Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jammer voor de homo's van GeenStijl: vvd en D66 willen homogenezing verbieden

Nou dan blijven we wel gewoon homo

We werden vanochtend heerlijk met z'n allen wakker in het bed van Pritt. Gewoon, allemaal op een hoopje. En toen zei iemand: "GENOEG EN NU WORDEN WE HETERO." Dus wij naar Google en zoeken op homogenezing: "Therapieën die bedoeld zijn om de seksuele geaardheid of genderidentiteit van mensen te onderdrukken of veranderen." Gaan die homo's van de vvd en D66 de homogenezing verbieden verdomme. Slapen we vanavond tóch weer gewoon allemaal bij Pritt.

Reaguursels

Inloggen

Laat me eens raden.. pogingen om homo's te bekeren tot hetero worden strafbaar.. maar pogingen om hetero's te bekeren tot homo niet.

DutchLion33 | 15-02-22 | 03:33 | 1

En maar schelden op de wokies dat die niks van biologie snappen.

Mazzelstof | 15-02-22 | 06:08


Heehe homogenezing verbieden is een laatste poging van D66 om nog aan leden te komen.

Schwanzeleber | 15-02-22 | 02:14

Maar zou je dan wel bontkraagjes mogen helpen uit de kast te komen?

Urbanus_2.0 | 14-02-22 | 23:01

*kuchend regenjas gladstrijken doet*.
Baudet, die zelf jarenlang een affaire had met een iets oudere, doch geen onknappe man, zit hopeloos met zichzelf in de knoop.

kapoerewiet | 14-02-22 | 22:03

Dus zelfs als je ZELF van mening bent dat je van je homofilie genezen wilt worden, dan mag je daarvoor dus niet meer langs een kruidenvrouwtje?

ReyNemaattori | 14-02-22 | 21:37 | 1

Dat is net zoiets als ZELF besluiten dat je een hoofddoek wilt dragen... ;)

Proud Infidel | 15-02-22 | 02:25

"Allemaal op een hoopje" -- wat ontzettend stigmatiserend! Lijkt me meer iets voor kinderen: sleep-overs, kussengevechten. Beeld past beter bij de redactie ook :)

GeenAccount | 14-02-22 | 21:07

Gelukkig!

Ik als lesbienne (val nou eenmaal op vrouwen) kan hier alleen maar blij mee zijn.

Dat ik mij identificeer en voorkom als man is dan zeker geen probleem?

Wijze uit het Oosten | 14-02-22 | 20:01 | 1

Gezegend is onze, hokjes geest evenals onze calvinistische volksaard, beiden maken dat we nooit vooroordelen hebben en een ieder netjes bejegenen.

Henkie | 14-02-22 | 20:51

Goed initiatief. Vraag me alleen af hoe deze partijen dit aan hun achterban gaan uitleggen. Daar zitten nogal wat aanbieders van homogenezing tussen, lijkt me.

DankeSchon | 14-02-22 | 19:37

Mogen homo's zelf bepalen of ze willen genezen worden of niet?
Nee dat mogen ze niet van mensen die vinden dat ze genezen moeten worden.
Waarom die mensen dat vinden, dat kunnen ze eigenlijk niet goed uitleggen.

AdvocatusDiaboli | 14-02-22 | 19:26

Tja, oftewel, hoe frame ik de Gristenen voor het anti-homogeweld en het liefst nog voor de verkiezingen.

Blauwpetje | 14-02-22 | 19:26

Ongeveer 5% van de bevolking is door de eeuwen heen, homeaux. We zitten nu ver boven die 5%. Dus die percentage kan echt omlaag terug naar normale waardes. Ik bied mij vrijwillig aan als homeaugenezer aan mijn homeaux collegarreaguurders van GeenStijl.

SaintNick | 14-02-22 | 19:18 | 2

Hi Analia, van nick veranderd?
Maar even serieus, die percentage? Je probeert je false flag voor te doen als m'kaan?

GregorVanPallandt | 14-02-22 | 21:12

Omdat dit een bewering is met een nauwkeurig gespecificeerde kwantificatie moet deze zeker gestaafd kunnen worden. Lijkt echter zelf op allereerste vluchtige blik al iets gecompliceerder te liggen allemaal: en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of...

Mazzelstof | 15-02-22 | 06:18

Las laatst in Trouw (nadat Google me er heen stuurde):

In Nederland zijn naar schatting vijftien personen of organisaties actief die therapieën aanbieden om homoseksualiteit te ‘genezen’. Dat blijkt uit onderzoek dat minister Hugo de Jonge volksgezondheid aan de Tweede Kamer heeft gestuurd.

15. Zo groot is het probleem dus.

Zo'n 100.000 kinderen zijn geregistreerd als slachtoffer van kindermishandeling. Naar schatting zo'n 30.000 ouders slachtoffer van de toeslagenaffaire. Kwestie van prioriteiten.

En als we nou gewoon niks doen en elke paar maanden van Huffelen een video laten maken met "Beste homo's"?

ParadiseLost | 14-02-22 | 19:06 | 3

Oooooooverigens… Het zou me niet verbazen als die genezingstherapieen met name in de Amsterdamse gospelkerken worden aangeboden. Hoe zou Groot - Wassink dat nou weer onder het tapijt vegen.

The-loopy-cowboy | 14-02-22 | 19:11

Hebben ze ook een therapie waar je homo mee kan worden dan?

AdvocatusDiaboli | 14-02-22 | 19:27

[Stripes] " No, we are not gay, but we are willing to learn" [/Stripes]

darmflora | 14-02-22 | 18:57

Gaat dit ook over homogenezing in de schilderswijken? Of alleen in de bijbelbelt?

Gezonde_Roker | 14-02-22 | 18:26 | 2

Alleen die in de Bijbelbelt.

Het is een gl 66 ideetje en de religie, waarvan de naam in dit geval niet genoemd mag worden, daarvan wordt de naam nooit genoemd als het om de nare kantjes gaat (dat zijn er vele).

Nuuk | 14-02-22 | 18:51

Van een dak afgooien vind ik toch wat anders dan genezing.

Rennieflox | 14-02-22 | 20:25

na het vreselijk onveilig maken van nederland voor gays m/v proberen de oplichters van D66 en VVD vlak voor de gemeenteraadsverkiezingen met een vette worst nog snel flink wat stemmen te pakken in de homomgeneenschap .
trap er niet in mensen, trap er niet in!

win | 14-02-22 | 18:22 | 1

Een vette worst zeg je? oeh!

plamoen | 14-02-22 | 18:33
-weggejorist-
van Oeffelen | 14-02-22 | 18:10 | 2

Weer een walgelijk staaltje Deugcultuur. Het gaat om helemaal niks en dient alleen maar om te laten zien hoe moreel superieur de D66'er zich voelt t.o.v. andersdenkenden. Of wordt met deze wet nu ook de (oplichtings)cursussen van de kruidenvrouwtjes, zoals "in balans met jezelf, de helende kracht in jou etc". verboden? Is op precies dezelfde oplichtings grondslag gevestigd als die 'homogenezingscursussen'. Zal wel niet want debiele kruidenvrouwtjes behoren tot het stemvee van GL/D66.

Grachus | 14-02-22 | 18:07 | 3

Inderdaad, beetje lopen miepen over een cursus.

Groen Links Amsterdam Metropool heeft een keurig rapport liggen waarin precies beschreven staat uit welke hoek 95% van de daders van homogeweld afkomstig zijn. Die worden niet aangepakt, waardoor je een neerwaartse spiraal van aanpassingen ziet. Bijvoorbeeld door niet meer hand in hand te lopen of je kleding of voorkomen te veranderen.

Tenzij die 95% van de daders gemeen hebben dat ze rare ideeën ophalen uit een cursusboek, ga ik er vanuit dat een cursus niet de eerste zorg van aanpak is.

Zoelense Hobbyboer | 14-02-22 | 18:38

Noem je het heilige boek nu een cursusboek? 90 zweepslagen voor u!

The-loopy-cowboy | 14-02-22 | 19:09

Wanneer VVD en GL, D66 kwakzalverij zouden aanpakken als homeopathie, acupunctuur, voetreflexologie, iriscopie, osteopathie, chiropractie, antroposofie, darmspoelingen, paranormale hocus pocus, magneetjesmagie, naturopathie en al dat soort debiele flauwekul samen met jezusprevelaars die zich toeleggen op het genezen van homo's dan juich ik dat van harte toe. Pakken ze ze een voor een dan juich ik dat eveneens van harte toe. Volgorde is minder belangrijk dan doen.

Mazzelstof | 15-02-22 | 06:33

Het ontkennen van het feit dat je een homo bent moet ook strafbaar worden!

ja-nee-misschien | 14-02-22 | 18:05 | 1

Ja!
Eh, nee!

Papa Jones | 14-02-22 | 18:16

Mensen worden niet geboren als A, B, C, L, H, B of T. Mensen worden geboren als mens en zijn in staat tot een breed palet aan gedrag. Soms is gedrag lastig te veranderen, zoals op je nagels bijten. Wil nog niet zeggen dat het goed is om op je nagels te bijten.

de_gevlekte | 14-02-22 | 18:02 | 3

Een seksuele geaardheid, is geen aangeleerd gedrag. Dat is genetisch bepaald. Vandaar dat cursussen tegen nagelbijten nog gewoon doorgang mogen vinden.

Het brein erachter | 14-02-22 | 18:40

@Het brein erachter | 14-02-22 | 18:40: Het is biologisch bepaald, niet genetisch....

Grachus | 14-02-22 | 19:26

@Het brein erachter | 14-02-22 | 18:40: We weten niet waardoor het bepaald wordt. Het lijkt er erg op dat het niet cultureel bepaald wordt, dus nature i.p.v. nurture, maar er is geen enkele echte wetenschapper meer die er onderzoek naar durft te doen.

Blauwpetje | 14-02-22 | 19:31

Ik vind het wel belachelijk draconische straffen, mensen die een onzin"therapie" met veel bidden bedrijven, voor een jaar in de gevangenis te gooien omdat zo'n therapie niet werkt. Typisch een voorbeeld van hoe de huidige partijen staan te springen om maar te laten zien dat ze o zo erg deugen. Want het gaat om HOMO'S! Die zouden dan opeens gediscrimineerd worden omdat ze geen homo willen zijn, en er mensen zijn die hen daarbij willen helpen, hoe knullig en zinloos dat dan ook is.

O, o, wat zijn die partijen dan opeens principieel. Als religieuzen zich in een kerk niets van coronamaatregelen hoeven aan te trekken, vanwege vrijheid van godsdienst, dan kruipen diezelfde partijen laf weg, want dat is niet opportuun. Anti-homo activiteiten door bepaalde bevolkingsgroepen, daar is men ook muisstil over. Maar dit is veilig, hier kan men luid op het deugorgel spelen, wat zijn we hier toch principieel!

Argyronauta | 14-02-22 | 17:54 | 1

Rustig blijven ademhalen maat!

ja-nee-misschien | 14-02-22 | 18:01

Ik ben heel benieuwd hoe het CDA straks gaat stemmen. De partij heeft altijd tegengas gegeven als het om dit soort wetgeving ging. Aan de andere kant kon je binnen die partij wel openlijk homo zijn, denk maar aan Joop Wijn. Dat was in een tijd dat de PvdA nog lang niet zo ver was.

MAD1950 | 14-02-22 | 17:34

"Therapieën die bedoeld zijn om de seksuele geaardheid of genderidentiteit van mensen ... te veranderen": door deze bewoordingen is gendertransitie ook meteen onmogelijk gemaakt. Zal wel niet de bedoeling zijn. Trouwens, waarom worden dan niet meteen alle niet-werkende therapieën aangepakt: magneten, stenen, homeopathie...

Leoverig | 14-02-22 | 17:33 | 2

Dat zei ik net. Nederland moet keihard optreden tegen kwakzalvers.

Als de hele coronacrisis je niet duidelijk maakte waarom ben je van God los. Je bent niet meer te redden. Geniet van je dennenappelenthee en racekak van de ivermectine.

GrandMechantLoup | 14-02-22 | 17:35

Magneten en stenen moeten blijven, we moeten wel iets hebben om naar die flikkers te gooien toch.

Blauwpetje | 14-02-22 | 19:34


Homo's zijn eigenlijk een soort licht neurotische vrouwen , maar dan met humor, die veel onder de douche gaan en hun parfummerken kennen.

King of the Oneliner | 14-02-22 | 17:24 | 5

Waar kennen wij elkaar van?

Nicht | 14-02-22 | 18:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik ga er van uit dat Rob Jetten binnenkort helemaal genezen is en dat ie dan met zijn vriendin in Iran op vakantie gaat.

Osdorpertje | 14-02-22 | 17:22

Therapieën om jezelf vanwege je huidskleur te leren haten blijven een must voor een groen vinkje.

RickTheDick | 14-02-22 | 16:59

"Ik ben het niet, maar ik voel me wel zo". Als een man zich een vrouw voelt, dan krijgt hij (of zij whatever) geheel gedekt door de verzekering de nodige hormoonkuurtjes en operaties. Wat als ik op mannen wil vallen, maar daartoe niet fysiek in staat ben vanwege mijn geslacht? Of valt dat ook onder onderdrukking?

Boerhoektvrouw | 14-02-22 | 16:58 | 1

Laat die fles anders geweaun staan...?

F. von Zeikhoven | 14-02-22 | 17:02

Toch ben ik blij dat onze politiek zich druk maakt over dit soort van issues. Stel je voor dat ze zich bezig gingen houden met datgene wat er werkelijk toe deed. Het leed zou niet te overzien zijn.

Glasgow Argus | 14-02-22 | 16:57 | 1

Het is vooral symboolpolitiek om de biblebelt af te straffen. De andere groep die massaal aan dit soort dingen doet sturen hun kinderen nog steeds naar het thuisland voor "genezing".

2voor12 | 14-02-22 | 17:00

Iets verbieden wat niet bestaat. Compleet gek.

grapo | 14-02-22 | 16:55 | 5

De kerk is bij uitstek ingericht om het geloof niet in de persoonlijke levenssfeer van de individuele bidlip te houden maar stelt alles in het werk om haar macht en invloed in de maatschappij te behouden en versterken onder het mom van bangmakerij, verkopen van schijnveiligheid * -geborgenheid en een plekje aan tafel bij het godje naar keuze. Daarmee beïnvloedt de kerk ook mijn levensfeer terwijl ik helemaal niets met de kerk te maken wil hebben, en dient analoog aan het homogenezingsverbod, de praktiserende kerk verboden te worden. Bidden kan achter uw eigen voordeur.

_pacman_ | 14-02-22 | 17:11

Domheid verbieden gaat ook niet. We lopen vast....

nobodiesunmighty | 14-02-22 | 17:30
▼ 2 antwoorden verborgen

Nu snap ik die vrijmibeau piccas uit het vrijdagmiddagtopic wel: jullie probeerden je hiermee te genezen door blootstelling aan naakte vrouwen!!1! Ik zei nog zo: meer mannenpica's!

Geil Kippetje | 14-02-22 | 16:54 | 1

Daar waren ook draadloze herenpics bij hoor...

F. von Zeikhoven | 14-02-22 | 17:04

Dus het is heel normaal om je eigen geslacht te willen veranderen, maar als je je geaardheid wilt veranderen, dan is dat opeens verboden. Ik snap er niks meer van.

EenGoedBegin | 14-02-22 | 16:54

Prima, als ze nou ook nog met een religie verbod zouden komen zou ik misschien zelfs overwegen weer op de VVD te stemmen.

zwellevertje | 14-02-22 | 16:52

Man valt op mannen, laat zich ombouwen tot vrouw. Is hij/zij dan nog steeds homo?

Menko76 | 14-02-22 | 16:52 | 3

Of is hij/ zij genezen?

Menko76 | 14-02-22 | 16:52

Ooit was er een reaguurder met de nick FirstMaleLesbian. Wellicht had hij/zij/xe daar een antwoord op.

Glasgow Argus | 14-02-22 | 16:54

Filosofen hebben zich op deze vraag stuk gebeten, maar het is een zeer diepe vraag. Je zou hem eauk kunnen aanvullen met "en krijgt vervolgens een kind met het eicel van de zus van zijn vriend". Insect (sic!)? En dit even los van het gebruik van de voornaamwoorden.

Geil Kippetje | 14-02-22 | 16:57

Wat een hysterische onzin om te denken dat je altijd jezelf moet kunnen zijn. Ik zal bijvoorbeeld in mijn huwelijk bepaalde niet monogame eigenschappen van mezelf moeten kunnen onderdrukken. Als ik dat zelf niet onder controle krijg, kan ik toch therapie overwegen?

Der Icebear | 14-02-22 | 16:50 | 3

Ja, net als het mannetje van Linda.

Joris Beltsin | 14-02-22 | 16:51

Ja, dat kan. Maar probeer eerst eens een therapie tegen het uitslaan van baarlijke nonsens.

Prinsemarij | 14-02-22 | 16:52

Ze kunnen ook gewoon claimen dat zij een experimentele mRNA technieken hebben ontwikkeld die de kans op hosmo verminderen.

Reebensteeltje | 14-02-22 | 16:49

"Homogenezing''

Alleen die hypocriete kutgelovigen houden zich daar toch mee bezig:

"Bij zogenoemde conversietherapie wordt door middel van bijvoorbeeld gebedssessies of op jongerenkampen geprobeerd om jongeren te ‘genezen’ van hun geaardheid.''

Althans, kutgelovigen van de christelijke persuasie. Kutgelovigen van de islamitische persuasie proberen niet eens te 'genezen'; die slaan er gewoon keihard op los. Maar rapporten waarin dat geweld gestaafd en bevestigd wordt, moeten van het politbureau dat in Amsterdam het college van B & W vormt, in de onderste bureaula begraven worden.

Dr_Johnson | 14-02-22 | 16:49 | 3

@The-loopy-cowboy | 14-02-22 | 17:15:

Ja, ik lees af en toe nog wel eens iets op FN, om mezelf te kwellen of zo. Ik heb echt een schijthekel aan Peter Breedveld.

Dr_Johnson | 14-02-22 | 17:42

Haha ik hang er een beetje tussen. Vind hem 1: heel lekker schrijven 2: fijn principieel en rechtlijnig en 3: in de helft van de gevallen een goed punt maken. Helaas bestaat zijn andere helft uit 4: rechts is nazisatan. En hoewel ik niet rechts ben, behoor ik daar volgens hem wel toe door mijn islam-standpunt. Dusdat. Wat ik er van heb begrepen is onze Bert Brussen daar ook begonnen met schrijven ooit.

The-loopy-cowboy | 14-02-22 | 18:09

Noem je therapie dan ook geen homogenezing meer maar genderidentiteitsontdekkingshulp.

2voor12 | 14-02-22 | 16:47

"vvd en D66 willen homogenezing verbieden"
Ik durf te wedden dat dit uit eigenbelang is door D66 en de VVD.

B_Roekvol | 14-02-22 | 16:46 | 1

Voor D66 gaat het enkel om het grote Deugen. Het is niet zozeer VVD belang maar meer het belang van Rutte. Dit was waarschijnlijk een cadeautje dat hij heeft weggegeven tijdens de coalitieonderhandelingen.

Grachus | 14-02-22 | 19:35

Wat niet kan en niet mag kunnen is homo's in hetero's veranderen met woorden, en dus verbieden we dat. Wat wel kan en moet kunnen is een man in een vrouw veranderen door zijn lul en ballen eraf te snijden, en dus stimuleren we dat.

J.P.Drapeau | 14-02-22 | 16:46 | 1

U vergeet nog de levenslange toediening van medicatie, ter bestendiging van de omvorming.

Glasgow Argus | 14-02-22 | 16:51

Nu verdwijnt de homogeneeskunst in de illegaliteit.

homieguerneville | 14-02-22 | 16:46

Ja, maar 'homogenezing' door homo's van hoge gebouwen te flikkeren, daar hoor je D66 dan weer niet over.

KeesBruin | 14-02-22 | 16:45 | 4

Klopt.
Zij. Ze nog steeds homo’s.
Wel hele platte homo’s maar of ze daar nou blij van worden.

Nostra da Mus | 14-02-22 | 16:50

@Nostra da Mus | 14-02-22 | 16:50: Dat dan wel, maar erg praktizerend zijn ze ook niet meer. En daar was het de gelovigen toch om te doen?

Glasgow Argus | 14-02-22 | 16:58
▼ 1 antwoord verborgen

Het meest belachelijke woord aller tijden: genderidentiteit.

TheBigKirth | 14-02-22 | 16:42 | 2

Gender is een sociaal construct, maar genderidentiteit niet. Verwarrende tijden.

UnderTheDevil | 14-02-22 | 16:44

Daarom hou ik het vooralsnog gewoon bij geslacht.

Joris Beltsin | 14-02-22 | 16:45

En ivermectine, mag dat nog wel?

Zentgraaff | 14-02-22 | 16:40

Hoewel ik niet geloof in die methodes en er zeer sceptisch tegenover sta, vind ik een verbod er op wel heel ver gaan. Stel iemand wil dit toch wel gaan proberen zonder drang of dwang (nutteloos lijkt mij, maar goed) dan is dat straks bij wet verboden omdat het niet meer mag? Is dat niet een beetje raar dan? In hoeverre druist dat dan niet in tegen lichamelijke integriteit en vrijheid van keuze?

Jan, Leiden | 14-02-22 | 16:39 | 8

@Jafco | 14-02-22 | 16:49:
Denk niet dat er op links woke altijd wordt gedacht dat seksuele geaardheid maar een keuze is. Daar zal verschillend over worden gedacht.

Jan, Leiden | 14-02-22 | 17:01

@Diederik_Ezel | 14-02-22 | 16:44: Juist. Zelfs een keuze is dat niet. Maar goed. Kunnen lesbische koeien of lesbische andere organismen dan ook nog even beschermd worden tegen menselijke tijdsgeestdramballonnetjes? Partij van de Organismen: actie gaarne!

nobodiesunmighty | 14-02-22 | 17:38

@2voor12 | 14-02-22 | 16:45: En om hoeveel dwang gevallen gaat het? Wat zijn de consequenties geweest? Hoeveel duizenden ex refo's en grefo's hebben verzocht om hier wat aan te doen? Geaardheid ligt vast, maar er zijn christenen die willen proberen volgens het christelijke ideaal (in gezinsverband) te leven boven hun geaardheid. Lijkt mij niet verstandig, maar daar komen ze op den duur zelf wel achter.

Grachus | 14-02-22 | 19:40
▼ 5 antwoorden verborgen

Joh als iemand graag geen heaumeau meer is en daarvoor wil bidden, lekker laten doen. Zelfde geld voor iemand die graag Heaumeau wil zijn en in z’n halfnaakie op een boot wil staan. Iets met leven en laten leven. Wat ik wel graag verboden zie worden is die sexuele indoctrinatie op de basisscholen, zullen we daar eens lekker mee stoppen?

ikworstelengadouchen | 14-02-22 | 16:37

I'm not gay but 20 dollar is 20 dollar.

Brabeaulander | 14-02-22 | 16:33

Ik las homogene zen, ik vond het al zo raar.

Mr_Natural | 14-02-22 | 16:33

Om het onderwerp maar meteen even een politieke spagaat te bezorgen: het is onder moslims een nog veel groter taboe. In 2015 stak in Moerwijk een jonge meid zich op straat in de fik. Om beter te blijven branden had ze brandstof over zich gegoten. Ze werd leven onder de vlammenvandaangehaald, maar overleefde de daaropvolgende ziekenhuisbehandeling niet. Ik kende haar. Aardig tiep, wilde iets in grafische vormgeving gaan doen. Na haar verscheiden hoorde ik dat ze anders geaard was. Langer geleden had dat bij haar verzorgers al tot een intensieve reliinddoctrinatie met haar geleid. Maar niet in Nederland. De jongedame werd in Turkije genezen. Het was voor de buitenwereld wel opgelost, zo dacht de strenggelovige moeder. Helaas voor iedereen rond de altijd vriendelijke dochter voelde die dat anders, maar nu nog slechter... Zelfverbranding omdat ze niet zichzelf mocht zijn...

F. von Zeikhoven | 14-02-22 | 16:32 | 1

Dat zal met deze wet dus niet veranderen want die families blijven gewoon hun kinderen dan naar het thuisland sturen.
Zelfde met uithuwelijken en besnijdenis.

2voor12 | 14-02-22 | 16:35

Iedereen homo, leve de butt pluggen. Waar kan ik genezen worden als hetero want de obsessie voor tieten neemt de laatste tijd onoverkomelijke problemen op en blokkeert het sociale leven. Iemand een goede en legaal erkende genezer voor handen ? Ow, en wordt zoiets ook vergoed door het ziekenfonds.

Lukiluuk | 14-02-22 | 16:32 | 1

Voor handen? U kunt er niet van afblijven, begrijp ik? Wellicht houd u uw handen beter thuis wanneer u de deur uitgaat naar het sociale leven...?

F. von Zeikhoven | 14-02-22 | 16:58

Een homo gaat naar de dokter. "Dokter ik heb pijn in mijn reet".

Dus die dokter er in met zijn vingers. "Wacht ik voel iets". Hij gaat dieper. Uiteindelijk moet er een hele fles lubricant aan te pas komen en gaat de dokter er tot de elleboog in. "Ik heb het te pakken" zegt de dokter.

Als hij de boel naar buiten trekt, blijkt het een bos bloemen.

"Voor jou!" zegt de patient.

Knufter | 14-02-22 | 16:31 | 1

Een homo vraagt aan de slager om een leverworst. 'Zal ik 'm in stukjes snijden ?vraagt de slager waarop de homo antwoordt: m'n reet is geen sjoelbak.

nednied | 14-02-22 | 17:09

Een homo gaat naar de dokter voor een medisch onderzoek. Na een intensief onderzoek zegt de dokter met een uitgestreken gezicht: "Willy, ga naar huis en eet 2 liter pikante saus, een krop sla, 20 ongeschilde wortelen in hete chilisaus, 10 pikante pepers, 40 okkernoten en 40 pindanoten, een doos ontbijtgranen, en drink daar nog een liter pruimensap en een halve bak kriek bij."

Willy vraagt heel enthousiast: "Zou dat mij dan kunnen genezen, dokter?"
"Neen" zegt de doker, "het zal u WEL duidelijk maken waarvoor uw gat dient!"

small_town_dude | 14-02-22 | 16:27

Ooit was het haumau..

redthehaghue | 14-02-22 | 16:26 | 4

Dat is alleen mannen die op hetzelfde geslacht vallen. Dit gaat over homo's, iets met roze denk ik

Continuum | 14-02-22 | 16:41
▼ 1 antwoord verborgen

Gaat homogenezing ook uit het ziekenfondspakket?

Opajoop | 14-02-22 | 16:24 | 1

Helaas wel, maar u krijgt bij sommige geneesheren wel een mooie korting.

Lochos | 14-02-22 | 17:11

Voorkomen is beter dan genezen.

Mr_Natural | 14-02-22 | 16:24

Een hellend vlak, zou pedo genezing nog wel mogen?

Reebensteeltje | 14-02-22 | 16:24 | 2

Pedo: the final frontier. Wacht nog een jaar of 5, en stel dan die vraag nog maar eens. Ik vrees dat je je oren niet zult vertrouwen. Op Tiktok en youtube en andere kanalen zijn me iets te veel gesprekken over Minority Atracted Persons, ofwel MAP’s.

The-loopy-cowboy | 14-02-22 | 16:38

Ja leuk! Hellend vlak! TBS klinieken dicht, hulp bij pornoverslaving weg, de pshycholoog verbieden te helpen bij irritante fetishists.. GO!

dugo | 14-02-22 | 16:59

Dus homogenezers organiseren een jongerenkamp, ze zetten alle homojongens bij elkaar, om homo's van hun driften te genezen.

Ehm...

Ja kweenie hoor maar moet je dan ook niet een hoop meiden meenemen?

Papa Jones | 14-02-22 | 16:23 | 1

Mijn verdenking is dat de meeste homogenezers grote viespeuken zijn, en seksueel misbruik onderdeel van hun behandelingsmethode.

Zeurders | 14-02-22 | 16:26

Dat is jammer, HIV zou nog weleens heel groot kunnen gaan worden

SilkySteve | 14-02-22 | 16:23 | 2

Wat lees ik op News Medical:

"Novel fast-spreading HIV-1 variant found circulating in the Netherlands.

In a recent Science Journal research paper, researchers identify 17 individuals who were infected with a highly virulent variant of the human immunodeficiency virus 1 (HIV-1)."

Glasgow Argus | 14-02-22 | 16:30

@Glasgow Argus | 14-02-22 | 16:30: dat bedoel ik, verschillende zaken zijn meegenomen in het onderzoek behalve de prikjes

SilkySteve | 14-02-22 | 16:55

Wat als ik een spannende relnicht tegenkom en ook homo wil worden? Mag dat dan nog wel?

Red shirt | 14-02-22 | 16:23

Heterogenezing, mag dat nog wel?

Mr_Natural | 14-02-22 | 16:22 | 3

Dat scheelt een hoop geboortes. Klinkt als een extreem duurzame en groene klimaatregel!

Papa Jones | 14-02-22 | 16:28

Ja zeker. Dat is je laten pijpen door een kerel. Die weet veel beter wat jij lekker vindt.

GrandMechantLoup | 14-02-22 | 16:28

Ken ook een bi. Ja, en ben k nogal jaloers op ja.
Van twee walletjes kunnnen / willen eten.
Wil k ook wel! Maar dat gáat niet.

chicago river | 14-02-22 | 16:22 | 3
-weggejorist-
Homer P. Simpson | 14-02-22 | 16:27

Natuurlijk gaat dat. Sensilube doet wonderen.

Papa Jones | 14-02-22 | 16:29

waar een wil is is een weg

Satria | 14-02-22 | 16:37

Wokegenezing mag dat nog? Daar is momenteel veel behoefte aan.

small_town_dude | 14-02-22 | 16:22 | 1

Die is er al: ouder worden.

Homer P. Simpson | 14-02-22 | 16:28

Homogenezing is niet alleen iets voor grefo's, maar ook onder moslims heel gebruikelijk, beseffen onze links vriendjes dat wel?
Is ook logisch dat je je kind wil behoeden voor branden in de hel, als je in dat soort onzin gelooft.

Zeurders | 14-02-22 | 16:21 | 1

Zat moslimmeisjes die nog effe op onze kosten naar de plastisch chirurg gaan om hun maagdenvlies te herstellen. Oh en niet alleen moslimmeisjes. Idioot gedoe. Welk meisje of jongen was al niet zo'n beetje vanaf 12 jaar bezig met seks? Nou... Vertel...

GrandMechantLoup | 14-02-22 | 16:26

Bizar interview inderdaad.

staat het bier koud? | 14-02-22 | 16:36

Pray the gay away. Milo is wel echt een geval apart zeg.

The-loopy-cowboy | 14-02-22 | 19:13

Natuurlijk is homogenezing onzin. Maar wat als de homo hier vrijwillig aan meewerkt? En de "genezing" religieus gedreven is? Kom je dan niet aan de vrijheid van godsdienst?(en die is heilig in Den Haag....) Ik zie de rechtszaken al weer aankomen.....

Jafco | 14-02-22 | 16:21

"Ik ben als man geboren, maar ik zit in een verkeerd lichaam, ik ben eigenlijk een vrouw. Kunt u iets voor mij betekenen?"
"Maar natuurlijk! We beginnen meteen met hormoonkuur en straks verbouwen we de boel. compleet. De verzekering betaalt!"
"Ik ben als homo geboren, maar ik zit in een verkeerd lichaam, ik ben eigenlijk hetero. Kunt u iets voor mij betekenen?"
"Nein, Ist verboten."

Schoorsteenveger | 14-02-22 | 16:20 | 3

Vanaf mijn geboorte zit ik mijn eigen lichaam. Geen idee of dat verkeerd is want ik heb nooit ervaren om in een ander lichaam te zitten (nou ja, u begrijpt vast wat ik bedoel).

Joris Beltsin | 14-02-22 | 16:24

@Joris Beltsin | 14-02-22 | 16:24: Er zit soms een ander lichaam in mij, althans dat ervaar ik.

Lochos | 14-02-22 | 17:09

@Lochos | 14-02-22 | 17:09: 'Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u: als gij het vlees van de Mensenzoon niet eet en zijn bloed niet drinkt, hebt gij het leven niet in u. Conversion Therapy, section Johannes article 6:52-59. Het heeft bij jou dus gewerkt. Jezus is in je gekomen!

Grachus | 14-02-22 | 19:51

Nou ja! Als gender een sociaal construct is dat van buitenaf wordt opgelegd waarom zou iemand je dan niet homo kunnen afleren?

Joris Beltsin | 14-02-22 | 16:19 | 8

@Joris Beltsin | 14-02-22 | 16:37:
Ik doe echt mijn uiterste best om het allemaal te snappen, maar ik neig toch naar afhaken als ik statements als deze tegenkom:
“I think it’s sort of disingenuous to claim that you can’t be both non-binary and lesbian because you can definitely have an authentic lesbian experience as a non-binary person."
Daar schuilt een heel gevecht achter dat te maken heeft met identiteit, maar ook met positie, recht op subsidie, op toegang tot bepaalde faciliteiten, etcetera. "Ik ben ook best wel lesbisch." "Nee, dat ben je niet, je bent non-binair, zeg je zelf," "Ja, maar een non-binair kan ook lesbisch zijn." "Nee, je noemt jezelf lesbisch, maar dan ben je het nog niet!" "Jawel, mijn ervaring kan een authentiek lesbische ervaring zijn. Bewijs maar eens dat dat niet het geval is," "Eh...."

Schoorsteenveger | 14-02-22 | 17:22

@Joris Beltsin | 14-02-22 | 16:37:

Vroeger. Hadden we het derde geslacht. Was voor jongens die liever gingen koken en meisjes die liever gingen jagen. Ik heb mijn eigen mening over operatieve ingrepen, snap misschien wel dat ze liever man of vrouw willen zijn maar ik vind mensen respecteren voor wat ze zijn wel veel belangrijker.

Een voorbeeld wat me nu binnenschiet is die vrouw die eigenlijk liever man wil zijn maar in Texas niet mag worstelen met mannen omdat ze een kut heeft. Kan je voor of tegen zijn maar vrouwen maken geen kans tegen haar.
www.theguardian.com/society/2018/feb/...

GrandMechantLoup | 14-02-22 | 17:22
▼ 5 antwoorden verborgen

Waarom de praktijk van homogenezing verbieden en strafbaar stellen? Men kiest ervoor of men kiest er niet voor. De keuze is vrij. Verbieden is dus onzin en weer typisch een product van D66/VVD/PvdA en GroenLinks.

Willibald von Klúúúk | 14-02-22 | 16:18 | 4

Tuurlijk, zelf wat uit de losse heup bazelen en als u gewezen wordt op uw onzin ligt het aan de ander. U bent vast goed in staat om te integreren met de nieuwe NL-ers, die zijn ook erg goed om de schuld van eigen falen af te schuiven.

_pacman_ | 14-02-22 | 16:49
▼ 1 antwoord verborgen

Wel, @Peter_Emile, kom er maar in! (pun)

chicago river | 14-02-22 | 16:18

Dus om als homo hetero te willen worden gaat de therapie achter slot en grendel. Lekker progressief. Een piemel ipv een snee en andersom kan dan weer wel. Wie het nog begrijpt mag het zeggen.

Lukiluuk | 14-02-22 | 16:17 | 1

Maar als je Hosmo hebt en na een tijdje wil je dat niet meer hebben dan stopt het toch vanzelf? Of geldt hier ook 🎵Het houdt niet op, niet vanzelf🎵 (Overigens een overheidsleus...).

Lochos | 14-02-22 | 17:05

Krijg je dan ook een herstelbewijs?

Piet Karbiet | 14-02-22 | 16:17 | 4

Een roze schijtlijster.

johnvdnl | 14-02-22 | 16:25

Breng ze nu niet op nieuwe QR-ideeën...

Zeurders | 14-02-22 | 16:42
▼ 1 antwoord verborgen

Je zal het maar hebben de homo…….
En de gezondheidszorg keert je de rug toe,
Wacht…..

Habe das Gewust | 14-02-22 | 16:16

We mogen dus iedereen oplichten in dit land, behalve homosensuelen.

Prieelvogel | 14-02-22 | 16:16

Wat vindt het islamitische samenwerkingsverband FvD hiervan?

Diederik_Ezel | 14-02-22 | 16:14 | 7

En nog belangrijker, hoe wordt Baudet ooit nog hetero?

BobDobalina | 14-02-22 | 16:42
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik hoorde laatst nog van een homo die genezen is. De dokter had hem antibiotica gegeven.

Hadena | 14-02-22 | 16:14

Op zich vind ik dit toch wel een goede zet van dit kabinet. Is wellicht een van de vele meloenen die de CU nog moet slikken.

Zuma | 14-02-22 | 16:13 | 2

Dergelijke wetgeving heeft in Amerika tot gevolg dat ouders, psychologen en dokters, geen bezwaar mogen maken als een minderjarig meisje besluit om een gendertransitie te doen inclusief hormoonbehandeling. Een puberend kind mag dus zelf besluiten hormoonbehandelingen te nemen, ook al hebben deze blijvende sterilisatie tot gevolg. The road to hell is paved with good intentions!

Stijl_Loos | 14-02-22 | 16:18

@Stijl_Loos | 14-02-22 | 16:18:
Om er later achter te komen dat het een tijdelijke bevlieging was en ze weer een verandering terug willen.
Er zijn daar al vele gevallen van bekend die tot zelfmoord hebben geleid.

2voor12 | 14-02-22 | 16:32

Dus als mijn genderidentiteit Apache-gevechtshelicopter is en de overheid creëert geen mogelijkheid om dat in de burgerlijke stand aan te passen (of een NUON in hun data), wordt mijn genderidentiteit dan onderdrukt? Voor het gevoel wel. Zoef zoef zoef zoef.

JohnLocke | 14-02-22 | 16:13 | 2

Precies dit. Een therapeut die zicht afvraagt of Kimberley niet erg vraagt switched van gender identiteit en of ze niet gewoon aan het puberen. Het wetsvoorstel zelf is zo ruim opgezet dat dit er ook onder valt.

hierombenikreaguurdr | 14-02-22 | 16:21

Ja, jij bent heeeel bijzonder maar de overheid wil het maar niet erkennen.

Zeurders | 14-02-22 | 16:43

Homogenezing verbieden ? Kan homo zijn dan genezen ?

speed48 | 14-02-22 | 16:13

Zolang die homo's, transen en lesbiennes met een vlag rond lopen waarin de marxistische haat club BLM, voor ongeveer 30% in is vertegenwoordigd. Valt er mijns inziens best nog wat te genezen.

Lochos | 14-02-22 | 16:12 | 15

@Lochos | 14-02-22 | 17:19:

Ik ben tot zelfinkeer gekomen. Het is mijn keuze. Misschien kan je ook eens wat beter gaan nadenken.

GrandMechantLoup | 14-02-22 | 17:25

GML: niets van wat je zegt haalt mijn laatste alinea onderuit. Overigens onderschrijf ik je lezing. Geef alleen aan dat zwarten niet disproportioneel vaak worden doodgeschoten gekeken naar criminaliteit. Dus moet er ontzettend veel geïnvesteerd worden in de zwarte gemeenschap, mn de hoods en projects. Geen probleem mee dat te erkennen. Jouw redenering echter leidt tot defund the police. De mijne tot investeringen in de projects. Liever dus mijn realiteit. Dat is voor iedereen beter.

The-loopy-cowboy | 14-02-22 | 18:16

En je ‘extreem rechts’ opmerking maakt dat je niet serieus genomen hoort te worden. Het is zo’n zwak en uitermate triest verweer, een Peter Breedveldje, of zijn minder geslaagde maar voor het grotere publiek beter te pruimen afgeleide Sander Schimmelpenninck. Maar goed, als ik in een goede bui ben dan kan ik je best hebben. Kudo’s for me! Yea

The-loopy-cowboy | 14-02-22 | 18:29
▼ 12 antwoorden verborgen

Hoe meer homoos om me heen hoe beter.
En zéker als ze hetero vrouwen om zich heen hebben hangen.
Lesbis ook prima, de leúke dan, niet de so called feministen potten.
Met hun gezanik en raar kort kapsel.
En relnichten vermijden.
En alles wat dag in, dag uit, in leer marcheert.
Vermijden.
Maar verder ben ik happy met een kleine schare homosuele vrinden om mij heen, waarvan één heel keurig monogaam stelletje.
Ja, dat gebeurt.

chicago river | 14-02-22 | 16:11 | 1

Ach, als je 20 vrienden zou hebben is de kans relatief groot dat er eentje homo is. Ik snap nog steeds niet waar mensen zich druk om maken. Laat die mensen gewoon.

GrandMechantLoup | 14-02-22 | 16:13

Ja natuurlijk want dat is religieuze mumbojumbo en daar doen we niet aan in NL.

Dus. Wanneer gaan ze die andere religieuze uitspatting uit het stenen tijdperk -onverdoofd slachten van dieren- ein-de-lijk verbieden?

Of ligt dat 'te gevoelig' voor de politieke buklaven.

Dutchbeaurouge | 14-02-22 | 16:10

Dat hier wat mee gedaan wordt prima, maar kom zeg hou eens op met dit soort "doen we er op een grauwe dag even bij" issues tot prioriteit te verheffen. Er zijn problemen van meer stringentere aard die al decennia in de vicieuze cirkel des ambtenarij verkeren.

normanius | 14-02-22 | 16:10

Dan kan iedere psychiater die een cliënt voor genderdysforie behandeld dus ook voor het hekje terechtgekomen.

Niet_Van_Hier | 14-02-22 | 16:08 | 2

Genderdysforie, is dat een soort van 'verward' ?

Zeurders | 14-02-22 | 16:44

@Zeurders | 14-02-22 | 16:44: Ja, dan weet je niet precies of je een man of vrouw bent zonder in je broekje te kijken.

voldemort | 14-02-22 | 20:28

Weer een succesje van het kabinet waar ze de oppositie voor nodig hadden.
Want behalve dat het CDA en de Gristen Unie niet genezen willen worden van hun geloof wilden ze ook niet meewerken aan het verbieden van enge ouderlingen die jonge homo's onder druk gaan zetten. "Bid nou maar, dan ben je zo weer genezen"
Het kabinet zou toch een eenheid vormen op alle onderwerpen?
Blijkbaar dus niet op alle onderwerpen.

Osdorpertje | 14-02-22 | 16:08

We zijn toch allemaal homo? Latijns voor "mens". Wat een gedoe om niks.

UnderTheDevil | 14-02-22 | 16:07 | 5

Hoho, devil. Het is "Latijn", niet "Latijns".
#necrosis taalnazi modus off.

chicago river | 14-02-22 | 16:15

@chicago river | 14-02-22 | 16:15: Verdorie, ik twijfelde al maar toch verkeerd gegokt. Bedankt voor de correctie en laten we proosten op onze gevallen vriend. *KLOK*

UnderTheDevil | 14-02-22 | 16:34

Homo komt van Homos. En dat is Grieks. En betekent "dezelfde" of "gelijke". Heeft niets met Latijnse woord voor "mens" te maken. Homos Phiilein = "van de dezelfde (of gelijke) houden".

balustrade | 14-02-22 | 17:30
▼ 2 antwoorden verborgen

Waarom mag "homo genezing" niet, maar "gender genezing" wel?

tjongerschans | 14-02-22 | 16:07 | 5

Vind je het goed dat homo genezing verboden wordt?

Barre_de_k | 14-02-22 | 16:53

Prima toch. Wat ik ervan begrijp worden beide verboden dus snapte de vraag niet helemaal.

broekzakbellert | 14-02-22 | 17:17

Ik zou die vraag willen uitbreiden: "waarom mag homo-genezing niet, maar religie wel". Objectief gezien is dat ook een geldverslindende kwelling voor diegene die er (door de ouders gedwongen) de rest van zijn leven van afhankelijk blijft.

langelat | 14-02-22 | 18:08
▼ 2 antwoorden verborgen

Zoals met alles met deze overheid gaat het allemaal weer niet ver genoeg.

"Homogenezing" bestaat niet. Je bent homo geboren, misschien bi-curieus maar het is gewoon kwakzalverij van jewelste. Wees gewoon lekker homo of bi en geniet van je leven. Laat je niet door kwakzalvers in de luren leggen.

En vooral. Kunnen we kwakzalverij niet gaan verbieden in dit land? Er zijn nog steeds oplichters die "magnetisch water" (iets wat natuurkundig gezien niet eens kan) verkopen aan domme zielige mensen die niet beter weten. Okay, daar kunnen we niets aan doen. Maar we kunnen kwakzalvers wel strafbaar stellen voor dood of mishandeling door schuld.

Yep. I said it. Gewoon voor oplichting, doodslag en/of mishandeling door schuld. Zullen we dat eens gaan regelen?

GrandMechantLoup | 14-02-22 | 16:07 | 10

In België wordt kwakzalverij een stuk beter aangepakt dan in Nederland. Homeopathie, acupunctuur, voetreflextherapie, osteopathie, al dat soort bewezen onwerkzame behandelingen zijn in België geclassificeerd als kwakzalverij en daar wordt door verzekeraars ook niet aan meebetaald. Moet je in Nederland eens kijken wat er wordt vergoed aan dit soort kul, dan vallen je de schoenen uit van verbazing.
Homogenezing valt ook onder dit soort onzin dus als je dat eens gaat verbieden of op z'n minst aan banden gaat leggen, dan los je het probleem op zonder specifiek homogenezing als zodanig te benoemen.
Straks komen dezelfde lui terug met gender-genezing of homo-therapie of hoe je het ook wilt noemen. Gaan we de wet echt niet telkens voor aanpassen dus een duurzame oplossing is beter én bestrijdt allerlei andere ongewenste flauwekul.

Bakkeleures | 14-02-22 | 16:39

@Bakkeleures | 14-02-22 | 16:39:

Kwakzalvers verdienen miljarden.

Zeg wat je wil over drugsdealers maar ze leveren tenminste nog een product met het gewenste resultaat. Dat kan je niet zeggen over deze kwakzalvers. Waarom is dat verboden en deze charlatans niet?

GrandMechantLoup | 14-02-22 | 17:31

Goed punt. Maar mensenhandel is ook verboden, hoe goed die hier ook is die je aflevert. Je weet zelf ook wel waarom dat allemaal niet mag. Maar kwakzalverij zou om dezelfde reden verboden moeten zijn, om domme mensen (dat zijn drugsgebruikers ook) tegen zichzelf te beschermen.

Bakkeleures | 14-02-22 | 17:56
▼ 7 antwoorden verborgen

FvD zal zeker tegenstemmen.
Want met genezing van de GeenStijl redacteuren zou Thierry zijn tweet moeten intrekken.

TheOtherWhiteMeat | 14-02-22 | 16:06 | 1

Ja, hoe moet het nu verder met ons als 'Geenstijl homo's'? Ik lees dagelijks de NRC en Trouw. Wordt dit nu verboden?

Red shirt | 14-02-22 | 16:15

Ook als je dat geheel uit eigen vrije wil zou willen proberen?

2voor12 | 14-02-22 | 16:06 | 5

@2voor12 | 14-02-22 | 16:13:

Ik ben helemaal van het strafbaar stellen van kwakzalverij. Denk maar niet dat die oplichters in goed vertrouwen handelen. Het gaat ze puur om eigen winstbejag en dat is crimineel.

GrandMechantLoup | 14-02-22 | 16:22

@GrandMechantLoup | 14-02-22 | 16:22:
Ik denk dat de dominee's en pastoors die dit soort "diensten" aanbieden echt denken dat ze god's werk doen met die zogenaamde "genezingen". En ik kan wel begrijpen dat mensen met zichzelf in de knoop liggen als ze in een innerlijk conflict komen tussen een geloof en hoe ze zich voelen. Daar doet dit verbod helemaal niets aan. Roepen dat je mag zijn wie je wil ligt juist heel problematisch bij deze mensen.

2voor12 | 14-02-22 | 16:31

@2voor12 | 14-02-22 | 16:31:

Ik zal maar niets zeggen over mensen die zo mensenhatend zijn dat ze denken God haar werk te doen. Dat levert me ongetwijfeld een ban op.

GrandMechantLoup | 14-02-22 | 17:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Volgens Vlad geen probleem.

Pekketrikker | 14-02-22 | 16:05

Is een opleiding tot gecertificeerd homo nog wel toegestaan in dit wetsontwerp?

_pacman_ | 14-02-22 | 16:05

In zeker zin ben ik homo. Ik kan helemaal lekker los gaan met een dikke harde lul. Die van mijzelf dan. Maar dat mag niks uit maken. Een lul is een lul.

Leptob | 14-02-22 | 16:04 | 3

"Een lul is een lul."
Niet eens, er zijn zeker dingen die ik wel met mijn eigen lul doe die ik zeker niet met andermans zul zou willen doen (aanraken bijvoorbeeld).

TheOtherWhiteMeat | 14-02-22 | 16:07

Aha, dus junior heeft het niet van een vreemde.

Piet Karbiet | 14-02-22 | 16:14

Je naam suggereert wat anders whitemeat

Patjep | 14-02-22 | 16:22

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland