Trump: "Koop geen Goodyear Banden!"
Want ze stinken naar deugrubber
Social
Het regent maar boycots vandaag, en dan kun je maar beter goede sokken onder de auto hebben. Nieuwste: POTUS Donald Trump die oproept om vooral geen Goodyear Banden meer te kopen. Want Goodyear Banden zijn stom. Goodyear Banden stinken. Goodyear Banden zijn heel vervelende rotbanden die iets tegen rode MAGA-petjes hebben. Tijdens een diversiteitstraining bij Goodyear - hoogstnodig, want die banden zijn allemaal zwart - kiekte een anonieme medewerker een Powerpointje waarop stond wat wel deugde en wat niet. Black Lives Matter was oké en LBGT Pride was acceptabel. Niet acceptabel op de powerpoint waren: Blue Lives Matter (pliesies), All Lives Matter (u) en MAGA attire (de rode petjes van Spartacus en Van Rossem). Bij Goodyear zijn ze inmiddels op een trekhaak gaan zitten teneinde de keutel in te trekken. Maar Oom Donald ruikt rubber, en haalt vernietigend uit naar het bedrijf in Ohio. Wilt u ook geen stomme Goodyears meer rijden in zomer en winter? HIERRR een prima bandje voor maar 33 eypo. Koop dan!
❤️ 🎵 Kayleigh... 🎵❤️
Social
Reaguursels
InloggenGilette dacht ook dat ze lekker konden inhaken op de SJW trend helaas go woke go broke
Zie je hoe Goodyear zeer specifieke dingen ontkent?
- De slide kwam niet van 'corporate' --- maar van een regionale manager? Dan is het wel officieel Goodyear materiaal, alleen niet door hoofdkantoor gemaakt. Kan best, want corporate heeft wel de 'policy' gemaakt in de vorm van een document (pdf/word) waar de slide op gebaseerd is
- De slide was geen onderdeel van 'diversity training' -- kan best, maar was het een 'policy training' om de richtlijnen uit te leggen? Kan ook voor nieuwe medewerkers zijn. Dus ontkennen dat het 'diversity training' was, maar ze ontkennen dus niet dat het een andere training was.
Valt me een beetje tegen hoeveel goed betaalde "journalisten" hier voor vallen.
Lol @geenstijl wat moet ik met die bol.com link.. die zijn toch geboycot? De lijst is inmiddels aardig lang: Bol.com, Albert Heijn, Gillette, Goodyear, EA, Paypal, Nike, Disney, Ben & Jerry, Netflix, al deze bedrijven hebben duidelijk politiek kleur gekozen en willen geen klanten die een andere mening hebben.
All lives matter mag je niet zeggen? Suggereren dat die uitspraak conflicteert met waar black lives matter voor staat is eigenlijk juist een vrij confronterende kritiek op de die beweging. Dat zou black lives matter tot een racistische beweging maken. Wat het natuurlijk ook is.
Heerlijk. We gaan deze president nog missen, over 5 jaar.
100%. In 2016 wist ik al genoeg. Maar in 2020 is er groot respect voor deze lul bij gekomen. Highest performing manager die de VS ooit heeft mogen kennen. Zegt wat gezegd moet worden. Doet wat gedaan moet worden. Laat zich geen onbestaande problemen aanlullen.
behoorlijk wat respect verdient over de jaren. Ik ben dat politiek correcte massa-immigratie gezever zo verschrikkelijk zat.
Obama heeft weer een "fantastische" speech gehouden tegen Trump.
Ik moet daar hard om lachen. De reden waarom Trump gekozen is is omdat Obama er helemaal niet van bakte ook al kreeg hij 8 jaar de gelegenheid. Trump deed in 1 maand meer goede zaken dan Obama zijn hele leven. Zelfs vrede tussen Israël en de omliggende aartsvijanden krijgt hij voor elkaar. Daar kon Obama alleen van dromen. Obama is een beetje een sukkel en loser die heel mooi kan babbelen in het openbaar maar verder niets gepresteerd heeft.
Gelukkig prikten de bevolking door de opgezwollen luchtballon Obama heen.
Datzelfde zal met de nieuwe uitdagers gebeuren. Geen kans.
Politieke correctheid is een geweldig middel om Big Brother blij te maken. Zo kunnen wij ook vol trots mededelen dat Bol.com nu Zwarte Piet verboden heeft.
Wij zijn dan ook erg tevreden dat wij politiek correcten erg goed en wijs zijn. Vandaar ook dat iedereen ons politiek geloof moet aanhangen. Want ons geloof is heilig en trouwens ook het enige wat echt waar is.
slechts zoveelste bewijs dat trump een niet toerekeningsvatbare incompetente gek is , a clear and present danger kortom .. dat ie zoveel fans heeft hier is huiveringwekkend ook in de wetenschap dat het getalsmatig maar om een kleine groep gaat, in NL althans .. en bepaald niet de bloem der natie ..
Ja hey, echt een vet bewijs dat jij compleet brainwashed bent.
Nee jij hebt liever BLM Burn Loot Murder dat zijn geen gevaarlijke gekken
@dubbletjes | 20-08-20 | 11:22: heb het over trump sukkel .. niet over BML ..
@justinianus | 20-08-20 | 11:31: ja, ga nog even schelden, met je bloem der natie, optyfen gauw
Onzin.
De VS heeft nog nooit zo'n goede president gehad. En ik behoor tot de bloem der natie en ben niet de enige. Kijk naar de VS waar miljoenen mensen Trump steunen waardoor hij gewoon weer gekozen wordt. Allemaal door bloemen der natie hoor.
@dijkbewaker | 20-08-20 | 12:16: grapjas ..
Een prima president. De enige westerse leider met visie en die de rug recht houdt. Wij moeten het doen met een stelletje slappelingen.
@justinianus | 20-08-20 | 12:48: Goed punt. Niet overtuigd.
@justinianus | 20-08-20 | 10:51 waarom ben je zo boos?
Even wat context: de CEO van Goya Foods laat zich recentelijk positief uit over Trump en meteen is er een "Boycot Goya" actie.
Heeft Kayleigh dan toch 1 keertje een punt. Al is de vraag of een president zich persoonlijk moet gaan mengen in dit soort zaken. Daarmee wekt hij toch de indruk dat hij zich laat provoceren en niet boven dit soort lulligheden staat. Wat dan ook niet zo is, als iets Trump rancuneus maakt, dan is het wel een persoonlijke belediging.
Wat jij omschrijft als lulligheden, is het feit dat het ok is om een marxistische organisatie te steunen maar het niet ok is om de politie te steunen. Is volgens mij niet echt een lulligheid. En aangezien de enige manier is om bedrijven terug te fluiten door hen te treffen in hun portemonnee, vindt ik dit een goede actie van Trump. Tenslotte wil ik dat bedrijven een goed product neerzetten en niet een bepaalde politieke overtuiging door onze strot heen duwen.
@loser | 20-08-20 | 11:08: onzin, hij is president, volgens de letter van de wet is dit zelfs illegaal. Hou toch op met die racist en narcist en crimineel te verdedigen.
@loser | 20-08-20 | 11:08:
Een "marxistische" organisatie? Wat een onzin man. BLM is niet centraal geleid, allesbehalve en ja inderdaad er zijn enkele BLM-ers te vinden op internet die zichzelf tot marxist bestempeld hebben en dat is dan voor de rechtse spijkers op laag water zoekers meteen aanleiding heel BLM maar tot een marxistische organisatie te bestempelen.
@Beste_Landgenoten | 20-08-20 | 12:23: BLM is een extreem linkse marxistische beweging. Ze streven links fascisme na. Dat er ook lui zijn die slechts "meelopen" doet daar niets aan af
@Beste_Landgenoten | 20-08-20 | 12:23: Onzin, BLM -de marxistische organsatie opgericht door Patrisse Cullors, Alicia Garza en Opal Tometi- bestaat al sinds juli 2013. BLM -de beweging- kwam na alle publiciteit na de moord op George Floyd en dat had meer met de naam te maken dan met de ideologie. Het is dus moeilijk ze uit elkaar te houden.
BLM - de beweging zou eigenlijk moeten zeggen Black Lives Matter, ZELFS dat van crimineel George Floyd, die o.a. een vuurwapen gericht hield op de buik van een zwangere vrouw. En daar hebben ze uiteraard gelijk in; het gebruik van geweld door de politie moet minimaal nodig zijn, en iemand de zich niet meer verzet hoeft geen knie in z'n nek te hebben. Ook een heerschap als George Floyd niet.
Alleen al dat zo’n bedrijf all lives matter in de ban doet. Nooit meer GoodYear
zou het 'feiten' stuk uit je naam halen
@ass-moral | 20-08-20 | 12:07: zou het "moral" stuk uit je nick halen
Kayleigh for president!
Candace for President!
@Stonecity | 20-08-20 | 12:42: Ik mag ze allebei graag.
Wat zou de wereld mooi zijn met uitsluitend presssecs zoals deze
*Bol.com in het gezicht schoppen doet*
Ik volg een paar SJW'ers via Twitter en het is hallucinant hoe die mensen denken en een heel lingo ontwikkelen. Een beetje zoals Marxisten ingebeelde fenomen voorzien van hun eigen jargon. "Reverse racism isn't real", "All whites are racist", "White privilege means you need to step down", "What a white thing to say"... "Oh, he goes whitesplaining!"
Het is pure anti-blanke haat.
Het grappigst zijn de 'helper whiteys' (rijkeluiskindjes die behoefte hebben aan social struggle) en hoogopgeleide, rijke Aziaten die door de totaal onzinnige "POC"-claffificatie zich ook heerlijk gaan wentelen in slachtofferschap en lage verwachtingingen en afzetten tegen een "witte" maatschappij die overigens haar gelijke niet kent qua rechten, vrijheden en rijkdom.
Het leuke eraan is, dat volbloed zwarte BLM-ers een nog grotere hekel schijnen te hebben aan helper whiteys dan aan echte blanke racisten.
Ook niet meer via Bolcom kopen.
Dat ze zwarte piet in de ban doen is 1 ding, maar die arrogange, mislukt-grappige reacties zijn echt dodelijk. Als ik de grote baas van Ahold was zou ik die persoon per direct ontslaan.
@drs. Levi Samsonov | 20-08-20 | 09:01: Ahold staat hoog in de deugketen, die vind dat allemaal prima.
Waar blijven die zuilen nou?
Geen Goodyear banden meer kopen dus en ook geen Gilette scheermesjes, dat bedrijf is ook divers/gek geworden.
Ik ben inmiddels ook zo'n diep triest figuur. Helaas er toe gedwongen want een andere reactie op deze walgelijke zieke wijze om de vvm te ondermijnen zie ik even niet. Als het spel zo gespeeld moet worden helaas pindakaas. Maw alles gerelateerd aan zo'n triest figuur als Boomsma gaat bij mij in de ban.
Trump heeft gelijk, als ze zo nodig dit spel willen spelen doen we gewoon mee aan die onzin. Eens kijken of ze hun eigen recepten leuk vinden. Mensen niet aannemen vanwege hun politieke mening, deug bedrijven boy cotten. Een brief op de ruit van de winkel, linkse mensen zijn niet welkom.
Ik ben er van overtuigd dat op iedere werkvloer in Nederland, en of dat nu bij de overheid is of in de particuliere sector je beter niet kan laten doorschemeren dat je sympathie hebt voor partijen als de PVV of FVD ,want reken erop dat je ook hier in Nederland ter verantwoording wordt geroepen.
Er zal op een stiekeme manier aan je gevraagd worden waar je mee bezig bent en dat het beter is om voorzichtig om je heen te gaan kijken naar een andere werkgever.
Ik merk namelijk dat er overal op alle werkvloeren in Nederland een grote angstcultuur heerst .
Begrijpelijk. Zeker in hogere functies. Ik ben zelf ook rechts conservatief maar moet niks hebben van PVV en FvD omdat het een zooitje ongeregeld is. populistisch, opertunistisch, stiekem extreem links op bepaalde punten. Gaat je helemaal NIETS brengen. Ondanks dat VVD en CDA het helemaal laten afweten is er gewoon geen alternatief anders dan deze partijen van binnen uit te hervormen
@JanP999 | 20-08-20 | 11:14: Ja, want als we massaal GL/D66/CDA/VVD blijven stemmen dan komt het allemaal goed??
@JanP999 | 20-08-20 | 11:14: hoop vvd cda voorliegers in de panelen moeten die niet goedpraten dat het franse zorgpersoneel wel en het nl zorgpersoneel geen loonsverhoging krijgt
Four more good years!
Ik ging altijd naar de turkse bandenboer, vragen of ie banden met al quada had. In de winter wou ik dan weer explosieve banden.
Best grappig.
Mensen en bedrijven die mee doen aan de cancel cultuur danwel deugcultuur vergeten dat ook zij gecancelled gaan worden.
De Boomsma's en de Bol's, mensen en bedrijven die eigenlijk niets vinden maar meedoen omdat het deugen een tijdelijke trend is, onzinnig gelul komt terug als een boemerang en het blijft aan je kleven.
Cancel cultuur? Volgens mij doet Trump dit nu.
Ik heb mijn Bol account opgezegd.
@g[E]ulden | 20-08-20 | 08:15: Jammer, want de graaf verkoopt via bol zijn spulletjes en nu boycot je dus eigenlijk mij en niet zo zeer bol....
