselite in Nederland ook een belangrijke vraag want nu houden Ze voorlopig beide partijen te vriend, en uiteindelijk moet je als bestuurselite toch kiezen aan welke primitieve barbaren je de Nederlander uitlevert, want zo gaat dat in een democratie. Wordt het een hypocriet islamitisch kalifaat of een tot op het bot corrupte afrikaanse republiek, wie het weet mag het zeggen !
Om het nog erger te maken heb je ook nog islamitische afrikanen.
@bqbq | 04-01-21 | 21:27:
Rukt daar ook op he, steeds verder naar het zuiden. Zwakke staten, corrupte regimes, stamverbanden en enorme inkomensverschillen, daar gedijt een plaag als Islam het beste bij.
GS Topic 4-1 vers 21:27
"en of ze je vragen of je radicaal of gematigd bent terwijl je gewoon moslim bent."
Wat is dat toch die kronkel? Dat draaien?
Vandaag ook in de kamer Wilders vs El Yassini:
youtu.be/xO2WXg1gzKM?t=10
Het zijn allemaal gewone moslims en ze zijn zéér uitgesproken als het over de niet islamitische Nederlander gaat: wij worden gekleineerd.
Nee! Dat worden jullie niet. Wij verafschuwen de leer waaruit terroristen hun inspiratie en legitimatie halen voor hun gruweldaden.
En laat dat nou NET dezelfde leer zijn als waar jullie inspiratie voor jullie vredelievende gebeden halen. Maar het is wel hetzelfde enge boek!
Als je dat niet van 'ons' begrijpen kan dan heb je de empathie van een zeeslak.
Mooi gezegd!
De Clade Patellogastropoda of de Clade Vetigastropoda?
Empathie van een zandbak.
@Mr_Natural | 04-01-21 | 21:26:
Gewoon de hele Nudibranchia familie.
@keestelpro | 04-01-21 | 21:28:
Dure namen maar het zijn gewoon ordinaire kokkels.
@Mr_Natural | 04-01-21 | 21:31:
En zonder empathie dus. Vandaar de metafoor.
Toevallig vandaag 2 artikelen over de moslim agenda om hun leef- en denkwijze aan hun eigen Vierde Generatie en aan ons op te dringen, waarvoor ze GL bij ons en Ecolo in België hebben geïnfiltreerd. doorbraak.be/belangenconflict-bij-eco... en verenoflood.nu/islam-strategieen-het-w...
Allah heeft het zo gewild, dus zeiken, idealen, slachtofferrol, het “beter” willen, een eigen mening, ergens tegen zijn, ergens vóór zijn, is allemaal haram.
Pas op hoor! Anders kom je in de hel.
Typisch weer dat moslim gejank. Als Indo en al die Indo's die ik ken is dit wereldvreemde gejank. Maar ja: het zijn ook geen moslims. Indo's zijn inderdaad heel ontspannen maar het zijn hele leuke mensen als het geen moslims zijn.
Slachtoffercultuur tja dat is echt nederlands ofzo?
Moslims zijn beroepsslachtoffers. In Nederland worden ze daarin maximaal gefaciliteerd.
Ik sla ze even over, heb even genoeg van de Religie van de Vrede. Voor de rest van mijn leven eigenlijk wel.
Heb hetzelfde idee, geen zin in die propaganda. Zelfde geldt voor die Kaag promotiefilm, geen interesse. Het jaar is pas een paar dagen oud, ff geen zin om mij humeur nu al te laten verpesten.
Godver Spartacus. Word ik doorgelinkt cq ziet die Nora dat ik haar profiel bezocht. grom!
Misschien wil ze een date?
Laat je snel besnijden.
Altijd Tinder uitschakelen :)
@Gulliver | 04-01-21 | 21:12:
Brrrrr. Laat ik mij nog liever bevredigen door een geit... mehhhhhh...
@goedverstaander | 04-01-21 | 21:13:
Tinder heb ik niet. Vind mw overVecht niet zo tof.
