GSTV. Tom Staal naar The Jungle bij Almere
Jups. Een vluchtelingenkamp in de Hollandsche polder. Zeau 2018
Franse toestanden in Flevonistan! Een supergeheim tentenkamp met documentloze migratiërs nabij Almere. Een heus Calais in de polder. Het zal toch niet? We kennen de verschrikkelijke beelden van het EU-ghetto in Noord-Frankrijk. Plaggenhutten van asbest en golfplaten en op een hoop geklonterde dobbermensen die eten moeten zoeken en in de bosjes kakken. CDA Flevoland maakte zich al ernstige zorgen, en de PVV stelde maar weer eens raadsvragen over illegale gelukszoekers. Hoog tijd om onze eigen migrant Tom Staal naar Oosterwold te sturen voor een hartverscheurende Tineke Ceelen-reportage over een illegale nederzetting.
Reaguursels
InloggenZie je wel dat er mensen zijn die in Al Mere nog net niet dood gevonden willen worden
Heel Almere is toch al een vluchtelingenkamp van kanslozen?
Je niet thuis voelen in je eigen land. Het ergste gevoel van ontheemding.
Ze kunnen toch bij NPO ers op zolder
Mensen ga terug studeren (voor diegene die dat nog niet aan het doen zijn), en leer een andere taal, je gaat het nodig hebben, bedankt me achteraf.
Zijn dat kavelkrakers of gewoon kopers, die die kochten met valse redenen.
Het hele "vluchtelingen" concept is een krankzinnig virus dat zich pakweg vanaf de jaren 80 over Europa heeft verspreidt. Waarom moeten sinds een jaar of dertig "vluchtelingen" ( over gelukszoekers wil ik het niet eens hebben) plotseling in welvarende landen 1000den kms van huis "opgevangen" , lees : voor altijd gehuisvest, worden ? Welke idioot heeft dat bedacht? Wie is er gebaat op de middellange termijn met het omvallen van het sociale bouwerk dat hier met dubbeltjes en kwartjes is opgebouwd of wie is gebaat bij de reeds sluimerende cultuurclash tussen moslim en autochtonen ? Links had hier geen antwoord op en heeft het nog steeds niet . In 2002 werd Rosenmöller geinterviewd door Frans Bromet ( vpro) .De interviewer kwam uit onverdachte hoek immers vpro , maar de vragen vielen wat tegen .Bromet had oa wat vragen mbt de ontstane problemen in de wijken in de grote steden en het omvangrijke beslag op uitkeringen . Zie het verbijsterende geleuter van Rosenmöller over "spiraal doorbreken" etc etc .. en zie vandaag de dag de stand van het land : een nog veel hoger en voortdurend beslag op uitkeringen , om over de cultuurclash nog maar te zwijgen . www.youtube.com/watch?v=UXJdmuyBxtQ&a... vanaf 8.00 tot 12.30
Juist!!
Het kan hard gaan : wat nog niet zolang geleden de Zuiderzee was .. waar mijn opa op de schop heeft gestaan , " huist" nu een internationaal gezelschap : de Tsjech ( zie auto) en inderdaad gelukszoekers uit alle windstreken ... allemaal klaar om het handje op te houden ..( muv de tsjech)
Mijn opa en Drees draaien zich om in hun graf.
Nederland is gewoon een open inrichting afgelopen 40 jaar gasten opgevangen die in hun eigen land werden uitgekotst , en nu nog een schep er boven op tuig uit afrika opvangen , het gas wordt 75% duurder en doorwerken tot je dood bent en dit alles om de open inrichting te bekostigen , en nee ik heb geen vvd gestemd net zoals mijn 500 collega's , de enige die hierop gestemd heeft is mijn werkgever 1 vvd op 500 nee stemmers , er is duidelijk iets mis in deze openinrichting .
laat nu net in Brussel gezocht worden naar een binnenlandse opvanglocatie... vrijwillig!
De opgetuigde juridische mensenrechtenboom (djiesus) was toch ook voor dat hele grote buitenland en de Derde Wereld om er van te leren ?
Nee, het was onze westerse Auseinandersetzung tot de 2e Wereldoorlog.
Want het Westen denkt na in het Westen over zichzelf.
Die andere culturen zullen dat nooit doen en onze ondergang ligt in mijn constatering dat we niet kunnen voorstellen dat anderen niet zoals wij denken en doen.
En, guess what, dat vinden zij ook van ons.
Maar wij waren hier eerder.
Godenzo.
De mevrouw van de stichting is een typisch voorbeeld van de linkse kliek: Bijvoorbeeld hier: stedenintransitie.nl/interview/cultur...
staat een stukje over haar eigen achtergrond (multicul familie uit Duitsland, vervolgens in diverse landen waaronder Gambia geleefd, 'gestudeerd' en familietherapeut) en haar grote fout is dat ze vast heel goede bedoelingen heeft maar vervolgens naar andere culturen gaat kijken terwijl ze beter dichter bij huis had kunnen kijken.
Ze ziet enkel mensen die 'zich eenzaam voelen... als nieuwkomer in een vreemd land'.
Dit domme gansje kan ook kijken naar mensen die 'zich eenzaam voelen... in hun eigen land'. Doordat ze zich steeds minder vertegenwoordigd voelen, die het gevoel hebben dat er niet langer naar hen geluisterd wordt, die voelen dat 'nieuwkomers' zelfs met een bevestigde illegale status gewoon mogen doen waar ze zin in hebben...
Maar helaas. Dit domme gansje stapt daar met 7 mijls laarzen overheen en heeft zich 'verbonden' met de zielige asielzoekers.
Ik noem dat ondenkbaar en ondankbaar.
Ik heb de link even aangeklikt, en inderdaad: ze heeft overal gewoond en gestudeerd: Duitsland, Gambia, Engeland. Een echte globetrotter. Toen kwam ze 5 jaar geleden aan in Nederland. En wat zijn haar Nederlandse ervaringen?
"Ik kwam hier vijf jaar geleden hoogopgeleid aan en heb veel nare ervaringen gehad. Ik werd op straat beledigd onder het mom van ‘wat doen al die asielzoekers hier!’"
Afgezien van het feit dat ze kennelijk wel heel snel de Nederlandse taal beheerste om te horen dat ze op straat werd beledigd, is het wel weer erg typisch dat deze migrant - die zich kennelijk toch vrij makkelijk van het ene naar het andere land beweegt - ondanks de "nare ervaringen" toch maar weer in dit abjecte, racistische land blijft hangen. En bovendien plannen met ons land heeft waarvan je je kunt afvragen of oorspronkelijke Nederlanders die plannen ook zo dolletjes vinden, en er misschien überhaupt iets over te zeggen hebben:
"Ik wil hier een thuis creëren voor mensen van over de hele wereld".
Kan ze dat niet lekker in Gambia gaan doen?
Almere IS ook een vluchtelingenkamp, ontstaan tijdens de etnische zuiveringen van Amsterdam door burgemeester Cohen en zijn extreem globalistische kameraden bij de Stopera. "De rancune de stad uit".
Het doel was (en is) om van de hele EU een vluchtelingenkamp te maken.
Begon al onder Polak en van Thijn, Briljant nagedaan door Kees van Kooten in de arrogent: www.youtube.com/watch?v=DkIQ3ZNTXPI
Gemeente Almere heeft zelf weer eens zitten slapen: www.omroepflevoland.nl/nieuws/143840/...
'Mooi landelijk Almere', da's al zowiezo raar.
Als je de deur open laat staan heb je kans dat er iemand binnen komt.
Muhahahaha......... Ach gut, ook met geld ontkom je er niet meer aan.
Jammer joh, nu is het te laat.
www.youtube.com/watch?v=w1_MNIhgaOY
Col. Kurtz: "... Because it's judgement that defeats us"
Almere en Amsterdam zo snel mogelijk afschrijven, hek er omheen en afscheiden van Nederland! Maak er maar een leuk reservaat van voor toeristen en vluchtelingen. Soort Oostvaardersplassen in het groot. Grensbewaking instellen met "schiessbefehl" voor iedereen die uit de heilstaat wil ontsnappen. Kijken hoe snel de salonsocialisten en de grachtengordel idealisten dan afscheid nemen van hun linkse idealen...
Wat ik ervan weet is dat destijds veel Amsterdammers gevlucht zijn naar Almere. Lekker dan, van de regen in een stortbui.
Het wordt hoog tijd dat we politiekcorrecten gaan deporteren. Laten we beginnen met die 200.000 leden van politieke partijen. Kan vrij snel. De registratie is er, de logisitiek is te regelen. Even een strandje in Libië prikken. Voila.
.
Even serieus. De overheid kan maar beter eens gewoon de wet zonder aanziens des zieligheids gaan handhaven. Niet om het een of ander, maar ik ben niet veel langer van plan mij aan de wet te houden als die voor anderen niet opgaat. Als die anderen ook nog eens opdringerige niet uitgenodigde gasten zijn of linkse landverraders al helemaal niet.
Klein probleempje; als u zich niet aan de wet houdt wordt er plotseling wèl gehandhaafd.
@Lupuslupus | 30-06-18 | 09:18
Klopt. Het is echter niet mijn intentie om crimineel te worden. Er is nog een hoop “wetgeving” die uitgaat van goede wil want niet handhaafbaar. Dat kan de overheid in ieder geval flink geld gaan kosten. Een begin.
Ik weet niet precies hoe u dat bedoelt maar in ieder geval is het mijn intentie (en tot nu toe gelukt): onder de radar blijven. Doe niets waar ze je op kunnen pakken.
Volgens mij is een groot deel gewoon Oostblokker... Mensen die hier voor een habbekrats in de neoliberale EU heilstaat van Rutte & co komen werken zodat het VVD gajes de zakken kan vullen.
Oostblokkers worden gewoon en normaal betaald hoor. Die vragen voor 1 dag werk (2 personen) zonder BTW 750 €. En zeg niet dat het niet waar is want ik heb dat zelf meegemaakt. Heb toen de klus maar aan een Nederlands bedrijf gegund. Was met BTW de helft goedkoper.
Ik heb 6 jaar ong in een studentenhuis gewoond, nou ja niet echt studentenhuis er kwam van alles in vanuit het buitenland. Elke oostblokker die wij kregen werkte zich suf en zat daar tijdelijk omdat ze via de woningbouw later wat zouden krijgen, ze spraken welliswaar gebrekkig nederlands maar maakten altijd een praatje. Niet de schoonsten en ook niet de netste maar ze betaalden altijd op tijd. Polen hebben een heel systeem kwa vervoer bedacht om hun vrouw eens in de zoveel tijd een weekje over de vloer te krijgen.
Daar tegenover hadden we ook mensen uit pakistan, iran, marokko etc. en daar hadden we altijd gezeik mee; zaten er tijdelijk omdat ze eruit werden gezet door de huisbaas, betaalden nooit internet op tijd tenzij je ze eraf schopte, zeiden nooit wat en dealden drugs vanuit de kamer (ne ik verkoop niet, ik koop alleen dat is geen drugsdealen) dus vage figuren in huis. Hele discussies waarom je als vrouw in je eigen huis volgens hen als een paraplu moest rondlopen terwijl je zelf NLer bent en de onderbuur vond allemaal ruk doekjes in dr tuin die een paki viespeuk uit het raam knikkerde elke keer als hij klaar was. Oja en nooit werken, deurwaarders etc.
Als volgevreten arrogante romeinse keizers, denken de Westerse linkse deugburgers dat ze de wereld wel even laat zien hoe het moet...
Let maar eens op wat er met die linkse deugburger gebeurt als ze straks de rekning van hun zelfgeorganiseerde ondergang krijgen. Dan veranderen die linkse deugburgers in 1 nacht in neonazi's.
Gemeenteraad heeft hier niets te zoeken. Orde- en wetshandhaving is de plicht van de burgemeester.
.
De burgemeester ontruimt of de burgemeester breekt contract met de samenleving en moet weg
.
Tenminste in een rechtstaat. Is Nederland dus niet.
Dat wordt wat met Femke Halsema in Amsterdam.
Wat is er mis met bed, bad en brood opvang voor illegalen? Ik begrijp die links-gekkies niet. Gewoon daar opvangen of zet ze aan het werk in de kassen.
Lees die eerste zin nou eens heel goed terug.
Wat begrijpen stommertjes als u nou niet aan de term illegaal?
.
Ik snap overigenscbest dat u het wel snapt en dat dit soort teksten vanuit een kwaadaardige intentie tot stand komen.
https://www.parool.nl/photoseries/articlephotos/4600732/e69aaee9-6543-4a01-aeb1-e37271fdc64f
Ik moest dit even kwijt. U begrijpt.
Brrrrrrr maar veelzeggende foto. Aanschouw de grachtengordel gutmensch.
Ik begrijp het probleem niet. Kamp is illegaal en kan gewoon vanochtend nog ontruimt worden.
Zodra het om asieleisers gaat wordt er niet meer gehandhaafd. Het is de overheid zelf die de segregatie bevordert. Als je een kleurtje hebt kun je in dit land alles flikken maar o wee als je een biertje op straat drinkt.
Maar dit gaat niet(!) goed. Tot nu toe slikt de bevolking het maar alles heeft een breekpunt. Er komt een tijd dat de bevolking het op alle fronten voortrekken van asieleisers niet meer accepteert.
"Als je een kleurtje hebt kun je in dit land alles flikken maar o wee als je een biertje op straat drinkt."
LoL. Onze NSB-freule.
@Lupuslupus Welnee, jij wordt keihard recht in je gezicht uitgelachen en vernederd, en jij pikt het gewoon sukkel! Ze houden je lachend weer nederig door een Burkaverbod in te voeren, en lachen jou zo nog jaren langer uit omdat jij dit voldoende vindt en over dit nutteloze detail ook nog debatteert. Jij bent geen burger in Nederlander, maar een nederige blanke betaalslaaf dom genoeg om m te laten denken dat ie iets te vertellen heeft.
DKS; U trekt de stelling (of de waarneming) van lupus in twijfel?!
Zucht, wanneer vallen de schellen u van de ogen?
Ach Eenzame, laat gaan. Die vent spoort gewoon niet. Iemand van wie 2 familieleden (w.o. het broertje van mijn vader, 17 jaar oud) door de moffen zijn gevangen gezet en daarna op de Waalsdorpervlakte zijn doodgeschoten omdat ze in het verzet zaten, uitmaken voor NSB-er. Dan ben je niet alleen een graftak maar tot in èlke vezel van je lijf kwaadaardig. Pas op voor zulks als je ze ooit tegenkomt.
@EEnzame SchizofrEEN | 30-06-18 | 10:09 |
Nooit. Die schellen gaan nooit van de ogen. DKS heeft geen e.n.k.e.l. recht van spreken daar meneer/mevrouw/anders ergens in het Oost-blok (Hongarije geloof ik) woont en dus verschoond blijft van hetgeen waar u en ik als "gewone Nederlander" wél last van hebben. Het is makkelijk de maat nemen als je zelf niet in de drekzooi hoeft te verblijven. De beste remedie is dit sujet met zijn/haar/anders kwaadaardig gestook, gescheld en de obligate jij-bakken lekker links te laten liggen en, indien mogelijk, onder de "block"-knop te zetten. Scheelt u een hoop ergernis.
@Lupuslupus | 30-06-18 | 10:29 |
Mensen als u zien het gevaar omdat u nog weet hoe dat gevaar er uitziet. Ik snap de felheid van uw tegels dan ook maar al te goed. Ik kan niet bogen op uw (nare) ervaringen. Maar ik heb dan weer wel de geschiedenis van de Lakota bij me. En zoals ik van de week al zei; Als je als volk té ruimhartig bent met het binnenhalen van mensen die diametraal tegenover jouw waarden/normen, tradities en cultuur staan zul je uiteindelijk overlopen worden. Ten tijde van de Europese invasie in wat toen de Nieuwe Wereld werd genoemd dachten de diverse indiaanse volkeren ook dat het wel los zou lopen. "Geef ze de tijd. Over een paar generaties houden ze ook van de Aarde en leven ze net als wij." Wel, we weten allemaal hoe dát is afgelopen. Laat het een waarschuwing zijn voor de huidige tijd.
Anarchie viert hoogtij bij die linkse lui. PvdA, groenlinks D66, allemaal lappen ze de regels aan hun laars en maken er hun eigen regels van. Die laatste zin uit het interview is de spijker op de kop: oppakken, in het vliegtuig laden en wegwezen met deze gelukszoekers!
Nederland moet eens beginnen met een beetje harder optreden.... en vooral bij mensen zoals deze vrouw, flink straffen. die menen hier in Nederland even zelf het heft in handen te nemen.
vies vies volk, net zoiets als bij die krakers.. "we are here"
Die ellende ontstaat door bepaalde idioten die zulk volk helpen en de media op zoeken.
En dan durft ze ook nog te zeggen met haar grote bek, dat niemand hun in huis wil,,,,
Zou zeggen verplicht zulke schreeuwende "WELCOME" mensen , ook op protesten hun naam adres te geven en breng in het vervolg die mensen naar hun toe, en laat ze zelf maar betalen voor deze mensen, en als ze gepakt worden bij diefstal of wat dan ook betalen.
.
zie hier nieuwbouw wijk, je moet er maar een huis gekocht hebben...
Heb je je diep in de schulden gestoken om een huis te kunnen kopen, krijg je zoiets in je achtertuin. Nu maar hopen dat er iemand tussen zit die wat in de melk te brokkelen heeft in de gemeenteraad. Want - en in dit geval zeer terecht - NIMBY. Je bent gewoon nergens meer veilig. Nou ja, wellicht ergens in een klein dorpje maar als je in de Randstad werkt - en daar is nou eenmaal het meeste werk - heb je daar ook niets aan.
Verdienmodel:
Subsidie
Zielig doen = NPO/Jinek = Populisme = Die Wilders/Tjerrie = Arme kinderen
En nog steeds blijven mensen op vvd/DDR66/GL stemmen.
Blijkbaar verdienen we niet beter.
"We" is generaliseren. Er zijn b.v.1,2 miljoen PVV-stemmers dus die hebben dit zéker niet verdiend.
Dit is een aanval van binnenuit. Een soort auto-immuunziekte die het eigen lichaam sloopt. Er bestaat een woord voor dat met “K” begint. Een akelige ziekte die alleen genezen kan worden door heel Links te amputeren.
Hit uit de jaren 90... weer helemaal actueel.....
/www.youtube.com/watch?v=MPlb9HoOCxs
Is dat niet een beetje ver weg om een baan te zoeken? Maar toch: veel succes.
@_Papillon: Moest denken aan 500 Miles van The Proclaimers. *mp3 opzoeken doet*
Het is wachten tot een bepaalde generatie deaud is. Mijn ouders (volkskrant lezers, lid van artsen zonder grenzen) zijn zo ongelooflijk pro EU. Heb daar een keer ruzie meegekregen. Stront in de ogen. Die denken nog steeds dst EU oorlog voorkomt. De reden waar de samenwerking ooit tot stand is gebracht. En dat de EU alleen maar goed.
@upbeat
De reden dat je ouders zo zijn, is bijna kinderlijk: ze kijken namelijk elke dag naar de Nederlandse Propaganda Omroep (NPO). Waar dit soort mensen met stomme verbazing naar een Noord-Korea kijken, zien ze niet dat ze in de dezelfde situatie zitten, maar het is hier veel beter gecamoufleerd. Erg triest, omdat het vaak personen betreft die dichtbij je staan, zoals familie, vrienden en collega’s. Het zou hilarisch zijn, ware het niet dat de gevolgen van hun stemgedrag desastreus zijn. Ceterum censeo NPO esse delendam, hoewel je het ‘ceterum’ er wel af mag halen, want dat was intussen wel duidelijk, dunkt me.
Ik snap dit helemaal.
Stap een willekeurig Nederlandse verjaardag of familiefeest binnen en de onderwerpen zijn altijd zonder uitzondering: werk, weer en Max Verstappen.
Breng het onderwerp 'vluchtelingen' ter sprake en de reactie zal altijd in de trant zijn van "misschien heb je wel een punt, maar ik ben geen vieze PVV-racist" en "zo zielig altijd die arme stakkerdjes op hun rubber bootjes".
Zie het onder ogen: we are fucked.
Klopt @Upbeat... de NPO is pro Brussel en pro asielzoekers.
Ook al geeft Brussel 60 miljard euro aan Griekenland gratis weg... dan nog zal de NPO zeggen dat het grote EU goed voor ons is.
Wij betalen 10 miljard aan Turkije en Griekenland voor de opvang, zorg en huisvesting van ''vluchtelingen'' en dadelijk gaan we ook een hoog bedrag aan Italië, Libië en Algerije betalen.
Met als resultaat dat vanuit Italië dadelijk een hoop nieuwe asielgerechtigden vanuit Afrika en moslimlanden naar Nederland mogen komen.
Wij betalen elk jaar 8 miljard euro contributie aan de geldwolven in Brussel, daar hoor je niemand over bij de NPO.
Als Engeland wegvalt via de Brexit dan moeten we ieder jaar 11 miljard euro aftikken in Brussel.
En toch blijven NPO, D66 en andere politieke partijen keihard zeggen... dat het grote EU goed voor ons is.
Tot we over 4 jaar een nieuwe recessie belanden... dan zitten we met een volgepropt Nederland met grote woningnood, dichtgeslibde wegen en veel migranten die van een uitkering afhankelijk zijn.
Deze berichten zul je bij de NPO niet horen... maar over 4 jaar is dit wel de werkelijkheid.
Voor wat betreft een oorlog voorkomen hebben je ouders wel gelijk, het zou echter mooi zijn dat de EU zich daartoe beperkt in plaats van te beslissen welke stofzuiger ik in Nederland mag gebruiken. Als 82 miljoen Turken en heel veel Afrikanen Italie binnen komen in eerste instantie uit stress en geen toekomstbeeld voor kinderen in hun land, en er zou geen Europese Unie zijn, dan gaan als eerste de toch al financieel zwakke zuid-europese landen ten onder, en denk je nu echt dat als Nederland zelf haar grenzen gaat bewaken, wij ook maar enige tegenstand kunnen bieden aan een grote invasie? We kunnen simpelweg gewoon helemaal niets waar spierballen voor nodig zijn, hoe treurig dat ook is, het is een feit, je leeft hier in een land vol met watjes met een grote mond, dus een europese samenwerking op millitair gebied is noodzakelijk. Het is vreselijk om te zien dat al ht Europese geld niet besteed wordt aan militaire versterking langs de buitengrenzen, maar aan onzin projecten.
upbeat | 30-06-18 | 06:55 | reageer
Dat zou nog niet gek veel veranderen. We zitten immers ook met een shitload aan übernaieve groenlinkse landslopers. Niet te overtuigen met feiten, enkel met gevoel, emoties en idealistisch geleuter.
EU is te groot. Kijk naar dossier kweekvlees. Nederland durft dat nog niet vrij te geven omdat de EU daar nog over moet beslissen. Ik begrijp dit niet dat nl daar niet tegen in gaat. Dit is kennis economie, dit is een goed om dierenleed aan te pakken. Geen enkele politieke partij die deze kar wil trekken in Brussel en zegt wij gaan aan de gang.
Nog over oorlog in Europa. Wij hebben vrij recent nog een Kosovo oorlog gehad. Het gebied voormalig Joegoslavië is nog steeds onrustig. En dit kon de EU zonder hulp van USA niet oplossen.
www.google.nl/amp/s/www.bright.nl/nie...
In de reaguursels kan ik er niets over vinden, maar volgens mij gaat het hier om meerdere bouwkavels, waarvan 1 eigenaar van een bouwkavel, ik neem aan de vrouw in beeld, beslist heeft even te wachten met het bouwen van een huis, en het kavel te gebruiken voor vluchtelingen opvang. Vermoedelijk zit daar dus veel meer achter, geen geld om een huis te bouwen, echtscheiding misschien. Zo te zien bouwen de andere kavels ondertussen vrolijk verder, vandaar de Cz auto en de welbekende rondslingerende Rockwool en Ytong verpakkingen. Maar waarom bouwt aziatisch getint deugmevrouwtje haar huisje niet? Waarom beslist zij haar kavel in te richten met een Braziliaanse bamboe riethut en afgedankte bungalowtenten? Wat staat er in haar bouwvergunning?
Misschien heeft ze wel ontdekt dat als op een bouwkavel niet gebouwd is zo''n kavel ook onder krakersrecht valt en dus te kraken is. Bijvoorbeeld een echtpaar dat een kavel toegewezen heeft gekregen maar in scheiding ligt en niet kan bouwen, een bouwbedrijf wat failliet is, dus mogelijk een slim links deug(niet)je die nu dat kavel gekraakt heeft en er vluchtelingen in stopt, ze riep net niet we are here....
@_Paplllon wordt wegjoris kampioen lol
@Papillon... het gelijkmatig verdelingsplan van Merkel over de EU-lidstaten, daar komt niets van terecht...
1. de landen in Oost-Europa hebben dit niet plan niet ondertekend
2. asielzoekers waarvan 95% moslim... willen niet naar het katholieke Polen of de andere Oost-Europese landen
Met als gevolg dat 3/4 terecht komt in Duitsland en Nederland - hetgeen ook nu het geval is.
Dadelijk wordt het erger, want degenen die vanuit de opvangcentra in Italië worden doorgestuurd richting West-Europa hebben 100% recht op asiel.
Degenen die verder mogen weten 100% zeker dat ze in NL asiel krijgen.
Waarbij Nederland favoriet is omdat hier de opvang, huisvesting, zorg, extra aandacht, begeleiding en uitkeringen beter zijn dan in Duitsland.
Hier hoeven statushouders tijden hun 3 jaar inburgering niet te werken en behouden ze 100% hun bijstandsuitkering... ook nadien zie je dat 75% langdurig afhankelijk is van deze uitkering.
De fout ligt niet bij deze mensen maar bij onze lakse overheid en gemeenten.
@Papillon... wat veel mensen niet weten---> Zweden heeft sinds 2014 een ''asielstop'' ingevoerd. Ze zeggen heel eerlijk - we hebben maar 11 miljoen inwoners en een nog groter aantal asielzoekers kunnen we financieel en maatschappelijk niet behappen.
Het is opvallend dat dit feit in Nederland door de (linkse) media wordt verzwegen.
Wat doet de Nederlandse Overheid- ondanks het feit dat we maar een klein land zijn en de afgelopen 40 jaar al meer dan 1 miljoen asielzoekers hebben opgenomen... gaan ze rustig door met de opvang, huisvesting, zorg en uitkeringen aan asielzoekers afkomstig uit heel de wereld.
Bij de eerstkomende economische recessie bereiken we het punt dat we dit financieel en maatschappelijk niet meer kunnen behappen... grote woningnood, dichtgeslibde wegen met veel onvrede en onbeheersbare spanningen.
De voortekenen worden nu al zichtbaar... denk dat over een jaar of vier het zo ver is in Nederland.
De schuld ligt niet bij de migranten, want zij doen wat wij ook zouden doen en dat is hierheen komen... de schuld ligt 100% bij de Nederlandse Overheid en gemeenten die nu al kunnen zien dat we dit ''onbetaalbaar'' verhaal niet lang meer kunnen trekken.
@Papillon... een goede vraag - waarom krijgt Zweden wel een asielstop voor elkaar en waarom lukt dit bij ons niet?
Het antwoord is----> Geert Wilders.
Door Wilders is er een taboe en spreekangst ontstaan omtrent woorden als asielzoeker, migrant, moslim en allochtoon.
Niemand wil vergeleken worden met Wilders, dus iedereen in Nederland houdt angstvallig zijn of haar mond... zowel in de Kamer, als op radio en TV.
Je hoort hier relatief weinig over (kijk maar bij de NPO) en zeker niet omtrent het onbetaalbaar wordend kostenplaatje voor opvang, zorg, huisvesting en uitkeringen. Het aantal ambtenaren wat dagelijks bezig is met de opvang (COA) bij het IND en vreemdelingenpolitie en via de gemeente met begeleiding, zorg, huisvesting, studie en uitkeringen ten behoeve asielzoekers en asielgerechtigden loopt in de miljarden. Ook is veel geld gemoeid met het naar hier halen van familieleden.
Door Wilders durft niemand in NL hierover te praten... in Zweden zijn (waren) deze dingen wel bespreekbaar en daarom heeft de overheid ook kunnen besluiten om een asielstop in te voeren.
Kan het ook anders zeggen: stel dat Wilders morgen zou wegvallen - dan zul je zien dat andere politici en Kamerleden wel hun zorgen hieromtrent durven te uiten en zul je zien dat dit via de Nederlandse media bespreekbaar wordt.
Nu zit alles op slot en gaan we tegen beter weten in... gewoon door met ons onbetaalbaar en onbeheersbaar geworden migratiesysteem.
Dat zijn een hoop woorden voor "euthanasie"..
Het overal hetzelfde, nu is Sanches de baas in Spanje, socialist.
Geef een miljard , zegthfij tegen Merkel en wij nemen jullie vluchtelingen. Geeft hier de werknemenrs 3% en ensieoen iets omhoog en denkt daarbij niet aan die uitkeringen van die vluchtelingen, als ze wat krijgen , weet ik niet, maar we zitten er mooi meer opgescheept en Merkel met een grote broek thuiskomen, zie je wel , top gelukt, met als Italie.
Het is nog perverser, de eerst volgende crisis gaat het mes in de sociale voorzieningen. "Niemand heeft deze crisis kunnen voorspellen.", horen we dan.
Ondertussen in ander nieuws is Wouter Bos (ik ga het de mensen nog een keer zorgvuldig uitleggen) benoemd als beheerder van een pot met geld. De oogkleppen mogen af, PvdA is inmiddels met GL onderdeel van de vv(d)-mee-stemmers geworden. Gaaf!
@O2Neutraal | 30-06-18 | 09:35
Die crisis is er al lang. Al zeker sinds de jaren ‘90, en alle sociaal geografen weten de oorzaak ervan ook wel. Op de ministeries weten ze al heel lang dat zowel Janmaat als Fortuyn als Wilders gewoon keihard gelijk hadden en hebben,maar dat mag niet hardop gezegd worden. Want dat zou betekenen dat je ook hun oplossingen daarvoor legitimiteit geeft en dat kan niet, want dat willen ze niet. Het antwoord van de politiek, in lijn met de 3e weg van Kok, Zalm en co. was heel eenvoudig: transitie van verzorgingsstaat naar participatiesamenleving (zoals dat dan nu heet). Ontmanteling van de voorzieningen en zelfredzaamheid, meer mantelzorg en vrijwilligerswerk.
Waar gaat dat mis? Er is niet daadwerkelijk bezuinigd of ingekrompen bij uitvoering van sociale voorzieningen, maar er is verschoven van uitvoering (dat moeten de amateurs doen, de mantelzorgers en vrijwilligers) naar controle, management en controle. En controle. Die crisis die je voorspelt is er dus al heel lang.
Misschien gek, maar ik heb nog nooit een asielzoeker gezien.
En ik woon redelijk centraal, zogezegd.
Daarnaast kom ik ook nog steeds niks tekort.
Ik snap het probleem, maar ik zie het niet...
Tel de inflatie en je spaarrekening eens bij elkaar op mongool. Doe daar de wachtlijst voor een huisje voor je kids bij icm een dronken Junker en tel uit je winst.
Waardeloos dat slavenvolk. Verbanden zien ho maar.
En begrijp me niet verkeerd. Ik kom ook niks te kort maar ik zou t nog godsgruwelijk veel beter kunnen hebben zonder verplichte afdrachten en weetikveelallemaalwatmeer
Dus aangezien ik voor mezelf werk, verhonger maar lekker!
Als ik in Nederland ben, zie ik ze ook nooit.
Wij hebben het beste migratiesysteem van heel Europa. Hier krijgen asielzoekers die uit ''onveilige'' landen of onveilige gebieden komen direct opvang en verblijf in een AZC... dit wordt geregeld door de COA met elke dag gratis eten, drinken, slapen, zorg en zakgeld.
Als statushouder krijg je via de gemeente gratis een ingerichte woning met extra aandacht, zorg en begeleiding plus automatisch een bijstandsuitkering. Ook mag je je naaste familieleden op onze kosten naar NL halen die dan ook al deze dingen gratis krijgen.
Iedereen heeft tegenwoordig internet, het is begrijpelijk dat asielzoekers graag naar NL komen.
Noem mij een ander land in de wereld waar dit beter is geregeld dan in Nederland?
De Nederlandse Overheid is buitengewoon correct en punctueel... op internet kun je een lijst vinden van de ''huidige'' onveilige landen en gebieden - dikwijls zijn dit moslimlanden.
De mensensmokkelaars kennen deze lijst en weten dat asielzoekers afkomstig uit deze gebieden gegarandeerd opvang en verblijf krijgen in een AZC.... met een goede kans dat ze statushouder worden.
Waar is Den Haag in mee bezig - over 20 jaar hebben we hier 25 miljoen inwoners, met een onbetaalbaar kostenplaatje.... met een permanente woningnood en dichtgeslibde wegen. Hoe lang wil Den Haag hiermee doorgaan?
Er komt een tijd dat rijke en werkende Nederlanders dit land zullen ontvluchten,
je hoeft geen helderziende te zijn om dit te kunnen voorspellen.
"Noem mij een ander land in de wereld waar dit beter is geregeld dan in Nederland?"
Zweden?
Dat geen enkele Groenlinks stemmer in Almere die families heeft willen opnemen. Schokkend.
En verder, laat het maar Almere in het nieuws brengen, maar wel even voor de FLORIADE netjes maken a.u.b. dank u wel.
Iemand anders nog een kuipje schaafbeschaving?
Fuck die chirurgen, kijk dit, dat lijkt mij belangrijker.
www.rijkswaterstaat.nl/formulieren/aa...
Misschien ook iets voor johnny quid, bijna mijn buurman.
Ach ja, oud bm Almere zei toch al no go zone, toch? anne marietje? Wollah!
3 miljard euro voor Almere om alle voort-vluchtelingen tegen te houden om verder het land in te trekken.
Soort Turkije-deal.
Duidelijke wegjoris meneer, gewoon terug gaan waar je vandaan kwam.
Mensen die eerlijk zeggen waar het op staat, vijf reeten.
Maar dat wordt niet altijd gewaardeerd. Het zal me niet verbazen als deze meneer zijn huis ongevraagd bezoek krijgt van een creatieveling om het te verfraaien.
Stichting Inspiratie, en Stichting Creatief met Atoombommen zouden hier de handen moeten ineenslaan om samen een oplossing te zoeken voor dit schrijnende probleem.
Er is zoveel know how (Koreaans voor atoombom) en zoveel inspiratie.
SICA, creatief met atoombommen.
Interessant verhaal Papillon maar heb je hem toen ook gevraagd waarom hij nadat hij "zoveel in het buitenland" had gewerkt afhankelijk was van 600 euro aan AOW? Ergens is daar dus iets mis gegaan. Gewoon effe doorvragen en dan blijkt waarschijnlijk dat hij alles heeft verbrast. Ik ken dat soort types. Ik ben ze vaak tegengekomen en kom ze nog vaak tegen diep in de nacht hier aan de bar van nachtcafes in het Amsterdamse. Paradijsvogels, maar ik neem ze niet serieus. Volgens die types is iedereen altijd schuldig behalve zijzelf maar als je doorvraagt komt het er meestal op neer dat ze alles verpatst hebben. Prima, maar ik heb weinig medelijden met ze. En vergis je niet ze zijn goed om hun b*llshit verhaal te vertellen om een gratis pilsie te krijgen. Mijn tip. Geef ze een biertje, heb een gezellig gesprek neem alles wat ze zeggen met hele grote korrel zout en ga dan naar huis.. ;-)
Het is natuurlijk wel zo dat de regels en regelingen in Nederland doorgaans goed zijn voor alle standaard gevallen. Maar zit je leven net even iets anders in elkaar en val je telkens net buiten de regeltjes en regelingen, dan heeft men geen oplossing voor je en mag je het allemaal zelf uitzoeken.
@kweethetooknietbeter
Such is life mate. Zoals Benjamin Franklin al zei: "there are only two things certain in life: death and taxes".
