GSTV. Wilders piswoest over 'vertraging' onderzoek Grapperhaus naar politiek proces
Bericht uit de bananenrepubliek
Uiteraard. Minister Grapperhaus van Justitie, die volgens de rechter informatie over de politieke bemoeienis met het Wildersproces achterhoudt, heeft vandaag aan de Kamer laten weten dat hij nog langer de tijd nodig heeft voor zijn beloofde onderzoek naar de zaak. De reden: "de onderzoekers bleken zich over meer documenten te moeten buigen dan ze hadden verwacht." Er is dus nóg meer dan we al weten. Het uitstel betekent dat de stukken niet voor komende maandag openbaar worden, terwijl het politieke proces tegen Wilders wel gewoon doorgaat. Greet is piswoest. En terecht.
Grrrrr....
Social
Reaguursels
InloggenZe doen maar wat ze moeten doen.
Maar mijn morele meetlat ligt toch iets hoger.
Ik snap niet, dat iemand zich leent voor deze walgelijke vertoning.
Elitetokkies. Je ziet er meer en meer van deze wurgslangen.
"Nepparlement" is makkelijker geroepen dan aangeklaagd en veroordeeld voor het geheel of gedeeltelijk onder heerschappij door een vreemde mogendheid brengen van het Rijk.
Die rechters laten dit gewoon toe toch? Dat zegt ook veel hè?
Orders uit Brussel.
De omvolking moet doorgaan. Zonder vertraging.
De onvruchtbaren (Hi Mark) kunnen niet wachten op hun extinctie.
en ondertussen in Nederland....stemt men straks weer vrolijk PvdA, CDA, VVD, GL en D666.....
Nu even niet! Zal voor het eerst in mijn leven PVV of FvD worden.
We hebben hier te maken met een langzaam en gespreid uitgevoerde coup van het partijkartel. Een crisis van catastrofale omvang voor de vrije Nederlandse samenleving.
Dit is absurd. Mogelijk worden hier bewijstukken achter gehouden die een mogelijke beinvloeding door de regering in de doofpot stoppen. Dit wordt dus gedaan door het OM. Een bananenrepubliek zou er niet opgekomen zijn.
Als je een bank berooft, dan gaat de politie ook niet aan jouw companen vragen of ze voor hun het onderzoek willen uitvoeren, zodat ze na 'lang en moeizaam' onderzoek jou de hand boven het hoofd kunnen houden door niets nuttigs te vinden. Die VVD-er is al vaker gebrekkig gebleken en verwachten dat hij nu wel eerlijk alle feiten op een rij gaat zetten is valse hoop. Het 'onderzoek' van grapperhuis is een wrange grap. Corrupter kan het niet.
Grapperhaus is van het CDA meen ik, niet VVD. Maar gebrekkig is hij wel.
@Eagle0511:
Tja ... afgezien van het gegeven dat politieke partijen niet legitiem zijn, maken de partijen die u vermeldt onderdeel uit van het onaantastbare partijkartel. Indien u daar prijs op stelt dan leg ik het wel even uit op uw aangeven?
Bananenmonarchie ten voeten uit.
Wat een gaaf land he?
Er is onderhand maar een ding hier goed georganiseerd en dat is de misdaad.
En dan te bedenken dat je in Nederland gods gruwelijk veel belasting betaald en er eigenlijk niets voor terug krijgt. Niets werkt meer zoals het bedoeld is en alles is corrupt.
Ik ben spuug ziek van deze poppenkast die coalitie heet en hoop dat ze heel gauw allemaal opgedonderd zijn.
Liegen, bedriegen, stukken achterhouden. Niets is het ministerie vreemd. Zwaardere minimumstraffen? Komen er niet. Integratie /participatie maatschappij :geen geld, noch mankracht voor. Dit flutkabinet bestaat uit alleen maar losers die geen knip voor de neus waard zijn. Laffe graaiers die Nederland om zeep helpen. Bah, bah: klote VVD en Cda. Zij kiezen voor die linkse tokkie/afbraak partijen...
Welke bewindspersoon tetterde enige tijd geleden ook alweer in het rond dat 'Wilders ons aanzien in Europa zou schaden'?
-
Welnu, wat dacht u van het effect van deze vertoning?
Een gecorrumpeerde rechtstaat, juridische willekeur, machtsmisbruik en een media wat hun raison d'etre in een functionerende rechtsstaat verstek laat gaan is volgens mij nou niet bepaald iets wat je aanzien kan schaden in Europa. Dat zijn hun idealen.
Ik vind dat dit gewoon bewijst dat ze doodsbang zijn dat niet kop van Wilders eraf gehakt zou gaan worden maar dat er een minister en hoge ambtenaren aan de beul voorgeleid gaan worden.
De advocaat van de duivel heeft ook 'n mening over 't Wilders-proces en eigenlijk dus 'ook' 'n mening over 't WOB-anti-Justitie-en-anti-Wilders-ministerie.
Wie heeft voordeel bij vertraging (van 't aanleveren van uitgebreide mails, waarin 't ministerie van Justitie heeft zitten stoken om Wilders vervolgd te krijgen op zijn 'minder-minder-minder'-uitspraak over Marokkanen tijdens z'n nacht van verkiezingswinst)
1e- Wilders heeft duidelijk 'voordeel' bij vertraging omdat hij dan nog langer kan blijven roepen in de politieke aandacht, dat hem 'n politiek proces wordt aangedaan, terwijl de overheid als uitvoerende macht zich helemaal niet mag bezighouden met de rechterlijke macht, en wat de wetgevende parlementaire macht aan discussies in den lande voert.
Wilders kan nu 'terecht' moord en brand roepen als slachtoffer, en 'dat' is in de media 'n groot voordeel in de peilingen.
Wilders beklaagt zich weliswaar over 'n mogelijk voortijdige uitspraak in hoger beroep -min of meer definitief- maar 'dat' kost hem de kop niet; zelfs dan heeft hij blijvend de perfecte rol van aanklagende oppositie over 't politieke proces.
Het ministerie van Justitie heeft óók 'n groot voordeel bij vertraging; na eventuele veroordeling van Wilders is de angel uit de zaak, en kan alsnog heimelijk elke mail worden achtergehouden die belastend zou kunnen zijn voor de ambtenaren die hun macht hebben misbruikt.
Conclusie; 'alles gaat goed'; iedereen blij; de rechters van 't Hof gaan er nog lang van genieten!
Als zij geert veroordelen ,dan is geert ook een martelaar van het vrijdenken net als theo .
De tactiek is duidelijk. Eerst Wilders veroordelen zonder bewijs en daarna zeggen dat het jammer was dat het bewijs niet eerder beschikbaar was.
In dat geval gaat zijn advocaat naar de Hoge Raad om te vragen om herziening van de rechtszaak. Bovendien gaat zijn advocaat na een veroordeling in cassatie bij de Hoge Raad. Dit is in dat geval nog lang niet voorbij.
