Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE. Hoorzitting islamisering van Nederland (5)

Nieuwe dag, nieuwe samenvattingen van anderhalf decennium GeenStijl-topics

Dag vijf van de Hoorzittingen Hoe Hard Islamiseert Nederland. Met vandaag weer een slachtofferkaarttrekker van statuur: de Al Fitra Moskeekazerne te Utrecht, breed gedocumenteerd salafistisch staatsgevaar waar het stadsie Utrecht langzaam maar zeker de onderbuik van vol heeft. De toko zelf trok afgelopen week de calimerokaart, maar het is al te laat: iedereen weet wat voor totalitair bidvlees we in de kuip hebben met de moskee waar ook  Wilders in 2015 nog wel eens een campagnepuntje ging kapen. De enige vraag is of de vragenstellers van de commissie zich ditmaal wél goed ingelezen hebben.

De agenda voor vandaag:
10.00 uur:
mevrouw T. Pels, emeritus hoogleraar en senior onderzoeker bij het Verwey-Jonker Instituut
Trees, voor vriendinnen. Schreef op verzoek van de gemeente Utrecht een rapport over Al Fitrah en dat bleek vernietigend, nadat hetzelfde instituut enkele jaren eerder nog opgeschreven had dat het zo'n gezellige madrassa was. Gelukkig bijtijds bij kennis & zinnen gekomen, zullen we maar zeggen, en benieuwd naar het relaas vandaag.
13.00 uur: dhr. S. Salam, bestuursvoorzitter en geestelijk leider van de Stichting AlFitrah
Suhayb, voor salafi's. Namens de Koeweitse cashvangers zelve. Taqiyyavertaalmachine weer paraat? Want dit wordt slachtoffergejank van een vingerwijzende baardjurk. "Geestelijk leider" betekent gewoon 'imam' overigens, en in dit geval mag je wel 'haatpreker' zeggen ook.
15.30 uur: dhr. J. van Zanen, burgemeester gemeente Utrecht
Jan, tijdens de bitterballen. Die wil dus van voornoemde "geestelijk leider" en zijn staatsgevaarlijke ideologenclubhuis verlost worden, en gaat dus hopelijk een stevig pleidooi houden, gesouffleerd door Bente Becker die het ook allemaal beu is. Het zal ons benieuwen.

Livestream en -tweets na de breek!

2015. Wilders demonstreert tegen Al Fitrah

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
Moneytron | 20-02-20 | 04:21

China: baard plus jurk = direct heropvoedkamp.
Nederland: baard plus jurk =zieligheids-subsidie.

Jan Dribbel | 19-02-20 | 21:45

Intussen is vd Horst (Joop) helemaal jubelend over imam Suhayb Salam:

"hield zich staande tegen een stelletje zelfingenomen leeghoofden"
"Hij had tijdens de hele vertoning een bewonderenswaardige kalmte bewaard"
"Niet de commissieleden verdienden respect maar deze prediker"

Nee, ik verzin het allemaal niet. Ook geen Speld.
Gewoon letterlijke quotes!

michelpen | 19-02-20 | 21:44 | 2

Dit is ongelooflijk, met zulke mensen heb je geen vijanden meer nodig. Hoogste tijd dat de Joop niet meer met belastinggeld wordt gefinancierd, dit is gewoon verheerlijking van pedofilie en vrouwonvriendelijk gedrag.

Echt, die Han van der Horst is net zo'n gevaar voor onze samenleving als die fanatieke moslims. Want hij keurt alles goed en sterker prijst hem als een held. Bah, zum kotsen.

sprietatoom | 20-02-20 | 04:17

Trolt hij om reacties uit te lokken of meent hij dit ? Kom nooit op Joop behalve net even, dus weet niet wat zijn stijl is.

sprietatoom | 20-02-20 | 04:26

Die baard-soepjurk is de verpersoonlijking van de olifant in de Nederlandse huiskamer die nog steeds een meerderheid van domme, hardnekkige naïevelingen niet wenst te zien, maar die inmiddels is begonnen die hele huiskamer, inclusief de daar aanwezigen, onder te schijten.

De minachting en de respectloosheid straalt van deze moslimse hufter af, evenals de bereidheid misbruik te maken van ons rechtsstelsel ten gerieve van zijn staatsvijandige, subversieve ideologie.

Ons wets- en rechtsstelsel, inclusief onze rechters, zijn (nog steeds) niet ingericht op het effectief en definitief uitschakelen van het misbruik ervan door islamitische scherpslijpers.

Het is een grove schande, dat na tientallen jaren van overduidelijk getraineer, gedram, van intimidatie, van fraude, terreur, dubbele agenda's, vrouwen-onderdrukking, homo-haat, leugenachtigheid, morele chantage en vals slachtofferschap, deze staats- en mensvijandige ideologie niet alleen uit de wind gehouden, maar ook nog eens gefaciliteerd wordt.

De islam - of die nu zogenaamd 'gematigd' is of niet - hoort niet thuis in dit land. Punt.
Het is een binnengedrongen 'Fremdkörper'. Een religie voor tot op het bot gefrustreerde, primitieve macho's uit de achtergebleven woestijngebieden van het Midden-Oosten en Noord-Afrika.
En daar, alléén dáár, hoort deze moreel verrotte, verderfelijke ideologie thuis. Niet in een fris, tolerant, nuchter en vreedzaam land als Nederland.

'Tolerantie' wil niet zeggen dat je de verspreiding van geestelijk gif die een einde maakt aan die tolerantie en die morele rotting, discriminatie en onderdrukking daarvoor in de plaats stelt, moet toelaten en ongehinderd en ongestraft zijn gang moet laten gaan.

Peter Emile | 19-02-20 | 21:12 | 2

Goeie grutten, wat sla jij de spijker op de kop. Een zeer kwaadaardig gezwel dit woestijn-barbarisme!

DeEchteWaarheid | 19-02-20 | 22:41

Komt gewoon hierop neer:
Deze zandneger volgt zijn leer. Democratie is haram. De enige wet en levenswijze zijn die zoals beschreven in de Sharia en Koran. Radicalen of beter orthodoxen nemen de teksten letterlijk zoals ook bij de Haredim en enige christelijke groeperingen in de USA. idioten die niet hier thuis horen alleen dat besef duurt nog vele jaren voordat dit in d Haag doordringt.

Moneytron | 20-02-20 | 04:16

Lekkere samenstelling van de verhoorders ook: 2 fundamentalistische christenen, 1 van de SGP en de ander van de ChristenUnie en twee atheïsten, 1 van D66 de ander van de SP. Had voor de evenwichtigheid en diversiteit ten minste Kuzu van Denk erin gedaan en die vrouw van de VVD.

koter | 19-02-20 | 21:04 | 2

Tissue en troosthond erbij?

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 21:23

Ik miste Dilan in die 'hoorcommissie'

Popeye657 | 20-02-20 | 08:11

Het enige wat duidelijk werd bij het verhoor van deze persoon is wat we binnengehaald hebben. Ben er maar blij mee. Het wordt nog veel erger allemaal.

Mariolo | 19-02-20 | 20:36

Uit de opnamens van het verhoor met de Imam is duidelijk de minachting jegens de Nederlandse staat en haat naar de westerse samenleving te zien.
Die hele moskee volhangen met camera’s en microfoons.
Nee, Nog niet sluiten.

Datgingniegoed | 19-02-20 | 20:28 | 1

Vanaf nu 24/7 high defenition camera en geluids controle op alle haathokken in Nederland.

Datgingniegoed | 19-02-20 | 20:32

Ik heb ineens zeer veel begrip voor de Chinezen.

Eugen Sandow | 19-02-20 | 19:18

Worden we door Salam niet even in de bek gescheten zeg. Maar ja iedere Nederlander met een beetje verstand weet dit allang. Het is vergelijkbaar met iemand in je huis uitnodigen die dan eens lekker in de hoek gaat zitten schijten, vervolgens jou de schuld geeft dat de WC niet rein is omdat hij daar niet in geloofd.

tragic1911 | 19-02-20 | 19:16 | 1

Mooie vergelijking.

Datgingniegoed | 19-02-20 | 20:37

Zal dit uitgebreid in het NOS 20.00 uur journaal komen?

Neen.
De boeren moeten zwart gemaakt worden. Belangrijker volgens de
NPO (Nationale Propaganda Omroep) want woningbouw moet.

Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 18:56 | 1

Kwam toch op journaal.

Roadblock | 19-02-20 | 20:04

Opzouten met die door fout geld gespekte shariatempels, koranpaleizen en soera-instituten. Deze theologische anti-westerse programmering is de doodsteek voor elke beschaving. De theocratische koortsdromen van de salafistische hordes moeten nooit manifest gaan worden in de Lage Landen. Liever een blikkerend haantje in de kerktoren dan een halve maan van onverdraagzaamheid op een moskee. Inshallah.

Nehemia | 19-02-20 | 18:46

''Over 2 weken hoor je hier niets meer over. Niets.''

Zolang de toonaangevende Nederlandse media, mensen zoals Carel Brendel geen millimeter ruimte geven, zie ook ik het somber in.

www.carelbrendel.nl/

stookolie | 19-02-20 | 18:28 | 1

Nou, dit zet de NL islam wel prima op de kaart, zelden zo'n mooi voorbeeld gezien van waarom het misgaat, en wat voor totale puinhoop het in die hele gemeenschap is. Aboutaleb wil dolgraag dat er centjes blijven komen uit Koeweit (?), de 'gematigde' Koepel van Marok mosq's ook, want wat is dat toch mooi dat je overal al die liefdadigheid zo maar kan vinden he! nou nou. Er bestaat geen gratis geld van Arabieren, en dat weet elke Arabier. Doel is duidelijk de strenge orthodoxe variant uit de zandbak hier naar toe halen.
En dan heb je hier te maken met een Halsema, van Aartsen, Krikke, en dan deze burgevader die slechts nog kan zuchten. Over 2 weken hoor je hier niets meer over. Niets.

Shortganger | 19-02-20 | 17:33

Een stichting zonder jaarverslag, een voorzitter die geen inzicht in de financieen heeft.
Een voorzitter die geen verantwoordelijkheid voelt over wat er in zijn moskee gepreekt wordt.
Een voorzitter, die geen invloed/verantwoordelijk heeft op de inhoud van de lessen die gegeven wordt, want de Islam geeft die lessen.
Een voorzitter, die naspeuringen van de AIVD in Koeweit bemoeials vinden.
Mijn god, en nou heb ik nog maar een gedeelte bekeken.

