Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Superwappies Winterswijk tegen regenboogtrap want 'regenboog is onderdeel van de Great Reset'

Toet toet boing boing op het... GERRIT KOMRIJ COLLEGE

Misschien moeten we gewoon een keertje káppen met die brakke huppeldepupjes als bandjes en bankjes en voetbalstadions en geitenpaadjes die alleen maar benadrukken dat er iets anders is dan 'normaal'. We kunnen regenboogvlaggen ophangen wat we willen maar zolang - even een omweg maken, zo terug op het hoofdpad - de islam in dit land álle ruimte krijgt om homo- en vrouwonvriendelijke crack de wereld in te slingeren én linkse idioten als deze mafklapper alsook de Klavertjes van deze wereld voorop lopen in de Polonaise van de Profeet (homofobe Strijders van de Islam zijn niet zelden GroenLinksers) verandert er precies helemaal NIKS in de bewustwording van (sommige) mensen. Bovendien: je kunt op een school ook gewoon lesgeven over homoseksualiteit zónder dat de hele trap geverfd moet worden in RAL Regenboog, maar in Nederland 2022 móet een trap geverfd worden in RAL Regenboog want anders ben je niet inclusief genoeg. En zijn het een keer niet de Moslimbroeders die problemen hebben met homoseksualiteit, dan - hier terug op het hoofdpad - zijn het wel de Raisaoïden die het wappiewater in het motorblok laten overkoken. Zoals deze types in Winterswijk. School krijgt dus een of andere regenboogtrap en dan zegt ene Haitske Heesen: "Het gaat ons vooral om de regenboog. Het symbool dus. Voor ons is dat onderdeel van de Great Reset. Daar voelen wij ons niet prettig bij en hoort niet op een school. Had het GKC voor hartjes gekozen, dan was er geen probleem geweest." Het zal u niks verbazen maar de Facebookmuur van deze Haitske staat vol met Agenda 2030-complotten, WEF-gekeutel, geleuter over Ivermectine en reptielencrack. Misschien leidt die regenboogtrap wel naar het gesticht want dan zou het voor Haitske en die andere beroepsfacebookers in de overgang eventueel de moeite waard zijn een paar treden te proberen. Enfin, o ironie, dit speelt dus allemaal op het GERRIT KOMRIJ COLLEGE en die was zo gay als een kanon. Leuk gay, dat dan weer wel, en ook nog familie van ons...

Reaguursels

Inloggen

Er ligt ook al een regenboog zebrapad bij het station in Winterswijk. Op loopafstand vd school. Met dank aan de gemeente. youtu.be/ASsvXzd6U0c Het wordt de bevolking opgedrongen. En Loes moet niet janken. Loes wil graag in de landelijk politiek.

Sjakkie van de Hoek | 04-11-22 | 23:15 | 1

Een tweede regenboogtrap nota bene. Ze wisten van gekkigheid niet meer hoe ze nog meer uiting aan de LGHTB+ beweging konden geven... Wat een school. Gerrit draait zich om in zijn graf in Portugal. Dit heeft hij niet verdiend.

MeppieRocks | 04-11-22 | 22:38

De kans is heel groot dat de Gerrit Komrij de regenboogtrap ook belachelijk had gevonden.

MeppieRocks | 04-11-22 | 22:29

Ik zag vorige week een gigantische Regenboog in de lucht door de regen en de zon op hetzelfde moment. Realiseerde mij weer dat deze observatie door lucht spiegeling komt.

van_Zelfsprekend | 04-11-22 | 21:56 | 1

Mensen uit het midden oosten noemen dat fata morgana

van_Zelfsprekend | 04-11-22 | 21:59

Hah, kleur bekennen heeft er een nieuwe dimensie bij gekregen.
(Always beware of the reli-wappies)

hotmint | 04-11-22 | 21:53

Mag ik zeggen dat ik Mosterd een wappie vind? In de klassieke zin van het woord dan wel.

van_Zelfsprekend | 04-11-22 | 21:30

Ai hoe moet het nu met de regenboog school of andere onschuldige namen? Symptoom van de verwrongen maatschappelijke woke discussie dat er op wordt aangeslagen?

Whisky | 04-11-22 | 20:50

Enorm kwetsend en niet-inclusief, deze trap.
Alsof er geen mensen met kleurenblindheid bestaan.
En wat te denken van kleurenblinde rolstoel-ingezetenen die deze trap niet eens kunnen gebruiken?
De LTBBQ+ neemt alles in de wereld over, alsof ze er een heilig recht op hebben.

funda | 04-11-22 | 20:38

Je mag er van uit gaan dat diegene die de regenboogtrap hebben doorgevoerd niet eens weten welke kleur voor welke sexuele oriëntatie staat.

Osdorpertje | 04-11-22 | 20:14

Die mensen van die school zijn niet goed snik. Alles pimpelpaars met een groen randje verven, dan vertellen dat dat betekent dat iedereen erbij hoort, en als je niet alles pimpelpaars met een groen randje wilt dan betekent dat dat je niet wilt dat iedereen erbij hoort, en moeten er nog 'woorden bij zodat de boodschap niet meer verkeerd uitgelegd kan worden.' Die ouders hebben groot gelijk dat ze niet alles door de strot geduwd willen krijgen.

grietmetgroenefiets | 04-11-22 | 20:03

laat de reset maar komen als we dan van die wappies verlost zijn.

fabeltjesland | 04-11-22 | 19:36

Net op NPO bij de aankondiging over de slavernij-excuses een rijtje zwarte pieten poppen in beeld.
De politie moet naar de iftar.
Hier een regenboogtrap op school.

Overal activisme bij. Overal een gevecht tegen vermeend alomwezig racisme, homofobie, transfobie, islamofobie.
Alsof de burger constant met haat tegen de ander rondloopt. Alsof een continue correctie nodig is.

Zolang kinderen met bijvoorbeeld een laag IQ of een chronische aandoening nog zo slecht terecht komen in de maatschappij als nu, slaat die kleurentrap nergens op. Dat hele gelijkenkansendebat is een farce.

zeurmachine | 04-11-22 | 18:25

De echte vraag is of er bij GSHQ ook een trap is in 50 shades of Pink...

Flapoor | 04-11-22 | 17:53

Die ouders die tegen een regenboogtreden trap zijn.... verstand heb je of niet, fijn voorbeeld voor jullie bloedjes om vooral over zoiets jullie hakjes in het zand te pleuren.
Misschien kan die school jullie namen juist stuk voor stuk op de platte treden zetten zodat iedereen erover heen walst....
Sukkels zijn jullie en schaamteloos.

Nicolas1954 | 04-11-22 | 17:27 | 2

Of van die vergulde struikelstenen in de traptredes gieten, tegen latent antisemitisme.

funda | 04-11-22 | 20:42

Nicolasje, wat is er mis met jou?

van_Zelfsprekend | 04-11-22 | 21:23

Ik weet toevallig dat alle wc's op die school volgeschilderd zijn met piemels, dus dit is inderdaad alleen een gebaar voor de buhne. Verder zijn ze helemaal niet divers bezig.

sioux_ | 04-11-22 | 17:02

Het verzet begon in het oosten .....

Dame van D66 (ons Loesje) had haar emoties in de gemeenteraad weer eens niet onder controle en heeft haar slachtofferjasje alweer snel aangetrokken.

"Ze noemt het ‘onbegrijpelijk’ dat ouders een petitie zijn gestart om de regenboogtrappen in het schoolgebouw weer grijs te schilderen. Die petitie is liefst 400 keer ondertekend. ,,Onbegrijpelijk. Ouders bellen met de school of ze een liftpas kunnen krijgen voor hun kind, omdat ze niet willen dat die over ‘die indoctrinatietrap’ loopt.”

