Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

#MeToo bij @D66. Wat er nu gaat gebeuren

Binnen D66 is "gedrimmeld worden" een werkwoord

weet je wie er ook beet heeft?

Amper hadden we het anonieme artikel over de #MeToo-kwestie bij D66 uitgelezen en het topic online gegooid, of de partij kondigt al een onderzoek aan naar een stukje tekst dat op dat moment amper 1000 views had op internet. Dat lezen wij als een vlucht naar voren, een halve bekentenis zelfs, in een zaak die al lang & goed bekend is in de partij, bij het partijbestuur en in de top.

En dat is ook zo. Een beetje rondbellen leert dat de bonzen het allemaal al jaren weten, dat Van Drimmelen ("een eng mannetje", aldus een bron) officieel geen functie heeft maar toch aanwezig was bij diverse selectiegesprekken met (vrouwelijke) Kamerkandidaten, en of we ons al wel eens afgevraagd hebben hoe een onbekende Hanneke van der Werf op plek 3 kon worden gezet? Nou, dat is niet alleen omdat Duane van Diest - de assistent van Sigrid Kaag - zich er *kuch* persoonlijk mee bemoeid heeft, als we de verhalen mogen geloven. Heel raar voor een man zonder officiële functie, nog vreemder dat NRC het zo snel weet. Of wisten ze het eigenlijk al langer? Stom-Jan Meeus tekende in juni nog het betweterige feitje op dat Van Drimmelen in 2006 al campagneleider van Pechtold was. Stom-Jan weet veel meer dan hij vertelt.

Maar ondanks de hulp van de parlementaire pers: dit #MeToo'tje gaat niet meer weg, voordat het eerst veel erger wordt.

Vleeskeuringen, hotelkamers en gedrimmeld worden
GeenStijl weet dat D66 partijcongressen voor vrouwelijke partijleden 'voelen als vleeskeuringen', dat ontzettend gemiddelde mannen in de partij opvallend vaak omringd worden door veel te prachtige stagiaires & fractiemeisjes, dat Van Drimmelen wel eens betrapt is toen hij met MEP-kandidaat Emily van de Vijver (hoi) uit een Brusselse hotelkamer kwam (#shedecides?) en dat hij op zeker een relatie had met partijbureauvoorzitter Bernique Tool, die (nadat hij te ver ging) werd weggepromoveerd. Mogelijk in ruil voor haar stilte. De kwestie leverde Van Drimmelen zelfs een contactverbod op: "Het is door de politie afgehandeld. Van Drimmelen kreeg een contactverbod, maar dat is altijd het geval als er sprake is van stalking", zegt oud partijvoorzitter Letty Demmers nu ineens tegen de Telebelg. En vertelt daarmee vermoedelijk maar het halve verhaal. Maar vooral: HOE KAN DIE MAN NOG IN DE PARTIJVIJVER HENGELEN?

Nou. Vraag dat maar aan Thom de Graaf:

Hing in deze vijver ook een hengel?

Diens naam wordt ook genoemd in de Tele, maar ook door bronnen die GS sprak. Want als Jan Terlouw het gezellige partijtouwtje uit de brievenbus is, dan is De Graaf de man achter de voordeur. Is gewoon baas van de Raad van State, maar hielp dus in het verleden mee om INTERNE STALKZAKEN onder de pet te houden. Pechtold was er ook bij betrokken en natuurlijk steekt rond hem ook het nooit ontkrachte gerucht 'Wassila vertrok vanwege een relatie met Alexander' de kop weer op. "Gedrimmeld worden" is een begrip in partijkringen, maar Pechtold gooit zijn hengeltje immers ook graag uit in andermans vijver.

Kopschoppen in chocoladeletters
En nu staat het in de krant. We weten drie dingen over de Haagse Parlementaire Pers. 1. Ze weten altijd veel meer dan ze opschrijven. 2. Zodra een verhaal eenmaal rolt, duiken ze er allemaal bovenop (ja, wij ook, daar hoeven we echt niet rooms over te doen). 3. Zodra iemand op de grond ligt, komen ze allemaal in dikke chocoladeletters kopschoppen.

Bewijs bij bewering 1: Frans van Drimmelen wordt in een anoniem stuk beschuldigd, maar zijn naam verschijnt vervolgens heel snel voluit in diverse media. Oftewel: voor de MSM was die naam niet nieuw, en de geruchten die er aan kleven ook niet. In alle stukken verschijnen razendsnel zinsnedes over "...al jaren bekend...".

Nu komt er dus een intern """onderzoek""" naar feiten die al jaren bekend zijn bij partij en pers. Van Drimmelen zal wel onder de bus gegooid worden, teneinde Kaag te redden. Misschien nog wel vóór het weekend, want het waterpeil rond het topje van deze ijsberg daalt razendsnel. De media happen op het aas, maar het rapport zal oppervlakkig zijn en verdwijnt daarna in een onderste lade. Daar gaan de media niet te diep in graven, want dan wordt duidelijk dat ze zelf ook vieze handjes hebben. Bovendien: ophef voorbij, volgende onderwerp.

Voor u, waarde lezer, alvast een bindend advies: Laat je niet verleiden om in het frame te stappen dat het 'drimmelen' bij D66 een jarenlange vistocht was van één man met een los hengeltje. Het is een bedrijfscultuur en die begint (en eindigt) bij het partijbestuur. Later meer...

UDPATE 16u05: Lobbykantoor trapt hengelaar Frans van Drimmelen in de sloot, maar dan in voorlichterstaal geschreven:

"Dat is gewoon normaal", u-huh

Social

Frans in 2016 bij Weltschmerz! In gesprek met...

...oud D66 fractiemedewerkster Willeke Slingerland!

Social

Interessante case study heeft ze daar

Reaguursels

Inloggen

Als gevolg van het bewezen gebrek aan inhoud is d66 tegenwoordig blijkbaar niets anders dan een soort van gezelligheidsvereniging voor mensen die op zoek zijn naar kortstondige seksuele contacten.

Rationa | 11-12-20 | 10:37

Een bescheiden en eerlijke D66er die iets voor Nederland wil betekenen is iets van de vorige eeuw. Deze calculerende man past helemaal bij het D66 van deze eeuw. Koud over lijken gaand. Oh, nee wacht in dit geval over warme vrouwenlijken. En ze bukken braaf voor een mooie positie en ingang. Een positie en ingangen die meedogenloze Frans ook graag ziet, maar dan met andere ogen. Het is een partij van geilaards en sletjes. Wat kost een lidmaatschap eigenlijk ?

Graaier | 11-12-20 | 08:00 | 1

Rome in haar laatste dagen...

haddem | 11-12-20 | 08:46

Nu verwacht ik eigenlijk ook het eerlijke verhaal over Wassila Hachchi en waarom ze destijds zo schielijk vertrok...

loze stijl | 11-12-20 | 07:26

Na dit stuk blijf ik zitten met 2 vragen: 1. Wie stemt er nou op zo'n partij. 2. Hoe is Rob Jette dan fractievoorzitter geworden?

EenGoedBegin | 11-12-20 | 01:21

In de regering en op de belangrijke plekken binnen de NPO e.d. zitten allemaal baantjescarrousselmensen. Er is gewoon 1 persoon die bepaald wie daarin en in de regering zitten. En die ene persoon blijft zelfs nu weer keurig buiten schot.

Expert Homo | 11-12-20 | 01:13

Het citaat van Robje in de Televaag is ook de moeite waard: "Geschrokken?”, zegt fractieleider Rob Jetten. „Ik vind het vooral vervelend dat deze persoon de weg naar onze vertrouwenspersonen weet te vinden en nu anoniem haar verhaal moet doen."
Die vertrouwenspersonen zijn echt geweldig!

Frau Merkel | 10-12-20 | 20:46

Kaag heeft makkelijk praten. Zij loopt geen enkel risico. Ze wordt door heel IS en de PLO gedekt, maar was door voorkomen en persoonlijkheid al gevrijwaard.

Frau Merkel | 10-12-20 | 20:44

De broer van Pechtold kan er ook wat van maar die doet het in Friesland

Tonythelonley | 10-12-20 | 20:18

En dit is nieuws? In de fractievleugel van D66 in het tweede kamer gebouw staat toch de 'keesbank'? Niemand schijnt erop te willen gaan zitten.

Mart6037 | 10-12-20 | 19:31

Hoeveel heren en vooral dames van kleur hebben eigenlijk iets in te brengen bij D66?

squadra | 10-12-20 | 19:05 | 1

D’66 is blanker dan dat clubje van Kontrot Kusters.

Sinterbikske | 10-12-20 | 20:28

NPO wat? Hier al een paar jaar geen TV meer. Heerlijk. #propagandaloosleven #NOP #NOS

Rest In Privacy | 10-12-20 | 18:56 | 2

Een heel kort weggemoffeld stukje in het 20 uur journaal.

Het is natuurlijk wel een bevriende partij voor de totaal niet kritische MSM. Was het binnen PVV of FVD geweest dan was het opening journaal.

Begin toch wel te snappen dat mensen afhaken bij MSM.

sprietatoom | 10-12-20 | 20:19

Ben ik nu als penvisser automatisch Team Kaag ofzo? #blijfvanmijnhengel #ikvisalleen #rotop

Lorejas | 10-12-20 | 18:41

Van D. heeft dat lobbykantoor samen met ene Audrey, die praat als een Friese boerin die in Duitsland heeft leren schreeuwen.

Rest In Privacy | 10-12-20 | 18:36

Vind het in de metoo-discussie altijd heel bijzonder dat alleen de man het veld moet ruimen. Beide partijen hebben wat in te brengen wat de ander niet heeft. De een heeft invloed en geen lekkere tieten, de ander, nou ja je weet wel. Win/win voor beiden. Beide profiteren dus, maar uiteindelijk is het toch de vrouw die er langer en meer voordeel van heeft: een functie (actrice, achtergrondzangeresje, nummer 3 op een of andere lijst) waar ze op oneigenlijke gronden terecht is gekomen. In mijn ogen zou dat als eerste moeten worden teruggedraaid. En daarna pas die kerel een bal uitdraaien.

AnitaDik | 10-12-20 | 18:32 | 1

"MeToo" gevallen lopen nogal uiteen. Er zijn er maar heel erg weinig gevallen in een onevenwichtige machtssituatie waar de vrouw middels chantage gedwongen werd dingen te doen die zij niet wilde en er geen uitweg was. Een ruime meerderheid van de gevallen is het van beide zijden doelgericht. De vrouw kan echter in veel gevallen later zeggen dat ze zich 'onderdrukt gezet voelde' o.i.d. Alle gedrimmelden hadden nee kunnen zeggen en weg kunnen gaan. Als Wassila gedrimmeld was, is het goed van haar dat ze de juiste keuze heeft gemaakt.

Grachus | 10-12-20 | 19:27

En deze partij zit dankzij VVD stemmers gewoon in de regering... bedankt.

BozePaarseMan | 10-12-20 | 18:23 | 5

Nee. PVV en VVD hebben geen stemmen van veel thuisblijvers gehad.

Pieterman | 10-12-20 | 20:27

VVD zeker. Oorzaak alle ellende.

Lorejas | 10-12-20 | 20:53
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik hoop dat die Wassila nog een keer met het echte verhaal naar buiten komt, want ik geloof niet dat het andere reden is dan dat ook zij gedrimmeld werd en zij daarvan zo geschrokken is dat ze gelijk is weggelopen (heel goed). En keesV kun je buiten dit verhaal weglaten. HEeft niks met gedrimmeld te maken. KeesV was nogal een makkelijk slachtoffer voor de Groe om een Russische mol in D66 te planten. Niets meer, niets minder.

Grachus | 10-12-20 | 18:21

Dit is kennelijk iets wat al heel lang speelt en min of meer aangetoond kan worden. Oké, lijkt niet op een hetze of rancune..

BozePaarseMan | 10-12-20 | 18:21

Als ik het goed begrijp moet de naam 'D66' worden veranderd in 'P66', met de 'P' van 'promiscuïteit'. Degenen die altijd anderen de maat nemen zijn doorgaans zelf de grootste viespeuken.

isitsoornot | 10-12-20 | 18:08

Ok, misschien niet #netwerkcorruptie. Maar dan wel #MeToo in samenspanning?

HeelStijl | 10-12-20 | 18:04

Maar zoeken of kapittelen die viswijven van D66 die D66 hengelaars nou?

HeelStijl | 10-12-20 | 18:02

Zie Secreet Kaag zonder haar,( bibop) en in het juiste tenue, ik zie gelijkenis met veldmaarschalk Rommel.
Een hele hoop rommel wat ze ons gaat verkopen.
Met een hele zielige boventoon wil secreet het 4e rijk door je strot drukken.
Een hardcore EU swastika aanhanger.

Datgingniegoed | 10-12-20 | 18:01

Tom Staal de volgende keer in de Tweede Kamer niet met een microfoonhengel maar gewoon met een klassieke bamboe met een enorme D66 dobber en .. de laatste Kaag loodjes. Aan de haak hangt een meer dan rotte vis, want dit stinkbekken duurt al van tijdens de dikkie dik dictatuur van Pechtoldshenko.

Eeuwig..Op..Vakantie | 10-12-20 | 17:59

Blijft de vraag wie de schrijfster van het anonieme stukje is. GS gokt op Wassila, en kleine stijldingetjes wijzen wat mij betreft in de richting van een near-native speaker. Ik zet mijn geld ook op Wassila. Kan het toch nergens anders aan uitgeven de laatste en komende tijd.

Guusneus | 10-12-20 | 17:49 | 1

Boris van der Ham? De voorlaatste stagiaire van Kees Verhoeven?

Deflatiemonster | 10-12-20 | 18:03

Nou, dat belooft wat als je dan nu weet hoe toekomstige vermeende bestuurders niet helemaal op hun bestuurlijke kwaliteiten op een zetel zitten. Daar gaat je goede geloof

Mark van Leeuwen | 10-12-20 | 17:37 | 3

Ja, ik sta perplex.

Joris Beltsin | 10-12-20 | 17:46

Mijn wereld stort in.

Grachus | 10-12-20 | 18:30

Ik ben flabbergasted

thanseeuwen | 10-12-20 | 21:16

Alweer een FvD door de politieke hakselaar gehaald, en alweer op basis van "al jaren bekende" beschuldigingen.

Politiek. Ach ja.

Guusneus | 10-12-20 | 17:31

D66 is een peristaltische beweging..
Daar komt niets goeds uit.

Datgingniegoed | 10-12-20 | 17:29

Alles draait om netwerken tegenwoordig. Dit hoort er allemaal bij.

logicavanhetgevoel | 10-12-20 | 17:22 | 3

Netwerken is voor lui die niet echtwerken.

Joris Beltsin | 10-12-20 | 17:30

Tja, corona pech voor oudere D66meisjes die een congres gebruikten om als congresmatras een invloedrijk "vriendje" aan je te binden, loopt soms slecht af zoals met het lokvogeltje van Alexander P.

vranac | 10-12-20 | 17:33

@Joris Beltsin | 10-12-20 | 17:30: Jawel hoor. Vroeger noemde je dat jezelf omhoog neuken. Niks mis mee, maar wel bij voorbaat mijn excuus voor de gebruikte term. De backspace toets is kapot dus moet het zo maar even.

logicavanhetgevoel | 10-12-20 | 17:33

Ho, ho, ho, Wacht even, we gaan toch niet de "edele" hengelsport koppelen aan de viespeuken die D66 allemaal bevuilen. De moderne hengelaar heeft hoogstaande normen en waarden. Niet te verwarren met ranzig politiek bedrijven met grijpgrage handjes onder dan wel boven de tafel of rok.

dijkbewaker | 10-12-20 | 17:18 | 1

Dit. Laat ons met rust. Ik zit daar voor mijn rust en af een toe een karpertje.

Lorejas | 10-12-20 | 18:44

Werken mooie meiden bij die lobbyclub: dr2.nl/over-ons/.
Zijn partners zullen wel opgelucht zijn dat Frans voorlopig even geen hengel uitgooit in de kantoorpoel.

Ad Hominem | 10-12-20 | 17:15 | 3

Valt toch wel mee? Paar aardige koppies maar verder... wel opvallend veel wit, behalve dan bij de lagere functies, dan zijn wel andere huidjes te zien.

Graaf_van_Hogendorp | 10-12-20 | 17:33

@Graaf_van_Hogendorp | 10-12-20 | 17:33: Dat vind jij als (ongetwijfeld) woest aantrekkelijk mannetjesdier, maar ik zie Franske ze nog niet 1,2,3 binnen hengelen met dat hoofd. Die moet het vooral van zijn status binnen D66 hebben blijkbaar.

Ad Hominem | 10-12-20 | 17:53

heb er een stuk of 6 gegoogeld allemaal D66 lid.

2_amazing | 10-12-20 | 19:16

En welke vrouw was de beste? Wie eindigde het hoogst met haar kont omhoog? Oxford- lady Zuigfreud Kech Qak.

vladimirows | 10-12-20 | 17:08 | 1

Nou die moet toch echt andere kwaliteiten hebben want van die frigidaire zal toch niemand rode oortjes krijgen.

Joris Beltsin | 10-12-20 | 17:29

Nee, too little, too late. Onacceptabel dat mensen met dit soort denkbeelden in d66 zitten en dat daar niet meteen keihard tegen wordt opgetreden. Ik sta hier volstrekt niet achter, en verwacht een volledige sanering.

einz | 10-12-20 | 17:08

Dat Metoo verhaal wordt aan alle kanten ingehaald door het gegeven dat bij D66 en de media iedereen en zijn moeder wist van het geval van Drimmelen. En er nooit wat van heeft gezegd. Onder de pet houden. Daar zit de rot. Als het waar is dat de man zijn handen niet heeft kunnen thuis houden, ik heb er nog geen rechtbankverslag van gelezen, dan zijn de wegkijkers die dit seksuele machtsgebruik mogelijk hebben gemaakt door de man niet toen men er weet van kreeg voor het gerecht te brengen, de werkelijke schuldigen. Zij zijn de werkelijke gecorrumpeerde schoften. Kaag en co. zien dit geval als een uitgelezen moment om empathisch over te komen naar de onderdrukte vrouw in het algemeen. "Stem D66 voor een stem tegen vrouwenmishandeling". Krokodillentranen zullen worden geplengd de komende dagen. Zij heeft niets te vrezen. Doet gewoon een Ruttertje. Wat heb ik een pest aan die D66 lui in het bijzonder.

forecastle | 10-12-20 | 16:49 | 1

In 1945 vroegen de mensen in Amsterdam zich af hoe dat zo uit de hand had kunnen lopen met de Jodenvervolging. En toen heeft men de conclusie getrokken dat wegkijken de Nazi's in staat heeft gesteld om hun wreedheden te uiten. En als waarschuwing hebben ze toen een gedicht geschreven.

Osdorpertje | 10-12-20 | 17:29

Het zou me niets verbazen als in huize Jetten gisteren een flesje bubbels open ging. Die komt er nu wel heel genadig vanaf. Perfecte timing!

Niet dat ik er wat op tegen heb, maar van de kleinburgerlijke seksuele moraal moet ik zelf ook niet zo veel hebben. Dit soort akkefietjes binnen zo'n hippe progressieve club als D66 zijn dus allesbehalve verrassend, geven zelfs een wat menselijk cachet aan deze doorgaans zo bureaucratische consultancydroogstoppels. Des te jammer dat zo'n graswortelmilf als onze Sigrid deze kwestie niet aangrijpt om al die cishetero's een spiegel voor te houden, maar in de verdediging kruipt. "Kijk maar, verder zijn we best een keurige partij hoor!"

En juist dat gelooft bijna verder geen mens in Nederland.

Terzijde, een leestip: onze haatopa bij de joop die het echte Kaagprobleem weer eens niet snapt. Heerlijk.

Rest In Privacy | 10-12-20 | 16:47

En dacht je dat dit alleen bij D66 was? Als ik door mijn Rolodex ga, ken ik ook andere gevallen. Doorgaans individuen waarbij de omgeving wegkijkt omdat ze op een te belangrijke positie zitten binnen de organisatie.
De vraag die je mag stellen is waarom groepen zo'n slecht zelfreinigend vermogen kunnen hebben.

Diotima | 10-12-20 | 16:43

Veel succes met stemmen in maart.

Wordt het de progressieve islamofascistenpartij, de elitaire aanranderspartij, de turkse cliëntalismepartij, de schoenen-en-verkiezingsfraudepartij, de fuck-jou-kutburger-geen-1000-europartij, de poldernazipartij, de islamofobenpartij, de god-is-grootpartij, de god-is-groot-en-vrouwen-in-de-keukenpartij, de erdoganpartij, de witte-mensen-zijn-allemaal-rassiespartij of de dieren-zijn-belangrijker-dan-mensenpartij?

Varende_Reaguurder | 10-12-20 | 16:43 | 4

Hmmm, twijfel nog tussen de poldernazis en de islamofoben.

Nuchternederland | 10-12-20 | 17:13

Goed tegeltje!

Moresnetunited | 11-12-20 | 00:29
▼ 1 antwoord verborgen

Ja en? De hele wereld zit helaas vol met dit soort gevallen. Geweldig voor de journalisten, Is het in de politiek, dan is het landelijk nieuws, maar als er iemand slachtoffer is van seksueel overschrijdend gedrag van de rayonmanager van Bougievonken BV is, of zelfs een bekende multinational, komt het niet in het nieuws. En ook daar zitten schrijnende gevallen.

Dit voedt enkel het cynisme naar de politiek.

Diotima | 10-12-20 | 16:40 | 7

Klopt. Bij de VVD waren het vroeger ook de appetijtelijke jonge deernkes die als een komeet omhoog schoten in de hiërarchie (waarschijnlijk nog steeds) en nooit de inhoudelijk sterke horken. Vertel eens Kuif, wie heb jij allemaal gedaan?

Grachus | 10-12-20 | 18:36
▼ 4 antwoorden verborgen

Frans heeft zich omlaag geneukt.

Mr_Natural | 10-12-20 | 16:39 | 3

Het is een contaminatie. Niemand knapt op van neuken. Vraag het de paus.

koperbij | 10-12-20 | 16:47

@Grachus | 10-12-20 | 18:37: Hahaha, wat een grap was dat. Maar het is nog steeds niet goed 'uitgezocht'.

Rest In Privacy | 10-12-20 | 18:38

Zolderkamercommunisten, Moslimbroeders, Erkenbrandkikkers, seksuele roofdieren. En het jaar is nog niet voorbij hè.

Rest In Privacy | 10-12-20 | 16:34 | 2

Het leest weg als een (Italiaanse) fotoroman.
Ik worter stiekem een beetje opgewonden van.
Oei oei, spring is in the air.
Jammer dat ik een slappe CoronaLuL hep.
Hé! Trek open die geile deugPut.

Ruimedenker | 10-12-20 | 16:33

Zo een gasten blijven enkel zitten omdat ze net zoals Hoover, een aantal "dossiers" of wat bergen stront in de aanbieding hebben.
Een domino steentje dat er een aantal andere gaat laten vallen. Anders waren ze al lang beleefd en kordaat naar de uitgang gestuurd.

Lt-Kol Kilgore | 10-12-20 | 16:32

Neukpartijstrateeg, onthouden voor Scrabble.

Mr_Natural | 10-12-20 | 16:31

d66 kandidates die worden geinterviewd: zoek maar op 'casting couch' of 'fake agent' op xhamster

HetOorAakel | 10-12-20 | 16:31

Gelukkig heeft Frans zijn hengel nog.

Mr_Natural | 10-12-20 | 16:30 | 1

Hij gaat even een poosje vissen.....off grid zo gezegd.

Witte-vla | 10-12-20 | 16:45

Ben benieuwd naar een/de nieuwe baan van ijsjeslikker Kees Verhoeven, vooral de 3e garnituur moet het bij zulke 666-partijontboezemingen ontgelden.

grindbak | 10-12-20 | 16:29 | 2

Kees staat niet op de lijst, die zei al dat hij niet meer beschikbaar was.

ZOMG | 10-12-20 | 17:04

@ZOMG | 10-12-20 | 17:04: Daarom dus zo benieuwd wat zijn nieuwe baan wordt. Zal wel iets als voorlichter worden. Hij is goed in likken en kan op verzoek net zo makkelijk 180 graden draaien in zijn mening.

Grachus | 10-12-20 | 18:41

Vreemd dat ik nou niet of nauwelijks het "hear say" argument hoor om GS mee om de oren te slaan, niet dat ik er mee zit, dat was altijd al een vrij slap argument natuurlijk, maar opvallend is het wel.

zwellevertje | 10-12-20 | 16:27

Is dat wat die Amsterdamse GL wethouder, kom, wat is z'n naam ook weer, bedoelde met : One down...
Oh ja, RGW

hotnot | 10-12-20 | 16:26

De methodes om hogerop te kunnen komen bij D66 zijn nu bekend.
Met wie of met hoeveel zou Kaag het gedaan moeten hebben, om deze functie bij D66 te krijgen?
Namen en aantallen hieronder graag.

Wim Venijn | 10-12-20 | 16:25 | 4

D69

ZOMG | 10-12-20 | 17:05

Ze is wel het prototype van een héééle strenge dame, als in die kringen onderdanigheid als broodnodig verzetje wordt gezien doet een zweep wonderen op weg naar de top. Denk ik zo maar.

Vesta | 10-12-20 | 17:09
▼ 1 antwoord verborgen

Vrouwen (vaak nog meisjes) hebben al heel vroeg in de gaten dat hun fysieke verschijning een machtig wapen is. Hoe arm, onbeduidend of dom ze ook zijn, met een leuke glimlach en een goed figuur gaan alle deuren open, tot in de hoogste echelons. Geld en macht trekt vrouwen aan. En wie geld en/of macht heeft, heeft het dan voor het uitkiezen. D66-meisjes weten dat als geen ander. Wat je ook van hun opvattingen vindt (ik vind die persoonlijk vreselijk), de dames in kwestie zijn stuk voor stuk hoog opgeleid, charmant en zien eruit om door een ringetje te halen. Smaakvol opgemaakt, goed gekapt en leuk in de kleertjes. En die worden als fractiemedewerkster, PA of secretaresse gerekruteerd. Voor die functies hoef je niet veel te kunnen, dus ze zijn per definitie overgekwalificeerd. Maar dat geeft niet, want die functies zijn vrijwel altijd tijdelijk. Het mes snijdt aan twee kanten. De dames kunnen zich omhoog flirten, de heren kunnen goede sier maken met deze dames. Het gebeurt overal. En bij D66, weet ik uit eigen ervaring, ligt het er allemaal heel dik bovenop.

Stijlicoon | 10-12-20 | 16:24 | 1

Dat is wat die hele #metoo-discussie zo lastig maakt.

Schoorsteenveger | 10-12-20 | 17:05

In de VK staat dat 'een aantal Tweede Kamerleden, oud-partijleiders en machtige strategen achter deze leiders, zich veelvuldig storten op stagiaires en vrouwen met ambitie binnen de partij.' Moet daar toch een gezellige boel zijn. Partijbureau als bordeel. Hoe kan ik daar een baantje krijgen?

Rachiel_de_Muyter | 10-12-20 | 16:24

Bij die ene D66'er hangt er een touwtje uit de brievenbus, bij die andere met die hengel hangt er een wormpje uit de gulp.

Nuchternederland | 10-12-20 | 16:23

In 't briefje worden verder ook TK-leden, strategen en oud-partijleiders genoemd. Meervoud. Trekt d'n beerput maer open! *popcorn pakt*

Derkaderr | 10-12-20 | 16:18 | 1

Beerput? Het is een meer een Vietcong gangenstelsel.

Mr_Natural | 10-12-20 | 16:20

Zucht. Als ik personeel en stagières aanneem doe ik dat ook op basis van een bepaalde klik. Is normaal toch?

Leptob | 10-12-20 | 16:17 | 6

Wat je met je eigen onderneming doet, zal velen een worst wezen. maar als dit doorsijpelt naar onze overheid is er toch wel zeker een probleem.

Grachus | 10-12-20 | 18:44
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat ik nou nooit begrijp: als je als gewoon rechttoe, rechtaan, niet al te lelijke vent iets wilt van een vrouw, waarom kun je haar dan niet gewoon benaderen? Dit soort acties halen je immers altijd in, en terecht.

MickeyGouda | 10-12-20 | 16:17 | 6

Dit soort acties halen je bijna nooit in, dat is nou net het probleem. Gaat het fout, dan gaat het ook goed fout, maar die ene die nu aan de schandpaal genageld wordt, vangt de klappen op voor die honderden die er gewoon mee wegkomen.

Stijlicoon | 10-12-20 | 16:29

Alsof een 50 jarige Jan Modaal ook maar enige kans heeft bij een appetijtelijk deerne onder de 30... Daarnaast is het de natuurlijke taak van mannen om afgewezen te worden. Teveel afwijzingen gaan uiteindelijk hoe dan ook aan het zelfvertrouwen knagen. En ach, uiteindelijk zijn alle vrouwen hoeren, dus dan pas je de meest makkelijke methode toe.

Grachus | 10-12-20 | 18:48

@Grachus | 10-12-20 | 18:48: Misschien je verwachtingen bijstellen en iets realistischer naar jezelf kijken? Die deerne onder de 30 heeft ook liever een viriele stud van 25 in plaats van een uitgezakte uitgebluste ouwe zak.

Toos Bevergeil | 10-12-20 | 19:27
▼ 3 antwoorden verborgen

Hanneke van der Werf op 3. Marieke van der Werf is een van de partners, die Frans voor de bus duwt. Inteelt?

Dickie1908 | 10-12-20 | 16:16

"Frans herkent zich niet in de geschetste situatie"
Ze bedienen zich echt allemaal van dezelfde Bullshit Lingo.

Rest In Privacy | 10-12-20 | 16:15 | 4

@Nuchternederland | 10-12-20 | 16:24:
Neen, weet van niks.
Net als Rob Oudkerk destijds. Uiteindelijk zei Robbie dat het iets met een "stofje" te maken zou hebben..............

demaup | 10-12-20 | 16:30

@demaup | 10-12-20 | 16:30: Ho Ho, Robbie werd moreel voor de bus geworpen, omdat hij bij de crackhoeren van de Thamesweg langs ging. Hij werd niet veroordeeld, omdat hij zijn macht binnen partij/organisatie gebruikte om een lekker stage-kippetje te scoren.

Grachus | 10-12-20 | 18:51
▼ 1 antwoord verborgen

Nou weet ik toevallig uit ervaring dat linkse meisjes wel heul errug makkelijk in bed te krijgen zijn.

Mr_Natural | 10-12-20 | 16:14 | 11

@Kuifje-naar-Brussel | 10-12-20 | 19:27: Dat is op zich niet zo gek. Het grootste gedeelte van de clientèle hoopt op meer. Dan is het lastig voor de goeroe om er voor te zorgen dat die paar naïeve vrouwtjes zonder de neven-interesses geen argwaan krijgen. Dat is Tantra ten voeten uit. Groot risico, grote beloning. Daarom houd het bij die massage met die oliën. De mindere beloning weegt heel sterk ten opzichte van het veel kleinere risico.

Grachus | 10-12-20 | 19:41
▼ 8 antwoorden verborgen

Nu wil ik ook partijstrateeg worden.

Sitting_targets | 10-12-20 | 16:14

Waar kan ik me aanmelden als lid van D66? Als ik dan vrijwilliger word, krijg ik dan ook een mooie stagiaire?

thanseeuwen | 10-12-20 | 16:11

Het wordt hoog tijde voor een ballotage commissie bestaande uit de echte Vrije pers, afgevaardigden vann het modaal klootjes volk en nederlandse zelfstandig ondernemers. Om eerst maar eens die politieke partijen te gaan beoordelen of zij met hun reilen en zeilen wel deel mogen nemen aan de nederlandse regering. En dat hooguit 1 kwartaal voor de volgende verkiezigen,.... eens kijken hoe de kwaliteit van regeren er vooruit op gaat...

nickstert | 10-12-20 | 16:11

Naast de klopboor nu dan ook de drimmelboor. Je gaat dan toch anders naar een boorgat kijken.

Dubbelepunthoofd | 10-12-20 | 16:11 | 1

Oei, oei, oei, beste Dubbelepunthoofd, de firma Dremel zal hier niet blij mee zijn.
Ze maken overigens prima spul. Evocatus

Evocatus | 10-12-20 | 16:52

Kaag komt het straks allemaal uitleggen via de radio !
Oeps.......

demaup | 10-12-20 | 16:10 | 3

Heeft Kees Verhoeven zijn vriendin stagiaire ook bij van Drimmelen gekocht?

Nummer1 | 10-12-20 | 16:09

ik las *gerim-meld*

sjuul69 | 10-12-20 | 16:09 | 1

Zal ook wel bij de arbeidsomschrijving horen.

Nummer1 | 10-12-20 | 16:10

Politieke partijen en foute figuren horen toch wel een beetje bij elkaar.
Bij de VVD was de hoogste man een ex taxi chauffeur die een vereniging voor crematie had opgelicht.

Osdorpertje | 10-12-20 | 16:09 | 3

En daarna was hij snel klant van datzelfde crematorium.

Rest In Privacy | 10-12-20 | 16:15

Integriteit is ver te zoeken onder de politici. Ze naaien elkaar dus niet alleen figuurlijk.

Veepert | 10-12-20 | 16:08 | 2

Wie eerlijk en integer is komt niet verder dan de gemeenteraad. Dat is bij alle partijen zo. Om te klimmen moet je het achter de ellebogen hebben, anders wordt je door de concurrentie verpletterd.

Ivoren Toren | 10-12-20 | 16:11

@Ivoren Toren | 10-12-20 | 16:11:
Hier is zelfs sprake van hele andere lichaamsdelen dan ellebogen.

bqbq | 10-12-20 | 16:19

Team Graag.

Premier Trutte | 10-12-20 | 16:07 | 1

Lol!

ratelaar | 11-12-20 | 07:46

Frans loopt z'n biomassa achterna.

Mr_Natural | 10-12-20 | 16:07

Frans heeft teveel naar Bill Clinton gekeken. Die het momenteel ook erg zwaar heeft, aldus De Telegraaf:

Zijn huwelijk met Hillary overleefde de Monica Lewinsky-affaire. Maar is het ook sterk genoeg om de stortvloed aan geruchten over Bill Clintons connecties met misbruikmiljardair Jeffrey Epstein te doorstaan? Een insider doet een boekje open over de voormalige president van de Verenigde Staten die ’als de dood is’ zijn vrouw dit keer voorgoed te verliezen.

Rest In Privacy | 10-12-20 | 16:06 | 9

@Lt-Kol Kilgore | 10-12-20 | 16:38: Biljarten?

Rest In Privacy | 10-12-20 | 16:39

Was toch allemaal nepnieuws?

Deflatiemonster | 10-12-20 | 18:07

Dat huwelijk blijft gewoon bestaan. Ze weten beiden teveel van elkaar en mogen nu niet tegen elkaar getuigen want getrouwd (spousal privilege). Daarnaast is de relatie een werkrelatie. Hillary had Bill nodig om omhoog te komen; ze heeft zelf geen enkele sociale vaardigheid.

Arachne | 11-12-20 | 00:17
▼ 6 antwoorden verborgen

God ja, dat chickie van Kees Verhoeven.. Ik ben echt niet jaloers aangelegd, maar zo'n prachtige vrouw met zo'n onaantrekkelijke drol riep wel heel veel agressie bij me op..

Frits_Binkestein | 10-12-20 | 16:04

Ah een intern onderzoek zal helpen... Uit een artikel van bijna 3 jaar geleden! www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/arti...

Doorpakken en naar onszelf kijken
Volgens D66 zijn er geen concrete voorbeelden van gevallen. "Er heeft zich niet iemand gemeld. Maar we zijn het aan onze stand verplicht om ook naar onszelf te kijken. De overheid moet het goede voorbeeld geven. Elk geval waarbij mensen zich niet veilig voelen, is er één te veel."

Tot zover het doorpakken van d666

bots! | 10-12-20 | 16:03 | 1

Ze hebben tonnen boter op hun hoofd.

Rest In Privacy | 10-12-20 | 16:04

Lijkt me het ideale moment om alle oude meuk eruit te gooien en je partij te verjongen met nieuwe aanwas. Zouden meer partijen moeten doen.

Ardbeg | 10-12-20 | 16:01 | 1

Mwa, niet altijd, jonge spul bij FvD en SP zijn erger dan de oude garde lol.

Graaf_van_Hogendorp | 10-12-20 | 16:02

SGP en Moslimbroederschap in koor: Zie je wel, dat komt er nou van!

Ivoren Toren | 10-12-20 | 16:00 | 2

Tja, je kunt moeilijk zich omhoog neukende kleine jongetjes op de lijst zetten, Jetten was net een grensgeval.

zwellevertje | 10-12-20 | 16:21

Zou Rob Jetten ook gedrimmeld zijn destijds? Andere verklaring voor zijn plotselinge opkomst is er niet..

Frits_Binkestein | 10-12-20 | 15:59 | 2

Denk het niet. Zal, toen hij werd voorgedragen, even slikken zijn geweest. Maar soms moet je op de knieën gaan en accepteren dat je moet buigen voor een ander.

swapper | 10-12-20 | 16:24

D69.

Mr_Natural | 10-12-20 | 15:59 | 2

Mooi Naturel. Heel mooi !

demaup | 10-12-20 | 16:36

U was me maar net iets meer dan een uur voor!

ZOMG | 10-12-20 | 17:06

Trump kwam er tenminste nog voor uit.

MoonBeebe | 10-12-20 | 15:58 | 2

Die was er zelfs openlijk trots op.

Rest In Privacy | 10-12-20 | 16:06

Zo'n beul heeft natuurlijk niet alleen slachtoffers die worden weggepest, het werkt alleen dankzij Von D's willing Opfer...

Hemmenaar7 | 10-12-20 | 15:57

D66 en Kaag worden iets te brutaal met hun "de eerste vrouwelijke premier van NL", "Minister van de Hoop", etc. De rest van het Kartel heeft het even aangezien en heeft besloten dat Kaag (uiteindelijk toch een buitenstaander) een "house training" nodig heeft. Het VVD black ops team werd gebeld en ineens vallen er links en rechts D66-gebouwen naar beneden zoals op 9-11

BASinnic | 10-12-20 | 15:56 | 4

Zou het echt zo werken?

Rest In Privacy | 10-12-20 | 16:05

Zal de docu over moslima Kaag nog op tv komen?

swapper | 10-12-20 | 16:26

Of misschien durven mensen nu wel hun muil open te trekken na SP, GL en FvD.

ZOMG | 10-12-20 | 17:08
▼ 1 antwoord verborgen

D66, de partij van de enige echte 'seks bank' in de gang van de tweede Kamer? Bron uit 2018: www.geenstijl.nl/5141183/telegraaf-d6...

Dat die schijnheiligen vuistdiep in #metoo schandalen zitten mag geen verassing zijn. Hetzelfde met hun gejammer over racisme en discriminatie in Nederland, maar dan alleen witte koppies op hun kandidatenlijst zetten. Ze zijn een soort oerconservatieve Hongaar die gepakt wordt bij een homo-orgie.

GroetenVanUrk | 10-12-20 | 15:55 | 3

Excuus. Dat moet "verrassing" zijn. Die fout blijf ik per abuis maken.

GroetenVanUrk | 10-12-20 | 15:58

Ach ja, hoe gaat het met May Lee Fox en Paul Tang eigenlijk? Volgens mij is die hele staten generaal een grote orgie. Buiten Rutte, die houdt het exclusief bij Gordon in het Torentje.

Graaf_van_Hogendorp | 10-12-20 | 15:58

Drimmelen doe je zo te zien met borsten.

hoejeheette | 10-12-20 | 15:54

stanD66 is populairder dan standje 69. Ongezien van achter naderen en je kans grijpen egens in de 3e kamer.

Premier Trutte | 10-12-20 | 15:54

Damocles66.

Mr_Natural | 10-12-20 | 15:54

Oké, uiteindelijk is er dus maar 1 partij waarop we kunnen stemmen in maart? De Vereniging Van Dieven? Nou was ik dit keer vanwege Corona van plan maar niet te gaan stemmen, mij te link, wie weet hoeveel covid virussen aan zo'n potlood kleven? Voor het eerst maar erg is het dus niet. Ga mijn ziel niet verkopen aan de duivel.

Tishetnetnie | 10-12-20 | 15:52 | 4

PVV dan maar? Bosma is goed bezig, dossierkennis van hier tot Tokio, vasthoudend in zijn kritiek op de NPO/media.

Een stem op de VVD is een stem op VVD-'66-GL-PvdA.
Kan je net zo goed je stem aan Brussel geven.

Abject | 10-12-20 | 15:57

Als je ‘ziel’ hebt dan kies je voor de man die ondanks dat hij al meer dan tien jaar beveiligd moet worden de waarheid blijft verkondigen, Geert Wilders. Want we moeten van de islam-invloed af. De rest is bijzaak zo langzamerhand.

Normpje | 10-12-20 | 16:02

@Normpje | 10-12-20 | 16:02: idd, grootste bedreiging is islam rest is B. S., zeker als er per jaar zo'n 60 tot 80000 zieltjes bijkomen in dit land, maarja het ligt natuurlijk aan de mensen die "langer dan 5 minuutjes" douchen.

Mallepietje1001 | 10-12-20 | 16:13
▼ 1 antwoord verborgen

Bosma die Kamervragen stelt, Kaag die zich elitair totaal voor gek zet, Kaag die zich op corrupte wijze over het paard tillen laat.
En dan nu de #metoo waarvan je wist dat 'ie ergens rond zwerven zou.
Vraag ik me eigenlijk af. Komen er nog lijken van Pechtold achteraan?
Als dat balletje eenmaal rolt wil het nog wel eens een sneeuwbaleffect krijgen.
pvv.nl/42-fj-related/martin-bosma/103...

Ik ben benieuwd hoe dit in de Kamer vallen gaat. Nog één week voordat Den Haag DRIE weken van de Kerstvakantie genieten mag.
Kerstreces 2020: 18 december 2020 t/m 11 januari 2021
Om na een maand weer een dikke maand dikke doei te zeggen tegen ons.
Voorjaars- en verkiezingsreces 2021: 12 februari t/m 22 maart 2021

Abject | 10-12-20 | 15:52 | 1

Goeie kamervragen. Ik ben berebenieuwd naar de antwoorden.

Ivoren Toren | 10-12-20 | 16:18

Thom de Graaf was ook burgermeister van 024 ten tijde dat Depla een doekje vroeg aan Van Veluw in het fietsenhok. Vies inteeltzootje.

Jos Tiebent | 10-12-20 | 15:52 | 4

@Abject | 10-12-20 | 15:54: reken maar dat er wat onder het tapijtje geschoven is geweest, met d66 aan het roer.

Jos Tiebent | 10-12-20 | 16:16

@Ing. eslapen | 10-12-20 | 15:55: Dat gerucht is de wereld in geholpen door iemand van het CDA. Iemand die jaloers was.

Deflatiemonster | 10-12-20 | 18:09
▼ 1 antwoord verborgen

Die schijnheilig overkomende Jetten had het liever onder de tafel geveegd natuurlijk.
Wat zou kereltje P hiervan gezegd /geweten hebben?
Weer een vrouw met ballen die haar verhaal doet.Niets dan lof.
Hadden graag wat meer smerige details gelezen.Vieze vent verder.
Die partij zal veel stemmen verliezen als ze niet snel schoon schip maken.

tegenalles | 10-12-20 | 15:50 | 3
-weggejorist-
Mallepietje1001 | 10-12-20 | 16:16

Wat denk je zelf? Pechtold is waarschijnlijk als eerste over de stagiaires gegaan... je moet immers je dominantie tonen als partijbaas.

ReyNemaattori | 10-12-20 | 17:45

Deze D66 cultuur is juist bij Pechtold begonnen......

Grachus | 10-12-20 | 19:04

Drimmeltje “herkent zich hier niet in”. Nou, dan weten we het wel.

Muxje | 10-12-20 | 15:50 | 1

Hij voelde zich eerder een geschenk voor de vrouwen in kwestie, typisch sociopathengedrag.

Zeurders | 10-12-20 | 15:55

"Frans gaf niet in." Een Amerikanisme. Wassila?

BASinnic | 10-12-20 | 15:47 | 1

Frans dacht natuurlijk dat het een wandeling in het park zou worden, nadat hij zijn zegeningen geteld had.

Nuchternederland | 10-12-20 | 16:28

Het verhaal over dames die zich omhoog moeten neuken omdat ze blijkbaar de kwaliteiten ontberen om op kennis de politieke top te halen verklaart ineens heel veel. Heb me al vaak afgevraagd hoe het mogelijk is dat er zulke onbenullen in de politiek zitten. Niet allemaal uiteraard.

Toos Bevergeil | 10-12-20 | 15:46 | 10

Erica terpstra heeft destijds waarschijnlijk met een ander bijltje moeten hakken "om zo ver te komen".

Veepert | 10-12-20 | 16:58

@Veepert | 10-12-20 | 16:58: Een paar gouden Olympische medailles openen blijkbaar ook veel deuren...

ReyNemaattori | 10-12-20 | 17:51

@BASinnic | 10-12-20 | 15:49: De PvdA is altijd grijs, gemiddeld en weinig diepgang geweest. Dat stoot mooie vrouwen af. Ergo, er zijn überhaupt weinig tot geen mooie vrouwen bij de PvdA te vinden. Die gaan dan voor de alternatieven die dichtbij liggen.

Grachus | 10-12-20 | 19:06
▼ 7 antwoorden verborgen

Ik wacht op de screenshots van anonieme berichtjes op 4Chan. Alleen dan geloof ik het.

2voor12 | 10-12-20 | 15:45

Pubic Affairs...

Schoorsteenveger | 10-12-20 | 15:44 | 2

De basis behoeften van de mens, van bil gaan en vechten, ga nooit van bil met de gene die u bevecht en vecht nooit met de gene waarmee u van bil gaat.

Sarcastica | 10-12-20 | 15:44

Braaf stemmen wat de vvd dicteert maakt dat de verveling bij ddr666 heeft toegeslagen, tijd genoeg om penthouses in te richten en rokjes op te lichten.

Analia von Solmsch | 10-12-20 | 15:43

En nu kijken hoe lang het duurt voordat Ollongren(D66) dit nieuws over D66 bij euvsdisinfo.eu/ aan meldt.

Ing. eslapen | 10-12-20 | 15:43 | 3

Zo lang het heure Bekaktheid niet zelf raakt, laat ze haar partijgenoten in alle rust aan de wilgen opknopen. Het is eenzaam aan de top, dus hoe minder concurrenten er zijn, des te beter het voor haar is. Neem van mij aan dat je Ollongkreng hier echt niet over gaat horen. Dit kijkt ze minzaam goedkeurend aan.

ole guapa | 10-12-20 | 15:45

't enige dat zij heeft gedaan de afgelopen 4 jaar is een van d'r eigen partijpijlers naar buiten nemen naar een steegje en afschieten als een dolle hond... en het idee van flexwoningen, want wie wil er nu ergens permanent wonen?

ReyNemaattori | 10-12-20 | 17:54

Ollenkreng beseft dat ze te licht is voor dit vak en deze taak en zal na de verkiezingen stilletjes in een topfunctie bij de overheid worden geparachuteerd.

Grachus | 10-12-20 | 19:08

Sigrid Kaag
Geboren: 2 november 1961
overgang is a bitch.
best laat wel.

newray | 10-12-20 | 15:42 | 1

Klinkt wel al lekker in de geschiedenisboeken.

Leibniz | 10-12-20 | 16:50

De beentjes van de D66 meisjes gaan nogal rap wijd dus.... geyle partij!

Fatwabuster | 10-12-20 | 15:42

Maar oh wee, Baudet of Wilders zeggen iets wat de "democraten" niet zint. Dan is het land te klein. D66 verdient geen enkele zetels en Franske van Drimmelen hoort gewoon achter slot en grendel.

Zieke Dichter | 10-12-20 | 15:42 | 1

Dit inderdaad! Ik kan zo pisnarrig worden van die hypocriete bende. Wat helemaal geen zin heeft natuurlijk want er zal (nog) niets veranderen, maar man, wat gaat je bloed koken van dit soort lui.

GuusHetSchaapje | 10-12-20 | 17:18

Van Rossem, je mag die Kaag niet ofwel?
Ik ook niet. Ik haat D66 en hun aanhang. Dus pak ze!

Normpje | 10-12-20 | 15:41 | 3

Betere vraag is wie die PLO mevrouw wel mag. Zo charismatisch als Orwellongren, denk dat in 't Geld zelfs populairder is.

Graaf_van_Hogendorp | 10-12-20 | 15:43

GS, het Argos van de internets. Trots op jullie en blijf roeren!

bixiers | 10-12-20 | 15:40

Je bek vol hebben van normen, waarden en feministische blabla en je dan zo laten uitkleden door een man. Ik kots op dit hypocriete linkse tuig.

Puss | 10-12-20 | 15:38 | 4

Ik (man) ben er van overtuigd dat dat niet geheel vrijwillig en met instemming van beide partijen gaat. Macht erotiseert en mensen die overleven in de top van de politieke partijen zijn omhoog gevallen omdat ze heel erg goed zijn in machtsspelletjes.

ole guapa | 10-12-20 | 15:43

@ole guapa | 10-12-20 | 15:43: Aannemelijker is dat erotiek macht maakt. Verklaart meteen al die knappe stagiaires.

Calastir | 10-12-20 | 15:54
▼ 1 antwoord verborgen

Is dit nu ook allemaal een hetze / onbewezen laster/ persoonlijke kruistocht van GS / uitgemolken berichtgeving of geldt dat alleen als het gaat om partijen waar sommige die hard reaguurders op stemmen?

BobDobalina | 10-12-20 | 15:38 | 2

Pas wanneer 8 topics per uur over dezelfde appjes en roddels verschijnen van dezelfde auteur.

Graaf_van_Hogendorp | 10-12-20 | 15:40

Hier hebben bepaalde reaguurders dan toch weer iets minder moeite mee, valt me op.

Rest In Privacy | 10-12-20 | 16:09

Dit kan ook zomaar eens het werk zijn van die Berghuis van de VVd, die verdeel en heers toepast zodat alle blinde debielen in Nederland gewoon weer op Mark stemmen in Maart.

JJMS | 10-12-20 | 15:38

Willeke mag mij een slinger geven.

Deflatiemonster | 10-12-20 | 15:38

Stom Jan Meeus lijkt op Kermit de Kikker die net een citroen heeft ingeslikt. Een mooiprater als het hem uitkomt (of wordt opgedragen) en een vileine zuiger als zijn politieke overtuiging daarom vraagt (of als het hem wordt opgedragen). Daarmee exemplarisch voor de rest van de potloodlikkers die de hele dag op het Binnenhof rond hangen of in de kroegen eromheen zitten te slempen (hoi Frits *hips* Wester).

JJMS | 10-12-20 | 15:37 | 4

Stom-Jan Meeus, Sleepy Joe: rechts probeert de tegenstander belachelijk te maken door wat kleuters ook doen: bijnamen geven: bij hun stomme aanhangers werkt dat ook nog. Waarschijnlijk weten de belachelijk gemaakte mensen 10x meer dan hun detractors.

cugel | 10-12-20 | 18:45

@cugel | 10-12-20 | 18:45:

inderdaad wist Tom Jan Meeus veel meer en daarom heeft hij wederom verzaakt te doen wat rechtgeaarde journalisten zouden doen.

sprietatoom | 10-12-20 | 20:48

@sprietatoom | 10-12-20 | 20:48: Je bedoelt: roeren waar het stinkt en bij GS gaan werken ipv bij het NRC? Daar zou ik zelf ook erg over aarzelen, maar ik ben dan ook geen journalist en dat is dus kennelijk maar goed ook.
Vreemd hoe je karakter je langzaamaan de kant op stuurt waar je kennelijk thuis hoort: en dat is dus maar bij weinig mensen op posities van macht en aanzien.

cugel | 11-12-20 | 09:38
▼ 1 antwoord verborgen

Tijd om m’n vriendin een flink pak drimmel te geven.

Madrox | 10-12-20 | 15:36 | 1
-weggejorist-
Hemmenaar7 | 10-12-20 | 16:17

Na de fvd krijgen we nu het moddergooien in de hele politiek.
Aanranders bij deug66, een swastika moslim zuster bij gr. links.
Ik gun het ze, hoppa naar 1 a 2 zetels. Lolo heeft het kinderkorting gelazer aan zijn broek hangen en aan de stoelpoten van Hugo de schoen wordt ook al flink gezaagd.
Rubberen Rutte is volgens mij aan de beurt.

bqbq | 10-12-20 | 15:36 | 2

Doe eerst de Schoen maar.

Lupuslupus | 10-12-20 | 16:52

Zou me niks verbazen als Rutte's eigen inlichtingen dienst al 't vuil opdregt in andere partijen, zodat de VVD niet opvalt met een 'paar' integriteitsschandalen.

ReyNemaattori | 10-12-20 | 17:57

De Brusselse beerput is heel diep. Even kijken of hier meer uit komt rollen...

Tr0l0l0l | 10-12-20 | 15:35 | 3

Belangrijkere vraag, met wie heeft Soof in 't Geld zich omhoog... gecohabiteerd.

Graaf_van_Hogendorp | 10-12-20 | 15:36

Zó diep kan toch niemand zakken ?

Tinie | 10-12-20 | 15:46

"Even rondbellen bevestigd? Oh nou dan moet het wel waar zijn."
Geen trials by media meer alsjeblieft.
Feiten zijn pas feiten als ze zijn bewezen.

Calastir | 10-12-20 | 15:34 | 5

Niet in de media, waar beschuldigingen een omgekeerde bewijslast dragen.
Goed, normaal wenden de media zich af van alle linkse misdaden tegen de democratie, een #metoo-dingetje echter is bloed in het water voor de haaien.

Jan Passant mk2 | 10-12-20 | 15:38

Het zijn blijkbaar feiten die onder de pet zijn gehouden. Zodra GS er een artikel aan wijdt, komt er paniek en weet men niet hoe snel zichzelf schoon te praten, en middels het beloven van een "diepgaand onderzoek" tijd te winnen. Zo wordt dan gepeild of de persoon nog te redden valt. Laat GS maar roeren daar waar het stinkt. De linkse pers durft, of wil dat niet.

Toos Bevergeil | 10-12-20 | 15:42

@Toos Bevergeil | 10-12-20 | 15:42: Een diepgaand onderzoek kost nu eenmaal tijd. Zou u ook willen als u anoniem wordt beschuldigd.

Calastir | 10-12-20 | 15:50
▼ 2 antwoorden verborgen

.. misbruik van de vrouwelijke misdienaartjes in de linkse kathedraal?
Iedereen die de stuitende hypocrisie binnen de linkse kerk kent, die verwacht het.

Pater Pechtold ging de gemeente al voor.

Jan Passant mk2 | 10-12-20 | 15:33 | 3

Wel eens iets gehoord over de kunst- en theateropleidingen? Nog zo een links bolwerk waar vrouwen gewaardeerd worden voor hun 'vrouw-zijn'.

ole guapa | 10-12-20 | 15:41

@ole guapa | 10-12-20 | 15:41:
Als vuistregel kan aangenomen worden dat het linkse meeDeugvolk zich schuldig maakt aan alles waarvan zij hun politieke tegenstanders beschuldigen. Meer dan alles.

Jan Passant mk2 | 10-12-20 | 15:45

@Jan Passant mk2 | 10-12-20 | 15:45: Heel erg veel meer...

Grachus | 10-12-20 | 19:14

Op de Jeaup is het ook al een topic. Daar hebben ze trouwens geen onderzoek verricht naar de aanrander met de witte onderbroek want linkse mensen deugen nu eenmaal per definitie...

eerstneukendanpraten | 10-12-20 | 15:32 | 2

ik las:
daar hebben ze trouwens geen onderbroek verricht...

Hemmenaar7 | 10-12-20 | 16:15

Kunnen we langzaam aan de conclusie trekken dat de hele politiek, op de SGP na, verdorven is?

BobDobalina | 10-12-20 | 15:32 | 4

Betonrot aan de fundamenten van onze democratie is al een paar decennia aan de gang. Na 1970 is het nooit meer goed gekomen. Eeuwig zonde dat degene die nog wat kon veranderen is vermoord op het Media park bij nota bene de linkse kliek. Nederland is aardig op gang naar de afgrond. Straks komen Franske en die atoomgeleerde (!) weer om de hoek kijken wat er weer van ons gestolen kan worden voor het financieren van hun eigen ego tripperij. Er komt vanzelf wel een keer opstand. Met de geldpers aan gaan ze dat niet meer redden. Hoop dat een keer dat hele zooitje in Brussel implodeerd. Ongekozen volksverlakkers zijn het.

Dwarsdenker | 10-12-20 | 15:42
▼ 1 antwoord verborgen

Ze n**ken zich dus allemaal naar boven. Quizvraag: hoeveel had Kaag nodig?

zwartzondersuiker | 10-12-20 | 15:31 | 7

@ole guapa | 10-12-20 | 15:47: daar hep de halve Gazastrook al op gezeten.

Montgomery Burns | 10-12-20 | 15:49

@Montgomery Burns | 10-12-20 | 15:49:

Die zijn allemaal op de Kaagbaan geland.

rustzacht6 | 10-12-20 | 16:27
▼ 4 antwoorden verborgen

Bij bedrijven en organisaties jezelf omhoogneuken heeft voor heel wat generaties vrouwen prima gewerkt, waarom moeten we daar nu ook weer aan gaan tornen? Hebben we nu echt niks beters te doen?

Captain Pervert | 10-12-20 | 15:31 | 2

Het is sneu voor vrouwen met hersenen en geen looks. Verder geldt dat Barbies vooral decoratief zijn, maar dat je van een politieke partij verwacht dat er ook gewerkt wordt.

Analia von Solmsch | 10-12-20 | 15:39

Met wilde gelijke lonen, gelijke rechten, 'gelijke' vrouwenquota's... en dan niet gelijke vaardigheden, kennis en verantwoordig?

Een hoop mensen met kennis en skills maar niet de looks of de juiste geslachtsdelen blijven zo buiten schot... mocht je je afvragen waarom Nederland langzaam ten gronde gaat(ook al hebben we het vooralsnog best goed), dat is dat een van de redenen.

ReyNemaattori | 10-12-20 | 18:03

Team Kaag heeft ook al geen verstand van werphengels, dat prul op de foto koop je bij Ali de Chinees voor € 9,95 per stuk en als je er honderd afneemt krijg je 25% korting met gratis verzending...

eerstneukendanpraten | 10-12-20 | 15:31

Vleeskeuring in een hotelkamer. Dat klinkt als mijn filmarchief.

Woelige Wimpie | 10-12-20 | 15:31

Hoe is het eigenlijk met de lekkere stagiaire, Josta? Heeft ze de Josta-band gedaan?

Montgomery Burns | 10-12-20 | 15:30

#teamKaaGB

Bob W | 10-12-20 | 15:30

Groepswhatsappjes van de jongerenafdeling or it didn't happen!

Schulzie | 10-12-20 | 15:28

Van Drimmelen begon een lobbykantoor in Brussel, terwijl hij geen woord Frans sprak. Nogal een overschatting van zichzelf. Inmiddels staat er een keurige verklaring op de website van zijn -binnenkort failliete? -kantoor.

Rest In Privacy | 10-12-20 | 15:26 | 7

@Analia von Solmsch | 10-12-20 | 15:36:
Het zal je tegen vallen; Belgen worden op school Nederlands en Frans geleerd.

VW, alles ist vorbei | 10-12-20 | 16:15

@VW, alles ist vorbei | 10-12-20 | 16:15: Bijna alle Vlamingen die ik ken spreken ook heel behoorlijk Frans.

Rest In Privacy | 10-12-20 | 16:17

@VW, alles ist vorbei | 10-12-20 | 16:15: Bijna alle Walen die ik tegenkom spreken amper Nederlands.

Grachus | 10-12-20 | 19:19
▼ 4 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino