Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Video's! Trump bezoekt frontlinies Kenosha

De gouverneur en burgemeester wilden hem niet, hij kwam toch.

Om het blauw op straat te bedanken en zijn law&order-verkiezingsboodschap te onderstrepen. Tuurlijk zaten er wat feitelijke onjuistheden in zijn herhaaldelijke claim dat het geweld stopte zodra de National Guard arriveerde, maar dat is het mooie van postmodern conservatisme, dingen hoeven niet perse te kloppen om waar te zijn. Ook herhaalde Trump dat de 17-jarige schutter Kyle Rittenhouse die twee activisten doodde en eentje zwaar verwondde, waarschijnlijk uit zelfverdediging handelde en mogelijk zelfs gedood zou zijn als hij niet van zich af schoot. De gemeenschap reageerde uiteraard gemixt op het staatsbezoek, meer beeld na de breek.

Social

Het hele praatje

De frontlinies!

The boyz

Social

Reaguursels

Inloggen

Toen ik als kind over de holocaust hoorde snapte ik er niks van. Hoe kunnen mensen "zomaar" andere mensen vermoorden?
Mensen waar ze niks van af weten, die ze nooit hebben gesproken. En dan vanuit het niets zelfs kinderen de gaskamer in douwen. Wat voor sekte bedenkt dat? En hoe kan een heel land daar achter aan hobbelen?
Het kostte me jaren om dat te begrijpen.

Tegenwoordig kunnen kinderen dit in een paar minuten begrijpen, als je ze een paar antifa/blm filmpjes voorschotelt. Allereerst een linkse meute die een vader met kind achterna zit. twitter.com/jolenebuntinguk/status/13...
En dit is wat er gebeurt als ze je te pakken krijgen. twitter.com/KyleKashuv/status/1267218...

Deze potentiële kampbeulen hebben hun slachtoffers nog nooit gesproken; dat willen ze niet eens. Integendeel; ze nemen zelfs toeters en sirenes mee om andersdenkenden te overschreeuwen. www.youtube.com/watch?v=bm7HB7Tc6RY
Laatste filmpje was trouwens de zwarte conservatief Candace Owens die door lijkwit links stelselmatig voor "black supremacist" wordt uitgemaakt. Zo extreem absurd is de linkse "antiracistische" religie. Want er zijn honderden filmpjes waarop roomblanke "antiracisten" racistisch tekeer gaan tegen zwarte "ongelovigen". Hier wordt een zwarte agent "n*gger" genoemd. www.youtube.com/watch?v=Uu2UWHTwQv8
Dader schaamt zich niet en wordt boos op de journalist "want ik hoor bij de Goeden". En hij gelooft dat ook echt, net als Eichman. Om diezelfde reden slaat een andere blanke man hier een zwarte Trump supporter neer. www.youtube.com/watch?v=TjqMHrc0f40

Het gaat allemaal ver voorbij absurd. Hoe kan het dan dat zoveel mensen daar achteraan hobbelen? Nou ja, het begint met stelselmatig kwaadaardige propaganda. De BLM-leugens worden 24/7 herhaald door de MSM, maar zijn aantoonbaar onjuist. www.geenstijl.nl/5153919/naslagwerkje...
Maar andere belangrijke verklaring is groepsdruk, waarbij iedereen ongevraagd door knokploegen wordt gedwongen partij te "kiezen". www.geenstijl.nl/5153744/ja-maak-het-...

Zo krijg je dus een heel land zo ver om genocide te plegen. We kunnen in ieder geval nooit zeggen dat we het niet hebben geweten. Zelf waren blm/antifa altijd heel duidelijk in hun doelstellingen. www.geenstijl.nl/5154043/we-vertrouwe...

Dandruff | 02-09-20 | 17:28 | 2

Gaat het verder een beetje Dandruff? Met je alle linkse mensen zijn kampbeulen verhalen? Het gaat je nog opbreken hoor, deze boosheid iedere dag

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 22:32

Kenosha. Klinkt een beetje als een Zuid Afrikaanse township.

lekgoot | 02-09-20 | 16:58

Het is meer Burn Loot Murder

Rotterdammert1965 | 02-09-20 | 16:58

Trump is een held

Johan1235 | 02-09-20 | 16:04 | 4

Twitter geeft aan als ik op de link klikt dat het niet voor mij bestemd is. Nieuw soort cencuur?

Rotterdammert1965 | 02-09-20 | 16:59

Trump is een held... van zijn eigen geld.

Zenzeo | 02-09-20 | 22:36

Zag iedereen dat maar. Hij is de bulldozer tegen de zieke politieke correctheid.

Rest In Privacy | 02-09-20 | 22:37
▼ 1 antwoord verborgen

En weer een % voorsprong voor Trump. Gaat lekker zo.

Gladiator Fap | 02-09-20 | 15:26

Heb de gehele roundtable ‘even’ aangehoord en ik kan maar één conclusie trekken: Op dit moment mag de VS blij zijn met deze president. Staat achter de gewone burger, praat als de gewone burger en heeft respect voor de gewone burger. Dit is binnenlands terrorisme en daar mag geen plaats voor bestaan. Niets rechtvaardigt het geweld dat op de gewone burger word toegepast.

Joe Biden heeft daarentegen duidelijk moeite om het geweld te veroordelen. Logisch, hij weet dat dit zijn kiezers zijn.

Haatejaculaat | 02-09-20 | 14:26 | 1

Het zou mooi zijn als de slinkse trollen deze tegel ter kennis zouden nemen. Wat ook je politieke voorkeur is, als je het hier niet mee eens bent, ben je zelf waarschijnlijk deel van het probleem,

Gladiator Fap | 02-09-20 | 15:25

Volgtip voor blauwe vogeltjes (redactie)
Slightly Offensive, Elijah Schaffer.
www.twitter.com/ElijahSchaffer

“Boots on the ground“ reporter van rellen en demonstraties, zoals Andy Ngo. Was vannacht bij TimcastIRL, goeie gast. Interviewde Kyle Rittenhouse in Kenosha op de dag van de schietpartij.

Stormageddon | 02-09-20 | 13:39 | 1

https://eu.jsonline.com/story/news/crime/2020/08/26/wisconsin-open-carry-law-kyle-rittenhouse-legally-have-gun-kenosha-protest-shooting-17-year-old/3444231001/

Dit stuk gaat over de vraag of Kyle legaal met een wapen bezig was. Onder bepaalde restricties wordt voor 16 en 17 jarigen een uitzondering gemaakt om bewapend over straat te gaan, maar voor de jacht. Dit was geen jacht, uiteraard en het was ook geen jachtwapen, al zullen de gun-freaks daar wel weer een weerwoord op hebben.

Het beschermen van eigendom gaat over "eigen" eigendom en daar was Kyle niet mee bezig en ook was hij sowieso buiten dat grondgebied op de openbare weg, waar in ieder geval een van de doden viel. Sowieso beperkt die bescherming uitsluitend tot grondgebied dat priveterreinen omvat.

"Self-defense" zou in het geisoleerde geval dat Kyle reeds werd achtervolgd na de eerste moord/dode gevallen was, op de openbare weg, misschien aantoonbaar zijn, maar dit was geen geisoleerd geval. De eerste dode was ongewapend en werd met vier schoten gedood.

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 13:34 | 5

Ja en?
Of je dat wapen wel/niet bij je mocht hebben, betekent niet dat het gelijk ook een moordenaar is!

Juridisch is het heel goed mogelijk dat je in bezit bent van een wapen, terwijl je dat niet mag hebben, je daarmee schiet uit zelfverdediging, en ermee wegkomt. Logisch ook. Dan moet je mensen maar niet bedreigen. Nou ja, niet op die manier tenminste.

Zoek zelf maar op het Bijlmer Noodweer arrest op Wikipedia, want mij geloof je toch nooit. :p

gaffelbaard | 02-09-20 | 14:54

We gaan het allemaal zien. Ik heb niet zoveel op met de primitieve emoties die hier als argument worden aangevoerd, zo van al dat BLM tuig verdient het, en zo. Wat de rechter ervan zegt, en de 12 koppige jury ervan vindt, zullen we ooit weten. Mij lijkt dat noodweer deels aantoonbaar is, al was de aanval van de man die in zijn arm werd geschoten de enige met een vuurwapen. De eerste dode viel hem aan met een plastic tas en zijn handen, de tweede met een skateboard.

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 16:18

Beste_Landgenoten heeft niet zoveel op met primitieve emoties.

Einde bericht.

stookolie | 02-09-20 | 16:55
▼ 2 antwoorden verborgen

Weer een hoop gebrainwashte TDS patienten in de reaguursels.

miereneuker | 02-09-20 | 13:27 | 3

Het zal nog wel toenemen, net als de rellen en de paniek hand in hand gaan met de peilingen. Het Hoogtepunt zal wel begin/half November komen als de Democraten de verkiezingsuitslag niet accepteren. Hopelijk loopt dat dan met een sisser af. De komende 4 jaar zullen wederom getekend zijn door rellen, aanvallen op POTUS, haatzaaierij, racisme, fascisme, marxisme en meer van die ongein. Terroristisch links gaat niet ophouden. Pas als de grote massa zegt "EN NU IS HET GENOEG VERDOMME!" zal links met de staart tussen de benen afdruipen en hebben ze het allemaal "nicht gewusst". De vraag is hoeveel dat mag/moet kosten.

Gladiator Fap | 02-09-20 | 13:44

Soort zoekt soort, dus jij zal minstens net zo erg zijn. Welkom!

gaffelbaard | 02-09-20 | 14:55

Loving it!

TDS is slechts een uiting van een zwak zenuwgestel, de trigger als het ware.

Solar666 | 02-09-20 | 16:33

Ik geniet er ondertussen van hoe de trollen weer los gaan. Alles, letterlijk ALLES met gestrekt been op de man.
Trump speelt het spelletje slim: hij grijpt niet in, omdat
a) de gouverneurs en burgemeesters verantwoordelijk zijn en b) het enige dat fascistisch links wil bereiken is een krantenkop met "dictator Trump rolt met tanks door de straat".
In plaats daarvan, laat hij (oprecht of niet) zien dat
a) hij opkomt voor de slachtoffers en b) extreem links/fascisme/racisme/marxisme een PUINHOOP van de maatschappij maakt.
BAM! in your face, Democrats! (die zichzelf nu weeral aan het opvreten zijn)

En voor de trollen die nu 3,2,1, komen met "jamaar Trump liegt, bla bla bla": laat maar zitten. We kennen het dogmatische riedeltje ondertussen wel: volkomen inhoudsloos en gebaseerd op niets anders dan pure haat. Trump krijgt nog 4 jaar. De Democraten hebben het WEER verprutst, dit keer ten koste van mensenlevens. EAT IT.