Maak je druk om het niveau van de docenten op het gebied van rekenen en taal. Dat krijg je ervan wanneer je die shit door mensen hun strot begint te drukken.

Binnenkort allemaal verplicht met een One-Love bandje naar school?

Von Bliksum | 04-11-22 | 16:16 | 1

'De indoctrinatietrap' is goed verwoord. De regenboog staat niet meer voor emancipatie of acceptatie, maar voor woke. Het symbool is, net als ooit de swastika, gekaapt door een politieke ideologie. Politieke indoctrinatie op scholen lijkt me geen goed idee.

Xukje | 04-11-22 | 18:25

www.geenstijl.nl/5159611/ivermectine-...

"Het zal u niks verbazen maar de Facebookmuur van deze Haitske staat vol met Agenda 2030-complotten, WEF-gekeutel, geleuter over Ivermectine en reptielencrack."

Bret Weinstein is toch geen wappie?

Beste_Landgenoten | 04-11-22 | 15:42

Goed dat er ouders zijn die hun nek durven uit te steken door zich uit te spreken tegen dit soort deugerij van een school.

Als je je zorgen maakt om al dit soort woke bull shit, maar tegelijkertijd de mensen die daadwerkelijk opstaan daartegen wegzet als wappies, ja, wat wil je dan?

Je zult ze maar de kost moeten geven, onderwijzend personeel dat les geeft aan jouw zoon of dochter, en het prima vindt dat kinderen "in transitie gaan" inclusief mastectomie of emasculatie. Daar zijn er genoeg van, ook in Nederland!

Heurtebise | 04-11-22 | 15:38

Heb ergens in een zwart gat gelezen dat de regenboog ook steeds minder zichtbaar wordt door al die CO2 reductie.

Tjemig | 04-11-22 | 15:04

Daar zou Gerrit Komrij wel een gepeperde mening over gehad hebben, denk ik.

Schoorsteenveger | 04-11-22 | 14:48

uiteindelijk gaat het alleen maar om de ophef. D66 heeft dat tot kunst verheven. Het gaat er niet om hoe er over je gepraat wordt, maar dat er over je gepraat wordt. Doel bereikt dus.

Jan_Pietersen | 04-11-22 | 14:39

Zijn er geen belangrijkere zaken om je druk over te maken?
Tjemig, wat een gezever.
Schilder dat kreng in vredesnaam wit of blauw of rood o.i.d. maar niet zeuren en zeveren a.u.b.

MK27 | 04-11-22 | 14:35

Het Gerrit Komrij College. Waarom heet het Gerrit Komrij College het Gerrit Komrij College? Omdat-ie een homo was? Zijn ze daar op het Gerrit Komrij College trots op hun naam omdat ze een homo willen eren? Als de rector van de school elke dag zijn briefpapier aanschouwt, wat denkt hij dan? "Goed dat we het Gerrit Komrij College heten, want Gerrit Komrij was een nicht, een flikker, een homo, een bruinwerker, en wij zijn er apetrots op dat wij hem als nicht, als flikker, als homo, als bruinwerker elke dag de eer bewijzen die hem als als nicht, als flikker, als homo, als bruinwerker toekomt"?
Nee, mag je hopen. maar het heeft er alle schijn van als de trappen in het schoolgebouw in de kleuren van de regenboog worden geschilderd, die felle kleuren, die als je ze bij mekaar gooit inderdaad een heel smerige bruine poepkleur opleveren.
Nee, mag je hopen. Je mag hopen dat de school zo heet vanwege datgene wat Gerrit Komrij onderscheidt van anderen, namelijk dat hij een begenadigd schrijver, dichter, toneelschrijver, criticus en polemist was. Als je aan Gerrit Komrij denkt, dan denk je aan wat hij heeft betekend voor Nederland, en dan is het simpele feitje dat hij volgens een zekere indeling gekenschetst zou kunnen worden als homo volledig bijzaak, onbetekenend, niet ter zake doende, een anecdote, iets wat in een biografie langskomt zoals ook langskomt waar hij geboren is en wanneer, en op welke lagere school hij zat, en welke kleur ogen hij had.
Als Komrij zou hebben gehoord dat een school die zijn naam draagt het zo nodig vond om regenboogtrappen te creëren, ik ben benieuwd wat er dan uit zijn vileine pen zou zijn gevloeid. Ik denk dat-ie hem in vitriool zou hebben gedoopt en dat de giftige dampen van het papier zouden zijn opgestegen.
Het zou er niet toe moeten doen! Met name op het Gerrit Komrij College.

Schoorsteenveger | 04-11-22 | 14:26 | 2

Komrij kwam uit Winterswijk. Het Piet Mondriaan College was misschien een beter idee geweest, die woonde er 12 jaar.

grietmetgroenefiets | 04-11-22 | 19:48

De LHBTI-lobby heeft de regenboog als symbool opgeëist. Het is een beweging die zich verschuilt achter homo's e.d. en het aanmoedigt om kinderen onomkeerbare behandelingen te laten ondergaan en seksuele fetishes door je strot wil douwen. Sorry, dan zou ik als ouder ook passen.

Battery!!! | 04-11-22 | 14:13 | 1

Haha! Battery is een wappie!

KritischeKrikker | 04-11-22 | 14:39

Het doet me inderdaad denken aan een Israëlische- of Amerikaanse vlag waar Iraanse studenten overheen MOETEN lopen om de universiteit te kunnen betreden.
Bewustwording mijn anus, het wordt je overal door je strot gedrukt, iedereen is inmiddels meer dan noodzakelijk bewust dat er wat ander-sexueel geaarde mensen zijn.
Dit zeggende, waarom staat er in dit sex-alfabetje ook niet letters voor pedofielie en bestialiteit? Alleen omdat het strafbaar is? Best wel niet inclusief..

Sneerpoets | 04-11-22 | 14:06 | 1

Dat (= vlag waarover de studenten moeten lopen) is een mooie analogie met de hedendaagse brainwashing die door de media en politiek aan ons opgelegd wordt.

Phantomas | 04-11-22 | 15:48

Die trap is gewoon foeilelijk, met al die kakelbonte kleuren, net zoals die regenboogzebra's, het ziet er zo ordinair uit. Doet me denken aan die keer dat mijn ouders in de jaren 60 een nieuw rijtjeshuis kochten in Bussum, toen was het kennelijk mode om alle binnendeuren een verschillende kleur te geven: knalrood, hardgroen, helblauw, dus dat moest alles overgeverfd worden om een enigszins leefbare woonomgeving te krijgen. Aan de gevel blauwe platen, die hebben op den duur alle bewoners door hardhout aten vervangen.

Argyronauta | 04-11-22 | 14:05

Gerrit Komrij, inderdaad de grappige gay. Hij heeft de uitdrukking "De onwelriekende gleuvenbrigade" bedacht voor het feministische deel der natie. Hij zou goed bij GS passen.

Barend Braakbal | 04-11-22 | 14:05

Dus omdat de school hoorde dat meer leerlingen zich "onveilig en onprettig" voelden op de school werd de centrale trap ook in regenboogkleuren geschilderd?! Wat is dat voor rare symboolpolitiek?

Er zijn verschillende redenen om je kind niet bloot te willen stellen aan dit soort regenboog gedoe. Zijn echt niet allemaal wappies, anti-woke/ non-conformistisch kan ook. Daarnaast staat die regenboog helemaal niet voor "iedereen". Blanken worden sowieso niet vertegenwoordigd op de regenboogvlag.

Centicuub | 04-11-22 | 14:04 | 1

Eens, met deze gehele tegel!

