Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nieuwe MinBuZa (D66) draagt een hoofddoek

Kaagmuur

Nederland, dit is Sigrid Kaag. Sigrid, dit is Nederland. Weet zij veel, ze zit voor de VN in een ver land getrouwd te wezen met een Palestijn en lokaal-islamitische stammenbrandjes te blussen. Nu komt ze als nieuwe MinBuZa naar Den Haag.

Geen idee of ze de hoofddoek thuis laat als ze naar Nederland komt, maar we hebben er hoe dan ook zin in. Sigrid is namelijk een doorgewinterde diplomaat die, zo lezen wij in D66 huisorgaan De Consultpedant (stuk uit 2015) de wetten van meden en perzen kent op het geopolitieke podium. En Halbe Zijlstra, de ándere aanstaande MinBuZa in de nieuw gecreëerde duofunctie onder Rutte III, heeft alleen een abo op de New York Times. En dat ook alleen maar zodat hij jarenlang over een opgerolde krant kon beschikken om de vvd-fractie mee in het gareel te knuppelen in het hermetisch gesloten bolwerkje van de fractiekamer. ALS DAT GEEN RUZIE WORDT. De Apenrots als Gazastrook, met Palestijnenpijper Kaag die stenengooit naar grensmurenbouwer Halbe. Zin in!
Instant Update: "Volksvertegenwoordiger" Sigrid heeft haar twitteraccount al op slot gegooid. Een soort Kaagmuur, zeg maar.
Update: Ah. Daarom dus een slotje. Zelf in haar account loeren kan via de Internet Onthou Machine.

Reaguursels

Inloggen

Met deze mevrouw gaat Halbe nog een hoop gesodemieter krijgen; gelukkig maar en is dit kabinet tegen de Kerst exit.

oliebolletje123 | 21-10-17 | 20:35 | 1

Stelletje ongeïnformeerde zeiksnorren. Ze is geen volksvertegenwoordiger.

regidinges | 22-10-17 | 10:25

D66 is het persoonlijke ‘wraak vehikel’ van Pechtold gericht tegen zijn christelijke nationalistische militaristische vader welke mee heeft gedaan aan de politionele acties in Indonesië (bron: radio interview). Mevr. Sigrid Kaag een logische troef uit het D66 kaartspel om gelijk aan Poncke Prinsen de onderdrukte moslims te steunen waar zij kan. Kort samengevat de geheime agenda van D66.

Veluwse-Eikel | 21-10-17 | 12:50

julius ceasar heeft die politiek de les gegeven ,nml onrust stoken en verdeeldheid ,daar leven die leiders riant bij.want wie aanslagplegers, kindermoordenaars (zelfmoordgordels)en corrupte bendes steunt is geen mens van recht en orde

pedro300 | 21-10-17 | 09:27

Ze kijkt hetzelfde uit der ogen als Gretta Duisenberg. Ook dat belooft weinig goeds.

Arijane | 21-10-17 | 08:37

Heb een hekel aan feministes en een nog grotere hekel aan D66 maar heb een documentaire over deze vrouw in haar werk als diplomaat gezien en kan niet anders zeggen dan dat ik diep onder de indruk was. Die vrouw weet waar het over gaat. Ik heb wel vertrouwen in haar.

VanEndehoven | 21-10-17 | 07:51

Dit wordt een botsing tussen de islamitische leden van denk, christenen en deze vrouw.

franck7020 | 21-10-17 | 06:08

Infiltratie van de Glitterati.

MistaRazista | 21-10-17 | 02:26

Deze dame Kaag, daar gaat Nederland nog een heleboel plezier aan beleven, maar niet heus.
Eh, de onweersproken gegevens uit haar verleden geven al aan, dat zij 'vooringenomen-anti-Israël' is.
En daarom bijvoorbeeld ook in het geheim trouwde met een Palestijn.
En daarom eerder uit de politiek werd geloodst.
Zijn daden in het verleden een hermetische predestinatie voor de toekomst (?), nee. Hoogstens indicatief voor wat je met meer, met grotere waarschijnlijkheid kunt verwachten van iemand.
Zoals men ook 'kan' beweren, dat Hitler aan het eind van zijn carrière in 1945, zich ook zou hebben kunnen bekeren tot een hele pro-joodse aardige man.
Theoretisch kan dat.
De praktijk gaat uitwijzen, hoe het gaat met deze dame Kaag.
En achteraf zal iedereen dan weer zichzelf gelijk kunnen geven met 'ik dacht het wel; je kón er op wachten, zie je wel, daar doet ze 't wéér...!'

Der Paulie | 21-10-17 | 01:35

Gretta Duisenberg 2.0 ?

H.Teeuwen | 21-10-17 | 00:54

Die gaat het niet lang maken in dit kabinet, want lijken in de kast. En die lijken rollen er straks zomaar uit, mark my words. Wat een ontzettend domme benoeming dit.

Mather | 21-10-17 | 00:12

Leuk dit hele rookgordijnkabinet die verhult dat alle macht naar EU wordt uitbesteed. Uw ministeries staan feitelijk al in Brussel, niet in Den Haag. Want Rutte wil kijken hoever de macht aan EU eordt gegeven? Geloof me, die macht is al weg.. We zijn slechts nog een provincie van Duitsland met een scheef kroontje van Oranje er op, wat ze u ook nu nog wijsmaken met déze hele poppenkast!

Jan, Leiden | 21-10-17 | 00:12 | 1

"Uw ministeries staan feitelijk al in Brussel, niet in Den Haag"???
Iedereen die het gevecht om deze formatie (enigszins) gevolgd heeft zal denken dat dit wel meevalt, maar belangrijker:
Waarom willen sommige mensen toch zo dolgraag al die macht van "Den Haag" beschermen? Zijn ze echt zo enthousiast over al onze regenten in Den Haag? Moeten we met ons allen als leeuwen de macht van Rutte c.s. verdedigen? Ik niet. Zoveel vertrouwen heb ik niet in Den Haag!

Pace | 21-10-17 | 15:37

"Kaag is gehuwd met Anis al-Qaq, voormalig Palestijns ambassadeur en Fatah-politicus,
72 jaar geleden, in Brabant bijna 73 jaar geleden zou ze gewoon een Moffenhoer zijn.

Dr. Doom | 21-10-17 | 00:07

"Kaag is gehuwd met Anis al-Qaq, voormalig Palestijns ambassadeur en Fatah-politicus"
Het is dus gewoon een terroristenliefje.
Ja, die gaat onze belangen eens even lekker behartigen!
Ben benieuwd of ze uberhaupt Israel binnen mag?

Mr. Happy | 20-10-17 | 22:53

2 Kapiteins op 1 schip.
Dat gaat heel goed werken.

Kanarie_Geil | 20-10-17 | 21:00

Heeft Dimi'66 geen Isis bruid voor emancipatie?

Febofiel | 20-10-17 | 20:56

Ze is van Donoren '66, daar heb ik het grootste probleem mee. En getrouwd met een hoge palestein. Daar komt ik zo op terug.

Febofiel | 20-10-17 | 20:47 | 1

Google even op palestinian corruption, simpel

Febofiel | 20-10-17 | 20:53

Ik schrik hiervan. Waarom zo'n omstreden persoon minister maken van buitenlandse zaken? Hoe komen ze erop?

Paljas | 20-10-17 | 20:40 | 3

Ik vind haar niet omstreden. Maar haar man zorgt er voor dat onze regering een duidelijk standpunt inneemt m.b. t het Midden Oosten. En dat doet Pechtold weer slim. Of het kan onze opperclown weer eens niets schelen.

Febofiel | 20-10-17 | 21:15

Het is de wraak van Pechtold op Segers omdat Piggy op levensbeschouwelijk terrein zoveel heeft moeten slikken.

down | 21-10-17 | 07:51

Christenhaat is het enige oorspronkelijke kroonjuweel van D66 dat nog staat en dat ook zal blijven. Christenhaat en Jodenhaat gaan gemakkelijk hand in hand. Dat zie je bij veel totalitaire stromingen zoals communisme, nazisme, islamisme en nu ook bij het deugisme. Het zijn stekels aan het zelfde on(deugd)kruid. Vaak worden de nuttige idioten zoals trouw lezers nog wel even gedoogd maar uiteindelijk moet ook het gewone ongelovige volk er aan.

down | 21-10-17 | 08:17

Sigrid, Germaans voor beeldschoon en overwinning. Of ze is haar afkomst trouw en speelt de argeloze infiltrant, of ze is compleet gebrainwashed door de islam-sekte waardoor ze als gevaarlijk potentieel bestempeld kan worden. Overigens lijkt het er op dat vrouwen eerder vatbaar zijn voor sektes dan mannen, maar ik kan mij zo vergissen…

Veluwse-Eikel | 20-10-17 | 20:23 | 1

Romantische harem fantasieën, ingegeven door onbeantwoorde verlangens naar dominantie spelletjes tijdens de pubertijd. Het zou interessant zijn haar middelbare schooltijd eens nader te onderzoeken.

kindapaas | 21-10-17 | 02:44

VN-Gezant Sigrid Kaag in Buitenhof:
De angst van de burger is volgens Kaag een direct resultaat van het verkeerd informeren door de politiek. Zij pleit ervoor om de risico’s en bedreigingen zeker niet uit de weg te gaan maar ze wel te relativeren met feiten.
“We moeten andere boodschappen uitdragen. Diversiteit is geen bedreiging maar een verrijking".
www.npo.nl/buitenhof/08-08-2017/VPWON...

Roadblock | 20-10-17 | 20:19

Eigenlijk is ze een soort van landverrader, 70 jaar geleden schoren we haar kop kaal en nu krijgt ze een leuke job toebedeeld!
Ondertussen zal ze wel aardig bij kas zitten met al die miljoenen subsidie van de EU en de VN die naar haar terroristen vriendje is gegaan!

latuque | 20-10-17 | 19:57

Het wordt nog spannender:
Hamas is een terroristische organisatie.
Er is momenteel een Hamas-Al Fatah verzoeningsaccoord.
In dat kader verklaarde Hamas Gaza leader Sinwar: "The time Hamas discussed recognizing Israel is over. Now Hamas will discuss when to wipe out Israel"
Naar aanleiding hiervan is het standpunt van de Israelische regering om de diplomatieke relaties met de Palestijnse Autoriteit te verbreken indien de terreurorganisatie deel gaat uitmaken van een toekomstige Palestijnse regering.
Dan hebben we dus een Minister van buitenlandse zaken waarvan de echtgenoot behoord tot een terroristische organisatie.
Zou zij dan bijvoorbeeld de U.S. nog wel inkomen?

Roadblock | 20-10-17 | 19:52 | 1

Inkomen prima, zolang ze haar maar niet meer laten vertrekken.

Graaisnaaiert | 20-10-17 | 22:46

Ik zal niet verbaasd zijn wanneer de EU binnenkort toetredings gesprekken begint met die Palestijnen.

Mark_D_NL | 20-10-17 | 19:31 | 1

Daarom moet er ook een EU leger komen. Om de Palestijnen te beschermen tegen de ... Zionisten.... ;)

Is dit nog nieuws? | 20-10-17 | 20:05

Sigrid Kaag:
Een soort Anja Meulenbelt 2.0
Fel pleitbezorgster van de palestijnse zaak.
Gaf leiding aan de ontwapeningsmissie van de VN voor Syrie.
Programmamanager bij UNRWA, de club die evenveel uitgeeft aan de palestijnen als de UNHRC voor de rest van deze globe.
(De UNRWA die te stom was om door te hebben dat Hamas raketten in hun gebouwen in Gaza verstopte, maar daarintegen na ontdekking ze allemaal keurig teruggegeven heeft aan Hamas.)
Gehuwd met Anis al-Qaq, Palestijnse onderminister van planning onder Arafat in zijn meest corrupte periode toen er 326 miljoen dollar in 1 jaar was verdwenen, voormalig Palestijns ambassadeur en Fatah-politicus in Zwitsersland.
opiniez.com/2017/10/20/halbe-laat-je-...

Roadblock | 20-10-17 | 19:29

Even een sprongetje nu het otch over Buza gaat ; kan geen stijl even een actie op touw zetten ; " Het is nu veilig , allen weet terug " . Want al die lui kunnen dus nu gewoon weer terug en ik hoor daar niets over.

Kim-Jung-Un | 20-10-17 | 19:14 | 1

Mee eens! Ik zat hier laatst ook al eens over na te denken. Je hoort er geen kip over!

jve89 | 21-10-17 | 07:01

Kaag mag graaien in de door de belastingbetaler opgehoeste 'ontwikkelingssamenwerking'-pot. Getrouwd met een Fatah aanhanger.
Er waren al jarenlang miljarden zoek van het overdadige Palestijns hulpgeld. De weduwe Arafat leeft er nog riant van en de terroristen ook.

paridae | 20-10-17 | 19:07

Misschien probeert ze iets gedaan te krijgen in dat MO-moeras in plaats van alleen te klagen via een website of twitter.

RoKBottom | 20-10-17 | 18:25 | 2

Zeker weten. Vrouwen worden ook erg serieus genomen en gewaardeerd vanwege hun intellect in die omgeving, cultuur en NAZI achtige dominante religie. Domme naïeve kut opmerking maak je dus hier, op een website.

Omnisofos | 20-10-17 | 18:30

Gezien haar CV is zij al aardig actief geweest in het MO. Maar misschien niet zoals u het bedoelt.

Roadblock | 20-10-17 | 19:31

Nou laten we die vanaf nu maar gewoon mevrouw kak noemen.

drs. P | 20-10-17 | 18:12

Zijlstra en Kaag een accident waiting to happen? De opdracht van Rutte III is in ieder geval de kikkers in de kruiwagen te houden. Zal Zijlstra ten Halbe keren of ten hele dwalen? Zijlstra heeft vaak een wat confronterende benadering, maar zal hij de stoot geven tot een clash, komt het wel zover? Maakt het in ieder geval wel spannend.
Een ding valt me op, namelijk de achtergronden van bepaalde personen die nu duidelijk op de voorgrond treden. Juk!

Memek | 20-10-17 | 17:41 | 1

Zijlstra confronterend, ja zo kan je het ook uitleggen. :-)
Het is gewoon een domme hork A-diplomatiek en het typische boegbeeld voor een VVD'er.

Kan je voorstellen hoe die discussie ongetwijfeld is gegaan tussen D66 en de VVD. Ik bedoel als je als partij iemand als domme hork Zijlstra naar voren schuift dan geeft dat wat aan over de huidige partij structuur binnen de VVD.

litebyte | 20-10-17 | 17:48

Wow, ook nog eens getrouwd met iemand van het verdrukte volk en dan ook nog eens één die op school gepest werd, (dat is in ieder geval wel aannemelijk als je Anus al Kak heet ) dan moet je zeker wel deugen.

down | 20-10-17 | 17:02 | 1

Gok al snot, lijkt me ook een leuke naam.

gratias | 20-10-17 | 17:16

Sja, als er nu nog steeds mensen zijn die niet doorhebben dat de ISlamisering van Nederland en Europa erdoor gedrukt moet en zal worden zijn we verloren. Sigrid Quisling Kaag, accelerator van onze eigen ondergang. Homo's, Joden, Atheisten, Vrouwen, Christenen en Lesbiennes, let op uw saeck.

Graaisnaaiert | 20-10-17 | 16:55 | 5

Slipsnifter | 20-10-17 | 17:13
Ik heb die ervaring niet. Kies eens een nieuwe vrienden/werkkring buiten amsterdam zodat jouw onjuiste gekleurde beeld van de nederlander positief veranderd.

Ongeblustekalk | 20-10-17 | 17:28

Organisaties waar types als Sigrid voor werken zijn nog steeds van mening dat je het relifascisme succesvol kan bevechten met economische danwel maatschappelijk-sociale ontwikkeling.

Dat is maar gedeeltelijk waar. Het grote probleem ervan is dat types als Sigrid het ontwikkelde westen als battlefield gebruiken om die strijd te voeren en te kunnen winnen.

litebyte | 20-10-17 | 17:40

@Ongeblustekalk | 20-10-17 | 17:28
1: Ik woon niet in Amsterdam
2: Mijn vrienden/werkkring/familie zijn een afspiegeling van de maatschappij, gezien het stemgedrag van "de nederlander".
3: Als jij die ervaring niet hebt, heb je het getroffen met de mensen om je heen.
4:Ik merk trouwens ook dat de mensen in mijn omgeving die voorheen wel eens kritiek hadden op regering/islamisering, zich er tegenwoordig maar bij hebben neergelegd.

Slipsnifter | 20-10-17 | 18:20
▼ 2 antwoorden verborgen

Iemand die er met veel ervaring diplomatiek doekjes om kan winden uit D66, en een lompe corrupte domme boer uit het VVD kamp....

Kan een geweldig samenspel worden

litebyte | 20-10-17 | 16:47

Ik lieg niet wanneer ik zeg dat ik moest overgeven.

bft | 20-10-17 | 16:43

Ik spreek ook wel buiten de deur qua taal... maar diegene die deze taal beheren weten wat dit betekend... leh fooh... allinoh alliek ...( schrijffouten voorbehouden ! )

sudo | 20-10-17 | 16:29

De vrienden van Opiniez vonden er al eerder wat van
opiniez.com/2017/03/28/ons-moreel-fai...
D66 vrindjes van de EU en Hezbollah en zo deugen , maar ja de helft van de stemmers blijkt er heel gelukkig mee om over GL en dierenpoes maar te zwijgen.

bijna_raak | 20-10-17 | 16:19

nl.wikipedia.org/wiki/Sigrid_Kaag ... Voila !!
Maar wat willen jullie nou eigenlijk ?
Reageren via het key/toetsen"board"..... of opstaan en aktie ondernemen?
Mark my words... deze Dame "vrouw" spreekt vloeiend "A"rabisch... en zij weet 110%
zeker dat wat "zij" in haar oor krijgt gefluisterd NIET in het openbaar mag komen !!

sudo | 20-10-17 | 16:18 | 1

Shell en Unilever draagt haar nu al op handen.

litebyte | 20-10-17 | 16:48

kudt. Kan ik een one way ticket Duitse Herder kopen?

JoyCee | 20-10-17 | 16:10

Stond die mevrouw ergens op de kieslijst?

frummel | 20-10-17 | 16:01 | 5

@Mark_D_NL | 20-10-17 | 16:10

Ik denk eerder door Hans de Boer, Heeft u daar wel eens van gehoord? Dat is een meneer die de echoput is van beleidsbepalend Nederland.

litebyte | 20-10-17 | 16:15

Hans de Boer. leeft die nog?