Roadblock | 19-02-20 | 17:06 | 2

En dat deze man nog geen erelidmaatschap van de VVD heeft ontvangen is onbegrijpelijk. Dit is een man naar hun hart, een zielsverwant.

Reaguurdeskundige | 19-02-20 | 17:46

@Reaguurdeskundige | 19-02-20 | 17:46:
Mja, er wordt wel een jaarverslag gemaakt door de raad van toezicht waar meneer dan weer zelf ook inzit, maar hij zegt boerenslim:
'Er staat niet bij of dat mondeling of schriftelijk is'.
Kan je niet iemand arresteren voor minachting van de tweede kamer of zoiets?
Hij voldoet hier wel aan.
Jezus, hij lijkt op die mocro die met een TV in zijn arm komend uit een winkel betrapt werd:
He? Wat zit er nou in mijn armen? Dat is niet van mij. Iemand probeert mij te framen.

Roadblock | 19-02-20 | 18:08

Nou Van Zaanen, bedankt en ik hoop met je mee dat het jouw tijd wel zal uitduren, daar.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 17:02

Die diepe zucht van van Zanen na afsluiting zegt veel, zo niet alles.

Ernst Oosters8389 | 19-02-20 | 16:47 | 2

Ik vond hem ergerlijk veel acteren. Veel gespeelde zuchtjes, overpeinzingen en expres lange momenten van stilte laten vallen. Dit allemaal om het beeld te creëren van een diep nadenkend, betrokken en bezorgde bestuurder. Al met al vond ik 'm vooral heel nep.

koter | 19-02-20 | 17:05

Soms gaf hij naar mijn idee iets te veel info weg. Klaarblijkelijk is hij sinds kort na zijn aantreden als burgemeester bezig geweest Al-Fitra te dwarsbomen... dit met behulp van directe - vermoedelijk Marokkaanse - medewerkers van de gemeente. Uit zijn woorden bleef dat hij informanten in die gemeenschap heeft die hem de nodige informatie doorspelen. Deze werkwijze zag je ook bij het Haga Lyceum: www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...

Verklaart gelijk waarom Salam zo fel reageerde.

koter | 19-02-20 | 17:14

Die diepe zucht aan het einde van het verhoor zegt eigenlijk alles.
"Ik heb me er weer doorheen gekletst. Waar zijn de bitterballen?"

threeheadedmonkey | 19-02-20 | 16:46

Er was geen sprake van een ´ruzie´, er was sprake van respectloos gedrag van Salam, tegenover de commissie in het algemeen, en haar voorzitter Rog in het bijzonder.

Zenzeo | 19-02-20 | 16:45 | 1

Het betreft kuffar en daar hoef je volgens de koran geen respect voor te hebben.

Nehemia | 19-02-20 | 18:48

In de buitenlandse dode bomen wordt het beter begrepen. Syriër Suhayb Salam: “Wij moslims bepalen mede de normen en waarden. Of het u bevalt of niet”

Kleine.Tieten | 19-02-20 | 16:45 | 2

Een "inconvenience truth" zei indertijd Al Gore over klimaatverandering. Dat zelfde is onverkort van toepassing op de verandering van ons sociale klimaat. De maatregelen die de overheid wil nemen is in de regel verboden invoeren die met name de autochtone inwoner zullen treffen.

A.S. Perien | 19-02-20 | 17:39

Kartelkiezers begrijpen dat prima, maar vinden dat juist een bewijs van het succes van hun multiculturele samenleving.

Reaguurdeskundige | 19-02-20 | 18:07
-weggejorist-
Kleine.Tieten | 19-02-20 | 16:38

Kijk, prachtig!

Wij hier op GS kunnen roepen dat de multiculturele samenleving is mislukt, dat kansloze massa-immigratie de Nederlandse samenleving ondermijnt en dat de islam zoals die door dit soort onfrisse types wordt beleid tot wij een ons wegen, vrijwel alles wordt toch wel op één of andere manier door (extreem)links geframed als zijnde “racistisch taalgebruik door fascisten”.

Maar vervolgens is daar imam Suhayb Salam. Naast het tuig van DENK is hij één van de onwaarschijnlijke “bondgenoten” in het gebouw van de Tweede Kamer (Nota Bene het hart van onze Nederlandse democratie) die voor ons de zeer belangrijke boodschap van de falende multiculturele samenleving aan het naïeve en stompzinnige deel van de Nederlandse samenleving over brengt.

Uit alles wat deze man zegt en doet blijkt onomstotelijk dat hij geen enkel respect heeft voor de normen en waarden die hier in onze samenleving gelden. Hij lacht ons midden in ons gezicht uit om onze democratie en onze Nederlandse wetgeving, die hij dus nu schuddebuikend van het lachen gebruikt en misbruikt als effectief wapen en schild om naar de Nederlandse samenleving mee uit te halen en zich daarnaast – zoals altijd – tegenover zijn immer-gekrenkte achterban als slachtoffer te kunnen positioneren. Ziet u in gedachten hem al zitten met zo’n sardonische glimlach op zijn bebaarde smoel?

Op werkelijk álle mogelijke manieren maken hij en zijn soortgenoten gebruik en misbruik van de voorzieningen die wij hier hebben; recht van vrijheid van meningsuiting, vrijheid van godsdienst, bijstandsuitkeringen, toeslagen, kinderbijslag, subsidies, “gratis” gezondheidszorg et cetera.

Maar uit zijn woorden en houding zal letterlijk niemand opmaken dat deze man de Nederlandse samenleving dankbaar is voor al dat geparasiteer.
Integendeel!

De Nederlandse belastingbetaler FINANCIERT hem en zijn naargeestige metgezellen en hun nakomelingen tot in het graf. En deze meneer en al zijn bebaarde vriendjes en in vuilniszakken geklede vriendinnetjes lachen er hartelijk om.

En Jan-Lul-de-Behanger die immer op ’t Kader stemt staat en kijkt er (beteuterd) naar.

Tja.
De afgelopen jaren poogt links Nederland de aandacht voor het mislukken van de multiculturele samenleving - en dat is hún (= PvdA) Frankenstein-Monster-achtige creatie! – op slinkse wijze af te leiden door maar stelselmatig op het klimaatprobleem te blijven hameren. Veel suffige linkse kiezers en naïeve jongeren (van wie velen vanwege gebrek aan historische kennis niet beter weten, wederom dank PvdA, dit keer voor het verkloten van het onderwijs!) laten zich dus gemakkelijk manipuleren door al dit gepraat over de KlimaatHolocaust, en stemmen vervolgens (weer) op diezelfde domme/naïeve, parasiterende en Machiavellistische linkse politici die mede schuldig zijn aan het faciliteren van het permanente (!) verblijf van de imam Suhayb Salams van deze wereld.

Je zou bijna zeggen dat (kies)volk dat zo dom is dit kaliber politici te kiezen het gewoon verdient om te worden onderdrukt.

Maar gelukkig dat er ook nog Nederlanders zijn die wél hersens in hun kop hebben. Laten we dus hopen dat zij, na wakker (“woke”?) geschud te zijn door het optreden van dit sujet, die hersencellen eens gaan gebruiken en bij de volgende Kamerverkiezing op partijen stemmen die wél dit soort bebaard tuig effectief weten aan te pakken.

Want wat (extreem)links ook zegt, juridisch is dit woestijnvolk wel degelijk effectief aan te pakken. Het vergt alleen opzijzetten van typische linkse stokpaardjes (met als gevolg dat subsidiestromen naar organisaties waar linkse vriendjes de scepter zwaaien, zullen opdrogen).

Tijd dus om daar eens flink met de poepschep doorheen te vegen!

Kompromat | 19-02-20 | 16:28 | 4

@Graaisnaaiert | 19-02-20 | 16:31:
Oftewel, als er aanwijzingen zijn en die zijn persistent heb je als gemeente altijd het recht op ingrijpen of in ieder geval op een inval en/of monitoring. Maar hij zegt het nu net zelf, de gemeenschap bemoeit zich met religie, niet de gemeente. Onwil dus. Geen onmacht, onwil. En angst. En het moet wel respectvol gebeuren.
Wat een vollidioot.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 16:33

Mooi verwoord, zoals al zo vaak is gebeurd. Er vindt maar héél langzaam een cultuuromslag plaats, maar het gebéurt wel...

Zenzeo | 19-02-20 | 16:49
▼ 1 antwoord verborgen

zo dusssss.. Die Salam heeft me toch een paar eigen glazen ingegooid met zijn dwarsliggerij. Nu denken we echt allemaal dat die imams de zaak lopen te naaien. Had hij maar gewoon geantwoord naar waarheid maar nee, dat is allemaal weer erg lastig als je telkens de slachtofferkaart gaat trekken. Dank voor de helderheid, Salam. Aleikum. Not.

Beste_Landgenoten | 19-02-20 | 16:16 | 10

@Grachus | 19-02-20 | 21:08:
Gelezen ja. Han zijn blik wordt m.i. vooral vertroebeld door het feit dat een SGPer aan de verhoren meedoet, en in het kommunistiese Nijmegen is het Christelijke geloof natuurlijk nog erger dan het kwijtraken van je uitkering.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 21:26
▼ 7 antwoorden verborgen

Mooi dat die haatprediker duidelijk maakt dat moslims een afkeer en afschuw hebben van de Nederlandse samenleving. Hoe duidelijk wil je het hebben, verbiedt de islam.

Eddy67 | 19-02-20 | 16:10 | 8

@Beste_Landgenoten | 19-02-20 | 16:39:
Ik ben inmiddels al zover dat het probleem groter is dan een individuele beroepsbaard uit te zetten. Ze wisselen elkaar af he, ze reizen rond, doen overal een paar jaar hun taakjes en vertrekken dan weer. Je moet de vloed omkeren tot eb, dat is het enige wat helpt. Ontmoedigen, verblijf tijdelijk maken, remigratie bevorderen en bij vergrijpen waar een jaar of langer op staat meteen de NL-nationaliteit intrekken en actief uitzetten. Ze hebben goddank allemaal meerdere nationaliteiten dus geen enkel probleem. Het tuig eruit wieden, zodat de normale, seculiere Nederlanders met een moslimachtergrond hier normaal mee kunnen doen en assimileren zonder groepsdruk van fanatici.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 17:52

Maar parasiteren op onze hoogstaande civiele gemeenschap is natuurlijk geen enkel probleem. Zelf zo een samenleving optuigen is vragen of ze een tijdmachine moeten construeren.