@overVecht | 04-01-21 | 21:29:
Wat een viezegeit.....
@Gulliver | 04-01-21 | 21:32:
hehe
@overVecht | 04-01-21 | 21:31:
Dan krijg je naregeit.
Niemand die zich afvraagt hoe erg 2020 was voor mannen met een kleine slurf. Maar we zijn hier en blijven hier! Ondanks het vreselijke jaar, waarin wij nauwelijks aan ons trekken konden komen. We hadden veel tegenwind uit de samenleving en te lijden onder de vaccinproductie, die de productie van erectie pillen drukte. En Kleine Slurf kan iedereen gebeuren, nou ja alle mannen dus maar we zijn heel divers en verschillend al hebben de zwarte jongens weer een streepje voor. Dus ook nog eens lijden wij extra onder ons Witte Privilege. Daar zou eens een film over gemaakt moeten worden. We trekken altijd aan het kortste eind.
U zit op de verkeerde webzijde. Daar zijn plenty filmpjes van.
Voor ons soort is er de boerinnenkalender.
Een kleine slurf maakt niet uit. Het is wat je er mee doet? In goed overleg en met de nodige inspanning ben je de koning te rijk met haar vulva.
Voor het betere voorwerk heb je die sluf niet eens nodig, vriend Landgenoot. Dat is hooguit een bonus maar een beetje vent heeft zijn betere helft al blij gemaakt voor de daadwerkelijke penetratie. Maar goed, daarvoor moet je je wel een beetje in je vrouw verdiepen, wat ze wel en niet prettig vindt en waar je d'r helemaal gek mee krijgt. Beetje aandacht geven zo af en toe, dat soort dingen. Happy wife, happy life.... enfin, ik zeg maar zo, succes ermee.
OT: Willem Engel stelt zich kandidaat voor de Tweede-Kamer..
Grapjas
Zou leuk zijn. Een nieuwe boer Koekoek.
Nummer 3 op de lijst van Vrij Sociaal Nederland (VSN).
FvD is toch al de partij voor de wappies?
Volledig terecht, de Kamer zit al helemaal vol met kartel-idioten. een beetje tegengeluid van een ander idioot is alleen maar gezond.
@Gulliver | 04-01-21 | 21:13: Ja, maar wappies maken onderling vaak ruzie.
@Zonen-van-Kuifje | 04-01-21 | 21:27:
Dan gaan de wappies zich ook nog afsplitsen van elkaar....
Leuk. Straks 4 wappies met elk 1/4e zetel. Zet ze maar vooraan.
Voordat ik ga kijken, wordt er nog een beetje geslacht in deze film?
Nee, en ook niet geneukt.
Ook geen tieten
@HoerieHarry | 04-01-21 | 21:07:
Zou het eigenlijk best inclusief vinden als er ook een Xmoslim kanaal komt.
Dus echt Nederlandse cinema is het niet. Je zou toch denken dat Mia khalifa een bron van inspiratie zou zijn. Zo geïntegreerd zijn de dames nog niet
Is er uit gesneden.
Moslims wentelen net zo makkelijk in het slachtofferschap als varkens in de modder.
Grootste verschil tussen Europeanen en Midden Oosten bewoners: zelfreflectie. De Europeaan heeft het, de MO helemaal niet. Afrikanen trouwens ook niet.
Heerlijke uitspraak, Gulliver!
Om virusverspreiding tegen te gaan stel ik voor niet te vaccineren maar het virus zelf een spuitje te geven.
Allemaal?
Sjezus, wat een klus...
Aardige film en toch mis ik de interessante opvattingen en meningen van Samir A. en Mohammed B. Een gemiste kans...
Kuif, heb je weer van de sterrenmix zitten snoepen?
@Torwart | 04-01-21 | 21:11:
Bestaat er ook een bruine sterrenmix?
Bij “De Staat van de Nederlandse moslim” denk ik “ga dan lekker naar Maleisië met je geloof en bouw daar lekker een eigen staat” maar goed dat zal wel niet zo bedoeld zijn met die titel
Ze bedoelen onze staat, die later van hullie is, omdat ze dan met meer zijn.
Pak je rust Nora.
Blijf bij jezelf.
White trash in combinatie met aandachtshoererij= moslim bekeerling.
In 1945 wisten we wel raad met ze.
Ja, het na-oorlogs verzet. Echt een pareltje in onze geschiedenis.
Als je zo ontevreden bent en het hier zo vreselijk vindt dan ga je toch wonen in het land van je ouders,
Anders, niet klagen maar dragen.
En bidden om kracht.
Hier gratis geld.
Er zijn ongeveer 50 rasechte moslim landen. Als je zelf geen van die 50 landen beter vind dan Nederland, hoe kan je dan achter je geloofskeuze blijven staan?
Was het niet Kuzu die een paar jaar terug voorstelde dat de Nederlander die het hier niet beviel moest oprotten. Vals ventje toch. Stel je een maatschappij van voornamelijk Kuzu’s voor, horror.
PAARD VAN Troje...
Vijfde colonne.
De Melkweg.
Er ontstaan altijd problemen als mensen zich onderdeel voelen van een gemeenschap binnen een samenleving. Dit filmpje gaat over de moslimgemeenschap die zich blijkbaar ook onderdeel voelt van de 'zwarte gemeenschap'. Een zwarte gemeenschap binnen de Nederlandse samenleving? En is de rest dan automatisch verenigd als 'witte gemeenschap'?
Kijk jullie moslims bedoelen het misschien goed maar door te blijven hangen in je eigen gewoontes zonder je jezelf af van de rest. De normale Nederlander denkt heus niet in 'zij & wij'. Gooi die slachtofferrol eens van je af en gooi je haren in de wind en doe gewoon lekker mee.
Jij hebt als katholieke carnavalsvierder in Limburg natuurlijk makkelijk praten.
@Zonen-van-Kuifje | 04-01-21 | 21:01:
Ik heb me ook afgezonderd van het christendom omdat ik ook niet bij een groepje wil horen. De christelijke tradities daarentegen omarm ik maar die hebben de christenen ook maar gejat van veel oudere Keltische volksfeesten.
@Zonen-van-Kuifje | 04-01-21 | 21:01: in ieder geval heeft daar de Verlichting plaats gevonden. En waar nog niet Kuif?
@Zonen-van-Kuifje | 04-01-21 | 21:01:
Woont Kees in Helmond?
@Gulliver | 04-01-21 | 21:18:
Yup dat lees je toch: Limburg.
@Gulliver | 04-01-21 | 21:18: Ja, samen met Willy en René de bekendste inwoner.
(geile voice over met wat synth muziek terwijl je iemand aan zijn neus ziet krabben).
Hoe was 2020 eigenlijk voor mensen met grote voeten? Hoe hebben zij het ervaren? Hoe hebben zij als gemeenschap het jaar beleefd? Waren hun grote voeten belangrijk? Hebben die grote voeten hen geholpen of juist gehinderd?
De documantairemaakster stapt in de schoenen van mensen met grote voeten en vond verhalen van de straat, op zoek naar de essentie, op zoek naar de kern van mensen met grote voeten. Want ook mensen met grote voeten hebben talenten maar de maatschappij is er niet op ingericht. Er is dus een omwenteling nodig, een nieuwe manier van denken. Er is in Nederland nog zoveel werk te verzetten voor mensen met grote voeten.
(man voor camera): Ja, ik heb grote voeten maar ik ben OOK gewoon Nederlander. Het is niet zo dat het een het ander uitsluit, weet je. Ik ben zo geboren en mijn voeten horen gewoon bij mij.
Enz enz.
Groot is relatief, dat ook nog eens.
Geloof nou gewoon dat er een hemel is. 72 maagden wachten je geduldig op.......
Krijgen de vrouwen die trouwens ook? Ik bedoel waar doen die het voor? 72 stukjes baklava?
Op het MBO leer je al dat bij 72 maagden en een eeuwige hemel de limiet naar nul gaat.
Kortom, moslims zijn de nieuwe moslims.
En erg vermoeiend...
Die Jacob vd Blomgordel...... die spreekt als een moslima van 15 op het schoolplein.
Ipv dat ie de moslim, in de moskee, helpt Nederlands te leren, heeft ie zichzelf een Babylonische brabbeltaal aangeleerd.
Wat-een-wannabee-meeloopmoslim-joh!
culturele apropriatie... Hoe durft hij!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar was zijn bekering voor of na die hersenbloeding?
Hup en weer in de slachtofferrol. Religie is een keuze.
Hebben ze de staat nu al overgenomen?
De maker van deze film weet: een sfeermuziekje. Dat je gewoon naar beelden zit te kijken, vertraagd afgespeeld met wat halfbakken muzak eronder.
Want dat hebben ze geleerd op school. Dat je zo een kutdocumantaire maakt.
Zonde van mijn tijd.
Wordt nooit wat. In het openbaar spreken ze louter nog Arabisch. Niks van te verstaan. En dan zeuren over ‘de samenleving’.
Hebben ze al een eigen staat?
Dan heb ik iets gemist.
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
Kauthar heeft in het geheim ook trouw gezworen aan Hassan al-Banna. Dat zal nog wel eens onthuld worden.
Filmfragment van een Bert Haanstra maar dan veertig jaar later in hetzelfde Nederland.
www.youtube.com/watch?v=2Uz2GdFKLIE
@Watching the Wheels | 04-01-21 | 20:56:
www.youtube.com/watch?v=v8ia00cJ8nE
@Mr_Natural | 04-01-21 | 20:57:
Nooit geweten dat hij ook in het verzet actief is geweest in WOII.
nl.wikipedia.org/wiki/Bert_Haanstra
@Watching the Wheels | 04-01-21 | 21:08:
Wist ik ook niet. Mooie man. Zijn film Alleman is ook zo gruwelijk mooi, Nederland zoals het was, ooit, maar die tijd komt nooit weer. www.youtube.com/watch?v=VV6ITZovMdw
(Met op 13:40 een buste van Hitler te koop op een Amsterdamse markt.)
Ik heb alleen de aftiteling gekeken en ik weet genoeg.
Vond je hem het einde?
Ik mis Dries van Agt
Is hij overleden?
@Watching the Wheels | 04-01-21 | 20:52:
Nee,
hij komt nooit binnen de 400 mtr.
Nou, 24 minuten lang gedram over zielige moslims. Noem dat maar een "korte film".
Ik heb wel wat beters te doen.
Als ik moslims op tv zie, dan gaat hij uit.
@Watching the Wheels | 04-01-21 | 20:52:
Dan zap je wat af bij reclames.
Om het te compenseren, ga ik wel even 24 minuten vrolijke moslomprôn kijken. Even zien.
Waar zit die knop?
@Mr_Natural | 04-01-21 | 20:55:
Hij gaat meestal alleen kort aan bij het journaal.
Moslims zijn slachtoffers van hun eigen ideologie, slavernij is in hun geval een keuze.
Er is maar één woord nodig:
kudtmoslims.
Ik kijk even weg deze keer.
Linkse hond!
@goedverstaander | 04-01-21 | 20:48:
Honden zijn nooit links, honden kun je vertrouwen.
Bovendien zijn honden onrein.
Mooi Big Brother 3.0 eerste gast ;Joey donker homo 25 jaar geweldig. Nee die diversiteitsbokaal hoort bij RTL sinds vd Vorst er directeur is.
Waarom kijk je daar in godesnaam dan naar?
Ik kan heel goed overweg met mensen die hier willen wonen, werken en leven, die integreren in een maatschappij en de normen+ waarden omarmen.
Die dus hun religie NIET zien als maatstaf van de wereld, en alle letterlijke gekkigheid van hun boekje NIET boven de wetten van hun nieuwe land stellen.
Die NIET wapperen met hun afkomst en huidskleur als iemand een keer 'nee' tegen ze zegt.
Die mensen heet ik welkom. De rest mag optiefen.
Hun religie IS nou net de maatstaf van de wereld. Dat is nou net het probleem.
Je kunt niet in je hoofd hebben "Mijn religie is dat ik anderen de baas wil zijn" en tegelijkertijd zeggen "Nee ik houd mijn religie prive en respecteer iedereen".
Kortom u bent nog niet helemaal recht-swoke.
Ik dacht toch echt dat er veel meer immigranten waren dan alleen moslims. Waarom zijn het dan altijd en eeuwig de zielige geitenknijpers die voor de camera getrokken worden? Omdat de rest zich wel aanpast en zich weet te gedragen?
Riekt naar "discriminatie" om alleen moslims voor het voetlicht te brengen......
Omdat die het hardst klagen en mekkeren, Frau.
Allemaal hartstikke leuk met die moslims maar ik zou vrolijker worden van gewoonweg wat minder religie in dit land. Ik vind het de meeste absurde nonsens, dat geloof in die baardmans dat op de wolk, die zich naast het scheppen van melkwegstelsels ook nog bezig kan houden met de vraag of jij je piemel niet te vaak beetpakt en of jij niet toevallig iets verkeerds eet, dat niet in Het Boek staat. Die mateloze zelfoverschatting van gelovigen heb ik nooit kunnen plaatsen. Waarom zou de almachtige zich druk maken over jouw pikkie? Heeft die niet wat beters te doen?
Enfin, weg met religie en al helemaal met die belachelijke islam met zijn benepen regels, verboden en sexuele moraal. En dan dat geklaag van die moslims, dat ze zoveel tegenstand krijgen. Ja joh. Want we moeten niks hebben van die onzin. Je bent er vrij in om te geloven wat je wil, moet iedere gelovige zelf weten maar het zou fijn zijn als dat gedoe achter de eigen voordeur zou blijven. Kortom beleef je nonsens geloof in stilte maar val er niemand mee lastig. Opzouten dus met dit soort gejammer.
Juist. Zoals gelovigen zeggen: hate the sin, not the sinner. Vast allemaal prima lui hoor, die moslims. Maar dat geloof deugt nog steeds niet.
Vriend Robbie en ik vinden de 7e dag al een beetje overbodig....
Kort verhaal lang...
Yep...
BL je gaat het niet geloven maar: +1000
Nou Landgenoot, het een gaat niet zonder het ander. Een moslim is namelijk in de eerste plaats dat, een moslim. En dan een hele poos niets. Vervolgens een broeder of zuster, een familielid, een stamlid, een stammenverbondslid ( wat wij een land en zij een kalifaat, khanaat of sultanaat noemen ) en tenslotte een martelaar. Je ziet, weinig tot geen overeenkomsten met normale mensen.
Ik dacht dat slachtoffers op de IC liggen.
Briljant. Lol.
Volgens Klaver is ze met het klimaat bezig, dus dan maakt de rest niet uit. Zo rolt links, al decennia lang. kortom, niets aan de hand. Zolang ze maar 'rechts' uitsluiten en zich verder als een roedel dictatoriale radicalen opstellen, is dat voor hun kant business as usual.
Er is ook nog zoiets als een politiek klimaat. Dat heeft met het milieu, de opwarming van de aarde en CO2-uitstoot niet veel van doen.
@goedverstaander | 04-01-21 | 20:45: het ergste is dat bijna alles wat klimaat betreft politiek gekleurd is.
@Trumme | 04-01-21 | 20:48: Het politieke klimaat binnen GroenLinks is het deugen, het wegkijken en het omarmen van gehoofddoekte medemensen, no matter what.
Ik heb gister 6 minuten Kaag uitgehouden...
Kampioen! Ik eindigde in de subtop: 33 seconden.
@Torwart | 04-01-21 | 20:49: ja genoeg deug meuk voor de komende maand
Er lagen 306.000 dementen voor de indoctrinatiebuis te snurken.
Blijkbaar was er nog budget over na de promo van het terroristenmatras. Verbazingwekkend.
Hoe moet je nou in hemelsnaam jezelf verankeren in een leefstijl waar je het pertinent niet mee eens bent..!!
Virussen en parasieten hebben een eerst gastheer nodig om het uiteindelijk over te nemen. Bepaalde religies ook.
@goedverstaander | 04-01-21 | 20:44:
Ik wil het zien beste..!! Echt waar..
Dit maakt het niet makkelijker...
@neonreclame | 04-01-21 | 20:46: Dat station ben ik dus al voorbij.
Je bent gast met 1,5 miljoen en je verwacht dat 16 miljoen mensen rekening houden met jouw afwijking.
@goedverstaander | 04-01-21 | 20:47:
Ik kan niet op iemand neer kijken zonder op mezelf nee....
Blalala//
@Ruimedenker | 04-01-21 | 20:49:
Tegen wie..??
Edit:
Sory, duurde even...
@neonreclame | 04-01-21 | 20:52: Linkje is hier al eens eerder geplempd. Beter dit even lezen dan 24 minuten aan het filmpje besteden:
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
@goedverstaander | 04-01-21 | 21:06:
Blue eys..!!
( Lezen gaat (
@goedverstaander | 04-01-21 | 21:06:
Dat is precies de kritiek: Macron veranderde alleen van opvatting uit angst voor Le Pen.
‘Dat is misplaatste kritiek, aangezien hij de juiste stap neemt. Zo niet, dan hebben we straks extreem-rechts aan de macht en krijgen we echt beleid tegen moslims, wat nu beslist niet zo is. Macron neemt gerichte en belangrijke maatregelen: tegen haatzaaien online, tegen het aanzetten tot geweld, tegen groeperingen die sommige filmmakers en journalisten islamofobie in de schoenen willen schuiven, ook al is daar geen sprake van. Daardoor worden levens in gevaar gebracht.’
@neonreclame | 04-01-21 | 21:14: Links heeft de slag verloren. Door zich in een hoek te laten drukken en alles wat met islam te maken heeft te verdedigen. Wat fout is, is fout. En als je dat niet benoemt dan is het wegkijken, het begin van het einde. Dat had links slimmer aan moeten pakken. Nu is het te laat.
@goedverstaander | 04-01-21 | 21:06:
Goed artikel. Ik heb wel bewondering voor die Franse vorm van secularisme...
Wij zijn zelfs te laf om gristenen fatsoenlijk aan te pakken...
@neonreclame | 04-01-21 | 20:46:
6 minuten en de kriebels over mijn hele lijf. Hier kunnen we toch helemaal niets mee, met deze mensen? Staan zo radicaal anders in de maatschappij, dat gaat hem dus gewoon niet worden. En aangezien dit nooit, maar dan ook nooit een Islamitisch land gaat worden zijn er 2 oplossingen; 1: apartheid ( en dat mag niet van de wetgever, en terecht ) of 2: koffers pakken en moven naar een Islamitisch land. Dus als ze verstandig zijn doen ze dat laatste.
Het is alleen nooit genoeg.
We buigen nooit genoeg.
Het kan altijd ergens nog wel een tandje meer.
We islamiseren sneller dan ooit maar toch even een filmpje.
Alsof we het niet allang wisten dat ze hier blijven.
Doet me denken aan het nummer ‘me, myself and I’ .
Geen idee waar het over gaat, maar Mickey heeft gelijk.
*topic lezen gaat*
Sorry Spartacus....
Liefde moet van twee kanten komen, islam is een doodlopende éénrichtingsstraat.
Zonder zelfreflectie en zelfreinigend vermogen heeft geen enkel charmeoffensief nut.
Iedere vorm van deze islampropaganda schiet bij mij in het verkeerde keelgat.
Vraag niet om mijn begrip en sympathie.
Leg jullie eigen geloofsgenoten over de knie, pas dan kun je op sympathie rekenen.
Zolang je je niet hardop uitspreekt tegen homohaat, vrouwenonderdrukking, Jodenhaat en de Westerse gewoontes niet accepteert moet je mij niet lastig vallen met gesubsidieerde propaganda, die ik verdomme zelf nog betaal ook.
Koop een spiegel!
Ik ga dus niet kijken, Sparta.... dat wilde ik zeggen.
Goed verwoord.
Wat Ruimedenker zegt.
Zijn al die moslims zo lelijk of had ik het laatste kratje moeten laten staan?
Meestal helpt bier wel tegen lelijke wijven. Toch?
@Beste_Landgenoten | 04-01-21 | 20:46: nou bij deze wordt het comazuipen....
Torwart | 04-01-21 | 20:39
Heb je "the Planet of he Apes" niet gzien?
Ik ga hier niet meer dan een halve minuut van bekijken. Hoe corona is voor moslims boeit mij net zo veel als hoe corona is voor Jehova's, ambtenaren, blinden of mensen die Zwarte Piet spelen. Zag ik trouwens de contouren van Kuzu toen ik met een hamer het filmpje op mijn telefoon uit zette?
Fantastische film.
De begrafenismuziek erbij maakt het helemaal af.
Ja mooi. Ik moest wel steeds de neiging onderdrukken de hand aan mezelf te slaan.
Heb jij al een plekje gereserveerd op de Noorder Begraafplaats?
@Zonen-van-Kuifje | 04-01-21 | 20:59:
Nee, ik doneer m'n lichaam aan de wetenschap.
Daar kunnen ze nog iets van leren.
@HoerieHarry | 04-01-21 | 21:06: Ze zullen versteld staan. Vooral de vrouwelijke artsen in opleiding, tijdens het snijpracticum. Gesponsord door Unox.
Heb genoeg van islam gezien. Kots er op.
Toch lijk jij mij het type dat zich graag laat bekeren door een moslima van 28.
@Zonen-van-Kuifje | 04-01-21 | 21:00:
Als dat zo is
ben je nog dommer
dan je altijd laat blijken.
Ik wacht op de recensie van de reaguurpanelen
Oldskoolhollander. Kots... dat is wat bij mij als eerste en enige opkwam. Daar heb je niet zoveel aan hé?
@CalamityJane | 04-01-21 | 20:37: jawel hoef niet te kijken bedankt ik vertrouw volledige op je oordeel
@CalamityJane | 04-01-21 | 20:37:
Nou, ik heb het uitgesteld maar *Kots* is niet echt bemoedigend om er alsnog naar te luisteren.
In de eerste plaats trek ik dat toekie-takkietaaltje van ze erg slecht en daarnaast scoren de meesten erg hoog op mijn irritatieladder. Sorry, maar dat is ongeveer 35 jaar ervaring met die mensen ( de 1e 15 jaar van mijn leven waren 100% moslimvrij ).
Enfin, toch maar even de bikkel uithangen, know thy enemy etc...
Teenkrommend Nederlands.
Blanke Tata kinderen in de Randstad praten dit ondertussen ook..
Zit hier met samengeknepen witte billen te twijfelen. Kijken of niet kijken?
Denk er nog maar even over na.
Don’t
Wat een geboefte!
Wat moet die Kuzu van Denk in die film te raaskallen? Daar krijg je als moslim geen bonuspunten voor bij de boze witman.
Ik heb het echt opgezet..!!
"Wat deed Corona met hen.."...
Doei doei///
Ik hield het 43 seconden vol
@oldskoolhollander | 04-01-21 | 20:34:
Streber!
Haha; ik ook zoiets. 40 seconden. Toen nog even naar midden gescrolled. Na 5 seconden dacht ik "waar ben ik mee bezig?". Ik ga weer haram naar wat oude houseplaatjes luisteren. Stuk nuttiger.
@Lorejas | 04-01-21 | 21:26: Heeft iemand een hamer te leen?
Ik moet mijn tenen weer plat zien te krijgen...
REAGEER OOK