Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nederland subsidieert miljoenen, 'vredesorganisatie' huurt Syrische haatbaard in

En haatbaarden zijn superstom

"Nederlands geld voor voormalig gezicht van terroristische organisatie." We worden liggend in de kattenbak van onze gloednieuwe Hilux weer op een geraffineerde wijze het weekend in gebatacland. Nederland (wij, u, jij, hij, zij) heeft de afgelopen jaren TWEE MILJOEN EURO overgemaakt naar een """"vredesorganisatie"""" die de """"voormalige"""" radicaal-islamitische engnek Labib al-Nahhas, woordvoerder en 'buitenlandchef' van de islamitische klaverjasvereniging Ahrar al-Sham, inhuurt. "Uit de documenten blijkt dat Buitenlandse Zaken in de periode 2018-2021 meer dan twee miljoen euro subsidie heeft toegekend aan het European Institute of Peace (EIP) - een non-profit organisatie in Brussel - voor het project ERV (Empowering Refugee and Internally Displaced Persons Voices). Een groot deel van dit geld gaat naar een burgerrechtenbeweging met de naam SACD (Syrian Association for Citizen’s Dignity) waarvan Labib al Nahhas de programmadirecteur is. Naast de subsidie die Nahhas ontvangt voor zijn project krijgt hij ook een vergoeding van 700 euro per dag, gemiddeld meer dan 10 dagen per maand per maand, als senior adviseur van EIP." Nu is het sowieso al debiel om miljoenen in een bodemloze put te pleuren maar dat úw geld, óns geld alsook het geld van alle D66-stemmers in Nederland naar een terrorbaard gaat is wel vrij verrot. "Iemand werd in de gevangenis gegooid omdat hij een grap had gemaakt over profeet Mohammed. Vrouwen die werden verdacht van prostitutie werden publiekelijk geëxecuteerd", aldus Ugur Ungor van het Nederlandse oorlogsinstituut over Ahrar al-Sham.

Ergo. U kunt in Syrië de gruwelijkste grappen uithalen, homo's van het gebouw smijten en christenen op het hek spietsen, en als je kalifaatbubbel is geknapt zeg je gewoon dat je iets met vrede en veiligheid doet en dan staat Nederland met de bek vooraan om de boel te subsidiesponsoren. Volgens het ministerie is Nahhas namelijk een soort slachtoffer: "Labib Al Nahhas is in november 2016 weggegaan bij Ahrar al-Sham en zet zich sinds 2017 in voor vreedzame oplossingen in Syrië, met name de bevordering van veilige terugkeer van ontheemden en vluchtelingen." Zoveel toverwoorden in één zin, daar is geen subsidiecommissie tegen opgewassen! Als u straks weer krom mag liggen voor een belastingboer, weet dan dat een Syrische haatnek heel veel plezier heeft van uw geld. Het hele verhaal leest u HIERRR.

Reaguursels

Inloggen

Verbazingwekkend hoe serieus de mensen hier ingaan op een bericht uit de MSM. Dat waren toch allemaal leugens?

* Il Principe * | 10-10-20 | 21:48

Assad die iets tegen deze gesubsidieerde terreurgroep deed wordt dan weer wel vervolgd, niet de soepsidiegevers. www.netinnederland.nl/informatie/nieu...
Vervolging van politici is vaker politiek geladen, zie Greet Wilders en nu de Mos. Straks is ook Sjerrie de klos.

IndoFortuyn | 10-10-20 | 20:46

Eerlijk gezegd denk ik dat mw Kaag het geld persoonlijk heeft afgegeven. Ze is er in ieder geval wel toe in staat. Hulde voor onze eerste aankomende (ooit) menstruerende MP.

Rdock | 10-10-20 | 19:34 | 1

Ze zal nooit MP worden. D66 is een splinterbeweging en kaag heeft geen idee hoe onze samenleving er uit ziet.

Huub12 | 10-10-20 | 21:04

700 euri 'vergoeding' per dag, gemiddeld 10 dagen per maand. Dat is dus gemiddeld 7k per maand, schoon in het handje. Omgerekend van het Syrische prijspeil is dat ver boven een Nederlands ministersalaris. Hoeveel zielige moslims redt hij dan voor dat geld, als hij meer verdient dan Mark Rukker? Het moet wel een heilige zijn.

PikInLilly | 10-10-20 | 18:36

Ik schrijf meteen een brief aan Syrië, ik wil andersom ook zo'n baan hier.
Schuift blijkbaar goed, dus ik ben wel geïnteresseerd.
Kijken of ik kans maak. Blijkbaar zijn de voorwaarden:
- Land wat niet democratisch bestuurd wordt (check)
- Veel moslims (check)
- Zielig verhaal (werk ik nog aan)
- bankrekening (check)

tis_wat | 10-10-20 | 18:25

Islam = Haat

Petrus de Dooper | 10-10-20 | 18:22

Fijn als je net uit een islamitisch slavenkamp bent ontsnapt en daarna in Nederland je kampbeul in een optocht voor meer diversiteit en tolerantie ziet langskomen.

K. Westergaard | 10-10-20 | 17:32 | 1

In zijn geval kom je hem tegen bij zijn villa en in zijn Duitse wagen. 700 euro per dag harkte hij binnen. Deugwerk loont zullen we maar zeggen.

Graaier | 10-10-20 | 18:09

Argos? De Nationale Staatsomroep? Niet Tom Staal? Niet Powned? En nog erger, de VPRO? En dat allemaal van mijn belastingcenten?
:

Poso | 10-10-20 | 17:25

SACD? Staat toch voor Super Audio CD?

Fi-Bu-Bla | 10-10-20 | 17:25

Dat is allemaal heel goed in het kader van de Weg Met Ons politiek.

Patatter | 10-10-20 | 16:53

Dit bericht verbaast me totaal niet. Na die weggeefactie van Bert Koenders c.s (Toyota's ) en de miljoenen naar arme Palestijnen overmakende Kaag komen Mo & Co niet meer bij van het lachen.

xavier | 10-10-20 | 16:23 | 1

En alles wat we niet (mogen) weten.
Want dit wordt ook nergens openbaar gemaakt.
We mogen het wel betalen, maar niets weten.

tis_wat | 10-10-20 | 18:16

Dus je bent blond, intelligent, hoogopgeleid, gewild en de hele wereld ligt aan je voeten. Er is alleen één probleem: je bent opgevoed als katholiek. Daar baal je van, want je wil echt leven en je wil een vrije liberaal zijn. Dus wat doe je? Natuurlijk, duh, je werpt je geloof van je af, je trouwt met de islamitische variant van Heinrich Himmler, je stapt in de politiek en in allerlei deugclubs en islamitische terreurorganisatiea en je bekeert je tot de islam. Dat laatste hang je natuurlijk niet aan de grote klok, want je weet zelf ook wel dat niemand je serieus neemt als je zegt dat je een katholieke-afvallige-liberale-moslima bent, dus je doet alsof je iemand anders bent en je past taqqiya toe. Tegelijkertijd heb je nog steeds dat doel van liberaliteit en vrijheid voor ogen, maar dat doel is inmiddels gemuteerd; het gaat nu niet meer om persoonlijke vrijheid of liberalisme, maar om de vrijheid van de islam en om de vermenigvuldiging van die vredesreligie in west-Europa en over de gehele wereld.

Nou, dat was het levensverhaal van Sigrid Kaag tot nu toe. Ik ben heel benieuwd naar hoe haar spannende levensverhaal zich verder zal ontvouwen.

GeenHeil | 10-10-20 | 15:24 | 1

Ik ben net zo benieuwd als u hoe dit spannende verhaal af(s)loopt!

JackStick | 10-10-20 | 15:38

Als Adolf, Hermann en Joseph dat hadden geweten...

zeeman73 | 10-10-20 | 15:05 | 1

Heeft het 3e rijk toendertijd geen subsidie ontvangen van de Nederlandse overheid? Vreemd!

Het brein erachter | 10-10-20 | 16:33

Kwam gisteren een hartverscheurende foto tegen van een getraumatiseerd Yezidi meisje wat verkocht is als seks-slaaf (= slavernij nog niet afgeschaft dan?):

"The youngest girl we examined was eight years old. And she was about months in the hands of Islam jihad fighters. She was sold many times. That means in the period of eight months she was raped hundreds of times.” Psychologist Dr. Jan Ilhan Kizilhan, a trauma specialist from Germany (bron: twitter).

De Yezidi’s hebben een soort van mixed geloof tussen Christendom, Islam en het Hindoeïsme en worden door Islamisten als duivelsaanbidders gezien, soort van Untermenschen aldus. Het leed wat de aanhangers van de Islam sekte bij onschuldige mensen veroorzaken kent geen grenzen. Ondanks duizenden keiharde bewijzen geen zaak en veroordelingen door het Haagse Oorlogstribunaal.

Ander opvallend element is dat de schuldvraag slachtoffers versus daders consequent omgedraaid wordt, dit geld ook voor Nederlandse Islam puppets in de Regering welke onder allerlei dekmantels bakken met belastinggeld geld over blijken te maken naar de veroorzakers van onpeilbaar menselijk leed. Het eind van deze dwaasheid is kennelijk nog niet in zicht.

Sw.Dwaallicht | 10-10-20 | 14:56 | 4

Ik volg graag dwaallichten en dwaalsporen. Dat is veel spannender dan de gebaande paden bewandelen en ook veel leerzamer.

Het is totaal gestoord en crimineel dat onze overheid daar geen enkele vorm van aandacht voor heeft en dat wij verplicht worden om samen te leven met jihadstrijders die hier gewoon actief aan mee hebben gedaan. Onze overheid zou ons lintjes moeten geven als we er dan maar eigenhandig voor zorgen dat er zo iets is als gerechtigheid. Dat durven we alleen niet en we zouden niet weten waar we moeten beginnen. Toch weet ik één ding zeker: onze overheid gaat het niet voor ons regelen.

GeenHeil | 10-10-20 | 15:05

Het eind komt nooit meer in zicht want het vol laten lopen van onze landen met Moclims is gelukt. Er worden er ook steeds meer bijgemaakt. Zie Zweden, 6 miljoen Zweden, 4 miljoen buitenlanders en dat is nog maar het begin.

Nederlanders zijn nu al minderheden in de grote steden. Ook dat is nog maar het begin.

Ongelooflijk hoe dom Links de meeste stupide en gewelddadige rechtsvorm cq geloofsovertuiging volgt en zelfs bevoordeelt.

Patatter | 10-10-20 | 16:57

Het eind komt wel in zicht, nl. lippendiensten, gekte en brainwash blijven benoemen totdat de massa het kritiek punt bereikt. Daar zitten we overigens niet ver meer vanaf, vandaar ook dat het C-19 virus zo’n welkome totaal-afleider is. Tevens hoeft men geen mensen uit te sluiten, maar slechts geloofs doctrines op de zwarte lijst te zetten waarna ontmantelen tot een aanvaardbaar niveau. Toets alle religieuze, rode en zwarte doctrines maar aan de Geneefse wetten, en er blijft weinig meer overeind.