Nehemia | 19-02-20 | 18:54

@Nehemia | 19-02-20 | 18:54:
Ze hebben het vaker in het verleden gedaan.
Maar vroeg of laat stak de fundementalistische tak altijd weer de kop op.
En u weet: Na de Qur'an is elk boek overbodig.
Dus weer terug in de tijd.

Roadblock | 19-02-20 | 19:51
▼ 5 antwoorden verborgen

Waardeloze appeaser, die Van Zaanen.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 15:57 | 5

Met dit soort slappe dweilen zullen de moslims in iedere grote stad de overwinning behalen - geen partij voor de El Quali's in ons land. . Maar wel Wilders monddood willen procederen - type plofkop Bruls van Nijmegen Met de muziek voorop naar het politiebureau om de voorgedrukte aangifteformulieren in te vullen. Geef Utrecht ook maar op.

piloot47 | 19-02-20 | 16:16

@piloot47 | 19-02-20 | 16:16:
We hadden het er eerder in het topic al over, zij hebben de macht van de demografische ontwikkeling in dit land. Wbt de hele EU weet ik het niet maar zeker in West-Europa heb ik geen illusie dat het daar anders zal zijn dan hier.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 16:25

@Graaisnaaiert | 19-02-20 | 16:25: Wij hebben samen met Denemarken altijd het hoogste autotochtone geboortecijfer gehad van de hele EU. Landen als Italië. Frankrijk en Spanje zijn er vele malen slechter aan toe. Daar zal het demografisch kantelpunt veel sneller plaatsvinden. Daarintegen zijn er buiten Zweden weinig landen die zo laf en weekhartig voor de Kromzwaard Mohammedaan knielen.

Grachus | 19-02-20 | 18:08
▼ 2 antwoorden verborgen

Vraagje -sorrie als al eerder gesteld, kon t niet terugvinden- is het verhoor van Salam ergens terug te kijken? Dank.

Lepo | 19-02-20 | 15:40 | 4

Staat er net op:
Ik kan geen links plaatsen maar zoek:
Debatgemist.tweedekamer (19 februari)

Roadblock | 19-02-20 | 15:52
▼ 1 antwoord verborgen

Ik hoorde hem nog even vertwijfeld roepen dat hij het wettelijke recht heeft om zijn betoog af te steken zoals hij dat van zinne is te doen. Tuurlijk meneer, als het u klaarblijkelijk blieft dan is de Nederlandse Wet wel sturend? Donderstraal op.

de directeur | 19-02-20 | 15:39 | 5

@Proud Infidel | 19-02-20 | 15:52: Niet meewerken aan overheid = hand afhakken. In het meest gunstigste geval that is.

Crossing_The_Rubicon | 19-02-20 | 16:22

@Proud Infidel | 19-02-20 | 15:52: De sharia is voor velen van hen van hogere importantie dan de geldende wetten en regels in een vreemde mogendheid.

Nehemia | 19-02-20 | 18:55
▼ 2 antwoorden verborgen

Shit, er heeft iemand een hoofd naast Van Zaanen neergezet....

A333aan | 19-02-20 | 15:39

Ze zijn veel te sluw hiervoor. Ja knikken en nee doen. Dit gaan die lieve Nederlanders nooit begrijpen. Niks gaat er veranderen, het monster zit al te diep ingegraven.

MokumsMoppie | 19-02-20 | 15:38

Dat de commissie vooringenomen is en overduidelijk haar eindconclusie al heeft vaststaan (en slechts naar dat punt aan het toe redeneren is) is overduidelijk: Pels en Bouharrou kregen totaal geen kritische vragen en kregen alle gelegenheid hun verhaal te doen terwijl bij de moslimbestuurders constant werd gestuurd, suggestieve vragen werden gesteld en antwoorden werden afgekapt. De irritatie is begrijpelijk maar niet handig. Sterker nog dit een cadeautje richting Baudet en Wilders.

koter | 19-02-20 | 15:07 | 13

@Graaisnaaiert | 19-02-20 | 17:47:
Meneer zat een paar dagen geleden met droge ogen te bluffen, dat de genocide in Bangla Desh een etnisch conflict was, en niets met godsdienst had te maken.
Trots op zijn onwetendheid.

Roadblock | 19-02-20 | 17:50

@koter | 19-02-20 | 15:53: Ach, wees blij dat het zo is gegaan. In een fatsoenlijke christelijke theocratische dictatuur naar Saudisch model was Salam op de brandstapel geplaatst, en was zijn haatpaleis in Utrecht met bulldozers met de grond gelijk gemaakt. Tel je zegeningen, zolang het kan, zou ik zeggen...

Rhenium | 19-02-20 | 19:30
▼ 10 antwoorden verborgen

Patrick Pauw schreef enkele jaren geleden het boek Salaam! Hij volgde undercover koranlessen bij deze man. In het boek wordt duidelijk dat Nederland op dit probleem werkelijk geen antwoord heeft.

A.S. Perien | 19-02-20 | 14:49 | 4

@Beste_Landgenoten | 19-02-20 | 16:19:
Het is geen kwestie van kunnen, het is een kwestie van willen ( of, preciezer, niet willen ) en natuurlijk procedures en beroepsprocedures. Nu beginnen - as if - betekent op zijn vroegst over 3 jaar een uitspraak. En dan? Ha-ha-ha-ha-handhaven? Kom nou toch. U hoort van Zaanen. Begripvol en respectvol naar iedereen, tot op het hakblok.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 16:35

@Beste_Landgenoten | 19-02-20 | 16:19:
Hij is hier waarschijnlijk geboren.
Wat is dat nou Beste_D66_Landgenoten? Wil jij mensen gaan deporteren?
Ben je van je geloof afgevallen?

Roadblock | 19-02-20 | 17:26

Het wettelijk antwoord is om te onderzoeken of hij meineed heeft gepleegd, en indien mogelijk hem te vervolgen en te veroordelen tot de maximale zes jaar celstraf die daar op staat, zonder kans op vervroegde vrijlating...

Rhenium | 19-02-20 | 19:37
▼ 1 antwoord verborgen

Ik doe een plas, pak me had en alles bleef zoals het was. Godsdienstvrijheid heet dat in NL . De islam doet wat ze wil, zo is dat. Ziet u die boom daar? Daar kunt u inzitten.

Breakdance | 19-02-20 | 14:39 | 1

Dooddoeners a la carte, waarvoor dank.

Crossing_The_Rubicon | 19-02-20 | 16:52

Als je dit figuur Nederlands hoort praten schaam je je eigen toch onderhand om Nederlander te zijn!
Man man man

Zoro | 19-02-20 | 14:36 | 1

U heeft de schaamtecultuur al aardig te pakken. Niet mijn Nederlands. Tekenende uitspraak van deze boef en cultuur zojuist: “Wij moslims bepalen mede de normen en waarden. Of het u bevalt of niet.”

A.S. Perien | 19-02-20 | 15:06

Alle feestdagen verboden, want moslim X
Schijt aan de NL wet X
Handen schudden verboden, want moslim. X
Weigeren om antwoord te geven X
Discrimnatiekaart, want moslim X
Slachtofferrol X
Banken liegen X
FIOD liegt X
Voorzitter liegt X
Geen actieve herinnering aan X
Hoog taqqya gehalte, zeg maar.

"Jij bent welkom.... welkom in mijn land!"

Schietmijmaarlek | 19-02-20 | 14:35 | 5

AIVD zijn bemoeials, vergeet dat niet he.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 15:39

@Graaisnaaiert | 19-02-20 | 15:39:

Als ze werkelijk 6X naar Koeweit zijn gegaan om de financiering te dwarsbomen dan zijn ze inderdaad hun boekje te buiten gegaan.

koter | 19-02-20 | 15:55
▼ 2 antwoorden verborgen

Nog even over dat handenschudden trouwens, dat doe je historisch gezien om te laten zien dat je in vrede komt, geen kwaad in de zin heb en geen zwaard in je hand hebt. Moslims schudden ons de hand niet. Moet ik het nog verder uittekenen of bent u met mij eens dat het opnieuw een verkapte oorlogsverklaring van ze is, dat structurele weigeren van het schudden van handen?

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 14:35 | 2

Ik weet wel dat de Engelsen het handenschudden indertijd in India invoerden.
Bij de Namaste (groet met handen tegen elkaar) kon je nog wel eens een Bagh Nakh (tijgerklauw) in elke hand hebben....

Roadblock | 19-02-20 | 14:55

@Roadblock | 19-02-20 | 14:55:
Is voor zover ik weet hier al in de middeleeuwen in gebruik. Maar hoe dan ook, het gaat erom om te tonen aan de ander dat je niets kwaads in de zin hebt. Moslims ( sommigen, ik scheer ze niet over 1 kam ) vertikken dat, dus 1 + 1 is.... (diesjkriemienaasj en een aanval op de persoonlijke inegriteit, menier).

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 15:38

Was een mooie Taqqiya show wat werd opgedragen. Leugens voor eigen bestwil.

Rob3997 | 19-02-20 | 14:34 | 1

Het was een Pinokkio-performance waar zelfs Lampepit zijn petje diep voor zou afnemen.

Nehemia | 19-02-20 | 19:00

En het leuke is, vanavond mogen we ons nog een keer ergeren, in de nieuws- en actualiteitenuitzendingen + de tokshows. Scheepsladingen vol knuffel- en excuusmoslims worden ingevlogen as we speak om toch maar vooral het matra uit te dragen dat "dit geen islam is" en "dit negatief op moslims uitstraalt" en "islam vrede is".
Oh, en het is natuurlijk allemaal de schuld van Wilders en Baudet, maar dat is logisch. Snif.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 14:32 | 2

Ik durf zo te wedden, dat geen enkele actualiteitenrubriek dit gedraai, deze leugens, en deze minachtig voor de Nederlandse samenleving zal uitzenden.
Als er iets Wilders in de kaart zou spelen.
1e minachting: Ik heb begrepen dat u niet opstaat bij de belofte?

Roadblock | 19-02-20 | 17:34

Zolang "seculiere moslims" in Nederland te laf zijn om zich uit te spreken tegen een archaïsche geloofsbeleving, hoef je geen enkele hoop te hebben dat er verandering vanuit de gemeenschap zelf komt. Zie bijvoorbeeld Arib die zichzelf "cultureel moslim" noemt. Maar heeft zij of een ander een publiekelijk statement gemaakt dat je de Koran niet zo serieus moet nemen. Dat een deel verzonnen verhaaltjes zijn? Never. Zolang de renaissance bij de zogenaamd seculieren/gematigden/modernen niet heeft plaatsgevonden zijn zij onderdeel van het moslim probleem. Pas als de seculieren/gematigden/modernen ijveren voor bijvoorbeeld een verbod op het bedoeken van meisjes op de lagere school kan er wat veranderen. Zolang dat niet gebeurt blijft het voortwoekeren.

Grachus | 19-02-20 | 18:21

NIDA moest ook even een scheet laten:

"Volgens El Ouali gaat het om een "showproces" en worden "onschuldige moskeebestuurders als criminelen in het verdachtenbankje onderworpen aan een politiek kruisverhoor over hun geloofsopvattingen en handelingen," zo schrijft hij."
www.rijnmond.nl/nieuws/192162/Nida-ov...

gaffelbaard | 19-02-20 | 14:28 | 4

@Sjefke7807 | 19-02-20 | 14:41:
U belangrijkste wapen zou uw gebrek aan bereidheid om belazerd te worden zijn.
Iets wat ik wel ruimschoots bij deze commissie aanwezig acht.

Roadblock | 19-02-20 | 14:58

@Roadblock | 19-02-20 | 14:58|
Rekent u er maar op dat dit 'wapen' vlijmscherp is! Mijn b.s. detector is nogal fijntjes afgesteld en het ding zou doorlopend van zich laten horen tijdens dat gesprek vermoed ik.

Sjefke7807 | 19-02-20 | 15:09

@Sjefke7807 | 19-02-20 | 15:09:
Het gesprek zou dus heel kort zijn, waarna hij bejubelt door zijn geloofsgenoten in de slachtofferrol duikt.
Nee, dit was veel duidelijker.
Hij speelde zijn hele repertoire af, waar hij normaal mee weg komt:
Domheid veinzen, Liegen, onbeschoft zijn, etc.

Roadblock | 19-02-20 | 17:38
▼ 1 antwoord verborgen

Toppertje - deze looser heeft met z’n optreden alle leugens / misstanden bevestigd.

mis en bouteille | 19-02-20 | 14:25 | 1

En wordt geen strobreed onder weg gelegd. Nederland faciliteert uitstekend.

Gazelle | 19-02-20 | 14:34

Hebben ze voor de deugpolitici ook extra toileten geregeld, en luiers en schone onderbroeken klaargelegd?
.

Kijkeensaan | 19-02-20 | 14:24

Dit is t niveau guccipetje wat ergens op betrapt wordt. Nu snap ik ook waar deze Heren dat ingegoten krijgen.

Shortganger | 19-02-20 | 14:24

Burgervader Aboutaleb met schitterende ogen:
"Het mooiste wat een moslim kan doen tijdens zijn leven is een moskee stichten."
Nou nee, en dat weet hij donders goed.
Het mooiste wat een moslim kan doen is Shaheed (Martelaar) worden.
Dan is de plaats in het paradijs verzekerd.

Roadblock | 19-02-20 | 14:24

Ziedaar beste mensen. Islam in Nederland in optima forma. Zo draaien wij met z'n allen over 20 jaar hier. Maak nog maar even wat selfies en poost nog maar wat filmpjes als u straks naar buiten gaat zolang het nog kan. Voor onze kleinkinderen is het straks bukken of de kop eraf. Inshalla! Hamdoelilah!

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 14:24

Die idioot moet toch direkt voor meineed vervolg worden??

karimp | 19-02-20 | 14:23 | 3

Hij kan voor zichzelf geen meineed plegen, omdat hij blijkbaar ver boven wat voor wet dan ook staat. Mooi inkijkje in de islamitische waanzin, en nu snap je ook waarom dat hele MO 1 rokende puinhoop is.

Shortganger | 19-02-20 | 14:26

Niet alleen voor meindeed... Deze meneer is staatsgevaarlijk. Zelfs een officiele oorlogsverklaring gunt hij ons niet "want hij zet niets op papier, dat is allemaal mondeling".

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 14:26

Daar hebben wij als Nederlanders de ballen niet (meer) voor.

Crossing_The_Rubicon | 19-02-20 | 16:54

Dit is dus hoe totale schijt aan de rechtsstaat er uitziet. Niet fraai.

threeheadedmonkey | 19-02-20 | 14:22

Kijken we mee D'66 deugers? Dit is wat er binnen wandelt de laatste 30 jaar.

fifi23 | 19-02-20 | 14:22 | 1

En daar leiding aan geeft.

piloot47 | 19-02-20 | 14:23

België gooide al eens een imam het land uit. Bleek er ook één te zijn met Nederlandse nationaliteit.

Waarom doen wij dit niet bij dit stuk vergif ?

sprietatoom | 19-02-20 | 14:22 | 1

Die ze eruit gooiden kwam daarna hier heen.

Roadblock | 19-02-20 | 17:39

Ah, nu wordt de comissie fel. Het gaat om belastinggeld. Typisch Nederland weer, ze mogen ons de nek komen afsnijden, zolang de bonnetjes van de zwaarden maar kunnen worden overlegd.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 14:17

Jaaaaa, de discriminatie kaart is getrokken.

mono-culti | 19-02-20 | 14:16

Mooi dit, "de staat" als het hem zo uitkomt, "wij Nederlandse moslims" als hij wat van ons nodig heeft.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 14:14

In concreto zegt hij dat elke vader een islamitisch huwelijk kan / mag sluiten, zonder voorafgaand wettelijk huwelijk.
Impliciet betekent dit dus dat elk islamitisch huwelijk, ook de polygame, niet wettelijk zijn volgens het Nederlands recht.
DERHALVE hebben al deze vrouwen en kinderen GEEN recht op gelden van de Nederlandse overheid inzake / m.b.t. gehuwd zijn !
Eat that, overheid !

A333aan | 19-02-20 | 14:07

Hij ontwijkt gewoon weer een ja of nee vraag. Doceert u.... , ja of nee? Ze laten hem ontsnappen.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 14:07 | 2

Ze laten hem gewoon doorpreken. Smullen voor de meekijkende moslims - vast op groot scherm in de moskee.

piloot47 | 19-02-20 | 14:09

Zolang de moslims in minderheid zijn hier moeten zij zich aan onze wetten houden. Zijn ze in meerderheid: dan geldt de sharia. Dat antwoord is toch niet moeilijk te geven?

piloot47 | 19-02-20 | 14:00 | 4

@Graaisnaaiert | 19-02-20 | 14:03:
Klopt. In veel grote steden is dat al op de scholen aan de gang: meerderheid van de leerlingen zijn moslim, bestuur is afspiegeling van de leerling populatie, dus meerderheid in bestuur is moslim: het gedonder is al daar: zie kerstboom, sinterklaas, ramadan, hoofddoekjes, gescheiden gym etc etc. Vervolg in andere bestuursorganen, zoals gemeenteraad.
Maar islamisering in Nederland? Nee hoor, allemaal islamofobie.

piloot47 | 19-02-20 | 14:07

Leve de Democratie

Proud Infidel | 19-02-20 | 15:55

@Proud Infidel | 19-02-20 | 15:55:
Democratie heeft maar 1 minpuntje, namelijk dat het bij meerderheid van stemmen is af te schaffen voor een ander systeem. Telt u met mij mee bij de demografische natuurramp in wording op dit continent?

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 16:40
▼ 1 antwoord verborgen

Taqqya in optima forma. En met dat "jaja" geeft hij opnieuw schijt aan ons te hebben.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 14:00

LEUGEN!!

Een islamitisch huwelijk zonder voorafgaand burgerlijk huwelijk is WEL strafbaar. I.t.t. tot wat Salam valselijk beweert.

Artikel 449 Wetboek van strafrecht

1.De bedienaar van de godsdienst die, voordat partijen hem hebben doen blijken dat hun huwelijk ten overstaan van de ambtenaar van de burgerlijke stand is voltrokken, enige godsdienstige plechtigheid daartoe betrekkelijk verricht, wordt gestraft met geldboete van de tweede categorie.

2.Indien tijdens het plegen van de overtreding nog geen twee jaren zijn verlopen sedert een vroegere veroordeling van de schuldige wegens gelijke overtreding onherroepelijk is geworden, kan hechtenis van ten hoogste twee maanden of geldboete van de tweede categorie worden opgelegd."

gaffelbaard | 19-02-20 | 14:00

Wtf!! Hij verklaard nu dus gewoon illegale praktijken te doen in zijn moskee.

fifi23 | 19-02-20 | 13:58 | 1

Een totaal demasqe van islam in Nederland. Al zal het wel weer uitdraaien op het feit dat de juridische pijlen op deze meneer worden gericht en niet op Islam als geheel.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 14:01

Ik snap werkelijk waar niet waarom deze man niet gewoon opgepakt wordt voor minachting voor de rechtbank/commissie en meineed.

"Ik heb rechten!"
"Dat is niet strafbaar"
"Nu moet JIJ eens luisteren"
"Ik antwoord niet met ja/nee"
....

Rohin | 19-02-20 | 13:57 | 1

Overnemen
Onderwerpen

Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 18:54

Pfew... Je moet maar durven, zo tegen een onderzoekscommissie te praten.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:57 | 1

Die kerel heeft volledig schijt aan Nederland en zijn wetten.

sprietatoom | 19-02-20 | 14:27

Man naar mijn hart, maakt veel duidelijk

klön | 19-02-20 | 13:56

'Ik zeg tegen jou'. Onbeschofte hond.

Peter_la_Selie | 19-02-20 | 13:56 | 1

Mag he:
Tegen de ongelovigen...

Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 18:55

De sharia wetten gaan toch boven onze wetten bij deze baardjurk.

sprietatoom | 19-02-20 | 13:55

Mooi, doorbijten nu.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:52 | 3

Nee, niet laten ontsnappen nu...

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:53

@Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:54:
*ik zzzeg tegen jou*. Heerlijk. *zo gaat dat niet meneer*. Wat een feestje. Klaver, Kuzu en Kaag zullen zitten te soppen op hun stoeltjes...

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:56

LEUGEN!!

"Naast gestimuleerd, wordt polygamie bij alFitrah ook gefaciliteerd. Islamitische huwelijken worden er gesloten zonder burgerlijk huwelijk."
Bron: www.duic.nl/algemeen/wij-tegen-zij-ve...

gaffelbaard | 19-02-20 | 13:51 | 1

"Vrouwenorganisatie doet aangifte tegen alFitrah-moskee voor schending van mensenrechten

Vrouwenorganisatie Femmes for Freedom doet aangifte tegen de Utrechtse alFitrah-moskee voor strafbare feiten en schending van de mensenrechten van vrouwen en meisjes. 

Volgens Femmes for Freedom heeft de alFitrah-moskee zich schuldig gemaakt aan het aanbevelen van genitale verminking van vrouwen, het sluiten van polygame huwelijken en het sluiten van religieuze huwelijken zonder burgerlijk huwelijk. De organisatie baseert zich daarbij op onderzoek van onder meer Nieuwsuur en NRC. "
www.ad.nl/utrecht/vrouwenorganisatie-...

gaffelbaard | 19-02-20 | 13:53

Ge-nie-ten. Iedereen binnen de politiek en de veiligheidsdiensten die nu nog niet doorheeft dat we maatregelen moeten nemen is deel van het probleem en niet van de oplossing.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:50

dit kind, dit meisje zegt ie….gvd.. het is toch van den zotte...

ed.. | 19-02-20 | 13:49 | 2

correctie: die meisje.

piloot47 | 19-02-20 | 13:49

Onbeschofte baarjurk.

Schietmijmaarlek | 19-02-20 | 13:48 | 2

Schiethemmaarlek.

sprietatoom | 19-02-20 | 13:49

Baardjurk ook. lol

Schietmijmaarlek | 19-02-20 | 13:49

Die koters gaan dus 7 hele dagen per week naar school? Mag dat?

Peter_la_Selie | 19-02-20 | 13:46

Ah, leuk, infighting tussen moslims onderling. Ge-nie-ten.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:46

Zend dit nou es uit gedurende DWDD of JENGnek... gewoon ff 10 minuutjes... en dan duiding van peter r, teun van de keuken of barbera janksmaa erna….

ed.. | 19-02-20 | 13:45 | 2

Ja, maar de beeldvorming, meneer. Dit straalt weer zo slecht af op Islam en u weet, Islam is vrede en moslims zijn zielugh.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:47

Ik liet mijn koffie bijna uit de hand vallen... Jammer dat die vragensteller ermee kapte toen.
Ik hoop 1 ding, dat als er mensen vervolgd gaan worden dat we het niet tot dit monster beperken maar Islam als geheel structureel de plaats geven die het verdient, namelijk zo min mogelijk aanwezig, seculier en 24/7 gemonitord. Wat niet op papier staat is niet te controleren. Levensgevaarlijke situatie.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:42

Voorzitter, sluit de microfoon, schors de vergadering voor een kwartier en spreek die baardjurk buiten camera's en microfoons even duidelijk toe. De man zit voor zijn moskeebühne (ze zitten daar te klappen en te gillen van de lach) een nummertje te maken, geef hem die kans niet.
Elke goede docent weet: ga in de klas niet in discussie met een weerspannige leerling, neem hem apart in de gang, ontneem hem zijn podium en maak je punt. Dan afgekoeld en wel terug de klas in. Helpt bijna altijd.

piloot47 | 19-02-20 | 13:42 | 1

Ik heb het vreemde idee, dat zijn advocaat ergens achter hem zat.

Roadblock | 19-02-20 | 19:53

Dit filmpje moet Geert Wilders ook krijgen, dit moeten zoveel mogelijk mensen zien.

sprietatoom | 19-02-20 | 13:42 | 1

Die volgt dit live...

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:44

Wat onbeschoft.
Salam, je bent asociaal.

Je scheld de commissie uit voor schofterig.
En als je voor een commissie zit, dan leid de commissie het gesprek en niet jij.
"Luisteren!!", hoorde ik je de commissie commanderen.
Zoveel gebrek aan respect voor commissieleden heb ik nog nooit gezien.

Salaam weigert antwoord te geven.
Zijn onwil tot medewerking krijgt nog een prijs.

Wtf!?!?
Volgt nog even een bevel.
"U gaat nu doen wat ik wil ...", of in vergelijkbare strekking.


Ook grappig, nu gaat baardmans aan ons de Nederlandse wet uitleggen. Och arme rechten is geen cursus integratie of zo.

Lieve voorzitter, doe iedereen een plezier. Je hebt hem nu al tig keer tot de orde geroepen. Hij luistert er niet naar. Blijft beledigen en minachten.
Doe jezelf dat plezier. Laat hem verwijderen uit de zaal. Laat de politie huiszoeking doen bij medebestuursleden en alle bij de moskee betrokken vrijwilligers en andere personen. Deze mensen hebben iets te verbergen en de gevraagde informatie gaan ze nooit uit eigen beweging overhandigen.

gaffelbaard | 19-02-20 | 13:41

Heerlijk wat hier gebeurt . Nu kunnen de boven ons gestelden ook eens ervaren wat voor een onbeschoft onredelijk tuig we hebben geïmporteerd .
De man in de straat ervaart de houding van dit geïmporteerde tuig al jaren dagelijks aan den lijve !

leo59 | 19-02-20 | 13:41

Een mondeling jaarverslag !?!?!

Rolliebollie | 19-02-20 | 13:40

Haha een mondeling jaarverslag, hij lacht ze keihard in hun gezicht uit en dus ook Nederland.

sprietatoom | 19-02-20 | 13:40

Hahahah! een mondeling jaarverslag!

Shortganger | 19-02-20 | 13:40

hahahaha Mondelijk jaarverslag,. WTF ouwe!!!!

fifi23 | 19-02-20 | 13:40

Jesus jesus jesus….schop hem toch nu eruit... zo herkenbaar ook, heb dit sort non-discussies elke week met deze of arabische gene...

ed.. | 19-02-20 | 13:38

oh jee, de koning krijgt een weerwoord waar hij schijt aan heeft. Prima stukje marketing voor de islam, dat nou weer wel.

Shortganger | 19-02-20 | 13:38

Deze man geeft precies weer waarom Islam en onze westelijke samenleving niet samengaan.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:38

Ha ha ha ha! Een moslim die zijn zin niet krijgt. Hij jankt bijna!

mono-culti | 19-02-20 | 13:37

Weer eentje die zijn masker laat zakken, en de ware aard van het beestje laat zien. Beter kan je het niet krijgen, en ik hoop echt dat de schellen nu bij iedereen van de ogen vallen. Wat een agressief mannetje is dat. Moeten wij eens proberen.

Klappernoot | 19-02-20 | 13:37 | 1

Mooi he. Ik zit te genieten...

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:38

Wat een vervelende nare kerel. Wie is verantwoordelijk voor de import van deze gekkigheid? Beinvloeding uit onvrije landen? Islam is onvrij daarom dat geen van de islamitische landen vrij is, de doodstraf op afvalligheid enzo. Ben meer benieuwd wat voor islam deze meneer predikt dan hoeveel geld hij in het buitenland bij elkaar sloebert om Nederland te islamiseren.

tata1981 | 19-02-20 | 13:36

Jezus, ja lekker professioneel deze baardaap.
Wegwezen met je jurk.

fifi23 | 19-02-20 | 13:36

Flikker die arrogante klootzak heel snel de zaal uit.

Peter_la_Selie | 19-02-20 | 13:33 | 2

Je handen beginnen te jeuken van zoiets...

sprietatoom | 19-02-20 | 13:34

Ja, maar we moeten correct blijven. Hij schiet zichzelf in de voet nu. Correct blijven en netjes doorgaan...

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:35

Jaja, daar gaan we weer. Het assertieve slachtoffertje uithangen. Man, je enige recht is *preventief zelfgejorist*.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:33

Wat een kerel, die heeft volledig lak aan Nederland die baardmans. Schofterig ? Gewoon antwoord geven !

sprietatoom | 19-02-20 | 13:32

Ik hoor toch vooral heel veel angst voor het hiernamaals bij die baard. Alles maar om puntjes te scoren voor "hierna". En hoe je die puntjes scoort staat in dat boekje van ze. Denk dat we een hoop manieren om puntjes te scoren toch vooral niet op Europese bodem moeten willen...

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:32

LEUGEN!

Salaam zei dat de FIOD geconstateerd had dat alle papieren (huurkoop, koop) in orde zouden zijn.

Dit is een leugen. Het onderzoek van de FIOD loopt nog.

gaffelbaard | 19-02-20 | 13:31

Geen commerciele doelstelling. Ik kan me die pandjesbaard van voor het weekend nog herinneren.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:24

Verantwoordelijkheid afschuiven aan o.a. de wereldbank. Legitiem ja. Vraag even door comissie op welke punten en onder welke voorwaarden die donaties gelegitimiseerd zijn en volgens welke wetgeving.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:20 | 1

LOL, de AIVD noemt hij "bemoeials"...

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:21

Geen details van kennis. Een stichting en daaronder wat commissies en je kunt doen wat je wilt.

Peter_la_Selie | 19-02-20 | 13:17

Na 10 minuten herhaal ik mijn uitspraak:
"Heel veel sterkte, succes, geduld, stalen zenuwen en zelfbeheersing toegewenst, comissie."

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:15

LOL... De baard bepaalt. De stuitende arrogantie.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat soort baarden toch het liefst aan onze zuid-en oostgrenzen zie, gespietst op een staaf.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:13 | 4

Hij wil een punt van orde maken, lol!

Peter_la_Selie | 19-02-20 | 13:15

@Peter_la_Selie Die zou ik ook weleens willen maken over de gang van zaken in Nederland.

born2killn00bs | 19-02-20 | 13:17
▼ 1 antwoord verborgen

Hoor ik daar een verdekte oorlogsverklaring van die baard?

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:09 | 3

Nee, nee, je ziet een discriminatie-slachtoffer met een mutsje op en een jurk aan. Vrede zij met hem - zijn vrede.

piloot47 | 19-02-20 | 13:11

@piloot47 | 19-02-20 | 13:11:
Ah, ja, hel zal mijn islamofobe inborst wel weer zijn. Foei Graai! Snel even wat Zakat-piasters op Allah's offerblok storten.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:12

@Graaisnaaiert | 19-02-20 | 13:09 |
Helaas is die verdekte oorlogsverklaring zo verdekt niet meer. Ik schaar deze hele poppenkast, pardon hoorzitting dan ook onder het nationale kampioenschap Open Deuren Intrappen. Want iedereen die de laatste decennia niet onder een steen geleefd heeft weet ondertussen hoe de halal hazen lopen. Wijlen Fortuyn zei het al; "Zalig zijn de onnozelen van geest die denken dat het met de agressie van de islam wel mee zal vallen."

Sjefke7807 | 19-02-20 | 13:24

Die man met baard is zwaar verward, en hoort in een gesticht opgesloten te worden. Wat een enorm achterlijk geblaat van die knakker.

Klappernoot | 19-02-20 | 13:08

WTF!!!! Moguh Allah mij ondersteunen....

born2killn00bs | 19-02-20 | 13:04 | 1

En dat loopt hier door onze straten.

sprietatoom | 19-02-20 | 13:30

islam, op je muil, gauw!

Gaat het niet dan? | 19-02-20 | 12:53

Aboutalep zei gisteren bij op 1 dat een moskee laten bouwen het mooiste is wat een moslim kan nalaten. Wel met de toevoeging dat die moslim er dan niets voor terug moet willen maar toch. Aboutalep ziet een volledig geïslamiseerd Nederland wel zitten dus.

sprietatoom | 19-02-20 | 12:52 | 4

Hij zei dat dat het mooiste is wat een moslim kan doen.
Hij weet wel beter.
Het mooiste is martelaar worden in de strijd tegen de ongelovigen.
In wel 4 hoofdstukken van de Qu'ran staat, dat je plaats in het paradijs dan verzekerd is.

Roadblock | 19-02-20 | 14:35

@Roadblock | 19-02-20 | 14:35:

Bedoelde nalaten als gift of erfenis maar je hebt gelijk, kan van Aboutalep niet helemaal hoogte krijgen. Op het oog een correcte nette man maar toch... dat islam gif in elke vorm, dus ook orthodox salafistisch, moet kunnen volgens hem.

sprietatoom | 19-02-20 | 16:01

@sprietatoom | 19-02-20 | 16:01:
Salafistisch = Leven zoals de profeet.
Nou dan lust ik er wel een paar. Kijk eens bij Religion of peace bij WWMD = What would Mohammed do. Dan gaat er een wereld open.

Roadblock | 19-02-20 | 18:16
▼ 1 antwoord verborgen

In de jaren '60 wisten de mensen in Oost Europa al dat communisme niet werkte, maar het duurde tot 1989 voordat het communistische systeem viel.
Hetzelfde gaat gebeuren met het globalistische multiculproject. Het gaat langer duren dan je hoopt, en meer schade achterlaten dan je wenst, maar uiteindelijk zal het globalistische multiculproject de nek om worden gedraaid. Het vereist wel dat we door blijven strijden want het gaat niet vanzelf.

petersteenkamp | 19-02-20 | 12:43

Islam? Helemaal klaar mee. Hopelijk geldt dat voor meer mensen in Maart 2021. Benieuwd wat die baard straks te zeggen heeft en vooral wat hij dus niet zegt. Heel veel sterkte, succes, geduld, stalen zenuwen en zelfbeheersing toegewenst, comissie.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 12:16

Moet je voor de grap eens kijken hoeveel artikelen nu puntelen hieraan gewijd heeft. Welgeteld 2. 1 afgelopen juli en eentje op 12 januari. Past niet in hun agenda.

relatief | 19-02-20 | 12:16 | 2

Aan deze hele parlementaire enquete hebben ze tot nu nog geen enkel artikel gewijd. Zero, nada, nul, niets, 0!

Zou het ze soms ontgaan zijn?
Of is het slechts een kwestie van wachten tot het afgelopen is, om dan enkele (DENK)krenten uit de pap te kunnen selecteren?

Beter overigens dit niet op NU te melden, want dan kom je op de 'speciale' lijst. En dan is het nog maar een kleine stap richting ban...

michelpen | 19-02-20 | 12:37

Pas als één van de commissieleden zich verslikt en een forse hoestbui krijgt en iedereen daar erg om moet lachen en de voorzitter dan een grapje maakt en zich daarbij verspreekt en iemand zijn glas water omgooit, komt dat als tv-fragment van de week in de grote Jinekshow.

piloot47 | 19-02-20 | 13:27

Ach gossie, eerst racisme roepen een dan met de VN dreigen, het lijkt de Zwarte-Pieten rel wel.'
"Utrechtse imam Salam: VN-rapporteur moet Nederland op vingers tikken
Met het parlementaire onderzoek naar ongewenste buitenlandse beïnvloeding van islamitische instellingen riskeert Nederland veroordelingen van internationale toezichthouders als de VN-rapporteur tegen racisme en die voor godsdienstvrijheid. Die waarschuwing uit de Utrechtse imam Suhayb Salam, die woensdagmiddag zal worden verhoord in de flitsenquête."
www.bndestem.nl/politiek/utrechtse-im...

Abject | 19-02-20 | 11:35 | 5

@petersteenkamp | 19-02-20 | 12:36|
De VN verloor voor mij ieder restje geloofwaardigheid dat ze nog hadden op het moment dat ze Saudi-Arabië voorzitter maakten van de Internationale Vrouwenrechten Commissie. Dat is zó grotesk en obsceen, dan ben je als organisatie gewoon áf!

Sjefke7807 | 19-02-20 | 13:29

@petersteenkamp | 19-02-20 | 12:36|
De VN verloor voor mij ieder restje geloofwaardigheid dat ze nog hadden op het moment dat ze Saudi-Arabië voorzitter maakten van de Internationale Vrouwenrechten Commissie. Dat is zó grotesk en obsceen, dan ben je als organisatie gewoon áf!

Sjefke7807 | 19-02-20 | 13:29

@Sjefke7807 | 19-02-20 | 13:29|
Doe er maar eentje wegjorissen @Joris-van-dienst. De serverT had een oepsie.

Sjefke7807 | 19-02-20 | 13:30
▼ 2 antwoorden verborgen

Hear, Hear!! Die laten er geen gras over groeien, al is er heel, heel veel restauratiewerk te verrichten in de prachtwijken waar de lange arm der autochtone wet nu nog omheen loopt. Laten ze maar een mooi voorbeeld zijn.

NiCeY | 19-02-20 | 12:17

Dit is onderhand hoofdstuk 5 van het onderwerp Islamisering van Nedrland.
Dit is dus ook gelijk het probleem, Er wordt teveel geouwehoert en te weinig/ niets gedaan. Rutte III is alsof je naar een “ slow motion train crash” zit te kijken .
Ik vraag me uberhaupt af of onze machinist Rutte nog wel in de locomotief achter de besturing zit.
Terwijl op de directe problemen Immigratie/ intergratie flegmatisch gedrag wordt vertoond lijkt het dat we op het gebied van de “none problem” Klimaat/ Milieu/ energie de nationale kampioenschappen paniek voetbal aan het spelen zijn.
Deze situatie krijg je als je steeds maar meer macht aan Brussel geeft .
Het “ One size fits none” beleid van de EU moet specifiek afgestemd worden op de lidstaten, Wat bijvoorbeeld goed is voor Polen kan wel helemaal verkeerd zijn voor Nederland of andersom.
Die immigratie stroom richting EU moet stoppen en als dat niet lukt moet de immigranten
Stroom naar Polen of Hongarijen geloodst worden, Wedden dat het probleem dan zo is opgelost.

Datgingniegoed | 19-02-20 | 11:33 | 1

Visegrad is niet gek, die hebben bijna 500 jaar mogen bukken voor de Halvemaanafgod, die doen dat niet nog een keer.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 12:35

Dat Verwey-Jonker Instituut kan ik niet meer serieus nemen.
Sorry wellicht voor mevrouw T. Pels, emeritus hoogleraar en senior onderzoeker, maar dit instituut heeft in het verleden zo vaak blijk gegeven van vooingenomen en wegkijk-rapporten, dat ik hen al bij voorbaat niet meer vertrouw.

Ik zie de ommezwaai dan ook meer als een poging om te redden wat er nog te redden valt. Alles om te voorkomen dat de waarheid dit instutuut dreigt te achterhalen. Maar nIet om zelf de waarheid te achterhalen!

Van de andere kant, vanuit het halfvolle glas bekeken, het instituut is daarmee wel al één stap verder dan de UvA....

michelpen | 19-02-20 | 11:29

Voor de neoliberalen geldt alleen het volgende:
1) werken zij gratis? Check. Yep.
2) Werken zij harder dan hard? Check. Yep.
3) Staken zij? Check. Nope.
4) Is er sprake van enige vorm van tegenspraak / Zij volgen alle bevelen op? Check. Yep.

Kortom, de ideale arbeider.

ProAsfalt | 19-02-20 | 11:27 | 1

Dat het zo af en toe je dochter verkracht, jou en je hele familie tot het bot minacht en racistisch bejegend alsof je een neger bent en als het effe kan wat terreur zaait met een paar bommetjes of handgranaten dat nemen we d'r dan maar gewoon bij. Niemand is perfect he?

elfenstein | 19-02-20 | 12:07

Toen de islamisering van Nederland in de kinderschoenen stond werd daarover praten daarom verboden. Politici die dat toch deden werden uitgelachen, doodgezwegen en doodgeschoten. In die volgorde.
Nu is de islamisering een feit en mag er wat over gepraat worden. Het proces is immers niet meer zonder typisch islamitische "oplossingen" stop te zetten.

De logistiek vanuit het islamitische poepgat levert ongehinderd wekelijks nog honderden nieuwe krachten aan. De Opperste Asielbazen eisen de bouw van meer meer meer AZC's

Jan Passant mk2 | 19-02-20 | 11:26 | 4

@Jan,
Ja er mag weer over gepraat worden maar zoals er in het Marakech pact is bescheven.
Uitsluitend positieve berichtgeving via MSM omtrent de kansenparels.
Dus de UN/ EU zit in het soufleurs hokje voor de MSM en dicteerd wat er in de media gezegt mag worden.

Datgingniegoed | 19-02-20 | 11:42

"Toen de islamisering van Nederland in de kinderschoenen stond werd daarover praten daarom verboden."

Nou, verboden is een groot woord, maar mensen die de massa-immigratie - van vnl moslims - niet zo'n geweldig plan vonden en dat ook uitspraken, werden wel verguisd, ja.

Niemand kent Elberta Haars nog, denk ik. Ze werd in 1977 staatssecretaris van Justitie in het kabinet Van Agt, en zei stond toen voor een 'streng' vreemdelingenbeleid. Maar dat vonden lieve, linkse mensen natuurlijk niet lief, en werd ze vervolgens natuurlijk afgezeken:

"Als staatssecretaris viel Haars vooral op door haar zowel binnen als buiten de Kamer als ‘hard’ beschouwde lijn in het vreemdelingenbeleid. Zo verwierf ze bijnamen als Geharnaste Kip, IJsheilige van het CDA en de IJsberg. De portefeuille vreemdelingenbeleid was in de jaren zeventig steeds meer omstreden geraakt. Haars kreeg te maken met de regularisatie van buitenlandse werknemers en een strikter beleid ten aanzien van gezinshereniging. Daarnaast speelden er tijdens haar ambtsperiode verschillende problemen die veel aandacht in de media kregen, zoals de ‘Kerk-Marokkanen’ en de toestroom van Christen-Turken.

Haars’ rechtlijnige en soms politiek onhandige optreden maakte haar omstreden. Haar gevleugelde uitspraak ‘ik heb al zo’n vol land’ maakte het er niet beter op."

Een 'vol land'....... En dat was jaren voordat Janmaat werd veroordeeld voor zijn 'Nederland = Vol' uitspraak. Maar goed, het heeft allemaal geen zier geholpen, de massa-immigratie kwam na Haars juist goed op stoom, het aantal moslims bereikte de 1 miljoen, en in die ca 45 jaar heeft de aanwezigheid van de islam in Nederland vooral voor ellende gezorgd, niet voor de 'verrijking' die ons in de jaren 80 altijd werd voorgehouden.

Dr_Johnson | 19-02-20 | 12:35
▼ 1 antwoord verborgen

Zo, nou dat hele islamitische bijles gedeelte mag dus landelijk doodgefloten worden. Dit is een soort Jenny Goeree onderwijs instituut V3. En maar denken dat het leraren tekort door de hoge huizenprijzen komt.

Shortganger | 19-02-20 | 11:18

Soumission / M. Houellebecq zal een profetisch boek blijken. Voor de verandering een profetie die wel hout snijdt.

_pacman_ | 19-02-20 | 11:15

Het leeft niet echt, heb ik het idee. En terecht niet. Verzameling open deuren.

DrumPiet | 19-02-20 | 10:57 | 1

Vraag mij dan ook niet om die deur(en) te openen (al of niet met de hand) als u er op enigerlei moment met de vingers tussen zit he?
Of met een veel kritischer lichaamsdeel.

D-Fens_1963 | 19-02-20 | 11:19

Tjonge, jonge, Schonis (D66) van de commissie weet niet van een fatwa is....

A333aan | 19-02-20 | 10:54 | 6

Iets met voorkeursstemmen van familie en vrienden. Kennisseneconomie., niks geen eigen kwaliteiten.

Deflatiemonster | 19-02-20 | 11:14

Oeps, zal ook wel iet weten wie Salman Rushdie is dan. Vervolgens moet je je afvragen of zo'n person wel in voldoende mate de realiteit waarneemt. Lijkt me toch een basis vereiste in zijn positie. Hmm, zorgelijk.

feiten_en _cijfers | 19-02-20 | 11:24

Tijd om het aantal EZELS in Den Haag te halveren.

Harry.Langezwaal | 19-02-20 | 12:56
▼ 3 antwoorden verborgen

Mens hou es op met dat hè

klön | 19-02-20 | 10:52 | 1

en met 'bestuurderen'

Reaguurdeskundige | 19-02-20 | 11:18

Dit soort hoorzittingen zijn uitstekende peilingen voor de islamitische drammers: met deze tandeloze overheid (we kunnen niks) zien ze dat ze nog eindeloos veel verder kunnen gaan met hun islamiseringsagenda. Ondertussen trekken ze ons honderden miljoenen uit onze zakken en daar doen we ook niets tegen.
Je zou het ze niet eens kwalijk kunnen nemen dat ze dit zo doen. W-Europa kijkt toch alleen maar lijdzaam toe hoe ze aan alle kanten wordt leeggezogen en wie zegt "He, Europa, jullie worden leeggezogen" wordt gehekeld en weggezet als een racist.

Madame Poitiers | 19-02-20 | 10:51

Dit is een duidelijke misstand in de Nederlandse maatschappij. Het doet van Oef dan ook verdriet dat onze VVD hier geen oplossing biedt en tegelijkertijd de liberale agenda laat versloffen. Op Wilders stemmen is vanwege zijn vreselijke achterban geen optie, alhoewel hij op dit punt groot gelijk heeft. Baudet is wel een mooie gladiool maar Nexit is onzin. Eigenlijk heeft alleen GO een goed programma, maar daar kun je ook al niet op stemmen. Mensen, waar blijft Professor Pim ? Die hebben we nodig.

van Oeffelen | 19-02-20 | 10:49 | 4

De vele(?) strategische stemmers (zoals u) hebben dit land de das om gedaan.
Ik ken er vele, wel het gedachtegoed aanhangen, maar gewoon er niet voor uit durven komen in het stemhokje.
Lafaards van het zuiverste water.
En Pim..., die komt nooit weer.
Gelukkig voor de VVD.

D-Fens_1963 | 19-02-20 | 11:14

Klagen over de door de VVD veroorzaakte misstanden en het dan hebben over 'onze' VVD. Hoe dik moet de plaat voor je kop dan zijn?

Reaguurdeskundige | 19-02-20 | 11:24
▼ 1 antwoord verborgen

Gloeiende, gloeiende.....lees ik in een van de tweets dat de gemeente niet de bevoegdheid heeft geldstromen na te gaan waarmee een haathut is neer geplempt. Daar gaan al je haren toch van overeind staan! Wat is er gebeurt met de witwasacties bij banken? Is die hut cash afgetikt? Was daar ook geen wet tegen? Raamprostitutie wordt kapot geprocedeerd als daar een pand cash wordt afgetikt. Iets met BiBop oid. aangezien ik niet in dergelijke zaken zit is de naam me ontschoten. En een 'gewone' burger die bij dezelfde gemeente (burgemeester dus) een bijstandsuitkering aanvraagt kan wel gedwongen worden om financiële verklaringen af te leggen......geld vooral veel geld laat de burgemeester de andere kant op kijken?

Belast | 19-02-20 | 10:48

Gelukkig hebben we een krachtdadige vvd in de regering. Die pakt dit soort problemen keihard aan

lingo star | 19-02-20 | 10:48 | 4

De VVD is kampioen in het aanpakken van problemen. Want elk kansenprobleem verandert zij in een prachtprobleem.

Varende_Reaguurder | 19-02-20 | 10:57

@Kuifje-naar-Brussel | 19-02-20 | 10:57: Dat heb ik niet paraat maar reken maar dat ze die foute haatmoskeeen samen met andere partijen zoals de vvd flink willen aanpakken, ze zijn niet anti-moslim maar ze zijn wel voor democratische harmonie Moskeeen die een gevaar vormen voor de democratie moeten aangepakt worden

lingo star | 19-02-20 | 11:03
▼ 1 antwoord verborgen

Ik word altijd onpasselijk als ik Marokkanen in hun straat taal hoor spreken, iets zegt mij dat dit niet hier hoort en ik wil niet afglijden tot dat niveau.

Karel Kruizenruiker | 19-02-20 | 10:36 | 1

Vooropgesteld dat ik niet kan waarnemen of Marokkanen op enigerlei moment hun (of andermans) straattaal spreken, het enige wat ik weet is dat het geen ABN is.
Nu hoeft dat van mij ook niet speciaal maar ik krijg er ook wel een rotgevoel bij.
Maarja ik stem dan ook sinds ik medio jaren tachtig in Amsterdam in de stad in het Engels werd aangesproken op (aan)gepaste wijze. Niet dat we daar dus mee opgeschoten zijn.
Hedentendaage dus keelklanken tot in de meeste kleine stadjes.
En ook uit keeltjes die hier het levenslicht zien.
Men zal/we zullen iets anders moeten verzinnen.

D-Fens_1963 | 19-02-20 | 11:02

Eerder liet Trees zich doen op een Al Fihtra matras?

Harry.Langezwaal | 19-02-20 | 10:32

Het bizarre is dat als er een vreemd iemand in de safe space van een politicus komt dat er ogenblikkelijk beveiliging is en verboden worden opgelegd
Maar als diezelfde politicus iedereen in onze safe space toelaat dan wordt er geëist dat we dat wel moeten toelaten.
Het is gvd ons land waar onze normen zouden moeten gelden.
We moeten van het verleden leren wordt ons verteld, en dat klopt. Maar waarom leren we niet dat het verleden en heden van immigranten altijd neerkomt op het vernietigen van iedere samenleving waar zij zich in bevinden en de regels bepalen?

Olleke | 19-02-20 | 10:27 | 1

Omdat het NLse volk vrij dom en apathisch is. Simpel. Algemeen bekend dat revolutie ontstaat als volk in een weg omhoog is. In NL gaat welvaart naar beneden, iedereen probeert zijn eigen hachje te redden en stil te zitten, wat natuurlijk niet lukt uiteindelijk.

feiten_en _cijfers | 19-02-20 | 10:46

Heeft Kuzu zich verslapen of heeft ie een snipperdag?

Conan de Rabarber | 19-02-20 | 10:26 | 6

@Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 10:33: of ja maar de kruistochten...dit geeft het niveau van kennis weer van gemiddelde NL-er (de échte) want de kruistochten werden op touw gezet vanwege de bezetting door de Sarscenen vsn het Heilige Land. Gevalletje populaire geschiedvervalsing waar de goegemeente achteraan rent...

pigadaki | 19-02-20 | 10:47

@pigadaki | 19-02-20 | 10:47:
De geschiedenis wordt geschreven door de winnaar.
Zie hier het verlies van Nederland.
De holocaust wordt al niet eens meer onderwezen in veel plaatsen. De Armeense genocide is taboe.
Alle Nederlanders waren slavenhouders of slavenhandelaar.
Trump is slecht, het klimaat veranderd, we moeten van het gas af en we hebben apothekers uit Aleppo nodig.
De islam hoort bij Europa.
Wir schaffen das.

Weg met ons, weg met de geschiedenis.

Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 11:04

Uh... hij zat gewoon in de zaal, hoor.

threeheadedmonkey | 19-02-20 | 11:09
▼ 3 antwoorden verborgen

Zolang je niet actief haatsjeikhs retourneert naar Haatsjeikhië, blijft dit water naar de zee dragen

Enter Yeti | 19-02-20 | 10:24

Overheid doet toch niks.. en wilt niks doen, is gewoon beleid. Salafisme woekert in NL en heeft vrij spel. Zelfde als die islamitische school, harde woorden en zet er vooral een christelijke minister op. Lachwekkend dat deugende burgers denken dat onze rechtsstaat en wetten dit varkentje wel kan wassen of dat de scherpe randjes verdwijnen naarmate ze in ons land verblijven.. allemaal leugens en populisme. Allemaal om maar niet te hoeven handhaven en vooral angst voor hetgeen waar pvv en fvd voor hebben gewaarschuwd... de toekomst zal aantonen dat de islamisering het grootste probleem is die vanaf de babyboom generatie is ontstaan. Wees maar trots dat je deugt, ook deugers belanden in een oranje overall.

Hollandse_blauwe | 19-02-20 | 10:18 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

In het bovenste fragment, de laatste : "Islam blijft groeien, laat'm maar ouwehoeren"

Daarin heeft'ie gelijk, mede mogelijk gemaakt door de kabinetten de laatste 50 jaar. De moeselmannen werd'er niet uitgestuurd wanneer het arbeidscontract was afgelopen, nee... hij kreeg een Nederlands paspoort.

Thoth | 19-02-20 | 10:16 | 2

Het ergste is dat de leidende fanatieke moslims (voor en achter de schermen) volledig dankzij gratis Nederlandse studies op praat- en denkniveau van de Nederlandse politieke dombo's zijn aangeland, die laten NOOIT meer los en sturen hun 80% eeuwig domme achterban. Gl/D666/PvdA faciliteren sowieso onze ondergang.

grindbak | 19-02-20 | 10:26

En verkocht later hun kinderen aan Marokkaanse huwelijkskandidaten.
Ook was het makkelijk om met valse geboortecertificaten hele clans hiernaartoe te halen. Allemaal zogenaamd familie.

Madame Poitiers | 19-02-20 | 10:55

"voor meisjes. ,,Ze worden bestraffend toegesproken als ze mee zijn gewest op schoolreisje of als ze zijn buiten geweest zonder mannelijke chaperonne. Vrouwen krijgen de boodschap: je moet geduld hebben. Dat is een oefening voor later als ze wellicht door een man worden onderdrukt of geslagen. In plaats van ze weerbaar te maken, krijgen meisjes te horen: ‘Leer het accepteren’.’’
www.ad.nl/utrecht/salafistische-moske...


Dat is NIET een meisje leren hoe ze een goede moslima moet zijn. Kom zeg!

Dit is WEL hoe je een sex- of huwelijks-SLAVIN maakt.

Slavernij is verboden. Moskees die van vrouwen huwelijksslavinnen maken, zouden -net als ook met slavernij is gebeurd - ook moeten worden verboden.


gaffelbaard | 19-02-20 | 10:15 | 5

Ja kijk, daar maak ik me niet meer druk om. 30 jaar lang heb ik dit aangestipt bij veel feministische vriendinnen en die vergoeilijken zelfs de Islam. Kijk, houdt een keer op. Zoek het maar lekker uit dan.

feiten_en _cijfers | 19-02-20 | 10:41

@small_town_dude | 19-02-20 | 10:32:
Ik ben geen racist, maar ik zeg soms wel eens: Liever een racist dan een slavenhouder of slavenhandelaar.

gaffelbaard | 19-02-20 | 14:14

@feiten_en _cijfers | 19-02-20 | 10:41:
Zulke vriendinnen had ik ook. Met de nadruk op 'had'. ;)

gaffelbaard | 19-02-20 | 14:18
▼ 2 antwoorden verborgen

De EU subsidieert boeren zodat die boeren flink het klimaat kunnen verneuken (aldus van horen zeggen). Saudi-Arabië subsidieert moskeeën om ook een klimaat te verneuken. Fuck de EU en Saudi-Arabië.

Leptob | 19-02-20 | 10:14 | 3

Nog erger...

De EU is gaat samenwerken met de OIC.
De OIC waarbinnen SA een grote dikke vinger in de pap heeft.

De EU word ook al geïnfecteerd en geïnfiltreerd.

gaffelbaard | 19-02-20 | 10:25

Wanneer is het eigenlijk dankdag voor de subsidie?

Harry.Langezwaal | 19-02-20 | 10:44

@gaffelbaard | 19-02-20 | 10:25: De EU zelf is trouwens een virus,dus infecties vanuit de EU zijn gegarandeerd en steeds bedreigender.

hertogvanzottegem | 19-02-20 | 18:40

Van de houding van veel geinterviewden straalt de minachting voor het Nederlandse democratische rechtssysteem af.

van Oeffelen | 19-02-20 | 10:11 | 1

Dat is toch bij vrijwel alle moslims die achter hun geloof staan. Geweld en minachting is ze niet vreemd. Minachting voor onze wetten en vrijheden.... het staat allemaal in hun boekjes en imams die het wekelijks inprenten maar vergeet de ouders en hun kroost niet die prenten dat middeleeuws barbarisme in de koppies van hun kroost... de minachting voor vrouwen is al merkbaar als jongetjes op de kinderopvang zitten...

Hollandse_blauwe | 19-02-20 | 10:22

Het is al minimaal 4 jaar glashelder dat die alFitrah haathut, een haathut is. In plaats van meneer Salam de salafist zich voor deze commissie te laten uitspreken was hij beter aangeklaagd voor haatzaaien, als ongewenst vreemdeling betiteld, en het land uitgetieft.

de visser | 19-02-20 | 10:10

Probeer nu maar even terug te draaien wat in 40 jaar fout is gegaan en is gaan woekeren. Had dan niemand kunnen voorzien dat de moslims niet geinteresseerd zijn in assimilatie en integratie ?

van Oeffelen | 19-02-20 | 10:10 | 13

@small_town_dude | 19-02-20 | 10:35: Dat klopt, Hassan 2 heeft het Rif zelfs met gifgas laten bombarderen, zo'n hekel had hij aan die Rif-bewoners. Maar de meeste Marokkanen kwamen vanuit België en Frankrijk, waar ze al eerder hadden gewerkt.

Kuifje-naar-Brussel | 19-02-20 | 11:25

@Kuifje-naar-Brussel | 19-02-20 | 11:25:
Probleem is nog steeds dat zij geen grenzen kennen en wij ze niet stellen. Wij gaan het debat aan, we gaan in gesprek en dat is het dan voor ons. Maar dat lost het probleem verder niet op.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 17:27
▼ 10 antwoorden verborgen

Gaat er überhaupt iets gebeuren met de uitkomsten van deze verhoren? Gezien het gebrek aan daadkracht van Rutte III vrees ik het ergste..

Tietmier | 19-02-20 | 10:09

Welke islamisering???

LewsTherinTelamon | 19-02-20 | 10:09 | 4

naast islamisering bestaat ook dommisering, Ons land dat naar de verdommenis gaat door reacties en acties van domme mensen. Ooit in uw nabijheid ervaren?

hertogvanzottegem | 19-02-20 | 18:38
▼ 1 antwoord verborgen

Kat- en muisspel, de waarheid zal niet boven tafel komen

Abu Bachouca | 19-02-20 | 10:09

Gisteren geschrokken van Nieuwsuur: er wordt voor miljoenen gefraudeerd in de onze gezondheidszorg en die miljoenen gaan naar jihadisme/terrorisme. Godsammekraken!

Madame Poitiers | 19-02-20 | 10:07 | 5

Hupsakee Geert, werk aan de winkel, een tandje er bij graag. Wrijf ze het in!

BinAardig | 19-02-20 | 10:16

Verbaast me niets. Dit is al jarenlang doelgericht beleid van de VVD/CDA kliek. Sponsoren van terreur is goed voor de zakelijke belangen van hun achterban. Laat het onschuldig bloed maar door de straten spuiten, is hun devies.

Reaguurdeskundige | 19-02-20 | 10:33

En nu de conclusie nog trekken.
Er wordt voor HONDERDEN miljoenen gefraudeerd in de zorg en 20% gaat naar jihadisme/terrorisme.
Wat voor ideologie zou de meerderheid van de daders (met een totaal gebrek aan scrupules en empathie zoals gezegd werd) dus hebben?
Maar dat hoorde ik niet.

Roadblock | 19-02-20 | 20:02
▼ 2 antwoorden verborgen

'We dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was....' Maar wel weer tig miljoen armer, dat weer wel!

BinAardig | 19-02-20 | 10:05 | 3

Hoe zeg je "alles bleef hoe het was" in het Arabisch?
Da's de nieuwe taal van Nederland.

Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 10:07

@Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 10:07:
Volgens mij tfoe!

keestelpro | 19-02-20 | 10:08

@Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 10:07:

Gammele, gammele, gammele!

eerstneukendanpraten | 19-02-20 | 10:10

Vrijheid van godsdienst.
Net zoals maagdenvlies behandeling.
En besnijdenis.

Mag allemaal.

Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 10:03 | 4

@2voor12 | 19-02-20 | 10:11:
www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/arti...
De snelste manier om dat voor elkaar te krijgen, is om de beroepsnorm aan te passen: met artsen is de afspraak gemaakt dat operaties niet meer mogen worden uitgevoerd. De inspectie kan er dan op toezien dat die afspraak wordt nageleefd. Minister De Jonge: "Gebeurt dat niet, dan gaan we de wet aanpassen."

Hallo, hier de maagdenvlies politie, even inspecteren....

Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 10:20

@Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 10:20: Hi hi....

BinAardig | 19-02-20 | 10:21
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken