Amsterdam op Koningsdag: maximaal 1 blikje bier
Je mag ook niks meer!
Slecht nieuws voor iedereen die morgen naar Amsterdam "wil" (voor zover je over iets als een vrije wil kunt spreken bij zoogdieren die zich op Koningsdag binnen de ring van Dantes A10 verplaatsen) komen om honderd bier te drinken. Van de gemeente mag je maar één blikje bier bij je hebben en mag je bij winkels ook maar één blikje bier tegelijk kopen. En dat ene blikje bier mag dan ook nog eens niet gekoeld zijn. Dan moet je dus honderd keer één warm blikje bier afrekenen tussen het in de rij staan voor opnieuw één blikje bier drinken door. Wij zijn even aan het opzoeken wie eigenlijk de burgemeester van Amsterdam is, zodat we hem/haar de schuld kunnen geven van deze aanval op Onze Manier Van Klemzuipen. Is dit Koningsdag nog wel?
UPDATE: Ies tradiesie!
Echt waar
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht
De Horror: BIER WORDT DUURDER
Neem alles maar niet ons bier
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