Mark_D_NL | 20-10-17 | 16:17

@Mark_D_NL | 20-10-17 | 16:17

Labbekakker Hans de boer leeft zeker nog. Een van de machtigste mensen binnen de BV Nederland. Eigenlijk moet ik het anders uitleggen. Een mens dat spreekt namens de machtigste (lees beleidsbepalende) mensen binnen de BV Nederland.

litebyte | 20-10-17 | 16:26
▼ 2 antwoorden verborgen

Die foto maakt mij een soort van heel bang en botergeil tegelijkertijd. Nu ben ik daardoor helemaal in de war en weet dus niet meer wat ik vanavond moet eten. Echt heel kut weer, zo vlak voor het weekend.

Kwijldraad | 20-10-17 | 15:56 | 1

Ook al in de war qua geslacht?

Is dit nog nieuws? | 20-10-17 | 20:06

De PvdA heeft de weg bereid die heeft geleid tot de islamitische invasie van Nederland, Debielen66 gaat er nu een zesbaans snelweg van maken.
De PvdA is heel erg, Debilene66 zovele malen erger.

Memek | 20-10-17 | 15:55 | 4

Dat daar een stel politici hoererend achter blijven lopen uit voornamelijk eigen belang (lees carriere) is iets heel anders.

litebyte | 20-10-17 | 16:08

Ten eerste, kalmeer even, je kunt ook van mening verschillen zonder dat soort nutteloos getetter.
Als politici zoals die PvdA en D66 er niet dus hoerend achteraangelopen hadden, en er de buik mee hadden rond gevreten, zouden we een heel ander beeld hebben gekregen.
De PvdA heeft zich destijds electoraal weten op te krikken door mede de Islamitische invasie te knuffelen en met subsidiesocialisme te faciliteren. Nu de PvdA verslagen is. komt D66 en legt de kers bovenop die Islamitische taart.

Memek | 20-10-17 | 16:25

@Memek | 20-10-17 | 16:25

Er is een groot verschil tussen diegene die beleidsbepalend zijn (niet de politiek) en diegene dei beleidsmakers en uitdragers zijn (de politiek) Vooral het grijze of kleurloze midden (PvdA-D66-VVD-CDA) fungeert niet anders als de hoer van de beleidsbepalende klasse (ook wel de 1%). Dat wil helemaal niet zeggen dat er kwalitatief goede bestuurders tussen zitten die zich hoereren voor \hun zelf/ dan wel (in hun ogen) een hoger doel.

Ik weet zeker dat Sigrid een goed bestuurder met vooral een enorm netwerk is waar de BV Nederland veel aan kan hebben. Heb alleen niet als kiezer de illusie dat ze zich voor een bepaalde partij ideologie inzet. In haar geval is dat nog duidelijker als systeem-politica.

litebyte | 20-10-17 | 16:38

litebyte | 20-10-17 | 16:38

Wat je schrijft, daar kan ik me in vinden, geen probleem.
Veel dichterbij en aan den lijve, zeker hier in Amsterdam, ondervindt men het uitvloeisel van hoe de beleidsmakers ermee omgaan. Hoe met name de PvdA (ook in andere grote steden en vooral onder Cohen/Vogelaar) met hun handelen de islam onderdeel willen maken van onze cultuu. De sluizen gingen wagenwijd open, en dat maakt de gang van zaken in de steden (maar nu ook groeiend daarbuiten) op zijn zachts gezegd labiel.
D66 is in mijn (persoonlijke) optiek nog een streepje erger, de prijs die wij voor hun pro islam opstelling betalen, is onze democratie.

Memek | 20-10-17 | 16:52
▼ 1 antwoord verborgen

Kaag gaat ook gebroken worden. Ik pak de chips en de cola en ga kijken hoe dit Kabinet, vanaf heden genaamd Engnek III, elkaar de tent gaan uitvechten. En hoe Nederland als joden haat staat te boek zal gaan staan. Mooie tijden.

Mark_D_NL | 20-10-17 | 15:54 | 1

Ik kan je nu al vertellen, dit kabinet blijft 4 jaar lang.

litebyte | 20-10-17 | 16:40

Dit zijn mensen die letterlijk de islamitische aanwas in Europa in 2015 verdedigde met 0,1%-0,2% op de totale bevolking, in plaats van de influx te becijferen als een vermeerdering van 16% van de mannelijke vruchtbare leeftijd in de leeftijd van 15-25 jaar van Duitsland.
Op alle posten die ertoe doen zitten islam bevorderende elementen en niet omdat dat in het geval van bovenstaande vrouw ingetrouwd is of ideologisch compatibel, er is een financiele component dat langzaam van de politieke pyramide naar beneden sijpelt. Alleen wilt het volk er nog niet aan, maar zelfs dit verandert door de halalisering van onze samenleving.

Zoltan | 20-10-17 | 15:54 | 1

Cijfers tellen niet. Net zoals feiten. Het gaat om gevoel bij de linkerkant. Arme zielen... Welkom, welkom enzo.

Is dit nog nieuws? | 20-10-17 | 20:08
-weggejorist-
vincent2470 | 20-10-17 | 15:51

Op Teletekst staat dat ze de functie van Lilian Ploumen over gaat nemen en dus niet de rol van MinBuza. Dat is toch nog wel een groot verschil.

Watching the Wheels | 20-10-17 | 15:49 | 5

Dus BZ EN OWS

litebyte | 20-10-17 | 16:45

Nee, noem het maar niks, belastingcenten pompen in corrupte terreurgebieden, waar de anti-ons moraal huizenhoog aanwezig is. Sigrid kaag is het vleesgeworden gezicht van de westerse zelfhaat. Als je dacht dat die Ploumen erg was, dit is nog een paar graadjes erger, deze wil - naast onze welvaart onvoorwaardelijk verkwanselen - ook nog eens onze beschaving opofferen aan hysterische baardhordes. U weet wel, die types waar we sinds Darius al vrijwel onafgebroken mee in oorlog zijn.

Graaisnaaiert | 20-10-17 | 16:59
▼ 2 antwoorden verborgen

Die mevrouw Kaag is er wel eentje met ballen hoor, die kun je er echt wel bij hebben.

Boetsj | 20-10-17 | 15:40 | 3

PLO.

omanders | 20-10-17 | 15:43

^nuff said

frummel | 20-10-17 | 16:03

Ze heeft veel diplomatieke ervaring (lees contacten.) altijd handig in een gebied wat door wereldmachten wordt bestempeld als ontwikkel gebied.

litebyte | 20-10-17 | 16:13

Superharam want je ziet haar haar nog. Mohammed staat op uit zijn graf...

Pimol | 20-10-17 | 15:38

Ach, als je van necrofilie houd, wie ben ik dan om die palestijn te veroordelen. Ze ziet er uit als Neelie Kroes over 40 jaar.

MocheGurandero | 20-10-17 | 15:29 | 1

Dus Sigrid ziet er op dit moment uit als Neelie op haar 116e?

frummel | 20-10-17 | 16:05

Ik las dat deze vrouw de islam in Europa als "cultuurverrijking" ziet.
De islam, die in IEDER Europees land voor gigantische problemen en ellende zorgt zonder ook maar één voordeel terug te geven.
-
Dat kan je toch wel rustig stellen dat deze vrouw ons absoluut ongeschikt is om ons te vertegenwoordigen

moitambien | 20-10-17 | 15:27 | 2

Ze heeft zelf in Libanon gezien hoe verrijkend het werkt.

omanders | 20-10-17 | 15:34

Je weet toch hoe het werkt?
De EU, en dus ook "onze" regering, zien de islam als een cultuurverrijking, en daar wordt naar gehandeld.
De burger mag om de 4 jaar stemmen, en ook dit jaar hebben ze weer pro-EU en dus pro-islam gestemd.
We kiezen hier dus zelf voor, het is helaas niet anders.

Slipsnifter | 20-10-17 | 15:44

Dus straks iedere ministerspost met 2 mensen bestieren? Alle ministers lekker parttime de boel verkloten voor hetzelfde salaris? Wat een waanzin. En wat betreft die hoofddoek mevrouw, laat haar godver lekker in dat terroristische wespennest dat Palestina heeft blijven.

ILF2 | 20-10-17 | 15:25

De islamisering van ons land gaat nu wel helemaal in een razend snel tempo ,er is echt geen redden meer aan .

blauwe zander | 20-10-17 | 15:23 | 2

Komop, niet nu al het moede hoofd in de schoot leggen hoor. Ja het ziet er allemaal zéér ernstig uit maar aan de andere kant zijn dit schoten voor open doel voor PVV en FvD. Nog maar even het glas halfvol laten. Als er inderdaad geen redden meer aan is (t.z.t.) zijn daar altijd nog de hooivorken.

Lupuslupus | 20-10-17 | 15:29

Electoraal uitroeien. Echt.

omanders | 20-10-17 | 15:35

Wat is dat voor iets, een palestijn? Palestijns volk kan het niet zijn want dat duidt op een eigen land, taal en cultuur enzo en dat heeft nooit bestaan. Dus wat is het echt? Een Egyptenaar? Syrier? En dat moet dan minister van buitenlandse zaken worden, zo'n omhooggevallen hoofddoek die meent met iemand getrouwd te zijn uit een niet bestaand land.

TheOneWhoKnocks | 20-10-17 | 15:19 | 1

Mooi geschreven. Plus heel veel.

Lupuslupus | 20-10-17 | 15:30

Laatste stuiptrekkingen van het partijkartel, dat hoop je tenminste.

Bert Konterman | 20-10-17 | 15:16

Ik heb nou niet het idee dat Israël wakker zal liggen van die blonde dhimmi met dat hoofddoekje op.

komtdatschot | 20-10-17 | 15:14

De 1e ontmoeting van dit kopvod dragende creatuur met minvanbuza Sergej Lavrov die sinds 2004 (!) Rusland in het buitenland vertegenwoordigt. Kannie wachten. Haha.

Lupuslupus | 20-10-17 | 15:14 | 1

Hoop dat ze het lef heeft om wat over terroristennest Tsjetsjenie te zeggen.... Eens zien hoe Lavrov daarop reageert * bier en chips pakt *

Graaisnaaiert | 20-10-17 | 18:44

Buitenlandse zaken is een zinkput voor narcisten om hun messiascomplex te mogen botvieren. Ten koste van het proletariaat, dat natuurlijk wel.

Panos88 | 20-10-17 | 15:12 | 1

Lijkt mij trouwens dat VVD en D66 beiden bewust op een confrontatie aansturen door Zijlstra en deze mol MinBuZa te zetten. zal dus wel een korte zit worden. Hiddema en Baudet, kunnen dus beter heel rap hun toekomstige verkiezingsstrategie gaan uitzetten.

Panos88 | 20-10-17 | 15:17

Altijd als het kabinet nu ECHT niet meer erger lijkt te kunnen, bewijzen ze gewoon doodleuk het tegendeel.
Wat een verschrikkelijk land is dit toch geworden...

Slipsnifter | 20-10-17 | 15:12

Gehuwd met een Palestijnse terrorist, krijgt natuurlijk ook zo'n Eurlings VOG.

Hendrikaatje | 20-10-17 | 15:10

Die kan zo in het yad vashem. Ik heb soms nog nachtmerries van wat ik daar gezien heb.

kindapaas | 20-10-17 | 15:08

Komt net als Koenders van de VN, zal ons leger nu ingezet moeten worden voor haar echtgenoot en de Palestijnse terroristen zaak??

Hendrikaatje | 20-10-17 | 15:02 | 1

Wil nog wel eens zien of haar echtgenoot NL eigenlijk wel in mag.

Uw Verzekeringsadvis | 20-10-17 | 15:10

Dit gaat Halbe verliezen. Daar hoef je niet eens helderziend voor te zijn. Maar Rutte heeft Hennis nog op de reservebank zitten. Met recht een rariteitenkabinet.

Een vrije paling | 20-10-17 | 15:02

Werkelijk te smerig voor woorden.

Arnold9638 | 20-10-17 | 15:01 | 1

Daarmee is alles wel gezegd ja.

Lupuslupus | 20-10-17 | 15:15

Tja. De Amsterdamse politie aan de moslimgemeenschapkado gedaan en BuZa aan de PLO. De Nederlandse politiek is de meest idiote cabaret-voorstelling die ik gezien heb.

omanders | 20-10-17 | 15:01

Hoe kan iemand, die getrouwd is met een lid van fatah, terroristenpartij. In tweede kamer terecht komen? Steeds als je denkt dat Nederland af is, wordt je toch weer verrast.

fapkoning40 | 20-10-17 | 15:00

Twitteraccount op slot, dan heeft deze dame héél wat te verbergen, en dat gaat ons vertegenwoordigen.
Dit land is stuk.

gebrokenvleugel | 20-10-17 | 15:00

Ze heeft hem verkeerd-om

Gags Beasley | 20-10-17 | 15:00

Hoe kan nou een VN diplomaat die onafhankelijk zou moeten zijn, direct vanuit een rol bij het Syrische conflict overstappen naar D66 (de partij die referenda afschaft en uitslagen van referenda negeert)? Moet zo'n mevrouw Kaag straks net als die lange fluim van een Koenders parmantig in de woestijn in Mali gaan rondstappen, omdat door weer wat soldaten onnodig de dood in te jagen? Leg nou eens uit hoe Nederland veiliger wordt door het aanstellen van een MinBuza die getrouwd is met een Palestijnse politicus, terwijl we ook nog weten dat Nederland altijd onnodig troepen de wereld instuurt om de belangen van Shell te behartigen en uranium-, goud-, olie-, gasbelangen van de westerse wereld veilig te stellen? We spelen "hoogspel", zou liever zien dat ze zich richten op het veiliger maken van Nederland. Nederland wordt op deze manier weer een beetje meer partij in dat conflict. Ook onbegrijpelijk dat iemand zo kort na een rol bij de VN overstapt naar een politieke partij en dat dit dus al op 9 februari 2017 dus voor de verkiezingen bekonkeld is (zie boek Ybeltje blz. 11). En D66 wil dan nu de gekozen burgemeester alsnog invoeren (proest). Nou ja ... dat willen ze ook allang niet echt meer, het gaat alleen om de "beeldvorming", nou ... lekker gewerkt weer, prima beeldvorming.

Watching the Wheels | 20-10-17 | 14:59 | 7

@Watching the Wheels | 20-10-17 | 15:41
En dan geeft de schrijver zelf al aan dat hij de effecten van de Zvw (niet te vergeten, die betaalt zogenaamd de werkgever, maar oh wee als je ZZP'er bent...), het 'toeslagencircus' en de belachelijke gang van zaken bij de ouderenkorting nog niet eens mee. Het is dus nòg erger dan al uit zijn stuk blijkt.

EefjeWentelteefje | 20-10-17 | 16:16

@Watching the Wheels | 20-10-17 | 15:41
En dan geeft de schrijver zelf al aan dat hij de effecten van de Zvw (niet te vergeten, die betaalt zogenaamd de werkgever, maar oh wee als je ZZP'er bent...), het 'toeslagencircus' en de belachelijke gang van zaken bij de ouderenkorting nog niet eens mee. Het is dus nòg erger dan al uit zijn stuk blijkt.

EefjeWentelteefje | 20-10-17 | 16:16

@EefjeWentelteefje | 20-10-17 | 16:16
Ja, dat is zo. Aan de andere kant is er weer de MKB-winstvrijstelling.

Watching the Wheels | 20-10-17 | 16:24
▼ 4 antwoorden verborgen

Vandaar dat Arrogander zijn kaarten zo dicht tegen de kippenborst hield: het zal de AIVD veel tijd gekost hebben om de gangen en relaties van dit dametje na te gaan...

Guido | 20-10-17 | 14:53 | 1

Jij hebt nog de illusie dat er wat gedaan wordt tegen het afglijden.

omanders | 20-10-17 | 14:58

ik laat de UZI alvast, en woon om de hoek, dus dat is lekker makkelijk. Maar welke Palestijnen? de letter P bestaat helemaal niet in het Arabisch !

vincent2470 | 20-10-17 | 14:52 | 1

Het zijn filistijnen, daarom heet het ook fatah en niet patah.

geenspam | 20-10-17 | 14:59

Halbe is er alleen voor buitenlandse zaken aangaande Fryslân, Sigrid voor de rest van het buitenland

Brulboei_61SB | 20-10-17 | 14:42

Ik wil in het buitenland niet vertegenwoordigd worden door een moslim slaaf/Dhimmie

moitambien | 20-10-17 | 14:40 | 3

Zie net die oude Tweets , en vraag mij af : wie is nu de mol ?

ja,diedus! | 20-10-17 | 14:43

Ga terug tot het begin van GeenStijl en je zult diverse Moi geesten tegenkomen.

moitambien | 20-10-17 | 14:47

LOL.. ik moet een nieuwe bril kopen. Ik dacht dat je je om een of andere reden afvroeg wie "moi" was maar zie nu pas dat er "mol" staat.

moitambien | 20-10-17 | 14:58

Topkeuze. Vooral in het Palestijnse Conflict mag na jaren pro-Israel wel een wat gematigder beleid komen.

DrumPiet | 20-10-17 | 14:39 | 5

Een gematigder beleid in het Palestijnse conflict... Net zo gematigd als wij tegenover de terroristen in de EU zijn bedoel je? Als de Palestijnen nu eens terrorisme af zouden zweren dan zal Israel vanzelf gematigder worden. Palestijnen en andere moslims willen alles met ziek geweld afdwingen en daar past helemaal geen gematigd beleid bij. Word wakker.

ILF2 | 20-10-17 | 15:36

Drumpiet, u is een sukkel, een Dhimmi, een negationist of een Jodenhater. Als u de geschiedenis van het M-O miet kent moet u eerst maar eens wat boekjes gaan lezen voordat u uw mening over de panelen heen uitstrooit. Domheid is niet strafbaar, maar het siert ook niemand, namelijk.

Graaisnaaiert | 20-10-17 | 18:42

Palestijns conflict? Die lui die zeiken over de Westelijke-Jordaanoever? Hadden de Arabische landen Israël maar niet aan moeten vallen. Toch? Stel dat de Arabische landen Israël bezet hadden zou u dan ook zo zeuren op de Arabier? Nee? Dacht ik al...

Is dit nog nieuws? | 20-10-17 | 20:12
▼ 2 antwoorden verborgen

Pagina 11 van het Bybeltje van Ybeltje (vvd): "Op 9 februari 2017 was ik aanwezig bij een bijeenkomst op het binnenhof met het prominente D66-lid Sigrid Kaag. Aan haar belangrijke functie bij de VN kwam een eind. Het was in de Haagse kringen bekend dat ze de ambitie had om minister van Buitenlandse Zaken in Nederland te worden."
.
Wanneer waren die Tweedekamerverkiezingen nou precies? Ah gelukkig, een maand later pas nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Kamerver... we hoeven helemaal niet te stemmen, D66 wist al voor de verkiezingen dat ze de MinBuza zouden leveren. Nu het Referendum nog even om zeep, een paar organen roven van mensen die zich abusievelijk vergeten af te melden en D66 zag dat het goed was.

Watching the Wheels | 20-10-17 | 14:36 | 2

Zoals ik hieronder al schreef, ze is een systeem-politica. Ze vertegenwoordigd 'het groter goed' om het zo maar even te zeggen. Ze heeft een uitgebreid netwerk in het M.O. dat komt goed uit

Wie overigens nog steeds denkt dat politiek bepaald wordt in de 1ste en 2de Kamer moet zo en zo zich gaan richten op andere interessses.

litebyte | 20-10-17 | 14:50

@litebyte | 20-10-17 | 14:50
Het leek er even op dat D66 al voor de verkiezingen met de VVD bekokstoofd had dat Sigrid Kaag minister van BuZa zou worden. Het blijkt nu een andere functie te zijn, de functie van Ploumen (afd. ontwikkelingshulp en onethisch geproduceerde broeken en t-shirts), het wordt dus een soort Gaston van de Postcodeloterij wat toch wel iets anders is dan MinBuZa.

Watching the Wheels | 20-10-17 | 16:03

Ik zie het probleem niet; als Nederland mee wil doen in de internationale politiek heb je topdiplomaten met kennis en een netwerk nodig. Ja, helaas ook met dubieuze mensen. Zij is duidelijk een veel betere kandidaat dan die creepy Zijlstra.

Supermuis | 20-10-17 | 14:36 | 5

Zo'n dubbel BZ gezicht geeft al voldoende aan: men verwacht donkere tijden.
Samen met Zijlstra kan ze gaan fungeren als de: 'good cop bad cop' naar gelang de belangen wordt er een toneelspelletje gespeeld over de positie van NL bij de aankomende conflicten in het M.O.

litebyte | 20-10-17 | 14:54

Halbe Zijlstra heeft volgens zijn CV nooit bij Shell gewerkt. Hij heeft wel met zijn onderneming Improvex een financieel expertise managementsysteem ingevoerd.
Sigrid Kaag, daarentegen heeft wel voor de Shell gewerkt....

Glasgow Argus | 20-10-17 | 15:02

@Glasgow Argus | 20-10-17 | 15:02
Weet u toevallig wat er met dat bedrijf Improvex gebeurd is, toen Zijlstra ineens de Tweede Kamer in moest? Is dat op afstand geplaatst of verkocht?
Zijlstra was: "directeur/eigenaar projectmanagementbureau "Improvex" B.V., van 2001 tot november 2006 (o.a. invoering van een nieuw financieel-expertise managementsysteem bij Shell)". Als je de naam opvraagt bij www.kvk.nl dan krijg je een praktijk die je van het stotteren af kan helpen www.kvk.nl/orderstraat/bedrijf-kiezen... en ook kan helpen bij leiderschap, podiumkunsten enz.

Watching the Wheels | 20-10-17 | 16:18
▼ 2 antwoorden verborgen

"Dat Sigrid Kaag is vergroeid met de regio, wordt nog versterkt door haar huwelijk met de Palestijn Anis al-Qaq, een voormalige tandarts die bij de PLO tal van sleutelfuncties vervulde, nauw betrokken was bij de totstandkoming van de Oslo-akkoorden maar ook het nationale Palestijnse theater heeft opgezet".
Wikipedia: "Radicalere Palestijnen stichtten bewegingen als het marxistische Volksfront voor de Bevrijding van Palestina (1967), en Zwarte September (1970-1973). Deze werden alle lid van de gematigder koepelorganisatie PLO en pleegden wereldwijd terroristische aanslagen".

De keuze van D66 voor mw. Kaag is geweldig. De keuze van Rutte hiervoor is geweldig. Dit gaat nog een staartje krijgen.

El Rico Grande | 20-10-17 | 14:35 | 1

Yups, graven maar, internet vergeet nooit. Deze Quisling moet wieberen, a.s.a.p.
#NietMijnMinister.

Graaisnaaiert | 20-10-17 | 17:22

Het lijkt mij een capabele dame een rasdiplomaat.Helaas een dame die voor haar personeel ramadamfeestjes organiseert en nooit met de benen gekruist zit anders mochten wij wel eens haar onreine vrouwen voeten zien.Deze vrouw moet in het midden oosten blijven en daar veranderingen voor de vrouw bewerkstelligen maar voor de post van minister voor buitenlandse zaken van Nederland is zij veel te getint.Als voorbeeld zij mag als enige vrouw praten met Hezbollah kopstukken en zij is van mening dat deze criminele organisatie erkend moet worden in de wereldpolitiek.

xiuxiu | 20-10-17 | 14:35 | 2

Ze is juist niet capabel door de voorbeelden die jij aandraagt. Waarom is ze in jouw ogen capabel dan? Omdat ze haar talen spreekt en intelligent genoeg is om een studie af te ronden?

Ongeblustekalk | 20-10-17 | 14:47

Haar man is lid van de PLO.

omanders | 20-10-17 | 14:50

Het buitenlandklasje van het ministerie van buitenlandse zaken is duidelijk geradicaliseerd. Figuren als Sigrid Kaag, Petra Stienen en onze favoriete knuffelcommissaris Frans Timmermans zijn voorbeelden van de diversiteit die het klasje predikt.
.
Sigrid Kaag is een heel gevaarlijke vrouw. Sterk ideologisch gericht, met een gezellige link naar de moslimbroeders. Anis elQaq is voormalig vertegenwoordiger van de palestijnen in zwitserland, dus hij zat zowel op de geldstromen als op de plannen voor het grote project.

Glasgow Argus | 20-10-17 | 14:35

Hey stelletje azijnpissers, deze vrouw komt in ieder geval van haar zolderkamer en probeert wat te doen aan de ellende in de wereld. Geef haar eens een kans en kijk eens wat ze ervan bakt, ook al is haar aanpak niet de jouwe.

Fish Bone | 20-10-17 | 14:34 | 3

Ja je kunt ons wel azijnpissers noemen, maar we hebben het helemaal gehad met een mafiakliek wat zich (r)overheid noemt en elke autochtone NEEderlander een loer probeert te draaien.
Dan krijg je alleen nog maar dit soort commentaren.
We hebben het helemaal gehad ce ca, en alleen die mijnheer had het bij het juiste eind.

watmagjenogwel | 20-10-17 | 14:41

Azijn? Ik aanschouw een meltdown van de politiek. We hebben BuZa aan de PLO gegeven. Haar man is en PLO minister geweest onder Arafat. Wij zijn geen azijnpisser, wij zijn de laatste met nog een beetje gezond verstand.

omanders | 20-10-17 | 14:55

PLO *onder*minister. Ik zal het corrigeren.

omanders | 20-10-17 | 14:58

We weten wat doorgewinterde diplomaten 's nachts doen

Bokito ergo sum | 20-10-17 | 14:33

Ik denk dat de Joop lezers en de zwartepiet haters nu juichen dat het een deugd is. Zoveel diversiteit in 1 vrouw die nu als " volksvertegenwoordiger" los kan gaan op alles wat den Hollander lief is. Alles vanuit haar deugpositie . Dat gaat nog wat worden de komende tijd. Zeker als ze ook uit respect en solidaritet besneden blijkt te zijn. Wat empatische geloofservaring. Dan druipen de vrouwelijke jooplezers bijkans van hun stoel van fysieke & morele opwinding.

ja,diedus! | 20-10-17 | 14:33

Enig, Greta Duisenberg als minister...

Sixxpack | 20-10-17 | 14:32

Je begint steeds meer het gevoel te krijgen dat Rutte III zich helemaal aan de islamisering en de EU heeft overgegeven en op geen enkele manier voor de autochtone Nederlanders of Nederland wil opkomen.
-
VVD stemmers.... was dit nu waarop jullie gestemd hebben?

moitambien | 20-10-17 | 14:31 | 1

Vermoorde Verraden Democratie.

ja,diedus! | 20-10-17 | 14:35

Niets aan de hand, gewoon het volgende stapje.
Stapje voor stapje.
Denk hierbij ook nog even aan Elastiek, stapje voor stapje.
3 stapjes vooruit, een stapje terug.

watmagjenogwel | 20-10-17 | 14:28

Als je alleen al de tweede en derde garnituur figuren ziet in dit "kabinet"
Dan is het duidelijk een setup.Alle macht naar Brussel,zoveel is duidelijk.
Tijdrekken en de Gemeenteraadsverkiezingen volgend jaar manipuleren.Voor de rest het gebruikelijke geld en baantjes gedoe.
Gelukkig zijn de meeste stemgerechtigden te dom om te poepen en makkelijk te bedriegen.De Main Stream Media blijven subsidie krijgen zolang ze de leugen als waarheid verkopen.

Zeurkont | 20-10-17 | 14:28

Nou snap ik 'm. Ze nemen natuurlijk een moslimminister zodat ze kerst altijd gaan halen want die vieren ze toch niet! Aha!

VeelTeSteil | 20-10-17 | 14:28

Dit faalkabinet wordt de perfecte aanloop naar een kabinet met PVV en FvD.

Vogelbeest | 20-10-17 | 14:26 | 1

Nee, dit kabinet wordt de perfecte aanloop naar een kabinet met D66/PVDA/CDA/VVD in 2019.

Rest In Privacy | 20-10-17 | 14:31

Oh, nee hè? Nu gaan wij weer van die ultra-bruinarmige hagiografieën krijgen in Azaanbodes en Meerschoutse Beobachters: dat deze mevrouw toch wel héél bijzonder is omdat ze haar talen spreekt ( alsof je dat in de Snouck Hurgronjese traditie zowel als daarbuiten niet zou mogen verwachten van iemand die in het Midden-Oosten actief is). Inschatting: deze mevrouw heeft geen idéé van wat er binnen haar partij speelt en ze heeft geen idéé van de diepere werkingen van het Haagsche politiek bedrijf. Verder heeft ze geen idee van de grenzenloze ijdelheid en bemoeizucht van Arrogandertje. Het valt zeer voor mevrouw te hopen, dat de somberste voorspellingen aangaande devlevensduur van dit kabinet uit komen. ( ze heeft vást nog wel ergens een leuke baanterugkeergarantie boven de markt hangen...)

bisbisbis | 20-10-17 | 14:26 | 1

Bruinhemden SD SS hitler neonazi is 0,0 rechts 100% links.

Hitler was een natsionaal socialist. Zo links als de neet. Hier word geschiedsvervalsing mee gepleegd www.meervrijheid.nl/?pagina=1199

Feitelijk schreeuwt links in de spiegel

Wappiealvancbd | 20-10-17 | 14:38

Mannen en vrouwen gescheiden. Nu ook op een Nederlandse ministerspost.

ja,diedus! | 20-10-17 | 14:22

Als het bij de VN vandaan komt kan het nooit veel zijn.

His Lordship | 20-10-17 | 14:21 | 1

VN is 100% illuminatie. Soros en ander elitair tuig. Niets welzijn wereld bevolking volledig tbv regulering NWO

Wappiealvancbd | 20-10-17 | 14:41

Ik kan het mis hebben, maar twee ministers op een post is volgens mij grondwettelijk niet toegestaan.

kwark001 | 20-10-17 | 14:20

dus een jodenhater wordt minister.
de VN is een door moslims bestuurde club die maar 1 ding wil,namelijk,dat moslims overal de baas zijn.
als je daar bijhoort en je trouwt een palestijn is dat een duidelijk signaal.

pejoar | 20-10-17 | 14:19 | 1

idd de NSBers gingen discreter te werk.

vinzDH | 20-10-17 | 14:21

help me even. is dit nou wel of geen hoer?

Cousin Eddie | 20-10-17 | 14:18 | 3

Een moslim... Wat u zei...

VeelTeSteil | 20-10-17 | 14:21

Ze heeft uit respect voor het geloof van de vrede een hoofddoek op. Het respect naar de Hollanders zal haar een worst wezen.

ja,diedus! | 20-10-17 | 14:24

Respect voor het volk van de vrede?
Het volk van wraakzucht en vernedering voor alles wat afwijkt van de ideologie.

Zelfs onderling geen vrede.

Tenzij je vrede uitlegt dat wanneer jij niets doet wat mij boos maakt en gehoorzaam slaafs volgt als vrede ziet.

Wappiealvancbd | 20-10-17 | 14:43

Lijkt me een uitstekend d66EUgmensch.
Hopelijk valt ze mee als bestuurder.

Rommelende Onderbuik | 20-10-17 | 14:17

Waar komt trouwens de arrogantie vandaan om in de zandbak vredesmissies te gaan houden zo lang we niet in een Vinex wijk homeaux en nieuwe Nederlanders samen kunnen laten wonen?!?

Feynman | 20-10-17 | 14:16 | 1

Unilever, Koninklijke Olie, de EU en de VN. Overigens zijn het geen vredesmissies, maar zijn het missies om de EU-belangen te verdedigen. In Mali zijn onze soldaten omgekomen bij het beschermen van de Franse uraniumbelangen. Een soort neo-kolonialisme maar dan met een geopolitiek sausje eroverheen.

Graaisnaaiert | 20-10-17 | 17:25

U vroeg "gaan ze de kerst halen?" ... Prettige kerstdagen allemaal!

Het Licht | 20-10-17 | 14:16 | 2

is meer de vraag mogen we kerst nog wel vieren in de toekomst.

vinzDH | 20-10-17 | 14:19

Wat is Kerst?

Mark_D_NL | 20-10-17 | 16:08

Getrouwd met Anus al Kwak, dat belooft wat.

MogeWijEveOvergeve | 20-10-17 | 14:16

Schizofrenie en d66, een logische combi.

oranjerood | 20-10-17 | 14:13 | 1

Relifrenie...

litebyte | 20-10-17 | 14:16

Is toch ook logisch die straf; het was een kapper die bij het scheren van de baard van de andere man uitgeschoten was. Puur een ongelukje.

Rest In Privacy | 20-10-17 | 14:17

Dat is cultuur, de normale gang van zaken in de landen van herkomst.
Mag je niks van zeggen, white privilege enzo.

MogeWijEveOvergeve | 20-10-17 | 14:28

Carrieretip voor Fatima Elatik: blondeer je haar, niemand die het ziet met zo'n hoofddoek, noem jezelf Truus, wordt lid van D"66 en bij je intake gesprekken met Alexander en Mees heel invoelend zeggen dat het heel normaal is dat heren op zekere leeftijd 'm niet altijd omhoog krijgen. Vandaag nog doen, dan ben je morgen staatssecretaris. Schuift iets minder dan een adviseurschap bij de A'dam popo, maar meer dan de bijstand.

Rest In Privacy | 20-10-17 | 14:12

Deze halal politica past mooi in het nieuwe halal kabinet, om te kotsen.

vinzDH | 20-10-17 | 14:11 | 2

Dat roept bij mij de vraag op: Is kotsen halal of haram?

Rest In Privacy | 20-10-17 | 14:14

Da's afhankelijk van wat je gegeten webt.

Mr_Natural | 20-10-17 | 14:40

Een moslima als minister van buza. Mooi.

Straks even bij de staatsbank vragen of ik een hypotheek op een huis in het buitenland kan krijgen.
Een iglo lijkt me wel wat.

Mike2054 | 20-10-17 | 14:11
-weggejorist-
dezenicknameisbezet | 20-10-17 | 14:10

"Dat Sigrid Kaag is vergroeid met de regio, wordt nog versterkt door haar huwelijk met de Palestijn Anis al-Qaq, een voormalige tandarts die bij de PLO tal van sleutelfuncties vervulde" www.vn.nl/sigrid-kaag-profiel/

Mevrouw Kaag is hartstikke besmet dus. Volgende!

VeelTeSteil | 20-10-17 | 14:10 | 2

Tandartsen, daar is wel behoefte aan..... zegt men.

watmagjenogwel | 20-10-17 | 15:01

@watmagjenogwel: Ja, klopt, ze hebben ook allemaal van die verzorgde gebitten, daar.... Je zou bijna denken dat Tandarts daar een codewoord is voor Beul.

Graaisnaaiert | 20-10-17 | 18:37

Ze zal haar handen... haar hoofdoek vol hebben aan de aankomende crisis met Turkije... of neemt die corrupte horkerige domme boer Zijlstra dat van haar over met de diplomatieke kwaliteiten van een dood varken.

litebyte | 20-10-17 | 14:09

Deze mevrouw zou op geen enkele wijze minister in Nederland mogen worden en iedere Nederlander die kan lezen en schrijven weet waarom !

outdoor | 20-10-17 | 14:08 | 1

Waarom niet? Ze is een systeem-politicus uit het grijze midden. Niets beter voor de Hollandsche grootindustrie aka BV Nederland dan deze echoput.

1> Vrouw
2> gaat mee in politieke trends (zie hoofddoek)
3> is EUroscist in hart en nieren

Voldoet dus aan alle kwaliteitseisen van dit kabinet.

litebyte | 20-10-17 | 14:14

Twitter account had ze gisteravond inderdaad op slot gezet na wat moeilijke vragen van een paar mensen. Het webarchief van 17 februari 2017 is er nog wel :
Maar dat mag ik kennelijk weer niet linken ; doe d'r wat aan :
nog een poging : zelf aan elkaar plakken en webadres van maken.

"web.archive.org/" +
"web/20170217105026/" +
"https:/twitter.com/SigridKaag"

Zwizalletju | 20-10-17 | 14:08 | 4

Ik kom daar niet uit. Doe gewoon eens een linkje

Graaf van Egmont | 20-10-17 | 14:18

Graaf van Egmont | 20-10-17 | 14:18
Checkt u mijn reactie van 14:14. Tot uw dienst.

VeelTeSteil | 20-10-17 | 14:20

@VeelTeSteil | 20-10-17 | 14:14
Dank mij lukt het niet. Wordt tegengehouden.

Zwizalletju | 20-10-17 | 14:21
▼ 1 antwoord verborgen

Tjonge wat een zeldzaam griezelkabinet. The Rutte Horror Picture Show.

Ruikbaard | 20-10-17 | 14:07 | 1

fout geen hororkabinet of wel. ,beter is engnek 3 !!!!

geeratz8217 | 20-10-17 | 22:03

Ik vind haar nu al eng!

Hobbykip | 20-10-17 | 14:07 | 2
-weggejorist-
EefjeWentelteefje | 20-10-17 | 14:08
-weggejorist-
EefjeWentelteefje | 20-10-17 | 14:08

Psssst... Ik kan haar haar zien... haram wollah!

Sarcastisch varken | 20-10-17 | 14:07

Mark Oprah: En jij wordt minister van Buza! En jij wordt minister van Buza! Dat het er bij twee is gebleven mag een wonder heten. Wellicht is er nog een benoeming onderweg?

DebraCadabra | 20-10-17 | 14:06 | 3

Mark heeft de afgelopen periode nogal wat bewindslieden zien aftreden, dus die neemt het zekere voor het onzekere; als er een VVD-er moet aftreden, blijft er tenminste nog een CDA/D66/CU-er over. ;)

Rest In Privacy | 20-10-17 | 14:12

kweethetooknietbeter, ik vroeg het me af wat de reden kon zijn, maar jij geeft het goede antwoordt.
Stom dat ik daar niet eerder op gekomen ben

watmagjenogwel | 20-10-17 | 14:59

Als ik het allemaal goed heb bijgehouden wordt zij hoofd geld uitdelen op het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Maar die functie hadden we toch al bij het Ministerie van Ontwikkelingszaken & Buitenlandse Handel. Nou ja, ik ben niet de enige die het er moeilijk mee heeft, ook onze formateur weet niet precies wie nou minister van wat is. Sleutelwoord: schertsvertoning.

DebraCadabra | 20-10-17 | 17:54

Er schijnen dus twee d66 mevrouwen Kaag te bestaan. Eentje met een hoofddoek en een heel andere zoals op de foto bij RTL. Een gespleten persoonlijkheid dus. De een leeft in een palestijns kamp in Lybanon en de andere, ja waar hoort die thuis? Ik weet het niet, maar ik denk dat ,gezien haar achtergrond, er snel grote problemen zullen gaan ontstaan. Maar duidelijk is wel dat ze de D66 waanideeen moet gaan realiseren. Wat zijn we toch een verschrikkelijk gaaf land in de greep van koude cynische technocraten zoals Pechthold met zijn trawanten.

eh.dinges | 20-10-17 | 14:05

Getrouwd met een Palestijn? Nou maar goed dat ze een backup minbuza hebben dan. De kans dat ze door eerwraak het einde van de rit niet haalt is niet gering.
Er worden op de west-bank meer vrouwen afgemaakt door eerwraak, dan dat er Palestijnen omkomen door de IDF.

Rest In Privacy | 20-10-17 | 14:05

Een nieuw kabinet zou als een oase van vruchtbaarheid moeten zijn.
Dit nieuwe kabinet lijkt meer op een kruitvat in een smeulend magazijn.

keestelpro | 20-10-17 | 14:04

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar #TeamHalbe.
Deze mevrouw is de volgende Islamitische dolksteek in de rug van de Nederlander, dus #NietMijnMinister.

Graaisnaaiert | 20-10-17 | 14:03

Ik heb al die nieuwe ministers en staatssecretarissen eens via internet - google - en alles wat zij zelf en anderen erover schreven, bestudeerd.
Mijn conclusie is, dat dit kabinet geen lang leven is beschoren.
Het is niet meer dan een greep naar de totale macht door Rutte en diens vvd.
Rutte wil president van de EU worden, verkoopt ons land aan Brussel waar zijn vrienden zitten die hij ook telkens zoent (Juncker) en heeft nu een grote groep ja knikkers en non persoonlijkheden uitgekozen. Zelfs Pechtold zit in het pak. Die zit voor jan joker in de kamer en kan zijn arrogante oppositie toontje dus lager en zelfs niet meer zingen.
We zijn in de maling genomen en hebben 15 maart 2017 compleet fout gestemd.
Veel niet echte persoonlijkheden, waarvan de meesten met hun eigen carriere bezig zijn. Nederland gaat er met dit kabinet niet op vooruit.

Het jammere is, dat als ze straks allemaal weer hun baantje moeten opgeven, ze allemaal wel een riant wachtgeld, pensioen ed. van ons belasting geld gaan kosten. Dit zijn toch geen persoonlijkheden die ons land kunnen besturen?
"Lachen toch om Mona uit Volendam"!
Afgezien nog van hun voordeel om nu tijdig aan hun netwerkjes te gaan werken.
De politiek in Nederland, met Rutte voorop, is geheel onbetrouwbaar geworden.
Snel weg met Rutte en zn profiteurs en met nieuwe verkiezingen dan eens de Augiasstal in den Haag schoonvegen svp.

outdoor | 20-10-17 | 14:01 | 4

Mij hebben ze niet in de maling kunnen nemen; ik heb namelijk op Jesse Klaver gestemd vanwege zijn lekkere kontje.

Rest In Privacy | 20-10-17 | 14:07

Als je 14 maart nog niet wist hoe te stemmen, moet nu niet aankomen met "we hebben 15 maart fout gestemd." Op wie je wel en niet diende te stemmen was ruim daarvoor al duidelijk. Ik heb dan ook geen medelijden met de kiezers. Wat mij betreft mag dit kabinet iedereen twee poten uitdraaien en de portemonnee leegroven.

Graaf van Egmont | 20-10-17 | 14:08

Ik kijk uit naar de dag dat FvD het voor het zeggen krijgt met hun vakministers.

Rest In Privacy | 20-10-17 | 14:11
▼ 1 antwoord verborgen

2 ministers op een post? Gaan ze part-timen ofzo? Zal wel weer een voor ons nadelige gedachte achter zitten. En getrouwd met een moslim ook nog? What is next? Een moslim als minister? Roep dan direct het kalifaat uit.

VeelTeSteil | 20-10-17 | 14:01 | 6

@Graaf Lijkt mij sterk, gezien hij als politicus aan Fatah verbonden was

E-Burke | 20-10-17 | 15:40

Wat ik eerder al zei, ISlamterreur heeft middels mevrouw Kaag een legitiem karakter gekregen. Waanzin, dit.

Graaisnaaiert | 20-10-17 | 18:34

kalifaat den Haag ,gaza het binnenhof
het torentje staat er al nu nog een schreeuwer bovenop !!

geeratz8217 | 20-10-17 | 22:09
▼ 3 antwoorden verborgen

Typisch eentje van het roemruchte "klasje".

Panos88 | 20-10-17 | 13:57

meer elitair, arrogant en verwend kun je ze niet krijgen.

krelus | 20-10-17 | 13:57 | 1

Dat is met dat hele zooitje wat de status commies voorbij is.
De arrogantie gaat er dan van af druipen.

watmagjenogwel | 20-10-17 | 14:54

Wat hadden we het onder Balkenende (nog) goed hè? Ik denken dat ik maar eens naar Rusland ga emigreren en dan bedoel ik ver Oost-Siberië in dus... zucht...

Sarcastisch varken | 20-10-17 | 13:56

Dit wordt nog interessant, dit kamikazekabinet:
- Defensie: slangenkuil met weinig budget;
- Justitie: wéér een minister met een integriteitskwestie;
- BiZa: D66 mevrouw die hoofddoekjes leuk vindt bij de politie;
- BuZa: D66 mevrouw die hoofdoekjes draagt en Israel niet.

wingload | 20-10-17 | 13:54 | 2

Op BuZa wordt het nog gekker. Kaag gaat over buitenlandse handel en ontwikkelingssamenwerking, Zijlstra over de rest. Ik vraag mij af of zij ook maar enigszins hetzelfde denken over Israël-Palestina...

E-Burke | 20-10-17 | 15:37

Yep. Dit is als een veganist, een moslim en een varkensboer die samen een barbeque gaan doen. Kansloos.

wingload | 20-10-17 | 20:27

Kom kom van Rossum, niet te snel opgeven. Er is genoeg cache informatie beschikbaar her en der. Zoek bv eens op web.archive.org

Rest In Privacy | 20-10-17 | 13:53 | 1

Nog wel, nog wel. Nog even en dergelijke bronnen worden verboten en/of wordt iedereen die dergelijke bronnen raadpleegt strafrechtelijk vervolgd en/of het leven zuur gemaakt.

Rest In Privacy | 20-10-17 | 14:03

Na zeven jaar geen D66 in de regering, zijn ze er weer. Daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven.

JTKDM | 20-10-17 | 13:52

Goeie truuk van Rutte. Plant op de ministeries 2 ministers met tegengestelde denkbeelden die elkaar de tent moeten uitvechten. Hierdoor ontstaat ruimte om de 'onwerkbare situatie' te delegeren naar Brussel.

Fappelmoes | 20-10-17 | 13:52

Ik heb in het verleden meegewerkt aan een project op de kruising A10 - Beethovenstraat in Amsterabad, dat dus aan de Zuidas ligt. Het te bouwen pand werd ook wel: de apenrots genoemd... ik begrijp steeds meer waarom. Dit wordt het nieuwe Nederlandse Reichstag-gebouw...

Sarcastisch varken | 20-10-17 | 13:50

Waarom denk ik aan Maggie Thatcher?

horsteknots | 20-10-17 | 13:50 | 2

Euh .. en Maij Weggen..

horsteknots | 20-10-17 | 13:51

omdat die geen hoofddoek droeg of met een Pallie getrouwd was?

Tobi | 20-10-17 | 13:51

D66? die van die vrouwenrechten bedoelt u?

zeiksmurf | 20-10-17 | 13:50

Wat ik veel erger vind, behalve dat zij vermoedelijk door haar man geconditioneerd is met de fascitsiche haat en discriminerende regels en teksten vanuit de Islam, is dat we dus 2 ministers op BUZA gaan krijgen. Wie gaat dat betalen(wij dus) of gaat men het salaris en de declaraties delen? Zal wel niet.

salonsocialist | 20-10-17 | 13:49

En hoe zit het met de religie die deze mevrouw aanhangt? Getrouwd met een palestijn? Voor wie trekt zij partij als het erop aankomt? Nee D66, geweldig om de 5e colonne de wind in de zeilen te geven.

Pierrepoint | 20-10-17 | 13:49 | 5

Burgeroorlog? Alsof die werklozen en WAO-ers nu ineens wel wat gaan doen ipv achter hun computertje te reaguren. Of wordt het een toetsenbord oorlog?

Erikjan79 | 20-10-17 | 13:54

Spot er maar mee, het zal verschrikkelijk worden.

Spaanse Peetvader | 20-10-17 | 14:48

Wat dacht je, doe eens normaal joh.... voor denk natuurlijk. (ja met kleine letter)

watmagjenogwel | 20-10-17 | 14:51
▼ 2 antwoorden verborgen

By the way, hoe groot moet die baantjescaroussel wel niet worden? Hoeveel ministeries met 2 ministers en ook nog een stas? Is dat zodat incompetent incompetent moet ondersteunen, met zijn tweeën weten we meer dan één? Kan iemand straks voor mij uitrekenen hoeveel belastinggeld per maand daar op het bordes komt te staan? Koning Willie hoef je niet mee te rekenen. Die werkt niet eens en is financieel hors categorie.

Graaf van Egmont | 20-10-17 | 13:48 | 1

bananenrepublieken in Africa Hebben soms Meer dan 60 ministers ,dus engnek3 gaat de goede Kant op !!

geeratz8217 | 20-10-17 | 22:13

Heeft ze nog wel een klit of ook dat niet meer?

robert1 | 20-10-17 | 13:47
-weggejorist-
robert1 | 20-10-17 | 13:47

Op BuZa iemand die is getrouwd met een moslim en op BiZa een perverse samenlevings-sloper.. Beide even blond, gestoord en d66.
En beide kunnen ze niks behalve de door het glazen plafond gegooide feministische bestuurder uithangen.
Is er trouwens een vrouw aangenomen als minister of staatssecretaris die wel kundig is?

Ongeblustekalk | 20-10-17 | 13:46 | 1

Een middelmatig geschiedenisleraartje als Minister-President, een Schroevers-secretaresse als minister Defensie, een KartelKabinet van notoire verliezers, waarop denkt dat er geselecteerd word ? Capaciteiten of intelect in ieder geval niet.... Netwerk-vrindjes, ruilhandel, of huidkleur/etnische afkomst en wat je in je genderneutrale broek hebt (of had willen hebben?), zijn zo een beetje alle criteria.

pivo1 | 20-10-17 | 13:55

More than a million muslims in the Netherlands.
And still growing.

Kanarie_Geil | 20-10-17 | 13:45 | 1

Sorry. Wat zegt u?

Rest In Privacy | 20-10-17 | 14:01

Minister van Buitenlandse zaken. Kijk, als zij naar een land gaat waar men een hoofddoek verplicht stelt, dan draagt ze een hoofddoek daar. Als bewoners van landen waar ze vrouwen inpakken en geen bloot willen zien naar Europa komen, dan moeten zij zich ook aan onze manier van leven aanpassen. Dus dan worden bv. in Italie géén beelden afgedekt omdat daar naakten staan. Dan doen vrouwen in Nederland geen hoofddoek op omdat die buitenlanders dat in hun eigen land wel eisen.
Als Minister van BUZA naar een land gaat waar men een hoofddoek verplicht stelt, en zich aanpast aan de gebruiken van dat land, dan mag je dat ook andersom verwachten. Maar helaas gooit geld, macht en belangen roet in het eten.

Louise-in-de-pels | 20-10-17 | 13:44
-weggejorist-
LibertasSimplex | 20-10-17 | 13:44

Welk volk vertegenwoordigd die Palestijnenpijpert?

tata1981 | 20-10-17 | 13:44 | 1

Het kosmopolietenvolk van D66.

JTKDM | 20-10-17 | 13:50

Ik heb, voor de verkiezingen van 15 maart jl., nog zo gewaarschuwd voor Debielen66. En zie daar we hebben er weer een, een vrouw die haar afkomst niet respecteert en zich laat meezuigen in het Palestijnen fabeltje.

Memek | 20-10-17 | 13:44 | 3

Wat is precies dat fabeltje dan?

Erikjan79 | 20-10-17 | 13:49

When Syrian President Hafez Assad addressed the Palestinian leader Yasser Arafat by saying, “There is no such thing as a Palestinian people, there is no Palestinian entity, there is only Syria. You are an integral part of the Syrian people, Palestine is an integral part of Syria. Therefore it is we, the Syrian authorities, who are the true representatives of the Palestinian people.”

Arafat was in no place to rebuke him as a few years earlier, he himself had declared…
“The question of borders doesn’t interest us… From the Arab standpoint, we mustn’t talk about borders. Palestine is nothing but a drop in an enormous ocean. Our nation is the Arabic nation that stretches from the Atlantic Ocean to the Red Sea and beyond it… The PLO. is fighting Israel in the name of Pan-Arabism. What you call “Jordan” is nothing more than Palestine.”

And it wasn’t just the Palestinians and Syrians saying this…

“The truth is that Jordan is Palestine and Palestine is Jordan”
– King Hussein of Jordan

“The Palestinian people have no national identity. I, Yasser Arafat, man of destiny, will give them that identity through conflict with Israel.”

kempenaer | 20-10-17 | 15:17

@ Erik
De fabel van een eigen staat?

Is dit nog nieuws? | 20-10-17 | 20:03

We hebben weer een paar toppertjes !!!

spuit-12 | 20-10-17 | 13:43

Wat zeg je tegen al die vrouwen in het Midden-Oosten die strijden tegen het verplicht dragen van een hoofddoek, terwijl jij daar als westerling met een hoofddoek rondloopt?

Duifmans | 20-10-17 | 13:43 | 1

'Go f*ck yourself'

Croxifoxio | 20-10-17 | 13:50

Sorry hoor, maar kan zo iemand nog wel het nationale belang van Nederland dienen? Lijkt mij heel moeilijk na een loopbaan bij de VN.

prov1nciaal | 20-10-17 | 13:43 | 1

Nee. Ze dient het EU-belang. Pro-ISlam, anti soeverein Nederland. Pechtold in het kwadraat, zeg maar, neigend naar de extremere kant van GL ( deugterrorist dus ) met een sociaal-liberaal sausje.

Graaisnaaiert | 20-10-17 | 14:07

Al die feministen van weleer dragen nu gedwee een hoofddoek.
Nu staan ze voor onderdrukking en islam.
Totaal onbegrijpelijk.

Rest In Privacy | 20-10-17 | 13:42 | 1

in het woord 'begrafenisstemming' zitten de woorden 'geen feministen AUB'ingebakken op de U na dan

vincent2470 | 20-10-17 | 14:54

Djiezus wat een afschrikwekkende kop
zit er een nieuwe Dracula film aan te komen soms

Tobi | 20-10-17 | 13:42

Getrouwd met een Palestijn, moet je als beroepsmilitair eens proberen. Ben je gelijk je baan kwijt.

Spetnaz | 20-10-17 | 13:41 | 2

Ik ben verbijsterd dat zo iemand zo'n functie kan krijgen. De belangenverstrengeling ten top. En het geeft gelijk aan hoe onze regering tov. Israel staat.

Opslag Medium | 20-10-17 | 17:50

Israel is nog maar het minste. Dit is directe invloed van de ISlam binnen ons Kabinet. Hamas heeft zich verzoent met Fatah. U weet hoe de rest van de Arabische wereld tegenover Israel en het westen staat. Mevrouw Kaag is door haar deze post te geven de legitimiteit van ISlamterreur. Oerstom of kwade opzet? Zeg het maar, ik geloof niet in het 1e.

Graaisnaaiert | 20-10-17 | 18:33

Haar twitter account op lock? Maar maar, als je niks te verbergen hebt, dan heb je toch ook niks te vrezen?
Anyway, 1 rare uitspraak van haar over Israel en de CU en CDA worden gek.

Zzzzooooffff | 20-10-17 | 13:41 | 1

Dit is misschien wel goed nieuws inderdaad... hoe eerder dit rampenkabinet klapt hoe beter het voor Nederland is.

Spaanse Peetvader | 20-10-17 | 13:47

Haar grootste vaardigheid is zelfpromotie

Abu Bachouca | 20-10-17 | 13:40

Het ministerie zit niet meer in de Apenrots, maar in het Spiegelpaleis aan de andere zijde van Den Haag CS

batvoca2 | 20-10-17 | 13:40

Ik heb er respect voor dat ze daar weet te overleven en af en toe met een hoofddoek op je harses rondlopen hoort daar als diplomaat zijnde maar bij denk ik dan. We zien wel hoe ze het doet en beoordelen haar daar op.

GroetenVanUrk | 20-10-17 | 13:39 | 14

Of ook: onderwerping!

Gags Beasley | 20-10-17 | 16:15

@GroetenVanUrk | 20-10-17 | 16:00
.
Grootste bezwaar is dat de PLO/Fatah nu een ingang hebben in ons Kabinet. Fatah, die intussen weer vriendjes met Hamas zijn. Levensgevaarlijk.

Graaisnaaiert | 20-10-17 | 18:30

kempenaer | 20-10-17 | 15:22
LoL!
Olie. Verder stikken ze maar in de dadels. Laten we die olie dan maar uit Rusland halen. Niks geen asieleisers die daar de ambassade binnenwandelen.

Is dit nog nieuws? | 20-10-17 | 20:02
▼ 11 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl