Gaat rond in D66-appgroepen: anonieme MeToo-beschuldiging aan Pechtold
Maar wacht, eerst even luisteren naar de NPO
Vooropgesteld: we weten niet of het waar is, deze anonieme MeToo-beschuldiging aan het adres van Alexander Pechtold. Maar, dankzij de NPO (EenVandaag, gisteravond) weten we wel dat een vergelijkbare beschuldiging rondgaat in D66-appgroepen. Via een vvd-raadslid uit Deventer dook dit blog ook op twitter op. Het lijkt geschreven door een vrouw die zegt dat ze acht jaar geleden door de toenmalige partijleider Alexander Pechtold is verkracht en dat ze daarvan gisteren aangifte heeft gedaan bij de politie. Ook zou ze het voorval al eerder (niet duidelijk is wanneer) aan het bestuur van D66 hebben gemeld. "Ja, de melding hiervan binnen het bestuur, is genegeerd en wordt nog steeds genegeerd. Ik ben inmiddels geen lid meer van de partij." Ook in dit blog wordt, net zoals eerder in het anonieme blog over Frans van Drimmelen, gesteld dat het voorval géén incident was.
"Ik weet dat meerdere vrouwen het bed in zijn gelokt door de heer Pechtold. Ze geloofden wellicht dat een seksuele relatie hen meer perspectief op een carrière zou bieden. Zo werd mij dit door hem toegezegd. Dat hij wel een goed woordje voor mij kan doen en ik op een verkiesbare plek zou komen."
En:
"Ik weet dat ik het spuugzat ben dat deze vrouwonvriendelijke cultuur weg kan blijven kijken. Dat Pechtold het bestuur en zijn vrienden kan blijven manipuleren. Als een David tegen Goliath wil ik mijn geloof in een rechtvaardige samenleving vasthouden. Maar dat kan ik niet alleen. Daarom wil ik een oproep doen aan alle vrouwen die zich in mij herkennen. Deel je verhaal. Ontsluier de wegkijk cultuur. En laten we samen Goliath recht in zijn ogen aankijken. Dit. Kan. Niet."
Nogmaals: het is een beschuldiging. Geen bewijs. Maar D66 zal deze casus echt niet meer zo halfslachtig kunnen oplossen als de vorige.
Reaguursels
InloggenOude koeden uit de doofpot vissen.
Dus als ik het goed begrijp is de strategie van het media en webcare team van deze club 1) het zogenaamde wolfpack, met z’n allen op een, de aangeefster in dit geval; en 2) de afleidings manoeuvre, Graus, Oekraïne en marionet Kaag; en nu dus nummer 3) de isoleer en besmeur tactiek, feitelijk hetgeen waar deze club groot mee is geworden: ‘Die meisje zijn vies’ (de aangeefsters, de opponent, de ander). Zelfreinigend vermogen en zelfreflectie is volledig afwezig blijkens deze insteek. Er komt binnenkort nog meer ‘dirt’ naar boven, kan niet anders met lieden welke menen dat ze de Almacht zelf zijn. De waarheid is vervormbaar, aldus de spindokters. Nee luitjes, de waarheid is geduldig en zoekt zijn of haar weg:
De feiten zijn de feiten en je kan heel lang met leugens, praatjes en drogredenen die feiten verdoezelen, maar ze blijven harde feiten. De geschiedenis leert dat feiten uiteindelijk altijd aan het licht komen. Dat kan door heel veel lijden heen gaan, maar uiteindelijk is de ware toedracht veel sterker dan datgene wat de leugen er ooit van kon maken.
Unthinkable Sam?
Dit blijft een mooie soap.
Vrouwen die zich laten neuken omdat ze daar beter van (denken) te worden zijn geen slachtoffers. Nu ik de achtergrond ken van het 'slachtoffer' van van Drimmelen (ze was directeur en had een buitenechtelijke affaire met van Drimmelen voordat het niet meer leuk was en ze hem dumpte, wat hij niet kon hebben en haar ging stalken) ben ik een stuk milder geworden wat betreft de houding van Kaag. Als partijleider zou ik ook denken 'ik wil geen partij zijn in deze goedkope soap; regel het zelf'. De identiteit van het vermeende slachtoffer is nog steeds geheim, van Drimmelen heeft veel verloren. Pechtold is een vreselijk mannetje. Snap dat je niet uit lust met hem naar bed gaat. De vrouwen van D66 die neuken voor een carriere zijn opportunistische snollen.
En wat vind jij van de mannen die hun machtspositie gebruiken om deze vrouwen tot seks over te halen, onze volksvertegenwoordigers? Is dat professioneel gedrag? Kunnen we ze nog vertrouwen in een organisatie? Wie hebben ze in hun macht om hun doelen te bereiken?
@Sinterbikske | 27-04-22 | 21:01: Nee, het zijn abjecte plebejers, maar dat maakt het gedrag van die vrouwen nog niet bepaald beter
Als je sec naar de feiten kijkt van dit verhaal blijft er helemaal niet zoveel over. Vrijwillige relatie loopt stuk, Frans gaat lastig doen, krijgt foeigesprek. En daar had de partij dan in moeten helpen? Op anoniem aangeven? Dat slachtoffer heeft het mooi voor mekaar zo. Mooi uit de spotlights kunnen blijven, wel zelf maar de krant stappen, geen aangifte willen doen maar van D wel slopen via de media. Handig gedaan eigenlijk.
@Sinterbikske | 27-04-22 | 21:01: Wat dus betekent dat beide seksen, man en vrouw, in de politiek volledige gelijkheid hebben. Achterbaks, onderhands, ten volle bereid tot smerigheid, bedriegers, leugenaars, goorlappen, uit op het eigen belang en corrupt tot op het bot.
@Arachne | 27-04-22 | 22:15: ‘wat dus betekent’. Nee.
Kunnen het er alle over eens zijn...
... dat mannen met vrouwen naar bed gaan, en andersom. Veelal gezellig, niet altijd even snannend en soms teleurstellend.
Maar wat kan het ons boeien wat iemand uitvreet.
Zijn zoveel dingen die ik onprettig danwel onverstandig vond.
Geen reden om de mensen aan de schandpaal te nagelen.
Mij valt alleen op dat hoe meer vrouwen op de werkvloer verschijnen, hoe groter de rol van seksualiteit op de werkvloer wordt. Hoeveel van dit is gewoon met wederzijdse instemming?
Vermoedelijk veel. Je ziet bij emotionele types nogal eens dat alles achteraf 'van kleur verschiet' als het feestje voorbij is. Al is het maar om de eigen rol toe te dekken.
Van (bijna) alle 66 vrouwen vroeg ik me al af hoe zo'n muts op die positie komt.
Nu begrijp ik dat wel.
Bedoelt u dat kaag ook een opneuker heeft gehad ?.
Wanneer komt er een monument in Den Haag voor alle vrouwen en mannen die door politici tegen hun zin zijn aangebrand, verkracht en weet ik wat?
Met excuses van Rutte namens alle politici door alle tijden heen.
Ha ha aangerand natuurlijk.
Johan Derksen stemde toch ook d66?
Ik ga aan mijn tinderprofiel toevoegen dat ik op d66 stem, dan weten vrouwen meteen waar ik op uit ben.
Dat je ze meteen laat vallen maar niet vrijlaat?
@Beste_Landgenoten | 27-04-22 | 17:51: Lol! Goeie B_L! Je hebt gelukkig nog wat humor.
Lijkt me verdomd handig om een vrouw te zijn. Lukt het niet met je diploma's dan laat je je pakken door het juiste baasje. Achteraf kan je altijd nog anoniem gaan klagen op een weblog of schadevergoeding eisen. Succes gegarandeerd.
Wat een zieke geest ben jij tocht dat je dit gedrag wil goed praten van predators als Pechtold en van Drimmelen. Die hun positie gebruiken om kwetsbare vrouwen te misbruiken. Je bent blijkbaar een man dan kan je dat met je mond en je anus ook veel meer bereiken. Handig voor je. Ga er voor. Succes gegarandeerd. Troll.
@P-unit | 27-04-22 | 17:18: als je je als vrouw de koffer in laat praten met de belofte voor een beter baantje of een promotie dan scheelt er op z'n zachtst gezegd ook wel wat aan het morele kompas van de vrouw in kwestie, niet alleen de man. Is een ander scenario dan als het om puur machtsmisbruik en de dreiging van baanverlies gaat.
@CynicalBastard | 27-04-22 | 17:27: wie zegt dat dat allemaal niet geïmpliceerd is? En D’66 is toch het zelf verklaarde morele kompas? Er is geen enkel gelijkheid in de partijen in deze relatie. Over machtsmisbruik gesproken. Diepte punt na diepte punt komen nu omhoog. Lachwekkende club. Totaal ongeloofwaardig.
@P-unit | 27-04-22 | 17:18:
"Kwetsbare vrouwen" is dan ook maar relatief in het geval van Drimmelen: Een volwassen dame van in de veertig, directeur D66 partijbureau, die anderhalf jaar lang met haar volle verstand buiten de deur neukte met een collega. Ja, heel kwetsbaar..
Punt is dat ik zeg dat het KAN. En mensen zullen je ook nog zomaar geloven, zie bovenstaande verhaal. Je schrijft een anoniem blog met een beschuldiging, inclusief dat je aangifte deed en je nagelt iemand aan de schandpaal. De media doet de rest. De "dader" wordt door dezelfde media en volkswoede reeds veroordeeld op de anonieme aangifte alleen al.
@Beste_Landgenoten | 27-04-22 | 17:43: ja zo gaat dat tegenwoordig. Nul problemen als het een partij raakt waar je tegen bent. Dan wapper je hier in de panelen met je dikke moraal paal. Nu bijt het D’66 in de eigen staart. Lekker voor je.
Punt is dat D66 feitelijk maar weinig verkeerd heeft gedaan. Alleen PR technisch alles laten liggen.
Weet mevrouw kaag hier al van? Als dat zo is gaat de bezem er vast goed door!
Tuurlijk niet: die zegt sorry en denkt vervolgens overal mee weg te komen.
Eigenlijk net als Pechtold altijd.
Ze heeft het nog niet voor de bril.
Wel leuk als deze zaak dan voorkomt bij een D’66 rechter.
Dat was toch schering en inslag bij D'66?
Dat vrouwen zonder politieke ervaring vanuit het niets op er hoge verkiesbare plek op de kieslijst kwamen. En dat de oudgedienden dan gingen protesteren waardoor die vrouwen dan weer zakte naar een onverkiesbare plaats op de kieslijst.
Hebben die lieden van DDR66 überhaupt nog wel tijd om politiek te bedrijven? Zo te lezen bedrijft men iets anders ......
Dit nieuws verbaast me allerminst, Penthouse Pechtold is een wandelende vleesgeworden #metoo. Waar ik meer van walg is dat vrouwen met hem in de koffer duiken voor een lullig plekje op de kieslijst van zo'n kansloze partij. Je hebt toch wel meer waardigheid als vrouw?
D66-mutsen niet. Als je zelf niks kan, moet je wat hè.
Goh. Waarom zouden mannen geen vrouwen meer aan willen nemen en niet meer met vrouwen willen samenwerken?
Volgens mij komt dit vooral voor in de entertainment en politiek en dergelijke. In het bedrijfsleven heb ik weinig tot geen verhalen gehoord of zelf gezien dat vrouwen dat deden of doen.
@Graaf_van_Hogendorp | 27-04-22 | 16:03: In het bedrijfsleven worden vrouwen door het management als risico gezien. In de VS heeft een CEO meestal de deur open als er een gesprek met een vrouw is, of er is een derde bij. Waar vrouwen vroeger nog wel eens als protege onder de arm genomen werd, is dat nu veelal verleden tijd. Als man verlies je een discussie, dus wordt het risico vermeden.
Ze dook met hem de koffer in voor haar carrière en naderhand was dat dus een verkrachting?
Moest er ook aan denken, vreemde volgorde. En je in bed laten lokken voor een verkiesbare plaats. Je kunt ook gewoon nee zeggen? Praat ik overigens het vermeende machtsmisbruik niet goed mee, dat kan gewoon niet. Maar is dit niet een zeer groot maatschappelijk probleem?
Deze hele issue draait om respect, gelijkwaardigheid en blijkbaar de afwezigheid daarvan. Het kan niet anders dat er meer slachtoffers zijn, ga a.u.b. naar de Politie of meld het aan de redactie welke anonimiteit kan waarborgen. Er zijn clubs voor minder vervolgd door het OM.
Alle vrouwen zijn hoeren heb ik me wel eens laten vertellen..
Vanavond weer gezellig om 18u tafelen met de hoer waarmee u getrouwd bent?
@Haringkoning | 27-04-22 | 16:03: en dan overal ja en amen op zeggen. En uiteraard de kliko aan de straat zetten.
Het is een misvatting dat alle vrouwen hoeren zijn; je hebt ook masseuses.
Allemaal in de voetsporen van van Mierlo. Die lustte er ook wel pap van. Zit gewoon in het DNA van de partij.
Kan me bij HAFMO geen verhalen herinneren van verkrachting of dwang bij een vrouw om zijn vrucht weg te laten halen. Maar goed misschien in die tijd kwamen dat soort dingen ook niet naar buiten.
@Graaf_van_Hogendorp | 27-04-22 | 16:00: nee en mocht dat toch zo zijn die vrouwen zijn al overleden of dement.
Lees net dat Johan Derksen ook een raar verhaaltje had over een kaars..! Ben ik de enigste dan.. oké laat ook maar
Ik moet de eerste Pechtold nog tegenkomen die zijn eigen fouten rechtzet.
Ze geeft zelf toe dat ze met meneertje Pechtold naar bed ging voor een betere positie binnen D66 en dat is niet gelukt en nu doet ze huilie huilie
"Ik weet dat meerdere vrouwen het bed in zijn gelokt door de heer Pechtold. Ze geloofden wellicht dat een seksuele relatie hen meer perspectief op een carrière zou bieden. Zo werd mij dit door hem toegezegd." Hoe gestoord ben je dan. En trouwens, als ik het citaat lees, dan valt mij de woordkeus "de heer Pechtold" op. Als je iemand beticht van verkrachting, dan gebruik je niet de benaming "de heer". Zo maar een sterk vermoeden dat het gelul in de ruimte is. Een één of andere zieke trol.
Gotver. Ik heb nog nooit een vrouw verkracht. Kan dat niet.
Ik ben inmiddels net zo klaar met horkerige vieze mannen die ongevraagd vrouwen bepotelen, als met volwassen vrouwen die zich zonder echte dwang door dit soort viespeuken het bed in laten lullen en er achteraf over gaan janken.
Bij Bing zien ze de kassa alweer rinkelen, dat wordt weer een onderzoek en twee rapporten.
Tja, dat is natuurlijk machtsmisbruik (seks voor een hogere plaats op de kieslijst) maar dat is geen verkrachting lijkt me. De vrouw in kwestie vond het blijkbaar een goede ruil. Als ze die plaats niet gekregen heeft (wie was het?) dan is het meer een gevalletje oplichting. Geen idee of ook maar iets daarvan strafbaar is (laakbaar, natuurlijk, maar strafbaar is weer iets anders). Deze vrouw bivakkeert denk ik straks ook op die plek in de hel die gereserveerd is 'vrouwen die andere vrouwen niet helpen'. D66 dingetje, geloof ik.
Misschien dat hij een hogere plaats op de bangalijst bedoelde?
Dus: vrouwen ge/misbruiken mannen rücksichtlos om hogerop te komen, en als dat achteraf niet zo succesvol is gebleken sluiten ze zich aan bij #metoo. Heb ik het zo goed samengevat?
Doet mevrouw Bergsma het debat voorzitten of laat ze dat over aan de heer Bosma?
Is al bekend wanneer de volgende persconferentie is?
Het plotselinge vertrek van Wasilia Hatschi is nog niet onderzocht. Welkicht gaat daar de beerput open.
Die is verkouden,
Ik vind het verbazingwekkender dat dat kindmeisje in de Tweede Kamerfractie van D66, dan dat ze vertrokken is.
Ja, dat heb ik me vanaf het moment van haar schiellijke vertrek al afgevraagd...
Een aparte mannenafdeling en vrouwenafdeling van d66 lijkt mij een goede oplossing. Is over 20 jaar sowieso overal ingevoerd, kun je een keer het goede voorbeeld geven.
Aparte ingangen ook ?
@Ruikbaard | 27-04-22 | 13:42: Voor de mannen zijn drie ingangen beschikbaar…
Ben bang dat het de enige oplossing is. Kennelijk is het bij D66 nog steniet ingedaald dat vrouwen ook gevoel hebben.
@Rico Tampeloerus | 27-04-22 | 13:52: Vrouwen gaan via de achterdeur, die voor het personeel en de bedelaars.
Deze werkwijze wordt op iedere werkvloer gehanteerd . Wat er nu naar boven komt is het topje van de ijsberg.
Niet op mijn werkvloer. Gegarandeerd.
Eerst proberen jezelf omhoog te neuken, als dat niet lukt aangifte van verkrachting??
Hoe zou het bij de VVD hiermee zijn?
@Nichtsneues | 27-04-22 | 13:36: Daar hebben ze een NDA voor als de omhoogneuk niet lukt
Die moslim terrorist die bij Bolkenstein ‘in de leer’ was komt direct bij mij op
Op naar de nul zetels.
Beerput gaat stukje bij beetje meer open.
X66 is dus niet alleen een gevaar voor maatschappij en democratie, maar ook voor jonge vrouwen. Wie had dat nou gedacht.
is geen gevaar voor jonge vrouwen; bieden kans op snel succes!
@gerek000 | 27-04-22 | 13:45: oh ja, ik moet het natuurlijk meer van de positieve kant zien.
Hij had toch die leuke sexflat kado gekregen,
Die hij vergeten was aan te geven?
Leuke wordpress website.
Was het niet Ollongren die een sleuteltje liet maken om bepaalde sites of mailadressen door te snuffelen ?
Willen we meer of minder van dit soort smeuïge verhalen? Meer meer meer D66
Dan stel ik toch maar de vraag waar Jeanet van der Laan een paar dagen geleden zo boos over werd. Hoeveel dames die nu hoog te paard zitten bij D66 hebben zich daarvoor laten bedrimmelen of bepeggolden?
Die dames hebben daarvoor eerst onder het paard moeten zitten.
¨Wellicht meer perspectief op een carriere¨. Dan kan je ook meteen een carriere op escortbasis beginnen. Maar Pechtold blijft een vuile oplichter.
Pechtold had i.i.g. perspectief op een derrière.
D69
Het gekke is dat ik ook wel dames ken binnen D66 die zich niet omhoog gebeukt hebben. Die hadden dan bijvoorbeeld kwaliteiten op ander vlak. Zoals besturen, of kennis ergens van.
Dat Oscar Schindler heeft bestaan, betekent niet dat alle Duitsers goed waren in de oorlog.
Noem er 43.
Zie je dat dacht ik al.
Ja, maar je weet niet wat die dames achter de schermen hebben uitgespookt. Bij mij rijst toch langzaamaan het beeld op, dat de nodige carriéres in de politiek via het bed van deze of gene mannelijke partijprominent van start zijn gegaan.
Enfin, je kunt dat in allerlei organisatie tegen komen.
Het (be)sturen van de mannelijke lusten en/of kennis van andermans smeerpijperij?
Das wel gek inderdaad.
Da's gek, ik ken er niet één. Maar ik ken ook alleen maar die x66 wanbestuurders uit de landelijke polletiek. Die zijn er genoeg.
Ja die dames ken ik ook.
Die herken je aan de tuinbroek, kort haar, bril - model karrewiel, en voor de versiering hebben ze een bos okselhaar die uit de mouw hangt.
Leuke D66 meisjes, hebben nergens last van.
Zijn gewoon bezig met hun werk.
BL heeft aan twintig D66-dames gevraagd of ze zich omhooggedrimmeld hebben binnen de partij en ze zeiden allemaal nee. Dus sindsdien kent hij twintig D66-dames die hun functie te danken hebben aan hun kwaliteiten.
Ik ken D66 dames met heel aardige kwaliteiten.
Vrees dat al deze verhalen nog maar het begin zijn. Het nieuwe leiderschap wordt vooral een kwestie van nieuwe onthullingen. Demasqué66.
Warrig verhaal van weer een dame die iets was beloofd in ruil voor sex. Het zal allemaal wel, maar ik denk dan ook, dames! Potverdorie zeg, kunnen jullie dan niets op eigen merites meer bereiken dat je met kabouter Pechtold het bed in moet duiken voor een plaatsje hoger? Hallo zeg.
Je kunt kwaliteiten hebben, maar om je extra te onderscheiden van de rest, in bed dat extra zetje geven.
Ik zit nog steeds te wachten tot een van de vrouwen van schuinsmarcheerder Hugo de Jonge uit de school klapt
Iets met bondage vermoed ik
Binnen die katholieke papenclub is er nog meer sprake van een omerta. Zie al die gevallen binnen de RK kerk.
Een nieuwe casus voor Kaag dient zich aan.
Dan heeft ze nu wel de kans om zich menselijker op te stellen. Dat was een verbeterpunt waar ze aan zou werken gaf ze aan.
Verkrachting zou ik het niet kunnen noemen, als er geen dwang gebruikt is. Misbruik wel, maar de vrouw in kwestie had gewoon haar kansen op succes niet goed ingeschat.
risico van het vak als congresmatras.....
Net als bij gokreclames en beleggingsfondsen moet van te voren duidelijk aangegeven worden dat je de inbreng kan verliezen.
@Xbitt | 27-04-22 | 14:05: Of ‘de inbreng’ er daarna met een breinaald uit moet zien te kutten. Vraag maar aan A. Pechtold.
Er zijn zat vrouwen die zich al dan niet met tegenzin omhoog geneuqed hebben. Maar in Wokeland is dat plots een schande. Hypocrieten met een gleuf.
Het begon al met Jan Terlouw, die werd opgewonden wanneer er een touwtje uit de brievenbus hing.
Bij mij vergaat het altijd een beetje als er een touwtje uit hangt
@Mark van Leeuwen | 27-04-22 | 12:49: Een echte kapitein....
En de rechtbanken hebben het al zo druk . . .
Eerst maar eens zien of dit verhaal in rechte stand houdt. Deugend ‘66 kan niet hard genoeg op de platte bek gaan, maar wel alleen op basis van feiten graag. Zoals dat in een rechtsstaat hoort.
Dus een vrouw wordt verkracht en weet over haar schaamte heen te stappen en meldt dit aan het D66 bestuur. Maar doet geen aangifte. Het bestuur doet er niks mee. En die vrouw laat het er vervolgens maar bij zitten. Ik heb mijn twijfels. Lijkt me dat als zo’n bestuur er niks mee doet, je andere stappen onderneemt.
Maar er zijn dus ook twee pooiertjes aktief binnen duh66, Roy en Daan. Niemand met naam en rugnummers..?
Nee, dan Derksen
nos.nl/artikel/2426701-derksen-penetr...
Ook apart zeg maar.
Derksen is natuurlijk maar een klein stumperig rupsje nooit genoeg met rare schoentjes en afwijkend gedrag.
Tja, wat vond die dame er achteraf van ?
Ik heb helemaal niks met Pechthold. Ik vind het een uiterst hypocriet mannetje, die altijd maar zijn moralistisch vingertje in een ander zijn gezicht priemde, om vervolgens zelf, naar het zich laat aanzien, zijn machtspositie te gebruiken om zijn andere vingertje in een vrouw te proppen. Maar ik vind de dame in kwestie ook gewoon hypocriet.Ze heeft toendertijd zelf mee geholpen om die machtscultuur in stand te houden om hogerop te komen.It takes two to tango.
"Maar D66 zal deze casus echt niet meer zo halfslachtig kunnen oplossen als de vorige.''
O ja, ''casus'', dat woord gebruikte Kaag toch nav die hele Van Drimmelen affaire, die meer dan een jaar gesleept heeft, waar telkens geprobeerd is om de hele kwestie te 'doofpotten', maar het slachtoffer zich niet weg liet sturen.
En nu blijkt dat het slachtoffer alle gelijk van de wereld heeft, dat die Van Drimmelen wel degelijk 'grensoverschrijdend gedrag' heeft vertoond over een langere periode, verwijst Kaag ernaar met het woord ''casus''. Wat een kolossaal gebrek aan empathie, wat een afstandelijkheid!
D66, ooit - een dikke halve eeuw geleden - door Van Mierlo opgericht als 'frisse wind' om de 'regentenpartijen' van het vermolmde establishment eens flink op te schudden, is zelf allang verworden tot de meest elitaire regentenpartij die er in de Tweede Kamer zit.
Ik hoop dat ze flink gaan verliezen over drie jaar - of zoveel eerder als het kabinet valt - en dat Kaag weer opzout uit Nederland; gaat ze maar weer iets elitairs doen bij de VN of zo. Kan ze daar haar tanden in allerlei 'casussen' zetten. Maar Nederland is beter af zonder die koele, empathieloze ijskoningin.
"Wie zijn toch die casussen?"
De nieuwe woke-tijd is zo mooi.
Je mag iedereen beschuldigen en afbreken. Die persoon is dan schuldig en raakt alles kwijt. En het mooie is dat je er helemaal niet voor naar de rechter moet. Sterker nog: het hoeft zelfs helemaal niet waar te zijn.
In wat voor een mooie tijd leven wij toch.
Dat laatste verhaal over Johnny de Mol klinkt ook wat ongeloofwaardig. Dat hij zijn vriendin afranselde geloof ik wel meteen.
Goed gezien. Hoe was het nou ook weer? 'Geloof slachtoffers'!
Een tussenweg bestaat helaas niet. Ziehier de gevolgen!
@Wattman | 27-04-22 | 12:58: haha er zijn nog veel meer verhalen over De Mol jr. algemeen bekend in het wereldje. De enige reden dat deze niet allemaal op tafel liggen is vanwege het elkaar hand boven het hoofd houden en de angst voor senior.
Wat mij verbaast zijn de reacties over wat de vrouwen is overkomen, al dan niet vrijwillig. Dat is niet de kern van het verhaal. Waar het hier om gaat is dat D 66 ers met een machtige positie denken en voelen beter te zijn dan anderen en gemakkelijk de grenzen van het acceptabele overschrijden. Zij nemen het niet al te nauw met normen, waarden en de wet. Hoe meer macht mensen hebben, hoe hoger de kans op ontrouw en hoe meer het morele denken wordt beinvloedt. Anderen veroordelen, maar zelf het niet zo nauw nemen.
Eens,maar de kern is ook een beetje dat die vrouwen willens en wetens zelf bijdragen aan het in stand houden van die cultuur in de hoop hogerop te komen.
D66-vrouwen die zich vrijwillig proberen omhoog krikken zijn meestal niet zo nauw. Als de man en vrouw (of welke mix men bij D66 de voorkeur aan geeft) elk met hun eigen verwachting, een wipje willen maken moet de vrouw (meestal) niet achteraf gaan lopen miepen dat haar verwachting niet is uitgekomen en er sprake is geweest van misbruik. Andersom zullen de vrouwen ook niet toegeven dat ze hun positie wel hebben te danken aan een partijtje roompotje peilen in plaats van echt talent. Neemt niet weg dat Pechtold gewoon een lul met vingertjes is.
Sigrid: ' guttagut mijn schepper alweer een nieuwe klaagster, ik ben grootser dan dit zo kan ik mijn heilige missie op aard niet vervullen als Jeanne d'Arc'
Voor veel vrouwen die echt in benarde situaties kwamen en te maken hebben gehad met seksueel geweld of (emotionele) dwang, is dit wel een beetje een lachertje. Prima dat je seks gebruikt als middel om (geld en macht van) een man te krijgen, en dat je openbaart dat dit in jouw organisatie zo werkt. Metoo..., dat denk ik toch niet.
Je wilt als organisatie weten wat voor vlees je in de kuip hebt en omdat praatjes geen gaatjes vullen gebruik je wat anders.
Dat idee had ik eerlijk gezegd al bij "het slachtoffer" van de zaak van vorige week. Eerst anderhalf jaar lang vrijwillig een stiekeme relatie en de rommel die ervan kwam proberen anoniem te regelen via de partij? Bijzonder onverantwoordelijke dame, met alleen oog voor haar eigen genoegdoening. Ten koste van alles.
@Beste_Landgenoten | 27-04-22 | 13:00:
Ja, ik begrijp wat je bedoelt. Alleen kwam daar stalking bij kijken en dat maakt het wel enigszins ook een probleem van de organisatie. Puur alleen het in bed stappen uiteraard niet. Dat ben ik zeker met je eens.
Van Drimmelen is nog bezocht door de politie.
Is laten ver-leiden niet ook een actief proces, net zo actief als het verleiden zelf? Wanneer laat je dit toe? Wat zijn je overwegingen (ongeacht of je man, vrouw, anders bent) om netto deze keuze te maken, inclusief je (woelige) gevoelswereld van ambitie, bewondering, roem, angst, afschuw, verstening, dissociatie, enzovoorts? Hebben personen die dergelijke informele assymetrische (macht/onmachtrelaties) hebben gecreeërd en in stand houden, zeer verborgen maar o zo duidelijk, niet zelf zo veel boter op hun hoofd dat hun ware karakterologische aard en drijfveren juist hierdoor duidelijk worden? Al dan wordt duidelijk welk vlees je in de kuip hebt; onder de (formele organisatorische) saus vindt je al dan zeer vaak hetzelfde soort vlees, met hetzelfde soort DNA. Niet alleen bij D66.
De term Lid van D66 krijgt een andere betekenis
66 millimeter?
@nobodiesunmighty | 27-04-22 | 12:33: haha zoiets ja. Vrouwen mogen het lid van de partijleider proeven.
Dirty peggold geweldig! Blijf roeren in de beerput.
Kaag en hoog neucken.... daar geloof ik niet in, welke man wil dat? Vermoedelijk heeft ze gedreigd dat als de man haar niet met haar carrière helpt, ze gaat rondvertellen dat hij haar geneuckt zou hebben. Deze smaad wil dus geen man op zich nemen.
Ze zal het er zelf ook een beetje naar gemaakt hebben.
Maar alle gekheid op een stokje.
Hoe wil je anders hogerop komen in de politiek?
Kennis? Proest.
Bruine enveloppen man. Beschaving.
Hoe gaan dat soort discussies?
A: 'Ik kan ervoor zorgen dat je op een verkiesbare plaats terecht komt.'
V: 'Ja ja, praatjes vullen geen gaatjes. Geef me eerst maar even een beurt.'
Maar goed, de vrouwen zijn dus wel dat bed ingestapt met de bedoeling te neuken voor een positie. Het is, overigens net als de Harvey Weinstein-ellende, dus overduidelijk niet *alleen* de schuld van de mannen.
Dus eehh..... mag je aannemen dat al die huidige dames in de fractie (en regering) allemaal weleens gewipt hebben met kereltje Peggold ( @ H Wiegel) of die andere hoge hotemetoten van die club?
Ik kan het mij niet voorstellen dat ik op Kaag zou kruipen, laat staan op de Freule.... vroeger wel natuurlijk Loesewiese v/d Laan, was toen best een mooie vrouw... dan wel met de oren dicht uiteraard zodat ik haar gereutel over vluchtelingen niet kon horen.
Ach, als ze "welkom welkom welkom" voor je zingt bij het binnentreden.
@funda | 27-04-22 | 12:27: Bij het binnendringen bedoel je?
@Keyboardspeler | 27-04-22 | 12:32:
Gatver, nou is het klaar hoor! :)
Sneue tante. En Pechtold is een opportunistische gellbeer.
"Ik weet dat meerdere vrouwen het bed in zijn gelokt door de heer Pechtold. Ze geloofden wellicht dat een seksuele relatie hen meer perspectief op een carrière zou bieden. Zo werd mij dit door hem toegezegd. Dat hij wel een goed woordje voor mij kan doen en ik op een verkiesbare plek zou komen."
Ordinaire koehandel.
Dus daar was dat gratis appartementje voor bedoeld natuurlijk, het kwartje valt hier opeens.
Misschien kan D66 die website overnemen waar je betaalt met sex voor bepaalde diensten? Wel zo transparant.
Arrogander Pechold, met je kraaloogjes. Viespeuk.
Kraaloogjes? Op die omslag van ‘zijn’ boek kijkt hij scheel.
Hahaha...
Jij grens/seksoverschrijdend.....
Jij grens/seksoverschrijdend....
Jij grens/seksoverschrijdend.. ..
iedereen grens/seksoverschrijdend.
Wat 'n feest!
Tekst van de Havenzangers? Leuk! Mooi bij de tijd!
Dit is natuurlijk de enige reden geweest dat Pechtold vond dat ie het stokje moest overdragen. Hij wilde gewoon weg zodat hij dacht dat ie dan ongeschonden van zijn d66 verleden af zou komen. Maar niets is minder waar; Pechtoldje is nu aan de beurt!!
Mijn buurvrouw zegt ook dat het goed is voor mijn carrière als ik geregeld met haar naar bed ga. Ze heeft geen enkele invloed op mijn carrière maar ik geef haar toch maar het voordeel van de twijfel.
Altijd het zekere voor het onzekere nemen.
@funda | 27-04-22 | 12:28: Ik neem geen enkel risico. Zo masturbeer ik altoos met condoom, teneinde de kans op zelfbesmetting met een enge ziekte tot een minimum te beperken.
Het wordt tijd dat de koning ingrijpt.
Maxima en dames-onderzoeksteam. Die weet hoe dat er in haar vaderland aan toeging.
Waar in?
Ik kan er niet meer tegen. Er wordt heel wat rondgeneukt overal al heel lang. En nu doet iedereen, als het tegengevallen is, heel veel later achteraf er maar aangifte van. Ik begrijp het wellicht gewoon niet meer. Dit is een hele rare hype. Een heeeeele rare hype. Als je bent verkracht doe je aangifte van verkrachting. Dat is duidelijk. Dat hoort niet. De rest blijft maar vaag.
Politie neemt alleen aangiftes op als er sprake is van een (verdenking) van een strafbaar feit. Anders blijft er alleen grensoverschrijdend gedrag over, waarbij normen en waarden zijn overtreden.
Lijkt uit de duim gezogen.
Neh, het is de cultuur binnen veel machtsblokken.
Dat was mijn duim niet.
@uisge baugh | 27-04-22 | 12:22:
Haha
Altijd al gedacht dat Pechtold een smerige viespeuk was.
Ik vind die vrouwen die daar intrappen nog veel smeriger
@Mark van Leeuwen | 27-04-22 | 12:22:
Er staat overduidelijk dat ze met hem sliepen om een baantje te verkrijgen. Dat noem ik niet "intrappen".
@omanders | 27-04-22 | 12:35: Ok, prostitutie dan maar
Wat is dat D'66 toch een incesteuze partij van de arrogantie van de macht met Sigrid Kaag die met oogkleppen en wegkijkend de partij (hopelijk) naar de afgrond voert. Pechtold die z'n lul achternaloopt, van Drimmelen, Letty Demmers werkzaam bij de politie om grensoverschrijdend gedrag tegen te gaan maar bij D'66 alles in de doofpot stopte. Deze beerput bij D'66 is nog lang niet leeg. Tsja ... dit zijn de voorbeelden van nieuw leiderschap en een nieuwe bestuurscultuur.
Vergeet Daan en Roy niet.
Wat is dit? The Voice Of D’66??
Dating66. Succes gegarandeerd, in tegenstelling tot Tinder of de kroeg.
Ach, ga dan koken.
En wat deze anonieme blogmadame betreft: Het is de D66 mores ten voeten uit. Je doet de kippendijtjes uit elkaar om hogerop te komen en dan klagen als die vlieger niet op gaat.
Leuk!
Het lijkt inderdaad meer op oplichting dan verkrachting.
@Rennieflox | 27-04-22 | 12:22:
Maar eh... oplichting is toch (ook) strafbaar?
"Ze geloofden wellicht dat een seksuele relatie hen meer perspectief op een carrière zou bieden."
Ha, ook in bed nog steeds een politicus. Maar als dit de motivatie is om met hem in bed te duiken en niet zijn goddelijke voorkomen verdien je het ook om in de maling genomen te worden. Kan hier eigenlijk geen medelijden mee hebben. En dan naderhand het me-too klachtenformulier invullen, het zal zo wezen. Wel erg dat echte schrijnende gevallen blijven liggen hierdoor
Volgens neem je inderdaad als volwassen vrouw, met je volle verstand, de beslissing om een gokje te wagen. Jaren later anoniem gaan janken vind ik niet zo sterk.
@SterF... | 27-04-22 | 12:28:
Maar ja, Pechtold kan dat argument niet gebruiken want dan moet hij toegeven dat hij dergelijke beloftes maakt om aan zijn gerief te komen.
Dus hier wordt een hele leuke onwelriekende beerput opengetrokken.
Eens, Mark.
Leunt rustig achterover en geniet van een espresso. De woke gaan zichzelf verscheuren.
Dus als vrouw wip je een beetje met je tieten, doe lekker sexy kleren aan en gaat daarna met de benen wijdt vanwege carrièrekansen. Als de man dan klaar met je is en je niet door hem de carrièreladder op geholpen wordt stap je naar de politie?
Dat is wel de story.
Nee, naar de deurwaarder.
Een tweet volstaat meestal wel, dan gaat het vanzelf.
Je kan toch ook als man zeggen, Doe niet zo raar, gedraag je.
Daarom altijd dit soort transacties contractueel vastleggen voordat je eraan begint. Heb je achteraf nooit gedonder.
In de politiek doen ze ook altijd beloftes die ze niet nakomen.... het zijn allemaal leugenaars, dat weten die vrouwen nu ook.
Maar dan wel beginnen te zeggen dat ze niet als lustobject gezien willen worden. Het werkt voor zulke dames twee richtingen in. Van de ene kant willen ze gelijke kansen (en die kunnen ze ook krijgen) maar als dat niet helemaal lukt gooien ze even een decolleté en wat charmes in de strijd om het wat te proberen te versnellen (buiten het decolleté moet je dat als man eens proberen om een beetje bij de vrouwen op het werk om de nek te gaan hangen en te flirten, je wordt meteen aan de hoogste boom opgeknoopt want sexuele intimidatie) Als ze dan de positie hebben wordt er gezwegen over hoe ze daar zijn gekomen, is het niet gelukt is de man alweer de boosdoener. Wanneer kan je het als man goed doen?
@brie-de-penis | 27-04-22 | 12:33: Met je handen van je vrouwelijke werknemers af blijven
We moeten zoals in andere beroepen snel toe naar 100% vrouwen, dat is de enige manier om dit soort gedoe grotendeels te stoppen.
Daarna kunnen we studiegroepen en evaluatieprocedures opstarten 'hoe het zover heeft kunnen komen' en hoe we 'deze uitdaging samen met elkaar gaan oplossen'.
Dit gedoe is er , omdat vrouwen kennelijk niet op vrouwen stemmen, vast gebrek aan vertrouwen in eigen soort.
Hoezeer ik ook een hekel heb aan Pechtold vind ik het maar een raar briefje.
Mevrouw komt aardig onevenwichtig over. Dame heeft zich heeft EDMR laten behandelen maakt dit Pechtold schuldig?
Is mensen het bed inlokken nu ook al verkrachting?
Nee steeds meer vrouwen verplicht in de top meedraaien voel ik me bijna verplicht om mij omhoog te neuken.
Grapje, ik sta zelf bovenaan de pyramide.
Ik overweeg een ombouwoperatie; een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.
Pyramiden van gatenkaas?
@jan huppeldepup | 27-04-22 | 12:14: pyramidespel waarschijnlijk.
Goed da die vrouwen al dat tuig eindelijk gaan aanpakkenLaat ze er niet mee wegkomen.
Deze vrouwen die vatbaar zijn voor het omhoog neuken zijn net zo fout.
De term lokken is een versimpeling van de situatie. Het was duidelijk dat er seks zou plaatsvinden voor een gunst.
Ik zou het lokken noemen als je iemand met een andere reden naar de slaapkamer lokt en je dan opeens begint te penetreren.
Dat is lokken.
@Kaas de Vies | 27-04-22 | 12:14: Waarschijnlijk heeft de betreffende man haar naar de slaapkamer gelokt met de vraag " mijn stopcontact is defect, kun je dat repareren"? Toen ze zich bukte naar het defecte stopcontact, greep hij haar van achteren..... zoiets?
@Kaas de Vies | 27-04-22 | 12:14:
De vraag is voor mij; is er een betere functie beloofd als er seks als gunst werd verleend, of verleende de betreffende juffrouw ongevraagd 'gunsten' in de veronderstelling er op vooruit te gaan.
Het eerste geval is fout want er is sprake van een machtsverhouding in een werksituatie, in het tweede geval valt de man niks te verwijten.
@me163komet | 27-04-22 | 12:20:
Het is allemaal fout van beide partijen, alleen de mate van schuld kan anders liggen.
Welke machtsverhouding, Pechtold gaat daar toch niet over? Ze had bij van Drimmelen moeten aanbellen.
@Kaas de Vies | 27-04-22 | 12:23:
Ach, seks als ruilmiddel werkt al zo sinds de mens op zijn achterpoten loopt , en misschien nog wel eerder. En waar vroeger de vrouwen zich aanboden aan de man die na de jacht het beste stuk vlees meebracht en zo hun kansen op overleven groter maakte, zo bieden vrouwen zich tegenwoordig aan bij mannen die geld en invloed hebben.
Nothing really changes
@me163komet | 27-04-22 | 12:27: klopt, en met dat gendergeneuzel snijden ze zichzelf in de vingers
Zelfs Pechtold, met zijn staat van dienst ook op buitenechtelijk vlak, is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Artikel 6, lid 2 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens.
Art. 14, lid 2 van het Internationaal verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten .
De onschuldpresumptie is in het EVRM geformuleerd als een recht van de verdachte, maar is in feite een procesrechtelijk beginsel dat normen stelt aan hoe de vervolgende instantie zich dient te gedragen.
Beetje klaar met dat presumptie gelul
Een zeer ongeloofwaardige woke casus.
Verkrachting is fouter dan fout.
Je verkracht voelen nadat je seks hebt gehad in de hoop bepaalde gunsten via vage toezeggingen, daar sta ik iets anders in.
Je omhoog willen neuken en de klep op je neus krijgen is fout van de persoon in de machtspositie maar ook de persoon die hierin meegaat.
In ieder geval heerst er een foute cultuur bij D66.
Juist.
Exact. Maakt niet uit hoe rot je je er achteraf over voelt, als je er mee hebt ingestemd en er ook geen sprake is van een dwingende sfeer, dan moet je het maar accepteren. Voortaan iemand kiezen die je bij nader inzien toch wat leuker vindt.
Dit in verband brengen met aanranding, dwingende omstandigheden of een echte verkrachting doet onrecht aan alle echte slachtoffers van zedengeweld.
Ik geloof geen reet van dit verhaal.. David klinkt als een labiel, gefrustreerd vrouwtje..
Ik geloof er geen sikkepit van
De vraag is nu natuurlijk:
Hoe is Rob Jetten hogerop in de partij gekomen?
En ook meteen doorgestoten naar de absolute top!
Die moet wel het hele mannelijke deel van Doordrukken66 in zich hebben gehad.
Ik wil dat niet weten.
Gerecruteerd uit de D66-Jugend in Sydney?
Je bedoelt 'klaargekomen'?
Ik weet nog dat Boris van der Ham een goed woordje voor het deed.
Bij Sidney S. op schoot gezeten waarschijnlijk.
Hm, met Kaag erbij is het meer Club Doma66
Of: wat je tegenwoordig moet doen om een nieuw rijbewijs te krijgen...
'Het bed ingelokt vanwege carrièrekansen'. Op sympathie van deze reaguurster hoeven de dames niet te rekenen. Stel je morele kompas beter af als je er echt mee zit.
Ben ook wel nieuwsgierig naar Eva Slipman.
Wie is zij?
En hoe komt zij bij dit anonieme artikel uit?
En dat ze van de VVD Deventer is, is dat toeval?
Het enige dat ik weet is dat zij haar plek vast niet op dezelfde manier heeft willen/kunnen (dat vooral) verdienen. Zie foto's.
Oh, en ze is overgestapt van D66 naar de VVD, het waarom weigerde zij over uit te weiden.
Ik merk dat mijn dickpicmeter ook paars uitslaat.
Nou er toch blijkbaar bepaalde lijnen nodig blijken om je binnen die partij om hoog te neuken, hoe is Jetten eigenlijk op z'n plaats terecht gekomen, of heeft die die gewoon dankzij z'n bijzondere kwaliteiten verdient? En wat zijn die kwaliteiten dan wel? Het zelfde kun je je natuurlijk ook van Kaag afvragen maar dat lijkt me een minder geslaagd idee, nu net zo rond dit lunch uur.
Als kind sabbelde hij altijd graag op een loly, zou dat er iets mee te maken hebben?
@jan huppeldepup | 27-04-22 | 12:21: of de lolly van Boris Dittrich?
Ik ga van woede bij de buurman door de brievenbus pissen.
Ja, daar hadden we ooit een hele politieke partij van !
Toen framing nog in de kinderschoenen stond.
"Ik weet dat meerdere vrouwen het bed in zijn gelokt door de heer Pechtold. Ze geloofden wellicht dat een seksuele relatie hen meer perspectief op een carrière zou bieden. Zo werd mij dit door hem toegezegd. Dat hij wel een goed woordje voor mij kan doen en ik op een verkiesbare plek zou komen."
'ze geloofden wellicht' , kortom, geen enkele vorm van dwang en of beloften vooraf, maar -blijkbaar aantrekkelijke- vrouwen die hun vrouwelijkheid als wapen inzetten en gebruiken (de oudste techniek ter wereld) om zo een carrière te maken en in de gunst te komen, niet gestoeld op kennis, hard werken en geschiktheid voor een functie, maar met 'gunsten' in ruil voor een functie.
Zou ik ook doen als ik in Pechtolds schoenen stond en er komt een juffrouw zich aan mij opdringen voor een goed woordje. Voor wat hoort wat, dat werkt al zo sinds de mens op zijn achterpoten ging lopen.
Volgens mij zit D66 tegen voltooid leven aan.
Hier kan alleen een overdrachtelijk pilletje van D(66)rion nog uitkomst bieden.
Nu de vraag, wie zou Kaag doen om de rest van je leven te kunnen lanterfanten.
Ik heb mijn vrouw gedaan.
Nee dank je, je mag ze van mij hebben.
Mark lacht wel wat nerveus in haar nabijheid.
Voor een verkiesbare plaats op de D66 kieslijst moeten ze eerst 1 zetel halen. Ik zou pas achteraf betalen.
Ik zou landen op de Kaagbaan, geen enkel probleem voor die 15 minuten.
Lol... wat is er mis met Kaag?
Wachten op de sextapes nu, die Pechtold was altijd met zijn telefoon in de weer.
Daan, Roy én sexy Lexie hielden een soort bangalijst bij.
Benieuwd wie daar allemaal op staan en wat voor cijfer.
Moet in een telefoon staan of op een computer.
Die lijst zal ongetwijfeld hun empathie, inclusiviteit en democratisch gehalte benadrukken.
Het komt straks nog zo ver dat je een vrouw niet eens als lustobject mag beschouwen.
Waar moet het naar toe met dit land?
"We are here".
Ja, seks is ook viez ende bah... het zou verboden moeten worden.
kijk nu wel met een andere blik naar de kieslijsten.
In ieder geval die van D66.
Maar Geert Wilders zegt stomme dingen dus die sluiten wij uit van onze keurige partijen! Vingertje wijzen doet.
Wie zijn toch die mensen die hun gulp niet dicht kunnen houden?
Of de slippies laten zakken.
Mensen met een kapotte rits?
Komt een hoer bij de bank om geld te storten. Zegt de bankmedewerker, dit briefje van vijftig is vals. Zegt die hoer: maar dan ben ik verkracht! Aan deze d66 mevrouw het volgende. Ook als je met je kudt betaalt doe je weleens een miskoop.
Dit dus. D66 heeft wellicht opzichtig hypocriet gefaald in de eerdere casus, maar na het beëindigen van een relatie gestalked, opgesloten en geïntimideerd worden is iets heel anders dan parmantig je gender gebruiken om carrière te maken. Later spijt hebben van je eigen keuze, jammer dan.
RexMundi | 27-04-22 | 11:57 Een hele goede parabel!!
#dekhengst66
D'66 maakt meer kapot dan je lief is.
Zijn ze al een nieuw media-offensief tegen Greet begonnen?
Er is vast wel weer een D66er die heel hard Dion Graus roept.
@Keutels | 27-04-22 | 11:58: Mja, zelfs die potsierlijke beschuldigingen vallen toch ondertussen in het niet bij de series affaires en wegkijkerij bij hun 'democratische' zusterpartij.
@funda | 27-04-22 | 12:01:
Klopt en is ook niet te vergelijken met elkaar, maar je moet wat als lid van de partij.
In de fractiekamer van D'66 staat een bankstel waar niemand op wil zitten omdat iedereen weet wat er s'avonds en s'nachts gebeurt op de bank.
Die bank wordt "de spermabank" genoemd.
Laten ze maar eens door een onafhankelijk bureau DNA monsters nemen van die bank en dan de uitslag openbaar maken.
Deceptie66 hahahahahahahaha
Douw'md'rin66.
Alsof jij een haar beter bent...
Hahahaha! Kiezers van D66 hadden gehoopt op "een Kaag die warmte uitstraalde".
Wie zijn die mensen?!
Wellicht als ze spontaan ontvlamt.
Acht jaar geleden...
Moet Pechtold bewijzen dat hij het niet gedaan heeft?
Lijkt me allemaal nogal kansloos.
Pechtold heeft dezelfde rechten als alle vorige beschuldigden. Eerlijk is eerlijk.
Een vaderschapstest zou uitsluitsel moeten bieden.
@Osdorpertje | 27-04-22 | 11:57: Heb even gemist dat de vrouw in kwestie een kind van Pechtold heeft gebaard. Is dat laatste zo?
Daarnaast blijft toch de vraag of sprake was van een verkrachting. Ga d'r maar aan staan als advocaat.
@Ichneumonidae | 27-04-22 | 12:02:
Met al die ongepaste relaties heeft Pechtold minimaal een kind verwerkt, mogelijk zelfs meer.
Van Mierlo was ook een grote vreemdganger en hoerenloper. Het zit in het DNA van de partij. Aleen Els Borst deed er niet aan mee, en we weten allemaal hoe het met haar is afgelopen.!!!!11!!
Mwah, ik denk niet dat Els Borst een hoerenloper was.
Zij werd slachtoffer van een falende zorg die ze zelf hielp uitkleden. Poetic.
@funda | 27-04-22 | 12:03: Daar is de familie van de moordenaar het niet mee eens hoor. Die wil hem gewoon héél lang in de gevangenis opgesloten zien worden. Wat toch nog gedeeltelijk gelukt is, met 8 jaar.
www.ad.nl/binnenland/alsnog-8-jaar-ce...
@Papa Jones | 27-04-22 | 12:10: Tja familie, we hebben er allemaal heel wat mee te stellen.
Al die wijvon die hun kut gebruiken om hogerop te komen en als dat dan niet lukt gaan klagen, sodemieter toch op zeg.
Dit is iets wat in alle bedrijven en geledingen voorkomt en is precies hoe ontzettend veel vrouwen zijn.
Waarom denk je dat er meer vrouwen in de politiek en de top van het bedrijfsleven moeten?
Niet om hun verstand of kunnen maar meer keuze.
Een nuchtere reactie. Ik ben het he-le-maal met u eens.
www.geenstijl.nl/5141183/telegraaf-d6...
Uit de ouwe doos.
Ruim 4 jaar geleden….
“Het D66 neuqbankje” en meer smeuïge viespeukerij.
Ouwe doos is in deze leuk gevonden, Rd.
Het lijk mij eerder machtsmisbruik dan verkrachting. Net zo goed even erg voor een partij dat de monopolie claimt op moraliteit.
Het lijkt mij eerder op het niet leveren van een wederdienst.
@Papa Jones | 27-04-22 | 11:52:
Correct
@Papa Jones | 27-04-22 | 11:52: Je wilt je omhoog neuken (wat erg verstandig is, not) en dan achteraf gaan zeiken? Acht jaar na dato?
Wat een kansloos en armoeiig gedoe.
Een wederdienst leveren mbv jouw macht heet machtsmisbruik... Stoethaspels
Bij D66 is iets grondigs mis.
Behalve bij Sigrid. Daar is totaal iets anders mis. Waarschijnlijk is zij partijleider geworden omdat het een seksloos wezen is.
@Jos Tiebent | 27-04-22 | 12:55:
Zou zomaar kunnen: de enige die niet chantabel is in dat opzicht.
Als dit waar is, waar ik persoonlijk niet aan twijfel, dan verkneukel ik mij al op de wraak van Geert. Ook al zal hij daar teveel heer voor zijn.
Pechtold/D66 door het slijk. Maak mijn dag.
Mijn gedachtes gaan ook uit naar Pia Dijkstra!
LOL. De term voltooid leven krijgt zo wel enige verdieping.
Afschuwelijk hoe ze bij D66 met vrouwen omgaan.
Afschuwelijk hoe vrouwen D66 weten te vinden om met hun kut carrière te maken.
@BekiekUtMoar | 27-04-22 | 11:51: Afschuwelijk dat het nodig is om als vrouw je kut te moeten gebruiken om binnen D66 carrière te kunnen maken.
Vlak PvdA niet uit. Ien Dales is door de fractie zo uitgewoond dat ze maar 62 is geworden.
Waarom ging destijds Wassila Hachchi er plotsklaps vandoor?
Die zocht, of kreeg, een functie elders.
Toen Pechthond vertrokken was werd ze opeens weer lid van D66.
En liet ze weten dat ze met haar verhaal zou komen over het hoe en waarom.
We wachten nog steeds maar met al wat er speelt binnendie partij begin je toch zo je vermoedens te krijgen.
Hoe is het met haar afgelopen, wil ik wel eens weten, is ze getrouwd, heeft ze een kind, van wie, wel een echte doofpot geworden.
Helaas nog niks over bekend, maar daarom kan het bijna niet anders zijn dat dit ook een #MeToo, gevalletje was.
Piel leiderschap
Heerlijk 2018: Wilders zei dat de D66-leider het de afgelopen tijd waarschijnlijk druk had gehad in Meppel. Daar woont diens ex-vriendin. Pechtold noemde het “sneu” dat Wilders privézaken betrekt bij de politiek, wat Wilders weer hypocriet noemde.
"Ik laat me niet de les lezen'' door "een grote hypocriet'', beet Wilders Pechtold toe. Over 2010 "hoor ik u nu niet meer, hè meneertje Pechtold?''
Pechtold vond dat “tekenend voor de wijze waarop u anderen probeert weg te zetten”. Tot zover andere tijden, terug naar de onze.
De realiteit achterhaalt de moralisten. Blijft grappig.
Komt die tweet van Greet...
En dat dat stuk verdriet van een Pechtold gewoon €450000,- pakt bij het CBR.
4,5 ton!voor een luizenbaan, nadat hij dik wachtgeld had aangepakt.
Ik zou het iedereen gunnen, behalve hem.
En de mensen maar dure rijlessen en examens aftroggelen. Links wegkijkend Nederland is zo achterlijk, het doet pijn.
Gelukkig levert hij wel kwaliteit voor die paar eurootjes.
@Normpje | 27-04-22 | 11:50: al die jonge vrouwen die hun rijbewijs halen… daar kijk ik plotseling met een heel andere blik naar
Dus om als vrouw hogerop te komen bij die club dienen er eerst vleselijke diensten te worden verleend.
Hoe zit dat dan bij die vrouwen die nu op de hogere posities zitten?
We kunnen wel vaststellen dat ze daar niet zitten vanwege hun politieke of bestuurskundige talenten, dus moeten ze wel kwaliteiten op een ander vlak bezitten. En hoe zit het dan met Robo Jetten?
Ik moet dit even laten bezinken.
Terechte vraag maar pas op, daar worden sommige dames bij D66 heel boos om. De arme Henk Westbroek is al tot het ultieme kwaad uitgeroepen.
Dan vraag ik me af hoe het gegaan is met Kaag, en wie dat dan had willen doen.
Alle personen met een genitale opening bij '66 zijn nu verdacht.
Die blindengeleidehond blafte wel.
@TonAlias | 27-04-22 | 11:48: moet ineens aan een kameel denken.
Verkrachting is onder fysieke dwang of met geweld, anders is het een transactie.
U vergeet psychologische / mentale dwang.
Daar denkt het Wetboek van Strafrecht anders over.
Dus bedreiging, intimidatie en strafbare misleiding mag zomaar om iemand tot sex te dwingen? Of bijvoorbeeld om een kamer/woning te krijgen? Dat zou wel heel raar zijn.
@Tapu | 27-04-22 | 11:54: u weet wel, dat wetboek waar men onschuldig is totdat schuld is bewezen
@geenjagergeenneeger | 27-04-22 | 12:01:
Heb ik beweerd dat dat niet zo is?
Of heb ik gezegd dat er iemand schuldig is?
Pief, paf, poef Pechtold met zijn stiekem penthouse ( het was maar klein hoor) zal niet vlug vrouwen verkrachten volgens mij, maar het is wel leuk dat er naar de morele superioriteitsclub D66 wat shit gesmeten wordt.
Aan de andere kant dwingt hij ex geliefden wel tot abortus als we de roddelbaleden mogen geloven.
Ali B ook niet, en die de Mol jongen. Meneer Linda de Mol ook niet.
Strauss Kahn niet, maar dan toch……
Het kan een verhaal zijn van iemand die aandacht wil, of de partij wil beschadigen (of alleen Pechtold), maar gezien de beerput die daar open is gegaan kan het ook waar zijn. We zullen zien. Voorlopig is Alexander nog onschuldig.
Dat gedoe met een buitenechtelijke affaire met een veel jonger gemeenteraadslid in Meppel was wel gênant en dat hij haar min of meer tot abortus wilde dwingen. De manier waarop hij haar als labiel neer heeft gezet in de media, dat alles was heel laag.
Kereltje Pechtold toch.
Vaag verhaal, coitus voor carriere. Hebben we dan nu naast de Gooise Matras ook de Kaagse matras?
Congresmatrassen komen bij alle partijen voor.......
20 februari 2019 - Anne Lok, de vrouw waarmee D66-coryfee Alexander Pechtold vier jaar lang een affaire had, is bevallen van een zoontje. Zo meldt weekblad Story. www.rtlboulevard.nl/entertainment/sho... en www.story.nl/artikel/showbizz/alexand... Mevrouw is zeventien jaar jonger dan Alexander.
Vergeet niet die andere affaire hoe Pechtold een vriendje hielp zo`n halve ton aan Canadese capital gain tax te ontlopen, geeft een beetje aan wat voor vlees we in de kuip hebben. www.geenstijl.nl/5139973/seven-pentho... De sterke schouders van Alexander zijn plotseling heel slap als er afgerekend wordt bij de fiscus.
Ik zou bijna een fles champagne opentrekken.
Wordt hij straks toch nog een keer gestraft voor al zijn fouten en misselijkmakende hypocrisie.
Hij kwam er altijd mee weg
Ik kan ook niet ontkennen een lichte euforie bij mezelf te bespeuren. Heb het altijd een overschatte gluiperd gevonden. Uiteraard geldt die euforie niet voor het slachtoffer, als er daadwerkelijk sprake was van verkrachting.
Gisteren zat er weer uitgerekend zo’n stuk vreten van D66 bij OP1 te vertellen dat die basisscholen van FvD een ONVEILIGE omgeving creëren. “Een gevaarlijke ontwikkeling die voorgenomen verzuiling” enz. etc.
Daar kun je allemaal iets van vinden. Maar uit de mond van D66!
D66; dat is geen zuil meer, maar een sekte. De darkroom van het Binnenhof.
De geyl, lillend vlees geworden machtsdrang waar kruipen en likken naar de meesteres geen probleem is om het verder te schoppen.
Safe space D66
D66 blijft het lievelingetje van de NPO, wat er ook gebeurt.
Ja, het moet vooral veilig zijn. Leren, mwoah. Het goede antwoord, ach, da's relatief. 3 + 3 is ongeveer 6, dus als je 5 zegt ben je goed op weg. Hier, een happy sticker. Maar veilig, daar gaat het om. Welke dag hebben we vandaag? Die van de komkommer die zich als banaan identificeert?
Los van het feit dat die FvD-scholen natuurlijk sektarische drilinstituten worden.
@Graaisnaaiert | 27-04-22 | 11:46:
Natuurlijk worden die scholen sektarische drilinstituten.
Maar dat zijn scholen, zeker de openbare, nu toch ook al?
Als je het lesmateriaal ziet dan is dat gewoon geschreven door Greta Thunberg, de EU en Vluchtelingenwerk.
@Graaisnaaiert | 27-04-22 | 11:46: Een eigen school, prima. Ik kan het alleen maar toejuichen wanneer ik die wappie-ouders niet meer op/rond het schoolplein hoef te zien.
@2voor12,
Iets met subsidie donatie ieder jaar van 1.000.000.000€ misschien?
@fokkewoelf
Safe space D66: ja, die houden we erin.
Ik wil dat woord nooit meer uit welke Dwang66-strot dan ook meer horen.
@Papa Jones | 27-04-22 | 11:49: Dat gevoel is waarschijnlijk wederzijds.
Een vrouw verkracht door Pechtold? Totaal ongeloofwaardig die man is zo homo als het maar kan.
Pechtold is toch die man die een testoseron-spoor vanuit z'n linker broekspijp lekte waar die ook kwam?
Nee, dat is een wijd verspreid misverstand.
Dat leek zo, doordat de blauwe kleurstof van die pilletjes soms afgeeft als het met transpiratievocht in aanraking komt.
Heren, ga uzelf schamen. Dames, kijk uzelf eens recht in de ogen. 'Female empowerment' kan per definitie niet langs deze route verlopen.
Op de langere duur wel, kijk bijvoorbeeld naar Nelson Mandela die via een terrorisme-route apartheid heeft afgeschaft.
Die vraag toen, aan Kaag…bij wie ze op schoot had gezeten….ze reageerde als door een wesp gestoken. Waarom eigenlijk? Iets te verbergen?
Het eerlijke antwoord luidt: " Niemand wilde een ijs-konijn op schoot. Ze is er puur op kwaliteit <kuch> gekomen.
Dat het volgen van een EMDR therapie door de politie als diskwalificatie wordt gezien vind ik heel vreemd.
Ja, ik geloof daar ook niks van. Uiteraard zullen advocaten altijd probéren slachtoffers hiermee onderuit te halen, maar dat is iets anders.
Het gebeurt overal, zowel in de politiek als bedrijfsleven. Sexuele gunsten om hogerop te komen met achteraf de teleurstelling dat de gedane beloftes niet zijn nagekomen.
Opeens snap ik hoe Kaag het zover heeft kunnen schoppen.
Ze dreigde met sex?
Lol!!!
@donkieshot | 27-04-22 | 11:39: ROFL.
@donkieshot | 27-04-22 | 11:39:
U gaat door voor de broodrooster.
Voor de volgende verkiezingen nog maar snel een kiesdrempel invoeren, dan zijn we eindelijk van D66 verlost.
*u heeft Alexander Pechtold heel ongelukkig gemaakt*
FakeFractie
Wat heeft Uhuhuh van Engelshoven moeten doen om minister te worden. Heeft ze dan toch enig talent (buiten de politiek)?
Via het kantoor van Dröge & Van Drimmelen is zij er ingerold.
Toen ze uh uh wethouder was in Den Haag is ze in opdracht van D&VD naar Libanon afgereisd om Kaagmens te polsen voor het partijleiderschap van D66.
Ben nieuwsgieriger waarom uh uh Van Engelshoven plotsklaps uit beeld verdwenen is.
@leo de pejo | 27-04-22 | 11:41:
Incompetentie.....
@leo de pejo | 27-04-22 | 11:41:
Misschien is zij de klager van bovenstaand stukje……
@Keutels | 27-04-22 | 11:46:
Als dat de reden zou zijn dan kan een groot deel van de partij bij het grof vuil gezet worden: Jetten, Ollongren, Kaagmens, Paternotte, Sjoerdsma.
Om maar een paar namen te noemen.
Een twijfelachtig verhaal.
Het is een kwestie van vraag en aanbod.
Als vrouwen zich er voor lenen om hun benen te spreiden alleen maar vanwege een belofte voor een betere positie dan moet je niet gek op kijken dat er veel valse beloftes gedaan worden door bv. de 'Pechtold Boys'.
En nadat je je bedrogen voelt uit rancune naar de politie stappen met een verkrachtingsverhaal.
Maar D66 kennende zou het natuurlijk ook wél waar kunnen zijn. De geruchten gaan al veel langer over die partij.
De meest opvallende is wel Smeerkees Verhoeven en zijn ijsjeslikkende 'super'stagiaires. En oh toevallig, Smeerkees gaat scheiden en een maand later heeft hij een relatie met één van zijn 'super'stagiaires.
Vrouwen gaan voor geld en status en mannen voor de sex . Dat weet toch iedereen !
Een mooie russische meid met een sulletje. Godzijdank, werkt Keesje niet meer rechtstreeks voor de overheid. Je moet er niet aan denken dat Keesje nu Minister van Defensie was. Dan nog liever dat Domme Blondje.
Mevrouw is dus een betere positie beloofd in ruil voor........
Alleen de betere positie is nooit geleverd als ik het goed begrijp.
Dus zijn de heren van D66 hun leveringsplicht niet nagekomen.
Als dit de ' casus' is weet ik niet hoe ik dit moet plaatsen.
Wel is duidelijk dat er dus een ziekelijke cultuur heerst bij D66 gezien hun hoge moraal ten opzichte van de rest van Nederland.
De partij is wat mij betreft af!!!
Pechtold heeft waarschijnlijk zoveel beloftes gedaan, dat '66 174 zetels had moeten behalen.
Als de dame in deze casus voor carrière het bed wil delen met anderen dan lijkt dat me niet voor haar pleiten. Maar het geeft wel blijk van de totaal verrotte cultuur binnen D66 waar klaarblijkelijk vrouwen eerst hun seksuele diensten moeten aanbieden om carrière te kunnen maken. Het Byzantijnse hof zou er schande van spreken.
Een betere positie kan ook standje 69 zijn. Niet per se een baan.
Voelt alsof het geschreven is door een larpende kerel eigenlijk.
Deze vrouw heeft EMDR gevolgd, zegt ze. Ik vraag me af waarvoor nog méér, behalve voor die ervaring met Pechtold.
Ik zie Pechtold nog in zijn grijs pak in de 2de kamer staan, ,overlopend van superioriteit en vingerwijzend naar Wilders zeggen wat een racist die wel was.
En hoe fatsoenlijk hij wel was .
Dus Nu is het wel even genieten,of deze beschuldiging nu waar is of niet.
Hij stelsels politicus niks voor maar hij was het anti Wilders boegbeeld van de NPO.
Zelfs als de beschuldigingen niet kloppen kan ik hier toch wel om gniiffelen.
Want echt zielig zal ik deze deuger niet gauw vinden.
Ik zie toch wel een klein verschil tussen een ware en een onware beschuldiging.
Als ik mezelf omhoog gekeest had, zou ik ook anoniem willen blijven.
Maar laten we wel wezen: politiek = Lobby = gunsten.
Voor niets gaat de zon op. Pas als je zoveel gestolen hebt als Putin en Erdogan, ga je voor je idealen.
Dus eigenlijk staat er : Als die carrière er wel door was geholpen was het niet erg geweest. Maar nu dat niet gebeurd is, is het een me-too.
"Ik weet dat meerdere vrouwen het bed in zijn gelokt door de heer Pechtold. Ze geloofden wellicht dat een seksuele relatie hen meer perspectief op een carrière zou bieden. Zo werd mij dit door hem toegezegd. Dat hij wel een goed woordje voor mij kan doen en ik op een verkiesbare plek zou komen."
Gelokt. Dus niet gedwongen.
Of misschien niet eens gelokt, maar zijn er een aantal zelf mee begonnen in de hoop er beter van te worden.
Dan ga je er toch echt zelf in mee.
Zelf voor gekozen.
Dat je achteraf spijt hebt omdat het niet heeft geholpen is een ander verhaal.
Dit kan je niet maken naar echte slachtoffers die wel zijn gedwongen of geïntimideerd, zoals bij de Voice.
En wat Pechtold met zijn sexleven doet moet hij lekker zelf weten, net zoals de rest van Nederland. Vrijheid, blijheid, relaties zoek maar zelf uit. Al is het een raar menneke.
8 jaar later..*zucht. Gil toch meteen de hele straat bij elkaar dat je verkracht wordt. Bel de politie, bel je vriendinnen en bel de dokter. Als je groot genoeg bent om de politiek in te gaan dan ben je ook groot genoeg om je mond open te trekken over misstanden. Tien jaar geleden ging een dikke vrouw eens op me zitten, kan ik aangifte doen ergens?
"geloof in een rechtvaardige samenleving vasthouden" waarna je acht jaar wacht voor je er iets over laat horen, ná dat vorige MeToo-gebeuren van D66?
Pechtold die een aangifte van verkrachting aan z'n D66-broek krijgt!?!
Pechtold de abortusdwinger die een verkrachter (b)lijkt!?!
En geen 'BREEK'!?!
Nee, dat Pechtold in de slaapkamer al heel wat scheve schaatsen gereden heeft is geen geheim.
Er staat nergens dat hij een verkrachter is.
Hij neukt er lekker op los.
Dan doen er wel meer. En anders zijn er zat die het zouden willen.
Kom op GeenStijl trek die beerput open. En alle anderen, NPO enz… doe eens wat men van jullie verwacht en schud die politieke last van je af.
Dus je probeerd jezelf omhooggevallen te neuken en als je dan niet de beloofde betere positie krijgt dan is het verkrachting? Ik heb het wetboek van strafrecht nooit gelezen maar volgens mij klopt hier iets niet...
Precies mijn gedachte, vervolgens je doelwit chanteren met een #Metoo.
De uitsnede "in bed gelokt", lamenietlachen, had hij een lollie in z'n hand wat later z'n tampeloeris bleek te zijn, gekleurd met paasei-verf? We zijn toch allemaal volwassenen? Dames; ga er niet op in, heren laat je niet verleiden door carriëretijgers.
vooral de spelling, bewoording en redenering klopt niet.
Volgens mij is "het bed in zijn gelokt door de heer Pechtold" technisch iets anders dan "verkracht door de heer Pechtold".
Blijft staan dat het gewoon een gore, ordinaire boel is daar, waar je liever niet wil bijhoren. Dus een dikke prima: op naar de nul zetels. Ga zo door!
De vraag blijft:
Waarom is het nodig dat je bij een partij als D66 als vrouw eerst het bed moet delen met de diverse hoge apen op de rots voordat je kans maakt op carrière. Of is meritocratie waar D66 zich zo op voorstaat dan niets anders in die partij dan de bed kwaliteiten van vrouwen?
Waarom dat nodig is ??? Omdat vrouwen kennelijk niet voor vrouwen kiezen ( zie casus Kaag)
Een hoer betalen met vals geld, en als de dame in kwestie erachter komt huilt ze dat ze verkracht is.
Get a life dames. Als je op je rug omhoog wil komen moet je achteraf niet miepen.
Waarschijnlijk was je niet goed genoeg.
Dan vraag je je bij sommige vrouwen in de politiek toch af hoe ze daar zijn gekomen?
@whatsinaname | 27-04-22 | 12:31:
Onvermoedde kwaliteiten, geëtaleerd in een andere context dan de vergaderzalen?
De dag die je wist dat zou komen.....
Kaag gaat het niet redden. Na de harteloze persco van vorige week mag ze nu weer opdraven. Dat gaat ze gewoon niet overleven. Op naar de 3 zetels!
Meh over 3 jaar is het electoraat dit allemaal allang vergeten. Het zou overigens wel brullen van het lachen zijn als het hautaine D66 nu zelf slachtoffer gaat worden van de cancel cultuur.
“Alexander heeft mij, acht jaren geleden, verkracht. Zoals veel andere vrouwen die werkzaam waren binnen de politiek.”
Zou Alexander een serieverkrachter zijn?
Best een stevige beschuldiging.
Nou vin’k AP een ontzettende lul, een gluiperd, een heel naar menneke en ga zo maar door.
Maar een serieverkrachter?
Jammer dat ze geen bewijs heeft, ik zie ‘m graag achter tralies, die nare hufter.
Edit…
Veel andere vrouwen..
Nu zie ik het.
Lex is geen serieverkrachter, maar enkelvoudig verkrachter.
Verder lopen er héél veel verkrachters rond in de politiek.
Beter lezen Rd.
Alle rechters stemmen D66 dus dat zal niet gebeuren. En als je een rechtse politicus vermoordt mag je na 12 jaar weer vrij rondlopen maar als je een cineast koud maakt krijg je levenslang…
Ik concludeer eruit dat ze bi-sexueel moet zijn:
“Alexander heeft mij, acht jaren geleden, verkracht. Zoals veel andere vrouwen (mij verkracht hebben) die werkzaam waren binnen de politiek.”
Ik wordt een beetje moet van die wijven die zeggen verkracht te zijn en 10 jaar later daarvan aangifte willen doen. Rot toch op. Dat had je meteen moeten doen. Ik geloof niet dat die vrouwen helemaal doorhebben hoe het werkt. Als iemand tegen je zin in zijn fuhrer in jou crematorium wil proppen, moet je aangifte doen en niet 10 jaar wachten. Moeilijk hé?
“ zijn fuhrer in jou crematorium wil proppen“
Ok…
Ik begrijp hem niet helemaal qua context en zo.
Maar wel even nieuwe koffie halen, dat wel.
En een doekje.
@J-van-de-Bontekoe | 27-04-22 | 11:43:
Pure poëzie, mag een beetje moeilijk zijn.
Och net als slavernij, dat schijnt ook generatie op generatie een schuldenlast met zich mee te dragen.
D66 wegjorissen
Met iemand naar bed gaan omdat je denkt dat het goed is voor de carrière en daarna zelf gaan janken over verkrachting? Wie gebruikt wie nou eigenlijk? Kom op Pechtold, doe aangifte!
Pechtold als loopbaanbegeleider.
Zo is Kaag ook de carrière lader beklommen.
Peggold (ook) een smeerbaar? Zal vast, schijnt een systemisch D'66 dingetje te zijn. Altijd wel opmerkelijk dat er ineens allerlei "ja maar ik ook hè ? Tig jaar geleden, datdanweerwel"-menstrueer dingesen de aandacht gaan opzoeken. Soort van aandachtsgeilheid nu de schijnwerpers nog aan staan.
"Smeerbeer waar ik smeerbaar zei. Geen jokers. Stop de tijd".
@Grijskijkert | 27-04-22 | 11:24: Smeerbaar is ook wel mooi hoor.
@Grijskijkert | 27-04-22 | 11:24: y u no edit?
Misschien moet deze Jane "bury me in a Y-shaped coffin" Doe niet achteraf gaan liggen miepen als ze zelf voor opportunistische geitenpaadjes kiest om hogerop te komen.
Is dat soms allemaal gebeurt in dat Scheveningse appartement wat hij cadeau heeft gekregen c.q. mee ......... is.
Mag ik een 'O' inzetten?
@zwenkwieltje | 27-04-22 | 11:35: doe ik mgekocht
Maar hohoho. Mevrouw was beloofd dat sex zou leiden tot een betere positie. En daarna volgde "verkrachting". Ik heb uiteraard weer vraagtekens. Even afgezien van het feit dat Pechtold niet de meest betrouwbare man is op dat vlak.
Uw vraagtekens zijn terecht. Beetje rammelig verhaal.
En daar gingen de laatste 14 zetels.
Je in bed laten lokken en verkrachting zijn 2 verschillende dingen.
Het verschil is dat de belofte op een carrière niet is nagekomen.
Lijkt mij plausible. Ik heb Pechtold eenmaal gesproken en in dat uur dat ik hem sprak verdween mijn geloof en vertrouwen in de politiek. Dat klinkt extreem, maar uiteindelijk was ik echt gedesillusioneerd. Opportunist pur sang.
Ach, zo’n drempel kun je altijd verlagen.
Ai ai ai, D66 gaat nog spijt krijgen van het pleidooi voor een kiesdrempel...
Laten ze dan maar per omgaande invoeren. Ons land wordt er beter van, D66 niet meer in de Tweede Kamer.
Dat ja.
Weer een nieuwe Casus erbij
Lol! D66 newspeak!
Je verwacht het niet…
Dat Peggold zijn beloftes niet nakomt? .... Inderdaad .. totale verrassing.
@James Lastig | 27-04-22 | 12:08:
Die man was altijd door en door betrouwbaar…
men is gretig, om onduidelijke reden is er een obsessieve d66 en pechtold / kaag haat in telegrof wereld.
REAGEER OOK