Trump is TERUG
Niet op Twitter. Wel met z'n Office of the Former President, wat in feite elke ex-president heeft.
Niet dat hij ons hart ooit verlaten had maar hij is WIEDER DA. Met een soort parallel Witte Huis, maar dan eentje dat enkel kan communiceren bij de gratie van journalisten die hun nieuwsbrief screenshotten en twitteren. Nou, met de eerste briefpost is dat in ieder geval gelukt. Misschien is deze post-it de Kraken die eindelijk unleashed wordt? Toch zijn we benieuwd wat Trumps volgende move gaat zijn. Misschien gaat hij een samenwerking aan met OANN (wiki), het laatste 'nieuws'netwerk dat hem trouw bleef. Of misschien klaagt hij Big Tech met zo'n geniale rechtszaak aan dat hij uiteindelijk z'n kratje op het dorpsplein weer terugkrijgt. Van Ivanka en Mel hebben we ook al een weekje niks gehoord, dus misschien post Trump daar binnenkort ineens een gastvlog. We missen hem wel, zoveel is zeker.
Toen Trump de Guilster aanrandde en de wereld nog klopte
Mag ook niks meer
Reaguursels
InloggenHoe gaan de grote networks en kranten de afwezigheid van Trump overleven? Rachel "Russia Russia Russia" Meadow? De late night shows?
De kijkcijfers waren hoog vanwege Trump. Of gaat Kamala de boel opkrikken?
Goed te horen dat ie er nog steeds is. Ik krijg al last van ontwenningsverschijnselen. Come on POTUS45!
Er ist wieder da!
www.ad.nl/film/duitsers-brachten-mij-...
En we zijn nog niet van hem af. nog bij lange na niet.
De Schwarzenegger onder de presidenten.
Het laatste wat Trump in het witte huis gezegd schijnt te hebben was: ‘Get to the chopper’.
Mooi. De gewone burgers gaan de president nog missen in de komende gure tijden, met de reptielen uit het moeras in alle kantoren van de macht.
Met natuurlijk China Joe als hun sokpop. Totdat ze dat welletjes zijn en Kamela aanstellen in zijn plaats.
Wie?
Een weer gewone burger die in zijn privé leven potsierlijk gebruik maakt van het wapen van zijn land om zich daarmee gewichtig voor te doen. Die man zou als clown in een 3e rangs circus aan de slag kunnen gaan.
Ehh, joepie... ?
.
In gerelateerd nieuws:
"73% drop in election misinformation since Trump's Twitter ban".
Was overal te lezen, bv ook hier: www.business-standard.com/
Zijn we nou nog niet af van die oplichter?
biden zit er niet man en op kameela moet je nog 2 maanden wachten
@Guy Fawkes | 26-01-21 | 14:54: niet = net
Het zou een goed idee zijn als de Democraten die hele impeachment zouden laten vallen. Nu is ie eindelijk weg, gaan ze weer de aandacht op Trump leggen. Dat is een beetje dom.
je weet maar niet wat ie straks op tafel gooit als bewijs.... Niet dat ik iets bijzonders verwacht, maar je weet nooit. Sowieso dat die veroordeling er niet komt. 17 republikeinen hebben ze nodig, worden er hooguit 4-5 die politiek zelfmoord plegen
Is het dom om een oud-president te impeachen die er toch behoorlijk op aangestuurd heeft het democratische proces te verstoren? Lijkt me niet dat men zit te wachten op nog 4 jaar Trump in de toekomst, met bijbehorend mogelijk nog een poging het democratische systeem omver te werpen.
Lijkt mij verstandig dit wel te doen en er zo voor te zorgen dat hij überhaupt niet mee kan doen aan toekomstige verkiezingen. Ik snap je punt, maar wegkijken helpt niet altijd. Daar zijn zat voorbeelden van in de geschiedenis!
@TancredvanTiberias2 | 26-01-21 | 14:46:
Mafketel.
@TancredvanTiberias2 | 26-01-21 | 14:46: Welk democratisch systeem bedoel je? Dat systeem waarbij Big Tech miljardairs en de mainstream media samenspannen met één van de twee partijen om hún kandidaat koste wat het kost te laten winnen en ieder tegengeluid te ridiculiseren en censureren? Het democratische systeem aldaar is allang omver geworpen maar niet door Trump.
Je kunt veel van Trump zeggen, maar seks met jonge jongetjes en meisjes is volgens mij toch meer iets voor Joe Biden of de Paus.
Waar slaat dat nou weer op?!
@Jan, Leiden | 26-01-21 | 14:17: qanon ideologie. Mooi dat ze ook hier rondlopen.
De Paus ook. The plot thickens...
De camerabeelden, waar die seniele oude 'Pussy Grabber Joe' ten voortsaan van ouders en publiek, pubermeisjes besnuffeld en probeert te zoenen, zijn werkelijkwaar misselijkmakend. Demmink is er niet bij.
@Guy Fawkes | 26-01-21 | 14:59: demmink is er inderdaad niet bij. Letterlijk en figuurlijk. Mensen zonder bewijs van pedofilie beschuldigen is een strafbaar feit overigens.
@BobDobalina | 26-01-21 | 15:06: Precies, wat is het toch fijn als je 'vriendjes' op de juiste plaatsen hebt. Jij bent overduidelijk bekend, met de klappen van de zweep binnen het 'Old Boys Network' (of wacht...) van Demmink, me dunkt. No evidence, no case!
Gelukkig hebben we de camerabeelden van die seniele oude viespeuk nog wel en die spreken voor zich.
@Guy Fawkes | 26-01-21 | 15:21: mensen die uit zoiets kunnen opmaken dat sprake us van pedofilie vertrouw ik niet. Mogelijk sprake van projectie. Zou niet de eerste keer zijn dat een pedofielenjager zelf zijn handjes niet kan thuishouden.
@BobDobalina | 26-01-21 | 16:09: mensen die dit soort videobeelden relativeren vertrouw ik niet. Zal niet de eerste keer zijn dat zo'n downplayer zijn handjes niet kan thuis houden
Ach ja. Heeft lil Donnie weer wat te doen. Lekker Sleazy Joe afzeiken (voor zolang die er nog zit - geef hem 6 maanden?). Goed nieuws voor zijn MAGA fanboys, houden ze nog even hoop. Maar Dahnald noch iemand anders buiten het establishment en/of Dems wordt nog president. Congress gaat Amerika een groot California maken waarbij ballots schaamteloos worden geharvest zonder identificatie eisen. It's game over for populisten en in mindere mate de GOP.
Enige die echt gebaad zijn met het in het nieuws blijven van Twamp is de MSM en Holywood sterretjes. Die kunnen dan weer 4 jaar zeuren over lil Donnie en hoe hij de schuld heeft van alles wat Sleepy Joe en Kameltoe gaan uitvreten.
ik dacht eerst dat je TDS had, tot ik je analyse las. netjes.
@ikworstelengadouchen | 26-01-21 | 13:45:
Twamp vermaakte me. Althans niet zozeer hijzelf, gedroeg zich vaak als botte hork. Ik vermaakte me vooral om lieden met TDS en hun waanzinnige reacties, ook in de panelen. Soms hilarisch. Maar ik herkende wel dat hij... enigszins... iets gaf om de Amerikaanse blue collar en lagere middenklasse. Iets wat Killary, Sleazy Joe en Kameltoe zeker niet doen, die verachten de lagere klassen. Vind nog steeds dat Amerika beter Twamp had kunnen houden, zeker als je uit de lagere kasten komt.
Maar goed The Don kon nooit op tegen de stem van de belangrijkste groep kiezers: de doden. Die gingen ridin' with Biden, terwijl miljoenen Amerikanen driedubbel (on)bewust gingen stemmen in verschillende staten. en de rest is geschiedenis.
schade van 50 uur biden:
Today marked Biden's 50th hour in office.
So far we've had:
- A loss of 52,100 jobs in oil.
- Ended energy independence for the United States.
- Alienated Canada so much Canada is suing Biden.
- Sent our troops that were in DC to sleep on the floor of a parking garage.
- Is now allowing illegal immigrants to be counted for representation in congress.
- A complete halt on student loan forgiveness that he promised.
- A complete halt on the $2000 stimulus program he promised.
- He shot down a Trump admin order to lower the cost of insulin.
- He shot down a Trump admin order to lower the cost of epinephrine.
You all voted for this. I hope you're happy.
And you all say Trump is a cult. If Trump is a cult, Biden is masochism.
Je bent er nog 1 vergeten.
Groot militair konvooi VS rijdt Syrië in, duizenden extra troepen naar Irak
Van de pijplijndeal had hij al voor zijn verkiezing aangegeven dat hij deze zou stopzetten. Dat insuline en epiphrineverhaal zit wat genuanceerder in elkaar. Gaat met name om een administratieve last. De stimulus program van usd 2000 is nooit beloofd volgens mij. Trump riep dat op het laatst nadat zijn partij een deal had onderhandeld voor usd 600. Beetje goedkoop effectbejag. Biden komt met een beter plan dat op tafel lag. Ik zou weer normale kranten gaan lezen als ik jou was. Trump is weg en komt niet meer terug.
@BobDobalina | 26-01-21 | 14:45: Die 2000 is wel degelijk beloofd, om de tweede ronde in Georgia te winnen. Dat is gelukt, dus nu kan die belofte gebroken worden.
The Kraken is losgelaten op Rudy hoorde ik. Dominion klaagt hem aan voor 1.3 miljard. Dat wordt zweten.
Ach, als Rudy echt bewijs heeft, dan loopt het wel los.
Maar ja, dat zal wel niet zo zijn......
The Kraken was Sidney Powell en was fake QAnon news.
Rudi heeft al gereageerd dat hij dit positief ziet. Nu krijgt betere toegang om onderzoek te doen.
@Graaf_van_Hogendorp | 26-01-21 | 13:35: Qanon bestaat niet. Je heb Q die cryptische berichten plaatst op 8chan en je hebt "anons" dat zijn gebruikers van 4chan/8chan die deze berichten proberen te ontcijferen.
@Oromis | 26-01-21 | 13:58: klopt. de vraag is nog steeds wie is/was Q, die Microchip dude die is het niet, die was bij Prosobiac, maar die wil te graag (en iemand heeft z'n claim al gedebunkt) .
Het vermoeden kan zijn dat het een operatie was van CIA/NSA. net asl de Soviets deden in begin 20e eeuw ( operation truth dacht ik, maar geen idee of ik dat goed onthouden heb)
Hoeveel stukjes hebben de Nederlandse MSM sinds zijn aantreden over Biden getikt? En hoeveel over Trump sinds zijn vertrek? Het worden magere jaren met al dat negeren van Biden's falen en/of lachwekkende executive orders over transmannen die in professionele sporten met vrouwen mogen meedoen.
Naast negeren zal je ook heel vaak horen bij het falen van Biden: "trump's erfenis" zucht.. het is allemaal ook zo voorspelbaar..
ho ho, de champ ( volgens GS, niet volgens mij) Erik Mouthaan gaat objectief Biden volgen!
@ikworstelengadouchen | 26-01-21 | 13:11: lol de dag dat Eric Mouthaan objectief word verliest hij zijn baan.
Er gebeurt anders genoeg om hem niet te hoeven missen.
Gaat Biden ook al de vredesverdragen tussen die landen in het Midden Oosten en Israel weer opzeggen?
Dat zou weinig uitmaken: Die landen hadden al nooit oorlog met elkaar.
@Beste_Landgenoten | 26-01-21 | 13:03:
Waarom heeft Obama dan nooit normalisatie tussen die landen kunnen bewerkstelligen?
@quantumcollider | 26-01-21 | 13:13: Omdat die landen er toen geen eigen belang bij hadden. Het zou alleen maar interne onrust met de eigen bevolking opleveren (die nogsteeds niet zo gelukkig zijn met het bestaan van Israel).
De reden dat ze het nu wel doen, is het eigen belang genaamd Iran (of eigenlijk het tegenwicht bieden aan Iran). Iran is teveel aan de touwtjes aan het trekken in de regio, en dat zint de Emiraten, SA, etc. niet. En Marokko was heimelijk altijd al op goede voet met Israel, dus daar is feitelijk niets nieuws.
@quantumcollider | 26-01-21 | 13:13:
Wat Bigaroque zegt.
Zou zo maar kunnen. De stabiliteit die Trump bracht in het Midden Oosten is de nieuwe regering een doorn in het oog. Ook de bemiddeling van Trump in het Armenie-Azerbeidzjan conflict was mooi en levensreddend. Hoop echt dat die lijn wordt doorgezet, maar vrees dat de rancune in de weg staat voor positief beleid.
@kroel | 26-01-21 | 13:31:
Stabiliteit? Je bedoelt miljarden aan wapens in ruil voor vriendjes worden met Israël. Hetzelfde deed de VS in de jaren 80, je zag wat er van kwam...
Hij zal vast weer met de Palestijnen om de tafel gaan proberen te zitten. Want dat schoot zo lekker op in het verleden.
@Bigaroque | 26-01-21 | 13:24:
Dus Trump heeft ze op 1 lijn gekregen tegen een gemeenschappelijke vijand en daarvoor hoefden ze alleen maar hun formele jodenhaat voor te laten varen?
Volg Harald Doornbos om te realizeren hoe belangrijk het was om die horde te overbruggen.
Joe Biden is, en dat zegt hij al minimaal 20 jaar, een zionist. In de VS betekent "zo pro Israël als je maar kunt zijn, zonder joods te zijn". Daarnaast zijn alle kinderen van Joe getrouwnd met joden. Ook Hunter Biden heeft al zijn kinderen bij joodse vrouwen. Dat betekent dat al de kleinkinderen van Joe Biden joods zijn. Net als al de kleinkinderen van Donald Trump en al de kleinkinderen van Hillary en Bill.
Joe is pro Israël, maar anti Bibi. Net als Obama.
Fun fact: Mar-a-Lago waar trump zich nu bevind was vroeger het winter white house. Waar de president naar toe ging om te overwinteren.
Welnee. Dat is alleen hoe Trump het noemde.
Ze waren het ooit wel van plan, maar het was te duur
En waarom zou dit fun moeten opwekken bij me? Hoofd zit al vol met andere ditjes en datjes. Ook niet blij mee.
Mar-a-Lago is een eiland waarop onder andere een buitenverblijf voor de president is gelegen. Erg populair ook bij rijke amerikanen om er een tweede huis te hebben. Inderdaad, vanwege het klimaat voor in de winter.
Trump heeft er in ieder geval een "country club" en waarschijnlijk ook wel een buitenverblijf.
Stel je voor dat je een groot fan bent van Feyenoord (een andere club mag ook, maar dat zou raar zijn), en dat Feyenoord in de finale van de Champions League staat. Ze staan in de 90e minuut 2-0 voor. Het beeld gaat opeens op zwart, komt drie minuten later terug en Feyenoord staat 2-3 achter.
Nadat je een maand geworsteld hebt met deze vreemde nederlaag, hoor je op het nieuws dat Feyenoord helemaal is opgeheven en gewoon niet meer bestaat.
Zo voel ik me een beetje over Trump. Het is totaal onnozel, want ik weet heus dat het niet echt ergens over gaat maar ik vind het echt heel jammer.
vind je vergelijking best aardig.
En hoezo dan? Ook de polls waren echt niet in het voordeel van Trump. Waarop gebaseerd zou Trump 2-0 voorstaan? Dat is de grote vraag. Tijdens het tellen stond hij enige tijd voor. Er is al drieduizend keer uitgelegd wat daar aan de hand was. Republikeinen stemden meer in persoon (sneller geteld), Democraten meer via post (langzamer geteld). Zo simpel kan het zijn, mensen. Er is nog altijd geen bewijs van enige vorm van fraude. Giuliani heeft ook heel netjes niet de naam van Dominion IN de rechtszaal genoemd, om zo te proberen te voorkomen dat hij aangeklaagd kon worden voor verspreiden van nonsens over dat bedrijf. Inmiddels wel een rechtszaak aan zijn broek. Ben benieuwd.
@TancredvanTiberias2 | 26-01-21 | 12:59: Ik zeg toch ook niet dat er fraude is gepleegd? Het verloop van de wedstrijd is wat vreemd geweest, en daar verwijs ik naar omdat dat 'de pijn' vergroot. Ik heb werkelijk geen idee of er fraude gepleegd is of niet.
@TancredvanTiberias2 | 26-01-21 | 12:59: Polls waren in 2016 ook niet in z'n voordeel...... zie het alsof Feyenoord elke wedstrijd en training veel publiek trekt en de tegenstander is een halve amateurclub uit Albanië met 3 man een hond op de Tribune, echter de voorzitter van de EUFA is een Albanier, en ook de internationale pers is voor de club uit Albanie, waarom weet niet niemand, maar goed veel mensen hebben een hekel aan Feyenoord. vreemd genoeg wijzen veel media vooraf op de kwaliteiten van de Albaniers, terwijl Stevie Wonder nog ziet dat die schapenscheerder die ook linksback is, nog geen skippybal kan raken, ook de verdedigende middenvelder loopt net niet met een blindengeleidehond. en toch winnen die Albanezen na 3 heeel bijzondere penalty's terwijl niemand kon kijken.
@ikworstelengadouchen | 26-01-21 | 13:09: Hahaha je hebt mijn vergelijking erg mooi aangevuld.
Als je nou zegt dat ze bij rust 2-0 voorstaan en Dick Advocaat de spelers vooraf had opgeroepen niet mee te doen aan de tweede helft zou het treffender zijn.
Verder neem ik aanstoot aan een analogie waarin deze mooi club wordt gebruikt als plaatsvervanger van Donald Trump.
Hahaha precies dat dus. Hear hear, zurekoek.
@ZureKoek | 26-01-21 | 13:17: whut? Dick Advocaat de spelers had opgeroepen niet meer mee te doen? wat lul jij nu uit je nek kerel? Ik heb niemand in November horen roepen dat ze niet moesten gaan stemmen, Trump heeft bij alle bevolkingsgroepen stemmen gewonnen.
En deze mooie club is niet alleen voor Trump haters hoor.
@ikworstelengadouchen | 26-01-21 | 13:25: volgens mij is dit gewoon beeldspraak voor: “en nu gaan we de poststemmen tellen”.
@ikworstelengadouchen | 26-01-21 | 13:25:
Maar hij heeft er wel alles aan gedaan om het stemmen onmogelijk te maken. Kijk wat hij met de US postal service heeft gedaan.
@Ja_hoor | 26-01-21 | 13:34: Stemmen die ongecontroleerd zijn, niemand die weet of ze vals zijn, of dat de identiteit is vastgesteld. en fyi er is een groot verschil tussen de Absentee ( wel ID gecontroleerd, maar in sommige staten was die controle compleet los gelaten) en de mail in ballots (0 ID controle). die laatste werden ook diverse collection boxes die gewoon ergens aan straat stonden verzameld. heeeeeel betrouwbaar dus!
En ik denk dat hij bedoelde op de oproep van Lin Wood ( en volgens mij ook Powell) om niet te gaan stemmen in Georgia, maar dat was de runn-off voor de senaat op 5 januari, niet de verkiezing in november!
@ikworstelengadouchen | 26-01-21 | 13:43: grappige is dat de persoon die de vergelijking startte nog zei dat hij echt niet wist of er fraude gepleegd is. Jouw reacties zijn allemaal alsof je dat wel weet.
@ikworstelengadouchen | 26-01-21 | 13:49: volgens mij hebben de rechters er gewoon maar gekeken. Maar misschien heb jij bewijs voor het tegendeel.
@ikworstelengadouchen | 26-01-21 | 14:30: oke. Je hebt dus geen bewijs?
@ikworstelengadouchen | 26-01-21 | 13:25: de poststemmen. Niet doen zei Trump. Zijn kudde gehoorzaamde braaf en waarempel, vrijwel alle poststemmen waren niet voor hem. Schokkend!
En nee er zijn vast veel voetbalsupporters voor Trump, tis helaas een tokkiesport.
"Niet dat hij ons hart ooit verlaten had maar hij is WIEDER DA."
Nou Spartacus! Moeilijk he, zo'n zwaar verlies..
Er ist wieder da!
Wel mooi. Dat Spartacus er toch een soort verkapte Godwin in weet te gooien, ondanks zijn fandom.
Aangezien je de titel president nooit verliest. Daarom noemen ze Obama ook gewoon president en niet former-president. En biden noemde ze vice-precident. Had hij om biden te trollen het gewoon office of the president moeten noemen.
Vermoed dat dat staatsrechtelijk niet in orde zou zijn. Maar goed, wat betekent een 2000e rechtszaak voor Trump? Gewoon lekker doen, z'n aanhang zou ook dat weer goed weten te praten.
Die twitter ban van Lindell is echt bizar.. en lijkt verdacht veel op het begin van dicatuur.. Zeggen dat verkiezingen gestolen zijn is gewoon een mening.. twijfelachtig misschien maar zeker geen extremistisch complot denken.. Big tech laat nu geruisloos het voorwendsel van "aanzetten tot geweld" los en gaat alle politieke oppositie kaltstellen...
Roepen dat de verkiezingen een hoax zijn heeft helemaal niks maar dan ook niks te maken met oppositie voeren. Het is opruien en liegen. Daarnaast mogen de platformen zelf uitmaken wat ze accepteren.
@TheManiac | 26-01-21 | 12:43:
Juist, in China weten ze wel raad met mensen die dingen zeggen die je niet bevallen. Vrijheid geldt alleen voor mensen die de waarheid spreken...
Er komt ook spannende wetgeving aan. Bij stemmen per post mogen dan geen paspoorten worden gevraagd en handtekening mogen niet worden gecontroleerd. Maar zeg niet dat er massale voter fraud is!
@TheManiac | 26-01-21 | 12:43: Nee. het is gewoon binnen je vvmu om verkiezingen ter discussie te stellen. Daarnaast is de integriteit van de verkiezingen een legitiem en zeer actueel onderwerp. Zo willen de Dems met het wetsvoorstel dat nu op tafel komt elke vorm van identificatie bij het stemmen afschaffen ook mag er geen controle op handtekeningen meer plaatsvinden. Wat betreft social media: nee deze hebben een uitzonderingspositie (section 230). Als ze zelf zouden willen bepalen wat wel en niet geplaatst kan worden, zoals bij een krant of andere media, dan ook aansprakelijkheid hiervoor zoals een krant ed.. repeal section 230.
@TheManiac | 26-01-21 | 12:43: Wel apart dat de democraten en de complete westerse linkse media wel 4 jaar lang heeft lopen roeptoeteren over vermeende verkiezingsfraude waar 0 bewijzen voor waren. Dan is het opeens geen issue om die twitter berichten te laten staan natuurlijk, maar dat zal wel weer mega toeval zijn zoals wat inmiddels gecensureerd wordt als het ook maar een beetje naar rechts neigt. Hoax of geen hoax, die paar bewijzen die Trump heeft aangeleverd heeft mij al meer de wenkbrauwen doen fronsen dan al die anonieme bronnen zonder enig bewijs die Trump 4 jaar lang hebben lopen verketteren.
Goh, je meent het.
wereldverbindend communicatieplatform verbiedt directeur van kussenfabriek om gebruik te maken van hun diensten in verband met openlijke steun voormalige president na omstreden verkiezingen.
Can't make this shit up
The Donald forever in my heart. De laatste politicus met ruggengraat en gezond verstand.
Ik vond hem echt 3X niks.
Hij heeft zijn presidentschap zo ontzettend onnozel ingevuld met het zinloze getwitter, dat het hem een bijna zekere tweede termijn heeft gekost. Zelfdestructieve narcist. Nu weer volle bak wegmetons daardoor. Bedankt.
Dit is niet onwaar.
Spijker en kop, geachte Voorzittert.
Zonder Corona was hij zeer waarschijnlijk gewoon herkozen, getwitter of niet.
Zijn schoonzoon heeft hem zijn 2e termijn gekost.
En bedankt. Mijn tinnitus is ook weer wakker.
Ik kan u vertellen dat dat aardig ruk is.
Alcohol helpt
@Botte Hork | 26-01-21 | 12:35: Nee, dank u.
@Endoxa | 26-01-21 | 12:37: Je moet het ook niet in je oor gieten, gekkie!
Heb dagen in en om het gezocht waar een geluid vandaan kwam, ik wist zeker dat het van ‘buiten’ kwam.
Hoorde ik het ook in Frankrijk...
En bedankt. Nu richt ik me er ook weer op.
4 jaar lang hebben de Democraten ( en hun vriendjes in de media!!) zonder enig bewijs beweert dat Trump met de Russen zou hebben samengewerkt tijdens de verkiezingen in 2016
En nog veel andere complot theorieën werden er ( zonder bewijs) over Trump verspreid. Zelfs oproepen via Twitter en facebook tot geweld tegen Trump door Hollywood sterren.
Big Tech vond het prima en geen enkel account is geband door Big Tech die deze complot theorieën over Trump verspreidde.
Inclusief de altijd aanwezige d/t fout. Netjes hoor.
Als je dan trollt moet je het goed doen inderdaad.
U bent zooooo 2020.
@Ja_hoor | 26-01-21 | 12:33:
We kunnen het wel over de spelfouten hebben of over de "toon" ,maar ik vind wel dat Swieberj een goed punt heeft.
Overigens heeft dit niets met trollen te maken,maar dat is weer een andere kwestie.
Mochten er spelfouten inzitten dan gelieve mij hier niet op te attenderen.
We zijn hier niet met Nederlandse les bezig.
@slim blontje | 26-01-21 | 12:40: oh dus allerlei theorieën spuien mag, maar de relatie tussen grammaticale fouten en dat soort theorieën benoemen is dan weer not done? Tuurlijk.
@Ja_hoor | 26-01-21 | 12:42:
Ik zie het verband niet.
Waarschijnlijk mag je niets plempen als je de nederlandse taal niet goed machtig ben.
@slim blontje | 26-01-21 | 12:47: alles mag. Maar let maar eens op of het verband er wel of niet is.
@Ja_hoor | 26-01-21 | 12:42: U bent het type dat tegen Martin Luther King zou zeggen dat die schoenen echt niet bij dat hemd passen. Prima hoor, past in deze tijd.
@Copyrechts | 26-01-21 | 12:59: dan kent u me niet goed. Kan ook helemaal niet he, na een paar tegeltjes.
@Copyrechts | 26-01-21 | 12:59: maar op de man spelen is het helemaal hier, merk ik. Waarvan akte.
@Ja_hoor | 26-01-21 | 13:05: Lees uw reactie van 12:42 even terug. Waar in het geheel gaat u in op de inhoud van de tegel van Swieberj? Wie de bal kaatst... Maar ook de slachtofferrol past in deze tijd, consequent is het wel.
@Copyrechts | 26-01-21 | 13:12: nergens. Waar beweer ik dat ik dat doe dan? Zoals gezegd probeerde ik iets anders aan te tonen.
Wat u daaruit op denkt te maken hoe ik ben, laat ik aan u.
@Ja_hoor | 26-01-21 | 13:15: Prima. Ik ben dan wel benieuwd naar de relatie tussen spelfouten en "dat soort theorieën" refererend aan uw plempsel:
@Pimp my Voortuin | 26-01-21 | 12:42: waarom zou dat zijn, denk jij? Misschien omdat de zittende president gewoon de ruimte gaf en het niet nodig was, welkicht?
Ja_hoor | 26-01-21 | 12:46 | reageer
@Copyrechts | 26-01-21 | 13:23: dat is een hele andere tegel, als reactie op een hele andere tegel, waar ik nota bene wél inhoudelijk inga op degene waarop ik reageer.
Dus als antwoord op deze vraag: wat mij betreft geen. Hoezo))
@Copyrechts | 26-01-21 | 13:23: en als je refereert aan de typefout in “wellicht”... tja. Als je het verschil niet ziet tussen een typefout en een d/t fout, dan houdt het op. Maar stiekem vermoed ik dat u dat verschil prima kunt duiden. Dus: leuke poging, maar nee.
@Ja_hoor | 26-01-21 | 13:31: Het verschil tussen een grammaticale fout en een typefout is mij helder. Het ging mij om het punt dat u Swieberj aanvalt op een grammaticale fout en de rest van zijn betoog ongemoeid laat. Daar doet u nog een schepje bovenop door dit te koppelen aan personen die bepaalde theorieën aanhalen. Ik irriteerde me aan deze ivoren toren-repliek om daarmee de inhoud van de tegel van Swieberj te ondermijnen, nog los van of ik het met hem eens ben. Maar goed, voordaat Joris mij bant vanwege off-topic geraaskal: let's agree to disagree.
@Copyrechts | 26-01-21 | 13:39: maar dan toch mijn typefoutje aanhalen om een punt te maken. Dat is dan geen “ivoren toren repliek”?
@Ja_hoor | 26-01-21 | 13:41:
Samenvattend de bloemlezing:
1) Haha jij maakt een d/t fout!
2) Je hoort daardoor bij de theorieën-groep
3) Let zelf maar op of dat verband bestaat
4) Jullie spelen allemaal op de man hier
5) Ik maak ook wel fouten maar deze zijn anders van aard
6) Je mag mijn fouten zelf niet aanhalen, dat is wel elitair!
Om met uw woorden te spreken "waarvan akte". En nu ga ik weer werken, broot verdiendt zigzelv nied.
@Copyrechts | 26-01-21 | 13:56: hahaha en weer een op-de-man-tegel. Typisch.
Zoals mijn tegel wellicht anders had gekund ( niets menselijks is mij vreemd, ik durf het wel toe te geven hoor), weiger jij te zeggen dat jouw insteek niet klopte. Mooi man.
Werkze! Of werkse. Ook prima!
@Copyrechts | 26-01-21 | 13:56: vooral punt 6, lol. Dat je die zó aanhaalt zegt wel iets... en nu speel ik ook op de man, klopt... over jou.
Fijne dag man. Ik hoop dat je je beter voelt nu je iemand de les hebt kunnen lezen over... de les lezen.
@Ja_hoor | 26-01-21 | 14:03:
en @Copyrechts,
Moraal van dit verhaal?
Hoe sla je de discussie dood door elkaar op de vorm de maat te nemen.
Ter beider overdenking.
@reservebelgië | 26-01-21 | 14:52: bedankt. Dat hadden we nodig ;)
@Ja_hoor | 26-01-21 | 15:01:
Zelf vind ik de spelling erg ondergeschikt aan de strekking. Spelling kan idd een probleem zijn van geschooldheid, intelligentie of sociale omgeving.
Kan echter ook kleine toetsenbordjes, auto-correct die danwel probeert te corrigeren of juist de totaal verkeerde woorden aandraagt, of in haast wat optypt en geen acht neemt op de juiste weergave.
Erger mezelf ook wel eens aan de vorm, maar de strekking is mij meestal leidend. Om toch recht te proberen doen aan de mening.
Wel via FB een paar keer op 'Hoe werd Jort Kelder rijk' geklikt maar na €5000,- over gemaakt te hebben zonder iets terug te horen denk ik dat dát dus je truc was.
Lachen, dit. Komen al die anti-Twampers weer onder hun steen vandaan.
Lijkt mij wel mooi om eens te volgen... een workshop: 'Hoe word ik een Trump?'
Is al in 2004 op tv te zien geweest.
Nooit van The apprentice en "You are fired" gehoord.
Kandidaten moesten strijden voor een baantje bij het Trump imperium.
Met die goed bekeken serie verdiende hij meer dan 400 miljoen dollar.
Als ik Trump was geweest met zóveel geld en een relatief lekker wijf had ik alleen nog maar in bed gelegen met haar of aan het strand... maarja... dáárom ben ik wellicht geen Trump...
‘Relatief’?
Al zouden vrouw en kinderen huilend toe staan te kijken...
@Wijze uit het Oosten | 26-01-21 | 12:29:
Heb je een punt inderdaad.
Hoeveel covid-doden zijn er al onder Biden gevallen?
CNN is zodra Biden officieel president werd gestopt met de prominente dodenteller rechtsboven in beeld op tv. Dus het is iets lastiger te vinden nu.
Inderdaad zeg! Eerste dag van Trump z'n presidentschap 0 doden door covid, eerste dag van Biden een hele hoop. Daar is iets aan de hand!
@sprietatoom | 26-01-21 | 12:31: wat een bullshit staat gewoon nog de hele tijd rechts in beeld
@Capt. Iglo | 26-01-21 | 13:27:
Is dat zo ? Toevallig dan 2 keer gekeken dat het niet zo is. Tucker had er zelfs een item over vorige week.
Kom er op terug.
@sprietatoom | 26-01-21 | 13:39: ja dat is zo. Heb er net nog even langs gezapt, de teller staat op 421.239 doden
Net zo'n grote onzin als "The Office of the President Elect".
+1 voor Trump dus.
Want wat was daar niet waar aan dan?
Precies! Wat een koning is het toch ook.
En waarom +1 als het dezelfde onzin is? Dat is dan toch gelijkspel?
@Ja_hoor | 26-01-21 | 12:32:
Nee, want Trump is een winnaar en Biden een loser.
@HoogToontje | 26-01-21 | 12:36: ja dat schijnt de algemeen heersende opinie te zijn hier. Ik vind Biden niet meer loser dan Trump. Ook niet minder trouwens, vooralsnog. Maar Trump een winnaar? Wow.
@Ja_hoor | 26-01-21 | 12:28: Historisch gezien was het onzin van Biden. Trump heeft dat noot gedaan, Obama heeft dat nooit gedaan, heel de familie Bush heeft dat nooit gedaan, niemand had ooit een office of the president elect verzonnen.
@Pimp my Voortuin | 26-01-21 | 12:42: waarom zou dat zijn, denk jij? Misschien omdat de zittende president gewoon de ruimte gaf en het niet nodig was, welkicht?
@Pimp my Voortuin | 26-01-21 | 12:42: Trump had er 4 jaar geleden ook eentje, als ik het me goed herinner. Of misschien geen "office" maar in ieder geval wel iets met een officieel aandoend zegel en logo en alles.
Trump, ouwr bass. Je bent een held.
Wut?
Maar de censuur, meneer, die blijft.
Toen aanrandde en de wereld klopte. Nou dat was toen ook gewoon een misdrijf en dat zal lulhannes nu wel snel merken. Het bedrijf gaat naar de filistijenen en lulhannes heeft straks geen geld meer om een advocaat te betalen. Ondanks de vele giften. Deutsche bank zal straks ook geld willen zien en die zullen wel een paar pandjes in de verkoop doen. Overbruggen is er niet meer bij.
Deutsche bank wordt overeind gehouden door de Chinezen. Zodra die hun geld daar weghalen storten alle Europese banken in.
@Lupuslupus | 26-01-21 | 12:17: ze krijgen ook nog geld van de Grieken ...
@P-unit | 26-01-21 | 12:24:
Op geld van de Grieken kunnen ze lang wachten.
Nou nog een twitteraccount..
Wat is dat voor een surrealistisch filmpje? Zijn dat echt Trump en Giuliani? WTF???
Trump is out. Rechtzaken gaan nu beginnen. Het begin van het einde voor hem.
Ik mis Trump, echt. Die Biden wordt ik niet vrolijk van, doet me denken aan het management in de overheidsbunkers waar ik 'werk' .
Leeft onze "Bonkers Bonespurs" nog of is hij inmiddels naar de eeuwige banvelden verwezen?
Enfin, we gaan zien of zijn achterban er nog steeds zin in heeft en het 4 jaar kan volhouden om tegen Biden en Harris in te gaan.
Edit: ah, MaarFeitelijk dus. O dear...
@Graaisnaaiert | 26-01-21 | 12:09: heeft na jaren nog steeds last van TDS.
Het zal wel dat Twitter Trump in de ban heeft gedaan. Het grote nieuws is natuurlijk dat ik Twitter in de ban heb gedaan. Maar daar hoor de de MSM dan weer niet over.
lol.
Grappig die foto met fellow bonkers my pillow. Je kan gewoon zien dat die hoofd Bonkers niet spoort en zich eigenlijk geen houding weet te geven op zo'n podium. Iemand heeft hem ooit verteld je kaak om hoog te doen om zo te proberen sterk over te komen. Het is de houding van engerds waar je normaal je dochter niet in de buurt van zou willen zien komen.
GS, geef die man zijn eigen platform. Trumpert.nl
Het is dus vanaf nu verboden op Twitter te zeggen dat je vindt dat Biden/Dems de verkiezingen hebben gestolen. Overigens wordt het kussenbedrijf van Lindell - een ietwat gestoorde ex-verslaafde die persoonlijk geraakt werd door een gesprek met Trump - door steeds meer webshops en ketens geweigerd. Een paar kranten stelden zelfs verwijtende lijstjes op met winkels die het nog wel verkopen.
Toen Trump won was men bang voor wraakzucht, maar de progressieve wereld is doorgaans 10 x wraakzuchtiger.
Biden heeft de verkiezingen gestolen. Of Twitter mensen bant of niet maakt de feiten niet anders.
@Lupuslupus | 26-01-21 | 12:19:
Biden kan zijn kunstgebit niet eens vinden laat staan iets stelen. Zijn sponsoren hebben grove fraude laten plegen.
De volgende stap is dat tegengeluid wordt verwijderd voordat de groep volgers groot wordt.
ik mis die gekke Donald wel een beetje. Het is wel ontzettend saai geworden met die Joe.
Geen zorgen, ze gaan ongetwijfeld weer wat bombarderen in het Midden-Oosten. En er zal wel weer een Rusland-crisis worden opgezet.
@drs. Levi Samsonov | 26-01-21 | 12:07: Gezien de explosie zojuist in Ryad en de waarschijnlijkheid dat Iran via een proxy hierachter zit, is er nu het moment voor Biden om.... vooral met Iran in gesprek te gaan.
@El Rico Grande | 26-01-21 | 12:10: Of het is een black op. Om die oorlog met Iran nou eindelijk eens vlot te trekken. Bibi heeft haast; verkiezingen komen er aan en hij ligt onder poltiek vuur.
De Trump bibliotheek die moet er ook nog komen. Portland of Seattle lijken mij een mooie locatie. Een eeuwige in your face voor antifa.
Bij de Roland Reagan Presidential Library and Museum staat een F-18 in de tuin. Wat zou Trump kiezen? Nee, het wordt niet in een dicht bemenst gebied, die presidential musea staan meestal wat achteraf. Maar Trump kiest Downtown New York als plek :-).
@DeCynischeAmbtenaar | 26-01-21 | 12:15: Wat zou Trump kiezen? Een muur natuurlijk.
@DeCynischeAmbtenaar | 26-01-21 | 12:15: Obama heeft ook nog geen paal in de grond. Gaat wel even duren. Trump kiest trouwens voor Florida.
@DeCynischeAmbtenaar | 26-01-21 | 12:15: Hij komt de stad niet meer in. Ook de rest van de familie moet elders gaan wonen. Dat kan alleen maar in afgeschermde gebieden want veel vrienden hebben ze niet meer.
@de Voorzittert | 26-01-21 | 12:31: dat zal wel niet lang duren want hij mag helemaal niet in MAr a loco wonen. De gebruikers willen hem niet hebben en zijn al rechtszaken begonnen.
@MaarFeitelijk | 26-01-21 | 17:39: Dat de buurt hem niet wil, is niet van belang. Dat is namelijk discriminatie. Als diezelfde buurt Obama niet zou willen, om politieke redenen, werd de buurt aan de schandpaal genageld.
Gelukkig is ie president af. Kunnen we het eindelijk weer eens hebben over belangrijke dingen zoals Black Lives Matter en genderneutrale wc's. En natuurlijk het klimaat redden.
Ik denk dat we hem nog heel hard gaan missen, onze rots in de branding van de linkse terreur.
@VanBukkem | 26-01-21 | 12:08: Zéker gaan de normale mensen hem missen maar bij zijn afscheid zei hij 'we'll BE back in some form'. Daar houden we u aan, mr. Trump! De wereld kan niet zonder u om die vreselijke, vernietigende swamp te drainen. U hebt alles wat u kon gedaan voor uw volk en voor de wereld. Wees ervan overtuigd dat 75 miljoen Amerikanen achter u staan en een veelvoud daarvan in de wereld.
Genderneutrale WC's vind ik wel een pluspunt hoor.
Kijk, op het herentoilet heb je doorgaans een hoop pisbakken maar als je even een punt uit de rug moet drukken, een neger op de boot moet zetten of een bruine trui wilt breien, dan is er in de regel weinig keus. Dan zou het fijn zijn als je kon uitwijken naar het damestoilet (wat dan de facto geen damestoilet meer is, maar goed) om aldaar de sluitspier te ontspannen en de druk van de giertank af te laten. Vermits er goede wifi is, dan kun je nog even GS en 9GAG checken want je moet wel goed leeg poepen. En op die toiletten heb je alleen maar zitgelegenheden dus plek zat. En je komt er voortdurend volk tegen dus meer publiek om te genieten van het hoorbare en niet-hoorbare producties.
Als ik van het schijthuis kom en er staat nog iemand z'n handen te wassen, dan zeg ik vaker: "Hm, is iemand popcorn aan het maken." En dan neemt die ander zo'n flinke teug door de neus waardoor mijn aarsgassen dan zijn (of haar in de toekomst) geurreceptoren kietelen. Magnifique,
Dus die genderneutrale toiletten moeten er komen. Ook als je een flinke stang zeik hebt, is zitten gewoon even beter. Even afsteunen tegen de deur of het muurtje voor je en dan de blaas goed ledigen. Dan kun je er weer de rest van de dag tegenaan.
@VanBukkem | 26-01-21 | 12:08: Ik weet het zeker. Ik mis hem nu al, Trump veroorzaakte reuring, maar hij hield zich niet bezig met politiek correcte bullshit. Die ouwe seniele lul Biden is al druk bezig de wereldmacht over te dragen aan China. Dat gaat gezellig worden.
@Bakkeleures | 26-01-21 | 12:37: Heerlijke bloemlezing. Uit het leven gegrepen!
Het bestaat na het oprichten. Echte presidenten hebben allemaal een presidential Libray. Ook one term Carter.
Hou die emotishit nou eens op Faecesboek!
Presidential library? Ik heb Trump nog nooit betrapt op zelfs maar de vaagste hint naar het ooit hebben gelezen van een boek.
En dan zijn er mafkezen die dat gaan lezen. De presidential library past bij Bonkers in een halve Billy. Alleen is er geen stad in de US die zo'n pandje gaat huisvesten. NYC komt hij niet meer in en de hotel business gaat snel broke. Men weet niet hoe snel men de blikken letters van de gevel moet scheuren en zien aan te sluiten bij een normaal hotelbedrijf.
Mar a loco zit ook op de helling naar beneden. Ze hadden hem er nooit in moeten laten. De vast klanten willen niet gezien worden met Bonkers.
Is je andere account weer gejorist?
Ha, AntiZanik.
U ook hier?
@Nuchternederland | 26-01-21 | 12:13: Er wordt niet gejorist (er is helemaal geen joris tenzij een moderating bureautje zo zou heten) voor normale goed geformuleerde opinies.
@Wijze uit het Oosten | 26-01-21 | 12:15: met een c
Ouwe golfballen gooier.
Golfballen schopper. Hij schopt zo vaak zijn balletje naar een betere plek dat caddies hem Pele noemen.
@austinhealey | 26-01-21 | 12:08: Hij kon het bedriegen en liegen niet laten. Hoe zal die zijn laatste dagen beleven als zijn hele leven een charlatan geweest zijnde. De buit is wel binnen, altijd rijk geleken en veel goedgelovige vrouwen misbruikt en besprongen.
@MaarFeitelijk | 26-01-21 | 13:02:
Ja ongelofelijk dat die ouwe seniele viespeuk van een biden, toch nog president is geworden. Een politieke charlatan, die veel onschuldige vrouwen heeft misbruikt en besprongen en mensen van kleur decennia bewust moedwillig heeft benadeeld.
Zelfs pubermeisjes zijn niet veilig, voor deze dementerende pedofiel. Tis een gotspe
@Guy Fawkes | 26-01-21 | 15:27: wat u beweert is flauwekul, er is geen spat bewijs voor te vinden. Lulkoek uit de rechtse mensen propanda.
@MaarFeitelijk | 26-01-21 | 17:37: op CNN, Twitter en FB zal er inderdaad geen spatje bewijs voor zijn te vinden. Daarbuiten wel.
Doe eens laten zien dan?
Waarom neemt hij hier niet gewoon een kroontje?
Er ist wieder da...
Wat dan ook...
Mijn stem heeft ie!
Hij was toch hier druk bezig de avondklokrellen te organiseren?
Of liegt de NPO tegen mij?
Altijd.
Ik was Trump alweer vergeten.
Ik niet, ik ben de huidige president eigenlijk al vergeten.
@PhallusObesitas | 26-01-21 | 13:10: Biden's slachtoffers van aanranding, zijn hem nog lang niet vergeten. De lijden voor de rest van hun leven en in sommige gevallen voor generaties, als je kijkt naar de zwarte bevolking
@PhallusObesitas | 26-01-21 | 13:10:
De huidige president is waarschijnlijk ook al vergeten wie de huidige president is.
... wat? Te makkelijk?
Als ie de volgende vergeet dan ga ik verbaasd zijn.
zeg wanneer komt er een topic, Facebook bant reaguurder Ikworstelengadouchen?
Wel Blij als onze GE terug is! Beste President van deze eeuw, nu al.
De enige president. De rest waren en zijn sokpoppen. Stromannetjes van de wapen- en pillenlobby. Je kunt van Trump veel zeggen, heel veel zelfs, maar hij stond tenminste ergens voor en liet zich niks zeggen. Nu heeft de VS een president die het belangrijk vindt dat er transgenders in het Amerikaans leger zich gratis kunnen laten ombouwen. Lekker belangrijk. Maar het deugt natuurlijk wel goed.
Volgens eerder vastgesteld parameters is het hem gelukt om op alle gebieden worst-president-ever te zijn geweest. Alleen mafkezen als Baudet zien er een goede president in. Vooral omdat ze ongeveer van hetzelfde fruit-cake gedachtengoed zijn. Baudet praat wel mooier meer hij is flink van het pad af.
@MaarFeitelijk | 26-01-21 | 12:47: Vrede. Best wel belangrijk.
@MaarFeitelijk | 26-01-21 | 12:47: Ik zie die pik die er nu zit weer een hoop geld verkwisten aan oorlogen en allerhande andere nutteloze hobby's. Het is natuurlijk not done in de huidige brave borsten maatschappij, maar ik mis Trump nu al.
@PhallusObesitas | 26-01-21 | 12:57: vreemd, wat u ziet is er helemaal niet. Gaat alles goed?
@MaarFeitelijk | 26-01-21 | 12:59: Trump is een topvent. Niet voor de genderneutrale aandachtshoeren en bomenknuffelaars natuurlijk, maar daar behoor ik niet toe.
REAGEER OOK