Gladiator Fap | 02-09-20 | 13:25 | 3

Dankje voor deze verfrissende post.

miereneuker | 02-09-20 | 13:28

Ik denk niet dat die trollen nog komen. De andere reaguurders hebben ze weggejaagd. Beste_Landgenoten is denk ik de enige linkse trump-trol die er over is.
En nu je het zegt, ik mis die trollen wel een beetje. Ik kon af en toe heerlijk lachen om die tegels van ze.

gaffelbaard | 02-09-20 | 15:00

@gaffelbaard | 02-09-20 | 15:00: We hebben een paar goeie huistrollen en ik zie ze ook graag. Ze houden de boel levendig en scherp. Some echter, vind ik het verontrustend om te gadeslaan hoe totaal geïndoctrineerd bepaalde mensen zijn, helemaal niet meer instaat een debat te voeren. Zij zullen dat ook wel van mij denken, dat recht hebben ze. Ik weet alleen dat ik haat wat ze zeggen en zij betrekken hun haat op wie ik ben. Dit cruciale verschil gaat er bij de linkse fascisten gewoon niet in.

Gladiator Fap | 02-09-20 | 15:37

We hebben Trump's interne probleempeiling in handen en het verklaart waarom Biden uit de kelder is

We hebben Trump's interne probleempeiling in handen: banen, economie en COVID krijgen prioriteit boven raciale kwesties en wet en orde

The Daily Caller heeft een opiniepeiling ontvangen in opdracht van America First Priorities (AFP), een non-profitorganisatie die zich aansluit bij de herverkiezing van president Donald Trump, waaruit blijkt dat kiezers waarschijnlijk nog steeds aanzienlijk meer geven om banen en de economie dan om enig ander probleem dat naar de 2020 komt verkiezing.

Twintig procent van alle respondenten noemde "Jobs / The Economy" als hun belangrijkste probleem, terwijl 16 procent hetzelfde zei over "Fighting COVID-19." Met name noemden slechts 3 en 4 procent respectievelijk "Handhaving van de wet en orde" en "Stop raciale onrechtvaardigheid" als de belangrijkste verkiezingskwestie. 61 procent antwoordde niet, had geen voorkeur, of noemde een probleem buiten de 8 vermelde enquête-opties als hun belangrijkste probleem.De ideologische ineenstorting toonde aan dat de keuzes van de onafhankelijken meer overeenkwamen met die van Republikeinen dan met Democraten.

dailycaller.com/2020/09/01/donald-tru...

Swieberj | 02-09-20 | 13:23

"Black conservatism is the new punk rock" ...... haha geniaal

GeneralDirector | 02-09-20 | 13:14

Op mobiel weer geen reet te zien.... fix dat eens een x ja!

TonyMontana010 | 02-09-20 | 12:23 | 2

Same here! Filmpjes starten niet en links werken niet.

Kwelbeller | 02-09-20 | 13:17

Trump gaat een mega overwinning tegemoet dankzij deze uitgedokterde rellen die als een boomerang in de nek van de Dem's terugkeren, en zijn niet aflatende ruzie met de openlijk bevooroordeelde media in een wekelijkse muppetshow afgeserveerd worden door Kayleigh McEnany.

Eppo | 02-09-20 | 12:22
-weggejorist-
portuca | 02-09-20 | 12:18

De meerderheid van de zwarten moeten niets van het BLM geteisem hebben.
Laat staan de blanken. Dit wordt een nog veel grotere overwinning voor Trump dan de vorige keer.

dijkbewaker | 02-09-20 | 12:13 | 3

De vorige keer had Trump minder stemmen dan Killery .

elevator | 02-09-20 | 12:26

@elevator | 02-09-20 | 12:26: Hij heeft gewoon beter campagne gevoerd en daardoor verdiend gewonnen. Als het andersom geweest was en Killary had zo gewonnen was het prima geweest.

Gladiator Fap | 02-09-20 | 13:07

Ok, dit keer dus de electoral én popular vote.

Haatejaculaat | 02-09-20 | 13:10

Het is heel goed dat van origine donkere afkomst tegenstanders van de BLM beweging en Antifa zich nu flink laten horen wat zij vinden van de relschoppers en plunderaars en bedreigers. Heel erg jammer dat dit soort geluiden niet bij CNN zijn te beluisteren (niet dat je het ook verwacht). Hoop dat ze sterk worden verspreid op social media. Trotse Amerikanen die niet pikken dat er wordt vernietigd, in brand gestoken en geplunderd. Dat geluid moet nog veel sterker. Trots op mannen in dat filmpje.

Jan, Leiden | 02-09-20 | 12:10 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Trump ging er ook heen omdat de media de verwoestingen in Kenosha censureert. Door langs de verwoestingen te lopen moesten de media het wel filmen. Oo dat niveau wordt het spelletje gespeeld daar ondertussen.

johndeer | 02-09-20 | 12:06 | 15

@stookolie | 02-09-20 | 13:38:
Dat is een far cry van het verdedigen van vernielingen. Een totaal uit zijn verband gerukt citaatje van Chris Cuomo. De demonstraties zijn het probleem niet, merkt hij terecht op. Hij heeft geen goed woord voor de vernielingen en de plunderingen.

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 13:42

@obominotie | 02-09-20 | 13:36:

Ook een mooie zin van CNN; "waar staat geschreven dat protesten vreedzaam moeten zijn".

En CNN maar doen alsof ze het vallen van doden tijdens rassenrellen bijna net zo tragisch vinden als eerlijke verkiezingen. Als dat echt zo zou zijn dan hadden ze hun onjuiste en polariserende berichtgeving allang 180 graden omgegooid.

Dandruff | 02-09-20 | 13:43
-weggejorist-
stookolie | 02-09-20 | 13:52
▼ 12 antwoorden verborgen

Trump-goedkeuring stijgt onder zwarte, Spaanse kiezers te midden van conventie

De steun van president Trump onder zwarte kiezers steeg met 9 procentpunten tijdens de Republikeinse Nationale Conventie, zo blijkt uit een nieuwe peiling van Hill-HarrisX.

Vierentwintig procent van de geregistreerde zwarte kiezers in de enquête van 22-25 augustus, die de eerste twee dagen van de conventie omvatte, zei dat ze het werk van Trump als president goedkeuren, terwijl 76 procent zei dat ze het afkeuren.

Dat is 9 punten hoger dan bij de vorige enquête van 8-11 augustus, waar de president 15 procent steun ontving onder deze groep.

Uit de enquête bleek dat de steun onder Latijns-Amerikaanse kiezers ook met 2 procentpunten groeide, van 30 procent in de laatste peiling tot 32 procent in deze meest recente enquête.

thehill.com/hilltv/what-americas-thin...

Swieberj | 02-09-20 | 11:59 | 5

Pardon? Nogal wat insinuaties van uw kant. Ik sprak geen afkeer uit. Slechts waardering voor de volhardendheid waarmee bovenstaande poster onder ieder topic hele lijsten van makkelijk te vinden feiten plempt. Vooral dat het ook altijd uitsluitend van de betrouwbare media is.

Beetje vreemde reactie van u.

ZureKoek | 02-09-20 | 12:14
-weggejorist-
Guzza | 02-09-20 | 15:58
▼ 2 antwoorden verborgen

Wie zorgt er nu voor Verdeeldheid, diegenen die alle Federale hulp afwijzen en zijn bezoeken onwenselijk vinden of Trump ?

sprietatoom | 02-09-20 | 11:52 | 4

@JB86 | 02-09-20 | 12:03:
Volgens de dochter van Reagan zou hij gewalgd hebben van Donald Trump.
https://www.insider.com/patti-davis-trump-washington-post-op-ed-2019-12

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 12:15

@Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 12:15: ik kan altijd zo weinig met dat soort uitspraken, vind het ook niet zo interessant. Het zou best kunnen dat Reagan geen fan zou zijn. De aanpak zoals Reagan die schetst verschilt natuurlijk ook enorm met die van Trump. Persoonlijk denk ik dat die van Reagan wat slimmer is: uitgestoken hand, bereid te helpen. Maar degene die knel zit moet die uitgestoken hand dan wel aanpakken (en zich nederig opstellen) volgens mij ben je dan pas echt een winnaar. Trump klapt nu gewoon her en daar ergens bovenop. Vergeet niet dat er ook genoeg Amerikanen zijn die hun staataregering voldoende vinden en geen bemoeienis uit washington willen.

JB86 | 02-09-20 | 12:33

@JB86 | 02-09-20 | 12:33: komt er nog bij dat zijn willekeurige spierballen aanpak wat despotisch overkomt. Wat de gillende linkse media weer in de kaart speelt: zie je wel hij is een dictator. Dat is zonde, doet weer afbreuk. Persoonlijk zouden we nu veel hebben aan een intelligente conservatieve leider die op een slimme en rustige manier korte metten maakt met die hysterische BLM en antifa onzin. Door er keihard op te klappen krijgen zij alleen maar meer sympathiebetuigingen.

JB86 | 02-09-20 | 12:41
▼ 1 antwoord verborgen

"Al maanden worden Amerikaanse steden gesloopt. BLM en Antifa tekenen voor rellen, brandstichting, plundering en fysiek geweld. Daarom vindt er een grote uittocht van burgers plaats voor wie de maat vol is. Onbekwaam bestuur en het niet handhaven van de wet om politiek-ideologische redenen veroorzaken een ongekende leegloop. Welke Amerikaan kan deze destructie, ondersteund door de Democraten, waarderen?"

opiniez.com/2020/09/01/blm-en-antifa-...

Swieberj | 02-09-20 | 11:51

muscatinejournal.com/news/national/st...
451: Unavailable due to legal reasons

We recognize you are attempting to access this website from a country belonging to the European Economic Area (EEA) including the EU.

www.tribpub.com/gdpr/nydailynews.com/...

Unfortunately, our website is currently unavailable in most European countries.

----------------------

Wonderlijk dat amerikaanse sites in Europa opeens niet meer te zien zijn.
Dat ben ik nog niet tegen gekomen de laatste 20 jaar.

VanderGeelen-Coppens | 02-09-20 | 11:45 | 4

@VanderGeelen-Coppens | 02-09-20 | 11:45 |
Gefeliciteerd, u maakt nu kennis met de EU censuur.

Sjefke7807 | 02-09-20 | 12:57

Merk ik al maanden. Vrijwel alle lokale nieuwszenders, lokale en regionale kranten in de VS worden geblokkeerd. Is wel te omzeilen via VPN, maar het is wel krankzinnig. Stel je woont in Europa als Amerikaan, en je wilt gewoon op de hoogte blijven van het lokale en regionale nieuws van thuis, is dat bijna ondoenlijk.

Stormageddon | 02-09-20 | 13:29

Dat filmpje uit Baltimore. Lijkt meer op Kinshasa dan op een Amerikaanse stad.

5611 | 02-09-20 | 14:07
▼ 1 antwoord verborgen

Wat een geweldige kerel is het toch gewoon in de frontlinie. De democraten hebben de USA naar een dieptepunt gebracht wat een zooitje is dat. Het is nog een lager gewelddadig zooitje dan voetbal hooligans die na een verloren wedstrijd de boel gaan vernielen.

dik van alster2409 | 02-09-20 | 11:43

Er zijn signalen dat Trump weleens de grootste overwinning ooit zou kunnen halen, groter nog dan Reagan, maar de media in NL zet in de kop dat hij 'ongewild' is omdat de larpende rebellerende Democrat burgermeester hem niet wil ontvangen, alsof het binnen de politiek zo bijzonder is dat je tegenstander niet echt met je door een door kan. Duh. Zelfs zijn federale hulp wezen ze af. Ze wilden afgebrande gebouwen om zo een plaatje van een 'Trump-Amerika' via media de ether in te kunnen zenden. Het is zo duidelijk via internet te herleiden en het feit dat de Nederlandse media nog steeds doet alsof hun neus bloedt, zels de 'rechtsten', geeft mij te denken. Ik vind dat de naam 'Nieuws' tegenwoordig aangepast zou moeten worden naar 'Opinie & wat Cijfertjes'.

Caesar.is.Keizer | 02-09-20 | 11:40 | 4

Ik vermoed het ook, kan het alleen niet vinden. Heb je een linkje? Het schijnt zelfs dat hij misschien wel 95% van de stemmem gaat krijgen.

ZureKoek | 02-09-20 | 11:51

De nieuwszenders lijken helaas steeds minder in staat te objectiveren. CNN en FOX lijken zich in verschillende universums te bevinden als je naar hun berichtgeving kijkt.

Rennieflox | 02-09-20 | 12:31

Nederlandse media zijn totaal verblind door BLM, racisme, antifa en diversiteit. Ze hebben totaal niet door dat Joe Sixpack in de suburbs en op het platteland gruwt van deze beelden en door de Dems in de armen van Trump gedreven worden.

5611 | 02-09-20 | 14:11
▼ 1 antwoord verborgen

Z'n corset zit weer strak zo te zien op die foto's. Kan die dat niet beter uitdoen, op die leeftijd is obesitas toch niets om je voor te schamen. Gewoon een welvaartsbuikje. Nu lijkt het alsof ie een vlaggenstok in z'n reet heeft.

ZureKoek | 02-09-20 | 11:21 | 2

De mogelijkheid van ern veiligheidsvest ontgaat u totaal?

Stijlicoon | 02-09-20 | 12:58

Hij durft daar te lopen,ik heb onze elastieken Premier Rutte nog niet zien doen in de Schilderswijk en Kanalen eiland,de lafaard.

De Profundus | 02-09-20 | 14:37

Misverstandje in de MSM Nederlanders mogen niet stemmen in U.S.A.
Problemen in eigen land benoemen zet de verkeerde partijen op de kaart dus.

Pensionista | 02-09-20 | 11:19 | 1

Media hier snapt niet dat het MAGA is in plaats van MEGA (Europe).

Pimp my Voortuin | 02-09-20 | 11:44

Die zwarte man met dat hoedje, rechtsonder in het scherm van de tweet...
Die zegt dus: Wanneer een blanke een zwarte vermoordt... dat is één procent van de gevallen!
Als je ons echt wilt helpen, richt je dan op die andere 99 procent!

Papa Jones | 02-09-20 | 11:18 | 1

Foei, die zwarte man is natuurlijk lid van de KKK.

*NPO-modus*

Dandruff | 02-09-20 | 11:32

Waar zijn de beelden waar de burgemeester of de gouverneur de slachtoffers bezoeken?

VanderGeelen-Coppens | 02-09-20 | 11:16

Die beelden zijn van een maandje geleden.

Mr.Crowley | 02-09-20 | 11:36

juli.

Naall | 02-09-20 | 11:47

Een teringzooi maken van het land dat je bestuurd, alles en iedereen er de schuld van geven en vervolgens optreden als redder. MAGA-petje af hoor!

E2 | 02-09-20 | 11:08 | 7

Tja, als je van geen orderhandhavers mag sturen moet je natuurlijk ook niet zeiken.

Pimp my Voortuin | 02-09-20 | 11:45

U kunt uw nick beter in S5 veranderen.

DeRechteRug | 02-09-20 | 15:18
▼ 4 antwoorden verborgen

Alle details weet ik niet maar het zou een ongekende blunder zijn indien Trump NIET naar Kenosha was geweest. Daarmee zou het signaal gegeven zijn dat het gezag van President of The USA daar niet erkend wordt. Dat lijkt mij een gevaarlijk precedent. Geen enkele president die zich bewust is van gezagsverhoudingen zou dat moeten accepteren.
De gouverneur en burgemeester die Trump vroegen om weg te blijven zijn in dit geval de provocateurs. Zij wisten dondersgoed dat hun verzoek nooit ingewilligd zou worden.

Amsterdamsko | 02-09-20 | 11:07 | 3

Precies

Papa Jones | 02-09-20 | 11:08

Mooie analyse. So true.

GWBA | 02-09-20 | 11:47

Leest iedereen dit even?

OuweOuweLekkerMauwe | 02-09-20 | 11:51

Toch frappant dat een hoop reaguurders zeggen dat Trump herkozen moet worden om hier een einde aan te maken maar wie is er nu president dan?

Capt. Iglo | 02-09-20 | 11:04 | 9

Halsema. Immer. Altijd. Zonder enige discussie Halsema. Maakt niet uit wat. Haar schuld. Ander voorbeeld graag. Schuim staat al weer op mijn poezelig mondje. Alleen de naam al is genoeg. Schuldig.

Lorejas | 02-09-20 | 11:29

Je kunt je afvragen wat er gebeurt als hij herkozen wordt.
Vreemd genoeg kijken al die reaguurders niet verder dan de verkiezingen.

Mr.Crowley | 02-09-20 | 11:39
▼ 6 antwoorden verborgen


Trump liegt alles aan elkaar en heeft een gruwelijke hekel aan zijn eigen stemmers. Het hele Amerikaanse politieke systeem is door en door verrot, daarnaast is het individualisme er compleet doorgeslagen. Ik voorspel een burgeroorlog binnen een jaar.

Neerio | 02-09-20 | 11:01 | 6

@halfvolle glas | 02-09-20 | 11:05:
Wort verteld in de msm..

Jemaintiendrai | 02-09-20 | 11:30
-weggejorist-
Jemaintiendrai | 02-09-20 | 11:31

Zo, jij hebt goed geluisterd naar de NOS-voorlichter zeg. Kijk je aansluitend ook altijd nog drie kwartier naar de Trump-grapjes van Jinek? Of is die al weg?

obominotie | 02-09-20 | 13:40
▼ 3 antwoorden verborgen

Niemand wil hem, maar Trump gaat toch schrijft de Telegraaf.
Niemand??
die niemand blijken de burgemeester en de gouverneur te zijn.
Volgens mij zijn dat slechts 2 personen.
Het blijft me verbazen hoe negatief de gelijkgeschakelde media over Trump schrijven. Hebben ze dan zelf niet door dat onderhand iedereen daar doorheen prikt.

dijkbewaker | 02-09-20 | 10:57 | 1

Maandag en Dinsdag zowel op RTL Z, RTL7 en RTLnieuws de headline dat de burgemeester van Portland trump beschuldigd van haatzaaien.
Toch een rare journalistieke keuze dat 1 tweet van een burgemeester die zijn stad zelf al 100 dagen niet meer onder controle heeft 48 uur lang op al je kanalen een headline moet zijn.
Je zou bijna denken dat er iets achter zit....

Fele | 02-09-20 | 11:17

Laatste filmpje is spot on.

Schepvogel | 02-09-20 | 10:57
-weggejorist-
Lagging | 02-09-20 | 10:54 | 13
▼ 13 antwoorden verborgen

In Nederland kunnen we dat toch beter, law and order handhaven

Rest In Privacy | 02-09-20 | 10:51

"Rode does not own Rode’s Camera Shop. However, he does own the property"

Hebben de spindoctors toch handig gedaan, niet?

Rest In Privacy | 02-09-20 | 11:07

Kaleigh McEnany, wist te vertellen dat er 15 miles lang, mensen langs de straat stonden om Trump te verwelkomen. 3 november wordt niet eens een verkiezing. De enige uitweg die de libtards nog hebben, is frauderen met stemmen per post.

netniet | 02-09-20 | 10:47

Trump moet het de komende verkiezingen tegen een stel idioten opnemen.
De uitslag is nu al bekend.

Datgingniegoed | 02-09-20 | 10:45

Het BLANK hatende volk wordt met de dag irritanter, laat staan de generatie die door slinks naar de kloten is geholpen.

Ik heb weer iets geleerd, de afkorting POC. Tot vanochtend was deze nog niet aan mijn netvlies voorbij gekomen. Laat Ik dit even verklaren, voor hen die net als Ik tot vanochtend nog onwetende waren op dit punt. POC betekend People Of Color. Nu komen de vraagtekens, onderstaand artikel trok mijn aandacht vanwege de nieuwste imbeciliteit, blanken met honden zijn racistisch, het wordt nog gekker. Een links verdwaalde nestvervuilster beweert op Twitter dat Blanken met honden diep van binnen de gekoesterde wens hebben, en het gemis aan slaven.

Zou de Wuhan COVID-19 vaccinatie hun debiele hersentjes kunnen resetten?

www.renegadetribune.com/filthy-white-s...

RickRD | 02-09-20 | 10:40 | 8

Toch mooi dat bv. latino's dan nog steeds niet genoeg "kleur" hebben om niet als vijandig blank te kunnen worden weggezet.

RichardBandler | 02-09-20 | 12:07

@RichardBandler | 02-09-20 | 12:07:
POC als ze mee doen aan je rellen, 'White' als ze het niet met je eens zijn.
Heerlijk simpel, zo'n wereldbeeld.

Rest In Privacy | 02-09-20 | 12:12
▼ 5 antwoorden verborgen

Hier een wreed inkijkje uit de 1e hand van de vernietiging en verwoesting van Amerikaanse steden, middenstand en de middenklasse door BLM/Antifa met de steun van de media en de Democrats. Een miljoen mensen hebben New York al verlaten: https://opiniez.com/2020/09/01/blm-en-antifa-vernietigen-amerikaanse-steden/almavh/

Piet Karbiet | 02-09-20 | 10:39 | 1

Een miljoen zou 1 op de 8 New Yorkers zijn, lijkt me wat veel.

5611 | 02-09-20 | 14:22

Als ik ‘BLM’ tik krijg ik automatisch een emoticon te zien met dat irritante vuistje. Bij ‘nazi’ krijg ik geen hakenkruis te zien, dat klopt natuurlijk niet.

BozePaarseMan | 02-09-20 | 10:36 | 3

Maga pet ?

Ikbenhet6 | 02-09-20 | 10:42

Je moet dat vuistje ook niet vergelijken met het haken kruis,
De geheven rechterarm van de nazi’s kun je daarentegen uitstekend gebruiken.

WachTMeesteR | 02-09-20 | 11:09

Net weer een rondje YouTube kanalen gedaan. En dan niet de MSM kanalen.

Met verbazing en vol onbegrip de enorme ellende in de VS aanschouwd.

De blinde intense haat en het uitdagende, zuigende en volop intimiderende onverdraagzame gedrag van de BLM en ANTIFA aanhangers staat inmiddels volkomen gelijk aan het gedrag van alles en iedereen waar ze zeggen zo hard tegen te strijden.

Dit soort antifascisten en WOKE deugmensen zijn in alle opzichten in recordtijd de grootste fascisten ooit geworden.

En dit is nog maar het begin.

Dr.Mabuse | 02-09-20 | 10:33 | 8

Ik heb net ook ff youtube rondje gedaan en ingetiept; Trump is stom. Het bevestigde mijn wereldbeeld volledig. Ik ben blij dat media als youtube en facebook mij eindelijl de waarheid laten zien. Niet langer word ik misleid door de MSM die allemaal dingen roepen die dus helemaal niet passen in mijn denkbeeld.

ZureKoek | 02-09-20 | 11:25

@ZureKoek | 02-09-20 | 11:25:

Kun je wel de zure koek uithangen.

Feit is gewoon dat veel zwarte Amerikanen helemaal geen voorstanders van dodelijke criminaliteit en genocidaal raciaal geweld zijn. Dat BLM is maar een heel klein groepje activisten dat door de "democraten" wordtbetaald.
Op de msm is dat niet of nauwelijks terug te zien, op internet wel.

Dandruff | 02-09-20 | 12:42

Ik ben benieuwd naar het aantal antifaatjes dat door Evergreen is opgeleidt.

Masteryu | 02-09-20 | 12:55
▼ 5 antwoorden verborgen

Uit protest heb ik de haren op mijn (beneden) afgeschoren.
Het lijkt te veel op het hoofdhaar van BLM

bas ooms53686289 | 02-09-20 | 10:31 | 1

Anders laat je ook nog even het topje besnijden. Dan kun je met je kale Duitse helm zo bij de neonazis aansluiten

Zegtnietzoveel | 02-09-20 | 10:44

Ik ga ook een MAGA petje kopen, wel van de Ali Chinezen zo ben ik ook wel weer.

Miezerig | 02-09-20 | 10:27 | 1

Lolz om te lachen..

donkieshot | 02-09-20 | 10:30

Volgens de NOS was het bezoek onverstandig en gevaarlijk. Wat fijn die duiding en dat je zo zelf niet meer hoeft na te denken.

Piet Karbiet | 02-09-20 | 10:24 | 5

Trump ziet een uitgelezen kans om zijn fanbase te bespelen met dit bezoek.

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 10:32

De NOS is net de EU, betalen en verder je mond houden.

Acidstain | 02-09-20 | 10:34

Het NOS staats-journaal kijken is ook onverstandig en gevaarlijk.

Tronald_dump | 02-09-20 | 10:54
▼ 2 antwoorden verborgen

De politie schiet vaker criminele mannen dood dan criminele vrouwen. Feit.
Volgens BLM, antifa, isis, kozp en andere racistische terreurorganisaties bewijst dit dat alle agenten moorddadige feministen zijn die zoveel mogelijk mannen willen doodschieten. Ook alle mannelijke agenten zijn volgens links uit op het doden van zoveel mogelijk mannen.

Naar linkse maatstaven klinkt dit niet extreem debiel.
Er zijn echter nog hele werelden van verschil tussen "niet extreem debiel" en "redelijk overdacht".

Bovendien is dit linkse dogma naast totaal achterlijk ook extreem hypocriet. Links zegt altijd dat overvallers, verkrachters en moordenaars recht hebben op een eerlijk proces. Terecht, overigens. Maar waarom is links tegen een eerlijke procesgang bij politiegeweld?
Er wordt geen onderzoek afgewacht, geen proces afgewacht.
Als één agent zichzelf verdedigt zijn alle agenten racisten, en mag de stad worden platgebrand.

Laten we dat linkse principe eens doortrekken naar een ander beroep.
- een oudere patiënt overlijdt in het bijzijn van een verpleegster;
- dus is zij een geriatrisch massamoordenaar;
- dus is iedereen met een medisch beroep een geriatrisch massamoordenaar;
- dus mag de stad worden platgebrand.

Zelfs binnen de linkse kerk moeten vele tientallen mensen snappen wat er niet klopt aan die redenering. Niet alleen juridisch gezien, maar vooral qua basale logica.

Dandruff | 02-09-20 | 10:22 | 17

@kapoerewiet | 02-09-20 | 11:41:
Dom steekt dom een veer in de reedttt. Prachtig om te zien. Echt Dandruff je mag blij zijn dat er een niche op internet is die jouw geleuter waardeert, je zal er ongetwijfeld iets uithalen, maar in de normale wereld, de echte wereld zeg maar, worden je nonsens niet gepruimd. Dat garandeer ik je. Besef dat de reaguurders-sectie van GS vooral bevolkt wordt door ver naar rechts afwijkende betogen, niet noodzakelijkerwijs van wijsheid en inzicht doortrokken.

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 13:04

@Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 13:04:

Er komen weer een hoop ongefundeerde etiketjes voorbij in je reactie.
Het aantal feiten, cijfers, voorbeelden en argumenten in je verhaal is echter zoals vanouds precies 0.
Dat zijn er dus net zo veel als in 2019.
Benieuwd of het je in 2020 wel lukt.

Dandruff | 02-09-20 | 13:24
▼ 14 antwoorden verborgen

Attack, attack and when in doubt attack again! (Patton)

Schriever | 02-09-20 | 10:18 | 4

Patton geloofde niet in shell-shock trauma.

Acidstain | 02-09-20 | 10:38

@Acidstain | 02-09-20 | 10:38:
De Duitse generaals konden hun geluk niet op toen zij vernamen dat Patton op non-actief was gezet nadat hij een GI met shell-shock had geslagen wegens aanstellerij. Zij vonden dit onvoorstelbaar, dat de beste generaal van de VS op die manier de kans werd ontnomen om zijn nuttige werk te doen.

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 10:41
▼ 1 antwoord verborgen

Trump doet wat hij moet doen. Hij is de president. Het is zijn baan.
Dat het hem op kritiek kont te staan, doet er eigenlijk niet toe. Wat hij ook doet, kritiek zal er altijd zijn. Gaat hij niet, dan zullen de media hem daar keihard op aanvallen. Ze zullen blijven schreeuwen dat het hem niet interesseert, dat hij niet het lef heeft te gaan, dat hij zelf ook wel weet dat hij dit allemaal zelf veroorzaakt heeft en dat Biden tenminste wel het fatsoen heeft te gaan (want dat zou onmiddellijk gebeuren als Trump niet zou gaan).
Als Trump wel gaat, dan krijgt hij het verwijt dat hij een opportunist is, dat het hem alleen om de stemmen gaat, dat hij de situatie politiseert, dat hij daar niet gewenst is door de plaatselijke autoriteiten en dat hij het gore lef heeft om geen mondmasker te dragen.
Trump weet dit. En dus is de keuze voor hem eenvoudig. Hij gaat. Dan krijgt hij de kritiek die hij sowieso krijgt, maar heeft het verder geen negatieve effecten voor hem en zijn campagne. Gaat hij niet, dan is er behalve kritiek ook schade.

Stijlicoon | 02-09-20 | 10:15 | 7

Ik deel enkel een observatie kuif.

donkieshot | 02-09-20 | 10:36
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik heb Trump nu al een stuk of drie maal commentaar horen leveren op al die rellen en ik vond hem in al die gevallen de redelijkheid zelve. Het enige waarin hij uitschiet is het zwartmaken van Biden. Het is natuurlijk onwaarschijnlijk dat als Biden president wordt, alle overige steden van Amerika het voorbeeld van Portland zullen volgen. Desondanks: als je gesteld bent op Law And Order (ik ben dat wel) voel je je door Trump een stuk meer gesteund dan door die nogal halfslachtige Biden.