@menage | 20-08-20 | 07:41: Actie = reactie
@Graaf Monte Cristo | 20-08-20 | 08:19: ga Bol dan ter verantwoording roepen.
@menage | 20-08-20 | 07:41: dat is precies wat Trump met "two can play the same game" bedoeld en ik denk dat hij daar gelijk in heeft. Al die zogenaamd deugende bedrijven moeten "we" gaan boycotten.
Als iemand zich nog kan herinneren dat dhr Baudet vorig jaar rechts Nederland opriep om samen te werken tegen het linkse blok... Werd toen schande over gesproken maar "rechts" kan als we de handen ineen slaan veel meer bereiken. Omdat we/ ze dat nu niet doen is de linkse gekte nu aan de winnende hand.
Dus, cancellen die zooi. Geen linkse troep meer kopen.
Toen de Renault fabriek in belgie sloot ging geen enkele Belg nog een Renault kopen , daarna sloot de Ford en de Opel fabriek .
Mensen vergeten snel .
Het jaar daarna hebben ze nog nooit zoveel Renooits verkocht daar, het langetermijngeheugen reikt niet verder dan 3 glazen Jupiler.
"We komen er wel mee weg". Was getekend: Bol punt com, hypocriete laffe kut-kruidenier.
Zo wordt in een paar jaar tijd alles waar Nederland voor stond tot de grond toe afgebroken, ze rusten pas als er een stempeltje "derde wereld deugmeuk" op kan.
Niets is van henzelf, alles in consideratie, geleaset en gehuurd. De klant verstrekt het werkkapitaal, de klant (marktonderzoeksbureaus) wil blijkbaar geen zwarte piet meer, dus komt het werkkapitaal in gevaar waarna statement: binnen 1.5mnd. geen affiliaties meer met ZP gerelateerde producten en/of bedrijven. Het gaat ze dus niet om ZW, het gaat ze om het veiligstellen van de omzet en de winst v.d. aandeelhouders.
Tot nu toe winnen de Globalisten terrein, de nationalisten (locale kleine ondernemers) zitten in de hoek waar de klappen vallen. Een nostalgische ouderwetse bakker met sinterklaas en zwarte pieten in de etalage kan straks ’n steen door z’n raam verwachten.
De grote jongens tellen lachend hun geld.
Een kennis van mij in de voormalige Sovjet-Unie had afgelopen jaar wat geld uitgespaard door vier net iets goedkopere autobanden te kopen geproduceerd in Oekraïne. De naam van het merk weet ik niet. Daarna is de desbetreffende auto door een klapband frontaal gebotst op een tegenligger, met als gevolg drie doden en één gewonde. Natuurlijk moet u nooit van uw leven ooit nog Goodyear kopen, maar ook geen troep uit de Oekraïne!
Juist. In het geval van banden is goedkoop altijd duurkoop. Het belang van goede banden wordt nogal eens onderschat. Het beste koopt men Vredesteijn, maar die zijn wel godsgruwelijk duur.
Banden zijn niet iets om op te bezuinigen voor uw auto/motor/racefiets
Ik haalde 160 duizend kilometer op Michelin banden.
Bridgestone of Yokohama. Degelijk Japans.
Pirelli P-Zero Rosso / Michelin Pilot Sport 4 / Dunlop SP Sport
Vele malen beter, dan dat 'stenen tijdperk' rubber en technologie van goodyear.
(de Eagle F1 band, is al jaren niet meer, wat het voorheen was)
@el jefe | 20-08-20 | 06:20: In ieder geval zou ik de hier door GS gepushte Ovation Tyres als alternatief voor GoodYear ook liever 'links' laten liggen, dat is namelijk ook 'gewoon' troep uit het land van Donald's goede 'vrind' Xi...
Vergeet die Bol boycot maar. Boycotten mislukken altijd. Steevast. Over een paar maanden zitten jullie allemaal weer naar Oranje te kijken. Alsof die VI affaire nooit gebeurd is. Zo gaat het gewoon. En die Zwarte Piet dingetjes kun je straks nergens meer kopen. Niet bij Bol maar ook nergens anders. Dit is niet meer te stoppen. Wen er maar aan. ZP is binnenkort voorgoed verleden tijd.
Zwarte Bananen nog veel eerder.
Je zou zeggen dat het gat in de markt zelf weer wordt gecreëerd.... en alsof je BOL nodig hebt om schminck t3 verkopen...
Randstedelijk wensdenken
Ha ha. Chinezen interesseert de ZP discussie geen reet. Niet meer op bol? Welkom zegt Ali express. Droom maar lekker verder.
@The2Amendment | 20-08-20 | 07:43: Bedoel je deze? www.aliexpress.com/item/4001260817980...
Ik ben het niet met je eens. Hema deed 10 jaar terug als eerste Zwarte Piet in de ban en die hebben echt wel hun trekken thuis gekregen. Zo erg zelfs, dat de boel inmiddels op klappen staat. Boycotten werkt dus wel, is mijn mening.
Hahahaha waar oom Donald al niet druk mee is! Blijkbaar met zaken van landsbelang.. Four more years!
Het isceen enorme lul, maar mijn God, wat is die kerel de beurzen aan het manipuleren. Machtig mooi en eenvoudig te volgen wanneer de volgende dip of piek komt die binnen een week weer wordt omgedraaid door hemzelf..
68% rendement in ruim een jaar voor mij, voornamelijk door the Donald..
4 more years
@Epistulae_Morales | 20-08-20 | 01:18:
'The Don' is een baas en niets anders! Had NL maar zo'n topper binnen de gelederen, dan hadden wij er economisch, cultureel en sociaal een stuk beter voor gestaan.
Marx Trutte, Adolf Merkel, Lodewijk Macron zijn druk bezig met de federale unie door de strot te wringen, de democratie in Europa staat op omvallen. Ook dat gaat flinke beursverschuivingen met zich brengen. De elite zal hiermee hun plek in de wereld kunnen gaan verstevigen.
#4MOREYEARS #KAG2020
@Guy Fawkes | 20-08-20 | 09:21:
Dat een president, die 90% van zijn tijd verdoet met persoonlijke vetes, nog tijd over heeft om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Mijn bewondering voor hem stijgt!
@Beste_Landgenoten | 20-08-20 | 09:30: Hij heeft onlangs ook nog tussendoor een dingetje in het Midden Oosten gedaan. Iets met een vredesplannetje of zo. Maar ja, dat heeft hij natuurlijk alleen maar gedaan om de verkiezingen te winnen. De narcist.Maar laten we het vooral over die autobanden hebben. Wat zei je ook alweer?
Ach, Beste Landgenoten is zo genuanceerd als het om dingen of personen gaat die in zijn straatje passen. Als hij een persoon of organisatie niet mag, dan wordt hij eigenlijk precies hetzelfde als de persoon of organisatie in kwestie. Dan gaat de nuance in de prullenbak, en dan blijkt het maar weer eens dat hij eigenlijk helemaal niet verschilt van de persoon of organisatie die hij zo haat...
Koop sowieso Nederlandse waar. Vredestein.
nl.wikipedia.org/wiki/Apollo_Vredeste...
"In 2008 vierde Vredestein zijn honderdjarig bestaan. Vredestein werd in 2009 overgenomen door het Indiase bedrijf Apollo Tyres. De bedrijfsnaam werd daarbij veranderd in Apollo Vredestein BV."
4x Michelin banden onder mijn PKW. De duurdere Vredestein banden zijn ook goed trouwens, maar slijten als ‘n malle. Daar krijg je weer ‘grip’ voor terug. Wel vreemd trouwens dat Nederland geen Nederlandse en/of Europese producten promoot… ook nooit begrepen waarom iemand een Japanse auto zou kopen, het is een aflaat op de handelsbalans. Make the EU great again!
@Voorgeenchanterikpeu | 20-08-20 | 01:33: Dat klopt, maar zolang er in de fabriek in Enschede (geloof ik) nog honderden arbeidsplaatsen zijn, probeer ik ze toch te steunen.
@Sw.Dwaallicht | 20-08-20 | 01:42: Goed van je. Voor mij ook alleen Europese auto’s.
@Sw.Dwaallicht | 20-08-20 | 01:42: Racist. Vieze nationalist. Bah!!
Is dat niet die fabriek welke zijn productie naar Hongarije verplaatst heeft?
Vredestein, is tegenwoordig eigenlijk (helaas) ook niet meer dan een submerk van het Indiase Apollo Tyre Co. Productie is derhalve ook voor een gedeelte al verplaatst naar een land met lagere lonen dan hier in Nederland.
@Voorgeenchanterikpeu | 20-08-20 | 01:33: Als kind nog geld ingezameld voor "zielige" indiase kindjes, nu kopen die klojo's onze complete economie en know how op en verplaatsen productie naar lage lonen landen.
Ja zo langzaam moet ik lijsten gaan aanleggen waar ik nog inkopen mag/kan en waar niet. Voor 70 jaar was er ook is zoiets met *koop niet bij Joden*. Nou ja bol.com/, de neuk voor je. Waar ik wel van onder de indruk ben is Kayleigh. Dat mooie vrouwen ook nog is heel clever kunnen zijn, ik vraag me echt af waar Trump haar aan verdiend heeft.
Je kunt ook al geen sjors en sjimmies meer kopen bij die club.
Lees net de reviews op Bol.com , en echt niemand is positief over het besluit om zwarte Piet uit te bannen. Dan kun je als Bol.com wel gevat antwoord geven op Twitter , maar de ( afhakende ) klant heeft altijd gelijk. Wat een domme beslissing om je als politiek platform te profileren en de klant de maat te nemen.
@ja,diedus! | 20-08-20 | 00:02: Ik heb ze voorlopig ook afgeschreven, de neuk voor ze. Ze kunnen hun rotzooi in de Bijlmer verkopen en proberen dan hun rekening betaald te krijgen van de anti ZP.
@jan huppeldepup | 20-08-20 | 00:04: Ook opgezegd. Opzouten met traditieverneukers. En dat als Nederlandsbedrijf.........
@ja,diedus! | 20-08-20 | 00:02: Klanten haken niet af. De meeste boycotten bloeden dood. Over een paar maanden kijken jullie allemaal weer naar Oranje en zijn jullie de VI affaire totaal vergeten.
@Bigi Bana Boy | 20-08-20 | 00:25: Account opgezegd. Aandelen Ahold verkocht. Nou jij weer.
Opgezegd, was even zoeken, zit ergens weggemoffeld onder privacy, wtf?
@Bigi Bana Boy | 20-08-20 | 00:25: Jij loopt nog niet zo lang mee zie ik. Wel eens van Buckler gehoord?????
wegwezen drammers
Die extreem linkse cancel drang van die Marxistische Trump ook weer, pfff.
Just for the fun of it, I like to expose idiocy !
Leg uit: "Linkse cancel drang" van "Marxistische Trump"
Ik verwacht uiteraard géén enkel goed onderbouwd antwoord, louter-en-alleen ongefundeerde milennial sjw rethoriek en vvd66gl gewauwel.
(als shitsalletje niet alweer op joop zijn gal aan het spugen is)
Zo, ook aan het cancellen geslagen. If you cant beat them, join them. @ bol.com
Je kunt het ook omdraaien:
If you cant join them, beat them.
Je kan wel aan het cancelen blijven, het grote geld heeft veel maar willen alles. Zoek maar eens op internet auto-onderdelen, hoe die sites ook heten, je komt altijd uit bij hetzelfde club. Of die club goed of fout is laat ik in het midden maar de Bezos Piza en Bertellmans spare-rib express liggen op de loer.
Zag er ook wel uit als een Duitse jongeman.
@ja,diedus! | 19-08-20 | 23:30: Tja als er iemand helemaal gillend op de grond woest met een groot mes naar me collega aan het steken is, heb je niet veel tijd om na te denken. Ik zou het niet graag van ze overnemen. Als zijn Collega dood gestoken was had hij daar ook weer gezeik over gehad. De hond had jammergenoeg niet goed funktioneert en toen was het chaos.
Als die gozer zwart was, had de politie niet zo snel geschoten omdat ze geen trek hebben in racismeverwijten, anti-politie demonstraties, kamervragen en verplicht gestelde cursussen diversiteit en witte privileges.
Liquidatie? Is u wel helemaal goed in de bovenkamer?
LOL @ #BoycotBol:
mobile.twitter.com/CommonSense_TV/sta...
Kick Out Bol.com, lekker in het gezicht schoppen.
Verkoop via bol zojuist gestaakt. Kon inloggen en uitzetten. De groeten met ze.
Doe je goed.
Denk je dat je ergens anders wel nog Zwarte Piet dingetjes kan kopen dan? Vergeet het maar. Het is over.
Het enige rubber dat ik er nog onder heb zitten is Durex.
Wel zo veilig.
Laat Trump zich eens druk maken om COVID-19 in plaats van zijn gekrenkte ego.
www.youtube.com/watch?v=aDvbqOf2emk
Daar maken er zich al veel te veel, veel te druk om.
@Kopieerapparaat | 19-08-20 | 22:54:
pffff, it is what it is....
@* Il Principe * | 19-08-20 | 23:08: nee om de linksche tokkies.
Wat is eigenlijk het verhaal van die Kayleigh? Stond die op een koude regenachtige dag voor de poort van het Witte Huis, toen The Donald bij uitzondering zelf de deur opende en zij zich voorstelde als een geschenk uit de hemel? Wat een wijf man. Heerlijk.