MondKapper | 04-11-22 | 18:18

Jeroen is ontzettend inclusief bezig voor mensen met de juiste mening.

Selassie | 04-11-22 | 13:54

De scholen kunnen zich beter bezig houden met les geven in rekenen en taal ,dan met de kleuren bogen onzin.

gerrit5042 | 04-11-22 | 13:48

De Nederlandse Staatsomroep is al de hele week bezig om ons, dag in dag uit (van 0.700 tot 24.00) te brainwashen met klimaatonzin. Stop er mee. Direct!!!!. En die Harm Edens is de grootste oplichter, die praat precies met de wind mee zoals het jasje waait.

Phantomas | 04-11-22 | 13:39

Ik vind die trap nogal lelijk eigenlijk. Ik vind ook de redenering dat het allemaal zo 'inclusive' moet zijn wel goed bedoeld maar de mensheid werkt niet zo. We zijn helemaal niet inclusief. We zijn het liefst homogeen en gaan het liefst om met de mensen die het meest op ons lijken. Dat is universeel. Er zijn wel volkeren en culturen waarin ze wat liberaler zijn maar je kan dat niet opdringen. Aan de andere kant word ik ook helemaal vermoeid van mensen die eigenlijk helemaal niet zo slim zijn en denken dat ze de complotten van 'de elite' allemaal door hebben. Hou eens op met dom zijn. Als 'de elite' complotten bedenkt en uitvoert dan hebben slechts een heel klein select groepje daar weet van. Ze schrijven er geen boeken over en gaan het niet op televisie verkondigen. Denken dat je slimmer bent dat je in werkelijkheid bent is een ziektebeeld. Je vindt ze overal. Op links, op rechts het heeft een naam maar het ontgaat me eventjes wat het ook al weer was.

Oranje_Blanje_Bleu | 04-11-22 | 13:29

Dit schiet zijn doel voorbij. Juist door zo te benadrukken dat iets heel normaal geef je impliciet aan dat het niet normaal is en dat is nou net wat je niet moet willen. Geaardheid is iets waar je mee wordt geboren, net zoals je gender. Prima. En hoe jij je wil identificeren of waar je gelukkig mee wil worden, ook prima. Benadruk dat dan ipv 75% van de mensheid iets constant door de strot willen drukken wat geen betrekking op ze heeft en wat ze wat ze ook niet bezig houdt. Mensen hebben een reden om met anderen in contact te treden, dat kan zijn vanwege werk, sport, hobby, vrije tijd of wat dan ook maar dan heb je juist daarom interactie met iemand, niet vanwege geaardheid of genderidentiteit. Dat boeit totaal niet.

Graaisnaaiert | 04-11-22 | 13:27

@Mosterd, geweldige tegel. Ik heb smakelijk gelachen. 'het wappiewater in het motorblok laten overkoken'... lol.

Amsterdamsko | 04-11-22 | 13:21 | 1

Als jij zich ergens aan ergert is Mosterd op zijn best.

Keutels | 04-11-22 | 13:53

Scholen hoeven geen les te geven in homoseksualiteit. In een land waar niemand meer uit het hoofd kan rekenen en de Nederlandse taal kudt gespelt wordtdt en grammatica begint met wollah jonguh zijn er absoluut veel belangrijker zaken als waar je een stijve van krijgt.

De hersens van great reset people moeten hoognodig gereset worden, maar dat gezeik over regenboogtrappen, -armbanden en zebrapaden hangt me heel erg ver de strot uit. Zo langzamerhand begin ik een hekel te krijgen aan mensen waar ik tot nu toe nooit een hekel aan gehad heb, niet linksdraaiende vrouwen uitgezonderd

bergsbeklimmer | 04-11-22 | 13:20 | 5

@Sjors W. | 04-11-22 | 13:27: Het laat zien waar het schoolbestuur zijn prioriteiten legt, en dus tijd en geld aan besteedt. Je kan vermoeden dat het dan mogelijk ook BLM weg met ons marxisten zijn.

Monkey Cabbage | 04-11-22 | 13:40

Dan

haddem | 04-11-22 | 13:48

@Monkey Cabbage | 04-11-22 | 13:40:
Vind je zelf ook niet dat dat a) wat hypothetisch is en b) wat dramatisch? Een trapje verven kost niet zo veel geld en tijd.

Sjors W. | 04-11-22 | 14:15
▼ 2 antwoorden verborgen

Maak mij verder niet uit maar die trap is foei en foei lelijk.

ikdenkwat | 04-11-22 | 13:13
-weggejorist-
hallevvezool | 04-11-22 | 13:10 | 1
-weggejorist-
Beste_Landgenoten | 04-11-22 | 13:10 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Het gaat zo goed in het onderwijs dat men tijd over heeft voor randzaken. Dat is een goed teken!

JJMS | 04-11-22 | 13:10

Normaal zou ik zeggen dat dat soort flauwekul niet op scholen thuis hoort maar als lijpo's beginnen te zeuren dat een regenboog trap deel uit maakt van een "Great Reset" complot zeg ik laat maar gewoon nog een paar jaar zitten en werk hem desnoods ieder jaar bij, die trap.

zwellevertje | 04-11-22 | 13:09

Wat zijn mensen tegenwoordig toch snel "geirriteerd".
laat gaan... dit waait wel weer over. Over 10 jaar kijken we terug en lachen erom.

En serieus, een regenboogtrap. Who cares? Dat is kennelijk het heftigste waar ze de school op kunnen aanvallen. Zegt genoeg toch?

De school waar ik werk heeft 1 dag per jaar een themadag met dit onderwerp, en er is een groepje lhbti leerlingen die wel eens dingetjes organiseert waar je vrijwillig aan kunt schuiven.
Aangezien veel ouders geen tijd hebben hun kinderen op te voeden en de school als primaire opvoeder zien is het echt niet verkeerd dat Ali en Christian ook eens een ander geluid horen. Is dat de taak van een school? Ik vind van wel. is het teveel? Geen idee, iig niet bij de scholenkoepel waar ik voor werk.

snivoos | 04-11-22 | 13:07 | 3

Tegenwoordig is de regentrap niet meer neutraal. Was de trap gifgroen geschilderd, dan had er geen haan naar gekraaid.
Het is niet zomaar "irritatie" om wat kleurtjes.

Roos | 04-11-22 | 13:21

@Roos | 04-11-22 | 13:21: Dat is precies het probleem. De zgn. 'inclusiviteits' groepjes hebben ervoor gezorgd dat alles en iedereen wordt uitgesloten en zich (terecht) bedreigd voelt.
Weet je nog van die truckers in Canada? Ineens werden het Nazi's en racisten genoemd en er werden bankrekeningen geblokkeerd, ook van mensen die alleen maar wat geld hadden overgemaakt. Dat ligt op de loer, zodat ook een ogenschijnlijk onschuldig trapje verdacht wordt.

Monkey Cabbage | 04-11-22 | 13:49

@Monkey Cabbage | 04-11-22 | 13:49: Kijk eens naar het taalgebruik van de gemiddelde D66/GL'er over de boerenstand. Hoe vaak die lui het woord 'terroristen' in de mond nemen (opschrijven) is niet meer te tellen. Tsja, als je zelf als D66/GL'er een moreel superieur wezen bent, dan is het niet vreemd dat je anderen als 'untermensch' behandeld. Niet alleen fysiek uitgesloten, maar ook mag je geen enkele rol en invloed meer hebben. En dat is ook gelijk het hele bezwaar tegen het regenboog gebeuren. De betekenis/uitleg die er achter schuil gaat is niet die van de gemiddelde burger, maar die van schreeuwbekkende activist, subsidievreter of D66/GL 'angehauchte'. En daar zitten elementen in de betekenis waar ik mordicus op tegen ben (debiele genderbeleving in paspoorten, adoptie door homosexuelen, het LHQWERTY geloof naar de lagere scholen brengen, het stimuleren van verklaringen die wellicht de plank helemaal misslaan bij ontzettend onzekere pubers etc.). Kortom ik hoop dat scholen en overheden eens gaan stoppen met dat regenboogvlag gedweep.

