Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Weer homostellen uit woningen geterroriseerd

Ja mensen praten wel altijd over homo's enz, maar vuurwerkbommen zijn ook geen lieverdjes hoor.

Eerst bovenstaand in voormalige homo- en jodenhoofdstad van Nederland. Amsterdammer Steven van Helvoort bebombardeerd wegens z'n geaardheid. "“Ik zat nog geen handlengte bij het raam vandaan toen ik een harde explosie hoorde. Ik heb gauw mijn hond opgepakt en ben naar de keuken gerend. (...) Ik voelde aankomen dat zoiets zou gebeuren.” Recent timmerde hij daarom al het klapraam van zijn woning al dicht." En het is nou niet alsof hij met een hartafwijking en scootmobiel de meest mobiele was. En hij is dus al tien jaar het haasje. "“Dat gebeurt al tien jaar, vanaf de eerste dag dat ik hier woon. Mijn ramen zijn beklad, bespuugd en besmeurd met poep. Er is ook al eens een steen door de ruit gevlogen en mijn brievenbus is opgeblazen.” Volgens Van Helvoort is zijn geaardheid aanleiding voor het getreiter. “Als ik mijn hond wil uitlaten staan hier vaak vijf á zes jongens in de hal. Homo, flikker, alles heb ik voorbij horen komen. Vier mannen hebben mij in het donker eens met de dood bedreigd. ‘We weten waar je woont en we maken je af als je zo doorgaat,’ zeiden ze tegen me.”"

Dan onderstaand in het immer pittoreske dorpje Babberich (wiki) met slechts 1820 inwoners. "Een groepje jongeren had het volgens De Roij gemunt op hem en zijn man, Katawut Sritongh-De Roij (38). Nog geen jaar woonde het homostel in de voormalige pastorie van Babberich. Na een reeks pesterijen vertrekt het paar uit het dorp." Eind juni begon de ellende. "“We hoorden iets keihard tegen de garagedeur naast het huis knallen. Ik zag drie jongens met een bal weglopen. Ze keken om, maar zeiden niks. Een kwartier later hetzelfde liedje: weer keihard een bal tegen de deur. Toen renden ze hard weg. Om tien voor acht die avond: wéér een klap. Op de grond lag een colablikje (...)”". En het eindigde niet in juni. "De Roij krijgt nog koude rillingen als hij denkt aan de steen die over de schutting vloog. ,,Katawut zat in de tuin, je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.” Ook huivert hij bij de herinnering aan de dag dat hij en Katawut met een bevriend stel in de tuin zaten te bridgen. Weer vloog er wat over de schutting. De Roij: ,,Het was een blikje. Tegelijkertijd hoorden we roepen: ‘Homo’s! Homo's!’ Ik schaamde me tegenover mijn vrienden, ook een gay-stel. Toen besefte ik: dit houdt niet op.”"

Inderdaad, dit houdt niet op.

Reaguursels

Inloggen

Je moet gewoon kunnen zijn wie je bent zonder gezeik van anderen.
Dus de grenzen potdicht, Covid 19 een goed excuus, iedereen twee weken binnen en is het virus uitgedoofd plus de grenzen dicht blijven houden want we willen dat virus niet nogmaals binnen de grenzen hebben. Win/win virus weg en gelukszoekers weg; grenzen potdicht houden en kunnen wij weer verder leven in het meest dichtbevolkt landje in Europa, is ook een goed excuus om niemand meer binnen te halen. Vol is gewoon vol....!!!!

potjandorie | 18-10-20 | 10:31

In de Stentor krijgt het gay stel nog even een trap na met het “jammer dat ze vertrekken, iedereen moet hier naar tevredenheid kunnen wonen”. Nee meneer van de dorpsraad, als u dat echt vindt/ vond had u het wel aangepakt en dat gajes er niet mee weg laten komen dan wel de slachtoffers afschepen met een “nummer” dat ze kunnen bellen (112 anyone?).

mr.money | 18-10-20 | 10:04

Tja de vraag die ik me stel, hoe hebben die makkers zich gedragen en opgesteld in die buurt?

Hebben ze hand in hand verlieft kijkend door de buurt gelopen en misschien wel gezoend. Daar kunnen andere buurtbewoners van walgen, zeker in Amsterdam waar de grootste populatie islamitische allochtonen wonen.

Ze zijn gewoon weggetreiterd door islamitische jeugd vaak opgestookt door hun ouders.

Die gasten oppakken het vaak bekend wie het zijn, stop ze een jaartje en de bak. daarna een cursus sociale vaardigheden.

Mochten ze weer de fout in gaan dan zijn er nog andere maatregelen te bedenken, verbannen is daar een van.

lex63 | 18-10-20 | 09:15

Ik heb een aardig signalement van de dadertjes in van die “enge” skinny-achtinge joggingbroekjes, met gewatteerde jasjes, opgeschoren alpaca kapsels met matching uni-brow en zo’n knikkerzak om hun nek van fake LV... wie noemt wie nu een mietje?

TheInfuencah-M | 18-10-20 | 08:47

Gaan die twee homo’s in Gelderland verhuizen vanwege een blikje over de schutting? Wat een mietjes.

johoost | 18-10-20 | 07:46 | 1

Verhuizen is een stuk ingewikkelder, vervelender en vermoeiender dan een blikje teruggooien. Bovendien ziet het huis er mooi uit. Sommige mietjes maken het leven nodeloos ingewikkeld.

JvanDeventer | 18-10-20 | 08:57

Maar gaat de bange en laffe Nederlander nou ook iets doen tegen die Finnen? Hoelang moet dit nog doorgaan?

Greetjee | 18-10-20 | 03:02

5% van de mensen is homo.
Bij 1 kind is de kans dus 1 op 20 dat het homo is.
Bij 2 kinderen is die kans dat een van je kinderen homo bijna 10%.

Die treiterkopjes denken nog niet echt aan later, aan het geluk van hun eigen kinderen wanneer ze zelf vader zijn (want de treiteraars zijn eigenlijk altijd jongens).

Geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel.
Geen inlevingsvermogen
Eigen plezier eerst
Duidelijk nog lang niet volwassen.

kloopindeslootjijook | 17-10-20 | 22:21
-weggejorist-
John Dough | 17-10-20 | 20:36

Waarom zoveel haat en geweld tegen homo's? Het zijn mensen van vlees en bloed zoals wij allen, alleen met een iets andere geaardheid. Zijn ze daarom slechte mensen? Nee. Mag je ze daarom belagen en treiteren? Nee.
Ook ik heb in mijn kennissenkring een aantal homo's, aardige gasten, met smaak en humor (zelfspot) die er altijd voor je zijn als het een beetje rottig gaat, en zonder bijbedoelingen. Ik kan deze homo-haat alleen maar duiden als oerdom en angst voor de eigen gevoelens. Want als je zeker van jezelf bent hoef je jezelf niet te uiten met geweld.

QPO69 | 17-10-20 | 20:16 | 1

Het treitervolk heeft gewoon een doelwit nodig om zich mee te vermaken, want ze kunnen verder niets.
En voor hun plezier mogen er blijkbaar mensenlevens verziekt worden.
Ze hebben gescoord, en gaan nu op zoek naar het volgende doelwit.
Lekker cultuurtje he.

kloopindeslootjijook | 17-10-20 | 20:40

Steven, je bent een ongelofelijke lulhannes als je als homo de staatsliedenbuurt intrekt. En dat geldt voor wat meer buurten in 020. Had wat onderzoek gedaan in plaats van een roze bril op te zetten en aan wensdenken te doen.

aflaatverkoper | 17-10-20 | 20:12

Toch niet in katholiek Babberich?. Mobiliseer de buurt, stukje in het lokale suffertje, bel de veldwachter.

Waar is het mis gegaan?

zuurtjeregen | 17-10-20 | 20:00

Ik wil eerst weten hoe ze stemmen, voor ik er een mening over ga vormen.

Watmaakthetuitdan | 17-10-20 | 18:02 | 1

Ik wil eerst weten wat de afkomst van de jongeren is. Als het Nederlandse jongeren met een Nederlandse achtergrond zijn, dan is het absoluut homofobie me verdienen ze een flinke straf en uitsluiting door de maatschappij. Als het Nederlanders zijn met een niet-Nederlandse achtergrond, dan is het hun cultuur en dan moeten we daar begrip en respect voor hebben.
Zo werkt het toch? Doe ik het zo goed?

ZegMaar | 17-10-20 | 19:44

Een van de redenen waarom ik tegen de overdrachtsbelasting ben. Als je geterroriseerd wordt door buren, dan mag je als je verhuist even 10 of 15.000 euro komen aftikken. Bovenop alle andere kosten die toch al met een verhuizing gepaard gaan. Misselijk.

Dr. Vigilante | 17-10-20 | 17:26 | 1

Het zou een rem op het pandjes-sjacheren moeten zijn, maar dat helpt niet meer.
Beter de prijs max 3% laten stijgen per jaar of zo, voorlopig 1% onder de inflatie.
Wie eerste ja zegt heeft de huis dan.
Dat geldt dan voor alle huizen, dus voor de burgers maakt het niet veel uit. Voor die handelaren echter wel.

kloopindeslootjijook | 17-10-20 | 20:49

Toen ik hier iets over zei in het artikel over de molukse wijk werd ik gejorrist, gaat nu geen stijl verboden worden of is het een kwestie van tijd.

likdoorn | 17-10-20 | 16:57 | 4

Ach iedereen wordt wel eens weggejorist voor iets dat hij zegt, zoowel het reaguren als het jorissen blijft mensenwerk. Ik heb uit emotie ook wel eens dingen getikt die ik op een andere dag niet zo zou tikken. Zo zal een moderator ook wel eens een dagje hebben waarop hij dingen in een tegel niet aan de huisregels vind voldoen terwijl hij het op een andere dag zou laten staan.

peterdh | 17-10-20 | 17:40

Zolang het niet opgerot is, moet je niet zeuren

enfant_terrible | 17-10-20 | 18:36

Wie nooit gejorist is heeft niet geleefd.

lekgoot | 17-10-20 | 19:02
▼ 1 antwoord verborgen

Volgens BNN/VARA First Dates is 20-25% van de bevolking gay. Is dat waar? En is dat handig om zo te presenteren?

SaintNick | 17-10-20 | 16:43 | 9

Daar is onderzoek naar gedaan, ook naar hoe het in de geschiedenis was. Er schijnt een vrij stabiel percentage van ~7% homo te zijn.

Blauwpetje | 17-10-20 | 17:56

Zijn dat dan van die mensen met zo'n raar tasje om hun nek? Daar zit volgens mij altijd glijmiddel in. 20 euro is 20 euro?

brie-de-penis | 17-10-20 | 19:22

25% van de aandachtsgeile mensen op de NPO is gay. Dat is niet te extrapoleren naar de rest van de bevolking.

johoost | 18-10-20 | 07:48
▼ 6 antwoorden verborgen

Wappie Halsema doet daar niets aan want laf, die is van veel lullen en weinig neu... doen (aldus haar ex vriend). Groenlinks zegt hier niet veel over want laf en Halsema, plus het komt niet zo goed uit qua bepaalde types aanwijzen als veelplegers en verantwoordelijken voor dit geweld. Wappie Simons zegt hier niets over want die is bezig met racisme en inclusief zijn, 'laten we wel wezen, een negerzoen in de supermarkt is veel erger dan dit' - aldus La Simons tijdens een subidievergadering. D66 doet niets want D66.

donkieshot | 17-10-20 | 16:42

"Inderdaad, dit houdt niet op.", schrijft Spartacus.

Zolang men op rechts elkaar loopt af te zeiken, zich uit elkaar laat spelen, en volstrekt niet coordineert... ja, dan houdt dit inderdaad niet op.

Morgen weer Baudet afzeiken. Dat helpt.

HP-premium | 17-10-20 | 16:36 | 4

@GeenHeil | 17-10-20 | 16:38:
Nee, hoor. T'is geen verplichting.

Als iemand in de positie is om bij te dragen, dan zelfs ook niet. Maar moet je dan dus niet janken als "dit niet ophoudt".

Waar ik een beetje narrig van wordt, is aan de ene kant jammer-verhalen ophangen. En dan aan de andere kant halsstarrig azijn pissen over diegenen die er wat aan willen doen (ook al zeggen ze soms onhandige dingen).

HP-premium | 17-10-20 | 16:46

@HP-premium | 17-10-20 | 16:46:

Met alle respect, maar hier kan ik echt geen chocola van maken. Als iemand het weet, dan mij het zeggen. Dit topic gaat over geweld tegen homo`s. Waar jij Baudet opeens vandaan haalt, dan mag de goede God weten. De laatste keer dat ik er iets over las, toen was Baudet nog verloofd met een vrouw. Ik snap echt niet waarom je Baudet er in een topic over homo`s opeens bijsleept. Het wordt er niet gezelliger van op rechts in ieder geval.

En verder wil ik hierover zeggen dat je mij hier zeker niet over ziet janken. Integendeel. Ik ben alleen geïnteresseerd in de waarheid en mijn stelling is dat west-Europa en Nederland in het bijzonder ten onder gaan aan hun eigen arrogantie. Dit soort gebeurtenissen maken mijn stelling alleen maar sterker, dus ik heb zo een beetje elke dag wel wat te vieren.

GeenHeil | 17-10-20 | 16:51

@geenheil
Je snapt dat hij baudet erbij haalt omdat het grootste gedeelte van de homohaat bij mensen met een niet westerse migratie achtergrond vandaan komt. En dat fvd daar iets tegen wil doen, hij wss fvd stemt en hij het lastig vind dat er soms een "anti baudet" artikeltje verschijnt op gs. Persoonlijk, als zelf fvd stemmer, vind ik het niet erg als er af en toe zo'n artikeltje verschijnt. Fvd weet best dat hier relatief een zeer groot aantal fvd stemmers rond hangt. Die lezen dit echt wel, en dan kan af en toe zo'n artikeltje best een reinigend vermogen hebben. En aangezien de verkiezingen pas in maart zijn, zou het fijn zijn dat fvd zichzelf helemaal optimaal heeft schoongemaakt en verbeterd heeft voordat de verkiezingen eraan komen. Aangezien de gemiddelde stemmer in Nederland het geheugen heeft van een eendagsvlieg is dat helemaal niet verkeerd.

peterdh | 17-10-20 | 17:50
▼ 1 antwoord verborgen

Die ettertjes oppakken en een jaartje opsluiten, als ze daarna nog iets flikken samen met hun ouders die hun kroost blijkbaar geen opvoeding geeft het land uit zetten terug naar M......... ko.

lex63 | 17-10-20 | 16:33

Het is wachten op het eerste homostel dat van een flat wordt gekieperd.

lekgoot | 17-10-20 | 16:30 | 4

Ik krijg toch de indruk dat de bevolking dat wil. Die stemmen tenslotte d666, pvda, VVD en GL

Andorian | 17-10-20 | 16:43

Lekgoot.
Dat worden dan incidenten genoemd.

J.Cash | 17-10-20 | 16:45
▼ 1 antwoord verborgen

Die in Amsterdam worden geterroriseerd door ‘’’jongeren’’’ maar dat zeggen we er natuurlijk niet bij.

BozePaarseMan | 17-10-20 | 16:30

Eigenrichting gaat nog eens heel erg groot worden.

Weerduivel | 17-10-20 | 16:29 | 3

Het gaat niet groot WORDEN. Het is altijd groot geweest. En er zijn om de zoveel tijd pogingen om dat in te perken en om het zelfs helemaal uit te bannen. In onze tijd is het laatste het geval: er wordt gepoogd om het handelen vanuit het volk onmogelijk te maken. Dat is heel problematisch. Het doet denken aan de dogmatiek van de scholastiek, dus van het middeleeuwse christendom. Toen Robespierre de Franse Revolutie leidde, toen kreeg het Franse volk de macht terug. Althans: dat was de bedoeling.

Ik pleit niet voor eigenrichting. Ik pleit wel voor een heel grote mate van handelingsvrijheid voor het gewone volk.

GeenHeil | 17-10-20 | 16:34

Eigenrichting? Dat is precies wat de daders hier (volgens zichzelf) mee bezig zijn. Als de overheid de Sharia niet invoert kun je het toch beter zelf doen?

yiyin | 17-10-20 | 17:30
-weggejorist-
GeenHeil | 17-10-20 | 17:34

We wijzen weer naar de overheid jongens. Dat moeten we echt eens afleren. We zijn als fictieve ezels die zichzelf wel een miljoen-miljard keer aan dezelfde steen stoten. Het is duidelijk: de overheid gaat het niet voor ons oplossen en regelen. Als wij willen dat dit stopt, dan zullen wij, het volk, zelf in actie moeten komen.

Ja, er komt een moment dat het praten voorbij is en dat het argumenteren en discussiëren geen zin meer heeft. Of denken jullie dat Mark Rutte na de miljardste keer wel opeens zal luisteren?

GeenHeil | 17-10-20 | 16:25

Goedemiddag,
Hallo PVDA, D66 en GL, altijd een grote mond " dit gaan wij niet onze kinderen laten oplossen of nalaten ".
Nee dat klopt, ze ( kinderen ) kunnen vechten voor hun leven.
Dankzij jullie wanbeleid inclusief de VVD, maar laatstgenoemde partij maakt het toch geen bal uit, als het maar centen oplevert, gaan de kinderen ( dit gebeurt nu al ) zo de bietenberg op.
Je schaamt je tegenwoordig toch kapot voor de weledele en domme mensen die het roer van onze samenleving hanteren ?!
Hoe, waarom en waardoor heeft het zo ver kunnen komen ?!

Bad - Casey | 17-10-20 | 16:09

Blanken zijn ook geen lieverdjes hoor, kijk maar naar Breivik.

Acidstain | 17-10-20 | 15:50 | 9

@GeenHeil | 17-10-20 | 16:19:
Maw: we zijn als samenleving ontzettend verwijfd geworden. Wat ook niet gek nu letterlijk veel vrouwen beslissende functies hebben en mannen tegenwoordig ook geen man meer zijn.

druipsmurf | 17-10-20 | 16:56

@druipsmurf | 17-10-20 | 16:55:

Zo is het exact. Dat is seksistisch, maar het is wel waar. Het is dan ook al talloze keren bewezen dat een bevolking zich alleen succesvol kan vermenigvuldigen als er duidelijke onderscheiden en afscheidingen zijn tussen mannen en vrouwen. Wij associëren dat echter gelijk met de extreme islam en dergelijke. Toch is het darwinistisch gezien heel rationeel om je maatschappij zo in te richten, dat mannen en vrouwen niet hetzelfde zijn. En wij zijn in onze maatschappij wel hetzelfde. Een wezenlijk en werkelijk onderscheid MAG er niet zijn.

GeenHeil | 17-10-20 | 16:59

@GeenHeil | 17-10-20 | 16:59: Onderscheid mag er alleen zijn in het voordeel van de zwakkere groep. Om een voorbeeld te noemen: Politievrouwen krijgen een minder zware training dan mannen, het gevolg is niet zo belangrijk voor de overheid. Dat wil zeggen dat de vrouwen toe staan te kijken hoe de mannelijke collega een geweld situatie oplost.

hisxxx | 17-10-20 | 20:11
▼ 6 antwoorden verborgen

Homo's wegpesten betekent proberen je eigen homoseksuele gevoelens te verwijderen omdat de profeet er niet van gediend was. Also sprach Zaratushtra

Tombombadil | 17-10-20 | 15:23 | 4

Nee, het probleem is dat mensen psychologische verklaringen gaan verzinnen gebaseerd op projectie. Het kan er kennelijk niet in dat hele volkstammen je zullen doden, omdat je in hun ogen zondigt. En dan is zo'n goedkope verklaring je enige antwoord.. nou maak je borst maar nat als ze je huis leegjatten als je oud bent, omdat je een kaffer bent. En hou jezelf dan maar voor dat ze een hekel hebben aan oude mensen, omdat ze hun eigen ouderdom ontkennen op die jonge leeftijd. En kijk dan maar weg van de wetenschap dat ze dit niet bij hun moslim ouderen doen. Dat dan weer niet. Daar heb je geen huis tuin en keuken verklaring voor, dus dat moet je dan maar negeren.

BrokenTipi | 17-10-20 | 16:21

@Bad - Casey | 17-10-20 | 16:15: American Beauty is een links propaganda film. Die man stond voor het westers patriarchaat. Wil niet zeggen dat het niet zou kunnen, maar het doel van deze presentatie was cultureel van aard.

Caesar.is.Keizer | 17-10-20 | 16:32

@Caesar.is.Keizer | 17-10-20 | 16:32,
Ik denk dat u mij niet begrijpt ?!

Bad - Casey | 17-10-20 | 19:55
▼ 1 antwoord verborgen

.. maar goed. De ontwikkelingen zijn duidelijk voor wie niet alleen kan kijken, maar ook zien.
Homo's: stem ze weg. Of kruip terug in je kast.

Jan Passant mk2 | 17-10-20 | 15:12

We hebben de regels weer eens niet goed uitgelegd.

Analia von Solmsch | 17-10-20 | 14:54 | 1

-edit-

Hetkanverkeren | 17-10-20 | 15:06

Ik zou er mijn levenswerk van maken: camera verdekt opstellen, de daders identificeren, ontvoeren, verkrachten en de foto's van die gasten met een lul in hun kont en gezicht verspreiden op Marokkoforum.nl of weet ik waar die gasten elkaar bewieroken als ze weer eens een steen naar een homo hebben gegooid.

hustler01 | 17-10-20 | 14:45 | 3

@hustler01, Dit tuig is en blijft de as van het kwaad. Hier helpt niets tegen. Of het Mocro's zijn of niet. Mocht dat zo zijn, ja dan gewoon met twee straatklinkers castreren en inderdaad de teelballen diep in hun strot douwen en hun klein piemeltje (Want meer hebben ze niet in huis) achter in de reet frommelen. Geert roept niets voor niets al jaren dat het gewoon tuig van de bovenste richel is. Voor alle duidelijkheid: Ik ben geen Wilders aanhanger.

jale | 17-10-20 | 15:18

@jale | 17-10-20 | 15:18: als ik jou probeer te visualiseren kom ik niet verder dan een kruising tussen Martien Meiland en Charles Bronson

kokkie klaphaak | 17-10-20 | 15:26

@jale | 17-10-20 | 15:18: Maar ik ben geen Wilders aanhanger, want dat zou pas erg zijn.

jansma28542681 | 17-10-20 | 16:03
-weggejorist en opgerot-
Gajegang | 17-10-20 | 14:43 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

En La Halsema (en de rest van bestuurlijk NL) zag dat het goed was.

isotope 465 | 17-10-20 | 14:34 | 1

Wat een narigheid toch, in die lieve stad.

Tietmier | 17-10-20 | 15:58

Ja na wat treiterij met een voetbal of wat dan ook had je bij poging 3 gewoon mijn vuist in je muil. Of een hamer van een kilo of 3 als je meerderjarig bent. (ja proportioneel ben ik wel hoor. ). Kom jij of je dorpsgenoten zouden enkel nog angst kennen als je aan een bal of een homo denkt. Een 15 tal jaar geleden waarschuwde ik de marginaal van dienst nog, dat ik zijn muil ging verbouwen als hij het nog in zijn gore hersens haalde. Dat engelengeduld heeft intussen plaats gemaakt voor directe disproportionele actie. .

Lt-Kol Kilgore | 17-10-20 | 14:34

Natuurlijk is er geklaagd bij de gemeente, die zullen wel zeggen dat zij van niets weten of dat de privacy van de daders goed beschermd moet worden, zodat zij niks hoeven te doen. Natuurlijk is er geklaagd bij de politie, maar die hadden geen bewijs. Natuurlijk is er geklaagd bij de buurtpreventie, maatschappelijk werk maar die hadden geen tijd enz enz enz. Ik schat zo in dat dit het bekende riedeltje wordt.
Als je als goedwillende burger iets wil, moet je achter in de rij aansluiten.

HoniSoit | 17-10-20 | 14:26 | 5

@Dubbelepunthoofd | 17-10-20 | 14:28: De rechter die het ettertje laatst vrijsprak van homo bedreiging in Amsterdan oost kan ook weer tevreden zijn van het signaal wat van zijn vonnis uitging.

nietonredelijkeman | 17-10-20 | 15:00

Bij ons in de gemeente komt dit soort homo haat niet voor. Wij hebben een regenboog zebrapad. Ik durf te wedden dat ze in Babberich geen regenboog zebrapad hebben. Nou, dan vraag je er om. Als homo zou ik voordat ik mij ergens ga vestigen toch eerst kijken of de plaats een regenboog zebrapad heeft. En of er nog een politiebureau gevestigd is. Voor het geval dat.

forecastle | 17-10-20 | 15:05

@forecastle | 17-10-20 | 15:05: Wij hebben ook een regenboog zebrapad, vlak bij een politiebureau. Helpt weinig, je wordt er net zo goed van de sokken gereden. Al zijn het regeboog-sokken.

Synecdoche | 17-10-20 | 16:28
▼ 2 antwoorden verborgen

De man is in zijn bestaansrecht aangetast. Hij moest zijn vege lijf redden. Het is beschamend.

Red shirt | 17-10-20 | 14:26

Als je alleen seks hebt met jezelf, ben je dan ook homo? Ik vraag dit voor een vriend.

threeheadedmonkey | 17-10-20 | 14:24 | 2

Je vriend?

SterF... | 17-10-20 | 14:49

Alleen als je er van geniet.

Analia von Solmsch | 17-10-20 | 15:52

Hielke en Sietse natuurlijk weer.

HoniSoit | 17-10-20 | 14:21 | 1

Dekselse rekels.

Cepalislam500mg | 17-10-20 | 14:26

Valt hier allemaal nog wel mee. In Parijs onthoofden ze je als je andersdenkende bent

Waakvlam | 17-10-20 | 14:20 | 1

Die leraar zonder hoofd heette Samuel. Het zal toch niet?

Piet Karbiet | 17-10-20 | 14:24

Hangt de regenboogvlag al?

Valka | 17-10-20 | 14:18
-weggejorist-
Koonkluk Huis | 17-10-20 | 14:17 | 1

Wie het ook waren het zijn in ieder geval geen moslims, want die houden van broederliefde en islam is vrede. Zullen vast weer die vervelende extreem rechtse gasten zijn waar de media het steeds over heeft. Kan niet eens meer normaal over straat of ik struikel over kale neo nazies. Gelukkig ga ik in maart op GL stemmen want mijn verlosser Jessias gaat dat rechtse homofobe tuig eens hard aanpakken en opkomen voor de religie van vrede waarop dit vast weer verkeerd afstraalt net zoals gister in Parijs, waar ook al rechts extremistisch geweld is gebruikt op een leraar die stond voor inclusie en diversiteit.

honde | 17-10-20 | 14:17

Laat me raden: de daders komen uit een achterlijke cultuur waar geitenneuken wel is toegestaan. Klopt?

langzullenweleven | 17-10-20 | 14:13 | 1

Laten we het er op houden dat de groep die dit doet een onderlaag is die verder niet zo slim is en niet veel kan.

Dikke_Tammo | 17-10-20 | 14:17

Er zou een homofiel rolmodel (m/v/x) uit die migrantengemeenschappen moeten opstaan.
Oh, wacht.

Piet Karbiet | 17-10-20 | 14:10 | 3

BAM!

Dikke_Tammo | 17-10-20 | 14:14

Maar het probleem, meneer, dat blijft.

chicago river | 17-10-20 | 14:14

Wacht maar tot Badr Hari uit de kast komt.

Gulliver | 17-10-20 | 14:24

De regenboog-brigade staat wel (ook) aan de verkeerde kant van het politieke spectrum. Ik weet niet of ze het weten, maar die vlag staat o.a. voor open grenzen, wordt o.a. gebruikt door bedrijven en politiek om die grenzen te laten ontbinden. Als groep zijn ze in het identiteits-spelletje gemaakt als tegenhanger van het westers patriarchaat, het enige patriarchaat die dit oosters patriarchaat kunnen tegenwerken.

Caesar.is.Keizer | 17-10-20 | 14:09 | 4

Ik zie hier op GS regelmatig dat er ook (al dan niet kneiter)rechtse homo's zijn. Ik zie niet waarom je sexuele voorkeur bepalend is voor je politieke voorkeur.

Cepalislam500mg | 17-10-20 | 14:31

@Badd Pritt | 17-10-20 | 14:24: Nou, ik kan me dat alleen niet heel goed voorstellen, ik stem al jaren op de PVV. En ik ben echt niet de enige homo.

staat het bier koud? | 17-10-20 | 14:57

Uit veiligheidsoverwegingen wel.

Acidstain | 17-10-20 | 15:52
▼ 1 antwoord verborgen

Waarom hebben zullie het nooit over hetero's? Daar heb je er ook veel van.

Red shirt | 17-10-20 | 14:06 | 2

Hetero's worden al jaren geterroriseerd door Geer en Goor.

ploppy | 17-10-20 | 14:12

Weggepeste heteros zijn er ook heel veel, maar die zijn ongeschickt als clickbait. Verkeerde tentakels.

MistaRazista | 17-10-20 | 14:35

Kan natuurlijk niet, wat een gedoe.
Moest even lachen, mag niet weet ik, Ik tilde mijn hond op en rende naar de keuken.
Heb zelf een hond van 40 kg had de keuken nooit om tijd kunnen halen met dat beest op mijn rug.

Uw Verzekeringsadvis | 17-10-20 | 14:06 | 3

Ik heb een Deense Dog. Ik heb nog steeds pijn in mijn rug.

Red shirt | 17-10-20 | 14:09

Een roze poedel weegt gelukkig niet veel.

Gulliver | 17-10-20 | 14:11

Een dikke zeehond?

Ruimedenker | 17-10-20 | 14:17

Oh, enneuh homo’s onderling kunnen ook valse nichten zijn hoor!
Ziezo probleem opgelost.

Ruimedenker | 17-10-20 | 14:01 | 3

Ohnee, moppie. Elke keer als ik mijn diepe strotje open trek, weet ik dit: www.youtube.com/watch?v=TYl8GRJGnBY Bescheidenheid is pas echt des duivels toonladdertje!

Hetkanverkeren | 17-10-20 | 14:05

Wat ben jij vals zeg.

Uw Verzekeringsadvis | 17-10-20 | 14:06

@Uw Verzekeringsadvis | 17-10-20 | 14:06: Pure statistiek, god zegene de greep: www.youtube.com/watch?v=pa8DunAJMHs

Van alle dingen die een mens dwars kunnen zitten, je menselijke aard? Remember Icarus, aber ins Blaue hinein!

Hetkanverkeren | 17-10-20 | 14:24

Wat nu als je een fijne rubber wapenstok koopt (ook handig voor andere heaumeau activiteiten, dus zeker geen miskoop) en er eens één goed voor z'n porum ramt? Ik bedoel van de politie hoef je toch niks te verwachten in dit soort zaken. Je weet precies wie het zijn. Wacht tot er één alleen op straat loopt en pak die eens flink non-verbaal aan?

Bigi Bana Boy | 17-10-20 | 13:58 | 7

@Frau Merkel | 17-10-20 | 14:02: Laat dat dan maar gebeuren. Je hebt een flink dossier met geweld tegen jou persoon. Dat helpt bij de rechter als je er 1 of 2 of meer eens flink te grazen neemt. Ik zou het doen.

horsteknots | 17-10-20 | 14:11

@Alco-de-Holist | 17-10-20 | 14:10: Ik pleit niet tegen geweld tegen een bevolkingsgroep, maar specifiek tegen een dader(sgroep), En ik ben pro-politie en tegen eigenrichting, maar je ziet dat dit soort terreur jarenlang door kan gaan zonder dat er iets gebeurt. Op een gegeven moment vind ik dat het sociale contract dat wij met de overheid hebben, niet meer geldig is. Als je leven en veiligheid in het geding is, treedt wat mij betreft zelfverdediging in werking. Dat is totaal wat anders dan oproepen tot geweld jegens andere groepen.

Bigi Bana Boy | 17-10-20 | 14:24
▼ 4 antwoorden verborgen

Acceptatie.
Acceptatie is nog zo’n éénrichtingsstraat.
Hunnie willen geaccepteerd en serieus genomen worden in onze samenleving.
Terwijl een volleybalveldje naast een moskee onacceptabel is.
Maar hé! RuimedenkerT loop je nou alles over één kam te generaliseren?
Nou eeeuh.
De moslims die een volleybalveld eventueel wél zouden accepteren, waarom gaan die niet bij het moskeebestuur langs, om te zeggen dat zij eens wat meer moeten accepteren?
Het “volleybalveldje” is hier natuurlijk een synoniem voor zoveel dingen, in onze samenleving, die voor hunnie onacceptabel zijn.
Zo wordt het natuurlijk nooit wat.
En dan heb ik het nog niet eens over de agressie die vaak komt bovendrijven, wanneer het gaat over zaken die zij niet willen accepteren.
Had ik het woord “respect” al behandeld?
Nou, wordt wellicht vervolgd....
Alsof ik daar nog zin in hep. Moe!

Ruimedenker | 17-10-20 | 13:56 | 1

Tolerantie is geen nee durven zeggen en terrein verliezen.

Caesar.is.Keizer | 17-10-20 | 14:00

Het zou snel op kunnen houden hoor. Als de politieke wil er zou zijn. Mensen vinden het blijkbaar wel goed zo.

jan99 | 17-10-20 | 13:54

Welk uitschot doet zoiets?

Het waren meerdere personen tegen 1 a2 personen.

Ze hebben iets tegen homos.

De gebruikte woord keuze komt ook overeen.

Mijn conclusie, bontkraagjes.

Waar dan ook in Nederland, steeds hetzelfde patroon.

Stel je nu eens voor, eens een ander partoon tegen overzetten.
Steeds als je een Marocaan ziet, uitschelden.
Steeds intimideren met meerdere personen en melden dat je weet waar hij woont, met de dood bedreigen.

En dan de grote truk. met slechts twee personen een Marocaan bedreigen, {om de hoek staan nog eens een stuk of 20 van je vrienden te wachten.
idereen weet dat een enkele Marocaan te schijterig is en alleen met meerdere tesamen een grote bek hebben.
Je weet dus dat binnen enkele menuten uit alle hoeken vanuit het riool vele Marocanen komen gekropen.
Je kan er zeker van zijn dat ze komen opdagen om hun broeder te helpen, en dan even de cirkel eromheen sluiten en even helemaal los gaan.

Het mag niet, het moet ook niet gebeuren want geweld is altijd fout.
Het zou wel een beetje balans terug brengen en misschien dat ze het dan een beetje snappen.

Ik geloof dat ik een Marocaan probleem heb en een dokter bezoek is noodzakkelijk.

Meesteres Belgie | 17-10-20 | 13:54 | 4

@Red shirt | 17-10-20 | 13:57: Heeft 50 jaar pakken en nathouden wat opgeleverd? Het is al gepolariseerd.

Frau Merkel | 17-10-20 | 14:03

Maar het is omgekeerd wel precies wat gebeurt. Homo's worden naar date's gelokt en afgetuigd. Bewust opgezocht en getreiterd. Hopende op een felle reactie, die vervolgens geld als het excuus om volledig los te gaan. Als een stelletje laffe hyena's op jacht. Met welk doel eigenlijk? Wat is het plan? Waarom? Ik zal het niet begrijpen. Maar het volkje blijft maar de eigen ruiten in gooien. En blijven maar schreeuwen dat het allemaal discriminatie is. Laf, en blind voor eigen gedrag.

Blubberbazooka | 17-10-20 | 14:15

@Red shirt | 17-10-20 | 13:57: Hoe zouden ze een Mocro-probleem in jouw geliefde Rusland oplossen? Met theekransjes, praatclubjes of toch maar eventjes met kloeke maatregelen?

Alco-de-Holist | 17-10-20 | 14:26
▼ 1 antwoord verborgen

Waarom en hoe je een ooit relatief zo'n blij, vrij en veilig land naar de gallemiezen laat gaan zal ik nooit begrijpen. De acceptatie van zoveel terreur is raadselachtig, schandalig, laf en mensonterend.

Poesmobiel | 17-10-20 | 13:52 | 8

@streknek | 17-10-20 | 14:10: Ed van der Elsken misschien? Ik krijg ook altijd tranen in mijn ogen. Van de kleuren en de pret. En van de onschuld. Van de mensen die zwaaien en lachen als ze gefilmd worden. Die filmpjes zouden verplicht bekeken moeten worden. Elke week, door iedereen. Om doordrongen te worden van wat wél normaal is.

Poesmobiel | 17-10-20 | 15:28

Bekijk het verleden niet door een té roze bril. Veel ellende die nu inmiddels aan de oppervlakte is gekomen, speelde zich toen in het verborgene af: kindermisbruik, vrouwenmishandeling, pesterijen op school en werk...
En de dominee en pastoor konden je maken of breken, homoseksualiteit was streng verboden, ongetrouwde zwangere vrouwen moesten hun kind afstaan...

Zenzeo | 17-10-20 | 15:36

@Zenzeo | 17-10-20 | 15:36: Helemaal waar. Misstanden waren er altijd en toen ook. Nu zijn ze er nog steeds, maar is bovendien de algemene sfeer, de vrijheid, de tolerantie en de veiligheid voor een groot deel vernacheld.

Poesmobiel | 17-10-20 | 15:45
▼ 5 antwoorden verborgen

Wat hebben sommige mensen toch met homo's? Sociaal en biologisch hebben homo's een belangrijk nut. Ik zie het verschil niet.

Red shirt | 17-10-20 | 13:51 | 2

Dat biologisch moet je nog even uitleggen Red Shirt, voor de rest kan ik het alleen maar met je eens zijn.
Ik denk dat homofobe mannen vaak zelf latent homo zijn.

Roadblock | 17-10-20 | 13:58

@Roadblock | 17-10-20 | 13:58|
Het enige dat ik kan verzinnen is een soort van natuurlijke populatiecontrole. Laat het me uitleggen:

Een homo/ lesbo kan met partner van zijn/ haar keuze alle menselijke dingen ervaren (liefde, intimiteit, geborgen- en genegenheid etc.) die zo belangrijk zijn voor het eigen welbevinden zonder dat er kindjes van komen.

Anders zou ik het ook niet weten.

Sjefke7807 | 17-10-20 | 14:29

Onacceptabel.
Zo, die zit

Ridde Rogter | 17-10-20 | 13:49 | 1

You hit the ball out of the park!

streknek | 17-10-20 | 13:51

Minder Marokkanen.

Naall | 17-10-20 | 13:48

Amsterdam; die inclusieve stad van verbinding en tolerantie...

Jackson | 17-10-20 | 13:46

Vrouwen, joden en homo's zouden er goed aan doen om massaal op de PVV te gaan stemmen, ander kon dit wel een het laatste eeuwtje zijn dan ze zich nog enigszins vrij in dit land kunnen bewegen. Van homo's weet ik dat een groot deel dat, tot afgrijzen van het deug-COC, al doet.

jgrotius | 17-10-20 | 13:46 | 7

Waarom moest Frits Huffnagel ook al weer weg bij de Pride? Zomaar een vraag...

Reaganmania | 17-10-20 | 14:07

Ik stem zeker PVV, ben dan ook zwaar homo.

plug&play | 17-10-20 | 14:18

Kom op homo's! Stem rechts en voor eigen veiligheid en vrijheid.

Ad_Hoc | 17-10-20 | 14:45
▼ 4 antwoorden verborgen

De Vaalserberg is Nederlands hoogste punt. Laten ze daar de vlag planten. Is het maar duidelijk.

CalamityJane | 17-10-20 | 13:45 | 8

Leptob. Islamvlag ! Bedoel ik.
Had het beter meteen kunnen zeggen begrijp ik nu

CalamityJane | 17-10-20 | 15:44

Er helpen nog geen honderd regenboog vlaggen Leptob.

CalamityJane | 17-10-20 | 15:46
▼ 5 antwoorden verborgen

Een niet nader te noemen minderheid wil er van deze hele graag; minder, minder, minder.

Maar de homoseksueel is geen ras.

NumbNuts | 17-10-20 | 13:44 | 1

Ehm... die minderheid is inmiddels een meerderheid in bepaalde Vogelaarwijkjes in de verschillende (middel)grote steden. Het verbaast me eigenlijk dat ik niet nog meer verhalen lees in de media over heaumeauhaat.

Graaf_van_Hogendorp | 17-10-20 | 13:47

Heeft Spartacus ook een richting waar we de daders kunnen vinden. Zijn het ook hier inderdaad de alom beschermde "jongeren" met een migranten afkomst, of zijn het schoften met Nederlandse roots.

Ik denk het eerste, want anders was het al lang de kop in gedrukt door de autoriteiten, maar denken of weten is een groot verschil. Dus is het de intolerante ideologie of niet. Zo ja, wat gaan we daar aan doen Rob Jetten?

Peerkeoud | 17-10-20 | 13:42

Tja...en wat nu als ik zeg dat ik de liefde bedrijf met kastanjes...gaan jullie me dan ook uit mijn woning verdrijven met bommen en granaten?

nobodiesunmighty | 17-10-20 | 13:40 | 4

U houdt niet van eikels?

sjef-van-iekel | 17-10-20 | 13:43

Gewoon even de Koran raadplegen en kijken of het mag.

ciabatta | 17-10-20 | 13:52

Een goeie kastanje houdt van je.

Piet Karbiet | 17-10-20 | 14:06
▼ 1 antwoord verborgen

Je hebt van die lui die beweren dat gastarbeiders dit land hebben opgebouwd.
Nou, ze breken het in ieder geval wel weer af.

Piet Karbiet | 17-10-20 | 13:37 | 6

Ik heb veel met buitenlandse werknemers te maken gehad, en een behoorlijk aantal bedonderde de kluit.
Vage rugklachten, langer ziek wegblijven op vakantie, waarbij bleek dat men een artsenverklaring op het vliegveld kon kopen, zogenaamd ziek thuis zijn en betrapt worden als ober op een terras, rucksichtlos misbruik maken van de ramadan enz enz.

Roadblock | 17-10-20 | 14:03

Gastarbeiders hebben dit land totaal niet 'opgebouwd'. De zg Wederopbouw van na WW2, die zich voornamelijk afspeelde in de jaren 50 en begin jaren 60, was voltooid toen in de tweede helft van de jaren 60 de Turken en Marokkanen als gastarbeiders deze kant opkwamen. De economie draaide als een tierelier, er was nagenoeg geen werkloosheid, dus Nederlanders waren in de luxe positie om bepaalde ongeschoolde arbeid, waarvoor de werkgevers slechts een soort fooi wilden betalen, te weigeren.

Dat was het moment dat de Turken en Marokkanen geworven werden - hoewel de meesten, ook toen al, op de bonnefooi kwamen - en dat heeft een aantal jaren geduurd, tot 1973, meen ik. Dus vanaf, zeg, 1965 tot 1973 is er heel eventjes behoefte geweest aan ongeschoolde arbeiders uit Turkije en de Rif. Daarna stopte dat al snel, werden ze in de tweede helft jaren 70, toen het economisch slecht ging en er veel bedrijven failliet gingen of moesten 'reorganiseren', bij bosjes ontslagen.

Daarna is er met de voortschrijdende automatisering en robotisering steeds minder behoefte aan ongeschoolde arbeiders gekomen; Nederland werd een high-tech kennis- en diensteneconomie.

Dat laatste kun je al jaren goed zien bij al die asielzoekers: ze klagen dat ze niet mogen werken zolang ze in 'procedure' zitten, maar zodra ze een verblijfsvergunning hebben en wel mogen werken, verdwijnen ze allemaal linea recta in de bijstand, want ze 'kunnen' niks, althans niet iets waar hier in Nederland vraag naar is.

Dr_Johnson | 17-10-20 | 17:17
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat ik zo erg vind is het gebrek aan steun door de (lokale) overheid voor de slachtoffers van homohaat, ook de politie laat het te vaak flink afweten. En voor de daders? Daarvoor staat een geoliede machine klaar met hulpverlening, socialisatie en resocialisatie programma's de hele profesionele mikmak, die allen een goede boterham verdienen in deze florerende tak van onze economie, Bah het wordt meer en meer een kudtland!

TommyRamone | 17-10-20 | 13:36 | 2

Maar een heerlijk land voor buitenlanders.

Madame Poitiers | 17-10-20 | 13:50

@Madame Poitiers | 17-10-20 | 13:50:
Inderdaad.

TommyRamone | 17-10-20 | 14:32

Als de winter een beetje winter wordt, kan je smijten met sneeuwballen. Ook naar hetero's. En de Gouden Koets. En naar de Moskee. Jippie!

Leptob | 17-10-20 | 13:36
-weggejorist-
Hopenschauer | 17-10-20 | 13:35 | 1

Dat krijg je er nou van als je geen regenboog zeebrapaden aanlegt...

Stijlicoon | 17-10-20 | 13:34

Mja. Verwarde mannen. Bewoners van kansenwijken. Of jongeren.
Hoe ze ook genoemd worden in de media-waan van de dag, iedereen weet wie het zijn. Waar hun rechtvaardiging van gedrag vandaan komt.
Iedereen weet wie deze verwarring nog dagelijks bij honderden tegelijk importeert. Praten daarover, dat is verboden. Of racisme.
Islamofoob zelfs, wanneer de schurken van politiek en media zich verspreken.

Allemaal onderdeel van de omvolking waarvoor Mark tekende te Marra-kech. Bij de Verenigde Nazi's. Het is beleid van de EU, waar zij werken aan een nieuwe EUropese-identiteit. De olifant, die de globalisten onze kamer binnensluizen, heeft namelijk dezelfde vijand als genoemd boeventuig:
de westerse samenleving.

Onze geschiedenis en tradities staan ze in de weg.

Jan Passant mk2 | 17-10-20 | 13:33

Wat veel belangrijker is: Is die Willy al terug met zijn 4 vrouwen. Beter houden we die discussie in stand totdat er een persco is geweest vanaf Nederlandse bodem door die proleet.

herstelkous | 17-10-20 | 13:32 | 3

Nee nog niet. Het is wachten op de zoveelste smoes van Rutte.

Piet Karbiet | 17-10-20 | 13:39

@Piet Karbiet | 17-10-20 | 13:39: Rutte zal wel 10 dagen in quarantaine zitten neem ik aan na zijn bezoek aan het dieprode Brussel.

herstelkous | 17-10-20 | 13:43

Als Willie terugfietst, dan heeftie toch nog een leuke vakantie gehad.

HogeNood | 17-10-20 | 14:44

Zolang je geen tintje hebt is t geen discriminatie..

Zo werkt t in Nederland

robdeventer | 17-10-20 | 13:32

Wanneer andersgeaarden blijven stemmen op partijen die mensen met een ideologie ondersteunen die het vermoorden of terroriseren van hen volgens hun interpretatie van dat boek heel gewoon vinden en dat tegenover witte mensen ook nog slagend propageren dat het allemaal vies-bah is moeten ze achteraf niet gaan zeuren dat het hen overkomt? Toch?

Jan, Leiden | 17-10-20 | 13:31 | 5

Het zal aan mijn eigen gekozen omgeving liggen,maar de homoos die ik ken zijn zo rechts als Japan.

chicago river | 17-10-20 | 13:47

@chicago river | 17-10-20 | 13:47:
Exuus? Dubbelpost? ServerT?

chicago river | 17-10-20 | 13:48

@chicago river | 17-10-20 | 13:47:
Nou, ken er genoeg die links zijn, net name in de nu nog heel even veilige dure grachtengordel van Amsterdam.

Jan, Leiden | 17-10-20 | 15:51
▼ 2 antwoorden verborgen

Wen er maar aan want dit is de verrijking die onze geweldige multiculti meebrengt en blijkbaar kunnen ze er in Den Haag geen genoeg van krijgen.

hatschjoe | 17-10-20 | 13:30 | 1

Yup..... zo fijn die multi culti.... heeft ons al zo veel (ellende) gebracht

robdeventer | 17-10-20 | 13:33

De gemene deler? Juist ja Abrahamistische religies. gristendom, jeaudendom en ieslaaaaaaam... allemaal een obsessies voor de homosensueel. Alsof ze onzeker over iets zijn.

Het is 2020 mensen. Laat handtasjes hun ding doen, maak je niet druk over wat ze in de slaapkamer uitspoken en nee je wordt niet vanzelf hosmo als je normaal tegen ze doet.

Graaf_van_Hogendorp | 17-10-20 | 13:29 | 1

Tsja, die katholieken doen er minder moeilijk over dat klopt.

Peerkeoud | 17-10-20 | 13:46

Wat gaat het toch lekker he, dat aanpassen en inschikken aan de nieuwe dominante cultuur. Zometeen lekker wat baclava bij mijn Turkse bakker halen want dat is zo'n leuke man, die lacht altijd zo vriendelijk. En zijn zoontje doet het heel goed op de Havo, die rijdt al een AMG. Slimme jongen. Apetrots, papa. Doe hem altijd de groeten aan zijn vrouw en krijg ook altijd de groeten terug. Heb haar nog nooit gezien maar dat geeft niet, dat is een cultuurdingetje en ik ben heel openminded. Hamdoelilah!

Graaisnaaiert | 17-10-20 | 13:29 | 1

Takbir broeder!

HoogToontje | 17-10-20 | 13:54

Ik hoop het nog mee te maken dat de politie eens optreed tegen dit soort tuig en de rechters eens gaan veroordelen tot straffen van 10 jaar voor die klootzakjes. Of moet het weer eindigen zoals in wo2 dat ze massaal naar de vernietigingskampen werden vervoerd. Het is een schande dat hier geen paal en perk aan gesteld word. Waren het vluchtelingen dan stond iedere partij zich te verdringen, nu zijn het homoseksuelen en kunnen ze de tering krijgen. Nee, Nederland, ik schaam me diep.

Tishetnetnie | 17-10-20 | 13:28 | 2

Ik zag op het nieuws de ME tekeer gaan in Duindorp. Tegen blanke jongetjes. Het kan dus wel.

Piet Karbiet | 17-10-20 | 13:40

@Piet Karbiet | 17-10-20 | 13:40: Yep.

Peerkeoud | 17-10-20 | 13:48

Wegkijken is het nieuwe normaal wat we toch allemaal wilden?? Anders had men niet keer op keer zo achterlijk gestemd op PvdA, GL, D66, CDA of VVD en hadden we nu een maatschappij zonder deze terreur....

Nederlanddraaitdoor | 17-10-20 | 13:28 | 1

Sad but true, wij kijken hiervandaan (oost-europa) toe naar de ondergang die al sinds 1973 (het verdrag van straatsburg) is ingezet in west-europa. Jullie zijn nu op het punt dat je geen hand mag geven, alcohol verbod en je kopvodje om, zoveel democratie daar kunnen ze hier niet tegenop, weet alleen niet of ik nu moet lachen of huilen.....

serieusgenomen | 17-10-20 | 13:37

Homohaat, ik snap het niet. Kan jouw het schelen, het gaat je niet aan. Het zijn vaak de (latente) bisexuelen die de homoos het leven zuur maken. Trouwens, hoe meer homoos , des te meer leuke meisjes voor mij!

streknek | 17-10-20 | 13:26 | 1

+veel.

The_Challenger | 17-10-20 | 13:28

Tolerantie is die eenrichtingsstraat die uitkomt in Mekka.
Als de één intolerant is, is het een religieus dingetje, bij de ander heet het ineens fobie.
En ik heb geen islamofobie, ik vind het gewoon een heel intolerante religie.
Ik weet, ik heb een kras op m’n tong, maar daar komt ie nog een keer.
“Dit land, West-Europa heeft zichzelf kapot getolereerd”.

Ruimedenker | 17-10-20 | 13:26

Heb, pak 'm beet, 4 homo maten.
Daaromheen nog de vage kring van de homobars.
1 ervan is absoluut een valse (maar toffe) nicht.
De ander is een naffernicht.
En 2 zijn gewoon een keurig burgerlijk stel.
Huisje boompje feestje.
Wie zou die luitjes nu pijn willen doen?
Meestens Naffers, de latent homosuelen met een mannelijk (oom, neef) misbruikachtergrond vanuit de Achterlijke Cultuur, en een piemol als een half opgebruikt potloodje.
Jaja, heb de info allemaal uit 1e hand mensen.
Gefrustreerd tot op het penisbot, dat volk.
En dan ga je homo's bashen.
Maar heb er, met mn maatjes, er een paar in mn klauwen gekregen.
Toffe opgeschoren jongens waren het toen niet meer.
En Allahlalala was nergens te bekennen.
Hadden wij geen betonschaar voor nodig.
Dikke sleutelbos rond je vingers en we gingen.
Tyfusmohammedanen.
Not in my backyard.

chicago river | 17-10-20 | 13:23 | 7

@chicago river | 17-10-20 | 13:35: Als iedereen dat zou doen, zou het hier net zo gewelddadig zijn als in al die islamitische landen. Waarmee ik niet wil zeggen dat jij niet van je af moet meppen - want juist wel. Ik wil zeggen dat die lui hier niet thuishoren en in hun eigen gewelddadige rotlanden moeten blijven, dan hoeven wij in Europa niet over te gaan op geweld.

Madame Poitiers | 17-10-20 | 13:44

@Madame Poitiers | 17-10-20 | 13:44:
Absoluut.
Incident stond overigens zeker NIET op zichzelf.
Toen ik veel in de homobars kwam, de verhalen...
En ook ik heb me zeker niet in alle gevallen bewogen om iets te doen.
Er zijn momenten gewees dat ik nare intimidaties of wat ook zag en dat ik me uit de voeten maakte, of gewoon de metro naar mn werk nam.
Jammer dan, ben zelf niet bepaald een mannetjesputter, je gaat niet in je up lopen klooien met een groep naffertjes, hoe mini ze ook zijn.
.
In Rotterdam ben ik ooit door een troepje gelopen die me uitkafferden, of ik "zo'n kankerjood was".
8 mannetjes sterk denk.
Ik solo.
Was piswoest maar heb mn muil gehouden en ben stoicijns door de groep gelopen.
Wegwezen.
Maar manmanman, wat een problematiek met die lui.

chicago river | 17-10-20 | 14:01

@chicago river | 17-10-20 | 13:35: U treft een vergelijking met hyena's, wat weliswaar treffend het groepsgewijze jachtgedrag beschrijft, maar weet u wel hoe superdominant die vrouwtjes kunnen zijn? Hun enorme clitoris - veelal groter dan een half gebruikt potloodje - maakt het onderscheiden van mannetjes van vrouwtjes bijzonder lastig. Mensen noch hyena's hebben overigens een baculum.

OverdaanDerOnderheid | 17-10-20 | 16:08
▼ 4 antwoorden verborgen

Veel stellen die het kunnen betalen verhuizen naar Laren of Blaricum. Daar hebben islam aanhangers geen tijd voor het pesten van buren. Die moeten ook gewoon keihard werken voor hun hypotheek of huur.

MeneerGuggenheimer | 17-10-20 | 13:22

Alweer een gevalletje 'niet ingrijpen' door politie en/of burgemeester. Vaak moet eerst de media erbij komen voordat actie ondernomen wordt.
Anno 2020 zou dit niet meer mogen gebeuren!
Slappe hap dus, burgemeester Van Riswijk! Doe waarvoor je bent aangenomen.
-

Bernhard de II | 17-10-20 | 13:22

En zo worden de kosten van 'in marmer gebeitelde' idealen telkens over de schutting van de bevolking gekieperd. Zoekt u het a.u.b. zelf uit onderling want de overheid is geen geluksmachine. En bedenk: u hoeft niet in Amsterdam te wonen, noch in Babberich.

Dikke_Tammo | 17-10-20 | 13:20

De terroristen gedragen zich als een rancuneuze ex-partner die uit jaloezie blijft terroriseren, stalken en treiteren blijkbaar zit het ze erg diep.

Reebensteeltje | 17-10-20 | 13:18 | 1

Met hun opgeschoren koppies, nichterige heuptasjes en een heus Berbers accent, zijn ze gewoon jaloers dat twee mannen (nog) in Nederland mogen samenleven. Heimelijk zijn vele van deze treiteraars ook van de herenliefde.

Ommezwaai | 17-10-20 | 13:26

Snel een regenboogvlag op het gemeentehuis planten!

Dr.Mabuse | 17-10-20 | 13:17 | 3

Zo zo, u stelt hier wel zeer verregaande maatregelen voor! Daar komt nog eens een advocaat aan te pas.

Big_Tasty_met_bacon | 17-10-20 | 13:20

Precies, die regenboogvlag is hèt ultieme middel. Dàt zal ze leren!

Lupuslupus | 17-10-20 | 13:21

Het tegenovergestelde van "benifit of the doubt" :" naar eigen zeggen"
. Bad religion, bad! Down boy! Ratio en religie, never the twain shall meet. Voor zover we als mens al tot redelijkheid, laat staan billijkheid, in Staat zijn.

Laf, neutraal, moedeloos. Waar gaat het eigenlijk over: www.youtube.com/watch?v=zD_VrFJOnss Onze god (m/v/x) wond er in dat opzicht nou weer net niet doekjes om.

Hij niet. Dan maar geen seks. Is het met religie over een kleine eeuw ook meteen klaar. Geen seks: pas echt de hemel op aarde. Leefde Jeff Stryker nog maar.

Hetkanverkeren | 17-10-20 | 13:13

Het zou prettiger ogen als de Roij gewoon op beide benen zou staan en niet zo op de tengere Katawut zou hangen. Een scheve verhouding lijkt het nu.

mamalookabooboothere | 17-10-20 | 13:13

Je mag niet oproepen tot geweld, anders zou ik nu een heel relaas schrijven over iets met lood en een muurtje...

Devox85 | 17-10-20 | 13:11 | 1

Ook mijn gedachte!

vluchtelingallergie | 17-10-20 | 13:14

Ha, Babberich. Mooie omgeving daar de Liemers, Elten, pontje Millingen.

van Oeffelen | 17-10-20 | 13:09 | 1

Pluspuntje voor jou, geen Achterhoek maar Liemers en inderdaad mooi en rustig nog. Niet te veel aandacht aan geven dan blijft het goed vertoeven daar.

Herr Inspector | 17-10-20 | 14:12

Ja, 'naar eigen zeggen'. Van Helvoort lijkt de NOS wel. Dramaqueen!

ciabatta | 17-10-20 | 13:09

Voor moslims wordt het hier steeds leefbaarder: Geen handen schudden, de vrouw bedekt op 1,5 meter, geen alcohol, geen muziek, overal halalvlees, geen joden, geen kerst en geen homo's meer. Wollah!

Piet Karbiet | 17-10-20 | 13:08 | 7

Niks stiekem, zets zijn er vanwege de diversiteits normen in de parasitaire parallel maatschappij...

vranac | 17-10-20 | 13:18

@Madame Poitiers | 17-10-20 | 13:14: En allerlei nieuwe medicatie, ontwikkeld in Israel.

Piet Karbiet | 17-10-20 | 13:20

@van Oeffelen | 17-10-20 | 13:11:
Dat valt wel mee, netto staat de teller nog steeds in de plus ( diepdonkerrood in dit geval ).

Graaisnaaiert | 17-10-20 | 13:24
▼ 4 antwoorden verborgen

Een tolerant landje kunnen we niet meer zijn als we alleen maar intolerante mensen uitnodigen. De weegschaal slaat natuurlijk een keer de andere kant op.

Chesoner | 17-10-20 | 13:07 | 2

"een keer"?

Valse_nootjes | 17-10-20 | 13:08

Het is mij niet duidelijk of de daders "jongeren" of jongeren zijn. Iemand die de feiten kent?

ILF2 | 17-10-20 | 13:05 | 3

Hun moeders koken anders, ok?

Ommezwaai | 17-10-20 | 13:07

@ommezwaai. Vegetarisch waarschijnlijk. Vroeger was er ook zon wappie. Vegetarisch en gek op het vergassen van anders geaarden

The_Challenger | 17-10-20 | 13:12

Zonder tegenbericht houd ik het op "jongeren".

knutsel_ | 17-10-20 | 13:21

Nederland is een kolonie geworden.
De kolonisten zijn islamitariërs, en onderwerpen, met geweld de lokale bevolking.
De bekering gaat straks beginnen. Via het beproefde BLM systeem, zal straks elke inheemse inwoner op zijn knietjes moeten en één of ander arabisch gedichtje op moeten zeggen.

Hiram | 17-10-20 | 13:04 | 5

@Hiram | 17-10-20 | 13:04 |
" Via het beproefde BLM systeem, zal straks elke inheemse inwoner op zijn knietjes moeten en één of ander arabisch gedichtje op moeten zeggen."

Over. Mijn. Koude. Dode. Lijk. voordat ik de Shahada zal reciteren om mijn onderwerping aan Allah en de Profeet te tonen.

Sjefke7807 | 17-10-20 | 13:32

@Professor Superhirn | 17-10-20 | 13:20: Ze denken nu nog dat deze voor hun werkt tegen de gezamenlijke vijand ; het kapitalisme en daarvoor symbool komen te staan de hele boze blanke man die de hele wereld wil onderwerpen . Ja , allemaal !

Kim-Jung-Un | 17-10-20 | 13:33

@Sjefke7807 | 17-10-20 | 13:32:
Voor die tijd heeft de wal het schip al gekeerd. Heb sterk de indruk dat de druppel die de emmer doet overlopen niet veraf meer is. Optelsommetje he...

Graaisnaaiert | 17-10-20 | 13:35
▼ 2 antwoorden verborgen

Mooi tweeluik. Gemeenschappelijke deler: religie tegen homo's.
Verschil: vuurwerkbom door raam versus steen over schutting.

Leven en laten leven is nog niet zo makkelijk, blijkbaar. Sneu.

Mensdier | 17-10-20 | 13:01 | 3

Rob Jetten om hulp vragen is mijn advies

Slough | 17-10-20 | 13:03

@Slough | 17-10-20 | 13:03:
Zodra het "Niet-westerse allochtonen" betreft, wordt ie teruggefloten door zijn achterban en begint het ultieme deugspel.

Ommezwaai | 17-10-20 | 13:06

Ik moet nog wel steeds wennen aan : Zijn man en Haar vrouw.

Keyboardspeler | 17-10-20 | 13:01 | 5

Hoeft voor mij ook niet zo maar goed, vrijheid van partnerkeuze, vrijheid om hand in hand / gearmd met je partner over straat te lopen ( of in het geval van pingwins er 3 meter achter te schuifelen ), kortom alle vrijheden die heterostellen ook hebben, zonder dat anderen je lastig vallen of naroepen. Waar bemoeien ze zich eigenlijk mee, met wie je je mandje inkruipt?

Graaisnaaiert | 17-10-20 | 13:22

@Graaisnaaiert | 17-10-20 | 13:22: Sinds wanneer lopen hetero's gearmd of hand in hand? Heb dat al tientallen jaren niet meer gezien en nee, ik leef niet onder een steen.

Lupuslupus | 17-10-20 | 13:25

@Lupuslupus | 17-10-20 | 13:25:
Ook waar, wordt ook steeds minder. Toch een kenmerk van verdere verpreutsing van de maatschappij.

Graaisnaaiert | 17-10-20 | 13:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Nederland, een land waar iedere vluchteling naartoe trekt voor een stukje veiligheid. Familievermogens geofferd aan mensensmokkelaars, levensgevaarlijke toeren uitgehaald en daarna kom je erachter dat je terug de kast in moet. We raken hier weer een stukje Hollandse identiteit kwijt.

Volgende topic gaat trouwens over een docent die wat cartoons toonde tijdens een les over de persvrijheid. Hij werd door een boze ouder onthoofd alsof hij een aristocraat was tijdens de Franse revolutie. Na de nieuwe Franse revolutie is er geen ruimte meer voor een pluriformiteit van meningen en geaardheden. Nee, dat mooie land gaat van monarchie, via democratie naar een theologie. www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/buit...

Er mag steeds minder, langzaam gaan we van roze naar grijs.

Feynman | 17-10-20 | 13:00 | 9

@Verbandmeester | 17-10-20 | 13:05: Feynman overdrijft. Als hij zoals ik 10 jaar in de 'vreemdelingen' industrie - zo kun je het toch wel noemen - had gewerkt piepte hij echt wel anders. 95% van de 'asielzoekers' zijn hierheen gekomen op valse gronden. Dat een familie (of het hele dorp!!) soms hutje bij mutje heeft gelegd zodat 1 persoon asiel zou kunnen aanvragen is een feit. Het doel is dat die persoon een status krijgt met bijbehorende uitkering en daarvan zijn familie (of het dorp) kan onderhouden. Véél asielzoekers - met status - meegemaakt die zeiden 'ik neem mijn tel niet meer op want ik word gek van het gezeik. Dan moet die geld hebben voor een paar schoenen, dan moet de ander naar de dokter, en nog een ander wil geld om geiten te kopen, het houdt niet op!! Elke dag dat gezeik aan de telefoon terwijl ik zelf nauwelijks rond kan komen, ik ben het helemaal zàt! Dàt zijn de feiten, Feynman!

Lupuslupus | 17-10-20 | 13:18

Okay, de humor en het punt komen niet helemaal aan. We hebben immigratie voor uitkeringen en zendelingenwerk vanuit de zandbak, maar we hebben ook steeds meer emigratie van mensen die klaar zijn met deze ontwikkeling en belastingdruk. Dit eet aan onze status van veilige haven. Als je zoetsappig als linkse kerk iedereen wil opvangen, mag je beginnen te zorgen dat het hier voor iedereen veilig is.

Feynman | 17-10-20 | 13:34

"Familievermogens geofferd aan mensensmokkelaars, levensgevaarlijke toeren uitgehaald [...]."

Ik vraag me ernstig af hoe vaak dat de familievermogens van hun voormalige buren betreft, of die buren wel geheel vrijwillig hebben ingestemd met de overdracht van hun spaarcentjes, en of die toeren niet vooral levensgevaarlijk zijn voor anderen.

OverdaanDerOnderheid | 17-10-20 | 15:58
▼ 6 antwoorden verborgen

Nou, VVD- en D66-stemmers, dit is alweer het zoveelste stel dat jullie met succes weggepest hebben. Wanneer gaan jullie het vieren?

obominotie | 17-10-20 | 12:59 | 1

Kuif heeft de Champagne al opengetrokken, samen met zijn rubberen VVD matties..

Ommezwaai | 17-10-20 | 13:02

Overigens op de site van de NOS een stukje schooljournalistiek van de eerste orde. Onderwerp is het omgaan met weinig geld in deze coronacrisis. En wat staat er voor een tekst bij een dikke blanke vrouw met kort kapsel?: “Een vetpot was het nooit..”. Natuurlijk gaat het over het salaris, maar toch. Ze zullen er wel om gegniffeld hebben.

NoMoreMrNiceGuy | 17-10-20 | 12:58 | 1

Je kunt best dik worden van ongezond voedsel dat slechts heel weinig kost. Voor nog geen 5€ per dag kun je je letterlijk rond eten want juist die dikmakende meuk is spotgoedkoop.

Lupuslupus | 17-10-20 | 13:28

"Al vanaf de eerste dag dat hij in de Staatsliedenbuurt woont, wordt Steven van Helvoort naar eigen zeggen geterroriseerd vanwege zijn geaardheid."

Is toch kennelijk een héél andere Staatsliedenbuurt dan die waarin ik woon in Den Haag.

Dr_Johnson | 17-10-20 | 12:58 | 7

@Knitty | 17-10-20 | 13:12: Een wijk vol kakkers met heel veel geld. Logisch dat de normale man daar niet tussen komt. 'Als' die daar al zou willen wonen... Het zijn dezelfde lieden waar mijn moeder in een 'dienstje' was, waar ze de pispotten van meneer en mevrouw mocht legen en in de hongerwinter s zaterdagsavonds de aardappelSCHILLEN mee naar huis kreeg als 'gunst'. Dàt soort!

Lupuslupus | 17-10-20 | 13:32

@Lupuslupus | 17-10-20 | 13:32:

"Een wijk vol kakkers met heel veel geld."

Ach, valt wel mee, hoor. Voor echte kakkers moet je in Wassenaar, Bloemendaal, en Aerdenhout zijn.

Geld moet je de laatste 20 of zo jaar wel ruim meenemen om hier een woning te kopen (huren is praktisch niet te doen; het gebeurt wel, maar vaak 'gestoffeerd', geloof ik, en het is voornamelijk een markt voor expats, die de astronomische huurprijzen meestal niet zelf hoeven te betalen; dat doen hun internationale bedrijven wel voor ze).

Dr_Johnson | 17-10-20 | 13:57
▼ 4 antwoorden verborgen

Eerst kwamen ze voor de Joden. Ik keek weg, want wilde Wilders niet in de kaart spelen. Toen kwamen ze voor de homo's. Ik keek weg, want wilde Wilders niet in de kaart spelen. Daarna kwamen ze voor,
Enfin.

Dikke_Tammo | 17-10-20 | 12:57 | 2

Overdrijven is ook een kunst.

Lupuslupus | 17-10-20 | 13:33

50 jaar als schapen achter linkse partijen aanlopen en nu mekkeren over al dat geweld tegen ze. Lachwekkend is het.

whitechocolateface | 17-10-20 | 12:57

Staat er nu niet iets in de bijbel dat je lastige islamieten van het dak mag gooien ofzo

CleaudeSacke | 17-10-20 | 12:56 | 2

Neen, integendeel. 'Heb uw naaste lief als uzelf, zegen hen die u vervloeken en bidt voor degenen die u geweld aan doen, vergeldt geen kwaad met kwaad'.

Lupuslupus | 17-10-20 | 13:36

@Lupuslupus | 17-10-20 | 13:36:
"A local boy kicked me in the butt last week
I just smiled at him and I turned the other cheek
I really don't care, in fact I wish him well
'Cause I'll be laughing my head off when he's burning in Hell"
Weird Al Yankovic - Amish Paradise

Mensdier | 17-10-20 | 13:43

De opkomst van seculier extreem-rechts is inderdaad verschrikkelijk.

Piet Karbiet | 17-10-20 | 12:54 | 1

De IVD zit er bovenop heb ik begrepen. Ze hebben daardoor geen capaciteit om onthoofders en kapmessers te schaduwen.

NoMoreMrNiceGuy | 17-10-20 | 13:01

Tsja, 'jongeren' van bepaalde achtergrond worden cultureel klaargestoomd om alles (behalve de gemakken) van de westerse cultuur te vernietigen, en dank zij scholen, media en overheden worden de Nederlandse jongeren geleerd dit als een noodzakelijke verbetering te zien.
Vóór 1940 had de NSB een aanzuigende werking op Nederlandse jongeren omdat het een mooie manier was om als jonge slungel lekker macho over te komen. Nederland was uiteindelijk totaal niet voorbereid op de Duitse invasie. Nu is er een invasie gaande die al decennia als een sluipende veenbrand langzaam Nederland en het hele Westen over te nemen. En de overheden, media en onderwijsinstellingen staan aan de zijlijn te juichen over de 'verrijking'.

Valse_nootjes | 17-10-20 | 12:54 | 2

Hopelijk hebben o.a. onderwijsinstellingen lering getrokken uit de islamitische aanslag gisteren in Parijs. Voor je het weet ben je je hoofd kwijt, binnenkort ook in het Nederlandse circus.

Ommezwaai | 17-10-20 | 13:00

@Ommezwaai | 17-10-20 | 13:00: Uiteraard hebben ze lering getrokken. Nog minder kritisch kijken naar Islam, nog minder meningen tolereren, nog verder bukken, nog harder wegkijken.

Valse_nootjes | 17-10-20 | 13:05

ring ring
"GroenLinks Amsterdam goedemiddag."
"Hallo, ik wil een geval van homohaat doorgeven."
"Is de dader een blanke Nederlander?"
"Nee."
"O, dan... [tuut-tuut-tuut]"

Madame Poitiers | 17-10-20 | 12:54 | 4

@oldandwise. Kan me daarentegen heel goed voorstellen dat men bij geweldadig links dat men het wel in de media zou gebruiken bij een autochtone Nederlander en niet bij een allahtone Nederlander

The_Challenger | 17-10-20 | 13:09

@oldandwise | 17-10-20 | 13:02: Inderdaad, die gebruiken het woord 'wit'. En ze vragen nooit naar de dader, altijd naar het slachtoffer: 'Heeft het slachtoffer een niet-westerse migratieachtergrond?'

FrankVeer | 17-10-20 | 13:11
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
jemagookniksmeer | 17-10-20 | 12:53 | 1

het is ook wel een beetje naïef om te denken dat je als homostel lekker fijn kan wonen in van die plattelandsdorpen. Het is daar zo conservatief als de pest. Het erge is dat juist de grote steden niet meer veilig zijn voor homo's. Vroeger vertrok je als homo uit de dorpen om vrij te kunnen zijn in de grote steden maar die tijd is voorbij.

yeps | 17-10-20 | 12:53 | 1

Dankzij dat 'conservatief als de pest' zijn er op het platteland de basiswaarden van wat ooit Nederland was nog steeds actief. Idioten heb je overal, maar terroristisch geweld zoals in het stuk beschreven, als het al voorkomt, is eerder geïnitialiseerd door de invloed vanuit de grote steden dan vanuit het platteland zelf. De refo's en aanverwanten zullen zeggen dat homo-zijn niet mag, maar het ingooien van ruiten en ondersmeren met stront komt niet uit dergelijke hoek.

Valse_nootjes | 17-10-20 | 12:59

In Babberich zijn ze wel op de toekomst voorbereid, met Landgoed Halsaf.

Dan komt die Katawut nu nog goed weg.

Glasgow Argus | 17-10-20 | 12:52 | 1

In babberich hebben ze toch maar 8 allochtonen? De Chinees en de pizzeria.

zuurtjeregen | 17-10-20 | 20:05

And now for the $64.000 question..........

Dr_Johnson | 17-10-20 | 12:51 | 1

Die is geen stuiver meer waard.

Madame Poitiers | 17-10-20 | 12:58

Dit is een straat bij mij vandaan. Is inderdaad al heel lang aan de hand. Is niet te stoppen. Jullie kunnen raden welke doelgroep hier permanent op straat rondhangt. Afgelopen week ontelbare vuurwerkbommen op klaarlichte dag. Nergens politie. Wel het Van Beuningenplein vol met allerlei gemeentelijke buurtprojecten om deze doelgroep te vermaken in de hoop dat ze geen rottigheid uithalen. Deze meneer krijgt inmiddels al een tijdlang buurtbescherming tijdens het uitlaten van zijn hondje. Voor mij als kutyup is het een heerlijke buurt. Voor anderen vreselijk en gaat het achteruit.

kookboek | 17-10-20 | 12:50 | 5

Gelukkig is vuurwerk verboden. Dat verbod gaat een daverend succes worden, als het meezit met uitsluitend illegaal vuurwerk.

5611 | 17-10-20 | 12:59

@5611 | 17-10-20 | 12:59: en ging Rotterdam het geld wat bedoeld was voor een vuurwerkshow nu besteden aan anti racisme?

Bartje01 | 17-10-20 | 13:09

Aan de ene kant 'hangt' licht- getint wat verderop vooral over- gepigmenteerd.
De volkse mannen die nog wel eens hun straatje schoonveegden zijn vervangen door kutyups en zo moeten er ineens invaliden met bescherming over straat.

geen koning | 17-10-20 | 14:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Voor de aardigheid moet je ook eens op de Joop lezen hoe links dit Islam probleem weet te spinnen, ook zo met die onthoofding in Frankrijk, dat heeft eigenlijk een extreem rechtse oorzaak en heeft nog steeds helemaal niks met de islam te maken.

zwellevertje | 17-10-20 | 12:50 | 6

De import van geloofswaanziggen is toch vooral door links aangemoedigd, om maar over het gebrek aan integratie te zwijgen.

bqbq | 17-10-20 | 13:01

Nee dank u. Islam zijn de stoottroepen van links tegen onze westelijke beschaving, 2 baarden op 1 bidmatje zogezegd, die staan nog net niet te juichen na een terreurdaad om rechts weer door de stront t halen maar het scheelt niet veel.

Graaisnaaiert | 17-10-20 | 13:03

Klopt, de Mohammed-cartoons waren namelijk een provocatie van rechts om de islam zwart te maken.

eerstneukendanpraten | 17-10-20 | 13:36
▼ 3 antwoorden verborgen

Niet klagen, dit is wat de meerderheid elke 4 jaar aangeeft graag te zien. Het zal alleen maar meer worden. Trek uw conclusies.

NB. Ja ik heb mijn conclusies getrokken en ben mooi pleite. Beste beslissing ooit.

Big_Tasty_met_bacon | 17-10-20 | 12:50 | 2

Pff, geloof er niks van..

guile | 17-10-20 | 12:52

Ja, in Urk worden homo's met open armen ontvangen.

ploppy | 17-10-20 | 12:55

@ploppy. En toch ligt daar per hoofd van de bevolking, vergeleken met gay hoofdstad Amsterdam,het geweld tegen de homosensuelen een stuk lager

The_Challenger | 17-10-20 | 13:01

Het is van het grootste belang om tolerant te zijn tegen intolerante haters. Anders is het hek van de dam. We mogen ze natuurlijk niet boos maken. Wollah.

Nivelleermarionet | 17-10-20 | 12:47

Dit gaat allemaal eerst nog veel erger worden voor het eventuele tij gaat keren. Ze wennen er maar aan..

Met de vriendelijke groeten van ons linkse kabinet.

Rohin | 17-10-20 | 12:47

De mensen die dat die doen graag ruimen aub. Mvg, De toekomst

Remi A. | 17-10-20 | 12:45

Hoe weet je nou dat zoiets gebeurt "vanwege zijn geaardheid"? De bewijsvoering is wel heel erg dun als je het moet hebben van "naar eigen zeggen". Misschien zijn het wel gewoon PVV-stemmers in een D66-wijk.

OverdaanDerOnderheid | 17-10-20 | 12:45 | 7

@Peter Emile | 17-10-20 | 13:18:
Wat is een Pumi?

LoesjeP | 17-10-20 | 13:38

@Peter Emile | 17-10-20 | 13:46:
Dank! Wat een leukie!

LoesjeP | 17-10-20 | 13:57
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Normpje | 17-10-20 | 12:44

Had je maar gender moeten worden tis een keuze.

rein9576 | 17-10-20 | 12:44 | 5

@Lupuslupus | 17-10-20 | 13:03:
"Ze kunnen beginnen met hun gender niet zo te "etaleren""
Die kerels op die foto hierboven, zien er anders nogal "doorsnee" uit, naar mijn mening.
Maar ach, alles wat anders is, de kop boven het maaiveld uitsteekt moet niet zeiken toch?
Ruik ineens een sterke spruitjeslucht, uit dat eens zo vrije, sympathieke Nederland. "sarcasme mode voor de duidelijkheid weer uitdoet"

LoesjeP | 17-10-20 | 13:28

@Lupuslupus | 17-10-20 | 13:03:
-
Dit is Nederland. Je mag hier etaleren wat je wilt etaleren. Ik moet ook krampachtig mijn kiezen op elkaar klemmen als ik een stel religieus gehandicapte kontensnuffelaars demonstratief hun gebedsmatjes zie uitrollen op de Dam of een stel als Magere Hein vermomde burkatroelen.
-
Tolereren. Geld voor iedereen, zelfs in Schubbekutteveen. Andere kant op kijken. Kaken op elkaar. Bek houwe. Poten thuis (nee, geen spitsvondigheden, graag)

bisbisbis | 17-10-20 | 14:16

Loesje. Lees .. Lupus.. nog eens als je wilt.

CalamityJane | 17-10-20 | 18:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Blijven wegkijken, mensen. Herstelbetalingen, BLM, #metoo, racisme, stikstof (lees: allemaal schuld van blanke mannen) is allemaal veel belangrijker dan die pak hem beet miljoen aanhangers van de haatreligie aan te pakken.

TheBigKirth | 17-10-20 | 12:44 | 1

En juist dit soort taferelen aanpakken kan enorm makkelijk. Camera in de wijk, wijkagent erbij, extreem hoog straffen.

JWZ_JMK | 17-10-20 | 13:05

De politie staat zoals altijd machteloos.
Als tante Bep vier vriendinnen uitnodigd voor haar zeventigste verjaardag trappen ze de deur in, maar nu kunnen ze niks.

du Roi Soleil | 17-10-20 | 12:43 | 1

Ze kunnen het wel, maar mogen het niet. Iets met ''het kan zo maar EsCaLeReN!''. ofzo.

Wc-kip | 17-10-20 | 12:48

Willen we meer of minder homo's?

GuusHetSchaapje | 17-10-20 | 12:43 | 2

Dat doet er niet toe.
We willen *minder* terroriserende *kuch* "jongeren".

hotmint | 17-10-20 | 12:59

Beestje bij de naam noemen mag niet meer. Als wilders had gevraagd of er meer of minder criminaliteit moet zijn had heel Nederland 'minder' grscandeerd.

Jos Tiebent | 17-10-20 | 13:43

Die jongeren hebben natuurlijk niks te maken met een bepaalde vredelievende religie?

memanta82 | 17-10-20 | 12:42 | 13

De godsdienst van de 'liefde' .. voor al uw mishandelingen en doodsbedreigingen

Tobi | 17-10-20 | 13:39

Het zijn de nieuwe bruinhemden

nobody62 | 17-10-20 | 14:47
▼ 10 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken

#BREEK

Bonjour. 2 doden en meerdere gewonden bij mesaanval in kerk in Nice