Ik heb Kayleigh McEnany leren kennen tijdens de vorige campagne en ook de november nacht zelf. Ze zat bij CNN in panels om een beetje tegenwicht te geven tegen de domme Dem shit die daar overheerst. Geweldige keuze... van Trump.
Kreeg nadat ze bij Fox nieuws niet voor de camera geraakte te horen dat roeptoeter van Trump de grootste kans op succes zou zijn. Wel grappig, paar jaar geleden vond ze Trump nog stom.
@ZureKoek | 19-08-20 | 23:15: top vrouw wordt ze Trumps running-mate?
Ik denk niet dat ze dat ambieert. Ze wil lekker op tv. Die reli trekpop die hij nu heeft voldoet prima. Trekt toch een hoop gristenen.
@ZureKoek | 19-08-20 | 23:15: "paar jaar geleden vond ze Trump nog stom." bron ?
@ZureKoek | 19-08-20 | 23:15: Grote kans dat ze hem nu nog steeds stom vindt.
Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 22:27 | Dacht even dat je het over Rutte , Verhofstadt of Timmerfrans had.
Die zijn toch niet politiek verantwoordelijk voor de USA?
@Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 22:37: Het ging toch over landverraad ? Maak je niet zo druk om de USA. Dichterbij huis is het veel minder pluis.
Bol.com heeft technische storing waardoor inloggen op je account niet mogelijk is. De rest van de site werkt prima, dus hier vermoedelijk paniek actie om de vele opzeggingen te blokkeren?
Gaat goed , politiek bedrijven in je zaak is een optie. Maar wel met gevolgen. De drammers zijn in de minderheid dus die brengen minder op. Het kan verkeren. Bol.com moet zich diep schamen met die opmerkingen tegen bezorgde klanten. Leuk op Twitter , maar de klant heeft altijd gelijk en zegt op. Goed gedaann , Bol.com (Nederlandsbedrijf). Heb mijn account ook opgezegd. Aan mij verdienen ze niets meer. Maar principes kosten geld , en ik ga niet een juichende Airfryer of hoe die geïmporteerde werkeloze parasiet ook heet indirect financieren.
@ja,diedus! | 19-08-20 | 22:41: Bedrijven kiezen voor het geld en denken met deugen meer geld te verdienen. Hebben ze totaal niet door dat die kleine minderheid, die grotendeels vast hangt aan de uitkeringstiet van de overheid... Niet de groep is die veel geld uit geeft?
Linkse hobbies worden betaald met rechts geld.
Bol moet het toch ook niet hebben van consumenten die in de Bijlmer wonen, denk ik dan.
Ff tip geef review bij bol als klant (links onder op hun pagina ga je naar trustpilot)
De diversiteitstrainings is niet bepaald divers dus. Noem het dan een selectiviteitstraining.
Bol.com is vanmiddag opgezegd, account wordt verwijderd. Instructie bij de volgende bandenwissel of bestelling geen GoodYear. Banden gecheckt. Geen GoodYear of daar vallende brands
Alsof bol.com de enige is. Aflopende zaak die zwarte piet, wen er maar aan. Kinderen boeien het niet, waarom Je druk maken over zoiets. Ik heb liever bol dan die arrogante en allesvernietigende Amazon
@mok | 19-08-20 | 22:38: rechtstreeks bij Ali nog goedkoper ook
@mok | 19-08-20 | 22:38: Ik heb in beide aandelen, gaat het niet over , maar zij bepalen g vd niet wat ik wel of niet mag zien , dat doet de wet. en : Wie is u ?
@Zwizalletju | 19-08-20 | 23:10: Ik lees dat het heel wat met u doet.. g vd.
@E2 | 19-08-20 | 23:58: een E2-tje zal dat niet kunnen begrijpen. F*clk**&*off nitwit
@Zwizalletju | 20-08-20 | 00:38: Hmm ok. Begrijp ik goed dat mijn reactie irritatie bij u oproept? Kunt u daar meer over vertellen..
@E2 | 20-08-20 | 00:56: Ík lig niet op de bank hoor .....
Kan hij ook ff een tweetje sturen om BOL.com te boycotten?
Eens!
Klanten die producten bestellen om ze meteen weer retour te sturen, kosten een bedrijf meer dan een opzeggende klant.
@fryskenvry | 19-08-20 | 22:57:
Niet wanneer de verkoper ook Bol is.
Nee dan die Anna nooshin in t AD. Nu is het weer niet goed bij de televizierring. Ze liep door Amsterdam en vond de Nederlandse maatschappij niet goed genoeg vertegenwoordigd met 17 blonde+blanke presentatrices, van de 25. Je bent serieus knetterlijp als jij Amsterdam als afspiegeling ziet van de Nederlandse samenleving. Ben er zo klaar mee dat gedram en gejank. In Zimbabwe is het ook karig gesteld met de blanke artiesten, politici en tv-beroemdheden. Lekker de na-neuk voor dit gedram. Ook Anna moet even de deug-wave riden blijkbaar.
Da's er ook zo eentje die is boven komen drijven omdat ze er op een foto lekker uit ziet. Waarom ze daarom denkt dat haar activistische mening me ook maar ene zier interesseert is mij volstrekt onduidelijk. En dan heeft deze mevrouw naar het schijnt nog enig intellect ook, weet ze goed te verbergen...
Als ze dit heeft bereikt terwijl ze van origine geen nldse is, waarom dan dat geklaag. Altijd meer en sneller. Nederland is een blank joods-christelijk land. Excuseer dat wij iedereen opnemen en verzorgen en nog 10x excuses dat wij inderdaad het merendeel te zien zijn op tv in het bedrijfsleven en in de politiek. 1000x nederige excuses, hier heeft U de sleutel van het land en maak er iets moois van gelijkend op uw thuisland. Wat de fuck denken deze mensen?
Misschien gewoon influencer worden in Iran waar ze vandaan komt. Ik word zo stront en strontziek van die linkse kneuzen die hierheen komen en ons dan gvd gaan vertellen wat wij fout doen. Als ze teruggaat neem Airfreyer mee .
Daar gaan we het niet over hebben.
Laat ze zich druk maken om haar vaderland Iran.
Dom Deug Wijf. Ze gaan door tot dat het hele scherm zwart ziet als je analoog / digitaal of whatever kijkt ,of hoe ze dat noemen buiten Netflix en YT.
Moeten ze Opsporing Verzocht gewoon die prijs geven.. win win
Die Trump maakt ruzie met alles en iedereen. Gelukkig is hij weg, na 4 november.
Kuif gooit stuk rood vlees.
Lekker stemmen op Slow Joe, wiens mentor bij de KKK zat. Robert Byrd.
Mag ik jouw glazen bol een keer lenen?
Geloof je het zelf?
@BrokenTipi | 19-08-20 | 22:23: Ja, dit lijkt me duidelijk. Geen enkele POTUS heeft zoveel brokken gemaakt als The Donald. Die draait straks de bak in, wegens landverraad.
@Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 22:27: daar ben ik het niet mee eens. Zijn successen zijn legio. En hij neemt het op tegen een seniele man zonder inhoud. Hij wint met vlag en wimpel. Laat je pik maar in je broek nu, we zien het wel zodra er gestemd is.
What happened to Joe Biden? twitter.com/DonaldJTrumpJr/status/129...
@BrokenTipi | 19-08-20 | 22:31: Legio? Infrastructuur? Alternatief voor Obamacare? Muur met Mexico, betaald door de Mexicanen?
@Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 22:27: Je gelooft in smerige sprookjes. Laat je zelf toch niet zo opfokken door die shitzooi die over je wordt uitgestort. Denk na.
"Trumps presidentschap is besmeurd met mythes over een mogelijke ’samenwerking’ met het Kremlin. Vorige week is een FBI-advocaat in staat van beschuldiging gesteld – u heeft er niks over gehoord in de media – voor het vervalsen van een belangrijk document dat het de FBI mogelijk maakte de verkiezingscampagne van Trump af te luisteren én daarna Trumps presidentschap van het allereerste begin te belasteren met het Steele Dossier, dat van A tot Z fictie was.
Obama en Biden hebben die ondermijning aangemoedigd, misschien zelfs geleid. We zullen er de komende weken meer over horen, tenminste, als de media die onthullingen met u willen delen, de kans daarop lijkt zo goed als nihil.
Tijdens de voorrondes kreeg Biden felle aanvallen van Kamala Harris te verduren. Ze beschuldigde hem ervan een racist te zijn, ze verklaarde aan de kant van de vrouwen te staan die zeiden door Biden te zijn aangerand – maar die aanvallen tellen niet meer nu zij zijn kandidaat is voor het vicepresidentschap. Ze verklaarde in een interview: dat waren opmerkingen in een debat, da’s alles, neem het niet zo zwaar.
Het is ondenkbaar dat zij de ’running mate’ van Joe is geworden zonder Obama’s goedkeuring. En door Joe’s mentale staat – Obama en de Democraten nemen een groot risico met deze dementerende man als presidentskandidaat – zal zij in de praktijk de president zijn, en daarbij Barack Obama’s visie en strategie uitdragen.
Verborgen
Tenminste, als Donald Trump de verkiezingen verliest. Een deel van zijn achterban kan niet gepeild worden. Velen houden verborgen dat zij hem steunen omdat dat in veel kringen als ongepast wordt beschouwd. Het zijn deze ’beklagenswaardigen’, zoals Hillary Clinton deze burgers noemde, die gaan uitmaken of Obama zijn derde termijn krijgt. Tot nu toe steunde Kamala de traditionele pro-Israëlische Amerikaanse politiek, maar zij is een schaamteloze opportunist en zal Israël laten vallen en de banden met Iran weer aanhalen als Obama dat wil."
bron :Leon de Winter
www.telegraaf.nl/watuzegt/1763099479/...
Wat laat iedereen zich hier toch makkelijk trollen. Het lijkt wel in scene gezet. Duidelijk geen zwarte band internet.
Gelukkig is Prutte weg ná maart ‘21.
@Trumme | 19-08-20 | 23:42: De EU Kuif zeker , Trump niet.
@ZureKoek | 19-08-20 | 23:29: Zegt wie?
@Kuifje-naar-Brussel | 19-08-20 | 22:36: je hoeft mij niet te overtuigen, hoor. Ik weet waar jij staat. Je hebt feiten en narratief en ik zie jou als iemand die narratief boven feiten zet en zichzelf als feitelijk ziet. Je bent niet objectief, niemand is dat. Ik kan er niks aan doen dat jij een subjectief moraal boven God plaatst, maar ik weet wel dat je fout zit. Overtuig daarom een ander.
@ZureKoek | 19-08-20 | 23:29: Jij daarentegen: baken van licht. Ik mis alleen wat inhoud..
Ja, net zoals iedereen zeker wist dat Hillary wel even president ging worden.
Oef, ik las dit nog net op tijd. Het scheelde geen haartje of ik had een Goodyear band gekocht. Nu heb ik gewoon het huismerk van mijn autosloper genomen.
Mijn Bol.com ook opgezegd. Ze gaan maar lekker geld verdienen aan de diversiteitsdrammers over zwarte Piet met hun verraad als Nederlandsbedrijf aan Nederlandse tradities. Koop wel ergens anders .
Niet opzeggen, juist flink bestellen. Liefs begin december en 6 december weer terug sturen. Allemaal gratis. Aan de ene kant het feest de nek om draaien en er aan de andere kant aan willen verdienen
Geef eens wat alternatieven voor bol?
@a9b2b1 | 19-08-20 | 22:30: Amazon, Wehkamp en veel producten die ze aanbieden zijn niet van hun zelf maar van winkels die bol als platvorm gebruiken. Je kan ook rechtstreekst bij die bedrijven bestellen zodat ze geen commissie ontvangen (naam van het leverende bedrijf staat er altijd bij)
Ik rij gewoon op Italiaanse rotzooi: Pirelli P-Zero. Duur en slijt snel.
Yep zachte meuk ben uiteindelijk overgestapt naar de Fransen
Eens die neem ik noooooit meer. Michelin insmijt favo.
@penis-aqua-rosA | 19-08-20 | 22:40:
Is mijn
P zero kun je ook in andere kleuren dan zwart bestellen. Super toch?
U bent Max Verstappen?
gaat nou iedereen vertellen op welk merk banden hij rijdt? gaaf man.
Op de auto van Trump (the beast) zitten GoodYear banden.
ik ga morgen wel even kijken. Als het goodyear blijkt te zijn dan haal ik ze eraf en steek ze ritueel in de fik.
@ Obominotie: u woont in de Schilderswijk?
Jij denkt dat Trump zelf rijdt?
Hartje Kayleigh
Ja zij is heel goed. Altijd goed voorbereid.
Mogen Conti’s nog wel?
Net 4 nieuwe er onder gezet...
Conti is goed. Goodyear banden cuppen als de ziekte.
Val dan Nike of Gilette aan, want die komen er tenminste nog voor uit
koop niks meer van Nike sinds ze sporthoofddoekjes maken.
Lekker klein, misschien wat voor Martijn?
www.bol.com/nl/p/nmc-opblaaspop-big-b...
De enige rubberen Good Year zijn 365 gebruikte condooms.
condooms zijn voor pussy's.
@VerganeGlorie | 19-08-20 | 21:51: Of anussy's
bol.com/ gebruikter uit het eerste uur. En dan praat ik over the earily 2000s. Dat Bolletje en daarmee Ahmed Hussein zo policor willen doen.... helaas kan ik niet zonder Ahmed Hussein omdat er geen andere winkelketens meer durven in mijn Vogelaarwijkje, maar bol.com/ gaat van mij zoveel mogelijk een ban krijgen. Go woke go broke schoften.
Overigen is een alternatief een BLM (aka commie) organisatie steunende amazon of de commie cough genererende China dus dit wordt een uitdaging.
Meh. Gewoon Bol.com blijven gebruiken, maar naast elke bestelling ook een onzinbestelling doen en die retourneren. Laat ze maar betalen.
Heb verzoek tot verwijdering van mijn bol.com account ingestuurd. Als ze aan politieke stellingname gaan doen dan doe ik dat ook.
@Varende_Reaguurder | 19-08-20 | 21:40: Goed idee. Heb mijn account opgezegd. Die van mijn vrouw gebruik ik vanaf nu voor toekomstige retourzendingen. Als we straks voor iedereen die een scheet dwars heeft zitten iets moeten opgeven dan nemen de rubbertegel mensen het hier over. Motte we niet wille. Bol krijgt een schop in zijn hol van mij.
@Varende_Reaguurder | 19-08-20 | 21:40: Ja was ook mijn idee
Michelin All Wheater. Best of both worlds, veilig en comfortabel. Vroeger veelal Bridgestone of Yokohama's.
weather
Biden gaat zijn campagne liedje aanpassen, past beter bij de doelgroep www.youtube.com/watch?v=XKp3VdRSYkA
Mooi hoe Kayleigh al voorbereid was op die vraag en aleen maar in haar enorme map hoefde te bladeren.
Doet ze altijd, maar ondertussen is ze scherp als een mes.
Commerciële partijen moeten apolitiek zijn. Opbokken met de sjw statements.
Moet BOL de Turkse vertaling van Mein Kampf ook niet eens uit het assortiment halen?
www.bol.com/nl/p/adolf-hitler-kavgam/...
Forwarden naar AD. Die hebben de pik op bol.com.
Ze hebben ook het communistisch manifesto te koop. Alsof 60 miljoen dode mensen door communisme niet genoeg is.
Het linkt naar een niet leverbaar ebook.
Tsja, dat is dan weer niet zo slim van ze.
Veel meer dan het narcistische en simplistische karakter van Trump laat dit verhaal eigenlijk niet zien. U bent voor mij dan bent u great. Zo niet dan bent u terrible.
U vind mensen die tegen u zijn dus soms great? En mensen die voor u zijn soms terrible? Heel frappant.
ik vind mensen die zichzelf een code als (nick) naam geven al bij voorbaat niet zo overtuigend,zeker als er vervolgens alleen maar met eindeloos grijsgedraaide clichés gestrooid wordt. Volgende keer eerst even de anti TDS pil nemen,daarna pas reageren, en dan niet als E nummer.
Opzich een goede zet van Trump. Cultuur Marxistische identiteitspolitiek als BLM saborteren het systeem middels de publieke schandpaal en cancel cultuur. Een klein groepje radicalen dwingt bedrijven uit angst voor ophef om hun radicaal ideologische agenda te volgen. Die bedrijven zijn echt niet allemaal ideologisch gelieerd aan die marxistische gekken, in tegendeel er wordt schijnheilig gedeugd om de dans te kunnen ontsprongen. Zo heeft de radicale minderheid het voor het zeggen.
Daar tegenover zet Trump nu economische schade door wél mee te gaan in de deugkramp. Dat maakt de keuze ineens lastiger. Wanneer deugen ook economische schade begint op te leveren aan bedrijven dan zal men voortaan proberen de hele ophef te ontlopen, ipv slaafs te volgen. Daarmee haal je alle kracht uit de Woke Cancel Culture. Well done Donald. Geniaal
@hertogvanzottegem | 19-08-20 | 21:37:
Dat mag je vinden. hertogvanzottegem, heel geestig. Goodyear geeft aan geen politieke uitingen op de werkvloer te willen (zie slide, staat duidelijk alle politieke). Trump is hiermee over zijn lange tenen gereden. Het enige wat hij hiermee bevestigd is wat we al bijna 4 jaar van hem zien. Narcisme, simplisme. Ik begrijp dat het inmiddels overkomt als cliche.
@Joostmochtnietsweten | 19-08-20 | 21:59:
Nee. Dit gaat om Trump zoals alles draait om Trump, bij Trump. Nog een cliche; Je gaat het pas zien als je het doorhebt..
@sjef-van-iekel | 19-08-20 | 21:32:
Je stelt het wel erg zwart-wit maar in dit geval zou ik zeker ja zeggen. Voor Trump als potus zou je zeker het vermogen moeten hebben om te kunnen reflecteren op wat anderen vinden van je beleid.
goed onderbouwde mening. Mijn complimenten. Echt een narrafief van jewelste. Oorzaak, gevolg. Alles!
@E2 | 19-08-20 | 22:01: BLM is geen politiek? Een marxistische organisatie klinkt echt niet politiek.
@E2 | 19-08-20 | 22:03: ah, narcisme. Nu valt het op zijn plek. Je gaat het pas zien als je het door hebt. Midas Dekkers modus aan: Hiermee heeft de chimp zichzelf afgezonderd van de clan in de veronderstelling boven ze te staan.
@Snake | 19-08-20 | 22:27: BLM is zeker wel politiek maar geen partij. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om Trump. Tweet vertaald
Koop geen banden van Goodyear. Ze hebben een ban op MAGA-petjes aangekondigd. Koop veel betere banden voor veel minder geld"
Hij leest dat zijn petjes niet mogen en dus moet Goodyear stuk. Dit gaat al bijna 4 jaar zo bij iedereen waarvan hij denkt dat ze niet ‘met’ of ‘voor’ hem zijn.
Volgens mij wil E2 gewoon met zijn vingers in de oren blijven herhalen wat hij van Eva Jinek heeft geleerd: Twump is stom.
Maar zoals hierboven uitgelegd is zijn actie helemaal niet zo achterlijk als u het doet voor komen. Het neutraliseert de tactiek van radicaal links. Iets dat voor een hoop maatschappelijke ademruimte zou kunnen gaan zorgen. Want heel veel mensen zijn die deugkramp meer dan zat. Zodra bedrijven uit economische belang zich totaal afzijdig gaan houden van politiek en ideologie, dan kunnen ze gewoon doen waar ze voor zijn, bijvoorbeeld banden maken.
Verder valt het me op dat u schermt met de term narcisme. Laat dat nu net eigenlijk best een goede eigenschap zijn voor een wereldleider. Stuk beter dan een meegaand empathisch watje (de psycholosche tegenpool van de narcistische karaktertrekken). Het is moeilijk om een politiek voorman te vinden die niet bovengemiddeld scoort op narcistische karaktertrekken. Deze karaktertrek die eenieder in meer of mindere mate bezit wordt nog wel eens verward met de pathologische 'narcisitische persoonlijkheidsstoornis'. Dat is iets anders waar links maar al te graag mee poogt te framen door het woord 'Narcistisch' tomeloos te herhalen.
@E2 | 19-08-20 | 22:45:
Wat een fixatie op Trump. Calm down.
Als goodyear zich eens zou richten op het verkopen van banden en niet op politiek.
Ligt daar niet de oorzaak van dit onderwerp?
@Joostmochtnietsweten | 19-08-20 | 23:44: Het enige wat er nodig is om Trump stom te vinden zijn z’n eigen tweets. In grote lijnen met je eens met wat je schrijft overigens, Echter heb ik geen enkele reden om te denken dat er bij Trump een diepere laag is dan zijn eigen gekwetste ego. Keer op keer laat hij dit zien. De mensen om hem heen, en dit doe jij nu ook proberen er een mooie betekenis aan te geven. Prima, maar na 3,5 jaar met zoveel tweets en uitspraken.. het is wat het is.
@E2 | 20-08-20 | 00:17: Trumps ego is niet gekwetst maar het is schandalig dat een berijf zijn werknemers wel even zal uitleggen op wie ze moeten stemmen middels een verbod. Volgens mij is het kenmerk van onze beschaving dat iedereen vrij is in geloof, denken, kiezen enz. Goodyear en al die andere SJW verbieden dat dus simpelweg op straffe van ontslag of reprimandes. Zie het grotere plaatje in deze!
@E2 | 20-08-20 | 00:17: Ik vrees dat u zich te veel heeft laten indoctrineren door de mainstream media. Trumps verkiezing tot POTUS kwam voor u als een verrassing. Hoe kan een oppervlakkige idioot immers een winnende strategie uit rollen??? Misschien maakt Donald Trump dankbaar gebruik van de onderschatting van zijn kwaliteiten aan zijde van de democraten.
Bol- account ook verwijderd. Leven de cancel cultuur. Het leven wordt een stuk overzichtelijker!
Idem hier.
Ben ook uitgestapt.
Veel beter is om dingen te bestellen en retour te sturen. Dit kost ze geld en drukt zo hun winst.
Beter bestel je bij Amazon.
Ben even naar de shop wat Pirelli halen voor in mn vloei.
Er zijn zoveel bedrijven die zich een politiek standpunt aanmeten. In Rotterdam staat van Coca Cola een groot gedicht op het gebouw op de boompjes met "Open Like Never Before" Gaat Cola ons even de les lezen dat we niet terug moeten naar het oude normaal, dat we samen de verandering zijn en zo meer. De teksten zijn heel slim nog net niet links activistisch
In Amerika is een kleine overheid en bedrijven nemen daar vaker het voortouw qua sociale dingen.
Helaas zie je dat hier ook steeds vaker. Niet die kleine overheid maar dat andere.
@sjef-van-iekel | 19-08-20 | 21:38: Ja, hier bemoeide ze zich voorheen slechts met hoe je je moest voelen en wie je moest zijn en wat voor jou het beste zou zijn. Dat doen ze in Brussel ook nog even op het gebied van regel en wetgeving. En dan kenne wij weer naar de winkel waar onze vrije keuzes voorgeselecteerd liggen.
De man is een verademing
#ik heb geen zwarte banden
#laat me niet aan banden leggen
#goodyear moet eens inbinden
#wees niet band gebonden rij michelin
#remember bandung ?
2020; Not a Good Year indeed!
Liever een Firestone was al zo.
Ik heb liever geen klapbanden.
en.m.wikipedia.org/wiki/Firestone_and...
Bol. Com, ik heb mijn account op gezegd, zwarte Piet hebben ze verbannen.
Zou hier nog een topicje over komen? Ingewikkelde kwestie voor het roze blog, ik vermoed dat affiliate links best belangrijk zijn.
Boeken en magazines download ik elders. Niet uit piraterij. Maar om een boom te sparen. Zoek nog wel een Pietenpak.
Idem dito
Goed idee. Ik heb mijn account ook opgezegd.
Ook niet meer naar de Appie gaan dan? Bol=AH.
Adverteerderstweeten
Gvd waren goeie banden!
Een Vredestein band van een UN vehikel. Waarbij Vrede op de wang van de band was ingekleurd met wit. Schept toch een band. Beste keuze voor de fiets blijft een Schwalbe.
Vredestein had al in de jaren 80 al Modder&Sneeuw banden voor de gewone fiets met een soort V en L profiel door . Dat was nog voordat zijreflectie verplicht op wielen of banden moest als je vanaf dat de straatlantaarns gingen branden fietsen ging.
Toendertijd had je ook nog fijne Swallow banden uit Korea naast Schwalbe.
I run flat met m’n waggie.
Een goed jaar? Wijn kent een goed jaar.
* Niet voor het eerst het zwaaien van necrosis mist *
Wijffie toch, ben je weer in de war?
Taaltechnisch een beetje wankel.
Misschien dat ie zijn naam dan maar moet veranderen in Mohammed.
Ik vind het goed genoeg om naar jaar 2 door te gaan met de verse import klaskinderen uit Somalië. Goed gedaan hoor! Nederlands is best een lastige taal. Zet ‘m op!
De vraag is natuurlijk nu, om het duidelijk te krijgen:
Heeft u daar ook banden mee?
Is Greet daarom zo vijandig tegenover Mo?
Had op de NSB-knop gedrukt maar blijkbaar slaapt Joris, of hij vindt het wel prima zo. In dat laatste geval helaas geen bol.com cadeaukaart van 7,50 voor mij.
@cheops | 19-08-20 | 21:55: Gejorist worden of pijnlijk reaguurders reacties hierop. Hopelijk blijft Joris nog een poosje slapen wat mij betreft.
Ik geloof er in dat als je de cancel culture wilt stoppen dat je deze bedrijven in kwestie zelf moet cancellen. Acuut. Daarom heb ik vandaag mijn account in ontbinding laten nemen. En er gingen mij vandaag al vele mensen voor. Hopelijk zullen er nog velen volgen.
Het zijn trieste tijden met dat gecancel, maar je moet je immers verdedigen. Ik ben het niet die de aanval zocht. Bol duidelijk wel. Dus doei.
U cancelt Bol want Bol cancelt zwarte piet? Zoiets?
@E2 | 19-08-20 | 21:22: Exactly! Doet u mee? Ahold, sowieso de boycotter van het vrije woord. Kunt u VI? AH ging er vanaf dat moment al aan. Nu bol. com dus ook. Weg met deze deugers. Maak je vrij van de slavernij van de deugers.
Gewoon dingen bestellen en weer terugsturen. Drijf hun kosten op.
@rectormagnificus | 19-08-20 | 21:38: Nee maar als ik F1 kijk zap ik weg als Hamilton in beeld komt.
Het betreffende goodyear plaatje ;
www.zerohedge.com/s3/files/inline-ima...
Je mag dus ook niet met een Biden-gebit rondlopen. Kortom: veel gezeik om niks, polariseren is het doel.
Heel eng dat zelfs 'All Lives Matter' niet mag, een heel erg eng bedrijf. Trump heeft het gevaar weer compleet goed ingeschat.
@smdyasc | 19-08-20 | 21:21:
Bij PSV was vorige week ook ophef omdat supporters een All lives Matter spandoek hadden opgehangen.
@beldewouten | 19-08-20 | 21:18:
Naar verluidt politiek gelieerde statements mogen niet, maar BLM mag wel. Daar wringt de schoen.
Als Hamilton dit hoort ruilt ie subiet zijn Pirelli's in.
Omdat eerder vanavond net de sluis was open gegaan terwijl ik de pont op fietste, en er verder weinig interessants aanwezig was, nam ik mijn Hollandse stalen ros in ogenschouw. En vooral of de banden nog winterbestendig waren. Blijken die dingen van Continental te zijn, en niet bijvoorbeeld van Vredestein.
Wat wil: Vredestein is in Indiase handen en Continental heb waarschijnlijk de kunst afgekeken van de fiets van mijn opa: nl.wikipedia.org/wiki/Continental_AG Dus Goodyear: echt Amerikaans. Met dien verstande dat ik niet weet wie de vigerende aandeelhouders zijn.
Maak Amerika Maar Kapot. Translation Pending.
Doet me denken aan april toen Trump begon te schelden op 3M omdat hij vond dat ze niet genoeg mondkapjes produceerden terwijl ze hun productie al enorm hadden opgevoerd
Heb altijd anti lek banden van Schwalbe. The best.
Ik rij toch op Fat Frank banden van Schwalbe.
haha , die aandelen die direct 4 % kelderen, nadat Trump even wijst op hun cursus-diaatje. Iedereen gelijk, behalve de politie en Trump-aanhangers, wederom een idiote fail voor een goodmensch bandenfabrikant die met te gladde bandjes the slippery slope op reed.
Het is voor Goodyear maar te hopen dat blm niet in de geschiedenis van slavernij en ontbossing duiken. Dat gaat namelijk een op een met rubberplantages.
Henry Ford wilde zelfs de halve amazone opkopen destijds.
Rubber is nogal nasty hele dorpen werden vrouwen en kinderen weggenomen of vermoord voor rubber en de mannen als slaaf aan t werk.
Kinderen...
De wereld wordt bestuurd door kinderen, mongolen en criminelen...
Kan die asteroide alsjeblieft nu inslaan?
Zoek hulp. Het is allemaal niet zo erg.
www.zerohedge.com/technology/close-ca...
Michelin Pilot Sport. Beter is er niet.
Maar die vindt ik meestal te duur zodat het Pirelli wordt of Toyo...
Kun je daar een beetje goed 100 km/h mee rijden?
320 om precies te zijn
Daar zit je dan thuis, als fatsoenlijke Amerikaan. Altijd een binnenlands bedrijf gesteund, door hun banden onder jouw auto te laten monteren en dan moeten vernemen dat je niet deugt, omdat je een MAGA petje opzet.
Maakt Goodyear ook fietsbanden?
Want dan koop ik die op zeker niet, over vijf jaar.
Alleen voor Bruls.
Ondertussen in California: de gouverneur daar heeft een wet getekent die eist dat om aan de universiteit van California af te kunnen studeren, studenten verplicht een "ras en etniciteit" vak van 3 punten moet volgen. Drie punten betekent 3 uur per week, een kwartaal lang.
leginfo.legislature.ca.gov/faces/billN...
Gezien de krankzinnigheid op bijvoorbeeld de universiteit van Berkely waar ze elk jaar een "dag zonder blanken" vieren, zal dat ongetwijfeld een "alle blanken zijn slecht" cursus worden.
Of zoals een Amerikaanse kennis zegt: The peoples republic of California. ..
Een overheid die een universiteit gaat onderwijzen wat ze moeten doen.
Corrupt
stonetoss.com/comic/triggered/
Het is dan wachten op de eerste rechtszaak tegen de universiteit en/of staat.
@Nuchternederland | 19-08-20 | 20:53: Commiefornica?
Verkopen ze bij BOL die 'wanddecoratie'/posters van concentratiekampen nog steeds?
En bij Amazon die kerstballen met concentratiekamptreinen?
(maar zonder die (half)dode mensen hoor, er zijn grenzen bij BOL en Amazon, het moet wel decoratief blijven)
Je weet toch nog wel:
www.geenstijl.nl/5150853/tijdloze-kun...
De winkel van: Bukken voor Sylvana en Koewinsie.
Nooit eerder waren bedrijven zo gepolitiseerd, het is een spagaat waar de meeste gewoon de hardste schreeuwers volgen en de leugenpers in de hoop dat ze op het juiste paard wedden. Je zou beter verwachten, maar laten ze zich maar ten gronde richten.
Of die bedrijven hebben geen zin in dat gepolitiseer en verbieden MAGA hoedjes. Kan dat ook?
@* Il Principe * | 19-08-20 | 20:43:
Prima....
Waarom dan wel pro BLM?
@* Il Principe * | 19-08-20 | 20:43:
In hun beleid staat expliciet dat BLM en LBGQT wel mag. Dan ben je gewoon politiek bezig.
@Kaas de Vies | 19-08-20 | 20:46:
@johndeer | 19-08-20 | 20:48
Tegen discriminatie zijn is een politieke statement en niet een algemeen grondrecht??
en.wikipedia.org/wiki/Equal_Protectio...
@* Il Principe * | 19-08-20 | 21:08:
Maak je geen illusies, Goodyear neemt een politiek standpunt in tegen Trump en je kunt dat als bedrijf doen, maar ga dan niet meteen hard weglopen en je achter een boom van inconsequente politieke schijnheiligheid verschuilen.
@smdyasc | 19-08-20 | 21:13:
Dat heb je dan toch echt verkeerd gelezen:
Het laatste punt van UNACCEPTABLE:
"Political affiliated slogans or material"
www.zerohedge.com/s3/files/inline-ima...
Tegen discriminatie en tegen politieke polarisatie.
Tweedehands autoverkoper, what else is new.
Goyaboy.
Ik moest laatst twee nieuwe voorbanden, niet te duur. Wat zie ik bij thuiskomst? Ik rijd nu op een setje Minerva banden. Goh, zou de bandencentrale weten wat mijn politieke voorkeur is?
Banden met Minerva. Straks verdenkt de bandencentrale U nog van verkeerde omgang met kleine kinderen.
Laten we de banden aanhalen met Amerika.
Wel leuk dat The Beast op Goodyears rijdt.
Goodyear zal weer te laf zijn om als tegenactie een band op de markt te brengen met 10% korting met daarop Vote Biden 2020 aangebracht....
Blackfacing is je gezicht zwart maken en dan zwarte mensen belachelijk maken.
Zwarte piet is weliswaar je gezicht zwart maken, maar niet om zwarte mensen belachelijk te maken, integendeel..
Al Johnson was in het interbellum de "the king of blackface" (wiki).
Je kunt er nog CD's van kopen.
Bij BOL.
www.bol.com/nl/p/great-al-jolson/1000...
www.bol.com/nl/p/al-jolson-vol-2-1916...
www.bol.com/nl/p/the-best-of-al-jolso...
Misschien draagt ze ook nog iets van rubber.
@BruintjeBeer | 19-08-20 | 20:35: nou haar repliek is super scherp. Die is slimmer dan de meeste van zijn hulpjes.
Ze lijkt op een vis.
Ik zou d’r zeker doen.
Dat BLM leeft totaal niet in Nederland.
En terecht.
het werkt niet hier....
@Epistulae_Morales | 19-08-20 | 20:35:
Klopt, daarom hadden ze ook zoveel tijd om te protesteren.
@Epistulae_Morales | 19-08-20 | 20:35: BLM en werken gaat geloof ik niet zo goed samen.
We hebben nauwelijks slavernij gehad.
@H. Drievuldigheid | 19-08-20 | 21:29: net zo slecht als sarcasme en reaguurders....
Ondertussen.... breaking News in U.S.
“The report concluded that officials in the city of Wuhan and in Hubei Province, where the outbreak began late last year, tried to hide information from China’s central leadership.
The assessment of the differences in fault between Chinese leaders and local officials potentially has significant policy implications”.
Maar ja, wie gelooft de Amerikanen nog?
I do.
Ik heb niets tegen de Chinezen. Ik waardeer elke cultuur. Zolang die op de plek blijft waar ie thuishoort.
@Leptob | 19-08-20 | 20:34: En zo moet het, eendjes bij eendjes en zwanen bij zwanen.
ook in de us in het nieuws:
FBI lawyer Kevin Clinesmith pleaded guilty on Wednesday in federal court to falsifying a document as part of the bureau's early-stage probe into whether President Donald Trump's 2016 campaign colluded with the Russian government.
Clinesmith - who previously quit the FBI - is the first person criminally charged in an investigation by John Durham, a federal prosecutor tapped to probe mistakes the FBI made when it sought a warrant to conduct surveillance on former Trump campaign adviser Carter Page.
It is unclear if Clinesmith has flipped and will be a witness for the Durham probe in the future or simply pleaded guilty to seek a lower sentence.
Ja.. dit was al bekend in januari.. in China zelf. toegegeven op hun eigen staatsjournaal.
Maar verder ben je lekker bij hoor..
Als je president zich bezighoudt met deze onzin... Arm land.
Tja, de inhoud van een Europese stofzuigerZak is pas echt belangrijk.
Of dat een komkommer recht of krom is.
Ben zo blij met m’n belbundel.., overal in Europa te gebruiken.
Hup EU! ;-))
Maar wij hebben een premier die opdraagt aan Kamerleden om weg te lopen als Zorgmedewerkers dreigen gewaardeerd te worden.
Ja, een president die zich hard maakt voor het handhaven van grondwettelijke rechten. Belachelijk.
Als je als bandenfabrikant je bezighoudt met deze onzin... arm band
Het is verkiezingstijd. Maar dat is blijkbaar te ingewikkeld voor jou.
Als je president het geld weggeeft aan opzoutlanden en niets meer over heeft voor je eigen zorgpersoneel.
Niet helemaal duidelijk.
Als nou een Democratisch Biden petje ophadden, mag dat dan wel bij Goodyear?
Als de onderafdelingen blm en lhbtqwerty wel acceptabel zijn, waarom niet...
Nee.
De diversiteitstrainingen in veel Nederlandse organisaties zijn al niet veel beter. En het wordt steeds erger. Was het vroeger nog een enigszins neutraal wat-deugt-wel-en-wat-deugt-niet, tegenwoordig is het openlijk: "alle witten hier moeten zich eerst even een kwartiertje kapot gaan schamen, dan gaan we verder met onderzoeken hoe de witte cultuur zuigt".
Ik heb 20 jaar geleden al een diversiteitstraining gehad, in een grote multinational. Die cursussen gingen toen nog wel ergens over: het ging met name over culturele verschillen en hoe die tot spanningen kunnen leiden op de werkvloer. Er werden allerlei voorbeelden genoemd, om mensen bewust te maken van het soort zaken die op mensen van andere culturen een verkeerde indruk kunnen maken. Maar de cursus was er expliciet niet op gericht om bepaalde zaken te veroordelen of te verbieden, de boodschap was: wees bewust... en als je zelf gekwetst wordt, wees je er dan van bewust dat er geen kwade wil achter zit. Volgens mij moeten we die cursus maar eens opgraven en doceren aan alle stadhuizen en faculteiten in het land.
Inburgeringscursus hoor ik ook al rare verhalen over. Dat het er over gaat dat Nederlanders nogal racistisch zijn.
De enige diversiteitstraining die ik ooit heb gehad was een conrector van mijn nieuwe school die me waarschuwde dat er op zijn school meer allochtonen zaten dan ik gewend zou zijn. Op mijn repliek dat er op mijn oude school genoeg allochtonen rondliepen maar daar eigenlijk nooit over werd gesproken deed hij een beetje lacherig; hij bedoelde ‘problematische allochtonen’. Het gesprek was afgelopen toen ik zei dat ik hoopte dat ‘problematische leerlingen’ wel gewoon werden aangepakt.
Die Trump gaat nog eens heel groot worden.... oh wacht.....
Ik zou bol.com ook maar gaan boycotten GS.
Pfff wat een hielenlikkers
Pardon bol
Bol probeert de ultradeugers bij joop te chamberlainen. Dat is zeker pech voor GS.
Ik vermoed dat de blanke vla bij de appie ook zal verdwijnen wegens deugen.
Geschiedenis leert dat het hier niet bij zal stoppen en er nog weel meer zal verdwijnen. Opvallend is dat (volgens t AD) er ook overleg is geweest met t ministerie (welke dat ook moge zijn).
dat zwate piet verhaal zag ik voorbij komen op twittet.
onder #BoycotBol en toen ik heb verbaast zitten kijken, naar wat voor rommel ze daar verkopen. echt dat bedrijf kan kapot
"Goodyear ..." "stating that the visual “was not created or distributed by Goodyear corporate, nor was it part of a diversity training class.”
Oftewel: het was onderdeel van de 'One Team class', en gedistribueerd door een ingehuurde communicatiemedewerker die de klas verzorgde namens het hoofdkantoor. Fuck dat sneue corporate gelul!
Ja maar, Pritt. Dat bandje van die link uit je verhaal kan best heel goed en ook nog goedkoop zijn, maar... het komt van Bol dot com, oftewel Appie.
So what, zult u zeggen? Nou, onderweg in ze voiture vandaag hoorde ik dat Bol dot com stopt met het verkopen van Soewarte Pietro-spullen. Vanwege deugen., deugen ende nog eens deugen. Now what? Twamp, bel die sukkels even aub.
Gat in de markt dus.
Is er al een ZwartePietMattersShop.nl?
Je zult nu Goodyear blimp piloot zijn boven Trump stemmend gebied. Slikt.
Toyo of Continental zijn pas bandjes jonguh
Ja, Helemaal gelijk.
Het is en wordt ook nooit meer een Good year.
Dat worden nieuwe banden voor Trump's "the Beast".
The Trump presidential state car was speculated to be much heavier than its predecessor as it is equipped with Goodyear Regional RHS tires that are usually reserved for medium- and heavy-duty trucks
Over banden gesproken.. (vooral de massamoordende variant) kan ik deze ultra-weirde cult-klassieker aanraden.
Rubber!
www.imdb.com/title/tt1612774/
Het signaal wat Trump hier mee afgeeft is dat bedrijven die buigen voor de eisen van autoritair regressief links een prijs gaan betalen, en daar is niks mis mee. Het moet maar een keer afgelopen zijn met de situatie waarbij een kleine luidruchtige en agressieve minderheid de meerderheid wel even voorschrijft wat de ongeschreven normen en regels zijn. Het bedrijfsleven zou a-politiek moeten zijn.
Goed verhaal.. niets aan toe te voegen.. De wereld gaat ten onder aan massa-immigratie, overbevolking, corona en klimaathysterie. En dan moeten de paar bedrijven die nog geld verdienen in deze barre tijden, zich druk gaan maken over deze flauwekul.. Achterlijke hypocrieten
De webcare van BOL vliegt er met gestrekt been in:
twitter.com/danielverlaan/status/1296...
Op je Corporate moral high horse klanten neersabelen, het moet niet gekker worden
Ik heb vandaag mijn bol.com account verwijderd. Als bol.com mij indirect een racist vind, koop ik echt nooit meer iets bij hun.
Facepaint black is nog steeds te bestellen (tot twee minuten geleden dan, toen ik het opzocht).
Ja. Maar wel bandjes uit China verkopen,
Onbeschrijflijke chinese meuk verkoopt dat bol.com. En dan zo’n bek. Binnenkort opgeslokt door amazon. Ik zal ze niet missen.
Je mag bestelde producten gratis retour sturen. Stel je voor dat iedere reaguurder iedere week iets bestelt en retour stuurt. Dat gaat bol dan veel kosten opleveren. Dag winst.
Ik mag mensen wel die niet over zich heen laten lopen en keihard in de tegenaanval gaan. Zeker als het om deugmensen gaat die proberen hun deugmening iedereen de strot door te rammen.
U bent dan ook een van de weinige reaguurders die nog bewust de WW2 heeft meegemaakt. ;)
@steekmug | 19-08-20 | 20:20: Wilt u zeggen dat de Nazi's deugmensen waren?
Intersectionaliteit gebruikt wat de Mafia "protectiegeld" noemt. Eerst worden hordes activisten er in "opgeleid" aan de "universiteit". Maar omdat ze met hun Masterdiploma's in ruziemakerij niets geleerd hebt wat economisch nuttig is, moeten ze iets anders doen om aan de bak te komen. Ze benaderen bedrijven, zeggen dat die niet "inclusief" genoeg zijn en dreigen met reputatieschade tenzij ze voor veel geld een "diversiteitsofficier" of zo aanstellen. Als die eenmaal binnen is, dan worden vriendjes binnengesmokkeld en iedereen die te veel protesteert wordt het bedrijf uitgewerkt als zijnde het probleem.
Organisaties worden op dezelfde manier overgenomen. Eerst wordt er een onschuldig klinkende "gedragscode" opgesteld. Daarna wordt die gedragscode gebruikt om de macht te grijpen door iedereen die in de weg zit te beschuldigen. Draag je een MAGA petje op een foto van 4 jaar geleden? Dan wordt je doelwit van een pestcampagne en uit invloedrijke posities verdreven.
Uiteindelijk wordt de organisatie gerund door de intersectionalisten. Neem bijvoorbeeld de Linux Foundation. Wil je een donatie doen om de ontwikkeling van het gratis besturingssysteem Linux te bevorderen? Zie dan waar het geld naar toe gaat:
www.linuxfoundation.org/about/donate/...
Quote: "100% of donations received go towards funding diversity programs."
Breaking: Net binnen via Foxnews
Terwijl de Democraten , de media en Hollywood de anarchie promoten en weigeren op te treden tegen relschoppers en plunderaars handhaaft Trump de wet en gaat achter de criminelen aan. Met resultaat.
==============
More than 200 charged with federal crimes, 1,000 arrested in Operation Legend, AG Barr announces
The operation is named for LeGend Taliferro, 4, who was shot and killed while he slept in June
At least 207 people have been charged with a federal crime, and more than 1,000 arrests have been made in major metropolitan cities since the Department of Justice launched Operation Legend in July, U.S. Attorney General William Barr announced on Wednesday.
Nearly 400 firearms have been seized by the Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives.
Barr launched Operation Legend on July 8 as “a sustained, systematic and coordinated law enforcement initiative in which federal law enforcement agencies work in conjunction with state and local law enforcement officials to fight violent crime,” the DOJ said in a release.
U heeft geen Zwitsalletje, dus waarom het linkje niet geplaatst?
www.foxnews.com/politics/doj-operatio...
@Kinkfactor | 19-08-20 | 20:25:
Ik kan helaas geen link plaatsen. Met link word mijn post niet geplaatst.
@Swieberj | 19-08-20 | 20:39: Vreemd, die heb ik nog niet eerder gehoord, dacht altijd dat een Zwitsalletje het criterium was. Oh ja, en dat Nu dot NL geweigerd wordt vanwege censuur? Hahahahaha, pot, ketel, soewart et cetera.
Goed dat Trumpo al die wookwaanzin meteen te lijf gaat. Wellicht op een manier die we van een president gewend zijn, maar hij brengt het wel gelijk goed aan het licht.
Hopelijk schrikken bedrijven een beetje en zullen ze zich bedenken voordat ze ongeschoren blauwharige rainbow aardappelen hun personeel laat dicteren wat ze wel en niet mogen denken/zeggen/dragen.
Weer een goede actie van Trump.
Precies, slimme zet.
Jezus wat is die Trump toch dom. Goodyear accepteert geen politieke uitingen bij werknemers. En terecht. Dat doe ik ook niet. Iedereen die met een Klaver shirt binnenwandelt kan direct richting huis. Wilders idem.
En BLM is natuurlijk geen politieke uiting... man man man volgens ben jij de domme.
Correctie: Trump is niet dom want Goodyear promoot wel de Marxistische organisatie BLM. Zie de foto van de "cursusmaterialen" die gelekt is hier:
www.rt.com/usa/498381-maga-blm-goodye...
@SpaansePeetvader | 19-08-20 | 20:08: Nee, BLM is geen politiek nee. Of kan ik ergens op ze stemmen?
@johoost | 19-08-20 | 20:33:
BLM werkt nauw samen met de Democrats, dus indirect kan je in de VS op ze stemmen.
BLM is niet politiek maar Blue Lives Matter wel? Mkay.
Heb net mijn Bol.com account opgezegd. Koop die band wel bij Amazon.nl
Zeg die hypocriete Amazon account dan ook maar direct op,
www.theguardian.com/technology/2020/j...
Amazon is een gevaarlijke organisatie. Ze werken overduidelijk naar een wereldwijde monopoliepositie, en als ze die hebben, dan gaan de prijzen ongetwijfeld fors omhoog. Beter om ook bij concurrenten te blijven kopen, al hoeft dat niet per se bol.com te zijn.
@Vierkarakters | 19-08-20 | 20:12: Joden? Verklaar U nader.
@Frau_Ferkel | 19-08-20 | 20:21: Zwaaien doet.
U weet niet dat men bestelde producten gratis kan retourneren bij Bol?
@Mahatma | 19-08-20 | 22:34: Dus? Ik bestel artikelen om ze te houden, niet om terug te sturen.
@Frau_Ferkel | 19-08-20 | 20:21: Hoofdletter u is voor God en diens plaatsvervangers op aarde.
Het kan altijd maar vierkarakters lijkt niet bepaald archetypisch.
Daarbuiten lijkt uw nick irriterend op die van een ander die al jaren alhier lekker post.
Uw nick is dien aangaande behoorlijk irritant (hoofdletter u mag wel als eerste letter van een zin.)
Enzo draait alles maar door.
Heb ik vanmiddag al de blauwe bolle uit Waalwijk geband, kan ik nu weer bandjes weigeren. Leuk zo, met al die censuur.
Bedrijven zwichten uit commerciele belangen voor de dramdeugers. Dit zal pas stoppen als toegeven aan het gedram ze meer klanten gaat kosten dan niet toegeven.
Tuurlijk, Pritt, ga jij ff linken naar die BOL.COM die zojuist Zwarte Piet hebben gejorist....
Principes zo diep als de portemonnee.
Mijn account is opgezegd en morgen ga ik het bedrijfsaccount ook blokkeren.
Niet eens wat over die "blimp" van ze die ze bij zoveel evenementen inzetten? Gemiste kans om de chinezen erbij te naaien vanwege spionage-praktijken.
Bij het nos artikel staat ook dit. "De webwinkel verandert ook de term 'huidskleurig' naar 'beige' of een andere kleur als het gaat over een witte huidskleur. De maatregelen gaan in op 28 september." Kan iemand me uitleggen wat ze hier mee bedoelen ?
@Tuforial | 19-08-20 | 20:09:
Zouden ze dat zelf wel weten?
@Mr.Crowley | 19-08-20 | 20:18: Dunno. Zit mogelijk zo weinig logica achter dat het zelfs te complex is voor het politiek correcte volk.
"Ovation ECOVISION"?
Ik weiger uit principe al jarenlang ook maar íets te kopen waar "eco" op staat.
Voor "bio", "biologisch" of "duurzaam" ('duujjjzaam') geldt het zelfde.
Prima, in huize Penus wordt dezelfde lijn gevolgd. Het meeste van die bio-meuk is trouwens niet te hachelen, kraak nog smaak.
Als je kijkt naar de polls www.270towin.com/ approval ratings projects.fivethirtyeight.com/trump-ap... of de betting odds www.oddschecker.com/politics/us-polit... zie je drie keer hetzelfde. Trump maakt een serieuze kans. Biden staat op voorsprong, maar dit is nog geen gelopen race.
Nota bene voor een president die de post aan het defunden is, in de hoop op voter suppression van democratische kiezers. Een directe aanval op het kiesrecht, en een van de laatste systemen dat nog het briefgeheim kent. Post, autobanden of Epsteins pedonetwerken, alles wordt een politieke pussende wond.
We weten nog niet wie de verkiezingen mag winnen, maar de gemiddelde Amerikaan heeft al verloren.
Nota bene voor een president die de post aan het defunden is, in de hoop op voter suppression van democratische kiezers
==============
Dat is geen feit maar een beschuldiging van de politieke tegenstanders van Trump. Weer een nepschandaal gepromoot door de Democraten en de media.
Het probleem met de post speelt al jaren en is onderdeel van de onderhandelingen tussen de Democraten en Republikeinen waar allelei andere dingen meespelen waar geld naar gaat.
@Swieberj | 19-08-20 | 20:14: Trump geeft dit zelf toe. www.nytimes.com/2020/08/15/us/post-of...
Postmaster General Louis DeJoy continues to hold a multimillion-dollar stake in his former company XPO Logistics, a United States Postal Service contractor, likely creating a major conflict of interest, according to newly obtained financial disclosures and ethics experts. -- It's illegal under federal law for federal government employees or their spouses to have a "financial interest" in companies that intersect with their official duties.
DeJoy already faces bipartisan criticism for implementing disruptive changes after taking over the USPS on June 15, including eliminating overtime for many workers. edition.cnn.com/2020/08/12/politics/p...
@Feynman | 19-08-20 | 20:59:
Ik begrijp het al. U gelooft deze nieuwe samenzweringstheorie omdat het in de zeer ( anti-Trump) NYT staat en omdat CNN het verkondigt.. Wel, de NYT en CNN hebben een geschiedenis van het promoten van samenzweringstheorien en nepnieuws betreffende Trump. En niet alleen de NYT. en CNN De media haten Trump en verspreiden vaak dit soort nepnieuws over Trump.
Grabien stelde deze supercut ,van Democraten en de media, samen die hun nieuwste nep samenzweringstheorie pushen dat Trump het postkantoor probeert te saboteren om mensen te stoppen met stemmen.
Dit is allemaal klinkklare onzin. Maar de media doen alles om de Democraten te helpen deze onzin te promoten.Democraten willen een samenzwering om zo de mensen tegen Trump op te hitsen en de media helpen hen daar graag bij. Net zoals bij de "Russia hoax".
De video heeft de kop: "Supercut: Media/Dems Uncover ... the Ultimate Conspiracy"
Vanavond hoorde ik dat bol.com Zwarte Piet volledig in de ban doet. En het bedrijf gaat daar prat op. Je kunt natuurlijk geen zwarte piet-spulletjes meer verkopen, maar kennelijk hangen ze het ook nog graag aan de grote klok. 'Kijk ons eens deugen!'
Mooi, dan hang ik hierbij aan de grote klok dat ik nooit meer iets bij bol.com zal kopen. Albert Heijn, net als bol onderdeel van Ahold, werd al door mij geboycot sinds hun verraad aan Derksen en VI, de rest mag wat mij betreft nu ook aan het gas.
Honger en de dorst zullen u ten dele vallen.
Geen Trump-hater maar kan deze man zich niet met belangrijkere zaken bezighouden? Djiezus.... deze meneer maakt het zijn tegenstanders wel erg makkelijk om hem weg te zetten als een volslagen idioot. Nog even en de conclusie is dat alles beter is dan dit klein kind.
Zijn tegenstanders zijn al 4 jaar bezig om hem weg te zetten als een idioot, vindt u niet dat het eens tijd wordt dat zíj hun met belangrijkere zaken bezighouden? Trump probeert tussen het gedonder van de Dems door tenminste nog íets te doen voor zijn land!
@Pritt Stift
www.nbc15.com/2020/08/18/goodyear-emp...
Ik ben dan toch altijd wel blij dat ik hier in Nederland woon, waar de CEO van Unilever tenminste gewoon netjes even naar Mark Rutte belt als hij en zijn aandeelhouders wat wijzigingen willen aanbrengen in het landsbestuur. Keurig geregeld!
BF Goodridge AT op mijn Defender.
Maar het is te triest voor woorden hoe de Dems proberen de Trumpster eronder te krijgen. Met Sleepy Joe en Kameela op inhoud gaat het hem niet worden, zeg maar...
Was het nou een diversiteitstraining tijdens welke de gewraakte sheet getoond werd? GoodYear ontkent dat namelijk achteraf. En zo ja, was dat een ingehuurde club? En zo ja, welke andere bedrijven heeft die club bezocht met dezelfde boodschap? En wat is de achterdrond van die club? Vragen, vragen...
Die diversiteitstrainingen, dat is gouden handel, daar gaat grof geld in om. En het zijn dubieuze clubs die in die handel gestapt zijn, ultralinks volk met, naast het gemakkelijke geld verdienen, een missie.
Het sluipt inderdaad langzaam maar zeker in allerlei organisaties. Ook waar ik nu een opdracht doe. Opeens lijkt het in de communicatie of er alleen nog maar moslims en zwarten werken. En de volgende stap laat zich natuurlijk raden: de (oudere) blanke mannen die bij het grof vuil worden gezet. En het eindresultaat scheelt niet zo veel van een willekeurige fascistisch, communistisch of socialistisch bedrijf: sfeer totaal verpest en mensen die elk woord op een goudschaaltje wegen, bang om eruit gejast te worden.
Heeft GS een deal met bol.com/ die onze Zwarte Piet in de ban doet?
Boycot GS!
Je ziet het ook in Nederland dat bedrijven toegeven aan bepaalde actiegroepen en niet naar de mensen luisteren.
Neem Zwarte Piet als voorbeeld.
Een kleine actiegroep oefent druk uit en veel bedrijven luisteren daarnaar.. Maar deze bedrijven luisteren niet naar de mening van de meerderheid van de Nederlander. Kennlijk hebben ze daar maling aan.
Dat klopt en kan,omdat diezelfde Nederlanders gewoon bij die bedrijven blijven kopen en schaapachtig accepteren,dat die bedrijven al jaren geleden zwarte piet van de cadeauverpakkingen haalde en nu sinterklaas helemaal de nek omdraaien. Trump heeft hier groot gelijk en is niet zo laf als wij. Wij veroorzaken door onze laffe houding ook zelf veel ellende. Maar dit is een bang volk,naar blijkt....
@hertogvanzottegem | 19-08-20 | 20:04:
Make Holland greate again!
@hertogvanzottegem | 19-08-20 | 20:04: Zo apart dat velen niet lijken te beseffen dat "met de portemonnee stemmen" de enige juiste oplossing tegen dit soort deugzaken is.
Moet je eens kijken hoe ze naar de meerderheid luisteren als diezelfde meerderheid ze (concreet!) in de ban gedaan heeft en de pleuris uitbreekt onder het management omdat de cijfertjes ineens zo drastisch tegenvallen.
Maar dan komen de egoïstische excuses vaak om de hoek.
Ga dan op z'n minst massaal die social-media accounts van ze bestoken (non-tokkie stijl natuurlijk).
Van wat tegeltjes hier op de rechtse roze bode wordt ze de pis niet lauw natuurlijk.
Mensen moeten zelf bepalen welke petjes ze opzetten.
Vreemd dat Goodyear daar een mening over heeft.
Het is bizar hoe deze grote bedrijven zich voor het karretje laten spannen van (extreem) linkse organisaties.
All lives matter mag niet............ maar een marxistische organisatie die nog eens bij plunderingen en brandstichting is betrokken mag wel.
Kennlijk hebben deze bedrijven maling aan de "gewone" man en zijn zeer politiek correct om de Democraten, media en Hollywood te vlijen.
Er komt steeds meer aan het licht.
Er lijkt (helaas) toch wel een omslag plaatsgevonden te hebben.
Ze kiezen ervoor om klanten te verliezen door dit soort posities in te nemen, terwijl het eerder leek dat winstmaximalisatie het grootste goed was.
M.a.w.: alle k(l)anten tevreden houden.
Tegenwoordig gaat zelfs de Hema op de deugtoer, een zaak die juist in alles middelmaat was.
De Jip en Janekke zut is tot nog toe redelijk buiten schot gebleven.
Tot 'de moefment' er iets van meent te vinden.
Hankook uit Zuid Korea. Perfecte band voor een hele schappelijke prijs.
liggen onder mijn wagen en inderdaad:prima!
Hankook timmert ook prima aan de weg in Europa met gesubsideerde bandenfabrieken in oost europa.
Nou een prima bandje?.... slechter kan het denk ik niet !!!
banden.autoweek.nl/ovation/vi-386-hp/...
ieder merk,ook Goodyear en Michelin heeft betere en mindere series. Ik heb een Hankook serie die uitstekend is getest op benzine,geluid en veiligheid,dus ff niet zo generaliseren.
Kijk, je kan praten over de vorm, je kan ook 1 keer het kunstje nadoen en waar dan iedereen over valt. Ook hier. Dan kan je zien hoe sneu en hoe serieus links zich zelf neemt. Daarna kan je weer praten ovet de vorm.
BOL.com... juist
*anti blank en anti zwarte piet*
Ha bol.com noemt een blanke inmiddels beige. Is een Chinees dan gewoon geel?
@Amoebes | 19-08-20 | 19:58: eerder adobe, barnsteen of amber
@Amoebes | 19-08-20 | 19:58: Wit was nog te waardig zeker.
Veel grote bedrijven hebben een soort D'66 ers wereldwijs in en aan de top,die links deugen dat je ze tot op Jupiter ruikt. Het wordt tijd om de hand en spandiensten die dit soort bedrijven van Ahold tm Goodyear, van Facebook tm Google bewijzen aan de Democraten(DNC) en Links in het algemeen overal aan de kaak te stellen en te belonen met koersval en omzetvermindering. Rot maar op met je policor deug handel,dan maar een Koreaan.
Hoe denken al die bedrijven zowiezo weg te komen met die bizarre regeltjes waar niemand om gevraagd heeft, en die niemand ooit zal overnemen? Alsof ze iets te vertellen hebben over de vrijheid van meningsuiting. Die bedrijven denken echt dat we hun slaafjes zijn die braaf alles accepteren
Toch bijzonder dat een president van een van de “lijdende” land in de wereld een privaat bedrijf op zo’n manier boycot.
wat bedoelt u nou?
Linken naar bol? Wat een gekte.
Een bandenfabrikant moet banden produceren, geen meningen.
en het heeft gewerkt:
www.zerohedge.com/political/goodyear-...
Goud die comments daar:
With the Company struggling the South Africans may be able to swing a good deal here.
They love Goodyear.
Road blocks.
Necklaces.
Nog steeds geen topic over die actie van bol.com? Goh, je zou er bijna wat van gaan denken...
De schoorsteen moet blijkbaar roken...
Slecht advies voor die band van Bol.com. Bol.com moet geboycot, want anti-ZwartePiet
Waar rollen 'the beast' en 'airforce-one/two' op?
En ook: Stuur geen post meer!
Allen verachtelijke democraten doen dat...
Wellicht moet ik iets duidelijker zijn, @GS:
Waarom posten jullie zijn tig-ste onzin tweet,
en niet het feit dat hij de stemming van de volgende verkiezing
probeert te saboteren / manipuleren?
"Ja maar hij begon!"
Zo volwassenen dit. Dit is de machtigste man op aarde. Ongelofelijk
Prachtig hoe Trump dit aanpakt. Nu denken die multinationals wel 2 keer na, voordat ze weer eens gaan deugen.
@Gandalph | 19-08-20 | 19:51:
Kom op man. Dit is te kinderachtig voor woorden.
Mooi toch, gewoon de verwerpelijke methoden kopiëren van je tegenstander.
Hele slimme zet.
- Haalt de aandacht weg van andere zaken (en dan niet door ergens een grond-oorlog te starten, wat voorgangers van hem al wel eens deden)
- Spreekt de mensen aan; hoeveel RedNecks begrepen wat voorgangers zeiden?
- Machtigste man op aarde? Dan had'ie de tent direct dicht gegooid en een eigen bedrijf gestart.
2021, i's gonna be a Goodyear.
Netjes...
Ik lees dit reaguursel met de stem van Sinatra in mijn hoofd.
"A very good year..."
@threeheadedmonkey | 19-08-20 | 19:55:
"Got a feeling '21 is going to be a good year'
Tommy - The Who
www.youtube.com/watch?v=WoW_0NuaPj4
Wat een triestheid allemaal. Links is met deze waanzin begonnen. Het levert helaas resultaten op. Bedrijven gaan bepaalde dingen boycotten, adverteerders trekken hun advertenties terug, deplatforming van "rechtse mensen" op social media etc. Het heeft gewoon wel effect. De vraag is, moeten we blijven toekijken hoe links dit blijft doen of moeten we op een gegeven moment de tegenaanval inzetten? Hoe triest dan ook, ik denk dat we toch maar de tegenaanval moeten inzetten. Niet omdat ik het leuk vind en niet omdat ik hetzelfde wil bereiken als wat links doet. Nee. Ik denk dat we dit moeten doen om te laten zien dat dit een klein groepje linkse schreeuwerts zijn waar elke keer maar weer naar geluisterd wordt. Dat kan alleen als je de andere kant van de medaille laat zien. Hopelijk is het dan snel een keer afgelopen met deze onzin en laat de markt gewoon zijn werk doen ipv dit te beinvloeden door hard te schreeuwen.
Die tegenaanval is niet nodig. Links sloopt zichzelf met dit gedoe.
Was er niet laatst een reaguurder met een linkje naar een onderzoek van een prof? Daarin kwam naar voren dat links stemmende mensen wars zijn van andere opinies en niet kunnen (!) luisteren naar argumenten die hen niet welgevallen, terwijl rechts stemmende mensen juist wel luisteren, de standpunten wel willen meten aan hun eigen standpunten en uiteindelijk een overwogen keuze maken, soms dus ook meer naar een compromis dan wel een links standpunt willen verschuiven.
@threeheadedmonkey | 19-08-20 | 19:52: Links sloopt alles en iedereen om zich heen, want het standpunt is waar het om gaat. Jammer dan, als daarmee het hele systeem naar de knoppen gaat.
Als een links persoon vind dat'ie recht heeft op verse lucht, zal die hoe dan ook alle luiken openzetten, ook al zit'ie in een onderzeeër op 25 meter diep.
Links verliest een verkiezing en een referendum: Trump 2016, Brexit 2016, en ze gaan volledig op de fascistische toer. De linkse stemmer is gewoon geen democratische stemmer. Ze kunnen niet omgaan met een democratische uitslag waarin ze verliezen. Zodra dit gebeurt proberen ze met elk middel de democratie te ondermijnen. Dat hebben we gezien met de totaal onzinnige onderzoeken en impeachment tegen trump. Maar ook in het VK waar labour en de media in samenwerking met de EU, na het Brexit referendum alles op alles hebben gezet om Brexit niet te laten gebeuren en waar mogelijk terug te draaien. Er moesten nieuwe verkiezingen aan te pas komen om labour het lagerhuis uit te stemmen zodat Brexit eindelijk door kon gaan. Ik weet nog goed dat voor de verkiezingen een vrouw (arts) op TV stond te schreeuwen dat als Boris Johnson de verkiezingen zou winnen ze hem zou doodmaken. Een arts note bene!! Zo agressief zijn linksmensen, zo anti-democratisch zijn linksmensen. Ronduit gevaarlijk gewoon.
@threeheadedmonkey | 19-08-20 | 19:52: Ik ben het met je eens, alleen ik zie het maar niet gebeuren. Ik zie dat het alleen maar engere en extremere vormen aan het aannemen is. Misschien ben ik wat te voorbarig en of te ongeduldig. Ik stem al sinds 2006 op Wilders, zie nog steeds geen verandering. Sinds Rutte is het alleen maar extremer geworden (meer immigratie en meer EU). Gaat dit veranderen volgend jaar? Denk het niet.
Er zijn teveel mensen links en dan moet je ook accepteren dat ze samen een meerderheid vormen die zo'n beetje bepaalt wat er gebeurt. Je kunt ze met argumenten nauwelijks op andere gedachten brengen dus je moet feiten blijven herhalen, voorbeelden voortdurend aanhalen om ze te laten zien dat de wereld echt anders draait dan zij zich in hun waanbeelden hebben voorgesteld.
Een groot deel van die linkse types zijn de babyboomers en de generatie die in de jaren-60 is opgegroeid. Toen was alles bloemetjes en vrede en klotste het geld door de Marshall-hulp tegen de plinten. Dat was de generatie die na de oorlog niks heeft hoeven opbouwen maar wel de zoete vruchten mocht plukken. Ik noem ze altijd de mazzel-generatie. Die mensen hebben een verwrongen wereldbeeld en denken dat asielzoekers alleen maar artsen en apothekers zijn en met louter goede bedoelingen deze kant op komen. Dan moet ook iedereen mee kunnen doen en mag er geen onderscheid gemaakt worden, ook niet als dat overduidelijk aanwezig is. Mannetjes en vrouwtjes, racial profiling, allemaal dingen die we eigenlijk volkomen normaal zouden moeten vinden maar het volgens die mensen niet meer zijn.
Ik zag laatst op de Dam (ja, ik was in Amsterdam...) een man staan met een bord met daarop: "Zo lang er systemisch racisme is, staat hier iemand met dit bord omhoog." Nou, je moet er maar zin in hebben. En tijd voor. Het bord werd een tijdje erna overgenomen door een vrouw en ik heb dit enkele malen aanschouwd en mij viel op: het zijn allemaal dezelfde mensen! Allemaal de mazzel-generatie die hun verwrongen wereldbeeld op deze manier proberen op te leggen aan de rest van het land. Een normaal denkend mens zou daar niet gaan staan met een bord met het woord "systemisch" (compleet misplaatst overigens).
Ik heb een troost: deze generatie sterft binnenkort en niet zelden op een hele smerige manier. Het is namelijk ook de generatie van huidkanker, longkanker, covid-19 en andere aandoeningen waarbij het geen flikker uitmaakt of je links of rechts bent, je gaat toch de pijp uit. Zou mooi zijn als dat niet zo lang hoefde te duren.
Kijk zelf maar eens om u heen en aanschouw deze mensen en realiseer u al het bovenstaande.
What is the difference between a tyre and 365 condoms? One is a Goodyear and the other is a very good year.
Lol!
Alleen als ze ook alle 365 gebruikt zijn.
Ghegheghe
Lekker idee Trump, Amerikaanse bedrijven boycotten voor petjes uit China.
Maar die Chinese petjes leveren Trump nog wat op in zijn webshop. Als je ze rechtstreeks bij Ali Express koopt kosten ze eentiende van wat je aan Trump zou betalen in zijn webshop.
@Osdorpertje | 19-08-20 | 20:49: De meeste zullen wel direct van Ali komen.
"Goodyear’s stock declined 3.4 percent Wednesday morning, following the president’s message, which was broadcast to his over 85 million Twitter followers."
Dat wordt een Terrible Year!
Wel komisch dat de beurs direct reageert op elke scheet die hij laat
@Diederik_Ezel | 19-08-20 | 19:47: wat verwacht je dan, dat een president die oproept tot een boycot van een bedrijf géén invloed heeft op de beurskoers? "Scheet"??
Morgen herstel. Het is een natte wind. Ze kunnen niet zonder Goodyear. De presidenten auto rijdt op Goodyear. Denkt iemand dat ze Hankook gaan kopen?
Voor Leopold was het rubber uit de Congo elk jaar goed.
Hij heeft er een standbeeld voor gekregen!
Wat bezielt zo'n bedrijf om zo te polariseren.
Belabberd slechte CEO en belabberd slechte reclame-afdeling, en dan noem ik de slechte kwaliteit van hun banden niet eens op.
doen ze ook niet. het filmpje is niet van hen en op het werk geldt no-politics. Dat zou pres Bonkers Bonespur ook moeten doen. Hij is pres van iedereen en niet alleen voor zijn familie en vrienden die hem vleien.
Kudtreclame.
Boycot deugbedrijven om te beginnen met BOL!
Moet je wel overleggen met Jan Dijjkgraaf
Succes bij Amazon, oh wacht.
Helemaal mee eens,
maar waar vinden we een lijstje daarvan?
@menage | 19-08-20 | 19:46:
Veel producten die BOL doorverkoopt kun je ook rechtstreeks bij de leveranciers bestellen.
Vergeet Facebook niet
Heeft Trump nou echt niks beters te doen dan ruzie maken met een auto banden fabrikant?
Hij wilt gewoon heel graag zijn eigen ruiten ingooien. Goodyear is maar één van de twee bandenproducten die Amerika heeft. De ander is Cooper tyres. De rest is Europees, Japans en Chinees.
Wat kan een bedrijf tegen petjes hebben, die mensen er toe oproept om hun land weer op poten te krijgen?
Een bedrijf die een statement tegenwerkt, is politiek bezig.
Ze moeten banden maken en niet zeuren.
Hij maakt zich boos over trivia waar toevallig zijn oog op valt en probeert zo de samenleving in het gareel te houden. Dat gaat niet lukken.
@Alexander des Burgus | 19-08-20 | 19:50: Dat weet hij allemaal niet. Defensie en de overheid blijven gewoon Goodyears kopen.
Ok, dan blijf ik bij de banden van Tracmax voor mijn Panda.
Ik weet niet eens welk merk banden ik heb.
@Gandalph | 19-08-20 | 19:54: Haha, ik normaal ook niet, maar dit waren onlangs de goedkoopste. Daarom weet ik het toevallig En ze zijn rond. En zwart. Meer weet ik niet van banden.
Koop Nederlandsche waar, koop Vredenstein. Misschien is dan in Enschede nog een massa-ontslag te voorkomen.
Eensch !
Veel Vredestein autobanden worden tegenwoordig in Hongarije geproduceerd de productie is al grotendeels overgeheveld, daarvoor had een Rus al de techniek overgenomen om vredestein banden in rusland te produceren.
@steekmug | 19-08-20 | 19:50: Ze zijn overgenomen en genaaid door de Indiers van de firma Appollo. En nu worden bij Vredenstein in Enschede een paar honderd mensen de deur uit geschopt.
Vredenstein is thans (sinds 2008) eigendom van het Indiase Apollo tyres en die hebben al 40% van de produktie van de banden naar Hongarije overgeheveld en het hoofdkantoor naar Amsterdam ivm Schiphol en dus makkelijker bereikbaar voor Indiers.
(Please don't shoot the messenger.)
Oeps, jullie waren sneller met reaguren.
Vredestein valt al jaren onder de Indische vlag van Apollo.
@Basil Fawlty | 19-08-20 | 19:56: Met zo'n sympathieke nick: geen probleem.
The Donald heeft gelijk. Pirelli it is.
Nokia(n) banden.
Bol. was toch ook te woke?
Zeker. Ze doen de naam Zwarte Piet in de ban. Direct mijn account opgezegd.
www.hln.be/geld/consument/bol-com-ver...
@BenBinnen | 19-08-20 | 20:31: Idem dito. Ik koop nooit meer wat bij die doorgedraaide gutmenschen van Bol.com.
Het lijkt ook een beetje op de manier waarop ze hier Zwarte Piet boycotten.
Misschien een tactiek die door een bepaalde groep mensen bedacht is.
u weet wat boycott betekent?
Take me home, goodyear take me home.
Get woke, go broke.
Pure fictie dat idee, dit is echt nog nooit gebeurt.
Waarom? Omdat de marge op twitter bij lange na niet de normale bevolking is, alleen maar marge-gehouwehoer.
@menage | 19-08-20 | 19:44: Al eens naar wat seireis gekeken, zoals Doctor Who?
Die serie is volledig naar de knoppen geholpen. Uiteraard, de BBC kan niet failliet want betaald met belastinggelden, had het een private onderneming geweest, hadden ze op straat gestaan.
@menage | 19-08-20 | 19:44: Wellicht dat er (nog) geen bedrijven failliet zijn gegaan, maar er zijn meerdere bedrijven en instellingen die hebben zien dalen nadat ze steun voor BLM hebben uitgesproken.
Ook de interesse voor sport neemt af als spelers er een politieke show van maken.
@Mayka.Lovelace | 19-08-20 | 20:17:
... die hun omzet hebben zien dalen ...
@Mayka.Lovelace | 19-08-20 | 20:17: Welk onderzoek toont dit?
Als we nou allemaal elkaar boycotten, is dan alles opgelost?
Dan worden bepaalde dingen wel duidelijker.
Ik weet niet meer wat te doen....
lampje aan lampje uit. Flikkeren
@lupje | 19-08-20 | 19:45:
Hoe eenzaam is het leven van een neonlampje....
Weet je wie zich ook met onzin details bemoeide?
Louis van Gaal?
necrosis?
(Sorry, necrosis, mocht je dit vanaf een wolkje lezen)
Bijna elk genie, en Onkel Adolf. En, Trump zie ik niet als een genie.
@EEnzame SchizofrEEN | 19-08-20 | 19:51:
Ga je nou grapjes maken over de rug van een dode reaguurder? Tss
@antagonist | 19-08-20 | 22:18: necrosis vermelden op GS: altijd +1.
Het filmpje is niet eens van Goodyear afkomstig. Geen politiek op het werk is daar het devies. En dat geldt voor alle stromingen.
@Frau_Ferkel | 19-08-20 | 19:51: Bij pres Bonkers Bonespur is helemaal niemand aanwezig. Dat zie je zo aan de gezicht vol onbenul.
Mooie bandjes, mooie prijs. Mensen die alleen maar merkbanden willen rijden en er allerlei eigenschappen aan toeschrijven, vooral tijdens verjaardagen, zijn zoooo lachwekkend! Voor hen komt een plekje vrij want Lubach stopt er toch mee.
Als jij denkt dat er geen verschil zit tussen A-merk banden en dat Chinese neprubber, ben je of een slechte bestuurder of rijd je echt een hok van een auto, of allebei. Slijtvastheid, grip, geluidsniveau, ed. zijn wel degelijk verschillend. Zoek iedere onafhankelijke test maar op in binnen en buitenland.
Als jij geen verschil merkt, zegt dat meer over jou en/of over je auto.
Veel plezier met je cheapass NankanLandsailWanlitroep.
Mand.
Ik hoop dat ik nooit naar een verjaardag hoef waar men het over autobanden heeft. De tering wat een deerniswekkende treurnis...
@adolfzeiksnor | 19-08-20 | 19:51: Ik laat mijn leven niet afhangen van een paar banden. Ik rij gewoon normaal.
Ik gebruik uitsluitend exact dezelfde banden alsdan Max. Al jaren. Mijn vrouw werkt in de pitstraat.
@adolfzeiksnor | 19-08-20 | 19:51:
Zwarte banden do matter. Zelfs mijn winter- (voor) banden. In de zomer.
Maar inderdaad... banden zijn erg belangrijk.
@Lochos | 19-08-20 | 22:15:
Ook in 2 seconden?
Heerlijk als daar ook de discussie over zomer- en winterbanden bij komt. Een mooie truc van de bandenfabrikanten om substantieel meer rubber te verkopen aan mensen doordat beide banden te hard slijten en daardoor sneller moeten worden vernieuwd dan 4-seizoenen banden. Met 2 dagen sneeuw per jaar in Nederland volkomen zinloos en bij regen zelfs minder veilig die winterbanden. Maar er zit altijd wel een Volvo-rijder tussen die in de test van de ANWB heeft gelezen dat dit en dat en zus en zo.
Vreselijk. Mensen die menen dat ze naast Max Verstappen zitten als het gaat om de bandenkeuze onder hun overjarige Hyundai Lantra.
A-merk banden zijn wel degelijk een stuk beter dan goedkoopjes uit obscure fabrieken.
@Busverhuur | 20-08-20 | 08:04: Winterbanden zijn niet alleen voor de sneeuw maar ook voor gebruik bij lagere temperaturen, het rubber heeft dan meer grip omdat het zachter is onder 10C. Overigens doet een all-season met M+S dat net goed.
@Busverhuur | 20-08-20 | 08:04: NB Winterbanden zijn bij regen niet minder veilig.
Haha geweldig dit. Four more years!!
Lol, inderdaad. Trump heeft de VS al naar de 2e plek in de ranglijst van grootste economieën gekregen. Dat kan best nog wel wat lager.
@* Il Principe * | 19-08-20 | 19:39:
Ik zou je schoolgeld terugvragen als ik jou was.
@Gizmo579 | 19-08-20 | 19:46: "Ik zou MIJN schoolgeld terugvragen, als ik jou was" klinkt logischer. Misschien dat ook maar zelf overwegen.
@Janas | 19-08-20 | 19:51:
Vorm over inhoud, sterk.
@Gizmo579 | 19-08-20 | 19:46:
@Gizmo579 | 19-08-20 | 19:46:
Lees eens een krant.
data.worldbank.org/indicator/NY.GDP.M...
@Gizmo579 | 19-08-20 | 19:46: beide is eigenlijk raar. Het is beter te zeggen:”jij zou je schoolgeld terugvragen als jij mij was.” Andersom is gebruikelijk om te zeggen, maar feitelijk onjuist.
REAGEER OOK