Grachus | 04-11-22 | 18:57

Moeilijk kiezen, Kamp Great Reset vs Woke. Allebei k*t.

Nietdanjatoch | 04-11-22 | 13:05 | 3

Is hetzelfde kamp, toch,

Ramsesz | 04-11-22 | 13:10

Ramsesz, nee, niet helemaal. Vergelijk het met Claudia de Breij vs Baudet . Allebei k*t

Nietdanjatoch | 04-11-22 | 16:02

Ik vroeg mij af waarom mijn kinderen vanaf volgende week voortaan, de door de school in het leven geroepen, 'paarse' vrijdag hebben?. Waarom geen groene, blauwe of gele?.
Paars is immers een zeer veel voorkomende kleur in de huidige politiek en veel globalisering dragen opvallend veel deze kleur . Is dit een soort van mind control of ben ik een wappie?.

Wolverines | 04-11-22 | 13:05 | 1

Heb je het gewoon even gevraagd? Je mag de school bellen hoor. Is handiger dan

Sjors W. | 04-11-22 | 13:16

Bij ons in het dorp is een tijdje geleden een regenboogzebrapad aangelegd.
Dat heeft nog een boel ophef veroorzaakt.
De biologieleraar van de plaatselijke school was faliekant tegen, omdat volgens hem regenboogzebra's helemaal niet bestaan.

Uiteindelijk is het weggehaald en vervangen door een roze-éénhoornpad.
Iedereen is daar erg tevreden over.

Kapitein Sjaak Mus | 04-11-22 | 13:03 | 4

Zou ik ook zijn, daarvoor hoef je niet te remmen!

Monkey Cabbage | 04-11-22 | 13:51

@Kapitein Sjaak Mus | 04-11-22 | 13:14: ... en onzichtbaar, niet te vergeten.

Lu_Tze | 04-11-22 | 15:18
▼ 1 antwoord verborgen

je moet kiezen:
The Rolling Stones: She's like a rainbow (lied, 1967)
Dj Paul Elstak: Rainbow in the Sky (lied, 1995)
The Wizard of Oz: Over the Rainbow (1938)

small_town_dude | 04-11-22 | 13:01 | 5

Elstak uiteraard..
Stones = niet mijn ding
Judy Garland = te zoet

AldNuut | 04-11-22 | 13:05

Alsof Judy Garland niet onovertroffen is: https://www.youtube.com/watch?v=1P17ct4e5OE

Hetkanverkeren | 04-11-22 | 13:12
▼ 2 antwoorden verborgen

Slap gedeug met al die symbolische regenbogen. Pak de bron van die homohaat aan. En vermoei niet iedereen met al dat gender en woke gedoe.

Schmalz | 04-11-22 | 13:01

Ik ben de diversiteitspropaganda gewoon meer dan zat. Je kunt geen trap meer op of zeebrapad over zonder geconfronteerd te worden met inclusieboodschappen.

Stijlicoon | 04-11-22 | 12:58 | 2

Zie het maar als een aflaat wegens het niet direct durven benoemen en aanspreken.

Duwbak_Linda | 04-11-22 | 13:00

Ik vind die kleurtjes wel gezellig. Aan iedere betekenis die het zou hebben, heb ik schijt. Het sneeuwt toch onder in het overdonderend lawaai van oeverloos en inhoudsloos gezeik van wappies en links deugschorem.

Klaas_de_Waal | 04-11-22 | 13:04

Kan alles niet gewoon neutraal blijven en minder drammerig. De LHBTI+ gemeenschap moet gewoon geaccepteerd worden en is gewoon een onderdeel van onze samenleving. Maar dat gezeur en dat gedram veroorzaakt alleen maar meer polarisatie, omdat het gewoon propaganda is.

BlaffendeTekkel | 04-11-22 | 12:58 | 1

Ergens begin jaren '90 zijn LHBTI+'ers volledig geaccepteerd door de Nederlands bevolking. "Bewustwording", "aandacht vragen" zijn de geijkte worden van het subsidiecircuit, maar zijn volledig overbodig en daarmee inderdaad propaganda.

Grachus | 04-11-22 | 19:06

Als de zon door de regen een regenboog veroorzaakt is dat ook een teken aan de wand.

druif | 04-11-22 | 12:57

We hebben als samenleving de afgelopen 40 jaar best veel bereikt. Applaus voor onszelf.

Duwbak_Linda | 04-11-22 | 12:57

Moslims willen heel graag tegen een regenboogtrappen.

Swoop | 04-11-22 | 12:53

Elke wappie verdient een great reset. In zijn bi-ba-bolletje.

Lorejas | 04-11-22 | 12:52

Vroeger was er hier in de buurt een school die 'de Regenboog' heette. En ik denk dat die precies op tijd hun naam hebben veranderd want je wilt natuurlijk niet als woke-symbool te boek staan. Ik geloof dat het nu 'de Zonnebloem' heet, ook niet veel soeps

small_town_dude | 04-11-22 | 12:52 | 5

Je hebt het stripboek "de zaak Zonnebloem" met daarin Kuifje. Met de hedendaagse woke gebeuren is dit een omstreden boek vanwege de tekenaar Hergé. Misschien moet de school maar weer van naam veranderen.

Xbitt | 04-11-22 | 13:24

Hier een kinderdagverblijf genaamd "Curious Kids". Het valt me nog mee dat ze die nog niet hebben moeten omdopen in "Bi-Curious Kids".

Asteroid-B612 | 04-11-22 | 16:33

@Xbitt | 04-11-22 | 13:24: Inmiddels zijn vrijwel alle avonturen van de onbevangen jonge reporter mijn zijn trouwe viervoeter Bobbie en de aan Tourette syndroom lijdende kapitein Haddock gecancelled. Kuifje in Afrika ? MAG NIET. Kuifje in Amerika ? Kuifje in China ? MAG NIET. Enz. Paradoxaal genoeg is (of was) het kapsel van de hoofdpersoon uiterst populair bij jongere gays, in de 90-er jaren. ("Heb je een kuifje ? Dan kluif je !" zeiden wij altijd). En bovendien droeg hij een maf kledingsstuk, een soort driekwart lange broek met daaronder lange kousen, die in de volksmond bekend stond als de "drollenvanger". Toeval ?

Asteroid-B612 | 04-11-22 | 17:07
▼ 2 antwoorden verborgen

Als ik de potten goud kon krijgen die aan het einde van iedere regenboog staan, dan was ik binnen.

Nonkel Frituur | 04-11-22 | 12:52

Voor iets dat normaal moet zijn wordt er wel erg speciaal over gedaan.

AdvocatusDiaboli | 04-11-22 | 12:52 | 2

Het gedram wordt wel vermoeiend.

bqbq | 04-11-22 | 12:55

Helemaal mee eens. Leven en laten leven.

Keutels | 04-11-22 | 14:03

Tot het tegendeel bewezen is...

Air van Boven Dorens | 04-11-22 | 12:51

Of het nou Agenda2030 is of een andere agenda die er achter zit. Dit soort flauwekul wordt gepusht vanuit een bepaalde - zeer onverdraagzame - ideologie/beweging. Het is helemaal niet zo verkeerd als daar eens wat verzet tegen komt.

HoogToontje | 04-11-22 | 12:50 | 3

Een tante van me is 2 jaar terug van Amsterdam naar Krewerd (of all places) verkast Dacht daar lekker woke regenboogvlag aan de gevel te hangen.
Kreeg gelijk van de overbuurman te verstaan dat ze die activistische randstadpraktijken vooral in de randstad moest laten.

normanius | 04-11-22 | 12:56

Psies! Die woke-vlag (regenboog + zwart/grijs/roze en what have you) die te pas en te onpas wordt gehesen onder het mom van tolerantie en verdraagzaamheid staat in feite voor een giftige totalitaire ideologie. (Zie ‘the madness of crowds’)
Angstaanjagend dat de gutmensch dat nog steeds niet door heeft

Drs.G | 04-11-22 | 12:58

@Drs.G | 04-11-22 | 12:58: Ik denk ook niet dat ze dat ooit door gaan krijgen. Totalitaire trekjes zijn nu eenmaal inherent het kenmerk van de linkse/socialistische ideologie, dan wel doctrines.

Grachus | 04-11-22 | 19:10

Bij alle creches, voor- en kleuterscholen vanaf nu dan de kleur stiften, -potloden, verf en crayons maar afpakken en alleen nog zwarte en witte stiften geven. Genderneutraalheid vanaf je 2de jaar. Als er een jarig is, alleen witte en zwarte slingers gebruiken, andere kleuren worden afgeschaft. Klassen niet meer met kleur aangeven, maar ouderwets terug naar nummers.

Zijn jullie nou helemaal besodemieterd met je regenboogtrap?
Is er ook een regenbooglift?

Met_baard | 04-11-22 | 12:48 | 2

Daar mag je alleen in als je eerst LSD slikt... voor een optimaal resultaat.

Roos | 04-11-22 | 12:49

@Roos | 04-11-22 | 12:49: in de jaren 60 gebruikten mensen lsd om de wereld er raar uit te laten zien. Nu is het een rare wereld en slikken ze prozac om hen weer normaal te krijgen.

brie-de-penis | 04-11-22 | 12:58

Het zou anders zijn als op alle scholen van alle geloven een regenboogtrap verplicht zou zijn.
Wel een interessant idee...

AdvocatusDiaboli | 04-11-22 | 12:47

De Mosselezing dus niet de Mossellezing!

fokkewoelf | 04-11-22 | 12:47

Prachtig toch..

'We leven onder de verburgerlijking van het antiburgerlijke.'

AldNuut | 04-11-22 | 12:52

En de vlag van de achterhoek vindt niemand aanstootgevend? Wel heel patriottisch.

small_town_dude | 04-11-22 | 12:43 | 2

Ik dacht dat het die van Jamaica was. Weer wat geleerd.

elfenstein | 04-11-22 | 12:46

Nee, in de achterhoek hangt die overal trots te wapperen.

ole guapa | 04-11-22 | 13:54

Die regenbogen overal worden inderdaad vervelend. Gewoon optiefen met je opdringerige LOWIQ of hoe dat riedeltje ook gaat.

keistad | 04-11-22 | 12:42 | 3

lbhtiqgnomgwtfbbq

Air van Boven Dorens | 04-11-22 | 12:52

Ja, precies wat ze allemaal thuis uitvreten hoef ik niet opgedrongen te krijgen. Exhibistionistisch gedrag.

bqbq | 04-11-22 | 12:57

Die regenboogtrappen worden dus met voeten getreden.

Colin.Fart | 04-11-22 | 12:40 | 1

Ze laten over zich heen lopen.

small_town_dude | 04-11-22 | 12:45

Laat scholen gewoon lekker apolitiek blijven.

IslamPislam | 04-11-22 | 12:38 | 4

Heeft lhbtqiajdn zoveel met politiek te maken dan?
Eerder met "de maatschappij", en laten ze dat vak toevallig ook in het VO geven.

Ik werk bij een VO school en ik vind dat de roepers vooral veel roepen maar geen idee hebben wat er allemaal echt gebeurd, dat is namelijk niet zo veel namelijk. bepaalde mensen hebben zo'n afkeer gekregen (dat mag) dat ALLES maar dan ook ALLES verkeerd is.

snivoos | 04-11-22 | 12:45

@snivoos | 04-11-22 | 12:45: "Bij" een school werken en "gebeurd" schrijven. Nee, regenboogtrappen zijn héél belangrijk hoor.

knutsel_ | 04-11-22 | 15:02

@snivoos | 04-11-22 | 12:45: Volgens mij heeft het alleen maar met politiek te maken. Wat heeft het in godsnaam met de maatschappij van doen?

Grachus | 04-11-22 | 19:13
▼ 1 antwoord verborgen

Staat er na de regenbui een regenboog aan de hemel: gelijk alle religieuze mafklappers over de zeik omdat hun god ook al homovriendelijk is.

Schadenfreude | 04-11-22 | 12:37

10 jaar geleden alweer..
Zou het dan echt zo zijn dat juist die 'goeïen', zeg maar diegenen die vanwege hun inbreng nog best wel wat langer hadden moeten mogen blijven, maar toch altijd te snel in de mist der geschiedenis opgenomen worden..

Als het 'mijn' school was met zo'n prachtige naam, en er zou zo'n gekleurde trap geweest zijn, was mijn oplossing simpel doch pragmatisch..
"Trap niet gebruiken, zoek maar een andere school voor je koter'.. PUNT

Dag Gerrit.. (kiss)

AldNuut | 04-11-22 | 12:36

Het gaat hier om scholengemeenschap van 1.263 leerlingen (gecheckt). Is het dan niet logisch o.b.v. de wet van de grote getallen dat er daarom altijd wel een enkele complotouder tussen zit? En: krijgt dit nu niet te veel aandacht, namelijk en een artikel in een landelijke krant en een artikel van GS?
'Vroeger' had dit het nieuws niet gehaald.

Triage | 04-11-22 | 12:36 | 3
-weggejorist-
Dik-Tromp | 04-11-22 | 12:48

@Dik-Tromp | 04-11-22 | 12:48:
Vroeger waren er ook geen homo's, toch? Ook een modern verschijnsel, bekokstooft door de WEF elite om de gewone blanke man te laten uitsterven.

Sjors W. | 04-11-22 | 12:53

Vroegah hadden ook een regenboogje bij het wassen van je auto op zaterdag. Als je met je tuinslang het sop afspoelde that is.

Grijskijkert | 04-11-22 | 12:54

Maar je kunt het ook omdraaien..
Ale je "je niet kunt voorstellen dat iemand hier tegen kan zijn", wat heeft die trap dan nog bij te dragen?

eekeek | 04-11-22 | 12:36 | 2

Die gast is zo koekiewaus dat ie het monster niet meer ziet. Hij weet verdomde goed wie daar precies tegen zijn maar dat gaat meneertje de deugdirecteur nooit of te nimmer toegeven. Die trap is deugen voor de show, om z'n eigen ego te strelen, verder niks.

elfenstein | 04-11-22 | 12:43

@elfenstein | 04-11-22 | 12:43: Vergeet de sociale druk niet. Zonder zo'n trap zou Tim Hofman met cameraploeg langskomen om eens even te 'vragen' of meneer de directeur soms een probleem heeft met inclusiviteit.

Ramsesz | 04-11-22 | 14:02

Dus je gebruikt de vlag van de homo-emancipatie als symbool voor de acceptatie van iedereen? Eerder in het nieuws deze week: kinderen kunnen niet meer rekenen en schrijven.

In deze omgekeerde wereld verbaast mij dat niets.

