achtergrond

Geenstijl

M&M's @mmschocolate misbruikt kwetsbare transgenderjongeren voor Super Bowl-reclame

Als je zelfs je bloedeigen M&M's al niet meer kunt vertrouwen

"Cynisch, koud en berekenend," zo bestempelt transgender-belangenvereniging GeenStijl.nl de meest recente marketingstunt van het kapitalistische bedrijf Mars Incorporated dat M&M's (en transgenders) exploiteert. Het officiële bericht dat er met de spokescandies gestopt werd omdat voornamelijk de gender-ambigue paarse M&M die zich toch al zo ongenodigd en ongezien voelde wegens GUUR-RECHTS, was dus een zorgvuldig leugen met voorbedachte rade. "A spokesperson for the brand told Yahoo Entertainment that the Rudolph-led campaign had been in the works for some time. "It isn't a reaction to but rather is in support of our M&M's brand, which we will always continue to evolve to bring people together through the power of fun." (...) The spokesperson also confirms that this week's announcements signal the kick-off for M&M's Super Bowl campaign — something that had been widely suspected on Twitter." Zo ziet u maar, na de gehele journalistiek gooit nu ook het kapitalisme transgenders genadeloos voor de bus. No justice, no peace.

Dit was dus een zorgvuldig berekend LEUGEN

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Nu ook al WOKE: kinderspeelkleden

Het houdt niet meer op en het wordt alleen maar vervelender

@Ronaldo | 18-04-24 | 14:00 | 174 reacties

Interview met historicus Martin Harlaar, de schrik van woke en gendergekkies

Historicus Martin Harlaar (Amsterdam, 1956) publiceerde Het gender-experiment. Hoe maakbaar is onze identiteit als M/V/X? en Ben ik wel woke genoeg? Een ontdekkingstocht door het land der Social Justice Warriors.

@Arthur van Amerongen | 27-01-24 | 20:45 | 121 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.