Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geert Wilders trapt campagne TK2022 af

Geen 60, Geen 3. Maar 0

Hee. Er komen kennelijk verkiezingen aan. Want dit spotje werd vanmiddag op YouTube gedropt. In nog geen twee minuten legt Geert Willders uit wat er niet goed gaat in Nederland. Waarom u geen huis kunt krijgen, en waarom alle boodschappen maar duurder worden. Dat komt omdat de asielinstroom lachend op vakantie gaat (van uw vakantiegeld) naar Asielinstromië. Nieuw in de overigens bekende riedel van de heer Wilders is HET TRIBUNAAL, waar Rutte, Kaag en Klaver (en die hele bende) moeten verschijnen wegens het kapotmaken van Nederland. Na de break: een hartstikke somber Frontex-plaatje. Tot maandag, tot het nieuwe asielinstroomtopic!

Reaguursels

Inloggen

Als in een niet bepaald links blad een voormalig GroenLinks (bij die club in onmin geraakt) Kamerlid zijn opinie geeft over het schaamteloze gebrek aan visie, fatsoen en rechtvaardige billijkheid van de neoliberale Rutte regeringen en dat van haar voorgangers dan breken er interessante tijden aan. Met snoeiharde dergelijke statements trekt de Turkse Nederlandse historicus Zihni Özdil van leer tegen de Rutte doctrine en het verraad van 'progressief' links. Hij schreef o.a. "Zoiets als het Toeslagenschandaal past enkel in een dictatoriaal land" <..> Steeds meer Nederlanders hebben – niet ten onrechte – het gevoel dat de overheid hen niet alleen niet helpt, maar ook actief tegenwerkt, vernedert en opjaagt. Dat is een recept voor toenemende afkeer van en ressentiment tegen de politiek. Een levensgevaarlijke ontwikkeling."

En als hij zich tegelijkertijd ook sterk gaat maken dat het maar eens afgelopen moet zijn met het al zestig jaar in eigen land vernederen en treiteren van christenen door zogenaamde progressieven, terwijl die van geen kwaad willen weten als het om orthodox reli-fascisme uit intolerante islamitische hoek gaat, dan kunnen we zwaar weer gaan verwachten. "Er komt een storm aan, het is voorbij, schreef het voormalige GroenLinks 2e Kamerlid Zihni Özdil kort geleden in Elsevier Weekblad". En verder: "De gevestigde politiek heeft Nederland weggegeven aan het rechtspopulisme. <..> "Als je keer op keer niks terugkrijgt van de gevestigde politiek, als je keer op keer wordt vernederd door je eigen overheid, roept dat vragen op. In dat opzicht springen mensen als Thierry Baudet en Willem Engel in een gat in de markt. Zij bieden deze mensen een ‘antwoord’, hoe krankzinnig en onwaar ook, op de vraag wat de oorzaak is van hun problemen. Het is te makkelijk om enkel de VVD en Mark Rutte hiervan de schuld te geven. Want in nóg iets loopt Nederland totaal uit de pas met de rest van de wereld. Er is geen enkel ander land waar een groene partij en/of een sociaal-democratische partij een (studie) leenstelsel, flexibilisering van de arbeidsmarkt, verhoging van de pensioenleeftijd, privatisering van de zorg en vermarkting van de volkshuisvesting heeft ingevoerd. Alleen in Nederland is de ‘progressieve’ politiek in zulke ernstige mate ideologisch gedissimileerd."
Sociaal-maatschappelijk dissimileren, de boel zo ernstig verraden en afbreken waardoor er zoveel woede en negatieve energie gaat vrijkomen dat er een storm op komst is die zijn weerga niet kent. www.ewmagazine.nl/opinie/opinie/2021/...

Vuurspuger | 14-10-21 | 10:09 | 1

Goed verwoordt. Nog maar eens de volgende quote: “De mens raakt niet vernederd door het gebruik van de macht, noch door de gewoonte van gehoorzaamheid, maar door het gebruik van een macht die hij onrechtmatig acht en door de gehoorzaamheid aan een macht waarvan hij vindt dat die wederrechtelijk is verkregen en onderdrukkend is” aldus Alexis De Tocqueville over het gevaar van despotisme.

forecastle | 14-10-21 | 10:48

Wilders' politiek werkt averechts. Dit altijd zo over the top te reageren, bashen en overal kritiek op te hebben bereikt hij slechts één ding, dat zijn partij aan de zijlijn blijft staan. Hoewel Geert best wel eens wat zinnigs aankaart, blijven andere politici ver uit de buurt van Geert, bang om met hem te worden gezien of met zijn praatjes te worden geassocieerd.

Ergo, ook de zinnige krenten in de pap, die Geert dagelijks uitbraakt krijgen geen aandacht. Men loopt er nog harder voor weg. Was Geert gewoon kruidenier in Zaandam geworden, dan zouden andere politici het vraagstuk van de asielzoekers wel oppakken en met steviger beleid komen. Maar omdat Geert wil het monopolie claimt op de asielzoekers en zijn stijl zo onvriendelijk is, komt zijn agenda steeds verder buiten beeld.

Als Geert dus serieus iets geeft om zijn eigen standpunten, verlaat hij de politiek.

Beste_Landgenoten | 14-10-21 | 03:46 | 5

@forecastle | 14-10-21 | 08:16:
Er is niks extreems aan het verbieden van een staatsgevaarlijke sekte en zijn uitingen (koran, moskee, hoofddoekjes enz.). Het staat zelfs in de grondwet. Dat de regering zich niet aan het uitvoeren van de grondwet houdt betekent niet dat Wilders dan maar moet ophouden met zijn strijd.
Dan is de vraag: wat is een religie en wat is een sekte? Een religie is allereerst totaal vrijblijvend en daar gaat het bij de islam al mis (Lale Gul, Ayaan...)
Laten ze het daar maar eens in al die overbodige talkshows over hebben maar dan zullen ze wel beginnen over Staphorst en Urk want daar is kunnen homo's en vrouwen niet meer over straat.

K. Westergaard | 14-10-21 | 08:26

Als Geert het politieke toneel zou verlaten, is het enige resultaat dat Nederland nog net iets sneller naar de sodemieter gaat. Het opheffen van het cordon sanitaire zou meer opleveren in constructieve zin.

Fritzl Sizzl | 14-10-21 | 08:51

@K. Westergaard | 14-10-21 | 08:26: Dat er problemen zijn met de islam zo als de het verbod om 'moslim af' te zijn klopt. De politici die dat zouden moeten oppakken zijn zoals ik al zei een stel laffe klootzakken die zich verschuilen achter 'ja maar Wilders'. Dat hun schofterig falen in deze juist schadelijk is voor de moslims die zich willen onttrekken of een lossere band met de islam wensen interesseert ze geen biet en of zij zijn als de dood voor de islamisten. En wat die schoften vervolgens doen; zij omarmen de politieke islam met als zijn onderdrukking, racisme en discriminatie. Want dat is wel zo veilig. Als je als politicus de angel uit Wilders zijn houding tegenover de islam wilt halen dan zou je juist de excessen van de islam waar ook menig moslim onder lijdt moeten bestrijden. Maar zoals gezegd, daar zijn ze te laf voor.

forecastle | 14-10-21 | 09:27
▼ 2 antwoorden verborgen

Tijd dat de andere partijen hier nou eens inhoudelijk op reageren. En met inhoudelijk bedoel ik dan niet gekissebis op de persoon maar met analyses over wat het absorptievermogen op korte en lange termijn daadwerkelijk lijkt te zijn.

WodieBlumensind | 13-10-21 | 23:38

Eigenlijk gaat het prima zo. Alle oude jongeren die nog verplicht bij hun moeder wonen kunnen een huis nu volledig vergeten. Zo komt er eindelijk een momentum en verkiezingen volgend jaar.

P. Breidel | 13-10-21 | 23:34 | 1

Yep, want als moeders komt te overlijden mogen de kinderen ook niet in het huurhuis blijven zitten en moeten ze alsnog eindeloos op een wachtlijst voor een huis. Er zit niets anders op dan grote spullen bij BOL.com te bestellen om na uitzetting de dozen te gebruiken voor een eigen onderdak.

Sinclair | 14-10-21 | 00:13

Go Geert zo is het vol is vol

Hapselaar | 13-10-21 | 22:52

Toch wel een foutje in zijn toespraak, hij zegt "Nederland is van ons". Dat moet natuurlijk "Nederland was van ons" zijn.

Patatter | 13-10-21 | 22:15 | 1
-weggejorist-
ger1306 | 14-10-21 | 00:02

Overal cameratoezicht en binnenkort geen mogelijkheden meer om met cash geld te betalen, zo houden ze het straks in de klauwen. Ideaal is anders, maar dit is waar door het clubje voor gekozen is. De elite verdient er dik aan, omdat de belangen van multinationals optimaal worden gediend. "And the world will live as one ...".

Watching the Wheels | 13-10-21 | 21:24 | 2

Er zullen heus wel een paar multinationals zijn die er aan verdienen, maar wat erger is dat u uw schoonmaker(ster) niet eens meer zwart kunt betalen, of je auto wilt verkopen. Alles is plotsklaps wit. Iedere transactie is zichtbaar voor de overheid, dat is nog erger dan een paar camera's op de straathoek.

Rdock | 14-10-21 | 01:08

Wilders moet het niet hebben over later politici voor een 'tribunaal' laten verschijnen. Dat doet te veel denken aan een soort 'bijltjesdag', of het Tribunaal van Nuremberg, of het Joegoslavië Tribunaal hier bij mij om de hoek, waar oorlogsmisdadigers terecht staan.

Hij had moeten zeggen dat hij hoopt dat bepaalde politici zich later nog eens moeten verantwoorden in een parlementaire enquête aangaande het totaal failliete asielbeleid.

Dat overdrevene en 'over the top' gedoe van hem is wat ik op hem tegen heb. Hetgeen jammer is, want hij noemt allerlei valide punten. Ook ik ben ervoor de 'asielinstroom' zo snel mogelijk terug te brengen naar nul, en alles wat hier niet hoort er eindelijk eens uit te flikkeren.

Nou ja, eea gaat hier nier snel gebeuren. Ik vestig mijn hoop maar op landen als Denemarken en Oostenrijk, die in deze hele kwestie een soort 'gidsland' in de EU zijn, en op EU-lidstaten met buitengrenzen; je ziet dat die landen steeds effectiever en zakelijker hun buitengrenzen gaan verdedigen tegen al die derdewereldlanders die zichzelf hier uitnodigen. Alle Gutmenschen - hier en in Brussel - spreken ''Ah, jakkie, bah'' van die hekwerken op de buitengrenzen en het 'pushback' beleid op de zeegrenzen, maar ik zie gelukkig dat betreffende landen zich daar steeds minder van aantrekken.

Dr_Johnson | 13-10-21 | 21:12 | 1

Hij had moeten zeggen dat hij hoopt dat bepaalde politici zich later nog eens moeten verantwoorden in een parlementaire enquête aangaande het totaal failliete asielbeleid.... Dat zou inderdaad veel beter zijn.

Rdock | 14-10-21 | 01:10
-weggejorist-
Ervaringsdeskundige | 13-10-21 | 21:09

Voor iemand die in acute nood is, staat mijn huis open. Maar als de nood over is, wordt hij ook geacht weer te vertrekken. Het zou nogal absurd zijn als iemand bij noodopvang mede-eigenaar van mijn woning zou worden. Dan zou ik niemand meer opvangen.
Dat is dus precies waarom Wilders tegen het opvangen van asielzoekers is.
Het ontbreekt aan een terugkeerbeleid.

Lentehaas | 13-10-21 | 20:53 | 7

@Aal-van-Minervui | 13-10-21 | 21:18:

Er lopen hier een paar mensen rond die dagelijks opscheppen over hun rijkdom, hun internationale connecties, hun fantastische carrieres, hun verre reizen en hun meerdere huizen, boten, etc. Het lijkt mij dat degenen die dat echt allemaal hebben daar niet over hoeven op te scheppen.
Dat moet vooral het gebrek aan controleerbare feiten en logische argumenten opvullen.

Dandruff | 13-10-21 | 22:07

Immigratie en subsidies zijn het verdienmodel van Moslims, ik neem aan dat u dit bedoelt

P. Breidel | 14-10-21 | 00:51

@Red shirt | 13-10-21 | 21:09: Een verdienmodel, waar hebt u het over? Slaap lekker verder, welterusten.

Rdock | 14-10-21 | 01:12
▼ 4 antwoorden verborgen

Hoeft voor mij niet meer. Alle gevluchte ex-Moslims die ik leerde kennen via documentaire en vrijwilligers werk die zijn (over een periode van 10 jaar) een voor een uit Nederland geëmigreerd. De laatste Pakistaan is net vertrokken. Al mocht ik hem geen Pakistaan meer noemen. Hij wilde Iers zijn.

GeheidEenGeit | 13-10-21 | 20:47 | 2

Over hoeveel mensen hebben we het? Stuk of tien?

halfvolle glas | 13-10-21 | 21:03

Van Paki naar Paddy, logisch.

quigg | 14-10-21 | 07:07

Het is wél een vaststaand economisch gegeven dat veel immigranten uit een ander taalgebied pas na meerdere generaties van economische toegevoegde waarde kunnen zijn. Tot die tijd is het vooral betalen en verdrukking van de onderklasse.

Wilders heeft een punt.

van heinde en verre | 13-10-21 | 20:43 | 4

@Red shirt | 13-10-21 | 21:12: Wat is er mis met de Schilderswijk?

Here's Freddy | 13-10-21 | 21:29

@Red shirt | 13-10-21 | 21:12:
Dat lijkt me ook heel lastig daar nog plek te vinden.Dat zit inmiddels al overvol met allochtoniers.

roberto9715 | 13-10-21 | 21:29

Geen echt wonder, als een (blanke) autochtoon een partner treft zal het niet zo gauw een onopgeleid varken uit een bergdorpje zijn waar nog nooit een tandarts is geweest. Selectie op "useful immigrants", dat doen ze in Nieuw-Zeeland al minimaal 40 jaar, zwervers komen er niet in.

Sneerpoets | 13-10-21 | 21:29
▼ 1 antwoord verborgen

Het grootste probleem is dat heel veel mensen door decennialange indoctrinatie de asielwetgeving als een soort vaststaand gegeven zien, iets wat er 'van nature' is. Dit soort mensen staat er niet eens bij stil dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat mensen van buiten Europa hier asiel zouden moeten krijgen. Voor 1951 hadden we geen VN-vluchtelingenverdrag. Dus voor ons en/of onze ouders, grootouders- overgrootouders en betovergrootouders was asielwetgeving helemaal niet 'vanzelfsprekend'. En dat veelbesproken vluchtelingenverdrag garandeert bovendien helemaal niet dat asielzoekers hier automatisch in de asielprocedure moeten komen.

Waarom moeten (vaak analfabete) mensen uit pré-industriële landen als - bijvoorbeeld - Eritrea, die via een trits aan veilige, en zelfs een aantal welvarende landen (die iets minder welvarend zijn dan Nederland, zoals Italië), in post-industriële landen als Nederland aankloppen?

"Ze zijn hier nu eenmaal, DUS we moeten ze opvangen", dat soort dom kip-zonder-kop-iedereen-napratend gelul.

Wilders is in hun ogen UITERAARD een racist. Misschien voor sommige linkse gristengekkies (= dus géén SGP-christenen) zelfs een soort satan. Want hij is erop tegen dat deze mensen hier asiel krijgen. Dús racist, fascist, (neo-)nazi of satanist.

Probeer dat soort volledig gehersenspoelde mensen maar eens wijs te maken dat in landen als Japan (125.507.472 inwoners in 2020, aldus 'Wiki') het DOODNORMAAL is dat asielzoekers kunnen ophoepelen. Daar wil men namelijk geen asielzoekers, want dit ziet men als bedreiging voor de Japanse cultuur (idem voor gastarbeiders uit bepaalde gebieden). En de meeste Japanners staan achter dit beleid!

Slim volk!

Een handvol door de VN toegewezen asielzoekers krijgt - onder uiterst strikte voorwaarden - weliswaar asiel, maar dat is altijd TIJDELIJK. Maar géén uitzicht op een permanente verblijfsvergunning. Laat staan de Japanse nationaliteit.

Helaas is men in (West-)Europa (nog) niet zover. Als men hier ooit zover zal komen.

Wilders' opmerkingen (oplossingen zijn het niet, want het is - helaas - allemaal niet zo gemakkelijk) zijn iets anders dan die van JA21. Maar zowel de PVV als JA21 hebben als doel de massa-immigratie van kansarme- en kansloze migranten in te dammen.

Mijns inziens zijn de voorstellen van JA21 realistischer. Bovendien is JA21 niet per definitie uitgesloten door de VVD en het CDA, hetgeen een potentiële coalitie CDA-VVD-JA21-? bij de volgende verkiezingen een realistische optie maakt.

Maar dat maakt een stem op de PVV niet per se nutteloos; wordt die partij groot genoeg, dan kun je er niet omheen. En daarnaast is Wilders altijd een ideale 'rattenvanger' voor mensen die sociaaleconomisch links willen stemmen en tegelijkertijd immigratie-kritisch zijn.

Zodat 'linkse' partijen die vóór de motie-Belhaj (788) hebben gestemd, en hieronder ziet u de partijen die zich daaraan schuldig hebben gemaakt, in ieder geval die stemmen niet (meer) kunnen krijgen. En dat is maar goed ook. Dank daarvoor dus, meneer Wilders c.s.
www.tweedekamer.nl/kamerstukken/detai...
(op "detail stemming" klikken onder "aangenomen met handopsteken").
P.S. Enne Joost, ondanks dat de motie hoe dan ook zou zijn aangenomen, moet je de volgende keer wél bij de stemming aanwezig zijn hè.

Kompromat | 13-10-21 | 20:14 | 3

Goede regel chef!

OuweOuweLekkerMauwe | 13-10-21 | 20:29

Sorry, goede tegel. Of regels. Haha. Proost.

OuweOuweLekkerMauwe | 13-10-21 | 20:29

Dat van Japan heb ik ook gelezen. Die lieten in een heel jaar iets van elf (11) asielzoekers toe en dat vonden ze zelf behoorlijk ruimhartig.

quigg | 14-10-21 | 07:11

Hoe graag ik op Geert zou willen stemmen helaas heeft hij zich in een politiek onmogelijke situatie geplaatst'
Ik zou zeggen neem wat rust strijder en schuift Bosma naar voren en kleed de partij opnieuw aan zodat het onmogelijk wordt de partij te negeren .
Je vangt immers meer vliegen met stroop dan met stront , en ik voorzie minimaal net zoveel stemmen als de vervloekte vvd

witchmaster | 13-10-21 | 20:08 | 2

Ik vind alleen Bosman geen 'uitstraling' hebben. Aan de andere kant, dat heeft Rutte ook niet.

appeltjesgroeneweide | 13-10-21 | 20:11

@appeltje dan Fleur naar voren schuiven. Zou wel machtig zijn als PVV dan ineens de grootste word en ze de (eerste vrouwelijke) premier mogen leveren. Ik denk dat Kaag zichzelf ophangt als dat gebeurd. Maar inderdaad Bosma mist het charisma, maar anderzijds heb ik Omtzigt daar ook nog niet op kunnen betrappen. Maar het word tijd dat Geert een stapje opzij doet, en anderen naar voren schuift. Hij loopt richting de 60 en wie weet kan hij nog wat jaren zonder security en safehouses doorbrengen, ik denk dat zijn vrouw dat na al die tijd ook wel wenst en verdiend.

WibionFire | 13-10-21 | 22:16

Het worden er 2100 minstens, lees ik op TT

tantesidonia | 13-10-21 | 20:02 | 1

Straks bij U in de voortuin .

OuweOuweLekkerMauwe | 13-10-21 | 21:11

Benieuwd welke omstandigheid of voorval Wilders heeft doen besluiten tot deze uithaal.

Amsterdamsko | 13-10-21 | 20:00 | 1

De formatie besprekingen?

Harrie-Couvert | 13-10-21 | 23:45

Ik denk dat los van 1-3 zetels Geertje aan zijn plafond zit helaas. Toch teveel geassocieerd met anti mossel in vinex verNederland. En witten in de vinex hebben nou eenmaal geen last van mossels in hun contreien.

Gelukkig biedt Martin Bosma nog enig soelaas met zijn gebash op DDR666 en de NPO. Maar buiten onze bubbel kent niemand hem.

Graaf_van_Hogendorp | 13-10-21 | 19:24

Piet Hein Donner zei het immers in 2006 al: "wanneer een meerderheid van de bevolking hier de sharia ingevoerd wil hebben, dan gebeurt dat ook".

philia | 13-10-21 | 19:20 | 2

Dan moet de grondwet toch gewijzigd worden en daarvoor is toch een 2/3e meerderheid voor nodig?
Dat scheelt al gauw 10 jaar.

Bootvisser | 13-10-21 | 19:36

Als ik zie hoe snel die woke shit en corona-regels door ieders strot geduwd word zonder protest, voorzie ik dat we over 5 jaar de eerste stemming hiervoor in de kamer hebben. Schepen zijn we, en Allah heeft z’n kaplaarzen al aangetrokken.

WibionFire | 13-10-21 | 22:19

Willen wij minder of meer immigranten? Meer meer meer! Dan gaan wij dat regelen!

thanseeuwen | 13-10-21 | 19:12 | 1

Dank je Sieg!

BadPatNL | 13-10-21 | 19:27

Woord voor woord helemaal eens met heer Wilders.

VP732 | 13-10-21 | 19:08

Ik stem slechts voor 1 ding. Minder immigratie. Hup Wilders dus.

Lorejas | 13-10-21 | 19:04

Op Geert stemmen is het domste wat je kan doen. Niemand wil met hem samenwerken.

PeterJanssen | 13-10-21 | 18:46 | 9

Het kan ook anders - Zie Denemarken, waar de grootste rechtse partijen niét worden tegengewerkt (Wat onder Rutte werkelijk aan de hand is), en hierbij komend - Rechtse insteekpunten worden wél in een regeer akkoord meegenomen.

Het is niet voor niets dat landen als DK en ook Zwitserland, tegen (massa) immigratie zijn gekant. Men beschermt hiermee de eigen, verkregen welvaart.

Nederlandop1 | 13-10-21 | 19:19

Voorsorteren op deze blokade is het domste wat je kan doen: dat is precies wat het partij-kartel wil. En geloof me, niets heeft zo weinig ruggengraat als de huidige politici in Nederland, zodra Geert 35%-40% van de stemmen krijgt gaan de zogenaamde weigeraars draaien

Revolución | 13-10-21 | 21:14
▼ 6 antwoorden verborgen

Geertje Wilders luistert goed naar de vox populi, en daar past hij zijn campagne op aan. Denk dat zijn uiterste houdbaarheidsdatum nu wel in zicht komt.

Zenzeo | 13-10-21 | 18:35 | 1

Ja, want het gaat tenslotte hartstikke goed in Nederland.

Plaktong | 13-10-21 | 18:41

Is het niet handiger dat als al die gasten zo graag hierheen komen, dat we van plek wisselen en wij daarheen gaan? Kunnen zij het dure gas gaan betalen en zitten wij lekker de hele dag met wat zand tussen de tenen te spelen.

Met_baard | 13-10-21 | 18:23 | 1

Top goed idee ik doe mee

Cocacolasinas | 13-10-21 | 18:36

Lekkere rant weer van Geert! Of het veel stemmen zal opleveren weet ik niet, maar de toon voor de oppositie is gezet. Op papier ben ik een echte VVD-er in de praktijk levert de VVD niet op de punten waar Geert heel terecht op rant.

En misschien moet je wel naar nul. Het is bijna mens onterend de huidige situatie voor de asielzoekers. Als je geen grenzen stelt krijg je grenzeloos gedrag en eindeloze instroom. Als je het klimaat kunt ‘redden’ een bevolking thuis kunt op sluiten en roken asociaal kan maken, dan kun he ook de vluchtelingenstroom managen. Dus het is politieke onwil.

ratelaar | 13-10-21 | 18:20 | 9

@Red shirt | 13-10-21 | 18:38: De derde rijkste ja, maar daar word niet bij vermeld dat we ook het tweede land zijn met de hoogste belastingdruk om alle uitvreters te kunnen betalen zodat ze rustig blijven en hun vrienden uit de zandbak kunnen vertellen hoe goed het hier is. Onder aan de streep houden we niet zoveel over, als er al over gehouden wordt.

brie-de-penis | 13-10-21 | 19:38

Er zijn simpelweg te veel mensen op deze aardbol te bestempelen met een " kutleven" in een "kutland". Als dat de criteria is die het nu dus blijkt te zijn om hier te mogen komen kunnen we wel inpakken. Dat is simpelweg demografische genocide, iets wat ik niet vind deugen of als nobel te bestempelen is.

Aal-van-Minervui | 13-10-21 | 21:27
▼ 6 antwoorden verborgen

Ik stel voor een cordon sanitaire tegen extreem populistische partijen als D66 en Groen Links

Boeddha18 | 13-10-21 | 18:17

Geert Wilders zet zijn grijsgedraaide plaat met opruiende kletskoek maar weer eens op. En wat is zijn rendement na al die jaren? Nul! Helemaal niets! Wilders, Bosma, Gras en hoe al die engerds allemaal mogen heten steken maandelijks een mooie toelage in hun zak en gaan verder met hun achterban naar de mond praten terwijl iedere weldenkende parlementariër niets met de PVV te maken wilt hebben. Volksverlakkerij, meer is de PVV niet.

Red shirt | 13-10-21 | 18:13 | 19

"En wat is zijn rendement na al die jaren? Nul! Helemaal niets!"

Dat komt omdat de hoog op het moraalpaard gezeten deug-ruiters van het partij-kartel er al jaren uitstekend in slagen om dik anderhalf miljoen kiezers met hun terechte & oprechte zorgen in een stilstaande strontkar te stoppen.

Een 'sanitair' cordon, heet dat.
Dit onwelriekende proces wordt - ten onrechte - ook wel 'democratie' genoemd.
Geen wonder dat er dan geen 'rendement' is, behalve een hoop frustratie. Die overigens vroeg of laat geheid gaat overkoken.

".... terwijl iedere weldenkende parlementariër niets met de PVV te maken wilt hebben."

Dus u noemt het merendeel van ons parlement "weldenkend?"
Ha.
Haha.
Hahahaaaahaha!
Haaaaaahohooooojjojojoj!!
(En sorry dat ik door het proesten mijn verse hete koffie met volle koemelk op uw vegan-sneakers mors....).

Peter Emile | 13-10-21 | 19:29

@Red shirt | 13-10-21 | 19:15: Na jouw "Tot slot" toon je juist aan dat je het niet snapt. Er zullen best wel idioten zijn die dat zeggen maar denk niet dat Wilders ook maar iets heeft geroepen heeft dat ook maar een beetje in de buurt komt van wat jij schrijft.

NLgaatnaardeklote | 13-10-21 | 19:53

@Red shirt | 13-10-21 | 18:40: Hee, een Christenunie stemmer!

Here's Freddy | 13-10-21 | 21:08
▼ 16 antwoorden verborgen

Geert is echt woke. Als enige.

Normpje | 13-10-21 | 18:09

Hee. Er komen kennelijk verkiezingen aan.. ik kijk er naar uit hoor, maar had graag gewild dat het om 2e kamer verkiezingen ging.

Bosma had mijn stem al. In een goeie democratie is oppositie belangerijker dan coalitie.

GroningerBelg | 13-10-21 | 18:05

Wilders vertelt een consistent en begrijpelijk verhaal.

Rhenium | 13-10-21 | 18:05 | 1

Voor een Limburger een unicum

Roorda van Eyssinga | 13-10-21 | 18:11
-weggejorist-
LiberoTroll | 13-10-21 | 18:00 | 1

Dat idee van een tribunaal is niet meer dan logisch en humaan. Helaas is de islamisering al zo ver dat Wilders zelf op een shariatribunaal kan rekenen. Ik blijf Wilders, Bosma en andere verzetshelden door dik en dun steunen.
Nul is nul.

#Wilderswhatelse?

K. Westergaard | 13-10-21 | 18:00 | 8

@mr_awesome | 13-10-21 | 19:34:

Ik baseer mijn stem niet op statistische gegevens maar op principes, maar daar heb jij weinig last van begrijp ik.

K. Westergaard | 13-10-21 | 23:35

@K. Westergaard | 13-10-21 | 23:35: Van een ezel zeggen ze dat hij zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot. Je kunt principes hebben en slim zijn. Het is geen of of.

mr_awesome | 14-10-21 | 07:55
▼ 5 antwoorden verborgen

Knet-ter-gek mevrouw die voorzitter.
Knet-ter-gek.

Toetsenbordcomplex | 13-10-21 | 17:59

Als de asielzoekers naar nul instroom gaan is Geert zijn standpunten kwijt.

dhrat | 13-10-21 | 17:58 | 11

@BobDobalina | 13-10-21 | 18:01:
Hm, in Amerika STAAT op elke hoek van de straat een Amerikaanse vlag.
En niet alleen op elke hoek.
Maar daar zijn ze ook trots op hun land.
Meer en betaalbare sociale woningen is ook niet verkeerd.
En wat minder "weg met de witmang en zijn koloniale geschiedenis" trekt mij ook wel aan.
Als u dat een oostblok vibe vindt, dan kan ik begrijpen waarom er zoveel Nederlanders die kant op emigreren.

Roadblock | 13-10-21 | 19:09

@Roadblock | 13-10-21 | 19:09: ongeveer de helft van Amerika haat inmiddels het eigen land. Is allemaal racistisch, transfobisch en white supremacy en moet kapot voor socialisme blijkbaar.

snakedogman | 14-10-21 | 08:06
▼ 8 antwoorden verborgen

Go Geert Go!

rampelaar | 13-10-21 | 17:56

Asiel blijven geven is als een veel te dikke man die zichzelf dood gaat eten.

Patje | 13-10-21 | 17:55

Ja maar komt er nog een topic over Charlotte de Witte op het ADE?

Piet Karbiet | 13-10-21 | 17:51

Op het plaatje zie ik 100.000. is dat per jaar? Heb het gevoel dat alleen al in NL zoveel per jaar binnenkomen.

Hadena | 13-10-21 | 17:44

Tsjah, spotje had ook tien jaar geleden opgenomen kunnen zijn. Zijn boodschap wordt wat sleets.

* Il Principe * | 13-10-21 | 17:44 | 10

@van Oeffelen | 13-10-21 | 17:59: In single malt dan, net een deal gedaan met 75 procent winst.

uisge baugh | 13-10-21 | 18:07

En alle migranten gaan ooit ook weer "vergrijzen"

Boeddha18 | 13-10-21 | 18:14

@van Oeffelen | 13-10-21 | 17:53:
Mja, wie profiteert daar ook alweer van?
Die kleine groep die er voor zorgt dat Nederland gemiddeld het rijkste inkomen heeft?
Ten koste van de grote groep wiens inkomen alleen maar achteruit gaat.

Roadblock | 13-10-21 | 19:13
▼ 7 antwoorden verborgen

Klaver verantwoordelijk voor het asielbeleid? Sinds wanneer nam die kerel dan deel aan een kabinet?

Tostiapparaat | 13-10-21 | 17:42 | 2

Stemmingen en moties in de Tweede kamer natuurlijk.

kortebroek | 13-10-21 | 17:57

Hij is kamerlid en kamerleden hebben op sommige dossiers invloed. Vooral op deugpuntendossiers.

aflaatverkoper | 13-10-21 | 18:03

We kunnen hoog en laag springen, we kunnen in de meerderheid zijn maar asieleisers zullen hoe dan ook in grote getalen komen.

Patje | 13-10-21 | 17:41 | 5

Volgens mij konden de grenzen vorig jaar met de lock down opeens wel allemaal dicht. In no time.

Boeddha18 | 13-10-21 | 18:12

Die meerderheid zijn we snel kwijt. Maak het sommetje maar de blanke Nederlander krijgt gemiddeld 1,8 kind, de niet blanke 4 daar bovenop een instroom van 1000 niet blanken per week. Vraag reken uit wanneer de blanke in de minderheid is.

Sieg Hein | 13-10-21 | 18:13

Daan bewaak je de grenzen en zet je ze in groten getale ook weer uit. Asielzoekers komen alleen naar landen waarvan ze weten dat ze bijna zeker toch wel kunnen blijven, eindeloos op kosten van de belastingbetaler kunnen procederen, gratis geld krijgen, niet hoeven te integreren en liefst ook nog door naïeve meisjes en huisvrouwen op het station wordt opgewacht met spandoeken "refugees welkom".

snakedogman | 14-10-21 | 08:11
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat Greet zegt: nul is nul en vol is vol.

knutsel_ | 13-10-21 | 17:38

Niet doen, Greet, niet over Tribunalen beginnen. A: schrikt dat de mensen af en B; als het bijval krijgt zullen Rutte en Kaag alles op alles stellen om alsnog de formatie te doen slagen. Gewoon maar verstandig zijn en wachten tot ze elkaar de spreekwoordelijke hersens inslaan, gebeurt vanzelf wel zolang je ze geen gemeenschappelijke vijand geeft.

Graaisnaaiert | 13-10-21 | 17:38 | 3

Inderdaad, tenzij hij weet wat wij niet weten.
Maar soms moet je gewoon even geduld hebben.

Bolder | 13-10-21 | 17:40

Is wel waar.

aflaatverkoper | 13-10-21 | 17:40

Tja, of een tribunaal, of we moeten Nederland een andere naam geven, want dit land lijkt totaal niet meer op het land van 100 jaar geleden en dat is respectloos naar die blanke Nederlanders van vroeger toe..

helodia | 13-10-21 | 17:53

Denemarken had in het hele tweede kwartaal van dit jaar 342 asielzoekers.
Bij ons meldt zich dat aantal in twee dagen.

wapster | 13-10-21 | 17:36 | 3

Volgens mij 1000 afgelopen 2 weken ofzo?

Tostiapparaat | 13-10-21 | 17:42

Gelijk hebben of gelijk krijgen zijn totaal verschillende zaken.

"We hebben een potje met vet
al op de tafel gezet.
We hebben een potje potje pothetje
al op de tafel gezet".

Tot nu toe wist niemand wat de tekst van dit liedje betekende.
Nu wel.

aflaatverkoper | 13-10-21 | 17:35

Hij is toch van het nummer Break My Stride?

Patje | 13-10-21 | 17:34

Vraagje. Zijn wij nog steeds met meer?

NLgaatnaardeklote | 13-10-21 | 17:34 | 1

In de grote steden in ieder geval niet

speed48 | 13-10-21 | 17:44

De algehele toon is vijandig. Dat is niet slim van Geert, want zo krijgt hij terug wat hij geeft.
Benoemen van wat wel goed is gegaan met immigratie, benoemen dat criminaliteit ook onder autochtonen voorkomt, benoemen dat er immigranten zijn die een voorbeeld zijn voor velen in ons land. Dan de keerzijde benoemen: de druk op het ecologisch systeem, de vraag naar woningen en energie, de vraag naar zorg, de toenemende bevolkingsdichtheid (niet het woord leefruimte gebruiken). De woorden van minister Broekers-Knol gebruiken dat er sprake is van een braindrain in de landen die juist zo veel behoefte hebben aan mensen met gezond verstand
Concluderen dat iedereen gebaat is bij een restrictief immigratiebeleid:
De Nederlanders
Het Milieu
De Landen van Oorsprong
Heel Europa
De Hele Wereld.

Blijf wonen in eigen land
Dan is er niets aan de hand.

Maar ja, Geert staat symbool voor De Schreeuw van de Meeuw. Samen met Het Gehuil van de Uil gaat dat nog wat worden. Niet dus.

Arnold Layne | 13-10-21 | 17:34 | 2

In plaats van de boze witte man, zou hij inderdaad de invoelende witte man moeten zijn, maar onder de streep dezelfde conclusie, er kan bijna niets meer bij.

Het brein erachter | 13-10-21 | 17:41

Uiteindelijk moet het dus over de vorm gaan en niet over de inhoud; die staat al een huis overigens. Duidelijk.

Aal-van-Minervui | 13-10-21 | 21:43

Heeft Katie Piri haar afschuw al uitgesproken? Dan weet ik dat Geert op de goede weg zit.

amateurrr | 13-10-21 | 17:31

Je krijgt een verblijfsvergunning en wat doe je dan?

Vakantie houden in het land dat je z.g was "ontvlucht" omdat het daar niet veilig zou zijn.
========
Tot 80.000 Eritreërs komen vakantie vieren thuis: ‘Eritrea Asiel Holiday Tours’

Het kabinet beloofde eerder op te treden tegen dit gedrag, maar de Telegraaf onthulde eerder deze week dat tot nu toe geen enkele Eritreër zijn verblijfsvergunning ingetrokken zag omdat hij of zij thuis vakantie vierde. Volgens een woordvoerder van het ministerie van Veiligheid en Justitie is dit omdat weinig Eritreërs op vakantie gaan in hun thuisland.

wnl.tv/2017/04/02/vluchtelingenpoliti...

Swieberj | 13-10-21 | 17:31 | 1

U denkt nog steeds dat we ( onze volksvertegenwoordigers ) die mensen weer kwijt willen? Kom nou toch.

Graaisnaaiert | 13-10-21 | 17:39

Mijn stem heb je nog steeds Geert. Pak al die pannenkoekiërs maar flink aan in de kamer.

Gaat het niet dan? | 13-10-21 | 17:30

Het Deens asielsysteem ook in Nederland invoeren, wat JA21 wil, lijkt mij een stuk kansrijker dan de plannen van de PVV. En ook goed genoeg. Er is dus al een land dat het zo doet. Het werkt. En het is een land in de buurt dat nogal op Nederland lijkt.

Sitting_targets | 13-10-21 | 17:30 | 6

@Dr.Utker | 13-10-21 | 17:33: Ja21 doet dat wel, maar het is wat minder vaak in het nieuws. Geert is nieuws vanwege zijn extremere opvattingen; in de nuance is echt helemaal niemand geinteresseerd.

Muxje | 13-10-21 | 18:18
▼ 3 antwoorden verborgen

Zelfs als een asielzoeker (= illegale migrant) fraudeert krijgt hij/zij een verblijfsvergunning.
========

'Duizenden asielzoekers fraudeerden voor generaal pardon'

www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/art...

Swieberj | 13-10-21 | 17:27 | 2

Met hulp van advocaten!

Mr_Pikibelly | 13-10-21 | 17:44

Ik wil een NPO programma waarin journalisten asielliegers interviewen. Ze moeten natuurlijk wel alles laten zien op de NPO en niet alleen de knuffelkant van asieleisers.

Patje | 13-10-21 | 17:50

Zou Geert zijn buitenlandse vrouw ook het land uitzetten? Die EU-migranten maken ons land pas echt vol.

Festen | 13-10-21 | 17:27 | 8

Ook migranten die wel werken, maar onder HBO niveau en bijbehorende belastingafdracht kosten de staat geld. Want ze maken gebruik van de zorg, kinderen gaan gratis naar school en andere voorzieningen en toeslagen.
Daarom mag je Canada ook alleen in met HBO of hoger + een baangarantie van een bedrijf daar. Vluchtelingen laten ze jaarlijks enkele toe, op humanitaire gronden.

Het brein erachter | 13-10-21 | 17:46

Geert heeft het toch niet over uitzetten van migranten(behalve de illegalen), maar over het niet meer toelaten.

Kowalski11 | 13-10-21 | 18:13

@Sitting_targets | 13-10-21 | 17:34:
Die gaat wel op een Afghaanse piem0l zitten. of een Somalische. Een Syrische. Een Irakese. Kortom, genoeg piem0ls om uit te kiezen. En er komen momenteel 1000 extra piem0ls per week bij om uit te kiezen, dus geen medelijden met die vrouw.

Graaisnaaiert | 13-10-21 | 18:24
▼ 5 antwoorden verborgen

PVV immer.
Weliswaar Bosma of Agema maar sowiedo PVV

de_beer_van_de_meer | 13-10-21 | 17:27 | 4

Beertema vind ik ook goed.

VanBukkem | 13-10-21 | 17:29

Bosma hier. Heeft uitmuntende wetskennis en weet wat er omgaat in de samenleving.

2voor12 | 13-10-21 | 17:31

@VanBukkem | 13-10-21 | 17:29: Bosma, Agema, Beertema - het lijkt wel of het suffix -ma in de naam bepaalde kwaliteiten geeft.

entwederoder | 13-10-21 | 17:32
▼ 1 antwoord verborgen

Ligt het aan mij of is Geert milder geworden met het verstrijken der jaren?

VanBukkem | 13-10-21 | 17:26 | 4

Nee. Hij was altijd al een milde, maar hard op de onderwerpen waar hij zich zorgen maakt.

Naall | 13-10-21 | 17:32

U bent sarcastisch?

FordPrefect | 13-10-21 | 17:33

Ja, leek mij ook al dat Geert wel erg aan het schuiven is naar het midden. Het mag wel wat feller.

Witte_Kneus | 14-10-21 | 06:24
▼ 1 antwoord verborgen

Da's dan weer het enige voordeel van de enorme prijsstijgingen waar we nu mee geconfronteerd worden.
Men wil eerst het vreten, en dan de moraal. Zodoende gaan de moralistische deugdrampartijen wiens programma's onbetaalbaar zijn voor modaal en alles wat daaronder zit hier enorm veel zetels op verliezen. Tenzij Rutte tot de verkiezingen de koopkracht weet te stutten met nog meer gratis geld, maar dat zie ik niet snel gebeuren.

Abject | 13-10-21 | 17:25

Sietse Fritsma 'Kaag moet politieke biezen pakken' v Salima Belhaj, Pieter Omtzigt - Tweede Kamer

youtu.be/aI_lgLXjSUM

Swieberj | 13-10-21 | 17:24

Geert kap er gewoon mee trekken aan een dood paard in dit schijtland.

U-boot | 13-10-21 | 17:24

Is dit opgenomen in de studio van Pat Condell?

Captain Pervert | 13-10-21 | 17:23

Het huidige beleid is een voedingsbodem voor een hoop onrust.
De onrust wordt groter en groter.
Waarom wachten totdat het finaal mis gaat?
Oh ja, dan kunnen ze wapvingeren naar Henk& Ingrid.
De verantwoordelijkheid ligt voor 100% bij de overheid.
Als ik Geert was, zou ik proberen iets minder boos over te komen, neemt niet weg dat ie de waarheid spreekt.

Ruimedenker | 13-10-21 | 17:23 | 1

Omdat we laf zijn.

gato | 13-10-21 | 17:36

Goed bezig Geert, mijn stem krijg je al sinds Pim niet meer verkiesbaar is.

Veepert | 13-10-21 | 17:22 | 2

kabinet Fortuyn 5 zou het goed gedaan hebben. Net als de vier er voor.

Dr.Utker | 13-10-21 | 17:23

Pim was zo goed, dat zijn dode kadaver gewoon verkiesbaar zou moeten zijn. Zelfs vanuit zijn graf zegt die man zinnigere dingen dan Klaver, Kaag en Ploumen.

Captain Pervert | 13-10-21 | 17:30

‘Trapt af’
Hij is voetballer?

Einde van de Domheid | 13-10-21 | 17:22 | 2

Nee, glazenwasser.
Zo beter?

Ruimedenker | 13-10-21 | 17:24

Maar 'we' zijn zo rijk. Het gaat zo goed hier. Laat uw kinderen en kleinkinderen nog wat langer wachten op het bemachtigen van een woning en schik in. Wees eens sociaal. Wees eens lief. Betaal gewoon wat meer. En meer. En meer.

Deflatiemonster | 13-10-21 | 17:22 | 2

En de wachtlijsten in de ziekenhuizen zijn ook nog niet lang genoeg.

Pietie | 13-10-21 | 17:48

en meer

Boeddha18 | 13-10-21 | 18:08

Blokkeert iedereen de moeder op Twitter, noemt z'n partij Voor de vrijheid. Dat heb ik nooit begrepen.

HankHill | 13-10-21 | 17:22 | 8
▼ 5 antwoorden verborgen

Tja, en maar iedereen keer op keer op VVD en D66 stemmen. Asieltuig zal nooit stoppen met die naieven stemmelingen in ons midden.

luukeeeeeert | 13-10-21 | 17:22 | 1

Het zijn de instromiers die VVD stemmen. Daar komen we dus nooit meer vanaf.

Dwaalgast | 13-10-21 | 17:31

Boodschap is goed, alleen... iets te direct. Maar sinds hij de PVV is en niemand de boodschap kan veranderen, vraag ik me wel af hoe je mensen wil bereiken?

VoltaireJohn | 13-10-21 | 17:22

You had me at "tribunaal".

Asteroid-B612 | 13-10-21 | 17:22

Alle Marokkanen terug naar Istanbul !!

Diederik_Ezel | 13-10-21 | 17:21 | 2

Hij is goed.

van Oeffelen | 13-10-21 | 17:55

Die 2 uitroeptekens verraden u.

Purk | 13-10-21 | 18:05

Zeau! De stemming zit er weer in, Greet

Tobi | 13-10-21 | 17:19 | 1

3 seconden voor de opname stootte hij zijn kleine teen, dat merk je duidelijk.

Captain Pervert | 13-10-21 | 17:26

Aftellen naar het punt dat wappies ook dit topic proberen te kapen door over Covid-19 beginnen. 3,2,1....

R. Skickr | 13-10-21 | 17:18 | 7

Dat is toch alleen bij Facebook discussies zo?

Captain Pervert | 13-10-21 | 17:30

Het benne Covid-19!!!!

Smeggel | 13-10-21 | 18:03
▼ 4 antwoorden verborgen

De asiellovers (links en rechts) hebben 50 jaar lang hun zin gehad, tijd om eens naar de andere helft van Nederland te luisteren.

Patje | 13-10-21 | 17:17 | 4

Met een kort rokje ? Dan vráág je er ook om: is uitlokking en bovendien triggeren van bepaalde hormonen van bepaalde 'Nederlanders'

Tinie | 13-10-21 | 17:48

Jongere, middelbare én oudere bepaalde "Nederlanders".

Tinie | 13-10-21 | 19:58
▼ 1 antwoord verborgen

"de buitenlanders die zich vergrijpen aan onze vrouwen en dochters" en "het huidige bewind moet voor een tribunaal verschijnen". Originele gedachten. Angst creeren en asielzoekers als zondebok voor de huidige problemen aanwijzen. Ook een bekend truukje. Doet me wel ergens aan denken, maar wat ook al weer....(nee, geen godwin)

BobDobalina | 13-10-21 | 17:17 | 12

Op de genuanceerde manier is het tot nu toe nog niemand gelukt in de Nederlandse politiek. Er is geen "klimaat"probleem, er is een immigratieprobleem. Mijn huis kan ca. 8 mensen huisvesten en ik kan ze te eten geven. Maar als het er 25 worden dan hebben ik en mijn andere 7 medebewoners een probleem.

Boeddha18 | 13-10-21 | 18:06

Welke fascisten deden dat nog meer… toch een godwin. Sue me

YoMoms | 13-10-21 | 19:52

Niks "zondebok", er zijn daadwerkelijk problemen met asielzoekers/immigratie. Overbevolking, huizenmarkt, sociale en culturele spanningen, enorme kosten, criminaliteit, geen integratie, islamisering... of ontkent u dat?

snakedogman | 14-10-21 | 08:21
▼ 9 antwoorden verborgen

Als hij dit nou met een tandje minder schuim op zijn bek zou zeggen kreeg hij veel stemmen denk ik.

Fuck_The_Koekoek | 13-10-21 | 17:17 | 1

Ja, het mag best iets minder opgewonden. Hij moet niet preken voor eigen parochie maar proberen twijfelaars te overtuigen. Dat lukt niet op deze manier.

J.P.Drapeau | 13-10-21 | 17:29

Ik kan hem niet betrappen op een leugen.

ceesreis | 13-10-21 | 17:16 | 2

Nee, maar hij speelt wel erg in op het gevoel door te suggereren dat onze 'vrouwen en dochters' massaal gegangraped zullen worden. Beter noemde hij cijfers over de instroom en het tekort aan woningen.

Captain Pervert | 13-10-21 | 17:27

@Captain Pervert | 13-10-21 | 17:27: als u een vrouw en dochter heeft, laat ze met mooi weer in zomerse kledij door Schilderswijk lopen. Niks suggesties aan.

Kruijffje | 13-10-21 | 17:33

Wat kunnen mensen oneens zijn met de bewering: "Nul asielzoekers meer toelaten in Nederland, vang ze maar op in de regio."?

De vries, Henk. | 13-10-21 | 17:16 | 3

Hear, hear!

PolderTaliban | 13-10-21 | 17:17

Dat gebeurt al. Alles buiten de Randstad is regio volgens de linksmensch.

gestoptmetroken | 13-10-21 | 17:25

De asielindustrie want die zien hun miljardeninkomsten opdrogen.

2voor12 | 13-10-21 | 17:25

Toch weird he. wat zal het zijn geweest 30 jaar geleden werd Janmaat nog voor de rechter gesleept voor dit gedoe:
www.youtube.com/watch?v=Yh6y4AtWGdo

fifi23 | 13-10-21 | 17:15

Als ik de cijfers in dat plaatje bij elkaar optel, komen ze allemaal naar Nederland.

Mr_Natural | 13-10-21 | 17:15

Daar zit geen woord Syrisch bij!

Vanilla | 13-10-21 | 17:14

Heeft Wilders eigenlijk ook iets bereikt sinds 2006? Veel verder dan de Animal police kom ik niet

Diederik_Ezel | 13-10-21 | 17:14 | 14

@PolderTaliban | 13-10-21 | 17:20: En wat zegt Rutte als reactie? "Blijkbaar is dat nu wettelijk gezien niet mogelijk. Het is hoog tijd om de wet te veranderen."

Zo zie je, het kan dus wel. Wanneer het ze niet uitkomt, dan wetten veranderen. Maar als Wilders het islam wil stoppen en daarvoor misschien een wetswijziging nodig is, dan opeens mag dat niet want "grondwet en discriminatie".

VoltaireJohn | 13-10-21 | 17:26

@PolderTaliban | 13-10-21 | 17:19: Als je dan 'msm' gaat lezen, lees dan ook het hele stuk, dan weet je dat dat over een bestuursrechtelijke procedure gaat waarin Rutte geen partij was. Nepnieuws dus.

BobDobalina | 13-10-21 | 17:44

@rederijker | 13-10-21 | 17:24:

Wie maken er nu neerbuigene en discriminerende opmerkingen over moslims dan?
Zelfs Wilders niet, laat staan de andere partijen.

Dandruff | 13-10-21 | 17:54
▼ 11 antwoorden verborgen

Jammer van dat woord "tribunaal".
Dat stoot toch potentiële kiezers af.

Dandruff | 13-10-21 | 17:13 | 3

Guillotine dan
dat verstaan de meeste Nederlanders toch niet

Tobi | 13-10-21 | 17:16

Ja, denk het ook. Daarbij, stemmers op VVD, D66, CDA en GL interesseert de instroom van illegalen uit wel veile landen helemaal geen moer, anders zouden ze niet op deze partijen stemmen. Dus een tribunaal komt er nooit, maar een religieus Islamitisch Europa wel degelijk wanneer dit zo doorgaat.

Jan, Leiden | 13-10-21 | 17:20

Een tribunaal met D66-rechters.

Sitting_targets | 13-10-21 | 17:13 | 1

De enige die daarvoor zal verschijnen is helaas Wilders zelf

RocketMan | 13-10-21 | 17:53
-weggejorist-
Fred_Lieke_account | 13-10-21 | 17:13

Woord voor woord de waarheid.

2voor12 | 13-10-21 | 17:12

Liken die video op youtube jongs. Geert wilders mag best es een paar jaar trending worden.

Krachtkoe | 13-10-21 | 17:12

Tsja

Johan1235 | 13-10-21 | 17:12 | 3

Da's nogal kort door bocht. Of, zit hier een diepere betekenis achter waarbij na lang denken de conclusie is dat een "Tsja" allesomvattend is doch het geen zin meer heeft het nader te beargumenteren?

aflaatverkoper | 13-10-21 | 17:32

@aflaatverkoper | 13-10-21 | 17:32: meer de samenvatting van: alles wat Geert zegt is waar, hij roept het alleen al 15 jaar en het wordt niet beter in tegendeel. Dus hoeveel nut heeft dit? Tsja

Incitatus | 13-10-21 | 19:10

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com