Hetkanverkeren | 04-11-22 | 12:35

Ze kunnen daar ook gewoon de Baudet-truc uithalen:
Het zijn gewoon leuke boreale Bifröst kleurtjes.
Verder bedoelen we er niets mee.

AdvocatusDiaboli | 04-11-22 | 12:34

O jee, ik ben geboren en getogen in Winterswijk. Blijkbaar kun je niet ongestraft inteelt toepassen. HELP!

Prutser | 04-11-22 | 12:30 | 1

Hier nog eentje. Oud-Winterwijker dan, geen inteelt! Althans niet dat ik weet. Gaat er overigens niet op vooruit in mien olde darp.

FrankVeer | 04-11-22 | 12:33

Als je kopt: “Superwappies Winterswijk tegen regenboogtrap want 'regenboog is onderdeel van de Great Reset'” …
verandert er precies helemaal NIKS in de bewustwording van (sommige) mensen.

We praten hier SDG 4 en 5. Schitterende voornemens (= gratuite lulkoek) waarmee men tegenwoordig de weg naar de hel plaveit.

Hebben de SDG’s iets met de Great Reset van doen? Neu natuurlijk?

En wat Gerrit Komrij betreft; die ging al gierend over z’n nek als er een Gay Parade voorbij kwam dus het laat zich raden wat hij van de regenbogers gedacht zou hebben.

fokkewoelf | 04-11-22 | 12:30 | 1
-weggejorist-
Ramsesz | 04-11-22 | 14:13

Ik geef Haitske in deze volledig gelijk, opzouten met die regenbogen. Als je een beetje in de gaten houdt wat er in de USA aan de hand is met de Queer ideologie, dan wordt wel duidelijk dat je ze geen duimbreed moet toegeven. Met lesbiennes en homo's heeft het ook allemaal niks meer te maken trouwens.

Blauwpetje | 04-11-22 | 12:30 | 1

Dus als Haitske via een rare route bij de (voor jou) juiste conclusie komt is dat prima en zijn jullie gelegenheidsvriendjes?

Die hele regenboog zal mij een worst wezen maar Haitske is een vreemde snuiter(in?). Iedereen die van dat WEF meer maakt dan het is (een feestje voor deugende egostrelers) is te naief voor deze wereld.

Sjors W. | 04-11-22 | 12:37

Zolang je blijft benadrukken dat “anders” zijn “normaal” is, blijft het gevoelsmatig toch “anders”.

Rukeend | 04-11-22 | 12:30 | 2

Mensen houden van doorsnee, gemiddeld, niet boven het maaiveld uitsteken, dat is wel zo veilig voor kuddedieren.
Met mijn 1,94 meter lengte werd lange genoemd op de basisschool, ik sloeg ze dan een kopje kleiner waardoor ik nog langer leek.

MargauxGrandCru | 04-11-22 | 12:43

Op scholen moeten kinderen leren lezen, schrijven, rekenen en later vakken als wiskunde, Engels, Duits, Natuurkunde. Al die woke toestanden moeten daar buiten de deur gehouden worden. Sowieso die opzichtige symbolen met regenboogkleuren mogen ook best stoppen. Wil iemand zelf een vlag bij zijn huis ophangen, prima. Maar zebrapaden, bankjes, vlaggen bij overheidsgebouwen die in regenboogkleuren moeten is belachelijk. Het voegt niets toe aan gelijkheid (die er al ruimschoots is, behalve in bepaalde wijken) en is niets anders dan symboolpolitiek.

Ik snap dat ouders boos worden, dat ze er een vergaand verhaal bij zien is weer wat anders, maar ik vraag mij ook af of dat werkelijk door die ouders is gezegd. Woke zorgt voor teeespalt. Iedereen die het er niet mee eens is, wordt wappie verklaard. Natuurlijk zit er een beleid achter anders dook dit niet overal op. Er is zo een tweedeling tussen deugend links en normale mensen en dat dient niemand, alleen de hysterie in de linkse hoofdjes.

Nuuk | 04-11-22 | 12:29 | 7

@Roos | 04-11-22 | 12:51:
Maar wel constructief, gefundeerd en noodzakelijk aardig toch? Kom hier ook al even. Snap dat er overal wat achter kan worden gezocht, maar het is van mij in dit geval een vraag om verheldering. Nieuwsgierig waar de scheidslijn van nuttige vakken voor Nuuk ligt.

Sjors W. | 04-11-22 | 13:10

@Sjors W. | 04-11-22 | 13:10: van mij uit was het niet negatief bedoeld hoor. Soms helpt een ;-) achter de zin. Daar strooi ik er wel eens teveel van rond, voor de zekerheid. Ik dit geval heb ik het niet gedaan, maar je krijgt hem alsnog..;-)

Roos | 04-11-22 | 13:19

@Sjors W. | 04-11-22 | 12:39:
Ik reageer wat laat Sjors, ben ook aan het werk……tussendoor snel even GeenStijlen.

Het is wat Roos al zegt. Ik noemde vakken als….. de hele meuk opnoemen is wel erg veel. De vakken die jij noemt zijn wat mij betreft net zo belangrijk hoor.

Nuuk | 04-11-22 | 14:50
▼ 4 antwoorden verborgen

Voor dat de LHBTIQ de regenboog als symbool ging gebruiken, was de regenboog van iedereen je had een basisschool die zo heten bij pink floyd op de cover van een LP stond een regenboog enzovoort. Nu als met een regenboog is ineens een LHBTIQ of één van deze personen.

speed48 | 04-11-22 | 12:28 | 2

Het is ook een christelijk symbool.
Genesis 9, tekst 9 tm 17.
Toen zei God tegen Noach en zijn zonen:
‘Met u sluit Ik een verbond en met uw kinderen en met alle dieren die bij u in het schip waren—de vogels, het vee en de wilde dieren:
Ik beloof dat Ik de aarde nooit meer zal verwoesten met een grote watervloed.

Als teken van dat verbond tussen Mij en alle levende wezens die na u op aarde zullen wonen, plaats Ik de regenboog in de wolken. '

Of Groen Links het daarmee eens is, moet je aan Jesse vragen.

AdvocatusDiaboli | 04-11-22 | 12:43

Wij hadden vroeger altijd een sticker "er is hoop" op het toilet.

Sneerpoets | 04-11-22 | 14:14

Feest in huize Hobbyboer, Safari Eurabia is binnen. Met handtekening en xxxx erin. Wat de latente homo met dat laatste bedoeld weet ik niet.

Zoelense Hobbyboer | 04-11-22 | 12:28 | 2

Geniet ervan daar in Zoelen.
Als je hem uit hebt, wel in het boekenkastje in je tuin leggen. :-)

Roos | 04-11-22 | 12:33

Ik denk dat hij dat zelf ook niet meer weet. Hij had een grote fles sterke drank naast zich staan toen hij met de signeersessie bezig was.

Grachus | 04-11-22 | 19:20

Niks complot maar dat regenboog lhbti+ gedram, daar wordt ik langzamerhand dood en doodziek van! Alsof er niks anders bestaat als dat lhbti+ gezeik

Swaffelkaffert | 04-11-22 | 12:28

Er is blijkbaar een causaal verband tussen klimaatverandering en de toename van lbgtq+, want klimaatverandering leidt tot meer regenbogen.
Lost de natuur het dus vanzelf op, na een tijdje plant amper iemand zich nog voort.
scientias.nl/klimaatverandering-leidt...

Abject | 04-11-22 | 12:27

Zullen we onze jeugd op school anders gewoon zo goed mogelijk les geven en ze op eigen houtje laten uitzoeken of ze links, rechts of in het midden van het politieke spectrum zitten? Het opdringen van die woke ideologie aan de jeugd is gewoon ziekelijk.

Plaque-doctor | 04-11-22 | 12:25 | 5

@speed48 | 04-11-22 | 12:32:
Maar de nieuwe religie genaamd wokery bloeit juist op niet-christelijke scholen, zoals het Gerrit Komrij College. Was Gerrit, een van de bekendste homo's van Nederland, nog maar onder ons om deze gekkigheid te hekelen.

J.P.Drapeau | 04-11-22 | 12:47

Dat gebeurt toch ook, dat ze het zelf uitzoeken? Waar komt die illusie dat kinderen klakkeloos de politieke kleur van hun leraar Maatschappijleer aannemen vandaan? Die van mij was links als de neten en dat leverde best leuk vuurwerk op. Meerdere leerlingen leren er door discussieren en hun eigen positie vinden (als de leraar daar ruimte toe laat, waar ik 'mijn' linkse heks dan wel weer voor becomplimenteer). Denk dat dat voor meer kids wat betekent dan thuis afgekafferd worden door de Haitske's van deze wereld omdat je niet geloofd in een wereldwijd complot gecentreerd in een Zwitsers kuuroord.

Kinderen zijn niet van glas.

Sjors W. | 04-11-22 | 12:49
▼ 2 antwoorden verborgen

In mijn woonplaats is een regenboogzebrapad. Erg gevaarlijk, want ik trap altijd mijn gaspedaal extra in als ik dat inclusieve walgpad zie. Niks tegen homo's en lhgbti+, maar wel tegen gemeenteambtenaren die mij tot inclusiviteit willen dwingen.

Nivelleermarionet | 04-11-22 | 12:24 | 2

Ik heb het al vaker genoemd, in Utrecht ligt het langste regenboogpad van de wereld. Voor epileptisch gevoelige mensen zijn dit soort drukke patronen verre van prettig.
Maar seksuele voorkeur en twijfel prevaleren boven lichamelijke handicaps

Roos | 04-11-22 | 12:30

Ik lees van een reaguurder dat je ook geen voorrang hoeft te geven, want volgens de wet is een zebrapad "zwart-wit". En idd die opgedrongen symboolpolitiek doet de hele homobeweging geen goed.

MeppieRocks | 04-11-22 | 22:33

Ruim twintig jaar na het openstellen van het huwelijk voor mensen van gelijk geslacht laat 'het onderwijsveld' ook eens zien hoe vooruitstrevend het wel niet is. Nooit eerder was het 'probleem' van homoseksualiteit zo onproblematisch in autochtoon Nederland als in 2022, maar de woke-mode eist nu eenmaal dat 'we' het doorgeslagen Amerikaanse activisme volgen.
Zorg er liever voor dat het nog verder doorgeslagen trans-activisme niet de kans krijgt om de veiligheid van vrouwen in gevaar te brengen en kinderen voor het leven lichamelijk of geestelijk te verminken.

J.P.Drapeau | 04-11-22 | 12:24

Moslims nemen dus de lift.

Ruimedenker | 04-11-22 | 12:23

Misschien moeten we in Nederland eens beginnen ons kroost op scholen niet van kleins af aan links te programmeren. Het zijn o.a. diezelfde programmeertempels die voorstelden de kiesleeftijd te verlagen naar 16 jaar, die snap ik wel. Dat zitten de Kaagjes, Klavertjes, Kuikentjes en Ouwehandjes gebakken en wordt letterlijk elk ander gedachtenspoor "wappie"..

Nederlanddraaitdoor | 04-11-22 | 12:20 | 1

Een of ander politieke partij die in de Tweede kamer zit, is van plan om eigen basisscholen op te richten waar je hier vooral niet mee te maken krijgt. Dus doe mee zal ik zeggen.

Xbitt | 04-11-22 | 12:23

Mijn 10 jarige heeft iedere dag huiswerk en als je ziet hoeveel woke shit er over die kinderen heen gestort wordt. Daar mag je als ouder best wat van vinden.
Laatst had de kleine brulspin een begrijpend lezen tekst mee met de strekking dat er een ijsbeertje dood gaat als je met de auto naar school gaat. Ander lesmateriaal over transgenders, mogen zijn wie je wil zijn blabla. Hallo kind is 10!
Daarnaast krijgen die kinderen steeds minder onderwijs in taal, rekenen of bijvoorbeeld topografie.

BrulSpin | 04-11-22 | 12:20 | 6

Ik zou er ook van gruwen. Strekte. Gelukkig bent u er om thuis de boel een beetje te relativeren, maar dat zou niet nodig moeten zijn.

Hiram | 04-11-22 | 12:30

Vroeger was je dan bezig om ze 's avonds te helpen met tafels stampen etc... maar daar kom je nu al helemaal niet meer aan toe, je moet eerst al een paar uur per dag deprogrammeren voor je er weer iets mee kan. Er wordt op scholen een generatie guppies gekweekt die niets kunnen behalve foutloos alle 328 verschillende genders opdreunen en uitleggen waarom pa en ma eigenlijk enorme racisten zijn die eigenlijk geen recht van leven meer hebben. Eng. Heel eng.

elfenstein | 04-11-22 | 12:33

Gelukkig zijn de complotten thuis niet aan te slepen. Dat scheelt altijd wel een slok op een borrel.

Wiebenick | 04-11-22 | 13:16
▼ 3 antwoorden verborgen

Waarom moet die regenboogvlag ons steeds weer door de strot geramd worden?
Waarom moet alles wat afwijkt van de norm steeds weer benadrukt worden?
Waarom moet ik volgens de tv commercials gaan denken dat er in ons land alleen nog maar inclusieve gezinnen wonen?
Is het dan vreemd dat ook de doorsnee nederlander er wel eens klaar mee is.?
We worden op velerlei manieren in hapklare brokken gesplitst zodat deze regering haar wanbeleid kan voortzetten.

strawdog | 04-11-22 | 12:19 | 2

Want linksfascisme, en je zult gehoorzamen of anders komt de deugmedia.

Wilde Slechtdoener | 04-11-22 | 12:21

Gister weer eens in Utrecht rondgebanjerd rondom het station, dan snap je wel waar die reclames vandaan komen....

ReyNemaattori | 04-11-22 | 12:31

Naar het schijnt heeft men op Texel afgezien van een rainbow zebrapad bij een kleuterschool omdat volgens het verkeer regelement een zebrapad witte strepen moet hebben.

DEBERBER | 04-11-22 | 12:19 | 9
-weggejorist-
DEBERBER | 04-11-22 | 14:56
-weggejorist en opgerot-
DEBERBER | 04-11-22 | 14:56
▼ 6 antwoorden verborgen

De verweking van de Nederlandse jeugd gaat in een angstwekkend tempo.

gestoptmetroken | 04-11-22 | 12:18 | 2

@drs.Nee | 04-11-22 | 12:20: Al die stemmers snappen niet dat de volgende stap herstelbetalingen zijn, die betaald worden... van belastinggeld.

Dus of ze betalen mee aan hun eigen herstelbetaling, of ze stemmen voor een concurrerende uitgave van belastinggeld( je kan een euro slechts 1x uitgeven: herstelbetaling of uitkering)

ReyNemaattori | 04-11-22 | 12:34

Als bijzonder de norm wordt, hebben de paradijsvogels van deze wereld net zoveel rechten als de mensen met een twijfelende seksuele geaardheid.

Hiram | 04-11-22 | 12:17

"reptielencrack."
@Mosterd

LOL!