@_Papillon
I know. Het zijn vaak "gesoigneerde" mensen. In een pak, flamboyant-achtig maar als je ze goed bekijkt zijn ze sjofel, pak of kleding zijn rafelig, schoenen afgetrapt. ;-)
Leuke nachtcafes? Nachtzuster op de Albert Cuyp, De Biecht op de Kerkstraat en als je de Thaise hoeren na werk wil zien dan Mekhong river bar na 3 uur 's nachts op de Oudezijds. Engeltjes en aardig maar let wel op, word niet te bijdehand want hun 2 meter lange en vierkante soigneurs staan op de achtergrond en houden alles in de gaten en dat zijn geen b*llshitters. En nee, ik heb ik er nooit last van gehad want een van die dames was ooit een buurvrouw van mij dus ik was "familie". Ghehehe. Maw let wel op en blijf dus netjes. ;-) Voor de rest, heb heel veel plezier in het diepe nachtleven! Je komt heel erg veel interessante mensen tegen en krijgt fantastische verhalen te horen, drink ze, but be a gentleman or lady en dan heb je een wereldnacht. ;-)))
@_Papillon | 30-06-18 | 02:35
Ja ik woon in Zuid en nee ik heb nul komma nul, nul niks met de zuidas. Nooit gewerkt. Ja ik ben mijn eigen baas. Ja ik handel mijn eigen centjes en daar ben ik succesvol in en wat is daar mis mee? Is mijn eigen keuze. En iedere cent die ik uitgeef moet ik zelf terugverdienen. Ik heb geen vast inkomen, geen pensioenopbouw etc. maar zo werkt het en ik moet zeggen. "I love it!" Doe het al het al heel erg lang en het werkt voor mij. Ik val niemand lastig, kost de staat geen cent, ik doe mijn ding en de belastingdienst en mijn accountant houden van mij!
@_Papillon
Die zolder. Ik woon al bijna 30 jaar in Amsterdam en heb in veel appartementen gewoond. De Pijp, Oost, West, Centrum nu oud Zuid en binnenkort naar een iconisch gebouw werkelijk hartje Amsterdam (daarover tzt met een mooie anecdote meer, ben geduldig aub) maar nooit een zolder gehad. Dus ik weet niet waar je het over hebt.
_Papillon | 30-06-18 | 03:08
Dan drinken d'r unne! ;-))))
En toch he. Kinderen.... Als ik dan kijk naar mijn kleine man. Dan snap ik het wel. Ik zou niet over mijn hart kunnen krijgen om kinderen terug te sturen naar de armoede. Het moet wel maar het is en blijft kut.
En wat met kinderen die in de oorlog geboren zijn en in Nederland in pure armoe zijn opgegroeid? Die hebben de schouders er onder gezet om hun land op te bouwen en zijn niet als parasieten de wereldbol over getrokken. Toen Nederland 10 miljoen inwoners had werd door de regering aangeraden om naar de VS, Canada, Australië en Nw Zeeland te vertrekken omdat ons land 'te vol' werd en velen deden dat ook. Voor hen was er géén brood bad en bed, ze moesten alles opbouwen met hun eigen handen.
Het is gewoon een schande dat men vindt overal 'recht' op te hebben.!
@Lupuslupus | 30-06-18 | 09:12 |
Dit dus.
*Pak met "plusjes" open trekt en naar boven gooien doet*
Rice cake: www.youtube.com/watch?v=0iAuw5dxQFg Ghehehe. Geef ze dus die droge rijstkoekjes. Problem solved. ;-)
Hahaha, bedankt voor de tranen!
Dit kan natuurlijk niet. Moet je eens een keer proberen om wild te gaan kamperen. Binnen een uur, moet je echt weg anders word je weggesleept, verbaliseerd en vastgezet. Maar hey, dit is Nederland. Het land waar een kleurtje of afwijkend geloofje telt. Je hebt dan een vrijbrief hier. Alles kan en alles mag. Je wordt gefaciliteerd en gepamperd. Ja mensen niet zeuren, doorlopen met ons allen, niks te zien. Je oogst wat je hebt gezaaid. Over 15 tot 20 jaar een civelwar.
Dame met rood handdoekhoofddeksel drukt zich m.i weloverwogen uit, beantwoordt de vragen helder, werpt wezenlijke wedervraag op, geen gemep, gegil of geduw bij het zien van een camera: goede voorbeeld voor activisten en lievlinksmensen.
Ja vind ik ook. Die vind oprecht wat ze vind. Kan ik nog wel in meegaan eigenlijk.
Volkstuinen in Almere... omdat het kan.
Bij dit gemekker van den deugmensch komt telkensweder de behoefte langs om Sandrine Bonnaire te willen terug zien in haar rol van vagabond. Voor de meelezers, astu www.imdb.com/title/tt0089960/
@_Papillon
Gaat over een jong volwassen vrouw die door allerlei gebeurteninissen in haar leven aan de zelfkant van de maatschappij geraakt. Hulp wordt niet geboden, want blank enzo. Praten we over 1985.
Ik heb een hekel aan het huidige beleid EN helaas voor Geenstijl. Almere word geen nieuwe Calais. Wat een onzinnig gelul ook weer.
In Haarlem had je tot voor kort ook van die zeloten die in tentjes leefden in de struiken van een braakliggend terrein, vlakbij die geforceerd hippe stadsstrandtent de Oerkap. Wat verderop, buiten Haarlem richting Halfweg woonden er ook een stel een tijdlang in de struiken langs een fietspad, midden in de natuur. Die zijn inmiddels ook foetsie.
Zijn vaak Roemenen. Zie je ook in Frankrijk.
leuk: rijstwafels brengen naar illegale kampeerders. net zoiets als eenden voeren. het klopte wel dat die eenden op zo'n plek snel groeiden in aantal. op de een of den andere manier berichten ze dat door. Die PVVert kan wel eens een punt hebben!!!
Almere wordt populair....... het moet niet gekker worden.
Zie haar stotteren vd PVDA (in gebrekkig NL opeens als ze geconfronteerd wordt, itt totaal opgemaakt bling high society uitstraling in haar eigen filmpje met 5 pakjes rijstwafels van 25 ct p st die ze gaat brengen) en dan ook nog zeggen dat de voedselbank subsidie (?) krijgt én een mooie supermarkt heeft (????) ? Manmanman...
ow de ene was de pvda en de ander een vage stichting. geval ene hand voedt de andere... whatever. 1 pot nat...
'k Ga zo topic bezien en lezen.
Hoorde net zeggen door Frans Timmermans dat migratie iets is van alle tijden.
Gek genoeg vroeg ik me al een tijdje af hoe het van zo nijpend tot normaal is geraakt dat de vluchtelingenstroom (uit met name continent Afrika) een doorlopend proces is geworden waar Europa constant maar mee heeft te dealen.
Ja, antwoord: omvolking.
Toch, da's even te makkelijk.
Er is wezenlijk iets openlijk mis dat en masse 'vluchten' logisch is geworden.
Wanneer komt er eens actie, behandeling (etc.) van het vraagstuk waarom en masse wordt gevlucht? Gecombineerd met, beter nog, NIET vluchten?
De godverse Europese regeringen, het a-democratische EU-parlement en daarbuiten buitelen over elkaar heen om vluchtelingen te verdelen!
Te ver-delen. Of het feitelijk daarmee eigenlijk al geen mensenhandel is!
Over wat deze 'herverdeling' der mensheid doet met degenen die niet op de vlucht zijn, want niet nodig, en juist daarom als draagvlak moeten fungeren, dat zou parallel een vraagstuk horen te zijn van al deze bobo's.
(zinloos kippie, niet vragen kipstra, denk aan je hart muts - ja, ja).
En toch, dit vraag ik me allemaal serieus af.
En accepteer dat gelul dus allemaal niet.
*tom gaat kiek'n*
Nou eigenlijk valt het heel simpel op te sommen: weinig tot geen controle buitengrenzen (verwaarlozing), oorlog (aanleiding), overspoeling van het systeem (katalysator) wat weer een aanzuigend effect heeft voor landen in nabije regio’s. Als jij als 20-30 jarige niks te verliezen hebt, is dit het moment gebruik te maken legaal Europa binnen te komen. Het onderscheid economische of politieke vluchteling kan immers nauwelijks worden gemaakt. Dan maar ome Erdo en de rest herverdelen?
Goede uitsmijter van Toon van Dijk.
Wat een stelletje wijven hier, als communist jinek op de tv is stagneren de reacties.
De meiskes kijken vol bewondrering ongeloof naar de link die ik zojuist meegaf.
Ik vind er ook niks aan die Jinek.
www.youtube.com/watch?v=8DN9GafuMd0
@ Pappillon, zou ze nog een rare naam bedenken? Iets als Tan. Of als het een meisje wordt Nieuwslezeres Jinek of zo
itt allerlei repcets eisers hierbij een vid welke respect verdient.
m.youtube.com/watch?v=mn1DEeyqaT4
Thanks!
Ja, leuk. Maar als je hier in Nederland een zwembad voor in de tuin bouwt, dan krijg je gezeik.
zie: www.rtvoost.nl/nieuws/294543/zwembadje...
Het orakel zit momenteel bij Jinek, en hij is verantwoordelijk voor het oplossen van de vlichtelingenproblematiek. Dus we zullen binnenkort wel een echte jungle in Almere krijgen. Kan Frenske mooi af en toe tranen pinkend een rondje waggelen...
Ik heb m afgezet, ik had een leuke dag en die laat ik niet door die bagger kotsende rotkop van timmerfrans bederven.
In vergelijking met Almere is Guantanamo Bay een driesterren all-in vakantiepark.
Als ik een deugmensje uit Almere was dan zou ik die vluchtelingen, ter verpozing, een boekje van Tommy Wieringa cadeau doen.
Lulfrans met 3 onderkinnen en 6 talen zit bij Jinek, benieuwd wat hij nu weer te bazelen heeft.
Ik denk dat het volk Frans niet meer spreekt.
Het is nu een verbasterd soort eigenheim. Maar wel vet!
Ja, ik val er nu in de herhaling middenin... Ik moest spontaan een beetje braken, binnensmonds. Wat een (ge)lul.
Frans praat te veel. Zegt bijv. zomaar iets over aantallen asielzoekers in nog te bouwen kamp.
Veel te zacht en praatgraag figuur. Naloper, geen leider. Goed voor praatje in zaaltjes.
Beeldspraak Frans ziet zich nog steeds naast Pronk en Sonja Barend zitten. Geef hem een onderscheiding en laat hem opdonderen.
Er zit wel een heel mooi dametje rechts achter Eva vanavond. Dat valt mij meer op dan al dat gelul van Frenske.
It's life Jim, but not as we know it.
A ship, a cunt, a whole lot of money and some more
Thats the way we spell europe
Afgeleide van Dillnger, Joe. m.youtube.com/watch?v=5xVp1mauGnU
Niets te maken met palingen ...
En nu maar weer lekker...…….doodknuffelen. Begrijp mij goed, de echte vluchteling moet welkom zijn maar deserteurs, criminelen etc. niet.
1951 VN vluchtelingenverdrag. Definieer heden ten dage vluchteling zo als eerder in verdrag is bedoeld. imho zijn er slechts kanslozen die zichzelf een beter leven voorstellen ongeacht de kosten voor zij die achterblijven.
Het zijn wel mensen gemaakt naar Gods gelijkenis.
Jak. 3: 9.
En omdat het vrijdag is: youtu.be/3iW2_Ec3uEU
Wat een onzin.
93% is een FAKE vluchteling.
99%
Waar elders zijn oorlogen die een ander percertage kan beamen?
bij gelegenheid | 29-06-18 | 22:38
Hoezo vragen? Zeg het zelf maar!
Jan-Joris-Jaap-Joop
Oorlogen komen, oorlogen gaan. U weet niet hoe e.e.a. uitwerkt? Vraag het de deugmensch.
Toch zag ik straks op tv Afghanen en Iraki’s op de inburgercursus terwijl er daar geen oorlog meer is dus veilig land. En daar gaat het de vlgd keer in Europa weer over; wat is veilig en wat niet en dat kan in heel de EU iedere rechter zelf bepalen.
Ja, maar alle Nederlanders, die een poosje naar buitenland vertrekken krijgen ook inburgeringscursus, gratis en Miele, oh , die heb ik zelf verhuisd uit nederland,
De een houd sier vissen , de ander heeft een hond , dwerg papegaaien, sommige kinderen hebben muizen of een hamster en sommige volwassenen van de linkse deugelarij houden graag migranten om voor te zorgen , plekje zoeken , eten geven etc. Gekkies !
Klopt. Met 1 heel groot verschil: iedereen die u noemt betaalt het houden van de dieren uit eigen zak. Die van de linkse deugelarij 'deugen' op andermans kosten. Op die van de belastingbetaler maar dat wist u al.
Wat een wereldnieuws.
Ik vraag mij af of die Aya Selman een halve gare is of een totaal onnozel wicht.
Sluit het een het ander per definitie uit?
Als je een blikje bier op straat drinkt moet je het leeggieten.... Maar mensen die op een bank in het park slapen worden ongemoeid gelaten. ALS dat slapen in het park natuurlijk waar is want overdrijven is die 'hulpverleners' zéker niet vreemd. Integendeel.
Dit soort kampen is koren op de molen van Groen Links.
Met hun toename van zetels in vele gemeenten, kun je waarschijnlijk wel meer en vaker van dit soort toestanden tegemoet zien.
Nu in Almere, straks ......................
Zij weten als geen andere activist hoe je een samenleving met illegalen kunt opzadelen, getuige de groep 'we are here' in Amsterdam.
En zij hebben de mensen en middelen om dit goed voor te bereiden.
Nou denkt u wellicht, welnee dat gebeurt hier niet, paniek om niks, klein bier, stel niks voor enz. enz.
Tuurlijk, Groen Linksers reizen bijvoorbeeld niet naar Dokkum om het Sinterklaas feest aldaar te verstoren.
Dat soort onderschatting, laat ik graag voor uw eigen rekening.
Het begon met een paar honderd vluchtelingen en het werden er een meer dan een miljoen, and counting.
Ik blijf het herhalen, GL met hun ontwrichtende doelstellingen alsmede Islam zijn het grootste gevaar voor Nederland.
Hear hear.
Precies. Zojuist een tegel gebakken naar @Storma. Verbinding ff weg., dus moet ik nogmaals willen herhalen edoch komt grotendeels neer op hetgeen u hier plempt.
bij gelegenheid | 29-06-18 | 22:23 |
´t Is leuk dat ook jij meedoet. Maar als je iets schrijft dan zou het fijn zijn als dat ook begrijpelijk is. Een gebakken tegel naar Storma die weg is maar grotendeels edoch neerplempt op ons, daar kan niemand (behalve jijzelf misschien?) zin uit opmaken. Maar ga vooral door want het is heus vermakelijk!
Hear hear.
Lupuslupus | 29-06-18 | 22:18
Ik schrijf dit wel vaker, en met name de laatste tijd in deze trant.
En ook zeker als je inziet hoe GL erin geslaagd is tijdens de GR2018 een dikke poot in de wei te zetten, en nog lang niet klaar is.
Wetende dat vele GL'ers verbonden zijn en waren aan NGO's en soortgelijke activistische groepen. NGO's die er niet voor terugdeinzen om de ellende in Europa te pluggen. Als je bedenkt hoe criminele groepen zoals kraakbewegingen en antifa, blijkbaar ongestraft hun spelletjes kunnen spelen, wetende dat ze juridisch ondersteund worden door GL advocaten, die ervoor zorgen (net als met 'we are here') dat het proces in het moeras vastloopt.
De woorden van Sargentini nogmaals in de herinnering roepende, alsmede de woorden van Klaver om een luchtbrug voor vluchtelingen/gelukzoekers in te stellen, die dan over heel NL worden verspreid.
Ik kan niet anders zeggen dan: Nederland pas op uw kippen, de groene wolf sluipt alom.
Jan-Joris-Jaap-Joop
Dank voor uw bijdrage. Tandjes poetsen en pleite voorstelt., ja jij dus;)
Tuurlijk, Groen Linksers reizen bijvoorbeeld niet naar Dokkum om het Sinterklaas feest aldaar te verstoren.
Memek | 29-06-18 | 22:16 |
Hm, nee, inderdaad. Ze kwamen niet verder dan de A7. Friezen hebben het niet zo met die gelukszoekers, zeker niet als uit een - toevallig 3 dagen NA de Sinterklaasviering - door de AIVD gepubliceerd rapport blijkt dat ze mogelijk terroristische neigingen hebben. Grappig dat zoiets heel snel wordt doodgezwegen.
Ik heb het al zo vaak voorspeld.
Als de EU er niet in slaagt de buitengrenzen hermetisch dicht te timmeren, als de EU al die NGO mensensmokkelferries gewoon hun gang laat gaan, als EU lidstaten er bovendien heel slecht in slagen uitgeprocedeerden en illegalen uit te zetten, kortom als de massa-immigratie tamelijk onbelemmerd voort zal gaan, dan zul je steeds meer van die shanty towns / tentenkampjes in West Europa zien verrijzen.
Nu is er al jaren een - de Jungle - bij Calais, die geloof ik één keer volledig is platgebulldozerd, maar er toch weer helemaal is, en ik las een tijdje terug dat er in en rond Parijs al 13 (dertien!) van die kampementen met gelukszoekers zijn. Nu dus een in Almere. Zelf had ik eerder Hoek van Holland verwacht, want daar is natuurlijk ook een ferry naar de UK, maar dat komt wellicht nog. Ik kom daar al vele jaren regelmatig langs het terminal terrein op de racefiets, maar het laatste jaar valt me wel op dat ik daar vaker busjes van de politie en/of douane op dat terrein zie. Daar proberen ook lui aan boord van die ferry als verstekeling te komen.
Die lui in Almere hoeven waarschijnlijk niet naar de UK. Die vinden het hier best zat. Ze hebben een dak boven hun hoofd, zullen wel voedsel uitgedeeld krijgen, en kunnen er alleen maar op vooruitgaan. Of niet, en dan blijven ze ook. Je moet dat soort initiatieven meteen de kop indrukken, want voor je het weet is zo'n kamp gigagroot en moet de politiek er wat mee, en die zijn te laf om echt op te treden (dat zie je aan dat gedoe met die We are here klaplopers), en zal het weer een soort van "aanzuigende werking" hebben.
Moeten we allemaal niet willen.
Als de instroom van illegalen zo doorgaat ( en miljoenen in Afrika staan klaar om naar Europa te reizen) zijn er over 10 jaar vele kampen met illegalen.
Want eenmaal in Europa krijg je de illegalen er niet meer uit. De meesten zullen zich eindeloos verzetten tegen uitzetting.
Kaskensj | 29-06-18 | 22:09
*eindeloos verzet*
Nou ja totdat er mogelijk nare zaken gaan plaatsvinden. En dat kan maar beter voorkomen worden! En dan nog de vraag: 'Wie gaat er zo dadelijk als eerste in de aanval'?
Er is in Almere een azc, een noodopvang en ook een Leger des Heils. Niemand hoeft er dus zonder jas in een park te slapen. Met de kinderen. Ook zonder jas!
Die mensen zijn toch niet ineens uit de lucht komen vallen? En hadden toen zeker een uurtje later ineens ook kinderen?
Ze moeten zich alleen wel ergens aanmelden. Tja. Als dat al niet lijkt te lukken....
Grote kans dat het uitgeprocedeerden zijn en van dat zielige verhaal geloof ik geen woord. Dit land gaat te gronde aan al die 'helpende' figuren. De Nederlanders die dat allemaal moeten ophoesten kunnen in de stront zakken. Want zó is het. Nergens is meer geld voor behalve voor dàt.
Tijd voor de Oostenrijkse aanpak, www.youtube.com/watch?v=L78BU9hbKXk
Dit filmpje roept meer vragen op dan het beantwoordt.
Van wie is de kavel/zijn de kavels?
Is het privé eigendom dan is het oneigenlijk gebruik, in strijd met het bestemmingsplan etc. Kan gewoon ontruimd worden en de eigenaar beboet.
Is het nog van de gemeente, dan is het illegaal en wederrechtelijk in gebruik genomen, gekraakt, en kan het ook zonder meer ontruimd worden.
Wat is dat voor stichting, wie zit daarachter, wat is het doel? Waarom steunt de PvdA dit met voedselpakketten en dergelijke?
Ik zou toch wel een deel II van dit filmpje willen, met de wethouder en wat meer achtergronden van alles. Zijn die er zitten mensen statushouders, uitgeprocedeerden en/of illegalen?
Ook die PVV meneer geeft er geen uitsluitsel over. Zeer onbevredigend allemaal. Maar goed... het is fokking Almere. Oh nee... “landelijk” Almere, volgens de PVV-er. LOL-quote du jour, wat mij betreft.
Sinti-achtige toestanden mot je niet willen. Niet daaro, niet in de provincie. Nog iets met een gewaarschuwd mensch etc toevoegt.
Die stichting heeft 300.000 euro gekregen van de gemeente..... En die vrouw heeft het over 4 gezinnen terwijl het artikel spreekt van een paar honderd 'vluchtelingen'.
Dat wordt niet duidelijk. Als het landloperachtigen of zigeunerachtigen zijn, moet je dat inderdaad niet willen, maar ook dat wordt niet duidelijk. Die eerste meneer komt blijkbaar uit Brazilië. Hoe dan? Waarom dan? Is het oorlog in Brazilië? Nee... kan geen vluchteling zijn. Wat komt die meneer hier doen dan?
Nou ja, zoals ik al begon: dit filmpje roept alleen maar vragen op.
@Lupuslupus | 29-06-18 | 22:06
Wat is dat voor club dan? En hebben die de kavel gekocht van die subsidie?
Stormageddon | 29-06-18 | 22:10
.
Geen idee. Wat ik weet heb ik hier vandaan.
www.omroepflevoland.nl/nieuws/161600/...
Leest u vooral ook de commentaren.
@Lupuslupus | 29-06-18 | 22:17
Ja, dat heb ik ook gelezen, maar ook dat artikel beantwoordt niks en de commentaren ook niet.
Nou de commentaren laten duidelijk zien dat iedereen die hier tegen is, de grond wordt ingeboord.
Dat mens zit de boel hier op te stoken met lulverhalen over alles, iedereen en overal. En krijgt schijnbaar de boel klaar als een paling in slaolie.
nl.linkedin.com/in/amalabbasssaal
Amal Abbass-Saal
OMFG...
www.inspiratie-inc.nl/
Ik begrijp nu hoe de subsidieverstrekkers van PvdA, GL, D’66 et al. helemaal klaarkomen op dit soort stichtinkjes met loze beloften, holle retoriek en bullshit met verlengsnoer.
Ziet er allemaal reuze gelikt uit, allemaal de juiste politiek correcte teksten, uit het boekje. Maar aan de achterkant, de financiele en juridische constructie: één en al schimmigheid en geen verantwoording...
Fuck me... dit is een rabbit hole hoor.
Schimmigheid inderdaad. Goedpraters en subsillie gaan als bisschoppen en misdienaars.
En let ook op de sponsors en samenwerkende partners... UvA, Triodos... pfff.
Stapel even wat cliché’s op elkaar.
Storm. Helemaal gelijk. Bij het filmpje kreeg ik de indruk dat dit een amateurclubje is dat, ondanks het onderwerp, toch enige sympathie krijgt wegens nek uitsteken.
Maar die website schreeuwt aanval op Europeanen. Let op, dit kan zomaar een astroturf actie verpakt als grassroots zijn om het volgende kinderpardon op de kaart te zetten.
Overigens, die vrouw van de stichting zegt dat ze geen subsidie krijgt. Hallo, kijk eens naar die lijst partners dan.
Wie vatte de ellende het ook weer zo treffend samen in zijn boek: "De tragische zelfmoord van Europa;
1/
eerdaags is er, nadat we onze miljarden met krankzinnig onverantwoordelijke bakken vol hebben weggegeven aan het EU ettergezwel en aan afrikaanse dictators, niet genoeg geld meer voor de zorg en sociale voorzieningen die ontwricht worden door de nooit stoppende zondvloed van gelukszoekende immigranten,
en 2/
eerdaags geen democratsche rechtstaat meer omdat de eerdaags door steeds grotere gezinnen en steeds meer immigratie ontstane meerderheid dan de sharia invoert.
Al met al een fijne nalatenschap aan onze (klein)kinderen
Met dank aan het naieve ongeinteresseerde kiesvee
Doe een gokje, de mof van deutsland schafft sich ab?
Aan telelezer, Wie weet? Maar mogelijk of ogenschijnlijk weet jij het wel. Vertel dan!
Adolf Hitler?
Neen JJJJ, Murray. m.youtube.com/watch?v=UHBzmSFPY6I
Maak daar maar elitair links, oogkleppen links en dom links van!
Het keihard beter willen deugen om anders geëxcommuniceerd te worden
houd de neerwaartse spiraal in beweging.
Het kan gewoon niet anders dan dat er een Europese burgeroorlog tot gevolg komt,
het alternatief is namelijk vele malen erger.
bij gelegenheid | 29-06-18 | 21:53
Weet je wat jammer is? Nou dat jij niet 'Nee JJJJ, Murray' schreef, want dan was dat minstens een drievoudig rijm! Dubbel lullen is geen kunst.
bij gelegenheid | 29-06-18 | 21:53 Daar was ik dus zelf nooit opgekomen. Voor de goede orde: du moment dat ik de al dan niet wetenschappelijk geannoteerde versie van Mein Kampf legaal kan bekomen in NL ren ik naar de boekhandel. Hetzelfde geldt voor het inspirerende boekwerkje van Henry Ford. Ik vraag me al decennialang af hoe mensen zo gek kunnen worden. #nietnormaal
"Ik weet niet, ik ben gewoon in shock". Daar spettert het intellect vanaf. Dat moet minstens in de gemeenteraad.
Dan heb je wel een camping vergunning nodig ofzo.
dt geldt niet voor moslims
Dat geldt niet als de overheid & friends er geld mee verdienen.
Almere. Je verwacht het niet. Whats next? Venlo?
Westerbork misschien? nl.wikipedia.org/wiki/Centraal_Vlucht...
Dacht eerder aan nimby-achtige taferelen in de stad der groenslinkse kaakklemachtigen
Wel leuk, zo'n chantagemiddel, die kinderen. Want kinderen, en dan kan je linksmoreelgezien geen andere kant op dan andere mensen verplichten te helpen.
Je zou dan ook bijna denken aan een verplichte prikpil in de migrantenopvang, zodat er na verloop van tijd niet nog meer op te vangen zijn.
De zorgplicht voor die kinderen ligt bij de ouders en nergens anders.
Ideetje voor Burgemeester Halsema misschien.... zo'n kamp in het Vondelpark bouwen?
Even voor de goede orde, de mensen in de kampen in Calais waren geen vluchtelingen. Als ze asiel aan zouden vragen in het veilige Frankrijk dan waren ze geholpen door Frankrijk, inclusief huisvesting. Vluchten en asiel aanvragen in een veilig land was niet het doel van deze mensen.
Let op, als het gezinsherreniging wordt stond de vrouw al aan de duitse grens voor een huis. Heerlijk 2 huizen in Europa. Iedereen weet het ,maar niemand mag en gaat het controleren in dit fantastische Europa.
en als het in Limburg is ook nog een huis in nabij Belgie. En dan 3x uitkering en 3x kinderbijslag aanvragen.
Maar wat doet de witte skoda met Tsjechische kentekenplaten hier?
peterdh | 29-06-18 | 21:26 | was me voor, excuus!
Die is van de ene die werkt.
Dat vroeg ik me ook af. Is die de wandjes aan het stucen of komt hij daar ook om rijstwafels te eten?
Arme asielzoekers. Zo ver gereisd, ben je eindelijk op de camping aangekomen en zit er zo'n links zeikwijf in de tent naast je. Ben je ook mooi klaar mee.
Als ik een terrein had zou ik hetzelfde doen, maar het klopt van geen kant
Maar natuurlijk wel pas als de gemeente ook aan u 300.000 euro subsidie heeft overgemaakt, toch? Net zoals in dit geval?
Als het hier toch allemaal zo slecht is,
Dan ga je toch lekker terug ?
(Naar je veilige land..)
Het lijkt meer op een uit de hand gelopen kunstproject, om aandacht te vragen voor "vluchtelingen" of iets anders dat deugt als een soort marketingstunt, dan dat daar echt mensen zitten. Maar goed ik kan zo langzamerhand in alle malligheid echt en nep soms niet meer uit elkaar houden.
Zoals de weledelgeleerde heer Bolkestein het ooit verwoordde:
'Nee, u moet naar huis gaan en u moet uw kinderen meenemen.'
Nadien verkocht hij zijn ziel aan Brussel, maar toch.
Ik weet niet onder welke verdragen nederland zijn handtekening heeft gezet maar als daar misbruik van gemaakt word dan lijkt het mij een goed idee om deze maas in de wet weer even potdicht te maken.
Zodat dit soort filantropische acties voortaan buiten Nederland plaats gaan vinden.
Als ze nou net zo actief achter dit soort lui aan zitten als met die motorclubs dan is dat migratie probleem ook met een maand of twee opgelost.
Mmm ahja een kenteken op de auto met als land "CZ" ... jaja lijken mij inderdaad wel "vluchtelingen" uit "arme landen" die "vluchten voor de oorlog" en "andere rampspoed" met "zielige kindertjes"....
Komt er dus op neer dat dat gewoon immigratie Tjechen zijn (CZ is Tjechie toch?) , die hier in de bouw aan het werk zijn.
Kijk en dat is nou waarom Nederland kapot gaat. Omdat meneer in zijn tent voor 6 euro per uur aan het werk kan, en meneer de buurman hier die zijn hypotheek moet betalen, waternet, de VVE, Nuon, belastingen etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc moet betalen, en daarnaast ook nog ff zijn kinderen naar school moet laten gaan etc *NIET* voor 6 euro per uur aan het werk kan.
Ff los van het arme vluchtelingen verhaal...
Het was wel een bouwplaats. Daar staan altijd auto's met Tsjechische kentekenplaten. Ik zeg niet dat die tenten niet van hen zijn, maar dan zou je dat op meer bouwplaatsen hebben lijkt me. Zou iig vreemder zijn als er geen auto met oostblok kentekenplaten stond
Hoe een ontwikkeld werelddeel als Europe zo diep is gezonken, dat het zich laat overlopen door hordes parasieten.
De toekomst van uw kinderen is er mee gemoeid.
zie daar wel een dikke auto staan..... mijn voorstel is....... verkoop die auto en ga terug naar je land en gebruik je kinderen niet als zielig argument......................
die auto heeft een buitenlands nummer, en rijdt hier wellicht illegaal?
Ghe, skoda..
nl.glosbe.com/cs/nl/%C5%A1koda
Niet 1 van al die duizenden buitenlandse kentekens in Nederland betaalt wegenbelasting en ze hoeven dus ook niet APK gekeurd te worden. Bij mij om de hoek staat al 1,5 jaar een auto met Pools kenteken ggeparkeerd waarvan de kapotte ruit aan de bijrijderskant provisorisch met plastic beplakt is en vastgezet met ductape.
@Lupuslupus, heeft u er toch al wel melding van gemaakt?
Ik had ooit ook een vreselijk schandelijke auto:
Drie keren zijn er banden lek gestoken, dat stond toch zo vreselijk slordig.
Maar kennelijk toen het gemaakt was, was het weer te netjes naar de zin van de mocrojeugdbende.
De ruiten werden ook ingeslagen, eerst aan de bestuurderskant, heel provisorisch heb ik dat toen dichtgeplakt met plexiglas en de afgetrapte spiegel met ducttape, een schande hoe het eruit zag, zeiden de bejaarde christelijke buurtdames. Daarna toen alles weer gemaakt was, werden er weer banden lekgestoken en de voorruit ingeslagen. Toen daarna de auto in de fik ging heb ik hem weggeven aan een aardige jongen die hem zelf nog wel kon maken, mij werden die grapjes me te duur en men wordt er ook zo op aangekeken he? Alssof men zelf zijn eigen auto voor de lol gaat vernielen. Het leek soms logischer de boel niet te maken, zodat de vernielingen die uitgelokt werden door de herstellingen even zouden luwen. Het was niet naar mij persoonlijk gericht, dat zou men haast denken, maar ik hoorde van andere mensen dat ook hun auto's werden ook beschadigd door die scooterbende, de buurt sprak schande van de aanblikken.
Ik betaalde wel wegenbelasting en had geen Pools nummerbord, maar het was wel heel erg hoe dat de auto er vaak uitzag, heb ik al verteld van de steeds in aantal toenemende deuken, door de trappen tegen de deuren, en de vele diepe krassen? Schandalig dat ik, de eigenaar, deze auto er af en toe een tijdje zo bij liet staan. Het was elke keer een verrassing voor de buurt hoe de auto er een dag later weer uit kwam te zien, wat een overlast!
Gelukkig woonde u niet bij mij om de hoek, hoe erg zou dát geweest moeten zijn voor u, die verschrikkelijke aanblik door zo'n nalatige eigenaar.
Gelukkig heeft er iemand toen melding van gemaakt want ik kreeg de politie aan de deur, ik heb de auto toen direct daarna weggeven, niet eens verkocht, het was klaar, als een bezit waar ik zoveel pleziervan had me zo misgund werd dat het telkens verder vernielr moest worden, dan houdt het een keertje op.
Nee natuurlijk heb ik daar geen melding van gemaakt want ik bemoei mij alleen met mijn eigen zaken. Ik begrijp echt niet waarom u zo'n verhaal vertelt terwijl het mij alleen om de wegenbelasting en APK ging die buitenlanders niet betalen. Dat heeft werkelijk niets(!) te maken met uw verhaal.
Klein bier.
Blijkbaar zijn die mensen er toch al allemaal.
Na 5 jaren praten komen de regeringsleiders van een aantal europese landen er eindelijk achter, dat je gelukszoekers niet moet verwelkomen, maar opsluiten.
Dat wist de bevolkong al die tijd al. Eenmaal opgesloten kun je uitzoeken wie wel en wie niet mag blijven. De laatste groep helpen met (begeleid) vervoer naar eigen land. Lukt dat niet direkt, dan opgesloten houden tot dat wel gelukt.
Overigens, als een toegelaten asielzoeker zich misdraagt, al is het maar 1 maal, dan hem of haar gelijk als kansloos verklaren en weer opsluiten tot aan de uitwijzing. Nooit nederlands paspoort geven !
Juist!
Kindjes, euh, voedsel brengen, euh, geen subsidie, euh, zielig, euh, huillie.
Ben ik nog wat vergeten? euhm..
Heb het niet eens afgekeken, wat een kinderachtig gelul. Ik zag een aziaat en een braziliaan. In de keuken van een Chinees restaurant kom je meer migranten tegen.
Ghehehe!
Voedsel-distributie plekken, alles op de bon. Dat hebben we eerder meegemaakt.
Geen medelijden mee hebben, ze kunnen gewoon vrijwillig naar het land van herkomst. Dat ticket betalen we graag.
Nou eh,eh,eh,eh, rechten, eh, eh,eh, kinder, eh, rechten, eh, eh, eh, eh, internationale eh, eh verdragen, eh, eh eh, eh, eh ,eh, kom maar met een alternatief. Sjongejonge.
U bent me euh,.. voorgeweest met uw euh tegel.
Eh... ehh... ehhh +7
Het enige juiste alternatief gaf doe meneer van de pvv op het eind van het filmpje. Je moet ze helpen ja. Helpen terug te keren naar land van herkomst.
Camperen in de zomer, op en top integratie. Verblijfsvergunning in de pocket!
Lekker karig zo'n pak rijstcrackers...
Als u dat denkt, dan is de bedoelde boodschap overgekomen: geef geef geef, want deze zielige mensen en kinderen krijgen alleen maar karige rijstwafels te eten, so sielugh!
En de kindjes worden weer misbruikt, toen ze begon met "en de kindjes" was het wel weer duidelijk. Racisten aan het werk dus....
Ja erg duidelijk. het lijkt me dat je nu nog enigszins normaal op de scooter hasj kan halen, dus ga maar even snel.
Ik heb altijd gedacht dat Almere al lang een vluchtelingenkamp was?
U bedoelt wijk (binnen het vluchtelingenkamp Nederland).
Aya Selman, PvdA.. een pvda meisje met een vlog fetish: www.youtube.com/watch?v=SspPGohy5fs
Toen der vlogjes geen aandacht kregen, dacht ze "Eureka, Gelukzoekers zijn zielig en die krijgen aandacht, dus daar ga ik me tegen aan bemoeien. "
--
Verdienmodel over de rug van wat gelukszoekers en kinderen. triest vrouwtje.
Ze heeft een aantal leuke filmpjes online gezet, zonder inhoud, meer meidenlol. Dat komt aardig overeen met de pvda.
Wat een hypocrietjes toch weer, onze volksvertegenwoordigers. Deze situatie had iedereen toch aan moeten zien komen?
Crazy Horse 18 permission to engage?
You've got to fire your guns. Affirmative: www.youtube.com/watch?v=WOcKlwq4jiw
REAGEER OOK