Het Wilderes proces?
Slow-motion razzia tegen één persoon
Zeg Grapperhause, probeer het nu niet "lolliger" te maken dan het al is.
TSJAK! Karwats! Evocatus
.
Die stukken komen pas, met oprechte excuses uiteraard, na de inmiddels onherroepelijke veroordeling.
Hoewel het slechts een boete zal zijn kan Wilders dan nooit meer aan de knoppen draaien.
Dan is hij vakkundig kaltgestellt.
Politiek proces dekt de lading niet eens, dit is een politieke moord zonder bloedvergieten.
Grapperhaus, CDA. Reside een heel end weg om een onderwereldklojo vrij te pleiten maar hij achtervolgt graag een politieke opponent. Een teken dat hij zijn positie onwaardig is.
Het CDA kent geen end aan het sarren van Wilders: Donner CDA, en Hirsch Ballin CDA, begonnen dit getreiter met hun infame brief gedateerd 31 november. Was het 2008? De laster, het geroddel, het getreiter, tezamen met de PvdA. En blijkbaar komen ze niet stop. Ze zijn met dikke banen beloond voor hun wangedrag. Hun meelopers zitten allemaal in het lafbekken pluche van de CDA en PvdA fracties. Dat ze niets hebben geleerd zagen we toen Geert Wilders een debat vroeg. Die graaier-draaier had daar ook een all-time low. We zullen zien of de rechtbank de ballen heeft om de collaboratie met de politiek te staken en dit politieke showproces te stoppen.
Het OM is kampioen in het vertragen van onderzoeken kijk maar naar de zaak Joris D
Joris D en zijn vele avonturen in het oh zo heilige (of geile) Turkije. Maar ondertussen wel een onschuldig persoon zijn leven compleet ruïneren, arme Baybasin.
Hij was Suriname-coordinator ten tijde van de Februaricoup van Bouterse.
jangajentaan.wordpress.com/2019/06/08...
Die multi-cultie, destijds door onze strot geduwd. Nu tijd om het weer uit te kotsen.
Absurd. Iedereen met enig rechtvaardigheidsgevoel snapt dat dit niet deugt. Iemand eerst laten veroordelen en dan de misstanden aan de basis van de veroordeling onderzoeken. Walgelijk!
Inderdaad walgelijk. Dhr. Wilders wordt dus aankomende maandag veroordeeld, krijgt een straf opgelegd, en twee maanden daarna blijkt dat de veroordeling onterecht is want bemoeienis met het proces door de politiek. Maar het kwaad is dan al geschied! Veroordeling wordt breed uitgemeten in de extreem linkse media en de bemoeienis uiteraard maar zeer beperkt. Zo rolt dit kabinet en zo rolt de NPÖ, walgelijk.
Een veroordeling? Zo ver is het nog niet. Iedereen met een beetje gezond verstand ziet dat dit niet rechtvaardig is, ongedacht politieke kleur. Deze rechtszaak wordt gewoon met opzet getraineerd. Dit enerzijds om Geert Wilders tegen te werken, anderzijds wil Grapperhaus niet opdraaien voor de smerige praktijken van zijn voorganger.
Hou vol Geert.
Geert heeft, zoals altijd, VOL-KO-MEN gelijk. Iedereen weet dat. Deze giftige regering en OM, vergiftigd door linkse propaganda, inclusief uiteraard de linkse VVD, willen Geert koste wat het kost veroordeeld zien. Realistische mensen moeten gewoon PVV stemmen.
Helemaal mee eens.
100%
En het ergste is dat niemand in Den Haag zich schaamt, wát een ongelooflijke schijnvertoning is dit hele gebeuren, zo doorzichtig als wat en niemand die verantwoordelijkheid durft te nemen. Of je nu voor of tegen Wilders bent, zó ga je niet om met je concurrent, mensonterend vind ik het. Bah, Pim zeker vergeten?! Met de dag word ik misselijker van het zooitje in Den Haag.
Ook helemaal mee eens.
Bananenrepubliek. Zelf ons staatsjournaal doet hier liever geen verslag van.
Maar wat brachten ze het groots toen hij de woorden uitgesproken had en de aangiftes die volgden. Trial by media.
Dat (het staatsjournaal) wordt gestuurd door de staatomroep.
machtsmisbruik
Test
Het werkt, ik zie geen kroontje meer.
@W_F | 03-12-19 | 21:33:
Zegt niets, vanmiddag een kroon laten zetten, maar die zie je hier niet terug. Niet zo’n bling bling gouden maar gewoon wit.
Welcome back.
Volgens het AWB moet de overheid binnen 8 + 8 weken beschikken cq antwoord geven.Gewoon kort geding aanspannen tegen Min.van Justitie: spoedeisend karakter lijkt mij wel duidelijk. De (r)overheid zal er alles aan doen Wilders de poot dwars te zetten. Met de Wet in de hand en dwangsommen kom je soms ver. Blijft natuurlijk schandalig dat deze” Gristen” Grappenhaus zo openlijk schijt heeft aan een mede-politicus. Minder,minder,minder Gristenen (in de politiek)!
"Minder,minder,minder Gristenen (in de politiek)!"
Of bedoel je minder invloed vanuit geloven? Anders zou je kunnen denken dat je wel meer moslims in de politiek wilt.
Niet dat ik nou zo van de geloven ben hoor, maar ik zie het christelijk zijn van Gabberwous nou niet echt als zijn grootste probleem. Zijn neiging tot machtsmisbruik lijkt me een groter struikelblok. Wie zich een beetje verdiept in de achterlijkheid van de Islam gaat dat guitige christendom langzaamaan steeds meer waarderen.
@Joostmochtnietsweten | 03-12-19 | 21:48: En zo is dat. Het christendom heeft zich ten langen leste weten te ontworstelen aan de dogma's mede geholpen door de zelfreflectie die onze Joodse medeburgers die al eeuwenlang deel uitmaken van onze maatschappij hebben geïntroduceerd. Dat heet nou eenvoudigweg humor.
von Grapperhausen.
Die zgn. "processen" tegen Geert Wilders, zijn politieke hetzes,
om hem met psychologische oorlog-voering, uit te schakelen.
Het is over-duidelijk dat minister en O.M. er in gestuurd hebben;
en rechters verzonnen redenen, die in geen enkel wetboek staan,
om hem te veroordelen.
FreeGeertWilders.
Tja als de meerderheid van de rechters uit Ideologische geïndoctrineerden bestaat. Dan kan je niet verwachten dat er een rationele uitspraak uit voort komt. D66 is tegenwoordig full SJW en statistieken tonen een overmaat aan '66 in de gerechtelijke macht. Bovendien is er spraken van een -rechter-PVV-Gap. Want het aantal PVV zetels is niet weerspiegeld in de rechtspraak.