Sw.Dwaallicht | 10-10-20 | 20:21
▼ 1 antwoord verborgen

Kaag for president. Hebben de Palestijnen gelijk een nieuw thuisland. Aan de Noordzee met dank aan D666

Feitenpliesie | 10-10-20 | 14:30 | 1

De Palestijnen gaat het helemaal niet over hebben van een land, maar ze vinden het hartstikke leuk om Israël te jennen. De islam is een invasieve veroveringsideologie die steeds meer ruimte opeist. Hitler zou zich daar heel erg in hebben thuisgevoeld vermoed ik, in de islam. Het nazisme en de islam hebben geopolitiek gezien heel veel overeenkomsten.

GeenHeil | 10-10-20 | 14:34

Bij "Argos" op NPO1 is op dit moment een docu over dit verhaal te horen.
Tip: terugzoeken, luisteren en huiveren.

Kapitein Sjaak Mus | 10-10-20 | 14:23

Waar is Kuifje? Daar had ik laatst weer eens een klein akkefietje mee. Het ging over transparantie, namelijk over het bedrag uit het buitenland dat door het FvD in ontvangst is genomen. Toen ik Kuifje er even aan hielp herinneren dat zijn partij heel transparant islamitische terreurclubs financiert, toen kreeg ik te horen dat ik appels met peren aan het vergelijken was. Dat klopt, zeg ik dan, dat zijn appels en peren, want terroristenclubs financieren is natuurlijk miljoenen keren erger dan een bedrag in ontvangst nemen uit het buitenland. Onze regering is juist zelf de partij die buitenlanden en andere bevolkingen beïnvloedt door bedragen over te maken en door middelen en goederen te verstrekken.

Het is ergens wel goed dat ze daar nu in ieder geval helemaal transparant over zijn, over het feit dat ze met islamitische terroristen in bed liggen. Ik kan het onze overheid in ieder geval niet meer verwijten dat ze daar niet transparant genoeg zijn over de manier waarop ze ons geld aan islamterroristen geven.

GeenHeil | 10-10-20 | 14:05 | 3

Voor sommige mensen werken logica en principes alleen als ze gunstig uitpakken voor hun eigen wereldbeeld.

Andersom is er altijd een ja-maar.

Vind ik altijd fascinerend

Knufter | 10-10-20 | 15:47

@GeenHeil: Kijk eens goed op dat lijstje bij de VVD, die ontvangen dus ook geld uit Singapore. Daar hoor je GS en Kuifje niet over. Maar anderen wel de maat nemen.

SpicyMchaggis | 10-10-20 | 15:53

@SpicyMchaggis | 10-10-20 | 15:53:

Ja, dat zag ik wel staan, maar ik wil dat soort discussies nooit moeilijker maken dan ze zijn. Ik geef Kuifje gelijk om hem vervolgens alsnog met de grond gelijk te maken.

GeenHeil | 10-10-20 | 17:28

Enige wat ons rest is burgerlijke ongehoorzaamheid. Dus probeer belasting te ontwijken en ontduiken waar je maar kan. ‘Ja maar, hoe betalen we dan de collectieve voorzieningen etc?’. Tsja, dat stadium zijn we voorbij wat mij betreft. Iedereen voor zich. Tenzij je gekke henkie wilt zijn. Ook prima, maar dan niet zeuren.

feiten_en _cijfers | 10-10-20 | 13:59 | 2

U bent nog in de fase dat u hier open over discussieert. Ik adviseer bedekte termen of nog beter veelzeggend zwijgen.

En dan heb ik al teveel gezegd.

Knufter | 10-10-20 | 15:50
-weggejorist-
GeenHeil | 10-10-20 | 23:13

Rutte met z'n extreemlinkse kabinet heeft zowel qua binnenlands als buitenlands """vluchtelingen"""beleid BLOED aan z'n handen.
Wat zeg ik? Hij ZWEMT in het bloed.
Hier de steekpartijen, daar de genocide.

jgrotius | 10-10-20 | 13:47 | 2

En 6 van 10 nlers vinden dat ie het goed heeft gedaan lees ik net in de krant. Dat is een goede indicatie van staat van toekomstig nl.

feiten_en _cijfers | 10-10-20 | 14:01

Ja, dat is het makkelijkste antwoord om van de interviewer af te komen.

inCol | 10-10-20 | 15:25

Gelukkig is het maar belastinggeld. Nou, goed besteed dan maar weer hè.

Graaf_Slis | 10-10-20 | 13:44

Nederland heeft een etnisch monopolie op borstklopperig moralisme in combinatie met een grenzeloze oppervlakkige domheid.
Gewillige prooi in elke Souk en Bazar.

klön | 10-10-20 | 13:41

Ik moet mijn eerdere reaguursel herzien: Kaag, Blok en Bijleveld zijn dan wel de politiek verantwoordelijken voor de Nederlandse wandaden in het Midden Oosten en Afrika, maar we worden feitelijk bestuurd door de 4e colonne; incompetente en corrupte ambtenaren die hun hobby's en stokpaardjes financieren uit belastinggeld en staatsleningen.

Een minister is feitelijk alleen maar aan het overleven en van incident naar incident aan het struikelen. De echte foute dingen gebeuren onder uitvoering van oncontroleerbare en niet aanspreekbare ambtenaren. Konkelen en foezelen in de anonimiteit van een ministerie. Zelfverheerlijking op andermans kosten. Geen enkel geweten of aansluiting met de samenleving. Walgelijk wereldvreemd en bizar egocentrisch.

Beleidsambtenaren zijn het grootste uitschot dat er maatschappelijk bestaat. Erger dan criminelen.

Dat dus.

Odin | 10-10-20 | 13:41 | 3

Inderdaad een hele goede beschrijving van de Haagse Kleuterklas.!!
Ministers worden soms weggestuurd maar die ambtenaren-kliek blijft zitten.

Co7699 | 10-10-20 | 14:26

@Odin", u slaat de spijker op zijn of haar kop! De beleidsmakers en uitvoerders op de departementen zijn de ware criminelen die onze belastingcenten te pas en te onpas weggeven aan groepen van mensen die er rijkelijk van leven. Natuurlijk niet eerder nadat zijzelf zorg hebben gedragen voor een vorstelijke "Vergoeding" voor hen zelf voor hun "Inspanningen". Tuig van de bovenste orde is het.

jale | 10-10-20 | 14:55

Goede samenvatting @Odin. De "Deep State" zou je haast zeggen.

kindapaas | 10-10-20 | 16:55

Maar, hij heeft toch gezegd dat hij het niet meer doet?

Mr.Crowley | 10-10-20 | 13:32

Hoor niemand over de diefstal van 500.000.000 of was het 1 miljard.
Hoe dan ?
BBP van NL is gedaald daarom daalt ook het bedrag aan Ontwikkelingshulp, Kaag heeft 500 mio ( of 1 mljrd ) van volgend jaar naar voren gehaald om alvast dit jaar over te maken naar allerlei lieverds.
Dat is dus witteboordencriminaliteit oftewel politiek.

Uw Verzekeringsadvis | 10-10-20 | 13:31 | 1

Klein bier vergeleken met de strop waar onze nek al lang in zit. Afrondingsverschil.

Knufter | 10-10-20 | 15:52

En nu hoor of zie je Beste Landgenoten of het stripfiguurtje uit Brussel hier niet!

SpicyMchaggis | 10-10-20 | 13:25 | 2

Deze berichten zijn hen onwelgevallig en dan hullen ze zich in stilzwijgen, tenzij ze een (vaak vergezochte) link naar Trump, Baudet en Wilders kunnen maken.

NeedIsaymore? | 10-10-20 | 13:57

Oh, ik wil wel iets over zijn partijgenote Kaag roepen hoor.

Roadblock | 10-10-20 | 14:02

Hoe krijgen die lieden het weer voor elkaar.

kloopindeslootjijook | 10-10-20 | 13:20 | 6

@joppo0 | 10-10-20 | 13:25:
Ze proberen dus overal in Europa en elders misschien ook wel geld los te peuteren op basis van idealistische motieven. Want daar zijn de bestuurders in de EU gevoelig voor. Zonder zich verder in iets te verdiepen of ze krijgen de verkeerde info. Ergens vandaan.

kloopindeslootjijook | 10-10-20 | 13:29
▼ 3 antwoorden verborgen

Wrang dat dit geld niet naar de zorg is gegaan. Als die er wat bij vraagt wordt meteen aangegeven dat de zorgpremie omhoog moet. Prima maar dan ook bij elke subsidie of uitgave aangeven wat de kosten per burger zijn.

BozePaarseMan | 10-10-20 | 13:19

Ik was onlangs een schietspelletje aan het spelen met Toyota Hiluxen erin. Ik moest direct aan Rutte en Kaag denken.

De Pilsvogel | 10-10-20 | 13:18 | 1

Command & Conquer Generals?

GeenHeil | 10-10-20 | 14:53

Waarom blijft Nederland zo ongelooflijk dom en
naïef geld sturen naar allerlei rare Islam clubjes. Wat wordt daarvan verwacht? Dat ze dat geld gaan gebruiken om vrij godsdienst en vrijheid voor vrouwen te promoten?
Gewoon stoppen met geld sturen naar wat voor organisatie dan ook in de zandbak regionen.

omwenteling | 10-10-20 | 13:11 | 5

@Mr.Crowley | 10-10-20 | 13:33:
Buitenlandse Zaken is zo links als de pest EN anti-semitisch.
Ondanks aangenomen moties in de kamer, stemt onze vertegenwoordiging in de VN steevast met de arabische landen mee tegen Israel.
Waarom dacht u, dat ze niet meewerken aan het terugsturen van criminele Marokkanen?
Waarom dacht u, dat wij het salaris van een terrorist betaalden?
Waarom dacht u, dat Kaag 13 miljoen kon overmaken naar de palestijnen in dezelfde maand dat Abbas zijn prive-jet van 50 miljoen kocht?
Waarom dacht u dat Blok zo snel pootje gelicht werd door zijn eigen ambtenaren? Ze wilden Kaag in plaats van Blok.
Lees het artikel "Muiterij op het ministerie van Buitenlandse Zaken" eens.
BUZA zit vol met linkse activisten, die zonder enige controle hun hobbies kunnen uitvoeren.
Verwacht van hen geen enkele beweging tegen massa-immigratie, globalisatie, en afschaffen van de natie staat. Integendeel.

Roadblock | 10-10-20 | 13:47

Jaren geleden een stuk gelezen dat Nedeland ook salarissen betaald van Syrische ambtenaren aldaar, bleek dat een groot aantal alleen op papier bestonden.
1) Waarom wordt dat door ons betaald?
2) Wordt geld zomaar overgemaakt zonder enige controle.
3) Hoe kom ik ook op die lijst.

De Let | 10-10-20 | 17:04

@De Let | 10-10-20 | 17:04: Heeft betaald, weet niet of het nog zo is.

De Let | 10-10-20 | 17:05
▼ 2 antwoorden verborgen

Kaagman, J. heeft een warmere uitstraling dan Kaag, S.

oldandwise | 10-10-20 | 13:09 | 1

Zelfs de Kaagbáán heeft een warmere uitstraling dan SK

Ruimedenker | 10-10-20 | 13:14

Maar wel : Nederland = Gidsland!
*kijkt nog eens meewarig naar coronakaartje Europa*

klön | 10-10-20 | 13:04 | 1

Weet u wie er ook kaarten van Europa had ?

joppo0 | 10-10-20 | 13:26

Kaag heeft meerdere zeer vooraanstaande functies in enge globalistische schimmige denktanks. Natiestaten zijn in dat plaatje niet welkom. Nationale representatie ook niet. Het uitfaseren en de reset ook vwb ons zelfbeschikkingsrecht is reeds begonnen. Kaag sorteert voor en heeft niets met ons of met Nederland.

Huub12 | 10-10-20 | 13:04 | 2

Geen Natiestaat maar Kalifaat!

Graaisnaaiert | 10-10-20 | 13:06

Dan moet er toch iemand van die gezellige bewapende organisatie zijn die die denktanks zo gek krijgen.

kloopindeslootjijook | 10-10-20 | 13:24

Ach ja, de arabische wereld wordt steeds minder anti-semitisch DANKZIJ Trump, maar de Palestinian Political Analyst EN Director at the Ministry of Education in Gaza, Dr.Nasser Al-Yafawi schrijft het volgende in zijn artikel:
"The truth about the Jews baking pies with the blood of gentiles,":
"On their holy feasts, especially the Eid al-Kabir, crunchy bread is eaten, and the crime is that this bread is not kneaded unless it is kneaded with the blood of a non-Jew from the goys."
Dat zal dan ook geleerd worden op de scholen, die vaak de naam dragen van terroristen, en door het westen (EU) gefinancieerd worden.

Roadblock | 10-10-20 | 13:03 | 5

Dat soort types zijn nooit in staat om over de groepen heen te kijken. Het is een grote zelfbevestiging, want anders wordt je zelf omgelegd door andere fanaticus met oogkleppen op. Succesformule. Voor ellende dan .

kloopindeslootjijook | 10-10-20 | 13:26

@Conifeer | 10-10-20 | 13:20:
Klopt. Er woont er geen eentje in die Gazastrook zelf. En dat Fatah-nbaasje zelf ook niet, dat mannetje wat president speelt. Abbas heet die geloof ik. Geschat vermogen 50+ miljoen euro. Maar wel het zielige slachtoffer op tv uithangen. Walgelijk.

Graaisnaaiert | 10-10-20 | 13:27

@Graaisnaaiert | 10-10-20 | 13:27:
U bedoelt een vermogen van 100 miljoen dollar.
Alleen zijn prive jet koste al 50 miljoen.
Zijn bewind overschrijdt al 6 jaar de wettelijke ambstermijn van 4 jaar.
Zijn paleis kostte 13 miljoen, en toen de kritiek daarop aanzwol beweerde hij dat het een Nationale bibliotheek voor het Palestijnse volk was.
Alleen is deze Nationale Bibliotheek wat moeilijk te bereiken.
Zijn zonen Yasser en Tareq stelen zich rijk door onder anderen het monopolie op de invoer van sigaretten, en zelftoegekende aanbestedingen van projecten voor openbare werken.

Roadblock | 10-10-20 | 14:20
▼ 2 antwoorden verborgen

Waarom moet er toch überhaupt geld naar dat soort stichtingen, partijen en organisaties. Bemoei er gewoon niet mee. En als je geld geeft, doe het dan aan een Rode Kruis ofzo. Alleen maar verliezers met die soort gelddonaties en dan met name wij, de belastingbetalers.

Zalluf | 10-10-20 | 12:58 | 1

Politici/bestuurders zijn over het algemeen nogal narcistisch en dat streelt natuurlijk je ego als je andermans geld weggeeft en dan net doen of het je eigen geld.

Let maar eens op hier zegt een minister altijd “ik heb 50 miljoen gegeven voor …” in Amerika zeggen ze altijd “the taxpayers” of “the people”.
Dat fatsoen kunnen ze hier niet meer opbrengen.

Conifeer | 10-10-20 | 13:24

Ik denk er over om een vredesbeweging te beginnen. Iemand die mee wil doen?

Harry.Langezwaal | 10-10-20 | 12:50

Maar als je zegt dat Sigrid Kaag terroristen financiert ben je een islamofoob, een PVVer en een racist.
En wordt ze ter verantwooring geroepen in de tokshows? Nee, Jinek glibbert bijna van haar stoeltje als ze op audientie bij de grote Kaag mag komen. Bij de NPO vinden ze het helemaal geweldig, Sigrid wordt daar altijd in een extreem vriendelijke situatie neergezet en bij Groen Links en Denk hangt inmiddels de vlag uit. De Turkse, welteverstaan.
Ach ja, nog maar eens. #NietMijnMinister.

Graaisnaaiert | 10-10-20 | 12:47

Een beetje regering zorgt ervoor dat gemeenschapsgeld verantwoord wordt uitgegeven. Een partij als de VVD laat deze linkse hobby’s echter gewoon toe.

BozePaarseMan | 10-10-20 | 12:43

Tijd voor een motie van wantrouwen richting minister Kaag; dit blijft maar gebeuren. Wat een onzin trouwens dat wij Nederlands belastinggeld naar zulke clubs overmaken. Helemaal idioot is dat zo'n ex-terrorist 700 euro per dag toucheert. Er gebeuren vreemde, en kwalijke dingen onder Kaag's Buza-bewind.

Toos Bevergeil | 10-10-20 | 12:38 | 2

Ja kun je beter dakloosgeraakte en dierenasiels mee helpen. Randdebiel Den Haag.

Santoku | 10-10-20 | 12:40

Past in dezelfde lijn als de omvangrijke geldstroom richting BLM en identiteitspolitiek. Allemaal gericht op het hogere doel. Instabiel maken, desinformatie, onrust, angst en chaos veroorzaken. Condities waaronder rechten afgepakt kunnen worden en leiders veel macht krijgen.

Huub12 | 10-10-20 | 13:10

Zo werkt democratie nu eenmaal. Een overweldigende meerderheid van de Nederlanders is voorstander van moord- en doodslag door moslimterroristen. VVD, CDA en dat soort partijtjes eveneens. En dus stemt de meerderheid op VVD, CDA en dat soort partijtjes, en drukt zo haar zin door.

Reaguurdeskundige | 10-10-20 | 12:31 | 2

Ja, dit moet wel waar zijn. Maffioos volkje, eigenlijk. Ze laten de vuile klussen door anderen doen en wassen zelf hun handjes in onschuld.

Wiebenick | 10-10-20 | 13:03

Democratie is een fopspeentje geworden. Spelletje voor de bühne. Of je nu op knopje a, b of c drukt er komt altijd uit wat je Nederland niet toewenst. Een illusie om nog wat tijd te kopen.

Huub12 | 10-10-20 | 14:05

Jammer he, dat Thierry 'Boreaal' zei waardoor we wel weer móeten stemmen op VVD en CDA. Je kunt dan een D66 logo op zo'n vlag shoppen maar het gebeurt allemaal onder de bezielende leiding van MinPres.
Kom d'r maar in Kuif.

Pieter_Auper | 10-10-20 | 12:24 | 2

Waarom zou ik op de VVD of CDA moeten stemmen?

Jee-Dee | 10-10-20 | 12:37

Ik niet snap niet..

BozePaarseMan | 10-10-20 | 12:43

Het kwalijke is dat dit feitelijk helemaal niet zo bijzonder is.
Nederland gaf afgelopen decennia al talloze miljarden gratis geld weg aan terreurclubjes en dictators, overal ter wereld. Zie ook Kaag en de holocaust-predikende "Palestijnse Autoriteit" en diverse daaraan verbonden "mensenrechtenorganisaties".

Zelfs in Nederland zelf geven we jaarlijks tientallen miljoenen euro's weg aan subsidies, prijzen en fopfuncties voor mensen die ons openlijk haten. Die in hun tweets, raps, interviews en damtoespraken herhaaldelijk aanzetten tot moord en tot etnische zuiveringen tegen autochtonen. Aanzetten tot raciale haat is inmiddels een belangrijke competentie op universiteiten geworden.

En de kartelpolitici vinden dit prima, en maken nog meer subsidies over.
De MSM staan te juichen, en stellen onbeperkt zendtijd ter beschikking.
"Antiracismeclubjes" zijn dolenthousiast, want "genocide = antiracisme".
Zelfs het OM ziet geen probleem, en zegt zich te focussen op het treiteren van de oppositie.

De hele Westerse wereld wordt geteisterd door een "weg met ons" doctrine.
Die niet alleen aanzet tot haat tegen democratie, joden en blanken; maar zichzelf daarvoor ook ruimhartig beloont. Er zijn in NL letterlijk vele honderden subsidieclubjes actief die niks anders doen dan Nederland ondermijnen, individuele Nederlanders dwarszitten, en zichzelf en vrienden ongestraft verrijken met belastinggeld.
Een enkel kabinet Wilders gaat dit niet oplossen; zie hoe Trump is tegengewerkt.
Herstel van de Westerse Waarden gaat jaren kosten, en de (figuurlijke) strijd zal ook op andere vlakken gevoerd moeten worden; MSM-leugens blijven ontmaskeren bijvoorbeeld. Maar misschien ook aanklachten gaan indienen tegen OvJ's die wanna-be massamoordenaars met rust laten, maar wel de democratische oppositie de mond snoeren.

Dandruff | 10-10-20 | 12:21 | 11

Een goed voorbeeld vind ik altijd de Jehova club. Timmert al decennialang aan de weg naar de ondergang van "dit samenstel van dingen" en bleef tot voor kort altijd onder de radar. Ineens bleek het een "paradijs voor pedofielen" die er onder de dekmantel van religie een geheel eigen rechtssysteem op na konden houden. No problem. Deze puissant rijke multinational staat nog steeds te boek als ANBI, dus vrij van belasting. Want alles dat maar riekt naar religie, daar mag je niet aankomen in Nederland. How conveniënt.

Wiebenick | 10-10-20 | 13:26
▼ 8 antwoorden verborgen

Dat is geen verrassing. Kaag is volgens mij een sokpop van een Palestijnse terreurgroep.

El Rico Grande | 10-10-20 | 12:21 | 1

Leuke foto van haar en fam met Arafat, manlief was onderminister in zijn enorm corrupte kabinet.
Ik kan dit niet waarmaken, maar Mvr haar banden, werkhistorie en leefpatroon zou toch een wakkere journalist met een kritische blik moeten interesseren.

donkieshot | 10-10-20 | 13:16

Het houdt alleen maar op als U op Geert stemt!
Ik wilde deze vinger maar even op de zere plek leggen.

Du-u-u-h | 10-10-20 | 12:21 | 1

Dan zit je nog steeds in je maag met 5 miljoen totaal idioot linkse deugers, MSM, foute BN'ers en 1 miljoen allochtonen die door jarenlang door links zijn opgestookt met het idee dat ze onderdrukt worden en dat Geert en Thierry een gevaar voor hun zijn.

Flip468 | 10-10-20 | 12:43

Miljoenen voor die weerzinwekkende islamprimaten, maar de grootst mogelijke problemen voor een paar duizend Euro extra voor onze zorgmedewerkers... Ik heb het wel gehad met dat door en door corrupte '66.... verbieden bij wet!

Pierre Lebon | 10-10-20 | 12:20 | 3

Geld naar het buitenland brengen is eigenlijk het enige waar deze regering goed in is. Voor wiens belangen staan die lui eigenlijk?

El Rico Grande | 10-10-20 | 12:23

@El Rico Grande | 10-10-20 | 12:23: Schijnbaar wel zie de miljarden naar Italië, Spanje. Duitsland etc.

Jan70 | 10-10-20 | 12:38

@El Rico Grande | 10-10-20 | 12:23: Ze dromen van een betere wereld, en er is altijd wel iemand die zijn hand wil ophouden.

Harry.Langezwaal | 10-10-20 | 12:53

De 'v' in islam staat voor vrede.

brabant altijd -1 | 10-10-20 | 12:20 | 1

Die ga ik printen en inlijsten, hulde!

tis_wat | 10-10-20 | 18:19

Dat krijg je met een palestijnse minister van BZ! En dan te bedenken, dat veel mensen haar een "fantastisch wijf" vinden, alleen maar omdat ze haar loze praatjes over "verbinden" en "inclusiviteit" zo leuk voor de camera weet te brengen. Er is echter niets fantastisch aan haar, achter haar lieftallige uiterlijk schuilt een grote griezel, een heel eng mens!!

Rationa | 10-10-20 | 12:16 | 2

Die beeldvorming hebben we aan onze MSM te danken.

NPOlitiekgekleurd | 10-10-20 | 12:28

Ze heeft helemaal geen lieftallig uiterlijk. Haar ogen lijken het meest op die van een kil reptiel.

Toos Bevergeil | 10-10-20 | 12:43

Dit is het grote probleem met subsidie aanvragen in Nederland.
Als je weet hoe het systeem werkt en de juiste sleutelwoorden gebruikt, krijg je het geld met bakken jouw kant opgeworpen.
Er wordt niet gekeken naar wat het idee is maar alleen naar de juiste beschrijving.
En het vervelendste is dat de organisaties die deze subsidiegelden verstrekken een goed bedoelende burger niet helpen bij het beter verwoorden van een aanvraag.
Met als gevolg dat alleen de meest gehaaide aanvragers worden beloond maar tevens veel vage wegsluis routes in hebben gebakken en een burger met een goed lokaal initiatief het nakijken heeft omdat die het eerlijker geformuleerd heeft.

Johanvb | 10-10-20 | 12:15 | 1

Reken er ook maar op dat de ministeries inmiddels ook vergeven zijn van de moslimextremisten, dankzij negatieve discriminatie van autochtonen door de overheid. Ahrar al Sham is een door Turkije gerunde terreurorganisatie, dus corrupte Turkse moslim-extremisten op het ministerie zullen dit met groot enthousiasme geregeld hebben.

Reaguurdeskundige | 10-10-20 | 12:47

Ze zijn zo stom als de reedt van een analfabeet....

Pierre Lebon | 10-10-20 | 12:05 | 1

Nee, het is geen stompzinnigheid of naiviteit, het is opzet. Een kwaadaardige agenda. Elke joker weet dat een Islamiet met gratis geld 2 dingen doet; een dikke vette auto koopt en het alfamannetje gaat uithangen ten koste van anderen. En daarbij letterlijk over lijken van minderwaardigen gaat, want daar hebben ze een heel handig boekje voor dat dat allemaal goedpraat.

Graaisnaaiert | 10-10-20 | 13:13

Kaag weet dit al jaren en vindt het goed. Kaag is een gevaar voor Nederland

Eddy67 | 10-10-20 | 12:02 | 1

Kaag maak geld over naar terroristen. Niet dagelijks. Maar ze maakt wel geld over naar terroristen.

Osdorpertje | 10-10-20 | 12:18

Hef dat hele ministerie eens op! Een beetje ons geld gaan lopen strooien in bodemloze putten in shitholes.

Wim_Kut | 10-10-20 | 12:00

Welkom welkom.

piet7003 | 10-10-20 | 11:59

De geschiedenis herhaalt zich "houden wij ze dom" (rol MSM)" plukken jullie ze kaal". Op de geldstromen is beperkt zicht en toezicht. Iedereen die een kritische vraag is wordt weggedrukt in MSM of als gekke Henkie in allerlei varianten weggezet. Als we ooit wakker worden ontwaken we in a brave new world . Dat tekent zich steeds meer af. Ondertussen mondje dicht !

Huub12 | 10-10-20 | 11:59

OT, in het VK wordt er nu een journalist (Darren Grimes) door de politie ondervraagd omdat degene die hij interviewde (David Starkey) een racistische opmerking maakte. Dit lijkt de volgende stap te zijn: degene die een interview doet kan vervolgd worden voor uitspraken van de geïnterviewde.

Tashtego | 10-10-20 | 11:58

Sigrid Kech is de Nederlandse Oprah Winfrey voor terroristen. En jij een miljoen, en jij een miljoen, en jij een miljoen.

Deksmaat | 10-10-20 | 11:53

Voordewind gaat in 2e kamer vragen of ze wisten of deze meneer lid was van de terreurorganisatie, het ministerie zal dat glashard ontkennen. Glas, plas, was en door. Want zo gaat dat hier nu eenmaal in Nederland. En die betalingen? Gaan ook gewoon door hoor, mevrouw Kaag zal tevreden zijn.

Jan, Leiden | 10-10-20 | 11:49 | 2

Voordewind, ook zo'n schijnheil. Medeplichtig aan het uitroeien van het christendom in delen van Syrië, en nu net gaan doen alsof hij tegen terreur is.

Reaguurdeskundige | 10-10-20 | 12:49

Is er nou echt nog iemand die iets anders had verwacht van beleid onder Kaag, het liefje van een voormalig Arafat-dienaar?

JackStick | 10-10-20 | 11:49

Wat een mooi land, ons Nederland. Als je blank bent en hard werkt hier, ben je een kansarme onderdaan. Als je veel meer 'pluspunten' hebt, maak je kans op de lotto. Uitgedeeld door onze eigen politiek. Ik zei het al eerder; mooi land.
Gelukkig wordt er ook veel geld (en daadkracht) besteed aan het bestrijden van corona, dat maakt alles weer goed. Hoewel..
-

Bernhard de II | 10-10-20 | 11:48

Als ze dit echt nog steeds doen dan is het gewoon ronduit een oorlogsmisdaad van Rutte. 'doel heiligt de middelen' eindigt ergens. 'we hebben het niet geweten' betekent niets als je het had kunnen en moeten weten.

Blasfemie | 10-10-20 | 11:48

Als aid die islamliefhebbende democraten, vooral die van D66, nu zelfs eens en masse verkassen naar een islamitisch land, het hun democratische idealen, hopelijk valt dan het kwartje eens, ipv continu verblind te worden door die walgelijke arrogantie van ze.
D66 is een lam wat de hele tijd de wolf voert en zich daarbij nog trost op de borst slaat ook.

Zer0-hedger | 10-10-20 | 11:46 | 1

Hopelijk vallen ze massaal op het kromzwaard

Hollandse_blauwe | 10-10-20 | 12:09

Telkens de blauwe envelop weer op de mat ligt weet je weer waar je het allemaal voor doet .

likmegaties | 10-10-20 | 11:45

Niemand van die D66 sympathisanten vriendjes van mij leest dit soort schandalige praktijken. Ze denken allemaal dat Kaag en Ollongren intelligente hoogopgeleide vrouwen zijn en weten wat ze doen. Beter dan populisten. Dat eerste klopt misschien en dat tweede misschien ook maar dat ‘wat’ weten mijn vriendjes niet. Dat lees je hier. Maar dat doen ze af als fakenews. Het is een verloren strijd.

Tiscali-2 | 10-10-20 | 11:45

Onze overheid. Het begint steeds enger te worden. Je zou de podcast 1-2-tje met Yves van gisteravond eens moet beluisteren. Een inkijkje en een onthulling mbt Omtzigt die nog wel eens gevolgen zou kunnen krijgen.

Dubbelepunthoofd | 10-10-20 | 11:45 | 1

Want stenenschuivende fvdsponsor Erik de Vlieger heeft wat geïnsinueerd? Die is minstens net zo gek als onze Grote Lijder, maar dan met nog meer fout geld.

Hetkanverkeren | 10-10-20 | 12:04

700 euro per dag.
700 euro per dag.
700 euro per dag.

Piet Karbiet | 10-10-20 | 11:43 | 1

Sja. En dat gedurende 10 dagen in de maand. 84K per jaar. Erbij. Als wetenschapper pak je dat niet, de 1e 10 jaar na je doctoraat.

Graaisnaaiert | 10-10-20 | 12:58
-weggejorist-
Theo-Pim-Riv | 10-10-20 | 11:43 | 1

Wat typisch deug beleid is van D66/gl en de pvda is dat er nooit geen wantrouwen is als het m allochtonen groeperingen gaat. Altijd krijgen moslims het voordeel van de twijfel, terwijl bij autochtonen D66 geen cent wilt uitgeven

Hollandse_blauwe | 10-10-20 | 11:43

Dit is geen foutje. Dit is beleid.
We hebben niet voor niets een minister van buitenlandse zaken die terroristenleider Yasser Arafat op de thee kreeg.

Osdorpertje | 10-10-20 | 11:42 | 2

Jammer dat ze geen syfilis van hem heeft opgelopen.....

Pierre Lebon | 10-10-20 | 12:14

@Pierre Lebon | 10-10-20 | 12:14:
Dat weet je niet, maar het zou wel passen in de omschrijving die ik voor mevrouw Kaag heb.

Osdorpertje | 10-10-20 | 12:17

Wordt er tegenwoordig eigenlijk nog een beetje aktief geahakbart? Ik kom al een hele tijd geen/amper nieuws meer tegen van onze islamitische medecontinentbewoners.

Leptob | 10-10-20 | 11:42 | 3

Wachte even de verkiezingen in de USA af.

ole guapa | 10-10-20 | 11:46

Wacht maar tot na de Corona beperkingen op aantallen bezoekers...

Tiscali-2 | 10-10-20 | 11:50

Doe alsof dit ondoordacht is van de politiek, is nog veel erger

MokumsMoppie | 10-10-20 | 11:41

En het oh zo belangrijke potje subsidie voor aanschaf van een elektrisch particulier vervoermiddel was na 8 dagen leeg.

Weten we ook weer waar de prioriteiten liggen. Liever een terrorist helpen dan het milieu.
Ik ben overigens tegen elke vorm van subsidie. Laten we de belastingdruk omlaag halen en subsidies afschaffen, inclusief het ambtenarenapparaat dat daar achter zit.

Peerkeoud | 10-10-20 | 11:40 | 3

Dus dan geen sport meer, geen muziek meer, geen theaters meer en nog heel veel meer niet meer.

Leptob | 10-10-20 | 11:46

@Leptob | 10-10-20 | 11:46: Natuurlijk mag je zoontje nog op hockey, maar dat kan je dan mooi zelf betalen. Je houdt meer over, want belastingdruk kan omlaag. Dat geld van die subsidie betaal je nu ook gewoon hoor.

Peerkeoud | 10-10-20 | 11:48

Belastingdruk is een machts- en controlemiddel.Evenals het rondpomp-en subsidiecircus. Niet u gaat over de uitgaven maar "zij". Dat is het hele eiereneten en met een monetaire unie en dat gemeenschappelijke opkoopprogramma en ongedekte geldprinterij wordt dat alleen maar erger.
"Wollt ihr die totale Kontrolle"?

Graaisnaaiert | 10-10-20 | 13:04

Een gewone sterveling die iedere morgen met zijn lunchtrommeltje onder de snelbinders naar zijn baas fietst heeft totaal geen weet wat EU66 in de tussentijd allemaal met zijn belastingcenten doet.

NPOlitiekgekleurd | 10-10-20 | 11:39 | 3

vergeet niet dat ze niet alléén regeren. CDA CU of de VVD zijn geen haar beter. En wat dacht je van de algemene Rekenkamer? Als Argos dit boven water krijgt zou zo’n overheidsinstantie dit niet kunnen?

Trumme | 10-10-20 | 11:43

@Trumme | 10-10-20 | 11:43: goed punt! Waar zijn de controle organen en verantwoording van de overheid

ole guapa | 10-10-20 | 11:48

Dit dus, geen flauw idee ,of je kunt er toch niet aan doen bla bla bla !!!
Mensen willen blijkbaar besodemieterd worden!!

maasdonk | 10-10-20 | 12:03

Al het geld wat die kant opgaat, heeft een politiek en islamitisch tintje. Gewoon naïef om het tegendeel te beweren.

Schepvogel | 10-10-20 | 11:38 | 1

*linksdenken aan* Wat is nou 2 miljoen Euro? *linksdenken uit*

Carryon | 10-10-20 | 11:37 | 1

500 keer subsidie aan een particulier die een elektrische auto gaat kopen omdat dat zo goed voor het milieu is.

Peerkeoud | 10-10-20 | 11:42

Het enige wat je die kant op moet sturen zijn de oorspronkelijke bewoners en ballistische raketten.

kleybeuker | 10-10-20 | 11:37 | 1

Haa haaaa lachen met dubbele bodem.

maasdonk | 10-10-20 | 12:04

Buitenlandse zaken zegt dat ze niet wisten dat Al_Nahhas een verleden had bij bij Ahrar al-Sham.
Hebben ze GVD geen internet daar. Ze spugen de slachtoffers van de horror van dit groepje gewoon in hun gezicht en dan komen ze met het smoesje dat ze het niet wisten.
Of het is een stelletje ontiegelijke eikels op buitenlandse zaken of het is gewoon beleid om terrorisme niet te bestrijden maar juist te helpen. Ik begin zo langzamerhand dat laatste te geloven.
En dan vindt de politiek dat het raar is dat mensen afhaken.

HoniSoit | 10-10-20 | 11:35

Tja, jammer dat we er zo langzamerhand niet meer om kunnen lachen. Maar die journaliste (Ans de Boer of zoiets, toch?) van Het NRC of VK zat er toen ook zo mooi naast. Was dat nou zo'n dom naief kind of was ze wat te ver op gegaan in de islamtische goedpraat blaadjes (VK en NRC)?
-
Nou ja, met weggeef kampioen Kaag gaan we hier de islamitische revolutie pas echt op gang brengen.
GroenLinks heeft alle jongeren die nog net niet mogen stemmen als voor 10.000 EUR de man voor zich gewonnen, nu nog een propaganda plan van X66. Iedere vrijdag vrij op kosten van de baas voor Moskee bezoek? Zoiets?

bananabanana | 10-10-20 | 11:31 | 3

O ja, we hebben destijds nog de Turken vanuit de NAVO bijgestaan. Omdat we bang waren dat Syrië Turkije aan zou vallen (de IS tak). De Turken stonden door hun verrekijkers te kijken hoe de Syrische bevolking werd afgeslacht. Dit voor de stabiliteit, toen het staboel dreigde te worden voel Turkije wel Noord-Syrië binnen. X66 kom er maar in en leg eens uit!

bananabanana | 10-10-20 | 11:36

@bananabanana | 10-10-20 | 11:36: De patriots stonden aan de grens opgesteld. Toen ze terug kwamen konden ze voor een paar jaar en een klein vermogen in onderhoud. De Nederlanders aldaar werden door de turken met de nek aangekeken.

Frau Merkel | 10-10-20 | 11:52

(Ans de Boer of zoiets)
Ans Boersma, niet dom of naïef,
maar gewoon één van de vele actief de islam+immigratie-bevorderende 'journalisten'.

michelpen | 10-10-20 | 12:21

Hef ons, Nederland, maar op. Dit land is compleet naar de klote geholpen!

Veiligheidsslot | 10-10-20 | 11:28

Kamervragen? Motie van wantrouwen? Aftreden?
Waarschijnlijk niet. Eerder iets in de trant van "met de kennis van nu" blablabla.
Kotsmisselijk word ik van dat gajes wat ons land "bestuurt".

Deksmaat | 10-10-20 | 11:27

Gotver. Stop hier mee. Bewoners in Groningen wachten al jaren op herstelbetalingen. Voor slachtoffers van de toeslagenaffaire is er geen geld. Ben je door de NS naar concentratiekampen afgevoerd is er 75 jaar onderzoek nodig. Maar alles wat naar de islam riekt kan direct rekenen op miljoenen aan subsidie. Met Kaag en de PLO voorop. Kots.

Piet Karbiet | 10-10-20 | 11:27 | 1

Dit dus...

Moeimaker | 10-10-20 | 13:22

Moet je voor deze regering nog enig respect hebben? Eerst die Toyota's, financiële steun voor de bende van Arafat, nu ook weer deze troep. En Rutte weet zeker weer van niks. Groot gelijk Klaas Dijkhoff dat je de 2e kamer verlaat, bedank gelijk maar even voor die boevenpartij VVD.

Boy Cot | 10-10-20 | 11:26 | 2

Hij is er juist trots op. Dijkhoff is de aanvoerder van het zootje.

Frau Merkel | 10-10-20 | 11:53

Rutte heeft ook een slecht geheugen is wel gebleken als het hem te moeilijk wordt.

Jan70 | 10-10-20 | 12:47

Semi-commie "links kinky van het midden" Kartelpolitiek, DAT is wat er aan de hand is.
Al decennia.
Nederland verkocht aan de cheapste en meest nutteloze bieder.
The horror. The horror. The HORROR.

chicago river | 10-10-20 | 11:25

Wij zijn het meest naïeve volk op aarde!
Willen geen streep trekken nergens niet.
Hebben geen enkel zelf respect, Staan voor geen enkel standpunt, o ja dat is racistisch!
Denken alles met geld op te kunnen lossen en cancelen alles en iedereen die een streep in het zand zet.

Nico1000 | 10-10-20 | 11:23 | 3

Wij zijn niet naïef, die idioten van links zijn naïef, bang, dom, ongeïnformeerd, hebben lak aan blanken en drukken alles wat neger/islamitisch is aan hun borst.

Madame Poitiers | 10-10-20 | 11:26

@Madame Poitiers | 10-10-20 | 11:26: Vergeet de zich schuldig voelende gristenen niet, die hopen op een plekje in de hemel door de andere wang toe te keren.

wijsvinger | 10-10-20 | 11:33

@wijsvinger | 10-10-20 | 11:33: Onzin. Deze groep heeft tenminste nog iets met normen, waarden en regels. Je moet eerder bij de linkse mafklappers zijn. Daar gaat het om 'de toon'.

Frau Merkel | 10-10-20 | 11:55

Wat wordt er eigenlijk ontwikkeld met al dat hulpgeld? Dat vraag ik u af mevrouw Kech.

gestoptmetroken | 10-10-20 | 11:22

Je zult maar verantwoordelijk zijn voor BuZa.
Wakker worden met deze rapportage, waarvoor complimenten.
Wat dat betreft is Argos nog één vd laatste en beste journalistieke clubjes in ons land.
Enfin, wakker worden met zoveel bloed asn je handen.
En wat gaan ze eraan doen?
Spreken zij zich hardop uit?
Waarschijnlijk niet.
Waarom überhaupt die achterlijke, islamitische theekransjes sponsoren?
Laat ze barsten en bederven daar, we hebben in eigen land onze handen al vol aan duistere, islamitische theekransjes.
Laten ze hun klauw maar ophouden bij Saudie-Arabië en de golfstaten.

Ruimedenker | 10-10-20 | 11:22 | 3

Het enige wat het schatrijke Saoedi-Arabië financiert is de bouw van moskeeën in West-Europese landen, in het kader van de voortgaande islamisering (eerst van Europa, later van de hele wereld).

Dr_Johnson | 10-10-20 | 11:27

Zoals Veelo al meldde in een interessante chips, nootjes en bier. De regering heeft op onderwerpen gewoon helemaal niets in te brengen tegen het door de linkse minderheid geëiste beleid. De NOG's, met de Postcodeloterij voorop, hebben nogal wat in de pap te brokkelen naar het schijnt. Daar wil je als deugpoliticus je handen niet aan branden. Om nog maar te zwijgen van al die linkse deugambtenaren, die je het leven als bestuurder onmogelijk kunnen maken. Niet alleen op BuZa, maar kijk eens wat er bij de belastingen allemaal doodleuk wordt genegeerd. Je moet onderhand net zo maf zijn als Dijkhof om nog een kabinetsbaantje te willen opteren. Betaald leuk, maar het is dus voor de Bühne, om de klappen op te vangen zeg maar. Een seksloze prostitué eigenlijk.

Peerkeoud | 10-10-20 | 11:30

@Peerkeoud | 10-10-20 | 11:30: hoe komt het dat zij wat in de pap te brokkelen hebben? De politiek kiest ervoor om hier in mee te blijven gaan. Hoe komen we van dit soort politici, ambtenaren en organisaties af? Het is gewoon ronduit belachelijk, de belastingbetaler betaalt ervoor maar heeft geen f*ck te vertellen; (door de politici die hiervoor blijven kiezen). Nee de schreeuwerige - en de notabene door ons gesponsorde - clubs met geld en tijd, die wel.

Santoku | 10-10-20 | 13:25

Ik ben blij met de foto boven het artikel. Gelukkig heeft Mosterd (of heeft iemand anders die foto uitgezocht?) geen overdreven nuance betracht. Zelf ben ik van mening dat 68,6% van alle ellende in Nederland afkomstig is van D66.

JvanDeventer | 10-10-20 | 11:19 | 1

Vergeet u de VVD, CDA, GL en PvdA niet! Maar D666 is inderdaad met afstand de meest kwaadaardige partij van ons land. Nog veel erger dan DENK.

HetGewoneNormaal | 10-10-20 | 11:22

Jah, als je je haat-organisatie maar een leuke deug-naam geeft,
wordt alleen naar het laatste gekeken en krijg je gratis EU geld.

hotmint | 10-10-20 | 11:19

"Labib Al Nahhas is in november 2016 weggegaan bij Ahrar al-Sham en zet zich sinds 2017 in voor vreedzame oplossingen in Syrië, met name de bevordering van veilige terugkeer van ontheemden en vluchtelingen"

Vrij vertaald: 'Ja, maar hij is nou lief hoor.'

Tashtego | 10-10-20 | 11:18

Hier gaat Kaag dwars voor liggen, oh wacht....

Stratum | 10-10-20 | 11:17 | 1

Met gespreide benen.

Madame Poitiers | 10-10-20 | 11:19

Ik neem aan dat de linkse goegemeente dit artikel van Argos als nestbevuiling opvat. Binnenkort een nacht van de lange messen.

Sitting_targets | 10-10-20 | 11:17

Pure Volksverlakkerij is het.
En niet alleen Palestinapijper Sigrid Kaag, heel die Kartelkliek.
Zou verboden moeten worden.
Walg ervan.
Lees je mee, rugridder Rob Jetten?

chicago river | 10-10-20 | 11:16 | 1

Die laat zich nog liever aan een hijskraan opknopen dan om Islamkritiek te leveren. Raar, die mentale kramp op links, snap er echt helemaal niets van.

Graaisnaaiert | 10-10-20 | 14:18

Frans Timmermans gaat Electrische Toyota s sturen, dragen de terroristen ook bij aan het milieu, goed bezig.

Uw Verzekeringsadvis | 10-10-20 | 11:15

Zo ken ik Nederland weer.

Tishetnetnie | 10-10-20 | 11:15

European Institute for Peace. Yeah, right

de visser | 10-10-20 | 11:13

Echt schandalig dit. En geheel volgens de trend, blijft alles inert. Geen commotie, geen afleggen van verantwoording, niks. WTF is er met Den Haag aan de hand?

Deflatiemonster | 10-10-20 | 11:13

"meer dan twee miljoen euro subsidie heeft toegekend aan het European Institute of Peace (EIP)"
"Een groot deel van dit geld gaat naar een burgerrechtenbeweging met de naam SACD (Syrian Association for Citizen’s Dignity)"

Treurigstemmend. Het lijkt wel of de 'beslisser(s)' in Nederland die dat gratis geld toekennen, slechts 'getriggerd' worden door woorden als "Peace" en ''Dignity''. Zo van: o, ze zijn voor vrede en waardigheid, dan zal het wel goed zitten.

En al die hele en halve islamitische terroristen weten perfect hoe ze de 'emoties' van al die witte westerlingen met ruggengraten van slagroom moeten bespelen en zetten dat soort woorden in de namen van hun (mantel)organisaties.

Wat ik zeg: treurig.

Dr_Johnson | 10-10-20 | 11:13

Ik stel voor om de betrokken mensen uit te leveren aan de autoriteiten daar. Hoef je maar een paar keer te doen en ze weten daarna wel heel goed hoe het geld besteed wordt.

Gandalph | 10-10-20 | 11:12

Je zou denken dat Kaag, Blok en Bijleveld nu ondertussen wel zouden sneuvelen (@Joris, niet letterlijk, ik ben woordkunstenaar) op zoveel onkunde en onwetendheid.

Het begint al met de vraag wat Nederland überhaupt te zoeken heeft in shithole countries? Maar al snel daarna volgt de vraag: wat willen we daar bereiken? Vervolgens de vragen: hoe willen we dat dan bereiken? Is dit realistisch? Zijn de middelen (gratis geld gooien) echt een effectief middel? En hebben we wel de juiste en betrouwbare intel om het te doen wat we moeten doen?

Maar nee, gratis geld. En als dat geld op is, beginnen we een obligaat verhaal over belastingen en hogere inkomens. Liefst met zielige kinderen in beeld. En een tranen trekkend verhaal dat "de breedste schouders, etc.". En dat allemaal om Kaag's, Blok's en Bijleveld's onkunde en wensdenken te verhullen. O ja, en iedereen wegzetten als "nationalist" of "populist" als je (terechte) vragen stelt bij de doelmatigheid van gratis geld over het Midden Oosten en Afrika strooien.

Als je een minister hebt voor "Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking" zonder portefeuille, maar met hele enge relaties in het Midden Oosten, krijg je vanzelf dit soort excessen. Maar ach, ik zal wel rechts-extremist zijn omdat ik geen terroristen wil financieren van mijn belastinggeld.

Odin | 10-10-20 | 11:11 | 2

@Odin | 10-10-20 | 11:11 |
Er zijn in het verleden kabinetten om heel wat minder gevallen. Rutte doet in dat opzicht zijn naam eer aan; Mr. Teflon. Wat het ook is, hoe schandalig of onverkwikkelijk het ook is, werkelijk níets beklijft aan die man. Het is van een dusdanig walgelijke orde dat het zich moeilijk in woorden laat verpakken zònder niet alleen in dit leven, maar ook in alle daaropvolgende levens een perma-ban voor de Interwebs te krijgen.

Sjefke7807 | 10-10-20 | 11:19

Ik snap er nog minder van..

Maar blijkbaar vinden onze huidige ministers het allemaal wel meevallen aangezien het nu volgens mij de 3e keer in relatief korte tijd is dat blijkt dat 'wij moslimterreur sponsoren.

Eerder beleid dan een incident als je het mij vraagt.
Maar volgend jaar Rutte weer de meeste zetels..

Rohin | 10-10-20 | 11:26

Hee wat gek! Hoe kan dàt nou?

DenBeert | 10-10-20 | 11:09

.. zeg het wel vaker: islamitische strijdgroepen leveren de verwarde mannen die "onze" EU ziet als ideale immigranten. Mark gaat binnenkort weer tekenen voor meer. Meer. Meer van deze omvolkers.

Gesubsidieerde linksmensen als "Sea-Watch" vissen deze mannen met voorrang uit de Middellandse Zee. Hoewel het ook mogelijk is dat zij contracten hebben met vredesorganisaties als Al Qaeda en ISIS om ze op een eenvoudiger manier in bulk aan te leveren.

"Onze"' politici van '66 doen ook mee in deze strijd tegen onze samenleving? Dat lijkt mij meer dan waarschijnlijk.

Jan Passant mk2 | 10-10-20 | 11:08 | 2

Ook de CU, Joel voor de WInd wenst onze ondergang, steunt de linkse visie.

Uw Verzekeringsadvis | 10-10-20 | 11:10

Red het Klimafaat!

Hamas, Hamas!
Heel D'66 van het gas!

Van het doorspelen van informatie aan de Taliban in Afghanistan tot nu dit weer. En dan serieus denken dat je de eerste vrouwelijke (?) premier van Nederland kunt worden.

Slaap maar rustig in, '66.

Hetkanverkeren | 10-10-20 | 11:07 | 4

@DenBeert | 10-10-20 | 11:10: Dat ligt eraan hoe je het leest, in al mijn onschuld kan ik dat natuurlijk niet weten.

Voltooid politiek leven, postnatale abortus: de hoogste tijd dat '66 zich voor de verandering eens consequent toont. De vernieuwingsdrang van een zombie inmiddels: Send more Brains!

Het linkje: www.youtube.com/watch?v=cvPVJug3OWs Niet geschikt voor gevoelige reaguurders!

Hetkanverkeren | 10-10-20 | 11:59

Nou ja, als we het toch over gas hebben; dat VN-team o.l.v. Kaag dat in Syrie op zoek ging naar chemische wapens heeft er ook niet al te veel van gebakken. Op zo'n moment vraag je je af of ze inderdaad wel onder de onderste steen hebben gekeken of dat Sigrid zich toch liever in luxe hotels door exotische mannenslaafjes liet feteren.

Graaisnaaiert | 10-10-20 | 14:21
▼ 1 antwoord verborgen

Met zulke gelikte namen weet je al meteen dat het een heel ander doel heeft dan wat ze doen voorkomen.
Willy van Damme heeft er goede artikelen over hoe dit soort organisaties samen werken met geheime diensten,goed onderbouwd en makelijk zelf na te gaan.
Kort samen gevat is dat westerse Ngo's veelal het doel hebben om landen te destabiliseren,ontwikkelingssamenwerking is veelal een rookgordijn.

Roger-Rabbit | 10-10-20 | 11:05

Elke euro die naar die zandbak gaat komt uiteindelijk in de handen van een haatbaard

Turbulentie? | 10-10-20 | 11:04

Geld sturen naar een Afrikaans of zandbakland is per definitie weg gegooid geld. Dat weet de linksmens zelf ook wel, zo ontzettend achterlijk is die nou ook weer niet. Daar gaat het dan ook helemaal niet om. Het circus van subsidiegelden, die bijna uitsluitend bevolkt wordt door de linksmens, heeft belang bij het in standhouden van de geldstromen, ongeacht of die goed terecht komen. Ik kan niet wachten op de dag dat we dit gratis geld circuit tot de grond toe gaan afbreken en al dat misselijk makend GL, PvdA en D66 stemmend kutvolk eens een keer echt moet gaan werken voor z'n geld.

Crusher | 10-10-20 | 11:04 | 2

Vraag is waarom die linksmens denk dat het goed is om geld te sturen naar deze landen? Afhankelijkheid creëren noem ik dat, plus ook nog een verkeerd signaal afgeven dat hier alles in overvloed is.
Dat ze daar zich nooit hebben willen ontwikkelen tot een moderne en beschaafde maatschappij is niet ons probleem. Ze willen het al honderden jaren niet, want anders had men zich al lang geleden wat opener opgesteld over de gedachten die we hier hebben over de maatschappij. Waarom dan met geld proberen je eigen ziel te verkopen snap ik niets van.

Peerkeoud | 10-10-20 | 11:37

Is de pot van Kaag uitgezonderd voor strafbaarheid inzake het financieren van terrorisme? Laatst is daar nog een 'gewone' burger voor veroordeeld nadat hij een inzamelingsactie hield voor IS-vrouwen, maar ondertussen staan terroristen bij Kaag (en wormvorming aanhangsel Blok) op de loonlijst.

Het is elke week wel raak met 'oeps, wij financieren elders terroristen' nieuws waar blijkbaar nooit consequenties aan verbonden worden.

GroetenVanUrk | 10-10-20 | 11:04 | 3

Ja. Ambtenaren zijn bij het uitoefenen van hun functie immuun voor rechtsvervolging. Het roemruchte Pikmeer arrest.

Hetkanverkeren | 10-10-20 | 11:09

Waarom denk je dat het geld in eerste instantie naar een of andere europese nonprofit organisatie ging alvorens het bij de haatbaard in kwestie terecht kwam? Juist... Om alle politieke verantwoordelijkheid weg te kunnen wuiven.

normanius | 10-10-20 | 11:11

Blijkbaar gaan zulke wetten alleen op voor het plebs.
Uiteraard niet voor de boven u gestelde elite (lees deugers).

Rohin | 10-10-20 | 11:28

Ze moesten dat Kaag-mens eens voor de rechter slepen.

Conan de Rabarber | 10-10-20 | 11:02

hahaha dikke vinger naar werkend Nederland. Daar ligt u voor krom. En voor mooie hagelnieuwe Toyota's Landcruisers voor Syrie natuurlijk. Kom op mensen, allemaal een beetje harder werken en vooral VVD stemmen.

snars | 10-10-20 | 11:02

Weg met ons, weg met zwarte piet, weg met de witte mens.
Hup alle gasten.

H0lland | 10-10-20 | 11:02

De Sigrid Kaag brigade.

postmodernismisdead | 10-10-20 | 11:01 | 2

Divisie 66

SterF... | 10-10-20 | 11:08

Zuster Kaag ligt goed bij haar voor allah strijdende broeders, die zij, vanuit enerzijds haar seksuele voorkeur voor getinte mannen en anderzijds vanuit haar zieke schuldgevoelens, privilegiëert en paait met van het Nederlandse volk gestolen kapitaal. Een onzeker vrouwtje, dat zich graag onderwerpt aan dominante mannen, maar anderen daarvoor laat opdraaien.

wijsvinger | 10-10-20 | 11:18

We worden geleid door incompetente, softe, slappe, zichzelf heel erg vindende deugende lieden. Ieder volk, krijgt de leiders/bestuurders die het verdient.

De Evangelist | 10-10-20 | 11:01

En maar blijven miepen dat we toch echt alleen maar subsidies geven aan hulporganisaties die transparant zijn over hun uitgaven. Dat is prima... maar dan moet je die uitgaven wel controleren. Naast dit soort uitwassen zien we nog steeds de oude verhalen uit de Crisiscaravaan terugkeren, waar hulporganisaties projecten doorspelen of uitbesteden aan andere NGO's, uiteraard met inhouding van wat administratiekosten, zodat in sommige gevallen meer dan 80% van de subsidie aan de strijkstok blijft hangen.

Muxje | 10-10-20 | 11:01

Sta je dan met je diplomatieke etiquette. Wat een waardeloze D66 club is dat MinBuZa ook. Vergeet niet hoe venijnig die mensen toen met de NOS onder een hoedje speelden om Stef Blok over een of andere lullige opmerking een pootje te lichten. Vies volkje.

Panos88 | 10-10-20 | 11:00 | 2

Het zou goed zijn wanneer dergelijke ministeries een keer zouden worden doorgelicht op diversiteit van opinie en politieke voorkeur. De onbevooroordeelde ambtenaar, ik geloof er helemaal niets van.

therealbraindump | 10-10-20 | 11:13

De NOS is een buitengewoon smerig stinknest geworden. Opdoeken die club.

Frau Merkel | 10-10-20 | 12:00

Het kabinet Rutte heeft tijdens de oorlog in Syrië elke Nederlandse belastingbetaler medeplichtig gemaakt aan genocide. Daar zijn ze blijkbaar nooit mee gestopt. Dit is ook extra cru met het oog op de oorlog die nu tegen de Armenen gaande is waar ook door Nederland gefinancierde jihadihuurlingen in meevechten.

Antiquerulant | 10-10-20 | 10:59 | 1

@Antiquerulant | 10-10-20 | 10:59 |
Ergo: Men heeft dus helemaal n.i.e.t.s. geleerd van het vorige, met Toyota Hi-luxen doorspekte schandelijke debacle. Wat mij betreft dagen ze de Nederlandse politici in kwestie voor het gerecht wegens wandaden tegen de menselijkheid. Want je kunt ondertussen op je klompen aanvoelen dat, wanneer je geld doneert in die contreien aan organisaties en mensen met dergelijke namen, je geld voor bijzonder onverkwikkelijke zaken gebruikt gaat worden. Zéker als je daar al voorbeelden hebt als referentiekader.

Sjefke7807 | 10-10-20 | 11:14

Het belastinggeld klotst tegen de plinten en we delen het graag uit. Met name aan terroristische groepen maar wat wil met mensen als Kaag dan vraag je er om. En al dat geld draagt alleen maar bij aan nog meer oorlog en ellende. De linkse lente is een groot succes geworden. We zijn van Baalen en Verhofstadt er nog dankbaar voor.

Therapietje | 10-10-20 | 10:57 | 1

Ja, belastinggeld innen is geen enkel probleem, gewoon wat gezinnen vals beschuldigen van fraude en ze jarenlang financieel uitknijpen. En dát geld dan weer uitdelen aan terroristen. What a wonderful world...

Zenzeo | 10-10-20 | 11:06

"Labib Al Nahhas is in november 2016 weggegaan bij Ahrar al-Sham en zet zich sinds 2017 in voor vreedzame oplossingen in Syrië, met name de bevordering van veilige terugkeer van ontheemden en vluchtelingen."

Stelt het ministerie dat, op basis van het mensbeeld ?

netniet | 10-10-20 | 10:57 | 2

Waarom keert niemand terug dan?

Reaganmania | 10-10-20 | 10:57

@Reaganmania | 10-10-20 | 10:57:

Omdat ze met die schamele 2 miljoen subsidie de terugkeer maar zeer ten dele kunnen bevorderen. Dat bedrag moet minstens vertienvoudigd worden naar 20 miljoen. Dan kun je eindelijk eens 'echt' terugkeerbeleid op poten zetten.

(Zo zou ik argumenteren als mijn naam Labib Al Nahhas was).

Dr_Johnson | 10-10-20 | 11:36

Stop toch eens met het wegpissen van belastingsgeld aan haatbaarden en gespuis die compleet schijt aan ons hebben.Kutdeugers treed af.

Longhorn | 10-10-20 | 10:56

U kunt in Syrië de gruwelijkste grappen uithalen, homo's van het gebouw smijten en christenen op het hek spietsen, en als je kalifaatbubbel is geknapt zeg je gewoon dat je iets met vrede en veiligheid doet en dan staat Nederland met de bek vooraan om de boel te subsidiesponsoren. En uhhh, heeft hij zijn excuus aangeboden?

lock box | 10-10-20 | 10:56 | 3

Iemand moet wel een tweede kans krijgen, vindt u ook niet?

feiten_en _cijfers | 10-10-20 | 10:57

@feiten_en _cijfers | 10-10-20 | 10:57: Tweede kans op .. ? Waarop eigenlijk?

DenBeert | 10-10-20 | 11:11

@feiten_en _cijfers | 10-10-20 | 10:57: Is dat waarom de zak met cadeautjes exclusief opengaat bij volk wat zich misdraagt? Hoe zit het met mensen die wél normaal doen?

SIogra | 10-10-20 | 12:00

Obama had het Binnenhof gebombardeerd. Die was niet vies van een strafexpeditie. (Maar wel de Nobelprijs voor vrede)

BrutusBosch | 10-10-20 | 10:55

Tsja, NLse structuren rot op het bot. Gaat niet veranderen. Teveel mensen verdienen hun boterham ermee.

feiten_en _cijfers | 10-10-20 | 10:54

Is het al bij de extreem linkse jodenhaters van de Joop?

eerstneukendanpraten | 10-10-20 | 10:54 | 1

Die zijn nog ff druk met Trump.

Uw Verzekeringsadvis | 10-10-20 | 10:57

Maar waarom wordt er geen 2 miljoen overgemaakt naar een Barokorkest in Syrië? Lijkt mij veel nuttiger.

Xbitt | 10-10-20 | 10:53

Geen nood Kaag zit maandag wel bij Jinek of op1 om het uit te leggen. Of toch niet?

Trumme | 10-10-20 | 10:53 | 2

Inderdaad een totaal kritiekloos interview wordt dat dan.

Xbitt | 10-10-20 | 10:54

Uitleg Kaag: ook al ben ik geschokt ik steun vele organisaties en het kan voorkomen dat er af en toe een rare meneer tussen zit, jammer, maar ik ga gewoon door met geld storten.

Uw Verzekeringsadvis | 10-10-20 | 10:55

Deugen is dodelijk.

mr_awesome | 10-10-20 | 10:49

Stemt Kaag!

Koonkluk Huis | 10-10-20 | 10:49

Gewoon niemand meer gaan werken en massaal ziek melden is het enige wat het regime kan stoppen.

rein9576 | 10-10-20 | 10:48

En wat heeft de stichting tot nu toe gedaan dat twee miljoen waard is?

Frau Merkel | 10-10-20 | 10:48 | 1

Alle Europeanen beschuldigd van 'islamofobie'.

Zenzeo | 10-10-20 | 11:02

Daar gaan we weer.
Godverdomme, man.

SIogra | 10-10-20 | 10:48 | 2

Dat dacht ik ook. Een parlementaire enquête naar hulpgelden en buitenlandse subsidies de afgelopen 50 jaar zou de oogkleppen mischien openen.

Trumme | 10-10-20 | 10:55

@Trumme | 10-10-20 | 10:55: Ik twijfel nog of dit pure incompetentie is of dat de verkeerde Boersmaatjes op de verkeerde plekken zitten. Als iemand zich gedraagt als een pedofiel, voelt als een pedofiel en praat als een pedofiel zet je die ook niet bij de kinderopvang neer.

SIogra | 10-10-20 | 11:37

We geven dat geteisem in Den Haag zoveel geld om mee te helicopteren dat de goede doelen op zijn geraakt.

Joffri | 10-10-20 | 10:48 | 1

We geven niet, ze halen het op. Desnoods met geweld.

snars | 10-10-20 | 11:07

Heel veel plezier valt ook wel mee hè.
Paar Yezidi hoeren op de slavenmarkt, bossie nieuwe geweren en wat raketwerpers en die 2 meloen is als Allah voor ongelovigen zo verdwenen ...

Ashtrey | 10-10-20 | 10:48

Wederom NL het domste jongetje van de klas..!

aardv@rk | 10-10-20 | 10:48

Vanmorgen onder een ander topic al iets gezegd over onze politiek en cynisme. Daar laat ik het bij. In maart maar eens op een mooie harde glimmende middelvinger stemmen.

Dikke_Tammo | 10-10-20 | 10:47 | 3

Veel succes, dat ga ik ook doen maar helaas gaat er niets veranderen. Alle NPO kijkende en Boer zoekt Vrouw adepten blijven gewoon op de vertrouwde kartel partijen stemmen.

Blonde Nel | 10-10-20 | 10:53

@Blonde Nel | 10-10-20 | 10:53: Ook de z.g. rechtse Telegraaf doet flink mee met het uitvergroten van z.g. interne discussies, die mogelijk veroorzaakt worden door dom-linkse mollen in de FvD?

Het is alles momenteel pro kartel bij de MSM.

ZegMaarJansen | 10-10-20 | 11:17

@Blonde Nel | 10-10-20 | 10:53:
Zie het maar als een motie van wantrouwen op een voorgedrukt aangifteformulier.

Dikke_Tammo | 10-10-20 | 11:20

Jongens niet zo de paniek in schieten, als je heel veel organisaties, groepen en bewegingen geld geeft gaat het soms mis. Het is vrij normaal dat je een foutmarge hebt. Waar gewerkt wordt maakt men fouten.

Roorda van Eyssinga | 10-10-20 | 10:47 | 5

@Lorejas | 10-10-20 | 11:12: U heeft een foutmarge van nul? Foei! Het is vrij normaal dat je een foutmarge hebt, volgens Raardo althans. Misschien moet u subsidie vragen voor het verhogen van de foutmarge?

Usumani | 10-10-20 | 11:26

Zit met schaamrood elk jaar weer bij mijn accountant. Nee, nee, niks fout gegaan helaas weer. Gelukkig ziet ie dan vaak wel weer een gummetje wat te veel besteld is en nu ten onrechte in de voorraad is opgenomen.

Lorejas | 10-10-20 | 11:43

@verzekeringadvis: idd en we gaan vrolijk door met dit soort steun terwijl de lokale bevolking leidt onder terreur die extra lang duurt en gruwelijk is dankzij ons belastinggeld.

Roorda van Eyssinga | 10-10-20 | 17:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Vroeger viel er nog weleens een kabinet door dit soort kansloze acties. Maar het huidige glibbert overal doorheen. Verontrustend.

Johan1235 | 10-10-20 | 10:46

Zo hebben terreurclubjes als Al Nusra en Palestijnse terreurgroepen al jaren geld en/of anderszins steun ontvangen.
Verstrekt door mensen die totaal niet begrijpen hoe dat wereld in elkaar zit.
Of willens en wetens, want ook daar hoef je niet meer raar van op te kijken.

Ruimedenker | 10-10-20 | 10:46

MinBZ - we hebben gezien wat deze "pro's" met minister Blok hebben gedaan. Dan weet je wel wat voor club het is. Hoe komen we daar ook van af?

Otto Normal | 10-10-20 | 10:46

Soms denk ik dat we gewoon onze eigen omvolking en ondergang aan het subsidiëren zijn...

Wijze uit het Oosten | 10-10-20 | 10:45 | 6

You are right!

Blonde Nel | 10-10-20 | 10:55

Waar komt die twijfel vandaan? Zijn er ook momenten dat je dat niet denkt? Waarom dan? Er bestaat daar toch al jarenlang geen enkele twijfel over?

Antiquerulant | 10-10-20 | 11:04

Daar zijn ze al 50 jaar mee bezig.

witte | 10-10-20 | 13:11
▼ 3 antwoorden verborgen

Wanneer is het idee ontstaan dat we ons moeten bemoeien met deze conflicten? Het levert ons helemaal niets op.

Arjan9401 | 10-10-20 | 10:45 | 3

Top comment, Nog sterker we maken het alleen erger en het duurt nog langer voor de lokale bevolking. Dus we maken het alleen leed alleen maar groter en erger.

Roorda van Eyssinga | 10-10-20 | 10:50

Noem dat maar niets. Iedere week zo'n 400 nieuwe apothekers en raketgeleerden erbij. Een flink tekort aan woningen. Meer diversiteit op straat ... Hé, psssst! Meisje ... Hoer! ... Het levert met name ellende op.

Usumani | 10-10-20 | 10:58

Klopt en maar afreageren op Erdogan. Wij zijn geen haar beter. Nu komt er weer een onderzoek naar een luchtaanval van onze F16’s onder NAVO vlag met burgerslachtoffers dus dat gaat ook weer miljoenen kosten.

Trumme | 10-10-20 | 10:58

De vrinden van Sigrid Kech..

BRR76 | 10-10-20 | 10:44 | 1

Juist..!

aardv@rk | 10-10-20 | 10:46

Maar.. Maar.. Onze overheid is toch lievvv? Hoe kan dit nou?

gebakkenzuchten | 10-10-20 | 10:44

Links is ontspoord gevoels'denken'. Als het maar goed voelt! Het aslim taslam klinkt wijd en zijd en de linksmens kirt 'wat een mooie taal is het toch ook!' en 'die baarden zijn zo modieus!'. Als het kromzwaard zoeft zal men nog steeds de poorten openzetten, de mensenrechten weet je, een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar en de wereld is van iedereen!

HoogToontje | 10-10-20 | 10:43 | 3
-weggejorist-
whitechocolateface | 10-10-20 | 10:48

De CU en VVD CDA zijn exact zo

Trumme | 10-10-20 | 10:59

Mannen(/vrouwen/etc) met baarden zijn dus eigenlijk een soort NSB-ers.

Hoor je dat @Van Rossem?

OverdaanDerOnderheid | 10-10-20 | 14:01

We moeten geld gebruiken om drones te maken. Die moeten we die kant opsturen.

Risingson | 10-10-20 | 10:42 | 1

Dat lijkt mij een betere besteding van het geld.

Usumani | 10-10-20 | 11:00

Ai een tegenvaller is dit, hij zal volgend jaar wel gekort worden. Ja we zijn streng.

whitechocolateface | 10-10-20 | 10:41 | 1

Of een messenverbod, dat zal ze leren

Johan1235 | 10-10-20 | 10:47

Iemand zei van de week:'Het enige dat wij leren van de geschiedenis is dat wij niks leren van de geschiedenis"
Carry on!

Petrus Poortwachter | 10-10-20 | 10:41 | 1

Dank

Carryon | 10-10-20 | 11:22

Goed hè. Wat zijn ze toch goed hè.

Rammstein | 10-10-20 | 10:40

Ik laat de HIER link voor wat hij is, ik trek dit nu even niet.

John McClane | 10-10-20 | 10:40

Hoe vaak is dit nu al voorgekomen? Het lijkt mij duidelijk dat MO-conflicten ons boven de pet gaan. Soms zijn de goeien en de slechten voor een buitenstaander niet van elkaar te scheiden. Dat heb je met stammenoorlogen. Dan dringt de conclusie zich op dat we ons afzijdig moeten houden, willen we het probleem niet verergeren.

MickeyGouda | 10-10-20 | 10:39 | 5

@Frau Merkel | 10-10-20 | 10:47:

Een soort recycling op schaal? Daar kan links weinig tegenin brengen. ;-)

MickeyGouda | 10-10-20 | 10:59

@MickeyGouda | 10-10-20 | 10:59: Het scheelt enorm veel uitstoot van CO2 en schadelijke gassen van de voertuigbranden, raketdrijfgassen, afgevuurde patronen om van de menselijke belasting niet te spreken. Het is wat groter dan gebruikelijk, maar dat is een uitdaging, geen belemmering!

Frau Merkel | 10-10-20 | 12:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Wij begrijpen de taktieken van de geheime veiligheidsdiensten niet. Dit is waarschijnlijk een soort manipulatie zodat een veel groter, verborgen gevaar is afgewend. I.v.m. op papier niet bestaande geheime infiltraties en operaties, kunnen daar geen mededelingen over worden gedaan. We hebben daardoor wel de wereld gered.

Leptob | 10-10-20 | 10:39 | 1

Beetje 'Kingsmen' dit ... Koningsmannen, die de hete kolen uit het Syrische vuur halen ... Klinkt in ieder geval een stuk beter dan op een regenachtige namiddag twee miljoen euro overboeken naar een schimmige baardmans in Verweggistan.

Usumani | 10-10-20 | 11:08

Waarom kijk ik hier niet van op.

VanBukkem | 10-10-20 | 10:38

En Sigrid Al-Kaag zag dat het goed is.

Leon Tosti | 10-10-20 | 10:38

Tja, onze hele overheid is eigenlijk een grote faal-excercitie.
Noem 1 onderdeel wat wel goed functioneert:

J-van-de-Bontekoe | 10-10-20 | 10:37 | 5

Dit is geen lekken meer. Dit is stromen wat een kraan hoort te doen.

TheGreatMachine | 10-10-20 | 11:26
▼ 2 antwoorden verborgen

D'66 zit tot aan de nek in het islamitisch extremisme. Niet voor niets dat ze mevrouw Al-Qaq tot lijsttrekker hebben verkozen.

2voor12 | 10-10-20 | 10:36 | 3

Wat op zich al absurd is.

J-van-de-Bontekoe | 10-10-20 | 10:38

@J-van-de-Bontekoe | 10-10-20 | 10:38:
Blijkbaar vinden D'66 leden het prima en zelfs een pré dat de echtgenote van een openlijk antisemitische palestijn hun leider word.

2voor12 | 10-10-20 | 10:39

@2voor12 | 10-10-20 | 10:39:

D66 is de moderne doorontwikkeling van het nazi gedachtegoed, dus dat ze iets tegen joden hebben is juist te verwachten. Het verbaast me altijd dat mensen daar zo verbaasd over zijn.

HoogToontje | 10-10-20 | 10:48

Subsidies zijn stom, de uitdelers stommer.

Santoku | 10-10-20 | 10:35 | 2

belastingbetalers nog heel veel stommer...

Odin | 10-10-20 | 12:07

@Odin | 10-10-20 | 12:07: ja, dan moeten we allemaal stoppen met belastingbetalen, hoe dan? Dan moeten de werkgevers - waarvan een flink aantal aan het staatsinfuus: is ons, hangen - stoppen met overmaken. Uiteindelijk betalen wij letterlijk aan alle onzin mee en houden het oneerlijke, onrechtmatige en inefficiente in stand.

Hoe is deze vicieuze cirkel te doorbreken?

Santoku | 10-10-20 | 12:44

Kunnen we niet eens kappen met deze vorm van ontwikkelingssamenwerking? Zorg ervoor dat mensen een eigen economie op kunnen bouwen door ze te helpen met productie van basisbehoeften, in plaats van alleen maar geld over te maken als ware het een aflaat is.

B0kito | 10-10-20 | 10:35 | 1

Laat dat "is" maar weg.
Aflaten marchanderen altijd.

aflaatverkoper | 10-10-20 | 11:45

Het moet godverdomme eens afgelopen zijn.

Als je daar wilt helpen, dan ga je daarheen.
Niet geld overmaken en jezelf over je bol aaien.

frickY | 10-10-20 | 10:34 | 1

Als je je eigen geld wilt overmaken is het tot daaraan toe. Maar ze aaien zichzelf over de bol met andermans geld.

viejohuevon | 11-10-20 | 08:13

Vroeger was je een aluhoedje als je dit riep.

Pimp my Voortuin | 10-10-20 | 10:33 | 2

En tegenwoordig een wappie als je subsidie uitdeelt.

Santoku | 10-10-20 | 10:37

Tegenwoordig ben je een populist als je dit soort smeerpijperij onthult.

funkyd | 10-10-20 | 12:18

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken