Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Moslims boos, Geert Wilders is een deurmat

Maar natuurrrrrlijk

Social

Alsof we nog niet genoeg aan onze kop hadden is de gezellige tak van het moslimgilde nu ook ingevoegd op Snelweg 2020. In Frankrijk is een leraar onthoofd door een strijder van Allah en dat zorgt natuurlijk voor een golf van verontwaardiging in de islamitische wereld... 

... omdat Emmanuel Macron het gore lef had, naar aanleiding van die gruwelijke onthoofding op klaarlichte dag, kritiek te leveren op de islam. De Turkse dicktator Erdogan slaat wild om zich heen, Pakistan is over de zeik, moslims roepen massaal op tot het boycotten van Franse producten, totale uitblinkers in absolute toplanden doen ruig tegen een vlag en op sociale media plaatst iedereen en z'n baard een plaatje als protest tegen respectloos gedoe tegenover Mootje.

Als klap op de onthoofding maakt Geertje Wilders ruzie met de Turktator en nu is Geert een MAT - dat vinden moslims heel erg beledigend enzo. En straks staat er weer een roedel boos kijkende Turken met smeermessen in een paar sinaasappels te porren en dan is het feest wel weer compleet. Gelukkig hebben we hier mensen als Peter R. de Vries om de hete brij straks eens lekker te voorzien van een sausje dat we het toch vooral aan onszelf te danken hebben.

Ondertussen is deze strijder van Allah digitaal onthoofd

Social

Reaguursels

Inloggen

Mag ik dan pleiten voor uitbreiding van het Geen Stijl gadget assortiment met diverse smaakvolle roze deurmatten met daarop portretten van bekende stukken vreten, zoals daar zijn: Mo de pedoprofeet en Erdohitler, de fascist die niet snapt dat hij er zelf een is?
Dank u.

reagierder | 27-10-20 | 08:44

Oke, Erdoclown, DENK, D66 en GL, ik leg het nog 1 keer uit:
- Een politieke spotprent plaatsen is VVMU.
- Iemand om de spotprent bedreigen of omleggen is fascisme.
.
(D66 en GL, ja, jullie weten dit wel,
maar durven het *nog* niet uit te spreken,
zet m op, jullie kunnen het, eerlijkheid kun je leren!)

hotmint | 26-10-20 | 19:12

Het gevecht tussen de spotprent en de deurmat. Wauw, ben blij dat deze strijd echt ergens over gaat..

Proud Infidel | 26-10-20 | 18:20

Kijk, die Turken zijn net als die Jappen, doen bij de voordeur hun schoenen uit.
Hebben dus eigenlijk geen mat nodig. Maar om ons westerlingen te provoceren maken ze een deurmat. Tering Turken.

Tishetnetnie | 26-10-20 | 17:39

Onvoorstelbaar hoe dat in die koppies omgaat, totaal geen empathisch vermogen.

BozePaarseMan | 26-10-20 | 17:35

Makkelijk zat. Boycot ieder Arabisch en/of islamitische land. Niets er naar toe, niets en niemand er vandaan. Rarabieren die er op vakantie willen? Gaan, maar je komt niet meer terug het land in. Geen geld er naar toe. Geen uitvoer er naartoe, geen invoer er vandaan.
Als het hele Westen Islamistan aan zichzelf overlaat, valt het binnen de kortste keren plat.

Valse_nootjes | 26-10-20 | 17:09 | 1

Uh, daar zit veel olie in de grond? Om nu afhankelijk te worden van rusland en amerika voor dat spul gaat wel heel erg ver. We zijn nog niet klaar om zonder olie te leven? Wat komt er verder vandaan wat we nodig zouden hebben?

brie-de-penis | 26-10-20 | 17:53

Turkije heeft alleen nog Rusland en Iran als vrienden over. Zodra die doorkrijgen dat Erdogan een dolle hond is zal Turkije door zijn vijanden worden verscheurd.

Gulliver | 26-10-20 | 16:50

Gelukkig gingen alle linkse deugers naar de dan na de onthoofding van die franse leraar, oh wacht.

Nietgek | 26-10-20 | 16:49

Het begon met de olie-boycot in 1973 als Arabische reactie op het feit dat Nederland Israël steunde in de door een Arabische coalitie begonnen Jom Kippoer-oorlog.
In de de navolgende decennia riepen wisselende islamitische landen op tot het boycotten van Amerikaanse, Israëlische, Deense, wederom Nederlandse en Duitse producten. Nu zijn de Franse producten aan de beurt.

Afgezien van de holle retoriek van dit soort oproepen, staan ze bol van hypocrisie; zonder westerse producten is het gemiddelde moslim-gezin nergens. Of dat gezin nou in een islamitisch of in een Europees land woont.

Mobiele telefoons, computers, het internet, bussen trams, treinen, vliegtuigen, radio's, tv's, auto's, fietsen, scooters, brommers, horloges, talloze voedings-producten, talloze geneesmiddelen, goede medische voorzieningen, woningcorporaties, de kleinste gebruiks-voorwerpen, van paperclips tot brillen, je kan het zo gek niet bedenken of het zijn westerse (en soms Japanse en Zuid-Koreaanse) producten en ze kunnen niet zonder, al was het alleen maar vanwege de status.

Miljoenen Turken rijden rond in auto's van Franse makelij: Peugeot en Renault voorop. Het zelfde geldt trouwens voor heel Noord-Afrika.

Het enige dat moslimlanden écht pijn zal doen is een goed georganiseerde, breed gedragen boycot-actie van Europese landen tegen islamitische landen als vakantie-bestemming. Türkije voorop.

Miljoenen Europeanen vieren hun vakanties in Turkije, aan de Egyptische Rode Zee-kusten, bij de Egyptische pyramides, in Marokko, Tunesië, Jordanië, in luxe-resorts in Dubai, Abu Dhabi, Bahrein en Qatar, in het islamitische Indonesië, Maleisië, op de islamitische Malediven.
Een massale boycot zal de islamitische wereld er wellicht toe aanzetten die grote bek eens dicht te houden.

Om te beginnen pleit ik voor een plaatselijke (Nederlandse) boycot van alle Turkse - of beter: alle islamitische - winkels. Dat zijn er nogal wat; de islamitische slagerijen, de Turkse groentenwinkels, de Turkse supermarkten, Turkse kebab- en döner-zaken, alle voormalig Hollandse snackbars die door moslims zijn overgenomen, zogenaamde 'Italiaanse' pizzeria's en trattoria's die in feite door Turken worden gerund, Turkse kleding-herstellers en goedkope Turkse auto-reparatiebedrijven en APK-stations.

Het klinkt ver gezocht, maar het is in feite wel degelijk de realiteit: iedereen die gebruik maakt van al dit soort winkels en bedrijfjes, sponsort in feite de islam in Nederland. En moedigt bovendien de islamitische massa-immigratie aan. Want hoe beter al die zaken floreren, hoe meer familie-leden er hier naartoe zullen worden gehaald.

Peter Emile | 26-10-20 | 16:32

Het enige goede uit Turkije is de baklava. Helaas moet je daarvoor meestal bij een Turkse bakker naar binnen. Conclusie...... ik eet geen baklava.

Ikblijfnietstil | 26-10-20 | 16:27 | 2

Mierzoet. Je krijgt er overgewicht & diabetes van. En vieze plakkerige vingers.

Peter Emile | 26-10-20 | 16:37

@Peter Emile | 26-10-20 | 16:37: en nog maar te zwijgen over extra kosten van je tandarts

Kattie | 26-10-20 | 20:39

Ik heb een 3 pagina document opgesteld als verweer tegen van doorn. Die had aangifte tegen mij gedaan aan de hand van een tweet terug in 2018 (!). Ik ben benieuwd naar de uitkomst. Linksom rechtsom veeg ik m'n schoenen ook aan z'n zielige porum af.

Krachtkoe | 26-10-20 | 16:24 | 2

Succes!

Piet Karbiet | 26-10-20 | 16:43

Ja, dat kan Arnoudje wel. Nu hij zelf aan de beurt is, doet hij huilie, huilie.

AdPatat1960 | 26-10-20 | 20:32
-weggejorist-
Sabali | 26-10-20 | 15:27

Aan onszelf _te wijten_ hebben, Mosterd. Ja, ik weet het, taalnazi.

Kinkfactor | 26-10-20 | 15:18 | 2

dus jij maakt je drukker om een soort van dichterlijke vrijheid dan om de werkelijke materie?? en nu in maart vol gas richting je rode punt achter kaag? flinkerd!!

Y&T | 26-10-20 | 15:28

@Y&T | 26-10-20 | 15:28: Standaardvout, te danken ende te wijten, die had ik van Mosterd niet verwacht, that's all.

Ik ben degene die zich druk maakt? Ehmmm, _jij_ reageert toch binnen tien minuten? Toch? Denk aan je pilletjes.

Ja zeg, dichterlijke vrijheid. Klok, klepel et cetera.

Kinkfactor | 26-10-20 | 15:35

Alle godjes zijn dus eigenlijk oorlogsveteraan.

Pieterman | 26-10-20 | 15:15

Op Religionofpeace:
"Muhammad is a narcissist, a [molester], a mass murderer,
a terrorist, a misogynist, a lecher, a cult leader, a madman
a rapist, a torturer, an assassin and a looter."
This quote is from a former Muslim, Ali Sina, who offered $50,000
to anyone who could prove this wrong based on Islamic texts.
The reward has gone unclaimed.

Roadblock | 26-10-20 | 15:00
-weggejorist-
Eucalyppta | 26-10-20 | 14:36

Niet alleen façist maar ook raçist.

Bigi Bana Boy | 26-10-20 | 14:25

"faşist Geert Wilders".
Het lijkt me een goed idee om alle Turken (zowel die in hun eigen 'Heimat' als de vele miljoenen Turken in Europa die hun eigen land ontvlucht zijn omdat het zo'n geweldig land is om trots op te zijn) gedwongen te gaan onderwijzen over de werkelijke betekenis en het werkelijke karakter van fascisme.
Het zal voor hen een feest van herkenning worden.

Peter Emile | 26-10-20 | 14:24

Kunnen we met zijn allen Turkije boycotten. Wie wilt nog iets van Turkije hebben onvriendelijk land .

Limburgse-Harry | 26-10-20 | 14:21 | 7

@Bigi Bana Boy | 26-10-20 | 15:01: Ik stem PVV en ga naar geen enkel Moslim land!

plug&play | 26-10-20 | 15:32

@Bigi Bana Boy | 26-10-20 | 15:01:
Ik heb al vaker gepleit voor een totale boycot van Turkije als vakantiebestemming. Dat zou pas écht pijn gaan doen in een land waarin een belangrijk deel van de bevolking, inclusief hun dictatoriale leider, Nederlanders voor 'fascisten' uitmaakt.

Maar helaas is het grootste deel van die Turkije-gangers uitsluitend geïnteresseerd in zoveel mogelijk 'luxe' voor zo weinig mogelijk geld; all-in zwembad met ligstoel, appartementje, water-paradijs en animatie-team voor de kids en polsbandje voor de vreetschuur. En niet te vergeten die "oer-Hollandse", gezellige, iets te corpulente twee jongens Cor en Don.

Peter Emile | 26-10-20 | 15:32

Ik ga er nog niet deaud op vakantie. Never nooit niet.

NorthStar | 26-10-20 | 17:45
▼ 4 antwoorden verborgen

Nou, macron heeft het voor elkaar, hij wordt nog meer gehaat dan Trump Haha.

Sinterbikske | 26-10-20 | 14:03

“Volgens Khan heeft de Franse president 'zonder er iets van te begrijpen de gevoelens van miljoenen moslims in Europa en wereldwijd gekrenkt'”
www.trouw.nl/buitenland/pakistaanse-p...
Oh, natuurlijk. Het gaat altijd om het tornen aan het gevoel van de onaantastbare moslim door verwerpelijk, 'wit' voetvolk. Weet je wat ook krenkend is? Een mes in je strot geduwd krijgen. Door een vreemde. In je eigen huis. Voor een ideologie die een belediging is voor het verstand. Het zijn nooit die 'aanhangers van witte superioriteit' waar Khan het over heeft die het doen. Met dat soort steeds maar weer terugkerende spookaanvallen/stromannen en het omdraaien van de rollen weet Dougie Murray genadeloos raad.
youtu.be/EvgqYTMkel8?t=124

SIogra | 26-10-20 | 13:54 | 2

Shithole Pakistan, tsja.....

Kuifje-naar-Brussel | 26-10-20 | 13:58

Nemen die dan ook terroristen en gelukszoekers terug?

Pieterman | 26-10-20 | 15:14

Ja want hier in de normale beschaving liggen we écht wakker van gepersonaliseerde deurmatjes joh.

ZwengelMeister | 26-10-20 | 13:52 | 1

Wat was dat logo in de lounge van een hotel, waar een moslim over viel omdat het op allah zou lijken? Zo'n deurmat zou ik wel willen? En dan als kunstvoorwerp een koran met en schoen er bovenop op de vensterbank. Ik denk dat het niet heel lang duurt voordat huize penis alleen nog een rokende fundering rest. Maar dat schijnt niet zo heel erg te zijn volgens anderen, was mijn fout, maar met een sorry of mea culpa is het niet afgedaan.

brie-de-penis | 26-10-20 | 18:03

Ik denk dat het onderhand beter zou zijn om taal/toon aan te passen naar rato van de omstandigheden. Dat Betekent in het geval van Erdogan en de conservatieve Islam dat we ophouden met kopjes thee drinken. We kunnen wat dat betreft nog wat van Trump leren. In relatie tot Marokko en Turkije laten we ons als een deurmat gebruiken.

Huub12 | 26-10-20 | 13:42 | 4

@sprietatoom | 26-10-20 | 13:59: Een beetje rare draai die u eraan geeft. Alsof Trump hier iets valt te verwijten. Weet je wat mij daar tegenviel? Dat Erdogans lijfwachten weinig beschaving lieten zien. Niet dat ik veel verwacht uit die hoek, maar om nou negatief verrast te worden, vind ik jammer.

Usumani | 26-10-20 | 14:16

De onbeschoftheid van Erdogan is Trump niet aan te rekenen. Resultaat is wel dat Erdo nooit meer wordt uitgenodigd op het Witte Huis zolang Trump president is.

Jackson | 26-10-20 | 14:26

@Usumani | 26-10-20 | 14:16:

Trump valt te verwijten dat hij dat achterlijk Turkse volk niet meteen heeft laten oppakken en in de slechtste cel die ze hebben te laten gooien.

De Turken hebben hier letterlijk in Trumps laars gepist, ooit zo'n brutaliteit gezien bij een bezoek van een staatshoofd ?

sprietatoom | 26-10-20 | 14:28
▼ 1 antwoord verborgen

Wegwezen hier, als het niet bevalt. Woningnood opgelost, Opsporing Verzocht overbodig, uitkeringen gedecimeerd, weer lekker naar de koopavond zónder “kankerhoer”, straatroven voorbij, frontlijn Mocro-oorlog verplaatst naar Marokko, Denk opgeheven, Wilders kan weer zonder beveiliging een biertje op een terrasje pakken. Heerlijke herinneringen. De tijd waarin ik opgroeide lijkt nu een utopie, maar was écht.

erkomenanderetijden | 26-10-20 | 13:39

Wat zou dit land er in veel opzochten beter van worden als alle 2-paspoorters zouden terugkeren naar het land dat zij zo aanbidden. Meer dan de helft minder criminaliteit, gevangenissen stromen leeg, Sociale Zaken houdt enorm veel geld over, veel minder toeslagen, woningtekort opgelost, geen botsingen tussen culturen, we horen de Nederlandse taal weer op straat, alle kopvodden uit het straatbeeld etc etc etc

Stratum | 26-10-20 | 13:31 | 4

Mijn vrouw is buitenlander en heeft twee paspoorten. Dus u wilt dat ik mijn relatie beëindigd? Bekijk het even!

Red shirt | 26-10-20 | 14:07

@Red shirt | 26-10-20 | 14:07:
Ze kan toch haar andere paspoort opgeven? Doe niet zo dramatisch.

zwenkwieltje | 26-10-20 | 14:42

@Red shirt | 26-10-20 | 14:07: ja

clockandhammergame | 26-10-20 | 15:00
▼ 1 antwoord verborgen

De NAVO stelt in mijn ogen ook niet veel voor, als ze het toelaten dat 1 van hun leden oorlogsmisdaden in 4 andere landen pleegt.
Om maar eens zoals Cato de Wijze te zeggen:
-Overigens ben ik van mening, dat Turkije uit de NAVO verwijderd moet worden.

Roadblock | 26-10-20 | 13:22 | 2

Ik zou persoonlijk Turkije verwijderen. Overal vandaan.

The2Amendment | 26-10-20 | 13:52

De NATO bestaat niet meer.
Dat zetten ze niet in de publiciteit vanwege gezichtsverlies.

Mr.Crowley | 26-10-20 | 15:24

Erdogan heeft als NATO land al het Russische S-400 surface to air systeem getest, soort van modernere BUK systeem. Amerikanen zijn daardoor weer bang voor digitale spionage op de F35. Duitsland en Frankrijk hebben Turkije nodig om van het Russisch gas minder afhankelijk te zijn door Azerbadjaans gas te gebruiken. Erdogan lacht zich de ballen uit zijn broek

HetOorAakel | 26-10-20 | 13:13 | 2

Gas haal je uit Noorwegen. Nederland of Algerije. En anders bouw je 5 kerncentrales.

The2Amendment | 26-10-20 | 13:52

Euhhh wanneer zijn moslims niet boos??

Nederlanddraaitdoor | 26-10-20 | 13:12 | 4

@Lorejas | 26-10-20 | 13:27: 5 x per dag, omdat ze met hol omhoog op een koude harde mat naar het oosten op de knieeen moeten. Mooi klote.

The2Amendment | 26-10-20 | 13:53

Nooit.

Mr.Crowley | 26-10-20 | 15:25

Als ze niet boos zijn , zijn het volgens mij geen moslims meer.

Mr.Crowley | 26-10-20 | 15:26
▼ 1 antwoord verborgen

Een profeet wordt in eigen land niet geëerd. Toch lijkt het er nu op dat Wilders, die al jarenlang uitlegt wat er allemaal mis is met de huidige islamitische invasie, niet langer genegeerd kan worden door de linkse elite. Wanneer komen de excuses van het huidige parlement aan Wilders?

Toos Bevergeil | 26-10-20 | 13:07 | 5

Excuses? Maak er maar een tribunaal van waar alle islamofascistische collaborateurs van Europa voor worden gedaagd wegens misdaden tegen de Europese bevolking. Om te beginnen met Rutte en Merkel.

jgrotius | 26-10-20 | 13:50

Begin met excuses aan de nabestaanden van Hans Janmaat.

The2Amendment | 26-10-20 | 13:54
▼ 2 antwoorden verborgen

NOS deze morgen:
De president van Pakistan vindt dat Facebook islamofobie net zo moet behandelen als holocaustontkenning.
Verder vindt hij dat moslims in Frankrijk vervolgd worden.
(Ja, Dat komende van een land, wiens leger in 1971, 3 miljoen Hindu's in Bangla Desh uitroeiden, omdat ze Hindu waren)
Een woordvoerder van Facebook zei tegen persbureau Reuters dat alle berichten waarin personen op afkomst of religie worden aangevallen, verboden zijn. "Haatzaaierij wordt verwijderd zodra het onder onze aandacht komt", aldus de woordvoerder, die toegaf dat er "nog meer werk te verrichten valt".
Daaaaaag Islamkritiek.

Roadblock | 26-10-20 | 13:06 | 1

Ik snap werkelijk niks van fenomeentjes als FB, Instagram of Twitter. Zie het nut niet. Snap er geen moer van. Ook niet van gebruikers van die shit.

Lorejas | 26-10-20 | 13:29

Turken vegen hun schoenen af op afbeeldingen van democratisch gekozen leiders.
Ik veeg mijn reet af met toiletpapier met de afbeelding van een "gekozen" dictator.

Ikblijfnietstil | 26-10-20 | 12:56 | 1

Toiletpapier met op het ene velletje Allah en op het andere Mo de Pedo. Das een gat in de markt.

The2Amendment | 26-10-20 | 13:55

En ondertussen blijven de miljarden Euro's ( uw geld) aan toetredingssteun, ontwikkelingshulp, kinderbijslag etc vanuit Brussel richting dit soort K.. landen gaan. Grote bek met boycotten maar uiteindelijk liggen deze landen wel aan een westers geldinfuus, helaas is daadkrachtig optreden iets wat ze bij de EU nog nooit hebben geleerd.

lagelander | 26-10-20 | 12:51 | 1

Eens. Ook Nederlandse uitkerings- en subsidiestroom stop zetten naar Turkije en Marokko. We zijn de gekke Henkie van Europa en laten ons continu schofferen.

Huub12 | 26-10-20 | 13:44

Religie is een ziekte. Daarbij is de gemiddelde gristen vergelijkbaar met een verkoudheidje, Staphorst met een flinke griep, en islam met Ebola.

Azijnist | 26-10-20 | 12:50 | 4

Religion is something left over from the infancy of our intelligence, it will fade away as we adopt reason and science as our guidelines.
Bertrand Russell

Spring Bruissteen | 26-10-20 | 13:31
▼ 1 antwoord verborgen

Ik zoek me gek naar nieuws in de Nederlandse media hierover, maar ik vind het niet. Hoe kan dit?

pjisonline | 26-10-20 | 12:49 | 1

Dat hangt af van aan wie je het vraagt.
De 'witte' NLse media heeft racismekaart-angst, en doen het daarom niet.
Sommige weer wel, maar die worden uitgelachen omdat van de racismekaart-angst-media het etiket bruinhemd en extreem-rechts gekregen hebben.
En de moslim-media/ -columnisten zal/zullen er ook niet over schrijven omdat het voor mensen met hun achtergrond of afkomst 'not done' is om kritiek te uiten op 'de president van 'hun' land', of op zijn door de OIC gesteunde oorlogsplannen, of kritiek op welk OIC-land dan ook.

Er wel kritiek op uiten, of in de klas bespreken, is levensgevaarlijk. (Van Gogh, Rushdie, Westergaard, Samuel Paty).

gaffelbaard | 26-10-20 | 13:25

Turken zijn niet echt hygienisch, er liggennl. maar die matten en om het een beetje schoon te houden heb je denk ik wel een matje of zeven nodig, Zo houd je de metro nooit schoon.

JeanDragage | 26-10-20 | 12:49

Je kan zeggen over die turken wat je wil, maar deurmatten maken kunnen ze wel. Verder kunnen ze vrijwel niets, maar de deurmatten zijn toppie.

Tishetnetnie | 26-10-20 | 12:41 | 7
-weggejorist-
YoungTukker | 26-10-20 | 13:07

Nou dan bestel ik bij deze graag 2 matten. 1 met afbeelding allah en 1 met afbeelding mo de pedo.

The2Amendment | 26-10-20 | 13:57
▼ 4 antwoorden verborgen

Waarom komen die Erdogan Turken nou naar het westen? We hebben al genoeg criminaliteit en salafisme... ook hebben we al genoeg Turkse schoonmakers... nee aub geen Erdogan Turken maar ruil ze om voor die verwesterde Turken die dictator Erdogan ook het liefst op een plek stoppen waar de zon niet schijnt.

Hollandse_blauwe | 26-10-20 | 12:38 | 1

Om de zaak hier over te nemen. Grootsheidswaanzin. Af willen maken waar Mehmet de 2e mee is begonnen en wat Suleyman de 1e niet is gelukt, namelijk een complete verovering van Europa.
Het is niet zo moeilijk te doorgronden hoor, simpele mensjes hebben simpele doelen en Erdogan is een schoolvoorbeeld van simpel.

Graaisnaaiert | 26-10-20 | 13:22

Een zeer groot deel van Turkije bestaat uit laagopgeleide, ultranationalistische en islamistische mensen. Inteelt, een falend onderwijssysteem en armoede liggen hieraan ten grondslag. Een veel kleiner deel van het land is progressief, vrolijk en internationaal. Denk aan bepaalde buurten in Istanbul of Izmir. Maar zij vormen een toenemend overschaduwde minderheid.

Turkije is geen bondgenoot. De appeasement moet stoppen.

drs. Levi Samsonov | 26-10-20 | 12:36

En dan te bedenken dat als het aan de D66-globalisten had gelegen we Turkije al in de EU hadden gehad, gelukkig is dat ons bespaard gebleven dankzij de islam-fascist Erdogan zelf en zijn devote stemvee.

Zer0-hedger | 26-10-20 | 12:27 | 1

Ik hoor Pechtold er nog heel vurig voor pleiten. Kun je nagaan dat onze volksvertegenwoordigers gemiddeld genomen helemaal niets om het volk geven dat ze zeggen te vertegenwoordigen. Turkije bij de EU, hoe bezopen wil je het hebben.

sprietatoom | 26-10-20 | 12:39

Of een deurmat dat land wat opschoont, valt te betwijfelen. Zelden zo'n onhygiënisch en smerig gat als Turkije gezien. Wat verwesterde plekjes in kustplaatsen en Beyoglu uitgezonderd. Trek eens door Anatolië, overal zie je mensen hun behoefte doen op straat, heb meegemaakt dat mensen in het streekvervoer de boel gewoon lieten lopen. In Trabzon drijft het vuilnis metershoog de zwarte zee in. Dat lusteloze geslof van dat volk is ook al niet om aan te zien. Dikke harige pensen en maar roken. "Ze zijn zo gastvrij!" kirt dan de gemiddelde Nederlandse toerist als ze na al die halfbakken köfte een glaasje appelthee in de buiklopende maag gesplitst krijgen.

kapoerewiet | 26-10-20 | 12:27 | 6

@Zer0-hedger | 26-10-20 | 12:30: Heeft ze dat echt gepost? Ben benieuwd hoe ze al kraaklover aankijkt tegen de daar geldende eigendomsverhoudingen tussen mannen en vrouwen.

Reaganmania | 26-10-20 | 12:55

Met recht een shithole country.

Pretzel Logic | 26-10-20 | 12:57
▼ 3 antwoorden verborgen

Wordt tijd om dubbele paspoorten af te schaffen.
Laat ze maar eens kiezen.

pejoar | 26-10-20 | 12:25 | 2

Dan kiezen ze helaas voor gratis geld, zorg en een uitkering hier, zo zijn ze dan ook wel weer, de graaiende deurmatmossels.

Zer0-hedger | 26-10-20 | 12:32

Zou wel prima zijn voor Turkije. Erdo zijn stemvee zit vooral in Europa, in eigen land haalt hij nipt de stemmen.

LangeNeus51 | 26-10-20 | 12:44
-weggejorist-
Ernst Oosters8389 | 26-10-20 | 12:23

Als je ruzie met de kinderen van je buren dan gooi je die kinderen de deur uit. Die hebben namelijk de bonje veroorzaakt. Met de ouders heb je dan ook bonje, maar je hebt er niks meer mee te maken omdat je iedereen lekker naar huis hebt gestuurd. Ook niemand meer erin en het probleem lost zich vanzelf op. Boycot de boel voor de rest en je hebt er geen last meer van. Dat is eigenlijk wat er zou moeten gebeuren. Overlastgevende moslims direct wegwezen, geen nieuwkomers en gezinshereniging meer en een boycot tegen landen die dwarsliggen. Maar wat gebeurt er hier? Kom maar binnen, leef je uit, je krijgt huis en uitkering, alles wat krom is wordt recht geluld en de moslimlanden zelf worden doodgegooid met subsidies en gratis geld. Toch niet heel raar dat dit ooit eens fout moet gaan?

Waakvlam | 26-10-20 | 12:22

Macron is zo redpilled als het maar zijn kan en is piswoest. In z'n uppie, zo lijkt het.

SIogra | 26-10-20 | 12:20 | 4

@Slough | 26-10-20 | 12:36: Het EU tutje dat verantwoordelijk is/was voor de import van dobbernegers.

Frau Merkel | 26-10-20 | 12:43
▼ 1 antwoord verborgen

Gaat lekker he, de integratie en assimilatie van moslims in Europa. Wat een briljant idee was het toch ook om ze hier massaal binnen te laten. Wat een visie! Hulde. Ik zeg, laten we er nog een miljoen meer bijhalen, verrijking, kansen en uitdagingen. Hamdoelilah!

Graaisnaaiert | 26-10-20 | 12:20

Wat een ijzersterke maandag opening van GS en cs.
Mijn dag kan niet meer stuk.

Dwarsdenker | 26-10-20 | 12:11

Geert is vaak niet subtiel maar hij is wel de enige die z'n bek opentrekt. Hoe noemde Erdogan de Nederlanders een paar jaar geleden? Nazi's, kindermoordenaars en weet ik wat niet meer. Terwijl Rutte het allemaal liet gebeuren geeft Geert tenminste een grote bek terug.

halbstark | 26-10-20 | 12:08 | 4

Cyprus is van ons.

SIogra | 26-10-20 | 12:22

Idd,gaat het OM erdogan nu ook vervolgen wegens haat zaaien en racisme hier in Nederland,het blijft wel heel erg stil,nu geen verklaring van Prutte

Coolcalmcollected | 26-10-20 | 13:06
▼ 1 antwoord verborgen

Het beste wapen tegen de Islam is het publiek bekend maken van de onweerlegbare problemen rond de Islamitische geschiedenis. De afgelopen paar jaar (en vooral maanden!) is er waanzinnig veel bewijs boven tafel gekomen die aantonen dat van de Islamitische geschiedschrijving simpelweg geen hout klopt. Voorbeelden: de Arabische soldaten die in de 7e eeuw land na land veroverden schreven in duizenden rotsen over Mozes, Abraham en Aaron, maar nooit over Mo, Mecca, Islam of Moslims. Alle moskeeën die gebouwd zijn in de 70 jaar na Muhammad's dood wijzen naar Petra, niet naar Mecca. Het dialect van de Koran komt overeen met het dialect van Irak, niet van midden Arabië. Niet-Islamitische schrijvers uit de vroege Middeleeuwen plaatsten de 'eerste koning van de Arabieren' die hun landen aanviel ook in Irak of Petra. En zo is er nog veel meer, zie dit kanaal maar eens: www.youtube.com/channel/UCWbFMAgToBJE...

stampertje85 | 26-10-20 | 12:05 | 7

Interessant kanaal, stampertje. Dank.

kapoerewiet | 26-10-20 | 12:31

Ha, dat is boeiend stamper. Euh, link werkt niet.

Piet Karbiet | 26-10-20 | 16:47
▼ 4 antwoorden verborgen

Met al dat Corona-lawaai en klimaatkabaal vergeet je soms heel even dat wij ook nog te maken hebben met massa-immigratie. Open grenzen, gestimuleerd door de Verenigde Nazi's en de EU, ter bestrijding van onze "vergrijzing" (en voor de omvolking, hoewel zij daar wat geheimzinnig over doen)
Massa-immigratie, bij voorkeur vanuit de ergste poepgaten van de islam.

Raarr dat Facebook imam Van Doorn blokkeerde. Bigtech weet toch ook van de rol van de islam, als wapen tegen de westerse samenleving!

Jan Passant mk2 | 26-10-20 | 11:56 | 8

@ruudvangeelen | 26-10-20 | 12:02: nog een paar weekjes wachten dan gaan alle partijen ze weer het land uitzetten. Zeggen ze elke verkiezingen.

PedroD | 26-10-20 | 12:39

Mijn zoon en schoondochter werken allebei voor Facebook Komt er zoetjes binnen). Als ze wisten wat ik soms denk werd ik ook der hen geboycot. Lol!

Slough | 26-10-20 | 12:40
▼ 5 antwoorden verborgen

Waar is de kritiek hierop van onze moslim-BN-ers en moslim-politici in NL?

Het is nogal "stil".

gaffelbaard | 26-10-20 | 11:53

Wilders een deurmat? Zal voor Erdogan zeker geen 'Welkom" op staan.
Ergerdan is trouwens een opvliegend tapijt.
Het blijven booslims zonder zelfreflectie.

Premier Trutte | 26-10-20 | 11:50 | 1

Deurmatjes met Mo erop gaan nog heel groot worden.

Reaganmania | 26-10-20 | 13:05

VOOR: "De westerse leefstijl". TEGEN:" De rest". Duidelijker kan ik het niet zeggen.

streknek | 26-10-20 | 11:45 | 1

Wat bedoel je?

Premier Trutte | 26-10-20 | 11:50

Tijd om enkele b52's vol te laden met Charlie Hebdo's tekeningen en die boven het midden oosten uit te strooien. Blijven doen totdat de pleuris uitbreekt.

WatZalIkErvanZeggen | 26-10-20 | 11:44 | 2

Of ze groepsimmuun worden voor beledigingen van hun profeetje. Nog beter.

kapoerewiet | 26-10-20 | 12:02

Nee, laten we erkennen dat verschillende culturen niet samen kunnen leven. Ik heb er geen enkel bezwaar tegen dat moslims in moslimlanden hun ding doen. Maar blijf dan weg uit West-Europa.

discriminazie | 26-10-20 | 12:33

Die van Doorn en zijn achterban zijn gewoon ordinaire opruiers en haatzaaiers.

van Oeffelen | 26-10-20 | 11:38 | 3

Zou hij een achterban hebben?

Kuifje-naar-Brussel | 26-10-20 | 11:58

@Kuifje-naar-Brussel | 26-10-20 | 11:58:
Zolang het ze uitkomt wel ja maar wat Van Doorn niet beseft is dat hij gewoon een nuttige idioot is, niet meer dan een tacichauffeur die wordt getolereerd zolang de rit naar Islamisering nog niet afgelegd is maar neem maar van mij aan dat die wordt afgedankt zodra zijn eindpunt bereikt is. Eens een turncoat, altijd een turncoat. En u weet, een fatwa is zo uitgesproken...

Graaisnaaiert | 26-10-20 | 12:30

Als ze in zandbakistan zeggen dat er Franse producten geboycot moeten worden. Dan ga ik vanavond een fles Frambozensap consuminderen dit vergezeld van een stukje fromage. Bon appetit.

Lt-Kol Kilgore | 26-10-20 | 11:37

Erdogan de echte islamfacsist heeft het over vrijheid van godsdienst. Turkije kent geen vrijheid van godsdienst. Christelijke kerken mogen geen bezittingen hebben en worden aan alle kanten tegengewerkt.
Islam is geen religie meer maar verworden tot een ideologie die veel weg heeft van een fascistische ideologie en het gekke is dat links Nederland nog steeds een dergelijke ideologie alle vrijheid wil geven en wordt elke criticus van de islam weggezet als racist?en of fascist. De islam is een grote bedreiging voor persoonlijke vrijheid in Westerse wereld.

WieboWW | 26-10-20 | 11:34 | 8

Islam is net als links een doctrine. Je ziet, voelt en hoort het aan het fanatisme wat achter beide dogma's zit, geen ruimte voor andersdenkenden.

Slough | 26-10-20 | 12:44

De islam 'verworden' tot een fascistische ideologie?
Nou, Nee.
De islam is sinds de dagen van Ome Mo altijd al een fascistische ideologie geweest.
Zowel in het communisme, en het fascisme, en in de Islam wordt het aangeven/doden van ouders/familieleden die niet van de leer zijn als positief neergezet.
Ome Mo prees een aanhanger die zijn familie gedood had omdat zij geen muslim wilde worden.

Roadblock | 26-10-20 | 13:00
▼ 5 antwoorden verborgen

Tis net als met kanker. Je hebt ook goedaardige maar meestal is het of een chemokuur of wegsnijden. Beetje cru gezegd maar er is maatschappelijk gezien met de islam zeker sprake van uitzaaiingen die ook de goeie cellen aantasten. Eigenlijk zijn Papoea's de beste mensen. Veroveren geen andere landen, buiten geen andere volkeren uit, leven van de natuur, doen geen uitvindingen die de planeet verzieken, dringen hun culuur niet op, doden alleen wat ze eten, schrijven geen boeken, trekken niet elke dag een ander T-shirt aan, handelen niet in aandelen zodat zij aan het werk van anderen verdienen, geven geen parkeerboetes.

Premier Trutte | 26-10-20 | 11:33 | 2

Maar ze eten je wel op.

Joris Beltsin | 26-10-20 | 11:59

@Joris Beltsin | 26-10-20 | 11:59: Je moet er ook gewoon niet heen gaan. Ook dat is respect. Niet onze god of onze 'welvaart' opdringen.

Premier Trutte | 26-10-20 | 12:26

Gutgut, Europa wordt wakker uit de droom van vreedzaam samenleven. Moslims houden van onze welvaart, maar ze haten onze waarden.

Zeddegeizot | 26-10-20 | 11:33 | 2

Macron lijkt dar eindelijk achter te komen, nu de rest van Europa nog

Waakvlam | 26-10-20 | 12:07

@Waakvlam | 26-10-20 | 12:07: Macron reageert zo om Le Pen geen kans te geven bij de volgende verkiezingen in 2022. Hij wil kostte wat het kost herkozen worden, het gaat hem alleen maar om macht. Hij lijdt volgens mij aan grootheidswaanzin. Maar als hij inderdaad doorzet tegen de islamisering van Frankrijk en gaat deporteren dan zou ik op hem stemmen bij de volgende verkiezing. Laten we hopen dat hij dat doet want dan volgt Rutte waarschijnlijk ook want Rutte is een meeloper.

johnelec | 26-10-20 | 15:06

Je kunt zeggen wat je wil over de islam, maar mo ( vzsms) heeft toch maar mooi een perfect werkend en wereldbreed verbindend systeem uitgerold voor de moslims met zijn wij-tegen-zij principe.

klön | 26-10-20 | 11:33 | 1

Perfecte marketing was mij ook al opgevallen.

Slough | 26-10-20 | 12:44

Teksten op deurmatten klopt niet helemaal. Zou op moeten staan "proletariaat van Nederland" en "proletariaat van Frankrijk". Het klootjesvolk is de voetveeg van hun beteren.

Graaf_van_Hogendorp | 26-10-20 | 11:29 | 1

Vrij geïnterpreteerd uit “ Materialisme en empiriocriticisme” van vrien Vladimir Iljitsch Uljanov?

Prinsemarij | 26-10-20 | 11:47

Moet je eens op youtube gaan kijken bij de comments over dit onderwerp.
Dan zie je dat die tering moslims gewoon schijt hebben aan die moord
en verder kwaad zijn omdat er dan nu een projector op een gebouw cartoons vertoond en macron voor gek verklaren! De waanzin ten top en laat het weer
eens zien aan welke kant de zogenaamde brave moslim meerderheid staat!
Ik ben nog steeds die moslimwijk niet vergeten waar de terroristen zich schuil hielden en de hele wijk er van af wist, maar geen een moslim de politie belde,
dus alweer overduidelijk welke kant moslims kiezen, en dat is dus de kant
van de terroristen! Ze zeggen wel eens dat niet alle moslims terrorist zijn,
maar alle terroristen zijn wel moslim! Nuf said!
En die mafklapper van een erdolf moet al helemaal z'n bek houden, want dat is de allergrootste radicale stinkmoslim die er rondloopt op dit moment,
want hoe is het afgelopen met al die mensen die hij heeft laten oppakken
sinds die mislukte coup? Daar hoor je geen woord meer over, dus de laffe westerse politici kiezen zelfs zijn kant, want wat er had moeten gebeuren is alle ambassadeurs uit turkije terug halen en alle turkse ambassadeurs het westen uitflikkeren en diens ambassades sluiten, en een uitleveringsbevel uitvaardigen voor erdolf en voor een tribunaal slepen! Dat had moeten gebeuren, maar nee, gewoon net doen of het nooit gebeurd is en buigen voor die stinksnor!
De waanzin ten top!

von sokkenstopfen | 26-10-20 | 11:26 | 2

Onze polderende mietjes a.k.a. politici zijn geen partij voor de islamieten en dat weten ze.

Uw Verzekeringsadvis | 26-10-20 | 11:31

".. die mislukte coup? Daar hoor je geen woord meer over, ..."

Er waren meerdere neder-Turkse BNers en -columnisten die daar toen kritiek op hebben gegeven, maar ik herinner me dat alleen Ebru Umar toen haar Turkse nationaliteit heeft opgegeven, en de rest niet.

gaffelbaard | 26-10-20 | 12:07

Het zou mooi zijn als het Westen geen enkel product meer zou leveren aan islamitische staten en we al hun producten(zijn er amper) zouden boycotten.
Het is een mooie droom. Als die eens uit zou kunnen komen.

jantjeuitnederland | 26-10-20 | 11:25 | 5

@gaffelbaard | 26-10-20 | 11:35: de Turkse middenstand hier ter lande vermijden is ook beter. Dat dönervolk hier stemt allemaal op Erdogan.

kapoerewiet | 26-10-20 | 12:09

@gaffelbaard | 26-10-20 | 11:35: Die producten kunnen we missen. Zolang het pils nog niet in moslimlanden wordt gebrouwen boycot ik hel die boel

Waakvlam | 26-10-20 | 12:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Erdogan, die in eigen land de tot onder de 1% van de bevolking weggezuiverde en gemarginaliseerde christelijke minderheden het leven zuur maakt door confiscatie van kloostergronden, kerken of het islamiseren van geseculariseerde kerkgebouwen, ervan verdacht wordt met IS te hebben samengewerkt, Europese bondgenoten als de Koerden stelselmatig het leven zuur maakt, in EU-wateren illegaal wil boren naar olie, een Europees land voor 38% etnisch verdeeld en bezet houdt, bij herhaling Grieks grondgebied wil annexeren, de EU meerdere keren heeft gechanteerd met migranten. Dat land zal Frankrijk even een les leren als Frankrijk na meerdere gevallen van islamitisch barbarisme de strijd gaat aanbinden met de radicale islam? In dit geval had de EU zich veel solidairder moeten tonen met Frankrijk door alle ambassadeurs terug te roepen uit Ankara, gevolgd door een algehele boycot van Turkse rotzooi en vakantiereizen. Daarnaast onmiddellijk de grenzen met Turkije verder versterken, marine tussen Turkije en EU-wateren en de douane-unie opschorten. Net zo lang tot die Turken weer eens leren wat multiculturalisme voor Turkije zelf inhoudt.

jochum1980 | 26-10-20 | 11:23 | 3

Hear hear!

Joris Beltsin | 26-10-20 | 11:28

Daadkracht. Dat woord is helaas van het Europees vasteland verdwenen.

Derechtselutser | 26-10-20 | 11:31

(Niet meer) opvallend dat NUlpunt dergelijk nieuws 'vergeet' te melden.

Want het gaat slechts om de combinatie van Nederlands meest bedreigde politicus. En die ene fascistische ideologie.
Blijkbaar twee goede redenen om hier niet over te berichten. Liever het volk proberen dom te houden.
En natuurlijk om te voorkomen dat de censor overuren moet maken, om de door NuLpunt beschermde ideologie, de islam, uit de wind te houden.
(nieuwe album van Drake is kennelijk wél belangrijk genoeg. Staat zelfs op de voorpagina...)

michelpen | 26-10-20 | 11:19 | 1

Njet.nl is een van mijn grootste ergernissen. De grootste nieuwssite van NL, die de schijn ophoudt objectief te zijn, wordt dus zeer veel geraadpleegd. Maar de censuur is stuitend en de berichtgeving inderdaad zeer sturend. Ze zullen uiteindelijk aan de verkeerde kant van de geschiedenis blijken te staan, maar als dat moment komt zullen de redacteurtjes beweren in het verzet gezeten te hebben. Zo gaan die dingen altijd.

kapoerewiet | 26-10-20 | 12:13

Ik stel voor dat als je die deurmat tegen komt dat je gewoon je voeten er op veegt. Het is namelijk een deurmat en niet Meneer Wilders. Gewoon niet meedoen aan die zielige middeleeuwse symbooltjes. Is niet van ons.

gnidegna | 26-10-20 | 11:15

ERdogan is opnieuw bezig met het vermoorden van ARmeniers in de Armeense enclave en zit ondanks dat nog steeds in de Navo. Turkije is onze staatsvijand. Hij gijzelt ons met het wel of niet doorsturen van asielclaimers. Wat we moeten doen: grenzen dicht voor asiel, en dan Turkije dumpen en alle hier wonende Turken hun Turkse paspoort laten inleveren. Of vertrekken.

Poes Fiep | 26-10-20 | 11:09

Bij die eerste cartoonrellen n.a.v. die bekende prent van Deen Kurt Westergaard was er lang geen ophef. In Pakistan totaal onbekend want wie leest daar nu een Deense krant. Nee, het duurde maanden voordat een of andere imam door het Midden Oosten ging reizen met als doel die prent bekendheid te geven. Het was weer eens volledig georkestreerd. Veel islamitische landen zijn dictaturen en dit is de enige manier om je woede en frustraties te uiten. Ga je straat op tegen het regime krijg je een kogel voor je kop.

Piet Karbiet | 26-10-20 | 11:09

Als volwassen man op social media is triest... als volwassen man huilen omdat je geblokkeerd bent op social media; dan moet je een triest leven leiden...

fram | 26-10-20 | 11:07

Ik was eens in een restaurant waar je een deurmat kon bestellen. In de vorm van een schnitzel. Ik heb wat moeten laten liggen, was teveel voor mij.

Leptob | 26-10-20 | 11:02 | 2

haha, die ken ik nog van een restaurant in Loosdrecht. Was wel groot, maar zo plat als een dubbeltje.

small_town_dude | 26-10-20 | 11:08

Een booslim dient zich constant beledigd te voelen. Vrije wil, een open debat, democratie, een beetje leuk samen leven t.o.v. kritiek op een moordende pedo in een jurk, kritiek op moordpartijen of een boekje niet als de absolute waarheid nemen gaat niet samen.
Een periode van verlichting duurt te lang en dit maken wij zowiezo niet mee.
Ze willen niet en ze kunnen niet, ik hou het bij dit laatste tot ik het tegendeel zie gebeuren.

donkieshot | 26-10-20 | 11:01 | 2

Allah geeft je toegang tot het all-inclusive, Hemelse Koninkrijk. Niet nu lol, maar later. Een soort pensioenpremie voor later. En je hoeft alleen maar iemand te onthoofden.

HogeNood | 26-10-20 | 11:11

Ik denk dat de sjw's 't van hen hebben geleerd, als je maar beledigd en boos genoeg bent, dan moet men zich wel aanpassen...toch?

ReyNemaattori | 26-10-20 | 11:28

Liever een deurmat dan een meurgat.

Kapitein Sjaak Mus | 26-10-20 | 11:01 | 1

Ze zijn beiden nogal harig.

PedroD | 26-10-20 | 12:47

Uit solidariteit blijven die 500 binnenwandelaars per week toch ook weg nu? Toch?

Piet Karbiet | 26-10-20 | 11:01 | 3

ALs ik moslim was zou ik linea recta vertrekken, je wil toch niet in zo'n fascistische staat wonen?

elfenstein | 26-10-20 | 11:04

@elfenstein | 26-10-20 | 11:04: datzelfde hoop ik iedere keer bij de Sylvana aanhang die hier als Afrikanen in diaspora onder een racistisch bewind leven. Voor beide groepen geldt echter dat ze maar niet vertrekken. Sterker nog, almaar meer "slachtoffers" trekken naar het westen.

Franker | 26-10-20 | 11:09

@Franker | 26-10-20 | 11:09: ze krijgen hier voor niks doen en een beetje zielig zijn geld,dus kun je ze het niet eens kwalijk nemen.

sinecker | 26-10-20 | 11:17

Rut c.s kunnen ontkennen zoveel ze willen maar wij met onze relatives werkende in de ziekenhuizen weten wel beter. Hij c.s.weten het dus ook.

ritter vn hüpfburg | 26-10-20 | 10:59

De 'jongeren' van de wijk Keçioren van Ankara kan een zekere mate van creativiteit niet ontzegd worden.... en zo spontaan ook....
-
Nu is het wachten op een paspop met een Erdogan-uiterlijk, die met het achterste naar buiten over een pisbak in een herentoilet geplaatst wordt....

bisbisbis | 26-10-20 | 10:59

Kan persoonlijk praktisch geen mohammedaan meer ZIEN in de directe leefomgeving.
Eentje wel, een Indoneze maat van me.
Een andere, een nafferhomo, is een gevluchte afvallige.
Overal waar islam is, ontstaan problemen.
PROBLEMEN.

chicago river | 26-10-20 | 10:59

Erdogan is flink bezig. Ruzie met de VS over s400 raketten, ruzie met Macron, Ruzie met de Grieken, ruzie met Wilders, bemoeid zich met oorlogen niet gericht tegen zijn land.

Gandalph | 26-10-20 | 10:59 | 3

Als er grote binnenlandse problemen zijn start je een oorlog als afleiding. Erdogan heeft nu eenmaal veel binnenlandse problemen.

Piet Karbiet | 26-10-20 | 11:02

Niet te vergeten; stoken in Xinjiang, terreuraanslagen in China, Azerbeidzjan ophitsen en bewapenen, Libië ophitsen en bewapenen, stoken en onrust zaaien in Dagestan, Tsjetsjenië, Nagorno-Karabach, Georgië, Afghanistan, Kirgizië, Oezbekistan, Kazachstan, Tadzjikistan, Bulgarije, Griekenland, Albanië, Tuva, Kabardino-Balkarië, Gagaoezië, Tuva, Karachayevo-Tsjerkassië, België, Duitsland, Frankrijk en last - but certainly not least- : Nederland.
-
Oh ja: en Cyprus bezet houden.

bisbisbis | 26-10-20 | 11:08

dat wanne be adolfje moet eens goed op zijn plaats gezet worden. Een paar mannen van Blackwater of van Puttin zijn prive firma die hem even met zijn twee voetjes op de grond zetten en hun bottienen afkuisen aan zijn moustache

Lt-Kol Kilgore | 26-10-20 | 11:54

Ook al zouden er maar 10 moslims met een protestbord op de Dam staan, dan zou dat al een klein lichtpuntje zijn in de houding van het overgrote merendeel van de moslimgemeenschap tegenover dit soort onthoofdings- “incidenten” die “niets met de islam te maken hebben”.
Maar zelfs dat is al teveel gevraagd.
Nederland is alleen goed voor geld, subsidies, uitkeringen, medische zorg, onderwijs en seks voor het huwelijk.

laurentius | 26-10-20 | 10:58 | 1

Hoe lang denkt u dat die er blijven staan? Binnen een paar minuten staan er wel wat potige broeders en hysterische zusters om ze met harde hand op andere gedachten te brengen. Je moet namelijk wel meehuilne met de grijze wolven in het bos als je in zo'n nest geworpen bent.

Graaisnaaiert | 26-10-20 | 12:26

Paul Pogba wilt niet meer spelen voor Frankrijk. Dat geeft nog maar eens aan hoe belachelijk de situatie is. Iemand pleegt aanslag op niet-moslim, dan moslims zijn muisstil. Iemand spreekt islamisten (=moslims die land Islam willen maken) aan, moslims zijn boos. Ik ben voorstander om in het Westen procentueel net zo veel moslims te hebben als dat Saoudi-Arabië niet-moslims heeft. Er mogen net zo veel moslims mijn voordeurdrempel over dat als er atheïsten in Mekka mogen.

Dr.Platypus | 26-10-20 | 10:57 | 3

Pogba staat tegenwoordig reserve bij Man United.

Kuifje-naar-Brussel | 26-10-20 | 11:07

Wat zou het mooi zijn als mijnheer P. gewoon zijn ontslag kreeg aangeboden, omdat hij sport misbruikt om zijn politieke overtuiging door de strot te duwen...

Gladiator Fap | 26-10-20 | 11:29

@Gladiator Fap | 26-10-20 | 11:29: Dan Hamilton ook jorissen.

Frau Merkel | 26-10-20 | 12:47

Klaarlichte dag maakt de onzin nog meer dan extreem krankzinnig. Ieder zijn fantasiegodje maar laat mij erbuiten. Hard ingrijpen komt echt veel te laat.

Pieterman | 26-10-20 | 10:57

Ik moet opeens aan George W denken die een schoen ontwijkt. Mooi was dat.

Super Vaagstra | 26-10-20 | 10:55 | 1

Ja, zelfs twee keer.

Rest In Privacy | 26-10-20 | 10:57

Erdogan maakt tegenwoordig echt met Jan-en-alleman ruzie: met Macron, met Wilders, met Griekenland over territoriale wateren, via Turkse steun aan Azerbeidzjan met Poetin, met (een groot deel van) zijn eigen bevolking die hij op dictatoriale wijze onderdrukt; en misschien vergeet ik nog wel iets.

Verder, al die voorspelbare protesten van allerlei islamitische heilstaten tegen een 'onschuldige' westerse traditie als spotprenten tonen voor de tigste keer aan dat die 20 miljoen mensen, afkomstig uit die contreien, die zich hier gevestigd hebben, voor het overgrote deel heel slecht compatibel zijn met de moderniteit, vrijheid, democratie, secularisme zoals die zich in de loop van eeuwen hier in het westen ontwikkeld hebben.

Brussel zou eindelijk eens moeten beseffen dat nog meer moslims hier binnenlaten eea er niet bepaald beter op zal maken, en dat het EU beleid gericht zou moeten zijn op het uitzetten van criminele en/of godsdienstwaanzinnige moslims enerzijds, en het bewaken/sluiten van de buitengrenzen tegen verdere instroom anderzijds.

Maar de tekenen zijn niet hoopvol. Zo staat er vandaag een artikel in de Volkskrant over het zg 'pushback' beleid dat Griekenland in de praktijk brengt bij zijn eilandjes voor de Turkse kust. En Frontex 'doet daar niets tegen', is de klacht:

"Volgens internationale afspraken moeten migranten die de Griekse wateren bereiken de kans krijgen daar asiel aan te vragen. Ook volgens interne regels van het Europese agentschap dat de buitengrenzen van de Europese Unie bewaakt, mag Frontex boten niet terugsturen of terugduwen. De organisatie moet juist voorkomen dat migranten op hun kleine rubberbootjes op zee in gevaarlijke situaties terechtkomen."

En daar zijn we weer: de 'internationale regels en verdragen' die ons de voortdurende massa-immigratie al 40 jaar lang door de strot duwen. Die verdragen hadden al lang aangepast moeten worden, of opgezegd (als het Dublin verdrag in de praktijk niet meer nagekomen wordt, hoor je de Gutmenschen en vluchtelingen NGO's daar niet over). Griekenland houdt zich er godzijdank niet meer aan, en doet eindelijk wat een organisatie als Frontex dus nalaat: de buitengrenzen bewaken, in de zin dat er niemand meer op de bonnefooi naar binnen wandelt/dobbert.

Frontex is slechts een soort van 'maritieme begeleidingsdienst annex gratis ferry' voor derdewereldlanders die het in hun bolle hoofd halen om hun levensstandaard een flinke boost te geven in West-Europa.

Dr_Johnson | 26-10-20 | 10:55 | 11

@Tata252 | 26-10-20 | 12:12:
Moet je maar in een normaal land tussen normale mensen gaan wonen. Niemand verplicht u om in een halvemaanland te gaan pensioneren, dat doet u helemaal zelf.

Graaisnaaiert | 26-10-20 | 13:18

@Graaisnaaiert | 26-10-20 | 13:18:

Ach, er zijn helemaal geen Nederlanders - echte dan, hè - die na hun pensionering in Marokko gaan wonen. Nederlandse pensionado's verhuizen naar de Spaanse costa's, of Zuid-Frankrijk, of, als ze erg rijk zijn, naar één van de Antillen. Maar niet naar Marokko.

Dr_Johnson | 26-10-20 | 14:48
▼ 8 antwoorden verborgen

Staatsgevaarlijke Moslims (in een te groot deel van de gevallen is dit een pleonasme...) zoals Arnoud Van Doornistan zouden in een sanatorium moeten.

Als het dan bij een tijdelijke blok op FB blijft mag meneer zijn haatklauwen dichtknijpen.

Realism Is All | 26-10-20 | 10:54 | 2

We gaan ze halen!

Pieterman | 26-10-20 | 10:58

Arnoud Van Doorn geeft voor Suikerberg veel minder gezeur dan Zwarte Piet.

HogeNood | 26-10-20 | 11:19

Ik kan er alleen maar om lachen hoe moslims zich keer op keer als dreinende verongelijkte kleuters gedragen. En nog mooier als ze dan jou proberen te beledigen met dingen te roepen over je moeder enzovoort. De pure onmacht bij ze dat ze niets te bieden hebben tegenover het vrije woord.

2voor12 | 26-10-20 | 10:53 | 6

En vaak is hun moeder ook nog eens hun tante.

Alco-de-Holist | 26-10-20 | 11:09

@Kapitein Sjaak Mus | 26-10-20 | 11:04:
Urnfuckers.

Penus Decoratus | 26-10-20 | 11:16
▼ 3 antwoorden verborgen

En geert wilders is en blijft een slechte vertolker van islam kritiek, die gaat de hele discussie geen ene meter verder helpen. Hij zorgt er eerder voor dat de hele discussie verzandt in loopgravenoorlog.

mlmn | 26-10-20 | 10:53 | 18

@mlmn | 26-10-20 | 11:44:

Ik kan er niets tegenin brengen of aan toe voegen. Zweven tussen hoop en vrees, dat is ook zo'n beetje waar ik mezelf op betrap..

MickeyGouda | 26-10-20 | 12:14

De discussie is al lang geweest dat zijn we al voorbij,leef jij onder een steen ofzo.
We worden al langer aangevallen en vermoord.

RenedieLange | 26-10-20 | 12:15

Mmnl. Ik zei in de vorige reactie aan u , 'jammer, of erger'. Ik had moeten zeggen. catastrofaal. Het is niet jammer maar dat dus.

CalamityJane | 26-10-20 | 12:33
▼ 15 antwoorden verborgen

Zwarte Piet als exotische noot is kennelijk een veel groter gif alsdan die lieve hoofddoekjes die vol zijn van die slavinnenverkrachter en smalende dichtersmoordenaar van 1400 jaar geleden.

HogeNood | 26-10-20 | 10:52

Gezien de gebruikelijke standvastigheid van de Fransen zullen ze binnenkort wel weer inbinden.

Macron moet het ondertussen wel erg heet onder de voeten geworden zijn, zo veel lawaai maken over islamisten terwijl Frankrijk al bijna is overgenomen.

In 2022 zijn er pas parlements- en presidentsverkiezingen, dus een actuele angst voor Le Pen zal bij Macron althans niet spelen.

Tenzij er buitenparlementair iets broeit.

Glasgow Argus | 26-10-20 | 10:51

Turkije als vakantieland boycotten, dat zal ze leren.

Rest In Privacy | 26-10-20 | 10:51 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Islamieten die beledigd zijn, wat is daar nieuw aan? Een moslim is vaak al beledigd als ie in de spiegel kijkt, en dan is het de schuld van het Westen.

kunstliefhebber | 26-10-20 | 10:50

Rights of Muslims? Zijn die anders dan voor niet-moslims? #nobrainwash .

BenDeLier | 26-10-20 | 10:50 | 1

Ja da's het mooie. Ze hebben ook hun eigen Caïro-verklaring inzake de mensenrechten, gebaseerd op Sharia, en de VN zag dat het goed was.

Joris Beltsin | 26-10-20 | 11:01

Ooit 1x iets normaal gevraagd aan die gast, ook direct geblokkeerd. Inmiddels zie ik dat die blokkade niet meer actief is. Waarom? Geen idee, ik zou natuurlijk dezelfde vraag weer eens kunnen stellen.

Het varken van Allah | 26-10-20 | 10:50

Wellicht een idee. Profeet-deurmat?

DanskeRob | 26-10-20 | 10:49 | 4

@Peter_la_Selie | 26-10-20 | 10:50:
Helaas heb je waarschijijk gelijk. Heb momenteel een deurmat van Groot. Nog nooit een Guardian of the Galaxy gehad die er boos om werd.

DanskeRob | 26-10-20 | 10:54

@DanskeRob | 26-10-20 | 10:54:

Zo is dat, kleine pikkie... Ik heb een herder-deurmat en als je de deur opent een echte herder. Hier komen ze niet graag.

Rest In Privacy | 26-10-20 | 10:56
▼ 1 antwoord verborgen

Ach dit hele issue is het zoveelste voorbeeld dat veel westerse samenlevingen gewoon kansloos staan ten opzichte van de islamitische invloed in onze samenlevingen(zowel intern als extern).
En het is dan vooral de bovenlaag die de bal laat vallen, zij merken er echter nog weinig van dus ga er maar niet van uit dat er iets gaat veranderen.

Een van de eerste dingen die je zult horen is dan ongetwijfeld ook de bovenlaag die zal zeggen dat macron een beetje moet dimmen want anders kost het handel etc in plaats van voor je principes te gaan staan.
We hebben een elite die geen elite wil zijn en enkel en alleen is geobsedeerd door GELD!

mlmn | 26-10-20 | 10:48

De onthoofding die namens God, Jaweh of Boeddha wordt uitgevoerd moet ik nog tegen komen. Dit soort incidenten zijn al jaren niet meer op één hand te tellen. De zogenoemde beulen van de Islam schuiven keer op keer de verantwoordelijkheid af naar "de enige god Allah en diens kinderverkrachtende profeet Mohammed". De Islam zelf neemt nooit de verantwoordelijkheid en als een puberale tiener wijzen ze met de vinger alsof het de beschuldiger zijn schuld is. En ook dat geloven mensen weer en diezelfde mensen zitten ook in parlementen.

Religie is de ultieme manier om menselijke verplichtingen en verantwoordelijkheden weg te poetsen. Je bent niet langer meer een individu, maar een ledemaat van een onbestaand figuur en geprogrammeerd aan de hand van een boekje waar niemand de schrijver van kent.

Het heeft veel grote denkers en decennia geduurd voordat het Christendom afbrokkelde in het westen en zijn machtspositie verloor. De Islam heeft die luxe nooit gehad en dat verschil is jaar in jaar uit te merken.

Boerhoektvrouw | 26-10-20 | 10:48

Je suis deurmat

Vacuumbom | 26-10-20 | 10:48

Dat wordt matten binnenkort

laurentius | 26-10-20 | 10:47

De zogenaamde “gematigde” islamieten laten ook van zich horen... pffff
Wat een schaamteloze teringlui.
Verschrikkelijk.

Ruimedenker | 26-10-20 | 10:47

Die deurmat is het probleem niet..

Mensdier | 26-10-20 | 10:47 | 1

wat moeten moslims met een deurmat> Ze moeten altijd hun schoenen uitdoen toch?

small_town_dude | 26-10-20 | 11:11

Opvallend is dat Facebook blijkbaar onderscheid maakt tussen haatzaaiend en haatdragend taalgebruik. Arnoud is dus nog wat passief in zijn woordgebruik. Volgens Facebook dan

batvoca2 | 26-10-20 | 10:47

Tokkies zijn ergerlijk maar tökkies nog meer. Omdat ze altijd gaan schreeuwen. Omdat hun leider een fascist is en ze het niet doorhebben. Of wel; immers hadden de Turken een vriendschapsverdrag met Hitler dus ze zullen het wel mooi vinden dat hun opperhoofd Hitler nabootst in gedrag, ideologie, strategie en methoden.

Hommel | 26-10-20 | 10:47

Ik heb hoop want ik zie vooruitgang. En die vooruitgang zit hem in het veroordelen van Wilders en Macron op ludieke wijze, zo'n mat. Wellicht had Bin Laden mensen opgeroepen tot andere akties. Of ben ik nou weer te positief?

Leptob | 26-10-20 | 10:45 | 2

Ik zie vooral vooruitgang in het feit dat Frankrijk de confrontatie lijkt aan te gaan. Dat het een keer escaleert is zeker en dan is het strategisch beter nu dan in de toekomst.

Joris Beltsin | 26-10-20 | 10:49

@Joris Beltsin | 26-10-20 | 10:49: Juist, de klap gaat komen. Hoe eerder hoe beter, of eigenlijk minder slecht, voor ons.

BorisBonkestoter | 26-10-20 | 10:56

Sturen wij nog steeds geld naar Turkije, zodat zij ons kunnen afpersen (haha) met vluchtelingen? Onmiddellijk mee stoppen....

Broedermans_Rikje | 26-10-20 | 10:44

Ik zie het probleem niet. Als je die analfabete Turken tegen je in het harnas jaagt, is dat een teken dat je goed bezig bent. Dus, ga zo door Macron en Wilders!

Old_Spice | 26-10-20 | 10:43
-weggejorist en opgerot-
Nietboosdoen | 26-10-20 | 10:42 | 14
▼ 14 antwoorden verborgen

Zo was het eertijds ook gesteld met het Christendom. Elke kritiek op welk aspect ook van welke vorm ook van "het" Christendom werd gezien als een aanval op het Christendom als geheel, terwijl omgekeerd elke gruweldaad die uit naam van dat Christendom werd gepleegd werd afgedaan als een aberratie.
Dat is de wijze waarop een monotheïstische godsdienst zich als een meerkoppig monster gedraagt. Als één kop spreekt, dan spreekt die uit naam van het totale monster, hoe gruwelijk de woorden ook zijn, maar het monster kan te pas en te onpas besluiten om die kop af te hakken en te beweren dat niet gesproken werd uit naam van de "ware" Islam. Daarom zullen ook de "gematigde" moslims over het algemeen hun mond houden en geen stelling nemen tegen de uitwassen der Islam, tegen de fundamentalisten, de extremisten, de moordenaars. Als de kop niet afgesneden hoeft te worden betekent het versterking van de macht van de Islam als totaal. De strategie is steeds om elke specifieke aanval ván de Islam op de wereld der ongelovigen te billijken, en elke reactie van die ongelovigen op zo'n aanval meteen te kwalificeren als een aanval op de Islam als geheel. De onderlinge verdeeldheid tussen moslims kan nog zo groot zijn, tot moord en doodslag toe, toch weet men steeds de illusie van het bestaan van "de" Islam overeind te houden.
Het zal nodig zijn om die illusie te breken. Kritiek op het afslachten van Westerse leraren zal toch echt kritiek op de Islam moeten zijn, op aspecten van een intern sterk verdeeld geloofssysteem. De neiging om steeds maar weer die extremistische daden los te snijden van dat geloofssysteem dient te worden onderdrukt. "De" Islam bestaat niet als eenheid, doet zich voor als veelkoppig monster, verschijnt als eenheid, maar is dat niet. Zo was het ook met "het" Christendom. En ook met "het" communisme, of "het" socialisme, of "het" fascisme. "Het" racisme bestaat ook niet.

Schoorsteenveger | 26-10-20 | 10:41 | 9

@BenDeLier | 26-10-20 | 10:56:
Ja, maar dat Christendom is geen 'eenheid' meer, geen veelkoppig monster dat zijn macht overeind probeert te houden door Christelijke eenheid te veinzen. Dat lukt al lang niet meer.

Schoorsteenveger | 26-10-20 | 11:30

Een grote jij-bak van schoorsteenveger. Appels met peren vergelijken. Waarom is er maar 1 qoran en zijn er meerdere bijbels? In de doctrine is er maar 1 islam en die is rechtstreeks in conflict met de grondwet, artikel 1, discriminatie.
De boeken van de islam zijn pas na de dood van de (zogenaamde) mohammed door de politieke leiding (abu-bakr) verordorneert. Alle andere versies zijn vernietigd, de schrijvers daarvan gedood. Een beleidsinstrument, een ideologie.

Lutjebroeker | 26-10-20 | 12:50

@Joris Beltsin | 26-10-20 | 10:44: Nou dan heb je in elk geval Jay Smith nog niet gehoord. Op basis van feiten haalt hij (en niet alleen hij) de hele ideologie van de islam onderuit.
Hij heeft bijvoorbeeld een duidelijk verhaal bij het feit (!) dat alle vroege moskeeen niet richting mecca stonden opgesteld, maar naar petra. Kom daar maar eens om bij alle mensen die alles maar steeds feitenvrij willen vergelijken.

Lutjebroeker | 26-10-20 | 12:59
▼ 6 antwoorden verborgen

Nu virussen zo actueel zijn effe een vraagje.
Zou er wellicht bij de moslims een virus rondwaaien die hun hersenen aantast? Bijvoorbeeld het dunner worden van de nieuwe hersenen die de primitieve impulsen onderdrukt. Je weet wel die nieuwe hersenen die ons mens maken in plaats van een dier die slechts zijn instinct volgt en niet anders kan.

moetnoggekkerworden | 26-10-20 | 10:39 | 2

Het gedachtengoed is het virus. Die hersenen zijn niet veel anders dan die van jou en mij.

Schoorsteenveger | 26-10-20 | 10:42

-- Self-Joris --

marcoplarco | 26-10-20 | 10:38 | 1

Ik ook maar.

grindbak | 26-10-20 | 10:40

Goh, moslims zijn kwaad. Niets nieuws onder de zon dus. Wel eens een blije moslim gezien? Dat volk wordt volgens mij kwaad geboren. Zit er iets in het drinkwater van moslims of zo?

Zwezerik | 26-10-20 | 10:36 | 1

ik ben een aantal keer in Dubai geweest, heel veel blije moslims. En ze vinden Nederlanders, Engelsen en Amerikanen ook best oke.

small_town_dude | 26-10-20 | 10:59

De Deurmat,

Een prachtig symbool voor soevereiniteit.
Een scheiding tussen buiten en binnen. Het innerlijk en het uiterlijk.
Laat je binnenste niet vervuilen door wat er buiten gebeurt.
Laat het fascistische moslimisme niet je hoofd vervuilen.
Je mag best mijn huis komen bezoeken, maar veeg eerst de goorheid van de straat, de goorheid van wat in je hoofd zit af aan de deurmat. En wees dan welkom. Volgens mijn huisregels.
Hadden we maar een deurmat voor Nederland.
Hadden we maar een deurmat voor Europa.

Je suis Deurmat.

Hiram | 26-10-20 | 10:36 | 1

Je suis Deurmat

Ray Skak | 26-10-20 | 10:46

Beledigen is ons op het lijf geschreven, liefst anoniem, maar als het puntje bij paaltje komt schijten we in ons broek!

aardv@rk | 26-10-20 | 10:36 | 2

Is wel zo.

Joris Beltsin | 26-10-20 | 10:41

Ha,ha, Waar!

streknek | 26-10-20 | 12:24

Onze grootste vijand is de Islam en al heel veel jaren. En het ergste is, ze zitten in ons midden.
Hun haat, wraak, geweld en terreur verziekt ons leven.

Broadsquire | 26-10-20 | 10:34 | 3

Nuance. Het grote gevaar is het moderne China en die strijd gaan we verliezen omdat we ons laten verzwakken door een Middeleeuwse Islam.

Joris Beltsin | 26-10-20 | 10:37

@Joris Beltsin | 26-10-20 | 10:37: In China hebben ze een aanpak van de Islam, maar die gaat wel erg ver.

Koning Willy | 26-10-20 | 10:48

@Koning Willy | 26-10-20 | 10:48:
Kan zijn maar China laat zich niet remmen in het bereiken van haar doelstellingen. En wij zijn stikgevalle in het nastreven van multiculti-dromen en verwarren die met doelstellingen. M.a.w. het is uiteindelijk een machtsspel tussen generaals en dominees.

Joris Beltsin | 26-10-20 | 10:56

Wanneer schoppen ze Turkije nou eens uit de Navo? Heeft Blok al de Turkse ambassadeur op het matje geroepen?

Boy Cot | 26-10-20 | 10:34 | 3

Dat is natuurlijk het grote dilemma. Ondanks dat Turkije een schurkenstaat is blijft het wel een soort buffer voor nog grotere barbaren.
Turkije en Rusland hebben op een hoop plekken omgekeerde belangen, maar zij redeneren op zo'n rare manier dat ze toch samen zullen werken tegen de Navo.

Turkije heeft vooral een grote mond, maar het is wel echt een ander verhaal als zij ineens hun hele leger de kant van Griekenland op gaan sturen om vervelend te doen.

omwenteling | 26-10-20 | 10:44

@omwenteling | 26-10-20 | 10:44: zo is het.
Als alle schepen uitgevaren zijn, de tanks weggerold zijn, is het geld op. Turkije heeft tenslotte een derde wereld economie.

Ray Skak | 26-10-20 | 10:49

@omwenteling | 26-10-20 | 10:44:
Turkije is een springplank naar het midden oosten,en is bij de NAVO gekomen om de Russen geen vrije toegang te gunnen tot de Middellandse zee.
Dit speelt al sinds de eerste krim oorlog met de Britten.
De oude Russiche Tsaren wilden de Turken al weg hebben uit Constantinopel.

Roger-Rabbit | 26-10-20 | 10:54

Turkije onze NAVO-bondgenoot.
Wie heeft dat bedacht, in Gods naam.

bigstone | 26-10-20 | 10:32 | 3

Nou ja, ze liggen nogal strategisch ten opzichte van de Ruski's en het Midden-Oosten.

Joris Beltsin | 26-10-20 | 10:33

Na de invloed van Kemal Atatürk was atirkije een land dat grondwettelijk seculier was en waarbij het leger dat garandeerde.
Erdogan heeft dit omgebogen.
Pre-Erdogan was Turkije een prima bondgenoot.
Althans, ze probeerden WOII heel even met de Duitsers te flirten, maar die beten in hun hand. Toen leek voor iedereen dat het Grenslandhallen Eurazië liever aan deze kant van de Bosporus dan de andere hoorde.
Zoals vaak met grensgebieden blijft het een dilemma; meer zoals wij of meer zoals hunnie?

Braco.me | 26-10-20 | 10:45

@Joris Beltsin | 26-10-20 | 10:33: Liever de Ruski's dan de Turken. Die hetze tegen ome Vlad moet maar eens afgelopen zijn.

Lupuslupus | 26-10-20 | 10:46

Ik blijk GVD een Turkse wasmachine te hebben. Ik ga een maand niet meer wassen.

Joris Beltsin | 26-10-20 | 10:30 | 3
-weggejorist-
Old_Spice | 26-10-20 | 10:36

Hij werkt niet zeker..

laurentius | 26-10-20 | 10:45

Eel goedkoper witgoed rommel, Vestel ect. komt daar van daan. Kun je beter iets uit polen of Slowenie kopen.

Ray Skak | 26-10-20 | 11:12

75-80% van de hazelnoten die in Nutella verwerkt worden, komen uit Turkije.
Je zou dus kunnen beginnen om dat te boycotten.
Nu de koopjesjagers nog overtuigen om niet meer van Corendon gebruik te maken.

Vuurwezel | 26-10-20 | 10:29
-weggejorist-
Stoned Hengst | 26-10-20 | 10:29 | 1

Peter R. de Vries zou een boete van 2500 euro moeten krijgen elke keer als hij met zijn knar op tv is. Die Van Doorn verdient het predicaat 'cultuurverrader', Wilders is een held en Teeuwen een baas.

MickeyGouda | 26-10-20 | 10:29 | 3

Nou, daar ben ik het wel helemaal mee eens!

VP732 | 26-10-20 | 10:30

#metoo

Veepert | 26-10-20 | 10:33

Zou Peter zijn opdrachtgeverinformant dood zijn, dat hij geen informatie over criminelen meer heeft of zijn de vijanden van zijn opdrachtgeverinformant op, of zit zijn opdrachtgeverinformant in het gevang?
Vragen, vragen, vragen.

Theo-Pim-Riv | 26-10-20 | 10:51

Voorspelbare hysterische reactie van de turkse opperdebiel, en vanuit Pakistan en hoef je ook geen ratio te verwachten.

Koning Willy | 26-10-20 | 10:28

De speech van Rutte waarin hij opkwam voor de VVMU en de Nederlandse waarden in het algemeen, en de bedreigingen aan het adres van Macron en Wilders ten zeerste veroordeelde was dan wel weer indrukwekkend.
En die klappende en meeknikkende Azarkan op de achtergrond ontroerde me.

spanarchist | 26-10-20 | 10:27

Weer die mafklapper Arnoud.

moetnoggekkerworden | 26-10-20 | 10:27 | 3

Ooit door Greet geselecteerd voor een politieke carriere..

UpdateAvailable | 26-10-20 | 10:34

moetnoggekkerworden | 26-10-20 | Volgens mij is die Anoud een reïncarnatie van Anton Mussert!

kapt.Jerkoff | 26-10-20 | 10:39

Vooral door gaan met helder communiceren en benoemen. Binnen de islam is er geen corrigerend systeem. De ongetwijfeld vele goede moslims hoor je nooit.
Racisme en facisme zijn holle kreten geworden die dusdanig vaak vallen bij deze bevolkingsgroepen dat ze niets meer toevoegen.

Huub12 | 26-10-20 | 10:26 | 1

Ja logisch dat die 'goede' moslims zwijgen. Ze zullen echt niet tegen hun 'broeders' ingaan.

Lupuslupus | 26-10-20 | 10:34

Ik heb net zoveel sympathie voor oeigoeren als dat moslims symphatie hebben voor yezedi’s. Ik hecht net zoveel waarde aan een moslimleven als dat een moslim waarde hecht aan een atheïstische leven.

Dr.Platypus | 26-10-20 | 10:26 | 1

Goed gezegd!

moetnoggekkerworden | 26-10-20 | 10:35

Andersom mag het dus wel, spot drijven met de westerse wereld. Dan moet je ook niet zeiken, wie kaatst kan de bal verwachten.

snajeh | 26-10-20 | 10:25 | 1

Mee, dat werkt maar 1 kant op. Ook Arnoud van D. is daar heel goed in. Zelfreflectie als het om een fantasievriendje gaat, kom. Agressie kun je dan verwachten en slachtoffer gedrag afgewisseld. Niks discussie of andere meningen.

TheseDays00 | 26-10-20 | 10:28

Foto van Erdogan plastificeren en met diedubbele componentenlijn vastplakken op de binnenkant van een openbaar urinoir. 30 seconden knijpflesje koude thee ertegenaan leegspuiten. Filmpje daarvan maken en op YouTube zetten.

Koonkluk Huis | 26-10-20 | 10:25 | 4
-weggejorist en opgerot-
Nietboosdoen | 26-10-20 | 10:41
▼ 1 antwoord verborgen

Deurmat met het hoofd van mohammed erop bij de ingang van de metro's in Nederland.
Ideetje?

priks | 26-10-20 | 10:25 | 3

Het wordt dan wel heel druk daar, je kan er over de hoofden lopen

marcoplarco | 26-10-20 | 10:28

Stoer hoor!

aardv@rk | 26-10-20 | 10:38

Lijkt me best een leuk idee! Voor!

Big_Tasty_met_bacon | 26-10-20 | 11:16

De (veroverings)ideologie Islam, is niet verenigbaar met de Westerse cultuur en zal dat ook nooit zijn: voorbeeld nummer zoveel...

VP732 | 26-10-20 | 10:25

die Van Doorn boycot nu Franse producten lees ik. Wat een amoebe.

LJBrinkhorst | 26-10-20 | 10:24 | 1

Dit een beledeging naar de amoebe gemeenschappen toe.

Zwizalletju | 26-10-20 | 10:36

Tijd dat ze Turkije gaan behandelen als Noord-Korea. Boycotten, isoleren en laten bloeden.

First Contact | 26-10-20 | 10:23

Nou, een boycot door moslimlanden, dat zet zoden aan de dijk. Mali, Soedan, Afghanistan, Jemen... Ik ben er vast een paar vergeten.

Kuifje-naar-Brussel | 26-10-20 | 10:23 | 3

Ja zoals Saoedi-Arabië, Arabische Emiraten, Qatar, Brunei en Indonesië.

Joris Beltsin | 26-10-20 | 10:28

Hopelijk worden we ook geboycot door de asielzoekers uit die landen.

BobDobalina | 26-10-20 | 10:30

En de moslims in ons eigen land ook boycotten. Doen ze bij ons ook o.a. met het in de religie ingebakken halal systeem. Er zijn in Nederland zat moslims die alleen mede-Turken aannemen, of mede-Marokkanen, zelf discrimeren ze 20 keer harder. Kijk ook eens naar dader-slachtoffer bij geweldsmisdrijven, daar zit ook een duidelijke trend in, zeker als het om groepsmishandeling gaat.

BorisBonkestoter | 26-10-20 | 10:42

In artikel achter link bij Wilders wordt de ayatollah-bomb-in-turban cartoon van Kurt Westergaard omschreven als de "beruchte" Mohammed cartoon. Dergelijke omschrijvingen zijn me al eerder opgevallen. Waarom niet "beroemd"?

nick.name | 26-10-20 | 10:23

Het is dat ik weet dat die lui geen humor hebben, maar wat een komedianten. Alsof ze net weggelopen zijn uit een Monty Python sketch...

Enter Yeti | 26-10-20 | 10:23

Dat is niet zo mooi. Gelukkig blijkt Facebook wel ongevoelig voor de status van deelnemers. Waarom zouden gekozen politici meer rechten dan andere echte mensen.

AntiZanicz | 26-10-20 | 10:22

Er zijn zelfs(veel) PVV-stemmers die op vakantie gaan naar Turkije. Nederlanders zijn huichelaars. De portemonnee is leidend.

Normpje | 26-10-20 | 10:22 | 1

Juist, daar snap ik dus ook niets van. Boycotten die moslims, in binnen en buitenland.

BorisBonkestoter | 26-10-20 | 10:38

Van Doorn doet huiliehuilie. En liegt. Want dat opkomen voor moslims op Facebook of Twitter gecensureerd wordt is NIET waar.
FB en Twitter staan met haatfilmpjs van moslims, haatpreken, comments over goed 'zij' en hoe slecht 'wij' zijn. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de racistische vooroordelen die gewoon zijn onder Turkse nationalisten. Oh ja, een hoop andere haat-posts van Van Doorn staan er nog gewoon.

gaffelbaard | 26-10-20 | 10:21 | 1

Ach, Van Doorn.... Die wordt in Marokko ook uitgelachen.

Kuifje-naar-Brussel | 26-10-20 | 10:25

Cancel culture works both ways. Wie had dat gedacht!

marcoplarco | 26-10-20 | 10:21

En de waarheid is geen moslim verliest zijn hoofd (in letterlijke zin dan) over deze bewuste belediging.
Veeg je voeten zoveel je wil en blijf vooral wegkijken en geloven.

ratelaar | 26-10-20 | 10:21

Ik zal er op willen schijten, de hele dag stront onder je schoenen is alles behalve fijn.

dooiestruik | 26-10-20 | 10:21

@Dikke_Tammo | 26-10-20 | 10:24:
Dat we ons in Europa gaan boos maken? Neuh, voorlopig is het Corona, woke en klimaat wat de aandacht afleidt. Desalnietemin was men bij de aanvang van WO 2 ook banG voor de NSB-ers, die tijdens de Duitse inval dus geen risico bleken te vormen.
De Turken daarentegen hebben hun wortels elders liggen en diyanet doet hard haar best om de Turken bij de les te houden. Het Turkse paspoort kun je niet opzeggen, daarover zou de Nederlandse regering eens een ei kunnen leggen. Einde dubbele paspoorten.

ratelaar | 26-10-20 | 10:29

@ratelaar | 26-10-20 | 10:25: De reactie van FNV op deze boosmevrouw is onthullend. Als je nog lid bent van die foute club, opzeggen dan.

5611 | 26-10-20 | 10:59

@ratelaar | 26-10-20 | 10:25: Dat had een apart draadje mogen zijn. Ze heeft vreemdere uitspraken gedaan. Niets daarvan in het nieuws..

Frau Merkel | 26-10-20 | 12:55
▼ 4 antwoorden verborgen

Heeft Rutte ooit een excuus gekregen, die hij eiste, van de Toerken toen ze ons fascisten e.d. noemden?

Earl_of_Doncaster | 26-10-20 | 10:19 | 1

Rutte heeft zijn laatste verkiezings uitslag voor een groot gedeelte aan Erdosnor te danken.

likdoorn | 26-10-20 | 10:31

Ik vind dat turken teveel puntjes en rare kronkels onder en boven hun letters zetten.

dhrat | 26-10-20 | 10:19

Toch mooi hoe ze denken dat een deurmat met de naam van Wilders in een of ander blotevoetenland Wilders of welke westerling dan ook beledigd.

Bugblatter | 26-10-20 | 10:18 | 1

Zelfde als dat gedoe met schoenen.

Der Schnitzeljäger | 26-10-20 | 10:22

Het mooie is dat het ieder normaal westers mens echt geen reet kan schelen dat de namen van Wilders en Macron als mat worden gebruikt. En dat is volgens mij wat moslims juist nog bozer maakt, het feit dat we ons niet op laten naaien door dit maar er gewoon om lachen.

2voor12 | 26-10-20 | 10:18 | 3

Gek. Ik moest er als eerste reactie om lachen ook. Zal Wilders een biet zijn.
Ze snappen dit niet.

CalamityJane | 26-10-20 | 10:23

Als ik Wilders was had ik er ook een voor m'n eigen kantoor neergelegd. Foto op Twitter en klaar is de gratis ophef. Hij komt van z'n leven toch al niet van die beveiliging af.

Bugblatter | 26-10-20 | 10:26

Onthoofden en de rest van de terreur hoort dus gewoon bij de islam, volgens de moslims. Ik zeg boycotten om mee te beginnen.

BorisBonkestoter | 26-10-20 | 10:18

Bekeerlingen zijn de ergste. Daarbij is die Arnoud gewoon een 13 in een dozijn figuur, die een manier gevonden heeft om aandacht te krijgen. Do not feed the troll.

Zatkniss | 26-10-20 | 10:17

Fascist lijkt me een aanbeveling in Turkije. Wat is Erdogan anders? Maar fascisten noemen zich anti-fascisten. Wie zei dat ook alweer?

Sitting_targets | 26-10-20 | 10:17 | 4

Hitler, een tijdsgenoot van Churchill. De strijd om het auteursrecht omtrent die uitspraak ontaarde in een wereldoorlog.

keestelpro | 26-10-20 | 10:19

Fascist is tegenwoordig een scheldwoord waarvan de echte betekenis verloren is gegaan.

Rennieflox | 26-10-20 | 10:43
▼ 1 antwoord verborgen

Wat een hysterisch gedoe over de islam terwijl er vrijwel niemand aan dood gaat.
Door de jaarlijkse griep komen veel meer mensen om het leven.

Gulliver | 26-10-20 | 10:16 | 6

@Ruimedenker | 26-10-20 | 10:45:

Ik ken niemand die aan islam is dood gegaan. Het is allemaal een complot van de media en Bill Gates.

Gulliver | 26-10-20 | 10:51

Je lichaam zoveel mogelijk bedekken schijnt eraan overlijden te kunnen voorkomen, vooral bij vrouwen. Heeft wel veel bijwerkingen.

Rennieflox | 26-10-20 | 11:01

@Gulliver | 26-10-20 | 10:51:
Ik ken niemand die aan corona is doodgegaan. Gewoon een soort griepje. Allemaal een complot van new world order en feksiennn bobo's als Bill Gates.

Dedicated | 26-10-20 | 12:54
▼ 3 antwoorden verborgen

Wel beetje gratuit van die mossels om een boycot van Franse producten af te kondigen nadat je eigen munt door het putje is gegaan. Ze konden ze toch al niet meer betalen.

Joris Beltsin | 26-10-20 | 10:16 | 1

Wijn of cognac drinken doen ze toch al niet.

Der Schnitzeljäger | 26-10-20 | 10:20

Moslims en hun aangeboren slachtofferrol en minderwaardigheidscomplex. Wereld zou beter af zijn zonder.

tintel | 26-10-20 | 10:15

Over deurmat gesproken. Europa is verworden tot een deurmat. Maar ja, als je zelf geen eigenwaarde meer hebt (want fascisme), hoe kun je dan nog enig respect verwachten?

Rest In Privacy | 26-10-20 | 10:14

Islam; hahahhahhahhaaaaha!
Hou er een mee op jongens met je er dik over te maken. Gewoon uitlachen.

aflaatverkoper | 26-10-20 | 10:14 | 4

Je kunt ook je hoofd in de schoot leggen ,dat scheelt de islam een hoop werk

dik van alster2409 | 26-10-20 | 10:18

@Muxje | 26-10-20 | 10:15:
Precies! Neem het momentum van als het ijzer heet is moet men het smeden.

aflaatverkoper | 26-10-20 | 10:49
▼ 1 antwoord verborgen

Ik zou graag arabische producten willen boycotten, maar ze produceren niets!

internetnaam | 26-10-20 | 10:14 | 6

@keestelpro | 26-10-20 | 10:17:
Ze produceren geen benzine, dat doen de westerse landen. Zelfs het oppompen gebeurt door het Westen.
Het enige dat de arabieren zelf doen is toevallig op de zandhoop zitten waar die olie onder zit.

2voor12 | 26-10-20 | 10:21

@2voor12 | 26-10-20 | 10:21:
Kijk, dit is iets wat Darwin niet had voorzien hoewel 'survival of the fittest' ook hier natuurlijk wel ruim kan worden gezien.

aflaatverkoper | 26-10-20 | 10:25

EN dat is een wel een sterk punt van ze.

Uw Verzekeringsadvis | 26-10-20 | 10:32
▼ 3 antwoorden verborgen

Tis wat als je je hele leven boos bent. De reacties van moslims tonen wat mij betreft aan dat een islamitische samenleving niet samen gaat met een Westerse samenleving. Dus iedereen terug in zijn eigen hok zodat het Westen weer vrij kan leven en de moslims niet meer de hele dag boos hoeven te zijn. Win win zou ik zeggen.

Eddy67 | 26-10-20 | 10:14 | 1

Probleem hier is natuurlijk dat wij wel een goed leven hebben, en moslims er vooral goed in zijn om hun eigen leven totaal te verkloten. En de rest van het land waar ze leven. Zie IS. De enige manier om iets van een levensstandaard te hebben, is door middel van roof en slavernij.
Er is een reden waarom de Verlichting het westen vooruit gebracht heeft. Islam is niet alleen incompatibel met het vrije Westen, het is incompatibel met een fatsoenlijke levensstandaard, tenzij door geweld afgedwongen/gestolen van andere volken.

TheEgg | 26-10-20 | 10:43

Dan gaat Arnoud toch lekker posten op de jeaup.
Of hij belt Sigrid, wellicht kan die een van haar NGO-vrienden ff laten bellen met Mark Zuckerberg.

The2Amendment | 26-10-20 | 10:13

Gelukkig kan je ook gewoon toiletpapier bestellen met op elk velletje de kop van Erdogan. Zelf heb ik mijn hele leven al toiletpapier met daarop de onzichtbare afbeelding van de profeet Mohammed. Dat respekt heb ik dan weer wel

Leptob | 26-10-20 | 10:13 | 1

Bij mij ontstaat die kop pas als ik me heb afgeveegd,in het bruin overigens

Heelsum | 26-10-20 | 10:52

Woestijn/Steppevolk luistert niet naar woorden, alleen daden.
Boycot zo'n land economisch. Isoleer het. Kijk hoe de economie instort en het volk hun leider met de grote bek opvreet.

Vuurwezel | 26-10-20 | 10:12

Waar heb je een deurmat voor nodig als je altijd op slippers loopt

Draak uit Brabant | 26-10-20 | 10:11

Moslims die boos zijn in moslimlanden?.... Interesseert me niet.

heldheino | 26-10-20 | 10:11

Arnoud, je bent geen moslim. Je identificeert je als moslim, de ware moslim denk daar toch echt anders over. Hou er gewoon mee op man.

_pacman_ | 26-10-20 | 10:09 | 3

Zielig hoopje mens is het

pibasso | 26-10-20 | 10:24

In die kringen is "jezelf identificeren als" en iets "zijn" hetzelfde.

TheEgg | 26-10-20 | 10:40

De islamitische wereld en zelfreflectie ....

Der Schnitzeljäger | 26-10-20 | 10:08 | 2

Laat die fascistische Turken eerst maar eens doen aan religieuze vrijheid en de Hagia Sophia teruggeven aan de christenen! Stelletje dieven!

Aristotalloss | 26-10-20 | 10:27

@Aristotalloss | 26-10-20 | 10:27: Pff. Die moskee boeit niet zo. Het feit dat ze IS steuenen, overal oorlogen aan het voeren zijn, Jezidi's en Armenen aan het uitmoorden zijn, daar zou dan wel weer wat meer over gezegd mogen worden.

4 mei. Uitgestreken gezichten op de dam. "Dit mag nooit meer" Nou ja, tenzij het natuurlijk de moslims zijn die dat moorden doen. Dan mag het natuurlijk wel. Want lange tenen en zo.

TheEgg | 26-10-20 | 10:39

Ik wacht even op de reactie van Sigrid Kaag voordat ik me een mening ga vormen.

Schoorsteenveger | 26-10-20 | 10:08 | 1

'Het is een schaduwmoord. De echte slachtoffers zijn vrouwen en daarom ben ik trots op Nikki.' *applaus*

Harry Turtle | 26-10-20 | 10:10

Boze moslims. Is weer eens wat anders.

Rest In Privacy | 26-10-20 | 10:07 | 5

Dat ze niet boos worden op de ginezen, zij steraliseren en heropvoeden de oliegoeren.

nobody62 | 26-10-20 | 13:40
▼ 2 antwoorden verborgen

26 oktober 2020: de dag dat fașist is een geuzennaam werd.

keestelpro | 26-10-20 | 10:07 | 5

En op de originele post: Dat was het al veel langer. Fascist, racist. Zodra ze je dat noemen weet je dat je gelijk hebt, en de tegenpartij geen argumenten.

TheEgg | 26-10-20 | 10:36
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken

#BREEK

Thierry Baudet per direct gevraagd uit FvD-bestuur te stappen