Ze moeten zorgen dat het hof reproductie van die stukken vraagt binnen het proces. Dan ben je niet afhankelijk van vertragingstactieken in een parallel proces. En anders Grapperhaus dagen over wat er nu bekend is tav beïnvloeding.
Heeft u enige juridische kennis?
@Red shirt | 03-12-19 | 20:54: Nee, jij?
Dit is belemmering van de rechtsgang en dat is strafbaar.
Rutte en consorten hebben maar één doel, Geert Wilders moet weg ten koste van alles.
Wilders moet blijkbaar een nieuwe Pim Fortuyn worden en dat gaat ze straks nog lukken ook als ze zo doorgaan.
Straks lukt het wel een of ander mafklapper om Wilders neer te schieten van af een dak of een balkonnetje.
dat is dan kwestie van aangifte doen
@McFlym | 03-12-19 | 20:51: Voorgedrukt? Of bent u een klokkenluider? Want dan wordt u door de corrupte minister zelf vervolgd. Zoiets.
Neemt iemand Geert Wilders en zijn kompaan, Martin Bosma nog serieus? Nee toch?
Heb je het stukje wel begrepen? Of zit je net lekker in je trollen flow?
Op dit moment draait de NOS Hamas adorering op volle toeren, alweer.
Jazeker.
@Overnijd | 03-12-19 | 20:19: Prima begrepen en mijn vraag blijft staan.
En het antwoord is jazeker.
@knutsel_ | 03-12-19 | 20:21: Ik zal voor u bidden.
LOL Van mij mag het. Je bidt maar tot je een ons weegt.
@Red shirt.
Ik wel.
Of je ze nou serieus neemt of niet, het gaat erom dat een politicus via een achterdeur gerechtelijk kalt gestellt wordt. De truuk met Pim is in deze tijd een beetje listig dus dan maar op deze manier. Of het nu Denk of de PVV is, een politicus in dit land moet onbevreesd zijn woorden kunnen spreken. Dat is een kenmerk van een vrij en democratisch land. En dat recht wordt deze politicus ontnomen.
Ja
@Red Shirt
Ik heb nog een leuk plaatje voor je: i.pinimg.com/736x/57/98/89/579889160b...
"Red shirt" is niet serieus.
Maar Geert Wilders en Martin Bosma wel.
Covfefe.
Zeg dan gewoon dat je een rood hemd draagt en een GroenLinkse marxist-leninist bent,dan weten wij met wat voor tuig/uitschot wij van doen hebben.
Nope. Dat was onder Rutte-1 dat ik ze serieus nam. Da's effe geleden.
Certo
Helaas voor u, meneer Joop.nl, neem ik, en velen met mij, Geert Wilders nog immer heel serieus.
Ja ik neem Geert Wilders en FvD zeer serieus, en jou niet.
Zeer zeker wel zuigertje ....
Grapperhaus is van plan dit over zijn periode heen te tillen. Hopelijk laat hij alvast wel een ambtenaartje alles noteren en vastleggen. Ministers krijgen na hun ambtsperiode nogal eens last van het syndroom van Rutte met onder andere selectieve vergeetachtigheid tot gevolge hebbende. Misschien is het zinvol deze minister alvast te testen op de symptomen.
Jahaaaaha. Vertragen, ontkennen, verbazen, vergeten, frustreren, framen... Totdat de aandacht is weggeebt. De voorspelbare taktiek die altijd werkt.
U vergeet er nog één: ‘geschokt zijn’.
Wanneer je niets te verbergen zou hebben lever je die stukken gewoon netjes op tijd aan. Of ze zijn sporen aan het wissen of ze lakken de boel nog ijverig zwart weg? Heb werkelijk geen enkel vertrouwen meer in dat ministerie van J en V en het Openbaar ministerie eerlijk gezegd. Wilders wordt mogelijk straks onterecht veroordeeld omdat grapjas Grapperhaus waarschijnlijk informatie laat vernietigen, verborgen houdt of uit het zicht onttrekt. De rechtsstaat is wellicht niet ondermijnd, maar al lang ontploft. Wát een verwerpelijk land ineens dan.
eens, maar kijk om je heen, al met al is Nederland zo slecht niet. je moet alleen je eigen plan trekken...
Dit zijn misbruik van macht situaties van Grapperhuis, die niet misstaan in de meest dictatoriaal idy amien rechtstaat Schande
Meer op zijn naam letten
1-2tje met rechter? Ik durf mijn hand niet in het vuur te steken voor een onafhankelijke rechtspraak. Treurig dat liegende politici kunnen blijven, een OM aan de leidraad van de politiek loopt en dat verschillende rechters een eigen belang hebben gehad in vervolging en veroordeling van Wilders. In sommige bananenrepublieken staat de rechtspraak op een hoger niveau dan in Nederland. Een treurige constatering.
Mag Grapperhaus dit echt zo doen?
Dit is toch treineren ofzo? Er zijn notabene tal van aanwijzingen dat de politiek zich bemoeit heeft met de vervolging (Opstelten).. En het volk moet geloven dat er meer tijd nodig is om de stukken te bestuderen? Yeah right
Nou ik hoop dat de rechter er een stokje voor steekt maar van de kartel kliek mag hij dit doen.
@Zapata10 | 03-12-19 | 19:36: Is dus feitelijk een hele dikke vinger naar Wilders en alle PVV-stemmers?
Aanwijzingen zijn geen bewijs, de rechter oordeelt op basis van bewijs.
@Berbaar | 03-12-19 | 19:47: als er tijdens een proces aanwijzingen komen die er eerder niet waren kun je uitstel aanvragen. Zou in ieder geval moeten.
@Berbaar | 03-12-19 | 19:47: Ik heb ook weleens aanwijzingen dat ik mij vrouw sexy vind. Maar ik met het toch iedere dag weer bewijzen.
@Berbaar | 03-12-19 | 19:47: De discussie over het rechtstatelijk principe dat er geen twijfel behoort te ontstaan over onafhankelijkheid ontgaat je wellicht.
@Red shirt | 03-12-19 | 20:20: Ik heb ooit ook zo’n vriendin gehad.
Even graag de zaak in perspectief blijven zien: een extern onderzoeksbureau doet onderzoek en krijgt dat niet klaar voor 9 december. Als 't gereed is, is 't erop of eronder. Even geduld nog mensen.
Veroordeling kan niet meer ongedaan gemaakt worden.
@Boogschuttertje | 03-12-19 | 19:41:
Er komt geen vonnis voordat het onderzoek afgerond is slimpie.
@Berbaar | 03-12-19 | 19:46:
Dat laatste was onnodig. Niet iedereen heeft dagelijks of überhaupt met justitie te maken.
Het kabinet doet een ´Surinamertje´: 20 maart 2021 wordt Geert vrijgesproken, een paar dagen na de landelijke verkiezingen.
Nou laten we hopen dat Gabberhouse geen Desi-tje doet, dan kun je niet eens op Geertje stemmen in 2021. En waarschijnlijk op onze Tjer ook niet meer...
Brief via wob niet aangetroffen ? Kan rechter maar een ding doen. Uitstel.
Op topomaster.nl staat een vraag over Rottumeroog:
Wonen daar bleekneusapen of geen mensen?
Ja, waar is de rechtszaak? En zo gaat de linkse scholing door, maar als Wilders in een door marokkaans tuig getroffen stad vraagt of het wat minder mag ruiken de politieke piraña hun kans.
Ik ben het wel een beetje zat dat ministers verantwoordelijk zijn voor de akties van hun voorgangers. Oftewel als je minister bent is het de kunst om van alles en nog wat te verkloten en dat stil te houden want als je weg bent is het jouw probleem niet meer. En je mag je voorganger nog niet eens afvallen ook niet. Ik vind dat opa zelf deze pleuriszooi maar moet oplossen.
Dan had Grapperhaus die functie niet moeten accepteren. Hij weet namelijk dat hij wettelijk gezien verantwoordelijk is voor de shit die zijn voorganger heeft achtergelaten.
In principe ben ik het met je eens dat een minister niet gestraft moet worden voor fouten van zijn voorganger.
In de praktijk heeft Grapperhaus dit schijnproces echter niet stopgezet, en bovendien zit hij het onderzoek naar de politieke achtergronden dwars. En helaas snap ik ook waarom. Grapperhaus is namelijk iemand die;
- op twitter pleitte voor een beroepsverbod voor PVV-ers;
- maar wel in gesprek wilde met isis-oorlogsmisdadigers.
Typisch kartel dus, net als zijn voorganger.
Wat Zapata zegt. Had ie zich helemaal niet verkiesbaar moeten stellen. Dat is namelijk wat politiek is. Dat je de rotzooi van je voorgangers belooft te verbeteren.
Fout; onderbreking in de verantwoordelijkheidsstelling is een onderbreking in de aansprakelijkheidsstelling en daarmee gaat de controle van het volk op de overheid verloren. U maakt een gigantische denkfout.
@Voight-Kampff | 03-12-19 | 19:30: Controle van het volk op de overheid - oh, hadden we die dan?
Daarbij komt dat ministers in principe niet afgerekend worden op die fouten, maar op hoe ze met de fouten van hun voorgangers omgaan. Anders zat er nooit meer een kabinet.
MAD1950: Dat klopt, niets tegen in te brengen (heb alleen de staatsrechterlijk logica gevolgd). Effe stoom afblazen. Het gaat inmiddels weer een beetje beter.
Manipuleren juridisch traject wat mogen we nog meer verwachten van dat ruig, waar achterhouden informatie tot kunst verheven is.
De staat gaat over lijken. Killary zou er van blozen
Geertje zou al lang niet meer leven maar 'zelfmoord' hebben gepleegd onder Hillary.
@Graaf_van_Hogendorp | 03-12-19 | 19:34:
Die kaart is al een keer gespeeld en ligt nu vrij onderop de stapel.
Nog 469 dagen tot de verkiezingen. Eitje om het daar overheen te tillen.
Grapperhaus, geef hem een pofbroek en een paar van die kliklaarzen en zo'n bepaalde pet en hij lijkt sprekend op iemand die meer dan 75 jaar geleden zo'n kamp bewaakte. Doodenge man!
Ferdinand de Verschrikkelijke.
Ik vind die grapjes huis echt lijken op uncle festervan de adamsfamilie. Kan de man niks aan doen. Maar brilletje af. En uncle fester heeft een tweelingbroer.
youtu.be/thACOhEr6P0
@tweetybird | 03-12-19 | 19:25:
Echt ja dat is hem.
@sprietatoom | 03-12-19 | 19:28:
Maar ja ben al naar het volgende topic. Dat is een nog veel groter feest. Tot daar.
Dit lijkt me toch zwaar gevalletje slager die zijn eigen vlees keurt ....
Nederland is nu officieel een derdewereldland en een dictatuur.
Bedankt stemmers.
Grappert trekt het over de verkiezingen heen. Faalhaas komt toch niet meer terug als bewindsmens dus het is nog even 15 maandjes politiek overleven voor hem, kan hij daarna een goedbetaalde COA-advocaat worden. En wat er met Geert gebeurt, ach, boei0n. Das toch maar een racist en een Islamofoob. Zolang hij maar niet wordt omgelegd door een moslim tijdens het Grapperhausbewind is er verder niets aan het handje. Toch? Ferd?
Ferd doet geen asielrecht, dat betaalt namelijk beroerd.
Ondernemingsrecht/vennootschapsrecht is meer zijn dingetje.
@Berbaar | 03-12-19 | 19:42:
Hoe dan ook, het heeft er alle schijn van dat hij het over zijn termijn heen wil tillen in ruil voor....
Verbaasd? Wapperneus is van het CDA hoor.
Die is net zo van het CDA als dat Ollongren van D66 is. Infiltranten en mollen.
@LiniaalRectaal | 03-12-19 | 19:53: Allemaal partijkartel, een pot nat
Al 5 jaar wordt Wilders gegijzeld door het OM en verschillende rechters.
Zijn uitspraak,die niet noemenswaardig is,als je het vergelijkt met woorden van Oudkerk,Samson en Spekman,is voor de linkse elite voldoende om hem dus al 5 jaar te gijzelen in de hoop dat potentiële kiezers er van afzien om PVV te stemmen.
Dit is walgelijke politiek van een land dat altijd beweert de enige echte rechtsstaat te zijn.
5 jaar, dus deze rechtzaak is eigenlijk het bintvloeden van de _vorige_ verkiezingen. Draai alles maar terug en doe die verkiezingen eerst over.
@W_F | 03-12-19 | 19:14: Exact mijn gedachte.
Het leven is een reeks gebeurtenissen. Meer kan ik over deze zaak niet zeggen.
Scherp!
@Voight-Kampff | 03-12-19 | 19:19: Scherpe punt aan een drol bedoeld u?
Er gebeurde iets ergens, en dat op een rij.
Some people did something.
Tot één van die gebeurtenissen jouw leven beëindigt middels een bomgordel die om de één of andere islamistische maniak gegord zit.
Ze willen het, denk ik, over de verkiezingen heen tillen.
Er is altijd wel een verkiezing in Nederland.
@BigKnor | 03-12-19 | 19:33: Daarom worden we ook zo walgelijk slecht bestuurd. Tijd voor kabinet Baudet-I
Links tuigh dat deugend en vol dedain door het leven schrijd. Bah, leve Wilders, de man die bewijst dat de democratie verloren heeft, zoals Janmaat zei: "diegenen die het niet zien, sluiten de ogen"
Sociaal economisch is Wilders ook behoorlijk links. Nu ja links, gewoon Rijnlands model maar dan ben je tegenwoordig al snel extreem links. Qua identiteitspolitiek staat hij aan wat ze noemen de rechterkant.
Een Europees model dat wat ruimte laat voor de burger die niets kan, er van uit gaand dat dat niet bewust is. En daar gaan we geheel het bos in met miljoenen immigranten die de hand komen ophouden. Dus links bestrijd Wilders als rechtse paria, terwijl ze doorhebben dat hij een eerlijke (linkse) verdeling van de welvaart voorstaat waarbij de overheid niet talloze diensten weggeeft aan vvd vrinden en zo het kasten old boys systeem in stand houd.
@Zapata10 | 03-12-19 | 19:24: Eigen volk eerst was ooit ook "links". Vraag maar aan Willem Drees Sr.
Nederland is geen rechtsstaat, Nederland kent geen trias politica, laat dat maar eens inzinken. De hele Tweede Kamer, nou ja, bijna de hele Tweede Kamer zou zich moeten schamen voor wat ze een collega vanwege opportunistische politieke reden flikken, maar als het proces een keer tegen hen keert, zullen ze spijt hebben.
Geert had zijn klep dicht moeten houden dan was dit geld verslindende circus niet nodig geweest.
Maar i.p.v. dat hij verantwoording neemt wil hij het op een ander afschuiven.
@botbot | 03-12-19 | 19:02:
Het enige waar Geert schuldig aan is, is dat hij een legitiem punt maakte tijdens een verkiezingsavond, hij zou beloond moeten worden voor zoveel inzicht en visie, niet politiek vervolgd vanwege het hebben van een onwelgevallige mening bij de nep-rechters en het politiekverziekte nep-OM.
@smdyasc | 03-12-19 | 19:07:
U kunt niet verder komen dan met nep.
Als hij zijn fatsoen gehouden had was er geen rechtszaak geweest.
@botbot | 03-12-19 | 19:11: Een rechtszaak die 5 jaar duurt vanwege geen fatsoen? Hmmm ok..
@botbot | 03-12-19 | 19:11:
Geloof jij dat, volgens mij is het de belofte van Markiemark.
@botbot | 03-12-19 | 19:11: Dan is het vreemd dat er geen rechtszaak is tegen Oudkerk, Spektrui en Samsom. Als we het dan over fatsoen hebben. En deze ex VVDer kon er ook wat van. www.dagelijksestandaard.nl/2018/06/ge...
@Zapata10 | 03-12-19 | 19:27:
Vernederen, kutmarokkanen en de laatste ben ik vergeten.
@botbot | 03-12-19 | 19:11: Waar staat dat, dat het hebben van geen fatsoen, althans volgens botbot, strafbaar is ?
@Aap Noot Miesje | 03-12-19 | 19:29: Oh maar het is niet alleen de PvdA hoor, de VVD wil ook minder minder minder. Dan wel Antillianen. Dat roepen ze dan niet in een zaaltje maar gieten dat gewoon in wetgeving. Dan mag het namelijk wel en ben je heel fatsoenlijk.
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
@Aap Noot Miesje | 03-12-19 | 19:29:
Etnisch monopolie op geweld of zoiets.
@sprietatoom | 03-12-19 | 19:33:
Ja, super. Thanks, lol.
@botbot | 03-12-19 | 19:11:
Je zegt dat onze overheid de taak heeft verkrachters te laten lopen, en onbeleefde mensen aan te pakken. Op zich voor jouw doen best een sterk punt.
Maar wist je niet dat oa Aboutaleb, Norder, Hamer (allen PvdA), Marijnissen en de Wit (beiden SP) ook om "minder minder" vroegen?
Was dat wel "fatsoenlijk" omdat zij het over Polen hadden?
Maar Samson en Spekman hadden het weer wel over Marokkanen; "etnisch monopolie op overlast"; die moet je vernederen"; zoiets was het toch? De linkse claim dat Marokkanen niet bekritiseerd mogen worden omdat ze een superieur ras zijn klopt dus ook niet; als linkse mensen iets over "kutmarokkanen" (Oudkerk) zeggen mag het wel.
Hoe links, krom, dom en onbelezen je ook zegt te zijn; dit klopt niet.
En dan hebben we het nog niet eens over burgemeesters die met duizenden valse aangiftes analfabeten in moskeeën lastig vielen. Of de bemoeienissen van hoge ambtenaren en politici tot de minister aan toe.
Kom op zeg, die uitspraak was natuurlijk nooit vervolging waard. Op welke manier dan ook.
@Zapata10 | 03-12-19 | 19:31:
Overigens regelde Rutte óók al minder Marokkanen. Daarvoor diende die hele Turkije deal met dictator Erdogan.
Wilders deed 3 voorstellen om dat "minder minder" te bereiken, en alle drie die voorstellen zijn in theorie al lang beleid in NL. Namelijk;
- niet iedereen binnen laten;
- criminelen en extremisten uitzetten;
- remigratie stimuleren met oprotpremies.
Probleem is dat dit beleid niet wordt uitgevoerd, maar in theorie deed en doet dit kabinet precies waar Wilders toe opriep.
"Onfatsoenlijk", volgens spambot.
@botbot | 03-12-19 | 19:02:
U pleit voor een muilkorf? Bah. En u kunt het woord fatsoen maar beter niet bezigen, gezien de partij waar u op stemt.
@LiniaalRectaal | 03-12-19 | 19:50:
Het webcare-team gaat wel vaker op de hypocriete toer. Niks nieuws onder de zon.
@LiniaalRectaal | 03-12-19 | 19:50: op stemt? Hij staat er op de loonlijst...
Iedereen die ervaring heeft met justitie (en dat hoeft niet als crimineel te zijn) weet hoe onvoorstelbaar traag ze daar kunnen zijn. Dus beste Geert, wen er maar aan. Je collegae en hun stromannen op justitie zijn de snelste niet.
Ik denk dat ze heel druk bezig zijn met die MH-17 knakker die via Oekraïne - Rusland, naar Nederland zou komen. Dus enige vertraging valt toch wel te begrijpen. In die landen zijn dit soort dingen heel normaal.
Ik vind het gepast als Wilders nu eist dat er terstond een voorlopig rapport komt waarin hom of kuit wordt gemeld: wat is er NU bekend.
Kijken of Grapperhuis zonder te knipperen durft te zeggen dat er nu niks van beinvloeding bekend is.
Gelukkig laat Greet zich vertegenwoordigen door het koppel Knoops. Die laten never nooit los en zijn 4 klassen beter dan Moskovitch en consorten
Pure klassenjustitie dus. Henk en Ingrid kunnen zich dat niet veroorloven.
@Baron Clappique | 03-12-19 | 19:06: Geert ook niet, de PVV kas is nagenoeg leeg. Dit is een pro Bono zaak vanwey het publieke belang dat er mee gediend wordt (+gratis publiciteit en prestige)
De doofpot is dieper dan gedacht.
Een krant had toch al een WoB gedaan? Dan weet het ministerie precies van hoeveel documenten ze ongecensureerde versie op moeten snorren. Er kan helemaal niets onverwachts zijn aan het aantal documenten.
Glibberhaus is een minder, minder minderwaardig ventje.
Zonder mijn stem, krijgt Geert wel mijn sympathie, in dit vieze proces.
Maar wel stemmen voor politici en partijen die dit politieke proces van harte steunen. Dat dan weer wel.
@Graftak | 03-12-19 | 18:54: Ja je bent een ruime denker of je bent dat niet!
@Graftak | 03-12-19 | 18:54:
Nee, niet meer. Geen VVD.
Of niet stemmen of FvD, maar daar is het te onrustig en TB is er nog niet klaar voor.
Nog ruim een jaar.....
Heb er veel van geleerd afgelopen 3 jaar.
@Ruimedenker | 03-12-19 | 19:04: Dit land kan niet nog eens vier jaar Rutte aan, dus Baudet better be ready
Hoeveel politici zitten op de deksel om de beerput dicht te houden? Die flapperwouws zal niet de enige zijn.
Incompetent plakt incompetent een WC-eend op. Kwak, kwak.
Hup Geert!
Thierry is er (nog) niet klaar voor.
Greet ook niet. Die zal de groots mogelijke moeite moeten doen om capabele bestuurders te vinden
@Sprinkhaan | 03-12-19 | 18:50:
Het mooiste zou natuurlijk zijn, dat ze samengaan. Mja..
@antagonist | 03-12-19 | 18:52:
Ik denk dat het geen goede match is. Op een aantal onderwerpen gaan ze prima samen maar de PVV is daarnaast ook behoorlijk links op thema’s als zorg, economie etc
@Sprinkhaan | 03-12-19 | 18:50: alsof of we nu capabele bestuurders hebben.
@Sprinkhaan | 03-12-19 | 18:50:
De enige capabele bestuurders die gekke Greet nodig heeft zijn de bestuurder(s) van zijn gepantserde auto.
@Berbaar | 03-12-19 | 19:03:
En dat is al erg genoeg in een democratisch land.
Best een leuke grap, Berbaar, maar het blijft wrang.
@Berbaar | 03-12-19 | 19:03:
Lachen om de levensgevaarlijke bedreigingen die Geert dagelijks moet doorstaan, u bent een van de meest minderwaardige stukken stront die rondlopen.
@Berbaar | 03-12-19 | 19:03:
Je staat je voor op je kennis van het Nederlandse recht, maar je gaat volkomen voorbij aan de scheiding der machten én Wilders zijn recht op veiligheid en vrijheid. Ik begrijp het niet.
@MickeyGouda | 03-12-19 | 19:26:
Naast insinuaties en de 'toon' staan ze met lege handen, ja ras is juridisch gezien breder voor Marokkanen nu. Potje gymnastiek.
@Ruimedenker | 03-12-19 | 19:11:
Dat is zeker erg maar indachtig het motto van GS moet een grapje zeker kunnen.
@Berbaar | 03-12-19 | 19:34:
Ja joh, jij gaat ongegeneerd (lol, wat een kutwoord) op iedereen zijn stoel zitten. Flexibel dan denk ik aan jou.
Sommige reaguurders hebben ‘n gold member pas v.d. Augiasstal in Den Haag heb ik mij laten vertellen. Dat verklaart uitspraken over het bewust frustreren van de Democratie...
@Berbaar | 03-12-19 | 19:03: Tenzij men er op kikt, stel ik voor niet meer te reageren op de provocaties van barbaar. Geef hem geen podium.
@Sprinkhaan: Maar dat probeert de goede Geert al sinds oprichting. Moet ik een paar namen noemen, of weten we het nog? Het probleem met de leider of voorman spelen is, dat je over bepaalde capaciteiten moet beschikken. Ontbreken die, dan ben je met peanuts monkeys aan het binnenhalen. Capaciteiten ontbreken zienderogen bij Wilders. Ik kan nog hopen dat Thierry den gave heeft. Maar voor een goed springpaard struikelt ie ook best vaak. Ach, er is nog een vol jaar om te blijven oefenen.
Ze moeten uw poten eens bij elkaar binden en dan zeggen: vort, rennen (hypothetisch dan, he). Want dat is wat u hierboven stelt over uw vermeende opponent(en) ter rechterzijde van D66. Maar, we onthouden deze uitspraak.
@Veluwse-Eikel | 03-12-19 | 23:34:
Tegen wie zegt u dit?
Voor wie vraagt u dit?
@MickeyGouda | 03-12-19 | 19:26: Forget it, komt geen (inhoudelijke) reactie op. Dit gaat berbaar boven de pet.
@Veluwse-Eikel | 04-12-19 | 00:49:
Voor mezelf.
@antagonist | 04-12-19 | 00:59:
Als mede-Veluwenaar.
Grapperhaus kwam bij mij voor het eerst op de radar bij die rechtszaak van een fiscalist (aachboun of zoiets) die gedumpt moest worden. Die zaak stinkt van alle kanten en dan is grapperhaus in zn natuurlijke habitat.
Goh de vraag om meer informatie komt ook zo maar uit de lucht vallen. Dat kunnen ambtenaren echt niet aan. Wilders heeft gelijk dat er een smerig spelletje wordt gespeeld. Het is pure onwil om de gevraagde informatie te leveren. Maar (hoge) ambtenaren zijn de baas in dit land. Een beetje rechter zou uitspraak doen in het voordeel van Wilders en gelijk het OM een tik op de vingers moeten geven wegens traineren van de rechtsgang. Dit zal echter wel niet mogelijk zijn, zeker niet als er weer eens een 1-2tje wordt gespeeld tussen politiek en rechtspraak. Dit schijnproces moet tenslotte links- of rechtsom uitkomen op een veroordeling van Wilders.
Ach ja, de beerput is blijkbaar groter dan de doofpot. Grapperhaus heeft gewoon meer tijd nodig om de doofpot verder te laten uitdiepen....... bah ook geen prettig werkje met al die stront onderin!
Yep Wilders ervaart wat wij burgers ook zo,n beetje ervaren. Een zeer trage overheid. Bij ons is dat meestal als we geld terugkrijgen of we ergens recht op hebben. Bij Wilders is het omdat hij wilders heet en zijn beroep pvv.
Die zaak kan best doorgaan terwijl het onderzoek nog niet is afgerond.
Mag de rechtbank over beslissen.
Zo is dat Berbaar.
@Harrie7949 | 03-12-19 | 18:47: oooh wacht, ik moest natuurlijk tegengas geven.... jammer joh!
@Harrie7949 | 03-12-19 | 18:48:
In zaken die het Recht betreffen heeft dat weinig zin, daar heb ik wat meer kaas van gegeten ;)
Ah even hypothetisch, Berbaar wordt verdacht van fraude en de rechtszaak vindt volgende week plaats. Er is natuurlijk voldoende overtuigend bewijs aangeleverd waardoor Berbaar voor drie jaar gratis kost en inwoning krijgt.
Plotseling blijkt dat er ontlastend materiaal opgedoken is waardoor zou blijken dat Berbaar onschuldig is. Maar dat ontlastend materiaal moet nog goed onderzocht worden voordat het bij de rechtbank aangeleverd kan worden.
Duurt nog een maandje of vier.
De rechter denkt: Laten we de zaak maar even aanhouden tot dat we alle stukken hebben.
Berbaar zegt: Ben je gek joh gewoon volgende week vonnis met de stukken die er nu liggen.
De rechter kan gewoon vrijspraak doen, Wilders compenseren voor een onnodige procedure waar hij een paar jaar van zijn leven aan heeft moeten besteden en een half ministerie achter de tralies zetten wegens informatie achterhouden dan wel de boel bij elkaar liegen.
@Zapata10 | 03-12-19 | 18:58:
Zo is dat Zapata10.
@Harrie7949 | 03-12-19 | 18:48:
Als deze wanvertoning betrekking had op een VVD'er, dan vloog de Trias Politica ons links en rechts om de oren. Terecht uiteraard, maar niet meer of minder terecht dan wanneer het om een Wilders of wie dan ook gaat. Dat principe weigeren sommigen systematisch te onderkennen, op het ridicule af.
Hmmm, het lijkt mij deze keer wel een juridisch dingetje om onderzoeksresultaten niet mee te nemen in de rechtszaak.
Dat is niet in de haak Berbie.
@Harrie7949 | 03-12-19 | 18:48:
Ja jeetje zo verpest je een trollenfeestje natuurlijk wel een beetje.
@W_F | 03-12-19 | 19:00:
Dat is een theoretische oefening denk ik.
@Zapata10 | 03-12-19 | 18:58:
Ja zo jaag je d'n Berry wel uit de draad. Head shot!
De rechtbank mag beslissen, maar niet kiezen voor schaamteloze corruptie.
Het past compleet in de hetze tegen Wilders. Vertragingspolitiek, stukken kwijt, een OM wat alles ontvankelijk verklaart wat de regering goed uit komt en niet ontvankelijk verklaart wat een proces tegen Wilders zou torpederen.
Samen met de weigering van de VVD om met de 2e partij destijds een coalitie aan te gaan en uit te spreken dat ook nooit te zullen doen, en andere partijen zich hierbij aansloten, is het wat mij betreft het grootste schandaal uit de Nederlandse politiek. Hoe een democratie wordt uitgehold, alles ter faveure van links-politieke machts- en poengeile klootzakjes met Rutte de heulende leugenaar en volksverlakker voorop. En niet te vergeten de leiband van Brussel waar deze smeerlappen als loopse honden aan meebewegen. En nee, ik ben geen PVV-stemmer. Hopelijk gaan er op tijd voldoende ogen open komende verkiezingen om deze roedel naar de vergetelheid te doen verdwijnen.
Breng je stem dan straks toch maar eens uit TEN faveure van de PVV.
Volgens mij spoort dit niet meer met een aantal fundamenten, volgens mij is ie toch al veroordeelt zonder straf maar vijf ruggen (belastinggeld) in hoger beroep. Nergens kan dit toch een eerlijk proces zijn en er is sinds het begin letterlijk gefraudeerd. Stop playing along.
Hoeveel tijd heb je nodig? 1 A4-tje per dag doornemen en dan hadden ze nou alle 30 of 40 velletjes al wel doorgenomen. Of zijn er duizenden pagina's of zo?
Er moet trouwens tweede WOB verzoek komen naar hoe de afhandeling van het eerste WOB verzoek is gebeurd. Welke journalist begint er aan?
Geert heeft al een flinke lijst verzameld van ambtenaren betrokken bij die eerste WoB. Elke ambtenaar die geen bewijs heeft dat hij dat in opdracht van zijn baas gedaan heeft kan de bak in wegens machtsmisbruik. Veel beter dan een tweede WoB.
Tactisch een geniale zet van het kabinet. vals spelen en toch nog zien te winnen.
.... en weten dat de gemiddelde kiezer het bij de volgende tweede kamerverkiezing toch weer vergeten is
Wat winnen ze dan, iedereen weet dat ze liegen en bedriegen, winnen ze dan van zichzelf? Lijkt me eerder een nog grotere nederlaag voor de allang vergane rechtsstaat
U en ik niet. Maar de gemiddelde doorzon-keuterboer helaas wel.
Maar het probleem dat blijft.
Wilders pesten... Grapperhaus domineert het fietsenhok op het schoolplein. Daar waar het huiswerk stiekem overgeschreven wordt...
Grapperhaus moet ook nog antwoord geven op de Kamervragen van SP’er Michiel van Nispen over Larissa Dumont. Hij heeft het dus nog even druk.
Nederland, corruptieland. De politiek is een smerig hypocriet, niet integer bolwerk waar de leugen regeert. Dit is ons land. Zover zijn wij weggezakt. Anarchie zal ons deel worden. Alle verschijnselen zie je dagelijks terug in de berichtgeving. Moord, crimineel gedrag, verkrachting, straatterreur, mesincidenten, kopschoppen, alles kan en wordt niet of nauwelijks bestraft. Een rechtstaat die zichzelf heeft opgeheven.
Juist niet. De rechtstaat laat ook een vuile politicus niet flikken wat em goeddunkt. Dat wordt gewoon keurig getoetst. Niets aan de hand verder. Fophef alom.
Wij zijn niet weggezakt, zij zijn weggezakt
@Shareholder II | 03-12-19 | 18:43:
Het is juist de rechtstaat, die nu de schijn op zich laadt, dat er iets te verbergen is, en dat dit een politiek proces is.
En verder is uw Brabbelbeer immitatie mislukt.
@Shareholder II | 03-12-19 | 18:43: Over jouw affectie met de rechtsstaat gesproken. Hoe verhoudt jouw duiding van een vuile politicus zich met enige neutraliteit m.b.t de uiteindelijke uitspraak ? Of beroep je je alleen op de rechtsstaat als het jouw uitkomt ? Dat keurige toetsen waar je het over hebt , daar zit de geur van een linksige reaguurder achter.
@Shareholder II | 03-12-19 | 18:43:
Af en toe bent u een vreemde man. Normaal zou u uit u plaat gaan om zoveel incompetentie. Maar bij de naam Wilders krijgt u altijd een waas voor de ogen. Vergeet Wilders nou eens en kijk enkel naar het democratische proces. Yep hier is niks democratisch meer aan. Nu is het wilders maar het kan u zo ook maar overkomen. Rechters en een OM dat beinvloed worden waardoor iemand geen eerlijk proces heeft en krijgt.
@ja,diedus! Ik ben niet de rechter die weegt ende toetst.
Ik vind het wel goed dat het gebeurt. En als die ex-vvd'er ballen had, dan ziet ie zijn eigen daden gewoon onder ogen ipv dat gejank erover. Just my 2cts.
@Shareholder II | 03-12-19 | 18:59:
Iedereen heeft recht op een eerlijk proces toch ? Hij loopt niet weg voor een veroordeling maar dan wel op een nette manier zoals het hoort.
@tweetybird: Democratisch proces? Meneer staat voor een strafrechter.. Hij gaat gewoon luisteren. Net als politici. En u.
En mochten Ivo of Le Grap' ook nog eens voor dat hekje moeten verschijnen.. then so be it. Maar voor mij pleit dat Greet er niet vandaan. Vind ik op basis van Geert's uitspraken.
@Shareholder II | 03-12-19 | 19:04:
U begrijpt er weinig van. Waas voor de ogen is dikke mist. Het gaat er niet om dat hij zich moet verantwoorden. Het gaat er om dat politieke figuren dat OM hebben beinvloed. En dat hoort niet en is zeer ondemocratisch. Voor wie het ook betreft. Maar blijft u maar in u waanzin enkel om de naam Wilders.En heb niks met Wilders maar wel met recht.Dat hier gewoon krom is.En geloof mij maar dat ik dat hetzelfde zou zeggen als een andere politicus dit was overkomen in die tweede kamer.Maakt niet uit van welke partij.Het is zeer krom.
@Shareholder II | 03-12-19 | 19:04: Doet toch normaal, de man stelde een vraag, en dat mag nog steeds in dit land. Lees ook even artikel 7 van onze grondwet.
@Shareholder II | 03-12-19 | 19:04:
Op basis van valse aangiften hebben we deze fucking show toch, bewaar je argumenten maar. Nvm.
@tweetybird | 03-12-19 | 19:19: Je draait het weer om. Moet jij weten. Jij hebt blijkbaar een mening, net zoals ik. Nou prima toch.
@thephysicist: Zeg dat tegen die rechter, dat ie dat effe moet lezen.
Burgerlijk verzet komt altijd van onderop, van hen die het eerst onder water komen te staan en daar geen ander antwoord op hebben anders dan primaire reacties. Maar ze zijn wel de kanaries in de mijn.
@Guiseppe | 03-12-19 | 21:01: Bovenop en onderaf.
Je moet werkelijk een hele lange adem hebben om je gelijk te krijgen van deze overheid.
En De Heer Wilders houdt het lang vol, langer dan diegene die op de verantwoordelijke postjes zitten.
Maar wat schieten we ermee op?
De Keizer draagt geen kleren en dat gaan steeds meer mensen beseffen.
@LiniaalRectaal | 03-12-19 | 19:38: En de kiezer staat in zijn hemd.
Diegenen.
Dat WOB ding, dat gaat nog eens heel groot worden. Maat niet heus. Zal wel hetzelfde lot treffen als het Referendum....
En net zoals er geen referendum over het afschaffen van het referendum kon komen, kan er ook geen WOB-verzoek plaatsvinden naar het afschaffen van de WOB.
Heeft geen prioriteit voor Slakkenhaus.
Tijd kopen...
Grapperhaus is geen minister maar het touwtje van rutte en die zat nog te dutten onder ze steen.
Geert is altijd piswoest. Dat zegt opzich niet veel. Het zijn gewoon niet zo'n snelle lezers daar op het ministerie.
Maar vind je nu wel of niet dat hij terecht woest is ?
@sprietatoom: Geert mag best vinden dat er sneller gelezen wordt.
@sprietatoom | 03-12-19 | 18:42:
Share vind Wilders een lul, meer kan ik er niet van maken voor zover.
@Shareholder II | 03-12-19 | 18:47:
Dit zaakje stinkt en ik kan je een neusspray aanbevelen want blijkbaar ruik je niets.
@Aap Noot Miesje | 03-12-19 | 18:47: Sharehol zou hem ook geen Geert mogen noemen. Dat mogen alleen mensen doen die hem een warm hart toedragen en voor gerechtigheid zijn.
@Normpje | 03-12-19 | 18:54:
Hij mag hem zelfs een lul vinden idc, wat zijn de argumenten.
@Aap Noot Miesje | 03-12-19 | 19:13:
Naast absent hè.
@sprietatoom | 03-12-19 | 18:51: Ik zie en ruik ook wel dat de zaak stinkt. Ik heb niet echt een hoge pet op van politici. Maar ik heb dat geboefte bij het OM niet nodig om te vinden dat Geert zich daar terecht staat te verantwoorden voor zijn gore geintjes. Gewoon mijn mening. Vond ik al voordat het Faal-OM weer eens werd genoemd. Ik zie het probleem niet.
@Shareholder II | 03-12-19 | 20:49:
Als je het probleem echt niet ziet geef ik het op. Iedereen heeft recht op een eerlijk proces en dat wordt hem ontnomen.
@Shareholder II | 03-12-19 | 20:49: Mocro-maffia? Plofkrakers? Straattuig? En dan zonder tranen beweren beweren dat er geen Marokkanenpobleem bestaat? Ergens in een achterkamertje geleefd soms?
@Nelis SplitBloes | 03-12-19 | 23:30: Vergeet kleiner leed zoals zwembad en sinds kort ook sauna terreur niet. Of beroven van zwakke ouderen.
Het filmrolletje all over again.
Best te begrijpen dat het langer duurt. De shredder is stuk gegaan.
Slaan die niet af als ze te heet worden en dat ze dan eerst moeten afkoelen voor je ze weer kunt gebruiken?
In dit geval de Club Der Achterbaksen maar vooruit.
hej , dingen raken kwijt daar. Dat is gek
Enge kerel die Grapperhause, je ziet aan hem dat hij niet deugt.
Hij zou niet misstaan hebben met een bepaald uniform aan in een bepaald c!ubje!
@Harrie7949 | 03-12-19 | 18:53:
Zeker niet ! Elke keer de rechtsstaat naar eigen goeddunken oprekken, dat moet een keer ophouden. Die kerel had daar nooit mogen zitten.
Er is hier duidelijk een minister niet de baas op een ministerie.
Dat mag bij dit ministerie geen noviteit heten.
Als we straks op 20 miljoen inwoners zitten waaronder minstens 3 miljoen moslims dan is deze minister misschien een moslim en krijgt Wilders zweepslagen voor zijn uitlatingen.
Dit zijn geen grappen Grapperhaus!
REAGEER OOK