Ja, Mosterd. We hebben verloren, alles gaat naar de kloten. Dan maar lachend ten onder!

omanders | 04-11-22 | 12:17

Het gaat wat mij betreft niet om kleurtjes van de trap. Wél gaat het om alles wat divers en anders is bij iedereen door de strot te duwen. In dit geval kijk eens wat voor inclusieve en diverse school wij zijn. Laten we gewoon iedereen in haar/zijn waarde laten, daar heb je geen gekleurde trap voor nodig wat mij betreft.
Heel goedkoop om dan een Wappie met de great reset er bij te halen. Als je niet voor bent ben je tegen en wordt je weggezet als Wappie, andere smaken zijn er dus niet lijkt het.

ViaNova | 04-11-22 | 12:15

Weet je wie ook tegen regenboogdingen zijn.?

Montgomery Burns | 04-11-22 | 12:15 | 2

Antislavernij-excuuswappies, want zwart zit er niet in.

Pleegzuster B | 04-11-22 | 12:24

Mensen die blind zijn?

Xbitt | 04-11-22 | 12:26

Waarom een regenboogvlag op een school? Doe eens normaal.

Egerius | 04-11-22 | 12:15

Vlieg met me meeeeeee... Wat hebben homo's toch met regenbogen? Een homo die ik ken associeert ze zelf meer met sterrenhemels.

small_town_dude | 04-11-22 | 12:14 | 2

Wel met sterren en daar maken ze een rondje van.

ViaNova | 04-11-22 | 12:16

Je hoeft geen wappie te zijn om doodziek van dat gezanik te worden. Een regenboogtrap. Nee! Ga! Weg! Zorg ervoor dat je als school een fatsoenlijk aanspreekpunt hebt voor jeugd die met de geaardheid worstelt of erover twijfelt, besteed er 1x per jaar een les aan en pak serieuze genderpesterij aan.
Meer hoef je als school niet te doen m.i. Genderactivisme is leuk en aardig, net zoals alle vormen van activisme maar dat kan ook in je vrije tijd. Het onderwijs is al van een bedroevend niveau, laat ze maar hun sommetjes maken, hun briefjes leren schrijven en begrijpen en hun taaltjes leren uit in plaats van dit soort feelgoodhobbyisme.

Graaisnaaiert | 04-11-22 | 12:13 | 3

Eens.

ViaNova | 04-11-22 | 12:16

Nee, MOET in eigen tijd.
Zou toch raar zijn als Christelijke scholen onder lestijd zendingsmissies organiseren, religieuze posters maken, naar de kerk gaan of gaan demonstreren tégen abortus en homofilie?

Waarom accepteren we dan wel dat kinderen onder lestijd posters maken vóór meer alfabetrechten / communisten / anarchisten, of gaan demonstreren vóór abortus en homofilie?

Onderwijsniveau keldert al jaren, onder meer door het onophoudende streven voor nivellering('iedereen moet kunnen studeren'), nog meer lestijd weggeven aan ideologieën gaat dat echt niet beter maken.

ReyNemaattori | 04-11-22 | 12:23

Iets in die stelling heb ik tijdens het ontbijt ingevuld op de Stelling van de dag in de T.
Weg met die buitenschoolse kul en terug naar de basis: behoorlijk Nederlands schrijven en lezen.

Roos | 04-11-22 | 12:23

Die laatste zin van Komrij:
‘En ziet nog steeds het echte monster niet’
Meesterlijk.

laurentius | 04-11-22 | 12:13

Als je ziet wat er op Amerikaanse scholen in de klas hangt, BLM-vlaggen, posters van communisten, Antifa logo's, maar ook de schoolboekjes waarin kinderen onder de twaalf ingewijd worden in lgbtq-seksualiteit in alle geuren en kleuren(inclusief afbeeldingen), dan snap ik de weerstand van het hellende vlak argument waar we met dit soort relatief onschuldige steunbetuigingen op begeven.

Vooral omdat scholen primair niet de functie hebben van 't uitdragen van seksuele voorkeuren, gender identiteit en weet ik wat. 't is nu onschuldig, maar gegeven genoeg gedram hebbe we hier straks 't zelfde Amerikaanse probleem.

ReyNemaattori | 04-11-22 | 12:12 | 1

Je normaliseert iets niet door het te benadrukken. Dit werkt allemaal contraproductief imho.

Graaisnaaiert | 04-11-22 | 13:01

Ik heb begrepen dat de school twee trappen heeft. En dat er een trap geregenboogverft was en een niet. Leerlingen konden kiezen welke trap ze namen. Omdat onvoldoende leerlingen de regenboogtrap namen, hebben ze de andere ook maar geregenboogverft. Ja, dat vind ik ook stom.

Leptob | 04-11-22 | 12:11 | 1

Kan zijn dat de regenboogtrap minder gebruikt werd omdat deze daarvoor ook al minder werd gebruikt. Als leerlingen nu op hun strepen (hihi) gaan staan, blijven ze allemaal beneden; "geef ons maar beneden les"

Sneerpoets | 04-11-22 | 14:20

uit de ouwe doos Operating Thetan niveau 8 truth revealed is van:
D66
Vrijmetselaarsloge Tietjerkstradeel
Scientology

HetOorAakel | 04-11-22 | 12:11 | 2

Scientology heeft niets met vrijmetselarij te maken mijn beste.

Hiram | 04-11-22 | 12:22

@Hiram | 04-11-22 | 12:22: juist ! Maar voor sommigen zijn alle groepen waar zij niet bijhoren automatisch verschrikkelijke clubs met mensenoffers en indoctrinatie, en inlezen of gewoon vragen kost te veel moeite. En dan is altijd oogkleppen dragen makkelijker dan een halve avond een blinddoek dragen. Ben al ruim twintig jaar aan het Metselen en ben nog geen Scientology of Reptielen tegen gekomen

wild geraas | 04-11-22 | 17:14

En dat allemaal op het Gerrit Komrij college, hoe krijgen ze verzonnen. Hebben die uitwassen dan helemaal geen begrip wie Komrij eigenlijk was.

Therapietje | 04-11-22 | 12:09 | 1

Inderdaad, die Deugende Dodo rector kan beter de school een andere naam geven ipv de naam van Komrij zo te bezoedelen.

Grachus | 04-11-22 | 19:29

Wacht maar in het voorjaar op de regenboog bollenvelden ineens zijn ze er.. er is geen houden meer aan ;)

Smoelensmid | 04-11-22 | 12:07

Over vale klerkensmoelen gesproken.

Ad Hominem | 04-11-22 | 12:07

"Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier tegen kan zijn"
Ok, vergeleken met die knaap zijn die wapsters nog een baken van realisme en inzicht, eerlijk gezegd.

elfenstein | 04-11-22 | 12:07
-weggejorist-
nonfortiscedtenax | 04-11-22 | 12:06 | 3

Mensen die beweren Nederlander te zijn maar achter een andere vlag aanlopen dan de nationale driekleur, zijn niet te vertrouwen.

Zwezerik | 04-11-22 | 12:05

Als moslims protesteren zeggen we dat ze opkomen voor hun cultuur.
En dat we vooral begrip moeten hebben.

pejoar | 04-11-22 | 12:04

Ze weten van gekkigheid niet meer welke conspiracy theorie ze moeten kiezen.

Zeurders | 04-11-22 | 12:03 | 4

@Zoelense Hobbyboer | 04-11-22 | 12:13: bedoelt u dan dat de aarde gaat omdraaien? Dat zou wel de wereld op zijn kop zetten.

Hiram | 04-11-22 | 12:25

@Zoelense Hobbyboer | 04-11-22 | 12:13: en die reptielen dan?

Roos | 04-11-22 | 12:26
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Bookmakers | Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl