Burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft corona
Burgervader 010 test positief
Kuchend nieuws uit Rotterdam (gisteren +376). Ahmed Aboutaleb, de burgervader die de afgelopen maanden vaak pleitte voor strengere maatregelen tegen Het Virus Dat Wij Inmiddels Allemaal Zo Goed Kennen, heeft zelf corona opgelopen. "Volgens een woordvoerder heeft hij milde klachten. Aboutaleb (59) blijft zeven dagen in isolatie. Zo nodig wordt hij vervangen door de locoburgemeester. Binnen de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond kan de vicevoorzitter zijn plaats innemen." Zo ziet u maar dat ook leden van migrantengemeenschappen die wél Nederlands verstaan niet immuun zijn voor corona. Beterschap, Abou!
Jinek in quarantaine!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artsen: 'Er was Code Zwart', nu Gommers aan de beurt
Is dat een corona of ben je blij me te zien
LIVE. Enquetecommissie corona gooit BAL GEHAKT Hubert Bruls in de pan
Word je spontaan vegetariër van
Feynman en/of Feiten – Terugkijken zonder zicht
Er is geen tijd meer voor politiek geneuzel.