JvanDeventer | 02-09-20 | 10:14 | 4

@DrumPiet | 02-09-20 | 10:28:
Nee, maar ik voel me, in een land dat vergeven is van de grote en kleine Halsema's zeker gesteund wanneer de president van een belangrijk land de dingen bij de naam noemt.

JvanDeventer | 02-09-20 | 10:34

Het probleem gaat met Biden niet weg, alleen zien de democraten dit niet. Onder Obama waren er nooit zoveel moorden op donkere personen door agenten. Alleen toen hoorde je er niemand over. Daarbij, BLM etc vinden Biden veel te rechts. Die willen een communistische staat.

GodfrietvanAviko | 02-09-20 | 10:34

@GodfrietvanAviko | 02-09-20 | 10:34:
Willen ze communisme, dan zullen ze de oligarchen/plutocraten moeten gaan onteigenen. Die beschikken echter over de wil en de middelen om dat te voorkomen. BLM en de "democraten" zijn in werkelijkheid de loopjongens van "The Iron Heel"[*], die een geheel andere maatschappelijke orde voor ogen hebben.

[*] Lezen: www.gutenberg.org/files/1164/1164-h/1...

kindapaas | 02-09-20 | 11:35
▼ 1 antwoord verborgen

"Ook herhaalde Trump dat de 17-jarige schutter Kyle Rittenhouse die twee activisten doodde en eentje zwaar verwondde, waarschijnlijk uit zelfverdediging handelde en mogelijk zelfs gedood zou zijn als hij niet van zich af schoot."

Ontegenzeglijk waar. Als je geisoleerd kijkt vanaf het moment dat Kyle eenmaal in de problemen was gekomen, wel ja. De vraag die niet wordt gesteld is of het een verstandige zaak is, als 17-jarige politie-jugend (ik noem het maar even zo) jongens met een serieus geweer in staat worden gesteld om "de orde te handhaven". Iets waar ze veel te jong voor zijn, niet voor zijn opgeleid en te onervaren zijn. Zoiets leidt tot ongelukken.

Dat er een burgerwacht is of was, waarin volwassen kerels worden opgeroepen op verzoek van de sherrif of burgemeester, dat is een andere zaak. Maar de te jonge Kyle had daar niet moeten zijn, na de avondklok, illegaal bewapend (op zijn 17e).

Dan nog het opvallende feit, dat Kyle, nadat hij drie mensen had beschoten, waarvan twee gedood, gewoon naar de politie toe kon lopen, met zijn geweer omgehangen, terwijl die politie op geen enkele manier vermoedde dat Kyle de "dader" was. Was Kyle een zwarte jongen geweest met een geweer omgehangen, afkomstig van een gemelde schietpartij, dan was die confrontatie waarschijnlijk heel anders afgelopen. Is dat dan racisme? Wie zal het zeggen.

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 10:12 | 26

@Dandruff | 02-09-20 | 12:53:
Wat een gelul weer, maar oke je VRAAGT erom:

1. Kyle had NIET het recht daar te zijn. Avondklok en illegaal bewapend, hij was 17, je moet 18 zijn.
2. Jij bepaalt niet wat goed is en wat kwaad.
3. Ik zeg NERGENS dat moord vergelijkbaar is met een afwijkend mening. Dat verzin je dus. Alweer.
4. Ik verdedig NERGENS personen die Amerika in een warzone veranderen. Ook dat verzin je.
5. Het IS geen oorlogsgebied, dus nee, dat er doden vallen is onnodig.

Wederom leg je me van alles voor de voeten dat ik nergens beweer, uitsluitend omdat je mij in de hoek wil hebben van een extreem-linkse dogmaticus, wat ik zeker niet ben. Maar als je zou kunnen lezen, dan weet je dat ik *alleen* kritiek geef op de wijze waarop Kyle Rittenhouse a priori al door YouTubers wordt vrijgesproken door "self defense" te claimen, zonder de context van de aanloop naar zijn aanwezigheid en rol daar, op dat tijdstip en op die plaats. De rechter zal daar dan ook een groot deel van zijn oordeel op vestigen.

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 13:13

@Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 13:13:

1. Kyle werkte daar.
2. Nee, maar rassenrellen organiseren is sowieso fout.
3. Jij vergeleek zelfverdediging en executie om een petje 1 op 1.
4. jij verdedigt stelselmatig de partij die dit geweld organiseert.
5. Sommige steden zijn dus wel oorlogsgebied, omdat jouw partij de politie verbiedt in te grijpen. Het is onredelijk van mensen te verwachten dat ze zich laten beroven, brandschatten, aftuigen en vermoorden, alleen omdat Bidens partij dacht daar mee te scoren.

En wat weet jij nou van een eerlijke rechtsgang. Jij bent degene die hier suggereert dat we geen proces nodig hebben om de politie racistisch te noemen, en individuele agenten moordenaars. Allemaal zonder onderzoek, zonder proces.
En dat is, zoals ik steeds aantoon, niet kenmerkend voor jou maar voor de hele linkse kerk. Jij kunt geen 3 voorbeelden noemen van linkse mensen die de BLM-leugens consequent en openlijk weerleggen.
Of wel?

Dandruff | 02-09-20 | 13:36

@Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 13:13: Nu probeer je de moordaanslag op Kyle te batatelliseren met louter een beroep op een leefdtijdstekort van een paar maanden. Wat als Kyle een paar maanden ouder was geweest? Zou het dan een totaal andere situatie geweest zijn?

obominotie | 02-09-20 | 13:48
▼ 23 antwoorden verborgen

Och wat heb je toch een hoop ongezond dikke mensen in die GS-heilstaat, zelfs St. Donald heeft daar niets aan kunnen veranderen, geen wonder dat corona daar zo hard toeslaat... Wat zou het een wereld van verschil maken als ze eens serieus zouden inzetten op gezónd eten en bewegen in Trumpland!

Zenzeo | 02-09-20 | 10:09 | 5

Ik hoorde gisteren dat in de VS de mortaliteit, gegeven het hoge aantal coronagevallen, eigenlijk nogal laag is. Dat komt misschien omdat ze stevig eten.

JvanDeventer | 02-09-20 | 10:27

Een beetje hartaanval verkort het leven geweldig. Zorg niet nodig. Thuis klussen en verkeersongelukken kosten meer.

donkieshot | 02-09-20 | 10:34

Hier een lijstje van obesitas per land:
Rang Land Obesitas - percentage volwassenen (%)
1 Nauru 61
2 Cook 55.9
3 Palau 55.3
4 Marshall Islands 52.9
5 Tuvalu 51.6
6 Niue 50
7 Tonga 48.2
8 Samoa 47.3
9 Kiribati 46
10 Micronesia, Federated States of 45.8
11 Koeweit 37.9
12 Verenigde Staten van Amerika 36.2
13 Jordanië 35.5
14 Saudi-Arabië 35.4
15 Qatar 35.1
16 Libië 32.5
17 Turkije 32.1
18 Libanon 32
19 Egypte 32
20 Verenigde Arabische Emiraten 31.7

Het zijn dus vooral de mensen op de eilanden in pacific die zo dik zijn. Ook arabieren lijken cultureel/genetisch zich dik te vreten. De VS lijken een beetje een uitzondering in de westerse wereld.

Tronald_dump | 02-09-20 | 11:02
▼ 2 antwoorden verborgen

Bye bye Biden.

Naall | 02-09-20 | 10:09

Als de Dems verkiezingen winnen in November, dan zal het niet lang duren voor de US aan zal sturen op een nieuw internationaal conflict - ditmaal een nieuwe 2e koude oorlog met als locatie Ukraine (en Polen die graag toegang geven tot US Army in onze eigen EU).
Het vooruitzicht op een oorlog in Europa (versneld wanneer Seniele Biden wordt weggeserveerd en Hillary weer naar voor wordt geschoven in duo met Harris) is angstaanjagend. Graag dus een nieuwe periode Trump - beste van twee slechte opties.

MaximusAurelius | 02-09-20 | 10:08 | 8

@Mr.Crowley | 02-09-20 | 10:19: provocatie van Tsjechen (uiteraard gebaseerd op historische link met communisme drama) met een logische reactie van China. Pure handelsdiscussie. Ik lees hier geen enkele persoonlijke dreiging in.

(P.s. mensen moeten niet vergeten dat Rusland geen USSR is - communisme is in Rusland allang verleden)

MaximusAurelius | 02-09-20 | 10:26

Voor Europa is het geo-politieke spel van Turkije omtrent gaswinning veel bedreigender

EG61 | 02-09-20 | 10:27

@EG61 | 02-09-20 | 10:27:
Op korte termijn wel.
Maar ik denk wel dat Erdogan zijn hand aan het overspelen is.
Bij Xi Ying ligt dat wel anders. Hij heeft nu al de beschikking over een wereld macht.

Mr.Crowley | 02-09-20 | 11:12
▼ 5 antwoorden verborgen

Heel verfrissende video bij Stigall. Deze mannen maken gehakt van de BLM shit. Rutte zou dit flimpje moeten zien voordat ie met de onderdrukte BLM ers in NL praat.

Zwizalletju | 02-09-20 | 10:07 | 3

Interesse in de realiteit is niet z'n sterkste kant.

donkieshot | 02-09-20 | 10:11

ja, dat geeft hoop. Ze begrijpen het precies. Als je conservatief bent, ben je pas echt een rebel tegenwoordig. Dat betekent staan voor verworvenheden, vrijheid, en eigen verantwoordelijkheid. En met name bij dat laatste gaat het bij alle linkse clubs van VVD tot Groenlinks/communisten altijd fout. Niemand is zielig. Dat is een rebels credo. En nou aan het werk, of niet zeuren.

Rest In Privacy | 02-09-20 | 10:27

Integenstelling tot Biden gaat Trump naar dat soort gebieden. Dat geeft hem meer stemmen, omdat hij voor het volk wil zorgen, het Amerikaans volk, maakt niet welk ras. Biden zou meer naar buiten moeten komen in plaats van een rassenoorlog aan te wakkeren.

Adriel | 02-09-20 | 10:03

"Tuurlijk zaten er wat feitelijke onjuistheden in zijn herhaaldelijke claim dat het geweld stopte zodra de National Guard arriveerde, maar dat is het mooie van postmodern conservatisme, dingen hoeven niet perse te kloppen om waar te zijn."
9%60%100% fake?

Itastijl | 02-09-20 | 10:02

Donald John Trump (New York, 14 juni 1946) is sinds 20 januari 2017 de 45e president van de Verenigde Staten en de Beste President ooit, die vast en zeker op Mount Rushmore gaat komen ooit. November, ik kan niet wachten, wat gaat dat weer goed voelen al die verbaasde linksche blikken en het ongeloof door hun linksche arrogantie. Zo en nu een paar uur onkruid uit mijn tuin halen, waar ik vroeger Onkruit bestreed bestrijdt ik nu onkruid in mijn tuin.

Theo-Pim-Riv | 02-09-20 | 10:02 | 1

Ik hoop ook dat hij op Rushmore uitgehouwen gaat worden. Puur om de extremistische vijand nog jarenlang uitzinnig van woede te maken.

obominotie | 02-09-20 | 13:52

“ maar dat is het mooie van postmodern conservatisme, dingen hoeven niet perse te kloppen om waar te zijn”

Niet alleen van het postmodern conservatisme maar van elke politieke storing. Kortom Fake news.

NanoTube | 02-09-20 | 09:59 | 3

Nee het is de spijker op zijn kop. En de essentie van Trumps presidentschap.

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 10:16

Waarschijnlijk bedoelde je stroming maar storing vind ik in dit geval ook een goede omschrijving. Deze claim van Trump zou bij fact check nog wel op 'grotendeels waar' uitkomen, niet helemaal fake dus.

Rennieflox | 02-09-20 | 10:21

De reacties hier gaan weer volgens de voorspelbare lijnen.Als je iets kritisch schrijft over Trump ben je een extreme socialist of een trol. Dat iemand op basis van zelfstandig nadenken tot een mening kan komen wordt niet gewaardeerd en begrepen.

oldandwise | 02-09-20 | 09:55 | 12

Net zoals u blijkbaar niet kan geloven dat iemand zelfstandig nadenkt en tot een andere conclusie komt? Zo zet u mensen weg die blijkbaar niet zo "zelfstandig" nadenken al u.

Soapytitrider | 02-09-20 | 11:51

Ik heb me in 't verleden wel eens kritisch uitgelaten over de ordinaire kanten van de gayparade bijvoorbeeld.
Aangeleerde reactie van de linksigen/progressieven onder ons: latent heaumeau!!
Volgens jullie (oldandwise, B_L o.a) eigen stramien zijn jullie dan latent racist.
En dat zijn jullie ook, 100%!

vic_typh | 02-09-20 | 12:17
▼ 9 antwoorden verborgen

Holy cow. 'Vreedzame protesten'.

Ik vraag me af waarom de Trumphaat hier zo groot is. Alsof hij jullie wat aangedaan heeft? Alsof die man in zijn eentje de gang in het hele land aanstuurt? Alsof we zeker weten dat het onder H. veel beter was afgelopen? Alsof het hier zo'n lichtend voorbeeld is? Alsof jullie allemaal nos kijken?

Rest In Privacy | 02-09-20 | 09:50 | 30

@* Il Principe * | 02-09-20 | 09:54: De EU is anti-Europa en slecht voor onze economie (dit jaar 29 miljard, komende jaren nog veel meer). Als je pro-Nederland bent, ben je automatisch anti-EU, en zul je tot op zekere hoogte sympathiseren met anderen die anti-EU zijn.

obominotie | 02-09-20 | 13:59

@obominotie | 02-09-20 | 13:59:
Als we niet vol voor Europa gaan, spreken we op termijn Russisch of Chinees. Waar gaat jouw voorkeur naar uit?

* Il Principe * | 02-09-20 | 14:55

@* Il Principe * | 02-09-20 | 14:55:
Europa; prima.
De huidige EU; nee.

Niet alsof de opzet van de huidige EU ook maar iets zal kunnen doen tegen Rusland of China. Pennenlikkers en zakkenvullers.

Rest In Privacy | 02-09-20 | 17:39
▼ 27 antwoorden verborgen

Wat verheug ik me op de Amerikaanse verkiezingsavond. Jankende snowflakes en MSM die helemaal hysterisch gaan. Ik vraag me wel af hoe ze ´Sleepy Joe´ wakker gaan houden? Stand-in?

First Contact | 02-09-20 | 09:45 | 12

@* Il Principe * | 02-09-20 | 10:09: weleens van sarcasme gehoord?

Rennieflox | 02-09-20 | 10:27

@* Il Principe * | 02-09-20 | 09:52:
'Trump een enorme nederlaag geleden..'
Is genoteerd De Vorst. En reken maar dat ik je er aan ga herinneren.

Roadblock | 02-09-20 | 12:05
▼ 9 antwoorden verborgen

4 jaar Trump en dan krijg je dit. Kan je nagaan hoe de VS eruit zien na 8 jaar deze POTUS als leider te hebben gehad.

Rest In Privacy | 02-09-20 | 09:44 | 13
-weggejorist-
Roadblock | 02-09-20 | 12:09

In elk geval een stuk beter dan het er na 8 jaar war-mongering, afschaffen politie, opstoken rassenrellen en totale anarchie door Clinton en Biden uitgezien zou hebben.

obominotie | 02-09-20 | 14:03
▼ 10 antwoorden verborgen

Trumps vorige binnenlandse trip was naar Louisiana, om de verwoestingen van orkaan Laura te bekijken en zo. Hier een video van zijn omgang met hulpverleners terwijl hij (vermoedelijk) dacht dat de camera's uitstonden:
www.youtube.com/watch?v=W__2X0Cac1E
Hoewel je vandaag de dag alles moet betwijfelen, zie je hier toch een andere man dan de incompetente lul zoals de meeste MSM hem afschilderen.

Organische evolutie | 02-09-20 | 09:40 | 5

@DrumPiet | 02-09-20 | 10:04: St PEtersburg of expat die het moederland niet kan laten de les te lezen met rechtser dan rechtspraat omdat ze het zelf zo goed doen.

AntiZanicz | 02-09-20 | 10:51
▼ 2 antwoorden verborgen

Erg dom van Trump om het op te nemen voor een opgefokte triggerhappy idioot van 17 die op straat, als een soort action hero, provocerend met een geweer loopt te zwaaien. Ik support Trump, maar dit vervult me met weerzin.

Motleycrew | 02-09-20 | 09:36 | 7

@Ronnie02 | 02-09-20 | 09:45:
Dat is het punt niet. Alle rechtse commeters op YouTube, met op de achtergrond een arsenaal aan wapens en Trump vlaggen en dat soort parafernalia, starten hun betoog op het moment dat Kyle al wordt achtervolgd door de horde boze relschoppers. Niemand die zich afvraagt wat een joch van 17 uit een andere stad daar in godsnaam doet buiten de avondklok en illegaal bewapend. Ites met "het beschermen van eigendommen". Ja natuurlijk. Een half uur rijden naar een andere stad om daar de held te gaan uithangen? Kyle was uit op sensatie en die kreeg hij.

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 10:54

@Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 10:54: Zwak, zoals al eerder opgemerkt. Dat hij mogelijk problemen opzoekt doet er niet zo veel toe. Kijk naar de neergeschoten criminelen waar nu zoveel ophef over wordt gemaakt. Die hebben het volgens jouw redenering er ook zelf naar gemaakt dat ze door de politie gezocht en neergeschoten zijn. Vervolgens staan in America steden in brand.
Trouwens, dat de sensatie die hij kreeg een strafbaar feit zou zijn wordt later bepaald in een rechtbank. Mogelijk een boete voor illegaal wapenbezit en illegaal zijn op een plek waar hij niet mocht zijn, als dat al in de aanklacht zou staan, en klaar is hij.

Peerkeoud | 02-09-20 | 11:36

@Peerkeoud | 02-09-20 | 11:36:
Daar verkijk je je op denk ik. Er zijn tywee doden gevallen, een gewonde. Dat Kyle daar was op een illegaal moment, bewapend en wel met een geweer dat hij niet mocht dragen, zal hem zeer zwaar worden aangerekend. Verzachtende omstandigheden zijn er wel, maar desondanks zal de aanklacht zwaar leunen op de eigenrichting, die ook in Amerika niet is toegestaan. De verdediging zal aansturen op self-defense en op het feit dat Kyle mogelijk was verzocht door de sherrif om als deputy te fungeren. Maar dat zal dan wel hard gemaakt moeten worden en dan nog botst dat met het verbod om als 17-jarige met een long gun de straat op te gaan.

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 13:20
▼ 4 antwoorden verborgen

Heeft onze staatsomroep de NOS het bezoek het al negatief kunnen duiden

Eddy67 | 02-09-20 | 09:35 | 7

@AntiZanicz | 02-09-20 | 09:43: Heb je het laatste filmpje hierboven wel gezien. De zwarten zijn best positief over Trump. Zo vrij als een vogeltje en kunnen en mogen alles bereiken wat ze er zelf van maken.

Peerkeoud | 02-09-20 | 11:30

@AntiZanicz | 02-09-20 | 09:43:
U bent de US? Ik lees wat andere berichten.
Maar ik merk uit uw reacties dat er toch wat anti-Trump bias doorheen sijpelt.
Of was dat nou bij MaarFeitelijk?
Die kent u toch ook wel?

Roadblock | 02-09-20 | 12:47

@AntiZanicz | 02-09-20 | 09:43: alleen dom volk komt met dit soort uitspraken. je bent niet een of andere tovenaar die de realiteit naar zich toe kan trekken.... de amerikaanse media is over het algemeen in handen van linkse trollen zoals jij. het amerikaanse volk zeker niet met als gevolg dat trump weer 4 jaar mag klootzakken... en dat is allemaal de schuld van linkse trollen... Hij hoeft alleen maar te wijzen.

azubneritan | 02-09-20 | 13:23
▼ 4 antwoorden verborgen

Als je je als gewapend met een geweer een paar uur naar een andere stad reist om daar soldaatje te spelen en te provoceren, handel je niet uit zelfverdediging. Dan ben je heel doelbewust op zoek gegaan naar gewapende en potentieel dodelijke confrontatie.

Japannert | 02-09-20 | 09:30 | 23

Als je op volwassen leeftijd nog naar NOS/CNN propaganda kijkt en dat ook nog gelooft, dan moet je gewoon je bek houden en opdonderen.

obominotie | 02-09-20 | 14:04

@Peerkeoud | 02-09-20 | 11:28: Jochie wordt aangeklaagd en veroordeeld. Men kan beter even wachten tot na 20 jan zodat pres Bonkers geen pardon meer kan geven.

AntiZanicz | 02-09-20 | 15:38
▼ 20 antwoorden verborgen

Misschien zou Trump die verkiezingen maar gewoon moeten winnen. Ik denk dat echt 99,9% van het volk nog niet een fractie doorheeft hoe groot de economische puinhoop is waar de VS zich nu in bevindt. De sociale shit die daar nog uit gaat komen is NIETS vergeleken met wat we nu zien. Dit is nog niet eens het begin.
De volgende president krijgt zo'n ongehoorde shitzooi als erfenis om op te ruimen en te herstellen dat daar maatregelen bij horen die ze daar nog nooit hebben gezien. Ik denk dat China niet binnen 20 jaar volledige wereld dominantie heeft,maar binnen 4 jaar. De EU zal een goede tweede zijn.

Epistulae_Morales | 02-09-20 | 09:29 | 3

Wanneer Trump de verkiezingen niet wint blijft deze verkiezingscampagne van de Democrats de genadeklap, op zeker.

Jan Passant mk2 | 02-09-20 | 09:31

Het komende presidentstermijn in Amerika zal een van de zwaarste uit de geschiedenis worden. Het Westen staat op omvallen.

OuweOuweLekkerMauwe | 02-09-20 | 09:41

Doemverhaaltje. Als er één land is dat snel uit allerlei ellende kan komen is het de USA wel. Zeer veerkrachtig en ongelofelijk rijk. Als het vaccin er eenmaal is, moet je eens zien wat er gebeurt.

Zwizalletju | 02-09-20 | 10:04

De 17 jarige Kyle Rittenhouse kwam met zijn geweer het bedrijf van vrienden beveiligen. Om te voorkomen dat de vreedzame betogers dat bedrijf ook plat zouden branden, zoals dat in Kenosha gebruikelijk werd. Omdat de 17 jarige ook doorleerde voor hulpverlener kwam hij tussen de vreedzame betogers om iemand te verbinden. Waarop de vreedzame betogers hun kans zagen hem te vermoorden. "Kill him" riepen zij, waarbij pistolen getrokken werden en minstens twee schoten richting 17 jarige gelost werden..
Hij moest rennen (en schieten) voor zijn leven.

De media maakten daar een "mass shooting" van, op onschuldig vreedzame betogers.
Dat komt omdat de media en journalisten ook vreedzame betogers zijn voor Joe Biden. Zij zijn solidair met het uitzendbedrijf Antifa dat zijn rent-a-fascist medewerkers te werk stelde in Kenosha.
Nieuwsgierig naar wie daar de facturen van betaalt, streng geheim gehouden door de media.

Jan Passant mk2 | 02-09-20 | 09:28 | 10

@Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 10:58: Maar goed, dat maakt het feit dat hij zich zelf verdedigde er niet veel anders op. Een boete voor het illegaal aanwezig zijn en het illegaal in bezit hebben van een wapen, ok. Maar hij mag zich zelf natuurlijk wel gewoon verdedigen als hij ernstig wordt bedreigd.

Peerkeoud | 02-09-20 | 11:26

@Peerkeoud | 02-09-20 | 11:26:
Dan nog: Jezelf bewapend en wel begeven in een dergelijke situatie met twee doden tot gevolg zal hem zwaar worden aangerekend, self defense of niet. En dat laatste is maar zeer de vraag. De eerste moord was op een ongewapende man, drie of vier schoten. Je mag je afvragen of daar "self-defense" een houdbare claim zal blijken.

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 13:28

Nader: het extreemlinkse volksgericht heeft gesproken. Er bestaat een filmpje dat het bewijs levert dat Kyle, als hulpverlener, een mevrouw helpt die gewond raakte aan haar voet door een geworpen steen. Vlak voordat de rent-a-fascist activisten deze kans aangrepen om hem te isoleren en aan te vallen. "Kill him", zoals ook op film staat. De Antifa-heren losten daarbij minstens twee schoten totdat Kyle er een in zijn bol raakte tijdens de worsteling om zijn geweer.

Iedereen die het filmpje retweet, of hoe dat heten mag bij de linkse techcompanies, krijgt een strike en wordt verwijderd en gebanned.

Tot zover het recht dat reeds gesproken werd op de linkse marktplaats.
www.youtube.com/watch?v=Tj-WjV2dtmI&a...

Jan Passant mk2 | 02-09-20 | 15:05
▼ 7 antwoorden verborgen

Het ziet er wel gezellig en platgebrand uit in deze door Democrats geleide stad in de door Democrats geleide staat.
Lang probeerden de Democrats te voorkomen dat Trump de rotzooi ging aanpakken, want dat zou slecht afstralen op het platbrandplan waarvan zij Trump de schuld willen geven.

Jan Passant mk2 | 02-09-20 | 09:22 | 1

"waarvan zij Trump de schuld willen geven"

En het werkt, dat framen, zie Mans5 | 02-09-20 | 09:17 .

WasHetMaarMakkelijk | 02-09-20 | 09:37

The Boyz geven me vanochtend weer wat hoop. Ze bestaan dus ook in de VS, normale, weldenkende mensen. Prima metafoor, de hoofdwond, het gebroken been en de kras op zijn vinger.
Ook prima hoe hij aan geeft dat hij graag zelf wil vertellen hoe hij geholpen wil worden, als hij al hulp nodig heeft. En dus niet dat een of andere organisatie zegt dat hij hulp nodig heeft en hoe ze hem gaan helpen. Typisch links, voor de ander denken en acteren.

Tot slot nog een Boy die zegt dat hij voor niemand knielt. En dus al helemaal niet voor BLM.
Goed filmpje..

WasHetMaarMakkelijk | 02-09-20 | 09:21

Kyle Rittenhouse overtrad de wet door zich niet aan het voor iedereen geldende uitgaansverbod te houden. Dat nietigde zijn recht om een wapen te dragen, laat staan gebruiken.

Epistulae_Morales | 02-09-20 | 09:20 | 8

@* Il Principe * | 02-09-20 | 09:57: Waar waren de vaders van die pedo en van die skateboarder? En die jongen met dat pistool in z'n hand? It's just .. it's just ... Think about it ...

Usumani | 02-09-20 | 10:11

Bovendien had hij geen recht om een wapen te dragen, dat is daar pas vanaf 18 jaar.

Beste_Landgenoten | 02-09-20 | 10:59
▼ 5 antwoorden verborgen

@Diotima | 02-09-20 | 09:27:

Misschien heb je gelijk over PU, in zijn algemeenheid.
Maar hoe zit het met de bewering dat BLM niet in zwarte mensenlevens geïnteresseerd is?

Ik denk dat die stelling gewoon klopt. BLM zegt te streven naar een grootschalige burgeroorlog, die moet eindigen in diverse genocides. Het black on black violence zal weliswaar verveelvoudigen, maar volgens BLM vinden zwarte mensen het niet erg om door andere zwarte mensen te worden vermoord.
Ik denk echter dat BLM dat verkeerd ziet.

Dandruff | 02-09-20 | 09:35

@Diotima | 02-09-20 | 09:27: Kijk, dit is 1 van de top redenen waarom ik linksvolk haat: liegen, bedriegen, misleiden, censureren, vals spelen etc. en de feiten compleet omzeilen. BLM heeft letterlijk om hun website vermeld dat ze de nuclear familie willen ontmantelen (en andere Marxistische waanzin), maar jij ontkent dat omdat de vermelding niet via 1 van jouw 'vertrouwde' linkse kanalen komt, zoals CNN "the trusted name in news" bijvoorbeeld. Dat betekend maar 1 ding en dat is dat links vijandig bezig is onder een dunne laagje schijn-deug. Iedere keer dat jullie ware intenties verraden worden schieten jullie weer in de ontkenning, proberen jullie de berichtgever(s) in diskrediet te brengen, en proberen jullie maximaal censuur toe te passen. Links is vals en vijandig tot op het bot.

unshift | 02-09-20 | 09:40

Ook niet in het helpen van blanke mensen, dus dan zijn ze in ieder geval wel consequent.
Eerlijk is eerlijk.

gaffelbaard | 02-09-20 | 14:56
▼ 2 antwoorden verborgen

Tuurlijk komt hij langs, de gouverneur en burgemeester can go fuck themselfs,
niet langskomen is meer koren op de molen voor de orange man bad beweging en Twamp laat gewoon zijn ballen hangen in verdeeld murica! Nou kom maar op met die 2e burgeroorlog want Hollywood blijft anders ook maar met dat greenscreen cgi crap doorgaan!!

TijdelijkOptimist | 02-09-20 | 09:19

"De gouverneur en burgemeester wilden hem niet". Democraten die liever hun stad laten plunderen en afbranden, dan optreden tegen gewelddadige relschoppers.
Bijna alle steden in de VS met verpauperde binnensteden en achterlijk hoge misdaadcijfers worden al decennia geregeerd door democraten. Maar de verpaupering is ze nog niet genoeg, ze ondersteunen nu de plunderaars om hun steden echt kapot te maken en dat lukt ze aardig.

Franker | 02-09-20 | 09:17

Na 4 jaar Trump moet je eens kijken wat voor puinbak hij er van gemaakt heeft, dit gebeurt onder zijn gezag. Dat BLM protesten er zijn is hem aan te rekenen. IPV er iets aan te doen gooit ie iedere keer olie op het vuur.

Mans5 | 02-09-20 | 09:17 | 29

@C10H12N2O | 02-09-20 | 10:14:
Optreden tegen rellende mensen door de lokale politie, laten zij aangeven bij hogere autoriteiten als dat nodig is. Wat Trump wil is ook hard optreden tegen vreedzame demonstranten, dat levert namelijk mooie beelden op voor de verkiezingen.

* Il Principe * | 02-09-20 | 15:04

@* Il Principe * | 02-09-20 | 15:04:
En wanneer gaat de lokale politie beginnen met optreden? Of doen ze dat al, en doen ze dat voldoende? Ik bedoel, het is al een tijdje aan de gang, moeten ze nog terug van vakantie komen of zo?

C10H12N2O | 02-09-20 | 15:43

tja, dat ziet hij niet zo. De man is bonkers en nu is ook duidelijk geworden dat hij een hersenbloeding heeft gehad. Sindsdien is er helemaal geen touw meer aan vast te knopen. Voorzover het daarvoor wel mogelijk was. het 25e amendement had allang in werking moeten treden. Dit moet nu zo snel mogelijk aangepast worden. het 22e moet ook een maximum leeftijd krijgen.

AntiZanicz | 02-09-20 | 18:27
▼ 26 antwoorden verborgen

Gewoon een hek om Amerika. Het zijn allemaal idioten. Zwarten, blanken, republikeinen en democraten. In de basis slecht opgeleid en een stel schreeuwlelijkerds. Ik hoef hun strijd niet hier. Geen aandacht meer aan besteden dus.

deministerpresident | 02-09-20 | 09:16 | 3

Eensch, genoeg en en vloed hier.

IkwilJinekwel | 02-09-20 | 09:20

Je schrijft Amsterdam verkeerd.

OuweOuweLekkerMauwe | 02-09-20 | 09:48

De Dems gouverneur wilde niet , de Dems burgemeester wilde niet, de familie van die neergeschoten crimineel Blake wilde niet, aldus al het nieuws.
En toch komt hij, wat verschrikkelijk!
Nee MSM, hij komt ook niet voor de gouverneur of de burgemeester, maar voor de hardwerkend burger die zijn bezit in vlammen ziet opgaan doordat de Dems niets doen. Daarom.

Nuchternederland | 02-09-20 | 09:13 | 1

Over Trump worden natuurlijk een hoop indianenverhalen verteld. Maar soms denk je: ja dat is wel waar. Nou, nobody is perfect.

Ik dacht dat hij 4 jaar geleden toch echt die gehandicapte fysiek na deed en dus voor gek zette als gehandicapte. Waar kwam ik achter? Trump heeft vaker die performance gedaan, vaker mensen belachelijk gemaakt met die performance, maar die mensen waren geen gehandicapten. Wellicht geestelijk gehandicapten. Hij maakte hun incompetentie belachelijk.

Al het negateve nieuws over Trump moet zeer kritisch ontvangen worden. Nobody is perfect? Ik weet het niet meer.

Rest In Privacy | 02-09-20 | 09:13 | 8

@TheEgg | 02-09-20 | 09:50:
Klopt, “Antizanicz” is voormalig reaguurder “MaarFeitelijk”. Weet niet of hij een perma ban had/heeft.

cheops | 02-09-20 | 10:10

@cheops | 02-09-20 | 10:10: Mevrouw cheops, alles is OK hoor. Er valt niets te bannen aan feitelijke berichten of optreden tegen gezanik.

AntiZanicz | 02-09-20 | 10:48

@AntiZanicz | 02-09-20 | 10:48: Dus jouw reacties kunnen allemaal weg, want niet feitelijk. Ja praat linkse roddelpers na man.

Peerkeoud | 02-09-20 | 11:18
▼ 5 antwoorden verborgen

Als Trump niet gegaan zou zijn, waren "ze" ook over hem heen gevallen.

Damned if you do, damned if you don't.

Gewoon een eindbaas en op weg naar een tweede termijn.

De Droit | 02-09-20 | 09:13 | 6

@cheops | 02-09-20 | 10:07: Hij prees vriend Xi met de aanpak en deed lang niets. Ook doet hij nu niets. De man is bonkers.
Reizen uit Europa werd ook verboden terwijl er toen helemaal geen besmettingen waren uit Europa. Gelukkig zit alles nu op slot en kunnen Amerikane zelf niet eens naar Canada en gelukkig ook niet naar Europa.

AntiZanicz | 02-09-20 | 10:45

@AntiZanicz | 02-09-20 | 10:45:
De president is alleen verantwoordelijk voor het federale beleid. Zoals grenzen sluiten, wat hij ook heeft gedaan. Wat de Staten zelf willen doen, moeten ze zelf regelen.

cheops | 02-09-20 | 12:11
▼ 3 antwoorden verborgen

Trump is aantoonbaar een leugenaar en compleet wereldvreemd. Dezelfde man wilde Groenland kopen.LMAO

dejuistevraag | 02-09-20 | 09:12 | 11

@Glasgow Argus | 02-09-20 | 09:28: Gelukkig heeft een eiland niet zo'n belang in de zijde-route.

AntiZanicz | 02-09-20 | 09:36

@AntiZanicz | 02-09-20 | 09:36: Een eiland heeft daar gaan belang bij. China wel.

En dat laatste gaan andere eilandbewoners zoals de Australiers en de Kiwi' s nog wel aan den lijve ondervinden.

Glasgow Argus | 02-09-20 | 09:40

Even Googelen op "Groenland grondstoffen" graag voordat u uw digitale vuiligheid dumpt.

jacobh-59 | 02-09-20 | 10:14
▼ 8 antwoorden verborgen

Ondertussen vandaag in Nederland,

Minister-president Mark Rutte en minister Wouter Koolmees (Sociale Zaken en Werkgelegenheid) gaan woensdag in gesprek met actiegroepen Black Lives Matter Nederland en Kick Out Zwarte Piet (KOZP).

Tijdens de bijeenkomst op het Catshuis in Den Haag wordt onder andere gesproken over de vraag hoe racisme op verschillende terreinen in de samenleving aangepakt kan worden en hoe het gesprek over racisme op een goede manier kan worden gevoerd.
bron: parool

D.Onderop | 02-09-20 | 09:11 | 9

@Japannert | 02-09-20 | 09:43: Dat is zo, maar wat stoort is dat ze aan tafel komen na geschreeuw. Wellicht heb jij ook op de basisschool geleerd dat wie vraagt wordt overgeslagen. Maar realiteit is dat je wordt overgeslagen wanneer je beleefd op je beurt wacht .

C10H12N2O | 02-09-20 | 10:19

@Franker | 02-09-20 | 09:23: Dat zou wel een stunt zijn. Ze gelijk geven en gelijk alle subsidie intrekken, want de "beweging" is nu niet meer nodig.

Peerkeoud | 02-09-20 | 11:15

@Japannert | 02-09-20 | 09:43: nee, die idioten moeten gewoon eens door krijgen dat ze racisme juist zeer hard aan het aanwakkeren zijn.

azubneritan | 02-09-20 | 12:21
▼ 6 antwoorden verborgen

Trump zou de ‘ the community’s effort to heal’ verstoren. Mooie eufemisme voor niks doen tegen tuig.

BobDobalina | 02-09-20 | 09:11 | 1

Het is gewoon realistisch te zorgen dat er even geen nieuwe incidenten ontstaan.

AntiZanicz | 02-09-20 | 09:35

Een 17-jarige hoort niet met een geweer zich bij een massale betoging te begeven. Maar dat is juridisch niet zo relevant denk ik. Aan het einde van de dag lijken de reconstructies Trump gelijk te geven. Rittinghouse schoot waarschijnlijk pas toen hij na al enige tijd gestalt te zijn door een meute direct zwaar bedreigd werd. En dat meermalen en ook door een bewapende persoon. Of de rechter het aan zal durven weet ik niet maar ik denk dat Rittinghouse net als George Zimmermann misschien een vreemde vogel is, maar uiteindelijk handelde uit zelfverdediging.

drs. Levi Samsonov | 02-09-20 | 09:11 | 17

@AntiZanicz | 02-09-20 | 10:42: Die een poging deed zijn wapen af te pakken? Je bedoelt toch die pedo, die achter Kyle aanzat en dingen naar hem gooide?

Usumani | 02-09-20 | 11:05

@* Il Principe * | 02-09-20 | 09:17: het verschil is dat het jochie naar zijn werk ging... en dat zat 30km verderop..... En de winkelmedewerker zou jou in deze vergelijking neerschieten omdat jij de overvaller bent. dan klopt de vergelijking

azubneritan | 02-09-20 | 12:19
▼ 14 antwoorden verborgen

Die BLMers doen me denken aan de zombies van world war Z.
Totaal gewetenloos.

watergeus | 02-09-20 | 09:10 | 8

@cheops | 02-09-20 | 09:50: dat is helemaal niet zo, de kelder is een werkruimte met video opzet. Biden leeft gewoon in zijn huis en omgeving. Ook is de man al lang weer op pad. Alles OK in st petersburg?

AntiZanicz | 02-09-20 | 10:41

@AntiZanicz | 02-09-20 | 10:41:
Als hij gaat werken in zijn kelder blijft het nog steeds een kelder. En ik heb geen idee hoe het in st Petersburg is

cheops | 02-09-20 | 12:08
▼ 5 antwoorden verborgen

Wat een groot leider is Trump.
Amerika mag heel blij met hem zijn.
Hillary had Rusland de schuld van de rellen gegeven en was een oorlog begonnen.

Rest In Privacy | 02-09-20 | 09:10 | 2

Et voila.

kapotte_stofzuiger | 02-09-20 | 09:25

En de EU had met plezier zijn jeugd in de meat grinder gegooid die oorlog heet, want hey, Hilary, dan moet je wel aan de goede kant van de geschiedenis staan.

TheEgg | 02-09-20 | 09:41

Kan Trump zelf zien wat voor puinhoop hij maakt van zijn presidentschap .
Niet verbinden maar polariseren .

elevator | 02-09-20 | 09:10 | 9

Obama was al de grote neocommunistische devider!

Aristotalloss | 02-09-20 | 09:24
▼ 6 antwoorden verborgen

Het grote oranje monster is weer de enige zonder mondkapje.

oldandwise | 02-09-20 | 09:07 | 13

Ik ben geen socialist, maar een liberaal. Waarschijnlijk voor jou hetzelfde.

oldandwise | 02-09-20 | 09:52

@oldandwise | 02-09-20 | 09:52:
Linksliberaal dan toch zeker. Politiek ergens te plaatsen tussen de kliek van Klaver en de extreemrechtse flank van X66 met een paar dwaallichten van de VVD er nog bij.

Graaisnaaiert | 02-09-20 | 10:20
▼ 10 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl